Skip to content


       Szűrés lista

A Fidesz a 2010-es harmadik vereségért dolgozik?

Elég ritkán fordul elő, hogy Tóta W. (itt) a Reakció (itt és itt) vagy mondjuk Sasika közel azonos álláspontot képvisel egy témában. Olyannyira hasonlót, hogy pillanatra meg is ijedtem: lehet közös sörözés is lesz Árpival, Reakciós srácok? Félre a tréfával, a Fidesz félelmetes töketlenkedése és hülyeségei mindenkinél csont nélkül lépték át az ingerküszöböt ...

A következő pár bekezdésnek lehetséges, hogy nem fog örülni az elmúlt 1 hét alatt a Fidesz.hu-ról átjött 657 látogató (mszp.hu:0, szdsz.hu:0 eh, a fene sem érti, vajon miért???), de én sajnos nem tehetek róla, ha a Fideszes  politikusok, meg úgy maga a párt is hülye, ostoba, dilletáns, demagóg, valamint még balfasz is. Kifejtem bővebben is:

2002-ben, sikeres kormányzati pozícióból, a "pénzcsapokon" ülve sikerült kikapniuk a "más nincs, jó lesz ő is" alapon kiválasztott, beszédhibás, szürke, színtelen-szagtalan Medgyessy Péterrel szemben. Hát, én elsüllyedtem volna szégyenemben, Önök nem ezt tették, hanem az "elcsalták a választást" végtelenített magnószalaggal megmentették Orbán Viktort. Merthogy Ő nem tehetett a vereségről, hiszen ezek "elcsalták"...

Azután lassan közeledtek a 2006-os választások. A miniszterelnökről kiderült, hogy a  beszédproblémája mellett fasza kis szoci ügynök volt, a szocialista diktatúra szekértolója és haszonélvezője. Önök lecsapták ezt a magas labdát? Nem csapták. El voltak foglalva a szenzációs EU parlamenti választásokkal, micsoda remek teljesítmény ellenzékként nyerni (általában mindenhol az ellenzék nyeri az EP választásokat), lemostuk a szocikat, hip-hip-hurrá, Szájer Józsi, lehet csomagolni, irány Brüsszel...
A nagy ünneplés közepette nem figyeltetek oda kellőképpen, hogy a demokratikus Magyarországon puccsot hajtott végre egy Gyurcsány Ferenc nevű üzletember, volt KISZ-elnök, sportminiszter. Ki szavazott a választók közül Gyurcsányra vagy a kormányprogramjára? Senki, de ő lett a miniszterelnök. Önök pancser módon nem tudtak profitálni Gyurcsány meggazdagodásának történetéből, gyanús cégügyeiről, ingatlanügyletiből, a kedves családjából, Apró Piroskából, villájából. Önöknek ez mind kevés volt. Más, kevésbé szerencsés ellenzéki párt ilyen helyzetből magabiztosan és csont nélkül nyeri a választásokat, de Önök ezt is elkúrták 2006-ban. Egy kevés Magyar Vizsla-ügy, Mikolát alelnöknek, hadd pofázzon kedvére, a Kövér Laci is nyomja nyugodtan, egy kis szerverbetörés, balfasz szóvivők, rossz kampánykoncepció (rosszabbul élünk, mint 4 éve), Kihagytam valamit? Ja igen, a hab a tortán a "jobboldal szikrázó pörölyének", Orbán Viktornak "kimagasló" és örökké emlékezetes szereplése a miniszterelnöki vitában. Annyira belém ivódott a "teljesítménye", hogy tisztán emlékszem, hogy egy hajdúszoboszlói hotelben néztem a vitát, a pihenős hosszú hétvégémet sikerült ezzel hazavágni...

Kikaptál Viktor, csúnyán. Kikaptál a lenézett paprikajancsitól, és a kampányolni, valamint hazudni jobban tudó MSZP-től. Mivel a szoci derékhad betartotta azt apró, ici-pici kérést, hogy a választás előtti 1-2 hónapban lehetőleg mindenki kussoljon, ne csináljon zűrt, ne mondjon semmit. Nem is mondtak a szoci politikusok semmi "felhasználhatót", Ti viszont össze-vissza locsogtatok, fecsegtetek, melyet aztán összevágtak, összeollóztak, ismételtek bele az zemberek fejébe. Éjjel-nappal. Minden hullámhosszon. Micsoda meglepetés, hogy ilyet műveltek a derék, haladó baloldali szocialisták, tiszta meglepetés volt, amit műveltek, hiszen idáig ez nem volt rájuk jellemző .... Mu-ha-ha.

Az újabb elveszett választás után Orbánt le kellett volna váltani, de ismét sikerült megmenekülnie. Kapóra jött ugyanis, hogy Gyurcsány és az MSZP is elkúrta. Csak Ők az országot. A politikatörténelem legnagyobb ajándékát kaptátok meg az öszödi beszéddel, melyben a miniszterelnök a saját szavaival(!) ecseteli hosszú perceken keresztül, hogy bizony szándékosan hazudott, nem kormányzott két évig csakhogy megnyerjék a választásokat. Tudjátok, hogy minden - nálunk fejlettebb és fejletlenebb - országban ölni tudnának egy ilyen szalagért? Mert ez az ászok ásza, az überelhetetlen végső kártya. De Nektek, amit a mai napig nem is értek hogyan, ezt is sikerült elkúrnotok. El sem tudtam képzelni akkor, azokban a napokban, hogy azokat a kristálytiszta és világos mondatokat sikerül kimagyarázniuk, de Ti hagytátok, és ők megcsinálták. Gyurcsány pedig, a pártkatonái és a média segítségével kimagyarázta.

Eltelt 2 év és 2 hónap. Ki ma a miniszterelnök? Gyurcsány Ferenc. Fokozzuk: kisebbségi kormányzásban. Köszönjük, Fidesz!
Köszönjük, hogy ezt a remek elmúlt 6 évet, köszönjük Gyurcsány Ferenc miniszterelnökségét, köszönjük, hogy hatalomra segítettétek kétszer is az MSZP-ét és az SZDSZ-ét. Mert enm ők nyertek egyszer sem. De nem ám! Hanem Ti veszítettek mind a kétszer! Akkor ki is a hibás?
És hogy tovább tudjam fokozni, milyen miniszterekkel kormányoz Gyurcsány? Veres Jani? Szeme sem áll jól Szilvásy? Draskovics? Hány és hány magas labda kellene még srácok? Ennyi még nem volt elég? Még őket sem tudjátok megbuktatni, akkor hogy akarjátok Gyurcsányt megbuktatni? Hogyan? Vekkerekkel? Pelcznével? Veresék megeszik uszonnára! "Gyurcsány a hibás" matricákkal? Ne röhögtessetek... Még azt sem tudjátok elérni, hogy a saját frakciótok egységes a NEM gombot nyomja meg az adótörvény szavazásakor. Az év egyik legfontosabb szavazása volt, és nem sikerül több Fideszes képviselőnek a NEM gombot megnyomni? Piros csavart a piros dobozba, kék csavart a kék dobozba, de még ezt is elrontják? És képviselők?

És nem, a fenének sem akar Gyurcsány megbukni. Még költségvetése is lesz, mert ezt is sikerült elkúrnotok. Mert sikerült Nektek olyan szenzációs és magasan kvalifikált embereket Fideszes képviselőknek megtenni, mint Lengyel "Péniszkirály" Zoltánt, vagy Császár "gazdaságélénkítő csomag társadalmi egyeztetésének támogatásáért felelős miniszterelnöki megbízott" Attilát. Ki választotta ki ezeket az teljes mértékben alkalmatlan embereket? Ki volt a casting-mester? Orbán Viktor. Ki a felelős? Gyurcsány a hibás.

De menjünk tovább...
Eljött a gazdasági válság, az ország szarban, mert Gyurcsányék rendesen elkúrták az országot. Mindenki látja-tudja-érzi, hogy ez így nem mehet tovább. Hogy meg kell(ene) reformálni mindent, az elejétől a végéig. Számtalan pénzügyi csoport készített magas szintű terveket, elemzéseket, melynek mind ugyanaz a lényege: annyit költ az állam szociális és egyéb kiadásokra, mint  a skandináv országok, de a bevételi oldal meg a béka segge alatt van. Gondolom, volt egy fasza kis Fidesz meeting, pogival meg kólával,  megnéztétek a megrendelt kutatások eredményeit, osztottak-szoroztak, kialakult a párt álláspontja, majd a kijött végeredménnyel odaállítottátok a szerencsétlen Szíjjártó Petit a mikrofonállvány mögé, hogy elkezdhesse a mondókáját: "ne az emberekkel fizettessék meg a válságot", "el a kezekkel a 13. havi nyugdíjaktól" ... kazicsere, B-oldal: "Gyurcsány a hibás", "Gyurcsány monnyon le". Mellékesen megjegyezve: kellene már egy hiteles Fidesz-szóvivő, mert a kölyökképű Szíjjártóról azt sem tudom elhinni, hogy segítség nélkül be tudta írni az Indexébe a nevét.

Hát, basszátok meg, nekem ebből már nagyon elegem van. Esetleg adózzak többet, hogy minderre fussa? Vagy mégis mit szeretnétek? Ja, programotok még nincs, de szavazzon majd mindenki rátok, és legfejlebb válasszuk a kisebbik rosszat? Ennyi? Hová lettek a koponyék és friss, fiatalos ötletek a pártból? Mindenki, mindennap ugyanazt szajkózza csak ...
Törvényjavaslat a 13. havi nyugdíj megmentésére? Mit kellene megmenteni, a 3 millióból 300 ezren nem kapják meg, az összesen 10% érintett. 80 ezer forint több, mint a minimálbér, amiért többszázezer ember meg is dolgozik ma.

És a kedvencem, ami az utolsó csepp volt a pohárba nálam:
Iván László, a párt idősügyi szakpolitikusa (mi ez titulus???), sajtótájékoztatót tartott a MÁV székháza előtt, hogy a MÁV-START december 1-jétől "szünetelteti" az életkorhoz kötött, 20 százalékos kedvezményt, melyet a nők 55., a férfiak 60. életévük betöltése után vehettek igénybe.
Szerinte ez a "nyugdíjasok elleni egészpályás letámadás következő lépése", hogy a kormány a rossz gazdaságpolitikáját és az elmúlt évek kudarcait most már nemcsak a nyugdíjasokkal, hanem közvetlenül a nyugdíj előtt állókkal is szeretné megfizettetni. "Ez az aljassága, de egyben érzéketlensége is ennek a kormányzásnak, hogy pont a legsérülékenyebb, a legtöbb sebből vérző réteget bombázzák meg azzal, ami a saját maguk által keltett deficit ellentételezéséhez szükséges."

Eleve nem is tudtam, hogy van ilyen kedvezmény! De mégis, mire fel kapják? Az 55 év feletti nők és a 60 év feletti férfiak még nem nyugdíjasok, mert a nyugdíjkorhatár 62 év! Akkor miért illetné őket bármiféle kedvezmény,  hiszen ugyanolyan dolgozó-adózó magyar állampolgárok, mint Ti vagy akár én.
De ha nem is nyugdíjasok ezek az emberek, akkor ez hogy lehetne a nyugdíjasok elleni támadás? Érthetetlen.
2 éve arról papol mindenki, hogy nincsen "ingyenebéd", a MÁV-nak ezeket a kedvezményeket az állam, vagyis a költségvetés fizeti ki, magyarán a mi adónkból megy.

Vagy itt van a legfrissebb és demagógiából szintén színjeles javaslatuk: a kormány meghátrálva 140 ezer forintig kifizetné jövőre a köztisztviselőknek és a közalkalmazottaknak a 13. havi bért, ami összesen 112 milliárdot tenne ki. Mondhatnám erre, hogy ez megint kurva nagy megszorítás, és kurva nagy reform, de mit mond erre  a Fidesz? Ahelyett, hogy ésszerű kompomisszumként, mikor naponta rúgják ki az dolgozókat százasával, ezresével, rábólintana erre az ajánlatra, a Fidesz nagy durcásan kijelenti, hogy "a teljes 13. havi jövedelem jár". Így, nemes egyszerűséggel. Meghogy  "ha a kormány megtalálta a költségvetésben az elmaradó pluszbér egy részének a fedezetét, akkor a fennmaradó részt is megtalálhatja."

