Skip to content


       Szűrés lista

Négy rendőr is volt a Patrióta bárban

Két héttel a Cosma-gyilkosság után még mindig durva csontvázak esnek ki a szekrényből.
Vajon mik fognak még kiderülni?

Veszprém városában (megyeszékhely) 4 db járőr volt szolgálatban egy éjszaka. Ami ugye édeskevés. És erre azt mondták, hogy nem lehet minden bárban rendőr, hogy megakadályozza a bűncselekményeket. Ami igaz is! De mi van akkor, ha volt rendőr a helyszínen?

Nagy nehezen a Veszprém megyei rendőr-főkapitányság kinyögte, négy rendőr volt akkor a Patrióta bárban.  Ez elég éles fordulat a "nem volt rendőr a bárban" nyilatkozathoz képest.

Nézzük, mik derültek ki:

1, Egy szolgálaton kívüli rendőr szórakozott akkor a bárban.
A Rendőrségi Szolgálati Szabályzata szerint: "Bűncselekmény vagy szabálysértés észlelése, valamint a közrendet, a polgárok személyét vagy javait fenyegető veszélyhelyzet esetén a rendőrt intézkedési kötelezettség terheli".
Azt is kimondja: "A rendőr szolgálaton kívül akkor intézkedik, ha kiképzett, egészséges, nincs szeszes italtól befolyásolt vagy gyógyszer, kábító hatású más szer miatti bódult állapotban". 
A kapitányság közleménye szerint "bűncselekménnyel kapcsolatban érdemi információval nem rendelkezett, az ott tartózkodásáról jelentést tett, az odaérkező rendőr kollégáknak felfedte rendőri voltát". A Patrióta bár egy nagyobb családi ház méretű hely, nem tűnt fel a neki a 27 kigyúrt maffiózó, nem tűnt fel neki a tömegverekedés, nem tűnt fel neki a gyilkosság? És még a saját kollégait sem értesítette. Egyszerűen, amikor megjöttek a rendőrök, akkor jelezte, hogy szevasztok, srácok, rendőr vagyok!

2, A másik rendőr a gyilkosság előtt 30 perccel elhagyta a bárt. Hazament.  "Érdemi információval nem rendelkezett" - nyilatkozta a rendőrség és cáfolta, hogy elzavarták volna a bárból. Neki sem tűnt fel a 27 maffiózó. Nem tűnt fel egy 7 asztalt elfoglaló, hasonlóan kinéző, hasonló ruhában üldögélő csapat. Nem jelezte a gyanús társaságot a kollégáinak, csak úgy "hazament" ... na persze. Semmi baj, én is be lettem volna szarva, go home, az a tuti.

3, Két másik rendőr egy társasággal éppen gyilkosság időpontjába érkezett(!) meg a bárba, és "mindketten ott maradtak a szolgálatban lévő rendőrök megérkezéséig és az elsődleges intézkedésekig; tanúkénti kihallgatásuk megtörtént".
Aha ... átléptek a haldokló Cosma-n, az összevert kéziseken, átverekedték magukat a síró, rémült tömegen a szétvert bárig, majd leültek és várták a szintén megvert pincérnőt. Teljesen mértékben hihető történet.

A négy rendőrből egyetlen egy sem intézkedett, nem hívta a 107-et, hogy gyanús alakok vannak a bárban, nem hívta a 107-et, hogy tömegverekedés van, nem csináltak semmit. És most mindegyik "tanu". És ez az infó csak két héttel később derült ki. Csak azt nem értem, miért nem a Ügyészség vizsgálja, hogy a rendőrök pontosan mit és mit nem, és miért nem csináltak akkor éjjel?

Mi fog még kiderülni? 

Címkék: rendőrség

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr22964625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.02.25. 14:09:35

Ugye történetesen ebből a hírből több dolog következik:

1. Az a bodzaszedő alakulat tényleg bűnbanda.

2. A rendőrség ismeri őket, de vagy megvették őket (vagy ami még rosszabb, ami a rendőrség szisztematikus szétesettségét jelentené: félnek tőlük).

mind2 (törölt) 2009.02.25. 14:13:28

Mi fog még kiderülni?
1. Hogy bár ott voltak, jobban be voltak szarva, mint a civilek
2. Hogy az utak mellett radarozni nem kockázatos, és még a bevételi terv is teljesül
3. Hogy a maradék hitelüket is el fogják veszíteni március 15 - én, amikor talpig bőrben/ vasban/ fegyverben beállnak a kordonok mögé
4. Hogy itt annyi ember hazudik már.. de annyi, hogy az elképesztő
5. Hogy a rendőrségnek nem működik a belső ellenőrzése, ebből következően nem tudnak arról ( hehehe ), hogy a testület fele korrupt, fél lábbal a maffiának dolgozó beépített tégla.

monstress 2009.02.25. 14:19:11

Na most azért kíváncsi lennék, mit tud poseidon...
Meg általában, mi történik a rendõrökkel, mert @br kommentjével teljesen egyet kell értenem, sajnos...

