Skip to content


       Szűrés lista

Rájár a rúd a HírTV-re

Szörnyű lehet a HírTV riporterének lenni, folyton verbális támadásoknak vannak kitéve. Hol Szűcs Erika poénkodik velük, hol maga Gyurcsány oktatja ki őket.

 

Címkék: média gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr3961539

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Tudtad? 2009.02.24. 13:43:50

Egy igazi polihisztorBevallom, kevés olyan embert ismerek, aki szinte bármely témában ott van a szeren. Még szerencse, hogy azért van egy, akit mindannyian ismerünk (sajnos). Mert a mi ferink az etikettben is nagyon otthon van ám. Tudja azt, hogy nem illi…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mézesbandi 2009.02.24. 15:01:45

Ferire tényleg ráillik a vastagbőr. Illem, etikett és nem szakad le a plafon. Szerintem sokan félreértették a Húzzunk bele jelszót...Most be kellene menni megit a Közgázra, felgyúrni az inget, és lendületesen magyarázni a döbbenetes módon emelkedő eladósodást. A pápai gyerek, aki szokott bérmálkozni, újra áldást oszt.

okine2 2009.02.24. 15:03:23

@derelyegrádi szellem:

ugye a klasszikus:


- elnézést, bíró úr, rosszul értettem... öt év?
- mondom kötél.


valami ilyesmi kéne itt is.

derelyegrádi szellem 2009.02.24. 15:09:36

@okine2:

Ennek a szercsétlen kis hülye Weiszembergernek az öt év is sok.

Azt nem vitatom, hogy vannak azonban súlyosan kötélérettek is. Ez tény.

z666 2009.02.24. 15:12:06

Mi a f***-ért nem verte fejbe a kamerával ferit?
szerintem ez lett volna az egyetlen normális emberi reakció...

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.02.24. 15:14:12

Értjük mi Feri, csak nem szeressük - ahogy a régi elvtársos vicc mondja.

De ha már a társadalmi érzékenységről beszél, akkor azt jó lenne tettekkel is alátámasztani:

sortores.blog.hu/2009/02/24/nyugdij_annak_aki_erdemli

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.24. 15:15:52

Tóta W szerint Hörrtv. Egy fosszivattyú. Egy igénytelen genny.

mind2 (törölt) 2009.02.24. 15:16:02

@derelyegrádi szellem: 5 év sok ? És a mi életünkből 20 év az mennyi ? Ha figyeled a rejtett kamerás felvételeken a viselkedésüket, láthatóan élet-halál urának képzelik magukat. Mint tegnap a feloszlásról történő szavazás előtt. A fél parlament teli szájjal röhögött, hogy " népi kezdeményezés " Teli szájjal röhögtek ki 100 ezer embert. Olyan felfuvalkodottan magabiztosak és olyannyira realitás érzéküket vesztettek, hogy egyszerűen elképesztő. Tudom, hogy az a helyi kiskirály csak egy kis hal volt. És a cápák élik világukat. Szeretném látni, ahogy egymást falják fel végre...

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.02.24. 15:19:48

@eric:Így van, a riporter dolga, hogy kérdezzen. Egyébként ha ez a barátságos becsúszás nem tetszik itt sokaknak, akkor kíváncsi vagyok mit szólnának például egy BBC Hard Talk adáshoz, ahol a riporter durván felrúgja az interjúalany kibújási kísérleteit.

mind2 (törölt) 2009.02.24. 15:23:26

@Őrnagy Őrnagy: TótaW meg egy túlmisztifikált , rosszul egyensúlyozó kötéltáncos, akinek " irodalmi " eszközei : gyomorsav, epe, és bélsár. Aki ahelyett hogy savlekötőt szedne, inkább irkál.
Nagyobb a füstje mind a lángja. Már nem olvasom, ezért nem zavar, ha ő meg tévét nem néz. ::))

Marcellusca 2009.02.24. 15:30:43

Szerintem meg igaza volt Fletónak.
Ne kiabáljon be senki a mondókába. Én is utálom, ha beleugatnak. Várja meg, amíg befejezem, majd jöhet a f@szra húzás. Ennyi.