Jó lenne, ha észhez térne a Fidesz, és sürgősen egy újabb és jobb kommunikáció, és új arcok után nézne.
A egyik közvélemény-kutatás szerint 29-20-ra vezet már csak a Fidesz, Budapesten pedig egyenesen döntetlen. Ami szinte hihetetlen, hogy egy ilyen főpolgármester, mint Demszky, és ennyi botrányos fővárosi ügy mellett képes a Fidesz döntetlenre állni.
29-20 állás pedig semmi, még van 1,5 év, a hibahatár 2-3%, innen még bármi lehet, Gyurcsány pedig nem az a "feladom" típus, már megtanultuk.

A Fidesz történelmet írhat, a sorsa a saját kezében van: Ha sikerül háromszor zsinórban megnyert helyzetből elbuknia a választásokon, biztos bevésik ezt a tettet a világ történelemkönyveibe ...

Címkék: politika mszp fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr97798673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kill004 2008.12.04. 09:27:09

2010- ben az Mszp nyer, tuti. Ekkora előnyt így eladni!

Danis 2008.12.04. 09:27:38

Igaz! Igaz! IGAZ!!!

reKorrekt 2008.12.04. 09:30:49

"Ha sikerül háromszor zsinórban megnyert helyzetből elbuknia a választásokon, biztos bevésik ezt a tettet a világ történelemkönyveibe ..."
Én meg a sírkövemre, mert ha ismételten behúzza Pest a komcsikat én a kardomba dőlök.

kill004 2008.12.04. 09:34:28

Néha olyan érzésem van, hogy a Fidesz direkt nem akar nyerni.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.12.04. 09:36:22

Háát basszus pediglen megint az, lesz hogy a szocik elverik Viktort. Komolyan ennyi balfaszkodást!
Vagy rájöttek a tuttira. Jobb nem szem előtt sumákban lopni! Nem kérdezi Őket senki, mi honnan van! Vigye a balhét Ferenc testvér.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.04. 09:40:57

Az biztos, hogy én a lehető legbrutálisabb agyament nácikra fogok szavazni. Kellene már egy szőröstökű barom a parlamentbe, aki nincs a húsosfazék körül, és nem félti a sz*ros kis pozícióját, és azért hajlandó keményen szólni és kockáztatni.
Az sem baj, ha hülyeségeket beszél, sokkal nagyobb balfax nem lehet, mint a mostani paprikajancsik. Legalább van pár százalék esélye, hogy valamiféle változás elinduljon.

rolika 2008.12.04. 09:44:32

én már rég letettem arról, hogy a fidesz akármit is csinálna.

nemhogy odaálltak volna valamelyik szakértői csoport véleménye mögé (nekem az oriensé volt a legszimpibb), és kiálltak volna mellette teljes mellszélességgel...

"ne a zemberekkel fizettessék meg"
mégis, kivel? a nádirigókkal meg mezei pockokkal?
de ezt hangoztathatták volna úgy, hogy "ne a versenyszférában dolgozó emberekkel fizettessék meg". kicsit másképpen hangzik...

ezek (mszpfideszmdfszdsz) éppen azt kockáztatják, hogy rövidesen semennyi nyugdíj nem lesz, nemhogy 13. havi max. 80ezer.

mohács kell ide, meg temetetlen halottak az utcán, vagy mi?

az biztos, én már nem rájuk fogok szavazni, '94 óta először

REPARATUR 2008.12.04. 09:48:05

Miért kell ennyire elkeseríteni korán reggel?
Mi lesz velünk testvéreim?

Kistündér 2008.12.04. 09:48:41

Ennyi balf@szt egyrakáson...

Az a baj, hogy nincs egy harmadik, egy értelmes, akire tényleg lehetne majd szavazni.

Legyen már egy vastagbőr párt, én tuti szavaznék! :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.12.04. 09:51:50

Háát igen nincs más mint ezek! :-(
A panelpatkányok meg a nyuggerek megvezethető része, a svédek simán behúzzák a szocikat.

(rolika nekem is szimpatikus volt az oriens tanulmány. Biztosan azért mert az volt az amit ténylegesen tenni kellene.)

rolika 2008.12.04. 09:51:55

vizibusz, csatlakozom, én is a legvéresszájúbb fasisztákra adom majd a voksom, eu meg honi választáson egyaránt. legalább felkavarnák az állott sz.rt. tiszta élvezet lenne egy parlamenti közvetítés, amikor állandóan elküldenék a többi képviselőt a jóédesk.rvaannyukba!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.04. 09:53:37

@ REPARATUR ·
"Miért kell ennyire elkeseríteni korán reggel?"


Tehát a vidám, örömteli, pozitív posztokat reggelre, a sötét, pofátlan, abszurd posztokat pedig délutánra?

LOL ... egész délelőtt nem kellene dolgoznunk a bloggal ...

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.12.04. 09:54:31

Remek volt ZERO! December legjobb blogbejegyzése ever

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.04. 09:54:40

Az elmúlt 6 éve EGYETLEN Fideszes sikere, ami meglepő is volt, hogy Sólyom László megválasztását keresztül vitték ...ami Ádernak volt köszönhető, aki el is húzott az országból azóta.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.04. 09:56:45

@ darvas

Köszi! Sokat dolgoztam vele, de ez már kikívánkozott...

És előbb utóbb úgyis meg kapom valakitől hogy "Gyurcsány-bérenc" vagyok, az legyen kedves olvasson bele a blogba előbb ... jobboldaliként is lehet normálisan gondolkodni, sőt eleve így kellene ...

toxikus 2008.12.04. 10:00:54

basszus már így állnak az az arányok. nem is tudtam.

REPARATUR 2008.12.04. 10:01:09

zero:

Amúgy, ha már Hajdúszoboszló meg lett említve, akkor az itteni fideszről is lehetne írni nem is keveset. Hát még Debrecenről. Itt valami országos méretű összeesküvés van az tuti.

Tapmancs 2008.12.04. 10:05:46

Csatlakozom a "fasisztákra" szavazókhoz mind az EP, mint a parlamenti választásokon. :) Ezek már réges rég leszerepeltek.

Tapmancs 2008.12.04. 10:09:18

A Fidesz-ellenesség nem jelent Gyurcsány-bérencséget, mert a fideszt a nemzeti radikálisok sem szeretik, pont a hihetetlen mértékű töketlenségük miatt.

Lescor (törölt) 2008.12.04. 10:11:27

Én már legutóbb sem rájuk szavaztam, mert amikor megláttam, hogy Orbán maga mellé emelte a trónra azt a Mikolát, kishíján önskalpolást követtem el. Évek óta hibák tömkelegét követi el a párt, nem csoda, hogy folyton veszít.
Azt hiszem legközelebb keresek egy jobbik pártot, aztán lesz ami lesz.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 10:11:48

Húúh, de "böszme" hosszú post lett :)))
Magam is azt gondolom, ha a "szent tehenet" (O.V.) ha nem is eltávolítanák (bár az lenne a legjobb), hanem háttérbe vonnák, és értelmes alternatívát állítanának helyette, akkor lenne esélyük. Ugyanis a maszop-szadesz-ibolykáék vonalnak a legnagyobb ütőkártya a viktor-démon...

Bár jobban belegondolva a jelenlegi garnitúrából KI lehetne az alternatív megoldás? Varga "kölyökképű" Mihály? Dr. Mengele? Pelczné? (megjegyzem azért őt blokkolnám :))) ) ? Még talán Kósát lehetne eladni, de az utóbbi időben neki is egyre gyakrabban gurul el a gyógyszer...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.04. 10:12:59

Nem olyan nehéz ezt megmagyarázni, Te átvennéd a kormányt ebben a helyzetben? Ahhoz, hogy ezt az országot ki lehessen rántani a szarból kemény megszorításokra lenne szükség. Ezt egyébként le lehetne tolni a nép torkán, ha a felelősöket, így cirka 20 év után (rendszerváltástól), példásan elővennék, megbüntetnék, karóba húznák. mivel ez itthon képtelenség, aki pedig bármilyen megszorító intézkedést merne tenni, azt megutálják, (mert a magyarnak, amúgy minden alanyi jogon jár...) ezért, semmi kedvük, átvenni az üres kasszát, az IMF kamatot stb. A taktikájuk az, hogy csak bedől az MSZP, de amíg a nyugdíjasok így simogatják Ferit mindt az Index videón, addig itt semmi változás nem lesz. Bp. meg a legnagyobb kurva a világon, amiért tűri Demszkyéket. Remélem betoljuk a Jobbikot, de ha bent lesznek, elkurvulnak ők is, higgyétek el...

Tapmancs 2008.12.04. 10:15:25

VonPerez

Lehet hogy elkurvul a Jobbik is, de jelenleg akkor is ez a legértelmesebb lépés.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 10:16:34

"keresek egy jobbik pártot"

öööö, izé.... hm....

eric · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.04. 10:16:45

darvas · www.darvastoth.hu 2008.12.04. 09:54:31
Remek volt ZERO! December legjobb blogbejegyzése ever

4.-e van Darvi:D

derelyegrádi szellem 2008.12.04. 10:22:28

Én nem vagyok Fidesz ellenes bár a pártpolitizálást nem igen kedvelem, de sajnos nagyon sok igazság van a posztban.

És sajnos a dolgok ilyetén való elkúrása nem nekik okoz hátrányt, hanem nekük. Dolgozó, adófizető alsó-, és felső középosztálybeli gyerekeket nevelő embereknek, akik ennek a szerencsétlen országnak terheit cipelik évtizedek óta, és nem egy Hungary nevű ingatlanon, hanem egy hazában szeretnének élni.

Grafithuszar 2008.12.04. 10:22:48

Pontosan az a legnagyobb probléma hogy az mszp-nek van egy óriási eszméletlen stabil szavazóbázisa:
3 millió nyugdíjas, meg 500-700 ezer szociális segélyen élő.
Ezek szinte MINDEN esetben az mszp-re sazvaznak. (na jó nyugdíjasok közül nem mindegyik hanem olyan 80%). Ezeket nem lehet áttéríteni, túl hülyék hogy felfogják mi az a nyugdíjjárulék tb járulék stb... Azt hiszik hogy a pénz csak úgy van és az jár nekik és kész.
Fidesz meg ezekre hajt. OV is tudja, hogy innen kell elvenni, csak valami eszméletlen balf@sz okkból úgy gondolják hogy így lehet választást nyerni.
Összgezve a következő választáson MSZP-Fidesz kilőve, marad a JObbik, akik hülyék ugyan a politikához, de legalább lenne egy hang a parlamentben ami értelmes problémákat vetne fel

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.04. 10:23:59

@ Seduxen
"Húúh, de "böszme" hosszú post lett :)))"


xDD legközelebb szétveszem 2 részre :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 10:34:42

zero: a postot, vagy a "Böszmét"? nem igazán értelek :)))

REPARATUR 2008.12.04. 10:35:10

Akkor éljen a radikalizmus. Majd a Gárda átveszi az in-kal security helyét. ha-ha

avus · http://avus.blog.hu 2008.12.04. 10:36:47

Grafithuszar: nem mellesleg elég sok egyáltalán nem nyugdíjas, egyáltalán nem segélyen élő, akiknek a hajuk égnek áll a KDNP-s vonulattól, élükön Semjén Zsolttal.

reKorrekt 2008.12.04. 10:39:06

index.hu/politika/belfold/budapest/blk8122/

"Lomnici Katalin... leszögezte, semmi köze a nemrégiben kirobbant ingatlancsalási ügyhöz."

Persze hogy nincs, ez egy teljesen másik csalási ügy.