Denimm 2009.02.25. 14:19:26

hát,azért a kevés pénzért én sem szívesen kekeckednék 10-20 maffiózóval.
De most még kicsit hagyják had fokozódjon a helyzet aztán majd politikai töke kovácsolása végett kicsit feltuningolják a rendőrséget a választások környékén.
Hogy láthassuk, jóságos Feri és kormánya megoldotta az Orbán Viktor által feltüzelt nácigányok kérdést.
Felháborító amúgy ,hogy ennyire leszarják az átlag embereket. A rendőrök be vannak szarva.
Ma éjjel betörtek az egyik házba az utcánkban.
Szegény öregasszonyt összekötözték és kinn hagyták éjjelre az udvaron.Úgy tudom nem lett baja.Viszont a mi udvarunkon is jártak (ismét).
A rendőröket nem hívtuk már ki mivel kb 2 hónapja mikor feltörték a pincénket azt mondták,hogy minek hívjuk ki őket egy szaros 3 ezer forintos zár megrongálása miatt?
Ma meg azt mondták,hogy miért nem hívtuk ki őket ha itt is jártak?Fontos nyomok lehettek az udvaron amik azóta elolvadtak (lábnyomok hóban).
Egyébként egyiket elfogták a betörök közül.
Bár tudom,hogy a valószínűsége szinte 0 ,de ez kivételesen mégis kisebbségi elkövető volt.
Szóval azt kell mondjam,a magyar rendőrség durván le van amortizálva.Kevesen vannak.És én is fosnék a helyükben.Így meg tudom érteni,hogy inkább szemet hunynak a bűnözők cselekedetein.
Talán újra kellene szervezni a rendőrséget.Amúgy nálunk van valami belső ügyosztály szerűség?Mint az amcsiknál?Akik a belső korrupciós és egyéb ügyeket vizsgálja?

monstress 2009.02.25. 14:20:04

@mind2:
Március 15-én mi lesz? Én is ott lehetek? :-)

monstress 2009.02.25. 14:24:22

@Denimm:
Na de pont ez a poén, hogy õk nem egyének, hanem testület, nem egyénileg kell szembeszállniuk a maffiózógalerivel, hanem egy telefonhívásra van tõlük 20-30-50-100 kollégájuk! Ha így sem merik bevállalni, akkor ott valami nagy gázok vannak!

A fontos nyomokról csak annyit, hogy nekünk megvolt a kõ, amivel betörték az ablakot amin bemásztak, és szép mutatós kis vérnyomok is voltak rajta. De a yard nem volt hajlandó kiszállni, így szépen eltettük a követ emlékbe...

krtek 2009.02.25. 14:24:49

Jaj zero. Ne legyél már ennyire műnaív...

Minden rendőr, minden városban minden helyről és emberről tudja melyiket ill. kit nem kell\lehet\érdemes\szabad piszkálni.

Az egészből általában akkor lesz ügy ha valamelyik oldalról túllépik a megendedett keretet.

Egyébként, normál esetben jön valami kétszínű főrendőr, belenéz hülyén a kamerába és nyilatkozik a javuló közbiztonságról, az ostoba statisztikákról, meg az eredményekről.

Te is inkább megkaszálnál öt sjudzukis parasztot, mint odamennék egy kigyúrt kancigányhoz igazoltatni.Nem?

Vagy játszanád a local hero-t egy félmillió kilóméteres skodában, havi százötvenért?

