Skip to content


       Szűrés lista

Gyurcsány és a "lógni fogtok"

Komolyan mondom, egyre jobban szórakoztat Gyurcsány "Még tíz évig leszek miniszterelnök" Ferenc blogja. A történészek kézhez kapják Ferenc testvér legszemélyesebb -és önálló- gondolatait, lehet mit elemezni.

"„Lógni fogsz” – kiabálta tegnap egy fideszes képviselő a Parlamentben, az egyik államtitkár felé fordulva. A „lógni fogsz” ugyanarról az indulati tőről fakad, amely az elmúlt években jellemzi a Fidesz magatartását. Olyan szóhasználatot engednek meg maguknak ezek a politikusok, amely méltatlan a demokráciához, a polgári mentalitáshoz, amely alpáribb a kocsmanyelvnél. Ez a nyelv nemcsak a szóban forgó képviselő sajátja. Pár nappal korábban a Fidesz frakcióvezetője illette elfogadhatatlan jelzőkkel internetes naplójában a kormány egyik miniszterét."

Nos, ezt a cikket pont olvastam, nézzük milyen mondatokkal szabadította ki Navracsics Tibor a szellemet a palackból:
"Szilvásy György nem James Bond. Csak egy paranoid, félelmeitől és alantas vágyaitól gyötört ember, aki - miután a kora kilencvenes évek ingatlanpiacán viszonylagos sikereket ért el - kormányzati babérokra vágyott. Kancelláriaminiszterségét a 2006. augusztus 20-i halálos tömegszerencsétlenség teljes kormányzati felelőtlensége és felelősség elől menekülés színezi gyászosra, mostani titkosszolgálati miniszterségét a Teve utcai sortűz, Kádár sírjának kirablása, a Magyar Nemzet újságíróinak zaklatása és megannyi kideríthetetlen, gyanús és védhetetlen botrány."

Így kell egy bekezdésben összefoglalni Szilvásy jellemét ÉS összes munkáját/eredményét. Zseniális!

"Mindennek a hátterében ugyanaz az alapgondolat és mentalitás áll: a jobboldal vezető politikusai szerint rajtuk kívül szinte minden politikai szereplő nemzetvesztő bitang, hazaáruló, a nemzetből kiiktatandó hiba. Aki nemzetvesztő, hazaáruló, akit a Dunába kell lökni, azzal kapcsolatosan ezek a szavak megengedhetőek. A kordonbontás, a verbális erőszak, a Parlament vagy a TV-székház ellen irányuló brutalitás ugyanarról a tőről fakad. Arról, hogy az elkövetők úgy gondolják, joguk van normát sérteni. A fiatal magyar demokrácia pedig nehezen találja a választ."

Gyurcsány itt elhibázta a blogbejegyést, szeretném felhívni a figyelmét, hogy nem  "Dunába kell lökni", hanem  "Dunába kell lőni"! Ejnye, vegyük már elő az "Antifa szókincs-minimum" című kiadványt. A lökni nem ugyanaz, mint lőni, mert az egyik esetben még ki lehet úszni Csepelen a partra ...

"„Lógni fogsz” – kiáltja az egyik parlamenti képviselő, és talán már értjük, hogy a Fidesz miért maradt csendben akkor, amikor Molotov-koktélokat dobtak szocialista képviselők házára. Kevésbé voltak szolidárisak politikai riválisukhoz, mint a köztörvényes szélsőséghez. Ez itt a probléma! Ha Magyarország nem érti meg, hogy itt mivel állunk szemben, akkor súlyos évek elé nézünk. Valamennyi demokratának dolga ezzel szembeszállni, ellenszegülni. Nem a hatalomért, hanem Magyarországért!"

És máris mesteri módon Arnóth Sándor egybe van mosva a Fidesszel, az meg a Magyarok Nyilaival, akiket amúgy pont Szilvásynak kellene elkapnia, de nem nagyon sieti el a dolgot. A kör bezárult, újabb gyurcsányi mestermű született ...

És akkor jöjjenenk a "best of" kommentek az aggódó keménymagtól, Török Zsolt parája a fideszes gondolatrendőrségtől nyomában:

"Tisztelt Miniszterelnök Úr! Kedves Feri!
igen, demokraták nem maradhatnak némák; nem az a dolgunk, hogy behúzzuk fülünk, frakunk, tűrjük, hogy 2002 óta a legnagyobb ellenzéki párt folytatja a kormányzata alatt elkezdett tevékenységét, a demokrácia intézményeinek támadását; de, ma már olyan nértékű a fidesz verbális fenyegetése, sőt, újabban testi támadás is, hogy megálljt kell parancsolni!minden, a demokráciát súlyosan sértő eset után igenis fel kell vonulni a demokrastáknak, mert nem hagyhatjuk, hogy a wiemarizáslás előszobájából eljussanak oda, ahová Németország jutott a múlt században."

