Skip to content


       Szűrés lista

Ötlet és programhiányosan az államcsőd és a 2/3 küszöbén

Szépen mutatott tegnap a két hír egymás alatt:

Századvég-Forsense februári közvélemény-kutatása (a táblázat a Reakcióról): 

 

Összes megkérdezett

Biztos szavazók

Biztos szavazó pártválasztók

MSZP

12 (-3)

12 (-7)

21 (-11)

Fidesz

28 (+4)

41 (+8)

68 (+13)

SZDSZ

1 (0)

1 (0)

2 (+1)

MDF

3 (+1)

2 (0)

4 (+1)

Jobbik

1 (0)

2 (0)

3 (0)

Egyéb pártok

1 (-1)

2 (-2)

3 (-4)

NT/NV

55 (-1)

40 (0)

 

Háromszoros Fidesz előny. Érik a 2/3-os többség. 12%-on az MSZP. Gyalázat és skandalum! Van is oltári nagy kuss a szociknál. Csak szegény Simon Gábor államtitkáron látszott, hogy feszültebb a kelleténél ezekben a napokban, ugyanis elővette a "fontos szocialista politikus vagyok, bármit megtehetek" imázst és mobilozgatott a Brüsszelből hazafelé tartó repülőgépen. Az öngyilkosság is egy lehetséges opció ilyen szar helyzetben, de kíméljük az ártatlan civileket, Simon úr ... 

Na, de térjünk vissza a Fideszre. Tegnap faszán be is jelentették, hogy nem támogatják a Reformszövetség által összerakott gazdasági programot.

Navracsics Tibor: "Fidesz semmilyen adóemelést és megszorítást nem támogat, szerintük adó- és járulékcsökkentésre, teljesen új gazdaságpolitikára és új kezdetre van szükség."

Szíjjártó Péter, még szombaton a Reformszövetség programjára reagálva:
"Az európai országok a jelenlegi helyzetben nem csökkentik a szociális jellegű támogatásokat és nem arra törekszenek, hogy még nehezebb helyzetbe hozzák az amúgy is nehéz helyzetben lévő embereket. A kiszolgáltatott helyzetben lévő családok ugyanis nem tehetnek arról, hogy Magyarország ilyen helyzetbe került. Ezért a Fidesz a leghatározottabban ellenez minden olyan intézkedést, ami ezeket az embereket még tovább bünteti. A törvény szerint járó szociális juttatások - ahogy a nevében is benne van - törvény szerint járnak. Nem a 13. havi nyugdíj, a 13. havi közalkalmazotti bér vagy a 20 százalékos áfa vitte államcsőd közeli helyzetbe az országot, hanem az a gazdaságpolitika, amit a szocialista kormány az elmúlt 5-6 évben folytatott."   

Szerintem a Reformszövetség programja gyors, hatékony és megfelelő súlyú. Vagyis vállalható és támogatható. A Fidesz vajon miért nem képes támogatni? Nekik vajon milyen programjuk van? Jobb még a Reformszövetségénél is? Ez a "ne az emberekkel fizettessék meg a válság árát" duma unalmas, elcsépelt és nagyon gyenge. Tényleg ezzel a beragadt magnókazettára emlékeztető kommunikációval lesz 2/3-os többségük? Ráadásul október óta minden nap ezt nyomják. Ennyi a mondanivalója a Fidesznek?

Mi lehet a taktika? Ha odaállnak a Reformszövetség javaslata mellé, ahogy az MDF és az SZDSZ odaállt, együtt simán átnyomhatnák a Parlamenten, hiszen, ne feledjük kisebbségi kormány van, bár ez az elmúlt 10 hónapban nem nagyon látszott. Persze, benne van a kalapban, hogy a Reformszövetség programja tényleg beválik, és akkor az MSZP is feljebb jönne, a Fidesz meg vesztene akár 10%-ot is. De olyan nagy a különbség a 2 párt között, hogy legfeljebb jövőre a választásokon nem 41-12 lenne, hanem mondjuk 31-22. Na, bumm ... Viszont lehet az ország jobb helyzetben lenne, sőt, a Fidesz is jobb helyzetben venné át a kormányzást, hiszen az MSZP elvégezte volna a munka piszkos részét. 

Ezt el lehet játszani akár a 2010-es választásokig is, sőt lehet is nagy arányban nyerni. De utána mi lesz? Ebbe miért nem gondol bele a Fidesz? Utána ki kell majd állnia Orbán Viktornak az annyira óvott/féltett zemberek elé, és bizony el kell nekik mondania, hogy: "Elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Ilyen böszmeséget még ellenzéki párt nem csinált. Hazudtunk éjjel-nappal..." A népszerűség azonnal zuhanni fog, az MSZP-é emelkedni, Gyurcsány Ferenc, az ellenzék vezetője pedig kamatostól fog visszafizetni mindent: Hiteltelen Fidesz, ne a zemberekkel fizetessék meg, főleg ne a nyugdíjasokkal, Orbán monnyon le. És újra kezdődik minden bénázás, csak fordított szereposztásban. Az ország meg szép csendben meghal, amíg a 2 nagy párt gyűri egymást.

A Fidesz a Reformszövetség javaslatai ellen van. Csak. "Gyurcsány monnyon le, ne a zemberek fizessenek és adócsökkentés." Adócsökkentés: a Fidesz nagy arányú adócsökkentése azonnali hiányt okozna a kiadási oldalon. Vajon milyen kiadási tételt  húznának le onnan? Ja, hogy semmit, mert a " szociális juttatások törvény szerint járnak" ...

Magyarország államadóssága 1990-ben 20 milliárd dollár volt. Most, 2009-ben az államadósság 100 milliárd dollár. 24 ezer milliárd forint! 2002-ben még csak 8000 milliárd forint volt az államadósság. 2005 végén már 13 ezer milliárd forint volt. A rendszerváltás hűdekurvajó éveiben sikerült megötszörözni! Sőt, az MSZP-SZDSZ kormány az elmúlt 7 évben bravúros megháromszorozta. 7 év alatt +16 milliárd dollár? Erre még Kádár és Fekete János is büszke lenne. Persze, tök demagóg megkérdezni, hogy hol, mire ment el ez a temérdek pénz? Már csak emiatt is az egész bandát a vádlottak padjára kellene ültetni. És ha hozzávesszük a privatizáció során "eltűnt" állami vagyont, nem túlzás azt állítani, hogy itt állunk kifosztva, 100 évre eladósodva, és a leendő kormánypárt csak annyit tud mondani, ne az emberekkel ...  remek és biztató, ugye? Illetve izgatottan várhatjuk Orbán összevissza tologatott évértékelő beszédét. Vajon mivel fog előállni? Az "ultimátum" és  a "hozzál magaddal egy vekkert a Kossuth térre" már elhasználva ...

