Skip to content


       Szűrés lista

A BKV szakszervezete lekörözte Gaskót

Villámhír:

"Nyolcszázalékos béremelést követelnek a BKV szakszervezetei erre az évre; a cég viszont mindössze 2,3 százalékkal növelné dolgozói bérét - közölte Nemes Gábor, a Tömegközlekedési Dolgozók Független Szakszervezeti Szövetségének szóvivője a bértárgyalás után."

Vajon burokban élnek a BKV szakszervezetnél? 8%-os béremelés? Mikor "szárnyalt" az ország, akkor sem kaptam 3% emelésnél többet ... Örüljenek, hogy van munkájuk ...

Pofátlanság ilyen helyzetben 8%-os béremelést követelni, ez a helyzet Nemes úr!

Tényleg nem értem az ilyen szakszervezetiseket, mint a Gaskó meg a Nemes. Állami (önkormányzati) cégek, az adófizetőktől kapják a fizetésüket, jól keresnek, 1 embert sem mernek kirúgni tőlük, mert akkor azonnal országos sztrájk, és verik magukat a 8% vagy 10%-os béremelésért. Teljesen biztos vagyok benne, hogy még sztrájkolni is fognak.

Miközben a magánszektorban szív, nyel, szop mindenki ... és a magánszektorban nincs sztrájk, kuss van és rettegés, hogy vajon engem is kirúgnak-e.

Tetszenek-e rettegni a kirúgás veszélye miatt, Gaskó meg Nemes? 

Címkék: pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr97951088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.18. 19:48:11

zero fater üzeni, hogy menj a faszba:D az a 8% tárgyalási alap melyből minden évben megkapnak többet kevesebbet...2008ban ez pl 1% volt...apu buszozik 25 éve, tudja...

Mellesleg mi vagyunk minden évben megsértődve, hogy csak 4-6 %ot akar emelni a cégünk...Majd teljesitmény értékelésen azért ne mond a főnöknek, hogy ilyen gazdasági helyzetben ne emeljen ennyit xD

monstress 2009.02.18. 19:48:38

@Roltii: Basszus, ez a vörös liba még magyarul se tudott! "Magyarországba..."
Én voltam kacsafarmon Franciaországban. Na AZ állatkínzás a javából!
Mivel az index videóját nem lehet - nem tudom - kommentálni, innen üzenem: "Anyukádba"! Gyorsan húzás vissza a kenyéradó gazdáidhoz, ne itt rontsd a levegõt!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 19:48:41

a hülye libája, ha annyira tömést akar, egye fene megteszem...és akkor is csorogni fog belőle valami:)))))
bocs mindenkitől!

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.02.18. 19:53:26

Nemes meg Gaskó is teremtsen intim kapcsolatot análisan egy elefántcsordával. Meg asszem valami törvény védi ezeket a főmajmokat, hogy szakszervezeti vezetőt nem lehet kirúgni, vagy ilyesmi... szóval ezeknek is ólomterápia. 8% béremelés miközben az ország szarban van? Lófaszt! 8% metil alkohol, az kéne a sörükbe. Max.

mind2 (törölt) 2009.02.18. 20:06:53

@laca42: mi van veled korosztályos ? azt hiszem ha ez így megy tovább, mi, a majdnem fele arányban a cocializmusban cocializálódott és fele arányban a gengszerváltás idején tapasztalatot gyűjtő réteg : lassan m e g ő r ü l ü n k :::))))
Annak idején a Szabad Európát és drága apukámat, az ő szitkait- átkait- jóédesanyjukpi......ját hallgattam minden este, manapság meg ?????
Mondd drága korosztályos, lesz itt még nekünk jó, vagy csak a szart nézzük életünk végéig ? ... hogy hány színben is pompázik ????

sebien 2009.02.18. 20:12:39

@br: "Segíts magadon és isten is megsegít, tartja a népi mondás..."
Ez mekkora ... már, de komolyan. Miért nem akkor segít, amikor én nem tudok magamon. Mert ha tudok, akkor semmi szükségem már rá. És kisbetűvel írni az istent. Szégyelld magad hitetlen:)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 20:18:35

drága korosztályos barátném, nem hinném, hogy lesz nekünk itt jó, max ha csinálunk magunknak.
én már a- segíts magadon, isten is megsegít-mondatban sem hiszek.
igen a cucialista cocializáció, na , annak a levét isszuk még mindig, bár pontosabb kifejezés rá a kondicionálás.
a gengszetrizálás meg nem sikerült esetünkben, mert többé-kevésbé ép erkölcsi érzékünk nem hagyja.
és mivel nincs SZER, ezért olvasol Vastagbőrt és hasonló idegnyugtató dolgokat, hogy ne őrülj meg, hogy tudd, nem vagy egyedül a gondjaiddal, bajban van kihez szólnod!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 20:20:27