Ehelyett a helyzet az, hogy eljutott a nép oda, hogy nem is hívnak rendőrt, nem is tesznek be-, vagy feljelentést, mert mi a szarnak, semmi értelme. Csak az időd és a pénzed pazarolod.Ezt persze tudja a főrendőr is. Legalább is remélem, mert ha nem, akkor szerencsétlen igen csak debil...

mind2 (törölt) 2009.02.25. 14:26:33

@monstress: mi lesz ? :) mint mondottam, kordongyűrűk mindenhol, több kilométeres körzetben, sok - sok rohamosztagos, magányosan ünneplő " közméltóságok ", pár halk füttyszó, és nem, cseppet sem fog úgy kinézni a főváros, mintha kijárási tilalom lenne,,, csak csend lesz meg hullaszag.
A mi érdekünkben, meg a közrend érdekében, betolják majd ide a kertek alatt az állam diktatúráját.
Vagy éppen ellenkezőleg. Ki tudja ?

mind2 (törölt) 2009.02.25. 14:29:37

@krtek: igen eljutott oda a nép, hogy fegyvernek látszó tárgyakat vesz : mint olvastam Debrecenben indult a fegyverkezési verseny, most meg már Somogyban is kimerültek a fegyverboltok készletei.
Talán nem a népet kéne leváltani nem ? Mintha jobban tudnánk mi a megoldás ?

Petrow 2009.02.25. 14:31:12

Távol álljon tőlem, hogy védjem a zsernyákokat, de a 4-ből 3-nál még látok arra valami NAGYON halvány esélyt, hogy akár igazat is mondhatott.

Más kérdés, hogy az elmúlt napok/hónapok/évek eseményei alapján akkor se hinnék nekik, meg a feletteseiknek, ha kérdeznének.

De:
1.) egy bár szétveréséhez nem kell fél óra. Gondolom, a kamera alapján látták, hogy ekkor és ekkor ment haza a "szerv", úgyhogy itt még reális esélye van, hogy nem láthatta a többi dolgot. Szomszédunkban is történt késelés. Anyázás, ház szétverése, mindez 5 perc alatt, utána a srác már kint fetrengett az úton, egy 5 centis szúrással a szíve alatt.

2.) nem tudjuk, mi történt pontosan a Lokálnál, valószínűleg bodzás barátaink semmi perc alatt elhagyták a helyszínt. A "gyilkosság időpontja" pedig eléggé tág fogalom a rendőri szótárban. Előző példánál maradva a srác kerek fél órát vonaglott, mire kijöttek a mentők, majd a mentőkocsiban 2X újra kellett éleszteni, ezért a bíróságon már emberölésként tárgyalták az ügyet. Ha emberölés volt, akkor mi volt a tényleges időpont? Mikor "meghalt", akkor már nem is volt a helyszín közelében sem.

rolika 2009.02.25. 14:32:08

kicsit olvasgattam a stop.hu-n:

"Keresztes Imre, az ügyészség vezetője a rendőri felelősséget felvető kérdésünkre azt válaszolta: "a szolgálatba lépés előfeltétele az intézkedésre alkalmas állapot. Szabály továbbá, hogy úgy kell megkezdeni az intézkedést, hogy azt eredményesen be lehessen fejezni. Kérdés, hogy az esetlegesen ott tartózkodó 1-2 rendőr mennyire tudta volna eredményesen befejezni az intézkedést." "

most erre mit mondani?

miért van olyan érzésem, hogy a rendőrök többsége kizárólag azért rendőr, hogy 40 évesen elmehessen nyugdíjba, minél kevesebb kockázatot vállalva?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.02.25. 14:33:14

Vitatkoznék kicsit, de csak csöppet.

Naponta meg kellett járnom az M0-ás "autópályát", amiről tudjuk, hogy halálút (volt), de mivel nem mondtam nemet, nem vitatkoztam a főnökeimmel, maradt az, hogy zabszem nem fért be, és nyomtam a gázt a kamionok mellett. Ezt választottam. A hangsúly ezen van.

A rendőr azt választotta, hogy rendőr lesz. Hogy a bárban felfedi kilétét, intézkedik, tartva tőle, hogy két perc alatt széttépik. Ez nem demagógia. Ha nem tetszik, el lehet menni kubikusnak, nagy rá a kereslet Kínában, ahol gátakat építenek!

Írtam már róla, hogy egyszer összeakaszkodtam két rendőrrel, nekik is ezt tudtam tanácsolni, hogy ha nem tetszik a szakma, a "kihívások" (pölö: magyarverés, rettegés a cigányhordáktól), akkor el lehet menni a francba festő mellé létratologatónak, de nem sírni kell!
Belegondolok, mi lett volna, ha sírok az M0-ás miatt. Vajon másnap be kellett volna mennem dolgozni?