Mivel a Fidesz semmilyen népszerűtlen, ámde szükséges javaslatot nem vállal fel, így marad Gyurcsány és az ő kis programja. Aki már sikeresen lekormányozta az MSZP-t 12%-ra. A Fidesz lehet, hogy úgy taktikázik, hogy ha Gyurcsányt minél jobban odaszögezi az MSZP-hez, az MSZP annál mélyebbre süllyed együtt vele. De bakker, Magyarország is oda van szögezve, ha dől az MSZP, akkor előbb-utóbb (inkább előbb) bedől az ország is. Ilyen durva államcsőd-közeli helyzetbe arra hazardírozni, hogy az MSZP és Gyurcsány még több szavazatot veszítsen ... szavakat sem találok. Úgy látom, a Fidesz SEM érti/érzi,  hogy az emberek félnek. Sok emberrel beszéltem mostanában, családban, ismerősökkel és szinte mindenki fél. Félnek a teljes bizonytalanságtól. Félnek, hogy mit hoz a következő hónap. Szinte mindenkinek van hitele, félnek a forint gyengülésétől. Félnek az államcsődtől. Félnek, hogy lesz-e munkájuk a következő hónapban.

Megmondom őszintén, nem gondoltam volna 2004-ben, amikor együtt ünnepeltük a csatlakozást az Európai Unióhoz, hogy 5 esztendővel később az egész ország félelemben fog élni.

Szóval a Fidesz sem különb a többi pártnál, nemhogy a kormányzást, egy nyilvános wc vezetését sem bíznám rájuk. Ez van. Nincs kire szavazni, nincs megmentő, nincs semmi remény. És mivel birka nemzet vagyunk (hogy volt itt 56-ban forradalom, nem is értem), meg hideg is van odakint, csendben és apátiában várjuk az államcsődöt ...

Címkék: fidesz gyurcsány válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr18964271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 10:20:27

@Seduxen: Eddig ez a legátgondoltabb verzió, de a kampányíróim már lázasan dolgoznak...

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: OkÉs, nagylelkűségem jeléül bónuszban Borsod is a Tiéd :o)

@jonnglenn: Mi a bajod pontosan?

mumli 2009.02.25. 10:22:28

@laca42: ha te is így gondolod, akkor meg főleg el kell menned választani!! (meg már csak azért is, mert állampolgári jogod-kötelességed :))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 10:22:56

@Seduxen: Combi újpest drukker? Akkor lila majom, majom ergo bodzaszedő! Sedux for prezident, combi hazaáruló!

martonx 2009.02.25. 10:23:22

@Tarackos Sül:

Ha másért nem, legalább a 13. havi nyugdíj megszüntetésért nekem sokkal szimpatikusabb a Reformszövetség programja, mint a sokadik Gyurcsány program.
Nem mondom, hogy tökéletes, de ha ez lenne a jelenlegi Gyurcsány csomag, kicsit nyugodtabb lennék.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 10:24:20

@Félkupica_Fehér_Főnök: FASZT! Borsod az ENYÉM!! Ott én akarok rendcsinálni :)))

Ehhez a lista: 1 harckocsi-dandár (lehetőség szerint Leopard II.-esekkel, de megjárja az M1A2-es is, vagy a T/95-ös), egy gyors-reagálású lövész-hadosztály, és a biztonság kedvéért a teljes Grippen-Mig29-Mi24-es géppark. Ennyi elég is lesz...

Na!? Áll az alku? Combi túl puhány ehhez :)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 10:25:03

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Itt a megoldás, lehet, hogy mégiscsak neked kéne lenned a királynak. A vezetésed alatt könyörtelen és gyors választ adunk a renitenskedőknek!

Seduxennek még van egy utolsó esélye, mielőtt úgy megemeljük a benzinárakat, hogy hummer helyett csak egy kispolákra fogja futni a költségvetéséből :o)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 10:25:42

@VonPerez: az bizony, nem tudtad?? ezért rühellem zsigerből... :)))))

Á tutti, ávánti, Benito Mussolini :))))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 10:26:51

@Seduxen: Mi lesz a már részletesen kifejtett integrációs tábor programommal? Milliárdos állami támogatást terveztem felvnni a megvalósításához, ti pedig iylen mocskos módszerekkel megoldanátok a Grippenekkel.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.25. 10:27:11

@VonPerez: húúú, ez ám a következtetés. Brilliáns, von perez for prezident.:))

Jim Raynor 2009.02.25. 10:31:08

@Seduxen:

én a te helyedben 2-3 Panzer-Flamm-Kompanie-val nyomulnék.....tudod: "don't shoot, let them burn..." :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 10:31:43

@VonPerez: az csak a biztonság kedvéért kellene, ha a renitensek nem akarnának önként bevonulni ezekbe a remek programokat (pogromokat??) kínáló táborokba...

Asszem Te leszel a propaganda-miniszter... Herr Goebbels :)))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 10:31:45

@laca42: ezirányú törekvéseimet még ne tárd fel laca. Előx hagyjuk Seduxot dolgozni, mi közben benyaljuk magunkat külföldön, aztán alkalmasint puccs és készen vagyunk. Persze te leszel a jobbkezem végig, de a puccs után mész Sedux után a savas kádba. Addig azért lesz minden, ne aggódj!:)))))

Jim Raynor 2009.02.25. 10:33:14

@VonPerez:

mihez kéne milliárdos támogatás? ahhoz a pár km szögesdrót kerítéshez?........:D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 10:34:00

Atyám, ha most a kurucosok olvasnak minket, akkor szerintem könny szökik a szemükbe a gyönyörtől...ugye zero "mester"?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 10:34:24

@Jim Raynor: wehehe. Álj szíí júú on dö bííícs :)))

Neked is fontos szerepet szánok Herr Axmann :)))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 10:34:51

@Jim Raynor: Ne pofázz bele! Seduuux! Jim nemzetellenes reakciós!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 10:36:43

@Jim Raynor: hülye vagy? tudod mennyibe kerülne pl az őrtorony? Ha nem tudnád a "milliárdok 1 km autópályáért" országban élünk. Egy-egy ilyen tábor többe kerülne, mint a kibaszott 4-es metró... :)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 10:37:17

Combi: Meglátásom szerint Seduxent kell valahogy magunk mellé állítani (Borsod a kulcs), benne utána bízhatunk.
VonPerezt viszont azonnal likvidálni kell, ő a legveszélyesebb a távlati terveinkre.

derelyegrádi szellem 2009.02.25. 10:37:47

MIndenkinek aki a fidesz "gazdasági terveit" hiányolja.

Mi is történt akkor, amikor az ellenzék meg civil szervezetek megküldték/nyilvánosságra hozták (veresék ezirányú sürgetésére) javaslataikat? Na mi?

veres kiadta a PM-ben egyébként köztiszviselőként dolgozó (tehát nem a Párt, hanem a köz alkalmazásban álló) emreknek hogy keressék meg mi a rossz és a hiba bennük. Tehát nem azt, mit lehetne megvalósítnai, ami hasznos lehet, nem KERESSENEK BENNE HIBÁT. És természetesen ezt követően az egészet kihajítottáka kukába.

Most is ez lenne, nyilvánosságra hozza, keresik mi a szar benne, mi húgy, ááá ez megvalósíthatalan mert 100 ezer csilliárd euro kéne hozzá, meg ilyen lózungok, és mondjárt arról lenne szó, na látjátok, minek váltani ezek is hülyék, és mindjárt nem arról lenne szó ki juttatta ide ezt az országot.