Különbenis. "Illetékes elvtárs" már rég megmondta: Ne beszéljünk egyszerre!!! :D

mind2 (törölt) 2009.02.24. 15:37:20

@Marcellusca: De te nem vagy miniszterelnök! Viselje el, hogy hatan kérdezik egyszerre, hogy kínos dolgokról kérdezik és a szavába vágnak. Hogy gúnyolódnak vele, vagy megkérdőjelezik azt amit állít. A politikusok kurvák, és ha annak álltak, ne csodálkozzanak ha néha meg******* őket.
Én rendreutasíthatom a gyerekemet ha illetlen. Mert közöm van a létrejöttéhez. De bennünket nem a feri csinált, meg más politikus sem. Az a dolga, hogy válaszoljon.
@br: így van, mert a BBC - nél nincs öncenzúra , vagy ha van is, mi azért keveset látunk belőle.tök igazad van :)))

szucs3 2009.02.24. 15:45:51

bocs! bebuktam az előző hírt! :(
annyira ki vagyok éhezve a jó hírekre, hogy azt hittem igaz. :(
bocs!

Marcellusca 2009.02.24. 15:47:11

@mind2: Teljesen igazad van, csak gondoltam kicsit felkavarom az álló vizet, mert már nem is erről beszélünk. :D
Egyébként (emberileg) még szerencse, hogy nem ő csinált a világra. Vagyonilg, viszont lennék az örököse.

mind2 (törölt) 2009.02.24. 15:52:02

@Marcellusca: csodálkoztam is rajtad, bár az utolsó mondatnál leesett. Jó a szucs3 inforádiós híre, itt feljebb :) Istenem, szóljon már neki valaki, hogy FOGJA be. Túlmozgásos, túlpofázós, túlságosan is elég volt már belőle. Nem igaz, mi kárt okoz nekünk folyamatosan:::((((
Na megyek, nem jó ez nekem egészségileg...érzem : D
Inkább hányom a maradék havat :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.02.24. 15:57:46

@mind2:

Szerintem is el kell viselniük a politikusoknak, még Ferinek is, hogy belekérdeznek a mondókájába. Nem isten ő, hogy kinyilatkoztat, nem színházi előadás egy sajtótájékoztató, ahol lélegzetvisszafojtva kell hallgatni az előadót. A riporternek az a dolga, hogy nyomulós legyen, és kínos kérdéseket tegyen fel.

rolika 2009.02.24. 16:01:48

"Gyurcsány beszéde miatt szakadt a forint - korrigált a kormányszóvivő"

www.portfolio.hu/cikkek.tdp?h=1&k=3&i=110715

jobb lenne, ha meg sem szólalna :-)

Marcellusca 2009.02.24. 16:06:44

@mind2: Ilyen rosszul vagy és ennyire beteg lennél? :D

@laspalmas: Az a baj, hogy bizonyos, kényes kérdéseknél teljesen mimózák, egyébként meg vastagbőr!!!

rianna 2009.02.24. 16:08:30

a politikus meg a miniszterlenok nem mimoza, igenis turje, hogy kerdezzek, vagy neadjisten a szavaba vagjanak.
ha netalan a masik oldalrol teszi meg ugyanezt valaki, akkor mit mondtak volna? a fidesz korlatozza a sajtoszabadsagot?

derelyegrádi szellem 2009.02.24. 16:20:52

@rolika:

Gyurcsány Ferenc minden szava aranyat ér.

Azoknak akiknek euroban van minden megtakarításuk.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.24. 16:28:07

@mind2: bocs, nem ugyanarról a tóta w-ről beszélgetünk, akinek a nevéhez fűződik az m1-en korábban - sajnos napi rendszerességgel - az esti Híradó előtt sugárzott Képmesék (vagy mijjafasz volt a címe??) c. agymenés???

azt a kioktató, lealacsonyodó gusztustalan stílust... minden este azt gondoltam, hogy ezt akkor is ütlegelném, amikor már nem mozog...

Szóval nekem ő kb ennyi...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.24. 16:31:10

@Seduxen:
Az a proliknak szólt, hogy megértsék a Reformokat, és ne menjenek el a Hülyenépszavazásra. De a hülye prolik nem nézték, hanem nézték inkább az RTL klub híradót.

