Skip to content


       Szűrés lista

Káli Sándor megmondta

Horn "Menj a picsába, Feri" Gábor csütörtökön sajtótájékoztatót tartott Budapesten: "-Az elmúlt hetekben azt lehetett tapasztalni, hogy "a velünk élő borzalmas rasszizmus se nem jobb-, se nem baloldali", mert baloldali, vagy magukat annak gondoló miniszterek és polgármesterek szólaltak meg elfogadhatatlan módon - mondta a miskolci rendőrkapitány kijelentéseiről, illetve a Marian Cozma veszprémi kézilabdázó meggyilkolását követő reakciókról.

Az SZDSZ ügyvivője sajtótájékoztatóján úgy fogalmazott: Káli Sándor, Miskolc szocialista polgármestere "együtt masírozott az árpádsávos zászlókkal tüntetőkkel, (…) hallottunk olyan MSZP-s miniszterről, aki cigánybűnözésről beszélt, anélkül, hogy bármiféle konkrét magyarázatot adott volna, hogy mit ért ezalatt".

Veszprém jobboldali polgármestere ugyanakkor példamutató módon szólalt meg vasárnap - tette hozzá a szabad demokrata politikus. A vasárnapi megemlékezésen Debreczenyi János (Fidesz-KDNP) felszólalását folyamatos füttyök és bekiabálások szakították meg, miután azt mondta, hogy az elkövetők is magyar állampolgárok, és a rendőrségre, illetve az ügyészségre kell bízni elfogásukat.

Horn Gábor azt mondta, egyetértenek a polgármester azon kijelentésével is, hogy ezek az esetek nem használhatóak fel indulatkeltésre, a konfliktusok szítására.

A politikus hangsúlyozta, az SZDSZ vezetősége és tagsága együtt érez a meggyilkolt veszprémi kézilabdázó, Marian Cozma családjával, és azt várják az igazságszolgáltatástól, hogy a lehető legsúlyosabb büntetést szabja ki az ügyben. Hozzátette: az SZDSZ mindig fel fog lépni a kollektív bűnösség kimondása ellen, mert nem lehet egy kisebbséget vagy akár egy nemzetet kollektív értelemben bűnössé tenni.
Horn Gábor a magyar társadalom egyik legsúlyosabb kérdésének nevezte a romakérdés megoldását, hangsúlyozva, az nem lehet a feszültségek fokozása, a faji alapú előítéletek legitimálása. Azt mondta, a szabad demokraták nem fogadják el, hogy egy kisebbség egésze lenne a felelős egy bűntettért, mert Veszprémben "banditák követtek el bűncselekményt, bűnhődjenek".

Hozzátette, kapják el a bűnözőket, de ez nem indok arra, hogy akár a rendőrség bármely vezetője, "akár a legnagyobb ellenzéki párt elnöksége egészében cigánybűnözésről beszéljen".

A többségi társadalomnak nagyon nagy a felelőssége ebben az esetben - emelte ki. Azt mondta, ha egy politikus ilyen helyzetben "cigánybűnözőzik", akkor a szélsőjobb malmára hajtja a vizet. Az ügyvivő azt kéri, hogy minden felelős helyzetben lévő politikus szólaljon meg az ügyben.

Horn Gábor kérdésre válaszolva elfogadhatatlannak nevezte Pásztor Albert miskolci rendőrkapitány kijelentéseit. Azt mondta, hogy azok csak a konfliktust növelik. Hozzátette, a rendőrség akkor teszi a dolgát, ha nem rasszista kijelentéseket tesz, hanem elfogja a bűnözőket. Megint kiderült, hogy ez egy következmények nélküli ország, bárki, bárhol bármit mondhat - jelentette ki Horn Gábor. (Nem Gábor, bárki nem, csak a politikusok.)

A sajtótájékoztatón szintén részt vevő Mohácsi Viktória, a párt európai parlamenti (EP-) képviselője emlékeztetett rá, hogy az Európai Unió 27 tagállama közül Magyarország az első, ahol a szegregációt jogszabályban mondták ki törvényellenesnek.

Véleménye szerint az a tény, hogy Magyarország ezt a problémát felismerte, annak köszönhető: a roma integráció és a romákkal kapcsolatos problémák nem voltak, és most sem annyira súlyosak, mint más nyugat- vagy kelet-európai országokban.

A képviselő kijelentette, hogy akik ilyen kifejezéseket használnak, azoknak tudniuk kell, hogy a romák megbélyegzése súlyosbítja a helyzetet.

Hangsúlyozta, a veszprémi bűnelkövetők hozzátartozói nem felelősek Marian Cozma meggyilkolásáért, ezért ennek megfelelően kell szankciókat alkalmazni.
A roma integrációnak semmi köze nincsen a gyilkosságok és lopások elkövetőihez vagy az országban kialakult hangulathoz, ezeket a programokat továbbra is komolyan kell venni - mutatott rá.

Mohácsi Viktória józanságot kért minden magyar állampolgártól, köztük a politikusoktól és azt, hogy támogassák a valódi megoldást kínáló közéleti szereplők törekvéseit." (MTI)

Nos, amit ebből az anyagból az SZDSZ kifelejtett, az szerencsére máshol megtalálható. Nevezetesen Káli Sándor, Miskolc MSZP-s polgármesterének szavai. Íme:

"A miskolci polgármester úgy fogalmazott: felháborítónak tartja, hogy egyes budapesti politikusok úgy próbálnak maguknak média-megjelenést generálni, hogy olyan dolgokról beszélnek, aminek a körülményeit nem is ismerik. Káli Sándor szerint ez éppen olyan veszélyes, mint az égető társadalmi problémákat a szőnyeg alá söpörni.

Hozzátette: "már több interjúban elmondtam, azért mentem el az eredetileg Pásztor Albert rendőrkapitány érdekében szervezett szimpátiatüntetésre, mert úgy gondolom, hogy minden felelős városvezetőnek ott kell lennie a városában rendezett nagyobb eseményeken. Így amikor azt tapasztaltam, hogy az ügy megoldódásától függetlenül - a főkapitányt már visszahelyezték pozíciójába - jelentős tömeg tart a főtér felé, én is elmentem a Városház térre" - közölte.

Kifejtette: ott főként kíváncsi, a városért aggódó miskolciakkal találkozott, akik számára hamar kiderült, hogy a rendezvény eredeti céljától eltérően, szélsőjobbos erőfitogtatássá alakult. Így az emberek többsége - egyebek mellett ő is - hazaindult.

"Ezek után határozottan visszautasítok minden olyan manipulatív politikai fejtegetést, ami a téren lévő tisztességes miskolciakat vagy engem szélsőjobboldali nézetekkel azonosít" - jelentette ki Káli Sándor, aki végül megjegyezte: a jövőben csak olyan politikusokkal kíván az ügyről beszélni vagy vitatkozni, akik valóban a helyzet megoldásáért tennének."

A legjobb rész pedig:

Káli Sándor polgármester a Horn Gábor csütörtöki budapesti sajtótájékoztatóján elhangzottakra reagálva azt mondta: "mint ahogy Horn Gábor nem láthatott engem árpádsávos zászlókkal, tüntetőkkel együtt masírozni, én sem láttam őt Miskolcon marslakókkal hógolyózni".

Lefordítsam, Gábor? Káli azt mondta, hogy hülye vagy!

