Skip to content


       Szűrés lista

Verók reggel megmondta a frankót

Verók a hónap embere! Nemcsak hogy a tegnapi agymenését tegnap megjelentette fizetett hirdetés formájában a Népszabadságban - önkormányzati pénzen (ki volt a célcsoport? miért nem a kerületi újságban jelentette meg?) de ma reggel a Mokkában folytatta a verbális ámokfutását.

A kedvencem:

"Egy önkormányzat mindig értékbecslés alapján dolgozik, nem is dolgozhat másképp, és más a piaci érték. (...) Egy képviselő nem ingatlanszakértő, nem jogász, ő egy előterjesztés, egy ingatlanforgalmi szakvélemény alapján dönt. Őt nem lehet ezért felelősségre vonni."

Hát, ja akinek nem tűnt fel a 20 ezer forint / nm2 ár a Balettintézetért, az tényleg nem ingatlanszakértő, nem jogász, hanem szimplán ostoba és/vagy korrupt.

Hasonlóan erős az MSZP reagálása az esetre:

"Miért kellene foglalkoznunk? Egyrészt nem akarjuk felvinni országos szintre ezt az ügyet, másrészt ez az ügy akkor sem hatna ki az MSZP-re, ha kiderülne, hogy igazak a vádak."

Címkék: pofátlan verók

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr50895593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mertcsak 2009.01.22. 15:09:44

Micsoda pofátlan faszfej.
Amúgy ezt már elmondta tegnap este a rádióban is. Már ott visítottam,mer nem tudtam,hogy sírjak vagy röhögjek.

"...ez az ügy akkor sem hatna ki az MSZP-re, ha kiderülne, hogy igazak a vádak."

Hát télleg b+,ennél alább nem nagyon lehet.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.22. 15:12:36

"...ez az ügy akkor sem hatna ki az MSZP-re, ha kiderülne, hogy igazak a vádak."

Legalábbis kurvára remélik.

molaris 2009.01.22. 15:12:38

Tyű!! Micsoda ultibajnokságot tudnak majd benn rendezni a fiúk!

Mi az a nagy fehér folt a post közepén?

Mertcsak 2009.01.22. 15:13:16

Aszongya nem lehet felelősségre vonni a képviselőt,ha szarér-hugyér a haveroknak juttatja a vagyont.Mer hogy értékbecslés alapján döntöttek.
De arról má hallgat a sügér,hogy gyakorlatilag az vette meg,aki felbecsülte!
Megin nem köll kv-t innom.

molaris 2009.01.22. 15:13:33

Joóvanna, megjött a szép és becsületes, szimpatikus arc.

binike 2009.01.22. 15:14:53

"...a polgármestenek nem kell minderől tudnia..." :D

Mertcsak 2009.01.22. 15:16:08

@molaris:

Aki feddhetetlen és életét a Közért végzett munkára áldozta.
Én inkább zacskó ragasztás közben nézném,nem pedig így.

molaris 2009.01.22. 15:18:32

@páctivald:
Bele is rokkant agyilag. Mert különben nem nézne hülyének mindenkit.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.22. 15:23:38

@molaris:

Ott van a videó a Mokából.
Minden böngészőben :-)

Te mit használsz?

rolika 2009.01.22. 15:24:49

aztak.rvap.csába!!!

megy a lakájmédiában a mosdatás
minden f.szán ki lesz magyarázva
még ők lesznek a hősök a "szemétmocskosfideszügyészség" ( (c) by zero :) ellenében

ennek van ám vastag bőr a pofáján. normális ember egy ilyen eset után úgy elsunnyogna a halál f.szára, mintha soha nem is létezett volna

Tassadar 2009.01.22. 15:25:15

Lőjje már le valaki, ennyire nem lehet hülye,hogy ekkora baromságokat mondjon és ennyiszer!
Úgy látom 2009 jó év lesz a blog szempontjából, szerintem rekord termés várható ebben az évben, a postok számát tekintve.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.22. 15:26:56

Ha a képviselő nem ingatlanszakértő, és mindenre csak nyomkodja az igen gombot, akkor mi a faszért kell egyáltalán megkérdezni valamiről, hülyegyerek.
Ha meg nem kell megkérdezni semmiről, mert nem feladata, hogy értsen hozzá, akkor mi szükség van rá?
Verók bácsi érvelése szerint akkor ennyi erővel egy félhülye, fedél nélküllel botorkáló alkeszt is megkérdezhetnének a villamosmegállóban, hogy eladják-e a Balettintézetet ennek a szimpatikus fiatalembernek itten.
Ez olyan mint a Tizedes meg a többiekben:
"Minél inkább mentitek, annál inkább bemártjátok egymást!"

rolika 2009.01.22. 15:27:04

@zero: én ugyan látom, de nekem se indul el egy tv2-es vidi se beágyazva, nem csak itt nem, sehol se. a fejlécre kell kattintani, a bejövő tv2-es oldalon már meg tudom nézni (firefox 3.0.5 alatt)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.22. 15:28:24

És lehet, hogy a törvény szerint nekik lesz igazuk.......

index.hu/politika/belfold/ggy090122/

rolika 2009.01.22. 15:29:15

@Vizibusz:
"Verók bácsi érvelése szerint akkor ennyi erővel egy félhülye, fedél nélküllel botorkáló alkeszt is megkérdezhetnének a villamosmegállóban, hogy eladják-e a Balettintézetet ennek a szimpatikus fiatalembernek itten."
ha jól veszem észre, kb ezen a szinten irányít a magyar politikai "elit"

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.22. 15:30:20

Amúgy egy külön lábjegyzetet megér a "jól feljkészült" mikrofonállvány, aki pont a lényeges kérdéseket nem teszi fel ...

1, Miért a vevő csinálta az ingatlanbecslést?
2, Miért áron alul adták el a rengeteg ingatlant, ugyanolyan módon

Mertcsak 2009.01.22. 15:32:08

@zero:

Ha jól emlékszem ez a riporter már kiverte a biztit nemrég.
Csak nem jut eszembe mi volt pontosan.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.22. 15:32:13

@rolika:

FF 3.0.5
Chrome
IE7
IE8

Mindben működik.

Próbálj meg egy Flash Player 10 frissítést:
www.adobe.com/products/flashplayer/

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.01.22. 15:33:22

@páctivald:

Hogy Dugó valószínűleg nem kap kegyelmet ...

"Kár" - mondta

Plutonic 2009.01.22. 15:36:03

A MSZP reagálása rendesen ütős....
És ez jellemzi a hozzáállást is.

belzebubó 2009.01.22. 15:37:23

Állitólag tényleg nem felel a polgármester. Ma reggel a Kossuthon előadta a polgármesterek szövetségének elnöke (vagy valami ilyesmi a neve és egyben Gödöllő polgármestere) ,hogy nem vonható felelősségre és ő már tett javaslatot,hogy ne lehessenek polgármesterek akár 8 általánossáal,mert akkor ha lenne ehhez képzettségük felelősségre vonhatnák őket.De igy nem megy. Példának azt hizta,hogy ha megszavazza a testület (jelen esetben MSZP-SZDSZ) akkor miért a polgármestert kéne felelősségre vonni?
Ezért törvénymódositást javasolt már többször a Gödöllői polgi,de ahhoz meg 2/3-ad kéne a Parlamentben...

Mertcsak 2009.01.22. 15:38:46

@zero:

Hehe,télleg. Köszi!
Ilyenkor örülök igazán,hogy nem nagyon nézek tv-t.
Mazochizmusomat inkább eme nagyszerű blog látogatásával élem ki.
Ha már az év elején ilyen erős a mezőny,a köv. Vastagbőr szavazáson bajban leszünk.:)

belzebubó 2009.01.22. 15:42:15

A gödöllői polgi aki ezt elmondta ma reggel Gémesi György volt.
Magyarul egy önkormányzat döntéséért nem felel a polgármester.
És ez most derül ki? 19 éve vannak polgármesterek és eddig nem történt törvénymódositás egyik oldalról sem.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.22. 15:44:10

@belzebubó:
Hát ez besz*rás. A képviselő nem felel semmiért, mert nem ért hozzá. A polgmester nem felelős semmiért mert csak végre kell hajtania a testület határozatát.
Ecsém, nem csoda, hogy két kézzel kapaszkodnak a székeikbe ezek a tetvek: ki tud még mondani olyan melót, ahol milliókat lehet szakítani mindenféle felelősség nélkül?
Őrület.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.01.22. 15:44:15

mit adnék ennek a pofájára egy szőrös cserépléccel....

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.01.22. 15:48:58

Azzal védekezik hogy "hát igen elbasztuk de nem a mi hibánk mert alkalmatlanok vagyunk a feladatunkra, azt se tudjuk mit miért csinálunk." Hogy rohadnál meg Verók.

martonx 2009.01.22. 15:50:55

A menetrendnek a következőnek kellene lennie:

1. Új Alkotmány
2. Minden köztisztviselő kirúgása, minden közalkalmazott kirúgása egy bizonyos szint felett (legyen mondjuk tanároknál igazgató helyettes, rendőröknél hadnagy, egészségügyben orvos)
3. Kormány, parlament, önkormányzatok megszüntetése.
4. Új parlamenti választás, új önkormányzati választás, melyeken senki nem indulhat aki a 2-3 pontok hatálya alá esett.
5. Új köztisztviselői, közalkalmazotti réteg szervezése, melybe nem kerülhet be senki, aki a 2-es pontnál veszítette el az állását.

bz249 2009.01.22. 15:54:00

@belzebubó: Nem valami ilyesmire hivatkozva mentették fel Postabankos faszit is, hogy azért nem lehet senkit megbüntetni, mert hülye egy bank irányításához (és tényleg a legtöbb ember nem tudna jól elvezetni egy bankot mégse csukták le)... :(

belzebubó 2009.01.22. 15:56:18

@laspalmas: köszönöm már látom a linket,csak a Kossuth hangtárában kerestem közben: 6 óra 40 perckor volt ma reggel.

rolika 2009.01.22. 15:56:32

@zero: csinálom én így is, úgy is, de nem megy beágyazva. namindegy :) "a hiba az ön készülékében van"

@martonx: fontos kiegészíteni a 4. pontot, hogy: aki A RENDSZERVÁLTÁS ÓTA a 2-3 pontok hatálya alá esett... mert még visszajönnének a hátsó ajtón ezek a f.sbuborékok

franco provolone 2009.01.22. 15:56:57

@martonx: Egyetértek, csak a számonkérés, és a vagyonelkobzás kimaradt.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.01.22. 15:58:37

És ezt az embert megszavazták, és meg is fogják újra simán, nehogymá' a Patás embere nyerjen.