Arról is lehet volna egy postot írni, hogy ez a sorozat mennyibe fájt az adófizetőknek.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.02.24. 16:34:16

@Seduxen: Tóta konkrétan azt gondolta, hogy kurva okos a szövegével, de csak azt bizonyította be hogy nem tud összefüggéseket értelmezni.

mind2 (törölt) 2009.02.24. 16:59:17

@maylo: gyógyszerezve ....
@Marcellusca: elolvadt, ami maradt azt meg lepisilte a kutya :) leszek még pöppet :)

Marcellusca 2009.02.24. 17:07:40

@mind2: Egy jótanács: sárga hóbol NE egyél! :D

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.24. 17:09:53

@laspalmas: "Nem isten ő"

De az, és mi szeretjük és tiszteljük ;)

poseidon511 2009.02.24. 17:13:30

Sziasztok!
Új vagyok itt.

Zéró!

Hogyan lehetne veled a kapcsolatot felvenni?

Üdv!

mind2 (törölt) 2009.02.24. 17:16:56

@derelyegrádi szellem: az argentin posztot írja hetek óta : XDDDDD

poseidon511 2009.02.24. 17:21:04

Szigonyom nincsen...
Csak, hogy is mondjam, szeretnék úgy hozzászólni, hogy ne rugjanak ki...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.24. 17:23:36

@poseidon511: Ha nem elsőzöl vagy spammelsz kétlem, hogy moderálna itt bármelyik szerző is. Nem komancs blogon vagy :)

Marcellusca 2009.02.24. 17:27:41

@poseidon511: Attól ne félj! Bármit írhatsz (elsőzgetésen kívül), de legyél felkészülve az ellenvéleményekre is! Nem eszünk meg senkit, csak kivesézzük. :D

poseidon511 2009.02.24. 17:35:48

Hál' Istennek!
Csak néhány dologhoz szeretnék úgy hozzászólni, amiből remélem nem lesz olyan feszültség, ami ártana még jobban az egyenruhásoknak. Igen, magam is az vagyok. Nagyon sok mindent jól látnak az itt hozzászólok, csak úgy tűnik, lenne mit pontosítani. Ezeket szeretném majd javítani. Bocsánat előre is mindenkitől, aki "anti" egyenruhás. Én a régi vágásuak közé tartozom, aki elítéli a homo egyenruhást. Nem szeretnék együtt zuhanyozni ilyennel. Mielőtt elítéltek, csak annyit szeretnék, hogy elmondhassam milyen jogi lépések kellenének sok helyzetben... Csak mint hozzászóló. Itt szeretném megköszönni néhány kollégám korrekt hozzászólását is. Nekem annyi vér eddig nem volt a pucámban. De remélem tudom majd segíteni a tisztább kép kialakulását a hozzászólásaimmal. Régi olvasó vagyok, de csak most regisztráltam. Talán most érett meg erre a lelkem...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.24. 17:40:56

@poseidon511: örülünk, lelkem, hogy megértél:-D:))
és várjuk a hozzászólásokat.

@Marcellusca: húú, én ma futottam bele az első ellenvéleményekbe, hát, elég car volt. de tudom, nem méregből volt, csak ellenvélemény.aztán még tanultam is belőle.

mind2 (törölt) 2009.02.24. 17:41:02

@Marcellusca: jah, meg néha-néha bedilizünk úgy egyénileg, vagy párosban, de valaki mindig békítőbírát játszik, hál Istennek.....:XD

monstress 2009.02.24. 17:41:06

@poseidon511:
Isten hozta a véleményedet, a törvényjavaslataidról meg majd kezdeményezünk népszavazást :-D

mind2 (törölt) 2009.02.24. 17:46:35

@laca42: belefutottál ? el is menekültél úgy elfutott Téged az ideg meg a durci.... aztán fél óra múlva visszajöttél ::)))
@poseidon511: jaj, ugye nem fogok veled találkozni márcijus közepén ? figyi én csak egy lecsúszófélben lévő , de még büszke alsó-középosztálybeli vagyok, nem szoktam kockakövezni meg ilyenek, és még a gázsprayt is csak a garázsban próbáltam ki :XD. Kapucnim sincs, és a rendvédelmieket is szeretem,ha rendesen viselkednek mert ők is magyar gyerekek.
Hát akkor szeressük egymást gyerekek : XD

poseidon511 2009.02.24. 17:47:13

Akkor az első, ami nem biztos, hogy a témához kapcsolódik.
Lesül a bőr a pofámról, amikor azt hallom ismerősöktől, hogy a rendőr köszönni sem bír...
Jut eszembe...
Az RTF -en szexbotrány... Ez csak egy a sok közül. Volt rá példa, hogy egy rendőrtanconc lányt 14 -en keféltek meg...Ja, a mentő vitte el a szakközépből...
A poén, hogy büszke volt rá...