"Ennyire buták az emberek, vagy ennyire félnek, vagy ennyire nem gondolkodnak?
Mit remélnek tőle?
Ennyi ember akarja ebben az országban a diktatúrát?
Nincsenek az értelmiségnek a médiának olyan tagjai illetve dolgozói, vezetői, akik felfogják, hogy mi történik, és tudják is, hogy mi lesz a vége?
Nagyon rossz az emberek közérzete, ezt látva.
A civil lakosságnak nagy része ugyanis nem ezeknek a hatalom-mániásoknak a szekértolója, de félnek és nem szólnak az emberek, mert nincs aki válaszoljon a kérdéseikre, akik bátorítást adjon nekik.
Ehhez Miniszterelnök Úr azért "kevés", mert ez a gátlástalan média mindent megtesz, hogy Miniszterelnök Úr szava ne jusson el a lakossághoz.
Miért nem mozdulnak azok az emberek, aki tenni tudnának a mindent elöntő gátlástalan mocsok ellen?"

"Az elmúlt 20 év munkája a Fidesznek a semmibe vész, ha bebizonyosodik az árnyéktitkosszolgálat megszervezése az OTP-s Csányi eszközeivel. Márpedig úgy tűnik, hogy igaz. Elgondolkodtató, hogy ha ellenzékben ilyen aljasságokra és trv.-telenségekre képesek, akkor miként cselekednének, ha hatalomra kerülnének!? Gondoljunk csak az 1998-ban történő robbantásokra, ami a fidesz hatalomra kerülésével megszűnt. B.öszöd, terror, rendőrpalota, molotov-koktélos támadások. Miért nem derültek ki? Profikkal állunk szemben, akiknek nem számít sem tisztesség, sem erkölcs, sem trv., sem az ország. csalodott
Miniszterelnök úr Te vagy az ellenzék vezérének a fő problémája, mert tisztában van vele, hogy a nyomodba sem léphet. Elítél a tisztességes politizálásért, az igazságos kezdeményezéseidért, pedig csak neki is meg kellene próbálnia u.ezt. nyelv
Európa szégyene vagyunk az ellenzék tisztességtelen és trv.-telen cselekedetei miatt. meggyotort Mindenképpen meg kell akadályoznunk, hogy hatalomra kerüljenek, szerintem ezt minden jó érzésű ember így gondolja."


"Kedves Feri,
Te is kaptál már hideget-meleget az ellenzék prominenseitől, nem is keveset! Tudom, hogy egy közszereplőnek többet kell elviselnie, eltűrnie mint egy átlagembernek, de talán sürgősen határt kellene szabni annak, hogy meddig lehet elmenni, nem gondolod? Az Országgyűlés tagjainak kellene valamit tenni, hiszen törvényeket mi nem hozhatunk - sajnos.
Egyébként is ráférne hazánk törvényeire egy kis átszabás (pl. Btk., gyülekezési törvény).
A tegnap történtek megint beárnyékolják a ma eseményeit is, mennyivel nagyobb teret kap a médiában a bekiabálás, mint a Megyeri-híd átadása... merges
Mindannyiunk érdekében szívből remélem, hogy Te bírod még erővel, türelemmel és tenni akarással!"

Címkék: politika gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr38689757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.01. 13:16:03

"Olyan szóhasználatot engednek meg maguknak ezek a politikusok, amely méltatlan a demokráciához, a polgári mentalitáshoz, amely alpáribb a kocsmanyelvnél."

"Azé' nincsen, mer' elkúrtuk..."
"Nem azt mondták Feri. Azt mondták menj a picsába!"

Hogy csak az elmúlt pár év legszebb szösszeneteit emeljem ki a "másik" oldalról. De lehetne ezt folytatni Lányitól Kunczén át a tökömtuggyamégkiig...

A "Tisztelt Miniszterelnök Úr! Kedves Feri!" kezdetű komment írójának innen a messzi távolból üzenem: Üjl le lányom/fiam, ELÉGTELEN! Ennyi kibaszott helyesírási hibát ilyen csekély terjedelmű írásnál... Szép teljesítmény...

"Van mire büszkének lennünk..."

Na ez se rossz: "trv.-telenségekre".... Tv. ha már mindenképp' rövidíteni akarja a törvény szavacskánkat...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.01. 13:19:24

Üjl=ÜLJ természetesen... a "diklexíjja" szépségei :)

Bezuhov. 2008.10.01. 13:19:27

"Így kell egy bekezdésben összefoglalni Szilvásy jellemét ÉS összes munkáját/eredményét. Zseniális!"

huhh...ez a nyelv aztán mélyre ment :)

"Gyurcsány itt elhibázta a blogbejegyést"

xD

Algopirin 2008.10.01. 13:19:30

második
én is lógni fogok...

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 13:21:53

Gyurcsány, akit bánt a csúnya beszéd.

Ez a pali tényleg súlyos elmebeteg, vagy teljesen gátlástalan. Vagy mindkettő.

A szllvásyról szóló bejegyzés pedig már olyan kínosan helytálló és pontos, hogy attól félek közelről ismerik egymást Navracsiccsal, vagy ő a pszichiátere.:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 13:22:06

Bezuhov

ja, má' megint milyen vagy .... azt ne mond, hogy nincs faszán van összefoglalva minden Szilvásyról?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.10.01. 13:24:20

erste? nem mi? :D
Persze a tapsolók meg kérik is, hogy nyirbálják még egy picit az amúgy is csak papíron létező jogainkat.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.10.01. 13:26:15

Oké, feladom, melyik aggódó kommentet írta Bezuhov?
Amúgy meg kétségtelen, hogy attól retteg az egész jobboldal, hogy nem érhetnek majd feri nyomdokaiba. Esetleg ha viktor is nyomna egy "elkúrtuk" beszédet, akkor az őszinte szavaiért a szívébe zárná a teljes baloldal.