Címkék: politika közélet mszp szdsz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr100939789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lillycat 2009.02.13. 13:04:36

Ha olyan nagyon rasszista ez az ország, akkor miért jönnek mégis menekültként környező országokból a cigányok?

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.02.13. 13:05:35

Ez a mohacsi tenyleg hulye. egyik nap volt vele interju. es komolyan allitotta - latszott, hogy hisz is benne! - hogy a ciganyokat azert uta'lja'k a magyarok, mert hogy a boruk szine barna.

es ez egy kepviselo.

az szdsztol mit varjunk? jo sokaig ultek a teman, megvartak mig lefut a java es hat nyilatkozni kell.. ha mar gusztustalan megmondta a frankot, akkor abba az iranyba menjunk tovabb, elvtarsak. Nembaj, meg masfel ev es mehettek masik partot alapitani...

szdsz: egyszeruen idiotak vagytok.

Hetfield 2009.02.13. 13:12:58

"az SZDSZ mindig fel fog lépni a kollektív bűnösség kimondása ellen, mert nem lehet egy kisebbséget vagy akár egy nemzetet kollektív értelemben bűnössé tenni."

Tehát nem fogtok orrba-szájba rasszistázni?!?!?

öööö...izé 2009.02.13. 13:21:20

"nem lehet egy kisebbséget vagy akár egy nemzetet kollektív értelemben bűnössé tenni"

ezt láttuk az első, aztán a második világháború, a hidegháború, az öbölháború és 9/11 után is...persze, nem lehet...

itelethozo · http://itelethozo.blog.hu 2009.02.13. 13:27:42

"A többségi társadalomnak nagyon nagy a felelőssége ebben az esetben"
A tököm tele van vele, hogy mindenki rám keni a dolgot. Soha senkit nem buzdítottam még lopásra, nemierőszakra vagy gyilkolásra. Sőt ha jól tudom egyéb módon sem késztettem senkit erre.
Tisztázhatná már valaki ezzel a sok hülyével, hogy az utcán kirabolni -vagy ledöfni- valakit erkölcsi és egyéb hiányosságokra utal,nem pedig a többségi társadalom elnyomására.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.13. 13:30:11

Ez mind az árokásó élősködő politikusok műve!

Egyébiránt nem hallottam sehol sem,hogy valaki kollektívan az egész cigányságot felelőssé tette volna. Ezt csak a kibaszott liberálbolsevisták akarják belénk sulykolni.

Hetfield 2009.02.13. 13:32:08

"Mohácsi Viktória józanságot kért minden magyar állampolgártól..."

Józanságot???? Te szoktál totál részegen a kamerákba ordítozni, ha véletlenül megcsípi egy szúnyog valamelyik cigányodat!!!

vernon 2009.02.13. 13:33:09

Remélem az idei EP választások alatt lenullázzák az szdszt...

Mertcsak 2009.02.13. 13:51:34

Na,akkor ide is:

Magyarországi jelentések pár évszázaddal ezelőttről:

1480-ban a pápai követ:
Cigányok is nagy számban élnek az országban.Kóborolnak,lopásból és csalásokból élnek.Az asszonyok jövendőmondással foglalkoznak.

Rainaldo degli Albizzi lovag,firenzei követ,1426-ban:
...Rajtuk kívül még olyanok is élnek itt,akiknek nincsenek falvaik.
Ezek:tatárok,kunok,jászok,örmények,egyiptomiak(így nevezték akkoriban a cigányokat).Ez utóbbiakatfirenzei nyelven ussi-knak hívják. Élelmet kéregetnek és erőszakosan lopnak.

Szó nincs a bőrük színéről. Csak a tevékenységükről.
5-600 év alatt csak sikerülhetett volna az a kibaszott integrálódás,ha olyan marhára akarták.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.13. 13:53:04

Muhahaha nem tudjátok kivel találkoztam ma???Nem nem a Lendvai "botulin" Ildikóval:) Kit láttam meg ma a kis diszkontban?? Na kit?? Hát roma polgárjogvédő csávót, tudjátok aki kiment a sarkadi teszkohoz majd fáradságos munkával megtalálta hogy ő most tulajdonképpen kit is képvisel:) Élőben is tök olyan a csávó, ugyanolyan fura volt mikor az aprópénzt kereste, mint mikor a névjegykártyát:) Ja és szerintem 99,99%-ban ugyanaz a ruházat volt rajta. Kerestem is a kamerát:)

Tűzvillám (törölt) 2009.02.13. 13:57:02

Kinek a kije lehet ez a Horn Gábor, hogy a "menjetek a picsába, Feri" szöveg után a helyén maradhatott, és még mindig hülyeségeket pofázhat?
Valami nagyon befolyásos egy vaddisznó lehet, extra vastag bőrrel. Persze gondolom ez az ZsDSz-nél alapkövetelmény.
A Maszopot utálom, de ez a Káli egész normális polgármesternek látszik, Vagy csak ráérzett az emberek hangulatára, és most tudja, hogy mivel szerezzen szimpátiát.

Mertcsak 2009.02.13. 13:57:44

@Andaxinház:

Az aprót is elolvasta,mint a névjegykártyát,mielőtt átadta a pénztárosnak?:)
Mond,ó mond,hogy rögzítetted?:)

Mertcsak 2009.02.13. 13:59:47

@Lillycat:

Ezt én is láttam,de nem olvastam el.
Kizárt,hogy annyit kapjanak!
Legalábbis nagyon remélem!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.13. 14:00:07

@páctivald:
Nem mert én már kifelé jöttem mikor észrevettem hogy ki áll a hátam mögött:) Fura lett volna ha mobillal elkezdem felvenni:)

gidabiga 2009.02.13. 14:06:44

gyanítom, hogy a veszprémi polgármesternek nem kis fáradságba telt, mire kiizadta magából ezt a PC mondatot.
el tudom képzelni, magában milyen gondolatokat fogalmazott meg.
ugyanúgy, ahogy valószínűleg minden normálisan érző ember.
kár, hogy mást mondanak, mint amit gondolnak.

Mertcsak 2009.02.13. 14:07:14

@Andaxinház:

Azonnal felolvasott volna neked is valamelyik kártyájáról!:)
Gondolom ha meglát egy kamerát rögtön kezdi a műsort.:)

2009.02.13. 14:28:04

Gábor ! Nem azt mondták, hanem azt hogy takarodj te is a picsába, ha bedrogozva, részegen, hülyeséget beszélsz! Mint itt is!

Prien 2009.02.13. 14:35:26

Bevallom ezidáig mind az 5 alkalommal az szdsz-re szavaztam, többyire őket tartottam a legkissebb rossznak.. (tudom, tudom, üssetek)
Mégegyszer nem szavazok rájuk, ez biztos.
Olyan jobbra rendeződés lesz a parlamentben jövőre, hogy a nagyszerű politkusaink rémálmaukban sem gondolták.

Az az igazság, hogy ennek sem örülök.
Az én állmom, hogy hátha lesz egy tisztességes tenni akaró ember, vagy csapat és elég nyilvánosságot kapnak, szereznek. Mert ha van ilyen és sikerülne a promótálnia egy kicsit magát, szerintem még királlyá is választnák.
Nem kellene rengeteg kampány ígéret, tisztesség, tenni akarás. Szerintem ahogyan nekem, nagyon sok embernek ez elég lenne.

