Skip to content


       Szűrés lista

Zéró tolerancia Miskolcon - mindkét oldalon

Azt hittük, szépen elsikkadnak a hétvége történései: Pásztor Albert sajtótájékoztatója, át- majd visszahelyezése. Nem így történt, valami elindult, kibuggyant a probléma a szőnyeg alól, és nem tudják / akarják már visszasöpörni. Hétfőn is Miskolcról szóltak a hírek, viták, és a Mokka is. A  legmeglepőbb fordulat az volt, hogy Drazsé, az ország Jolly Jokere megerősíti a miskolci rendőrséget. "Hétfőn találkozott Draskovics Tibor igazságügyi és rendészeti miniszter, Juhász Gábor rendészeti államtitkár, Káli Sándor, Miskolc város polgármestere és Simon Gábor, Miskolc II. számú választókerület országgyűlési képviselője. "A hétköznapok biztonságának javításáról szóló megbeszélésen" számos intézkedésben megállapodtak" - Hírszerző.

Megvizsgálják, hogy Borsod megye mely részéről lehet rendőröket Miskolcra vezényelni, megerősítik a kutyás szolgálatot, egy csapaterős századot (köznyelven rohamosztagosok) is a városba vezényelnek, a minisztérium partnerséget vállal térfigyelő kamerák elhelyezésében. A rendőrség szorosabb együttműködést kezdeményez a közterület-felügyelettel, a polgárőrséggel, a városőrséggel. Káli Sándor kérésére a szaktárca a jogszabályokat is megvizsgálja: rendőr megtámadása esetén alkalmazott szankciók, lakcímbejelentés szabályozása, valamint a jogos védelem, önvédelem büntető szabályozását.

"A résztvevők közös elhatározása alapján a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság 'zéró toleranciát' hirdet meg a közterületeken annak érdekében, hogy a legkisebb jogsértés se maradjon büntetés nélkül" - tartalmazza a közlemény. "

Vegyük át még egyszer! Pénteken (!) Drazsé szerint nem volt semmi gond Miskolcon (leszámítva Pásztort), hétfőn (!) meg levezényli a REBISZT? Hogy is van ez, miniszter úr? 360 185,2 fokos fordulat 3 nap alatt, amiből kettő hétvége? Nagy tapsot neki!

Tehát a rendfenntartás része úgy tűnik, rendben van, vagy legalábbis lesz a dolgoknak. Mindannyian tudjuk azonban, hogy ez önmagában nem megoldás, csupán egy tüneti kezelés. A tünetek pedig sokasodni fognak, mert a cigányság vezetői továbbra is csak a szavakon lovagolnak, a PC jobban érdekli őket, mint a probléma megoldása. Illetve szerintük az a probléma megoldása, ha nem beszélünk róla.  Itt egy csokor vélemény, nyilatkozat:

- Horváth Aladár, az RPA (Roma Polgárjogi Alapítvány) elnöke bejelentette, tényfeltáró delegációt küldenek Miskolcra, természetesen szakértőkkel megerősítve, hogy elemezzék a a Pásztor Albert nyilatkozata utáni (!) eseményeket, és a miskolci helyzetet.

- Az OCÖ (Országos Cigány Önkormányzat) közleményben köszönte meg Draskovicsnak, hogy felfüggesztette állásából Pásztor Albertet, és az ügyben belső vizsgálatot rendelt el. (Gondolom, a visszahelyezésnek nem örültek ennyire.) Szerintük Drazsé ezzel "a demokratikus értékrend mentén, döntésében nem az etnikai vagy pártérdeket figyelembe véve, hanem európaiként, demokrataként és felelősségteljesen cselekedett". Persze.

- Kállai Ernő kisebbségi ombudsman nem nyilatkozott.

Kaltenbach Jenő, a Független Rendészeti Panasztestület elnöke a Roma Sajtóközpontnak azt mondta: súlyos válságban van a magyar jogállami demokrácia, és ezt jelzi többek között az is, hogy visszahelyezték hivatalába a rendőrkapitányt.

