Skip to content


       Szűrés lista

Példátlan rasszista támadás - képregény formájában

Hát már a Móricka is náci lett?!

Tiltsunk be minden zsidós, cigányos, szőkes nős, rendőrős viccet, mert ezek súlyosan rasszista támadások a zsidók, a cigányok, a szőke nők vagy a rendőrök ellen!

Nézzük, milyen üde és friss jelzőket kapott a viccújság: "durva", "a harmincas évek antiszemita hecclapjainak szellemiségét idéző", "cigányellenes", "közösség elleni izgatás", "felháborító", "túlmegy minden határon", "gyűlöletre való uszítás"...

A nyári uborkaszezonban villámgyorsan reagált a Roma Sajtóközpont, a Magyar Újságíró Szövetség (vizsgálat, állásfoglalás), György Péter esztéta, az ELTE média tanszékének tanára (ilyet még soha nem látott, a képregény túlmegy minden határon), Dr. Halmai Gábor alkotmányjogász (az újság elkövette a közösség elleni izgatás bűncselekményét). Még azért pár embernek a véleménye hiányzik, nem ...?

Az újság főszerkesztő szerint a képregény „még elmegy”, belefér a sajtószabadság határaiba.

A képregény verses szövegében a szapora, segélyeket elivó, élősködő, részeges, bűnöző, "gyilkolászó" tücsök trágár szavakkal támad a szorgos hangyára: összeveri, megbecsteleníti és kirabolja. A trágár szöveget obszcén rajzok illusztrálják, melyekben a roma tücskök többek közt perverz szexuális pózokban vannak ábrázolva. A verses "mese" egyetértően utal a Magyar Gárda alakulására és általánosító módon az olaszliszkai gyilkosságra is, majd azzal a tanulsággal végződik: "Ne hagyd, hogy két Tücsök is/ Jusson egy Hangyára!"


Akkor nézzük a nyár legdurvább rasszista támadását:

 

 

 

 

Leugrottam az újságoshoz, és az új számban ismét súlyos rasszista támadásokat véltem felfedezni! A jó munkásemberek ellen! Példátlan:

 

És egy másik felháborító képregény, melyben a képviselőket szarban dagonyázó disznóknak ábrázolják! Hát újság az ilyen?! El kell perelni mindenüket, vérlázító igazsgátlanság, ilyennek ábrázolni a tisztes munkában megfáradt képviselőket....(kattintva nagyobb)

Botrááááány .....

Címkék: közélet cigány abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr56606615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eldiablomismo 2008.08.08. 15:30:03

Mi bajotok a disznókkal? Zsidók vagytok, vagy mi? :)
Egyébként Giddy egy jó srác, szarik az etikettre, meg a PÍSZÍ-re, olyan Horn Gyulás, Orbános, buzis szösszenetei vannak, hogy még mai is könnyeket csalnak a szemembe :)))

more 2008.08.08. 15:35:44

a nemetnek tul horgas a csore....a lengyelnek meg kampos, az angol mitol ilyen kover dog??.... ajajajajaj nagy baj lesz meg ebbol

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.08. 15:37:04

Csak tudnám mi köze a holokausztnak meg a gulágokon legyilkoltaknak ehhez a posthoz.

Johnny336 2008.08.08. 15:42:27

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.08.08. 15:37:04

Annyi, hogy náciveszély van. A holokauszt idején is náciveszély volt. Parancsolj! :D

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 15:54:39

Naciveszély az nincsen
Viszont ez a képregéníy gustustalan
éa
ami a legföbbellenérvem szar:D
Bár mint tudjuk izléseken vitatkozni....
Én alapvetöen egyetértek a felháborodás bizonyos szegmenseivel.
Elöször is az a tücsök, jól láthatoan cigány rasszjegyeket probál viselni.
Ti ennyit látok a magyarországi cigányságból?
Van ilyen része is, de ha ezt képregénybe rakjuk akor mondjuk ki itt a cigányságról van szó ne tücsközünk meg hangyázunk, mert ez a mese ebben a formában igy nem tanmese mint mondjuk rékáé, hanem propaganda ami felnagyitja a cigámnyság rossz oldalát.
íhogy mi a különbség rékuc és a képregény között?
Rékuc problémáról beszélt, mig a képregény a cigányságról, rékuc a társadalmilag hasszontalan cigányokra utalt, mig ez az egész cigányságot ábrázolja igy.

krtek 2008.08.08. 15:58:07

Nacson tecccik hogy pár pénisztarisznya véleményt mond a cigókról anélkül, hogy igazából találkozott volna velük. És most nem a médiában tündöklő tenyésztett díszpéldányokról beszélek. Azok az elhanyagolható 0,0001 ezreléket képviselik.


Bezuka egy hét "jószomszédság" után sírva rohannál a hideg Germániába vissza. Tramplik a csajok, de legalább nincs bázseva.
:)

Inkább egy Urlicke Trampl mint egy Lákátos Dzsenifer.

Ugye bazeg?

toxikus 2008.08.08. 15:59:43

weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 15:54:39

felnaqgyítja a cigányság problémáját???????????????? ennél igen nehéz lenne jobban nagyítani. modnjuk ez nem az ő problémájuk mert asszem a magyarok vannak általuk elnyomva, kihasználva stb...

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:03:51

toxikus a cigányok is magyarok.
El tudnád mondani életedben hányszor látál cigányt?
Ebből hányszor vertek raboltak ki?
Van cigányprobléma, de egy kicsit el van tulozva ez a mindenki köcsög bünöző rész.

more 2008.08.08. 16:05:31

igenigen, de vannak problemak, amikrol nem illik beszelni, es nem illik tole felni, es vannak, amiktol viszont kotelezo.

szeretnem en eldonteni, h akarok-e felni egy ciganytol (megjegyzem a blahanal 2 peldany egyszer engem is lekapcsolt, ha nincs egy taxisofor, aki segit, akkor kitudja...), vagy inkabb a naciktol akarok felni??

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:10:46

Attol félsz amitől akarsz, vagy ezt is a média kontrolálja more?
Nem egyszer belém is belém kötötek, mert én is olyan környéken lakok ami tele van cigányal, igen kiraboltak, és akkor mondjam azt, hogy minden cigány tolvaj? Naponta legalább 200-sal találkozom.

LvB 2008.08.08. 16:11:27

Idegenszívű ez a blog :D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 16:14:30

Huba:"Viszont ez a képregéníy gustustalan". Ha feltűnt volna az EGÉSZ magazin gusztustalan. Mindig is az volt mindig is az lesz. Amikor 10 év láttam Móriczkát (, vagy akkor mi volt a neve) akkor is gusztustalan volt ez van.

