Skip to content


       Szűrés lista

Mamma Mia! - ASVA és az ország leghülyébb kalóza

Vannak még rendes emberek ebben az országban. Olyanok, akik nem lógással, lötyögéssel, kommenteléssel töltik a munkaidejüket. Olyanok, akik hallgatnak Ferire, és teszik a dolgukat. Mindig. Ilyen ember a Palace Mammut mozi két jegyszedője.

Átlagos napjuk volt, tépkedték a tiketteket, aztán elkezdődött a film, a nézőtér elcsendesedett. Ők ketten éppen tizenhatodjára nézték végig a Mamma Mia! kezdő képsorait, így unalmukban a tömeget kezdték fürkészni. Szerencsére! Hamarosan megdöbbentő dologra lettek figyelmesek.

 

 

 

 

Az egyik széken egy kalóznő ült! Nem, nem olyan kampókezű, falábú fazon, hanem egy modern változat videókamerával. Azzal rögzítette a filmet, hogy aztán jól eladja, persze feketén. Két hősünk nem volt rest, kihívta a rendőröket.

Azok ki is jöttek, a nő ellen eljárás indult. A szerzői és kapcsolódó jogok megsértését a Btk. alapesetben kettő, minősített esetben akár nyolc év szabadságvesztéssel bünteti.

Mindezt az Audiovizuális Művek Szerzői Jogait Védő Közcélú Alapítvány (ASVA) hozta nyilvánosságra, gondolom, elrettentő példaként. Személy szerint én nem is tudtam, hogy van ilyen, azt hittem, hogy csak az Artisjus majomkodik Magyarországon, de be kell látnom, naiv voltam. Ez az ASVA csinált egy csomó kutatást, statisztikát:

-"A szociológiai módszertani igényességgel elvégzett vizsgálat megdöbbentő eredményeket hozott a magyar filmes feketepiac méreteit illetően: a veszteség értéke forgalmazói szinten 102 millió dollár, kiskereskedelmi szinten pedig 199 millió dollár! Ebből a magyar filmek vesztesége (kiskereskedelmi szinten - benne mozi) 9 millió dollár!Nem tudom, talán ha nem ötezer lenne egy DVD, a mozi meg nem kettőfél, biztos jobb eredmény jönne ki.

-"A magyarok a világ egyik "legfilmesebb" népe: a 10-49 éves vizsgált korosztály 85%-a nézett filmet a vizsgálat előtti 30 napban, de a filmet az összes megkérdezett 38%-a illegális forrásból nézte!Több lesz az, de csak 38%-uk merte bevallani.

-"Az aktív filmnéző csoportban a film-fogyasztásra költött fejenkénti összeg 15,2 dollár/fő évenként, míg az el nem költött (vagy illegális források elérésére fordított) összeg 23,6 dollár /fő. Ezzel a világon az előkelő 4. helyet foglaljuk el Franciaország, Anglia és Spanyolország mögött)!"  Végre valami, amiben nem vagyunk utolsók. Nemhiába a magyar a világ legtalálékonyabb népe, rájött, min lehet spórolni.

-"A jelentések külön kiemelik, hogy a magyar felsőoktatás infrastruktúráját használó diákok az összes veszteség 41%-át generálják! Ezzel Magyarország második a világon (USA 44%, Németország 31%)!"  Szemét egyetemisták, Sauron szeme mindent lát, azt hittétek, elbújhattok előle?!

"Az ASVA megkondítja a vészharangot és felkéri az összes érintett szervezetet, hatóságot, állampolgárokat és azok egyesüléseit, hogy együttes erővel szabjanak gátat a fékeveszett illegális filmhasználatnak, a kalózkodásnak!"

Nagyon jó lenne, ha az összes ilyen szervezet felfogná végre, hogy 2009-et írunk, majdnem minden háztartásban van már internet, és ahol internet van, ott torrent is van. Örömteli lenne, ha abbahagynák végre a boszorkányüldözést, és emberbarát kompromisszumot kötnének a modern világgal.

zero:
De azért ne menjünk el szó nélkül a kamerás hölgy mellett sem. A bemutató után fél évvel(!) felvenni kamerával(!) a moziban(!) a filmet, ehhez azért kell sütnivaló. A mobilom lehet jobb minőségban rögzít mint a kamera, ráadásul már úgy 2,5 hónapja kint van a DVDRip változat, ami szabadon tölthető. Tessék! Magyar felirat is kell? Tessék! Mivel, kezeit csókolom hölgyem, még az ASVA/PRO-ART szerint is a letöltés le-gá-lis Magyarországon! Amúgy meg nem nézünk, nem töltünk le igénytelen, szar kézikamerás változatot!

ASVA: "A mozis vetítéseken rögzített kalózfelvételek hatalmas kárt okoznak a legális piac számára, miután a jogsértő módon terjesztett filmek hozzávetőlegesen 90 százaléka így kerül illegális forgalomba." Üzenem, csak az igénytelen popcornfalók töltenek / vesznek meg kézikamerás felvételt. Ennél még egy agyonmásolt VHS is jobb minőséget produkált. Mellesleg én tehetek róla, hogy mondjuk Clint Eastwood Oscar esélyes filmje a Gran Torino (IMDB TOP250: #97) már tölthető jó minőségben? Ha letölteni legális, akkor miért ne tölteném le és nézném meg, főleg, hogy a magyar mozibemutatónak se híre, se hamva. Főleg, hogy magyar felirat is van hozzá.

Az ASVA nevű jogaihoz görcsösen ragaszkodó maffiavállalkozásnak üzenem, hogy 2009-et írunk, 1,5 háztartásban van szélessávú internet és még az 54 éves édesapám, aki nem tud angolul, nem ért a számítógéphez, nos, még Ő is torrenttel tölti le a filmeket és a sorozatokat. Ha pedig édesapám képes erre, akkor a szélessávhoz hozzáférő többi 5 millió ember is képes rá, úgyhogy ASVA: bekaphatjátok!

Amúgy meg a logikátoktól mindig dobok egy hátast: 

"Az ASVA egy korábbi közlése szerint Magyarországon tízből kilenc letöltés illegális, és tíz DVD-ből hét hamisítvány. A hazai jogvédő szervezetek becslése szerint a filmes kalózkiadványok évente 20-40 milliárdos kárt okoznak itthon. "

Minden hamis DVD és letöltött film felszorozva a bolti árral = 20-40 milliárd. Azt hiszik, ha nem lenne letöltés, akkor sorba állnának az emberek a boltokban hogy megvegyék eredetiben 3-4-5 ezer forintért ...

És hogy lenne igény a legális online tartalomra, egyszerűen bebizonyította a Nemzeti Audiovizuális Archívum (NAVA), amely az ünnepekre 77 magyar filmet (pl. Ludas Matyi, Veri az ördög a feleségét, Állami Áruház, Valahol Európában, Pál utcai fiú) tett ingyenesen megnézhetővé, és így 270 000 filmet néztünk végig. A nagy sikerre való tekintettel ez az akció folytatódik. Így kell ezt csinálni, remek ötlet volt!