MINDENKI VÁLLALJA A MUNKAKÖRÉT.
Ennyi.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 14:33:49

@mind2: viszont a vidéki vellnesz-paradicsomok, és 2-3* panziók (kinek-kinek pénztárcától függően) forgalma megugrik, mert lassan minden jóérzésű ember menekül...

Szörnyű, de vagy 2 éve nem voltunk nemzeti ünnepen a lakásunktól 2-3 km-nél messzebbre. Pedig amikor szép az idő olyan jó lenne egyszerűen csak sétálni egy jót... De a francnak sem hiányzik, hogy:
1: valami félbites "forradalmár" fejbekúrjon utcakővel
2: a birodalmi rohamosztag pofánfújjon zyklon b-vel, majd lerúgja a vesémet...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 14:34:33

Már tegnap kifejtettem ezzel kapcsolatban a véleményem. Szarháziak voltak a rendőrök, de nem hiszem hogy azzal jobb lett volna a helyzet, hogy ha ők is leszúratják magukat.
Bár az is szánalomraméltó, hogy román- és szerb állampolgárok siettek a pultoslány segítségére, míg a nagy kemény magyargyerekek végignézték az egészet....

"A négy rendőrből egyetlen egy sem intézkedett, nem hívta a 107-et, hogy gyanús alakok vannak a bárban.."

Jártál már szókaozóhelyen? Eszerint mindenhova kilehetne hívni egy éjszaka százszor a rendőröket...

@mind2: Én is megtettem már, hogy önvédelmi eszközöket vásároltam egy tuti Cseh piacon :) Már csak a dobócsillag hiányzik a gyűjteményből, tudod az a tenyérnyi fajta ;)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 14:38:49

@fulmerz: Hagyd csak. Ennyit tud a búlvár újságírásról. A CD matrica, csak diplomata rendszámmal együtt érvényes. Ez amit így feltettek kábé annyit ér mint az izirájder öcsém matrica.

Blikk, néphülyítés. Szamársex vagy mi. Sedux ezt jobban tudja.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.02.25. 14:41:36

OFF
inforadio.hu/hir/eletmod/hir-259817
ON

Ma a Bumerángban Bochkor is megmondta a frankót. Hogy bassza meg könyebb vegzálni egy szimpla kis autóst mint egy sörített ablakos BMW/Audi/Mercedes utasait. Mikor nagy valószínűséggel tudja kik ülnek az autókban.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 14:42:26

@VonPerez: :ASD:ASD:ASD: Na ezektől a matricáktól szokott még elkapni a röhőgörcs.

"kapj el a ha tudsz"
"ízirájder öcsém"
"mit ér az erő ha nem uralod"

Főleg suzuki-n gyakran előforduló jelenség :D

Agyalap 2009.02.25. 14:42:29

Azért kicsit benne van a hatáskeltés nem?
Nem volt megvert pincérnő a bárban, de azért jól hangzik.
Azt nyilatkozta valaki, hogy volt ott egy bírónő is. Gondolom az meg vezethette volna a statáriális bíróságot.
Mindenki fel van háborodva a történteken, én is. De azért ne kapkodjunk már fel mindenféle hülye hírt...
A lényeg kell: mikor lesz eredmény ebben az ügyben, és mi történt az elmúlt két évben a meglincselt Szögi Lajos ügyében?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 14:42:33

@Jancsibohóc: na mesélj NETBohóc, miket is???

Csak a feljelentés pontosításához kérem ezeket az adatokat :)))

"Szarháziak voltak a rendőrök, de nem hiszem hogy azzal jobb lett volna a helyzet, hogy ha ők is leszúratják magukat."

Tényleg nem kekeckedés, mert Veled nem nagyon szoktam, de ez blődség részedről. Szerintem a rendőri szakma HIVATÁS, és NEM MUNKA. Aki nem érzi a kettő között különbséget, az ne menjen rendőrnek... Tudom, hogy demagóg, de illene így működnie.

Mondom ezt annak ellenére, hogy kölyökgida koromban hosszú ideig rendőrnek készültem (de aztán úgy döntöttem, inkább leérettségizek :))) ).

Rejtett a Szám 2009.02.25. 14:42:56

Most lehet, hogy én vagyok naiv, de ha látok egy amcsi filmet, ahol a helyi krimóban megjelennek a nehézfiúk és ott észrevesznek egy db. rendőrt, rögtön kuss van!
Tök mindegy milyen kemények, ott a rendőr, és kuss van.
A hangsúly azon van, hogy kuss van. Itt meg osonás. Meg kuss, csak másképp.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 14:43:54

@VonPerez: na menj a picsába!!!