@sebien: ajajj, ezt a hibát én is elkövettem, bocs,és ezt a hitetlenségem sem menti.
mondjuk gyurcsány ferenc esetében szándékos:)))

sebien 2009.02.18. 20:27:44

@laca42: amennyiben tényleg hitetlen vagy, akkor semmi gond, megjegyzem én is az vagyok, így teljes joggal írom kicsivel. Szerintem. Mondjuk esetében én sem vagyok hajlandó nagy betűt használni, sőt még csak kimondani sem fogom soha a nevét. Na nézd csak: még a gép sem hajlandó bevenni a nevét:)

sebien 2009.02.18. 20:29:15

@sebien: basszus a "Mondjuk" és az "esetében" egy nagy szpészt akartam hagyni, de ez a szemét elszabta. Na jól van:(

dr.justice 2009.02.18. 20:34:43

A szakszervezet teszi a dolgát. Mit csináljon, nyeljen és kussoljon ? Felőlem a BKV egész évben sztrájkolhat. Ha megteheti, tegye. Lehet jelentkezni buszsofőrnek, ha valaki irigyli a lehetőséget.

A másik oldala a történetnek, hogy eredményesen azok tudnak sztrájkolni, akik ezzel sok embert szívatnak meg. Egy kutyawellness cégnél - ez mekkora egy állatság - pl. kevés sikerrel kecsegtetne a sztrájk. Az is ide tartozik, hogy sokak nettó fizetése mostanában nemhogy nőne, de csökken. Ezek ellenére aki teheti éljen a jogaival/lehetőségeivel.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 20:35:54

@sebien: öö nem egészen így van. én abban nem hiszek, amit az emberek csináltak a vallásból, legyen az bármely nép vallása.

Ha a vallás alaptéziseit nézed, abban rosszat nem találsz,bár az ószövetségben fura családi kapcsolatok, és gyilkosságok vannak.

ez az eszme is akkor lett hiteltelen mikor emberek kezdték saját céljaik érdekében felhasználni, és ezzel akartak mások felett uralkodni, holott ezt isten soha nem kérte tőlük.
na ennyi.

Roxvox 2009.02.18. 20:36:14

Kapitalizmusban a szakszervezet annyira hasznavehető dolog, mint a Pápa pöcse - fölösleges :))))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 20:39:18

@Roxvox: igen, viszont a pénzt viszik és gondot tudnak okozni.
MÁV VOLÁN.szakszervezeti vezetők dögöljenek meg

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 20:41:24

@laca42:

Istent nem kell összekeverni az ember szabad akaratából elkövetett gonoszságokkal és hülyeségekkel.;-) Isten meg naná, hogy nem kérte tőlük, ahogy mindenki tudja belül, hogy mi a rossz, a hazugság, a gyilkosság, és mi a jó, az erkölcsös, a becsületes, az igazságos, még ha nem mindig így cselekszik.:)

mind2 (törölt) 2009.02.18. 20:42:10

@laca42: Ahhha ::)) Szóval " ez " is az Isten ujja ?
Mármint a Vastagbőr ? :) Nem is tudom, hogy találtam ide.... de hogy jobban érzem magam tőle az biztos :)
A HBB - nek a Vadászat dupla album volt ugye ?
Mikor elköltöztem otthonról anyám valakinek odaadta.
De volt olyan osztálytársam akit - most figyelj - hajánál fogva húzott haza az osztályfőnökünk a koncertről... most már :XD, annak idején nem volt az :(
Kettétört nemzedék vagyunk mi,.... hittünk a szabadság és a szabad önrendelkezés hamis ígéretében... és nem gondoltam volna, hogy ide jutunk.
Ma már egész másban hiszek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 20:42:14

@Roxvox:

Tehát akkor ne legyen sztrájkjog, és mindenki kussoljon?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 20:42:22

@mind2: ja , lehet elvonási tüneteid vannak apukád -anyádpi....a nélkül, és ide jársz ilyet olvasni:))))

dr.justice 2009.02.18. 20:44:47

Ez kimaradt.