Weimar, nácik, ártatlan baloldal... már meg sem lepődök...

Bezuhov. 2008.10.01. 13:27:15

mindegyiket én írtam bazd meg, mindegyiket!!!!

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 13:28:25

"Oké, feladom, melyik aggódó kommentet írta Bezuhov?"

Mindegyiket.

Bezuhov. 2008.10.01. 13:32:09

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 13:29:14

primitív emberek gondolatmenetét nem nehéz kitalálni :)

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 13:33:33

így van, én nem láttam a kommentedet és kitaláltam mi lesz benne.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 13:37:13

Jól van, mindenki jog van félni :-)

nekem ez a kedvencem:

"Ehhez Miniszterelnök Úr azért "kevés", mert ez a gátlástalan média mindent megtesz, hogy Miniszterelnök Úr szava ne jusson el a lakossághoz."

Az a szemét média!!!
Kellene egy 7/24 Gyurcsány-TV és Gyurcsány-rádió, hogy a Nagyvezír minden szava eljusson mindenkihez!
Pontban délben pedig kötelezően 15 percig mind a 10 millió lakosnak egy Gyurcsány beszédet kellene olvasnia!

rolika 2008.10.01. 13:39:33

hát én csak ennyit fűznék hozzá az mno-ról:

"„Ki leszel végezve, tetű, szemétláda, a tojáshéj a seggeden van” – ezekkel a szavakkal illette múlt pénteken Cselényi László egyik támogatója a Duna TV közalapítvány ellenőrző testületének fideszes elnökét. A kuratórium szocialista elnöke, Simkó János szerint szólásszabadság van."

a feriben meg ha egy csöppnyi jóérzés lenne, kivágná a kommentelők közül a fent idézett, csontignyaló idiótákat. dehát, vastag a bőre... ezért is kerül állandóan ide :)))

Geza 2008.10.01. 13:39:35

Alakul, alakul.
Elragadtatva nézzük a cirkuszt, közben ellopják még a gödröt is a házunk udvaráról, aztán ha vége az előadásnak, majd keserűen vonyítunk a holdfényben, aztán a rojtos kapcával felnyergelt saját f.szunkra pattanván búsan elporoszkálhatunk a fészkes naplementébe :(.
Állítsátok meg a világot, mert így nem tudok célozni és a végén még elhibázom, bmeg!
Ez a sok állat szabadlábon, az oroszlán meg ketrecben, na ez a ciki, nem a faláb..

Csak én érzem úgy, hogy ez lassan már az abszurd humor kifordításának is túl nyakatekert?

Bezuhov. 2008.10.01. 13:39:45

@ zero

úgy ahogy hírtv egész nap nyomja VitézViktor beszédeit?

@dereglye

nem barátom, tévedsz!
én már akkor tudtam, hogy itt az én nevemhez kötik majd a hsz-kat, mikor még a kommentrészhez sem értem :)

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 13:40:30

"„Ki leszel végezve, tetű, szemétláda...”
Fenyegető közbeszólások kísérték a Duna TV tisztújítását

„Ki leszel végezve, tetű, szemétláda, a tojáshéj a seggeden van” – ezekkel a szavakkal illette múlt pénteken Cselényi László egyik támogatója a Duna TV közalapítvány ellenőrző testületének fideszes elnökét.

A kuratórium szocialista elnöke, Simkó János szerint szólásszabadság van. Simkó ugyanakkor elmondta, a „meglehetősen extrovertált” Juhost többször rendreutasította."

Itt az újabb ok Gyurcsány blogbejegyzésére, és Bezuhov további aggódó leveleire.

Vagy ezúttal - nyilván szólásszabadságra, vagy extorvertáltságra hivatkozva - ez elmarad?

Fogják-e az illető lemondását követelni még a társasházi számvizsgáló bizottsági tisztéségről is? Ugye nem Bezu? Nyugtass meg...

Bezuhov. 2008.10.01. 13:43:32

dereglye

javíthatatlan pártcsőlátókkal nem vitatkozom (sokat)

rolika 2008.10.01. 13:47:08

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.10.01. 13:43:32

nemá bezu, ez pont nem pártállásos dolog! a szoci kirohanásnak nem lesz semmi következménye, ezt mindenki tudja.
az meg a másik, hogy szvsz itt kifejezett sértés, ha lefideszezel valakit, úgyhogy a pártcsőlátás nem megfelelő jellemzés

kill004 2008.10.01. 13:47:37

"....eset után igenis fel kell vonulni a d e m o k r a s t á k n a k..." Má' ilyen raszták is vannak?

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.10.01. 13:51:29

Félelmetes, amit a Duna TV tisztújításán műveltek! A rohadt fideszes kiprovokálta ezt az extrovertált megnyilvánulást, és a Zorbán még mindig nem határolódott el... Így hirtelen nem tudom beleszőni a Magyarok Nyilait az eseményekbe, hiába, nem vagyok miniszterelnök...