Miért kellene nekem "tudnom" ??? Nem szoktam szamarakat inzultálni :)))

különben meg:

mohácsi viki pingvinszex letöltés

monstress 2009.02.25. 14:43:56

@Tom Bobb:
100%-ig egyetértek.
Ez olyan, mint amikor Dániában a tartalékos katonák/tisztek, akik mellesleg nem kevés jövedelemhez jutottak azáltal, hogy aláírták a tartalékossági szerzõdést, megtagadták a szolgálatba helyezésüket, amikor beindult az afganisztáni, a koszovói, majd az iraki háború.
Eredmény: össznépi felhördülés és bírósági perek sorozata.
Igen, még a lányainknak is meg kell tanítani, hogy az adott szó mit ér, de egy férfi tuti hogy egy nagy gyíkká válik a szememben, ha csak egyszer is segget csinált a szájából. Ennyi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 14:44:45

@fulmerz:

A stáb mindenre figyel :)
Ami meg elsikkad, azt meg jelzitek Ti :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 14:45:10

@Jancsibohóc: ennél van egy jobb, amit autón láttam:

Védd a fákat, egyél hódot!

Vagy egy másik: "Nyomjad neki, már várják a vesédet!"

monstress 2009.02.25. 14:45:31

@mind2:
Hát igen, ettõl félek én is...
Máraszittem valami jó kis tervek vannak, mert azért egy olyan "mutassuk meg"-buliban benne lennék!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 14:46:16

@Seduxen:

mohácsi viki pingvinszex ingyenes letöltés

A lényeg lemaradt

Petrow 2009.02.25. 14:47:12

@Agyalap: illetve a kiskunlacházi Nóri ügyében...
Miért tart 2 hónapig egy DNS vizsgálat? (a francia diáklány esetében 2 nap alatt megvolt)
Miért tartott 2 hónapig kiadni a vérdíjat? (a hétfői gyilkosság után már 24 órával kiadták)... ehh, nehéz ezt felfogni...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 14:47:34

@Seduxen: A történtek pillanatában tudtommal 1 azaz egy darab rendőr volt ott éppen. Ahhoz hogy szolgálatba helyezze magát kell egy kis idő, + ha ittas vagy kokós akkor ezt nem is teheti meg. na de nézzük meg mi is történt volna, ha megteszi:

- fügyülim itt a rendőség!

Majd kap az arcába két asztalt, meg a két veséjét lerúgják, esetleg még aznap este a kis családját is kifilézik, ettől még meghal a Cozma.

Igazad van. Hiszen a szakmáját ő választotta, meg álljon oda, de mondom semmi értelme nem lett volna... de azt undorítóna ktartom hogy ezeknek a dolgoknak hetekkel később kell kiderülnie. + a drága bírónő is bevehetne egy nagy elefántfaszt, mert őt is mióta keresik hogy végre tanuskodjon...

mind2 (törölt) 2009.02.25. 14:47:59

@Seduxen: Igen, nagyon ügyesen megoldották ezt a lehetséges problémát is. Amióta Budaházi hivatásos és jól fizetett látens forradalmár lett ( pofáról megismert exmiépes " kemény mag " ) és ott obégatnak minden 20 főnél nagyobb gyülekezésen, nos, azóta jobb gyomrú ember nem megy ki... tudod olyan " nem akarok ezekkel azonosulni " érzés. Mindenhol ott vannak, olyan mintha onnantól kezdve sza***l kennék be az egészet. Régi bolsevik trükk, ha valamitől félsz, állj az élére, vagy ha nem állsz, állítsd oda az emberedet :)
@Jancsibohóc: nem tudom egy gázpisztoly mire jó amúgy ? Inkább vizuális elrettentés nem ? Ha meg valaki ismeri a fegyvereket, az pillanatok alatt leveszi, hogy milyen típus, nem ?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 14:48:32

@Seduxen: Ne csináld már Herr General! csak igyekszem!:))))

Különben meg Bencze és Draskovics húzzon már el az anyjába:

a bíróság miatt késett a körözés kiadása. kiderült, hogy nem.
Nem voltak ott rendőrök. Kiderült, hogy Igen.
Nem volt ott bírónő. Kiderült, hogy igen és még jelentkezett si tanunak.
Tatárszentgyörgyön az orvos szúrta el a látleletet. kiderült, hogy nem.

Drazsé "most éppen igazságügyi miniszter" meg addig dolgozik Bayer meg a MH ellen. Hát büdöspicsa már!