"El tudnád mondani életedben hányszor látál cigányt?
Ebből hányszor vertek raboltak ki?"
Elmondanád hányszor láttal szkinhedet és ebből hányszor vertek meg? Hogy lehet hogy nem szólsz be egyetlen kabaré műsor miatt amikor rendszeresen kigúnyolják a futballhuligánokat?

Tassadar 2008.08.08. 16:18:05


2toxikus a cigányok is magyarok."
Ez speciel nem igaz, (ha segélyhez kell akkor igaz lenne:P) a cigányok cigánynak tartják magukat, illetve az ,hogy egy lapra azt írják hogy magyarok nem teszik őket azzá. Huba tvben meg szinte mindenhol az megy, hogy szegény ártatlan cigányokat bántják ők nem csinálnak semmi rosszat csak a gonosz rasszisták mondják, és igazából egyvalamitől kell félni a náciktől mert ha nem lennének ilyen bezuhov félék akkor már rég lámpaoszlopon lenne minden máskép gondolkodó...kb ez megy a pc médiában.

toxikus 2008.08.08. 16:25:59

hm. bármilyen furcsa elég sokat találkoztam cigányokkal. otthon telkünkről általában mindent ellopnak, illetve itt bpn most költözök el 7.kerből a pirézek miatt. és igen. kergettek már meg nem egyszer.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:27:15

tata futbalhuligánokat kevésszer látam, de sokszor futotam :D
Szkinhedet, se sokat látam, egy be is huzott nekem én fogtam vissza a haverjaimat utána.
De nem is ez a lényeg, a skenhedekfutbalhuligánok magukválasztoták szakmájukat és így kapják az elitélést.
Mig a cigányok ebbe születek bele (nem arra gfondolok, hogy mindenki büöző, nem,nem abba).
És igy sujt le rájuk a társadalom hangja.
Tasssadar
A Hír tv-re EChora magyar nemzetre, hirlapra gondolsz?
Esetleg a blogok nagyrészére?
Mellesleg kommunikáció tudományi alaptézis, hogy a személyközi komunikáció sokszorosan hatékonyabb mint a tömegmédia.
Igy akinek te megmagyarázod az iazat, az utána nem döl be a Tv-k esetleges állitásainak.

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:29:48

toxkius nem az volzt akérdésem, hogy történt e ilyen, mert persze.
Hanem az, hogy 100 cigányból akivel találkoztál mennyi volt bünőző?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.08. 16:33:43

weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:27:15
Jajj hagyjuk már azt a dumát, hogy szegény cigók ebbe születtek bele. Egy többgyerekes cigánycsalád kapja a segélyt, kapja a szocpolt, a gyerekeik ingyen ételt és ingyen tanszereket kapnak az iskolában.
Bőven lenne lehetőségük kitörni. De kurvára nem akarnak, jó így nekik.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 16:35:06

Huba: "skenhedekfutbalhuligánok magukválasztoták szakmájukat és így kapják az elitélést."
Szerinted, hogy lesz a szkinhed? Üldögél a tisztes polgár 16 éves fia a XI. kerületi kertes házban, aztán gondol egyet: Na akkor mostantól agresszív barom leszek, leborotválom a hajamat, és mindenkit ütök akire a kurucinfó beszólt. Vagy ők is hasonlóan szar körülmények közül jönnek mint a cigányok? Annyi különbséggel, hogy sok esetben az ő családjuk beledöglik a 3 műszakba?

Tassadar 2008.08.08. 16:37:12

Huba speciel a m1/tv2/rtl/index 4es fogatra gondoltam, de gondolom direkt hagytad ki a felsorolásból:)

toxikus 2008.08.08. 16:38:22

weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:29:48
inkább azt kérdezd meg,hogy hány magyar támadott meg, kergetett meg, stb

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:46:21

Toxikus hány magyar kergetett, támadott meg a cigányokon kivül?
Tata tehát szerinted mindenki akinek szegény a családja sken lesz?
Mert csak igy lenne helyes az érvelésed.
Combi ezt te belelátod csak, én ezt nem mondtam (bár igy gondolom, de ezt hagyjuk mert csak a vita lehetöségét venné el).
Arra gondoltam, hogy a normális cigok azért szopnak mert vannak köcsög cigok.

more 2008.08.08. 16:47:31

toxikus, azert ez se igaz, mert sok bunozo van a magyarok kozott is meg a svedek meg az irek meg a marslakok kozott is DE periferara szorult csoportok mint kategoria letezik, kisebbseg, mashol bevandorlok, akik szarul elnek, es asziszik a liberalizmus neveben nekik tobb jar, letezik

megincsak anglia a peldam, tavaly a scotland yard egyik fomuftija kijelentette, h hat igazabol azert nem alkalmaznak feka rendoroket meg civil polgaroroket olyan sokat, mert a lakossag nagy resze roluk nem a biztonsagra, hanem a bunozesre asszocial es nem bizik meg bennuk

de itt nem is fenyezik a szart, h nincs feka bunozes, amikor szinte minden napra jut egy....es beszelnek is rola,es probaljak is megoldani. a fekaugyi szakszervezetek meg nem uvoltik, h kirekesztes, hanem belatjak, h baj van, integralni kell ezeket az embereket, es EGYUTTMUKODNEK

toxikus 2008.08.08. 16:49:36

weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:46:21
magyar egysem. és igazad van. sajnálom is a normális cigányokat a sok faszparaszt miatt

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:53:42

Na ezért para a képregény
mert nem a cigánybünőzőkről szol, hanem a cigányokról mint bünözők.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.08.08. 16:59:17

Ezt most olvastam egy angol hírblogon a kommentek között:

To: yankeedame

Real gypsies don’t fear puppets.

2 posted on 2008. március 17. 19:23:43 by Leroy S. Mort

To: Leroy S. Mort
Real gypsies don’t fear puppets.

True. REAL gypsies steal puppets and sell them to someone else.
3 posted on 2008. március 17. 19:30:20 by Edgar3 (Steve Spurrier for President!)