Bezuhov. 2008.10.01. 13:53:08

na mi van !?

most már probléma, ha aksztással meg kivégzéssel fenyegetőznek. Eddig meg nem? Jah, hogy most szoci mondott ilyet az elítélendő dolog, de ha Arnóth, a derék kispolgár szívből jövő dolgokat intéz a mocskos kommenistákhoz az meg fain... értem én!

/az meg már csak érdekes, hogí ez az info pont most került elő. Tippelhetek a ahírforrásra?? :) /

Geza 2008.10.01. 13:55:28

Bezuhov · 2008.10.01. 13:53:08
"na mi van !?most már probléma, ha aksztással meg kivégzéssel fenyegetőznek. Eddig meg nem?"

Na mi van, most már nem probléma, ha akasztással meg kivégzéssel fenyegetőznek? Eddig meg az volt?

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 14:02:19

"dereglye

javíthatatlan pártcsőlátókkal nem vitatkozom (sokat)"

Buzerov

Olyan vagy mint gyurcsány, aki saját jellemét, szokásait rávetíti másokra és kész is megfellebezhetetlen vélemény, kampány, ami éppen kell.

Én szoktam hírtv-t nézni, igaz ritkán és csak késő este mert napközben - ezek szerint veled ellentétben - nem érek rá, de nem tapasztaltam hogy viki beszédeit nyomnák egész nap. Ez nyilván olyan ballib tempó tóled, ami a sajátotok. Da nálad nagyobb nézője (monitoringozója) az adónak csak Veres "Zidane" János, aki a haverjaival kábszert kívánt két riporterük kocsijába rakatni.

Pártcsőlátók. Ja, aki nem ballib (azaz "független" mégha párttag, esetleg vezető akkor is, mint a "feldobomasógorom" Konrád) az
pártcsőlátó. Az ellen csak a ballibség véd meg, sőt egyből okos függetlenné avanzsál. Aha.

Buzerov, buzerov tőled azért többet vártam volna...

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.10.01. 14:04:33

Várj, megkeresem azt a részt, amikor ilyen sztoikus nyugalommal vetted tudomásul Arnóth kijelentését.

Eddig találtam egy "lepatkányozást", kétszer megtaláltam a "dögölj meg" és a "kapd be" közti különbségtételt (nyilván nagyon jól sikerült hozzászólás volt, meg kellett ismételni), aztán volt egy rész, ahol közölted, hogy téged mennyire nem érdekelnek a szocik bűnei, az csak a hírTV-seket köti le. Igazi pártsemleges mentalitás, nem úgy, mint a jelenlévő náciaké, akik aljas módon még el is határolódnak Arnóth exképviselőtől.

De így visszaolvasva volt egy kérésed:
"Mindazonáltal epekedve várom azon maszoposok névsorát, melyek akasztással fenyegették a patkó "jobb" sorsra érdemsebb felét."
Én nem tartanék attól, hogy nem fog folytatódni a lista...

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 14:10:25

lombroso

nem fáraszd magad buzerov (e dereglye miatt nálom most ez a neve) nem vitakozik pártcsőlátókkal, különösen úgy, hogy nem áll jól a vitában. Most a hírre mindjárt nem tartalom a fontos, hanem a "'hírforrás", meg a "miért pont most" jammerolás.

Tedd már meg hogy rákeresel, hogy arnóthnál a hírforrást firtatta-e? :) meg azt, hogy miért pont most? :)

merida4 2008.10.01. 14:11:55

Most miről szól amúgy ez a bejegyzés? Az a gond, hogy Gy.F. eluatsitja a logni fogsz bekiabálást? Szörnyű tényleg. Basztassuk, hogy összemossa Arnóthot a Fidesszel, de azért közben rúgjunk egy nagyot bele Szilvásyba, meg pár szerencsétlen nyugdijas Gyurcsany-rajongóba, és nevessünk hangosan, hogy mekkora nyomorékok.
Jó taktika.
Töröltem a blogot az RSS-olvasómból.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.10.01. 14:23:51

Bezuhov mostmá a #@#đom.
Rohadt komenisták? Igen b#&@$@#*Đ@&ba, azok. A te családod rendszerellenesnek és osztályidegennek számított a komenizmusban? Van egy tippem... Nos az enyém igen, mindezt azért mert a nagypapám főhangya volt a M.Kir. seregben és volt olyan balfasz, hogy Olaszországban esett amerikai fogságba. Onnan picit hazajött majd a rohadt komenisták már vitték is pici ócó munkaerőnek mert hogy hortista tiszt(!). Neked monda az orosztanárod '86-ban (tíz éves voltam), hogy úgyse jutsz semmire, meg kár hogy bezárt Recsk, mert oszályidegen vagy, az egész családod az, nagyapáddal az élen. (zárójelben: a családunk mentette meg a rohadt komenista szüleit a "végső megoldástól"). Azt se tudtam miről beszél.
Szóval bennem félelmet kelt konkréten minden komenista related dolog, többek közt gyéef ámokfutása is. Igen és 89-ben minimum elvártam volna néhány "lámpavasalást".

INkvizitor 2008.10.01. 14:33:30

Büntess merida4!!! mééég!!!

