Skip to content


       Szűrés lista

Feri, a reformer

Gyurcsányt elhajtották a fenébe Brüsszelben, mikor pénzt kuncsorgott a kelet-európai térségnek. Igaz, nem lehet ezen csodálkozni, mert elég rendesen elszólta magát. Elmondta, hogy sürgős pénzügyi segítséget kell adni azoknak az országoknak, amelyeknek a finanszírozása rövid távon bajba kerülhet. Külön kiemelte, hogy Magyarország nem tartozik ezen államok közé, mert a Nemzetközi Valutaalappal kötött megállapodás nyomán stabil a magyar gazdaság finanszírozási háttere. Kvázi elismerte, hogy az IMF lélegeztetőgépén vagyunk. Bravó, Feri!

Javasolta még azt is, hogy rövidíteni kellene az euróövezet előszobájában, az ERM-2 árfolyamrendszerben kötelezően eltöltendő időt, amely a mostani szabályok szerint két év. Azzal nem foglalkozik, hogy ezt nem véletlenül, és nem a belépő országok szívatására, hanem a már bentlévők védelmére találták ki. Kit érdekel? Majd ő megreformálja a rendszert! Ha már az ország vezetése ilyen remekül megy neki, jöhet az EU átalakítása. Aztán később esetleg a NATO, az USA, az ENSZ....

Feri egyébként a brüsszeli elutasításról azt mondta, hogy "a találkozó a ki nem használt lehetőségek csúcsértekezlete volt" Tipikus 'lócitrom aranypapírba csomagolva'-megfogalmazás...

De Gyurcsánynak a kosár nem szegte kedvét, Veres Jani barátjával kitalálták a tutit: szerintük módosítani kell az EBRD (Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank) alapszabályát, hogy a jelenleginél kétszer, háromszor több hitelt tudjon kihelyezni.

Feri erről a Veressel és Bajnaival közösen tartott sajtótájékoztatóján beszélt Londonban, miután találkozott az EBRD igazgatótanácsának tagjaival kedden.

Elképzelem, hogy tárgyalnak az igazgatótanáccsal ("Adtok pénzt?", "Nem!!!"), aztán durcásan előállnak ezzel a korszakalkotó ötlettel. De szívesen megnézném az EBDR-esekről készült videót, amint nézik, hallgatják Magyarország miniszterelnökének újabb ámokfutását. Vajon milyen arcot vághattak a kőkemény üzletemberek? Sírtak? Nevettek? Netán sírtak a röhögéstől?

Gyurcsány szerint többek közt ez az alapszabály-módosítás is hozzájárulhatna ahhoz a 180 milliárd eurós csomaghoz, amelyre javaslatot tett vasárnap az informális brüsszeli EU-csúcson.

Kormányfőnk emlékeztetett arra, az EBRD szabályzata szerint a pénzintézet nem tud 20 milliárd eurós alaptőkéjénél több hitelt nyújtani. Mint mondta, javasolta az EBRD vezetőinek, hogy keresni kellene a lehetőségét annak, hogy a bank aktívabb legyen Közép- és Kelet Európában.

Értitek? Gyurcsány(!) tesz javaslatot az EBRD-nek(!), hogy mit kezdjen a pénzével.

Srácok, én úgy gondolom, hogy ennél már nincs lejjebb. Ennél jobban nem járathatja le magát és országát egy miniszterelnök. Azt se tudja már, hova kapjon kétségbeesésében.

Azt hiszem, nincs messze az az idő, mikor feltűrt rózsaszín ingujjal nekiáll eurót hamisítani...

Címkék: gyurcsány válság abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr36978237

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Konzervatórium 2009.03.07. 10:13:26

Uniós visszautasítás: Magyarország és a válság  Sokakat meglepetésként ért a hír: sem előrehozott magyar euróbevezetést, sem regionális 190 milliárdos segítséget nem kapunk az Európai Uniótól a válság kellős közepén. Meglepődni azonban legfeljebb csa…

Trackback: Konzervatórium 2009.03.07. 10:12:00

Uniós visszautasítás: Magyarország és a válság  Sokakat meglepetésként ért a hír: sem előrehozott magyar euróbevezetést, sem regionális 190 milliárdos segítséget nem kapunk az Európai Uniótól a válság kellős közepén. Meglepődni azonban legfeljebb csa…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

buckafej 2009.03.04. 14:03:20

Ez a fotó halálos.:)

Petrow 2009.03.04. 14:09:59

@buckafej: Sorra jönnek a "hét képei" posztok :)

jonnglenn 2009.03.04. 14:11:51

szépek. B+.

mint a luci meg a társa KeményHenrik bácsinál !

az kéne nekik ! egy szép nagy kétkezes tefál palacsintasütő az arcukba.

NO nem iszok már kávét sem !

Perverzsrac 2009.03.04. 14:12:10

szerintem nem tévedsz. A nem szokványos eszközökből lassan már csak az van hátra...

eszkep 2009.03.04. 14:17:20

Ehhez a fényképez sok komentár talán nem is szükséges...