Címkék: budapest film jogvédők

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr63875760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

binike 2009.01.16. 09:14:23

Minden mozifilmet max 1 hónapra a bemutató után letölthetek jó minőségben. Annyit kibírok. Addig nézem a többit ami van.
Addig amig net lesz addig illegális letöltés is.

Gyalogtank666 2009.01.16. 09:16:36

Ez csak addig lesz így, amíg a törvényhozóknak körülbelül annyi fogalmuk van a "zinternetről", hogy ahol a pedofilok és a bérgyilkosok vannak.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.01.16. 09:17:09

Ha igaz amit az ASVA állít akkor az a nő valami gigamega lúzer!!
Egyébként pedig igen amig net van illegális letöltés is lesz (c) binike :-)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.16. 09:19:11

@binike:

Nincs olyan hogy "illegális letöltés" ...

A letöltés legális, a megosztás illegális!

Aki letölti nem tudhatja hogy legálisan megosztott vagy illegálisan megosztott dolgot tölt le.

Ha elmész autót venni, nem tudhatod hogy lopott-e az autó ...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.16. 09:22:15

No, meg az sem mellékes, hogy nincs rá alternatív TV. Méregdrága HBO, a 2 éves filmjeivel, vagy a megvágott, reklámokkal szétszabdalt, hányás módon újraszinkronizált kereskedelmi TV-k?

Persze, hogy estére lekapok vm.-t nézni. A régi nekem tetsző filmeket, meg 990-ért megveszem, ha olyan filmnek érzem, ami érdemes arra, hogy a polcomon legyen.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.01.16. 09:31:40

Ez most jo unalmas tema lett.
nem is tudom, miert foglalkozunk ilyen szanalmas marhasagokkal.
Majd eszreveszik elobb utobb magukat ezek a majmok, csak nem kell veluk foglalkozni.

az iqkalozno meg a nyolc evet nem a filmletoltesert kapta, hanem azert, mert hulye...

:)

reKorrekt 2009.01.16. 09:34:55

"Személy szerint én nem is tudtam, hogy van ilyen"

asva.info/
Ez nem a hivatalos oldaluk, hanem... de majd meglátod...

"Nem tudom, talán ha nem ötezer lenne egy DVD"

és ha nem szar filmekkel lenne tele a piac... a film az egyetlen dolog, amiért mindig előre kell fizetni, 'kipróbálás' nélkül. Ha szar, ha nem szar. Sajnos 90%-a utóbbi... Zsákbamacska.

"Azt hiszik, ha nem lenne letöltés, akkor sorba állnának az emberek a boltokban hogy megvegyék eredetiben 3-4-5 ezer forintért ..."

Sajnos valóban ezt hiszik. Az ASVA és a hasonló semmirekellő szervezetek imádnak a számokkal dobálózni. Arról persze soha egyetlen felmérés sem készült, hogy a p2p milyen POZITÍV hatással van a piacra.
Magamból kiindulva: letöltöm a filmet. ha jó, megveszem, ha nem leszarom. ezzel szemben ők azt súlykolják, hogy NE, NE NÉZD MEG ELŐRE, HANEM ELŐSZÖR VEDD MEG, aztán majd eldöntöd. Hát a kis f@szomat... emellett persze még ott vannak az adathordozók árába épített jogdíjak is... Tehát nem egy lehúzós tetű bandáról van-e szó-e?

A p2p (kezdők kedvéért: peer to peer, torrent, fájlcserélés) mindörökké élni fog.

A csajjal kapcsolatban: szvsz ez egy 'első túra' volt. Tapasztalatszerzés és technikai felkészülés, setup. De pechje volt...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.16. 09:38:04

Ez az Asva egy akkora gyökér szervezet amúgy...
-A 40 milliárd kár az kb. hasraütésre lett benyögve
-Szerinteük a DIVX az egy illágils formátum
-Szerintük minden letöltésnél/feltöltésnél változik az adott file "bitszáma" (igen, ezt a szót használják), ami krva érdekes, mert náluk akkor tök természetes, hogy elküld e-mailen egy Carmen Electra képet, aztán hol Halle Berry érkezik meg pucéron, hol pedig Sebeők János, istenbarmai!!!


Voltál te már s*ggbe ASVA?

mind2 (törölt) 2009.01.16. 09:46:44

Hát nemtom, de amíg 1300-1400 egy mozijegy, addig ne is várják, hogy nőni fog a nézőszám. Miiért nem lehet 500,- Ft - ot kérni egy jegyért, és akkor a vékonypénzű ifjúság is többet járna moziba, esetleg tele is lennének a termek.Egyébként - lehet , rosszul hallottam - Jancsó Miklós nagymester megint kapott 400 millió forintot az új " filmjére ". Amit majd megint megnéz kétezer eltévedt ember..:(

mind2 (törölt) 2009.01.16. 09:50:46

Jah, bocs 2006 - ban kapott 120 milliót, utána tizenötöt, meg így tovább...2-3 éva alatt talán ki is jön a 400 :(

reKorrekt 2009.01.16. 09:51:54

A kedvenc oldalamon jelenleg 7,79 PB (petabyte) az eddigi teljes forgalom. Ez 1.073.000 ezer dvd adatmennyiségének felel meg.
Tapasztalataim szerint Mo-on úgy 100.000 ember torrentezik viszonylag rendszeresen. Ez a lakosság 1%-a. Tehát több, mint az MKP szavazótábora :)

broafka 2009.01.16. 09:56:21

bithumen rulz :))))

Amúgy kézikamerás fost én sem szedek le soha, azokat nem is értem ki szedi.

reKorrekt 2009.01.16. 09:59:36

Ja, a bh-n 19.711 PB az eddigi forgalom. Ez több mint 4,5 milliárd!! DVD.
És ez 'csak' egy magyar oldal... Van-e igény a torrentre? :)

Plutonic 2009.01.16. 10:00:12

Ezek be vannak lőve?
Hiszen ez is az internet szabadságához tartozik.
Hollywood-ban meg nem készítenének filmeket, ha nem érné meg....
Szóval fújjanak a seggembe porcukrot!
És ha van rá lehetőség, hogy így jussak hozzá a kedvenc filmjeimhez, akkor nem lesz lelkifurim.
Egyébként meg szeretem az eredeti cuccokat, szóval egy ezresért gond nélkül megveszem az eredetit és nagyon ritka filmeket teljes áron is.
A torrentről meg érdemes lenne lekopni, mert teljesen felesleges ez a buzogás.

kill004 2009.01.16. 10:02:44

Az a legszebb, hogy a gyári dvd elején rajta van a "kalózkodás" elleni reklám. Mikor ez a dvd felkerül egy torrent oldalra, már nincs rajta, hisz rippelésnél leszedik. Akkor kinek szól a reklám? Aki megvette a boltban. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 10:02:55

Hi!

Mik ezek a "megosztás", "bithumen", "leszedés" dolgok? Én eztet nem értem... valaki elmagyarázná? :))))

(broafka: látod, azt én sem értem. bizonyára van, aki úgy élvezi a filmet, ha nem annak hangját hallani a legjobban, hanem a popcorn-zacskó csörgést, meg kóla-szürcsölést :))) ).

kill004 2009.01.16. 10:03:31

Nézd csak mennyi aszfaltos van itt! :D

broafka 2009.01.16. 10:03:59

Bakker emlékszem még régebben, hogy a kazaa-ról majd egy napig kellett szedni egy filmet, es meg virusokkal is tele volt a rendszer..:) az volt ám a seggszopás.