Petrow 2009.02.25. 14:48:33

@Seduxen: Vagy a "Bocsánat hogy ilyen közel hajtok Ön előtt" :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 14:49:31

@Jancsibohóc:

27 maffiózó egy bárban? Ki is kell hívni. Igazoltatják MINDET, majd a rendőrök elmennek.

Legközelebb megint kihívják a rendőrököt, megint igazoltatják őket és így tovább! A 4-5-ik alkalom után nem 27-es mennének a bárba ....

monstress 2009.02.25. 14:50:39

@mind2:
Gázfegyfver 1 dologra jó: jól pofánlövöd, aztán iszkiri. Ha nem jól céloztál, ha többen vannak vagy ha nem futsz jól, akkor NEKED lõttek...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.25. 14:51:24

@Seduxen:

Ja, 8-17 között RENDŐR, utána szigorúan CIVIL. Vagy Privident-ügynök!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 14:51:34

@mind2: egy megfelelő darab megfelelő távolságról (mondjuk 1 méteren belül) életveszélyes sérülést is okozhat :) De én a nagyteljesítményű sokkolóra, rendes gázspray-re, viperára, boxerre, és egyén finomságokra gondoltam.
(Lőfegyver beszerzése folyamatban, de pszt! + a Taser is.)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.25. 14:51:53

@Noname Cowboy: Sztem Bochkor egy mocskos rasszista, és persze náci is.

mind2 (törölt) 2009.02.25. 14:52:14

@Seduxen: én egy ilyet láttam legutóbb :

" Keresem azt a nőt, akinek van 10 percnyi szabadideje és 20 centiméternyi szabad helye "
De asszem erről már írtam :)

mind2 (törölt) 2009.02.25. 14:57:01

@Jancsibohóc: hát hallod, ha tükörbe nézek, nehezen képzelem el magamat egy viperával a kezemben, másik kezemen meg boxer... valami nőiesebb de hatékony fegyverről nem tudtok ?
Mondjuk rengeteget tudok beszélni, de az csak akkor lenne idegölő, ha túszul ejtenének... valószínűleg az elsők között engednének el : XD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.02.25. 14:58:54

@mind2: "Mert kurvára nem mindegy, hogy az van rá írva, hogy Desert Eagle 0.962, vagy replica"

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.25. 15:00:48

@VonPerez: A:SDASD:ASD:ASD:A:SDA:SD Egyik legnagyobb jelenet a filmből :)

Rejtett a Szám 2009.02.25. 15:01:12

Ismétlem. Ha rendőrt lát bármelyik magyar, vagy déli svéd állampolgár nem -"mi van köcsögredőr vagy!!?-" felkiáltásoknak kellene elhangzani. Sok ilyet hallottam. Kint ezért bevisznek.
Tekintettel a magyar állapotokra, ezt comblövéssel honorálnám.
Tehát tisztelet. Ha rendőr van kuss van.
Az más kérdés, hogy a 45 kilós rendőrcsajszikat (akik miatt először a farkamhoz nyúlok és nem a személyimhez) rögtön ki (meg) kéne baszni.
Meg még lehetne sorolni, hogy kiket.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.02.25. 15:02:10

@Jancsibohóc: jó persze, tudom, és igazad is van... de akkor is ultragáz. annyira nulla szinten van a rendőrség (szakmailag, felszerelésileg, erkölcsileg), hogy az szörnyű...

Ja, a siófoki tecsós ügyben valamelyik gennyes média kérdezze má' meg mohácsi_jabrancot... Please!! Miért nem lőtték fejbe a rendőrök a nyomorult bodzaszedőket a kurva élet mocskos faszát azt...

Kibaszott egy kurva ország ez...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.02.25. 15:02:28

@mind2: Nem, sztem az első lennél akit kivégeznének, hogy nyomatékosítsák követeléseiket :)

Plutonic 2009.02.25. 15:03:51

Eszerint most figyelnem kell 15-én, ha nem akarok úgy járni, mint legutóbb.
Azt hittem focimeccs volt és másnap hallottam, hogy a tévé székházat ostromolták. :)
De jó dolog a sűrű dolgok közelében lakni....

A hírről meg annyit, hogy tiszteletem minden normális zsarunak, de az ilyen puhapöcsökre nem számítok akkor, ha esetleg bajban vagyok.
És persze megint csak Abszurdisztán.