Végül az aduász, akire már napok óta vártunk! Mohácsi Viktória:

- Az EP képviselő, hivatásos jogvédő kisasszony úgy gondolja, hogy le kellene mondania a tisztségéről a rendőrkapitánynak és Draskovicsnak is. Draskovicsnak azért, mert két nap alatt két ellentétes nyilatkozatot tett az ügyről, és ezzel.....kapaszkodjatok: a miniszter megvédte a rasszistákat!

Köszönjük Viktória, elégtelen. Drazsénak tényleg le kéne mondania, de nem fog, mert annyira azért nem europeener. Viszont nem tudom, kik azok a rasszisták, akiket megvédett. Pásztor, aki elmondta a bűnügyi statisztikát? Rossz hírem van Viktória: a tények makacs dolgok, nem lehet ellenük álszent sápítozással harcolni. Tenni kéne valamit a népéért kisasszony, hogy ne szülessenek ilyen statisztikák, tenni! Rávenni, rászoktatni, akár rá is kényszeríteni őket a tanulásra, munkára, társadalmi beilleszkedésre. Ja, az nem fizetne olyan jól, mint a rászistákkal riogatás? Elnézést.

zero:
Nagy nap volt ez a szombat, 2009.01.31.! Megszűnt Magyarországon a szegregáció! Hiszen Gusztos Péter azt nyilatkozta, hogy nem lehet "faji alapú kartotékokat vezetni", nem lehet megkérdezni senki etnikumát sem, nem lehet ezt az adatot tárolni, gyűjteni, kérdezni. Nagyon helyes! Ezzel Gusztos Péter megszüntette a szegregációt, hiszen ha nincsenek roma és fehér gyerekek, csak magyar gyerekek, akkor nincs szegregáció sem! Azt fel sem merem tételezni, hogy Mohácsi Erzsébet, Mohácsi Viktória vagy Gusztos Péter nyilvántartást vezetne a kisgyerekek etnikumáról, sőt, akár ilyen adatot merne kérdezni. Hiszen mindenki annak vallja magát aminek szeretné, én például ma örmény vagyok. Ki meri azt mondani, hogy nem?!

Sőt! Nincsen hátrányos megkülönböztetés, ha roma és magyar ember megpályázik egy állást, hiszen a HR-es nem kérdezheti meg, hogy ki milyen etnikumú, erre vonatkozóan nem tárolhat információt, és senkinek sincs a homlokára tetoválva hogy "roma" ...

És mégegy:
"Magyarországon nem lehetséges és nem is szükséges nyilvántartani a bűnözők etnikai hovatartozását" - nyilatkozta Finszter Géza kriminológus az Inforádiónak az angliai statisztikai nyilvántartás kapcsán. 

Sőt:
"Egy ilyen statisztika csak önbevallás alapján készülhetne, aminek nem sok értelme van. Ráadásul a rendőrök munkájában semmiféle segítséget nem jelentene, és csak arra lenne jó, hogy tovább erősítse a cigányok elleni előítéleteket. 

Hogy mi a különbség Magyarország és Nagy-Britannia között? Részben az, hogy a szigetországban gyakran a bevándorlókat tartják nyilván, hazánkban azonban az állampolgárok etnikai hovatartozásának meghatározása csak az alapján lehetséges, hogy minek vallják magukat.

Ha Magyarországon általános elvvé válna a cigány bűnelkövetők számbavétele, az a bűnmegelőzés esélyeit is rontaná, és növelné a társadalom előítéletességét. Nem a toleranciát, hanem a szembenállást alapozná meg a társadalom egyes tagjai között."

Mi kérünk elnézést! Egy kis csúcstatás, Angliában nem nemzetiség alapon nyugszik a statisztika, szimplán: fehér,fekete,ázsiai,egyéb ...

