Skip to content


       Szűrés lista

Újabb pofon az országnak, ezúttal Izraelből

Szégyellem magam. Szégyellem, hogy ilyen országban kell élnem. Szégyellem, hogy az antifasiszta erők munkáját ennyire lebecsülik. Mikor értünk küzdenek. Soha többé fasizmus!
Szégyellem, hogy Fico alázza a miniszterelnökünket, szégyellem, hogy szerinte Magyarország exportálja a fasizmust.
Hát hogy exportálhatná, mikor 6 évnyi szocialista-liberális uralom az antifa szervezetek hathatós támogatásával tűzzel-vassal írtja, írtotta a fasizmust?

És akkor holmi Simon Wiesenthal Központ beletörli a csizmáját a patyolattiszta, hófehér országunkba? Hát ezt érdemeljük? Amikor az utolsó fasisztát is fellógattuk a fára 63 évvel ezelőtt? Amikor 40 évnyi szocialista diktatúra nemhogy a fasizmust,  de a demokráciát is írtotta, ahogy bírta?

Szégyen, és egy újabb pofon az országnak ez az "F-2" osztályzat. Nem lehet egy "F-2" országban élni. Nincs mese, innen, az "F-2"-es országból menni kell. Legalább egy "C"-be.

Egészen tegnap fogalmam sem volt róla, hogy a Simon Wiesenthal Központ méricskéli, pontozza az országok antifasiszta erőfeszítéseit. "A" a legjobb, "F" a legrosszabb. "F-2"-őt kaptunk. Világvége. Nincs tovább. Andrassew Iván le is itta magát tegnap este a Népszava szerkesztőségében, és bőgőtt, mint egy kisgyerek. Bolgárgyuribácsinak alig jött meg a hangja a Klubrádió élő adásában, a könnyeit befelé nyelte. "F-2"!!! Tamás Gáspár Miklós bánatában úgy döntött, megborotválkozik. Soha többé szakáll, amíg "F-2" vagyunk!
Hát nem nagy arculcsapás ez nekik, nekünk?! Hiszen szívüket-lelküket kitették. Vagy eladták. És a kedves izraeli barátaink megaláznak egy "F-2"-vel?

Amikor 2005-ben legjobb európai országként még "B"-t kaptunk? Hát mi történt itt?
Miért nem lehet még több erőforrást, embert, pénzt, támogatást adni a 80-90 éves vén rozoga nácik felkutatására? Hiszen ez egy sohavégetnemérő, felemelő és igazságos feladat, még 2040-ben folytatódni fog a 2. világháborús fasiszták felkutatása és megbüntetése! Nagyon helyesen! Egy sem menkülhet!

És sokkal, de sokkal többet kell tennünk, mert mégegyszer "F-2"-őt nem kaphatunk!

Ha a Simon Wiesenthal Központ szerint Képíró Sándor náci gyilkos, akkor az! Nincs mese, nincs apelláta. Ez nem vitatéma! Haza kell hozni, ha nem adják a kollaboráns ausztrál patkányok, rabolja el a magyar titkosszolgálat, hozzák haza, és a Népbíróság ítélje el! Felmenteni szigorúan tilos, mert ugye az "F-2" ott lebeg az ország feje felett!



Hát ezért küzdött egész életében Simon Wiesenthal? Bele kell húznunk, kedves barátaim, tegyünk a dolgunkat....

Nem szeretnék soha többé ilyet olvasni a Wiesenthal Központ honlapján:
"The most disappointing result in a specific case during the period under review has been Hungary’s failure hereto to bring to justice Dr. Sandor Kepiro, one of the officers who carried out the mass murder of hundreds of civilians in Novi Sad, Serbia on January 23, 1942 who was convicted but never punished for the crime and who was exposed by the Wiesenthal Center living in Budapest in the summer of 2006. "

Címkék: közélet abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr1818527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Corry 2008.12.12. 11:21:48

Ja és Izrael ef hanyast kapna a palesztinoktól?
Olvassátok el feleim Marios Varga Llosa Izrael Palesztina című könyvét és megtudjátok. Sokáig vártam egy outszájder íróra az Izrael megítélése témában, de sikerült.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.12.12. 11:23:26

Corry 2008.12.12. 11:21:48
Elég a tegnapi HVG, abban is van pár kedves sző a szélsőjobbos izraeli telepesekről.

Johnny336 2008.12.12. 11:24:58

zero · vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 11:08:00

Cigánybűnözés sincsen! Móron is magyarok öltek! Megmondták! Kikezdhetetlen érvekkel...

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 11:25:53

elmagyarázom én neked bezu helyett is.

Azont túl hogy az máááááás, és egyébként szabad tagadni és/vagy relativizálni is, a magyarázat az, hogy kommuista gyilkosok nincsenek, csak "valakik", akik a kummunizmus nevében - sutba dobva az eszme mély humanizmusát :) - gylkoltak.
De az is meglehet hogy ott sem vótak. És ez (100.000.000 áldozat) természetesen nem érintheti sem azt szép eszmét, sem annak részvevőit, működtethetőit sem.

Nanehogymá 2008.12.12. 11:27:31

pénz beszél kutyaszar táncol!

pénz= Izrael
kutyaszar =egyéb

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.12. 11:34:00

ejh!!!

cigányok!, zsidók!!!, komcsik!!!!, fajvédők!!!!, buzik!!!!!!!!!!, szlovákok!!!!!!! és pirézek... Néha tényelg csodálattal tölt el hazánk honvédőinek áldozatos munkája, hogy ennyi ellenséggel szemben is felveszik a harcot.

Na hozok egy kis popcornt, mert itt ma még igen csak jó kommentek várhatóak :DDDD

A_Harlem_Fekete_Führere 2008.12.12. 11:35:16

F- tú? Oh, boys, át kell települnöm....;)

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.12. 11:37:45

"csodálattal tölt el hazánk honvédőinek áldozatos munkája" = Simon Wiesenthal Központ?

Vagy most félreértettem valamit... :)

Kenguru 2008.12.12. 11:39:10

Nem ertek egyet.
Az igenis nonszensz hogy haborus bunosok eljenek vidaman az orszag fovarosaban.
Persze ahol Biszku Bela kapatja a magas allami nyugdjat minden lehetseges.

Itt nem holmi operettnacikrol van szo akik hobbibol szeretnek neha zsidozni mielott mennenek szorolapozni , hanem valakirol aki feltetelezhetoen emberek ezreinek a dunaba loveteseben volt tarstettes.