Ma meg már. Egy film 10 perc alatt lenn van.
Amúgy már én is több filmet vettem meg miután megnéztem a bunös torrent segitsegevel, mert tényleg jó filmek. Ami fos az meg megrohadhat a boltok polcain.

reKorrekt 2009.01.16. 10:04:47

@Korrekt Standartenführer: elb@sztam. 'Csak' terra. De a lényeg megmarad: 5 millió dvd, aminek az ára nem a mocskos jogvédők zsebébe megy...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.16. 10:06:26

Miról beszélgetünk, mint a south parkban, hogy a sztárok a letöltések miatt, csak 2 motoros magánrepülőt tudnak venni a 4 motoros helyett?

A Variety által közölt év végi összesítés azt mutatja, hogy Hollywood a gazdasági válság ellenére nem csak kiváló, hanem rekorddöntő évet zárt. Az összesen 9,62 milliárd dollárt hozó 2007-es volt az eddigi rekordév mozijegybevételek szempontjából, de 2008 még ezt is túlszárnyalta 9,63 milliárdos összbevételével. A jegyeladások száma ugyan 4%-kal csökkent 2007-hez képest, de ha ezt az egyéb gazdasági szektorokban bekövetkezett visszaeséssel vetjük össze, akkor a hanyatlás minimálisnak mondható. Az év legnagyobb bevételt elkönyvelő stúdiója a Warner Bros. lett, amely 2008 legsikeresebb filmjét, az Egyesült Államokban 530,9 millió dollárt hozó A sötét lovag-ot gyártotta. Figyelemreméltó, hogy nem csak a nagy film-franchise-ok lettek sikeresek ebben az évben, és a sikerfilmek közül kiemelkedtek a női közönségnek szánt alkotások, ahogy azt már mi is elemeztük

(Origo)

kill004 2009.01.16. 10:06:37

@broafka: kazaaról sosem szedtem filmet, a 10 perc meg attól függ, hogy a upc éppen mennyire szopat a korlátozásával.( bocsánat: "hálózat menedzselés")

broafka 2009.01.16. 10:07:49

A torrent a spanyol dagadt nyomozó Torrente-bol szarmaztathato internetes szleng kedves Seduxen :), szerintem kb. ennel az asva-nal vmi ilyesmi deinicio lehet :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.16. 10:08:03

Én ebben járatlan vagyok. Segítene valaki priviben?

broafka 2009.01.16. 10:09:31

@kill004: Ja a upc nagy moslék azt hallottam, szerencsére a T nem nem szivat ilyenekkel.
Allitolag van egy letoltesi hatar ami felett, automatice szerzodestbontanak, ami persze nincs sehol leirva, ez ilyen varosi legenda.
De nekem meg ne sikerult elerni, pedig nem vagyok kispalyas en sem :).

jonnglenn 2009.01.16. 10:09:58

teljesen érthetetlen az eset.

még az én feleségem szerint is , aki azért szokott használni mélyagyirezetként ilyen nyálas filmeket, nos, még ő szerinte is a világ egyik legnagyobb fassága ez a film. íppeg csak a minitampon, meg a cukrozott helókittis fostos szaloncukor hiányzik belőle.

amikor ezt a jogtulaj borgbennyannafrida meglátta szerintem, azonnal atomra itták magukat és legalábbis leszették a postaládáról a nevüket. el sem tudom képzelni, mennyi pénzt kaphattak ezésrt.

én is fizettem nekik, mer az a rihes dévédé becsúszott az asztal alá és csak egy hétmúlva szóltak a dévédétékából, hogy vigyem már vissza mer más hüjék is várják, meg vigyek nekik egy kisebb összeget is.

asszem hétpercet néztem meg belőle, kábé tízezerér. olyan kínosan éreztem magam, mint amikor, 69ben elhagytam a rámbízott százforintost a játszótéren

az ASVA meg az Artisjus pedig az édesannyát is megmázsálhatná.kis apró hologramos cimkével.

az ilyen faszkártyákról mindig a boroslajos mega farkasházi jut az eszembe.tipikus beékelődőtt kommunista műmájer lótuszfaktuszok.

broafka 2009.01.16. 10:10:18

Marmint hogy a T-nel van ilyen korlat allitolag.

reKorrekt 2009.01.16. 10:11:17

@Seduxen: hu.wikipedia.org/wiki/BitTorrent

A lényeg, hogy a torrent oldalról csak egy pár 10 KB-os fájlt töltesz le, melyet ha a torrent klienseddel megnyitsz, beindul a biznisz :)

A valós állományok más userek otthoni gépén (extrém esetben szerverém; értsd: fősulis koleszok ;) vannak, melyet a klienssel megosztanak. Minél többen töltik le, annál gyorsabban jön. A Windows 7 bétának is ez kellett volna, de jogi problémák miatt nem alkalmazta a MS.

broafka 2009.01.16. 10:12:18

@jonnglenn: nem eskdunek meg ra, hogy teljesen ertem a kommented...:S

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.16. 10:12:36

@broafka:

Már megyünk is: www.asva.hu/img/klikkelni_tudsz-600.jpg

Mindez megfejelve a kapcsolat.hu-n történő rendszerellenes, gyülőletkeltő tevékénységével, jó pár évet fog jelenteni Ivanovo melletti fakitermeléseken...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 10:12:40

@broafka: köszönöm, most már világos... asszem megyek megnézem mi a mai termés az ncore-on, javítani kell az arányt :))))

kill004 2009.01.16. 10:18:58

@Seduxen: Kóró: Hihetetlen, már majd 78k ember ott is. A négy legnagyobb hazai torrent oldal felhasználóival már országgyűlési választást lehetne nyerni.

reKorrekt 2009.01.16. 10:20:36

@kill004: a számokban erős az átfedés. ezért írtam hogy öszzvissz kb 100k ember...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 10:23:52

@kill004: és mi lenne a választási ígéret? nem minősül bcs-nek a megosztás, vagy mi? :)))

kill004 2009.01.16. 10:25:49

@Seduxen: Az már most sem az.( volt valami per aminek a végén a bíró kimondta, hogy amennyiben a fájlcserélés nem jár anyagi haszonszerzéssel, akkor nem bcs.)

reKorrekt 2009.01.16. 10:28:37

@kill004: csak tudtommal sajnos Mo-on nem létezik a precedensjog :(

Egyébiránt a tisztán letöltés nem büntethető. Ez tény. Az más kérdés hogy a fájlcserélés alappillére a feltöltés.

mind2 (törölt) 2009.01.16. 10:31:09

@laspalmas: Szerintem inkább ne szóljunk közbe :) , :::))))) én az olyan őskövületnél, mint a mozizás, el is ragadtam, ..... a gyerekre is csak rászólok, hogy ne káromkodjon nekem, mikor elkezdi magyarázni a .....Istenem, mikor mikrofonnal vettem fel a számokat az MK magnómra a Sokol rádióról..... és még csak öreg sem vok :::)))

movhu 2009.01.16. 10:31:28

Én nár korábban kifejtettem róla a véleményem, a blogomban vissza lehet keresni. Baromság ez az egész, de úgy látszik, a szélmalomharc mindig is olimpiai sportág marad.