A fidesz korántsem tökéletes, de még jónak is csak megalkuvásokkal nevezném. De mindenkit megkérdezek, ki tud rajtuk kívül jelen helyzetben egyetlen olyan szóbajöhető politikai erőt aki ezt semmihez nem értő, hazug tolvajbandát eltakaríthatja, ha a keret: demokratikus választások.

Abban, hogy zero egy faszt rajzol a szavazólapra van némi igaza, meg vicces is, csak a szocik mosolyognak egy jót a viccen, nyernek és maradnak. Mert a kaccsolatos nyuggerek és egyép pártkatonák fegyelmezetten elmennek szavazni, és x-et húznak, nem faszt rajzolnak.

Szerintem a jobbik vs. fidesz vita lejátszásának nem most van az ideje, bár ha "belefér" én is szívesen látom őket a parlamantben mondjuk a szadesz helyett. De csak ha belefér, most nem ez a legfontosabb, hanem a szoci/szadesz tandemtől való mihamarabbi megszabadulás, mert az már biztosan tudható, hogy ebbe beledöglünk. A többit még nem látjuk, vagy tudjuk.

Én így látom ezt a szituációt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 10:38:00

@VonPerez: áá, dehogy. ő jó fej, csak előbújt a becsületesebbik énje, de ezen segíthetünk :))))

Jim Raynor 2009.02.25. 10:40:12

@Seduxen:

ha oda jutnánk, hogy megvan a politikai akarat, a dolgos magyar nép akár még társadalmi munkában is hipp-hopp felhúzná ezeket a szabadidőközpontokat......:D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 10:40:33

@Félkupica_Fehér_Főnök: persze, mert Borsod "rendbetételével" az egész "probléma" kb felét meg is oldanánk :)))

A lényeg meg van, már csak ki kell találni mi legyen az akció kódneve? Hagyományőrző jelleggel mit szólnánk a "Tavaszi ébredés" akcióhoz? Esetleg Konrád I. ???

zolcsy05 2009.02.25. 10:43:13

Amúgy meg megvan a gyógyír a gazdaság megmentésére: el kell menni bodzát gyűjteni. Mindenkinek lesz szép nagy fekete autója meg nagy háza.Nem kell az államnak semmit fizetni se nyugdíjat se családi pótlékot és mindenki jól meggazdagszik ha másnak sikerült nekünk is. Ahogy fletó mondaná gyerünk barátaim tegyük a dolgunkat.

irrelevant 2009.02.25. 10:45:21

Egyetértek Tarackos süllel. Furcsának találom, hogy zero képes teljes mellszélességgel kiállni egy ilyen neoliberális program mellett.

Valaki mondja már meg, nekünk miért mindig csak neoliberális reformok jutottak, amik egyre csak csökkentették az állami szolgáltatásokat és rakosgatták a terhet a középosztályra? Miért kell most, ilyen helyzetben egy olyan programot támogatni, ami csak rátesz erre egy lapáttal?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 10:45:29

@derelyegrádi szellem:

veres kiadta a PM-ben egyébként köztiszviselőként dolgozó (tehát nem a Párt, hanem a köz alkalmazásban álló) emreknek hogy keressék meg mi a rossz és a hiba bennük. Tehát nem azt, mit lehetne megvalósítnai, ami hasznos lehet, nem KERESSENEK BENNE HIBÁT. És természetesen ezt követően az egészet kihajítottáka kukába.

Erre hol találok utalást? Ezt akkor miért nem kommunikálja ezt így le a fidesz?

Jim Raynor 2009.02.25. 10:45:52

@Seduxen:

"Égő bodza" hadművelet....:D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 10:46:57

@Seduxen: egyébként nekem lenne alternatívám arra a szalmatüzelésű erőműre is....:))))


Na jó, folyamatos elhatárolódás mode, visszamenőleg ON....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 10:49:47

@Jim Raynor: te áááálllaaaaat :)))) de jó.

@VonPerez: van is mire. lehet, hogy te mégsem leszel leendő kormányom tagja. nem vagy túl európéer...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 10:50:53

@derelyegrádi szellem:

Persze igazad van, a prrogam nyilvánosságra hozásának ideje általában a választások előtti idő.

De most nem normális időket élünk. Hiszen nem minden évben esélyes az államcsőd.

Vagyis a rendkívüli helyzet felrúgta -szerintem - a "ne hozzuk nyilvánosságra a programot , mert Veres Jani szétszedi" hozzáállást.

Olyan nagy szarban vagyunk, hogy ez így már kevés. Hogy MAJD előállunk a programmal. MAJD,MAJD,MAJD JÖVŐRE. Valamit mondanki kellene. Valami újat.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 10:52:16

@Seduxen: Mondom én, hogy VonPerez egy veszélyes szélkakas :o)

Bár, megkaphatná a külügyminiszteri posztot. (Csak félő, hogy szövetkezne romániával a lerohanásunkról, de majd rajta tartjuk a szemünket)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 10:52:55

@otvospeter:

Szerintem ti még látjátok el milyen nagy a válság.

Azt hiszitek, gyengédebb, puhább programmal meg lehet úszni?

Szerintem még a Reformszövetség si kevés.

Aztán meg ha becsődöl az állam, akkor már baszhatjuk, legfeljebb ide beírod, hogy bocs, a Reformszövetség programja jobb lett volna mint az államcsőd ...

derelyegrádi szellem 2009.02.25. 10:55:07

@VonPerez:

Ki, az ágpéter? A szijjártó? Vagy a többi taktikai kommunikációs zseni? Nem értem a kérdést...

Anno erről akkor cikkek is voltak, szerintem az MNO archívumban találsz.

De úgy látom most nem alkalmas csevegésre az idő, mert a többeikből eljött a militarista fegyverbuzi harctéri panacsnok.....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 10:56:00

Na volt fent itt egy jobbikos vita :D

Mindenki azt mondja, hogy

"tutira a jobbikra fogok szavazni"

Miért? Mert nevén nevezik a cigány bűnözést? Ez önmagában kevés. És én úgy látom, hogy azokat a népszerűtlen intézkedéseket amik a gazdaságunk stabilizáláshoz kellenének, ők sem fogják meghozni. Nem fogják feláldozni a népszerűségüket.

"Egyébként most nem aza cél hogy a Jobbikot kormányzó párttá tegyük, hanem hogy bejuttassuk a parlamentbe. Az persze nem lenne baj ha kapna 1-2 tárcát, például az oktatást."

Az nagyon jó lenne :D A Kossuth téren ünnepélyes hangulatban lennének elégetve azok a tankönyvek, amiben szerintük minden hazugság, és még az írásfüzetben is árpádsávok lennének. Én úgy örülnék neki. :D:D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 10:57:17

@Félkupica_Fehér_Főnök: Ez nem teljesen igaz. Romániával soha. viszont csinálnék Anschlusst és akkor még hálásak is lennétek!:))))

külügy poszt elfogadva. Afféle utazó nagykövetként havi 80 millás kerettel? bármilyen nyelven beszélek úgy, mint Megyó angolul.