Te mit szolnal ahhoz, hogyha valaki lelovette volna a fegyvertelen nagyszuleidet a haboruban egy szomszdos orszagban, aztan most elokerulne, es nem vonnak felelossegre csak mert ejj de regen volt az?

"Amúgy a kommunisták nagyságrenddel több embert öltek meg mint a nácik."
Igaz. Es?
Attol meg a nacikat nem kene buntetni?

A kommunista rendszer bunoseinek a felelossegrevonasat nagyban akadalyozza ma sokat meg a hatalmon levo partokban/partok kozeben vannak.
De az az ido is eljon egyszer.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.12. 11:41:20

Érdekesen alakul a modernkori történelmünk. :o)

Anno, akik a zsidó családokat bújtatták, kitéve magukat és szeretteiket a gestapo bosszújának, manapság már a návzi háborús bűnösöknek adnak menedéket... ne tagadjátok, az F2 konkrétan azt jelenti, hogy minden 16. szekrényben és minden nyolcadik pincében egy náczi kollaboráns bújkál. A lakosság pedig olyan szinten konspirál, hogy konkrét épületek teljes lakóközössége osztja meg az eltartásukra irányuló erőfeszítéseket.

Minden héten cserélődik, hogy melyik lakó takarítja ki a lépcsőházat, viszi ki a közös kukákat az utcára és eteti meg a titokzatos Fritzernich családot a Margit néni pincéjében... minden 6. hét az enyém! :o)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.12. 11:43:18

huhh Kenguru!

te itt most nagyon zsidó leszel pár kommenten belül, vagy bérretegő, vagy valami...

ezt majd a blog bírái döntik el. csak figyelj! :DDDD

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2008.12.12. 11:46:09

Bezuhov 2008.12.12. 11:43:18

neked most mi jó ebben a provokálásban?

Combi a ballibes Ferkófan 2008.12.12. 11:46:38

Kenguru 2008.12.12. 11:39:10
Kit érdekel pár 90 éves szenilis ágybahugyozó öregember? Úgyis meghalnak 1-2 éven belül. Izraelbe kerülnének tárgyalásra kivégeznék őket? Sztem némelyiknek ez még ajándék is lenne.

mumli 2008.12.12. 11:48:19

most, hogy már B-ről F2-ig lecsúsztunk, gyúrni kéne a negatív rekordra, már biztos nem kell sok. melyik lehet a legalja, F-152? aztán küldjünk nekik jó kis zsíros-mócsingos kocsonyát karácsonyra.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.12. 11:49:44

Kenguru 2008.12.12. 11:39:10

"Az igenis nonszensz hogy haborus bunosok eljenek vidaman az orszag fovarosaban."

Ezt most Magyarországra írtad, vagy mire? Hol vannak itt a háborús bűnösök? Miért nem lehet hallani róluk, a gonosz jobboldali irányítás alatt álló média szándékosan agyonhallgatja, vagy most mi van, én lennék ennyire tudatlan?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.12. 11:49:47

Sedux!

" "csodálattal tölt el hazánk honvédőinek áldozatos munkája" = Simon Wiesenthal Központ? "

Látod, most lelepleződtél :DDD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2008.12.12. 11:52:02

Elkanyarodunk a témátol. Összesítve továbbra is egyetértek a cikkel! Ki nem szarja le a Wiesenthal központot, meg a minősítését?

Ha valaki nagyobb bűnt követett el, az nem menteni a nála kisebb vétségűeket a felelősség alól. Ebben szerintem minenki egyetért, úgyhogy nem kell elcsavarni a dolgot ebbe az irányba. Nagypapám skorbuttal jött haza ivanovóból, másik nagypapám testvére 37 kilósan. Öreganyámnak koromal kenték be az arcát, hogy ne erőszakolják meg az oroszok, nagypapa megverve, mert a szoldat azt hitte a fogkrémre, hogy vaj (mivel abban kapták az orosz katonák a vajat, az amcsiktól) és ugye nem ízlett neki, a mentol.

Bezuhov ezekszerint a te családodban nem hagyott nyomott a háború és azt követő évek, örülök, hogy neked itt minden fasza! végülis a magadfajtáknak alakítgatják itt az országot. Nagypapa nem vitetett el valakit, feketevágásért mondjuk?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.12.12. 11:53:26

sracok, koszi az irast! en akkorat rohogtem, mint az elmult napokban nem. :)))

En bevallom, naci vagyok, ott voltam aushwitzban, mint toronyor..
El ne kapjanak... :)

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 11:53:33

Kenduru

Csak tisztánlátás miatt: ezeket Bezu szokta itt csinálni, mondanivaló híján.

Bezu

írjál már valamit a sajátodban, nemrég néztem be oda. Lefújtam a port, előretörtem a pókhálók között, de azt látttam, hogy semmi nem változott, a "legfrissebb topicok" felsorolásban 4-ből három még mindig a tied.

BadW-vel mégsem jöttetek ki? :-)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.12. 11:57:45

VonPerez!

én maga Sztálin leszármazottja vagyok. előző életemben Kalasnyikovval vadászgattam a szibériai Gúlágokban!

na megyek, alakítgatom már az országot...

Auf Wiedersehen. Sieg Heil!

mumli 2008.12.12. 12:03:24

Wiesenthaléknál kevésbé zavar ez a nagy nácihajkurászás, mint az állandó siránkozásuk:
- mert igenis térítse meg a VW az ott kényszermunkát végző ükükükszüleik bérét NEKIK, akik akkor még nem éltek
- szégyellje magát a ma született német állampolgárságú gyerek, mert ezelőtt hetven évvel a zsidókat milliószámra gyilkolták a táborokban(lélekvándorlás, vagy mi??)

Annyira szégyellem magam, hogy csak na.

Én meg kérem vissza a papám földjét, amit a komcsik vettek el. És hozzák vissza a dédapám jobb lábát térdtől lefelé, amit a háborúban lőttek szét!! és kérem a ki nem fizetett kőfejtős bérét és még 20 évet az életéből!!

Wiesenthalék is gondolhatnának közben arra(bár a másokra való odafigyelés kicsit se jellemző rájuk), hogy másoknak is kurva szarul sült el az elmúlt évszázad, mégse sírnak, mégse követelnek.