Amúgy én csak letöltök.. Nem is értem mit keres ott a nickem mellett több ilyen oldalon a feltöltés rovatban, hogy 22 TB, meg 10 TB és hasonlók. Csak tévedés lehet. :D

grayrace 2009.01.16. 10:34:21

Ebben csak az a szomorú, hogy egyre több mozi megy tönkre és zár be örökre...

Persze tudom, sokan erre csak annyit kommentelnek, hogy ez igy helyes.. Ha nincs rá igény és piaci alapon nem fentartható, akkor ennek igy kell történnie.

De a egy mozi nem csak a filmről szól, vagy nem csak arról kellene szóljon.Mindenki üljön az internet előtt, töltsön és nézzen filmet otthon? Egy programmal kevesebb. Lassan semmiért sem kell/érdemes kimozdulni otthonról.

Ezzel is csak szegényebb lesz az ország szellemileg és kultúrálisan.. Bár már igy is nagyon gyenge a szinvonal..

broafka 2009.01.16. 10:39:05

Fu ettol a letoltos plakattol elegge befostam, asszem torlom is humen regisztraciomat :).

mind2 (törölt) 2009.01.16. 10:42:52

@Seduxen: ismertem egyszer egy nagyarcú számítógépest, aki majdnam lehülyézett, mert ezt - azt ( :)) ) nem értettem.( rendszergazda volt blee ) . Aztán egyszer elfutott a méreg, és megdícsértem, milyen jó ing van rajta, ő vette ? Mondta : nem . De Te vasalod nem ? Mondta : nem .Nem tudok vasalni. És főzni tudsz ? Mondta : nem. És tudnál etetni egy egész családot háborús körülmények között kevés krumpliból, lisztből, 1- 2 tojásból,..stb. hogy kihúzzanak pár napot ? Mondta : nem.
Nahát, mondtam neki akkor meg ne dumálj, hogy én ehhez vagy ahhoz hülye vok. Ez nem életfontosságú, de az hogy főzni tudj, vagy tésztát gyúrni..stb. az igen. Úgyhogy pofa be !!!!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.16. 10:46:56

@grayrace: Franc se tudja, én megutáltam a moziba járást. Iszonyat pronyón viselkednek az emberek. a barátnőm mindig idegbajt kap tőlem, mert csak feliratosan vagyok hajlandó megnézni filmeket, mert az még egy szűrő...

molaris 2009.01.16. 10:48:05

Mondjatok már egy olyan filmcímet, amiért egy 53 éves embernek mehetnékje támad moziba menni, letölteni, urambocsá kalózkodni!! Komolyan, ha van ilyen megtanulom, hogy kell csinálni.:):)

mind2 (törölt) 2009.01.16. 10:49:25

@molaris: A Jancsó idén csinál egyet, ha megfelel ::)))

kill004 2009.01.16. 10:49:37

@Korrekt Standartenführer: Precedensjog nincs, csak ahány ügyvéd/bíró annyiféleképpen értelmezik a szezői jogot.

Dr. Nemessuri Péter ügyvéd szerint a ProArt egész koncepciója hibás: "A ProArt 2005 elején gyakorlatilag azért jött létre, hogy a különféle szerzői jogvédő szervezetek együttesen lépjenek fel az interneten zajló fájlcsere ellen. Nem célzottan a szerzői és szomszédos jogok által védett tartalmak terjesztése ellen, hanem általában a fájlcserélés ellen, mert ők azt mondják, hogy az döntően az illegális tartalommegosztást szolgálja. Már abban önellentmondás van, hogy elismerik, hogy a felhasználók nem követnek el jogsértést amikor letöltik az általuk illegálisnak nevezett megosztásokból a fájlokat. A szerzői jogi törvény szerint viszont még a szerzői jog által védett tartalmakat is meg lehet osztani, csak jövedelemszerzésre vagy jövedelemfokozó tevékenységre nem használható a fájlmegosztás." - teszi tisztába a dolgokat.

"Ugyanez vonatkozik a felhasználókra is: noha egyelőre semmilyen hazai precedenst nem tud felmutatni a ProArt, hamis, és a sajtó (sajnos az Index is [4]) által széles körben, kritikátlanul átvett állításai már beszivárogtak a közvéleménybe, és a fájlcserét a legtöbben illegálisnak hiszik. A valóság ezzel szemben az, hogy amíg nem kérünk, vagy kínálunk érte pénzt, a magyar joggyakorlat szerint nem lépjük át a szerzői jogi törvény által szabályozott szabad felhasználás kereteit, tehát nem járunk el törvénytelenül."

rolika 2009.01.16. 10:53:36

kövezzetek meg, de én venni szoktam a filmeket :)
igaz, nem valami sokat, tíz éve óta van dvd-lejátszóm, és kb. hatvan filmem jött össze ennyi idő alatt
moziba nem járunk, ami érdekel, azt kivárjuk dvd-n, ami nem annyira, az meg úgyis lesz tévében előbb-utóbb

reKorrekt 2009.01.16. 11:02:57

@molaris: Rockó harmadik lába :)

mivan? 2009.01.16. 11:06:23

@molaris: A faterom toplistája: Ludas Matyi, Hét mesterlövés(eredeti magyarhanggal), Oscar

Boltban felénk szinte lehetetlen beszerezni.

reKorrekt 2009.01.16. 11:08:14

A jogvédő szervezetek tevékenysége: minden év novemberében (értsd: kari előtt) lekapcsoltatnak néhány oldalt, elvisznek néhány sms szervert és ettől jól érzik magukat. Értelme NINCS, mivel másnap már minden oldal újra működik más domain alatt, más szerveren. Bíróságig SOHA nem jut az ügy. Csak azért csinálják, mert megtehetik; hogy a hardvert évekig egy raktárban tárolják. Nanehogymárnebasszunkkivelük ha egyszer megtehetjük...
Pffff

ASVA szamárszex

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 11:11:35

@mind2: ő már sajnos nem :((

Sorry, magas labda volt, kénytelen voltam élni a lehetőséggel :)))

derelyegrádi szellem 2009.01.16. 11:12:48

Pár jön ki moziból,
- Ha hazamegyünk lesz...sz?
- Te kis telhetetlen, már film alatt is lesz...talak.
- Engem?

Lehet valami ilyesmit kamerázott a nő, de ezt nem meri mondani, mert azt nem hiszem el, hogy egy kézikamerával fel akarta venni a fimet a moziban. ÁÁÁÁÁÁÁÁ!

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.01.16. 11:16:03

@broafka: Sajnos engem már korlátoztak mert véletlen sok lett az adatforgalmam.
A UPC-nél ez azt jelenti, hogy 750Giga/3hó-nál ha nagyobb az adatforgalmad (fel- letöltés) akkor a köv hónapban akár a tizedére is lecsökkenthetik a sebességed. Ezt egyszer játszhatod el. Ha mégegyszer ezt megjátszod akkor ki vagy lôvea Holdra!