Winston007 2009.03.04. 14:19:22

Ket makako majom. De Zero kerlek ne posztolj mert csak idegbeteg lesz az ember:) Mar nem merem megnyitni a blogodat. :))

rolika 2009.03.04. 14:20:39

tök jó, hogy ez a majompofa akarja korlátozni a szólásszabadságot, amikor neki kéne már befognia

ez már tényleg ROTFLMAO kategória. kár, hogy a mi (és a gyerekeink, unokáink) bőrére megy ez a töketlenkedés

feri, miért adnának pénzt, hogy szétosszad négymillió inaktívnak?

gidabiga 2009.03.04. 14:21:08

@Winston007:

most nem zero követte el a posztot :)

Winston007 2009.03.04. 14:24:17

@gidabiga: na azt mar nem is figyeltem, laspalmas bocsi!

de az idegesseg ettol fuggetlenul bejatszik:)

Teddy Bagwell (törölt) 2009.03.04. 14:24:21

Egyébként óriási lehet a baj, ha ilyenekről tárgyal.
Kezdek aggódni, de nagyon

mind2 (törölt) 2009.03.04. 14:26:30

Hát kb. úgy néz ki a képen ez a 2 gazember, mint 2 értelmi fogyatékos ( ezúton kérek elnézést a többi értelmi fogyatékostól ) gyerek, akik a Mikulást nézik, hogy lép be az ajtón a csomagjaival.....
Kb. 300 évre büntetném őket, mind1, hogy együtt vagy külön-külön ::)

belzebubó 2009.03.04. 14:30:02

"Gyurcsány Ferenc miniszterelnök levélben fordult Jose Manuel Barrosóhoz, az Európai Bizottság elnökéhez és azzal a javaslattal élt, hogy az Európai Központi Bank (EKB) fogadja el hitelműveleteinél fedezetként az eurózónán kívüli országok államkötvényeit is. Ezzel Gyurcsány szerint hozzá lehetne járulni a pénzpiacok stabilizálódásához."

kopaszfarkas 2009.03.04. 14:30:07

Nem hiába jár kuncsorogni: tudja, hogy a seggét már csak az EU tudja megvédeni.

kill004 2009.03.04. 14:31:55

Na, megnyugodtam:

"Veres János kijelentette: nem kell államcsődtől tartani. A pénzügyminiszter azt mondta, hogy Magyarország finanszírozása folyamatosan biztosítva van, a jegybank devizakészletei fel vannak töltve, ez jelenleg több mint 20 milliárd eurót jelent. "Ebben a kérdésben nincs oka semmiféle bizonytalanságnak" - fogalmazott Veres János."

jonnglenn 2009.03.04. 14:32:47

de előbb utóbb valaki fel fog tolni a seggükbe egy feles bányászcsákányt és meg is fogja forgatni !

acel 2009.03.04. 14:33:07

A baj hogy még mindig külső segítségről beszélnek, ahelyett hogy belső megoldáson törnék a fejüket.
Ma a többi régiós bank egybesült elhatárolódó nyilatkazata hatására végleg leszakadt a forint a regiós valutákról. Itt a könyörgés már nem segít.

mind2 (törölt) 2009.03.04. 14:33:27

@nemvagyokkocsog: jah, belegondoltam, hogy családilag tönkremegyünk, de a bankhoz könyörögni az egész utca nevében megyek,... aztán ha kiröhög a bank és a szomszédok leköpdösnek, hogy mit képzelek én, mi a francot gerilláskodok a nevükben, akkor bemegyek a bankhoz, kinevezem magam igazgatónak és megváltoztatom az Alapszabályt.... erre a civil életben azt mondanátok : nem vagy te normális bazz.... nagy a szar, és az elmebaj is....
egy elszabadult ....már nem is tudom minek nevezzem komolyan ...

Sunlounger 2009.03.04. 14:36:12

Osztom a postot :) Mikor tegnap bemásoltam a hírt a másikba ugyanezek jutottak eszembe. Evvel az emberrel hányszor kell felmosatni a padlót bel- illetve külföldön? Vagy rajong a BDSM-ért? Röhej tárgya mindenütt a faszi. Elkúrt 25 évet az életünkből ...

kopaszfarkas 2009.03.04. 14:36:13

@belzebubó: én is megnyugodtam. Hát hazudott már valaha a veresjani?

mind2 (törölt) 2009.03.04. 14:37:46


@acel: igen, én is olvastam.
Itt a hír :

IGEN. MEGCSINÁLTÁK.
A közép-európai államok közös nyilatkozatban határolódnak el Gyurcsány brüsszeli ámokfutásától.
Közös közleményt adott ki a cseh, a lengyel, a román, a bolgár és a szlovén pénzügyi felügyelet: ebben azt hangsúlyozzák, nem lehet a régiós országokat egy kalap alá venni, minden ország eltérő kihívásokkal küzd, de felügyeleteik és kormányaik felelősek a megfelelő intézkedések meghozataláért.