Fight for Your Rights to Party.

mind2 (törölt) 2009.02.18. 20:46:57

@laca42: jahh , lehet, sőt biztos.... :::)))) Szegény, mindig azon nevetett, hogy ruszki rádión fogjuk a " náczikokat " - ahogy itt mondják egyesek :)
És mindig elmondta, hogy nehogy eljárjon a szád, mert akkor nekünk annyi... Közben meg kártyáztunk és héjában sült krumplit ettünk.
Nem tudom miért jön elő mindig Ő. Talán mert ha élne, biztos kommentelne ide.... :)))) Tuti :)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 20:49:34

@mind2: igen, dupla album.Anyukád nagy hibát követett el, de ha gondolod, nekem megvan.
és ha igaz, nem is lakunk egymástól messze
ne keseredj el,most valami változni fog, lehet sikerül jobban kézbe vennünk a dolgokat.
volt már 2x nagy világrengés, remélem, most akkora nem lesz, de utána egy darabig jobb volt.
szükség van újból a javak újrafelosztására,és a termelés, vásárlás normalizálására. most épp ez történik,reméljük, hamar lezajlik majd, és vértelenül.
kitartás,kortársnőm..::))))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 20:54:31

na, jól leoffoltuk a topicot, majd kapunk zerótól.:)))

Roxvox 2009.02.18. 20:58:06

@Mj: De persze legyen, játsszunk demokráciát.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.18. 21:02:06

nem beremeles kellene, hanem megengedni nekik, hogy sajat zsebre ellenörizzenek a BKV jaratokon - mindenki jobban jarna: nem lennenek bliccelök, es nem kellene ellenöröket fizetni - akik amugy is sajat zsebre dolgoztak

led 2009.02.18. 21:06:04

@dr.justice:
"A másik oldala a történetnek, hogy eredményesen azok tudnak sztrájkolni, akik ezzel sok embert szívatnak meg."

ühüm, háppersze.
csak még mindig elfelejted, hogy ilyet csak állami szakszervezetek tudnak csinálni.
mondjuk 2 órán keresztül nincs mobil szolgáltatás. vagy net. vagy betegellátás.
ilyen elképzelhető?
persze hogy nem.
nagyobb "kibaszás" lenne, mint a bkv/máv sokadszori sztrájkja?
összehasonlíthatatlanul. gyakorlatilag térden lenne mindenki.

naugye. és mégse.

mind2 (törölt) 2009.02.18. 21:14:27

@laca42: senki nem figyelt ránk, így zero sem :)) ahogy észrevettem :)
nekem semmi nincs meg, Pink Floyd, , Led Zeppelin, Sex Pistols, semmi ( ne nevess ) mindent kiszórt jóanyám bosszúból : XD.:)
Az a gond, hogy ezt a trágyadombot egyrészt elhagyni sincs erőnk - annál jobban szeretjük -
másrészt vele sem akarunk halni :(
Ilyenkor mi a fa**t lehet csinálni ?
Egyébként kinéztem Montenegrót :) Nincs messze, voltunk ott, még ingatlanokat is lehet venni (igaz a tengermelléken drágán, de keletebbre egyre olcsóbban ) talán le kéne lécelni mégis...
Aztán hagyni a gondot másra, vigye fel egyedül a padlásra ( szegény J.A. )

sebien 2009.02.18. 21:15:17

@laca42: na ezért kell erősen szétválasztani a vallást és az egyházat. Az előbbivel semmi bajom (persze amíg nem akarják rám erőltetni), míg az utóbbiról inkább nem nyilatkozom és akkor nagyon PC voltam.

dr.justice 2009.02.18. 21:16:46

@led:

Meg kell próbálni. Egyébként volt már olyan, hogy néhány óráig nem volt betegellátás egy-egy kórházban, csak az elégséges szolgáltatás szintjén.

sebien 2009.02.18. 21:20:20

@Roxvox: "Kapitalizmusban a szakszervezet annyira hasznavehető dolog, mint a Pápa ..." én itt be is fejeztem volna a mondatot. Erre van is egy jó idézet, amit magam is vallok: "Ugyanakkora hatalmam van, mint a pápának. Csak nem hisznek benne annyian."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 21:21:01

@Prinzessin Erbsen:

Már hogy ne lennének bliccelők? Így is, úgy is megkenik az ellenőröket azért, hogy továbbra is bliccelhessenek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 21:22:46

@mind2:

Már te is itthagynál minket?:( Ezzel éppen azokat is megszívatnád, akik még szeretnék megmenteni ezt a az országot.:((

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 21:24:25

@sebien:

A pápa hatalmában kb. a kommunisták/anarchisták/marxisták hisznek.:P

gidabiga 2009.02.18. 21:26:05

mind2 2009.02.18. 20:42:10

HBB Vadászat, de szerettük.
bakeliten itt figyel, de nem tudjuk min lejátszani :(
nagyszüleim falun éltek, az udvaron szólt a Szabad Európa nyári vasárnap délutánonként.
a szomszédban is.
akkor nem is tudtam, hogy nem szabad.
csak amikor nagyobb lettem és otthon akartam hallgatni és a szüleim nem engedték :D

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 21:30:44

@mind2: te szegény, de ezek a zenék ma már könnyen pótolhatók, igaz nem LP-n, ami ugye szintén egy életstílus volt.
Igen, igazad van, én is olyan lökött vagyok, magyarnak születtem, itt akarok élni. úgy gondolom, takarodjon innen az, aki nem idevaló.
nekem ez a hazám, és szeretem.pláne hogy "tüke" vagyok, és imádom a várost.
én nem tudom itt hagyni.
hogy mit lehet csinálni ebben a helyzetben? fogalmam sincsen, ezt nálam okosabbtól kérdezd.még belegondolni is rossz, hogy nem láthatom a Tettyét, a Misinát...áááááááááá

led 2009.02.18. 21:34:23

@dr.justice:

ok.
el tudod képzelni, hogy pl. egy nagy vállalat/multi dolgozói elérjék azt, hogy nincs szolgáltatás?
pl. csak segélyhívás működik mobilon vagy PSTN-en?
vagy a neten csak a kutyavelnessz jön be?

ilyen_soha_nem_lesz, nem is lehet józan ésszel, pedig ezen a területen dolgozók is masszív tömeget képviselnek.

bkv/máv szakszerv sokadszorra sztrájkol(t) és követel, aka zsarol.
mert_nekik_lehet. de tényleg lehet.

dr.justice 2009.02.18. 21:34:57

Nosztalgia.Könnycsepp elmorzsolás.

A kutyától félek, a vértől hányok,
Mindig lenéztek engem a lányok,
Nem vagyok senki, űzöm a vadat,
Másoknak hajtok, mások hajtanak.
Nem győztem soha, most sem nyerek,
Nem tudok ölni, de nem is merek,
Járom az erdőt, vadakra lesek,
Csak hajtó vagyok, ne lőjetek!

mind2 (törölt) 2009.02.18. 21:36:57

@gidabiga: Valami csehszlovák , jah megvan TESLA lemezjátszónk volt.... azon nyomattam :))
Meg volt MK magnóm is, hozzá mikrofon...
Úristen, de nyomoroncok voltunk a gyerekeimhez képest... Azóta bánok egy pillanatot... kedvenc nagyim lenézését- lesajnálását , aki nem tudta kapásból, hogy hogyan szóljon bele a mikrofonba :(
Csak fényképek maradtak utána, meg egy szép nóta Doberdóról . Amit vagy százszor elénekeltem már a kisebbik gyereknek elalváskor...:(
Tényleg nem akarok depis lenni, de annyira hányingerem van már a jelenvalótól, hogy egyre többet emlékezem azokra, akik " megalkottak " engem :(

dr.justice 2009.02.18. 21:39:32

@led:

Szerintem én egyetértek veled :)

Azért mondom, hogy aki teheti, tegye. Nyilván ahol néhány órán belül görög vendégmunkásokkal lehet pótolni a sztrájkolókat más a helyzet.

gidabiga 2009.02.18. 21:44:29

@mind2:

nincs olyan nap, hogy ne jutnának eszembe valami okból a nagyszüleim.
a nagymamám még él és ő a minta nekem.
amennyi szeretetet tud adni máig is, amire megtanítottak a nagypapával, mind-mind érték.
ahogy beosztotta az idejét, a türelme, minden.
sose leszek olyan, mint ő, de törekszem rá :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.18. 21:45:22

@gidabiga:

Én fiatal vagyok, mégis elég sokat gondolok a felmenőimre.:)

dr.justice 2009.02.18. 21:45:26

@mind2:

Csupa-csupa fekete, búskomor a város
Depi city pici és csak magával határos
Fekete a cafe a fekete teraszon
Fekete a kofa is a fekete piacon

Le van szarva
Én nem leszek depis
Ó, én most fogom magam és bemegyek ebbe a bárba,
Gyere velem te is!