A havi 200Giga feletti adatforgalomtól már extrém internet használónak minôsítenek, ami nem gond csak éjfélig korlátozzák a sávszélt.

T területen mindez kevesebb. Ott havi 150Giga a limit.
Azóta az ncoreomat és bithumat ovatosabban használgatom énis...:)

reKorrekt 2009.01.16. 11:19:59

@broafka: manapság már nagyon profi minőséget tudnak kihozni a (hd)kamerás felvételekből is. Ami film nagyon érdekel, arra én nem tudok egy hetet várni, megnézem kamerásan, DE csak és kizárólag akkor ha jó a minősége, mert ellenkező esetben a jó film is szar.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.01.16. 11:20:13

Független ettôl !eredeti! dvd gyûjtô vagyok
- zenéket, filmeket, progikat és vinyleket gyûjtök.
Úgyhogy tudom minek mennyi az ára. Pláne a gyûjtôi verzióknak. Elôször letöltöm, ha szar akkor kuka, ha jó akkor megvárom, hogy kijöjjön, mad megveszem.

martonx 2009.01.16. 11:20:26

Az nem kettős mérce, hogy megszóljuk a rokkant kártyával ügyeskedőket, de arra büszkék vagyunk, hogy nem fizetünk a filmekért, zenékért?

kill004 2009.01.16. 11:25:46

@Ned Coleman: Szívesen! (az nfo-t?????) :D

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 11:30:55

www.irfree.com/
www.seriesgringas.us/
moviez4life.com/
Tessék bazzeg ezekhez még torrent sem kell csak egy böngésző, vagy már az is illegális?:)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.01.16. 11:33:48

@martonx: De csak ippeg az egyik a zállam píze (azaz a miénk), a másik meg nem.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.16. 11:37:01

@martonx:

nem ugyanaz!

Rokkantkártyához csak bűncselekmány útján lehet hozzájutni és használni is az, filmet letölteni pedig legális.
Mi csak élünk a technika és a jog adta lehetőségekkel.

Szüntessék meg az internetet, és akkor mindenki megy moziba meg DVD-ét venni :)

Ahogy az a 90-es években, még az Internet előtt volt:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.16. 11:42:08

Amúgy meg a "NAGY" filmeket megveszem ereditiben. Mondjuk van 120 eredeiti DVD-ém és 380 másolt.

Keresztapa, Harcosok Klubja, Hetedik stb.
Még ha lehet meg sem nézem többet, mert már sokszor láttam.

De mondjuk egy ilyen Jim Carry féle "Igenember"-t ki vesz meg eredeti DVD-én? Annyire nem jó fil, hogy akár moziba is elmenjek rá, de ha fáradt vagyok egy avi-t megér, és otthon megnézem. Soha nem mennék el rá a moziba, soha nem venném meg. Akkor milyen kárt okozok, ha letöltöm és megnézem?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 11:43:21

@zero:
Hehe látáttok azt south park részt, (legutóbbi évad, tölthető, meg persze a hivatalos oldalon megnézhető) amikor elfogy az internet és stan faterja nem jut hozzá a mindennapi netpornó adaghoz:) Kurva nagy táborokban laknak az internet menekültek ott még van egy kevéske:) Poént nem mesélem el mert hatalmas:)

Johnny336 2009.01.16. 11:45:58

"A szerzői és kapcsolódó jogok megsértését a Btk. alapesetben kettő, minősített esetben akár nyolc év szabadságvesztéssel bünteti."
Nekem ezzel van a bajom.

Kérek egy kis segítséget - szellem, vagy valaki jogtudós:
Súlyos testi sértés büntetési tétele mi?
Fegyveres rablásé?
Nemi erőszak?
100.000 Ft értékű lopásé? (Most nem írom, hogy hatan követik el, egymás tevékenységéről nem tudva, tehát nem bűnszövetkezetben...)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 11:53:39

@Johnny336:
Na most kb. ez olyan eset, azt hiszem valami civil szervezet kezdett el azzal foglalkozni, hogy mennyire fair mondjuk a bkv. mint cég, és nem hatóság büntetési módszere. Ha potyázok a buszon mekkora kárt okozok, jelen pill. 290Ft-ba kerül egy menetjegy, a büntetés meg nem is tudom mennyi. 10000Ft? Tehát a 290Ft-os kárt megtérítettik veled közel 34,5 szeresen. arról nem is beszélve, hogy milyenek a bkv járatai. Mielőtt valaki elkezd köcsög potyázózni jelzem nekem van bérletem:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.16. 12:07:38

@Dexter Morgan78: Persze, mindenki azt mondja, hogy neki van bérlete, nekem is van, ettől még köcsög potyázók vagyunk mindketten :o)

derelyegrádi szellem 2009.01.16. 12:18:54

@Johnny336:
Súlyos testi sértés: 3 évig megy (szabvesztés)
Rablás: alapeset 2-8
fegyveresen (egyéb más, pl bűnszervezet, különösen nagy értékre stb. hiányában) 5-10.-ig
Nemi erőszak (erőszakos közösülés, természet elleni erőszakos fajtalanság) alapeset:2-8 minősített esetek: 5-10 évig

A 100.000,-es lopás az a 20.000-200.000 ig terjedő kategória, azaz kisebb értékre elkövetett, minősítő körülmény hiányában (üzletszerűség, közveszély helyszínén, dolog elleni erőszak,bűnszövetség) akkor 2 évi szabvesztést vagy közérdekű munka vagy pénzbüntetés jár érte.

Ha hatan követik el az inkább bűnszövetség lesz vagy rablásnál csoportos elkövetés, a "bűnszövetkezet" fogalmát a jog nem ismeri, Bűnszövetség, vagy bűnszervezet.

Johnny336 2009.01.16. 12:23:58

@derelyegrádi szellem:
Köszönöm a kimerítő választ.
Tehát ha valaki kamerával felvesz egy filmet a moziban, az hasonló büntetésre számíthat, mint az, aki megerőszakol egy nőt. Erre voltam kíváncsi...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.16. 12:24:17

Huhh még pont lejött a 24 7. évadának duplarésze mielőtt elolvastam ezt a posztot és beláttam, milyen undorító dolog ingyen tölteni. A maradék 22 részre inkább várok is 30 évet míg vmelyik magyar tv megveszi.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 12:30:50

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:
Én meg mán meg isnéztem, sőt leszedtem a 3. 4. részt is:)
Elhatárolódom magamtól, és hazamegyek az lesz az első feljelentem magam és nyilvánosan format C-zek egyet.

reKorrekt 2009.01.16. 12:30:53

@Johnny336: így van.
Rendszergazdát lecsukják a köztörvényesek közé. Első napon odamegy egy sorozatgyilkos és megkérdi:
- te miért vagy itt?
- letöltöttem 5 filmet.
- úúúúú bazzmeg, te beteg vagy!