Címkék: politika társadalom pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr45918430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

66th Zealot platoon 2009.02.03. 11:06:54

Ugyi a 360 fokos fordulat csak vicc.
Mivel az nem jelent tul sok valtozast a velemenyeben,vagyis nullat.

kopaszfarkas 2009.02.03. 11:11:35

Tetszik, hogy megerősítik Miskolc belső védelmét, az viszont nem, hogy Borsodból szedik össze a hiányző erőket. Honnan viszik majd el? Putnokról, Ózdról, Barcikáról?
Mohácsivész jó hogy van. Ha ő nem lenne, több lenne itthon a liberális.

off: benéztem gusztostalan blogjára és találtam a kommentek között innen szedett dolgokat. Ez jó, csak nehogy a balfasznak meg kedve legyen ide átnézni. Elég bőven a Virág et. is.

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 11:12:18

Állapítsuk meg: drazsé elvtárs olyan mint a feles spinű elektron, kétszer kell körbeforduljon, hogy egyszer ugyanazon oldalát lássuk. :-)

csakb 2009.02.03. 11:15:30

@derelyegrádi szellem:

:DDDDD

Valóban, és a töltése is negatív! ;]

66th Zealot platoon 2009.02.03. 11:17:57

na igen, igen de az 720 fok lenne ha 2x fordul.
Maradjunk a 180 foknal, vagy ha arnyalni is akarjuk
legyen pl 189 fokos fordulat.

A_Harlem_Fekete_Führere 2009.02.03. 11:17:57

Végre! Nem kell milliárdokat költeni holmi Roma Integrációra (amegmi?!), OCÖ-re,és a Mohácsi klán is visszahívható Brüsszelből... a legeslegjobb hír amit el tudok képzelni.

66th Zealot platoon 2009.02.03. 11:31:30

Ja, Viki ne jojjon, inkabb menjen haza.

belzebubó 2009.02.03. 11:34:13

laspalmas:
Ma Kossuth reggel 6.40.
Állami Számvevőszék főigazgatóáhelyettese Pulay Gyula azt mondta a célzott támogatásokról,hogy
a rendszer problémája az,hogy teljeskörü adatok nem állnak rendelkezésre ki cigány ki nem az.A legutóbbi népszámláláson (akkor még nem akcióztak nekik) csak 200.000-en vallották magukat cigánynak. Pulay szerint nem tűr halasztást,hogy átvizsgálják mire költötték az elmúlt időszak 100-200 kisérleti programjából kapott pénzt, valóban a cigányság felzarkóztatására? A Középtávú Roma Fejlesztési Program pénzei sem tudják merre van.Valóban a cigányságra költötték? Ha tehát nincsenek megfelelő adatok,képtelenség felmérni a hatékonyságot,képtelenség a rendszert átláthatóvá tenni-mondja a szakértő.

Akkor tehát elképzelhető,hogy a nyilvántartások létrehozásának azért ütközik ilyen szembeállása mert a cigányság felzárkóztatására forditott pénzeket igy könnyebb lenyúlni?

molaris 2009.02.03. 11:36:38

Addig, amíg ezzel a nyilvánvaló provokációval foglalkozott mindenki (én is), addig azért szép sumákban életbe lépett egy új drasztikus megszórításokat tartalmazó gyülekezést- és véleménykifejezést korlátozó törvény. Ennek árnyékában , mint besurranó tolvaj, életbe lépett egy drasztikus adótörvény.

Ki nyerte ezt a hétvégét?? Miről beszélünk most és itt??

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.03. 11:39:15

Ma reggel volt a tévékettőben a Gusztustalan, csak egy mondatot hallottam mielőtt kikapcsoltam, de abban az egy mondatban (ki hinné) éppen zsigerből jogvédett és rettegett.