Depi city szerte a szitu sose szupi
Szomorú a hetero és szomorú a buzi
Mindenki csak nyavajog, mindenki duzzog
Nincsen piros 7-es, mert csak feketék a buszok

Le van szarva
Én nem leszek depis
Ó, én most fogom magam és bemegyek ebbe a bárba,
Gyere velem te is!

mind2 (törölt) 2009.02.18. 21:46:19

@dr.justice: ha cinikus akarsz lenni a könnycsepp elmorzsolás miatt, akkor hajrá... Vagy mégsem? :)
Nem vagy akkora góré, hogy Te legyél a hajtó megbízója nem ?
Ha meg nem vagy, akkor Te is csak hajtó vagy :(
Magyarán azt szívod amit MI ?
De szólj, ha ennél szerencsésebb vagy !
Néha a szerencse rövid életű :)
Főleg az onkológián.
Meg a proszektúrán.
De ez csak vicc volt.
Mint maga a Vadászat :(
Egy gondolat - kísérlet :)

dr.justice 2009.02.18. 21:48:48

@mind2:

Félreértettél. Én komolyan gondoltam a könnycseppet.

dr.justice 2009.02.18. 21:50:18

@laca42:

Szerintem hamarabb megtalálod, mintha leírnám.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 21:51:32

@mind2: na, elég ám már, nem vagy te ilyen gyenge ember!
segit a nagyszüleid emléke, és a gyerekeid jövője! fel a fejjel, valami vidámabb zene, ne a Hobó.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 21:52:42

@dr.justice: malacka és a tahó? igazad volt, a google a barátom.:))))

gidabiga 2009.02.18. 21:54:00

@Mj:
mert biztos olyan családban nőttél fel, ahol az ember volt a fontos.

dr.justice 2009.02.18. 21:56:17

@laca42:

Annyit a Malackához, hogy koncerten ezerszer jobb, mint CD-n. Akkor is ha ez egy kibaszott nagy közhely.

led 2009.02.18. 21:57:27

@dr.justice:
ok, világos, elnézést a "pattogásért" :)

agymenés tőlem, független mindentől, mindenkitől:

a sztrájk, mint fogalom (manapság)létjogosultsággal bír(hat)?
lehet e érvelésként felhasználni, mint fegyvert?
és ha igen, kik alkalmazhatják?
és ha igen, kik nem alkalmazhatják?

de mégis? hol a határ? ki mondja meg?

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 21:59:09

@dr.justice: hmm, a közhelyek mindig igazak.
amugy semmi pejiratívot nem írtam róla,és nem állítottam, hogy nem jó.
de igazad van , az tuti.
koncerten minden jó.
és ez a szüveg a maga módján jó,még tetszett is.

dr.justice 2009.02.18. 22:00:50

@led:

Nem kell elnézést kérni, ha nincs miért.

mind2 (törölt) 2009.02.18. 22:01:16

@laca42: @dr.justice: de amit jobban szeretek a sodró lendülete miatt, és 2006 miatt az ez :
www.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74

dr.justice 2009.02.18. 22:06:18

Ha valaki mégis fel szeretné vágni az ereit, ahhoz a következő zenei aláfestést ajánlanám.


Rádióaktív rádió
Tévé, hülye tévé
A napjaid megint összeállnak
Egy elhomályosult évvé
Nem élhetsz az emlékeidből
Mert nem történt veled semmi sem
Azt hazudnak neked, amit akarnak
Nem lenni nem jó
De nem jobb lenni sem

Ha előrelátó csecsemő lettél volna
Felkötöd magad a köldökzsinórodra
......................................................

Ha zavarni akarnak a depressziódban
Ha meg akarják mondani
Hogy mikor hova állj
Fogd be a füledet
Hallgasd meg a csendet
És ha szét akarják törni
Üvöltsél, hogy fáj!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.18. 22:09:50

@dr.justice: hmm, kicsit emos ez már...
tőlem hálaégnek világnyi távolságra áll a depresszió.:))

mind2 (törölt) 2009.02.18. 22:14:14

@dr.justice: LOL...
Néha emlékezni azért szabad nem ?
Egyébként meg mostanában inkább verekedni lenne kedvem : ez baj ? ;)
Sőt mást is !
Sokkal kegyetlenebbet ...
Hagynám, hogy elragadjon a népharag.
A tömegpszichózis :)
Mint állat :)

led 2009.02.18. 22:14:37

#dr.justice 2009.02.18. 22:00:50
ok. elnézést :D

ha már "mindenkinekakiszereti" van, akkor van pofám ezt beborulásként:
www.youtube.com/watch?v=q05HBn5Jl5k

dr.justice 2009.02.18. 22:14:51

@laca42:

Bocs, de ez egy 1989-es albumon van. Ekkor az emo még az apja f@szában sem volt.

mind2 (törölt) 2009.02.18. 22:17:42

Mindenkinek békés éjszakát, .. álmodjunk szépeket, valahol a Karib - szigetek térségében, ahol melegek az éjszakák, és puha a homok... , és alszanak a titkos bankszámlák is... :))

dr.justice 2009.02.18. 22:19:43

@laca42:

Hey Joe és Hammond. Érdekes.

gidabiga 2009.02.18. 22:22:00

itt nagyjából egykorú és 40 körüli az éjszakai műszak? :)
jók a zenék.

jóéjt!

dr.justice 2009.02.18. 22:22:01

@mind2:

És félmeztelen csajok szolgálják fel a söröket.

dr.justice 2009.02.18. 22:27:04

Na ettől felébredtek. ( vagy eret vágtok )

"A kampányfilmekben a liberálisok arra keresik a választ, van-e még 200 ezer plusz 1 szabad, demokrata szavazó, aki szerint nem a bőrszín határozza meg, hogy kik a jó emberek, akik szerint Isten nem jobb vagy baloldali, akik úgy vélik, egy spangliért nem jár börtön, illetve egyenjogúságot adnának a melegeknek."

dr.justice 2009.02.18. 22:29:46

Vagy ettől.

Kora esti hírügynökségi értesülések még arról szóltak, hogy B. Csaba népes családja elindult Zalaegerszegről, hogy kiszabadítsa a már Veszprémbe szállított férfit.
Kora este Váradi Piroskától, a megyei kapitányság szóvivőjétől a lap megtudta, hogy ő is csak a sajtóból értesült a Cozma-gyilkosság ötödik gyanúsítottjaként ma elfogott férfi kiszabadítására induló népes családról. A szóvivő elmondta, hogy természetesen felvették a kapcsolatot a zalaegerszegi kollégákkal, akik nem tudták megerősíteni a hírügynökségi értesülést. B. Csaba egyébként még délután megérkezett Veszprémbe, a kapitányságon azonnal meg is kezdték a kihallgatását, ami jelenleg is tart.

gidabiga 2009.02.18. 22:30:14

dr.justice 2009.02.18. 22:27:04

attól tartok, hogy annyit még összeszednek :D
ha csak azokat a foteljogvédő kommentelőket számolom ...

dr.justice 2009.02.18. 22:38:36

@mind2:

Fél órával ezelőtt mutattad. Elfelejtetted ? :))

Egyébként ismerem és jó.

dr.justice 2009.02.18. 22:41:15

@gidabiga:

A legundorítóbb hazugság, hogy Magyarországon ma bárkinek bárki más bőrszínével bármi baja lenne.

mind2 (törölt) 2009.02.18. 22:42:10

@gidabiga:
@dr.justice:
Na ez mára az utolsó : képzeljétek be a hídról ledobott tárgyak helyébe azokat, akik.....

:www.youtube.com/watch?v=WG294M_kYWM&feature=channel

gidabiga 2009.02.18. 23:00:03

@dr.justice:

de ők azt akarják, hogy legyen.
szerintem.

Pénzfa 2009.02.18. 23:04:01

Megütötte a szemem az írásod.

Tudod, nem irigykedni kell a bkv-s sofőrökre. Rájuk legalábbis nem. 130.000-ekért güriznek.

És azt is gondolom, hogy van megoldás. mindig van megoldás, nem csak a félelem és a kussolás marad az embernek.

Van független út, csak nem olyan egyszerű rajta járni. Tanulással jár, és tudással, és képességekkel. De meg lehet csinálni!

És nem irígykedni és köpködni kell.

Bár lehet, hogy ez az ország abszolút nem normálisan működik.

De akkor is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.18. 23:34:40

Most estem haza, látom kellemesen telt itt az idő :-))

@Pénzfa:
Én nem irigykedem a bkv soforökre, sőt, le a kalappal a munkájuk előtt.
De netto 130 ezer az bizony br. 220 486 forint. Ami ugye nem kevés. Elég sok ember örülne egy bruttó 220-as fizetésnek.