Mertcsak 2009.01.22. 15:58:39

Majd én is késve teljesítek 1-2 melót,összetörök ezt-azt,okozok pár millás kárt a főnökömnek,aztán megmondom,hogy dehát én ehhez nem értek.
Következő mondatomat egyből moderáltam.

belzebubó 2009.01.22. 16:01:25

Egy alkotmányjogász viszont azt mondta ma a rádióban,ha ez igy lenne és nem lehetne őket személyesen a döntésükért felelősségre vonni,akkor a nürnbergi per vádlottait miért itélték el,hiszen ők is csak parancsra cselekedtek...

binike 2009.01.22. 16:02:21

basszus amíg köztisztviselő voltam el kellett mennem köztigazgatási tanfolyásra utána meg szopattak minket a vizsgán. Mérnök lévén a jogi f@szság tanulásában vér izzadtam de átmentem. Az első mondat az volt hogy a törvény/jogszabály nem ismerete nem mentesít a felelőség alól. Ja hogy ezt nem szabályozza semmi??? Akkor akár anarchia is lehetne. Köv választáson indulok én is. Leszek a jani szemétdombon.

belzebubó 2009.01.22. 16:06:29

És a parlamenti képviselők a döntésükért a mentelmi joguk miatt,biróság vagy más hatóság előtt nem vonhatók felelősségre.Az önko. képviselőket ilyen mentesség nem illeti meg,tehát felelősek.
Testületi felelősség nem oldja fel az egyén felelősségét.Vagyis büncselekmény esetén a személyes felelősségre vonás nem alkotmánysértő.-ezt pedig egy büntetőjogász mondta.
Kiváncsi vagyok a végére.
Csak sajnos mire itt döntés lesz,már rég elfelejti mindenki ezt az ügyet.

more 2009.01.22. 16:10:28

@binike: na pontosan ezert kell a verfrissites, szo szerint....itt mar akkora a kaosz, es a torvenyek nyiltan felvallalt ignoralasa, h ezt normalis ajropai keretek kozott nem lehet soha rendberakni

belzebubó 2009.01.22. 16:10:42

Repikeretből jelentette meg tegnap a napilapokban a politikai hirdetését.

rolika 2009.01.22. 16:11:27

az a meggyőződésem alakult ki az elmúlt pár napban, amíg itt csökkentettem a gdp-t, hogy a választott képviselőink alapvető szinten nincsenek tisztában a feladatuk súlyával, mégpedig azért nem, mert hosszú évekre bebetonozott pozíciójuk révén anyagi gondok nem gyötrik őket, nem stresszelnek, mi lesz holnap, és emiatt még kialakult fogalmaik sincsenek arról, hogyan kell valamivel (akármivel) jól és felelősségteljesen sáfárkodni, mivel nekik ilyenre amúgy sincsen gondjuk, még a magánéletben sem. náluk soha sem volt szó olyanról, hogy talán nem kapják meg a következő hónapban a járandóságot, vagy csökken a gdp és talán nem lesz munka, mert ők abban a hiszemben vannak (sajnos, helyesen), hogy mindez JÁR nekik, ha más nem, majd az mnb nyomtat pénzt, ha az a nyavalyás adóelkerülő plebs nem képes kitermelni a tisztes megélhetését.
és ezen kellene változtatni. sürgősen.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.01.22. 16:12:37

Bakker egy ukrán bérgyilkos ötezer dollárért kinyírná ezt a férget. Az egész testület megrendelése esetén 15% csportos kedvezmény is jár.
Összedobjuk?
Egyébként meg elhatárolódom.

panki83 2009.01.22. 16:16:24

a képviselők mentelmi joga sem arra vonatkozik, hogy szétlophatják az egész világot büntetlenül, a mentelmi jogot megszüntethetik, ha alapos gyanú merül fel arra, hogy valamilyen bűncselekményt elkövetett az illető.
Az azért van, hogy úgy ne lehessen ellehetetleníteni a munkát a,parlamentben, hogy folyton feljelentgetek valakit, és akkor mindig vizsgálat folyna ellene.

Mertcsak 2009.01.22. 16:17:36

Annyira szövevényes,bűzlő mocsár a magyar közigazgatás,hogy gyakorlatilag lehetetlen kipucolni.
Kimossák ezek egymást mindenből.
Minket meg teljesen hülyének néznek.

Az EREDETI 2009.01.22. 16:22:23

Ez az öreg hülye, de ne lenne még pofátlan is. Ennek a tetves bandának minimum ki kell halnia ahhoz, hogy itt változás legyen. Szóval ha minden szarul megy 20-30 évig nem fog itt semmi történni

belzebubó 2009.01.22. 16:25:46

@panki83: De itt arra hivatkoznak,hogy nem volt büncselekmény,mert a jegyző szakmailag előkészitette és több becslés is készült.A polgármester pedig -ettől az ügytől elvonatkoztatva-akár 8.általánossal is lehet polgármester és nem köteles például a hajléktalanok ügyében,szociáliskérdésekben és az ingatlan négyzetméteráraival kapcsolatban naprakész infóval rendelkeznie. Tehát semmilyen szakmai vizsga nem kell,hogy polgármester legyen valaki igy szakmai felelőssége nincs.
Ezt 2000-ben Gémesi benyújtotta az OGY.nek,hogy tán kéne mégis vizsga és akkor felelőssé is tehetők a polgármesterek, de 2/3-os tv.módositás és nem szavazták meg.
Ha büncselekmény van az más kérdés,de ha szakmailag előkészitett, magyarul papiron okés,vannak értékbecslések ,akkor most nyugodtan ülhet.Ez a nevetséges.
Hát ezért kell nekik annyira Bp. mert itt még tudnak ilyen alapon kártékonykodni.

A_Harlem_Fekete_Führere 2009.01.22. 16:34:24

@Vizibusz: Ukrán bérgyilkos?! Minek? Van itt egy Dexter Morgan-ünk. :)

panki83 2009.01.22. 16:35:03

@belzebubó: tudom, csak közben valaki előhozta a parlamenti képviselőket is

Amúgy az is egy érdekes kérdés, hogy ha valami nem erkölcsös, az még lehet jogilag lehet hogy átmegy nálunk. Ez egy angolszász bíróságon szerintem nem így lenne.

franco provolone 2009.01.22. 16:37:05

Ha most ezt külföldi állampolgárként nézném, röhögnék, és keresném, hogy hol van a kandi kamera.
Így sírok, és tudom, hogy ez a valóság.

belzebubó 2009.01.22. 16:42:27

@panki83: Én hoztam elő,csak leirtam szó szerint mit mondtak a rádióban ma reggel függetlenek pro és kontra.
Tuti kimossa magát ez a barom! Pedig hány Andrássy úti palotát átjátszott már igy a testülettel karöltve.

Mertcsak 2009.01.22. 16:45:34

@belzebubó:

És még mennyi mindenről nem is tudunk!:((

Véraláfutás 2009.01.22. 16:52:57

@A_Harlem_Fekete_Führere:

Ő nem bérgyilkos, és neki legalább vannak elvei :)

Tündér_Lala 2009.01.22. 16:56:11

A szocializmusban járta az a mondás ,hogy: "A proletár forradalom minden 15 évban aktuális." A leg bosszantóbb az ahogy szarba sem vesznek bennünket, a teljes tehetetlenség. "Majd tüntetgetnek ,azután haza mennek."

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.22. 17:09:10

Hihetetlen a fószer! Elmondja a szövegét, majd amikor rákérdez a riporter, hogy mennyibe fáj az önkormányzatnak a hirdetése, akkor felháborodik, hogy miért nem arról van szó, amiről ő akar beszélni, és ennek tiszteletére megismétli az egészet előről.
Kulcsszavak: Fidesz-KDNP, precedens, nyomás, médiák (sic!), orvtámadás, feljelent, kényszerhelyzet, botrány, nincs semmi, képviselő, alkotmányos jogrend, nem lehet felelősségre vonni.

dézi 2009.01.22. 17:25:35

Nem tudja mennyi volt a hirdetés. Pár millió...és ő nem tudja. Ja,ha a Népszabi 30 millát kér akkor az is jó,mert annyit kért és belefért a keretbe?
Én egy rohadt 10.000-es benzinszámlát is 3 emberrel alá kellett irassak,hogy kifizessék!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.22. 17:25:54

"Eszetlen semmirekellők csürhéje, akiket elsőként állít majd falhoz a forradalom."

Nincs puskám, soha nem is lőttem éles fegyverrel, de nem lehet olyan nehéz, vállalom, ha felajánlják.
Az MG-t meghagyom a nácziakoknak, én egy M134-el is elleszek :)

Véraláfutás 2009.01.22. 17:32:01

@lombroso:

Vicces, hogy a közösből finanszíroztatja a saját mosdatását is... komolyan, hogy repedne rá a mennyezet az ilyenekre...

Mertcsak 2009.01.22. 17:33:22

Off

Nem elfelejteni a nagy dühöngés közepette:19:00 Kézilabda VB! Magyaro.-Franciao.!

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.22. 17:33:37

@Véraláfutás:

Ő legalábbis biztosan viccesnek tartja.:) Rárepedni pedig nem fog a plafon, hamarabb eladja.

Spielberg 2009.01.22. 17:34:54

@Vizibusz: +1
de én sem értek egyet...:)

derelyegrádi szellem 2009.01.22. 17:34:57

Há' srácok én nem láttam még így face to face ezt a mókust, de azt tudom rá mondani, hogy a tartalomhoz a forma marxi egységét hiba nélkül hozza a figura.

Az hogy az alak egy vadbarom sejtettem mindjárt az első megnyilatkozásakor, ebben semmi újdonság nincs.

Sajnos abban sincs, hogy a lényeges kérdések nem hangzanak el yilenkor a tv2-n. De remélem a Polt nézte, mert neki meglehet egy milla körüli nem vagyoni a riporter okfejtése nyomán.

Az egésznek remélem lesz annyi haszna, hogy az ügyészeket meg rendőröket feldühíti ez a vadmarha a hülyeségeivel.

