A kedvenc multink vérkomolyan veszi a klímaváltozást és a "Zöld Tesco" szlogent, amit magára aggatott.
Sőt, ennek egy külön weboldalt is készítettek:
"Vásárlóinkkal, dolgozóinkkal és beszállítóinkkal azért dolgozunk, hogy csökkentsük működésünk környezetre gyakorolt kedvezőtlen hatását, s így elősegítsük a klímaváltozás káros hatásainak leküzdését és gazdaságunk, vállalatunk fenntartható fejlődését. Mit is jelent ez? A világ legnagyobb gazdasági erői közé tartozó vállalatként tudjuk, hogy felelősségünk tovább terjed a profit maximalizálásán; tennünk kell természeti és társadalmi környezetünkért. Nem csupán azért, mert civil szervezetek ezt követelik tőlünk, hanem mert működésünk lehetetlenné válik egy fenntarthatatlan világban."
A kérdés csak annyi, hogy egy fecske csinál-e nyarat, illetve a képen ez már az a bizonyos fecske? Íme a legújabb akciójuk, mely a tipikus magyaros mentalitást tükrözi: kitalálunk valami jó dolgot, megvalósítjuk szarul.
Az akció jelenleg 1 hete tart, de múlt héten még csak 5 forintot adtak 5 sörösdobozért.
Megkérdeztem az egyik üvegvisszaváltó szakit, hogy vajon hány darab alumínium dobozt hoztak vissza az elmúlt 1 héten? Nos, a válasz a meglepő "semennyit" volt. Azt hittem csak viccel, ezért rákérdeztem, hogy pár darabot csak visszahoztak már, de nem, megerősítette, hogy még egy darabot sem.
Nos, ezen nem is csodálkozok. Azért veszek dobozos sört, hogy nem szeretem az üres üveget bárhova is visszacipelni. Mert ilyen kényelmes vagyok.
Az utolsó 100 komment: