Skip to content


       Szűrés lista

Villámgyorsan benyújtotta a számlát az SZDSZ

Nos, ez gyorsan ment ... még meg sem száradt a nyomdafesték a ma reggeli címlapokon, hogy a rendszerváltozás óta először szavazott meg egy ellenzéki párt költségvetést, máris elkezdtek szállingózni az érdekes hírek ...
Persze, sosem tudjuk meg, hogy pontosan mibe és hány milliárd forintba került az a 19 szavazat. Gyanítom, sokba ...

Kezdjük ott, hogy máshol a helyi tömegközlekedés finanszírozására általában a 33%-33%-33% felosztás a jellemző.
Vagyis: 33% jön be a jegy és bérleteladásokból, 33%-ot ad az állam a költségvetésből, és 33%-ot biztosít a tulajdonos működésre. A működtetést ne keverjük össze a fejlesztéssel, mert ez két teljesen külön dolog.

A BKV-nál, amelynek tulajdonosa a Főváros, ez jelenleg így néz ki:
"Az állam évente árkiegészítés címén 17 milliárd forintot, normatív támogatásként további 32 milliárd forintot ad a BKV-nak. A fővárosi önkormányzat - tőkepótlás címén - 10 milliárddal támogatja a vállalatot. A cégnek mintegy 42 milliárd forint bevétele származik az eladott jegyekből és bérletekből." A BKV éves költségvetése 120 milliárd forint.

Vagyis összesen 101 milliárd van a bevételi oldalon, és 120 milliárd a kiadásin. Ejnye, vajon miért veszteséges a BKV?! A 33%-os felosztás alapján, 40 milliárdot kellene az államnak adni (47 milliárdot ad, teljesen korrekt hozzáállás), 40 milliárdnak kellene bejönnie a jegy és bérleteladásokból (42 milliárd jön be, ez is korrekt) és 40 milliárdot kellene adnia a tulajdonosnak. De csak 10 milliárdot ad. Hol is van az az évi 30 milliárd, Demszky?

A BKV december 18-ra sztrájkot szervez, többek között azt követelik, hogy a "állam növelje a normatív támogatást és a finanszírozás átalakításával teremtse meg a cég stabil működésének feltételét, a főváros pedig vállalja át a közlekedési vállalat 80 milliárd forintos tartozásából keletkezett kamatterheket, vagy ennek megfelelő támogatással segítse a cég működését." Uraim, az állam már így is többet ad, mint amennyit kellene, Demszky Gábor és az MSZP-SZDSZ koalíció ellen kellene sztrájkolni. Nem is értem...

Na mindegy, a tegnap esti hír szerint a Pénzügyminisztérium nem ad többlettámogatást a BKV-nak:

"Az állam nem nyújt többlettámogatást a főváros közlekedési vállalatának. A kormány álláspontja szerint a céget a BKV tulajdonosának, a fővárosi önkormányzatnak kell finanszíroznia. Többlettámogatásban nem gondolkodunk".


De időközben ugye az SZDSZ megszavazta a költségvetést ... És láss csodát! Ma reggeli friss, ropogós hír:

Gyurcsány Ferenc és Hagyó Miklós tárgyalásainak eredményeként "Hagyó Miklós országgyűlési képviselőként olyan módosító indítványt nyújtott be a 2009-es költségvetés tervezetéhez, amely szerint a BKV javára csoportosítanának át több mint 30 milliárd forintot a helyközi közlekedés, azaz a MÁV rovására."

MÁV sucks, BKV megmentve, költségvetés megszavazva, fővárosi koalíció megmentve, 2010 májusáig a kormányzás megmentve, minden felügyelő bizottsági hely minden SZDSZ-es és MSZP-és havernak még 1,5 évig biztosítva ...

Hát nem zseniális húzás, mindezt 30 milliárdból .... Illetve jelenleg csak ennyiről tudunk. 

 

Címkék: politika mszp szdsz pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr58789407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GatyaPityu 2008.11.26. 12:24:24

Szerintem már jövőre nagy pofonnak lesznek kis gazdái a szocik és libsik, ugyanis jön az EP. választás...

Innentől kezdve a szadi bebizonyította azt, amit az okosabbak eddig is sejthettek, miszerint a koalíció sosem bomlott fel, és a szadi úgy ellenzéki párt, mint ahogy én a római pápa - illetve még annyira sem. :-) A (számunkra igencsak borsos árú) színházi előadás folytatódik tovább.

INkvizitor 2008.11.26. 12:25:33

"nincs ingyen ebéd" ugye? tehát mindennek ára van. a költségvetésnek is. nyomjuk a fővárost a vidékkel szemben, szavazóik már úgy is csak itt vannak, arról nem is beszélve, hogy a BKV-tól már faszán bejáratott utakon ki lehet hordani a pénzt, így a 2010-es kampány finanszírozási oldala is meg van oldva a kissebbik kormánypártnak.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.26. 12:26:38

INkvizitor 2008.11.26. 12:25:33

A 2009-es és a 2010-es kampánypénz már rég megvan a Strabagtól ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.26. 12:29:18

B*sszák meg a BKV-t, nem mindenki lakik Pesten. Hányinger, ami itt megy, egyre inkább. És a vasút? A kórházak? Az iskolák? A vidékiek dögöljenek meg a metró miatt?

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.11.26. 12:38:21

INkvizitor: Én ismerek több önkormányzatot is, ahol van ingyen ebéd.
Lasplamassal pedig egyetértek teljes mértékben. Ami pénz elmegy a BKV-ra, meg a 4-es metróra, sokkal jobban jönne más településeknek.

rolika 2008.11.26. 12:40:07

"2010 májusáig a kormányzás megmentve"

eléggé optimista hozzáállás... ezek nagyon sokáig itt fognak ülni a nyakunkon.

lehet, hogy jövőre kapnak egy pofont az ep-választáson, de őszintén, ez kit érdekel? a magyar pártok süllyesztőnek használják az ep-t.

2010-et simán hozzák megint, ne feledjük, 5000 milliárd forintból kampányolnak...

Seduxen (már NEM dr.) 2008.11.26. 12:40:40

laspalmas: "A vidékiek dögöljenek meg a metró miatt? "

Pontosan, jól tetszik mondani! Nem jutott még el a tudatodig, hogy az aktuális hatalomnak csak akkor jut eszébe, hogy "jééé, vidéken is élnek emberek", amikor 4 évente magukra kell szavaztatni? (ezt mint, "tősgyökeres bunkópesti" mondom...)

Hagyó Miki amúgy nagy varázsló, múlt héten azt is rezzenéstelen pofával hazudta (pardon: magyarázta) bele a kamerába, hogy miért is szuper döntés a jövő januártól várható ÚJ BudapestiEgyesítettBérlet, ami teljes egészében kiváltja a felnőtt bérletet, amire nincs is szükség... Anyád! Engedtessék meg, hogy - mint máv-ot, volán-t SOHA nem használó - eldönthessem, hogy akarok -e BEB-t venni... Te hájfejű tajparaszt...

Na, asszem megyek megnyugvásképp' egy kis lelki megtisztulásra
www.kapcsolat.hu/blog/gyurcsany

rolika 2008.11.26. 12:41:59

az szdsz a főbűnös abban, hogy szitokszóvá züllesztették a szabadság, demokrácia, liberalizmus kifejezéseket

derelyegrádi szellem 2008.11.26. 12:45:45

"Hát nem zseniális húzás, mindezt 30 milliárdból .... Illetve jelenleg csak ennyiről tudunk."

A digitális táblák (itt is szó volt róla) 24 milliárdját nyugodtan melléírhatod, mert az ilyesmik szadesz bizniszek szoktak lenni, lásd kakabiztos számítógépek, sulinet, meg társai.

Nem csekélység, de megérte, mert a feriék (élén a színesfémkereskedő téeszcsé könyvelővel) jól teszik a dolgukat. Így aztán számolhatunk még egy olyan 10 millárd euró+kamatai kárral is 2010.-ig.

Én számítok egy-két völgyhíra is, de a változatosság kedvéért a Duna medrében és hosszában, de ez még nem biztos.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.11.26. 12:50:18

"Én számítok egy-két völgyhíra is, de a változatosság kedvéért a Duna medrében és hosszában, de ez még nem biztos. "

Azt csalagútnak hívják. A kontinensen az első lehetne, mondjuk Szentendre-Mohács végpontokkal.

Amúgy ne legyenek illúzióitok, a főváros bármennyit is kér a működéséhez, mindig meg fogja kapni a pénzt az államtól. Csak az a kérdés, hogy ezt hogyan propagálják. Eddig sem szerettem a pénzügyekkel foglalkozni, de amióta az ÁSZ elnöke erről külön szemináriumot tart nekünk, azóta már a gyomrom forog tőle. És ma pénteken pont az állami korrupció lesz a téma. Csodás.

Johnny336 2008.11.26. 12:52:23

restissilence 2008.11.26. 12:33:40

Menj Újpestről Nagytéténybe éjszaka. Átsétálsz Rákospalotára a 973 éjszakaihoz, és kivisz egy jeggyel a Chinoinhoz. Mondjuk azon pedig lehúznak a cigányok. Sehogy se jó ez :D

Egyébként amikor még csak beszéltek róla, hogy majd szavaznak szadeszen belül, az esetleges kilépésről, már akkor lehetett tudni, hogy egy hatalmas színjáték lesz ez. Végülis, imádják hülyének nézni a pórnépet. Vannak sokan, akiket sikerül is. Ez egy jó fogás volt a szadesz részéről, hátha átlépik az 1%-os álomhatárt, de mégis a zsírosbödön közelében maradnak. Szerintem ugyanúgy hiteltelenek, és csak kapálóznak. Egyszerűbb lenne, ha elhúznának a sunyiba, mint párt. Aztán feltűnnének a maszop színeiben...amúgy is utálják őket.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.11.26. 13:00:00

De ha vidéken fejlesztenek, akkor sokkal kevesebb szavazatot szereznek, mint BP-en elveszítenek.

Magyar Köztársaság Részvénytársaság. Kóka megmondta.
Annyival kiegészíteném, hogy Zrt.

A címhez annyit tennék hozzá, hogy nemcsak gyors, hanem hatékony is.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2008.11.26. 13:05:20

A szadesz a "kilépéssel" jobb pozícióba hozta magát, mint a koalícióval.
A maszop sokkal-sokkal jobban rá van szorulva a szavazatukra. Sajá szrukat is meg fogják enni, ha a szadesz úgy kívánja. Szegény Fodor nem ezt akarta. Ma reggel hallgattam a rádióban, ...szánalmas volt. Lesz még lejjebb is.

Azért majd megkérdezem egy-két mszp.s képviselőtől, hogy van -e tűréshatár vagy mindent elbír-e a gyomruk. Persze egyénileg. Kollektíve mindenki azt hiszi, hogy a másik eszi meg a kakit.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.11.26. 13:13:55

Ja igen el ne felejtsem már mondani azt, hogy szerintem az SZDSZ így is, úgy is megszavazta volna a költségvetést, ugyanis nem akarnak - most azonnal - kiesni a Parlamentből. Persze majd ha az bekövetkezne, akkor átvándorolnak egy másik libcsi pártba, van elég új induló (Humanisták, LMP).

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.26. 13:20:43

lombroso 2008.11.26. 13:13:55

Ettől félek én is :(

Akkora anyagi tartalékokkal rendelkeznek, hogy két nevenincs pártot is fel tudnának futtatni annyira, hogy mindkettőnek meglegyen az állami támogatás +legalább az egyiknek a parlamenti küszöb.

Mindezt akár 1-2 ciklus alatt is.

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.11.26. 13:33:04

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.26. 13:20:43

www.lehetmas.hu
Így elnézve a képeket, nem hinném, hogy egy klasszikus "10 bölcsész összedobta a havi ösztöndíját" mozgalomról van szó. Kérdés: ha én odamennék a Parlamenthez, hogy megmossam egy politikus kezét vegyvédelmi ruhában, akkor vajon az összes médium ott tolongana és fényképezne engem a mosolygó honatyával, vagy pedig a szomszéd ház tetejéről lelőne engem az ügyeletes ávós biztosúr?

martonx 2008.11.26. 13:50:48

Két éve voltam Bordeaux-ban. Ott kertvárosban laktunk, autóval behajtottunk a legközelebbi villamos végállomás melletti ŐRZÖTT parkolóba. 10 eurót kellett leszurkolni beparkoláskor, és ekkor annyi villamosjegyet kaptál, AHÁNYAN ültek az autóban. Mi jellemzően 4-en ültünk (csóró magyarok ugye).
És ezek NAPI JEGYek voltak, azaz egész nap annyit villamosoztunk vele a városban, amennyi csak jólesett.
Nap végén visszavillamosoztunk az őrzött parkolóba az autóért, és irány a szállás.
Más téma: A szállásadó haver srác röhögve mutatta a gázszámláját, mert ugye pont akkoriban volt téma a NEMLESZGÁZÁREMELÉS itthon. Ott kint sokkal olcsóbb volt a gáz köbmétere, mint itthon. Nem emlékszek már pontosan mennyi volt, de ledöbbentünk, hogy itthon mindig azt szajkózzák, hogy azért kell árat emelni, hogy elérjük az európai gázár színvonalát.
Nálunk mikor lesz ilyen a tömegközlekedés, és mikor fog ennyibe kerülni a gáz, és még sorolhatnám?
Ezt a szintet mikor fogja elérni a Demszky vezette főváros?

bz249 2008.11.26. 13:51:20

A tevékenységi kört lehagytad vero, pedig az is benne van a hivatalos névben: Magyar Banán Részvény- és Köztársaság Zrt. Ez van :(

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.26. 14:12:26

martonx 2008.11.26. 13:50:48

És volt-e dugó Bordeaux-ban?

Igen, valahogy így kellene átszoktatni az embereket a tömegközlekedésre....

Nálunk mi van? Sarc, sarc, sarc. Jöjjön be töb pénz ..
1 megálló is 270 forint, mert nem képesek pér száz millióért új időpecsétes lyukasztókat venni ...

Bicskas 2008.11.26. 14:18:28

rolika · republicator.blog.hu/ 2008.11.26. 12:40:07

a magyar pártok süllyesztőnek használják az ep-t.

de szereti itt valaki tóta w-t....

INkvizitor 2008.11.26. 14:22:56

Pedig az szdsz csak az "ország érdekét" nézte, :)))márpedig az ország érdeke, ferenc (a féreg) minél tovább való hatalomban tartása.

esküszöm hogy én is népszavazást fogok kezdeményezni, mégpedig a következő kérdéssel: "Egyet ért e Ön azzal, hogy polgárháború céljából szétosztásra kerüljenek, a köztársaság területén található automata lőfegyverek, illetve a monstre IMF segélycsomagból lehívható pénzből fegyvereket vásároljon az állam, amik további szétosztásra kerüljenek " -IGEN!!!!!

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2008.11.26. 14:32:12

Az SZDSZ az ország érdekét nézi?
www.youtube.com/watch?v=y6LIBoNlQUA
Hogy megváltozott a véleményük...

Johnny336 2008.11.26. 14:43:06

A "nemleszgázáremelés"-ről jut eszembe.

Most azért emelnek (az európai csökkenés ellenére), mert 9 hónap késésben vannak az áraink. Azonban arra a kérdésre, hogy akkor jövőre árcsökkenés lesz, az volt a válasz, hogy nem megjósolható.

Ha én a jelenlegi helyzethez képest 9 hónapot kések, akkor tudom a jövőmet az elkövetkező 8 hónap, 29-30 napra nézve. Ha most csökkentenek máshol, akkor 9 hónap múlva nekünk is kéne. Egyszerű matek.
Miért néznek minket hülyének? (Mert hagyjuk...)

Kenguru 2008.11.26. 14:58:22

Az tovabb szinesiti a kepet, hogy a BKV nagyon sok jovedki adot fizet a Zallamnak a gazolaj utan, mig a MAV ezt visszaigenyelheti.
Mire ez a megkulomboztetes?

A MAV amugy eleg penzt kap, abbol lehetne jo vasutat csinalni(legalabbis a Vasuti Hivatal nemreg elbocsajtott vezetoje szerint), csakhat valakiknek sokkal fontosabb a sajat uzlet, mint a szinvonalas vasuti kozlekedes.

Otegi 2008.11.26. 15:02:14

"...Szerettük, becéztük ezt a várost, amely az elmúlt évben a nemzet megrontója lett.Tetemre hívom itt a Duna partján a magyar fõvárost: ez a város megtagadta ezeréves múltját, ez a város sárba tiporta koronáját, nemzeti színeit és vörös rongyokba öltözött."
Horthy Miklós, Budapest, 1919 november 16.

Még mindig mennyire aktuális!!
Ahogy a Hofi mondaná:"hogy én milyen friss vagyok!"

Különben meg szeretném, ha Győrben elkezdenék már a 2 metróvonal építését és a TGV járat kiépítését a péri repülőtérre! Mindig csak Budapest? Nekünk is kell metró!!!!

Johnny336 2008.11.26. 15:08:56

Mondjuk szerintem sem lenne hülyeség nagyobb vidéki városokban kötött pályás közlekedés kialakítása. Villamosokat, esetleg a környéki településekről bejáró ingázó vonatot bevinni a városba, mint a HÉV-et.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.11.26. 15:11:02

Kussoltok kis vidéki prosztók! Tőletek jön ide a náczizmus a fővárosba! Nem értitek ti kis suttyók, hogy a metró az én álmom, Bp. az én váram?

Ezt D.G kérte, hogy ide írjam... (H.M. jóváhagyta.)

derelyegrádi szellem 2008.11.26. 15:45:29

"Ezt a szintet mikor fogja elérni a Demszky vezette főváros?"

Gáborral és társaskörével soha.

De egyelőre úgy tűnik, hogy a budapestiek jelentős részének jó ez így, mert cserében lehet szemetelni, grafittizni, kutyát utcára szaratni, illegális plakátolni, stb.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.26. 15:48:38

VonPerez (Gábor)
Remélem, a rengeteg milliárdból futja valami emlékműre is a vidékiek emlékére. Valami olyasmire gondoltam, hogy egy monumentális ököl, kinyújtott középső ujjal.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.11.26. 15:50:09

Szellem na ez a furcsa. Bármerre járok Bp.-en, bárkivel beszélek, senkinek nem tetszik ez a dolog. Aztán jönnek a szavazások és hoppá..., mégis maradnak a haverok. Namármost, mint kereskedelemben dolgozó, az ügyfelek-partnerek ill. baráti társaság-ismerősök vonal erőteljesen náczi körök-e, ezáltal nem számít reprezentatív mintavételnek, avagy valami bűzlik ittend?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.11.26. 16:07:25

laspalmas, ne viccelj! Hatalmas ötlet! Előszőr megtanácsadócégeztetem az ötletet, ezt mondjuk elvesszük a tatabányai önkormányzat óvodarekonstrukcióra félretett pénzéből. Aztán megbízunk egy haver...generálkivitelezőt, ez bevonja, a haverja...izé.. alvállalkozó, ...haverjának...alvállalkozójának, alvállalkozóját is. így természetesen "alacsonyan" maradhatnak a költségek. Aztán kötünk egy olyan szerződést, hogy, ha a szobor nem készül el időben, a főváros milliós kötbért fizet a hav...kivitelezőnek. Erre már előre taratlékolunk, az ápolóknak és mentősőknek tervezett jutalomból elvonva.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.26. 16:15:59

Persze fémből legyen, amit ellopatsz, és pótolni kell, így dupla pénzbe kerül=dupla haszon

Mi most rosszindulatúak vagyunk vagy csak realisták? :S

rolika 2008.11.26. 16:40:16

Bicskas · bigacsiga.blog.hu/ 2008.11.26. 14:18:28

én pilunál olvastam előbb (pilu.blog.hu)

egyébként igaz, nem? akárki is írja

Horizont 2008.11.26. 16:49:00

Régen imádtam Budapestet akkor még "emberléptékű" volt.
Mostmár inkább csak felháborodom azon, hogy csak fővárosa van hazánknak, többinek kuss!
Szerintem az SZDSZ minden nélkül is megszavazta volna a költségvetést mert jelen pillanatban kiesnének a parlamentből.(2010-ben is !). A BKV-nak lehet két okból segít a kormány.Egyik: a hála, ami tudjuk politikuséknál néha hajmeresztő.A másik: szeretnék a baloldalon megtartani a fővárost!Mindenáron.Miért szavaznak az emberek mégis újra rájuk? Mert Orbán annak idején jól elbaszkurázta valljuk be.Büntetés?Panelprolizás? A főváros az élő példa hogy nem valami mellett szavaztak hanem a jobboldal ellen.
40 milliárdot kap a BKV.Most akkor mi van a válsággal? Csak a kisembert érinti??Bekaphatják!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.26. 16:53:35

Bekapják, Optimista, nyugi. A kaviárt kiskanállal, aztán isznak rá egy korty pezsgőt, és bámulják tovább a Holdat a jakuzziból...

derelyegrádi szellem 2008.11.26. 17:41:18

.....meg az 500 m2-es belvárosi penthause-ból, mint a most letartóztatott kerületi Szdsz-es politikus. És ez csak egy kerületi mókus.....

Horizont 2008.11.26. 17:53:15

laspalmas igazad van, sajnos.Pedig én másra gondoltam.:))
szellem: 700 milliót csalt!
Mi a büdös francot lehet csinálni 500m2-en? Ez már felfoghatalan.
Na a szuper SZDSZ!

Johnny336 2008.11.26. 17:59:14

Optimista 2008.11.26. 17:53:15

Adóforintokból kurvákat hívni, és orgiákat tartani. Például :D

derelyegrádi szellem 2008.11.26. 18:17:55

optimista

azt ne állítsuk hogy 700 milliót csalt, mert őt is megilleti az ártatlanság vélelme.

Az viszont biztos, hogy egy belvárosi 500 m2-es penthause lakásban lakik, mert ott tartott házkutatást a főügyészség.

Az viszont jogos akár már most is, hogy miből vett egy ilyen lakást? Ráadásul az ahhoz tartozó garázsban egy kapható legdrágább Jaguár parkolt. Mindezeket a kerületi képviselői fizetéséből? Ez a szerény kis "vagyongyarapodás" hogy nem tűnt fel eddig senkinek, így különösen az APEH-nek sem? Ezt azért is kérdem, mert mások egy ennél jóval szerényebb ingatlan és autó megvásárlása esetén is vagyonosodási vizsgálat alatt találják magukat.

Johnny336 2008.11.26. 18:24:52

Lehet nem vette, hanem bérelte, és költségelszámolásban, a mi pénzünkből megtérítették neki a kiadásait. Vagy így, vagy úgy, de a mi pénzünkből élt fényűző luxusban.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.26. 19:11:29

Johnny336 2008.11.26. 17:59:14

Taníts mester! Ők az élet császárai, az egyszer biztos... igaz, ha a buliba a szili és a lampert is meghívást kap, akkor annyira mégsem leszek irigy :o)

Horizont 2008.11.26. 22:14:30

derelyegrádi szellem 18:17
Tudod innen átlagember ésszel nem tudom jogász szemmel nézni a dolgot.Megírták a disznóságait és több éve nyomoznak utána.
"őt is megilleti az ártatlanság vélelme. "
Nálam semmi nem illeti meg .Tudom nem szép dolog hogy szegény emberre ráhúzom a vizeslepedőt, de már tele a hócipőm ezzel a sok szemét politikussal aki az orrunk előtt rendszeresen bort iszik és vizet prédikál,és még azt mondják jobban hisztek a szemeteknek mint nekünk???
Nekem meg a bankba azt mondják ha módosítani akarok a devizahitelemen menjek újból közjegyzőhöz és fizessem be újra? És akkor ilyen hólyagok élnek mint hal a vízben? Ja és Gyurcsány kurvára elégedett magával hogy nem hagyta magára a devizahiteleseket? Most írjak neki,hogy nem úgy van az Fecókám....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.26. 22:55:31

Optimista

Nyugi ... tudod mennyibe kerül egy 500 nm2-es tetőtéri penthouse lalás?

Legyen 400 000 ft/nm2
500 * 400 000 = 200 millió huf

Most komolyan, sajnálod egy kerületi ÖNKORMÁNYZATI képviselőtől?

Tudod hány önkormányzati képviselő van az országban?
Legyen átlaban településenként 10.
Az máris 36 ezer.

Ha 100-ból 1 bukik le -> Még 3599 hasonló panamázó lehet ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.27. 06:20:55

"A nyolc általánost végzett villanyszerelő, a szabad demokraták fővárosi választmányát is erősítő Gál György frakcióvezető történetesen egy méregdrága új Jaguárt vett magának, ifjú, gyermekgondozási segélyen lévő feleségét pedig egy ML ezüst Mercedesszel lepte meg.Gál György a kocsik mellett az ingatlannal is kedveskedett – hisz a tulajdoni lap szerint ez is a felesége nevén van –, a Garay piac legtetején háromszáz négyzetméteres lakást vett, a hozzá tartozó hasonló méretű terasszal és úszómedencével (350 ezer forint négyzetméterenkénti árral tessék számolni az ajándékot!).Gálnak, aki nyolc "elemivel" vezette a milliárdos vagyont kezelő kerület gazdasági bizottságát – informátoraink szerint – , ezenkívül a Dembinszky utcában van még egy 25 milliós, valamint a Klauzál téren egy – extrán felújított – 35 millió forint értékű lakása, Balatonszéplakon egy húszmillió forint értékű nyaralója, Horvátországban pedig egy háromszáz négyzetméteres vityillója Vir szigetén. A felsorolt ingatlanok értéke alsó hangon 405 millió forint. Mindezt egy "munkanélküli" kerületi képviselő kaparta össze keservesen, többnyire néhány évi szorgos munkával."
www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=155921

Horizont 2008.11.27. 07:01:04

Csodálkozunk, hogy itt tart Magyarország?
Még az a csoda, hogy itt és nem lejjebb!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.27. 07:55:14

Azért ez se semmi:
"A Kulcsár-üggyel összefüggésben hiába ítélték el adócsalás miatt első fokon Kodela Lászlót, a Medgyessy-kormány egykori humánpolitikai helyettes államtitkára a mai napig elnök-vezérigazgatója maradhatott az állami tulajdonban lévő Magyar Közlöny Lap- és Könyvkiadónak, ráadásul tagja a szerkesztőbizottságnak is.
Fel sem vetődött a leváltása - tájékoztatta a lapot maga az érintett, aki bízik benne, hogy másodfokon felmentik a vád alól. Eközben a Magyar Nemzet megtudta: a közlönykiadó szerkesztőbizottságában kapott munkát Petrétei József volt rendészeti miniszter, Kondorosi Ferenc kormánybiztos és Rákosi Ferenc, a kormányfő korábbi cégtársa is." (stop.hu)

jozicsenko 2008.11.27. 09:18:44

jó reggelt!

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.11.26. 22:55:3

legyünk extrém demagógok: 3599 * 200 m Ft: 719,8 MRD Ft: minek ide kon. program, meg megvonás, ha náluk ennyi pénz van? :-DDD

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.27. 09:19:38

OFF

Jéééé mi volt a mai Hvg-ben a pécsi kézigránátos támadással kapcsolatban... Idézem:
"A támadás két halálos áldozatának hozzátartozói egyébként az üzleti leszámolást addig emlegették az újságíróknak - így a HVG tudósítójának is -, amíg meg nem jelentek a helyszínen baranyai cigány vezetők, köztük Kovács (Kovács István, a Mohácsi Cigány Kisebbségi Önkormányzat elnöke és a Baranya megyei közgyűlés fideszes, Lungo Drom-os képviselője). Ezt követően hirtelen mindenki etnikai indítékról kezdett beszélni. "Azt mondták jobb lesz nekünk, meg segítenek másik lakáshoz jutni, jobb környéken, aminek az a feltétele, hogy mondjuk azt: nagyon félünk, és azért támadtak ránk a rasszisták, mert romák vagyunk" - mondta a HVG-nek az áldozatok egyik hozzátartozója.
...
...
...a HVG értesülése szerint a Baranya Megyei Rendőr-főkapitányság őrizetbe vett egy !!!ROMA!!!! férfit, akinek köze lehet a pécsi merénylethez."

Seduxen (már NEM dr.) 2008.11.27. 10:19:21

Combi: A yard helyében az ominózus roma "vezető" ellen meg a hatóság félrevezetése miatt indítanék eljárást :)))

OFF: mai cikk a zindexen (linket lusta vagyok kopizni), hogy a kevláros birodalmi alakulatok egyik közkatonáját letöltendőre ítélték... 2006. szeptemberi események miatt...

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.27. 10:23:11

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.11.27. 10:19:21
Rasszista vagy fúj, félek tőled. Telefonálok is Kovácsnak, hogy kérem a házam :)
Olvastam amúgy, megérdemelte a féregje, kaphatott volna többet is. Nem első esete volt, hogy szolgálatban összever vkit csak úgy.

toxikus 2008.11.27. 10:24:37

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.11.27. 09:19:38

lol:DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2008.11.27. 10:43:14

Combi: ahogyan egy kozmetikai cég reklámja mondja: "XXX, mert megérdemlem"...
Gondolom ez járt a rendőr "úr" eszében is, amikor félholtra rugdosta az áldozatot... (az egészről mondjuk azt gondolom, hogy a lényeg szempontjából mindegy - bár az index erősen hangsúlyozza -, hogy "csak nézelődni ment oda", ezért is döbbenetes az eset. Szerintem ha el is követett volna valamit, egy megbilincselt, földön fekvő embert - még ha maga magdamarinko is az - ne lehessen már egy "demokráciában" félholtra rugdosnia az intézkedő rendőrnek...)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.27. 10:54:21

"Már egy ideje hason, megbilincselve feküdt az aszfalton, amikor az egyik rendőr felhúzta a fejét és lendületből fejberúgta, mondván hogy ezt a negyvennyolc órás szolgálat miatt kapja. "Ezután egyesével kaphattam tőlük, de az első rúgás után már nem láttam semmit. Azt is mondták, hogy ezt azért kapom, ami a tévészékháznál volt. Később amikor a Balesetibe bevittek, ide-oda telefonálgattak a rendőrök, hogy egyenlítettünk. Meg hogy itt vannak a gecik, a kutyák. A kórházban is így hívtak minket, mindenki az ágyhoz volt bilincselve, de rólam a főorvos levetette velük" - nyilatkozta a sértett tavaly az Indexnek."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.11.27. 11:04:02

Megnyugtató, hogy ilyen derék őrei vannak a rendnek.

krtek 2008.11.27. 11:22:50

Elqrtam a reggelemet mert hülye fejjel belehallgattam mit gagyog a Fodor egy reggeli "műsorban". Hablatyolt minden szarról, az ő (meg a szaros kis pártja) marhanagy szerepéről, meg felelősségéről, meg reformokról meg ilyen nullákról.

Csak egy dologra nem kérdezett rá a sok balfasz bulvárgagyi "újságíró". Történetesen arra hogy amikor látványosan "kiléptek" a koalícióból, miért nem voltak egyenesek, miért nem buktatták meg a kormányt és miért hagyták magukat megint segbedugni egy nagy vörös (kékeres) szekfűvel.
Az értelmetlen hírverésen kívül mi értelme volt az egésznek? Ezzel kialakítva a szaros kis érdekpárt feelinget az amúgysem túl rózsás státuszú szadeszről.

Talán azért mert egy előrehozott választás esetén mehetnének vissza a balettba ugálni, be sem jutnának a parlamentbe...

SZDSZ: Szánalmas Dequrvanagyarcú Szarháziak

Combi a ballibes Ferkófan 2008.11.27. 11:25:15

krtek 2008.11.27. 11:22:50
Reggel nem hallgatunk rádiót, és nem nézünk tévét, különben az első kávé után megyünk az intenzív osztályra 1500/1000es vérnyomással :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.11.27. 11:25:34

Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci 2008.11.27. 10:54:21

Remélem az a görény, az év minden napján másik kancgánynak lesz a köcsöge.

krtek 2008.11.27. 11:33:17

Combi,

Valami nincs rendben nálam. A reggeli műsorok feltosszák az agyamat az estieket meg ki nem állhatom. A ratyi-gagyi sztároktól meg a médiakurváktól anyázhatékom támad.

Itszímsztubi nem vagyok a megcélzott réteg. Hála a nagy manitunak. (Meg a köcsög producereknek)

:)

krtek 2008.11.27. 13:37:31

Bazeg....
Akkor hogy értesülsz a legfrissebb sztárhírekről?
Azt se látod, hogy néz bután egy zskategóriás senki a sorozatokban?
Nem látod az orálisan/análisan bekerült "művésznőket"?
Nem látod a valahavolt szinézeket, akik vanazapízamiértazanyámatis médiamunkások lettek?
Nem látod a kiszelféle bérköpőcsészéket?
A "hiradót" a kergagyiszaron, ahol a legnagyobb hír hogy a brattpit milyen állagút székelt?
Lemeraccc a sok hülye reklámról és nem tudhatod meg soha, hogy leheccc boldog zsírparaszt miután 400% kamatú kölcsönből mikrót vettél..
Ja és nem láthatod a qrevanagyszakértő fodorgábort sem, hogy menti meg önzetlenül, veleszületett elhivatottságtól vezérelve kishazánkat
(a szabad madarakat akik saját fészkükbe szarnak)?
Basszus sokat vesztesz....

reKorrekt 2008.11.27. 13:38:30

30 milliárd forint:
Kb. egy Hódmezővásárhely méretű város összes dolgozójának egész éves jövedelméből levont járulékok összege.

Jó tudni hova megy a pénz. És a következő postot még nem is olvastam, de a címe alapján kaszakiegyenesítő...

Potyoló 2008.11.27. 13:48:33

A BKV a főváros házi kasszája, inenn tápolják fel a "közeli" cégeket. Közeli = mszp vagy szdsz. Lásd pl a 4-es metrót kommunikáló Sawyer Millert, melyet Demszkáj kampányfőnöke, Nyári Krisztián vezet. Most kaptak újabb 80 milliót a soha el nem készülő metró további népszerűsítésére...

derelyegrádi szellem 2008.11.27. 14:20:11

Potyoló

Ez pontosan így van, a BKV-ra van telepítve a KASSZA.

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2008.11.28. 09:22:27

Faszomba. DKV-be mért nem nyom pénzt Kúrcsány? Itt 40-50 (!) éves villamosok rázzák ki az ember vesekövét, ott meg új metrót építenek.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.11.28. 09:24:04

Zsirparaszt scene

Örülj, hogy van ott villamos!
Mehetnél gyalog is ...

derelyegrádi szellem 2008.11.28. 10:14:35

Rendőrterror ügyben megvan az első letöltendő börtönbüntetés, másodfokon súlyosították és letöltendőre változtatták a szabvezstést. Remélem a rendőrt méltó módon fogadják majd a börtönben, és ott is 48 órás szolgálatban lesz kancigányok pérójának fényesítése tekintetében.

süti beállítások módosítása