Spielberg 2009.02.13. 14:39:52

Horn egy barom, alig várom a júniust, amikor a bohóc-pártja eltűnik Brüsszelből. Ez a büdös dzsipó is jöhet haza, majd kap a pofájára.
Káli egész meglepő...
Hmm. A Marson is élnek érdekes emberek???
Mondjuk ő most a betelepített 200 családjával (200X15=3000 ember) küzd.

sebien 2009.02.13. 14:41:12

Horn rájött, hogy már csak a cigányokkal van esélyük bent maradni a parlamentben. Hát most tövig benyal nekik. És lesz az a nyelv még hosszabb is...

franco provolone 2009.02.13. 14:45:29

A Mohácsi miért csak a magyaroktol kér józanságot mindig?
A kisebbségtől miért nem kéri például, hogy dolgozzanak?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.13. 15:05:59

Ez már a végvonaglás, mint amikor leszúrják a disznót és még rúg egyet-kettőt...

S.O.A. 2009.02.13. 15:06:20

Ezek után mit lehet mondani... legyen 3 napos nemzeti ünnep, mikor a zsdsz egyszer kihullik a parlamentből!
Horn meg még azelőtt takarodjon Mohácsival a búbánatos enyingi putrilakók picsájába...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.02.13. 15:32:35

Ez az alkoholista barom ismét kiélte a szereplési vágyát..
mohácsivész ribikét meg tegye teherbe egy elefánt.

A_Harlem_Fekete_Führere 2009.02.13. 16:12:16

Az SZDSZ-é a megtisztelő Legselejtesebb-állomány-a-magyar-politikában cím, ami az erős mezőnyt tekintve nem kis teljesítmény. :) De Horn még közülük is kimagaslik. Ha vannak még politikai ambíciói a pártnak jobban tennék ha bezárnák. :) Persze így meg szívességet tesznek nekünk: kinyírják saját magukat. Béke poraikra.

nagyfarkumelos · http://www.tnaflix.com/ 2009.02.13. 16:12:34

Mohácsi nagyon csinos és értelmes hölgy. Akár még miniszterelnök is lehet belőle!

Let it ... · http://intuicio.blog.hu 2009.02.13. 16:16:52

Horn "Menj a picsába, Feri" Gábor : ez 100 pontos!:)

2009.02.13. 16:54:47

Ez egy nagyon jó fordítás volt, a zárómondatra: vissza, vissza, vissza!:D

Kartal 2009.02.13. 17:27:07

Itt elszólta magát: "Azt mondta, ha egy politikus ilyen helyzetben 'cigánybűnözőzik', akkor a szélsőjobb malmára hajtja a vizet."
Ettől van betojva az egész "politikai" "elit". Nem lehet ilyen kijelentéseket tenni, mert a végén - horribile dictu - a Jobbik bekerül a parlamentbe... és akkor lőttek a szép kis "liberális" rablásnak.
Ja, egyébként kedves SZDSZ! Milyen dolog az, hogy szegregálják, betiltják szegény elnyomott, kisebbségben lévő rasszistákat??? Milyen dolog az, hogy a demokráciában, szólásszabadságban önök diktálják mit szabad mondani és mit nem??? Pont önök, a liberálisok! Ismerik egyáltalán a szó jelentését? És a rasszistáét, a fasisztáét, a náciét?
Dehogy ismerik, csak vagdalkoznak vele...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.13. 17:29:19

@franco provolone: Azért nem kéri, mert amíg van kuka az utcán, addig van biztos megélhetés a kisebbségnek is. Tudod Te milyen melós kiborítani azt a rengeteg kukát, majd elvonszolni a legközelebbi kuka-árusító helyre? :o)

@Milánka84:
Itt figyel az szdsz -pezsgő a hűtőben, amúgy utálom a pezsgőt, de krvára meg fogom inni jövőre, ha ez a köcsög párt kihullik a parlamentből. Van egy üveg borom is, pedig a borért sem vagyok oda túlságosan, de ezt is krvára meg fogom inni, ha a 3% -ot sem érik el és az állami támogatást is bebukják :o)

Szégyen, nem szégyen, én is szavaztam már az szdsz-re, de valahogy engem basztak képviselni, szóval örömmel áldozom az egyik vesém erre a mutáns-liberál szakállasbácsira.

Kartal 2009.02.13. 17:31:30

@páctivald:
Köszi, pont azt a pápai követ feljegyzését kerestem, mert olvastam valamikor, de nem találtam a forrást így elsőre.
Még hogy a cigányok fontos részét képezték a magyar társadalomnak a múltban! Kicsit utána kéne talán olvasni, és elég furcsa dolgok derülnének ki!

picur3ka 2009.02.13. 17:56:28

'mert nem lehet egy kisebbséget vagy akár egy nemzetet kollektív értelemben bűnössé tenni'

Dehogy nem, sok politikus, Mszp-es: lop, csal, hazudik.

Sok cigany lop, csal, rabol.

Cigany politikus: halmozottan hatranyos helyzetu.

Az MSZP a tobbsegi tarsadalom ezen rassiszta eloitelete alapjan a politikai elet periferiajara fog szorulni, jo sok evre...


'az Európai Unió 27 tagállama közül Magyarország az első, ahol a szegregációt jogszabályban mondták ki törvényellenesnek.

Véleménye szerint az a tény, hogy Magyarország ezt a problémát felismerte, annak köszönhető: a roma integráció és a romákkal kapcsolatos problémák nem voltak, és most sem annyira súlyosak, mint más nyugat- vagy kelet-európai országokban.'

Koszonjuk Vikike,

Es innen valo az elso Roma az EP-ben, szoval mert rassisztazol annyit akkor?