Komolyan mondom gyerekek... a köznép már a rezsit sem tudja kifizetni ezek meg 360 milliót keresnek semmivel...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.12.04. 10:39:28

A baj az, hogy mindenki a szociális megszorításokkal riogat. Holott azért a költségvetés egyéb részit is meg lehetne nyirbálni. Csak az a pártok támogatóinak a zsebét rövidítené amit nem lehet.!
Ördögtől való woodoo varázslat!

Johnny336 2008.12.04. 10:46:51

Baszott jó lett a poszt zero!

Tisztában vagyok vele, hogy nem alternatíva, de a Jobbikot látom egyedüli lehetséges szavazat esélyesnek részemről (ha esetleg valaki szemfüles olvasná, lemegyek cigizni, 10-15 perc múlva leszek az asztalomnál újra, kb. akkora gyertek értem! :D).

Fantasztikus pártjaink, és európai szinten is hatalmas volumenű politikusaink tették ilyenné a politikát. Ők akarták. Majd választják a legkevésbé rosszat.

Jobbikosok nem értenek szerintem annyit a dolgokhoz, de ez nem is baj, talán a lopás-sikkasztás-haver cégével mutyizás sem fog elsőre menni nekik. Azonban a hozzáállásuk sokkal szimpatikusabb így is, mint akármelyik másik parlamenti párt.

Corry 2008.12.04. 10:47:14

Nézzük meg, hogy hányan fizetnek adót, hány aktív tevékenykedő ember van és hány szavazásra jogosult.
Az igazi elqrás az, hogy ezt engedtük az elmúlt 19 év alatt, mert innen eléggé vaskos gazdasági válság kell, hogy vissza lehessen jutni a normál kerékvágásba.

A FIDESZ meg ott qrta el, hogy a zsinórban elvesztett két választás után még mindig ugyanazok az emberek ülnek reflektorfényben. Egy tömegpártban nem mondja nekem senki, hogy nincs legalább két olyan társulat, akik legalább fejforma alapján hihető, hogy el tudnák kormányozni az országot. A fejformát azért írtam, mert nem a legmegfelelőbb kell oda, hanem a legmegválaszthatóbb...

Kevés értelmes dolga volt a szociknak az elmúlt időkben (az egyik a fegyveres testületek nyugdíja) de ezt a Szíjjártó úgy kontrázta a tv-ben, hogy öröm volt nézni...

nyg 2008.12.04. 10:51:38

A poszt szerzőjével nagyon sok dolgoban egyet lehet érteni, mégis, az írás összességében, üzenetében és hangulatában inkább a frusztráció (illetve a tanult tehetetlenség) tipikus terméke. Most már azok ellen fordul, akik (mégha nem is eleget, és megfelelő módon) tettek is valamit és nem a "fogvatartók", a regnáló hatalom ellen. Pedig erre jó lenne vigyázni, mert innen egyhanar Gyurcsány fogjává válhat. (Stokholm-szindróma)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.04. 10:57:20

nyg, elvileg a pártok képviselik az emberek érdekeit. Ha úgy érzed, hogy az a párt, akire szavaztál, hogy képviselje az érdekeidet, egy "tehetetlen2 elkúrós (LOL) banda lett, akkor mit tennél? Szerintem az írás, egy üzenet, hátha, olvassa valaki Fidesz közeli és hátha odamegy Vikihez, hogy kapjatok már a fejetekhez! Ez nem olyan mély mint gondolod, ez egy üzenet!

buckafej 2008.12.04. 10:57:31

Fideszesként szégyellem azt a hülye demagóg dumát, ami a nyugdíjakkal kapcsolatos.
Ugyanakkor a fidesz örül amikor a 13. havi hülyeséget az mszp orra alá dörzsölheti.
Bár kétlem, hogy ebből hasznunk lenne.
Gazdasági programot viszont továbbra sem látok, sajnos 2006- ban sem volt programunk.
Hiányzik a fideszből a lendület, az önbizalom, ami a kiábrándultakat, csalódottakat felpörgetné, és hitet adni.
Egy dögunalmas párt lett, szánalmas szóvivőkkel.

anő 2008.12.04. 10:58:17

Én sosa az életben nem szavaznék a fideszre, több okból:
Orbán "elvesztettem a választás,megyek psziciáterhez" Viktor, Deutsch "nőügyeim" Tamás , Kövér László
Nincs programjuk: mégis mire szavazzak??!! "Monnyon le Gyurcsány"ra?
Meg persze a fent felsorolt balfaszságaira!!!!

Vérfrissítést, programokat!!!!!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.04. 11:01:14

nyg 2008.12.04. 10:51:38
"A poszt szerzőjével nagyon sok dolgoban egyet lehet érteni, mégis, az írás összességében, üzenetében és hangulatában inkább a frusztráció (illetve a tanult
tehetetlenség) tipikus terméke."

Igen, frusztrált vagyok é tehetetlen, és 2 dolgot tehetek:
1, megírom így ahogy most tettem
2, úgy szavazok majd ahogy

És igenis, félek attól hogy EZEK nyernek. Mert vajon ekkor dilettantizmussal és demagógiával vajon hogy fognak kormányozni?

Még 1,5 év, ez és a többi hasonló blog írásasi mind-mind szelíd figyelmeztetés, kritika a Fidesznek, mert MOST MÉG van idő változtatni ...érted?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 11:01:48

"szánalmas szóvivőkkel. "

mi tagadás, valami Playmate-picsa sokat tudna javítani a megítélésükön :)))

derelyegrádi szellem 2008.12.04. 11:01:49

anő

Elítad:

Vérfertőzést, pogromokat! :)

(ezt tényleg csak a kihagyhatatlansága miatt)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.04. 11:04:37

anő 2008.12.04. 10:58:17

"Vérfrissítést, programokat!!!!!"

Áder, Szájer elhúzott Brüsszelbe
Stumpf, Matolcsy kivonult a politikából
Pokorni, Kósa, Rogán a polgármesteri karriert választotta.

Ugyanazok vannak, akik 1998-2002 között voltak a kormányon vagy a közelében... Varga, Járai, Kövér stb ...
6-10 éve alatt sem futotta senkire?
Az utánpótlásképző Fidelitas-ról meg jobb ha nem is beszélünk ...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.04. 11:06:18

Egyébként kövezzetek meg, Pokorni a fröcsögős őrült stílusból, erre a nyugodtabb hangnemre váltott én adnék neki még esélyt...

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.04. 11:10:22

derelyegrádi szellem 2008.12.04. 11:01:49

ááááháháháhááá :o)))

nyg 2008.12.04. 11:11:15

Vonperez

Ezt a szándékot teljes mértékben el tudom fogadni, de a kommentek többségől nem ez árad, hanem a tömény frusztráció és formálódik egyfajta ellenséges érzület is. (Valós hibák, tévedések felnagyítása, bűnbakképzés).

Barrera 2008.12.04. 11:13:32

Jó lett a poszt zero, grat! Olvasom a kommentekben, páran alternatívának látjátok a Fidesz helyett a Jobbikot 2010-ben. Szerencsések vagytok, a politikai nézetetekhez találtok alternatívát akiknek bizalmat szavazhattok. Tegyétek, ez a demokrácia alapja, mindenki nyilvánítson véleményt a szavazatával. De mit tegyünk mi? Akik nem nyugdíjas, nem segélyen élő, adófizető létünkre nem szimpatizálunk se a Fidesszel, se a Jobbikkal, de minket is legalább annyira felháborít a Maszop és Gyurcsány mint titeket? Mert Ibi néni hajléktalan pártjára, vagy a hihetetlen módon következetes Szadeszre még kevésbé adnánk voksot, mint Viktor vezér narancsinges katonáira. Nincs olyan politikai erő, ami érzésem szerint engem, és a hozzám hasonló nézeteket vallókat képviselné. Talán tényleg jó ötlet lenne a vastagbőr párt.

irrelevant 2008.12.04. 11:16:18

Nagyon-nagyon jó, hiánypótló cikket sikerült összehoznotok, gratulálok. Régen vártam már egy ilyenre.

A válsággal kapcsolatos Fidesz-kommunikációhoz pedig:

fricska.blog.hu/2008/11/30/segelyvonal

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 11:16:21

Barrera: szerintem a többség a jobbikban nem az alternatívát látja... ez egyszerű "büntetőszavazás", semmi több. hátha fel lehet nyitni az "elit" szemét... bár ezt kétlem... én kérek elnézést..

Danis 2008.12.04. 11:21:30

Seduxen kérdésére: Navrasics sztem a legjobb ember lenne a fidesz élére, régen Tóniról is ezt godoltam, de elkurvult...

reKorrekt 2008.12.04. 11:21:33

Egy biztos. Szavazni mindenképp el kell mennie MINDENKINEK! Máskülönben ismét a ráérős nyugdíjas/kisebbségi baloldal fog nyerni, éspedig a NEM BALRA szavazók hiánya miatt.
Az hogy nem mentek el csak súlyosbítja a helyezetet. Merthogy a mélybal el fog menni, ahogy legutóbb is tette.

avus · http://avus.blog.hu 2008.12.04. 11:23:30

Barrera, nálam hasonló a helyzet, Semjén színre lépése óta csak protestből járok el szavazni, ellenük. A nézeteim miatt a Jobbik természetesen szóba sem jöhet, de várom azokat az időket, amikor lesz egy Fidesz Orbán, Kövér, Mikola, Tarlós, Wittner és komplett KDNP nélkül, és már ezek szagát se érezni. Bár a debreceni ügyeit nem ismerem, de Kósa sokáig reménysugár volt nekem, amit egy nemrégi mondatával sajnos hazavágott. Addig marad a protestszavazás, hátha azzal is elősegítem egy számomra tetsző Fidesz eljövetelét.

Danis 2008.12.04. 11:23:36

Valamint még Barrera-hoz: A legkisebb rossz elve alapján kell sajnos szavazni... A jobbikkal esetleg még nem lenne gond, de ha nem jutnak be (és sztem nem fognak) akkor az első körös szavazatunk ment a kukába.

reKorrekt 2008.12.04. 11:26:04

"Én 1994 óta vagyok képviselő, azóta a családunk szinte teljes tartalékát feléltük a munkámmal járó rengeteg költség miatt" - panaszolta az [origo]-nak Göndör István szocialista parlamenti képviselő, amikor a frissen megadóztatott képviselői költségtérítésről kérdeztük. A politikus - sok más társával együtt - állítja, hogy tiszteletdíjuk még a mellé járó költségtérítéssel sem elég a munkájukból adódó kiadásokra."

Anyucikádat.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.04. 11:28:53

Így van, Jobbik nem alternatíva, de talán megüti az 5%-o! Persze, ez fordítva is elsülhet, mert a szélsőjobboldaltól való félelem, még erőt is adhat az Mszp-szdsz-Mdf vonulatnak 8még az összefogást sem tartom elképzelhetetlennek közöttük) és ez ellen akár össze is foghatnak! szóval azért ez a dolog szerintem, még mindenkinek kivárós...

rolika 2008.12.04. 11:30:44

számomra a fidesz egyetlen szimpatikus húzása az elmúlt 6 évben az volt, amikor szétszedték kordont a parlament előtt. akkor azt hittem, rosszul hallok valamit a rádióban, meg hogy végre elindul valami. de nem. egyszeri fellángolás volt

Johnny336 2008.12.04. 11:33:49

Barrera 2008.12.04. 11:13:32

Az emberek nagy részének nincs alternatívája, hogy kire szavazzon ezek helyett. Töketlen banda. 90-ben lett elbaszva. Radikálisan kellett volna rendszert váltani, akkor a politikai réteg is máshogy állna az emberekhez. Azonban 40 évnyi szocializmus után, kényelmes, csendes váltás jött, holott más országokban azért az asztalra csaptak az emberek, hogy elég volt. Itt mi történt? Semmi. MSZMP megszűnt, jogutódja az MSZP. Aztán tessék, most ők kormányoznak. Sőt, 4 évvel a rendszerváltás után már rájuk szavaztak az emberek.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.04. 11:36:22

hopp bocsi, a szóismétléses kommentért, de kapkodva gépelek, így munkahelyen, munkaidőben...:)

Stoney Hill Billy 2008.12.04. 11:37:37

Jó lenne, ha a Fidesz vezérkar is olvasná ezt...