Bezuhov! :)
"javíthatatlan pártcsőlátókkal nem vitatkozom (sokat)"

objektivitásod, és függetlenséged velőtrázóan ragad magával, bejegyzéseid olvasása arra késztetett, hogy felülvizsgáljam a világképem, olyan szeretnék lenni mint TE!! pártok felett álló, elfogulatlan, tisztánlátó!!
ezt követően biztosan tök jókat és épületeseket vitatkozhatunk majd az "új magyarország programról", esetleg megbeszélhetjük a "megegyezés" című esszé, vagy program, vagy irányelv vagy mi, irodalmi értékeit, esetleg teljes értékű partnerem lehetnél az "ellenzék szűk látókörüségéről és maradiságáról (mitne mondjak : múltbarévedéséről)" jövőben elkészítendő disszertációm megalkotásánál!!!

kérlek segíts!! áruld el hol juthatnék hozzá az eleddig megfogalmazott, és leírt kommentjeid gyűjteményéhez? Kiemelt helyen tárolnám a lakásomban, és kellő tisztelettel való áttanulmányozását követően, csak az ünnepnapokon venném elő, gondolatébresztőnek, és vita alapnak családi ebédek előtt.

öööö...izé 2008.10.01. 14:34:35

egészségedre merida, szvsz csak te veszítesz vele...

Alapjában véve számomra röhejes, hogy az emberek mindig elrágódnak valami koncon, amit közéjük dobnak.....most pl ezen a bekiabáláson, amire jönnek majd a mindenféle reakciók, miközben nincs az egésznek semmi folyománya, semmi sorsfordító hatása.

A költségvetésnek van...annak, hogy a KSH megváltoztatja a mérleget (ezáltal a jövő évi költségvetés kiindulási alapját), annak van sorsdöntő szerepe....mégis a média harsogja szalagcímekben a botrányt, melyen fél Magyarország személyében sértettnek, üldözöttnek, kirekesztettnek érzi magát és rendeli neten az önvédelmi eszközöket a jobbos csürhe ellen, miközben a háttérben épp csak a jövő évi kenyerét veszik el, terheit növelik.

Goebbels óta tudjuk, mire képes egy jó propaganda....dőljön be neki aki akar és szarjon sünt...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.10.01. 14:37:52

Hát hiába na, Feri tud írni. Nagyon meghatóra sikerült neki ez a kis szösszenet. A szomorú inkább az, hogy sokan vannak, akik szentírásnak veszik a szavait.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.10.01. 14:51:27

öööö...izé: igen volt magyarázat is -> a KSH más módszert használ... rofl... nem Veres mágus nyomott megnit egy 14. szintű valóságferdítő spellt... ááá dehogy :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 14:58:54

"Basztassuk, hogy összemossa Arnóthot a Fidesszel, de azért közben rúgjunk egy nagyot bele Szilvásyba, meg pár szerencsétlen nyugdijas Gyurcsany-rajongóba, és nevessünk hangosan, hogy mekkora nyomorékok."

ja, kb. ennyi lett volna a koncepció xD

öööö...izé 2008.10.01. 15:15:40

ehhh...mingyá tökön szúrom magam...

"A jóléti rendszerekben nagyon komoly tartalék van – fogalmazott Horn Gábor a Nap-Keltében. Pártja szerint a családi pótlékot bruttósítani kellene, azaz javaslatuk szerint a családi pótlék beleesne az adóalapba. Ezzel szerinte 30–50 milliárd forintot lehetne megspórolni és adócsökkentésre fordítani."

Ennyit még a propagandáról és a tálalásról. Íme egy párt, mely 1994 óta az adócsökkentéssel kampányol, most ez az újabb csökkentési terv.
értem...ha még egy újabb adót fizetek, akkor kevesebbet kell majd fizetnem....logikus

..köszönjük Emese...

Johnson Doe 2008.10.01. 15:18:39

Zero: én csak egyetlen dolgot szeretnék kérdezni! Mennyi és milyen tablettát szedsz, hogy képes vagy magas vérnyomás okozta agyvérzés nélkül elolvasni gyurcsány blogját, nem beszélve az ott kommentelők platoni magasságokba emelkedő hozzászólásairól? XD

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.01. 15:18:42

laspalmas: "Hát hiába na, Feri tud írni."
mennyivel jobban járnánk ha az írói vénájából akarna inkább megélni, és nem "belőlünk", ergo a miniszterelnökösködés helyett írja meg az életrajzát, ha van olyan barom Kiadó, amelyik megjelenteti, meg vannak olyan barmok, akik megveszik, hajrá!

