Skip to content


       Szűrés lista

A Fidesznél megakadt a lemez

A FIDESZ a legnagyobb ellenzéki párt. Jó esélyük van nyerni 2010-ben. Viszont semmi újat nem tudnak mondani. Gazdasági válság ide vagy oda, a jelszó: szegény nyugdíjasok! 

 

"Annak ellenére, hogy a miniszterelnök korábban kijelentette: meg fogja védeni a nyugdíjasokat - fogalmazott a fideszes politikus -, most a 62 évnél idősebbek esetén 80 ezer forintban (és azt is a havi folyósításba beépítve) állapította meg az adható legmagasabb összeget, ami 6600 forint havonta, és a 63 év felettieknél pedig megszűntette a 13. havi nyugdíjat.

Megerősítette a fideszes politikus, hogy jövőre nem lesz 13. havi nyugdíj és a korrekciós járulék kiegészítéseket is befagyasztották, ami szintén több milliárdos megtakarítás a kormánynak, az embereknek viszont nem csak gazdasági, hanem megélhetési válság is egyben.

Ma is 750-800 ezer idős ember él a létminimum határánál - fogalmazott -, s a 13. havi elvétele ezt a helyzetet fogja csak rontani úgy, hogy a legtöbb elvonás az nem adható, hanem törvény szerint jár.

A másik igen fontos probléma a megélhetési válság - mutatott rá Iván László -, amit súlyosbítani fog az áfa, az energia ár, valamint a gyógyszerek árának emelkedése is. A nyugdíjasokat érő megszorítások mindössze 5 milliárdot hoznak, míg luxuskiadásokra, például új bútorok beszerzésére 7,5 milliárdot költ a kormány.

A kommunikációs hiányosságról szólva elmondta: nem egyenes, nem tiszta a tájékoztatás sem, s így az emberek nem is tudják pontosan, mennyivel lesz nehezebb a helyzetük. Társadalmilag érthetetlen és életszerűtlen is egyben az egész megszorító csomag - zárta sajtótájékoztatóját Iván László." (fidesz.hu)

Vannak még valakinek illúziói a Fideszt illetően?

Címkék: politika fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr22952979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szmoker (Homo Trollicus) 2009.02.19. 16:03:44

Közveszélyes hülyeségért mikor ítélnek letöltendőre valakit?

rolika 2009.02.19. 16:15:09

reméltem, hogy lesz írásos kivonat, mert 26 perc fideszt csak sikoltozva és habzó szájjal bírnék ki :-)

egy ilyen f.szkalap mit keres a fideszben? beépített komcsi ügynöknek néz ki b.zmeg!

"nyugdíjasokat érő megszorítások mindössze 5 milliárdot hoznak" - hát ez az, te vén barom, csak ötmilliárdot, amikor hozhatnának 240-et is, csak a 13. havi eltörlésével!!! hát még egy nyugdíjmaximalizálással mennyit lehetne hozni...

komolyan mondom, megérne egy kiadós válságot, csak láthatnék egy-két nagypofájú nyugdíjast, amikor nem hozza a postás a pénzt

rolika 2009.02.19. 16:16:01

@misikeh: én a jobbikra. jöjjön bármi, csak ne az eddigiek

DArchAngel 2009.02.19. 16:19:10

@rolika: lassan én is itt vagyok.
Amúgy meg jópár nyugdíjasnak lófütyköst! Nagyon sokan kijátszák és a végletekig kihasználják ezt rendszert.
Úgy szeretem, hogy a társadalmi tehervállalás rájuk valahogy sose vonatkozik...

American buttfall 2009.02.19. 16:19:23

Jah, a Jobbikra még mindig. Előzőleg is oda szavaztam.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.02.19. 16:28:52

Miért érzem úgy, hogy a 2010-es részvételi arány negatív rekord lesz... lehet választani az ürülék és a széklet közül.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.02.19. 16:29:52

ROSSZABBUL ÉLÜNK MINT 4 ÉVE.

Most aktuális. Látnok fidesz.

Mertcsak 2009.02.19. 16:31:19

@Gerusz:

Nekem is volt hasonló gondolatom.
Ha fegyverrel kényszerítenének,akkor sem tudnék említeni egyet sem akire nyugodt szívvel szavaznék.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.19. 16:35:06

60%-os támogatásnál még mi a tökömért kell a 3 millió nyugdíjas seggét nyalni??

Másrészt Gyurcsány aljas szemétláda, ez csak most derült ki:

"Az összeállításból kiderül az is, hogy nemcsak az öregségi és rokkatnyugdíjasoknak tesz gesztust a kormány, hanem a korhatár alatt levő nyugdíjasoknak is, mivel azoknál a korhatár alatti nyugdíjasoknál, akik idén nem kapnak 13. havi nyugdíjat, a korhatár betöltését követően épül be a 13. havi a nyugdíjukba."

Vagyis aki még nincs 62 éves, de már nyugdíjas, az meg fogja kapni a 13. havi nyugdíjat, ha eléri a 62. évet ... ami lehet hogy 5 vagy 10 év múlva lesz!

beszarok, de komolyan!!!

index.hu/gazdasag/magyar/2009/02/19/a_gyurcsany-csomag_tovabbi_lepesei/

monstress 2009.02.19. 16:35:20

Mi van ma veletek, csak úgy ontjátok a posztokat! Az ember kapkodja itt a fejét.
Melóhely ennyire uncsi? :-P

jozicsenko 2009.02.19. 16:36:25

hi!

ha véletlenül egy fidesz vezérkari olvasná, jelzem, hogy a legjobb úton haladnak a jobbik 10% feletti arányához...

hogy a fakkkkkkkba vannak a fidesznél még ilyen emberek?

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, a teljes agyhalál tud csak ilyent kihozni emberekből: jelentsék ki hogy a 60 év feletti öregeket támogatják, vagy mittudomén, de vegyék már észre, hogy állandóan lépéshátrányban vannak az mszphez képest: ők már az adócsökkentést csinálják, mert tudják, a következő választáson az ADÓFIZETŐK csak azért is elmennek, tehát ha tényleg nyerni szeretne a fidesz, egyszer és mindenkkorra felejtse el a nyugdíjasokat...

monstress 2009.02.19. 16:38:33

Nekem is úgy tûnik, jelenleg a jobbik a legkisebb rossz.
Gyûlölöm a struccpolitikát meg a polkorrektséget. Mindkettõ öl, butít, snyomorbadönt :-(

jozicsenko 2009.02.19. 16:38:57

@Gerusz: az a gond, hogy a legrosszabb, ha nem szavazol, mert akkor az szdsz-t támogatod

szavazz bárhova, szavazz érvénytelenül, bármi,csak ne maradj otthon, mert megint lesz szent szöveg a lopstopról meg a 9 millió náciról és a liberalizmus mindenható tudásáról...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.19. 16:40:21

OFF

NYTimes: Ha így folytatódik, az USA Magyarország sorsára jut!