Mindenesetre ha akarnák, bármikor kivihetnének békésen 1,5-2 millió embert a zuccára, és simán el lehetne vágni ezt a rezsimet, ami most van.

ÁÁÁ teljes apátia az egész ország, irány nyugat!

Tíz kicsi indián 2008.12.04. 11:43:48

VonPerez · tokfa.blog.hu/ 2008.12.04. 10:12:59

Nem, szívják ők meg. Csak amikor meglépnék a szükséges lépést (pl. MÁV 20%-os kedv., 13. havi nyögdíj), akkor ne ugasson bele. Diplomatikusan hallgat, a birka úgyis csak azt fogja látni, hogy "az-szemét-emeszpé" elvette a pénzt és dőlne a Fidesz a karjaiba. De így? Hogy semmi sem jó?!

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2008.12.04. 11:45:42

A nemzeti radikálisok jelentik Gyurcsány számára a legnagyobb segítséget: amikor a kormány impoteniája lenne a téma, megjelenik egy nemzeti radikális és apropót kínál egy jó kis fasisztázásra, barnafideszezésre.

Szóval, ha sokáig akarjátok Gyurcsányt látni a miniszterelnöki székben, támogassátok a nemzeti radikálisokat és mondogassatok oda jól.

gnu 2008.12.04. 11:46:38

Pár kiegészítés a cikkhez, ami szerintem kimaradt.
Sikeres Fidesz kormányzás? Ezzel azért vitatkoznék. Gazdaságpolitikájuk egyrészt a belső kereslet felpörgetésén alapult, viszont a gazdaság szerkezetéhez nem nyúltak. Éppen ezért (is-részben), amikor a világban elindult a negatív spirál mi csak néztünk. Jó ellenpélda Szlovákia.
Másik - Széchenyi-terv = pénz a haveroknak. Ezzel az a legnagyobb baj, hogy mindenféle megtérülésvizsgálat nélkül folytak a milliárdok. Pl. nem hiszem, hogy 5 kilométerenként szükséges egy hiper-szuper fürdő, vagy több 3 csillagos szálloda a semmi közepére.
Az arroganciájuk félelmetes volt kormánypozicióban. Emlékezzünk, hogy legutolsó dombóvári gyógyszerészt is kirúgták. Itt arra célzok, hogy képességektől és teljesítménytől függetlenül lefejezték például a köztisztviselői kart, amihez pedig a rendszerváltás óta egyik előző kormány sem nyúlt.
Semjén Zsolt. Vagy a nulla támogatottságú fantompártja. Vagy a nemlétező "szövetségesek", akikre Viki előszeretettel hivatkozik.
A "minél rosszabb, annál jobb nekünk" politika. Leszarják, hogy mi van az országban, kizárólag a hatalmuk érdekli őket. A Fletó egy barom, az tény. De azt, hogy a Fidesz minden reform (reformocska) törekvést megfúr, az menthetetlen. Alternatívájuk semmi, csak szajkozzák a mantrát.

Bezuhov. 2008.12.04. 11:49:50

Ha pártdroid lennék akkor azt mondanám, hogy:
"Ejh zero, már téged is megvettek kilóra!?"

ha utcai harcidroid, akkor meg:
"Zsidex!"

gnu 2008.12.04. 11:50:12

Annyit még hozzátennék, hogy jómagam sem a mostani kormányra szavaztam. De a "haza nem lehet ellenzékben" mondat óta valahogy az az érzésem, hogy egy Viktorral felálló Fideszre sem fogok...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.12.04. 11:52:14

gnu! feljebb hivatkoztunk az oriens tanulmányra. Miért nem áll mellé a Fidesz??? Pedig az simán vállalható lett volna. S azzal, azt programmá fejlesztik simán nyerehetnék a választásokat. De mintha nem olvasták volna. Úgy elmentek mellette.

Rwindx 2008.12.04. 11:52:51

Egyetértek, bár a véleményemet már tegnap leírtam, az egyik linkelt Reakciós cikken. Nem fogom idemásolni.

Barrera 2008.12.04. 11:54:25

Itt van a kutya elhantolva. 2010 az az év lesz, ahol a 'legkisebb rossz' elve érvenyesül. Nem valaki mellett, hanem a másik ellen fogunk voksolni ízlés szerint. Ha belegondolok abba, hogy ŐszödiFeri meg DakotaViktor közül kell eldönteni, számomra melyik a kisebbik rossz, akkor őszintén szólva a jeges rémület lesz rajtam úrrá.

Bezuhov. 2008.12.04. 11:55:37

párdon:
"Zsidesz!"-re gondoltam of course, és nem a Zsidex-re

ez a ballibeláris médiatúlsúly már ennyire leszipolyozta az agyam :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.04. 11:55:48

elemes2, vm. ilyet pedzegetem én. viszont akkor nézzük, azokat az embereket, akik azt mondták, hogy a kormány idióta mszp-re nem. fidesz szintén. ők akkor kire, mert fentebb írta valaki, hogy otthonmaradni, szintén hiba, mert az is az mszp malmára hajtja a vizet? Kire akkor?

reKorrekt 2008.12.04. 11:56:32

Ha csak azon családok kapnának családi pótlékot akik 500000-nél kevesebből 'élnek', az vajon mennyi + lenne a költségvetésbe?
Illetve hogy az politikusok szemszögéből kérdezzem vajon hány szavazót érintene?

Ez a 13. havi nyugdíj

reKorrekt 2008.12.04. 11:59:25

...hát nem írom le mégegyszer :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.04. 11:59:38

VonPerez · tokfa.blog.hu/ 2008.12.04. 11:55:48

Az otthon maradás az szdsz -nek és az mdf-nek hozna nagy hasznot, egy véletlenszerűen kiválasztott választókörzetben átlag 8-12 db pártra lehet voksolni minden ciklus végén... válassz magadnek egy esélytelen pártot és ejtsd ki az szdsz-t, ez legyen a mottónk :o)

gnu 2008.12.04. 12:00:44

Valaki arra tudna értelmes magyarázatot adni, hogy az ügynöktörvényeket miért éppen a Fidesz fúrja meg sorozatban?

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.04. 12:04:45

A nap mondása:

Sose vitatkozz anyósoddal, ha nagyon hajtogat valamit. Különösen ne, ha az a valami az ejtőernyőd.

xDD

Barrera 2008.12.04. 12:15:00

Fehér Főnök: ezzel a kiejtős dologgal mondasz valamit. Ha jobb alternatíva nem akad addig, részemről támogatlak :-)

gnu 2008.12.04. 12:19:09

Bögre ez a levél nagyon durva.... Szegény képviselőnek még tombolát is kell vennie... :)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 12:21:50

Danis: ha még nagyobbat akarnak bukni, mint tették 2002-ban, és 2006-ban, akkor Navracsics Tíííbor (ahogy előszeretettel ejtik a nevét a médiaipari cakmunkások), a legjobb választás...

Én már csak egyet szeretnék kérni: gyere vissza TORGYÁNJÓÓÓZSIIII :)))

Tarackos Sül (törölt) 2008.12.04. 12:22:53

"Egy biztos. Szavazni mindenképp el kell mennie MINDENKINEK! Máskülönben ismét a ráérős nyugdíjas/kisebbségi baloldal fog nyerni, éspedig a NEM BALRA szavazók hiánya miatt.
Az hogy nem mentek el csak súlyosbítja a helyezetet. Merthogy a mélybal el fog menni, ahogy legutóbb is tette."

Nem tudom, hogy tényleg ez-e a jó megoldás, vagy ezzel inkább a jelenlegi helyzet fenntartását segíted elő. . . Mégis, kire szavazol? Névtelen, töketlen, még el nem kurvult, de reménytelen és úgyis "behasaló" kispártokra, vagy MSZP-re (lol), vagy Fideszre (ez megint csak)? Az ország lejtőn, de a jelenlegi politika bárminemű támogatásával szerintem csak azt érjük el, hogy egyre hosszabb és hosszabb lesz ez a lejtő. . . én úgy vagyok vele, ha már zuhanunk, essünk úgy, ahogy csak lehet, ha már nem tudjuk megállítani a mások által elszabott dolgokat: lökök még egyet rajta, hátha hamarabb éri el a végét . . . Ha 2010-ben elmegyek szavazni, max. egy újabb menetre szavazok az amúgy már elvesztett boxmeccsen, semmi többre. Mintha a halálos ítélet biztos lenne, csak választhatnál, hogy kötél, vagy golyó . . . én újratárgyalást kérnék, de az persze reménytelen.

Kon 2008.12.04. 12:23:13

A tv -vita az bennem is mély nyomot hagyott igazából nem emlékszem pontosan miről ment a hadova ,de Viktort így elkeni hát az nem volt semi. Amugy tényleg nincsen normális program csak kontráznak mint a hülye gyerek a biciklivel

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 12:27:11

Bögre: köszönjük szépen, nemzetgazdasági szinten sok százezer forintot spóroltál... egy csomó embernek nem kell a délutáni kávé :)))

reKorrekt 2008.12.04. 12:29:00

Lukrécia Bögre 2008.12.04. 12:06:23

Szívem szakad meg.

darvas · http://dtp.tumblr.com 2008.12.04. 12:31:28

@eric 4.-e van Darvi:D
ennél jobbat nem lehet produkálni, megelőlegeztem

Kon 2008.12.04. 12:36:08

Ez a poszt nekem is nagyon bejőtt gratula.Talán tényleg koká-val kéne nyomulniuk.

Zigi 2008.12.04. 12:37:51

Legalább lenne egy valamire való hadseregünk,hogy egy katonai hatalomátvételben bízhassunk,de még az sincs.Marad a Jobbik.

more 2008.12.04. 12:54:34

sztem a vikiek kitisztogattak volna az orszagot a komcsiktol, ha tehettek volna, de gyanitom az uzleti erdekek nem nagyon hagytak, plusz nem akartak a mocsarban vegezni.....mosmegma keso, mert az osszes oskomcsi ott maradt, es meg mindig ok totlogatjak a babukat a hatterben, azota mar az unokaik is felnottek, es meg vagy 100 evig ok is fognak tologatni.....
szoval hacsak nem lesz vmi radikalizmus, ezek az bizniszmenek nem fogjak venni a kalapjukat es onkent bortonbe vonulni.
viki meg azontul h fosik ezektol az emberektol, nagyon europeernek is akar latszani, ezzel a 'semmi radikalizmus' felkialtassal, meg a buktassunk torvenyesen c. baromsagokkal. a 2 evvel ezelotti cirkuszok idejen meggyozodesem, h minden maskeppen alakult volna, ha o vagy barki aki meg egy icipicit is hiteles es nepszeru, odaall a tema elere es nem egy fejetlen massza idetlenkedik honapokig mint egy oviscsoport. nekem viszont olyan erzesem volt, mintha viki azt sugallna, h jovan gyerekek, menjetek, cirkuszoljatok ki nekem a hatalmat, mert hat ugye egy forradalmar csak nem lehet miniszterelnok kesobb, aztan jo atyuska leszek megint nektek...

en ott abrandultam ki az egesz garniturabol...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.04. 12:56:51

Ha már itt ez a szép Fidesz-es kronológia, én mindenképpen az országunk megosztásával kezdeném. Tetszenek emlékezni, kokárdát hordjanak a szimpatizánsok az év 365 napján...