Johnson Doe 2008.10.01. 15:22:04

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.10.01. 15:18:42
Ha egyszer megírja az életrajzát, én tuti megveszem. Mindenképp rá kell jönnöm, hogy lehet ennyi mindent megúszni, hasznos lehet, ha mondjuk kitör a harmadik világégés és behívnak katonának. :D

öööö...izé 2008.10.01. 15:23:58

hmmm.... bárki azt gondolja itt, hogy ezeket személyesen ő írja?!

nagyM · http://nagym.blog.hu 2008.10.01. 15:24:57

Seduxen: "Hogy csak az elmúlt pár év legszebb szösszeneteit emeljem ki a "másik" oldalról"

igen, csakhogy ezeket nem a Parlamentben mondták, hanem a hörtévé kamerája kapta el ezeket a pillanatokat.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.01. 15:34:25

nagyM: hát a böszmebeszédet pont nem, de lényegtelen. szerintem közömbös, hogy hol hangzik el ez a pofájából bármelyik politikusnak, az a minimum, hogy utána nem emeli saját magát piedesztára, kiokítva a pórnépet, hogy ez egyfajta "bátorságbeszéd" a részéről vs. ez "csak" szűk baráti körben (az, egy pártsátorban egy népszavazás éjszakáján bazze...) hangzott el...
Ha már ennyire a szájába szarnak a választópolgároknak, legalább annyi eszük/gerincük lenne, hogy FIGYELNEK arra, hogy van -e kamera/mikrofon a közelben...
J.D.: ezt én is elmondom Neked: "baráti" kapcsolatok. Az a legfontosabb. Ja, természetesen olyan "barátok", akiknek van pénzük/hatalmuk megvédeni :)

Bezuhov. 2008.10.01. 15:42:38

@ Geza

"Na mi van, most már nem probléma, ha akasztással meg kivégzéssel fenyegetőznek? Eddig meg az volt?"

nekem eddig is az volt és most is az. Nálam ez elvi kérdés. Nem úgy mint nálatok - és a blogon - ahol Lucifer puszipajtásai csakis kizárólag vörös és kék színekben pompáznak.

@ a többi hyper-antikommensita észérveire később riposztolék :))

Johnson Doe 2008.10.01. 15:52:41

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.10.01. 15:42:38
"@ a többi hyper-antikommensita észérveire később riposztolék :)) "
Szunniták, siíták, antikommensiták. :D:D

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.10.01. 15:58:07

Kedves "provokatív" Fületlen és a többi háborgó: tessenek megnyugodni/felhorgadni, itt egy kis segítség: www.youtube.com/watch?v=3-4J5j74VPw miután meghallgattátok, lehet beszélni egymás anyájának a picsájáról. Ilyen ország nincs? ne tegyük meg, hogy lehessen.
("békeblogger?")

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2008.10.01. 16:00:20

ez eléggé elkapkodott komment lett. lássuk inkább ezt:
www.youtube.com/watch?v=lzMGzBKRttU&feature=related
ebben legalább vannak "bombák".

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.10.01. 16:03:06

Johnson Doe 2008.10.01. 15:18:39

Végigröhögtem az egészet, alig tudtam leszűkíteni a 4 legjobbra :)

Johnson Doe 2008.10.01. 16:06:24

Zero: irigyellek a nyugalmadért. Én egyetlen egyszer tudtam benézni oda, három hétig éberkómában tartottak az orvosok, hogy ne tegyek kárt a aszfaltban az arcommal.:D

more 2008.10.01. 16:14:11

zero ez sajnos kurvara nem rohejes...az h vannak olyan emberek 2008ban, akik isteni vezetonek tartjak egyik vagy masik politikust. PLUSZ tisztessegesnek neveznek egy koztorvenyes bunozot

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.01. 16:16:45

more: tudod senki sem tekinthető bűnösnek a bíróság jogerős ítéletéig. Szóval, amíg nem ítélik el BÁRMELYIKET is, addig - jogilag - mindegyik ártatlan, mint a ma született bárány. Ők a mi imámaink :-)))

more 2008.10.01. 16:25:26

ooooo, a rak essen ebbe a bladi "jogilag" meg "torvenyes" kifejezesekbe, amivel minig minden baromarcu be tud takarozni. a tisztessegtelen es az illegitim kifejezest mar nem annyira szeressuk mi???? bazeg, ha en hozok egy torvenyt egy oskozossegben torzsfonokkent, h matol torvenyes gyilkolni es ellopni a maset, attol meg nem leszek tisztesseges!!!

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.01. 16:28:03

more: "hozok egy torvenyt egy oskozossegben torzsfonokkent"

max akkor nyílik erre lehetőséged, ha ez az ősközösség matriarchális :-))) ÉS "vének" tanácsa irányítja... :-)))

more 2008.10.01. 16:32:38

jaj sedux de hianyoztal nem is mondtam!!!:))) teged befogadnalak a torzsbe, lehetnel valamilyen minyiszter:)))
misikeh te meg ne faraszd magad azzal, h a maskeppen szocializalodottakkal megertsd magad. tudod, a kornek sose tudod elmagyarazni, mi az a kocka

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2008.10.01. 16:50:05

Igazad van more :)
Inkább indulok neki másfél óra dugónak - haza a páromhoz meg a kis buborékhoz :) Wohoooo :D

dr.justice 2008.10.01. 17:50:07

Bocs, de most magamat fogom idézni, mert olyan értékes gondolataim vannak, hogy szeretném minél szélesebb közönség elé tárni azokat :)

"Előre is elnézést kérek az érintettektől.

1. Idióta az a képviselő aki "Lógni fogtok"-ozik.

2. Idióta aki az gondolja, hogy ez a kijelentés a mai viszonyok között akasztásra vonatkozó ígéretet vagy fenyegetést jelent.

