Skip to content


       Szűrés lista

"Munka lenne, csak senki sem akarja" - Házon kívül

Itt a másik döbbenetes riport a tegnapi Házon kívül-ből ... (ez előző erre)

"Munkanélküliség a határ innenső oldalán, és lehetőségek Romániában. Az önkormányzat még buszt is szerzett, hogy szállítsa az embereket, mégsem akadt jelentkező."

Biharkeresztesről 10 perc autóval Nagyvárad, ahol lenne munka, de senki sem megy át, mert 5000 ft-tal keresne többet, mint amennyit most kap összesen segélyt. Vagy átmennek, de feketén, és felveszik a segélyt is. A riporter megkérdezi az érintetteket, hogy ugyan miért nem mennek át Romániába dolgozni. A kifogások széles tárházával rukkoltak elő ...

A megoldás? Minden segély, családi pótlék, vagyis az összes, munka nélkül befolyó jövedelem csak a mindenkori minimálbér 2/3-a lehet. Aki pedig nem fogad el egy felkínált állást, az pedig csak az maximum az 1/3-át kapja, hogy ne haljon éhen. Vagy nem tudom. De ez így tovább nem mehet ...

A riport a tovább után ...

 

Címkék: közélet segély

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr100831226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.12.19. 12:05:46

elso
durvak ezek a riportok. es mindenki leszarja oket a vezetesnel.
nagy valtozasokra van szuksegunk, es az nem orban es nem gyurcsany es a cimborai...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2008.12.19. 12:10:57

A másik posztban is írtam Atom kell ide!

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.12.19. 12:18:01

nem. Ide az kell hogy kurvara levigyek a segelyt. Hogy a segely segely legyen, amely segit addig, ameddig nincsen munkad.
DE! A segelybol - csak a segelybol - ne lehessen megelni. Legyen olyan keves, hogy a minimalber vonzo legyen. Van itt munka, kurvasok, csak csinalni kellene.

Mindenki sipitozik, hogy mert a politikusok igy meg ugy es ez meg az mondjon le. Igaz. de az alapveto valtozasoknak az egyenektol is el kell indulni. Nem csak a csodara varni fentrol, mert onnan csak lofaszt kapunk a szankba, meg igereteket.

acel 2008.12.19. 12:25:32

A múltkor a Szempontban volt hasonló a szlovák határnal. Ugyanez a helyzet.
Náluk csökkentették as segélyt, EU konform módon megoldották az éhség lázadást katonai felügyelettel (de legalábbis senki se szólt ellene).
Most ott _mindenki_ szeretne dolgozni.

Projectelf 2008.12.19. 12:29:46

Ja igen, a másik riport. A polgármester mondta, busz lenne, felvették a kapcsolatot a volánnal, a cigány pedig : hát most...öö..reggeli..ebéd...öö....és ment levelet gereblyélni..komolyan vicc. És akármennyire is fáj elismerni, van igazság abban amit mondott. 5000-ftért egyszerűen nem éri meg. Én is csak azt tudom elképzelni, hogy ezt az egész SZAR segélyrendszert meg kellene reformálni...de gyorsan.

rolika 2008.12.19. 12:33:53

hát ez kész.
húzós témák egymás után a blogon, gratulálok :)

Insp. GrossSkin 2008.12.19. 12:51:29

Oszinten megmondom 5000 Ft-ert en sem mennek el dolgozni. Figyelembe veve azt, hogy nap mint nap latod a 'becsuletes' vezetoid akik a faszvakarasert is az o szamukra elkepzelhetetlen penzeket nyulnak le. Mi a feneert ne vegyen ki O is egy picit a kozosbol. De komolyan ennyiert ki menne el dolgozni? Az mar mas kerdes, hogy az itt kommentelok valoszinuleg kivetel nelkul mar sokkal nehezebben torodnenek bele a segely nagysagrendu jovedelmekbe. De aki arra a minimal eletmodra van berendezkedve, es az jo neki, mar kigazdalkodja azt az 5000 minuszt is amit a munkanelkulisegevel 'termel' maganak.

Johnny336 2008.12.19. 12:52:10

acel 2008.12.19. 12:25:32

És mi hogyan rendezzük le?!
Hadsereg nincsen.
Nemzeti/Magyar Gárda, civil önvédelmi szervezet nincsen (tilosak, mert fasiszták, ugye...).
Rendőrállomány nem megfelelő (40-50 kg-s rendőr? Vicc. Még én is vaskosabb vagyok, irodakukac létemre...).