A kormányoké a teljes felelősség, hogy saját országuk igényeire szabott intézkedésekkel éljenek - áll öt ország jegybankjának közös közleményében. Minden Kelet- és Közép-Európai országnak egyedi gazdasága és pénzügyi rendszere van, ezek az országok nem képeznek homogén régiót. Éppen ezért fontos, hogy különbséget tegyenek a EU-tagok és nem EU-tagok között - áll a Cseh Köztársaság, Szlovákia, Lengyelország, Románia és Bulgária jegybankjainak illetve pénzügyi felügyeleti hatóságainak (egyes országokban e két szerep nem válik szét) közleményében.

Magyar aláíró nincs, ez egyértelműen azt mutatja, a közlemény egyik célja az lehet, hogy az országok elhatárolódjanak az övéknél lényegesen rosszabb gazdasági mutatókat, instabilabb helyzetet felmutatni képes Magyarországtól.

irrelevant 2009.03.04. 14:41:13

Nos, akkor nincs más hátra, mint a Szilvásy-féle brüsszeli B-terv :))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.04. 14:41:51

@buckafej:

Igyekeztem egy megfelelőt találni. :)))

naCp 2009.03.04. 14:42:18

Srácok, ha ilyen erősen kezditek a hónapot, akkor elég egyértelmű lesz, hogy ki nyeri majd a márciusi "hónap vastagbőr" díját :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.04. 14:43:31

Szegedre érkezik ma Gyurcsány Ferenc. A miniszterelnök a február 26-án indított, Magyarország nagyvárosait érintő kormányzati válságkezelő konferencia szegedi állomásán beszél az IH Rendezvényközpontban, 15 órától

Fele királyságom egy mesterlövészért!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.04. 14:44:03

bazzeg hihetetlen, ez az ember tényleg nem normális, valami hiányzik nála, kimegy feszes mellénnnyel, előáll a hülyébnél hülyébb ötleteivel aztán csodálkozik mindenki hogy romlik a forint.... ennek az embernek semmi de semmi realitásérzéke nincs, persze mondhatnám hogy az elmebetegje megszokta hogy itthon bármit csinál, gyakorlatilag a szart is el lehet jó áron adni hála a töketlenkedő ellenzéknek, a seggnyaló álellenzéknek, és a drágabolgá úr féléknek, nem jött rá hogy london nem budapest??? ha ott valaki hülye akkor azt fogják mondani hogy hülye vagy baszod, húzzál haza és otthon kéne már reformkodni..uramatyám, ettől az embertől bárki jobb lenne miniszterelnöknek, bárki.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.04. 14:44:03

Egyszerű paraszti ésszel.
Valami nincs rendben, nem tudok hazahozni elegendő pénzt, vagyis a fizetésem kevesebb, mint a kiadásaim. Ekkor jönnek a szülők, akiktől hosszú távú hitelt, kölcsönt veszek fel, ők az IMF.

Igen ám, de rá kell jönnöm, hogy a fizetésem nem növekszik mégsem (pedig egyre többet lopok), a főnök rossz ember, és a szüleimtől kapott hitellel maximum nyárig tudom finanszírozni a költségeimet.
Mit teszek?

Első lépésben odamegyek apóshoz, és előadom neki, hogy nekem és a lányának szükségünk van hitelekre, mert különben baj lesz, bár én rendben vagyok, mert a szüleimtől kaptam kölcsönt, és nem is igazán magamnak kérem a hitelt, hanem a lánynak.
Erre após elküld a francba.

Ekkor megyek anyóshoz, aki após pénztárcája felett is "uralkodik", és azt mondom neki, hogy szükséges lenne átgondolni, hogy a vén szaros több zsebpénzzel rendelkezzen, többet tudjon adni nekem és a lányának, különben baj lesz. Amúgy is, tenném hozzá, igazán megtekinthetné azokat a tárgyakat, amiket el akarunk adni, hogy pénzt csináljunk belőle, és megvehetné őket, ha kell, ha nem!

Erre anyós felhúzza a szemöldökét, és elküld a 'csába.

Konklúzió.
Körülbelül nyár elejéig, június-júliusig tudom fenntartani ezt az életvitelemet, azt követően folyamatosan mínuszban leszek, nem tudok majd enni, számlákat fizetni, szórakozni, satöbbizni egyszerre, és mert nem mondok le egyikről sem (főként a luxusról), hát csődbe megyek.
Eközben a feleségem, akivel nem vagyunk közös kasszán, de mivel egy háztartásban élünk, mindenki "egy kalap alá" vesz minket, folyamatosan fejlődik, ruhákat, ékszereket vesz magának, be tudja osztani a fizetését, és nem szorul hitelekre, kölcsönökre.
Ő egyébként kikéri magának, hogy az apjánál és az anyjánál kuncsorogtam a háta mögött.