Ez a főfasz pár éve még egész normális volt, de azóta teljesen elhülyült.

rolika 2009.02.03. 11:54:38

"Ha Magyarországon általános elvvé válna a cigány bűnelkövetők számbavétele, az a bűnmegelőzés esélyeit is rontaná, és növelné a társadalom előítéletességét."

de miért is, b.zmeg, MIÉRT? talán mert mást se lehetne hallani?

mutant · http://universal.blog.hu 2009.02.03. 11:55:39

"a HR-es nem kérdezheti meg, hogy ki milyen etnikumú" De azt igen,hogy van-e párja/férje és hogy mikor akar szülni...sajnos,emiatt nem kaptam meg pár melót:@

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.03. 11:56:25

@rolika:

Persze a nagy kérdés az, hogy rontaná a bűnmegelőzési esélyeket, ha lenne fasza statisztika ...

szvbrk 2009.02.03. 11:58:59

énis a 360 fokos fordulatra kaptam fel a fejem. ugye az tényleg nem komoly?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.03. 12:03:52

@szmoker: Mikor volt normális? A szakállas bácsi díjakat már vagy öt éve megalapította

Maximio 2009.02.03. 12:09:24

Egyetértek Kaltenbach Jenővel, tényleg súlyos válságban van a magyar demokrácia, ha a jogvédők sipákolására félre lehet állítani a köztársasági elnök által kitüntetett, a munkáját jól végző rendőrkapitányt.

Virág et. 2009.02.03. 12:12:48

@kopaszfarkas:

Az a tény ne zavarjon, hogy miskolci kapitány ügyben éppenséggel teljesen egyetértek a Vbőr szerkesztőgárdájával és a kommentezők nagy részével.

Már csak egy kérdésem van hozzád. Aki nem tud olvasni, az minek ír? Ez olyan önmegvalósítás vagy micsoda?

jozicsenko 2009.02.03. 12:17:11

ajánlom figyelmetekbe a Kullancs a Kalózkapitány c. gyerekkönyvet

valahogy erről az idióta bandáról ők jutnak eszembe

főleg mert a legrettegettebb fegyverük az állandó 360, 720 fokos fordulat, ahol iszonyat pörgéssel lövik szénné az ellent és szédítik el magukat

www.antikvarium.hu/ant/book.php?ID=40127&gb_w=f

molaris 2009.02.03. 12:24:51

@Virág et.:
Ne kapd fel a vizet. A Proszektúrán "derelyével" együtt, megsajnáltalak Téged is, hogy milyen népséget is foglal magában a jogásztársadalom.

Válaszd el a zsigerit, amint azt kell!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.03. 12:26:25

erdekes hogy amikor a cigany ösztöndijatkat biraljak el, akkor honnan tudjak hogy a palyazo nem lengyel, vagy örmeny veletlenül

kopaszfarkas 2009.02.03. 12:33:37

@Virág et.:
"Az a tény ne zavarjon, hogy miskolci kapitány ügyben éppenséggel teljesen egyetértek a Vbőr szerkesztőgárdájával és a kommentezők nagy részével." - Hiszen ez csodálatos! Valahogy átsiklottam felette. Akkor mostantól szeretlek. De azért figyellek ám, mikor hajlasz megint el:)

"Már csak egy kérdésem van hozzád. Aki nem tud olvasni, az minek ír? Ez olyan önmegvalósítás vagy micsoda? " - Áhh, én nem vagyok ilyen önmegvalósítós, csak jobban megy az idő két mérés között.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.03. 12:35:01

Valahol egy bársonyszék környékén....
Mobilcsörgés, a csengőhang egy pár éve futott műsor főcímdala.
- Le kellenne cserélnem ezt a kibaszott csengőhangot-kapott idegesen a telefon után, miközben a feje tetjén megjelentek az első verritékcseppek. Idegesen bezárta a fogszabályozással foglalkozó weboldalt. Majd a Big Brother intrót megszakítva, nagy sohajtással megszólalt:
-Tessék-remegett a hangja, tudta hogy hívni fogják.
-Szervusz Tibi tudom hogy szombat van, de azt hiszem tudod miről van szó. Helyzet van Miskolcon...
-Hallottam..most mit csináljak??
-Még nem tudjuk, de azt hiszem első lépésben csináljunk úgy mintha..
-Felfüggesztés???
-ŐŐŐ tudod mi van ez túl durva Miskolc nem Budapest, mondjuk legyen áthelyezés..és bejelntjük hogy vizsgálódunk, ha lecseng pár nap alatt és nem történik semmi, akkor majd kitaláljuk a következő lépést, most még csak ezt az egyet tudom, de nem vagyok benne biztos, de a sajtónak elég lesz.
-Mi lenne ha behívnánk egy két embert a minisztériumba hogy figyeljék az eseményeket??
-Ez ó ötlet és rá is foghatjuk hogy ők vizsgálódnak.
(nincs kedvem tovább írni)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.03. 12:37:27