Aztán írták itt többen, hogy a stabil szavazóbázis (nyugdíjasok és blablabla). A legutóbbi választáson, nagyon sok ember azért szavazott a szocikra, mert nem volt más párt akire/akikre lehetett volna szavazni a Fidesz helyett... Én is ezek közé tartozom.

derelyegrádi szellem 2008.12.04. 12:59:13

Bezuhov

A "Zsidex" az valami ragasztó, amit szipuzol? :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 13:06:44

Jancsibohóc: sajna jogos, én magam azóta nem tettem fela kokárdát márc. 15-én...
halkan megjegyzem akkor inkább el se mentél volna szavazni :)

buckafej 2008.12.04. 13:08:09

Kurva sok pénz kimegy 13. havi nyugdíjra, korkedvezményes nyugdíjra (40- es évei elején járó nyugdíjas rendőrök, tűzoltók, határőrök, katonák), rokkantnyugdíjra, önkormányzatokra (minden kis faluban főállású polgármester lehet + tiszteletdíj a képviselőknek), különféle kedvezményekre.
Amikor ezeket megvonja a kormány nem kell tapsikolni, de pofázni se kéne, hanem kussban maradni.
Legalább a piszkos munka egy részét végezzék el ők.
Nincsenek szakértői a fidesznek?
Minden témában Szíjjártó és Cser- Palkovics nyomul. Ki hiszi el, hogy két "tini" mindenhez ért gazdaságtól a külpolitikáig?
Vagy jó csajokat, vagy meglett korú szakembereket szóvivőnek!:)

Bezuhov. 2008.12.04. 13:09:27

"A "Zsidex" az valami ragasztó, amit szipuzol? :-)"

jól van na! kurucból megbuktam.

more 2008.12.04. 13:12:52

hat sedux, ez volt a masik kurva nagy felremagyarazas a szocik reszerol (amit te is sikeresen bakajaltal) + szar startegia is ketsegtelenul, h a fidesz kisajatitja a nemzeti szimbolumokat...mivaaaan???? ha egy part naggyulesen kokardat tesznek fel es magyar zaszloval vonulnak, az nem azert van, mert a fidesz bejegyeztette, h matol ez a part hivatalos jelkepe, hanem mert talan igy erzik azok az emberek, akik ott vannak.

ez meg a vilag legnagyobb baromsaga, h en soha tobbet nem teszem fel a kokardat, nehogy azt higgyek, h fa*******szopo fideszes vagyok....amit egyszer a buszon is hallottam...

na szoval mindezert dicseretes a szocik es a szadi kommunikacios brigadja, mert ilyen baromsagokat ultet az agyakba...congrat again

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.04. 13:16:58

"ha egy part naggyulesen kokardat tesznek fel es magyar zaszloval vonulnak, az nem azert van, mert a fidesz bejegyeztette, h matol ez a part hivatalos jelkepe, hanem mert talan igy erzik azok az emberek, akik ott vannak."

Ezt a baromságot majd gondold át újra. Meg majd azt is, hogy mikor illendő viselni a kokárdát. Nem kellett ahhoz senkinek a belemagyarázása a buta kis agyamba, hogy tudjam ez egy kisstílű szarság.

GatyaPityu 2008.12.04. 13:18:39

Végigolvastam a cikket, és majdnem az összes hozzászólást is.
Kifogásoljátok, hogy a "Fidesznek nincs programja".
De akkor nézzük már meg egy kicsit, hogy mi a programja az Mszp-nek?? A hazugság? Szinte csak mágnesvasutat nem ígértek a 2006-os kampányban. Mi lett a Parlamentben törvénybe iktatott adócsökkentéssel? Na mi? Ha már tárgyilagosságra törxeünk, akkor tegyünk is úgy. Az Mszp-nek legalább annyira nincs programja, és gyakorlatilag csak a túlélésre játszanak.
Ahogy előttem írta valaki, az a legnagyobb probléma, hogy az országban él kb. 3 millió nyugger, és kb, 3/4 millió cociális segílyből tengődő, akik - ha törik, ha szakad - csak az mszp-re szavaznak, "mer' a Zorbán egy fasiszta diktáror, és jajj az országnak, ha ő lesz újra a Zelnök". Ezeknek az embereknek aztán kurvára mindegy, hogy milyen programot hirdet a fidesz, vagy az mszp, és ha éhen is döglik, akkor sem enged, mert a "náci fideszre" ő ugyan sosem szavazna. Ennyi.
Jól jellemzi kis országunk szellemi állapotát a tegnap nagy nyilvánosságot kapott 54 ezer forintos bankjegy ügye... Aki még azzal sincs tisztában hogy nincs is ilyen fizetőeszköz, annak szerintetek számít az, hogy melyik párt milyen programot hirdet?? Na most őszintén erre válaszoljon már valaki valami okosat :-)

derelyegrádi szellem 2008.12.04. 13:25:28

Atro

Ebben igazad van. Csak az MSZP hatásosan tett úgy, mintha lenne, illtev az lenne az amit mond. Az agitácio-propaganda a vérükben van, meg tanulták is. A Fidesz meg béna. Ők még egy a Gyurcsányénál hatványokkal jobb kormányzással sem tudták megtartani a hatalmat. Igaz nem annyira gátlástalanok, de ez nem lehet magyarázat mindenkor mindenre.

derelyegrádi szellem 2008.12.04. 13:28:03

"jól van na! kurucból megbuktam."

Ne búsulj, labancból 5*-ös vagy!

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.12.04. 13:28:58

tetszett az írás zero, gratu hozzá.

more 2008.12.04. 13:30:25

jancsi, miert talan a maszop gyuleseken nem lattal magyar zaszlokat?? teny, h nem sokat, de voltak. ahogyan az usa elnokvalasztas barmelyik oldalan felhasznaljak a zaszlot, sot meg egy atlagpolgar is kiteszi az erkelyere, ugy mint a franciak vagy a svajciak....
a mikor illendo kerdese lehet, h a nagyon buta svajci agyakban meg sem fordul:) akkor illendo, amikor annak erzed, szerintem

Bezuhov. 2008.12.04. 13:35:00

more

"na szoval mindezert dicseretes a szocik es a szadi kommunikacios brigadja, mert ilyen baromsagokat ultet az agyakba...congrat again"

még véletlenül sem azok akik lejáratták a szóban forgó szimbólumot...

GatyaPityu 2008.12.04. 13:35:12

"Az agitácio-propaganda a vérükben van, meg tanulták is. A Fidesz meg béna. "

- Én még engedelmeddel kiegészíteném ezt azzal, hogy a szocik seggében ott van az elektronikus média 4/5-e. (A maradék 1/5 a HírTV és az Echo TV, Lánchíd Rádió - ezek pedig csak korlátozottan elérhetően a lakosság számára, míg a többi orgánum országos). Márpedig a média hatalmas fegyver, legalább akkora ereje van mint az AK47-esnek, csak másképp érvényesül.
A Fidesz-nek egyébként szerintem VAN programja - legalábbis szeretném azt hinni, - csak most tudja, hogy ezzel nem lehet választást nyerni. Ők arra játszanak, hogy a kiábrándult nyuggereket, egykori szoci szavazókat megpróbálják maguk mellé állítani. Kérdés, hogy ha hatalomra kerülnének, akkor vajon mit tennének. Ha nem azt, amit ígértek, akkor persze felvetődik a kérdés, hogy vajon morálisan mennyivel különbek Kúrcsánynál, a hazug böszménél?
Egyébként való igaz, hogy a kampányhoz nem értének feleannyira sem, mint a kormányzáshoz, mert valós tény, hogy 2002-ben a kormányváltáskor hol állt az ország, és meg lehet nézni, hogy hol tartunk most.

derelyegrádi szellem 2008.12.04. 13:40:19

More

de voltak. Pont úgy, ahogy ők bármihez házzállnak a pénzen kívül.

A közönséget szemből vevő kamera látószögébe telepítettek egy csapat zászlóst, de több nem volt egy sem. Amikor a szemebn lévő kamera indult elindult lengetés, amikor kész volt a vágókép letették.

Amikor hátulról is vették, akkor látszott. Na az a felvétel csak egyszer ment le, többet soha, mert nem csak nekem tűnt fel.

Ez pont olyan mint amikor a vészkorszak áldozatainak megemlékezésre mennek. Valaki bedob utána egy fagyit (gyurcsány, spontán a pultból belűről kamarázva :)), valaki "Soha többé nácizmust" poló felvétele közben a haverjaival viccelődik az áldozatokon, és közben másokat náciz. Ők mindenhez így viszonyulnak a pénzen kívűl.

Ha holnap vagoníroznának, akkor gyurcsány szállítaná a vagonokat hozzá, veres vásárolná fel az aranyfogakat (a kabai meg könyvelne, ha lenne kedvem tréfálkozni, de nincs)

more 2008.12.04. 13:40:40

lejarattak, mi bezu? egy nemzeti szimbolumot nem lehet lejaratni, sztem.....se egy szoci se egy fityesz barati kornek. ha a te szemedben le van jaratva, ne viseld, sot, szegyelld magad, h magyar vagy, gondolom, ez nem fog nagy megeroltetesbe kerulni nalad:)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.04. 13:40:44

Bezuhov röviden, és tömören reagált helyettem.....

De azért lemesélem neked, hátha (do you understand) lesz belőle:
(ó máj gád, annyira nájsz ahogy tóking) Na tehát az introdjűsön:
A magyar kokárdát március 15-én, a pesti forradalom évfordulóján szokás viselni, és nem akkor amikor egy pártvezér ezzel akarja megosztani az országot, az év minden napján. A zászlókat meg nem kell idekeverni....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.04. 13:41:28

Atro

"De akkor nézzük már meg egy kicsit, hogy mi a programja az Mszp-nek?? A hazugság?"

nekik meg túl sok a programjuk! meg pontjaik! meg lépéseik!

Nekik pont kormányozni kellene, nem programot írni.

Mindenhol a kormányprogram bőven elég 4 évig. Itt félévente újat írnak ...

Johnny336 2008.12.04. 13:43:18

Bezuhov · provokativ.blog.hu/ 2008.12.04. 13:35:00

Azt mondod, valakik lejáratták.
De ha én felteszem a kokárdát, március 15-én, emlékezés céljából, akkor mégis mi a búbánatért gondolja azt rólam a buszmegállóban az öreg néni, hogy rohadt nácirasszista vagyok? Mert belebeszélték. Mert az RTL-en azt nyilatkozza az egyik főfasz, hogy ezek az emberek mind nácik. Ráadásul kokárda is van rajtuk. Áhh, meg is van, hogyan lehet kiszűrni a barnaveszélyt...

br · http://www.szalaiannamaria.net 2008.12.04. 13:44:00

"erre az ajánlatra, a Fidesz nagy durcásan kijelenti, hogy "a teljes 13. havi jövedelem jár""

Na azért álljon meg a hegyimenet.

A 13. havi fizetést több mint tíz éve azért találták ki, hogy segítsék az államháztartás helyzetét.

Fogták ugyanis a közalkalmazotti béreket és 12 szelet helyett 13 szeletre osztották, majd a 13. szeletet egy összegben januárban kapták meg a közalkalmazottak.

2006 környékén volt arról szó, hogy elveszik a 13. havi bért, ehelyett befagyasztották a béreket (nulla emelés) és a 13. havi bért beolvasztották a havi fizetésbe, tehát gyakorlatilag olyan hogy 13. havi bér már rég nem létezik.

Konkrét példa: egy átlag pedagógus 20 év gyakorlattal keres 105E Ft-ot nettó. Nulla inflációkövető fizetésemelés 2006 óta, nulla bónusz. Elveszik a "13. havit" és havonta 15E Ft-tal csökken valakinek a fizetése.

Na ezt azért ne.

(A másik, hogy a közalkalmazottakat lehet kreatív módon fejőstehénnek használni, de ők is ugyanolyan hasznos munkát végeznek mint egy másik embert - hiába az adóból de akkor is megdolgoznak érte és GDP-t termelnek)

more 2008.12.04. 13:47:18

jovan jancsi, latom megint megindult a szivozas paraszt modorban, semmi baj....akkor en is tomoren: magasrol baszok ra, h ki sajatit ki milyen kozossegi szimbolumot, ha ugy gondolom, h en egy nemzeti unnepen viselni akarom, akkor viselem. ennyi, reszemrol lezarva

GatyaPityu 2008.12.04. 13:47:22

Zero: " Mindenhol a kormányprogram bőven elég 4 évig. Itt félévente újat írnak ... "

- Persze, mivel saját képviselőikből kevesebben ülnek a T. Házban, mint amennyire szükség lenne a többséghez, a külsős szavazatok viszont nincsenek ingyen... Persze tudjuk, hogy a szadi csak egy színjátékot játszik, és pusztán csak papíron lépett ki a koalícióból, de ennek ára van.