Ha komolyan megindulna a kb. millió (félek, sokkal több...) cigány lázadozni, akkor össze kéne fogni a 6-8 millió magyar civilnek, hogy megállítsák őket.

Aztán jönne az ENSZ, hogy itt népirtás folyik, mert a rassiszta többségi társadalom csak a jogaiért kiálló kisebbséget bántja.

skvugdskuvsdiov 2008.12.19. 12:59:43

hat en elvennem toluk a segelyt amint talalnak neki melot de o azt mondja hogy nem akarok dolgozni

Agyalap 2008.12.19. 13:19:34

Mit is várunk a politikusoktól? Hogy lépjenek fel ezellen a ronda szokás ellen, hogy segély is meg fekete munka is?
Talán majd akkor, ha ott fent nem lesz fizetés, bizottsági tagság meg költségtérítés...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2008.12.19. 13:38:17

Nem lehet a segélyt csak úgy csökkenteni. Mindenkivel előfordulhat, hogy munkaélküli lesz, (én is voltam már, bár a segélyért nem volt pofám sorbaállni) akkor azért nem árt, ha közben nem hal éhen.
A segély csökkentése csak a bűnözést növelné. HA van már ütőképes rendőrségünk, akkor lehetne csökkenteni a segélyt azoknak, akik a havonta 3 felkínált állásból egyiket sem fogadják el.
Ütőképes rendőrséghez pedig sok zsozsó kell, ami nem lesz addig, amíg a pénz ötösmetróra meg semmi feletti viaduktokra (no és segélyre) megy el. Atomot az egész bagázsra, és kezdjük újra a középkortól.

Agyalap 2008.12.19. 14:02:12

Johnny336: Mire idáig jut a dolog, a fehér kisebbség kell a jogaiért küzdjön.
Félre a tréfát - ismerősöm dolgozik az egyik minisztériumban, ahol már most azon gondolkodnak, hogy adják be a romáknak úgy kb 20 év múlva: a kisebbségi jogok nem járnak nekik, mert már nem kisebbség.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.19. 14:02:59

Vizibusz

De ha nem fogadsz el egy felkínált munkát, akkor miért ne lehetne? Te úgy döntöttél, nem kell a munka, viseld a következményét ...

XSun (törölt) 2008.12.19. 14:20:43

Ha megnézzük a fő gond az hogy munkával kereshető jövedelem és a segély nagyon közel van egymáshoz.
Most őszintén mindenki tegye a szívére a kezét.
Ha 6-14 -ig dolgozol minden nap és keresel nettó 60 000 HUF -ot vagy otthon mereszted a segged és kapsz 55 000 HUF -ot akkor melyiket választod?
A fő gond többek között ott van hogy nagyon sokan botrányosan keveset keresnek, nem csoda ha a munkának nincs becsülete.

acel 2008.12.19. 14:30:40

Johnny336
Talán csak 500 ezer. De ha 200 ezer az is sok, És sok megvásárolható, eljátszható szavazat.
A problémát fokozza hogy a születési statisztikák tekintetében 100 évvel el vannak maradva ( igen 100 éve még magyarból is ennyi született, A gyereklányok aránya is hasonló, csak a száz év a különbség). A szocializmus a látszatmunkahelzekkel nem integrálta őket, a rendszerváltás pedig szegregálta). A baj az hogy 60 éve probléma tussolás van megoldás helyett.

Tassadar 2008.12.19. 14:56:29

XSun ha viszont segélyből élsz akkor nem lesz nyugdíjad, bár szerintem ezeket nem is érdekli, akkor is segélyből fognak élni.