Ha ez így megy tovább, az élénkítő programok és a bankmentő csomagok miatt Amerika államadóssága a GDP arányában a 2008. szeptemberi 41 százalékról 2011-re 70 százalékra szökhet fel, és ezzel eléri Magyarország adósságának tavaly decemberi arányát – figyelmeztet a New York Times (NYT).

hvg.hu/velemeny/20090219_amerika_magyarorszag_valsag_adossag.aspx

ON

monstress 2009.02.19. 16:41:13

A fityisz jelenleg a "hátradõlünk s megvárjuk, míg a hülye maszop elássa saját magát"-politikáját folytatja, s ezzel szépen magukat is lehúzták a klotyóba :-(

Makk Marcsi 2009.02.19. 16:41:51

Azért gondoljatok arra is, hogy a mai kádár-nyugdíjas tömeget nem Szíjjártó Péter vagy Cser -Palkovics fogja megszólítani (mondjuk őszintén szólva engem sem - de engem nem is nagyon kell). Vannak tömegek, akiknek ez az arc jön be. És sajnos sorsdöntőek a szavazataik.

kill004 2009.02.19. 16:50:36

@Psychonaut: Bakáts, Soma, Para-Kovács és társaik. Ez lesz az SZDSZ más néven.

acel 2009.02.19. 16:52:30

Mintha Szíjjártó lelépett volna az autós ügylet után. Vagy lemaradtam valamiről.
A jobbik sem jó választás de a fidesz erősen dolgozik rajta hogy a Jobbik legyen a befutó.
A Feri elrontotta, mondjon le mantrát hajtogatja csak. Bár ezzel is nyerni fog- és nem is kell majd elszámolnia kormányon az ígéreteivel. Legfeljebb csak a barter kölcsöneivel....
Ahoz hogy értelmes párt bejosson a parlamentbe ahhoz kell 1-2 milliárd kampánypénz. Amit egy új párt csak kölcsönből tud kifizetni, azt meg vissza kell fizetni ugyebár...
No future...

martonx 2009.02.19. 16:55:07

A Fidesz szánalmas. Ennyire nem lehetnek hülyék?
A munkásőr nyugdíjasok akkor se fognak rájuk szavazni, ha belegebednek.
Ellenben az értelmesebb választóik simán elpártolhatnak tőlük egy radikálisabb párthoz, ha még sok baromságot nyilatkozgatnak.

Én már most tudom, hogy 2010-ben nem fogok a Fityiszre szavazni. Ez már régebbi döntésem, de ahogy elnézem nem fogom megbánni.
Természetesen a komcsikra sem fogok szavazni.
Aki tud egy vállalható pártot (SZDSZ, MDF szintén nem játszik) aki vidéken is indít jelöltet, az szóljon.

irrelevant 2009.02.19. 16:56:33

Kb. így képzelem el a Fidesz kommunikációs "stábját":

fricska.blog.hu/2008/11/30/segelyvonal

Johnny336 2009.02.19. 17:00:07

@misikeh: egyik kollégám haverja csinálja a kutyapártot :D

Egyébként ha választhatnék, inkább havi szinten kapnék többet, mint karácsonykor egy nagyobb összeget. Elvégre év közben, minden hónapban kell vennem kenyeret, és be kell fizetnem a villanyszámlát (unless védendő fogyasztó vagyok!). Mi a jobb? Havonta kapni 100.000 Ft-ot, és december 100.000+80.000-et (jut ajándékra az onokáknak - apjuk faszát az onokáknak dezső! :D),
vagy kapok havonta 107.000 Ft-ot. Az egy villanyszámla ára. Sőt, kisfogyasztásnál inkább két villanyszámla. És nem kell késedelmi díjat fizetni a tetves elműnek, meg főtávnak.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.02.19. 17:00:07

@martonx: Az Élőlánc talán a legnormálisabb formáció, éppen ezért esélyük nincs, még talán országos listát indítani sem.

irrelevant 2009.02.19. 17:07:09

Egyébként belegondoltatok már abba, akik a Jobbikra kívántok szavazni, hogy a párt vezetősége, ez a néhány, mítikus ősmagyar álomvilágban élő, hőbörgő nagykamasz mit ért például a gazdasághoz? Azért ne essünk már át a ló túlsó oldalára... Gondolkozzatok!

derelyegrádi szellem 2009.02.19. 17:08:16

@vero:

:-)))

Csak akkor nem látnokoskodni, hanem nyerni kellett volna! Azt meg egy ilyen balfasz "spindoktorral", mint a Habony nem lehetett.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.02.19. 17:11:39

@otvospeter:
Kizárt, köpenyváltó szadeszre, libsikre sosem szavaznék.
@Johnny336:
Hát igen, Klára és az oroszkrémtorta :D

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.02.19. 17:13:49

@otvospeter:
Ennél rosszabbak nem lehetnek.
Esetleg www.zodlpart.hu ?
Neeeem...
Inkább szavazzunk Seres Máriára. Seres Mária 4 prime minister!
Juteszembe, rajtam kívűl ki írt alá(+5főt hoztam:)?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.19. 17:14:10

@otvospeter: S a jelenlegiek értenek a gazdasághoz????
Mert nem ezt látom.
Nem érdekel a jobbik

Horizont 2009.02.19. 17:18:22

A Jobbik csak azért jobb egyenlőre mert csendben van...

irrelevant 2009.02.19. 17:18:53

@misikeh: Köpenyváltó szadesz? Ezt meg honnan szoptad? :)

@Noname Cowboy: Igazad van, a mostaniak sem értenek hozzá. Tény.

WiseLady 2009.02.19. 17:23:46

A Fidesz nyerni akar. Van is némi esélye, de vigyáznia kell, nehogy elbaltázza ezt az esélyt. Most azért néhány nyugdíjas is akad már, aki kiszeretett hős Ferijéből.
Ha most, másfél évvel választások előtt elkezdené sorolni, hogy nyugdíj és segély megszorítások lesznek, mennyi nyugdíjast tudna maga mögé sorakoztatni?
Ez a helyes politika, nem elijeszteni senkit, mert különben a 4 millió nyugdíjas és segélyes majd megszavazza nekünk megint a Ferit.

monstress 2009.02.19. 17:28:03

@misikeh:
Ez a Zöldpárt nem a Tomcat-féle?

WiseLady 2009.02.19. 17:29:01

"zero: 60%-os támogatásnál még mi a tökömért kell a 3 millió nyugdíjas seggét nyalni??"

Hát azé, mer a 60% csak velük lehet meg.
Nem egész 8 millió szavazó:
kb. 2 millió adófizető+3,5 millió nyugdíjas+félmillió cigány+a maradék (tanulók, munkanélküliek stb.)
2 millió adófizető 60%-os támogatása nem elég a győzelemhez. Ők tudnak számolni, hála az égnek, ellentétben veletek, akik itt követelitek a kőkemény programot.

Plutonic 2009.02.19. 17:33:51

@kill004: Na nem! Akkor máris nem érdekel ez az egész!
Köszi az infót!
@zero: Ez a komoly, Zero!
Az USA-ban Magyarországgal riogatják a népet.
Ez aztán a dicsőség!
De biztosan csak mi látjuk szarul a dolgot és Gyurcsány ezt is kidumálná és lefikázná, mint minden hitelességet nélkülöző hírt!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.02.19. 17:36:57

A draga jo nyugdijasok felepitettek nekük a szocializmust es itthagytak nekünk szart.