Calogero 2008.12.04. 13:48:19

Jó az írás nagyon és bár tudom, hogy azok még nagyobb idióták, de mostmár nincs más választás, én szavazok a Jobbikra

alvering 2008.12.04. 13:48:35

Tetszik az írás nagyon. Egy kicist megerősíti azon véleményemet, hogy Maszop/Fidesz kvázi egykutya. Illetve vhogy jó a kényelemben, biztosban, megfizetve, közös (tagadott) bizniszben még ellenzékben is. Az a rossz, hogy tényleg nem látok alternatívát valamint nem szeretek csak vmi ellen szavazni sem. Azokat tényleg soha nem értettem, hogy miért nem lehet odaállni egy külsőp cég gazdasági programja mögé felvállalni, hiosz ha bedől nem vagyunk felelősek. Bezzeg most mi van, mi csináltuk de nem vagyunk felelősek...
Nonszensz az egész. Érdekel a dolog, a politika, meg sztem ezt a blogot is, de mennyivel jobb lenne nekünk ha nem lenne mindennap tucatnyi téma... Talán akkor egy kicsit rendesebb/normálisabb helyen élnénk.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2008.12.04. 13:59:29

Annyira nájsz ahogy tóking, hogy áj will bekaki. Na de, senki nem firtatta, hogy egy ünnepen ne viseld. A probléma máshol leledzik, de az a baj hogy nem érted. Köszönettel a BAUER ;)

GatyaPityu 2008.12.04. 14:03:18

Itt látom, egyre többen vetítik előre, hogy másfél év múlva a radikálisokra szavaznak, de azért kíváncsi leszek, hogy akkor ténylegesen mekkora eredményt fognak tudni felmutatni. Mint már az előzőekben is írtam, a Jobbik gyakorlatilag nem számíthat a médiára, mert ha szóba is kerül az egyik kereskedelmi-, vagy köztévén, akkor is csak legfeljebb totálisan negatív kontextusban.
Én őszintén szólva tartok tőle, hogy miden Jobbikos szavazat veszett fejsze nyelének esete, és valójában csak a szocikat fogja erősíteni. Márpedig ha Kúrcsány másodszor is választást nyer (a szocik meg negyedszer), akkor tényleg jobb ha mindenki elköltözik - ahogy a Nagy Böszme javasolta.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 14:08:56

Basszus, nem hittem volna, hogy egyszer ezt leírom, de Bezuval értek egyet...
tudod more nekem a kokárda mint olyan az egyik legszebb, és legszentebb nemzeti szimbólum volt, amit BÜSZKÉN öltöttem magamra, amikor ELJÖTT AZ IDEJE...
És nem akarlak megbántani, de tényleg nem érted a lényeget. Az odáig stimmt, hogy egy olyan szimbólum viselésére bíztatja a szimpatizánsait, ami az együvvé tartozásukat hivatott kifejezni. De erre talált volna ki - akár nemzetiszínű - BÁRMI MÁST! Valami újat. De NE A KOKÁRDÁT!!!

Johnny336 2008.12.04. 14:08:56

Ha mindenki elköltözik, akkor miből fognak osztogatni? A sajátjukból? Nem marad, aki fizeti az adót.

GatyaPityu 2008.12.04. 14:26:29

Ha mindenki elköltözik, akkor miből fognak osztogatni?

- Amit majd a cigók befizetnek. Ha-ha-ha! :-D

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2008.12.04. 14:27:18

Szerintem amennyire korrupt és undorító ma a magyarországi politikai élet annyira bizonyos a szememben az is , hogy le vannak osztva a lapok:
Ferike és Viktorka a háttérben jóbarátok, sőt egyenesen puszipajtások. Nem hiába volt többször kuss FIDESZoldalról mikor ott volt a kezükben a lehető legnagyobb ütőkártya (posztban említett öszödi beszéd pl.)...


Hányingertkeltő mocskos az összes Magyar politikus. Korrupt sz*rszem*tbanda egytől-egyik.

Természetesen én nem megyek majd szavazni, nincs kire

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2008.12.04. 14:30:21

Csatlakozzatok

Ezennel bejelentem, hogy kellő támogatás esetén megalapítom a Jövő Magyarország Pártot.

Programom néhány eleme (a teljesség igénye nélkül)

-Büntető törvénykönyv drasztikus szigorítása, pl

1. Lopás, csalás, sikkasztás bcs esetén letöltendő börtön.
2.Nagy értékű csalás, sikkasztás, közpénzzel való visszaélés esetén akár életfogytig tartó szabadságvesztés kiszabása

- ELSZÁMOLTATÁS

1. A 2006 őszi rendőri brutalitás tetteseit felbujtóit, emberiség elleni bűncselekmények gyanujával történő bíróság elé állítása
2. Nem adózott jövedelemből szerzett vagyonok teljes elkobzása

-Szociális juttatások átalakítása

1. Bármilyen szociális támogatás, kizárólag a korábban megfizetett közterhek (adók, járulékok) arányában jár

-KÖZTEHERVISELÉS

-Nemzeti érdekeket képviselő kül, és belpolitika


Tagjelöltek, támogatók, aktivisták jelentkezését a
jovomkukacciromail.hu címre várom

rhynn · http://comicbooks.blog.hu 2008.12.04. 14:30:59

Kb. egy hónapja írtam meg nagyjából ugyanezt Gyurcsány szemszögéből:

rhynnhosei.blog.hu/2008/11/10/esotanc_magyar_modra

MSZP-re szavaztam, kisebbik rossz elvén, Centrumot támogattam volna, ha nem veri szét a két nagy párt. Kupa Mihályra szivesebben hagynám az ország vezetését mint a mostani jelöltekre. Talán Bajnai Gordon lehet az alternatíva, de hozzá az kell, hogy GYF egyszer bukjon, különben nem fogják kirakni. Az az ember midnent túlél...

GatyaPityu 2008.12.04. 14:42:06

rhynn:
A Bajnai gyakorlatilag Kúrcsány egyik legbizalmasabb ebmeri. Ha ő lenne az elnök, akkor ugyanaz lenne nálunk, mint a ruszkiknál (háttérből Putyin által dróton mozgatott Medvegyev nevű marionett bábú). Egyébként Bajnai nem éppen a tisztesség mintaképe a Hajdú Bét ügy óta...

Szakaly Gyorgy · http://szakalygy.uw.hu/index.html 2008.12.04. 14:54:06

Tarackos Sül!

>> Az hogy nem mentek el csak súlyosbítja a helyezetet.
>> Merthogy a mélybal el fog menni, ahogy legutóbb is tette.

> Nem tudom, hogy tényleg ez-e a jó megoldás, vagy ezzel inkább
> a jelenlegi helyzet fenntartását segíted elő...

> én újratárgyalást kérnék, de az persze reménytelen.

Van egy javaslatom azoknak, akik nem tudják, hogy melyik pártra szavazzanak.
Ne a kisebbiknek vélt rosszra szavazzanak, hanem egyikre sem!

1. El kell menni szavazni!
2. Át kell húzni a jelöltek listáját egy ferde vonallal!
3. Aláírni jó nagy betűkkel: egyiket sem!
4. A pártjelvényekkel hasonló módon kell elbánni, mint a jelöltlistával!

Eredmény:
a.) Több millió érvénytelen szavazat.
b.) Az érvénytelen szavazatokon ott olvasható a többség akarata.

Ez elgondolkoztathatná a köztársasági elnököt, hogy a népakaratot teljesíti-e,
vagy a választási törvényt követi.

Aki kíváncsi arra, hogy mennyire nem legitim ez az egész mostani rendszer,
annak ajánlok egy kis olvasnivalót:
www.kibulizottorszag.net/nyomtatas.html

avus · http://avus.blog.hu 2008.12.04. 14:59:28

Atro · keresemaparom.freeweb.hu 2008.12.04. 14:42:06
Nagyon nem örülnél annak, ha 2010-ben Bajnai-Orbán párharc lenne. Pedig ez lenne a leglogikusabb húzás az Mszp-től, Bajnait előrehozni, hogy megismerjék (mondjuk gazdasági miniszternek), Gyurcsánnyal elvégeztetni a fennmaradó piszkos munkát, az ő keze már úgyse tiszta, majd egy megfelelő időben elvégzett miniszterelnökcsere azt hiszem gyorsan redukálná a most még fennálló különbséget a két párt között. A Hajdú Bét ügy meg senkit se izgat, ugyanis nem tudsz olyan nagyobb nevet mondani, amelyhez nem tartozik valamilyen ügy. Semelyik oldalon.

pbgi 2008.12.04. 15:02:17

Zero!
Pontosan így gondolom én is. Kösz a magvas gondolatokat!
Nem tudom, hogy mit csinál a Fidesz mostanában, de már kezd nagyon elegem lenni az ügyetlenségükből. Orbán képes azt mondani az EchoTV-n, hogy "elrontottuk az utóbbi 6 évet". Hát, b+! Ki a kommunikációs tanácsadó? Ilyet nekem ne mondjon egy ellenzéki vezető, mert a tudatlan nyugdíjas nézi a tévét, és amikor ezt hallja, naná, hogy arra gondol, hogy "Orbán elrontotta, a Gyurcsányra szavazok".
Szóval mintha direkt csinálná ezt az ellenzék.

Elég türelmes és elnéző voltam idáig, de mostmár kezd elegem lenni.
Szerintem a Jobbik áttörhet a következő EP-választáson. Én legalábbis alighanem nekik adom a szavazatomat. És nem vagyok egyedül az ex-Fideszesek közül, akik hasonlóképpen gondolkodnak, mint én...

GatyaPityu 2008.12.04. 15:15:08

avus · avus.blog.hu 2008.12.04. 14:59:28

- Nem akarok tippeket adni a szociknak - hisz' tudhatod, hogy mennyire nincsenek bent nálam a pixisben, - de akkor már jobb választás lenne a Gráf agrárminiszter. Ő a legelfogadottabb ember a kormányban Szili Kati mellett.

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 15:18:23

Én inkább drazsét javasolnám, ő kormányfőn kívül gyakorlatilag már minden volt... ne hiányozzon má' ez az egy az önéletrajzából...

GatyaPityu 2008.12.04. 15:24:42

Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.12.04. 15:18:23

- Ez jó ötlet, de én tudok jobbat is: módosítani az alkotmányt, hogy egy és ugyanazon személy tölthesse be a min.elnökségi és közt.elnökségi tisztséget, és aztán megtenni az élére Drazsét, a Polihisztort... :-D

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.04. 15:38:37

Atro: remek ötlet, esetleg meg is koronázzuk? :)))

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2008.12.04. 15:57:45

Von Perez,

A politika nem az én asztalom, csak azt látom, hogy egy csomó másutt működő szakmai ismeret jól alkalmazható a politikában is.

Például látom azt, hogy Gyurcsány aktivitásának egy része kifejezetten a nemzeti radikálisok bosszantását szolgálja, hogy aztán a radikálisok elleni harc révén pozitív szerepet játszhasson.

Vegyük észre, hogy a pénzügyi mentőcsomag kapcsán az EU gazdasági vezetői felidézték az elkúrás történetét, azt, ahogyan ők ehhez asszisztáltak, és amiket Gyurcsány utólag erről mondott (száz trükk stb).