Az mszp-nek meg igaza van, tényleg mi köze is lenne már ahhoz, hogy majd az összes, a párt szineiben önkormányzati képviselősködőt hűtlen kezeléssel gyanúsítják. Nem is akármilyennel! :-)

de ez az egész mellékes is. Beszéljünk inkább arról, hogy is volt az amikor a zorbán azt a koronát úsztatta., meg szőlőbányászkodott, dolomitból bort csinálva! Meg ellopta a saját beszédeit aztán orvul kiadta könyvalakban, nem úgy mint a Mniszterelnök Úr, aki a blogbejegyzéseivel soha nem tenne ilyet. :-)

Mertcsak 2009.01.22. 17:45:55

@derelyegrádi szellem:

"tartalomhoz a forma marxi egységét hiba nélkül hozza a figura."
Ez gyönyörű!:D
De most komolyan,ezekkel télleg nem lehet csinálni semmit?!
Kötelező ezt nekünk elviselni?Mert én már egyre nehezebben bírom.

reKorrekt 2009.01.22. 17:46:45

Nem merem megnézni a videót.

Mertcsak 2009.01.22. 17:51:18

@korrekt bundáskenyér:

:D
Előtte javaslom valami erős nyugtató alkalmazását!

reKorrekt 2009.01.22. 17:52:15

Hágában nem lehetne feljelenteni ezt az egész szar bagázst úgy ahogy van? Itthonról úgysem kapunk segítséget, ha cigánykereket hányunk sem... csak hogy cigányozzak is.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.22. 17:52:38

A patásnak van már koronája... kollégám felcsúti, mesélte, ott a korona az akadémia tetején :)

Meg még más dolgokat is mesélt, de az mind aljas rágalom. A kollégám már '70-ben is reakciós volt, úgyhogy senki sem hiszi, hogy azt a futballpályát amit ő ásott 60-valamikor, a Viktor elprivatizálta, és hétvégén ott játszik mindenféle lecsúszott volt NB1-es focistákkal.

Meghogy az apja traktort lopott a TSZ-ből.
Ez hülyeség.
Ő is csak privatizált.

Majd a másik (új) kollégámat kell még kifaggatnom, ő pápai :)

Roxvox 2009.01.22. 17:54:36

Vakok, süketek, orrukig sem látók ( választók ) miért kerülhetnek ilyenek egyáltalán pozícióba.
Él és virul a szocializmus, a dicső közelmúlt.

mind2 (törölt) 2009.01.22. 17:56:53

@szmoker: ez most irónia, szarkazmus, vagy csak gúny ?

Perverzsrac 2009.01.22. 17:57:23

@páctivald: én megmondtam. Ha élő adásban nyírni ki valakit a feri, akkor is a stabil 12-15%os támogatottság megvan. Őket semmi nem ingatja meg...

derelyegrádi szellem 2009.01.22. 17:57:37

@páctivald:

"De most komolyan,ezekkel télleg nem lehet csinálni semmit?!"

Dehogynem:

1./ Nem szavazni rá, sem az elvtársaira, sem liberálisnak öndefiniát haverjaira, soha semmilyen körümények között. (pervenció)

2./ Ha azt mások sajnos megtették, akkor marad az ami most kinéz, ha ellopja (ócsítva eladja a haveroknak) a fél belvárost, akkor börtönbe kell csukni. (kármenedzselés)

A legbiztosabb megoldás az első. Meg a legolcsóbb is.

Perverzsrac 2009.01.22. 18:02:04

@zero: TV2 megmondtam ezt is...mit vársz egy kormánypárti tvtől??? Ilyenkor bukik ki igazán mennyire nem kereskedelmi az a szar tv

mind2 (törölt) 2009.01.22. 18:02:58

@szmoker: jah, már tudom, megnéztem a korábbi véleményeidet ::))
@korrekt bundáskenyér: én sem bírom megnézni, egyszerűen nem megy :)
Ezalatt a 3 hét alatt annyi minden történt, amit már nem bírok és nem akarok befogadni, egyszerűen hányingerem van....

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.22. 18:04:27

@Perverzsrac: Azért olvasd közben az sms-csíkot, én nagyon jól szórakoztam a "főszerk."-en.:)

Perverzsrac 2009.01.22. 18:07:12

@panki83: hányszor szüntettek meg mentelmi jogot ilyen ügyekben? Szerintem erősen konvergál a szám alulról a 0-hoz...

mind2 (törölt) 2009.01.22. 18:08:30

@Perverzsrac: Natgeo, meg a többi. Bálnák, cápák, robotok, minden csak ne politika legyen. De nem bírom ki, ...sose bírom ki. Ráadásul reggel azzal nyitok, hogy a férjem behozza az újságot, nekiáll a kv mellett, nekem meg mondja, olvassa fel a cikkeket.... Mondtam már neki, haggya abba, mert minden reggelemet elcseszi:(
Az interjúk során meg azon nyomom fel az agyamat, ahogyan kérdeznek ezek a dekára megvett seggnyalók : illetve nem kérdeznek, mert DIREKT nem kutakodnak tovább, óh Istenem a manipuláció magasiskolája :(
KÉPTELEN VAGYOK ANNYIT ENNI, AMENNYIT HÁNYNI SZERETNÉK !!!!!

derelyegrádi szellem 2009.01.22. 18:10:19

Azért annak is van egy nem is annyira diszkrét bája, mikor nyíltan bevallja, hogy a hírdetést a Nészabiban az önkormányzat pénzén adta fel (az árat nem tudja, ő ilyenekkel nem foglakozik, mint balettintézet esete is mutatja, meghát nem ő fizeti, mit is érdelekné őt az ár!).

Mert hát ez azt jelenti ám, hogy a megkárosított pénzén mosakodnak az elkövetők. Beszarás! Ez a manus a pitiánerség és a pofátlanság világbajnoka!

A csúcs az lenne, ha még az ügyvédjét is az önkormányzat fizetné, bár ettől a teflonarcútól az is simán kitellik.

Perverzsrac 2009.01.22. 18:12:18

@lombroso: nem nézek tv2 hacsak nem muszáj...

Perverzsrac 2009.01.22. 18:13:34

@mind2: bizony bizony. És pontosan emiatt mondtam azt, hogy szinte semmi esélye senkinek aki nem fityes vagy mszp, mert a média minimum 90% az ilyen bértollnokok serege...

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.22. 18:13:49

@derelyegrádi szellem:

Úgy érted abban a perben fizetné az ügyvédjét az önkormányzat, amelyikben felperes lesz az ügyészséggel szemben.:)

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.22. 18:14:53

@Perverzsrac:
Nem is kell, mivel ebben a cikkben is van egy videó, ami a tv2 adását tartalmazza. Tehát nyomd meg a play gombot, és olvass a patásról.:)

Perverzsrac 2009.01.22. 18:16:15

Azt hiszem itt az ideje, hogy pártot alapítsak. Meguntam ezt de nagyon. Valahol kell szereznem 100 elfogadhatóan tiszta ember, olyat akinek van esze és szakképzettsége. Csak interneten hirdetnék programot mert az olcsó (meg max szórólap). Mint obama:) Csak nem vagyok néger:)
Éltárvak, barátaim! Belépnétek a pártomba?

Perverzsrac 2009.01.22. 18:16:55

@lombroso: úgy értem belinkelt faxságot se nézek mert csak felbasz a nyilvánvaló manipuláció...

lombroso · http://www.szajtepo.blogspot.com 2009.01.22. 18:18:36

@Perverzsrac:
Meg sem nézted a cikkben szereplő videót?

Perverzsrac 2009.01.22. 18:19:08

Komolyan mondom, ha ez a választási lehetőség az már rég szomorú. egyre pofátlanabbak, egyre silányabbak, egyre többet lopnak és egyre kevésbé ért bárki is ahhoz amit csinál. Lásd pm... Nem akarok én sokat, csak bekerülni a parlamentbe elsőre. A következő választáson tutira meglenne a kormánytöbbség, csak nem kell bedőlni egyik oldalra se és ha valaki korrumpálódik jól összeverjük kollektíven a pártból való kizárással egyidejűleg...

Perverzsrac 2009.01.22. 18:19:59

@lombroso: olvastam miket mondott, megnézni nem nagyon fűlik fogam.

reKorrekt 2009.01.22. 18:20:19

@Perverzsrac: Erős a gyanúm hogy annak idején az ekhó is csak azért született meg, mert éppen be kellett nyalni azoknak, akik nagy tömegeket érnek el. Értsd: színészek, újságírók, stb... persze ezt már senki nem fogja visszacsinálni, hisz az politikai öngyi lenne.

A videót még mindig nem néztem meg, inkább feldobtam egy gyenge csirkepörit, azt legalább biztos nem lopják el és nem adják a cigóknak... próbálnák csak meg.

derelyegrádi szellem 2009.01.22. 18:20:32

@mind2:

Én eddig megszámlálhatatlan emberrel talákoztam akinek apjának a kollégája, anyja, sógornője, ismerőse, unakhúgának az udvarlója felcsúti, hasonló történetek kíséretében. Hányan lakhatnak ott, nem tudom, de ezek alapján többen, mint Budapesten.

De szmokernek javaslom, hogy váltson munkahelyet, hátha ott lesz egy-két pápai gyerek, akik majd elmondják neki, hogy egy bizonyos ferinek az apját bizony többször elítélték jogerősen lopásért (pl bicikliket lopott az idősebb feri).

mind2 (törölt) 2009.01.22. 18:22:49

@Perverzsrac: azért mindegyik mocsoknak megnézném a családi offshore cégeit, stb.
Egyre jobban értem, Hitler miért lett rövid idő alatt rendkívül népszerű. Nem biztos, hogy a tehetsége és a karizmája az egyedüli ok, mert mindkettő volt neki,ezt ma már a kutatók / történészek is elismerik. De az nem lett volna elég. Kellett hozzá egy fülledt, áporodott, mocskos , értékhiányos és veszteségtudatos , igazságtalan társadalmi közélet - közérzet amin ő megtermett. Most már értem.Megértettem.:(

reKorrekt 2009.01.22. 18:25:40

Szegény Hofi, hány előadást tudna pedig most írni... ellenben van egy adócsaló 8 általános Sasunk. Az élet a legjobb forgatókönyvíró.

Perverzsrac 2009.01.22. 18:25:48

@korrekt bundáskenyér: én ebben teljesen biztos vagyok. Ezt írtam én is pár napja...

Perverzsrac 2009.01.22. 18:28:01

@mind2: lassan esik le:) Itt is lehetnének radikálisok ugye. Amúgy meg az is lehet a cél, hogy legyenek. Valamikor egy műsorban mondták, hogy akkor erős az mszp amikor a radikálisok is, hiszen ő az ellenpólus. Kell valaki akire kenni lehet a barna esőt ugye...