Kampfer 2009.02.13. 18:03:23

Most egy kis megfontoltságot kérek minden magyar VÁLASZTÓPOLGÁRTÓL! Alább a magánvéleményemet írom le, amit a fenti sorok és képek alapján alkottam, ezt osztom meg Veletek.
Tudniillik nem szabad túlreagálni néhány eszement idióta sajtótájékoztatónak álcázott magánjellegű őrült monológját!
Mert valljuk meg őszintén, mi is volt mindez...?!
- Egy politikai erő véleménye? Hmmm... Ha azt az országosan néhányezer még elvakult ostoba zsidót valamint agylágyult nyomorékot vesszük, aki még politikusként tekint ezekre a lényekre, akkor ez nem egy politikai erő véleménye...
- Egy magánember véleménye? Nos, az meg ki a büdös faszt érdekli, már elnézést? Ki a (metélt)pöcs ez a horngábor? Egy nyomorult kis túlélőivadék, aki még mindig politikusnak képzeli magát? Mekkora mákja van, hogy az OPNI-t kinyírta a hit- és fajtársa... Most ott rohadhatna bent.
- Netán egy vallási felekezet véleménye? Akkor mi a pöcsnek nem a templomában (zsinagógájában) hirdeti az igét???
- Egy társadalmi szervezet véleménye? Hááát, a szadeszt (vagy akárhogy hívja magát még a következő néhány hónapban) mindennek lehet nevezni, de társadalmi szervezetnek éppúgy nem, mint politikai erőnek nem!
Nos, ha mindez nem lehet ez az esemény, akkor mi? Kabaré? Leginkább az lehetne, mert mulatságos ennek a néhány lágerlakónak a megnyilvánulása, illetve az lenne, ha nem lennének még mindig a közélet alakítói (illetve már formálisan sem lennének azok...)!
Jómagam személy szerint örülök az ilyen balfaszkodásuknak, mert talán ez is elősegíti azt a hasznos belpolitikai folyamatot, miszerint ez a lehető legundorítóbb mocskos, tetves férgektől bűzlő. undorító szervezet végre eltűnne a föld színéről is! Ez a picsaarcú horngábor épp ezen dolgozik! Ehhez sok sikert neki!
A mohácsivész shittoria lényét tekintve legalább olyan gusztustalan és undorító jelenség, mint a párt, melynek tagja. Nem azért, mert ő is egy mocskos, büdös cigány! Hanem azért, amit csinál és amilyen lény...!
Ti undorító tetves szadeszes férgek! Te horn, demszkáj, gusztostalan, pető, hack, john, béki, mohácsivész és még néhányan! Egy fekély és egy gyógyíthatatlan daganat vagytok a magyar társadalom testén! Nincs rátok gyógymód, annyira betegek és undorítóak vagytok! Annyira sem vagytok emberi lények, hogy belássátok: senkinek semmi szüksége itt rátok! Haderő nem ártott, nem pusztított e hazában annyit, mint amit ti okoztok minden lélegzetvételetekkel! Ha csak egyszerűen eltakarodtok a politikai közéletből, az sem lehet elégtétel ennek az országnak és (magyar, sváb, szlovák, szlovén, szerb, horvát, román, ruszin, rutén) lakóinak! Szerény véleményem szerint sokkal szebb világra ébredhetne e meggyötört ország meggyötört lakossága, ha meghalnátok! Ámen! Törvénytisztelőként ezt elősegíteni, tevőlegesen támogatni nem fogom, de remélem és kívánom a magyarságnak ezt a megváltást!
Zárásként csak annyit még nektek, ti szadeszes mocskos férgek: te, hornpicsagábor, te gusztostalan mocskos péter, te mohácsivész gusztustalan shittoria, ti vagytok az antiszemitizmus és cigányellenesség legautentikusabb igazolása! És még csak észre sem veszitek ti szerencsétlen kis elmebeteg idióták! De sok ember fogja itt a végeteket kívánni még! Sokkal jobban, mint én...
Kamp.
(munkvera dögöljön meg!)

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.02.13. 18:30:12

kicsit OFF:
szerintem nagyon pozitív dolog (és kellemes meglepetés), hogy az Index az elmúlt napokban rendszeresen írt, valóságos cikksorozatot készített a cigánymaffia disznóságairól. Pont ezt nagyon hiányoltam a médiában, hogy a 'high-profile' bűncselekmények mögött folyó, gyakran évekig tartó gyanús ügyekről, a mindenki által rebesgetett disznóságokról rántsák le végre a leplet és tárják a közvélemény elé azt a szennyet, ami az országban folyik.

Spielberg 2009.02.13. 18:41:16

index.hu/belfold/2009/02/13/vedelmi_penzert_mehettek_a_veszpremi_gyilkosok/
és a végszó ( a lényeg):
„A folyadék csak felveszi az üveg alakját. Amíg a politikai korrupció nem változik, addig a bűnözők sem félnek, és a rendőrség is tehetetlen marad"

Mourinho már nem a király 2009.02.13. 18:49:14

Meg kellene kérdezni Horn Gabit, hogy mit tettek az utóbbi 8 év alatt a cigányok helyzetének megoldására. Ne pofázzon most, hanem gondolkozzon, hova jutottunk a fene nagy liberalizmusukkal.

caralho voador 2009.02.13. 20:44:45

Ajánlom figyelmetekbe Mohácsi Viki és Szepessy Zsolt monoki polgármester vitáját, asszem az Atv-n volt, linket most nem t'ok. Viki olyan egetverő baromságokat mondott, szokás szerint, mint pl: Monokon uszodát kéne építtetni az iskolához, így visszacsalogatva a magyar gyerekeket, megszüntetve a cúna-cúna szegregációt. Észbontó. Szepessy erre annyit reagált, hogy a számláikat alig tudják kifizetni, nemhogy még beruházgassanak. Kb. ennyire vannak képben a jogvédők a vidéki magyarország viszonyait illetően...

Rwindx 2009.02.13. 23:38:25

@Prien: Az ember akkor fejlődőképes ha tud tanulni a hibáiból :)
Üdv. a valóságban.

redriot77 2009.02.14. 00:07:37

A francba is, hogy erre nem jöttem rá korábban! Kicsit keresgéltem a guglival és kinyomoztam hol kell keresnünk Horn Gábor felmenőit. Azt hiszem a hasonlóság mindent igazol:

img11.imageshack.us/my.php?image=ewokhornjt2.jpg

Úgyogy kedves Horn Gábor, most kezdj el csomagolni, és húzz az Endor bolygóra, a rühes ewok-qrvaanyádba!

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.02.14. 05:05:21

csak azt tudnám, hogy horn honnan veszi a mértéktelen arroganciát és bátorságot ahhoz, hogy kiálljon a társadalom elé, mint erkölcsi döntőbíró és megmondóember. ja, vastagbőr...

Horizont 2009.02.14. 08:09:49

Jobban járna Horn Gábor ha ezentúl néma csendben lenne. Mi is jobban járnánk.

Viszont akadnak normális Mszp-sek is. Káli Sándor miskolci Mszp-s polgármester.

Charybdis 2009.02.14. 12:24:27

Nemtom mit pattog egy 1% alatti támogatottságú párt, jó lenne ha elhallgatnának.

Az árpádsávos zászlót mért állítják be negatív fényben? Az egy történelmi jelkép.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 16:12:31

@Prien:

Te jó Isten... Viszont legalább jó hír, hogy egy ilyen megrögzött SZDSZ-szavazó is elpártolt tőlük, őszintén szólva gratulálok. Ütni meg nem foglak, nekem bőven elég volt péntek hajnalban, hogy 4 óra folyamatos és türelmes elküldés után békés nő létemre megütöttem és acbetessel bordánrúgtam egy jellemtelen, hazug, provokáló, felsőbbséges, senkit és semmit nem tisztelő köcsög, szar alak szadeszost a házibulimban, aki szétzúzta a lakásunkat. Nem vagyok magamra büszke - természetesen mind ittasak voltunk -, soha nem emeltem kezet senkire, de ez a gyerek kb. minden sztereotípiát megtestesített.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 16:17:12

@Kartal:

Az is a "szélsőjobb" malmára hajtja a vizet, ha mindenkinek csak a pc-mód lehet bekapcsolva. Elég sokaknak elegük van már a hazugságokból, és így azt fogják választani, aki szerintük a leginkább őszintén beszél.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 16:18:53

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Én a májamat is, bár Fletónak is félretettünk már egy pezsgőt.:) Mondjuk szerintem az csak a kezdet lenne, és 3 napig ki sem józanodnék.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 16:22:57

@Kartal:

Azért azt sem szabad elfelejteni, hogy a 20. század elejéig szükség volt a vályogvető, a fazekas, a patkolókovács és a kosárfonó cigányokra is, és a mai napig tehetséges cigányzenészeink vannak. (Nem a Bódi Guszti-félékre gondolok.:P) Csak onnantól kezdve, hogy felbomlik a hagyományos társadalmuk és gyökértelenné válnak, könnyen elindulhat a törvényen kívülivé válás folyamata is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 16:27:43

@Kampfer:

Csak egy kérdés: szerinted mi a különbség a rutén és a ruszin között?
Amúgy miért hagytad ki az ország lakosai közül a zsidó és a cigány származásúakat? Szerinted minden zsidó/cigány ősökkel rendelkező ember szadeszos vagy féreg?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 16:38:16

@Charybdis:

És szerinted érdekli őket, hogy csak hasonlít a nyilas zászlóra?