Már a 3. kommentben ezek a szemét nácik. Mindenhol ott vannak.

eldiablomismo 2008.08.08. 17:01:57

"Szerinted, hogy lesz a szkinhed? Üldögél a tisztes polgár 16 éves fia a XI. kerületi kertes házban, aztán gondol egyet: Na akkor mostantól agresszív barom leszek, leborotválom a hajamat, és mindenkit ütök akire a kurucinfó beszólt. "
Pontosan.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 17:03:11

Huba: Javaslom a Logikai alapok a programozáshoz c. tárgy alapos tanulmányozását.
people.inf.elte.hu/pkata/
Így nem lesznek szövegértési problémák. Nem azt mondtam, hogy minden szegény szkin, hanem azt, hogy a szkinek 80-90%a szegény és/vagy proli családból származik. (Hány "szegény" van Mo-n? Kb cigányok nélkül 2millió. Hány szkin? B&H gyűlés tanulsága szerint 3000. => ??? )

Arra próbáltam rávilágítani, hogy az agresszív barom nagyjából ugyanúgy keletkezik. Ehhez képest a "kettős mérce" hatalmas. Az egyik oldalon kirekesztett leszakadt megélhetési bűnözők (, és a mi kurva anyjunkat!), a másik oldalon látens tömeggyilkosok, vérszomjas nácik, akiket nem felzárkóztatni kell, hanem kirekeszteni, "rendőrséggel szétveretni".

És mielőtt megállapítanád, hogy szerintem is itt szegényproblémáról van szó, az arányokat és a társadalmi elfogadottságot nem szabad szem elől téveszteni, illetve azt, hogy a "nácik" körében trendi munkát vállalni.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 17:09:01

eldiablomismo: A divatnácikat nem számítom szkinnek. Mellesleg velük nincs is baj, annyira veszélyesek mint az emok, annyi különbséggel, hogy csatlakoznak barikádépítéshez, meg nagyhangon náculnak. De nem ők verik szét egymást és az utasokat egy fradimeccs után.

eldiablomismo 2008.08.08. 17:09:59

"weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:53:42

Na ezért para a képregény
mert nem a cigánybünőzőkről szol, hanem a cigányokról mint bünözők."
Pont így lenne helyes, mivel a cigánybűnözést, meg a cigánybűnözőt azért alkották meg, hogy egyben lehessen elítélni a cigányságot, a kollektív bűnösség elve szerint. Az már megint más kérdés, hogy miért érzik egyesek rendkívül fontosnak egy bűnelkövető esetében hangsúlyozni, hogy milyen származású. Az uborkatolvaj az uborkatolvaj, a többi csak hangulatkeltés.

eldiablomismo 2008.08.08. 17:12:19

"TaTa86. 2008.08.08. 17:09:01

eldiablomismo: A divatnácikat nem számítom szkinnek. Mellesleg velük nincs is baj, annyira veszélyesek mint az emok, annyi különbséggel, hogy csatlakoznak barikádépítéshez, meg nagyhangon náculnak. De nem ők verik szét egymást és az utasokat egy fradimeccs után."
Ez mondjuk igaz, ők a netvitézek, meg a prájdolók. A "futbalszurkolók" nem közülük kerülnek ki, érthető okokból.

more 2008.08.08. 17:18:52

eldiablomismo Az uborkatolvaj az uborkatolvaj, a többi csak hangulatkeltés.

jaja, csak a tarsadalom es a bunozes visszaszoritasa erdekeben igenis ki kell mondani, ha egy csoporton belul feltunoen magas a bunozesi arany. ha elhallgatjuk, csak mert bizonyos politikai es egyeb erdekcsoportok ezt igy akarjak, attol nem segitunk a probleman. nekem tovabbra is az a velemenyem, h egyutt kene mukodniuk a romaknak, es nem a putris irni-olvasni nemtudokrol van szo, hanem a vezetoikrol, de itt az egesz csoport csak pure szavazat, semmi mas, ezert ez igy mindenkinek jobb, kiveve az orszagot

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 17:19:20

"hogy miért érzik egyesek rendkívül fontosnak egy bűnelkövető esetében hangsúlyozni, hogy milyen származású."

Nekem tök mindegy. Jobban esne, ha mától a bombagyár, hunhír, jobbik, MG, én és mindenki aki eddig "cigánybűnözés"-ezett mostantól azt mondja, hogy "félnomádbűnözés"? Nem tök mindegy? Akkor is a cigányokra fogunk gondolni, és te is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.08. 17:50:56

"weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/
Viszont ez a képregéníy gustustalan ...
felnagyitja a cigámnyság rossz oldalát."

Egy karikatúra, gúnyrajz mindig az illető rossz tulajdonságit emeli ki.

Most tényleg nem értem, mit kell ezen lovagolni?
Kapnak segélyt a romák? Kapnak.
Egy részük elissza? Igen,elissza
Egy részük eljátékgépezi? Igen, eljátssza.
Egy részük a GYES-ért szül gyereket. Igen azért.
Egy részük lop, rabol? Igen.

Akkor ezt nem lehet belerajzolni egy mesébe?
Miért is nem?

Ha magyarokról szólna ugyanez, és a magyar büdös bunkó ügyeskedő sikkasztónak lenne ábrázolva, az is általánosítás lenne, de senki sem hőbörögne, hogy aljas támadás a magyarok ellen..

Tipikusan generáljunk egy balhét az egész, és a jó k***a anyjukba mindenkinek a Roma központtól Halmai alkotmányjogászig.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.08. 18:02:46

Oké, fussuk át a fenti képregényt még egyszer és utána jöhet ez:


Az Országos Cigány Önkormányzat (OCÖ) és a Roma Polgárjogi Alapítvány (RPA) tiltakozik a cigányellenes képregény megjelentetése miatt.

Az RPA elnöke szerint az ilyen típusú propaganda alkalmas arra, hogy a társadalom megsemmisítendő szemétként tekintsen a cigányokra, és az ügyészségnek hivatalból büntetőeljárást kellene indítania a lap kiadója ellen.

A roma politikus utalva a péntek hajnali piricsi támadásra - amikor ismeretlenek Molotov-koktélokat dobtak és rálőttek két roma család házára – úgy vélte: az országban gyilkos indulatok szabadultak el, és polgárjogot nyert az erőszak. Horváth azt is kilátásba helyezte, hogy európai segítséget kér az „újnyilas” félelemkeltés miatt.

www.fn.hu/belfold/20080808/elszabadultak_romaellenes_indulatok/

eldiablomismo 2008.08.08. 18:14:11

Belinkelem már ide is a linkajánlótok.
www.hirszerzo.hu/cikk.valaki_fizetni_fog_.75068.html

Ha mindenki elolvasta, akkor fussunk neki újra a témának.