@Dexter Morgan78:
A cél hogy elképzeljük hogy történhetett meg a 360 fokos fordulat:)

Virág et. 2009.02.03. 12:41:03

@molaris: Vesszek meg, de ebből egy szót sem értettem. :)

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2009.02.03. 12:41:08

KÉRDÉS:______________________________ Vajon a miskolci új rendőri század kinek a parancsait hajtja végre???? Pásztor Albert rfk. vagy esetleg budapesti sípra masíroznak majdan??????????????????????? Azt hiszem ez lényeges kérdés ezügyben.

toxikus 2009.02.03. 13:02:57

valaki fossa már arcon mohácsi büdöscigány viktóriát. fizetek neki egy sört. mondjuk a boxoson úgysem látszana barna fos

dr.justice 2009.02.03. 13:03:00

Egy dologra kíváncsi lennék. A Roma Rendőrök Országos Egyesületének hány cigány származású rendőr tagja van ?

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 13:03:45

@molaris: @Virág et.:

Ebból én se. Ráadásul a proszektúrán legjobb tudomásom szerint soha nem jártam.

Nem keversz bennünket valakivel, molaris? :-)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.03. 13:18:37

Erről beszélek évek óta. A kátrányos megkülönböztetés nem bizonyíthatóm, csak akkor, ha az "elkövető" azt maga is megerősíti az eljárás során. (Gyak. bevallja.)

Honnan tudhatná valaki, hogy az adott illető magyar, szlovák, vagy cigány. Magyarul beszél, a bőrszín alapján nem csak tilos, hanem ugye nem is lehet, képtelenség megkülönböztetni.- Csupán a "sértett" saját nyilatkozata alapján lehet őt származását tekintve valahová sorolni. Erre meg nem kérdezünk rá.
Honnan tudnám, hogy Rácz c típusú? Mert barnább a bőre? És? Más a szeme vágása. És?
Nem tudom. És kész.

Jim Raynor 2009.02.03. 13:31:00

@kacsa!: ki, ki.....hát a gusztos meg a Color szendvicsben.....

Nanehogymá 2009.02.03. 13:34:32

Annyira unom már a tisztára mosásukat.
Érdekes ha valakire azt mondom, hogy "Japó" általában valami technikai vivmány jut az eszembe.
- Előitéletes fúj!

Ha azt mondom kinai. Az jut eszembe, hogy el akar adni valami.
-Előitéletes fúj!
Ezek mind-mind kialakultak valamiért., talán mert ezek jellemzőek rájuk.

Namármost ha azt mondom cigány. Kinek mi jut erről az eszébe????.

És! Itt még magáknak a cigányságnak is csak ez jut az eszébe!! Különben nekik ez nem lenne sértő jelző.

Horizont 2009.02.03. 13:41:05

@kacsa!: remélem senki, évek óta4 Valami
(kár)örvendezés nekünk is kell:)

Érdekes ez a cigányozás, a cigányok és jogvédőik részéről. Ha hátrányt jelent nekik ki sem szabad ejteni a cigány szót rájuk. Bezzeg ha előnyt akarnak kovácsolni belőle akkor ők maguk olyan bőszen alkalmazzák saját magukra a cigány jelzőt!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.03. 13:53:57

Na ideértem.

360 fok javítva, kösz, hogy szóltatok, valóban ez a post legesleglényegesebb része.

Perillustris 2009.02.03. 13:58:41

"súlyos válságban van a magyar jogállami demokrácia"

Így van. Ma egy életét tisztességesen leélt, dolgos öregembernek el kell költöznie szeretett otthonából, mert nemhogy az uborkáját, őt sem tudja senki megvédeni.