Tündér_Lala 2009.02.15. 16:43:29

Gábor elhíresült mondásában csupán a ragozást rontotta el. Mi ugyanis nem -csak- azt mondtuk, hogy "Feri, menj a picsába " hanem azt , hogy "menjetek ti a picsába". Sajnos azonban hiába.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 16:53:42

@Tündér_Lala:

Azért az a koalíció mégiscsak fölbomlott formálisan, és Hordágy Ági is elmehetett a fenébe. 2010 meg mindjárt itt van.

Kampfer 2009.02.15. 17:49:34

@Mj: Szia! :) Nos, egy Kárpátaljáról származó volt kollégám mondotta nekem anno, hogy a rutén és a ruszin nem egészen ugyanaz. Igaz nagyon kevesen, de állítólag élnek itt is, nemcsak Szlovákiában és Ukrajnában. De őszintén megmondom, tényleg nem nagyon tudom, mi köztük a különség. Talán annyi, mint a cseh és morva között? Vagy a szerb és hotvát között? Nem tudom. Mindenesetre ha ők megkülönböztetik önnön identitásukat, én tiszteletben tartom és elismerem ezt a jogukat!
A zsidót? Azért nem soroltam bele őket, mert számomra ez a bagázs kiírta magát a hazai társadalomból! Kezdve azzal, hogy képtelenek magukat is definiálni (vallás vagy származás szerinti identitás)! A '90-es évek elején még magyar zsidók, majd később zsidó magyarok, majd most már magyarországi zsidókról beszélnek. Nekem édesmindegy, egyvalami biztos! A leggusztustalanabb politikai párthoz kötődnek. A legundorítóbb tevékenység és kommunikáció a magyarságot illetően az ő vezetőik nevéhez kötődik (landeszman, feldmájer, hornpicsa, suchmannféreg, zoltai, kertésztúlélőimike). Anno én nem láttam egy zsidó polgárt, vagy vezetőt is, aki szót emelt volna ezen magyarellenes kijelentések ellen! Ennek az lett a következménye, hogy most már magyarázkodhatnak, sok ember (így engem is beleértve) kiírták magukat a társadalomból! Nem érdekel már engem se a problémájuk, se az identitásuk, se az ostoba ajvékolásuk meg a szeneshanna kultuszuk! Teszek rá! Nyitva vannak sajnos a határaink. Ha itt nem tetszik, húzzanak innen a francba, még csak le sem lövik őket a határon! Nekem nem fognak hiányozni!
A cigányokat illetően nem vitatom azt, amit írsz! Sajnálatos kár, hogy az a 2-3% beilleszkedett és magyar polgár módjára élő cigány identitású ember fogja meginni mindannak a levét, amit a többi szemét és a zsidó elit itt kifőzött! Jó hely is lehetett volna ez, nem lett az. Kár...
Üdv!
Kampfer

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.15. 18:39:00

@Kampfer:

A barátomnak vannak kárpátaljai rokonai - Rákóczi hívta őket a leghűségesebb nemzetnek -, és ők semmi ilyesmit nem mondtak, tudomásom szerint egyszerűen kétféle verzió él. Úgy rémlik, mintha a rutén lenne a németes, a ruszin pedig a szlávos kiejtés. Mint ahogy a vendek - innen a Windisch név - és a szlovénok, a krobótok és a horvátok, a szerbek és a rácok, a szlovákok és a tótok, vagy a románok és az oláhok/vlachok is ugyanazt jelentik. Amúgy nekem is van munkácsi meg benei évfolyamtársam, és ők sem beszéltek semmiféle ilyen megkülönböztetésről, főleg, hogy ők szimplán kárpátaljai magyarok.
És mi van akkor, ha vannak olyan zsidók vagy zsidó származásúak - tényleg necces meghatározni, hogy ki is az -, akiknek tetszik itt, Magyarországot a hazájuknak tartják, és tökük tele van a Szadesszel?:P
Én nem szeretném, ha bármelyik tisztességes embernek baja esne.:-/

Kampfer 2009.02.15. 21:04:14

@Mj: Szia! :) Meghajlok a tudás előtt! :) Nekem tényleg nincs egzakt információm sajnos, így elfogadom, amit Te írsz. :)
Sajnos ha oda jutnak a fejlemények, hogy tettleges és fizikai erőszak veszi át a konfliktusrendezést, akkor senkit sem fog érdekelni, ki mennyire volt "rendes" vagy lojális...! Ezen jóval előbb kellett volna a zsidóknak elgondolkodniuk! Még az a nagyon kevés cigány is, aki lojális Magyarországhoz, az is felemelte a szavát a horvátaladárok és kolorbánok ellen, mikor azok valami ordenáré nagy hülyeséget beszéltek!
Nos, a zsidók esetében semmi ilyesmiről nem lehet beszélni! Se a suchmann, a hornpicsa, a gusztostalan, a zoltai, a landeszman, vagy az a gusztostalan feldmájer kirohanásai ellen nem emelte fel a szavát egy zsidó sem! Pár hete, mikor a mazsihisz és egy másik zsidó banda összeveszett, akkor is csak a legitimitás és az esetlegesen járó kárpótlások elosztásának a megítélése miatt kaptak össze, eszük ágában sem volt odaállni a feldmájer elé és annyit mondani neki, hogy "menj te a picsába"! Ennyiben más (bizonyos szempontból talán rosszabb) a zsidók kérdése, mint a cigányoké! Igaz, kis eséllyel fog egy zsidó kirabolni, vagy lekéselni, de jó eséllyel fogja védeni mindenféle eszközzel a cigány elkövetőt, jó eséllyel próbál meg politikai eszközökkel szétzülleszteni egy társadalmat, megtorpedózni egy népi összefogást. Sajnos túl hangosan és túl sokat küzdöttek Magyarország ellen ahhoz, hogy bármiféle toleranciára számíthatnának, ha esetleg elszabadulnak a dolgok...!
Kézcsók!
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.15. 22:27:11

@Kampfer: Hali Kampfer, blogtárs! :o)

Most beszélsz itt kb. 100-150 zsidó politikusról és közéleti szereplőről. Az előbb említett csoportot páros lábbal rúgnám egészen a Vörös-tengerig, még akkor is, ha a páros lábbal való odarúgás azt is jelentené egyben, hogy ezután saját anatómiai gyengeségeim révén egyenesen seggre esnék.

Viszont ezeken kívül él itt még néhány ezer zsidó származású, vagy magát annak valló ember, akit sehogy sem lehet párhuzamba állítani a fent említett politikusokkal, még csak akkor sem, ha ne adj Isten rájuk szavaztak is.

Én hiszek benne, hogy ők nem a magyarság ellenében maradtak itt, hanem azért, hogy velünk -(vagyis ők is mi vagyunk)- együtt boldoguljanak.

Azért szar ez a szitu, mert bármennyire nem csípem az izraeli világhatalmi játszmákat és bármennyire utálom a kunczegábori örökséget, én még mindig inkább a civil zsidóság érdekében kapnám fel a husángot, mintsem az "szdsz faszságait megtorló liga" igazságosztójaként.