Johnny336 2008.12.12. 12:05:16

Amennyit cikkhájlozik itt Bezu, nem csodálkoznék, ha az ÁVH bekopogna hozzá, hogy ugyan már, lassítsál. Aztán bizonygatná, hogy ő csak fizetett provokátor, de basznák be a Sztálin út 60-ba kérdés nélkül :D

Kenguru 2008.12.12. 12:06:03

"Ezt most Magyarországra írtad, vagy mire? Hol vannak itt a háborús bűnösök?"

Ha Kepiro ur speciel a II. ker Frankel Leo uton.
Feltetelezhetoen haborus bunos, de ezt valami vizsgalat kene hogy eldontse.
Es nem izraelben, idehaza.


"Kit érdekel pár 90 éves szenilis ágybahugyozó öregember? Úgyis meghalnak 1-2 éven belül."

Jah, nyirj ki jopar embert, aztan ha eleg sokaig el tudsz bujni megusztad.
20 000 forint alatt meg a lopas szabalysertes, aha.

Amugy Kepiro ur special nincs olyan rosszul, pl kurvak jarnak fol hozza.

Kenguru 2008.12.12. 12:08:16

"- szégyellje magát a ma született német állampolgárságú gyerek, mert ezelőtt hetven évvel a zsidókat milliószámra gyilkolták a táborokban(lélekvándorlás, vagy mi??)"

A (nyugat)nemetek ezt mar kb felnott modon feldolgoztak. Nekik sem volt konnyu.


"- mert igenis térítse meg a VW az ott kényszermunkát végző ükükükszüleik bérét NEKIK, akik akkor még nem éltek"

Nekem is volt rokonom a VW-nel kenyszermunkan, pedig nem volt zsido.
Kapott is karpotlast, es ez igy van rendjen.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.12. 12:10:15

Kenguru 2008.12.12. 12:06:03

Feltételezhetően? Akkor az már biztosan háborús bűnös, feltételezhetően az egész ország náczipártolók gyülekezete.

komolyra fordítva: Abban egyetértek, hogy ki kell vizsgálni, ha bebizonyosodik, akkor az összes pártkatona, titkosszolgálatis, pártvezetővel karöltve sétáljon el a legközelebbi szigorított fegyintézetbe, én nem sajnálnám egyiket sem.

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.12. 12:14:16

Johnny336 2008.12.12. 12:05:16

xDDD

A Sztálin út az az a mostani Andrássy? Fiatal vagyok, azt tudom,hogy volt már korábban Sugárút, meg Népköztársaság útja is, mindig tanul az ember. :o) Vagy hülyeséget írtam? :o)

INkvizitor 2008.12.12. 12:14:33

az első leminősítés aminek igazából és tiszta szívből tudok örülni!!! hajrá csak így tovább!!! :))))

éljen a kormány, éljen a párt!!!!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.12. 12:16:30

Kenguru 2008.12.12. 11:39:10
Dehogynem, az gáz, ha tömeggyilkosok éldegélnek békésen fővárosunkban, de az kissé fura, hogy emiatt az egész ország büdösnácilegaljamocsokfészek-2 minősítést kap, nemde?
Mármint akkor lenne fura, ha bárkit is érdekelne. De nem.
zero is csak azért írta a cikket, hogy zsidózhassunk végre egy jót, manapság úgyis csak cigányos cikkek voltak :)

Combi a ballibes Ferkófan 2008.12.12. 12:22:17

Nekem is volt rokonom a VW-nel kenyszermunkan, pedig nem volt zsido.
Kapott is karpotlast, es ez igy van rendjen.

Ez valóban így van rendjén. De az nincs rendjén, hogy a köcsög zsidók a nagy- déd- vagy ükszüleik nyomorúságából akarnak meggazdagodni.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.12. 12:24:03

Ja, amúgy ki veszi észre a különbséget a két mondat között?:

"Neki ez olyan szép élmény volt, mint a nagylányomnak az, hogy a 70-es években a sellyei strandon május 1-én Apró Antal megsimogatta a kis szöszke haját."
vs.
"Neki ez olyan szép élmény volt, mint a nagylányomnak az, hogy a 40-es években a sellyei strandon május 1-én Hermann Göring megsimogatta a kis szöszke haját."

Combi a ballibes Ferkófan 2008.12.12. 12:25:21

"A jeruzsálemi Wiesenthal Központ szerint a gyilkosok között volt Képíró Sándor is, 42 embert ölt meg a vád szerint."

Oszt ezt hogy? Ott volt a nagy Wiesenthal teljes valójában és számolta?

Seduxen (már NEM dr.) 2008.12.12. 12:26:56

Bezu: KUSS! Lebuktatsz itt bazze :)))

INkvizitor 2008.12.12. 12:28:29

Göring nem is járt selyén!!!! :))))

amúgy ez amolyan kontraproduktív dolog lehet (mint Piszkos Fred szeretete, és dícsérő szavai)! ezentúl majd figyelni fogom külföldi utazásaim során, hogy melyik ország milyen minősítést kapott. A-tól C-ig be nem teszem a lábam, D-E-be muszájből elmegyek, nyaralni csakis F, vagy ami mégborzalmasabb F2!!!

mumli 2008.12.12. 12:30:46

Kenguru!

Félreértettél: nem azoktól sajnálom a kárpótlást, akik ott voltak és dolgoztak, hanem az viszi fel a vérnyomásomat 110/60 fölé, amikor a kényszermunkások huszonhetedik ükunokája odamegy a gyár elé, és a mostani vezetőség fejét ordítja le, hogy mekkora szemetek, merthogy nem adják oda az ősei fizetését, akik bár már nem élnek, és eddig a leszármazottaik eszébe se jutott az egész, de hát mások is idejöttek, úgyhogy gondolta, ő is megpróbálja (a spektrumon(?) adtak le egy ilyen riportot).

Johnny336 2008.12.12. 12:31:27

mumli 2008.12.12. 12:03:24

Ott a pont!

Félkupica_Fehér_Főnök 2008.12.12. 12:14:16

Bezony Andrássy út. Ott van a Terror Háza BTW, most volt nagy balhé is :D

Kenguru 2008.12.12. 12:40:29

"fura, hogy emiatt az egész ország büdösnácilegaljamocsokfészek-2 minősítést kap, nemde?"

Hat a SW kozpont mast nem igen tud csinalni, csak meltatlankodni.
Nyilvan ez az ugy a magyar igazsagszolgatas kudarca.
Ezt pontoztak.