Vagy, hogy a jelenlegi külügyért idézzem: nincsenek diplomáciai tapasztalataim, de majd belejövök.

Azt látjuk kiskócos, azt látjuk....

Tarackos Sül (törölt) 2009.02.25. 10:59:48

@zero:

öcsém, ha nem lennél, ki kellene találni. Senki nem beszél már puha/kemény programról, de te csak következetesen azt hajtod újra és újra.

Fogd már fel, hogy puha/kemény a gyurcsányi/reformszövetségi vonatkozásban NINCS, az mind SZAR, mert egy kaptafát jelent. Nem azért fújolok, mert szerintem elég a puha, és mert tudatlan állampolgár vagyok, hanem azért, mert az egész úgy, ahogy van NEM ELÉG, sőt, még súlyosab: NEM JÓ, akár kemény, akár nem. Mit lehet ezen nem érteni?

És még én nem látom, milyen nagy válság van . . .

Jim Raynor 2009.02.25. 11:00:01

@VonPerez:

akkor te is csinálsz majd magadnak olyan sérót, mint a kingáé?? :D külügyminiszternél ez alap....:D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 11:00:31

Amúgy a szavazólapra ne faszt rajzoljunk. Az olyan snassz. Valami jó mocskos pornóújságból kivágott undormány pornóképek + technokol.

Amikor a szavazatszámláló nyugdíjasok előkapkodják:
1. szívroham
2. kisebb szédülés a technokoltól

Tapmancs 2009.02.25. 11:01:01

@Jancsibohóc: A problémák megoldásának az első lépése hogy nevén nevezzük őket. A jelenlegi pártok MÉG ERRE SEM képesek, mégis mit vársz tőlük?

A könyveket nem valószínű hogy elégetnék, hanem ugyanolyan módszerrel változtaták meg mint ahogy az szdsz is tette.

Mi a bajod az árpádsávval? Hogy az nbh címerében is ott van? Hát ja.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 11:02:58

@Tapmancs: Semmi bajom nincs vele. Sőt akár az alsógatyád is lehet olyan színű :) + szájba is verhetnek érte bárhol a környező országokban. :D

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.25. 11:04:41

@Jancsibohóc: igazad van.
És nagyon gusztustalan, hogy még most is az foglalkoztatja a pártokat, népszerűek legyenek, nem baj, ha ez az ország romlásához vezet is.
egyikük sem akarja az országot menteni, mind azzal foglalkozik, hogy ebből a szar helyzetből jól jöjjön ki, ő nyerje a választásokat.
ami után természetesen továbbra is csak a szabad rablás lesz a fő kormányprogram, le van szarva, velünk mi lesz.
A büntethetetlenségüket kellen megszüntetni, hogy igenis felelősségre vonhatóak legyenek, ha bűnt követnek el.vagy rosszul dolgoznak.az a képviselő, miniszter, aki elqrja a dolgait, azonnali hatállyal elbocsátásra kerüljön, tuti, hogy másképp mennének a dolgok.

irrelevant 2009.02.25. 11:05:11

@zero: Én nem vagyok közgazdász, de ha az lennék, akkor sem látnék a válság mélyére.

Gyurcsány programjának sem tudok örülni, de a Reformszövetségének sem, mert alapvetően arra mennek, hogy csökkentsék az állami kiadásokat és tovább rakosgassák a terhet a középosztályra. Éppen ez a politika vezetett a csődhöz, nem? Kutyaharapást szőrével, vagy mi?

Egyébként nem tudom, mit kellene tenni, de tegyük fel, hogy a reformszövetség tervének segítségével valahogy átvészeljük a válságot államcsőd nélkül. Lenne továbbra is egy agyonadóztatott középosztályunk, védett fogyasztói csoportjaink, mocskos nagy államadósságunk (ami, ahogy írod, 100 évre szól), és egy ugyanolyan befulladt országunk, mint előtte, amit az eddigi politika folytatásának számító neolib intézkedések megkíméltek attól, hogy bármiféle gondolkodásmódbeli paradigmaváltást kelljen "elszenvednie". Szóval menne minden tovább úgy, ahogy az utóbbi években.

Ez hiányzik? Kiigazítás, táncikálás a szakadék szélén, aztán örüljünk a 100 éves adósrabszolgaságnak, és hogy huhh, hálistennek nem jelentett be fizetésképtelenséget az ország?

Elég szomorú kilátások.
Ezért nem tudok lelkesedni a Refszöv javaslatáért.

derelyegrádi szellem 2009.02.25. 11:10:05

@zero:

Szerintem meg nem kell újat mndani, bármi konkrétumot mondnak az csak ront a helyzetükön, ami jelenleg sajnos szoros összfüggsében áll a mienkkel. Ennek több oka is van. Egyik, hogy ott jobb ha orbánon kívül más meg sem szólal, illetve, megint emlékezteős lesz:

Orbán elment a kérihez aztán onnan jól kiszivárgott hoyg nyugdíjakat reálértéken be kell fagyasztani (akkori) jelen gazdasági helyzetben. Mi lett belőle, szólt sakálkórus a zorbán meg akarja sarcolni/károsítani/lopni a nyugdíjasokat , de azt ők (szocik) nem hagyják. Ahha, most éppen GDP növekedéshez kívánják kötni. Csak azt felejteték el mondani, hogy GDP nem nő hanem csökken, tehát reálértéken történt befagysztáshoz képest nyugdíj: - infláció meg - GDP csökkenés. Ez most kb 10 % mínusz. És ne azt nézd, hogy ebből mi a valóság, a kommunikációját.

Ez olyan, mint a mondj egy számot. Öt. Hat, én nyertem. Ha az ő programjukban pl 18 %ra kéne csökkenteni az adót, jönne sakálkórus, az baromság ahhoz 100.000 milliárd kuvaiti dínár kéne, de egyébként meg szerintük 17 %-re.

Nem ismerős?

Nekik szerintem most csendben várni kell.

parizervitéz 2009.02.25. 11:15:47

@VonPerez: acsi az egesz! en tartok igenyt borsodra, tirpakiara, meg hajdu-biharra. helyismeretem kivalo, kapcsolataim lenyugozoek, valamint megfelelo programmal rendelkezem a bodza/problema kezelesere. valamint lojalitasom kello osszegek fejeben kitarto tud lenni :D

jozicsenko 2009.02.25. 11:16:10

azért mielött beinditjátok az "Operation Burning Bodza" - Projektet, nem ártana vissza fogni magunkat: amikor Jörg Haidert Ausztria megválasztotta, a hvg heteken át uszított a szééééélső jobb előretöréséről - hogy semmi nem lett belőle, azt már nem mondták

ne feletjsétek el kérlek, hogy az FT szerint itt a gazdasági terheket a cigányok viselik, tehát csak óvatosan velük, ők a motor... :-S

Jim Raynor 2009.02.25. 11:17:40

@derelyegrádi szellem:

hát ez az, de ők szíjjártóval az élen masszív hülyeségeket beszélnek.....