Magyarország nyárra "bedől".
A polgárháború köbö két hétig tart, addigra az EU elfogadja, hogy NATO-csapatok állítsák helyre a rendet.
Két hét sok idő.
Van fegyvered?

rolika 2009.03.04. 14:44:49

kicsit off, csak nehogy elkallódjon:

Mohácsi cigányozással vádolta a meggyilkolt Cozmát!!!
www.mno.hu/portal/620141

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 14:45:46

Komolyan, mint két fogyatékos :D Amúgy nem csodálom, hogy Románia -is- elhatárolódik:
"Az új román kormány tartaná a 2014-es euró-dátumot
2009.03.03. kedd"
Ez igen, tényleg megcsinálták vazze :D

Sunlounger 2009.03.04. 14:46:48

@rolika: Na pont ezt akartam linkelni az előbb. Mohácsié a hónap és az évtized véglénye cím, nem kérdés. Takarodjon az országból. MOST

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 14:47:48

@rolika: Ez nem semmi.... a pofám leszakad :-/

mind2 (törölt) 2009.03.04. 14:49:58

@Tom Bobb: húte... az utolsó négy mondatod......

rolika 2009.03.04. 14:50:18

@Tom Bobb: "Van fegyvered?" és kajád?

irrelevant 2009.03.04. 14:51:20

Mohácsi Viktória helyett én szégyellem magam.

mind2 (törölt) 2009.03.04. 14:53:29

@Sunlounger: erről írtam műltkor, hogy a végén még szegény srác lesz minden bajok okozója, hogy nem sül le az ügyvéd, meg a mohácsi pofájáról a bőr..... a k anyjukba, mi a pi***ért nem hagynak békén bennünket ? El lehet innen menni ba***a meg, napsütéses országokba innen. Rohadt gyűlölködő rib**c

mind2 (törölt) 2009.03.04. 14:54:32

@mind2: hú, olyan ideges vok, hogy melléütök, meg minden szart csinálok már ezzel a szerencsétlen billentyűzettel :::(((

irrelevant 2009.03.04. 14:54:40

Olvasom az index újabb fantasztikus gazdasági elemzésének kommentjeit és sírva röhöghetnékem támadt.

Amikor valaki Kis hableány nickken, Caps Lock-kal ordítva küldi el a képviselőket a k. anyjukba, az már közhangulat...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.04. 14:54:52

Ebben az Eu-s égéses sztoriban aza durva, hogy ennek a fasznak miért kell eljátszani hogy ő egyszemélyben a külügyminiszter, kicsit a pénzügyminiszter, egy kicsit a fejlesztésekért felelős miniszter, ebből látszik hogy az egész ember egy lófaszt nem ér......

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 14:55:16

...hát igen... A csehek is megírták ugye, hogy "aki éhínség és utcai zavargások nélkül kivezeti Magyarországot a válságból, közgazdász nobel díjat érdemel. Soha nem mentem ki az utcára, de mivel már kajára is alig telik, nekem ott a helyem. Azt hiszem nem leszek egyedül...

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.04. 14:56:05

@rolika: És van hová bújnod? Vagy szembeállsz a hordával?

gidabiga 2009.03.04. 14:56:14

mind2 2009.03.04. 14:26:30


pont ez jutott eszemb.
a kisegítő iskola padjában ülő diákok.
elnézést kérek tőlük.

Sunlounger 2009.03.04. 14:56:58

@mind2: És sajnos erre a tegnapi hát lelkésznek innentől nem nevezném Iványi is rájátszik. Tudatosan, előre megfontoltan hergelnek. Hergelnek és majd csodálkozni fognak ha egyszer tényleg úgy felhergelik még a csendes embereket is, hogy nagyon pofán basszák őket ... Azt hiszik ezek, hogy nekik mindent lehet. Ha én felvetem, hogy TGyörgyön esetleg cigány elkövető lehetett-e mocskos, náci, fasiszta stb vagyok. ez a mocskos ribanc meg okádik ... Áh ... Szétbasz az ideg

kopaszfarkas 2009.03.04. 14:57:52

@rolika: mit meg nem enged magának ez az ostoba ribanc?

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.04. 14:59:25

Mondom az asszonynak, aki bankban tartja a pénzét: és hogy lesz, mikor közlik a bankban, hogy nem adják oda? Hát mi az, hogy nem adják oda? Mondom: államcsőd.
Les.

mondom: nem lesz pénzed, baszod, az életre! Kajára! Megfizetni a döglött lovat! :-)

Sokan ebben az országban csak bárgyún lesnek, nem hiszik el, hogy be fog következni, és nem látják maguk előtt, hogy az első napon kiürülnek a Tesco-Metro-Auchan-Penny-áruházak, mert a hordák egyszerűen ellopnak belőle mindent!