Szóval Gyurcsány az EU-ban most feketeseggű, és ezen csak úgy tud javítani, ha a fideszt fasisztának, magát pedig antifasisztának állítja be. Ehhez nyújtanak most Gyurcsánynak segítséget a nemzeti radikálisok.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.04. 16:40:27

Na, ezt a hosszú postot csak most értem rá elolvasni a >100 kommenttel. Jó lett, bár a Fidelitast (mint szóbajöhető frissítést) is bele lehetett volna tenni a vízgereblyézéssel.
Cinikus vagyok, a véleményem kb az, amit Noname Cowboy már leírt 09:36:22-kor:
"Jobb nem szem előtt sumákban lopni! Nem kérdezi őket senki, mi honnan van! Vigye a balhét Ferenc testvér."

Horizont 2008.12.04. 17:49:42

zero gratulálok,nem gondoltam hogy egyszer ilyenről írsz.:))))
Nem is akar a Fidesz nyerni.Nem hülye, hogy ebbe a rakás szarba belemásszon önként.Mikor így is megvan a saját pénzük.:)
Pedig komolyan mondom néha már drukkoltam a túloldalról a Fidesznek, na na most ...És semmi.
Nagy dillema, hogy kire is szavazzunk akkor?Undorunkat hogyan győzzük le?Elmenjünk,ne menjünk?

Véraláfutás 2008.12.04. 19:32:04

Rhynn

"Kupa Mihályra szivesebben hagynám az ország vezetését mint a mostani jelöltekre."

Arra az emberre, akinek a neve fémjelzi a jelenlegi fizetések terheinek arányát (adó és társai)?
Nooormális?! ;) Még viccnek is rossz...

sertésmájkrém 2008.12.04. 19:36:32

"Nem is akar a Fidesz nyerni.Nem hülye, hogy ebbe a rakás szarba belemásszon önként.Mikor így is megvan a saját pénzük.:)"

Akkor mit akar? Végleg elkúrni ezt a szarkupacot?

2006-ban nem emntem választani mert a szoclibekre nem volt gyomrom szavazni. Ezek a köcsögök meg 14. havi nyugdíjjal kampányoltak.

HÁT ELMENNEK A JÓ BÜDÖS KURVA ANYJUKBA!

VVega · https://debugme.eu/ 2008.12.04. 20:04:24

Remek kis cikk lett, grat! :)

A kommentekben gondolom szinte mindent leírtak előttem, ezért én csak annyit mondok, hogy az ilyen, a postban is említett balfaszságok és dolgok miatt nem fogok egyik aktuális parlamenti pártra sem szavazni. És nagyon remélem, hogy sokan lesznek még így. A tököm tele van ezzel az okádék bagázzsal.

Horizont 2008.12.04. 22:18:32

Valaki akkor is kormányra kerül!Legfeljebb a tökünk még jobban tele lesz majd.....(már akinek van töke)

Marcellusca 2008.12.04. 23:06:41

Jó post! Gratula!

kill004 2008.12.04. 09:34:28
Nekem először akkor fordult meg a fejemben, mikor megnyerték a 3*300Ft-os népszavazást. Előtte azt szajkózták, hogy utána a kormány ...
Mikor meglett az eredmény, már nem volt olyan fontos a kormányváltás, csak a púder ment.

Vizibusz, rolika!
Csatlakozom! Régóta pofázom, hogy már új szereplők kellenek, mert jelenleg igazából nincs alternatíva. Egyik kutya, másik eb. Csak csaholnak egymásra a konc felett.

Na, olvasom tovább a kommenteket.

Véraláfutás 2008.12.04. 23:23:56

Ha komoly változást szeretne az ország, ahhoz először az alkotmányt kéne megváltoztatni, de ugye azt csak a Tiszteletlen Ház teheti meg. Jól kibundázták.

Az egyik gyöngyszem (a sok közül): nem lehet kiírni költségvetést módosító (kiható) népszavazást :D:D:D Van olyan dolog a politikában/szavazásokban, ami nem hat a költségvetésre??????? Nooooormális volt aki ezt így megfogalmazta és elfogadta? A válasz: Igen. (Segítek:Bevédték a seggüket.)

Véraláfutás 2008.12.04. 23:30:24

Szavazni meg az szavazzon, aki több évet dolgozott, mint amennyi évet állami ellátásban részesült. (Tudjátok a családban is az dönt a kasszáról, aki hazahozza a pénzt, legalább is kényes helyzetekben a szava döntő.- Értsd: nem a gyerek ossza be a kasszát) Hogy működne e? Nem tudjuk, mert még sehol sem próbálták ki, ez egyfajta utópia.

Ombudsmanyus 2008.12.04. 23:37:09

Vajon OV, vagy a Fidesz prominensei olvasnak-e ilyen írásokat? És ha igen, mit mondanak? Ááá, ezekre már kár energiát pazarolni, meg különben is, hányan olvasnak blogot? Maradnak a szoci törzsszavazók, azokat kell megszólítani?

Különben is az ellenzéki lét is kifizetődő, sőt felelősséggel sem jár. A Parlamentben jól el lehet dagonyázni, télen fűtenek is, és dől a lé. Az ország? Ja, az le van sz@rva, különben sem ők kormányoznak.

Így nem is fognak.

Marcellusca 2008.12.04. 23:42:39

gnu 2008.12.04. 11:46:38

Ott a pont. Erről dumálok már régóta. Semmi alternatíva (fityisz részről), csak az állandó "szar sem elég büdös" szindróma, az annál jobb nekünk, minél rosszabb a maszopnak, az állandó köpönyegforgatás, attól függően, hogy melyik intézkedés folyományaként lehet szavazatmaximálást elérni.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.12.05. 06:11:12

Töriórán is mondta a tanár, hogy fel kell kötnie a fidesznek a gatyát ha nyerni akar mer ilyen még nem volt hogy kisebbségi kormány maradni tudott volna.

molaris 2008.12.05. 07:19:09

Amikor jöttek valami szavazás kapcsán a papírszedőik, én azt mondtam nekik, nem szavazok olyan pártra, amelyik föltett kézzel megy csatába. A szocik legzseniálisabb húzása az volt, hogy a rendszer kiárusításkor szétzavarták az embereiket az új pártokba. Ott meg a sok hülye tárt karral fogadta, mint az eddigi "belső ellenzéket", akik addig is az ő oldalukon voltak, csak nem volt más hely kifejteni tevékenységüket.

Hogy azt ne mondjam, a Fidesz úgy szereti az igazi ellenzékit, mint macska a mustárt. Ahhoz, hogy a Fidesz eséllyel induljon, valódi szövetséget akar változtatnia kell, és felvállalni a radikális jobb oldalt. Különben megosztottan semmi esélyük.

Azonban, valóban megkédőjelezhető, hogy egyáltalán akarnak e nyerni? Mert az, hogy mint nagy ellenzéki erő osztjuk az észt, közben meg anyagilag is meg van annyi amennyi kell álláspont tarthatatlan.
Azt nehéz lenyelni, hogy ebben az esetben bizony jó néhány, most még potentátnak menni kellene.

Azt is látni kell ugyanakkor, hogy a radikálisoknak meg kell tanulni, hogy "direktbe" ne feszítse a húrt, hanem finomítva öntse a betont, hogy annak legyen ideje megkötni, kifogva a szelet a ballib és bérenceik vitorláiból.

Na, mostmár veszek levegőt is, egy szuszra ennyi.
Üdv.

Karcolt lendület 2008.12.05. 10:37:09

Bár a Jobbiknak van esélye bejutni, csak azért biztos nem szavazok rájuk, hogy ne a Fideszre szavazzak. (Az ő baromságaikon pont ugyanannyit dühöngenék, mint a Fideszén, akkor mi értelme?)

Akkor már közelebb áll hozzám egy kicsit liberálisabb, kicsit zöldebb, de a globalizációkritikájuk miatt vidékfejlesztésre és a kisközösségekre építő alakulat, aránylag értelmes gazdasági programmal:

www.lehetmas.hu/
lehetmasapolitika.blog.hu/

Giggsy · http://sgtgiggsy.blogspot.hu 2008.12.05. 14:33:57

Szerintem az a legnagyobb gond (és ez mind a jobb, mind a baloldali szavazókra igaz) hogy nincs ma Magyarországon olyan politikai erő, de még politikus sem, amelyet akárcsak kicsit is hitelesnek találhatnánk. A két nagy pártban már lehetetlenség megbízni (megjegyezném, hogy szerintem naívak, sőt hülyék akik azzal támadják, Gyurcsányt, hogy hazudott. Azt mondani, hogy egy politikus hazudik, olyan mint azt mondani, hogy a víz alapjában véve egy igen nedves dolog. Orbán is megtette ugyanúgy, nem hazudott ő sem kevesebbet, csak őt nem kapták rajta, hogy ki is mondja) a kispártok meg el vannak lehetetlenítve. Az SZDSZ-t az MSZP, az MDF-et meg a Fidesz készítette ki annyira, hogy szinte a két nagy kegyein múlik, bejutnak-e a parlamentbe. Ami külön érdekes, hogy pont ők ketten azok a parlamenti pártok közül, akik leginkább a politikai hovatartozásuk szerint viselkednek. Az MSZP a nemzeti politikát leszámítva teljesen jobboldali párt módjára viselkedik, a Fidesz meg hatásvadász módon megpróbál mindig arra hajlani amerről a legnagyobb népszerűséget véli kapni. Annyira abszurd az egész, mikor a baloldali párt háborúba megy és adót emel, közben a jobboldali békéért üvöltözik és adócsökkentést követel. Hogy a Jobbikról is mondjak valamit, szerintem az ő bejutásuknak igen kicsi az esélye, mégpedig épp a szélsőségességük miatt. Az emberek nagyrésze azt próbálja elkerülni és inkább fog a jobban középre húzó pártokra szavazni, már ha elmegy egyáltalán. Hasonlóan szélsőséges párt volt (na jó talán szélsőségesebb) a MIÉP és nekik is csak egyszer sikerült bejutni, mostanra pedig az emberek már nyugalomra vágynának amit ugye legkevésbé épp egy szélsőjobboldali párttól kaphatnának meg.
Amúgy a cikkel teljesen egyetértek, csak még annyit tennék hozzá, hogy szerintem a baloldal is rettenetesen rosszul politizál. Ők is orrba-szájba hibáznak (hogy mást ne mondjak, megrekedtek annál a régi rendszerből visszamaradt elvnél, hogy a nép torkán bármit le lehet tolni anélkül, hogy meghallgatnánk a véleményét a dologról) csak a jobb oldal még nagyobbakat. Azért azt mindezek ellenére is elképzelhetetlennek tartom, hogy ne nyernék meg a választásokat másfél év múlva (szerintem még akkor is sikerülne nekik, ha teszem azt élő egyenes adásban lőné agyon Gyurcsányt Orbán), de hogy ők hogyan fogják lekommunikálni a szükséges megszorításokat amik ellen immár évek óta kardoskodnak, nem tudom. Mert akkor aztán róluk is ismét bebizonyosodik, hogy ugyanakkora hazugok, mint az MSZP.
Nem is tudom, hogy mi lehetne a dolog összegzése. Ez így nem mehet tovább, de a Fidesszel, csak egy újabb inkompetens, hozzá nem értő zsebét tömő kormányt kapnánk. Az MSZP újraválasztásával meg bizonyítanánk, hogy a magyar ember annyira buta, hogy bármilyen szart le lehet nyomni a torkán. Akkor marad a két kis párt, mert ők képesek valamennyire a politikai szerepvállalásuk szerint viselkedni? Ez igaz, de a vezető kormánypárt szerepére elég erősek lennének?

Judy Epokit 2008.12.05. 19:19:52

Egyetértek a posztíróval az utolsó betűig.
Nem olvastam végig az összes posztot, de a protest szavazás helyett lehet, hogy jelzésértékű lenne egy tömeges rontott szavazás akció valami Vote en blanco. Persze agyatlan politikusaink ezt is megmagyaráznák, de nem tudom ki hogyan van vele de én már unok azért szavazni valamelyik pártra mert a másikat rühellem.