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.25. 11:19:50

@Seduxen: @VonPerez: Miután FFFőnököt hatalomra jutattam jutalmatok egy mosókonyha és egy tarkólövés lesz, nincs mese, le kell számolni a reakciós brigáddal.
@Félkupica_Fehér_Főnök: Seduxennel szemben úgy kell eljárni, hogy azt hiszi magunk mellé vettük. Miután Borsodot megtisztította a rasszizmus fertőjétől, természetesen koholt vádak alapján teljes vagyonelkobzás és nyilvános akasztás.

pokemon 2009.02.25. 11:19:59

Egyébként elég homályos a 2200-2300 milliárdos kiadáscsökkentési javaslatuk, konkrétan csak a 13.havi nyugdíj eltörlését mondták mint kiadáscsökkentés.
Az meg, hogy a gyes és a gyed csak 2 évig járna agyrém! Hova teszem a 2 éves gyerekemet? Mifelénk kb. 2-3 éves várakozási lista van a bölcsire. Kb. 50-60ezer emberre van 1! bölcsőde, de lehet hogy több emberre.
Egyébként meg Békesi egy f@sz, én még emlékszem amikor Ferivel karöltve vudu-politikának mondta az adócsökkentést, hogy azzal nem lehet gazdaság élénkítést csinálni. Meg arra is emlékszem amikor azt mondta hogy "a legrosszabb Gyurcsány is jobb, mint a legjobb Orbán".
Tessenek összehasonlítani az ország fejlődését 1998-2002 között, és 2002-2009 között. És mindenre megvan a válasz.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.02.25. 11:22:26

@VonPerez: Az egy "fanart" :) Ott van a kép aláírásában.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 11:23:23

@jozicsenko: milyen hvg? betiltjuk! nincs mese...

Operation Burning Bodza?? Eddig ez a legjobb...

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: ne erőltesd magad, veled még a buli ELŐTT leszámolunk. Ez lesz a "vastagbőrök éjszakája" :))))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 11:23:25

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Ehh, valóban elragadtattam magam, szerénynek kell maradni. Szóval, akkor mit is kap egy lámpavas és kötélkezelő?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 11:24:49

@Vizibusz: Csitulj már, csak csúsztatott provokálok!:)))

báró Leopold 2009.02.25. 11:25:54

Hogy én ki a fa**omra fogok szavazni azt nagyon nem tudom...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.25. 11:26:18

@VonPerez: Miután leteszteltük Seduxenen, hogy megfelelően működik, tiéd Borsod :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 11:28:40

@derelyegrádi szellem:

Pontosíthatlak:
Ha a GDP növekedés +3% alatt van, akkor inflációkövető lenne az emelés.

Most a GDP - 4%
Az infláció +3,5%.

Vagyis ez nyugdíjemelés lenne ...

martonx 2009.02.25. 11:29:46

Az én válságkezelő programom:

1. 13. havi nyugdíj megszüntetése, és úgy általában a nyugdíjak megfelezése (ennek mikéntjéről lehet vitatkozni, hogy sávos, nem sávos...)
2. Segélyek megfelezése
3. Közszférából komoly elbocsátások különös tekintettel a MÁV állományra.
4. Meglévő nagyprojektek (Autópálya, Metró) azonnali leállítása.
Aztán amit ezzel sikerült spórolni azt lehetne adócsökkentésekre fordítani.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 11:34:34

@Seduxen: Operation Burning Bodzára eszembejutott egy PÉCÉnácis szlogen:

Wir müssen der Holunder ausrotten! :D

molaris 2009.02.25. 11:34:46

@otvospeter:
Fentebb ezt részleteztem én is.

A bodzaszedőproblémát nagyon jól meg lehetne oldani. A gátak mellett 2- 3 km- enként szolgálati lakások, baromfiudvarral, és szellemi képességük kihasználandó, napi 6 óra kubikos munka. Este mindjárt jobban aludnának, mert aki nappal ökör, este ritkán bikáskodik. Ez preventíve előrehozná, egy dolgos, de kisebb populáció kialakulását, egyben növelné a fiatalok tanulási kedvét. Azért a szögesdrót helyett a sokkal fejlettebb amerikai botlódrótot ajánlanám, mert a kerítés kell, az kell!!:)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 11:36:38

@molaris: A hat óra kevés, és baromfiudvar indok lehet egy kis lopkodásra!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 11:38:34

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Nem kellenek a mártírok, a végén még Seduxenből lesz a második csigavera. Aztán majd a Mi képünk helyett az övét fogják a tinilányok a pólójukon hordani, kell ez nekünk? Nem! xD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 11:40:18

Abból a szempontból tényleg Szellemnek van igaza, hogy a fidesz bármilyen konkrét elképzeléssel állna is elő, azt felhasználnák ellene, ráadásul még csak nem is lenne belőle semmi...

VillonG 2009.02.25. 11:41:49

Na, ez most már fos. A "neazemberekkelfizetessékmeg" nem azt jelenti, hogy a Fidesznek nincs programja, hanem valóban így gondolják. Az, hogy adócsökkentésben és a gazdaság felpörgetésében gondolkoznak, pont ezt jelenti. A szociális kiadásokat lehet lefaragni, de basszátok meg, nem vagyunk Nyugat-Európa!!!!! Még nem. 10 év, és jöhet a fizetős egészségügy, a fizetős oktatás, a fizetős anyámkínja, de ha ez most következik be, akkor egy csomó embernek kakukk! Én le is szarhatnám, mert teljesen korrekten keresek bruttó 400at, és emiatt kiperkál a cég az állam felé 230-at, mégsem rinyálok, hogy az én pénzemből tartják fent az EÜ-t, az oktatást stb. Mert megértem. Mert az, hogy az átlagkereset 120e, azt jelenti, hogy van aki nálam jóval kevesebbet keres, és nem szeretném, ha ők megszívnák...Szemléletváltás és társadalmi átrendeződés kell ahhoz, hogy teljes egészében önellától magyar állampolgárok létezzenek kis hazánkban. Mivel ez még nincs, és kurva nehéz megmondani, hogy ki az aki önhibájából és ki az aki nem, került olyan helyzetbe, hogy nem képes még alkalmazkodni az eljövendő új rendhez (mindent fizess magad!) egy szép átmenetet kell csinálni, és sajnos ehhez elengedhetetlenül szükséges egy "varászslatos" gazdasági program, amelyik az elkövetkezendő 10 évben növekvő pályára állírtja a gazdaságot, a folyamatosan csökkenő szoc.kiadások mellett. Nem tudom, hogy a Fidesz képes-e rá, de milliószor jobban bízom bennük, mint azokban, akik csak elqrni tudnak. A baloldalon még sokan lihegnek az állami támogatású lakáshitelek ötletén, mert mennyit elvitt a gazdaságból stb. Ez igaz. De csak abból a gazdaságból, amelyiket ők irányítottak...A másik amire szeretnek hivatkozni, hogy a Fidesz megszavazta a 100 lépés programját. Érdekes, hogy a Fidesznek nagyobb mértékben rójják fel, mint azoknak, akik kitalálták, előterjesztették, és ugyanúgy megszavazták. Nem mellesleg a Fidesz néálkül is meglet volna. DE: a 100 napos programot is kibírta volna egy helyesen vezetett gazdaság. Na, és ez nincs. Áh, de mindegy, ha már itt is jön, hogy a Fidesz a hülye, akkor maradjanak a szocik....