Persze abban biztos vagyok, hogy idáig nem fog elfajulni a dolog, mert mi nem vagyunk az a polgárháborús nemzet, de ha mégis, akkor bizony a szekrényemben rejtegetett sarki fűszerestől a szomszédokig csak rajtam keresztül juthatnának be a lakásba, ami mindkét félnek krva fájdalmas lenne.

Ettől függetlenül értem, hogy mire gondolsz, bár én még azt is remélem, hogy jövőre, amikor az szdsz egy szép ívet húzó üstökös képében kihullik a parlamentünkből, már ez a kérdés baromira nem lesz téma se ezen a blogon, sem a magyar közéletben.

Kampfer 2009.02.16. 07:59:28

@Félkupica_Fehér_Főnök: Üdvözletem Fehér Főnök blog- és polgártárs! :)
Egy pillanatig sem állítottam, hogy nincs igazság abban, amit írsz! Én továbbra is csak azt a megnyilatkozást hiányolom a részükről, amit még némely cigány vezető is megtett esetenként magyarellenes kirohanások után!
A "hivatalos" politikai "elitet" hagyhatjuk is, hisz ez a tetves féreg fletó is kijelentette, hogy ő mindenkivel azonosul, persze kivéve a magyart... Szóval az ő esete is teljesen egyértelmű! A Vörös Tenger pedig még akár egy szép hely is lehet, szóval ne oda kívánd őket! Természetesen nekem van már jó kis tippem a helyre számukra, de az nem az a környék...
A hazai zsidókat illetően sajnos elég negatívak a személyes tapasztalataim. Egy jenki multinál dolgozva volt szerencsém megtapasztalni, milyen is az a negatív diszkrimináció és milyen az az igazi zsidó arrogáns mentalitás! Az összetartásuk tényleg legendás! De mint közösség viselkedése egy közösségen belül, enyhén szólva is "inkorrekt"! Dolgozott ott szlovák, magyar, román, roma is, nem is szerette mindegyikük egymást. De abban még a román és a magyar is teljes mértékben egyetértett, hogy a zsidó és a jenki mindent überel szemétségben és inkorrekt hazudozásban. Amikor pedig a nagypolitika egén is az ő hatágú csillaguk kezdett felragyogni, akkoriban végleg bezárult előttünk minden kapu! Én két éve léptem le onnan, azóta csak azt mondhatom, hogy nem találkoztam még annyira gusztustalan és hazug, inkorrekt bandával, mint a zsidó. Jelenlegi helyemen csak egyik projektünk egy izraeli cégnek végzett munka, de nekem ahhoz nincs közöm. De azt észrevettem, hogy akik itt is kapcsolatba kerültek velük, szinte heteken belül meggyűlölték őket. Ez nem tapasztaltam finn, dán, angol és német projektek esetén. Érdekes, a zsidókkal azonnal megvolt a konfliktus! Eichmann volt felsőbbrendű??? Na neee... Aki látta már ezeket, na az látott már egot! Ergo én már nem azért nem rajongok értük, mert ezt láthatom némely '30-as évek-beli dokumentum-, vagy propagandafilmben, hanem mert volt "szerencsém" velük együtt dolgozni. Nos, ezért érzem azt, hogy sem ismerni, sem elviselni nem akarom őket magam körül és soha többet nem akarok velük dolgozni sem! Minderre az érzésre csak rátesz a Hollán Ernő utcai sztori, a feldmájerék gusztustalansága és mindeközben a zsidóság mély hallgatása...
Én mindezek ellenére sem fogom őket leterelni a Zil-platóról a dunaparton, szerintem van már itt erre épp elég jelentkező, és én jobban is szeretek pecázni, illetve örülök, hogy semmi közöm már hozzájuk. De hogy ez a kérdés nem fog eltűnni a szadesszel együtt még jó hosszú ideig, abban biztos lehetsz...!
Üdv!
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

kopaszfarkas 2009.02.16. 10:30:06

Mohácsi-vésszel nem érdemes foglalkozni - egy hülye cigány picsa oszt kész-, de ez a Horn megér egy misét. Ennél az ingyenélő senkiházinál nagyobb kárt nem sokan tettek még az országnak. Pedig borzasztóan buta. Igazából csak rasszistázni meg nácizni tud. Nem volt még egy értelmes, megfontolandó gondolata, állandóan másokat meg önmagát ismétli.
Itt is látatlanba lenáciz x ezer embert, azt se tudja miről van szó és csak süketel. Káli (meg sokan mások) inkább mutatkoznak normális, akár jobboldali beállítottságú emberrel, mint ezzel a malacpofájú rohadékkal.
Remélem jövőre a nép megszabadítja a szadeszos bandától az országot.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 19:07:12

@Kampfer:

Köszi, éppen a 19. századi Magyarország nemzetiségi kérdéséről fogok mikrotanítani, és még mindig nem találtam sehol olyat, hogy két külön nemzetiség lenne. (Így is van 13 bejegyzett nemzetiségünk.)
Még mindig nem értem, hogy miért kollektíve beszélsz a zsidókról. Viszont le kell lőnöm egy hatalmas poént.:) Elnézést, hosszú történet lesz. Pénteken hajnalban 4 órán keresztül vitatkoztam, majd küldtem el folyamatosan a fenébe a saját házibulimról egy olyan jellemtelen, felsőbbséges, hazug, provokatív, gyáva és szar alakot, akit senki sem hívott, és akinél szennyebb embert még nem láttam. Liberális zsidó volt, aki szerint minden magyar kollektíve bűnös és zsidó csak liberális lehet. Mielőtt kettőt behúztam neki, hogy sírva fakadjon, illetve acbetessel bordán rúgtam, amiért széttörte a fürdőszobánkat meg egy ablakot, elárultam neki, hogy tulajdonképpen a saját fajtájából való kívánja őt a Pokol bugyraiba. Ennél nagyobb pofon talán akkor sem érhette volna, ha az orrát is eltöröm. A nagyanyám ugyanis két koncentrációs tábort is megjárt annyi évesen, mint ahány most én vagyok, igaz, hogy ő már reformátusnak volt keresztelve. Az ő anyja viszont izraelita vallású szegényparaszt asszony volt, amíg el nem veszítette mind a két fiát. (Utána ugyanis megtagadta Istent.) Tőle származik az a vasgyűrű "Pro patria 1914" felirattal, amit a jegygyűrűjéért cserébe kapott az államtól. (A többi anyai ági felmenőmről most hosszú lenne mesélni, röviden csak annyit, hogy szegény, földműves zsidók voltak, akik azt hitték, hogy már asszimilálódtak. Aztán a '30-as évektől kiderült, hogy a többi magyar nem így gondolja.) Tehát nekem vannak zsidó őseim anyai ágon - ahogy középkori magyar nemes őseim, '48-as honvédszázados és '56-os is apai ágon -, és a zsidóknál eleve az anyai leszármazás számít. Ehhez képest édesanyámnál tisztességesebb, becsületesebb, önfeláldozóbb, jószándékúbb, pénzügyekben nagylelkűbb embert még sohasem láttam. Én magam tisztességet, szép beszédet, őszinteséget, empátiát, becsületet, jó modort tőle tanultam, talán örököltem is, a pénz meg az üzletelés pedig soha nem érdekelt. Ahogy gusztustalan dolognak tartom azt is, ha valaki mások szerencsétlen halálával kufárkodik, magát pedig áldozatnak állítja be akkor, amikor nem is róla van szó. Patrióta érzelmű vagyok, és amióta az eszemet tudom, úgy szeretem a hazámat, mint tulajdon édesanyámat. (Már csak ezért sem kurváznám le.) Apai ágon délvidéki és partiumi katolikus a családom, én magam katolikus egyetemre járok, és bár nem rendszeresen, de misére is. Talán a hazaszeretetem, de a fiatalabbak iránti aggodalmaim miatt is szeretnék történelmet tanítani úgy, hogy ne csak árnyaltan gondolkodni, kételkedni, kérdezni merni, magyarázatokat keresni, együttműködni vagy mások helyzetét átérezni tanítsam meg őket, hogy felelős döntéseket hozhassanak majd az életben és jobban helyt állhassanak a munka világában. Hanem nemzeti identitásra, történelmi tudatra és szomszéd népeinket is elismerő önbecsülésre is szeretnék nevelni. Magyarságra, magyarként. Azzal együtt, hogy vannak zsidó őseim, és ha cirka 65 évvel ezelőtt élnénk, engem is simán lehetne gettósítani. Most akkor engem is áldozzanak fel a nagy megtisztulásban, vagy talán nem kéne ennyire általánosítani?:)