Mindeki elött ismert, hogy milyen faßrazzassal lehetett nyugdijat szerezni, 20 ev, es 55 eves kor utan mehetett nyugdijba, meg aki kezdetnek a nyugdijminimumot kapta, azota mar annak is melekedett rendesen.

Nekem 35 ev melo utan meg 15 evet kell dolgoznom, hogy utana kapjak valami kis alamizsnat (a magan es az önkentes penztarak - amire annyire biztattak, hogy öngondoskodas- epp most mennek tönkre.)

a 800 ezer roki szinten bekaphatja, (legtöbbjenek semmi baja, vidaman dolgozik mellette)

Valaki egyszer kiallhatna mar a dolgozo kisebbseg mellett is, nekünk is lennenek emberi jogaink!

Thulsa Doom (törölt) 2009.02.19. 17:38:19

Nem baj, majd a választás után ők is előadják, hogy "nem fejtették ki teljesen a valóságot".
A különbség csak annyi, hogy ők viszont kardélre lesznek hányva, és "a nyakukon fogják érezni, hogy milyen nehéz a seggük."
Ez a politika ennyire elég.

Nem mintha megkönnyezném viktort, szíjjártót vagy bármelyiket.

reKorrekt 2009.02.19. 17:39:00

Elszomorít hogy ha ma bármerre is szavaznék, mindenki a nyugdíjasokat tartaná a legfontosabbnak. Igen, a 800k rokkant nyugdíjast és a tököm tudja mennyi korhatár előttit is.

Ennél a 13. havi nyugdíjnál igazságtalanabb dologgal még nemigen találkoztam. Azon túl hogy 280 milliárdot kihúznak évente a zsebünkből, még tetézik azzal is, hogy aki ezutén megy nyugdíjba, nem kap. Ez nem demográfiai rasszizmus tisztelt ZSDSZ?

Kapcsolaton az idevágó szavazásom állása amúgy:

Ön támogatná-e a 13. havi nyugdíjak és bérek megszűntetését ill. befagyasztását, ha ezáltal jelentősen javulna a befeketetők Mo-ba vetett bizalma?

Igen. 70.49%
Nem. 29.51%

ÖSSZES SZAVAZAT: 61

belzebubó 2009.02.19. 17:41:15

Kiadta a PM a januári számokat:
Adóbevétel a ktgvetés bevételi oldala.

A 2005 januári bevételt sem éri el a 2009-es januári adat.Ilyenkor új költségvetés szokott születni mert a számok eltérnek a tervezettől.

2009 január áfabevétel: 220 mrd
2008 január áfabevétel: 274 mrd

2005 január: 244 mrd

Nem lesz itt lassan 12-ik havi nyugdij sem.A fiúk nem ezekkel a számokkal gyártották meg a legutolsó ktgvetést.Most mekkora lehet a pánik???Felfogja Feri mekkora szarban van? Új IMF hitel,nincs kétségem.

derelyegrádi szellem 2009.02.19. 17:41:21

@WiseLady:

Ebben sok igazság van. Majdnem a teljes. Utcai verekedésben nem lehet Munkácsy festménnyel részt venni. Senkinek semmilyen kétsége ne legyen feriék kampánybeli magatartásáról. Lesz megint a zorbán vette el a nyugdíjat, most (2010 május) meg ők adnak. Mibe kerül az soha nem számított, akkor sem fog. Ha most nekimenne a nyugdajísoknak akkor azok megint ideszvaznák ferit, aztán jönne zero egy jó (és igaz) poszttal, hoyg mennyire elb..szták a kampányt, a töketlenségük miatt maradtak feriék. És igaza lenne.

Gondolkodjatok. Mi lett abból, hogy kérinél a nyugdíjak REÁLÉRTÉKEN történő befagyasztásáról beszélt a patás. Az lett belőle, hogy a feriék kezdték is a megkárosítaná a nyugdíjasokat dumát.

Pedig ha mostani mszpés javaslatot nézem (gdp-hez igazítaná) akkor különség a kettő között óriási. reálértéken történő befagyasztás azt jeleti, hogy csak az inflációval emelkedik. Ha feriák verzióját nézem akkor jelenlegi nominálérték (nem követi az inflációt) -3.5 %.

WiseLady 2009.02.19. 17:49:00

A te szavazásod nem mérvadó. Nem reprezentatív minta nyomogatja a gombokat. Többszöri szavazás tiltva van-e?
Lehet, hogy nem tetszik, de tény: ma a szavazók 40%-a nyugdíjas. Legalább. Öngyilkos párt az, aki ezt nem veszi figyelembe.

WiseLady 2009.02.19. 17:58:08

A Fidesz nem akar betámadni a nyugdíjasoknak, mert akkor nem nyer. Ígérni se ígér semmi egetrengetőt nekik. Kivár, és ez most nem rossz taktika. De azért valószínű, hogy nyerés esetén meglépné a szükséges intézkedések nagy részét.

belzebubó 2009.02.19. 18:00:23

@otvospeter: Éves szinten adják meg ezeket az előző évben erre az évre és ez akkor igy szólt:

"Az áfa bevételi terv 2.270 milliárd forint, mintegy 7 százalékkal több az idei évre előirányzottnál"

Tehát 290 körüli kellett volna legyen.
7%-kal számoltak nagyobb ÁFA bevétellel 2009-re mint a 2008-as januári adat.Ehelyett lett 220,azaz 65-70 milliárddal lett kevesebb csak ebben a hónapban.

reKorrekt 2009.02.19. 18:02:03

@WiseLady: a szavazás gyurcsány blog oldalán van és regisztrációhoz kötött. Megnyugtatlak hogy nagyobb vérkomcsi-nyugdíjas tábort sehol másutt nem találsz a neten.

belzebubó 2009.02.19. 18:11:05

Nem vagyok képben a magyar vásárlási szokásokkal kapcs., de úgy tudom úgy hallottam, hogy 2008-ban sokan részben hitelre/részletre vásároltak.Plazmatévé,stb.

Ez az ÁFA bevételt 2008-ban éves szinten valószínűleg nagyon megdobta. Ezt a szeletet nyugodtan ki is vehetjük a teljes 2009-es év ÁFA bevételéből,mert valószinüleg ez a tavalyihoz képest idén érthető okokból kevesebb lesz. Mondjuk ebből is adódhat ez a csekély 65 milliárd hiány csak januárban.

derelyegrádi szellem 2009.02.19. 18:17:37

@belzebubó:

Szerintem abból is adódhat, hogy a válság tudatosult az emberekben és próbálnak kevesebbet költeni. Sokan kényszerből is, hisz amit eddig fogyasztásra költöttek el, azt most a megemelkedett törlesztőrészletek + részére, abból meg nincs áfa.