Folytassam?

mind2 (törölt) 2009.02.24. 17:48:48

@laca42: LOL, ráadásul még rám is szólt, hogy ne lőjek a tervezett posztjára, mikor argentin videó bejátszásokat linkeltem. Mondom magamban, jóvanna , de azt hiszed csinált azóta bármit is ? :XD XD

mind2 (törölt) 2009.02.24. 17:52:52

@poseidon511: ilyen ribancok minden suliban / főiskolán / egyetemen vannak. Nem kell ehhez rendőrnek készülni :D

Plutonic 2009.02.24. 17:54:41

Terjed a Bőr! :DDDD
Üdv, tenger istene! :DDDD

picur3ka 2009.02.24. 17:55:18

@poseidon511:

Isten hozott, remelem vannak jobb torteneteid is, mert megint csak okolbe randult a gyomrom... megyek a gyogyszeremert.

poseidon511 2009.02.24. 17:56:00

Lehetne még mit...
Csak azért hagy ne ma lőjem le az összes poént. Vagyis nem poén, hanem ez már a szégyen kategória...

Amugy csak egy adalék. Akárkivel beszélek, ellenzi az érettségi nélküli rendőrt.

Van oka...

Na de a lényeg. Remélem, hasznos tagja leszek majd ennek a blognak.

Plutonic 2009.02.24. 17:57:17

@picur3ka: De nem elgurult, ugye? :)))
A csúfságból is lehet okulni....
De azért magadat ne tedd tönkre!

derelyegrádi szellem 2009.02.24. 17:58:16

@poseidon511:

ezt a 14-en megkefélőst feltétlen, a részletek felől érdeklődve elő fog kerülni zero mester is mert az eurobabaindexet már unja. :-)

@Marcellusca:

..kivesézzük. Tudhatnád, hogy ez raszsista kifejezés amióta ez az agresszív kötekedő Pesic beleugrott a társadalom legelnyomottabb, legkiszolgáltatottabb bodzásainak védekezésül maguk elé ledobott késeibe

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.24. 17:58:32

@mind2: ne árulkodj?)))
amúgy az argentínt nem az elmúlt hétvégére ígérte?:)

mind2 (törölt) 2009.02.24. 18:04:22

@poseidon511: egyszer majd mesélhetnél nekem arról, - amin régóta jár az eszem - hogy hogy áll ez a szolgálati kötelem meg kötelesség dolog és a lelkiismeret/ netán világnézet dolog a tudatotokban. Már próbáltam beleképzelni magam tüntetést szétverő rendőr bőrébe. Aki a hét 6 napján azt szívta amit mi, szar fizetés, lesajnálás, el kell tartani a családot, tele van a töke a politikusokkal, aztán ezt a rendőrt kivezénylik az ún. csőcselék ellen, akiken viszont a rendőr nem fedez fel csőcselékre utaló jeleket. Szemben áll egy 20 - 40 év közötti, magyar zászlót lengető , aránylag jól öltözött sráccal, aki talán még mosolyog is rá, és megfordul a fejében, hogy ő a testvérem ba***a meg, neki kéne most szétvernem a pofáját ? Hogy a francba lehet ezt egy embernek BELÜL megoldania ? Érted ugye mire gondolok ? Nem tudom elég tisztán megfogalmazni :(

Plutonic 2009.02.24. 18:05:08

@laca42: Szerintem még az előttire. :D
De ne baszogassuk Zero-t, hiszen azon mesterkedik, hogy mi tudjunk egy jó helyen tobzódni. :DD

picur3ka 2009.02.24. 18:05:13

@Plutonic:

Mar tonkre vagyok egy kicsit, azt hiszem.