A_Harlem_Fekete_Führere 2008.12.19. 14:59:20

Nemhogy ellene nem tesznek, hanem még adják alájuk a lovat: lásd védett fogyasztó baromság. A magyar kormány üzenete tehát: ne csinálj semmit, max gyereket (de a nevelése miatt ne aggódj, nem bukhat meg,nem kerülhet börtönbe), főleg ne dolgozz, ne fizess számlákat (majd akik a többi cechet állják intézik).
Pedig egyszerű: kedves Polgárok! Mo-on egy dologból lehet megélni: munkából. Akinek nem tetszik annak el lehet menni. Ugye egyáltalán nem tisztelt Gy.F. ? Miért nem nekik üzenget ilyeneket? Tessék találgatni.

derelyegrádi szellem 2008.12.19. 15:22:22

HFF

Az én tippem az, hogy ezeknek a szerencsétlen nyomorultaknak a szavazata (ahogy azt a Nyakó elvtárs elkottyantotta Erdélyben) 1000-2000,-Ft. Ennnyiben kerülnek a Pártnak.

A többit (évi többszázmilliárd) TE fizeted, azt ö nem számolja, mint költséget.

A_Harlem_Fekete_Führere 2008.12.19. 16:16:15

Szellem: sajnos. És nyíltan csinálják, és röhögnek rajtunk, ha ezen háborgunk, mertmivelhogy érinthetetlenek (legalábbis még).
Azt tudnám egyébként hogy szavazhatnak tömegben? Büntetett előélet nem jár automatikus eltiltással? Vagy hogy van ez?

derelyegrádi szellem 2008.12.19. 16:35:02

Nem, csak az nem szavazhat akit a közügyektől eltiltásra is ítéltek. Az pedig elég ritka, oly annyira, hogy nekem már kihírdettek vagy 50-60 ítéletet (gy.k. nem engem ítéltek el) de bíró szájából "és a közügyektől x évre eltiltom" szófordulatot még nem hallottam.

A_Harlem_Fekete_Führere 2008.12.19. 17:12:02

Szellem: hát ez nekem laikusnak eléggé meredek. Mármint, hogy nem tiltják el.Na még egy pont a megváltoztatandó dolgok listájára. Jó hosszú már így is pedig....

Dr. Stein (törölt) 2008.12.19. 17:48:01

Lenne egy megjegyzésem, morális kérdés, amelyen korábban én is elgondolkodtam.
Ti az Index blogmotorját használjátok. Azt a szolgáltatást, melynek szerkesztői a segg/pina/dugás főcímek közé szinte kizárólag, de túlnyomó részben azokat a szerzőket, cikkeket, postokat teszik, melyek harsogva röhögnek a Gárda bezárásán, tántoríthatatlanul vadliberális nézeteikkel lesajnálóan nyilatkoznak a terror elszenvedőitől és kiforgatják az ilyen híreket, ahol nem az számít, hogy száz felfeygverzett cigány megtámad egy embert, hanem, hogy annál az egynél vipera volt (akárcsak a 6000 kiskunlacházi tüntetés esetében).

Ahol Bede Márton október 23-án leírhatja, hogy nemzeti ünnepünk nem menő. Tudom, nehéz dilemma, és szívesen olvasnék a véleményetekről akár a bulvármocsok (napi 2-3 +18-as post), akár az egysíkú, csőlátásos nézetek hirdetése ellen.

Pedig már mindenki látja, miről van szó. Csak Kolompár ügyeire elég célozni.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.19. 17:55:17

Dr. Stein

Nincs morális gond hogy index blogmotort használunk, szerintem elég sok emberhez eljut a blog, így egyre több ember tud elgondolkozni a saját fejével, hogy mi a fene folyik itt.

Ma minden órában 1500-1800 oldalletöltés volt óránként, és egyik poszt sem volt Index címlapos.
Most is 91-en olvassák a blogot. És mi erre nagyon büszkék vagyunk, és köszönjük mindenkinek aki erre jár, és akár más vélemény is van.

Mi ugyanolyan srácok vagyunk mint Ti, lehet hogy néha hülyeséget írunk, de én már az elején megmondtam, hogy nem tudhatok mindent halálpontosan, lehet kijavítani ...

"és szívesen olvasnék a véleményetekről akár a bulvármocsok (napi 2-3 +18-as post), akár az egysíkú, csőlátásos nézetek hirdetése ellen."

Még Abszurdisztán híreit is alig bírjuk feldolgozni, de igyekszünk ... amúgy ha van kedved Dr.Stein, küldhetek egy meghívót.

Lithium78 2008.12.19. 18:04:26

na, erre a cikkre nem igazán tudok mit mondani...
tőlem kapnának segílykét, de azt nem köszönnék meg :)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2008.12.19. 18:13:10

A riportot nem néztem meg, nem húzom fel magam.