Az Áfa szikár fogyasztáson alapuló bevétel, aminek mértéke viszonylag potosan mutatja az ezirányú helyzetet.

picur3ka 2009.02.19. 18:24:54

Hat a masik erdekes dolog a hatterben az a ket vedett szavazoi reteg elhallgatott szembenallasa. Persze a lab alol eltett nyugdijas szavazok szamaranya nem jelentos, de az eletben maradok es kiraboltak esetleges aggodalmai ebbol a szempontbol hatassal lehetnek a szavazatukra, helyi korulmenyektol fuggoen.

Kampfer 2009.02.19. 18:27:08

Na ezt érjük el akkor, ha a balliboldókat követik ezek... Csak azt tudnám, akkor ki a faszomra adjam az "istenadta" jogommal élve a szavazatomat? Tényleg marad a jobbik... A gazdasághoz ugyan qrvára nem értenek, de annyira mint ezek, talán igen. De talán majd nem engednek be mindenféle jövevényt (Guantanamo, izrael meg a faszom tudja még honnan), leszámolnak ezzel a pc faszsággal, kicsit befogják a zsidók pofáját és talán rávernek a cigányokéra! És talán számukra jelent még valamit az a szó: "magyar".
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

eeepunk 2009.02.19. 18:28:33

Tökéletes, populista, a mainstreamnek megfelelően tökéletesen alakítja szerintem a politikáját, amikor kell odazúz, most meg itt köhint egyet, ami a semmibe vész.

De jó lenne ha lenne alternatíva akire lehetne szavazni. Vastagbőr Párt? :)

Roxvox 2009.02.19. 18:28:50

Szeretném ha Mo. az USA szintjére süllyedne :)
A fityisznek esze ágában sincs választást nyerni, ebben a gazdasági helyzetben. A háttérből kényelmesen lehet javaslat nélkül kritizálgatni és azért így is bőven csurran-cseppen a javakból.
Kb. 20-25%-os részvétel lesz szerintem jövöre :(((((

belzebubó 2009.02.19. 18:31:40

@derelyegrádi szellem: gondolom ezért is emeltek ÁFÁ-t. Most. Ők arra amit te leirtál nem gondoltak amikor megirták a ktgvetést?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.19. 18:33:11

Egyébként csinálhatnál itt egy szavazást, hogy ki kire tenné a voksát, ha most lenne a választás.

Én áttúrtam aJobbikot és az LMP-t is. Nos az LMP-nek olyan programfüzete van, amiről a Fidesz csak álmodozik. A Jobbik meg a cigánybűnözés szóval belovagolna és, hát nem tudom...

Törperős oké, hogy velük van magyargarda.hu/index.php?q=img_assist/popup/3254

picur3ka 2009.02.19. 18:37:14

@Kampfer:

Az kell meg ide, nehany verterrorista, Quantobol. Rendorseg hazaengedi, mint mama a vastolvajokat (200-300 e Ft ertek), robbantank egyet-kettot, sakkor lehet szigoritani a torvenyeket a szemelyi szabadsag nyirbalasanak celjabul. Erot, egeszseget.

Grafithuszar 2009.02.19. 18:40:26

Hát, igen demagóg f@szság ahogy azt a fidesztől már megszokhattul....

Amúgy most beszél Fleto a Klub rádión, érdemes hallgatni, az előbb már "szélsőséges hadvezér Orbán Viktorról" volt szól, most meg arról beszél hogy milyen hülyék a csehek....

picur3ka 2009.02.19. 18:49:44

Meg aztan az sem biztos, hogy kiirjak a valasztasokat, ha nagyon vesztesre allnak, ha Tony Blair tudott maszatolni ilyet, akkor mas cucialista kormany mer ne tudna...

belzebubó 2009.02.19. 19:02:11

@Grafithuszar: Hú de zavarodott. Már megint belelovalta magát az orbánozásba.

Szanyi gyakorlatilag leirta az országot,beszélhet ez amit akar.

www.fn.hu/belfold/20090218/szanyi_bilincsben_vinne_el/

kill004 2009.02.19. 19:08:57

"Azonnali hatállyal tárgyalni kell a fizetés- és munkaidő-csökkentésről a kamarákkal. Mindenki mondjon le mindenről."

Hát Szanyi: A kurva anyád! (elnézést)

belzebubó 2009.02.19. 19:18:55

@kill004: qrva nagy baj van.

"Brüsszelben komolyan aggódnak térségünk miatt, Lengyelország, Csehország és Magyarország a célkeresztben van, de a magyarországi válságot a többieknél egy fokkal súlyosabbnak ítélik meg, egyesek szerint ott tartunk, ahol tavaly ősszel. Egyértelmű lépéseket várnak a magyar vezetéstől. Nem fogalmaznak meg személyeket érintő kívánságokat, de a levegőben érezhető, hogy Gyurcsány körül egyfajta bizalmi vákuum alakult ki."
Szent-Iványi

Szerintem elengedték Brüsszelben Ferkó kezét és most már akkora a gáz,hogy kezébe harapnak az itteni kutyái is.Szent-iványi,Szanyi,Suchmann...

Tündér_Lala 2009.02.19. 19:24:38

A FIDESZ:
Mikor hatalmon voltak, a következőket éreztem:
- Kitűzek néhány preferált célt és megpróbáltak azért tenni.
- Támogatták a hazai vállalkoözásokat (nem elvtelenül, úgy mint a németek vagy a afranciák)
- Felmérték a társadalom állapotát és óvatosan változtatni próbáltak (segélyért kötelező iskola látogatás, APEH rendőrség stb.)
- Loptak ? Igen. 2-300 Milliót. Disznóság, de valahogy belefért.
- Hiba volt hogy túl agresszivan rugdosták ki a régi embereket és nem csak a vér kommancsokat. Ez visszatetszést szült.
Összeségében : Azt éreztem , hogy jó irányba megy az ország, úgy éreztem , hogy fokozatosan mindig kicsit jobb lesz.

Az MSZP-SZDSZ:
Utálom, hogy midig az emberi hibákat kihasználva kampányolnak: irigység, félelem (23 millió román munka vállaló), kabzsiság (19 e Ft), stb stb.
-Előre mutató tevezést, koncepciót soha nem éreztem, a dolgok csak történtek. Kezdetben két kézzel szórták a pénzt. (Ha tetszik a nép közé)
-A vállalkozásokat beszorították , egyre nehezebb helyzetbe hozva őket. A nagy állami beruházásokat külidiek kapták.
- A társadalmat szétverték. Mindenki mindenki ellen. A vereny szféra a közszolgák ellen , a dolgozók a nyuggerek ellen, a magyarok a cigók ellen.Ez ellen nem hogy tettek volna, hanem tudatosan szították ezeket az ellentéteket.
- Loptak ? Igen. Néhány száz Md-ot. Abban a helyzetben amelybe az országot vezették elviselhetetlen.
Úgy érezzük mindig egy kicsit -vagy nem kicsit-rosszabb.Összeomlás szélére vezették az országot. Semmiben és senkiben nem hisznek az emberek.

Szeritetek kire kell szavazni ?