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: jó kis felvezetés mi? :)
BSG zárórészek is nemsoká jönnek, már tűkön ülök :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 12:36:27

@Korrekt Standartenführer:
Na ja.) Holnap töltöm a bsg-t a fennt belinkelt oldalakon már fennt lesz, ma van a premier:)

Bolee 2009.01.16. 12:39:59

tyúdejó

mintha krvra érdekelne az a sok régi film
max egy Pelikán elvtárs jó minőségben

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.16. 12:40:01

@Korrekt Standartenführer: Jaja holnap reggel már fenn lesz a mininován a torrent :)
Persze ezt nem azért írom, mert én onnan fogom letölteni. Én természetesen megvárom, míg 2073-ban az rtl klub műsorra tűzi :D

reKorrekt 2009.01.16. 12:41:49

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: én a magyar torrent közösséget támogatom, úgyhogy a bitgate-ről szedem le :)

reKorrekt 2009.01.16. 12:45:06

Na, ebéd, közben megnézem a Seven Pounds 2008 DVDSCR XviD-KingBen.avi-t :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 12:45:13

@Korrekt Standartenführer:
Ja legutóbbi szülinapoon nagy ünnepség volt:) Kínai dobosok, meg nagy stadion meg ilyenek:)

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.01.16. 12:47:11

Én személy szerint szeretek moziba járni a hangulat miatt (még mindig jobb egy 10 méteres vásznon megnézni egy filmet, mint a 40 centis laptop-kijelzőn, vagy az 51 centis TV-n). De még a diákjegy is mocskosul drága (1000 JMF). Van, aki nem engedheti meg magának. Marad a letöltés (sok filmnek van fent olyan verziója, ami már a moziba kerülés idején is DVD-minőségben van kint. Hogy ezt hogyan - digitális vetítésre szánt anyag, szinkronstúdióknak szánt verzió, promo-DVD, stb... az mindegy..). Érdekes, moziünnep idején 300 Ft-s jeggyel nem csak az agyonreklámozott, túldicsért filmek premierjének idején van teltház.

Emellett a nő hülye, az ASVA is hülye, a biztonsági őrök meg túlbuzgóak. Ha a hülyeség és a túlbuzgóság találkozik...

dr.justice 2009.01.16. 12:56:08

@derelyegrádi szellem:

Olyan szemérmesen mondod a viccet, hogy azt is hihetnénk, hogy két fekalomániás beszélget. :)

- lesz...sz?
- aha
- mit ebédeltél ?
- káposztás-babos-fokhagymás-házikolbászos lecsót
- fa..a, jöhet.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.16. 12:58:22

@Korrekt Standartenführer:

Bakker te nem dolgozol?!
Ráadásul egy Will Smith filmmel ölted magad?

Amúgy jó film? :)))

Én mellesleg az Ncore táborát gazdagítom ... :-)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 13:02:24

@dr.justice:
fuj bazzeg:)
Két buzi kardozik a faszával a zuhanyzóban, megszólal az egyik bepucsítva:
- te győztél, most már leszúrhatsz.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 13:06:48

@Korrekt Standartenführer:
én meg tegnap a 24s7e01seriasgringas.us.avit:)

dr.justice 2009.01.16. 13:15:17

@derelyegrádi szellem:

Ki kell, hogy javítsalak. Természet elleni fajtalanság és természet elleni erőszakos fajtalanság már nem létezik, mert az Alkotmánybíróság nem tekinti természetellenesnek ezt a magatartást.

Az erőszakos seggbedugás a sértett nemétől függetlenül szemérem elleni erőszak.

dr.justice 2009.01.16. 13:19:48

@Johnny336:

Nem.
Az erőszakos közösülés alapesete 2-8 év. A szerzői vagy szerzői joghoz kapcsolódó jogok megsértésének alapesete két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő. Nem ugyanaz a kettő.

derelyegrádi szellem 2009.01.16. 13:21:37

@dr.justice:

Tudom. De annyira jónak érzem a régi jogi kifejezést, hogy AB határozat ide, AB határozat oda én így használom. A szemérem elleni erőszak szerintem nem találó kifejezés erre. A természet elleni erőszakos fajtalanság kifejezi a dolog lényegét, különösen a "természet elleni" és a "fajtalanság" terminus technikusok révén.

Nézd el nekem, légyszi...

Perverzsrac 2009.01.16. 13:33:36

@laspalmas: valaki nekem is seggíthetne... magyar oldalt én nem is ösmerek. pénzt meg nem fizetek se így se smsben:)

Perverzsrac 2009.01.16. 13:34:58

@derelyegrádi szellem: derég hallottam már ezt a viccet, pedig nagyon jóóóóó:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 13:36:40

@Perverzsrac:
kutakodj azokon a linkeken amiket beraktam, sorozatok egy csomó egy két film is akad, persze mindegyik feliratos.

Perverzsrac 2009.01.16. 13:40:09

@martonx: nem. A kettő ég és föld. Adják olcsóbban a cdket, mozijegyet és máris többen mennek. Lásd moziünnep. Csakhogy mindenki nagyívben szarik erre, csak hamar meggazdagodjon. A parkolókártyával viszont más elől veszed el a helyet, főleg olyantól aki tényleg az, akkor szívás meg szivatás. A profit csökkentése meg a másik szivatása nekem nem ugyanaz...
Amúgy azt kell mondjam a 47%os parkolási díjemelés után és a hamis rokkantaknak drukkolok. Ez a pofátlanság teteje, mikor a SEMMIÉRT pénzt kérnek a HAVEROKNAK! Erről miért nincs cikk amúgy?????????????? Mármint vasbőrön. Érdekes, hogy a centrum egy forintot nem fordított a bevételeiből parkolóházakra... Ehhez képest ilyen mérvű drágulást sikerül bejelenteni. Remélem hamarosan én is szerzek rokikártyát...

dr.justice 2009.01.16. 13:42:29

@derelyegrádi szellem:

Elnézem. A természet elleni erőszakos fajtalanság egyébként - ha kóstolgatod a szavak jelentését - valami iszonyú brutális , embertelen, megalázó, perverz dolgot sugall, pedig egy "szimpla" kajak seggbekúrást is jelenthet. Ismered a kajakbaszás kifejezést ?

A Btk. által használt fajtalanság szóval pedig az a bajom, hogy ez önmagában szintén valami extra perverz dologra utal, pedig emberek milliói gyakorolják nap mint nap, és nem is szokott rosszul esni senkinek :)

Johnny336 2009.01.16. 13:53:15

@dr.justice:
Igaz, erőteljesen sarkítottam, de azt hiszem érzékelted te is, mit akartam ezzel mondani.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.16. 13:53:30

@Perverzsrac: Én is nCore -on nyomom, de sajna ellőttem az összes pontomat, meg nem is tudom, hogy lehet-e meghívózni most. Van még egy hozzáférésem a pretorians-ra ott este megnézem majd, hogy hogy állok, amúgy pedig dobd be ide, lehet, hogy valaki más meg tud hívni pl. bithura vagy valahova.