Dehat ahol Biszku Bela haboritatlanul elheti nyugdijaseveit, Puch Laszlo allmitkar lehet ez az ugy sem kirivo.

Amugy meg attol meg hogy a Feri es az exmunkasor baratai igyekeznek kisajatitani az antifasizmust - hogy magukat legitimaljak- meg nem jelenti azt hogy a tobbieknek meg elnezonek kell lenniuk a valodi tomeggyilkosokkal szemben.

molaris 2008.12.12. 12:51:10

Mi lenne, ha inkább Berkowitz Salamon ügyeit firtatnánk? Meg aztán el kellene rendelni az igazgató elmeorvosi vizsgálatát. Persze jó lesz szem előtt tartani, hogy Izrael törvényt alkotott, miszerint nekik joguk a világban a nácikat felkutatni, és ha máshogy nem megy sk. megsemmisíteni. Totál demokrácia. És csodálkoznak, hogy sehol sem szeretik őket. Sőt!- a normálisabbak a vérükből, egyenesen szégyellik miattuk magukat.

GatyaPityu 2008.12.12. 12:52:36

Erre hírre csak annyit tudok mondani: nem érdekel a simon akárkicsoda központ, meg úgy általában a izraeliták szívfájdalma, szarom le magasról őket. Ha ennyire szar nekik itt, mert állítólag mindenki őket üldözi, akkor mégis miért fektetnek be ennyi pénzt pl. a hazai ingatlanszektorba? Vagy miért mondogatnak olyasmiket, hogy Mo.-t fel akarják vásárolni? Mert ha tényleg így van, akkor annyira mégsem lehet itt olyan közel a vészkorszak 2.0! Műbalhé, provokáció az egész. Nem lepődnék meg ha kiderülne, bizonyosságot nyerne valami összeesküvés-elmélet, hogy az egész jelentést a kormánypártok rendelték meg ürügyként a saját állításaik igazolásául. Amíg lehet ezzel a náci veszéllyel, hamis fasizmussal operálni, addig sem a valós problémákkal foglalkoznak a Zemberek..

GatyaPityu 2008.12.12. 12:53:12

Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy ezért a leminősítésért is természetesen a Zorbán és a Fidesz a hibás!

INkvizitor 2008.12.12. 12:53:31

"meg nem jelenti azt hogy a tobbieknek meg elnezonek kell lenniuk a valodi tomeggyilkosokkal szemben." ja!!!! legyen mondjuk miniszterelnök a nácivadászok őshazájában (saron)

kibaszott kettősmérce megint.

Combi a ballibes Ferkófan 2008.12.12. 13:02:05

Kenguru 2008.12.12. 12:40:29
Hat a SW kozpont mast nem igen tud csinalni, csak meltatlankodni.
Nyilvan ez az ugy a magyar igazsagszolgatas kudarca.
Ezt pontoztak.

Miért lenne a magyar igazságszolgáltatás kudarca, hogy nincs bizonyíték arra, hogy az öreg valóban meggyilkolt 42 ártatlan embert délvidéken? A bizonyíték nélküli vádaskodást sztem hagyd meg Mohácsi Vikinek, meg a többi hasonszőrű kollégájának :)

Kenguru 2008.12.12. 13:15:18

Nincs bizonyíték arra sem hogy a parlameti partok 13 milliardot kaptak a Strabagtol.
Nincs bizonyitek arra ami nem tortent meg, vagy amit nem akarunk bizonyitani.

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 13:20:21

kenguru

dehogy nincs bizonyíték.

Követed a cusli elvtárs perét? Ő csak egy kis második vonalas mitugász faszjancsi, de "fogta" a rendőrséget, azok 2 év alatt semmit nem derítettek ki.

Képzeld, strabag ügyben milyen magas érdekek "fogják" a rendőrséget?

Blazzo (törölt) 2008.12.12. 13:33:03

"Amúgy a kommunisták nagyságrenddel több embert öltek meg mint a nácik.

Akkor kommunista gyilkosok után kutató intézet miért nincs? "

1. zero, ha már hülye vagy a történelemhez, akkor legalább ne reklámozd azt...

2. megsúgom van kommunista gyilkosok bűneit vizsgáló intézmény.

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 13:44:38

Backstab

Te meg súgd már meg nekem, hogy mi ennek az intézménynek a neve, és hány kommunista mezben gyilkolászót állítattak ők eddig bíróság elé.

Meg az elérhetőségüket is írd már meg, mert jelentősen tudnám segíteni a munkájukat.

Ha a fentiek mégsem sikerülnének, annak oka lehet az is, hogy nem tudsz olvasni, mert a "kommunista gyilkosok UTÁN KUTATÓ, valamint a kommunista gyilkosok BŰNEIT VIZSGÁLÓ nem ugyanaz ám.

Mindenesetre várom az intézményeket, ahol kommunista gyilkosok után kutatnak, bírókézre juttatva őket.

Előre is köszi.

martonx 2008.12.12. 14:06:00

A kommenteket olvasva elég egyszerű, hogy hogyan tudnánk javítani a Wiesenthal jegyünket!

Szaporítsuk Kengurut és Bezuhov-ot! Ez az! Mindenki hozzon magával még egy Kengurut vagy Bezuhov-ot! Igen gyorsan A kategóriás nácivadászok lehetnénk.

Backstab hol van a kommunista gyilkosok bűneit vizsgáló intézmény?

A szomszédom 3/1-es öregbácsi. Szívesen feladom. :-) Persze nem kell feladni, mert büszke rá. Szokta mesélni, hogy a kínzás is csak egy munka volt. Ha tényleg van ilyen intézmény, az öregnek miért van kiemelt nyugdíja? És hogy lehetett Megyó miniszterelnök? Horn Gyufáról nem is beszélve.

Blazzo (törölt) 2008.12.12. 14:18:17

derelygrádi szellem:

1. Bocs, tudok olvasni. Egyébként nem hibáztatlak, hogy hülyeségeket írogatsz, biztos hiányos volt az iskoláztatásod. Egyébként nem tudom kiket értesz "ők" alatt?