Aztán a másik dolog amit nehez tolerálok az a listás rendszer. A mandátumok jelentős része ilyen módon nyerhető el. Ezekre a posztokra nem elszámoltatható emberek, politikai kurvák kerülnek lásd a Nagy Farok esetét. Ezzel is kezdeni kellene valamit.

Kodomo 2008.12.05. 21:05:19

A Fidesz (vagy bármelyik párt) elmondja, hogy miként fogja a gazdaságot rendbetenni, az értelmesebbje örül, boldogan rászavaz, aztán 4 évig magyarázza, hogy miért bukott meg a párt a szavazáson.
A társadalom struktúrája nem engedi meg, hogy őszinte javaslatokkal választást lehessen nyerni.
Paradoxon.

Érdekes, hogy néhány országban az új EU alkotmányt is népszavazással kellett megerősíteni, Magyarországon a saját Alkotmányt és a választási törvényt sem szentesítette a többség.

A politikusok tudják, hogy a nép nem hülye, mondják is. Viszont azt is tudják, hogy "ösztönlény". Kb. mint egy állat.
(Jajj, mibe csúszok itt bele akaratlanul: tücsök - hangya jut eszembe. :) )

Véraláfutás 2008.12.05. 21:27:20

Giggsy

"Az SZDSZ-t az MSZP, az MDF-et meg a Fidesz készítette ki annyira, hogy szinte a két nagy kegyein múlik, bejutnak-e a parlamentbe. Ami külön érdekes, hogy pont ők ketten azok a parlamenti pártok közül, akik leginkább a politikai hovatartozásuk szerint viselkednek. "
:)
Minden párt a maga sorsának a kovácsa.

Én azt érzem abszurdnak ebben az országban, hogy míg egy egészséges demokráciában a többség akarata kell, hogy érvényesüljön, hogy meglegyen a "társadalmi konszenzus", addig kishazánkban a törpepártok a pozícióiknál fogva, olyan zsaroló helyzetben vannak, hogy a kisebbség akaratát folyamatosan lenyomják a többség torkán.

Ehhez még, ha hozzáveszük a választási törvényt, csak még tovább romlik a kép a "népképviselet" szempontjából (Gondolok itt a listás szavazásra, mint nonszensz dologra, az 5%-os limitre, a visszahívhatóság hiányára, ha valaki kilép a pártból, az mondjon le a mandátumáról is, hisz nem azért választották be, hogy aztán játsza a többkulacsost, stb., stb...).

asz_tapasz (törölt) 2008.12.06. 10:51:42

Listás szavazás mint nonszensz dolog? Ha az nem lenne, legalább 2/3-a lenne most az mszp-nek.
Persze az 5%-os küszöbre se lenne szükség ha nem lenne listás szavazás ...

Perillustris 2008.12.06. 22:33:51

Szerintem azoknak van igazuk, akik úgy látják, nem törekszik annyira az ellenzék a győzelemre. De én meg is értem őket. Sokkal kevesebb pénzük így sincs, de cserébe nincsenek állandóan tűz alatt. Kivéve persze a háttéremberek felől, akiknek elég sok múlik azon, kik vannak hatalmon. De őket talán lehet okosan kezelni.

Haloperidol 2008.12.07. 11:28:49

Nagyon örülök, hogy egyre többen írják le ugyanezt, amit már Megyó megpuccsolása óta gondolok, mégpedig azt, hogy a Fidesz töketlen seggfejek gyülekezete, akik mindenkinek megpróbálnak megfelelni, csak a saját szavazóbázisuknak nem. Akkor olyan smseket kaptam, hogy GyF "lottóötös" a fidesznek. B+!

Most Harkányban valami polgkörös összejövetelen Balogh Zoltán fideszes OGY-k fejtette ki, hogy mekkora polgári engedetlenségi hőstett volt a kordonbontás. B+, a kordon újra állt pár óra múlva, töketlenkéim!

Ugyanott hallottam azt, h a Fidesz a híres 72órás ultimátummal direkt akarta elérni, h a MASZOP ne puccsolja meg GyF-et, mert most pártpolitikai szempontból az a helyes, hogy GyF viszi végig a válságot. Magyarul, a nép most egye meg a feketelevest, hogy nem a csodás fideszesekre szavazott. A Fidesz tkp. nem is akar 2010 előtt előrehozott választásokat, mondta Balogh Zoltán Harkányban.

Köszönjük szépen, kedves Fidesz. Tudjuk, h nektek nincsen gondotok a válságból, mert a költségtérítés szla nélkül így is megvan, csak arra nem gondoltok, hogy mi van azokkal, akik 2006-ban (ismét) sokan voltak, de nem elegen. Én még akkor (fogcsikorgatva ugyan) de mellétek húztam az Xet, mert bevettem azt, hogy 1 a tábor, 1 a zászló. Nem teljes szívvel szavaztam ugyan, de meggyőztek a "kisebbik rossz" érveléssel. 2009-ben és 2010-ben már nem leszek még egyszer ilyen hülye.

Ugyan a Jobbik is tele van seggfejjel, de azok sem rosszabbak nálatok. És azok a seggfejek legalább nem impotens seggfejek, hanem csinálnak valamit. Ja, igen, és nem a liberális meg agyatlannyugger szavazóknak akarnak megfelelni, hanem a saját szavazóiknak.

Sztem a Jobbik egyébként be fog jutni 2010-ben, sőt Morvai K. meg mandátumhoz jut az EU parlamentben. (Morvai még szimpatikusabb is, mint a Jobbik, amelyikben elég sok agyatlan náci van.)
A Jobbik nagyon jól kihasználja a mostani c-ellenes hangulatot. Igen, ez is politikai fegyver. Nagyon sok vidéki ember, akire EGYIK PÁRT SEM FIGYEL, fog a Jobbikra szavazni, mert nagyon nagy a c-probléma, és semelyik másik párt sem mer szólni ellene. A Magyar Gárda politikailag óriási húzás volt, hiába mondja azt mindenki, hogy semmit sem csinálnak, csak menetelnek, a többi párt vagy szervezet MÉG ENNYIT SEM CSINÁL!!! (Egyébként sztem a menetelés télleg nem sok...)

Judy Epokit 2008.12.11. 16:24:42

m_á_

Igen szerintem az. Lehet, hogy az arányok eltolódnának - lásd anglia - de szerintem jóval tisztább helyzet lenne mint most. A képviselői helyek tetemes hányadát olyan emberek foglalják el akitet nem választott meg senki.

Egyes önkormányzatokban ez olyan "mulatságos" helyzetet teremt, hogy a tizneX fős képviselői helyek felét olyanok töltik be akik egyéniben nem kicsit buktak.
Ezek szerinted kihez lesznek lojálisak? Nálam ők a szavazógép kategóriát testesítik meg.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.01.04. 16:50:24

Sokan írták itt, hogy a Jobbik jó választás lenne a Fidesz helyett. Ezen én is gondolkodtam, de már most látszik, hogy ha bejutnának a parlamentbe, beállnának a sorba lopni ők is. Persze, van néhány jó elképzelésük, de istenigazából Vona is csak oda akar férni a húsosfazékhoz. Neki nem fog olyan jól menni, mint Viktornak 1998-ban, de ettől függetlenül Ő is beáll a lopósok táborába.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.05. 00:29:41

@Tzimisce:

Miért ne tenné? Elég kevés ember az olyan, aki egy fillért sem vinne haza, ha arra büntetlenül és következmények nélkül lehetősége van. Ezzel nem a Jobbikot akarom mentegetni, ismerem őket már régóta, közöttük is ugyanolyan gazemberek vannak, mint máshol, az alapítótagokat meg régen kirúgták már. Minden potenciális Jobbik-szavazónak mondom, csak azért ne szavazzanak rájuk, mert hitelesnek vagy "tiszta kezűnek" gondolják őket.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.01.05. 05:13:01

@Mj: Az utolsó mondatoddal értek teljes mértékben egyet, lényegében én is erre szerettem volna felhívni a figyelmet.

Mellesleg baloldali szavazó vagyok/voltam, de a töketlen MSZP-re nem akarok innentől szavazni, ahogy a Fideszre sem amíg ilyeneket csinálnak, ill. Orbán a főnök. Egyelőre kivárom mi lesz az MDF-ből, talán bennük még lehet reménykedni.

Vito Spatafore (törölt) 2009.01.05. 18:13:43

Sokat balfaszkodik a Fidesz, de jelenleg nincs jobb.
A Jobbikban reménykedtem, de szinte reménytelen...talán az EU választáson kapnak tőlem egy esélyt. Az úgyis tétnélküli. Csak sajnos sok arrafelé a Jézus magyar, vagy szíta párthus herceg volt holdkóros. Ráadásul ha összejön 3 radikáljobbos "vezető", akkor tuti háromfelé húznak. Lásd Gárdaszakadás, ferencvárosi választás.
Lehetett eddig is próbálkozni, de évek óta nincs a Fideszen kívül reális alternatíva, akik a komcsikat le tudnák váltani. Persze a kétszer buktázó Orbánnal ( az orbánfóbia az agyhalott komancs szavazókat mindig sikeresen aktivizálja ) a Fidesznek is kisebb az esélye, mint nélküle ( elletve a háttérből vele ).

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 00:48:57

@Tzimisce:

Te nem olvastál idén Vastagbőrt?:) Kérlek fejtsd ki nekem, hogy miért pont az MDF, legalább 2 éve nem láttam potenciális MDF-szavazót...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.06. 00:51:00

@Vito Spatafore:

Ne is mondd, hallottam már pár Badiny-rajongót, na tőlük mentsen meg az Isten...:-S
A Fidesz azóta is szorgalmasan hajt egy harmadik vereségre, és elég sok idő van még 2010-ig...

Szorgos Lajhár 2009.01.07. 11:53:24

www.hetivalasz.hu/cikk/0901/ongol_ahogy_csak_a_fidesz_tudja
Szeretném tudni, kitől származik ez a Monthy Python-i ötlet.

Nádasi Balázs 2009.01.09. 13:02:20

"A Fidesz történelmet írhat, a sorsa a saját kezében van: Ha sikerül háromszor zsinórban megnyert helyzetből elbuknia a választásokon, biztos bevésik ezt a tettet a világ történelemkönyveibe ..."

Váó :) Ez egy ügyes mondat! Pár barátommal mi már magunk között rég megbeszéltük, hogy Orbán Viktor, Mikola István, Kövér László + Semjén Zsolt nélkül simán nyert volna 2006-ban a FIDESZ, és még jó is lett volna az országnak, ám pár makacsul jobboldali ismerősöm azóta is kitart amellett, hogy "mozgosítási vereség" "választási csalás" stb. Kár... rossz poén lenne, ha 2010-ben megint bukna a FIDESZ, és megint megmenekülne Orbán Viktor...

Kár, mert fent említett balfékek nélkül a FIDESZ nem is volna olyan szörnyű, és tömegesen mennének a szavazatok a jobboldalra. Erre észbekapna az MSZP is, és kiszórná a politikai halott egykori MSZMP-s, KISZ-es képviselőket. Esetleg feltámadna az MDF (de hát az a faszhimbálóval nem megy), esetleg az SZDSZ (bár arra alig látok esélyt)...

de mivel annyira benne van az átlagos (és az átlagos jobboldali szavazó pont olyan hülye mint az átlagos baloldali szavazó) bal-jobb oldali szavazóbázisban, hogy Orbán-Gyurcsány a főgonosz fősátán főellenség, és emiatt a Gyurcsányra-Orbánra kell szavazni, mert nincs más alternatíva... hogy nem is lesz más alternatíva. Sajnos. Szerintem.

dennisthemenace 2009.01.09. 15:50:20

@G.B. Sav: Ugyan mar..Nem hinnem,hogy barmivel is jobb lenne egy Fidesz gyozelem.Menjen a k.. anyjaba az egesz Fidesz vezerkar.

Spielberg 2009.01.09. 18:16:33

@dennisthemenace: semmivel sem lenne jobb. ott ül ugyanis a KISZ KB VB TB másik fele... nyomorult az egész brancs

süti beállítások módosítása