Perverzsrac 2009.01.22. 18:28:37

De tessék...már itt se tudok összeszedni az új pártomba embereket. Szomorú...

mind2 (törölt) 2009.01.22. 18:36:17

@derelyegrádi szellem: Aham ::)) Teszek rá, amikor Tokajjal jönnek, meg Ezüsthajóval, meg Korona úsztatással. Egy se pofázzon a micimackós hasonlatával. Merné az USA - ban bárki gyalázni a nemzeti jelképeket, nem látsz házat, ahol nincs kinn a lobogójuk.
Aztán, ha voltak abban a 4 évben is hibák, bűnök, tévedések ? 4 év, nem 1945 - 1990. 1994 - 1998. és nem 2002 - 2008 ( 9 / 10 ?) A politikai hatalomhoz gazdasági is kell, a politika abból él, ha tetszik, ha nem. Ha nem teremtenek valamiféle gazdasági bázist a hátuk mögé a 4 év alatt, soha nem nőnek nagypárttá és soha nem lesznek a kommancsok alternatívái. Aztán szubjektív véleményem igaz, de én a 4 év alatt büszke voltam arra, hogy magyar vagyok és hittem abban, hogy tényleg felemelt fejü nemzet lehetünk egyszer. Nem vagyok fanatikus, Orbán fan sem, de azért éppen tegnap láttam egy véresszájú kommancs kőművest munkáért könyörögni és az imádottjait szidni. Hát innen a hányinger :(

reKorrekt 2009.01.22. 18:37:18

@Perverzsrac: én szeretnék szociális miniszter lenni.

Perverzsrac 2009.01.22. 18:44:09

@korrekt bundáskenyér: Én pont azt mondom, hogy nem a haveroknak adok posztot, hanem annak aki ért hozzá. Csinálni kéne egy pár száz pontos programot és aztán szakemberekre bízni a végrehajtást. Szerintem itt is simán össze tudnánk gyűjteni 2-300 olyan pontot amit végre kéne hajtani és működőképesebb lenne az ország... Itt inkább elsősorban bázist kéne építeni és olyan szaktudású embereket, akik nem csak agymosott gombnyomogató képviselők lennének...és én bevállalnám hogy balról-jobbról felkérnék miniszternek embereket. De persze ez csak egy álom. szerintem 100 embert se tudnék összeszedni aki tényleg odatenné magát egy ilyen ügynek, pedig más megoldás nincs. Máshogy nem lehet elérni az alkotmány megváltoztatását, csak ha MI magunk meg nem tesszük.

Perverzsrac 2009.01.22. 18:47:00

és igenis én tent cityt szeretnék, közbisztonságot, megfizethető adószintet és valódi közteherviselést.

mind2 (törölt) 2009.01.22. 18:48:21

@Perverzsrac: Igen, ezt eltanultuk az oroszoktól. Az ő néplelkükre hajazunk, kell nekünk is egy cár atyuska / Putyin..stb, aki a birkáknak megmondja mit kell tenni, és aki után engedelmesen mehetnek.
Érdekes, 1998 - 2002 között nem volt barna veszély. Barna veszély márpedig kell, mert míg a birkákat lehet attól rettegtetni, közben a jogállami alapok megkérdőjelezésére, devalválására módosítgatására suttyomban marad idő és ok.
Aztán ha a jogot mindenki leszarja, a légüres térben a birkákat lehet terelgetni össze - vissza.
Figyeld meg, hogy maszatolják össze nap mint a nap az olyan fontos pillérek tekintélyét, mint az Alkotmánybíróság, Köztársasági Elnök, Ügyészségek,..... ha én mocskos vagyok, mindenkit bemocskolok ......

Perverzsrac 2009.01.22. 18:48:38

Ez a durva...
index.hu/tudomany/biotech/medd220109/
20% meddő? na ennyit a demográfiáról..

mind2 (törölt) 2009.01.22. 19:09:27

@Perverzsrac: erre is megvolt már a "liberális " válasz : na és, ha annyian leszünk mint az osztrákok, akkor mi lesz ?

mind2 (törölt) 2009.01.22. 19:11:02

Off
@Perverzsrac: hogy állsz az álláskereséssel ? Esélyek ?

Perverzsrac 2009.01.22. 19:11:25

@mind2: legyünk annyian de akkor kisebbség nélkül:))))

Perverzsrac 2009.01.22. 19:12:12

@mind2: új állást találtam magamnak. Miniszterelnök jelölt:) Erre teszem fel az összes álláskeresési támogatásom:)))))

mind2 (törölt) 2009.01.22. 19:15:05

@Perverzsrac: nem fog menni a jelenlegi tendenciák szerint ... Ha ez így folytatódik, ott leszünk mint Argentína. Be kell, hogy dobjuk a törölközőt, mert ezt finanszírozni egyszerűen nem lehet, majd legfeljebb az EU ad nékünk egy csődgondnokot, vagy inkább az IMF ? " Ilyen balfaszságot.... " - hogy egy klasszikust idézzek :) :(

mind2 (törölt) 2009.01.22. 19:19:56

@Perverzsrac: Hát figyi, ha Lech Walesa annak idején..... Sok eszköze neki sem volt, csak a becsülete, de az nagyon. Nem is tudták se megvenni, se megfélemlíteni... Ki tudja.
A nagyobbik gyerek ( tudod : lány vagy fiú ? ) épp ma nyögte be, hogy érdekelné a politológia szak is ( hiába no, kicsit olaszosan formálunk mi itthon véleményt erről-arról ;) , ha tanácsokat kell annak idején adni, ki tudja, felveszed kabinetfőnöknek ::)))) Jó családból való :D

Perverzsrac 2009.01.22. 19:22:27

@mind2: na tessék, itt a második aki sír a mutyi miatt de bezzeg már ajánlkozik a zsírosbödönhöz:) Csak tudod LEch Walesáról szólt a tv, rádió... Én itt tiltakozhatok, sőt máshol is. Max rámsütik hogy náczirasszistaköcsög. Ennyi. A média elhaééhat amennyit csak lehet. Nem hiányzik a haveroknak az igazi konkurrencia.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.01.22. 19:24:16

Kérem szépen azt hiszem következő vastagbőr jelölt keller pista ex-kosztpénzügyi államtitkár lehet aki-és itt a hír- az ellenzék előrejelzését kéri a makrogazdasági pályák vagy mik számításához. Hihetetlen....
Mondjuk hogy Kellernek bármilyen posztja van az is..

Perverzsrac 2009.01.22. 19:34:02

@Dexter Morgan78: és ő most felelős poszton van a pmben...

mind2 (törölt) 2009.01.22. 19:34:11

@Dexter Morgan78: 6 éve ezzel vannak elfoglalva, hogy az ellenzék miről mit gondol. Hát kinek a dolga a kormányzás ?
@Perverzsrac: Menj, nyugodtan indítsd a netes kampányodat. Vagy írj annak a bosszúállamtitárnak egy emilt, hogy mit gondolsz, mit csináljon.... magával ::))))

mind2 (törölt) 2009.01.22. 19:35:37

@Perverzsrac: ja, akkor értem.... A veress megkérdezte, hogy laci, mi a francot csináljunk, erre azt mondta a laci, hogy megkérdezem patásördögöt. :))))

Perverzsrac 2009.01.22. 19:39:42

@mind2: ennyit tudnak. és ezért még fizetést is kapnak meg sofőrt...

mind2 (törölt) 2009.01.22. 19:41:35

@Perverzsrac: de patásördög most influenzás, úgyhogy ezt is bukták.::)))) Szetintem megkérdezhetik Pakisztán, és Ukrajna, valamint Szomália pénzügyminiszterét, hogy illenkor mit is szoktak csinálni. Bár még náluk is szarabbul állunk, mert nekünk se atombombánk, se olajvezetékünk, se tengeri kalózaink nincsenek.... márpeddig ezek legalább hoznak a konyhára:::)))) De ott a verók, üzletelni ő is nagyon tud ::))))

mind2 (törölt) 2009.01.22. 20:08:03

@Dexter Morgan78: Köszi, ezzel megkoronáztad a napomat :) Na csá mindenkinek :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.22. 20:21:47

A napnak még nincs vége:

"Burány Sándor szerint aggályos lehet a Fővárosi Főügyészségnek az MSZP–SZDSZ VI. kerületi frakcióját érintő kezdeményezése a terézvárosi ingatlanügyben. Az MSZP fővárosi elnöke erről csütörtökön nyilatkozott az MTI kérdésére. Burány úgy fogalmazott: ha a Fővárosi Főügyészségnek csak annyi bizonyítéka van, amennyit egy szavazási lista jelent, amely több mint négyéves, és azóta is mindenki számára hozzáférhető volt, akkor a hivatal kezdeményezését aggályosnak tartja. Ennél több bizonyítékról pedig nincs tudomásom – tette hozzá a szocialista politikus."
www.mno.hu/portal/611038

Maximio 2009.01.22. 20:27:25

Ez a verók egy suttyó, undorító faszfej. Egyszemélyben megtestesíti az erkölcsileg nullán lévő, a közvéleményt, a sajtót és az igazságszolgáltatást semmibe vevő, és ezt gőgös felsőbbrendűséggel hirdető maszopot. Mindenkinél mindent jobban tudó, illetve magukról ezt képzelő emberek gyülekezete, akiknek hozzáértéséről pillanatok alatt lehull a lepel, bármibe kezdenek is. Saját magukat az írott törvények felett állóként kezelik, emellett cinikusann semmibe veszik a tisztesség, becsületesség és a józan ész által diktált íratlan törvényeket, mind a politikában, mind a gazdaságban. A legrosszabb dolog az, hogy Verók csak egy arctalan senkiházi, akihez hasonló százegy van még köztük. Annyira elszemtelenedtek, hogy most már mindent megengednek maguknak. Tényleg nem lehet már mást javasolni, kötél, falhozállítás vagy máglyán elégetés. Ezekből talán tanulnának. Ma is feljövök így estefelé a Vastagbőrre, szembesülök a napi posztokkal, mindjárt három szól ezekről a köcsögökről, amiknek az elolvasása után legszívesebben magam tekerném ki a nyakát ennek a Veróknak, meg az összes többinek is.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.01.22. 21:02:44

En nem ertem mi ez az ertetlenkedes, en nagyjabol ezt vartam a szociktol es bejött, eleg öreg vagyok mar, sajnos voltam tapasztalataim, de lesz ez meg rosszabb is, mert mar innen is latszik hogy fogy a love, a többi elvtarsak attol tartanak hogy nekik nem jut.