2.De, ha már itt tartunk -többek közt- létezik ilyen szervezet az oroszoknál és a lengyeleknél is. Mivel ennyire "okos" vagy, össze fogom neked szedni a linkeket...a kommunista gyilkosokkal egyébként ua. a helyzet mint a nácikkal. Mindegyik fél lábbal a túlvilágon van ( már amelyik még él ). Ráadásul, a kommunizmus -a hasonlóan okádmány nácizmussal- szemben a II. VH. után tovább "funkcionált", így a gulág és a KGB hóhérok java része szépen eltűnt a Sztálin halálát követő időszakban ( vagy az egykori rabok lógatták fel őket ). Egyébként zajlottak ilyen jellegű perek a rendszerváltás időszakában pl. Németországban, az egykori Csehszlovákia területén is. Ha nem hiszed, olvass utána ( mert látom ez neked kimaradt ).

3. Egyébként meg a kommunizmus bűneivel takaródzni, a nácizmus áldozatai kapcsán nagyon unalmas és lúzer dolog.

4. Hozzászólásod alapján pedig erőteljesen kétlem, hogy te bárki munkáját jelentősen tudnád segíteni.

Köszöntem.

Blazzo (törölt) 2008.12.12. 14:19:17

martonx: adjad. mi tart vissza? Az ilyen büntetteknek nincs elévülési ideje.

Kenguru 2008.12.12. 14:21:01

"A szomszédom 3/1-es öregbácsi. Szívesen feladom. :-) Persze nem kell feladni, mert büszke rá. Szokta mesélni, hogy a kínzás is csak egy munka volt."

No ezez bazz.
Meg csodalkoznak hogy beteg modon mukodik az orszag, ha ilyen szinten nem nezunk szembe a multtal, es nem buntetjuk meg az ilyeneket.
Nem veletlenul emlegettem Biszku Belat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.12. 14:46:33

Backstab 2008.12.12. 13:33:03

"zero, ha már hülye vagy a történelemhez, akkor legalább ne reklámozd azt."

Történelem diplomám van, szóval okíts történelemből, könyörögve kérlek ...

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 14:53:42

Backstab

Jó ami írsz csak egy dolog maradt ki belőle: a kommunista gyilkosok után kutató szervezetek nevei.

Az "ők" a szervezetekre történő visszautalás, a szóismétlés elkerülése miatt, de egy funkcionális analfabétának ezt hiába magyarázom, így lendüljünk túl rajta.

Ha a szervezetek és általuk levadászott komcsik nevei megvannak, a többiről utána tudunk dumálni.

P.s.
"3. Egyébként meg a kommunizmus bűneivel takaródzni, a nácizmus áldozatai kapcsán nagyon unalmas és lúzer dolog."

Egyetértek, és ez fordítva is igaz, tehát a kommnunizmus áldozatai kapcsán a nácizmus bűneivel takarózni úgyszintén. Egy dolgot kérek: egy sor idézetet tőlem, hogy a kummunizmus bűneivel takaróztam volna a nácizmus áldozati kapcsán. Ha nem lesz meg, akkor kénytelen leszek téged egy beteges hazudozónak titulálni.

Ezt is várom.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.12. 14:57:29

derelye "funkcionális analfabétázott" :DDDD...ez kész XDXDXD

"kommnunizmus áldozatai kapcsán a nácizmus bűneivel takarózni úgyszintén."

jaj istenem, ez már fáj xD

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 14:57:33

zero

félek tőle, hogy ez a backstab leglább akkora történész, mint a blodhuond volt jogász.

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 14:59:35

vagy mint bezu blogger, azt el is felejtettem. :)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.12. 15:10:31

Te derelye! Állj össze zeroval és alakítsatok egy komcsivadász társulatot! mert a rinya sehová sem vezet, meg amúgy is unalmas már...oszt hajrá

Hass, alkoss, gyanúsíts! :))

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 15:17:57

bezu

Egyelőre várunk, mert a backstab szerint már van ilyen.:)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.12. 15:28:39

Akik Kádárt kiforgatták a sírjából anno azok pl besorolhatók a non-profit kommancsvadász szervezetekhez. Nemde? Max nincsenek bejegyezve :)
De sztem biztos van náluk tagfelvétel...

derelyegrádi szellem 2008.12.12. 15:42:24

azok szerintem nekrofil kommancsok voltak Bezu. Oda meg csak téged vennének fel. :)

dr.justice 2008.12.12. 15:43:41

"Egészen tegnap fogalmam sem volt róla, hogy a Simon Wiesenthal Központ méricskéli, pontozza az országok antifasiszta erőfeszítéseit. "A" a legjobb, "F" a legrosszabb. "F-2"-őt kaptunk. Világvége".

"Amikor 2005-ben legjobb európai országként még "B"-t kaptunk? Hát mi történt itt? "

Elindult a Vastagbőr.

Johnny336 2008.12.12. 15:48:38

A kommunizmus áldozatai kaptak kártérítést?

Illetve a nácizmus a mumus minden esetben, és a szélsőjobbtól kell félni (aláírom, tényleg csúnya dolog volt gázkamrába küldeni sok százezer-pár millió embert).

Azonban a nácizmus teljes testi valójában 1933-ban kezdődött (Hitler akkor lett teljhatalmú - javítsatok ki, ha tévedek), és tartott egészen 1945. augusztusáig (Japán kapitulációja).

Ellenben a kommunizmus el kezdte áldásos hatását Oroszország Anyácska földjén az 1920-as évek elején ("tisztújítások"), és tartott (sőt, sok helyen még tart a kommunizmus), mondjuk a 80-as évekig (Gorbacsov már nem volt véreskezű diktátor - vagy nem merik reklámozni még).

Mindkét "világnézet" kitermelt együttesen cirka 120-130 millió áldozatot.
Ők kapnak kártérítést? Oldaltól függetlenül? Mindkettő ölt, mindkettő hibás.

Tehát a hithű kommunista kap a náciktól, a náci pedig kap a komcsiktól?

Döntsétek el melyik a rosszabb a két rossz közül...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.12. 15:51:02

Gyerekek, hát szép dolog itten konstruktív vita helyett egymást anyázni? Egyezzünk meg abban, hogy mindenki egy rohadék szarházi, aki akár egy embert is valaha minimum felpofozott. (a csúnyán nézés nemér).
Megvan?
Köszi.

dr.justice 2008.12.12. 15:59:34

"mindenki egy rohadék szarházi, aki akár egy embert is valaha minimum felpofozott"

És ha megérdemelte ?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.12. 17:01:56

Csak egyszer mondana valaki jót az országról! Csak egyszer!
A háborús bűnösök felkutatása igenis fontos, de ez az osztályazósdi nagyon unszimpatikus.

molaris 2008.12.12. 17:40:36

"derelye","justice"- és akkor még nem is beszéltünk a szép emlékű Makarenkóról.