1., bűnelkövető és bűnelkövető között miért kell etnikai alapon különbséget tenni?
2., a gárda miért a kisemmizett cigányok előtt parádézik, gondosan elkerülve a fuxos környékeket?
3., rasszista magyarok lövöldöznek e a cigányokra, vagy pénzbehajtók?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 18:19:17

"Horváth azt is kilátásba helyezte, hogy európai segítséget kér az „újnyilas” félelemkeltés miatt."
Horváth ránézésre tényleg van olyan hülye, hogy azt hiszi, a cigányellenességnek köze van akármilyen ideológiához... Nem egy liberálist ismerek akinek a cigányokhoz való hozzáállása jóval radikálisabb mint mondjuk a Goj Motorosoké.

Azt pedig nem mindig tudom eldönteni, hogy a cigányvezetők olyan sunyik, hogy a zsidókat pajzsként használják, vagy a zsidók olyan hülyék, hogy önként állnak eléjük, esetleg mind a kettő. Holohakni, nyilasozás, cigánybalhék kapcsán rögtön előkerülő antiszemitizmus vádja, MG elleni közös fellépés...

Mellesleg tud valaki arról, hogy a nyilasok kimondottan cigányellenesek voltak? Vagy bőven elég volt a csendőrség és a Horthy-korszak rendpártisága(, ami ugye egyenlő a cigányellenességgel)?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 18:27:49

eldiaboomismo:
1) ha lesz kuruc olvasd el, nem fogom 20adszorra is elmagyarázni.
2) Ez viszont jogos kérdés. Javaslom, töltsd ki a Gárda jelentkezési lapját, küldjed el neki, kiegészítve ezzel a felvetéssel.
3) Sose fogjuk megtudni, maradjuk annyiban, hogy Vona Gábor felbérelte Skorzeny-t.

eldiablomismo 2008.08.08. 18:28:21

4., az ocö milyen mértékben érdekelt az uzsoramaffiában, hogy etnikai támadásként állítja be az eseteket, kussolva a tényleges helyzetről?

eldiablomismo 2008.08.08. 18:31:10

Tata, ha nem tudsz értelmesen hozzászólni, akkor ne tedd. Pont nem érdekel, hogy a "kurucok" szerint miért kellene pl a zsidóknak sárga csillagot hordaniuk.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.08.08. 18:39:22

"Az RPA elnöke szerint az ilyen típusú propaganda alkalmas arra, hogy a társadalom megsemmisítendő szemétként tekintsen a cigányokra, és az ügyészségnek hivatalból büntetőeljárást kellene indítania a lap kiadója ellen."
Én ezen propagandák megismerése előtt is így gondoltam a "dízelek" egy részére.
A képregény ugyan általánosít, és ugyan fel lehet ismerni ork jegyeket a hegedűvirtuózokon, de nekem a főhősök tücskök, és hangyák. :) Egyesek mégis hogy magukra ismertek.Marha érdekes Ugyanez a hisztéria volt akkor is amikor az Irigy Hónaljmirigy megcsinálta a "Bazi Nagy Roma Lagzit". Röhej.
A Bezuhov nevezetű filléres bohóc hozzászólásaihoz meg annyit, hogy majd amikor az ő fejét törökök fogják a szép Németországban bekalapálni, lehet lekonyul a pittye:) Nem kéne neki egy hetet eltöltenie itthon. Sétáljon egy-két órácskát mondjuk Arlón. Písz

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 18:39:29

eldiablomismo: Ha nem akarod értelmezni amit írtam, akkor ne olvasd el.

eldiablomismo 2008.08.08. 18:51:21

Tata, melyikre adtál értelmes, értelmezhető választ?
1., mellébeszélsz
2., mellébeszélsz
3., mellébeszélsz
Akkor?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 19:04:16

1) Nem én kapcsoltam le a kurucot. Ott szépen a linkeken haladva megmagyarázzák, hogy miért van a "cigánybűnözés" kifejezés. 500szor átrágott kérdést tettél fel, nem is fogok rá válaszolni, mert unalmas, és látványosan nem érted meg amit mondani akarunk. (Vagy nem győzött meg, de akkor most sem fog.)
2) Ha értelmezed az mondtam: a felvetésed jogos, és nagyon találó. (Emellett szíveskedtem volna felhívni a figyelmedet, hogy egy civil szervezeten kérsz számon valamit amibe te semmit nem tettél bele.)
3) Arra céloztam, hogy a kérdésed nyilván költői.

Johnny336 2008.08.08. 19:10:00

Ha valakinek bassza a csőrét az, hogy leírják cigánybűnöző, akkor az remélem ugyanúgy zavarja, ha egy cigányokat ért inzultus esetén azonnal rasszistát, és neonácit kiáltanak a jogvédők, liberálisok, ocö-sök, és még sokan mások.

Ha én cigányt verek, azért mert cigány, akkor rasszista vagyok.
Ha egy cigány azért ver meg, mert magyar vagyok, akkor ő mi a picsa?! Ezt valamiért sose mondják.

Cigány nem lop/üt/öl/erőszakol meg cigányt. Magyart annál inkább. Miért?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2008.08.08. 19:15:20

Johnny336:"Cigány nem lop/üt/öl/erőszakol meg cigányt. Magyart annál inkább. Miért? "

Hát ennek egy kicsit nézz utána. (Pl majd a kurucon ha lesz.) Rémlik amikor az egész család "használta" a 12éves értelmi fogyatékos kislányt, aki végül terhes lett? 2 hetente van ilyen kezdetű hír is: "2 család esett egymásnak kapákkal, baltákkal"? Mondjuk ölni valóban ritkán ölik egymást...

Nzoltan 2008.08.08. 19:41:09

"Az már megint más kérdés, hogy miért érzik egyesek rendkívül fontosnak egy bűnelkövető esetében hangsúlyozni, hogy milyen származású. Az uborkatolvaj az uborkatolvaj, a többi csak hangulatkeltés."

Mintha a mai hírekben is a cigányság elleni bűntettnek és rasszizmusnak nevezte volna az önkormányzat vezetője, azt hogy rálőttek a cigányok házára. Most akkor ki is akarja hangsújozni a származást?

Kettősmérce? Mond valamit? :-)

eldiablomismo 2008.08.08. 21:55:50

Tata, mint már írtam arra nem vagyok kíváncsi, hogy egy rasszista csoport miért alkotta meg a cigánybűnözés és a cigánybűnöző fogalmát. Az pláne nem érdekel, hogyan próbálják magyarázgatni a bizony hitványukat.