3. Idióta, aki az előző kijelentés miatti lemondást valamiféle bátor, őszinte gesztusnak tekinti. "

Marcellusca 2008.10.01. 18:06:58

Kedves, "pártcsőlátók"!

Sajnos meg kell védjem Bezuhovot, mert részben igaza van. Mióta is megy ez a szájkarate a pártok között? Ja! '98 óta, amikor a regnáló fityesz a bukott választásokat azzal magyarázta, hogy a szocik elcsalták. Azóta megy az anyázás. A problémám alapvetően a KETTŐS MÉRCE! Miért kell egyik oldalt elítélni, míg a másikat - ugyanazért - nem.
Tévedés ne essék, nem védem egyik oldalt sem! Egyik kutya, mási eb. Néhány kommentemben már kifejtettem, hogy miként kellene szélnek - nem Dunának (bár az se rossz alternatíva) - ereszteni az összes jelenlegi képviselőt (a holdudvaraikkal együtt).
Szóval ne csak az egyik oldal f@szságait vegyük észre és ítéljük el, mert a mai helyzetért mindkét (három-négy) oldal vastagon benne van.

reKorrekt 2008.10.01. 18:11:51

Marcellusca 2008.10.01. 18:06:58

Mindez azóta folyik mióta Öszöd. Akkor és ott kellett volna rögvest eltakarodnia onnan ahol van, sőt a kormánynak is buknia kellett volna vele együtt... De ez nem történt meg, sokaknak ez csípi a szemét. Mindenki tisztában van a politikusok homogenitásában hidd el, de a fent említett pofátlanság mindennek a netovábbja, Más faszával verjék már a család még évekig légyszi.

Marcellusca 2008.10.01. 18:16:39

korrekt 2008.10.01. 18:11:51

Igaz, igaz!

Az a problémám, hogy a jelenlegi alternatíva szintén volt már! Köszönöm szépen, de attól kevésbé fog fájni, ha a Zorbán-csapat fogja verni, szintén az enyémmel.
Más alternatívát (és nem szélsőjobbot) akarok! Lécci-lécci-lécci!

Marcellusca 2008.10.01. 18:18:36

Bocs!

Azt akartam írni, hogy attól NEM fog kevésbé fájni!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.10.01. 18:20:05

Bezuhov:

"nem barátom, tévedsz!
én már akkor tudtam, hogy itt az én nevemhez kötik majd a hsz-kat, mikor még a kommentrészhez sem értem :) "

Azért tudtad pajtás, mert már egy korábbi cikkben kiveséztük Fercsa blogját, és ott már fel lett vetve ez a kérdés, hogy vajon melyik hozzászólások kötődnek hozzád :D

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 18:21:49

"'98 óta, amikor a regnáló fityesz a bukott választásokat azzal magyarázta, hogy a szocik elcsalták"

Marcelluska

lehet hogy alapvetően igazad van, csak mondandód komolyan vehetőségét jelentősen zavarja az, hogy '98 ban a fidesz semmilyen rengánlása nem ért véget, hanem éppenhogy kezdődött (az FKGP-vel és az MDF-fel,), ugyanis akkor nem elbuktak egy választást, hanme pont nyertek. Amit írsz az 4 év múlva 2002-ben volt.

Johnson Doe 2008.10.01. 18:42:38

Nem hinném, hogy csak én gondolom úgy: totál mindegy melyik párt sorkatonája böfögi el magát akár így, akár úgy, emleget picsákat, kurvákat, kötelet stb, a minimum az lenne, hogy miután nem bírt lakatot tenni a szájára, és még ki is derült, emelje a kalapját, és búcsúzzon. EZ amit hiányolhatunk a téma keretein belül (tehát olyan apróságok mellett, mint az ország normális vezetése.) Elszóltam? Igen. Mennem kéne? Miazhogy. Megyek? Francokat. Itt a döglött kutya.

Marcellusca 2008.10.01. 19:15:45

derelyegrádi szellem 2008.10.01. 18:21:49

OK! Igaz, évszámot tévesztettem, dehát ki tudja már követni, hogy mikor melyek "baráti társaság" regnál.

Johnson Doe 2008.10.01. 18:42:38

Ott a pont. Mindig hiányoltam (amit itt már többször felvetettünk) a következményeket. A jelen esetnél azt az egyet tartom pozitívumnak, hogy Arnóth Sándor fél óra elteltével lemondott mandátumáról. Így kellene/kellett volna csinálni.
Naív-e vagyok?

Johnson Doe 2008.10.01. 19:34:40

Marcellusca 2008.10.01. 19:15:45
Fájó gondolat, hogy a legkézenfekvőbben elvárható megoldást manapság átkeresztelték naívságra. Erre sajnos nem csak ez témakör mutat példát.

dr.justice 2008.10.01. 19:50:15

Nem lemondott, lemondatták. Gondolom nem tervezte el, hogy néhány hónap képviselősködést követően mond valami bátrat, majd lemond.