Igen: tárolni kell. Legalább egy hónapra való élelmiszert mindenkinek.

gidabiga 2009.03.04. 14:59:26

@rolika:

gondolom. az indexen nem jelent meg.
mindjárt megnézem.
meg a többi hírportált is.
kuncze ciánozása sem került napvilágra 1 napig, csak a hírtévében.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 15:02:30

/off Azt észrevettétek, hogy ha cigány az "áldozat" (akár szóval megsértve, akár máshogyan) akkor "cigány". Ha a cigány az elkövető, akkor roma és ne is merjünk cigányozni. (TV2-ön figyelem már egy ideje). Azért kikérem magamnak, hogy Iványi "úr" mindannyiunk (köztük az én nevemben is) bocsánatot kér 500 év cseszegetésért a cigányoktól(!). Szinte az egész életemet megkeserítették (a lakóhelyem fantasztikus adottságainak köszönhetően) legyenek szívesek bocsánatot kérni!!!

rolika 2009.03.04. 15:05:15

@Tom Bobb: de ne a hűtőbe :) tapasztalatom van nemrégről egy mindössze 22 órás áramszünettel kapcsolatban. a mélyhűtőből majdnem minden ment a kukába. mi konzervet gyűjtünk, minél további lejárattal.
nekem is azt mondják, vészmadárkodom. hát, inkább, mint hogy a gyerekeim sírjanak az éhségtől :( mert ezt el sem tudom képzelni

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 15:07:20

Veress barátunknak még jól is jön a válság... Egyre többen viszik a színes fémet, nem csoda, hogy még mindig nincs szabályozva a dolog...

rolika 2009.03.04. 15:07:31

@John W.: persze. amikor cigány az áldozat, akkor minden bizonnyal előkerül egy lista, amin fel vannak sorolva a mo-i cigányok. ellenkező esetben a lista nem létezik (ugye, gusztos peti?)

Stoney Hill Billy 2009.03.04. 15:07:32

Ez a zseni meg közbe aszongya, hogy hallgatólagosan bírja Sarközy meg Brown támogatását.
Valahogy így lehetett:

Nicolas, Gordon, ugye ti megértetek, támogattok engem?

Válasz:----(néma csönd)

na ez a hallgatólagos támogatás!

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.03.04. 15:10:39

@rolika: Egyetértek. Rengeteg konzerv, rengeteg RIZS (tele van fehérjével), rengeteg krumpli, legalább 4-5 baseball-ütő (mert rörik, ha odabaszol), pisztoly, kés, spray (legalább 4), rácsok ablakon, ajtón.

A rácsok: nem odacsavarozott, hanem a falon átfúrt és úgy rögzített rácsok, dupla hevederzár, és természetesen egy vastag fa vagy vas, amivel támasztod az ajtót (támasztó belül a padlón).

Ki lehet bírni 4-5 hetet is, de ha van rizsed és nem mocorogsz, akkor akár hónapokat is. Víz, áram nem lesz, ez evidens, a szemét elborítja a házakat, telkeket, utcákat, a hordák mindent visznek, ami mozdítható.

Mit mondjak még? Nem szép dolog.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 15:14:48

@rolika: ...itt rohadt nagy balhék lesznek..Válság + rasszizmus (a magyarok ellen természetesen)... Azt hiszem elmegyek én is konzerveket vásárolni :D

Higany 2009.03.04. 15:21:49

"Mint eldobott kő száll a szó
Csak egy igaz út járható

Isten előtt ki-ki bűnei szerint
Méltó módon elszámoltatik
Nem marad semmi véka alatt
Mi megtörtént a nap alatt
S tüzes paripák nyomán jön el élet és halál
Bizony mondom néktek döntse el mindenki, hogy hol áll!!"

S.O.A. 2009.03.04. 15:22:13

@rolika: áh...
őrjöngök, őrjöngök és megint csak őrjöngök... pedig még a munkahelyemen vagyok. egy ótvar gáré miatt fognak kirúgni...

kenájkikit 2009.03.04. 15:27:37

Márc 15. remélem valami már készül a háttérben.

rolika 2009.03.04. 15:28:03

@Seduxen: már írok is, köszke

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.04. 15:34:27

Feri a londoni útjáról azt tartotta fontosnak kiemelni a blogjában, hogy nem autóval, hanem vonattal közlekedett a városban.

"Persze, mindennél sokkal fontosabb az, hogy hasznos és izgalmas tárgyalásokat folytattunk Londonban, de ma nem akartam belebonyolódni szakmai vagy politikai ügyekbe, inkább ezt az epizódot meséltem el."

Köszönjük!

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.03.04. 15:36:35

@laspalmas:
valóságérzékelése 0.
Persze gondolom azt nem fogja leírni az elmebeteg társainak hogy szar érzés volt mikor úgy kezeltek mint egy leprást, és a fényképeken is 1,5 körben senki nem állt közelebb, tök úgy nézek ki midnen fényképen mintha fingottam volna....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.04. 15:41:29

Na, én írtam a mocsadék kurvának:

"Tisztelt" Képviselő Asszony!

Engedje meg, hogy a - magam, és feltehetően sok más tisztességes ember nevében - a legőszintébb felháborodásomnak adjak hangot a vasárnapi "A szólás szabadsága" c. műsorban elhangzottak miatt!