Így van. Ma a rendőr inkább elmenekül a cigány bűnöző elől, mert tudja, hogy még ha jogosan védi is meg magát, olyan tortúra vár, ami több éven át tart.

Így van. Ma egy cég a boltja bezárásán gondolkodik, mert nem tudja megvédeni vagyonát és dolgozóit.

Így van. Mert a jogait kurvára tudja mindenki, a kötelességeiről pedig még nem is hallott.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.03. 14:21:47

@belzebubó:

Bizony, valakinek biztos érdeke fűződik ahhoz, hogy ne legyen nyilvántartás. Bár érdekes módon segélyosztáskor nincs ilyen probléma. Számolatlan népre számolatlanul lehet felvenni a pénzeket, és abból csurran-cseppen mindenhova (ld. Kolor és a 140 millió, bár azt mondják, ennyire nem lesz bizonyíték, de a gyanú erős), csak éppen az eredeti célra nem jut belőle.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.03. 14:23:51

@rolika:

Erre mondják, hogy a magyar társadalom nem előítéletes, hanem tapasztalt. Sajnos. Én lennék a legboldogabb, ha a cigányokat csak a bőrszínük különböztetné meg a magyaroktól, nem a viselkedésük, életvitelük.

Roltii 2009.02.03. 14:24:58

zero:
"A tünetek pedig sokasodni fognak, mert a cigányság vezetői továbbra is csak a szavakon lovagolnak, a PC jobban érdekli őket, mint a probléma megoldása."

A PC az nem PR véletlenül? egyébként korrekt írás, minden kollégám azon röhög, hogy naponta többször felbaszom magam ilyeneket olvasva:D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.03. 14:29:00

@Roltii:

Azt a mondatot én írtam, a PC a polkorrekt fogalmazás (vagyis hogy nem cigányozunk le senkit) akar lenni. :)

Carnivora (törölt) 2009.02.03. 14:46:50

Nocsak a szoci pártlapban is már lelehet írni a magyar valóságot.

Hétfő reggel Éva asszony a miskolci Avas lakótelepről, a Szilvás utca kettes szám hatodik emeletéről egy terjedelmes levélben följelentést tett a felső szomszédja ellen. Levelét, melyet tanúként a szomszéd is aláírt, a társasház közös képviseletét ellátó miskolci ingatlankezelő irodába vitte be, ahol egy bajuszos férfi azzal vette át, hogy köszöni, de aligha tehet bármit is. Forduljon az önkormányzathoz, tanácsolta, mire az asszony legyintett: ott már járt.

nol.hu/belfold/lap-20090203-20090203-39

Lillycat 2009.02.03. 15:03:01

"@ Prinzessin Erbsen 2009.02.03. 12:26:25
erdekes hogy amikor a cigany ösztöndijatkat biraljak el, akkor honnan tudjak hogy a palyazo nem lengyel, vagy örmeny veletlenül"
Úgy, hogy a Kolompár, Lakatos, stb. semmiképpen nem lengyel vagy örmény:)))

Lillycat 2009.02.03. 15:04:39

Légyszi írjatok már a cigány gárdáról is valami jó kis postot :)

Egy kis info itt: www.kisalfold.hu/soproni_hirek/jon_a_cigany_garda/2086250/

Asszem az elmúlt napok vastagbőrös híre közé tehető.

derelyegrádi szellem 2009.02.03. 15:10:07

@kacsa!:

Állítólag régebben a Hungaro Valentin bohócát fényezte.

toxikus 2009.02.03. 15:12:34

Lillycat 2009.02.03. 15:04:39
és vajon cigány gárda lesz vagy roma gárda?:D

Lillycat 2009.02.03. 15:14:11

@toxikus: jajjmá' a cigány az nem pc! De akkor miért hívják magukat így???

pagocs 2009.02.03. 15:18:57

Kész! Nálam is kiment a biztosíték!
www.origo.hu/itthon/20090203-kisalfold-cigany-gardat-terveznek-a-nyugatdunantulon.html
A jó k. életbe! „Cigány önvédelmi gárda”, mi a rák van itt? Most komolyan mi lesz ennek a vége?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.03. 15:23:10

@Lillycat:

Nincs kettős mérce. Ha lehet Magyar Gárda, akkor biza' lehet Cigány Gárda is.