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.25. 11:42:42

@Félkupica_Fehér_Főnök: Erre való a királyság. Olyan törvényeket hozol amit akarsz, amúgy Sedux továbbra is eltűnhet szép csendben egy mosókonyhában :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 11:44:53

@Jancsibohóc: különben is akkor már:

Operation Burning Elderberry

De figyi, abban mi a buli, ha kiírtjuk a bodzabokrokat !?!?

@Félkupica_Fehér_Főnök: na mi van befostál, hogy nem Ti lennétek a tinilányok idoljai? wehehehe...
Megjegyzem én jobban szeretnék még életemben az efféle rajongás tárgya lenni :)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 11:46:00

@Seduxen: Erre a jó öreg calgon-reklám jutott eszembe:

"bodzával a norvégfatty is tovább ééééég"

Geza 2009.02.25. 11:46:48

Hmm.
Kezdetben vala a 'kire szavazzak, hogy az országnak is és azon belül nekem is jó legyen?' kérdés.
Aztán a szavazás jelöltjeiről szépen sorban kiderült, hogy biza ők sajátmagukon kívül másnak jót nem akarnak, úgyhogy szorulhatott a nadrágszíj tovább.
Egy kis idő után a kérdés már úgy hangzott, hogy 'ha már nekem sehogyse lesz jó, kit válasszak, hogy legalább az országnak jó legyen?'.
Aztán a jelöltek továbbra is tolvaj zsiványnak bizonyultak, a nadrágszíjak szorultak tovább.

A következő kérdés viszont már ez lesz: 'ha már se az országnak, se nekem nem lesz jó sehogyse, mit tegyek, hogy legalább a fenti jelöltek se ússzák meg szárazon?', aztán az ember sorra beleszarik a saját jólétébe, a családja életébe, az ország sorsába, mindenbe, csak egyszer, egyetlen egyszer, egy picikét, éppen csak hogy, ha kell, az utolsó mozdulatával, de _hadd vágja bele a bökőt a mocskokba, akik miatt ide jutott minden_...
Na, ha a szavazások érvényes részvételi aránya drasztikusan alacsony lesz, az ennek lesz az előfutára.

Részemről se a maszopban, se a fityiszben, se a jobbikban, egyikben sem bízok, olyannyira nem, hogy még a helyes megoldásra sem vagyok kíváncsi egyiktől sem, mert _tudom_, hogy nagy átbaszás lenne az ára. Nem tudom, mi a helyes, mit kéne tenni, de tudjátok mit: nem is érdekel.

Túl sok a hazugság és a taktikázás, hogy ki mikor miért kit akar átverni, ki mikor mit árul el a saját szimpatizánsainak, mit mond és mit tervez valójában azok feje fölött, háta mögött, akiket képviselni lenne hivatott.

Hiteltelen bagázs mind egy szálig, de még ha tényleg hasznosak is lennének az álmaik, nem érnének semmit, ha meg lehetne őket akadályozni azok végigvitelében. Itt már rend csak erővel lesz, azt pedig egyiktől sem látok, mindenki csak szájal és tervez és proklamál és javasol és 'kommunikál'.

Elég volt. Nekem senki se 'adagolja az információt', felém senki se 'kommunikálja az igazság részleteit', ne akarjon senki se megvezetni a saját rejtett céljaira, ne akarja elhitetni velem, hogy márpedig ő akarja megváltani az országot.

Ne mondja. Tegye! Szedjen össze kétszáz nehézfiút, nyomozza ki a rendőrség helyett a bűneseteket (Tatárszentgyörgytől Veszprémen át az Erzsébetvárosig!), hozza meg az ítéletet a bíróság helyett és hajtsa azt végre, tegyen rendet és igazságot!
És ne érdekelje a 'közvélemény' meg a 'demokrácia', azzal itt és most semmit nem oldana meg. (Tehetetlen a rendőrség? Akkor ellenük is tehetetlen lenne!)
Építse ki az 'államot az államon belül', szedje be(!) a saját adóját az emberektők (='védelmi pénz'), aztán lássa el őket a saját kórházaiban.
Adjon munkát az embereknek, bejelentett állami adó nélkül, és a saját erejével védje meg őket az állam erejétől. Lássa el azokat a funkciókat, amiket szerinte az államnak el kéne látnia!

És ne csak szavakat halljak, dumálni nagyokat magam is tudok a saját szórakoztatásomra, abban nincs kunszt.

_Amíg_ nem látok olyan szervezetet/csoportot/pártot/egyházat/alapítványt/egyletet/mókusörsöt Magyarországon, ami ezt -akár csak a saját berkein belül, de- a valóságban meg is teszi, addig minden egyéb csak hiteltelen rizsa, agitprop, parasztvakítás, szavazatkergetés.

Ha lesz valami ilyesmi, akkor jó, ha meg nem lesz, akkor műszerfalat lezárni, laza forduló toronyiránt, aztán nem nézni, hogy ki mit ígérget az irháját mentendő, magunkkal vinni minél többet.

Ui.:
Bocs a kifakadásért, csak nagyon tele van a hócipőm, és rossz látni, hogy azon vitáztok, hogy a sok közül vajh melyik valótlan hitegetéssel kéne kábítani magunkat a hátralévő időben.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 12:06:32

"A kormány és a Reformszövetség javaslatai között tehát az a nagy különbség, hogy míg előbbi a lakosságtól szedné be a társaságok ötszázalékos járulékcsökkentésének a fedezetét, addig utóbbi az állam kiadásainak visszafogásával teremtene ugyanerre mozgásteret, míg a lakosságra érdemben nem rakna pluszterheket. Pontosan emiatt támogatható a Reformszövetség javaslatcsomagja, ellentétben a kormányéval.

A Reformszövetség kiadáscsökkentő javaslatai sem nevezhetők szociálisan dermesztőnek, mivel öt évre vetítve a vágások nagyobbik része az állam gazdasági funkcióinak szűkítéséből és az állam működési kiadásainak csökkentéséből adódik össze. Persze a kiadáscsökkentés így is érint politikailag kényes területeket: állami dolgozók elbocsátása, a szociális rendszer megpiszkálása és a bőkezű nyugdíjrendszer szűkítése is benne van a tervezetben. "

www.hirszerzo.hu/cikk.gyurcsany_reformbloffje.99112.html

__ 2009.02.25. 12:41:04

@zero:

Én 2006-ban a 2. fordulóban ezt dobtam be az urnába....

matula.hu/p/front/44szavazolap.jpg

Most lehet, hogy kipróbálom őket. Legalábbis az EP választáson.

lehetmas.hu/nyitolap

molaris 2009.02.25. 12:43:23

@zero:
Ebben az a dermesztő, hogy a mostani rendszert nem szervezi át alapjaiban. Ráadásul ez a fűnyíróelven működő elbocsátás megint csak egy működőképtelen rendszert vonna maga után. Ugyanis a főnökö és csókosaik maradnának, majd külső céggel kellene az érdemi munkát elvégeztetni. Ez megint csak baráti vállalkozásoknak hullana az ölébe, és minden maradna ugyanilyen buher.

molaris 2009.02.25. 12:55:22

@Seduxen:
Szomorú, hogy ti csak így tudtok gondolkozni. Szégyen, hogy nemzetünkre megint csak terhet raknátok.
Én teljesen másképp közelítenék. Szerződést kötnék az angolokkal, hogy évente x hónapot biztosítok -jó pénzért-, a gurka szászadok élesgyakorlatához.
Csendben, szépen, mint a műtéteknél szokás. Így kell,- nagyvonalúan!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 13:00:00

@VillonG:

"Áh, de mindegy, ha már itt is jön, hogy a Fidesz a hülye, akkor maradjanak a szocik...."