Az ön ténykedése kapcsán már többször megállapítottam, hogy ennél valószínűleg már nincs lejjebb, de amit a Cozma-gyilkosság kapcsán megengedett magának, az a jóízlés határát bőven túllépi. Honnan veszi a bátorságot, hogy egy meggyilkolt embert vádoljon - aki nem mellékesen európai hírű sportember is volt, amíg az ön kis "védencei" úgy nem döntöttek, hogy lemészárolják - !? Szívből kívánom, hogy mind az MKB-Veszprém kézilabdacsapat illetékesei, mind Marijan Cozma hozzátartozói vegyék a fáradtságot, és tegyék meg a szükséges jogi lépéseket, és minimum egy nyilvános bocsánatkérésre kötelezzék önt. Ez lenne a minimum. Mondjuk erre egy jóérzésű ember magától is rájöhetne, de ekkora erkölcsi nagyságot öntől nem várok.

Engedje meg továbbá, hogy "megköszönve" eddigi "áldásos" tevékenységét, amit EP képviselőként Magyarországért tett, kifejezésre juttassam abbéli reményemet, hogy eme ámokfutását az idei EP-képviselő választások után már nem kell egy országnak élveznie.

Üdvözlettel: Egy jóérzésű magyar ember

UI: Nem véletlenül kisbetűs az ön megszólítás minden esetben, igazság szerint nem is igényelne különösebb magyarázatot....

rolika 2009.03.04. 15:45:13

imhol az én levelem (bocs a szétoffolásért, laspalmas :)

"Tisztelt Hölgyem!

Megdöbbenve olvastam, hogy cigányozással vádolta meg a megyilkolt Marian Cozmat.

Azon a véleményen vagyok, hogy senkit nem ölünk meg azért, mert akár egy cigánytelep közepén cigányozik, a Jobbik-székháza előtt büdösmagyarozik, a Dohány utcai zsinagógában zsidózik.
Ha nem tetszik, rászólok, hagyja abba, ha ez nem segít, arrébb megyek, hogy ne is halljam, ha nagyon nem tetszik, ráhívom a rendőrt.
De nem ölöm meg!

Fenti nyilatkozatával megint sikerült mélyítenie azon az árkon, mely számomra már eddig is feneketlennek tűnt.

Ismeretlenül is javasolom, hogy a jövőben egy kicsit óvatosabban bánjon a szavakkal. Lehet, hogy Brüsszelben nem, de idehaza egy válság is tetőzi a gondokat, mely a szintén megold(hat)atlan cigánykérdéssel együtt gyilkos gyúelegyet alkot. Esetleg szóljon a cigányság honi ikonjainak is, hogy véletlenül se ejtsenek ki olyanokat a szájukon, hogy aki szeret dolgozni, az hazudik.

Köszönöm, ha a minden bizonnyal hatalmas levéldömpingben jutott ideje levelemet elolvasni.

Tisztelettel és üdvözlettel

xxx
egy aggódó magyar állampolgár"

Teddy Bagwell (törölt) 2009.03.04. 15:46:24

Spammeljük ezzel a levéllel a kurvát?

gidabiga 2009.03.04. 15:52:22

@Seduxen: @rolika:

előzetes moderáció lesz,
repül a méletek a kukába.
csak nem gondoljátok, hogy ő maga fogja először elolvasni?
arra viszont jó, hogy a rasszisták elárasztották a mélboxát.

amúgy korrekt levelek, nincs bennük semmi sértő.

gidabiga 2009.03.04. 15:53:34

@gidabiga:

bocs,
egy rész kimaradt.
arra viszont jó lesz, hogy azt nyilatkozhassa, hogy a rasszisták elárasztották a mélboxát.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.04. 15:56:30

Én is írnék neki, csak egyelőre, úgy néz ki nekem kell bypass, mert az MNO cikket nem engedte át a moderátor, mert nem hiteles..

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 15:56:46

Azért én ajánlanám a Vastagbőr-nek, hogy Mohácsi legújabb ámokfutásából kerekítsenek egy cikket ;) Mert ehhez már tényleg elefántbőr kell :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.04. 15:57:35

Holnapra berakom Mohácsit, addig bírjátok ki légysziiii. :)

belzebubó 2009.03.04. 16:01:01

Ooops,most már az uniós pénzeket lehalászó haverok is ilyen nagy kakiban vannak?
www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1163936

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.04. 16:04:14

@gidabiga: sebaj, a saját lelkünk megnyugtatására...

rolika 2009.03.04. 16:08:03

@belzebubó: mintha arról szólt volna a fáma, hogy a zúniós támogatásokkal fogjuk magunkat kihúzni a sz.rból. szóval akkor nem

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.04. 16:10:05

Bazdmeg esküszöm fogjatok le...GYF londoni vonatozós blogbejegyzéshez komment...

#437685 | sirferi | 2009-03-04 13:39 | Válasz
Ha ez igaz, és miért ne volna az, akkor legalább van miniszterelnökünkben valami pajkos játékosság is.
Ez jó. Ez is....