"Ennyiben más (bizonyos szempontból talán rosszabb) a zsidók kérdése, mint a cigányoké! Igaz, kis eséllyel fog egy zsidó kirabolni, vagy lekéselni, de jó eséllyel fogja védeni mindenféle eszközzel a cigány elkövetőt,"

Ez azért van így, mert sok zsidó identitású ember azt hiszi, hogy ha először a cigányokat szeretnék helyretenni, utánuk már ők jönnek. Én semmiféle hivatkozási alapot nem fogadok el egy hazugság vagy egy politikailag mesterségesen gerjesztett hisztéria esetében. Már most iszonyatos bajban van a társadalmunk, és ha polkorrekt, gyakorlatilag cenzúrázott marad a média, a döntéshozó politikai pártok pedig nem találnak nagyon gyorsan megoldásokat, ezt a folyamatot addig gerjesztik, amíg az eszközök egyre radikálisabbak és kontrollálatlanabbak nem lesznek. Ez meg azoknak a legrosszabb, akik utasításra félnek gumifogalmaktól. Érdekes módon a február 14-én valóban jelenlévő nemzeti szocialistáktól most senki nem rettegett - talán a velük szemben lévő anarchisták, akik inkább korábban hazamentek -, még Ferenc testvérnek sem kellett felelős államférfi képében demokráciáról oktatgatni. De persze Bayer Zsoltot rögtön indexre kell tenni. Na nem is folytatom, így is túl sokat írtam.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 19:12:24

@Kampfer:

A Hollán Ernő utcai sztoriból ne felejtsük ki azt, hogy Kiss Petra nagyon úgy tűnik, hogy hazudott. A szlovák nagykövetség előtti tüntetéshez párakat elvitt a kocsijával, köztük engem is, utána pedig még beszélgettünk a tüntetésen is, szörnyű hülyeségeket mondott meg képzelt. Csak azért nem írtam róla blogbejegyzést, mert túlságosan szemétség lenne tőlem, meg inkább nem teregetném más szennyesét.

picur3ka 2009.02.16. 20:01:36

Mint aki valaha nyelveszetet tanult, nekem ugy remlik, ezek szovaltozatok, ruszen, ruten, ruszin, az biztos, hogy csak egy nyelv van.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 20:42:55

@Kampfer: Húú, jó hosszút írtál, ráadásul így a szabadság első estéjén nem is biztos, hogy rendesen felfogtam, de azért megpróbálok egy normális választ összehozni.

-Írtad azt, hogy a cigány 'vezetőkkel' ellentétben a zsidó elöljárók nem emelték fel a szavukat a nyilvánvaló faszságok ellen.

Erre az a magyarázat, hogy a itteni zsidóság egyrészt sokkal inkább integrálódott a társadalmunkba, -mint a cigányok- másrészt ők már átléptek a 'törzsi fázison', így ugyanúgy nem tekintenek vezetőnek egyetlen politikust/közszereplőt sem, mint ahogy mi magyarok sem.
Nekik ugyanúgy képviselőik vannak, mint nekünk, akit lehet köpködni és lehet takargatni a hibájukat csak azért, mert félnek attól, hogy egy nagyobb rossz kerül a helyére.

(És azt most muszáj hozzátennem, hogy a mi képviselőink az 'ők' képviselőikkel közös halmazt alkotnak. Egyik példa erre a szadesz, ami most 1,5 - 2 % -on áll, de négy éve még 5% fölött kvaterkázott a Pistike baráti körrel.)
Azt őszintén megmondom Neked, hogy fogalmam sincs, hogy mekkora a hazai zsidóság létszáma, de az szdsz megítélésétől függetlenül elmondható, hogy vagy magyarok is odaszavaznak rájuk, vagy a zsidók is szavaznak másfelé.

-A hazai zsidó emberek megítéléséről:
Nem olyan régen írtad, hogy igazából definiálni sem tudod őket. Lehetnek ők egy nemzet állampolgárai, lehetnek egy vallás követői és lehetnek 'zsidók' (első két kategória) leszármazottjai.
Én, ez utóbbi kategóriából ismerek jó pár embert, akik többször szavaztak a jobboldalra, mint én (bár én még fiatal vagyok), elsősorban tartják magukat magyarnak, mint zsidónak, ráadásul még engem 'gój' emberkét is a barátjuknak tekintenek.

A fentiektől függetlenül György és Gusztos Pétert én sem látom szívesen Magyarország határain belül, mert egyértelmű, hogy a többségi (nem a csendes) társadalom érdekeit képviselnék legutoljára. Viszont abban remélem egyetértünk, hogy az ők médiamegjelenéseik nem egyenlőek az általuk képviselni kívánt réteg érdekeivel és gondolataival.

De most már elárultam magam, így az 'önként jelentkező' 'zsidóbaráti kör' tagjai jöhetnek hozzám elsőnek háztűznézőbe, aztán majd meglátjuk :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 20:51:56

@kopaszfarkas:

"Ennél az ingyenélő senkiházinál nagyobb kárt nem sokan tettek még az országnak."

Soroljam? Gusztos, György Péter, Kuncze :o)

"Nem volt még egy értelmes, megfontolandó gondolata, "

Hogy ne lett volna, azt mondta, hogy "feri húzz a picsába" xD

"Remélem jövőre a nép megszabadítja a szadeszos bandától az országot. "

Meg fogja, olyan ívet húznak majd a szadeszosok, mint az apophis fog 2036 -ban :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 21:01:30

@picur3ka:

Mondom, emlékeim szerint ez olyan, mint a krobót vagy a horvát.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 21:02:17

@Mj: Ez kemény volt! Ugye ittál, mielőtt ezt idefogalmaztad? Én rohadt büszke lennék rá, ha igen, de ez ne befolyásoljon a válaszodban :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 21:04:16

@Félkupica_Fehér_Főnök:

A proféta szóljon belőled.:) Mindenesetre ha bent maradnak azért iszom, ha kiesnek, akkor meg azért.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 21:05:46

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Még 1 óra körül egy 160 forintos házmestert a biliárd mellé - életemben nem nyomtam olyan jól a kombinációkat, mint ma, és erre büszke vagyok:) -, éhgyomorra, azóta ettem egy banánt meg egy szendvicset. Egyszóval színjózan vagyok.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 21:07:57

@Félkupica_Fehér_Főnök: Na, jó!