Nyugi ... természetes ne maradjanak a szocik.

De kritikát / véleményt csak lehet formálni, nem? Lehet nem egyetérteni velem, ...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 13:03:10

@__: Köcsögség az 5-öst a 6-ossal versenyeztetni!!!!!

Geza 2009.02.25. 13:06:30

@molaris:
"Szerződést kötnék az angolokkal, hogy évente x hónapot biztosítok -jó pénzért-, a gurka szászadok élesgyakorlatához."
Lehet, hogy ez nem lenne kompatibilis azzal a (newyork-telaviv-tengellyel kötött :)...) szerződéssel, miszerint vezéreink évente 12 hónapot biztosítanak itt -bizonyára jó pénzért- szociológusok, közgazdászok és gyarmati munkaszervezők élesgyakorlatához...

molaris 2009.02.25. 13:14:14

@Geza:
Második lépcsőben betesszük őket célszemlyeknek.:) Köszönöm a figyelmeztetésed.- de mi lesz Bokros Lajossal???::))

molaris 2009.02.25. 13:18:31

@zero:
Nem!!!- nem segget kell nyalni, a kritika meg nyugodtan legyen éles, mert az élet is kegyetlen.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 13:28:01

@molaris: ha már nagyvonalúak vagyunk, akkor jöjjön inkább a Specnaz gyakorlatozni, náluk még szebben érvényesülnének az emberi jogok :)))

Jim Raynor 2009.02.25. 13:45:50

@Seduxen:

én náczi vagyok, úgyhogy GSG-9 vendégjátékot szeretnék, vagy, összefügésben az Operation Burning Bodzával, a Szerb Hadsereg Szárazföldi Erőinek Különleges Rendeltetésű Dandárját......:D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 13:59:13

@molaris:

nem nagyon szoktam ...khm... "segget nyalni" :-)

Tündér_Lala 2009.02.25. 14:11:02

mind2-vel és Szellemmel értek egyet. 2/3-os FIDESZ győzelmet akarok és új alkotmányt, a képviselők sokkal nagyobb ellenőrizhetőségével. Egy erős kezű vezetőt aki nem tűri a korrupciót. És igen a FIDESZ-be is bele kell rúgni, ha elkurvulnak.

leibolmaj 2009.02.25. 14:35:08

jó kis írás, szerintem is az ÖSSZES politikust lámpavasra, vagy börtönbe, ahogy tetszik. egyébként én már rég nem félek semmitől, munkanélküli vagyok, tőlem már nincs mit elvenni...

mind2 (törölt) 2009.02.25. 15:14:24

@Tündér_Lala: na, akkor ezt olvasgasd el...képtelenek ezek tisztességesen játszani, hányinger :(
2009-02-25 12:41
Választási csalásban segédkezett Zuschlag?

Választási csalás gyanúját felvető ügyről beszélt szerdai tárgyalásán Zuschlag János a Bács-Kiskun Megyei Bíróságon. A maffia-bűncselekményekkel vádolt volt MSZP-s politikus azt mondta: ő maga tüntetett el a 2002-es országgyűlési választásokról visszamaradt, ötezer darab fénymásolt kopogtatócédulát, valamint üres ajánlószelvényeket.


Zuschlag János arról is beszélt, hogy Katus Ferenc - az ügy harmadrendű vádlottja, az MSZP kiskunhalasi szervezetének volt irodavezetője - be sem volt jelentve a pártnál, mint alkalmazott. A volt szocialista politikus elmondása szerint Katus a Bácsalmási Agráripari Rt.-től és a kiskunhalasi baromfifeldolgozótól kapta a fizetését, ahol papíron vezérigazgatói-tanácsadói állása volt, de oda nem járt be dolgozni.

mind2 (törölt) 2009.02.25. 15:15:44

@mind2: Mennyi is volt 2002-ben a különbség ? 20.000 szavazat ? Ha jól emlékszem ...

tothmari 2009.02.25. 16:13:38

@leibolmaj: még az internetet el lehet venni tőled.

Egyébként.
A Reformszövetség programját, mint egyedül üdvözítőt hiba lenne ünnepelni. Mások már leírták, hol vannak benne vitatható dolgok.
A Fideszt lehet gyalázni, szvsz ők sem különbek a többi politikusnál. Egy dologban tudtak többet, és ezt kormányzásuk alatt be is bizonyították, hogy valószínűleg nekik is megvannak a maguk ügyletei, azért juttattak a "népnek" is. Egyedül ekkor éreztem azt, hogy érdemes törekedni, mert akkor haladhatok én is előre. Az elmúlt 7 év alatt csak azt érzem, hogy le vagyok én szarva, minden szinten.
Ez a poszt legyalázza őket, mert nem hajlandó tudomásul venni azt a tényt, hogy a nyugger és cigó népesség a szavazók felét adja. Hiába hangoztatnának nyíltan olyan gazdaságpolitikai programot, amire te mint dolgozó, teherviselő mind a 10 ujjadat megnyalnád, ennek a rétegnek a szavazóereje negyede az összesnek.
Ha nem felületesen olvasod a Fidesz megszólamlásait, akkor észrevehetnéd, hogy azért ők is tudják, mihez kell majd itt hozzányúlni, de ezt nyíltan szétordibálni szavazás előtt öngyilkosság lenne.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.02.25. 16:29:31

@Félkupica_Fehér_Főnök: @Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: @VonPerez: @Seduxen:
Azért az eléggé elgondolkodtató, hogy bár remélem nem gondoljátok komolyan, de jól mutatja a magyar mentalitást az itteni évődésetek.
Ahogy úgy érzitek, hogy megoldódott a probléma (vagy annak egy része), rögtön egymásnak esnétek.

Közhely jön: Fogjatok össze lécci! Talán nekünk is jobb lenne :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 16:33:24

@Tzimisce: naná, hogy nem :))

mi amolyan megkeseredett tisztes adófizető szájkaratés fotelharcosok vagyunk...

főleg Combi, aki hhh mivoltából adódóan még (f)újpest szimpatizáns is... :))))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 16:51:38

@Tzimisce: Mi nem évődünk, csak megpróbáljuk előre felosztani a szerepeket, pont azért, hogy amikor 'helyzet' van, akkor ne essünk egymásnak...