Rejtett a Szám 2009.02.25. 15:10:17

@VonPerez: Például.
Ha ezek lettek volna ott, csak úgy védenek meg, ha ilyen csini egyenruhában vannak, és magassarkúban elkezdenek futni a rómaiak elől segg riszálva.

Tuti, hogy inkább utánuk rohannak és hagyják a késelést a francba.

Ui: Ez egy vicc bazeg.

Héttörpe (törölt) 2009.02.25. 15:12:24

@monstress: Ha nem akar kiszállni a rendőrség egy betöréshez, csak annyit kell nekik mondani, hogy lőfegyvereket is elvittek. Garantáltan 5 perc alatt odaérnek. Ott meg már lehet velük egyeztetni, hogy mégsem, csak te azt hitted! :)

monstress 2009.02.25. 15:13:14

@Seduxen:
Nana, gyúrcsótány-féle beszólásokból elég volt õszödön!!!

monstress 2009.02.25. 15:14:18

@Héttörpe:
Ja, aztán a fogdából hogy internetezzek? :-P

Jim Raynor 2009.02.25. 15:14:44

@VonPerez:

már elnézést, de klasszikusokat csak pontosan:

".....Továbbá az a tény,hogy az ő pisztolyára REPLIKA van vésve. az enyémre pedig az, hogy DESERT EAGLE 5.0,további összehúzódásra készteti a díszes golyóállományt....."

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 15:20:40

@Jim Raynor:

ááááááááááááá


"...továbbá az a tény,hogy MÁSOLAT van a pisztolyodra vésve, és az, hogy SIVATAGI SAS 0.50 van az enyémre vésve..."

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 15:22:10

a másolatot nem én tettem nagybetűre, tényleg replikát mond a filmben xD

de a "van az enyémre vésve" az annyira alap

Jim Raynor 2009.02.25. 15:22:54

@Félkupica_Fehér_Főnök:

jól van bazmeg, én se emlékezhetek mindenre :D :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 15:22:55

vagyis nem, másolatot mond a filmben is, asszem xD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.02.25. 15:23:47

@Jim Raynor: Jóvan persze, de klasszikusokat csak pontosan xD

Jim Raynor 2009.02.25. 15:29:58

@Félkupica_Fehér_Főnök:

igaz, igaz, shame on me......bár nekem a díszes golyóállomány összehúzódása az alap :D :D

derelyegrádi szellem 2009.02.25. 17:01:26

Nem tudom, lehet foglalkozási ártalom, de én bekérdeznék egyet:

"3, Két másik rendőr egy társasággal éppen gyilkosság időpontjába érkezett(!) meg a bárba, és "mindketten ott maradtak a szolgálatban lévő rendőrök megérkezéséig és az elsődleges intézkedésekig; tanúkénti kihallgatásuk megtörtént"."

Ha ez így volt és Pesicset tényleg később szúrták meg, illetve ha Sesumot később rúgták fejbe mint cozmát megszúrták (hisz amikor ezek történtek akkor már cosma földön feküdt) mindezek miként ttörténhettek meg 3 rendőr szeme láttára, illetve jelenlétében?

Illetve miért a másik szerb gyereknek kellett a cigókat maga után csalogatva megkerülnie a háztömböt, majd visszatérve felkapnia a hátára pesicet, és elvinni a kórházban. Ha ez is így volt akkor gyikosság (cosma leszúrása) időpontjában megérkező rendőrök vajh mint csináltak? Nézelődtek? Hmm?

Hazdunak ezek mint az állat, viszont kezdenek belekeveredi. a hazugságaikba.

Ezt az egész rendőrséget át kell szervezni (leépíteni), csak hivatalnok munkát rájuk bízni, trafipax ilyesmik, mert menthetetlen a szervezet. És felállítani egy csendőrséget, nyomozókkal karhalommal. És azokra már nagyon vigyázni, nehogy ugyanilyen korrupt, tehetetlen, kurva szervezetté váljon.

Tündér_Lala 2009.02.25. 17:22:40

@derelyegrádi szellem: Pártunknak és kormányunknak sec idő elég bármely szervezet szétzüllesztéséhez.

derelyegrádi szellem 2009.02.25. 17:25:29

@Tündér_Lala:

Tudom, ezért nem is rájuk gondoltam, mint létrehozóra.

Maestro 2009.02.25. 20:12:49

Ma hallgattam reggel inforádiót, kisült, hogy egy rendőr jobban keres, ha nyugdíjas, mint ha állományban van. Ezek után... ezek után mi a faszt várunk?