Horizont 2008.12.12. 18:56:26

Tényleg soha nem kapunk sehonnan soha egy jó szót...
F-2 minősítést kapott még Ausztrália, Horvátország, Litvánia.
Ez a minősítést azért kaptuk, mert ugyan jogi akadálya nincs mégse itélik el a háborús bűnöst.
Idegesítő mindenféle minősítgetés, meg az ember olyan távolinak érzi az egész szörnyűséget, jó lenne már elfelejteni.De ha arra gondolok, hogy Zentai Károly 86 éves és vígan él Ausztráliában amikor: " Zentai harmadmagával megkínozta, megölte és a Dunába dobta a 18 éves Balázs Pétert, amiért a zsidó fiatalember nem viselte a megkülönböztető sárga csillagot." -akkor azt gondolom büntessék csak meg.

Roxvox 2008.12.12. 20:15:40

Aki nem antifasiszta, az fasiszta ???
Ez ismerős, aki nem velünk, az ellenünk.
Segílykét az SW központnak (is).
A palesztin terroristákat ( akik még ma is ölik a zsidókat) nyíltan támogató országok melyik kategoriába tartoznak?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.12. 20:18:08

Végigolvastam a kommenteket, és feltűnt, hogy talán többen is azt hiszik, hogy Izraelben van halálbüntetés. Jelenlegi tudomásom szerint viszont nincs. Ha viszont már ilyen kedvesen osztályozott minket a Wiesenthal alapítvány, akkor én meg adok Izraelnek egy szimpla ötöst népirtás kategóriában.

"De az nincs rendjén, hogy a köcsög zsidók a nagy- déd- vagy ükszüleik nyomorúságából akarnak meggazdagodni."

A mások halálával való kufárkodást én is gusztustalannak tartom, szégyellem is magam helyettük, pedig nem vallom magam zsidónak. (Plusz én sem rinyálok, hogy az egyik dédapám Auschwitz felé halt meg útközben, a nagyanyámat meg Dachauba vitték.)

"Egyébként zajlottak ilyen jellegű perek a rendszerváltás időszakában pl. Németországban, az egykori Csehszlovákia területén is."

Schmidt Mária tanárnő szerint Hegedűs Andrásnak is kijárt volna egy per '89 után. (Akit érdekel a téma, van erről pár tanulmány az Egyazon mércével című tanulmánykötetében.) Mondjuk személy szerint akkor sem lennék szomorú, ha az ellen az ávós ellen is per indulna, aki a dédapám halálát okozta, és ellopta tőle az összes forradalom alatt készített fényképét, amik "családi örökségként" azóta is nála vannak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.12. 20:22:21

"Aki nem antifasiszta, az fasiszta ???
Ez ismerős, aki nem velünk, az ellenünk."

Révai József alaptétele még ma is sláger bizonyos körökben. Csak akkor még úgy szólt, hogy aki nem antifasiszta, az reakciós. (Néha én is olvasom.;-)) Aki pedig reakciós, az könnyen lehet, hogy fasiszta is!;-)

Perillustris 2008.12.12. 22:22:46

F2? Én már az ESC-et nyomnám, úgyis ott van mellette.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.12. 22:32:55

Szerintem meg Alt F4-et kellene.:)

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2008.12.13. 02:41:04

Dobjuk már össze a pénzt arra, hogy valaki elkapja ezt a Képíró népirtót, Kenguru is megmondta, hogy 42 embert ölt meg Délvidéken, és még kurvázik is, biztos, hogy náci, ezt innentől tényként kezelhetjük.

Esetleg beöltözhetne Kenguru kurvának és felvitetné magát a népirtóhoz, majd aktus közben, hirtelen elkapná a náci tökeit, és azokat el nem eresztve rángatná el őt Simonékhoz. Akkor talán áthúzzák, azt a Fészek-2-t és feljavítják E-re.

F2-?! Azt mondom: elvtársak, itt az idő, cselekedjünk!

molaris 2008.12.13. 07:26:22

Minden mai problémánkat Dr Képíró, Zentai és Orbán okozták.
Ez a minősítősdi meg olyan, mintha a Vasorrú bába lenne szépségversenyen a zsűri elnök. A sok cionista, nem fér a bőrébe.:)

Horizont 2008.12.13. 08:30:04

molaris, pina_csaba
A minősítősdi valóban egy baromság,
de a többiről is így írnátok ha a ti nagyszüleiteket vagy szüleiteket is megkínozva a Dunába lőtték volna? Beleérzőképesség?
Amit be kell látni be kell de nemcsak egyoldalúan.

kill004 2008.12.13. 10:12:46

"Amit be kell látni be kell de nemcsak egyoldalúan."

Bezony! Ahogy Izraelnek is( a palesztínok miatt)! Illetve, egyes "nyugati" országoknak. Egy példa: A Klaus Barbie per.

"Csak akkor mondtak le róla, amikor Bolívia kábítószerügyletei már kellemetlenné vált: Franciaország megkapta. Színpadias tárgyalást (kirakatpert) rendeztek neki, a média bevonásával, ezernyi tanúval, hallgatóval, ügyészek flottájával. Védelmét egyetlen ember vállalta el: Jaques Verges, az ördög és a terror ügyvédje.
És a kör bezárult. Míg az eszme nevében gyilkoló tiszt, s azok védője nyíltan vállalja nézeteit, addig a kettős mérce erkölcscsőszei titokban folytatták a kegyetlenkedést, tömegmészárlást, elnyomást a XX. század második felében.
Jacques Verges ügyvéd kéjesen mutat rá gyenge pontjaikra, valahogy így: önök most, uraim, kiemeltek egy arcot a tömegből, kerestek egy bűnbakot maguknak, hogy rákenjék a második világháború összes szennyét. De tudják meg, Franciaország éppen olyan bűnös, mint ez az ember, nemcsak megtűrte a nácik jelenlétét, de közre is működött a felsorolt bűnesetekben, mégsem vontak senki mást felelősségre, Amerika napalmmal szórja meg falvak ártatlan lakóit, mégsem rendeznek utána ilyen látványos pereket, és a sort még folytathatnám. Barbie-t életfogytiglanira ítélik, ami nyilván messze kevés ahhoz képest, amit az emberiség, a humánum ellen élete és működése során elkövetett. De előveszik-e, és elítélik-e azokat, akik közvetve ezeket a szörnyeket nemcsak bújtatták, de még kényeztették is hosszú éveken át? Előveszi-e valaki a történelem erkölcscsőszeit? A második világháború – és a XX. század második fele – ugyanis nem a szépek és jók győzelmével végződő hollywoodi szappanopera volt."