A szociológiában, szociálpolitikában ezt hívják kevésbé választhatóság elvének. Amikor a munkáért járó jövedelem kevesebb, vagy éppen csak több, mint a segély. És így nem éri meg a segélyből élőnek.

A segély alapvetőleg azért van, hogy egy átmeneti krízisben segítsen. Sajnos vannak olyanok, akik erre az életmódra rendezkedtek be, és nem is akarnak dolgozni.
Pedig ha tudnák, hogy a munka nemesít.

Igen, még annyit, hogy hogy a szociális ellátórendszer úgy rossz, ahogyan van. A családsegítőt, a gyermekjóléti szolgálatot és más egyébb szolgáltatásokat csak kipipálnak az önkormányzatok, nem veszik komolyan. Pl. a gyermekvédelmi törvény egy jó törvény, de egyszerűen nagyon kevés ember és önkormányzat veszi komolyan.
And so on...
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy segítség is lenne a kilabálasból, ha... És most sok minden jutott eszembe:)

A választásokon pedig szavazzatok a Bálna Pártra, igaz, mi lokálpatrióták vagyunk, így csak helyi szinekben indulunk. A vastagbőr is biztosan támogat:)

derelyegrádi szellem 2008.12.19. 18:18:16

szia stein

ritka eset, hogy vitatkozom veled, de most kell. Ez egy szabad ország, ahol Bede Márton azt ír le, amit akar.

Ennek azonban van egy másik asperektusa is, mindenki azt ír le Bede Mártonról amit csak akar, amíg véleményt nyilvánít. Álljon itt az enyém: Bede Márton (matulás zsidószámláló gépével együtt) egy korlátolt fasz, aki azt hiszi, hogy eredeti és lázadó ami csinál. Pedig nem, mert unalmas és idomuló, pont mint annak idején Kádár polbeatesei.

derelyegrádi szellem 2008.12.19. 18:19:31

bocs kicsit megszaladt a kezem: aspektusa

Dr. Stein (törölt) 2008.12.19. 18:25:46

Zero, köszi a megtisztelő figyelmet, most épp egy nagy project elején vagyok a saját blogomon és szerintem túl radikális is lettem manapság. Felkészülök és beszélünk róla, köszönöm ismételten :)

Roxvox 2008.12.19. 19:37:13

A segélyből vajon lesz-é nyugdíj?
Itt olvastam valahol, hogy pár éven belül lesz egy csomó ember aki ezért, vagy azért nem fog kapni egy kanyi nyugdíjat se.
Akkor majd ők is kapnak segélykét?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.12.19. 20:06:27

Dr. Stein ·

LOL
azt hittem ez a blog meg mi vagyunk túl radikálisak Neked :)

Maximio 2008.12.19. 21:15:14

Nézd már, szeretett kis lakhelyem, Biharkeresztes!:)
A videón látható két fiatalember közül Bogáti Sanyi osztálytársam, Gurbai pedig évfolyamtársam volt általánosban, csak ámulok és bámulok. Előbbire csak példaként tudok mutogatni, ha munkáról van szó, amennyire sötét a szentem, olyan keményen dolgozik. Gurbaira viszont ezt nem tudom elmondani, mily meglepő.

A cigóknak addig volt jó, hogy közel van Románia, amíg mázsaszámra tudták csempészni a cigit a határon keresztül. A melóért már nem lelkesednek annyira. Biztos azért, mert a munkahelyért nem lehet szamurájkarddal meg husánggal egymásnak esni, mint ahogy a cigi kapcsán történt az egymással rivalizáló klánok között. Dehát istenem, nagy dolog, ez a kultúrájukhoz tartozik, be kell vezetni az ilyen jellegű ketrecharcokat állásinterjú helyett, akkor talán nagyobb kedvük lenne 15 kilométert buszozni a munkáért.:)

cézé 2008.12.20. 14:13:19

Hát hihetetlenek ezek a riportok.
Sok a segély, ez tény, nagy összegű, de nekem akkor se kéne, ha járna.
Mit csinálnak egész nap itthon, ha nem járnék dolgozni?
Amikor elvesztettem szüleimet, az önkormányzattól felvehettem volna 30.000 ft egyszeri segélyt, de a pofámról szakadt volna le a bőr, ha érte megyek.