A dolog hasznosságát az eredmény is mutatja: Combi lesz a király, Seduxen a Borsodi helytartó, én elmegyek a kincstárba, Von Perez pedig a mosókonyhába... öröm - bódógság :o)

A többit meg majd lerendezzük utána.

@Seduxen: Mijaza hhh?

Perillustris 2009.02.25. 17:03:51

Szerintem ezt kell ismételni csak:

Magyarország államadóssága 1990-ben 20 milliárd dollár volt. Most, 2009-ben az államadósság 100 milliárd dollár. 24 ezer milliárd forint! 2002-ben még csak 8000 milliárd forint volt az államadósság. 2005 végén már 13 ezer milliárd forint volt.

Magyarország államadóssága 1990-ben 20 milliárd dollár volt. Most, 2009-ben az államadósság 100 milliárd dollár. 24 ezer milliárd forint! 2002-ben még csak 8000 milliárd forint volt az államadósság. 2005 végén már 13 ezer milliárd forint volt.

Magyarország államadóssága 1990-ben 20 milliárd dollár volt. Most, 2009-ben az államadósság 100 milliárd dollár. 24 ezer milliárd forint! 2002-ben még csak 8000 milliárd forint volt az államadósság. 2005 végén már 13 ezer milliárd forint volt.

Magyarország államadóssága 1990-ben 20 milliárd dollár volt. Most, 2009-ben az államadósság 100 milliárd dollár. 24 ezer milliárd forint! 2002-ben még csak 8000 milliárd forint volt az államadósság. 2005 végén már 13 ezer milliárd forint volt.

Magyarország államadóssága 1990-ben 20 milliárd dollár volt. Most, 2009-ben az államadósság 100 milliárd dollár. 24 ezer milliárd forint! 2002-ben még csak 8000 milliárd forint volt az államadósság. 2005 végén már 13 ezer milliárd forint volt.

Otegi 2009.02.25. 17:31:52

Tényleg az a legborzasztóbb, hogy a FIDESZ úgy tesz, mintha nála lenne valami titkos alkimista recept. Ha tényleg van egy fasza és kivitelezhető programja, akkor üljön le a kormánnyal. "Te Feri,utállak mint a szart, de erősebb bennem a Haza iránt érzett aggodalom!Figyelj, itt van egy szerintünk kurva jó program, nézzük meg, hogy mit tudnál- tudnánk belőle hasznosítani!! Tényleg, nincs kedved egy nagykoalícióhoz? Húzzuk ki az országot a szarból!!"
Tudom, hogy egyszerű vagyok, mint a fing, de szerintem ez olyan gesztus lenne, hogy a szocik beleélveznének a gatyába! Meg talán az ország is!
Hm...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 17:38:51

@tothmari:

Nézd, előbb-utóbb a Fidesznek színt kell vallania. Lehet hívni öszödi beszédnek is.

Mikor jó ezzel előjönni? A választások ELŐTT vagy UTÁNA?

Nem gyaláztam a Fideszt, csupán felhívtam a figyelmet hogy 3x előny birtokában sem vállalnak fel semmi negatív intézkdezést.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 18:17:31

@Félkupica_Fehér_Főnök: halmozottan hátrányos helyzetű

Hát szoc. miniszter nem leszel...

Spielberg 2009.02.25. 18:20:18

a szocik szarok.
a fidesz detto. nincs remény... :(
JA ÉS KEDVES MINDENKI: ORBÁN NEM FÉLISTEN, S A CSAPATA SE A KIVÁLASZTOTTAK GYÜLEKEZETE, szóval lehet őket nem szeretni is.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.02.25. 18:22:35

@Seduxen: Szerintem meg pont ezért lehetne :D
Anno mi is kitaláltuk szépen, hogyan is irányítanánk az országot. Van egy jó kiállású miniszterelnök jelöltünk, egy "jóságos" karhatalomügyi miniszter jelöltünk, én meg elleszek a pénzügyi tárcánál, jobb esetben államtitkárként, mert én inkább csinálnám a munkát, nem pedig beszélnék róla ;)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.25. 18:30:11

Azt felejtitek el srácok, hogy egy 2010-es MSZP-SZDSZ győzelem esetén végünk van. Ez biztos.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.02.25. 18:33:03

@tothmari:
Igazad van, ha előjönnének valami konkrét megszorítással, egyből rászállna a balos média, egyből -10%. De lehet még így is megérne.

Kartal 2009.02.25. 19:02:29

@zero:
Nekem is van, de a cég állja cafeteria keretén belül. Egyelőre. Nekem nem kerül semmibe.
És én tuti, hogy a Jobbikra szavazok, hogy legalább a parlamentbe jussanak be, nem fog ártani, ha ezt a poshadt állóvizet kicsit felkavarják...

szabogyula 2009.02.25. 21:30:58

Kérdezem : Nem lehet hogy a TomLantos 3 Mrd Ft-ja lesz a választások elött 2 héttel bejelentett "mégiskiharcoltuk a 13.havi nyugdijat"?
Válaszolok : Á dehogy , ez az összeg a Tom Lantos "emlékére" felálitott akármi müködési költsége , és maga a felvetés is abszolut udvariatlan.

derelyegrádi szellem 2009.02.26. 10:23:21

A miért enm mutatja meg programját témához újabb adalék, a szokásos szoci módszerre egy frissebb példa:

A közbiztonság növelésére fideszék előjöttek a három csapás tövényjavaslattal, elkészítették benyújtották. Tv meginterjúvolja drazsét meg Bárády Gergelyt, akik mondták (egy hete sincs) az nem jó, mert nem veszi figyelembe a elkövetett cselekmény tárgyi súlyát, ergo túl szigorú.

Ma mit hallok? Drazsé magyarázza, hogy három csapás fideszes javaslat túl KEVÉS, nem kielégítő, több kell. És a kormány ilyet is fog javasolni.

Most akkor túl szigorú, vagy még annál is több kell drazsé elvtárs?

Ez annyira átlátszó, hogy így 7 év után feltűnt fideszéknek is. Kommnukikálni még nem tudják (az még 2 év), de feltűnni már feltűnt. Az is valami.

leibolmaj 2009.02.26. 10:33:42

@zero: na ja, netem még van, mert nem mondok le róla, annyi munka csak akad, hogy legyen egy alap net, de felénk (J-N-Sz megye) lassan már mindenki itt tart. amikor nekünk, fiataloknak azt mondják, hogy próbáld meg máshol (végzettségtől függetlenül, én felsőfokkal vagyok munkanélküli, de a szakmunkás sem kell, mert szó szerint minden bezárt), és amikor nem azt számolod, hogy mit tudsz elérni/megvenni/előteremteni, hanem azt, hogy mit nem, akkor már szerintem kijelenthető, hogy már nincs mit elvenni, főleg morálisan. persze van jó oldala is, nincs hova elköltözni, visszaveszik a lakást, majd visszatérünk a 3 generáció együttéléséhez.... vagy ugye, "el lehet innen menni", sokan mennek is, én is tervezem, és utána mi lesz? mert itt nálunk már most 25-30% a vének aránya... (nem panaszképpen írom, mert van megoldás, kár nyavajogni, tenni kell)

süti beállítások módosítása