Nzoltan, mások hitványságával indokolni a saját hitványságodat elég gejl dolog :P

Johnny336, az aluliskolázott magyar semmiben nem különb a cigányoknál, az iskolázott cigány meg semmiben nem rosszabb a magyarnál.

eldiablomismo 2008.08.08. 22:02:19

Egyébként visszatérve a Mórickára, 15 év után most hirtelen észrevenni, hogy rasszista viccek és képregények vannak benne, az azért vicces. Fasz kivan, hogy nálunk 4 évig tart a választási kampány, és sosincs egy kis nyugalom.

kaliban01 2008.08.08. 22:13:07

eldiablomismo:
Ajánlom neked Lakatos Menyhért sorait, ő már rájött arra amire te még nem:

Lakatos Menvhért, III. ker. CKÖ, Roma Polgári Tömörülés-tag:
Szórjuk a sódert egymás szemébe. A cigányok ott lesznek a jövőben is, ahol most. Egyikünk se csinált semmit annak érdekében, hogy ez másképp legyen. Tudás és szellemi tőke kell a cigányoknak, nem a politika. Mindannyian politikát akarunk csinálni, de ez nem működik. Iskolákat, szakmunkásokat kell kitermelnünk, mert ha nem ezt tesszük, egyszer majd megunják a gázsók, és nem tartanak el bennünket. És az is előfordulhat, ahogy elő is fordult már, hogy megpróbálnak minket kiirtani.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.08.08. 22:28:50

Hölgyek, Urak,

nyugalom, Gyurcsányék már 2010-re gyúrnak, s mivel túl sok mindent nem bírnak felmutatni, a sikerágazatokra másznak rá. A nyugdíjaskártya mellett ilyen az antifasizmus/antirasszizmus is.

Nem csoda hát, hogy minden hasonló dologra ezerrel rámásznak (ha nem is direktben ők maguk, akkor az általuk pénzelt szervezetek), sőt -- érzésem szerint -- néha maguk generálják az eseményeket, ha túl hosszú lenne az uborkaszezon... (Lásd pl. terroristaveszély vs. rendőrpalota és fehér porok.)

Az öregasszonyok/városi értelmiségiek/zsidó honfitársaink meg jól betojnak, és biztos kézzel húzzák majd be az ikszet azokra, akik "megvédik" őket. A 800 ezres cigányság bevonása ebbe a körbe a project jelentős része lehet, ami sok munkával jár, de megéri.

2010 nem a GDP-ről, nem az ipari növekedésről, nem az adózásról, nem az Euróról, nem a reformokról és legfőképp nem az elmúlt nyolc évről fog szólni, hanem antiszemitákról, rasszistákról, kődobálókról és gárdáról. Rendről vs. káoszról, félelemről vs. nyugalomról.

A tücskök ebben a történetben csak mellékszereplők.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.08.08. 23:43:16

Hát ez gyönyörűszép kommentvadász post volt, kár, hogy kimaradtam a legjavából. Nagyjából el lett mondva minden, ami elmondható, magam részéről csak röviden reagálnék egy tipikus droid hozzászólásra:
"az aluliskolázott magyar semmiben nem különb a cigányoknál, az iskolázott cigány meg semmiben nem rosszabb a magyarnál"

Drága barátom, ma is tanultam valami újat. Holnaptól liberális leszek, minden szabadnapomon elmegyek a Pofonok Völgyébe (nyócker, bocs! VIII. Kerület, mert a "nyócker" kifejezés is rasszista töltetet hordoz), és addig veretem magam a rétinéger bűnöző, vérfertőző, tolvaj söpredékkel, míg meg nem találom iskolázott, művelt, bölcs cig... öhm, bocs: ROMA lelkitársam ,aki megvilágosít engem azzal kapcsolatban, hogy hol is tévedtem eddig.

Volt egyszer egy vállalkozásom: Egy csendes, családias-baráti kis borozó. Már nincs.

Most, drága barátaim, dőljetek hátra és gondoljátok el miért nincs.

Azért. Pontosan.

Klasszik komcsi-liberális reakció: "személyes sérelmeimet kivetítem egy egész faj... nem, Nemzetiségre."

Tudjátok mit:
Igen. Így van. Vállalom.

P.s.:
Személyes üzenet Combinak: Van nekünk egy "közös barátunk", bizonyos Bayerncool. Ő is Németo.-ból figyeli Gyurcsányisztán mindennapjait, mégis mást lát, mint B. barátunk. Lehet, h nem a távolság a probléma?

JámborAndrás · http://magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.09. 03:54:15

TaTa86. 2008.08.08. 17:03:11
igazad van , csak én arra reagáltam amit én vetetem föl és te ezzel válaszoéltál, ami kivül esik az én alapfelvetésem, körén.
így nehéz vitatkozni.
eldiablomismo 2008.08.08. 17:09:59
Rsszul fogalmazta, a lényeg az , hogy ez a képregény kolektiv dolgokat huz rá az egész cigányságra.
more 2008.08.08. 17:18:52
Mihez képest magas, mi?
Ha egyre gondolunk, az átlag magyarhoz képest igen.
De az átlag magyar szegényhez nem.
zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.08.08. 17:50:56
Egy karikatura általában nem minden rossz tulajdonságot nagyit fel hanem egyet.
Milyen népel csináljak olyan felsorolást amilyet te?
Képzeletbeli is lehet.
Ha a magyarságról szolona ilyen kus lenne?
Néz már körül (bocs).
Egy látszat ilyen kijön azindex is üvölt (helyesen).
Mostani HVg szelem rovat a Hortysta liberálids caávorol szoló cikk.
Johnny336 2008.08.08. 19:10:00
Igen ugyanugy bassza a csöröm.
Eltiron72 2008.08.08. 23:43:16
Én mindenap elmegyek a völgybe, sőt most is tt vagyok, mert itt lakom, és nem a köruton belül, nagyon nem.

midnight coder 2008.08.09. 08:13:40

Igazából az egész arról szól hogy a király meztelen és azt aki ezt meg meri mutatni felségsértés vádjával próbálják elítélni. Gyűlöletkeltés ? A képregény csak azt mondja ki amit a népesség 99.999999%-a (beleértve a cigányokat is) pontosan tud.