Szóval, csak azt akarom mondani ezekkel, hogy mi bizony nagyon mások vagyunk.
És addig, amíg a már legyártott kiskorú cigánygyerek-tömeg ezt látja a szüleitől, nem is fognak változni.
Elképzelni nem tudom, hogy pár évtized múlva ki fogja megtermelni majd azon javakat, amiket a szociális rendszernek újra kellene osztani. Mert az a most 8 év körüli cigánygyerek, aki tegnap fejberúgást helyezett nekem kilátása egy miskolci aluljáróban, csak mert ránéztem, az pl. biztosan nem.
Azt érzem valahogy, hogy innen nemsokára elmenés lesz, sajnos...sajnos nekünk...

cézé 2008.12.20. 14:15:20

Az meg a minimum lenne, hogy ha valakinek munkát ajánl az önkormányzat, és nem fogadja azt el, akkor onnantól egy fillér segély sincs.
Mint ahogyan nagypapám mondta sokszor a magyar ember szája ízéhez közel álló mondást: aki nem dolgozik, ne is egyék!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.20. 16:01:13

"Azt érzem valahogy, hogy innen nemsokára elmenés lesz, sajnos...sajnos nekünk..."

Az biztos, hogy én nem fogom senki miatt elhagyni a hazámat.

"Elképzelni nem tudom, hogy pár évtized múlva ki fogja megtermelni majd azon javakat, amiket a szociális rendszernek újra kellene osztani."

Ezért kell nekünk gyermekeket - vagyis adófizetőket - vállalni. Mert ha most nem tesszük meg szar anyagi helyzetre hivatkozva, később tényleg le lehet húzni a rolót.

cézé 2008.12.20. 17:42:47

Jó, de én vállalok kettőt, ők meg tizet.....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.20. 18:00:14

Nem, ez nem "jó, de". Még a legszegényebb zsellércsaládokban is 4 volt az átlagos gyerekszám még a '30-as években is. Pedig akkor is volt már mindenféle magzatelhajtási és egyéb módszer. Apai nagyapámnak például 10 testvére volt. Nekem már "csak" 4 nagyobb testvérem van, pedig enyhén szólva sem volt egyszerű fölnevelni minket. Az is úton-útfélen ismételgetett közhelyes tévedés, hogy minden cigány családban minimum 8 gyerek van, mert segélyre gyártják őket. A fenét, ha jól emlékszem, az átlag 4 körül van. Ami pont annyi, mint amennyi nálunk volt a háború előtt. És azért, mert ez a hagyomány. Mert amíg nem volt segély, addig is ennyi gyereket szültek. De akkor hogy lehet, hogy mégis szinte kétszer annyi cigánygyerek van, mint magyar?! Úgy kérem, hogy lassan már egykéket se vállalnak a magyar szülők. A tervezett gyerekszám is épphogy eléri a kettőt. (Olaszországban kerek 1,0 a vállalt gyerekszám, szívni is fognak ezerrel.) Inkább vesznek egy kutyát, és babusgatják azt. Közben pedig sírnak-rínak, hogy jaj de rossz az anyagi helyzetük. Szóval lehet választani.15-20 évig kicsit jobban élünk, utána meg összeomlik a rendszer, vagy vállalunk gyereket, és akkor nem lesz akkora bajban az ország.

Horizont 2008.12.20. 18:27:07

Mj
Nem fognak vállalni. Sajnos.
Nekem van 3 gyerekem és azt hittem lesz 9 unokám. Naív vagyok.
Lehetne szétcincálni ezt a kérdést is vajon miért nem születik sok gyerek? A magyar agyon problémázza, a cigány pedig puff neki, szül 4-et. Ez van. Pedig semmi nincs csodálatosabb mint életet adni a gyerekemnek,és utána feltétel nélküli szeretetben vele élni . A mai világban pláne mivel nem tobzódunk a jó dolgokban..

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.20. 18:44:39

Az egész lényegében véve csak mentalitáson múlik. Ismerem valamennyire a magyar nagycsaládosok helyzetét - nem akarok neveket mondani, hogy a NOE-n belül ki kicsodám -, és ők aztán tényleg nincsenek eleresztve anyagilag. Nálunk egyébként most jön a hatodik unoka, és az öt testvérből én meg a legfiatalabb nővérem még nem szültünk.