Az acélbetétes megrugdosás miatt kérdeztem csak, a többi az szép és megható volt, arra nem vonatkozik az előző kérdésem.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 21:11:42

@Mj: Bent maradnak, a Jó'Isten se hozza ki őket a rácsos ablakok mögül ;-)

(de még nem olvastam el a hsz-ek döntö többségét sem, szóval most read only, aztán majd a többi. -Ja, bejelöltelek wiw-en, kezdjél félni.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 21:11:58

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Soha életemben nem emeltem se kezet, se lábat senkire - elvből -, de ennek a létformának ez kellett, mert a több órai türelmes békítésem még úgy sem használt, hogy szívességet tettem neki, állítólag azóta sem mozdult ki otthonról a nagy önsajnálat miatt. Egyébként aznap este ittam házi rettenetes diópálinkát, szatmári szilvapálinkát, rokonok-féle házi bánáti szilvapálinkát, Jägert, Martinit, Kalinkát, Johnny Walkert, Johnny Walkert kólával, nem kevés pezsgőt, jó adag bort és házi csokilikőrt is. A sört kihagytam.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 21:14:57

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Te mindig túl akarsz tenni rajtam?:P Amúgy már régóta rettegek. Konkrétan attól, hogy leszidnak az unokáim, amiért a Tarka Magyaron 1,5 méterre voltam Fletótól, és mégsem történt vele semmi baleset.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 21:18:55

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Amúgy cuki az ájtatos manód - már amennyire látni:P -, régebben ízeltlábúrajongó voltam.:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 21:35:47

@Mj: És tényleg bezúztál neki kettőt, mielőtt acélbetétessel bordáttörtél? Mert az igazán király lenne, végre egy töriszakos csaj, aki nem az erőszak hiábavalósága ellen lépne fel... Egyszer valaki megmutatná, hogy a történelemnek milyen más aspektusai lehetnek :o)

Jjjaaa, és hánytál utána, egy olyan igazit? xDD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 21:38:46

@Mj: Nem! Ez csak az egészséges rivalizálás.

Amúgy Darwin - A fajok eredete a kedvenc könyvem :-P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 21:42:28

@Mj: Az hülye volt, vagy inkább hülye lett a végére. Odarepült a párkányra, aztán az első fénykép után már elfelejtett menekülni... legalább 26x vakuztam ki az agyát, de a fent látható lett a legjobb kép.

Reggelre eltűnt... szerintem megette valami madár xDDD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 22:12:35

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Igen, behúztam neki kettőt a gyengébbik bal kezemmel - balról jöttem, jobbról takarták -, és ma tudtam meg, hogy a barátom évfolyamtársai azóta még jobban kedvelnek, mert kicsit hátraesett a srác.:D (Kár, hogy azóta senki nem látta, hogy milyen színű lett az arca.:)) Egyébként eddig tényleg még pofon szinten sem bántottam senkit, de amikor elmeséltem a szintén nem agresszív szüleimnek, látszott náluk az elismeréstől csillogó tekintet, meg a kaján vigyor.:)
Olyan ideges lettem, hogy hajnaltól délutánig fájt a fejem - akármit vettem be -, úgyhogy ez is bőven elég volt, hányni amúgyis utálok.:P Így is takaríthattam föl más hányását.:-/ Viszont azok szívták meg igazán, akik mikrózás nélkül ettek az amúgy isteni finom chilis, sütőtökös előző napi kajánkból, mert 2-3 napos folyamatos fosást okozott.:D (Hála Istennek én csak ittam egész nap.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 22:13:40

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Én még nem bírtam rájönni a Gyurcsány nevű alfaj eredetére.:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 22:14:49

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Ahelyett, hogy ő ette volna meg a hímet, miután megtette a dolgát.:) Ez tényleg hülye.:D Vagy csak megvakult?:)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 22:41:24

@Mj: Sajnálom, de nem vagyok hajlandó elhinni, biztos az én hibám, de akkor is ez a helyzet.

Én csajt még csak nagyon egyedi esetben láttam verekedni, akkor a nővérem volt az, aki megszégyenítően csattanó pofonokat osztott, a szenvedő áldozat pedig, - aki mi tagadás én voltam- (és pl. őt sosem tudnám bántan),értékelte a poént, amiben legalább volt valami micces, szóval fényképeket és videofelvételeket kérek/kérünk :o)

A chilis dolgokat pedig szerintem tegyük el máskorra, tuti finom volt, de meggyőztél arról, hogy ezen beszélgetésben nincs helye a kajáknak :o)

Nos, ma már szabin vagyok, így elsétálok a következő éjjelnappaliba valami eleségért, jóccakát'

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 22:46:12

@Mj: Na, jó, rálocsoltam egy doboz sört és így már nem megenni akarta a hímet, hanem valami játszmába kezdeni, de mint mondtam jött egy madár és megette, szóval ijrb :o)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 22:49:20

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Addig nem is kell elhinned, amíg nem ismersz személyesen.;-) Utána meg nem kérdés attól függetlenül, hogy tényleg nem szoktam bunyózni.:) Egyébként arra nem vagyok büszke, hogy elveszítettem a fejem, mert leginkább emiatt ütöttem meg/rúgtam bele elég erősen.:-/
Sajna már bánom, hogy nem készült videó - elég gyorsan zajlottak az események -, a kisköcsög meg naná, hogy nem is mutatkozik utcán - a barátom és az én szemem elé meg pláne nem kerül -, úgyhogy maximum a belilult ujjaimról tudok képet mutatni.:-/
Megromlott kajáknak egyedül a kukában a helyük, ebben nincs vita.:)
Jó étvágyat, meg jóccak!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 22:50:22

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Azért ez nem elhanyagolható részlet.:P Hogy te micsoda pazarló vagy! Legalább Sárkány vagy Talléros volt?:P

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 23:13:03

@Mj: A belilult ujjak legalább részbizonyítékként számíthatnak, szóval ne habozz feltölteni őket!

Az agyonvert bölcsészgyerek históriájáról pedig nem kell ilyen részletes beszámolót tartani, mert fényképek nélkül úgysem hiszem/hisszük el, amúgy pedig egy örök mesetéma lesz az ismeretségi körömben :o)

Kajás nem vagyok, most teregettem ki (minő szégyen), de sörért mindjárt elugrom, amúgy az előbb is erre gondoltam, de ez mellékes... egyszer még ma visszatérek xD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.16. 23:14:33

@Mj: Miután kiégett az agya a sok vakutól, azután mit számít? :o)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 23:36:09

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Esküszöm elküldöm a gmail-emről.:D
:D Azt nem tudom, hogy ő bölcsész-e, én mindenesetre az vagyok.:)
Na, sör az nekem is jól esne.:-/ Mondjuk egy csatos Kelt...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.16. 23:37:22

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Inkább a sör miatti alkoholmérgezés lehetett agyblokkoló hatású.:P Elvégre fél liter sör elég jelentős mennyiség egy pár grammos állatkának.:)

süti beállítások módosítása