Ami a szegény/aluliskolázott dolgot illeti, a cigányok nem nálunk szegények és aluliskolázottak hanem szerte a világon mindenütt. Az olaszoknál a görögöknél, a franciáknál, a románoknál, a szlovákoknál, mindenhol egész véletlenül csak velük van baj ilyen szempontból. Persze a cigányokkal semmi gond, a világ rasszista...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.09. 14:08:21

Megvan az egész képregény, frissítettem a posztot.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.09. 14:14:23

Na, végignézve az egész képregényt:
semmi rasszizmus sincs benne, ez a kőkemény magyar valóság. Szerintem majdnem mindent össze is szedett-

Az utolsó lapon benne is van, nem minden "tücsök" ilyen és a "hangyák" között is van "tolvaj" .

eldiablomismo 2008.08.09. 22:18:59

A végén majdcsak sikerül bebizonyítanotok, hogy afrikában nem szegény, iskolázatlan négerek harciaskodnak, hanem cigánybűnözők, a közel-keleten nem a szegény, iskolázatlan arabok hőzöngenek, hanem cigánybűnözők, indiát nem is említem, mert ott eleve csak cigánybűnözők élnek, a pakisztáni és indiai cigánybűnözők közti kashmíri civódás csak a szokásos cinyánypurparlé a zusában nem szegény, iskolázatlan latinokkal, és négerekkel vannak tele a börtönök, hanem cigánybűnözőkkel, és egyáltalán, aki nem szőke és kék szemű az cigány és ezért bűnöző :)

Nzoltan 2008.08.09. 22:22:02

eldiablomismo, mások hitványságával indokolni a saját hitványságodat elég gejl dolog :-D

A rasszistáknak tükröt mutatni rasszizmus?:-)

Nzoltan 2008.08.09. 22:29:24

Zero. Fizettél már jogdíjat? :-)

INkvizítor 2008.08.09. 23:54:50

" zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.08.08. 14:39:37
Bezuhov

itt senki sem antiszemita, mert azok ide nem írhatnak, mert lesújt a kitiltás kalapácsa ... "

fosol a zsidóktól mi?? :))))))))))

amúgy, nekem bejött a képregény, pont a mórickába való, beszóltak ők már mindenkinek...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.08.10. 00:49:33

köszönöm zero hogy feltetted. Lementem én is és ha kell, kiteszem ide-oda. Elvtársak az az idő már lejárt, hogy csak úgy kicenzúrázunk mindent, ami nem tetszik és tömlöcbe dugjuk azt, aki nem tetszik. Ráadásul túl sokan vagyunk már, akik fel merjük emelni a hangunkat.
Ezen kivül pedig a képregényben semmilyen valótlan állitás, rágalmazás nem hangzott el. Konkrét, megtörtént eseményekre épül minden képkocka, tehát itt uszitásról nem lehet beszélni, max tényközlésről. Sajnálom, ha egyeseknek fáj az igazság.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2008.08.10. 00:51:25

amúgy meg hol vannak azok a 'perverz szexuális pózok'? Aki ezt leirta, csak a misszionárius megoldást ismeri? A doggy style már perverz? xD

Nzoltan 2008.08.10. 06:59:18

Valamialkotmányjogász a TV-ben azt mondta pénteken, hogy ez simán belefér a szabad véleményformálásba.

Möcsög rasszista.! :-D

Marcellusca 2008.08.10. 11:32:43

Üdv!

Én azon csodálkozom, hogy a korábbi (asszem eheti) VB postra, melyen csak írva vagyon a mese, arra nem reagáltak a svéd kissebségiek.
Tán nem azé', mer' csak képregényt tunnak óvasni???

mutant · http://universal.blog.hu 2008.08.10. 12:00:29

"magyar ne lopj!" cedulat ragaszgatta a boltjaban??? "-> azt remélem,tudjátok,hogy terrorban tartják őket,valahol kiszolgálni sem engedik,sőt az iskolába a gyerekek csak kísérettel tudnak eljutni.de érdekes módon erről a média hallgat...

Marcellusca 2008.08.10. 12:09:22

mutant!

Akkor vegyél magadhoz min. egy családot és pátyolgasd őket!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.10. 12:49:48

"Nzoltan"

Várom a jogdíjról a sárga csekket a postaládámban a + 80 ft feladási díjjal :)


"höm
fosol a zsidóktól mi?? :))))))))))"
Nem nagyon, de egy bizonyos általam meghúzott szint alá nem süllyedjen a kommentek színvonal.Bár mindig fájó szívvel moderálok és/vagy tiltok ki valakit ...


"mutant
azt remélem,tudjátok,hogy terrorban tartják őket,valahol kiszolgálni sem engedik"

Bocs, nem esett le, ki tart terrorban kit ?

eldiablomismo 2008.08.10. 14:32:39

"Elvtársak az az idő már lejárt, hogy csak úgy kicenzúrázunk mindent, ami nem tetszik és tömlöcbe dugjuk azt, aki nem tetszik. Ráadásul túl sokan vagyunk már, akik fel merjük emelni a hangunkat. "

Te teljesen beszűkültél :)

Cho. 2008.08.10. 15:21:27

"Ami a szegény/aluliskolázott dolgot illeti, a cigányok nem nálunk szegények és aluliskolázottak hanem szerte a világon mindenütt. Az olaszoknál a görögöknél, a franciáknál, a románoknál, a szlovákoknál, mindenhol egész véletlenül csak velük van baj ilyen szempontból. Persze a cigányokkal semmi gond, a világ rasszista..."

Jogos! iskolába járni meg dolgozni az büdös nekik csak a gyerekcsinálás, a lógás meg a magyar ember életének a szétb*szása megy. Szerintetek miért fizetünk annyi adót, el kell tartani valamiből a sok ingyenélőt. de még ha iskolába járnának, lenne annyi reményünk hogy a következő generációnak több hajlama lesz munkába állni, de nem.

Joc 2008.08.10. 15:32:24

Mi van apukám? Fáj ha valaki megírja az igazságot?

Horizont 2008.08.10. 15:35:56

Belemélyedtem egy kicsit ebbe a képregénybe.Nem is értem hogy mi a probléma ezzel.
Mint egy NÉPMESE!!
Összefoglalja és olyan leegyszerűsített formában írja és rajzolja meg,hogy még a 8 elemit sem végzett cigány is megértheti hogy miről szól.
Ez az élet.
(persze nem a politikusoknak,az ombudsmanoknak,kisebbségi vezetőknek stb,mert ők szerintem nem is találkoznak cigányokkal-sem)
Jó kis reklámot kapott ez az újság.

Rékuc 00:49
"Ráadásul túl sokan vagyunk már, akik fel merjük emelni a hangunkat."
Ezt nem is igazán értem,de ha mondjuk "érteném" akkor ezt komolyan gondolod???