Poszeidon, te benne leszel-e az etnikai kommandoban?

poseidon511 2009.02.24. 18:07:41

@mind2:
Nos szivesen.
Ha nem haragszol, kérek 5 percet, mert épp főzöm a kis családom vacsoráját. kielégítő válsz lesz azt hiszem.

Plutonic 2009.02.24. 18:08:26

@picur3ka: Nem kéne.... de tényleg. :(
A gyomorfájós farkasvicsor félelmetes, a fájdalom nélkül azért jobb lenne, szerintem.

picur3ka 2009.02.24. 18:15:08

@Plutonic:

Csak kihuzom tuzes viz oraig valahogy...

Mit foz ez az ember 5 perc alatt? Csak nem tojast?

Marcellusca 2009.02.24. 18:16:33

@derelyegrádi szellem:
Akkor találó a megfogalmazás. :D

@poseidon511:
Arra készülhetsz, hogy vannak itt "egyenruha- és 13. havi fóbiások" (igaz, zero? :D) és kapod majd az ívet. Tudom, mert én is az voltam és kaptam hideget, meleget, mikor próbáltam belső szemszögből bemutatni a szitukat. De nem veszélyes és nem haragból csinálják, csak más a véleményük, amit (hál' Istennek) itt tiszteletben tartanak.

@laca42: Hát, igen. Nem a legfelemelőbb élmény, de ki lehet bírni. Sőt! Nem is kell, hogy mindenben egyet értsünk.

Húúú, de magasröptű voltam most. :D

mind2 (törölt) 2009.02.24. 18:20:00

@picur3ka: hehe, ilyenkor tök jó, hogy mi nők 3 dolgot is tudunk csinálni 1xre :XD. Nekem van kaja itthon, gyerekek még edzésen, közben ki is porszívóztam és a kutyának is adtam enni :)))
A gyomrod fáj ? :(

poseidon511 2009.02.24. 18:27:30

@mind2:
Csak nagyjából egyenlőre.
Az egyik kollégálav mentem a készénlétihez, semmi extra, csak látogatóba. A kapuban lekapcsolta a kárpátiát, nehogy meghallja valaki. Sajnos sok olyan tapasztalatom van, hogy az ott dolgozók - tisztelet a kivételnek - csak azt tudja amit mmondanak neki. Találkoztam érettségizett rendőrrel, aki 2 mondat leírásán gondolkodott. Pedig csak 3 sor lett volna. Jelenleg a legnagyobb szerintem az, hoogy aki kikerül az iskolából semmi tudással nem rendelkezik. Nem ismer fel egy alap szabálysértést sem. Ebből adódóan nem tud dönteni sem. És ezzel találkozik a nagyközönség sajnos.
A kérdésedre: Van aki nehezen viseli, van aki nem fogja fel. De mindenki esküt tett. A parancs...

Ettől függetlenül, úgy látom, hogy a jelenlegi szabályoknak mindenki megfelelően csinálja amit csinál......... Értsd a sok pontot.

picur3ka 2009.02.24. 18:29:50

@mind2:

A gyomrom? Barcsak, ez a sok jo hir, meg az elet. Muhaha...

Marcellusca 2009.02.24. 18:29:55

@mind2:
Hasonló a mai téma egy másik blogon.
Szöszke csajszi, M3 bevezetőjén, dugóban, vezetés közben szedegeti fejéről a hajcsavarókat.
És jöttek a sztorik a sminkelő, fésülködő és köröm lakkozó esetekről. :D

poseidon511 2009.02.24. 18:30:30

Az tévhit, hogy az egyenruhás majd autó-matice... 25 év után nyugdíhas lesz 200 ezerrel... Szép is lenne. Az rtl club nem pontosan mondta.

poseidon511 2009.02.24. 18:32:49

Bocsánat az elírásokért. Pedig átnézem az írásaimat, és javítom a hibákat, elütéseket. Ennek ellenére hibásan jelenik meg. Ne haragudjatok, nem vagyok ennyire anti "író".

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.24. 18:35:16

@Marcellusca: vazze, hát persze hogy nem kell. ahol mindenben egyetértenek, az a kaccsolat.hu:))

Marcellusca 2009.02.24. 18:43:03

@laca42: Húúú, várjá, vazze! Akkó menek tovább. :D
Félek, hogy úgy járnék, mint a többiek, hogy kimoderálták, tiltották őket.