Carnivora (törölt) 2009.02.19. 19:36:59

Végignézte v.ki ezt a vén komcsit?

mind2 (törölt) 2009.02.19. 19:53:34

Hírek :)
1.
2009-02-19 16:38
Egymilliárd pluszt kap Szilvásy hivatala

Megduplázta a kormány a Nemzetbiztonsági Hivatal által technikai eszközök beszerzésére fordítható összeget. A költségvetés szerint az NBH eredetileg 997 millió forintot fordíthatott volna dologi kiadásokra.

2. Idősügyi Tanáccsal folytatott egyeztetés után :

Gyurcsány Ferenc : a nyugdíjasok felajánlották életüket és vérüket ...khmmm..öööö.... meg még a zabot is khmm.öööö..... mert ők megértik, hogy mivel jár a válság.... ( a mimikát és szemmozgást inkább nem írnám le )

3.
2009-02-19 12:34
Zuschlag: A FIB-nek gyakorlatilag nem volt könyvelése
A Fiatal Baloldal Ifjúsági Szervezet gazdálkodásáról beszélt csütörtöki vallomásában Zuschlag János a Bács-Kiskun Megyei Bíróságon.
A maffia-bűncselekményekkel vádolt volt MSZP-s országgyűlési képviselő a harmadik tárgyalási napon azt mondta: a szervezetnek gyakorlatilag nem volt könyvelése, mert mindenki tudta, hogy a hivatalos támogatás csak a nemzetközi tagdíjakra elég. Így a FIB-es rendezvényeket egy úgynevezett "B-kasszából" finanszírozták, civil szervezetek segítségével. ( B kassza = fekete pénzek megj. tőlem )

Zuschlag János keddi vallomásában azt mondta: a mindenkori sportminiszter, köztük Gyurcsány Ferenc döntött a jelentősebb ifjúsági pályázatok elbírálásáról és a támogatás odaítéléséről.

Tehát : a nyugdíjasok jó része szvsz. tényleg elmehetne már az örök vadászmezőkre, továbbá nem tudom mi a tök lenne, ha ti évekig nem könyveltetnétek, és köszönjük meg szépen az NBH technikai újításait.

Mára ennyi elég is volt.

Spielberg 2009.02.19. 19:54:02

rájuk se szavazok. de akkor kire???

Horizont 2009.02.19. 20:19:39

@mind2: a nyugdíjasok jó része szvsz. tényleg elmehetne már az örök vadászmezőkre,
Ezt hogy érted?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:27:43

@monstress:

Én nem őket tartom a legkisebb rossznak, mert a Jóisten mentsen meg Vona Gábor agyrémeitől. Még mielőtt megkövezne valaki, 3 éve ismerem a társaságot, a régi, normálisabb garnitúrával együtt, akiket azóta egytől-egyig eltüntettek. Viszont hiába kapnak akár 10%-ot is, nem lesznek koalíción, tehát kb. annyi szerepük lesz, mint a MIÉP-nek.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.19. 20:27:50

A fidesz hülye. 2006-ban megtanulhatták volna, hogy a nyugdíjasok nem nagyon szavaznak rájuk, hiába ígérnek14. havi nyugdíjat is.
Viszont egyre többen vannak, hamarosan az a párt, amelyik nem nyalja a seggüket, esélytelen lesz nyerésre.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:33:19

@otvospeter:

Én a társadalomképükre is kíváncsi lennék.;-) Például ki az igazi keresztény és ki az igazi magyar? És mi lesz azzal, akire azt mondják, hogy ő nem az?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:35:09

@misikeh:

Én. Bár szerintem így csak azt érjük el, hogy számlagyárosok legyenek a képviselők. (De legalább erőlködjenek érte egy kicsit.) Emlékszik még valaki Kóka számla-botrányára?:-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:37:00

@monstress:

Na az ő szakértőiktől is a Jóisten mentsen meg... (Van vagy kettő.) De legalább vették a fáradságot, és összerittyentettek egy programot, és lassan ott tartok, hogy már ezt is értékelem.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:39:44

@Prinzessin Erbsen:

Nem értem a problémádat dolgozó kisebbségiként, te Németországban élsz, nem?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:45:26

@Kampfer:

Szerinted szavazatokban meg fogják előzni a Fideszt, vagy ha nem, a Fidesz koalícióra lépne velük? Mert szerintem 99%, hogy nem. Akkor meg az egész eszmefuttatás tárgytalan.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:47:20

@VonPerez:

Na ez a kemény.:D Még én is guggolva fejelném le, pedig csak 172 centis nőszemély vagyok.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:50:46

@Carnivora:

Én nem, így is le vagyok maradva, és még Fábryt akarok nézni.:P (Lehet fújolni.:P)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 20:55:28

@gixer:

Már az is nonszensz, hogy akinek eltartott gyereke van - ergo közterhet visel -, aki után családi pótlék jár, azt több adóval nyomorítsák, mint azt, akinek egyetlen eltartott gyereke sincs. Így vállaljon az ember majdani, államnak adózó állampolgárokat...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.19. 21:26:18

Egyébként meg végre előállhatna bármelyik párt egy olyan PROGRAMMAL ami mondjuk a dolgozó és a munkából élő és élni akaró többséget célozza meg. Ki nem bassza le a nyugdíjasokat?? Aki idáig a szocikra nyomott nyugdíjasként az vagy nem megy el vagy megint rájuk nyom a fidesznél szintén. Hány százaléka változtatja meg a szokását így idős korban?? Szerintem érdemes lenne lefolytatni egy vizsgálatot hogy egyes korosztályok döntését mennyire határozza meg a kampány, mennyire a szokás. Persze kiderülne hogy nagyrészt az egész kampányosdi kidobott pénz.... én soha de soha nem szavaztam és nem is fogok szavazni pl az mszp-re és az szdsz-re, amikor nem jobboldalra szavaztam akkor nem mentem szavazni.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.19. 21:29:37

@Andaxinház:
ez 2002-ben, volt. szégyen, de bedőltem szocik gusztustalan kampányának, bár akkor sem szavaztam rájuk.

monstress 2009.02.19. 21:30:32

@Andaxinház:
Az a baj, hogy rég nem mi vagyunk a többség... :-((

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.19. 21:35:24

@monstress:
én ezt még nem hiszem, szerintem az emberek alapjában véve igénylik a munkát. Ha pedig nem olyan keménnyé tenni az élősködést persze munkahelyek teremtése után hogy aki nem úgy akar élni, pedig tudna az dögöljön éhen.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.02.19. 21:41:21

Az a durva hogy beszélgetek mostanság ismerősökkel, csupa értelmes fiatal, hát sok közülük nem várja meg a 2010-es választásokat, egyszerűen szedi a sátorfáját, mert nincs értelme maradni.

monstress 2009.02.19. 21:57:09

@Andaxinház:
:-((( Igen, ezt látom én is.
De hát lehetne forradalmat is csinálni! Csak szerintem még mindig nem volt meg az a bizonyos utolsó csepp. De már nagy várakozás elõzi meg, ez az érzésem.
Csak nehogy egy nagy antiklimax legyen, és kiörömködjük magunkat azon, hogy a gyúrcsányt leváltották. Mert itt attól jobban ki kellene gazolni!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 22:11:54