És ilyen időben, amikor nem hogy nincs fizetésemelés, de mindenki örül hogy vAN munkája 8%-os béremelést követelni egy picikét irreális.

Persze, szakszervezet, ez a dolguk. De követeljenek egy inflációkövető béremelést.

Másik meg, hogy vannak az állami cégek szakszervezetei, akik állandónak követlnek, sztrájkolnak.

Bocsánat, de a többi 2 millió dolgozó? Ő értük (értünk) ki tárgyal???

Azt hittem, minden munkavállaló egyenlő, de úgy látszik az állami munkavállalók különbek ...

Perverzsrac 2009.02.18. 23:58:56

@zero: arról a történetről egyelőre annyit, hogy történetesen ismerem személyesen is az úriembert aki éhségsztrájkolni kezdett. Párszor beszéltünk személyesen, mert dolgozott a cége a cégünknek (aminél én utoljára munkában álltam). Totál korrekt pasi, abszolút 2 lábbal a földön és még jól is dolgozik. Szóval ha ő azt mondja amit leírtak, akkor az úgyis van. Nem véletlenül nem tagadták a minisztériumban hogy kinek is adtak zsét ugye...Szóval a kutyaszar tuti igaz...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.19. 00:11:32

@Perverzsrac:

Jó lenne tudni kik alapították a "fantomcégeket" .....

Remélem az a pár rendes oknyomozó újságíró rászáll a témára ...

Én mégsem mehetek be az infókért a minisztériumba, értem nem a rendőrség jönne ....

Perverzsrac 2009.02.19. 00:17:58

@zero: majd szépen kikérik az adatokat és kiderül a kutyawellness, csakhogy sokára. Amikor már senki nem foglalkozik vele éppen, mert az a balfasz aki minelnek nevezi magát mondjuk épp újabb és újabb csomagot jelent be. Egy mínuszos hír az utolsó flekken. Ennyi lesz belőle. Mint ahogy a lantosos 3mrdból se lett igazán balhé ugye. Én legalábbis nem látom...

Perverzsrac 2009.02.19. 00:19:02

@zero: de tőled elvárom hogy kirakd ezt holnap kávé helyett cikként és foglalkozz a dologgal:)

Perverzsrac 2009.02.19. 00:23:02

@zero: az a baj, hogy oknyomozó újságírás kb nem létezik. Még Havas mondta az egyetemen. Na meg nem csak ő. Aki kinyomoz valamit, inkább fiókba teszi, mert élni akar. Ez a magyar valóság a legtöbb esetben. Ha meg kiborul a bili, mint az M6os építés panamái, akkor sincs semmi. Ez egy következmények nélküli ország. Amíg néhány felelőst nem lógatnak lámpavasra a népek, addig itt változás nem lesz. Én személy szerint örülnék, ha valaki "bódító szerek" hatása alatt eltenné láb alól ezt a balfasz ferit vagy demszkájt, mohácsi vikit, ... Néhány ilyen politikai gyilkosság már időszerű lenne...dehát itt nincsenek fekete kéz terrorszervezetek csak "magyarok nyilai" NBHs alakulat.

dr.justice 2009.02.19. 00:25:02

Én a kényszertömött libáknak hozok létre egy élményfürdővel kombinált rehabilitációs központot és megpályázok pár millát. :)

belzebubó 2009.02.19. 05:07:43

Még mindig kutyawellnessz:"A férfit végül a birtokháborítás miatt kihívott rendőrök vitték el az épületből a késő délutáni órákban. "

monstress 2009.02.19. 07:05:09

@Roxvox:
Hát én lenyomtam 20 évet egy másik kapitalizmusban. Bizton állíthatom, hogy e kérdésben tévedsz. De persze ez a kérdéses ország nem is az õskapitalizmusban tévelygett, mint amit a fõnökeink olyan mohó, félmérföldes nyelvcsapásokkal engdtek ide begyûrûzni...

gidabiga 2009.02.19. 07:45:05

@Perverzsrac:

egy osztrák barátunk mondta, hogy náluk az újságírók már fele annyiért úgy kicsinálták volna a miniszterelnököt, hogy lemondjon, mint amit a miénk megtett.
ott is vannak kormánypárti lapok, de nincsenek szemellenzővel ellátva.
és a politikusaik tudják ezt.
meg is lehet nézni, hogy ők hol tartanak.