Télleg, mi újság azzal kapcsolatban? Nem voltam 3 hétig, úgyhogy qrvára nem vagyok képben. Most pótolgatom az elmaradásokat, de annyi poszt van, hogy nem győzöm.

Marcellusca 2009.02.24. 18:45:22

@poseidon511:
No problem. Ki tudjuk venni a mondandódat az a lényeg. Úgyis vannak itt ékezethiányosak és "gyorsírók". Őket is megértjük. Nehezen. :D

mind2 (törölt) 2009.02.24. 18:54:44

@poseidon511: köszi a látleletet :( Ilyenkor jövök rá, hogy javíthatatlan reménykedő vagyok :(

Na fiúk/lányok , én tépek :) SZÉP estét mindenkinek :)

bubianyu 2009.02.24. 18:57:41

Én is én is én is én is akarok tudni így mellébeszélni!!! Naaa léccciiiii különórát akarok!! Naaaa léccike má' persze állampízbű

Szerintem már eleget tett ahhoz, ez az ember, hogy egy szakorvos elrendelje végre a bezárását...jaaa hogy már nincs hova?! Na vajon miért?!

Sokkal jobban sikerültek volna a felelések, a vizsgáim és talán sokkal jobban meg tudnék élni, ha nekem így menne a beszéd a semmiről. Gratulálok fletóbácsinak

Marcellusca 2009.02.24. 19:06:04

@bubianyu:
Szerintem az első kollokviumon/szigorlaton megbuktál volna. Ott nem lehet mellébeszélni. Legalábbis normális tanároknál. :D

grupi 2009.02.24. 19:14:16

Gyurcsány ismét tuskó, és aljasan hazug, mellé dumáló, nyegle.
A börtönben sok ilyen köcsög megszelídül.
A drága luxus autók problémája ne legyen a nyomorgó por nép gondja.
Ez a gyurcsányi lózung lényege.

bubianyu 2009.02.24. 19:15:34

@Marcellusca:
iskola/szak és tanárfüggő... mi is észrevesszük, h mellébeszél...de vhogy mégsem bukik meg...
Akkor ez most hogy is van? Pedig szvsz itt többen normálisak vagyunk.
:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.24. 19:36:37

@poseidon511:

Nem rúgunk ki senkit .... amúgy kattints a nevemre és írj egy üzenetet, vagy ott a blog emailcíme oldalt :)

Marcellusca 2009.02.24. 20:44:16

@bubianyu:
A mellébeszélésnek is vannak fokozatai.
Mondjuk a Nádas-féle "érettségi" a biztos bukás.
Volt gépelemek tanárom azt mondta, hogy ő azt fogja megbuktatni, aki tényleg nem tud semmit. UV-val ne is próbálkozzunk, nem fogja elcseszni a nyarát azzal, hogy hülyegyerekeket újra vizsgáztasson. A koll-on addig faggatta az emberkéket, amíg azt nem mondta, hogy ez egy biztos kettes tudás.
Én is jártam úgy, hogy leblokkoltam, a feladat "ellentéte" ugrott be. Nem kerteltem, megmondtam. Azt mondta: OK, de azt hiba nélkül. Megvolt, majd értékelt: tétele egyes, pót(vizsga)tétel ötös, átlag hármas. Nem kellett kétszer mondania.

Marcellusca 2009.02.24. 20:55:26

@Marcellusca: Ja, és ő azon kevés tanár közé tartozott, aki arra volt kíváncsi, hogy mit tudsz és nem arra, mit nem.

Marcellusca 2009.02.24. 21:03:04

@laca42: Én itt vagyok. Nem látod, hogy milyen jól eltársalgok magammal? :D

bubianyu 2009.02.24. 21:03:28

@Marcellusca:
:) természetesen ez lenne a helyes, ezzel egyetértek.