Kezivezerlessel, le lehetne allitani az ügyeszseget, de ugy latszik most ne ez az erdekük.

reKorrekt 2009.01.22. 21:04:30

@laspalmas: háttessz PONT ELÉG szerencsére.

Perverzsrac 2009.01.22. 22:20:20

kimoderáltak? KIMODERÁLTAK??? HÁT VAN EZEKNEK BŐR A KÉPÜKÖN???? LASPALMAS MONDJON LE! vagy lámpavasra laspalmassal :)

Perverzsrac 2009.01.22. 22:21:29

komenista cenzúra van itt kérem...bár volt kitől tanulniuk az biztos

Perverzsrac 2009.01.22. 22:29:48

@laspalmas: na erre már nem is reagálunk? ha? HA? gyere ki a hóra, lejátszuk kis moderáló!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:02:16

@páctivald:

Bocs, ha már mondták volna. Seres Máriát interjúvolta múltkor ugyanebben a műsorban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:05:25

@martonx:

Miféle menetrend? Nálunk még a MÁV se működik.:P

Nyakravaló 2009.01.22. 23:10:09

Én megmondtam, hogy ezek után ne csodálkozzon senki sem, ha a szélsőségesebb erők teret fognak nyerni. Szerintem ezt hosszú távon senki nem fogja lenyelni.

Ide figyelj te verókl Arról miért nem pofázol, hogy azok a cégek, melyeknek eladtátok a házakat jóval magasabb áron adták TOVÁBB?

Az még jobb vicc volt, hogy szegény képviselők nem értenek hozzá... - akkor meg miért vannak?!!! Azért, hogy asszisztájanak a nyíltszíni lopásokhoz?l Szegény, szegény képviselők, most mi lesz velük? Nem rossz az ultiparti a cellában, de ha szerencséd lesz verók, akkor a kapuvári buzibárba is benézhetsz...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:10:15

@belzebubó:

A nürnbergi per vádlottait azért ítélték el, mert ők veszítettek. (Ettől persze még elfogadhatatlan dolgokat csináltak.) Külön aggályos, hogy melyik rangfokozatig számít, hogy parancsot teljesített és mikortól nem érv. Ha Sztálin és Amerika veszít, akkor ők lennének most "háborús bűnös" kategória.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.22. 23:13:09

Börtönben ülők után ígényeltek családi pótlékot
index.hu/politika/belfold/bortonpotlek/

Kész b+! Hazajövök a kocsmából, és ezt látom, legközelebb haza sem jövök, a picsába!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:19:57

@mind2:

"KÉPTELEN VAGYOK ANNYIT ENNI, AMENNYIT HÁNYNI SZERETNÉK !!!!!"

De ugye azért nem vagy bulímiás?:)

Nyakravaló 2009.01.22. 23:21:32

Tolvaj ingyenélő bandatag vagy verók. Figyeljél, nem örülnék annak, ha lopsz, de ha egy sikeres országot - nota bene - egy sikeres kerületet igazgattál volna, és megszavazol magadnak 1 évi fizetésed értékével egyenlő prémiumot, azt mondom, nem etikus, felháborító, de lenyelem. Na de így??!! És önkormányzati pénzből hirdetsz? Ennyi eszed van? Aki eddig nem tudta (elképzelhető), most majd a hirdetésedből jól megtudja, hogy az 2009. januári lebukott maffiavezér verók miket csinált.

A többi MSZP-s tolvaj hogy van? Nem szivárog fel a fekália? Hát nem is, mert onnan meg ömlik lefelé.

Én mindenkinek tisztelem a világnézetét. Na de, hogy ezt az országot maffiózk irányítják? És ez a verók ezzel a pár milliárddal még labdába sem rúg mellettük?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:25:06

@derelyegrádi szellem:

Istenem, ezek a leggyengébb érvek... A Zorbán apja így, a Fletó faterja úgy. Engem nem az apjuk érdekel, hanem az, amit ők csinálnak. A jelenlegi helyzetben ez is bőven sok, főleg a hatalomgyakorló oldalt tekintve.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:28:07

@mind2:

Meg kellett hozzá egy elvesztett háború, a gazdasági világválság, az óriási munkanélküliség, a borzalmas közbiztonság, a kikiáltásától kezdve létező ellenszenv a köztársasággal és a demokráciával szemben, az alapvető kiábrándultság, és egy kis bűnbakképzés sem ártott.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:29:09

@Perverzsrac:

Csak nehogy az legyen, hogy a radikalizmus erősebb legyen a Maszopnál.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:31:05

@Perverzsrac:

Én adok egy piros pontot a 2-300-hoz.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:32:07

@mind2:

De nem ám, mert akkor Bolgárúrék szerint egyenesen barna kormány volt.:)

Nyakravaló 2009.01.22. 23:32:35

Mi lesz most verók? Ezzel az ismertséggel érdemes lenne valamit kezdeni, nem gondolod? Álljatok össze a whiskys rablóval, és alapítsatok offshore céget.

A következő lenne a szlogenetek: Nincs menekvés: ambrus verók két jóbarát, együtt hajt és issza a borát, bank vagy ház tömindegy tolvaj s rabló nekimegy

Remélem jól meg fogod tapogatni a magad tégláját a tettes, ideológiai, maffia, faj- és felekezeti társaiddal ergyütt, akiknek nem tudták a lopást és a hazugságot időben abbahagyni!!


akár bankba, akár otthon, lopjunk együtt verók


miért vinné bankba a pénzét, úgyis kiraboljuk, ha otthon hagyja, akkor meg eladjuk a házát.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:36:03

@Perverzsrac:

"A házaspárok húsz százaléka meddőségi problémákkal küzd Magyarországon a legfrissebb statisztikai adatok szerint, azaz minden ötödik pár szembesül azzal a ténnyel, hogy nem akkor és nem úgy érkezik a gyermekáldás, ahogyan eltervezte."

Sok párnál pedig az jelent problémát - nem nekik, másoknak -, hogy a gyerekek hamarabb érkeznek. (És nem azért, mert koraszülöttek.)

"Ha a tendencia nem változik, a következő generációknak csak töredéke élheti át a természetes fogantatás örömeit."

Azért ez tényleg gáz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:38:51

@Perverzsrac:

Tényleg, mi is lett azzal a Kapolyi-Keller-féle Viktor-megfigyelési botránnyal?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:40:16

@mind2:

Szomáliának nincs pénzügyminisztere. De még kormánya se.:P Nem is tudom, hogy Szomália neve még hogy létezhet.:) (Ez most tényleg komoly.)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.22. 23:41:23

@Perverzsrac: Isten hozott, ez itt a kapcsolat 1.1.0 :o)))

(én mindig is sejtettem, de eddig sose mertem kimondani... öööhm, akarom mondani szép estét az illetékes elvtársaknak! :o)

Mj: Te aztán egy grafomán némber vagy, tudod-e?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:45:26

@Perverzsrac:

Engem is moderáltak már ki, amikor egy nagyon durva helyesírási hibára reagáltam finoman és előzékenyen a John Emesés posztban.:) De legalább kijavították, úgyhogy innentől kezdve nem is érdekel.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.22. 23:49:03

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Régóta.:P Ráadásul 4 és fél éves korom óta írok, olvasok, írok, olvasok... Mind a mai napig.:-S

mind2 (törölt) 2009.01.22. 23:50:00

@Mj: " Szomáliának nincs pénzügyminisztere. De még kormánya se.:P Nem is tudom, hogy Szomália neve még hogy létezhet.:) (Ez most tényleg komoly.) "
Magyarországnak sincs se pénzügyminisztere, se kormánya, ....vagy igen ????????????
Hát nem vetted észre maró gúnyomat ?
Na kis "sormintás " joccakát ;)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.22. 23:51:20

more: itten vagy -e még?
szerinted olcsóbb megvenni online a jegyet a 22.-i fulham - west brom meccsre, mint kiküldeni valamelyik ismerőst a jegyüzérek közé? :o)

40 font körül lehet neten venni, vagy valami ilyesmi, ha hamisítunk egy nemzetközi diákot, az 2 év, de csak 30 font, mit tanácsolsz? :o)

(holnap kimegy ismerős megkérdezni a helyszínen is, de most jó az árfolyam és szívem szerint megvenném gyorsba)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.22. 23:55:33

@Mj: Mit tudsz, a grafománt vagy a némbert?
(ezt a hozzászólást amúgy napokig tudnám elemezni, tetszett, de tényleg!)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 00:03:26

@mind2:

Magyarországnak van pénzügyminisztere, erről személyesen is meggyőződtem már, ami nem tett jót a vérnyomásomnak. Kormánya is van. Csak inkább nem illetném jelzőkkel. És bizony ez nem is olyan vicces, pont azért mert léteznek, és így léteznek, ahogy.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 00:05:38

@Félkupica_Fehér_Főnök:

:) A grafománt. Különben azzal folytattam volna, hogy 16 éves korom óta ***ok, ****ek, ***ok, ****ek... Mind a mai napig.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:14:09

@Mj: Ejjj, a nagy részét meg tudtam fejteni a csillagos részeknek (van erre külön dekóderem, bibííí :o) )

ezt dobta ki:
-molotovozOK
-rendőrt verEK
-számszeríjazOK
-kommentelEK

csak azt nem értem, hogy az utolsót miért kellett kicsillagoznod, hisz ez se nem szégyen, de nem megbotránkoztató :-P