Amíg betartják a törvényt ...

Carnivora (törölt) 2009.02.03. 15:25:37

@zero:

Aztán meg kiderül , melyiknek sikerül előbb felfegyverkeznie :P alakul a mi kis dél-afrikánk ...

toxikus 2009.02.03. 15:39:40

"Az önvédelmi és érdekvédelmi szervezetnek a bőrszín lenne az egyenruhája." mégis milyen bőrnek a színe?

maylo · http://www.flickr.com/photos/mayloka/ 2009.02.03. 15:45:16

@Carnivora:
sztem felesleges volt bedobni a szomszédokhoz egy példányt, olvasni úgyse tudnak..

Spielberg 2009.02.03. 16:49:26

@kacsa!: Magyar "oktatászseni" Bálint szeretője volt...
egyébként évek óta az a tendencia, hogy a vidéki rendőröket BP-re hordják, mert itt sosincs elég belőlük. hiába akar valaki Miskolcon szolgálni (ti. ott lakik) itt kell kezdenie, aztán nagy lassan hazaimádkozhatja magát, ha van csókja. ennyi. mostmeg lemegy a REBISZ? Márc. 15 előtt? Akkor itt mi lesz? holnaptól nem parkolok a Belvárosban. Majd járok Kombínóval...

Hannibal22 2009.02.03. 17:16:17

Nem a témához tartozik,bocs!
Hal a tortán : G.mária!! Egy (részben) gasztronómiai műsorba bakker!!!Azért aki e mellett a "nő" mellett tud enni az előtt le a kalappal!Aki pedig a főztjét is megkóstolja...no..hát azt már nem anya szülte!

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.02.03. 17:21:57

Cigány Gárda már ma is létezik, sőt: mindig is létezett, úgy hívják: 10 perc alatt összecsődülő rokonság.

Most komolyan: minek nekik gárda, ha amúgy is össze tudnak verődni 5 perc alatt vagy hetvenen? Havasnak volt igaza, tartom: ha össze akarom trombitálni a rokonságomat, kell hozzá vagy 2-3 hét, vagy egy nagyobb temetés.

Nekik 5 perc alatt megy ez.

Szánalmas, de közben félelmetes is.

molaris 2009.02.03. 17:58:56

@Virág et.:
Jobb is, mert amit az a jogász (ügyvéd!?) ott összehordott szégyen az egész testületre. Nem csak az én véleményem. Ha fel akarod izgatni Magad, olvasd el az utolsó két postját.

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2009.02.03. 18:51:51

@pagocs:

A cigány gárdát már tavaly nyáron meg akartak alakítani, de valaki lenyúlta a pénzt, amiből a nyitóbulit rendezték volna.

Nem lesz belőle semmi sem. Komolyan gondolja bárki is, hogy a kocsmázással és/vagy mónikasónézéssel szemben szabadidős alternatívaként esélye van a masírozásnak?

Petiking25 2009.02.03. 19:32:44

Mikor lesz jó világ?

Akkor lesz itt jó világ, ha az 5 nyelven beszélő rendőr felsegíti a munkában megfáradt cigányt a mágnesvasútra, amin gazdag közalkalmazottak utaznak a korrupció miatt elítélt politikusokhoz beszélőre, és közben özv. Gyurcsányné bemegy a börtönbe Kókához, hogy megkérdezze, ki lőtte le Demszkyt Orbán temetésén.

VR6 2009.02.03. 19:59:18

@Spielberg: ÉS vidéken mi lesz velünk, ha az összes rendőrünk Budapesten lesz? :-)

beleszolok 2009.02.03. 20:54:32

Szerintem meg kellene szüntetni a vércsoport szerinti megkülönböztetést is. Felháborító, hogy valakiről ilyen adatot lehet rögzíteni :(

Kálmán 2009.02.03. 21:24:20

Ma reggel ingyen osztogatták a mai Népszabit a Műszaki Egyetem előtt... a változás szele ez? :)

Másrészt Káli miskolci polgármester is megmondta: ne fentről osszák az észt, ők itt élnek, s elég közel van Miskolchoz Olaszliszka...