XSun (törölt) 2008.12.21. 14:01:46

Tassadar 2008.12.19. 14:56:29
A nyugdíj ebben a témában nem számít semmit sem, több okból.
Ugye itt jólmenő mrókerekről van szó akik ha dolgoznának akkor keresnének nettó egy millát / hó.
Ezek az emberek aluliskolázottak és ha el is mennek dolgozni kapnának max 60 ezret havonta (azt is feketén).
Namármost nem hiszem hogy ebből az álomfizetősből luxus nyugdíjuk lesz.
Másrészről a nyugdíjkorhatár olyan magasan van hogy nem sokkal kevesebb mint a várható élettartam (pláne aki rosz körülmények között lakik), tehát nagy valószínöséggel előbb meghalnak mintsem elérnék a nyugdíjkorhatárt (mármint az igazit).

XSun (törölt) 2008.12.21. 14:02:34

Bocs bevettem a fogalmazásgátlót.
Tehát NEM jólmenő brókerekről van szó.

XSun (törölt) 2008.12.21. 14:08:26

Horizont 2008.12.20. 18:27:07
Általában azt figyelték meg hogy ahol kezd nőni a jólét ott csökken a születések száma.
Gondolom azért van, mert ha már elértél valamit, akkor szeretnéd ha a gyereked mégtovább lépne és jobb körülményei lennének mint neked.
Ott meg ahol az életszínvonal nulla ott meg tökimindegy hogy a nullát hányfelé osztod.
Kb. mint az iszlám országokban, több felesége csak a nagyon szegényeknek vagy a nagyon gazdakonak van, azért mert az összes feleségednek ugyanazt a nívót kell biztosítani.
Na ennek csak a gazdag sejk meg a csóró beduin tud eleget tenni.. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.21. 21:49:59

"Általában azt figyelték meg hogy ahol kezd nőni a jólét ott csökken a születések száma."

Ez alapvetően igaz. Viszont ha gazdag vagy, és mondjuk mélyen hívő katolikus, ugyanúgy vállalni fogsz több gyereket. Igaza is lenne Marxnak, ha csak az anyagiság, konkrétabban az anyagi helyzet döntene.

igazság2 2008.12.21. 22:05:06

Angliában úgy működik,hogy bejöhet mindenféle cigány,de segély helyett munkát biztosít az állam a számukra.A tőlünk "kimenekült" cigányok három napi kitartózkodását a magyar állam fizeti.Aztán munkába kellene állniuk.Mi történik? Összepakolnak és elhúznak.800font/hó létminimum nekik kevés.Hallani itthon angol rasszizmusról?És magyar rasszizmusról?Alig van néhány kolduló,lopkodó cigány Angliában.Az a meglátásom,hogy az angolok többsége tud közösségben gondolkozni.Nálunk viszont erre sajnos sokkal kevesebben képesek.Nyomják a médiában a sok zsidó baromságot,hogy itt mekkora holocaust volt és szégyeljük magunkat.Bármilyen szót emelünk bűnözés ellen,egyből jön a hazugság áradat az ártatlan cigány- és zsidó áldozatokról.Sajnos sok hülye él közöttünk,aki fogékony erre.Ennyi erővel mi magyarok is ehetnénk a dögkútból,felhagyhatnánk a tisztálkodással,élősködhetnénk másokon,rabolhatnánk idős néniktől,stb. és ráfoghatnánk pl. arra,hogy 150 évig elnyomtak bennünket a törökök.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2008.12.21. 22:30:36

"Bármilyen szót emelünk bűnözés ellen,egyből jön a hazugság áradat az ártatlan cigány- és zsidó áldozatokról."

És ezzel pontosan azoknak a tisztességes cigányoknak és zsidóknak ártanak, akiket felhasználnak a hisztériakeltés kedvéért. Na de erről inkább majd a saját blogomon.:P

agyvezér 2008.12.23. 08:47:15

A szlovák fasisztáknak mikor lecsökkentették a segílykít, akkor nem 20 milliós hadseregük volt ám:
en.wikipedia.org/wiki/Military_of_Slovakia

27ezer fő.

Gondolom nem kellene minden zsoldosnak egyesével kézitusát vívni a segílyezetekkel.

Mondjuk kéne 30 katona egy faluba, 2 boltonként és kész.

Nem lenne lázadás.

süti beállítások módosítása