Beer Ninja 2009.02.25. 20:13:19

Ha már a rendőrök a magyar (fehér és barna bőrűeket egyaránt) embereket megvédeni képtelenek, az elkövetőket nem tudják felderíteni, akkor legalább annyi elvárható lenne tőlük, hogy március 15-én mind beteget jelentenek. Megnézném Gy. F. képét, ahogy a maroknyi kormányőr között koszorúzgat, a tömeg pedig folyamatosan nő...

picur3ka 2009.02.25. 22:08:09

@dr. dodó:

'Ha már a rendőrök a magyar (fehér és barna bőrűeket egyaránt) embereket megvédeni képtelenek, az elkövetőket nem tudják felderíteni, akkor legalább annyi elvárható lenne tőlük, hogy március 15-én mind beteget jelentenek. Megnézném Gy. F. képét, ahogy a maroknyi kormányőr között koszorúzgat, a tömeg pedig folyamatosan nő...'

Nagyon tetszik, doktor ur, szerintem, minden blogba be lehet masolni.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.02.26. 10:02:26

@laspalmas: Ezekben az a jó, hogy mindig ilyen ceruzahegyező autókra vannak kiragasztva....

borsikm 2009.02.26. 13:29:31

"Két héttel a Cosma-gyilkosság után még mindig durva csontvázak esnek ki a szekrényből.
Vajon mik fognak még kiderülni?"

Hát, ez már nem is csontváz, hanem komplett foszília:

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=259985

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.02.26. 14:42:07

2004 óta (!!!!) nyomoznak az enyingi maffia ellen!!!

AGYAM EL-DO-BOM ....

www.stop.hu/articles/article.php?id=458559

derelyegrádi szellem 2009.02.26. 14:52:17

@zero:

Akko' mán' csak arra kell választ kapni, hogy a megyei rendőrkapitány miként mondhatta azt kitartóan és napokon keresztül, hogy nincsen semmiféle bűnbanda enyingen. Most akkor van vagy nincs? Mert ha nincs akkor egy nem létező bűnbandát bomlasztanak meg zaklatnak pénzt, időt, fáradtságot nem kímélve.

Meg ez a fasz drazsé mit magyaráz siófokkal kapcsolatban, hogy nem érkezett bejeletés, meg mit tett a lakossg (a lakosság bazmeg!!), miért nem jelentették be a felvonulást. Most akkor bejelentették vagy sem.?

Legalább egyeztetnétek mit hazudoztok!

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.02.26. 14:54:48

@zero: ejnye, miről bezsélsz, felelős állami vezetőik jelentették ki,hogy Enyingen nem tudnak semmilyen bűnözői csoportról, maffiáról.
bazmeg, legalább egyeztetnének, hogy egyformát hazudjanak. faccopó szemetek.

derelyegrádi szellem 2009.02.26. 15:11:49

Meg még azt lenne jó tudni, hogy az 5 gyanusított - aki ellen büntetett előélettel életveszélyt okozó testi sértés (2-8 évig) miatt már folyik eljárás - ha ennyire keményen dolgoznak rájuk miért van szabadlábon?

Kiülte már a max 3 évet? Nem hinném, mert egyszemélyes ügyet három év alatt elsőfokon azért lezárnak, különösen ha egyébként is utaznak a figurára.

Ááááá, parasztvakítás ez bencze úr....

picur3ka 2009.02.26. 16:09:54

@derelyegrádi szellem:

Szoval a gyilkos nincs meg, vagy nem gyilkossag tortent, hanem csak huligankodas...

derelyegrádi szellem 2009.02.26. 16:17:54

@picur3ka:

nem erről van szó, hanem arról hogy pl. az 5. gyanúsított (B Csaba) ellen már eddig is folyt eljárás életveszélyt okozó testi sértésért. De ha ilyen keményen dolgoznak erre csapatra (akik egyébként hétfőn nem is léteznek, kedden meg nagyon keményen dolgoznak rajtuk, bár a rendőrkapitány még létezésükről sem tud; ez önmagában is egy vicc), akkor miért van szabadlábon B Csaba?

Ezt kívántam kihozni ebből.

Amit írtál azt nem értem.

picur3ka 2009.02.26. 22:55:16

@derelyegrádi szellem:

Asszem, en ertem, te mire megy, csak ugy latszik a jogi ismeretlensegem mutatkozik meg, nekem, egyszeri esznek, az eletveszely meg a halal kulon dolog.

süti beállítások módosítása