Horizont 2008.10.01. 22:20:25

Most komolyan meg kéne hatódnom hogy milyen rendes ember ez az Arnóth képviselő "úr" mert lemondott és megkövette a parlamentet?Fel is menthetjük akkor az alól amit csinált?A Fidesz szerint emelt fővel hagyhatja el a T.Házat??!!Óh! Tévedés ne essék az összes többin is ki voltam akadva akik beszóltak a parlamentben és nem mondtak le.
(az öszödi beszédet nem ezek közé kell tenni).De az az alap hogy lemond valaki és negatívum ha nem mond le!
Ha szocialista képviselő lenne nem lennétek vele ilyen elnézők:)
Most nem érdekel hogy milyen pártállású a lényeg amit tett.
A parlamentben a saját "mocskukban" fetrengenek amit ők kreáltak.És ez a lealacsonyodott ordenáré politikai kultura (megkövezhettek) azóta indult be amióta 2002-ben elvesztette a Fidesz a választásokat és nem tudta tudomásul venni.
És azóta egymást fokozatosan lökdösik a pöcegödörbe csak az a baj hogy mi vagyunk alul!!!
Esélyünk sincs hogy kimásszunk!

Kodomo 2008.10.01. 23:15:53

Az öszödi beszédet követően az összes MSZP-s demokrata képviselőnek le kellett volna mondania, ha már Fletóék miatt nincs új választás. Ehelyett még meg is erősítették egy szavazással, hogy "jól tetted Feri"!

Minden képviseléői szív mélyén a jóság felismerteti velük az igazságot, hogy az egész jelenlegi polelit alkalmatlan. Nem szállhatnak ki, hisz akkor a másik oldal még a 2/3-os törvényeket is elcseszné. Ez a szent misszió tartja őket helyükön. :)

derelyegrádi szellem 2008.10.02. 10:19:51

"Az öszödi beszédet követően az összes MSZP-s demokrata képviselőnek le kellett volna mondania,"

Dehogy kellet volna! Amit ők csináltak az teljesen normális és elfogadott egy polgári demokratikus jogállamban. Ezt meghaladóan még az oszág érdeke is, tudod....

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.02. 10:55:16

na most valamit nem értek: ha valaki - amúgy teljesen "őszintén" - elmondja a saját kutyája kölykei előtt a maga kis "bátorságbeszédét" BöszmeÖszödön, az teljesen korrekt, és minimum LocalHero besorolású politikussá lesz, mert végre valaki ki merte mondani, meg hasonlók.
Ha adott egy másik politikus, aki - tegyük fel szintén teljesen őszintén - egy nem túl rózsás jövőképet vizionál politikustársainak, akkor pokolra vele.
Mi dönti el, hogy mikor mi a követendő magatartásforma?

TheFan (törölt) · http://www.4muzik.com 2008.10.02. 11:06:11

Szerintem lógjon minden politikus, és kezdjük elölröl egy másik generációval (ez teljesen megromlott!).

Kuszmák 2008.10.02. 12:54:16

Én is régóta olvasgatom a miniszterelnök úr néven "hírhedtté vált blogger" írásait, és a beérkező kommenteket. Íme a kedvencem:
"Kedves Min.Eln.Ur!
Köszönöm,hogy nagyon világosan fellrajzoltad a jelenlegi gazdasági,pénzügyi helyzetet és a különböző irányzatok nézeteit.
Egy úgy látom,hogy Te a valódi helyzetre problémamegoldást javasolsz és nagyon remélem,hogy az SZDSZ tisztelt képviselői elolvasnak e bejyegyzésedet és átgondolják ennek függvényében a saját elképzelésűket és talán közeledést mutatnak szocik iránt e nagyon is husba vágó témában.
Nem tudok nem hozzátenni-bár nem tartozik e témához-hogy az ellenzéknek pont ez a legnagyobb fejfajásuk,hogy képtelenek Veled szembeszállni közvetlenűl,mert miden vonalon képzett ,vagy sok olvasással gyarapitod a tudását..
Csak igy tovább.Mi mindig melletted állunk és nagyon,nagyon becsűlűnk mint az állam férfit,mint a szocialisan érzékeny jó embert.
Űdv "
Szerintem ennek a pár mondatnak a nyelvtani, tartalmi elemzése, a helyesírási hibák kijavítása simán lehetne emeltszintű érettségi feladat.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.10.02. 13:32:59

Kuszmák: az oda kommentelők nagy része szintén csontig benyal a nagyfőnöknek, azért javasolnám csak óvatosan olvasgasd azt a szart, mert egy idő után azt fogod Te is gondolni, hogy Fletó a valaha volt legnagyobb államférfi, akihez képest még Batthyány Lajos is csak gyenge kezdő volt... (Ami annak ismeretében is szép teljesítmény lenne, hogy Kossuth Lajos reinkarnációja is közöttünk jár :-)) )
Amúgy igazad van, ált. isk. 7. osztályban egy ilyen szöveg elolvasása után a magyar tanár páros lábbal rúgná ki a delikvenst...

Kuszmák 2008.10.02. 13:54:57

Hát, ha emiatt valahaezt gondolnám, akkor tényleg nagy a baj.
Egyébként is nem emiatt gondolom, hanem, mert így van , és kész! :)
Ajánlom még társadalmunk jobb megérétése érdekében, hogy iwiw-en Kádár Jánosról formált véleményeket böngészgessük szabadidőnkben. De csak erős idegzetűeknek!

süti beállítások módosítása