@Andaxinház:

Eddig mindig a langyos lábvíz, az apolitikus középen állók és az ingadozók döntötték el a választások végkimenetelét. Éppen őket kell megnyerni a kampány idején, ez ilyen egyszerű. Mondjuk most egy eddig kevésbé tapasztalt, radikális tényező is belép a tényleges szereplők közé, és itt kezdődik el a visszahódítás játszmája. De az is a kampányidőszakban fog lejátszódni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 22:14:23

@monstress:

Szerintem pedig simán örömködés lesz, 2006 őszén sem lett végül semmi, pedig akkor még több minden történhetett volna, és tényleg rengetegen voltak az utcán, nem nemzeti ünnepen, hanem ami a lényeg, spontán módon.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 22:15:09

@Andaxinház:

Fasza, na így akarjak én gyakorlatilag hazaszeretetből itthon maradni.:-/

gidabiga 2009.02.19. 22:25:05

huhh,
nem voltam napközben, esélyem sincs, hogy a többi posztot elolvassam. :-)


csak egy kérdés:
annyian külföldre akarnak költözni, ott dolgozni.
biztos, hogy most ennyien kapnak munkát?
szerintem, aki jól kvalifikált itthon, megél valahogy kényelmes lakásában, külföldön nem valószínű, hogy hasonló munkakörben dolgozhat, ki tudja, milyen körülményeket tud ott megfizetni, hogy jusson is, maradjon is.
Németországban talán jókat, de Angliában nem hiszem.
ezek az emberek tényleg képesek itthon mindent feladni?
csak elméleti kérdés, mert én már nem hiszem, hogy mennék.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 22:48:50

@gidabiga:

Én így jártam a Gyurcsány 2050-es topic-kal, de hát nem lehet mindent.:-S
Ezt hála Istennek nem tőlem kell kérdezned, mert nekem meg sem fordult a fejemben, hogy elmenjek innen.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.19. 22:49:37

@gidabiga:

A posztokat olvasd el nyugodtan :))

gidabiga 2009.02.19. 22:51:28

@zero:

jogos

a posztokat elolvastam, de a kommenteket nem tudtam eddig.
még mindig a napraforgós igazgatónál tartok :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 22:59:15

@gidabiga:

Akkor további szép estét kívánok.:P

Mertcsak 2009.02.19. 23:13:05

@Mj:

Én 25 évesen még mentem volna,akkor nem jött össze.
Most,10 évvel később,már nem akarok menni.
Itt akarok ÉLNI,csak nem hagynak!
Kocsi áll műszaki nélkül,mert nincs rá pénzem,ráférne a házra 1 új tető,áááá esélytelen,lassan lemondom az internetet,haverokkal 3 havonta 1 lájt sörözés.........
Ba....k sz...ba a b....s k...a a.....t!
El van ez baszva '89 óta. Nem kicsit......

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 23:18:16

@Unatkozik?Vegyen mosómedvét!:

Tudom.
Én vagyok trágár, ha automatikusan megfejtettem a kipontozott mondatodat, vagy csak nekem is elegem van már?:-S

Mertcsak 2009.02.19. 23:24:55

@Mj:

Szerintem ezt simán megfejti bárki. Sajnos.:(

gidabiga 2009.02.19. 23:32:54

@Unatkozik?Vegyen mosómedvét!:

némely hírre az elmúlt napokban nekem sokkal cifrábbakat sikerült magamban elmormolni.

( nehogy a gyerekek meghallják :) )

Mertcsak 2009.02.19. 23:38:04

@gidabiga:

Jutott nekem is eszembe cifrább is,csak azt már magam is szégyelném!:-o

Nemrég írtam valamelyik hírhez,hogy még soha nem voltam tüntetésen,mert nem az én stílusom.
Hát nem kell már sok hozzá,hogy meginduljak. AMD-t lehet venni kéz alatt,még nem felejtettem el hogy műkszik.
Pedig én télleg békés ember vagyok!

Dr. Tom 2009.02.19. 23:40:24

@gidabiga:

Ismerőseim közel 70%-a megy kifele. Még durván egy hónap és én is tiplizek. Kapok munkát, mert biztosra megyek ki, nem csak úgy, hogy hátha összejön valami.
Idehaza végülis nem kerestem rosszul, de kint 6x-os lesz a pénzem, egyszerűen nem akarnak mindent ellopni tőlem adó címén.
Jó meg szép hely lenne ez a kis hazánk, ha nem lenne élhetetlen.

gidabiga 2009.02.19. 23:46:38

@Tom:

ha ez így van, akkor jó.

csak mindenhol növekszik a munkanélküliség és az az érzésem, hogy mindenkinek, aki nekiindul(na) a világnak, nem jut munka.
mert azért ott is ragaszkodnak a dolgozók a székeikhez, gépeikhez.
és EU törvény ide vagy oda, gyanítom, hogy a külföldieknek hamarabb mondanak fel.

de ne legyen igazam

Negyven Rabló 2009.02.19. 23:51:38

@Őrnagy Őrnagy:
szerintem/remélem tudják ezt nagyon jól, a cél inkább az, hogy az MSZP egy jó kis "Orbán kinyírja a nyugdíjasokat kampánnyal" ne térítse vissza őket.
Amúgy meg lehet finnyáskodni a Fidesz kommunikációján, de azért emlékezzünk vissza, hogy 2002-ben a komcsik hogy gyalulták le a jobboldalt köteles beszédekkel és 19e forintokkal. Szarok rá, hogy a Fidesz mit dumál, sajtótájékoztatókkal még nem vittek csődbe országot (ha kormányon is ugyanezt nyomatják, akkor jöhet a hamu a fejemre). Viszont ha ez a vörös bagázs megint nyer, akkor ennek az országnak tényleg vége.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 23:53:31

@gidabiga:

Ezzel az a gond, hogy a gyerekek sokkal cifrábbakat tudnak, pedig pár éve - amíg "edzésben" voltam - még simán tudtam szóismétlés nélkül 3-4 percig káromkodni is...:-/

Mertcsak 2009.02.19. 23:55:04

@gidabiga:

Ismerős most jött haza Olaszországból. 3 éve dolgozott kint,most azt mondták viszlát. Csak az olaszok maradtak a cégnél.