Szóval, majd ha lesznek perek, amerikai, izraeli, francia politikusok/tisztviselők/katonatisztek ellen akkor minősítsen minket wiesenthal.

Még egy:"A római konferencia arról is döntött, hogy ezentúl az emberiség elleni bűntettek közé sorolják a rabszolgaságba vetést, az etnikai jellegű szexuális erőszakot, a fajgyűlöletet, valamint a politikai ellenfelek és másként gondolkodók eltüntetését. A háborús bűnnek ítélt cselekmények köre is bővül, ezentúl idetartozik a 15 év alatti gyerekek erőszakos besorozása, a túszejtés és a fosztogatás is. A Nemzetközi Bíróság valószínűleg 2000 után kezdheti meg működését, de már a közeljövőben feláll egy 18 tagú szervezőbizottság a bírák megválasztásának előkészítésére. Ebben fő szempontként szerepel a személyes és szakmai megfelelésen túl a méltányos földrajzi elosztás elve, valamint a világban jelenleg létező, egymástól igen eltérő jogrendek megfelelő képviselete. A bíróság tagjai fele-fele arányban büntetőjogi és nemzetközi jogi szakértők lesznek. A bírákat egyenként 9 évre választják, s nem lesznek újraválaszthatók.

Amerikán kívül az okmány elfogadása ellen szavazott India, Kína, Izrael, Srí-Lanka, Törökország és a Fülöp-szigetek. "

kill004 2008.12.13. 10:29:20

Wiesenthal "hitelességéről" pedig:

"A férfi egy 1974. december 10-én keltezett levélben meggyanúsított egy chicagói férfit, hogy Czestochowa és Kielce városában zsidókat adott át a Gestapónak.A Walus-per néven ismertté vált eljárás a feljelentés nyomán indult, majd az Amerikai Egyesült Államok bírósága 1977 januárjában, több tanú és bizonyítékok után elismerte, hogy a férfi nem is tartózkodott Lengyelországban a háború alatt. Wiesenthal ezek után is azt hangoztatta, hogy ő „még soha sem tévedett”.

"1983-ban még Izrael volt paraguayi nagykövete, Benjamin Varon is hazugnak nevezte Wiesenthalt, és az anyagi haszonszerzésre fogta a Mengele-hajszát, a London Times pedig a férfi által készített Mengele-aktát trehánynak nevezte, ami „csak arra volt jó, hogy öntömjénező koholmányait alátámassza”

"Szintén Wiesenthal volt, aki a holokauszttal kapcsolatban megalkotta az emberszappan legendáját, amely szerint a nácik szappant főztek az emberekből. Bár később kiderült, hogy ez lehetetlen és nem igaz, a legenda a mai napig tartja magát."

"Gyakori támadások kereszttüzébe került Wiesenthal akkor is, amikor megírta, hogy azok a nácik, akik szerinte minden zsidó halálát kívánták, az ő életét megmentették. A német fogság alatt a férfi öngyilkosságot kísérelt meg, fölvágta az ereit, de a tisztek mindent megtettek, hogy a lehető legjobb kórházi eljárást kapja meg rabként is, így megmenekült."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.13. 13:42:21

""Szintén Wiesenthal volt, aki a holokauszttal kapcsolatban megalkotta az emberszappan legendáját, amely szerint a nácik szappant főztek az emberekből. Bár később kiderült, hogy ez lehetetlen és nem igaz, a legenda a mai napig tartja magát."

Ezt éppen Jehuda Bauer jeruzsálemi professzor cáfolta meg. Azóta antiszemita zsidó.:)
Egyébként a közhely most is érvényes: a győztesek írják a történelmet, és ők határozzák meg, hogy mi az igaz és mi a jó. (Vagyis kik ellen indulhat eljárás.)

reKorrekt 2008.12.13. 13:55:44

" Seduxen · hungarisztan.blog.hu/ 2008.12.12. 10:21:59
Nekem az F2-ről elsőre a Panzerkampwagen IV. F2 verzió ugrott be..."

Nekem meg a cella szerkesztése. Nagyobb kocka lennék mint náci-e?! xD

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.13. 19:17:51

"A német fogság alatt a férfi öngyilkosságot kísérelt meg, fölvágta az ereit, de a tisztek mindent megtettek, hogy a lehető legjobb kórházi eljárást kapja meg rabként is, így megmenekült."

s ha még mélyebbre megyünk az IGAZSÁG bugyrában, akkor az is kiderül, hogy Wiesenthalt azért zárták börtönbe, hogy a derék friccek felügyelhessék szegény ember egészségét. Sőt, ha még ennél is mélyebbre megyünk, akkor kiderül, hogy a börtön valójában egy 5csillagos szanatórium , a tisztek pedig bögyös macák voltak.

Az SS meg a Vöröskereszt véradó kommandója volt... csak utána kell nézni a tanulmányokban ;)))

kill004 2008.12.13. 22:14:41

Bezuhov, te nagyon hülye!

Ezt Wiesenthal írja az életrajzában:

S.Wiesenthal: murderers among us, 1967 USA

kill004 2008.12.13. 22:31:47

További "hiteles" adatok wiesenthaltól:

1983-ban az USA Today amerikai lapnak elmondta, hogy
„Mauthausenban én voltam annak a 34 fogolynak az egyike, aki a 150 ezer közül élve kiszabadulhatott.”

Ugyanakkor életrajzában már azt írja, hogy
„Mauthausenben majdnem háromezer fogoly pusztult el, miután az amerikaiak 1945. május 5-én felszabadították a tábort.” [S.Wiesenthal: murderers among us, 1967 USA]

Evelyn Le Chene túlélő:

„1945. májusában, amikor felszabadították, Mauthausenben 64 ezer fogoly volt.” [Mauthausen, the History of the Deathcamp, London 1971]

Az Encyclopedia Judaica szerint pedig „legalább 212 ezer fogoly maradt életben a Mauthausen-i gyűjtőtáborban.”