monstress 2009.02.19. 08:31:53

@gidabiga:
Én egy olyan országban éltem eddig (Dánia), ahol a politikai elit nem várta volna meg, hogy az újságírók fedjék fel a dolgokat, kivetették volna magukból az ilyet, mint egy beteg szervet.
Egy augusztus 20. után nem csak a rendészeti miniszter, de tán még a kormányfõ is vette volna a kalapját. Szeptember 19-rõl és október 23-ról már ne is beszéljünk...
Meg is lehet nézni, hol tartanak ők...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.19. 08:44:22

Reggel volt asszem a Pártkeltében ez a mókus.
Pont olyan, mint egy részeg, beszédhibás Ewan McGregor (gy.k. Renton) :)
Vagy egy Sötét Oldalra tért Obi-Wan, höhö.

molaris 2009.02.19. 08:46:43

@dr.justice:
Azért fontos, hogy hol is tartózkodom a hajtás alatt.
A másik, hogy valóban SENKI bőrszínével nincs itt baj, csak a tetteivel.
@zero:
A Nejemnek két éve nem emeltek. Most, akkor mi is jön még nekünk jó? Mert Ferit hallgatva nem sok, az ÁNTSZ- nél meg még nem hallottam, hogy mozgolódna a szakszervezet.
@monstress:
Az, ott egy unalmas világ. Minden kiszámítható rend szerint megy. Na de itt!! A végtelen lehetőségek!- mármint egyeseknek.

monstress 2009.02.19. 09:27:16

@molaris:
:-D :-D :-D
Haha, mi is így láttuk! De mostanában már a gõzös szemüveg sem mindig segít!
Azért jólesik az az évi 2-3 látogatás, az ember szerez magának egy kis perspektívát!

Float 2009.02.19. 10:23:47

Kiszervezik a szolgáltatást alvállalkozóknak, aztán ott majd nem lesz pattogás. Amikor voltak a nagy sztrájkok, akkor az alvállalkozók tisztességgel működtek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 13:28:13

@gidabiga:

Nagyanyámék mentettek is emberéletet, amikor még kollektíve rakosgatták fel a zsidókat a vonatra... Küldött is koszorút Izraelből nagyanyám sírjára.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 13:29:41

@mind2:

Ezt én is szeretem, bár Pásztor Albertnél már megvitattuk.:)

caralho voador 2009.02.19. 16:05:35

Ez sajnos egy nem idevaló, dögöljön meg a szomszéd tehene, "demagóg izű" poszt. Gaskóék követelései között még lehetett olyat találni, ami kiveri a biztosítékot, na de egy nyolc százalékos béremelési követelés?! Mennyivel növekszik idén várhatóan az átlagember kiadása? Szerintem 8%-nál többel.
Arról, hogy máshol nincs szakszervezet, nem az a hely tehet, ahol van (arról sem, hogy a te fizetésedet mennyivel emelik. Nem szép dolog az irigység, könnyen kibillent az objektivitásból!). Ha nulláról kell indulni, hát onnan kell, ha akarunk valamit, meg kell szervezni. Civil kurázsi. Nyilván nem könnyű, az ember az állásával játszik, de ezen kívül csak a nyavalygás van. Kérdem én, ha egy magáncég dolgozóinak 80%-a beszüntetné a munkát, kirúgnák-e az összeset vagy inkább megpróbálnának kiegyezni?
Ha a továbbiakban is ez a kádári rácsodálkozás (+önös érdekekből fakadó fröcsögés: az én fizum is kevés, miazhogynemutazhatok, basszameg?, stb.) lesz jellemző az országra, a büdös életben nem fog változni semmit.
Akkor is ez a véleményem, ha nálam kevesen utálják jobban a bkv-t.
ps: ez a 8 valószínűleg egyébként sem lesz 8 soha. Alku. ;) Fölé kell licitálni, hogy valami legyen belőle.
Ha másnak van töke sztrájkolni, ne irigyeljük tőle, hanem növesszünk magunknak is vagy együnk sok osztrigát. Kéretik tanulmányozni a nyugat-európai sztrájkkultúrát.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 23:02:19

@caralho voador:

Azt tényleg nem ártana, mert nálunk még a sztrájk sem megy "normálisan", lásd ferihegyi görögök, meg ésszerűtlen követelések.:-/ Siralmas, hogy mennyire hiányzik a civil szféra az országból.:(

süti beállítások módosítása