Nyakravaló 2009.01.23. 00:29:19

Olcsó önkormányzati képviselői mandátumok bérelhetők. Bruttó havi fizetés tökmindegy, azt is zsebbe adom, nem kell érteni semmihez, funkcionális analfalfabéták előnyben. Támadhatatlan pozíció, felelősség semmi. Mi kell még, hát bolond vagy, ha ezt kihagyod!!! Hívd verókot, a 06 90 60 69696969-es telefonszámon. NEM emeltdíjas (az első 10 másodperc), ha beválsz, az ÁFA felét is megkapod, csak írd alá az előterjesztést és szavazz, szavazz, szavazz, itt a verók rádió a 1067-es ultrarövidhullámú irányítószámon. A következő percekben én fogok nyilatkozni (vistván) a hogyan áldozzuk fel magunkat a tahók... oppardon az okos választókért, akikért AUDI A6-ost nem kímélve offshore céget alapítva mindent megtettünk... itt a verókrádió Budapest VI. kerület, a fémrácson innen és túl. Ne hallgass a FIDESZ szavára szavazz verókistvánra! Rövidhírek. Példátlan támadást indítottak verók istván, Budapest VI. kerület polgármestere ellen a blog.hu vastagbőr blogján. Egyes hozzászólók szerint verók istván lopott. Ezt én is verókistván cáfolom. CÁF. Apróhirdetések. Meghurcolt polgármester ingatlaneladásban érdekelt offshore céget cserélne börtönépítési tapasztalatokkal bíró hasonló cégcsoportra. Itt a verókrádió, Budapest. Zenei kívánságműsor, kedves hallgatónk verókistván kérésére következik a börtönablakában című szám. Itten megint én beszélek verókistván kedves szavazóim, az előbbi számot az ellenzéki Fidesz nyomására beépült ügyészségi alkalmazottak csempészték be, de ez csak egy balga provokáció volt. Vendégem Buránysanya. Sanyikám, mi a faszt nyilatkoztál az előbb? – Hát ne haragudj Pistám, tisztellek, becsüllek, de hülye vagy. Nem lett volna elég két-három házat eladni? Minek kellett MINDET? Megmondta a Feri is, hogy neki is kell lóvé. Milyen Feri, milyen Feri, hát aki a faszát minden magyar arcára veri, tudod, aki nem kispályázik, neki négymilliárdja van, nekem meg három, neked miért nem volt elég egy? Mi aaaaaa úúúúúúááááá… Itt verók rádió Budapest VI. kerület, a gazda verókistván beszél. Reklám következik. Olcsó kések, olcsó árak, burány sándor nincs már állad. Kések, boxerek, kardok minden mennyiségben. Ugyanitt leértékelt önkormányzati képviselők és Andrássy úti paloták ma 8 és 9 óra között megvehetők! Akciós árak! Csak ma! Csak most! Brazil pesóban fizetőknek vissza nem térő alkalom! Érdeklődni a verokistvan@offtolvajvagyokshore.com e-mail címen lehet! Verókrádió, az igazság rádiója. Remélem minden kedves választóm tisztán veszi az adást! Adásunkat az Andrássy úton most légköri zavarok miatt nem lehet fogni… de aki olvasta a mai Szabad Népben leadatott hirdetésemet, az tudja az igazságot. Felolvasom: … Na. Hogyanszondja… Ööööö ÁÁá. Hát baszd meg Józsikám, nem azt mondtad, hogy nyomtatott nagybetűkkel íratod meg, tudod jól, te barom, hogy a kisbetűket nem ismerem…- Mi vaaaaan, hogy nincsen kikapcsolva a mikrofon? Itt verókrádió, a soseloptam polgármesterek rádiója. Kedves hallgatóim, a hirdetés felolvasása technikai okok miatt elmarad… Reklám következik. Üres az élete? Szeretne Lotz Károlytól festeni tanulni? Lopjon….öööööö… lakjon Ön is az Andrássy út 3-ban. Felújított lakások 500 000 Ft/m²-es áron. Érdeklődni a talpigbecsuletes@verokhaverjahu e-mail címen lehet. Még mindig verók vagyok, szervusztok, kedves választók. Az előző reklámozó micsoda egy barom. Csak hozzám kellett volna fordulni, nálam 5 Ft/m²-os áron vehettetek volna. … (Szünet.) Nem megyek, neeeem megyek, talpig becsületes vagyok!!!!!

Sajnálattal tájékoztatok mindenkit, hogy az ellenségeim áskálódásai miatt rádiónk adását ideiglenesen megszünteti. Kedves rajongóim, ne csüggedjetek! Hamarosan találkozunk a Markó utcában, ahonnan jó légköri viszonyok esetén továbbra is élvezetitek áldásos lopá… tevékenységemet. Ui. Nagy tételben brazil pesót eladnék, minden érdeklődő írjon a szökésbenatolvajverok@mszpszdsz.hu e-mail címre! Ugyanitt esőerdő nagy tételben, védett trópusi állatok, indián nők és Ayrton Senna koporsója is megvásárolható!

Perverzsrac 2009.01.23. 00:32:13

@Félkupica_Fehér_Főnök: ezt moderálták ki tőlem...bezzeg neked bennhagyták. szép kis demokrácia meg jogállam

Perverzsrac 2009.01.23. 00:37:36

@Félkupica_Fehér_Főnök: majd adok én nekik a terem búráját! :)

Perverzsrac 2009.01.23. 00:38:20

@Mj: szexelni nem szoktál? vagy enni? :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:41:42

@Perverzsrac: De most már legalább tudod, hol a helyed :o)

Perverzsrac 2009.01.23. 00:43:43

@Nyakravaló: ez kurvajó volt:) magad írtad? :) Mert akkor máskor minden cikkhez kérünk egy hasonlót:)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:44:03

@Perverzsrac: Ha jól sejtem, akkor most jön a 12 órás kitiltás... hát öregem, nem kellett volna provokálnod xD

Perverzsrac 2009.01.23. 00:45:29

@Félkupica_Fehér_Főnök: jól értem, hogy keménykedünk, keménykedünk? :))))

Perverzsrac 2009.01.23. 00:46:27

@Félkupica_Fehér_Főnök: ugyan a tegnapi nbh kihallgatáson mindent rájuk kentem. Holnapra már előzetesben csücsülnek a nácirasszisták

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:50:27

@Perverzsrac: se szexelni, se enni, mert se ******ni, sem pedig **ni nem volt a 23. 00:05:38 -kor született hozzászólásában, biztos van ilyen is :o)

Perverzsrac 2009.01.23. 00:53:20

:) sorrendben haladok mindig:)

Nyakravaló 2009.01.23. 00:53:54

@Perverzsrac:

Köszönöm, örülök, ha jól szórakoztál rajta. Saját magam írtam, puszta kedvtelésből - megpróbáltam a tehetelenséget kiírni magamból. Nem pénzért...

Ui.: Ha érdekel óccsó repülőjegy brazilba, keress nyugodtan :-)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:54:10

@Perverzsrac: Csak kiélvezem azt az időszakot, amikor a kedvesaranyosszépésokos cenzúratisztek nincsenek a környéken :o)

(amúgy tényleg jelent valamit, hogy Neked kitörölték azt a bizonyos hozzászólásod, és az enyémet bent hagyták... gondolkodj el ezen egy kicsit)


he, he, he :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:57:41

@Perverzsrac: Helyes beszéd, és akkor itt szeretném megjegyezni Nekes és a Kedves NBH-s uraknak, hogy az előző postban Marx -tól idéztem egy szépet, a címemet így nyugodtan ki is húzhatják a kis noteszukból, mert én bizony nem vagyok "olyan", köszönömszépen! :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 00:58:25

elfogyott a sör, akkor hát: jó éjt kedves elvtársak!

Perverzsrac 2009.01.23. 01:06:37

@Nyakravaló: aha! Szóval nyakó istvánt rejt a neved értem én:)

Perverzsrac 2009.01.23. 01:07:37

@Félkupica_Fehér_Főnök: mert te tudod hogy hol laknak és félnek tőled:) meg a nevedtől:) azt hiszik egy perverzt szopathatnak simán:))))))

Nyakravaló 2009.01.23. 01:08:42

@Perverzsrac:

Ööööö... csak annyira vagyok nyakó, mint amennyire te perverz :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 01:46:02

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ismerjük egymást?:D Talán bekapcsolva hagytam a webkamerát?:O Az utolsó lehetett volna "lincselgetek" is.:)

Lacika811 2009.01.23. 01:50:29

Én ebből az egészből csak azt nem értem, hogy lenyeljük simán azt is, hogy mindent ellopnak...
(személy szerint egy politikusól 30% köröli lopást várok el, ezt sejtésem szerint a Fidesz még tán tartotta is mikor ormányzott. Kormányozni nem kormányzott, de az ezt már el se várom)
De kis naivok, mert elhiszik hogy nem lehet ezt a vagyonmentést visszacsinálni... Pedig ők és a felmenőik mutatták rá a példát sok sok évvel ezelőtt, hogy hogyan is kell államosítani... Kicsi barátaim, azért mert most 2009 van, azért ez már nem következhet be?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 01:50:59

@Perverzsrac:

Enni nem 16 éves koromtól eszem.:) A többit már leírtam.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 01:55:49

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ejj, micsoda mentalitás... Ha elfogy a sör, máris aludni mész? És mi van akkor, ha este a barátnőd/leendő barátnőd társaságában iszod meg a söradagodat?:P

belzebubó 2009.01.23. 05:45:16

@Mj: Ezt a nürnbergi párhuzamot tegnap reggel a rádióban egy büntetőjogász hozta fel a Kossuthon.Ő volt a kontra vélemény.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 06:32:16

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Igen, azt jelenti, hogy nem kukkoljuk a blogot 7/24-ben. :P
Már belefáradtam a börtönpótlékos linkek kiszedésébe, látom, többeket érdekel a téma-->ma post, türelem! :)

Amúgy nem komcsi hajlamból szoktam kikapni az érdekesebb linkeket, hanem azért, mert post születik belőlük, és addig meg másoknak legyen meglepetés. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 06:35:36

@Mj:

Meg egyszer ugyanazt elküldted 12-szer, azt is kikaptam...:)

molaris 2009.01.23. 08:10:05

@Nyakravaló:
Amit leírtál az piskóta! Az önkormányzatok szövtségének álláspontja szerint, a képviselőknek nem kell érteniük az általuk megszavazott dologhoz.
Akkor lenne egy kérdésem: miért nem szórjuk egy kalapba a választhatók névsorát, és sorsolunk belőle megfelelő létszámot? Akkor sem lenne ezek szerint visszalépés a komcsi rendszerhez, mert ott is a párthűség határozott. Egyben siralmas is ez a kép, mert jól érződik rajta a "zsigeri" és nem értelmi politizálás. Ez az eredménye a "bulvárközéletnek". És az a szomorú, hogy minden politikai képtődmény, alapvetően, most is ugyan- e taktika mentén nyomul.

A konkrét esetben, ráadásul ez sem lehet mentség, mert mint a kerület lakói, tisztában kellett lenniük a helyi ingatlanárakkal. Egyik sem saját tulajdonát adta el 20000 Ft- os négyzetméter áron. Mert azért és akkor már nem hülye.

reKorrekt 2009.01.23. 08:13:31

@laspalmas: áhá! szóval nem elég hogy strókom lesz a postoktól, még szívrohamom is legyen?

:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 08:16:04

@korrekt bundáskenyér:

A világért sem szeretném, hogy bajod essen. De ugye erős a blogok közti verseny, fent kell tartani az érdeklődéseteket. :P

reKorrekt 2009.01.23. 08:18:48

@molaris: az a baj, hogy az emberek zöme mivel dolgozik, így többek közt időhiánymiatt sem lenne képes összehozni még a kopi cédulákat sem. Gondolom nem véletlenül van szabályozva azok minimális száma. Na pont ezért.
Indíthatunk mi Vastagbőr Pártot - bár a párt szótól már a hideg ráz - szóval legyen inkább mondjuk Vastagbőr Kongruens Föderációt, de milliárdok hijján a kutya nem venne/szerezne rólunk tudomást.
Ez is egy undorító momentuma a rendszerbek, a kampány. Akkora pénzeket síbolnak el ott is hogy ajaj... bár az legalább nema miénk (max csak az volt, mielőtt ellopta a párt).

reKorrekt 2009.01.23. 08:22:54

Némááá:

"...Bajnai szerint nem tartható fenn az, hogy a pártok választási kampánya – csak azért, mert többen élnek állami juttatásokból, mint munkából – döntően arról szóljon: az állami újraelosztásból kinek mennyivel többet ígérnek. A pártok versengése 10 éve arról szól, hogy az újraelosztásban érdekelteket megnyerjék, miközben a versenyképességet fontosnak tartók nem tudnak hasonló támogatottságot elérni – kesergett a miniszter..."

Ezt a bal karomra tetováltatom...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.01.23. 08:34:10

@mind2: tény.

szellem: konkrétan voltam is náluk Felcsúton. Szóval nem csak a levegőbe beszél, tényleg ott lakott (született).
Munkahelyet meg most nem váltok, elvagyok itt mint a befőtt.

kej 2009.01.23. 08:37:31

még egy kiegészítés verók hülyeségeihez. az infoádióban azt bírta nyilatkozni, hogy "az a baj a független ügyészséggel, hogy túl független".
gratula baze. tán nem véletlen, hogy "túl" "független" bár néha vannak kétségei az embernek...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 09:05:41

@Mj: Akkor bizony elmarad az estimese :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 09:12:32

@belzebubó:

Nekem meg történészek hozták fel az óráimon.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 09:13:17

@laspalmas:

Arról a szerver tehet., én csak próbálkoztam.:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 09:51:03

@Mj: Nem feltétlenül, csak egy idő után a non-verbális részét jobban értékelem a dolognak xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 09:57:48

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Gyerekkoromban én is szerettem a bábszínházat, a szereplők jobban is érdekeltek, mint a narráció.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 10:08:37

Na látod, kézügyesség kérdése az egész, ami kompenzálja a sör miatt meg-megakadó nyelv okozta kommunikációs zavart :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 10:21:37

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ezt úgy mondod, mintha a nyelvvel csak kommunikálni lehetne.:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 10:31:35

@laspalmas: Jajj már, tudtam, hogy ez lesz a vége :o)
(viszont legalább egy régi postot találtunk erre, de ugye nincs harag?) :)

molaris 2009.01.23. 10:48:04

@korrekt bundáskenyér:
Nem válogatunk. MINDEN választható neve, és sorsolás. Ha úgy sem kell érteni semmihez?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 10:48:30

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Én például nagy hangsúlyt szoktam fektetni a nonverbális kommunikációra.:) Ez esetben külön pech, hogy neten máshogy nem lehet kommunikálni.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 10:49:12

@molaris:

Ez amúgy visszatérés lenne az athéni demokrácia gyökereihez.:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.23. 11:10:06

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Jaj Főnök te összetévesztesz engem a "hagyjad abba"-moderátorral. :))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 11:30:53

@Mj: De a nyelvedet előszeretettel mutogatod itt is, ami azért már közelít a non-verbálishoz. :P

Egyszer egy nyaraláson találkoztam egy lánnyal, aki kb. 10 percenként rákacsintott valakire, baromi profin csinálta, mert mindenki azt hitte, hogy csak neki kacsintgat... szóval kellett hozzá pár nap éber figyelés, amíg leesett a dolog mindenki számára. :o)

@laspalmas: Csak szeretem megismerni a határokat, ezek szerint még nyújthatom picit :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 11:44:41

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Itt pont azért használok hangulatjeleket, hogy - micsoda meglepetés - kifejezzem a hangulatomat.:) Azért nyelvet ölteni meg kacsintani elég ritkán szoktam - ebből lesz az egyszemű kígyó:) -, vannak ennél sokkal diszkrétebb jelzések is.:P Bár inkább a nyelvemet öltögessem, mint a ruhámat.:)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.01.23. 12:14:50

Verók Szamárszex Lófasz Melegpornó István
hajrá google

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 12:21:22

Hogyhhe? Azt hiszem kezdünk elkanyarodni a témától, az egyszemű kígyós gondolatmenetet pedig frankóra nem értem :o)

A ruhás dologban végre egyetértek, nem kell azt felölteni, ha egyszer már megszabadultál tőle xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 12:29:54

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Na akkor most szépen elmagyarázza a tanítónéni a buta, rossz gyereknek.:P Hát mi öltögeti a nyelvét? A kígyó. És mi van, ha kacsint is hozzá? Akkor egyszemű kígyó.:P
És ha mondjuk latexből van?:)

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.23. 12:55:52

Lázas és beteg vagyok, de ettől a faszfejtől rögtön dührohamot kapok!!!!!!!!!!!!!!!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 13:00:02

@Mj: Áháá! Akkor hát mégis csak én kapcsoltam össze a fentieket egy olyan témával, ami szóba sem került, az én hibám :o)

A latex azért nem játszik, mert attól eleve nem kell megszabadulni, így pedig teljesen érdektelen, hogy fel kell -e venni, avagy sem.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 13:01:08

@ermi50xn6j2:
Hello!

Helyezd biztonságba az öszes törékeny holmit a közeledből és kezdd el olvasni a többi posztot is ;-)

Horizont 2009.01.23. 15:22:29

"ez az ügy akkor sem hatna ki az MSZP-re, ha kiderülne, hogy igazak a vádak."

Valóban így gondolják? Na akkor lesz pofára esés! Az önteltségük határtalan!!
Milyen emberek ezek?
Nem is lehet már erre mit írni. Káromkodni meg nem szeretnék!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 16:28:52

@Horizont: Végül is embertelen lenne, ha hagynánk, hogy a Zuschlag ismerősök híján unatkozzon egyedül abban a tágas cellájában :o)

Most csak néz ki szomorúan a rácsok között, de ha minden összejön, akkor alakíthatnak bent saját kosárcsapatot is :o)))

Horizont 2009.01.23. 16:43:13

@ermi50xn6j2: jobb lesz ha Vastagbőr elvonókúrát csinálsz magadnak, mert baj lesz!
Amúgy JOBBULÁST!

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.01.23. 18:00:30

Horizont

Köszönöm, de azért olvasom el a cikkeket, hátha a nátha ész nélül menekülne el belőlem, na és az országból, ennyi piszokság láttán.-most meg majd meggyulladok olyan melegem van.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 18:58:39

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Naugye, kellett neked itt értetlenkedni.:P
De a latexnél is számít a le- vagy felvétel, csak ebben az esetben annak örülsz, hogy fölveszik, esetleg kellékekkel is ellátják.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:08:42

@Mj:
Látom, nagyon otthon vagy a témában, taníts kérlek!!! xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 19:09:49

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ezek gyakorlati foglalkozások.:P Elméletet meg tanulhatsz Genyórázótól.:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:39:56

@Mj: Elméletileg kösz a tippet, gyakorlatilag pedig legyél boldog a kellékeiddel együtt :P

xD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.23. 19:42:20

@Félkupica_Fehér_Főnök:

A kellékek is csak úgy jók, ha mást boldoggá teszek velük.:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.23. 19:50:55

@Mj: ez viszont már színtiszta elmélet, és ugye nem akarod elvenni genorazzo kenyerét? naugye! :P

Horizont 2009.01.23. 22:13:23

Előbb olvastam, olyan szemetek voltak, hogy szinte kiüldözték a lakókat a kiszemelt házból. Az Andrássy úton egy 90m2-es lakásért 17 millió forintot adtak csak! 17 milliót!!!
És bármelyiknek is van pofája megszólalni?? Kussolnának jobban járnának. Lassan a pitibb bűnözőket már nem is rakják börtönbe, mert "ezek" annyian vannak, be sem férnek. Sajnálatos, hogy 1-2 díszpintyen kívűl egy sem kerül be, hanem büszkén élik tovább a gennyes életüket.
A Gárdának ezeket kéne megfélelmíteni...

jpmjpm 2009.01.24. 10:49:04

@Nyakravaló: Verók Rádió nagyon jó volt. :)))

Nagyon az elevenedbe vágott a téma (jogosan), hogy egy ilyen írást nyomtál. :)))

sqyza 2009.01.24. 11:36:08

Verók basszon meg egy sündisznó!

sqyza 2009.01.24. 11:38:40

Ezért tartunk itt, mert ez a sok aljas féreg ellopja a közvagyont. A legdurvább, hogy álszent pofával még mást vádol. Pusztulj te büdös csótány a haverjaiddal együtt! Nem akar valaki végre vérdíjat kitűzni a fejükre? :P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 14:09:15

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Attól a nőtől amúgyse sokat lehetne már elvenni...:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 18:45:08

@Mj: ez most nagyon defenzív komment volt, nem ilyet vártam xD

Nyakravaló 2009.01.24. 20:26:58

@jpmjpm:

:-))))

de amint látod ez a valóság :-((((((

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.24. 22:17:50

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Most baj, ha sajnálom szegényt?:) Mellesleg nem lenne gusztusom elvenni tőle még a kenyerét se. Ahogy beleharap azzal az algaevő halakra emlékeztető szájszervével, bloá...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.01.24. 23:00:32

@Mj: bajnak nem baj, de a sajnálat a gyengeség jele, és le is vonom a megfelelő következtetést a dologból... :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.01.25. 00:25:12