Menek inkább alunni,hátha álmodok valami vidámat.
Jóccakát!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 23:57:24

@Unatkozik?Vegyen mosómedvét!:

Ha AMD-zel, kérlek ne békés tüntetés alatt tedd, hanem magányosan. (Fetser urak kedvéért: vagy inkább sehogy se, mielőtt valaki bűnpártolónak hinne.) Nincs annál rosszabb, mint amikor egy egész tömeget mosnak össze olyan fogalmakkal, amelyeket esetleg csak egyetlen képviselőjükre lehet aggatni (vagy rá sem), pl. azt, hogy "terrorista", "bűnöző", satöbbisatöbbi, ezt pedig kiváló politikai eszközként akármikor be lehet vetni. Úgyhogy csak okosan.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.19. 23:58:10

@Tom:

Ha kimennek az eddig adózók, még inkább élhetetlen lesz azok számára, akik maradnak.:-/

gidabiga 2009.02.19. 23:59:10

@Mj:

a nagyobbik fiam elsős korában hallotta először a "bazmeg" szót.
a református lelkész fiától :DDD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.20. 00:00:14

@gidabiga:

De miért ne legyen igazad? Félreértés ne essék, nem szeretném, hogy a szerencsétlen agyonadóztatott, besokallt emberek ne tudjanak boldogulni az életben, viszont azt mégúgysem szeretném, ha a hazám nyugdíjasok és segélyezettek romhalmaza lenne, mert onnan már tényleg nincs kiút.:(

gidabiga 2009.02.20. 00:01:29

@Mj:

ezt akartam én is írni.

akkor még több teher kerül ránk.
és mi sem tudhatuk, hogy meddig lesz munkánk.

Dr. Tom 2009.02.20. 00:02:40

@gidabiga:

Ha arra mondod, hogy nem megyek ki bizonytalanra (annyira azért nem hülyültem meg), akkor igen, jó.
Ha az arányra, akkor szerintem az nagyon nem jó, még akkor sem, ha ez csak egy kis körön belüli elvándorlás aránya.

gidabiga 2009.02.20. 00:04:23

@Mj:

csak mert sajnálnék mindenkit, aki itthon feladott egzisztenciát, mindent, hogy külföldön boldoguljon.

én ilyen érző szívű hülye vagyok :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.20. 00:04:43

@gidabiga:

:))
Én 9 éves koromban tanultam meg káromkodni, életem első nyári táborában. Azelőtt azt a szót sem ejtettem ki, hogy hülye. Édesanyám a mai napig egyetlen csúnya szót vagy káromkodást sem mondott ki sem előttem, sem más előtt, és édesapámtól is kb. 3-4-szer hallottam életem folyamán a szar szót - más csúnyát ő sem mondott -, és mindannyiszor vicc része volt. Úgyhogy engem a környezetem rontott meg, de megtisztelem a szülőket annyival, hogy nem beszélek csúnyán előttük.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.20. 00:06:05

@gidabiga:

Nekem még nincs is, és lehet, hogy az a történelemtanárnő veszi el előlem a helyet, aki tanári diploma nélkül tanít, és azt sem tudja, hogy létezett Cseh-morva protektorátus...

Dr. Tom 2009.02.20. 00:07:05

@Mj:

Tudom, eddig én is tűrtem. Eddig.
Most ugyanis adódott egy lehetőség, amit hülye lennék nem kihasználni.
Nagyon nem kell félni, hogy mindenki kimegy, mert most már az angol is lehajol, hogy felszedje az epret, amit eddig a vendégmunkások szedtek le neki, más munkát ugyanis nem nagyon kap.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.20. 00:08:30

@gidabiga:

Az empátia bennem is megvan, viszont azt még kevésbé szeretném, hogy emiatt mindenki lehúzza a rolót, és Magyarország gyakorlatilag megszűnjön létezni.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.20. 00:09:55

@Tom:

És tervezed, hogy visszajössz? Ha igen, mikor? Ha nem, miért nem? (Nem tesztelés akart lenni, csak kíváncsi lennék...)

gidabiga 2009.02.20. 00:11:58

@Mj:


pedig afelé sodródunk
és vannak, akik ezt nagyon szeretnék.
szerintem.
nincs messze az az idő, amikor a földjeinket árusítják ki bagóért.
de remélem, akkor senkit sem fog érdekelni a traktorral behajtani tilos tábla

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.20. 00:17:11

@gidabiga:

Nem hiszem, hogy ezt valóban szeretnék egyesek - maximum elmebetegek vagy szomszédos országok soviniszta lakói, de nem döntéshozók -, összeesküvés-elméletekben meg nem hiszek. Az a gond, hogy mi magunk zsákmányoljuk ki magunkat, és mi magunk tettük lehetővé, hogy a nemzeti vagyon külföldiek kezébe kerüljön.:-/ Ezek után meg ne csodálkozzunk, ha van, aki ezt logikusan ki is használja.

gidabiga 2009.02.20. 00:17:13

most viszont jó éjszakát kívánok mindenkinek.

reggel korán kell kelni. :(

gidabiga 2009.02.20. 00:19:08

@Mj:


ha a miniszterelnök úgy ad az araboknak gabonát, hogy azt nem a mi munkánkkal termeljük meg, hanem ők küldenek ide embereket, akkor én semmin sem csodálkoznék.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.20. 00:20:59

@gidabiga:

Maradjunk annyiban, hogy majd meglátjuk. Vagy inkább ne lássuk meg.:-/ Na, tényleg jóéccakát!:)

belzebubó 2009.02.20. 05:41:00

@gidabiga: Ezt a hirt még nem hallottam,hogy az arabok jönnének Mo-ra dolgozni.De ez nagyon mókás lenne,szeretném látni ahogy dolgoznak,ha már több év alatt nemigen sikerült ilyet látnom náluk :))
Az öböl-államok lakosainak 7%-a dolgozik.Iszonyú mennyiségü német befektetések vannak ott szinte az összes felsővezető angol,német ,ausztrál,svájci. A cégek elnökei arabok,de ennek egy törvényi oka van,mert külföldi cég arab cég és arab ember bevonása nélkül nem alapithat céget náluk.Az átlag arab felkel délben és nem dolgozik.Csak a nagy cégek elnökei dolgoznak mert ez a szenvedélyük a dubai emir is ilyen munkabuzi.
Az öböl-országok tele vannak expatokkal, (gugli) és jelenleg sokan elhagyták az országot a válság maitt,konkrétan a dubai reptéren (nekem 10 ezres számot mondtak az ottani kollégák) több ezer autó áll,amikre hitelt vettek fel és most otthagyták a külföldiek,se szó se beszéd a reptéren mert hazamentek az expatok.Minden épitkezés leállt az ingatlanárak a felére estek.Az épitkezéseken bangladeshiek dolgoztak,a szolgáltatószektorban indiaiak,kinaiak,filippinók,indonézek,stb. a cégvezető főnökök,pedig fehérek.
Attól,hogy arab Magyarországra jön földet müvelni nem kell tarts.Ismerem őket ennyi idő után már nagyon jól. Ez számomra annyira elképzelhetetlen,mintha azt mondanád a cigányok tömegével elmennek 3 müszakba dolgozni a gyárakba.Ők kapnak az államtól házat,földet és havi apanázst.Minek jönnének ide földet müvelni?Ha pedig bangladeshit küld ide az nem megy ilyen egyszerüen.Ott is lerácsozott buszokon viszik őket az épitkezésekre onnan pedig a lágerbe aludni.Nem hagyják,hogy csak úgy császkáljanak köztük.
Ettől szerintem nem kell tartani.