Egyébként meg Gusztos nem vágom mit osztja az észt egy szimpla érettségivel. Inkább végezzen el egy könyvtár szakot főiskolán, meg tegyen le minimum egy középfokú nyelvvizsgát. Majd pont ő fejt meg, hogy mi itt a gond az orszégban?

Költözzön le az Avasra az asszonnyal - már ha van neki?- gyerekkel pár hónapra. kíváncsi lennék, mit varázsolna a hülye libsi dumájával, meg a 40 kilójával. Na, utánna magyarázhatna.

Maximio 2009.02.03. 23:55:26

@Kálmán:
A Népszabinak szokott lenni néha ilyen ingyen osztogatós akciója. Egyetemek környékére koncentráltan.

Lillycat 2009.02.04. 07:19:24

@zero: Gondolom a saját törvényeiket tartanák csak be Gárdán belül is, ahogy a civil életben. A kutyából nem lesz szalonna. Javaslatom Gárda helyett a Horda nevet, az valahogy jobban tükrözné tevékenységüket.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.04. 09:00:43

"Ha Magyarországon általános elvvé válna a cigány bűnelkövetők számbavétele, az a bűnmegelőzés esélyeit is rontaná, és növelné a társadalom előítéletességét."
Gézukám, te hogy a fenébe lettél kriminológus?
Hát hogy a patvarban rontaná a bűnmegelőzés esélyeit, ha tudnánk, hogy pl. (és természetesen ez most teljesen légbőlkapott példa, el is határolódom) a kisstílű bűnözők 90%-a cigány? Ez nem pont arra világítana rá, hogy valami gond van a cigánysággal? Nem éppenséggel JAVÍTANÁ a megelőzés esélyeit? Ha nem tudjuk kikből lesz nagyobb valószínűséggel bűnöző, hogy a patvarba előzzük meg?
Ez a pöcs is tipikus példája a kézzel vezérelt politikai báboknak. Vagy csak szimplán hülye.

Carnivora (törölt) 2009.02.04. 09:34:47

Lakást akartak,
mindent aláírtak

Az avasi lakáspanamában bankosok, ügyvédek, értékbecslők is érintettek lehetnek, és éveket kaphatnak. Felhajtók járták a szegénynegyedeket, és azt ígérték az elesetteknek, hogy lakáshoz, sőt még egy kis pénzhez is juthatnak.

index.hu/politika/belfold/fszkrak0202/

Na hoppácska egyre érdekesebb ...

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.02.04. 11:04:38

Úgy látom, hogy túl kevés jut roma társainknak.
Ingyenélet mellett nem kellôen támogatjuk ôket, ez a baj. Sokkal többet kellene kapniuk.
Szégyen ami itt folyik.
Javaslom, hogy tiszteletükre nevezzünk el egy hónapot:

Január
Kolompár
Március
.
.
.

Hosszúlépés 2009.02.04. 11:13:17

@Ned Coleman:

ez, kérem szépen, kirekesztés. Mert ugye miért pont a legrövidebb hónap???

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.02.04. 11:34:44

Igazad van, jobb lenne elnevezni róluk egy 13. havit. :D

Carnivora (törölt) 2009.02.04. 12:04:27

Ez a cigó jól beszart, hogy nem lophat meg terrorizálhatja a testvéreivel a magyar lakosságot:

arturbalog.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=11521

lor 2009.02.04. 13:08:35

a cigany szo ugye magyar
a roma pedig cigany nyelvu

tevednek?

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.02.04. 17:02:49

Rohadjak meg, ha Finszter azt meri mondani, hogy nem segíti a nyomozást, ha a nyomozó tudja, hogy fehér, fekete, sárga, vagy cigány követte el a szabálysértést/bűncselekményt...

süti beállítások módosítása