System failure. :) 2008.08.10. 20:55:22

A kisebbségről miért a cigányság jut mindenkinek az eszébe? Vannak még horvátok, szlávok, bosnyákok, stb. Mert azok nem csinálják a szart. Én nem adnék segélyt egynek sem, leszarnám magasról, hogy mit gondolnak. Az ocö-t, meg a hason szervezeteket is szétveretném. Az ország szarban van, LUXUS hogy bünőző söpredék, analfabéta büdös a munka hozzáállású genetikai hulladékokat TENYÉSZTÜNK.

ikszD 2008.08.10. 21:33:27

eldiablomismo 2008.08.10. 15:38:58
velvet.hu/blogok/helyszinelo/2008/08/10/bezartak_a_naci_gyerektabort

Bezzeg ha kommunista tábor lett volna még támogatás is járna...

eldiablomismo 2008.08.10. 22:49:07

"Cody78 2008.08.10. 20:55:22

A kisebbségről miért a cigányság jut mindenkinek az eszébe? Vannak még horvátok, szlávok, bosnyákok, stb. Mert azok nem csinálják a szart. Én nem adnék segélyt egynek sem, leszarnám magasról, hogy mit gondolnak. Az ocö-t, meg a hason szervezeteket is szétveretném. Az ország szarban van, LUXUS hogy bünőző söpredék, analfabéta büdös a munka hozzáállású genetikai hulladékokat TENYÉSZTÜNK."

Hogy oldanád meg?

neeskens 2008.08.10. 23:31:11

Most nem azért,de egy Móricka újság szellemi színvonalára azt mondani,hogy ez így van, ez a magyar valóság....Hát akinek ez, erre van szüksége a a valóság megismeréséhez, az elég szánalmas.
Ez egy iszonyat primitív újság, a Blikken se kéri senki számon,hogy mélyelemzéseket végezzen.

Egyébként meg aki, itt veri a nyálát annak azt kíánom, hogy menjen el egyszer Nyugat-Európába, vagy Észak-Amerikába és szembesüljön azzal,hogy ő a többség szemében egy büdös,lusta,primitív magyar,kelet-európai.
Pl: "Ti még a pusztán,lóháton kergetitek a marhákat?" Jurtában laktok? Fürödtök azért?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.08.10. 23:50:23

neeskens

Kikérem a Blikk nevében :-)))

Bit Rot 2008.08.11. 10:48:44

"Pl: "Ti még a pusztán,lóháton kergetitek a marhákat?" Jurtában laktok? Fürödtök azért? "

Mi nem, de vannak nálunk olyanok, akik a pusztában, szinte jurtában laknak, nincs wc-jük és nem is nagyon fürödnek.

Bit Rot 2008.08.11. 10:50:04

Azért azt is megnézném, hogy mit mondana egy amerikai arra, ha kiállna egy politikus, hogy válasszatok meg, felemelem az adót 30%-al, mert vannak itt sokan akik nem akarnak se tanulni, se dolgozni, csak inni és téblábolni egész nap, de pénz az kell nekik.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.08.11. 12:48:30

neeskens bántottak a marhacsordád miatt, vagy a szagod csapta meg a nyugatiakat? Mesélj kérlek. :)

neeskens 2008.08.11. 16:20:35

De ez még akkor történt,amikor Bulcsuval és Lehellel legyaktam Európát, akkor még nem vót ám egy cigány se Magyarországon, csak csupa szittyahunmagyar. Amióta ezeket meg a másikokat galíciából beengedtük azóta nem tudtam elmenni kalandozni, mert itthon van dolgom a Gárdában

kaliban01 2008.08.11. 16:38:46

eldiablomismo 2008.08.10. 22:49:07

Vannak épp elegen akiknek ez a feladata, tessék rajtuk számonkérni a megoldást.

eldiablomismo 2008.08.11. 17:57:52

"Vannak épp elegen akiknek ez a feladata, tessék rajtuk számonkérni a megoldást."

Azok sem mondanak semmit.
Nálunk az ovisok kántálják ezt a mondókát:
"Ki játszik ilyet? Majd megmondom milyet!
Ki játszik ilyet? Majd megmondom milyet!
Ki játszik ilyet? Majd megmondom milyet!
Ki játszik ilyet? Majd megmondom milyet!"

Nem ismerős valahonnan?

kaliban01 2008.08.11. 18:32:08

Nem.
Ha valakinek, valakiknek van egy adott dolga, azt tessék megcsinálni, lehet az bármi.
Ha nem tudja megcsinálni, tessék számonkérni.
Nálam ez így működik.

eldiablomismo 2008.08.11. 20:07:28

Engem igazából nem nagyon érdekel, hogy mit nem csinál a mostani bagázs a hátralévő kis idejében, mert ezt már féllábon is kibírom. Engem az érdekel, hogy a következő bagázs mi szándékozik csinálni. És azt hogy.

tamas6 2008.08.12. 08:51:05

Aki úgy érzi ez a karikatúra felnagyítja a valóságot olvasson ebbe bele.

"Hogy is van ez Romák?"-diplomás roma levele
A "Hogy is van ez Romák?" című topicban (origo) (??) van állítólag egy
cigány honlapból idézett 'szösszenet', amit egy diplomás roma írt.


......."Én roma vagyok.
Foiskolára járok.
A következo a véleményem.
Hiába lázadnak egyesek a cigányokkal kapcsolatban.
Már késo !
Hosszú évtizedek alatt kiközösítettek bennünket ebben az országban. Ma
már nem akarunk magyarok lenni. Volt ido amikor még azzá szerettünk
volna lenni. Ma már romák akarunk lenni, a saját hazánkban, itt. Mint
látható mi sokkal gyorsabban fejlodünk mint a magyarok. Lassan
megteremtjük a magunk értelmiségét, és a magunk nyelvét beszéljük. Ebben
az országban. Egyre többen vagyunk és egyre többen leszünk.

Hosszú távon mi nyerjük meg a versenyt
Néhány évtized, és mi leszünk a többség. Nem fenyegetozni akarok ezzel,
csak megállapítom mint tényt. Eleinte még egymás mellett fogunk élni mi
cigányok és magyarok. Lassan érvényt fogunk szerezni annak, hogy a
cigány nyelvet is elfogadják hivatalos nyelvnek. Mi nagy család vagyunk,
és nagyon nagy a közösségi szellem, az együvé tartozás érzése. Nagy a
gyermekáldás. A magyarokról ez nem mondható el. Világos hogy mi fog
történni.

Lassan,és biztosan mindinkább miénk, romáké lesz ez az ország. Mi,
vigyázunk majd a magyar kissebbségre. Adunk nekik munkát a saját
országunkban.