Sztyopabá 2009.01.16. 13:56:18

Fogadjunk, nem kell nagy tét, 1 sör, hogy a lefülelt csaj két hónapon belül meztelenül fog szerepelni valamelyik férfimagazinban, vagy önéletrajzi könyvet írnak róla. Már látom havas urat, amint beszélget vele a tévében.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 13:57:35

@Félkupica_Fehér_Főnök: ncore-ról kibaxnak, ha "árulod" a meghívót :))

(Nehogy "fetseresítselek" a staff-nál :))))) ).

zero: Te is fiam, blútúsz?

derelyegrádi szellem 2009.01.16. 13:59:15

@dr.justice:

hát nem tudom, de én egy sima seggbe kajakkúrást (én így ismerem a "szakkifejezést") azért elég brutálisnak, sőt a sértett részére kifejezetten megalázónak is tartom, különösen ha férfit ér az attak. Én az utóbbi időben erre a "megbácizzák" kifejezést használom. (de amit hallom egy ilyet egy különös akcentussal /először azt hittem maga "gyuri" az/ beszélő polgártársunk a Jászapáti fürdő vezetőjének is kilátásba helyezett, hivatkozva arra, hogy ő a polgármester jó barátja.Úgy tűnik baloldali körökben ez népszokás lett.)

Igen a "fajtalanság" jól esik mindenkinek, persze csak addig amíg nem erőszakkal történik. Azért egy kajakcida is elég megalázó. Vagy?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:02:12

@derelyegrádi szellem: "különösen ha férfit ér az attak."

pfújj, te hímsoviniszta disznó... majd bemószerollak a nane-nél, meg valami brutál emancipuncimanci-szervezetnél... :)))

Perverzsrac 2009.01.16. 14:03:31

@Félkupica_Fehér_Főnök: mit dobjak be? az emil címem? azt simán megadom mindenkinek, mert nagyon profi: perverzsrac002@freemail.hu :)

reKorrekt 2009.01.16. 14:04:28

@zero: milyen a film? most ébredtem fel :)

Perverzsrac 2009.01.16. 14:05:08

@Seduxen: és a szellemet keményen megrakják hátulról a nane-s lányok néhány felcsatolhatóval azt minek fogják hívni? :)

Perverzsrac 2009.01.16. 14:06:56

@dr.justice: Amúgy én is inkább az avítt kifejezésnél maradnék. A hajtalankodás sokkal gyengédebb megfogalmazás, pedig egy kajak seggbe... az nem épp finom akárkinek csinálják is:)

reKorrekt 2009.01.16. 14:07:34

@Dexter Morgan78: el is felejtettem, még 16 perc :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:10:38

@Perverzsrac: "A hajtalankodás..."

Na, bazze, ez meg a kopaszokkal szemben előítéletes... micsoda idegenszívű blog ez?

MODERÁCIÓT, bazze MODERÁCIÓT!!!

zero: igazold le az agyhalott blogról a cenzorokat, azok értik a dolgukat!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:12:39

@Korrekt Standartenführer: bazze, a végén kiderül, hogy a fél vastagbőr-brigád enkórós?

reKorrekt 2009.01.16. 14:13:02

@Korrekt Standartenführer: és ne azt amit ide beíartál mert egyből kirúgnak ha meglátják ;)

reKorrekt 2009.01.16. 14:14:04

@Seduxen: is. perverzt a humenre hívnám meg...

Perverzsrac 2009.01.16. 14:17:13

@Seduxen: a hajtalankodik a fiatalokkal kifejezést még Gálvölgyi Jánostól vettem. Régen mikor még vicces volt, az átkosban, csinált egy jófajta felvételt...épp elbaszott ribinek volt öltözve és úgy mondta: "...A Dodó monta nekem, hogy a Mester szeret hajtalankodni a fiatalokkal. - Hajtalankodni? Nem inkább fajtalankodni? - Nem. A dodó mondta, tuti hogy úgy van..."

dr.justice 2009.01.16. 14:19:07

@derelyegrádi szellem:

Az erőszak nélkülire értettem, hogy jó, bár nem egyformák az emberek. A megbácizást még nem hallottam, de érdekes.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:19:07

@Korrekt Standartenführer: köszönjük szíves tájékoztatását! az NNYI-NBH szvat-kommandója hamarosan becsenget Önhöz :)))

dr.justice 2009.01.16. 14:23:44

Van még egy aranyos szakkifejezés. Leütéses lopás.

reKorrekt 2009.01.16. 14:23:53

@Seduxen: a hdd önmegsemmisítő a csengőre van kötve :) a thai kurvával viszont nem tudok mit kezdeni a szekrényben...

derelyegrádi szellem 2009.01.16. 14:29:20

@dr.justice:

Szabó Bálint Fiatal Balodali akitivista után, akit a pártcsatározások hevében hárman megtermészetellenierőszakosfajtanakodtak. Ami azért politikai szervezetek körében elég rendhagyó nézeteltérés rendezési forma, valljuk be.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 14:31:53

@derelyegrádi szellem:
ez nem az akit pár cigány seggberakott vas megyében?:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:33:11

@derelyegrádi szellem: "Ami azért politikai szervezetek körében elég rendhagyó nézeteltérés rendezési forma"

Biztos? én a legtöbbnek szívből kívánnám, hogy NE LEGYEN RENDHAGYÓ :))))

dr.justice 2009.01.16. 14:33:13

@derelyegrádi szellem:

Lehet, hogy a véleménykülönbség elrendezésének ez a módja szerepelt a szervezet alapszabályában :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:33:51

@Korrekt Standartenführer: nem -e? na jó, nagylelkű leszek, monnyad a címet, elhozom :)))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 14:35:02

@Seduxen:
Régi szép idők mikor még csak liberális úton intézték el ügyeiket, nem lövöldözték le egymást.....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:36:11

@Dexter Morgan78: én neoliberális vagyok: nem lehetne ebben a sorrendben?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 14:38:05

@Seduxen:
na az a 3. út:)Faszlógató Lengyel Zoltánnal:)

dr.justice 2009.01.16. 14:38:48

Seduxen.

Megnéztem az adatlapodat. Bő másfél év alatt 2870 komment. Te mikor értél rá összehozni a gyerkőcöt :)

Zeroról inkább nem beszélek az ő adatlapja ismeretében.

epres négercsók 2009.01.16. 14:40:30

@zero:
Bocs, nem olvastam végig a kommenteket, úgyhogy sorry ha valakit ismétlek.
A letöltés csak akkor legális, ha azt MAGÁNCÉLRA teszed. Ha viszont letöltöd, kiírod 20 példányban DVD-re, és kimész vele a piacra, máris bűncselekmény.

Amúgy nemtom, emlékszik-e rá valaki, pl a Macsakfogó 2-ről volt kiírva 2007 végén a torrentoldalakra, hogy magyar film, és áprilisig kéretik nem megosztani, hanem moziban megnézni (teljesen jogosan).

Egyébként se értem, mit rinyálnak. Ha van egy olyan film, ami megéri az árát, úgyis elmegy az ember és kiadja a mozijegyért a pénzt. Pl Batmant öcsém 2x is megnézte a moziban, pedig lehúzta egy pillanat alatt a netről is, de nem sajnálta a mozijegy árát.

Amúgy nemtom én sem, ezek mit képzelnek, annyira jól él a magyar, hogy önszántából kiad sokezer forintot azért, amit megkap ingyen is...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:41:01

@dr.justice: 2870? nem is rossz... 3000-nél kapok valami ajándékot zero?? naaa...