Fenti témában is kíváncsi lennék mit tud az érintett....khhm:)))))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.24. 21:07:06

@Marcellusca: ja de. ha belépek, látom. valamiért oldalt nem frissít, nem írja a friss kommenteket.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.24. 21:09:27

mindenesetre nem semmi, hárman írunk a blogra? hmmm, mindeki kaccsolatozik?:))

Marcellusca 2009.02.24. 21:22:27

@laca42:

Apránként kiderül, hogy ott mégis jobb a társaság. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 08:35:45

Zdrásztvujtye Távárisi!

Gondoltam indítok egy kis fogadást, hogy ferenc-böszman kedvenc blogger-miniszterelnökünk dob egy postot a Tatárszentgyörgyi gyilkosságról:

odds:

Igen: 1.15
Nem: 5.80

@poseidon511: míg el nem felejtem! Isten hozott a nácziak között! Mert hogy az vagy (leszel), ha ide kommentelsz...

Nekem is lenne egy kérdésem, alkalomadtán ha gondolod, örömmel veszem, ha válaszolsz.

A dolog lényege az, hogy amikor a különféle Kossuth-téri, meg egyéb "utcai cirkuszok" vannak, szerinted megfordul -e a rendőrök fejében (és ha igen, vajon hány %-ban), hogy egyszerűen letegyék a "fegyvert", és azt mondják, hogy "Uraim, szabad a pálya..." ?!?!

leonov 2009.02.25. 09:13:31

mi az hogy érettségi nélküli rendőr ?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 09:29:48

@leonov: kb 1-2 hete volt hír, hogy a létszámhiány miatt esetleg vennének fel érettségi nélkül is rendőrtanoncokat... Vicces lenne, amikor Lákátos Leonszíó hivatalos személyként odajön hozzád a maga 8 általánosával (ebből 4 első, 4 második osztály...)

Plutonic 2009.02.25. 10:27:07

@Seduxen: Ha már plakátokon hirdetik, hogy a cigányok menjenek rendőrnek....
Szerinted igazolnám magam? :)

derelyegrádi szellem 2009.02.25. 10:41:15

@Plutonic:

Én igen, csak onnantól kezdve nem a pénztárcámban tartanám az igazolványaimat, hanem külön. :-)

molaris 2009.02.25. 11:13:03

@derelyegrádi szellem:
És vihetnél Magaddal 3 napi hidegélelmet, hogy kibírd amíg kibötűzgeti az adataidat.:):)

derelyegrádi szellem 2009.02.25. 11:32:44

@molaris:

Valóra válna a régi vicc:

Rendőr igazoltat egy házaspárt, elkéri nő személyiét, nézi: név Kovács Istvánné, foglalkozása.....
- Asszonyom mi aza a hétébé?
- Háztartásbeli
Elkéri a fasziét. Nézi, név Kovács István, foglalkozása....
- Uram, mi az a ácées
- Ács

molaris 2009.02.25. 11:46:43

@derelyegrádi szellem:
Hüjjjjje, de jó!:) És nem is ismertem.

picur3ka 2009.02.25. 11:48:31

Tiszta hulyek vagytok mar megint, lol, lehet, hogy ez lesz az etnikai kommando? Fegyver kiadas is megszunne, mert van mar sajatjuk es egesz ejjel fent vannak amugyis mint mondtak, szoval tulora penz is megsporolva.

Plutonic 2009.02.25. 11:57:49

@derelyegrádi szellem: Ez is jó megoldás, de a bizalmam sajna nem nőne meg. :)
Te Szellem!
Értesz a munkajoghoz?
Lenne egy kérdésem.
Bár lehet, hogy nem konkretén munkajog. :)

derelyegrádi szellem 2009.02.25. 12:30:18

@Plutonic:

Munkajog nem a fő csapásirányom, de azért konyítok hozzá kényszerűségből. .

Plutonic 2009.02.25. 12:54:35

@derelyegrádi szellem: Király!
Szóval ha nincs bejelentett lakcímem, akkor a munkaszerződésem az valós?
Mármint érvényes?
Mert én bediktáltam egy címet, ahol élek, de oda soha nem voltam bejelentve és jelenleg hivatalosan vagyok "hajléáktalan. :)

Plutonic 2009.02.25. 13:13:21

@derelyegrádi szellem: Köszi Szellem! :)
Ennyivel legalább beljebb vagyok, mert jogi kérdésekben nagyon hülye vagyok. :)

süti beállítások módosítása