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Igen, beismerem, gyengébb vagyok Genyórázó Máriánál.:D Gyengébb vagyok, mert nem dugtam végig 50-100 évet. Gyengébb vagyok, mert tizedakkora a szájam, mégis teltnek érzem. Gyengébb vagyok, mert nem szoptam le sorban, sőt, egyszerre se 9 bránert. Gyengébb vagyok, mert nem áll a hátam mögött 50-100 év pornózás, de nem is szerepel a terveim között a pornós karrier. Gyengébb vagyok, mert nem éneklek hepibörszdéjt Obamának szánalmas pózolással és hangon. Folytassam még?:)

grupi 2009.01.25. 13:00:15

Itt, ebben a kerületben, és ennek az önkormányzatnak dolgozott Huszár Attila, aki végül személyes és személyi tanácsadója lett a polgármesternek. Őt személyesen is ismerem.
Már évekkel ezelőtt menekülőre tervezte a dolgot, mert tudta, hogy nagy a lenyúlás, erős a gáz, és hogy ebből bukta lesz. Arra azonban ő sem és mások sem számítottak, hogy ez még a választások előtt, a szoc-lib uralom alatt kibukik.
Óriási pénzösszegeket nyúltak le. Sajnos részletes beszámolót nem terjesztett elő a nevezett illető.
Személye is beszédes azonban. Ő egy ehte zsidó családból származik, kárpótlásban is részesültek.
A szellőző műveknél volt anyagbeszerző, majd munkásőr(parancsnok) és természetesen pártfunkcionárius. Egy időben karikatúrái is jelentek meg, rajzolt. Kreatív ember. Estin a vasutcai közgazdaságit végezte, majd tovább tanult. Nevéhez fűződik a Datergon, mint vállalkozás, amit csődbe vitt, stöbbszörös cégátalakításokkal milliós lenyúlásokat hajtott végre. Ő volt a Bubiv reklám felületének tervezője. Az államot állandóan megfejte, az Apeh-ot kijátszotta. Ötször nősült. Válalkozásával az ukránoknak is tartozást hagyott hátra, de mindig megúszta. Óriási túlélő.
Erős SZDSZ-s kötődésű és kapcsolattal rendelkezik. A párt honlapjának arculatát is tervezte. Legutóbb is a terézvárosi önkormányzatban tündökölt, de most már csak háttér ember. Nem tudni, hogy kihallgatására sor fog e kerülni, mert érintettsége nem kétséges. Ne feledjük személyes tanácsadó. Nem rég volt kint Izraelben, ahol kért és kapott állampolgárságot. Ez egy védelmi eszköz. Most kettős állampolgár, nyugdíjas, vállalkozó és bűnrészes.
Kíváncsian várom a fejleményeket, és hogy az elhordott önkormányzati cuccokat, mobilok, laptop, stb; mikor kérik rajta számon, hogy más, nyomon sem követhető milliókról ne is beszéljünk.
Verókot talán erről és e felől is lehetne kérdezni.

Alex3000 2009.01.26. 15:29:33

Verók: neeeeem, te nem vagy benne, tudjuk, fel sem merülhet, kizárt, nem is tudtál semmiről, ugye? APEH ellenőrzést neki, meg az összes mocskos hazugnak!

derelyegrádi szellem 2009.01.26. 16:16:32

Ez a verók kifogyhatatlan a hülységekből.

"Jogászkodással próbál kibújni a büntetőjogi felelősségrevonás alól Terézváros ingatlanpanamába keveredett szocialista polgármestere. Verók István a köztévé reggeli műsorában is azt bizonygatta, a hatályos jogrend kizárja, hogy egy önkormányzati képviselő-testület tagjai hűtlen kezelést kövessenek el.

A politikus arra hivatkozott, a képviselő-testület tulajdonosként gazdálkodik az önkormányzat vagyonával, a vagyon tehát a sajtátja. Hűtlen kezelés viszont kizárólag idegen vagyonnal követhető el a Btk. szerint, tette hozzá Verók István. A polgármester azt is mondta, a képviselő-testületnek nem volt más választása, mint eladni az Andrássy úti palotákat, mert kötelező felújításukra nem volt pénze."

1./ nem kéne jogászkodni, először az elemi logikát elsajátítani. Korábban azt mondta ez a félhülye, hogy "kollektív büntetés alkalmazása" az összes igennel szavazó képviselő meggyanúsítása. Na mit is jelet a kollektív büntetés? Azt, hogy az is feleősséget kell viseljen aki NEMmel szavazott csak azért mert az igen döntés született. Tehát koll. bünt. mint fogalom, akkor jöhetne akár szóba is, ha a nemmel szavazókat is meggyanusították volna. De helyzet nem ez, verók, te istenbarma.

2./ A kerület vagyona igenis idegen dolog a képviselőnek, mert azt csak kezeli, nem tulajdonolja, te féleszű barom, olvasd már el az önkormányzatokról szóló törvényt, ha már polgármester vagy! Ha úgy lenne, ahogy mondod simán kivehetne bármelyik képviselő az Önk pénztárából bármennyit, hisz lopni (Btk 316 §) is csak indegen dolgot lehet! Szerinted ez így van? Te tényleg el akarsz indulni a világ leghülyébb polgármestere címért?

Ja, és könyörgön ne jogászkodj, bármi mást, fogjad a patásördögre, bármire, csak ne jogászkodj!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.01.26. 16:21:10

@derelyegrádi szellem:

Látom, nem bírod a csávót. :) Amúgy egyre erősebb a gyanúm (minden megszólalása után), hogy őt akarják beáldozni (minél nagyobb port verjen ez a panama, és a többi szóba se kerüljön), és úgy súgják neki eme fantasztikus mondatokat, amikben ő, mivel egy hülye, még hisz is.

grupi 2009.01.26. 17:14:16

@laspalmas:

Ismétlem magam.
- Mint mondtam, s írtam Huszár Attila Béla nevezetű alak a személyes tanácsadója a fickónak.
Őt pedig az SZDSZ támogatja, annak a hátszelével üzemel.
Itt folyik össze és teljesül a két szélhámos párt stratégiája és alakjai.
Szadeszes tanácsadó, maszopos polgármester és az egész szoc-lib frakció érintettsége.

Ezért és ezek okán/miatt tartunk ott, ahol.

Szétlopták az agyukat és az egész nemzeti vagyont, lenyúltak mindent. Ellopták a jövőnket, esélyeinket jólétünket és mindennapjainkat.

grupi 2010.01.17. 14:31:39

Tudom, hogy sok idő eltelt, de találtam egy nem régi hozzászólást egy blogban és szerintem a válaszom ott nem fog megjelenni. Ezért szeretném itt is elhelyezni, már csak azért is, mert az itteni aktualitásából az ügy mit sem veszített.
Ajánlom az érdekeltek figyelmébe.

Kedves Andassew Iván!

Kérem, fogódzkodjon meg jól. Én jobban ismerem a Huszár családot, mint Ön. Oly annyira, hogy családtag is voltam. Huszár Attila sokadik házasságának jóvoltából. Ma is az egyik fiával, mint féltestvérével vagyok, akit már a kedves Huszár Klárika és mostani férje Attila is mellőz. Szóval ennyit az Ön jól ismertségéről, vagy bennfentes kapcsolatáról.
És akkor most elmondom, hogy a Huszár egy link, mocskos, szadeszes csaló. Még a szellőző műveknél volt anyagbeszerző, amikor lopni kezdte a közös tulajdont. Aztán a BUBIV-nál, majd a rendszerváltás után a Datergonnál folytatta. Mint a Vastagbőr.blogban is írták, valóban Munkásőrparancsnok volt. Zsidó származású, az egész családot ismerem. Judit, Csöpi, Laci és Tamás voltak testvérek. Judit mozgássérült, gyönyörű lány tolószékhez kötve. Még szerelmes is voltam bele egy kicsit. Csöpi aranyos, Tomi rendes. Laci az eltévelyedett bárány. Isten nyugosztalja. Attila Béla a a család Beréyni Miklósa, hogy a népszerű szappanopera főhősével jellemezzem. A Vas utcában végezte a közgázt szakközép iskolai szinten. Idővel főiskolai végzettséget szerzett. A Datergont csödbevitte, a pénzt lenyúlta. Tolnai Lajos volt az ügyvédje és a vllalati jogásza. Vele intéztette a piszkos ügyeinek jogi háttérügyeit. Az államnak, az Apehnek és az ukrán maffiózóknak is milliókkal tartozott. Kibújt belőle. Kábé ekkor került közelebbi kapcsolatba az SZDSZ némely saját vallású tagjával. Elkezdte a honlapgyártást és az arculattervezést a "cég" számára. Klárika meg persze könyvelt. Ő az utolsó feleség. Még a IV., majd a XVII. kerületben kezdték a vállalkozásukat. Onnan települtek vissza a belvárosnak számító Terézvárosba. (A család az V. kerületi Semmelweis utcában egy 5 szobás összkomfortos nagypolgári lakásban élt. Ez a hetvenes években nagy szó volt.) A terézvárosi kapcsolat lévén az akkor adósságokkal küszködő vállalkozó házaspár lehetőséghez jut. Klára beül az önkormányzathoz, Attila pedig szintén önkormányzati alkalmazott lesz. Felélénkülnek. Házasságuk rendeződik, Klára letesz a válásról. Gondolatai a gyerekei jobb sorsára fordítódnak. Huszár Attila tudja, hogy gond van az munkahelyén és már várják a bukást. Ez annyira egyértelmű volt már egy évvel ezelőtt is, hogy mást sem igyekeztek tenni, mint felkészülni a váltásra, mint változásra. Ekkor már elkezdődött a tereprendezés, a kimenekülés. Egyedül arra nem gondoltak, hogy a Fidesz bejövetele előtt kiborul a bili. Még szerencse, hogy Huszár időben lépett. Ekkoriban nem volt más, mint a polgármester személyes tanácsadója.
Amikor a Magyar Hírlap az írta, hogy külföldön van Klára, akkor Izraelben voltak. Az ottani állampolgárságot intézték. Sikerrel. Ma Huszár Attila kettős állampolgárként az SzDSz élharcosaként egy nem megfelelőn ismert személy, aki részese volt és közreműködője a közpénzek eltüntetésének.
Nem részletez tovább. Viszont arra kérem kedves Andrassew Iván, hogy ne írja azt, hogy ismeri Klára asszonyt és jóságos mivoltát, valamint hogy a Magyar Hírlap ez ügyben igaztalanul írt volna ezt érintően. Én a fentiek és a bennfentességem alapján megnyugtatom, s egyben kérem, hogy ne tegye tűzbe a kezét érette, pusztán elfogultság, pozitív diszkrimináció, vagy politikai egysíkusága okán.

Auris 2010.01.17. 19:50:43

Ukrán maffia-SZDSZ-Izrael.

Ez az ember legalább kitart az elvei mellett...:)

süti beállítások módosítása