Hogyhogy MIKOR? az 30 mp nem olyan nagy idő :))) /na, ekkora magas labdát.../

Perverzsrac 2009.01.16. 14:45:22

@Seduxen: csatlakoznék és rögtön elhatárolódom is:)

derelyegrádi szellem 2009.01.16. 14:45:38

@Seduxen:

gyorsan gépelsz, ha 2870 hozzászólást 30 mp alatt beütöttél! :-)

Perverzsrac 2009.01.16. 14:46:23

@dr.justice: az asszony kiszolgálta magát kommentírás közben:) de lehet csak az én fantáziám ilyen perverz? :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 14:48:00

@derelyegrádi szellem:
Nem tudom miért de annak sem volt nagy sajtóvisszhangja ha jól emlékezem:) csávót elkapták hazafelé menet lehúzták a gatyáját valami tagtoborzási botrányból kifolyó ügyben és beleleheltek a fülébe hátúlról többször is.
-eztet szereted ecsem, megkápod...

dr.justice 2009.01.16. 14:48:03

@Seduxen:

Lehet a feleséged még sokallta is a maratoni futamot.? :) Bocs.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:54:11

@Perverzsrac: mint azt a neved is mutatja :)))
dr. justice: ja, szóvá is tette... amúgy nem a feleségem, mi "vadházasságban" élünk, és neveljük a "kis fattyút"... nem házasodtunk még össze. és jelen állás szerint bejegyzett élettársi kapcsolatban sem fogunk élni...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.01.16. 14:58:31

na jól van nácziakok, jó hétvégét!
a gdp-termelés fenntartása érdekében mindenki menjen haza, és csinálja meg az asszonyt! MOST! :))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.16. 15:07:57

@Seduxen: Hátúlról finoman??
@Félkupica_Fehér_Főnök: He ti meg dugtok oszt töbieket meg kihagyjátok a jóból??:)

ikszD 2009.01.16. 15:33:12

"az el nem költött (vagy illegális források elérésére fordított) összeg 23,6 dollár /fő. "
Bevallom én nem költöttem el 100 milliárd dollárt az évben.

grayrace 2009.01.16. 16:14:10

@Gerusz: Azért letölthető jópár film dvd/hd minőségben a hazai mozikba kerülés idején, mert az USA-ban már hónapokkal azelőtt játszották a mozik, és amikor hajlandóak Európában is forgalmazásra adni a filmet - neadjisten Magyarországon-, ott már rég kijött DVD-n.. Szívás.. Ritkán - a vízjeles másolatok ilyenek - az akadémiának vagy más bizottságoknak küldött anyagok kerülnek ki valahogy...

grayrace 2009.01.16. 16:21:34

@Perverzsrac: Tény, hogy drága a mozijegy, de nem nagyon lehet olcsóbban kihozni.

Egyrészt a mozik költségei (kivéve bérköltség) ugyanaz, mint nyugaton. A jegyár viszont nem 8-10Euro.

Ha a diák/teljes árú jegy átlagát veszed, kb 1200ft, lehet kicsit kevesebb..
Ebből lejön:
-20% Áfa
-40-50% kölcsöndíj a filmforgalmazónak
-1,5% zenei jogdíj
-3% kultúrális adó (ez lehet hogy csak 1,5 nemtom pontosan)
- szokásos adók, de ez mindenkinél van :)

Na. mi megmarad, abból lehet fizetni a rezsit, munkabért, bérletidíjat, stb... Hatalmas összegek..

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.16. 19:31:48

@Dexter Morgan78:

Szerintem ennél sokkal gázabb, hogy ha otthonhagyod, és utólag bemutatod, akkor a régebbi 500 Ft-os "kezelési költség" helyett 3000 bérletbemutatási díjat kell fizetned. Ha pedig nem kedvezményes árú bérletre vagy jogosult, akkor ezt évente csak kétszer teheted meg, utána 12 ezer forint.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.16. 19:52:14

@Seduxen:

Szerintem munkaidőben kézenfekvőbb inkább kommentelni, mint baba-projektezni.:) Bár azért a készséges titkárnőket is meg lehetne kérdezni.;-)

Tarackos Sül (törölt) 2009.01.16. 21:20:34

Az egész ügy (függetlenül a nő esetleges pancserságától) nonszensz. Jópofa, hogy a szerzői joggal vergődők nyilatkozatai vannak tele olyan hülyeségekkel, hogy "illegális letöltés", "a letöltés bűn" meg az isten tudja még, mivel. Divx illegális formátum, stb. stb stb.

Amit én hozzáfűznék, az csak ennyi:

"Az összes Windows-verzió alkalmas torrent kliens futtatására, a világon levő windows-t futattó számítógépek 54.000.000.000.000.000.000 trilliárd dollár kárt okoznak a zeneiparnak naponta."

Ezt az envagyokazasva.blog.hun olvastam, találó.

ikszD 2009.01.16. 21:37:49

envagyokazasva.blog.hu tudtam hogy Gery Greyhundnak van valami köze hozzá:D

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.17. 17:55:40

Uramisten mekkora kibaszott kurvajó az új bsg rész

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.17. 18:21:36

Vettem egy fapados repjegyet Angliába és ott megnéztem a skifi-on :)

reKorrekt 2009.01.17. 20:42:04

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: faszom. pedig figyelmeztettek a torrentnél hogy ha aludni akarok ma este akkor ne nézzem meg. de persze nem bírtam ki.
A kritikád helytálló: kibaszott kurvajó!!!

bsg 4x11 for president!

Tarackos Sül (törölt) 2009.01.17. 21:51:24

"bsg 4x11 for president!"

bsg 4x12 for vice president!

six for sex :D

redriot77 2009.01.20. 12:10:45

'"De mondjuk egy ilyen Jim Carry féle "Igenember"-t ki vesz meg eredeti DVD-én? Annyire nem jó fil, hogy akár moziba is elmenjek rá, de ha fáradt vagyok egy avi-t megér, és otthon megnézem. Soha nem mennék el rá a moziba, soha nem venném meg. Akkor milyen kárt okozok, ha letöltöm és megnézem?"

Én is így vagyok ezzel. Attól, hogy letöltve megnézed, egyáltalán nem biztos, hogy letöltési lehetőség híján megvennéd a boltban 5000 forintért. A jogvédők pedig így számolnak, ronda egy ferdítés.

ThomasB 2009.01.23. 12:25:09

Az ASWA a vicc, az ARTISJUS a poén. Ilyen számokat kitalálnak... a számaik szerint a feketepiaci filmek miatt évente minden magyar ember 90 filmet NEM VESZ MEG évente magyarországon :) pff Az ARTISJUS is egyedülálló, az UNIO-ban tudtommal sehol sem kell jogdíjat tenni minden memóriakártyára és adathordozóra, csak itthon. Jah, most jut eszembe, REG ADÓ is csak nálunk van... Egyedülálló ország vagyunk! A csaj pedig kő kemény volt! Nem akarta ellopni mások illegális másolatát és azt terjeszteni, gondolta megoldja magának. Mégiscsak jobb magadnak megcsinálni, mint a másolat másolatának kalóz változatát lemásolni. Nem igaz? :-)

süti beállítások módosítása