belzebubó 2009.02.20. 08:23:23

@laspalmas: köszönöm most elolvastam,de még mindig nem azt jelenti az én értelmezésem szerint és az arabokat jól ismerve és a a cikk alapján végképp nem,hogy az arabok jönnek ide dolgozni,max. földet bérelnek és azon magyar ember dolgozik. Nincs nekik szakemberük,szinte semmilyen szektorban.
"azt nem a mi munkánkkal termeljük meg, hanem ők küldenek ide embereket,"-amit gida irt, még mindig állitom,hogy szinte kizárt,hogy idejönnének dolgozni.Nagyon durva szakemberhiánnyal küzdenek az öböl-államok.Otthon is külföldiekkel dolgoztatnak és az olyan fizetéseket kérhetnek ha különleges szaktudása van, amilyet nem szégyellnek,mert nincsenek
saját képzett szakembereik.Nincs épitészérnök,agrármérnök,logisztikai szakember,turizmusban szinte minden vezető német,tényleg nagyon függenek a külföldi szakemberektől.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.20. 08:29:22

Az a helyzet, hogy minden szava igaz.
IGEN, x ember él a létminimum határánál, IGEN, a 13. havi nyugdíj elvétele ezen rontani fog, satöbbi.
Összesen annyi ebben a demagóg szarkeverés, hogy azt sugallja, mintha a Fityesz ezzel nem értene egyet. (Persze konkrétan nem mondja ki) Pedig nyilván igen, sőt sajnos ezt még fokozni is kéne. Ez nem egy rossz nyilatkozat, csak nem nekünk szól, hanem Veres Marikanéninek és Őskommer Józsibácsinak.

belzebubó 2009.02.20. 09:54:16

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=7&k=3&i=110455

"Épeszű ember ilyet nem mond. Ha valaki azt akarja, hogy hangosan röhögjön a világ, akkor kell ilyeneket mondani" - mondta a javaslatokról a volt tárcavezető.

derelyegrádi szellem 2009.02.20. 10:41:03

@belzebubó:

Most azért emeltek szerintem áfát, mert a rendszeren leggyorsabban "átfolyó" adóbevétel.

Dr. Tom 2009.02.20. 10:52:22

@Mj:

Nem, jelenleg ilyet nem tervezek.

Dr. Tom 2009.02.20. 10:54:12

@derelyegrádi szellem:

Felhelyezhetik a végbélnyílásukba, ha az emberek kevesebbet költenek. Márpedig kevesebbet fognak.

derelyegrádi szellem 2009.02.20. 10:57:20

@Tom:

Így van ahogy mondod. Csak a mi végbélnyílásunkba kívánják felhelyezni majd a végeredményt.

acel 2009.02.20. 10:59:47

Azért emelnek áfát mert az a fogyasztókat sújtja, nem a termelőket. nincs vele baj. maximum hogy csökkenti a fogagysztást, ami ugye visszahat a termelés csökkenéhéhez. Kiadáscsökkentés: ez az ami nincs igazából az adócsomagba.

picur3ka 2009.02.20. 11:00:24

@Tom:

Hat igen, AFA kenyerre, tejre, miegymasra...

Dr. Tom 2009.02.20. 11:08:20

@picur3ka:

Kenyér, tej, nem játszik. Vagy ezek már nem alapvető élelmiszerek?

derelyegrádi szellem 2009.02.20. 11:08:23

@acel:

"nincs vele baj. maximum hogy csökkenti a fogagysztást, ami ugye visszahat a termelés csökkenéhéhez. "

Hát ha ez nem baj akkor semmi, mert termelés csökkenése a munkerő elbocsátását vonja maga után, ami pedig tovább csökkenti a fogyasztás, ami pedig az Áfa bevételt is, így visszérkeztünk az elejére.

Ha egy postal előbbre nézel, akkor rájössz, hogy ezt így látja egész Európa, persze ami nem zárja ki hogy te meg a veres lássátok jól, de ebben én személy szerint nem hiszek.

Bár te mindezzel együtt is értelmesebbnek tűnsz a veresnél. :-)

Dr. Tom 2009.02.20. 11:12:51

@derelyegrádi szellem:

Nem, itthagyom ezt a "kurva" országot, lásd kicsit feljebb.

Dr. Tom 2009.02.20. 11:14:19

Fasza, most olvasom, hogy az EU áfa csökkentésre készül. Nevetek, vagy nem?

picur3ka 2009.02.20. 11:30:17

@Tom:

Vicc, egyelore meg...

Mertcsak 2009.02.20. 12:29:38

Mj · www.szajtepo.blogspot.com 2009.02.19. 23:57:24 :

Igazad van,csak néha ledobja az agyam az ékszíjat.
Dehogy fogok én lövöldözni!:)

acel 2009.02.20. 14:11:48

Ha a@derelyegrádi szellem:
Akkor egyetértünk.
A munkavégzésre rakódó terhek csökkentése már rég kellett volna, az áfa növeléssel együtt működőképes ha marad pénz a fejlesztésre. De nem fejlesztésre megy a pénz, hanem szociális kiadásokra. rossz hatásfokú hivalokra, és a TB-re. A TB 19 éve kolon a nyakunkon, A kiadásia nőnek és nőnek. A szoc. támogatásoknak nem a mértékével van baj hanem a hatékonyságával, nem ösztönöznek a munkába állásra hanem épp ellenkezőleg.

A állami pénzügyi rerform megint elmaradt megint.

MOst jött:
index.hu/gazdasag/magyar/2009/02/20/ongol_is_lehet_az_afaemeles/

acel 2009.02.20. 14:19:04

Igen a másik posztból, movhu után:
Az áfa emeléssel a fekete-szürke jövedelmek is jobban adóztatva lesznek, Amit más módzserrel adóztatni nem lehet.

derelyegrádi szellem 2009.02.20. 14:30:15

@acel:

Ennek örülök, bár a munkára rakodó terhek mellett az áfát is csökkenteném, de belátom hogy jeleleg olyan helyzet van, mint amikor két csávónak holnap reggel 8-ra kell vinnie a lét a kábszermaffiának, és 9-kor már nem jó. Tudják ők, hogy benzinkutat rabolni nem jó, és ráadásul csúnyán vissza is üthet, de nincs más megoldás, a holnapután mérlegeléséhez azt meg is kell érni.

Mert most kb ez a helyzet a magyar gazdaságban.

Noname Watanabe 2009.02.20. 15:38:58

KEZDEK BERÁGNI A FIDESZRE.
Tessék, most megmutathatnák, hogy különbek, mint Fletó és klubja, erre ők is elkezdik a baromságaikat.
13. havi nyugdíj? Mire fel? Honnan a fedezet? Aki 40 évig vakarta a t*két a tsz-ben, szétlopta a berendezést, b*szott az alkotmányra, az miért "szegény nyugdíjas"? (Akinek nem inge...)

A 13. havi nyugdíjjal is csak a volt pártkatonák és funkcionáriusok járnak jól, akik 200 kiló körül kapnak kézhez. Aki 50ezerből nyomorog, azon az sem segít, ha jóságos Gyurcsány Fegyenc bácsi személyesen viszi el hozzájuk a plusz pénzecskét.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.02.20. 20:49:02

@Unatkozik?Vegyen mosómedvét!:

Akkor megnyugodtam, hogy nem egy Budaházy-klón vagy.:)

süti beállítások módosítása