Ja, hogy a saját életrajzában is hazudik? Ezért ne rám haragudj Bezuhov!
Na még egy párat, aztán befejezem veled, te elmeroggyant. :)

Az izraeli Jad Vashem holocaust-múzeum igazgatója Wiesenthalt pedig egyenesen azzal vádolja, hogy „zsidó-pusztítással üzérkedik, és közönségessé teszi.” (Ezt még az izraeli Ha’aretz lap is közölte, 1988. decemberében. Hasonlókat ír Norman G. Finkelstein is a The Holocaust Industry c. könyvében!)

Az igazgató szerint,

“Wiesenthal 11 milliós holocaustról beszél: 6 millió zsidó és 5 millió keresztény. Amikor megkérdezték őt, hogy miért ez a két szám azt válaszolta, hogy ‘a nemzsidók nem figyelnek ránk, ha az ő áldozataikat nem említjük.’”

Wiesenthal tehát diplomáciai okokból találta ki az 5 milliós nemzsidó áldozatszámot, ugyanakkor a 6 millióhoz ragaszkodik, mert ha 1 millióval is, de ez mégiscsak nagyobb szám!

[Los Angelesben a nácivadász-központ évente 75 ezer dollárt fizet Wiesenthalnak csupán a neve használatáért.]

A Jad Vashem igazgatója arra is rámutat, hogy

„A zsidó nép sokféle dolgot művel, de az amit a Wiesenthal Központ csinál, az már mindennek a teteje: ilyen kényes kérdések címén, mint a holocaust, pénzt gyűjtenek.” [Jerusalem Post]

Magyarországon, 1945. február 3. és 1948. január 1. között „háborús bűnösök“ ellen 36 336 népbírósági eljárást indítottak, amelyből 1948 első hónapjaiban 31 000-et már be is fejeztek. Ezek közül 295 halálbüntetést szabtak ki és 138-at hajtottak végre. Életfogytig tartó szabadságvesztést vagy kényszermunkát 344 esetben alkalmaztak, 5-től 15 évig terjedő szabadságvesztést pedig 2 648 esetben róttak ki. 1951 tavaszára már 58 388 „háborús bűnös“ került népbíróság elé, amelyből 476 személy kapott halálbüntetést és közülük 189-et végeztek ki.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.13. 22:46:33

sztem te még az álmodban is a zsidók után kutatsz :))

...biztos szar lehet neked!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.13. 23:36:21

Egyébként az általam idézett Jehuda Bauer professzor éppen a Jad Vasem Intézet igazgatója volt.

kill004 2008.12.14. 09:40:55

Bezuhov 2008.12.13. 22:46:33
"sztem te még az álmodban is a zsidók után kutatsz :))
...biztos szar lehet neked! "

Én, a zsidók után kutatok??? Ezt ebből a 3-4 kommentemből vezetted le? El is vett 4-5 percet az életemből. Mondjuk, Wiesenthalra ennyi időt is kár pazarolni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2008.12.14. 13:02:52

kill04
Bezu már csak ilyen. A tényekre csak személyeskedéssel tud reagálni, érvei nemigen vannak.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2008.12.14. 14:50:04

laspalmas

a kutyámnak sem szoktam elmagyarázni a windows telepítését :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.14. 15:39:58

Ez a Bezuhov egyszerűen fárasztó. Amíg nektek nem ír semmilyen érvet, addig minek foglalkoztok vele egyáltalán? Időpocsékolás. És csak Bezuhovot jellemzi, ha neki a Windows telepítése a legmagasabb szintű szellemi időtöltés. Na, inkább megyek ebédelni.

rolika 2008.12.15. 07:44:02

ez a minősítés dicséretnek számít ilyen náczikoknak :)

ermi50xn6j2 (törölt) 2008.12.15. 21:50:50

Az Ószövetségben írva vagyon: mikor a zsidók még innen a Jordánon álltak Mózes ezekkel a szavakkaal küldte át a sereget elfoglalni Kánaánt:Menjetek, és irtsatok ki minden férfit nőt csecsemőt, még a kutyáknak se kegyelmezzetek. Az én ősapám ott éltKánaánban , most tehát tetemre hívom a zsidóságot!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.15. 23:48:49

Kézai Simon Hun-magyar krónikájában írva vagyon: "Gizella királyné pedig a gonoszok tanácsából húga fiát, a velencei Pétert, kinek atyja a velenceiek hercege volt, tevé királlyá a magyarokon, hogy kénye kedve szerint teljesíthesse akaratjának gerjedezéseit, s hogy Magyarország, szabadságát vesztve, a németek alattvalója legyen."
:)

ermi50xn6j2 (törölt) 2008.12.16. 18:05:06

Statisztikai adatok keresése közben-háború előtti-,rátaláltam a szidó lakkosság létszémára településekre lebontva. Természetesen a mostani ország területének megfelelően,1941-es állapot.Érdemes megnézni! Ugye a magyar fasiszta nép 600000 szidót küldött a halálba?????

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.16. 19:28:55

Kérhetek egy linket? Amúgy sok történész a visszacsatolt területekre vetíti ki a hatszázezres zsidó áldozatot, tehát az egész játék a számokkal. (Egyébként ha csak 600 zsidót küldtek volna Magyarországról a halálba, illetve főleg a német megszállás miatt tették volna, a zsidók holokausztja akkor is borzalmas. Ahogy az örményeké és a szíreké is, a svábok és magyarok kitelepítéséről illetve reszlovakizációjáról vagy a palesztinok irtásáról nem is beszélve.)

primi 2008.12.18. 09:27:57

KI nem szerja le simon faszt az anyjaba irogasson a metszet faszu köcsög

fokabacsi 2009.01.05. 11:18:34

Olvaslak benneteket OSZT csak nézek mint gyurcsányné a temetőbe . A málenkij robotra hurcolt 600 000 magyar is legalább ennyiszer legyen emlegetve mint a többi!!! Szép napot!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.05. 12:41:00

@fokabacsi:

Azt nekünk kell emlegetni, mint ahogy a Beneš-dekrétumok miatt meghurcolt magyarokat is - akikkel kb. ugyanúgy bántak, mint azelőtt pár évvel a zsidókkal -, mert a szlovákok nem fognak meakulpázni meg kárpótolni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.05. 12:41:31

@primi:

Ezek után sejtem, hogy miért ez a nicked...:-/

süti beállítások módosítása