Pajkos a Feri én meg ha így marad a CHF akkor a 10-én vont hitertörlesztő után nem tudom mit csináljak. Feri pajkos bazdmeg...komolyan iylen nincs...

rolika 2009.03.04. 16:15:49

@laspalmas: majd másold át a kommentjeinket :-)))

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 16:20:29

@VonPerez /egy reakciós nátzi a kaccsolaton.../: Na most én is elejtettem a bögrét :D Pajkos?? Inkább elmeháborodott, rabló, tolvaj, burzsuj, a népét magasról, hígan letojó "üzletember" akinek a haza egy "üzlet" amit sikeresen csődbe is vitt :-/

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.04. 16:25:35

Hogy a jó büdös kurva anyátokat nektek is utolsó senkiházi férgek... ezt olvassátok basszátok meg!! A kommenteket!!!

portal.c-press.hu/200903044412/belfold/mohacsi-ciganyozassal-vadolta-a-meggyilkolt-cozmat.html

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.04. 16:33:38

@kill004: Na ja, csak Jani az elfelejti mondani, hogy a 20 milliárd a pincében nem sokat ér, ha az államdósság 50 milliárd körüli. (2008 márciusában, azóta kicsit lapátoltak még hozzá)

tudi 2009.03.04. 16:35:57

Jézus Isten Fletó a nagy reformer szegy bankárok mikor ezt meghallották biztos elkezdték a nyakukba rakni a kötelet, avagy visítva röhögtek. Szerintem ennek az elgyötört országnak az már az se lenne megváltás, ha lemondana, talán ha ő és korrupt csaló mindent ellopó bandája (a szadeszt is ideértve) börtönbe zárnák. minimum életfogytig, vagy ujra megkéne nyitni a nekik a recski munkatábort.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.03.04. 16:42:20

Ilyen az amikor egy beteg ember képviseli az országot.

Most hasonlítsátok ezt össze Orbán európai körútjával.

Azt a szégyent nehéz elviselni, hogy idáig jutottunk 2002 óta, köszönhetően a Kádár rendszerből ittmaradt nyugdíjasoknak, a cigányoknak meg sok "pragmatikus" hülyének akik nem értették meg:

- egy diktatúrából ittmaradt pártra szavazni nem konstruktív
- az államtól pénzt kapni nem konstruktív szavazati indok
- énben gondolkodni mi helyett nem konstruktív
- leszarni a demokratikus alapelveket nem konstruktív
- civil életet leszarni nem konstruktív.

...

rolika 2009.03.04. 16:44:53

@Seduxen: najó, sok lesz ez mára, pá :(((

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.04. 16:47:42

@gidabiga: félreérthetően, aha persze... lehet ezt így is hívni. gondolom "félreérthetően" fogalmazott kuncze is, gondolom. nem ciánt, hanem inkább zyklon-b-t akart mondani, mi?

DEGEC 2009.03.04. 16:47:43

de azert ne felejtsuk el ezt az egeszet felroni, a tehetetlen, vagy tenni nem akaro ellenzeknek is..

mert mi a f@sznak vannak ott??? es ugyanugy sajat magunknak is, mert mi valasztottuk meg oket, illetve mi haggyuk hogy meg mindig ott legyenek a helyukon...egy jobb erzesu orszagban mar reg elzavartak volna az emberek..de mi szarok vagyunk...mindenki fosik..

hirkereson olvasom a linket, a politikusok lemondtak a fizetesuk egy reszerol a valsag miatt...

nana hogy nem a magyar...

a szocialis miniszter egy hetet tolt szukseglakasban a szegenyek kozt...

nana hogy a szlovak..

ahhhhhhhhhhhhh.


szar az egesz..

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.04. 16:55:17

@VonPerez /egy reakciós nátzi a kaccsolaton.../: inkább a parlament WC-jében "pajkoskodjon" az ötujjas özveggyel :)))

spájdernecc 2009.03.04. 17:13:19

@br:
a szavak jelentését sem értik, nemhogy az összefüggéseket
sajnos

belzebubó 2009.03.04. 17:19:17

@DEGEC: már Horvátországban is lemondanak a képviselők fizetésük egy részéről-ma jelentették be.Ukrajnában tegnap jelentették be,hogy a fizetésük feléről lemondanak az év végéig. Eközben mi mit teszünk? 58 milliót osztottak szét a kormánytagok között és még egy új nevet is adtak a gyereknek,mert Feri ősszel azt mondta,hogy nem kaphatnak jutalmat.Igy lett a neve jubileumi juttatás.
"A jubileumi juttatás, a projektprémium és a céljuttatás viszont adott esetben továbbra is járhat az állami vezetőknek - hangzott el a tájékoztatón."

Horizont 2009.03.04. 17:25:02

Körülnéztem már Gyurcsány blogján.
Ezt találtam, nagyon megtetszett:)


"Miniszterelnök Úr!

"Tegyük a dolgunkat, drága Barátaim!"