Európa, és a világ olyan követelményeket támaszt ahhoz,hogy magyarország
bekerülhessen európába, amelyek megteremitik a feltételeket hozzá, hogy
mindez így legyen.

Annyi nép eltunt már a történelem során amikor az adott kor domináns
hatalmai ebben érdekeltek voltak. A magyarokat sem fogja megsiratni
senki. Miképpen a magyarok semsiratták meg a besenyoket annak idején.

Ez a vita ezen a topicon ebben az értelemben tehát már értelmetlen.
Nem csak a jelen, de már jövo is determinált ebben az irányban. béke
veletek"...

Johnny336 2008.08.12. 10:17:08

Szerintem provokáció a fenti idézett komment.

Ennek ellenére néhány meglátás:
1. nincs gyermekáldás - mert nem tudjuk őket eltartani, lopni pedig nem küldjük el a pulyákat
2. nem akarnak magyarok lenni - szerintem soha nem is akart egy bizonyos réteg. Amelyik az akart lenni, azt annak tekintik, és senki nem szól rájuk egy büdös szót sem (csak a ténylegesen rasszisták, neonácik)
3. adnak nekünk munkát - mi sem tudunk adni munkát azoknak, akik szeretnének dolgozni. mi lesz egy olyan országban, ahol a többség NEM akar dolgozni. rabszolgatartás?!

János2 2008.08.12. 11:15:02

Elképesztő,hogy ebben az országban a tetves,munkakerülő cigánybűnözők előtt hasra esik a rendőrség és az egész állam.Minek engedték be ezeket? Miért tartják el ezeket? Miért hagyják patkány módra szaporodni ezeket? Miért nem lehet nyílvánosságra hozni a faji származást a bűnelkövetőket illetően? Miért nem lehet megvédeni a becsületes embereket ezektől? Gondolom azért,mert a jelen politikai hatalmat bitorlói is olyan erkölcsi szinten vannak,mint a putris,hepatitiszes,dögevő cigánybűnözők.Ez az ország már egy szeméttelep és a média még mindig ott tart,hogy nincs cigánybűnözés. Gyerünk magyarok,ne hagyjátok magatokat,a családotokat,a barátaitokat és a becsületes embereket !!! Elég a hiábavaló adózásból,a kiszolgáltatottságból és a hazugságokból !!!

more 2008.08.12. 11:56:20

es vajon milyen munkaadasra gondol a professzor ur ebben a kis szosszenetben? ez a csavo konkretan anarchiat vizional azzal, h a ciganyok atveszik a hatalmat akarhol is....es azert annyi diplomas romat nem termelnek ki az egyetemek, h vezeto reteg is legyen...uristen

tamas6 2008.08.12. 12:04:29

Keserű igazság!
A cigányok a gyerekek után járó zsozsóból és segélyekből tartják fent magukat. Olyan szinten amit egy magyar nem vállal fel. Meg is van ennek az eredménye:
222 országból a 202. -ek vagyunk születések számát tekintve 1,3 gyerek/család, ami azt jelenti 3 egy gyerekes családra egy két gyerekes család jut.
Ahhoz, hogy a népesség ne fogyjon 2,3 gyerek/család szükségeltetne. A fenti példa alapján ezt már le sem írom mit jelent.
A születésen belül is érdekes a statisztika:
Ma már ott tartunk, hogy nyolc éve alatti gyerekek fele a cigány.
A fentiek alapján 2030 táján jutunk el oda, hogy a 8 millióra fogyatkozott öszlétszám fele már cigány nemzetiség"u lesz.
2100-ban születik meg az utolsó magyar!!!!!!
Egy báró intette egykoron a nemeseket, mikor betelepítették (olcsó munkerőként) a Mezőségbe a cigányokat; "Vigyázzatok, az ország azé aki teleszüli".
Azóta sem vigyázunk. A politika segélyekkel fenntartja "fejleszti" ezt a szavazóbázist melyet alkalmanként egy tál lencséért ki is használ.
Három nemzedék n"ot fel a cigányság körében, akik rá sem szoktak a munkára.
Itt egy kérdés merült fel a cikk írójával szemben;
Hogyan adnak majd munkát a kissebségbe szorult magyaroknak???
A jövő nem évtizedek múlva mutatja meg magát!
Már itt van, a borsodi aprófalvas településeken, Meszes, Rakaca, ...... Itt már valóban kisebségben vannak a magyarok. Esténként bezárkóznak, s remélik marad valami a portán. Ha nem, örülnek, hogy az életüket meghagyták.
Végezetül egy vicc:
Melyik az a három szó, amit sohasem akarsz hallani egy cigánytól?
Jó reggelt szomszéd!
Ez alapján mindenki döntse el ki a rasszista

eldiablomismo 2008.08.12. 17:27:57

Tamas6, a Cion bölcseit is idézzed már légy oly kedves :P

kaliban01 2008.08.12. 17:50:26

Hogy jönnek ide a zsidók ?
Te tényleg nem látod, mennyire veszélyes a mostani helyzet ?
Szép dolog a humanitás és a tolerancia, de ha bedugod a fejed a homokba és nem látod, nem veszel tudomást a tényekről, akkor hibás a következtetésed is.
Picit próbálj körbenézni az országban, érdeklődj, beszélgess emberekkel és utána vond le a következtetést, hidd el fog menni az elveid feladása nélkül is.

tamas6 2008.08.12. 18:03:42

eldiablomimo az általam idézetteknek semmi köze CION BÖLCSEIHEZ. legalábbis Én nem látok összefüggéseket.:)

Suum Cuique · http://magyarkodo.blog.hu 2008.09.03. 03:27:27

"weisz manfréd huba · magyarinfo.blog.hu/ 2008.08.08. 16:03:51
toxikus a cigányok is magyarok."

A cigányok azok cigányok, hanem maximum a Magyar Köztársaság állampolgárai.
Az erdélyi magyarok se románok, mert Románia állampolgárai, hanem magyarok ugyanúgy, mint mi.

SSTibiKE 2008.09.10. 19:16:41

Tücsök és a hangya. Hmm...
Ez most teljesen így történik Magyarországon.
Aki máshogy látja, ő nem tudom hol él. És nem mondhatja senki, hogy nem ismerem a cigányokat, mert köztük nőttem fel, megvertek, loptak tőlem...
Ez a képregény teljesen reálisan mutatja be a helyzetet.
Sajnos a cigányok többsége ilyen, és ez nekem pont elég volt, hogy megútáljam az összeset.

süti beállítások módosítása