Talán Neked kéne tenni, de nagyon! Ezek a segélykiáltások nagyon nem jöttek be, egész Kelet-Európa elhatárolódott tőlünk.

Bocs, de elég a dumából, CSELEKEDJ, mert tényleg a 24. órában vagyunk."

Csodálom, hogy betették, lazul már a blogja is:)))

gidabiga 2009.03.04. 17:25:32

@belzebubó:

minek a jubileumára?
a százezredik reformtervezetére? :D

Petiking25 2009.03.04. 17:25:41

komolyan bazmeg sírok.......hogyafaszba lehet ember ekkora nemistudommi......nemhiszem el.... jubileumi juttatás???? ezért valaki felelni fog...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 17:33:48

Jubileumi juttatás? Pofátlan prémium. Ez az én adóforintjaimból ment, az én fizetésem meg egyre csökken. MIT KÉPZELNEK? Rohadtul elegem van :( Tényleg, "ilyen ország nincs még egy!"

jozefk2004 2009.03.04. 17:37:12

nem igazán rajongok GYFért, de azért aki még mindig képes OVal párhuzamba állítani, az meg is érdemli.

ő kell nekünk. Orbán "neazemberekkelfizettessékmeg" "azembereksemmirőlsemtehetnek" "egykisjárulékcsökkentésmindentmegold" Viktor

a válság kezeléséhez (aminek nem GYF az oka, csak felerősíti a helyzetet) sajnos OV sem lesz elég.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 17:40:24

@jozefk2004: már megint OV :D Szerintem GYF több kárt okozott az utóbbi 2 napban, mint OV egész pályafutása alatt. Sajnálom azokat az embereket akik pl csak azért szavaznak az MSZP-re, mert OV ott van a Fideszben. Meg vagytok vezetve, azt hallgatjátok évek óta, hogy OV így OV úgy. Mégsem hallom soha, hogy Viktoron röhög fél Európa...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 17:41:18

...amúgy meg a válságnak tényleg nem fletó az oka, de hogy a válság miatt mi vagyunk a legnagyobb szarban Európában, annak már igen...

jozefk2004 2009.03.04. 17:51:13

JohnW: igen, OV. és nem azért, mert ki-mit csinált a múltban, hanem azért, mert GYF és az mszp napjai meg vannak választva, 99%, hogy az újonnan kormányra kerülő fidesznek és OVnak kell majd kivezetnie magyarországot a válságból.

az viszont elborzaszt, hogy nem igazán látni jó ötleteket a fidesztől, csak, hogy "neazemberekkelfizettessékmeg".

már régen nem itt tartunk. a válság árát kénytelenek leszünk megfizetni (én és kb 2 millió adófizető társam mindenképpen). viszont lépni kéne már sürgősen valamit. és szavazópolgárként a potenciális leendő kormánypárttól is várnék konkrét, végrehajtható, megoldást jelentő válságkezelő javaslatokat.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 17:59:43

@jozefk2004: Az a baj, hogy a Fidesznek rengeteg javaslata volt, van, amit az MSZP rendre lesöpör az asztalról (vicces, hogy sokszor később ők veszik elő, mint "saját ötletet"). 100% hogy a Fidesznek kell kivezetnie a sz@rból az országot, ezt már el is kezdte előkészíteni az MSZP, lásd a lagymatag reformtörekvéseket. Ezért lesz Euronk 2020-ban. Képtelenek egymást segíteni...

Horizont 2009.03.04. 18:09:55

@John W.: azért attól is óva intelek, hogy a Fideszt megváltónak tartsd....

belzebubó 2009.03.04. 18:12:43

@Seduxen: bocsánatot kért egy mondatban Mohácsi.Erre volt képes.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 18:13:11

@Horizont: Isten őrizz, de ne felejtsük (egy kommentelő után szabadon), hogy 2002-ben Medgyesi és Orbán arról vitatkoztak, hogy 2007-ben vagy 2008-ban legyen Euró. Mindenki lop, de nem mindegy, hogy néhány vagy néhány 1000(!) milliárdot...

belzebubó 2009.03.04. 18:25:12

viktoria.mohacsi@europarl.europa.eu
Köszönjük meg neki, milyen emberi nagyságról tett bizonyságot.

belzebubó 2009.03.04. 18:50:46

"Gyurcsány bátorításként értékeli a forint mélyrepülését."

"Gyurcsány Ferenc szerint a forint gyengülése figyelmeztetés és bátorítás egyszerre, ami azt jelenti, hogy a piacok azt igénylik, kezdődjenek el jelentős átalakítások, reformok. A miniszterelnök erről az euró szerda délelőtti 312,25 forintos jegyzése kapcsán nyilatkozott. Hozzátette: az árfolyammozgást mindig a piacok visszajelzéseként kell értékelni. "

Bátoritás??? Először 1 hete azt mondták őt félreértették,azért zuhanunk:index.hu/gazdasag/blog/2009/02/24/felreertettek_gyurcsanyt_kilengett_a_forint/
A ma délutáni zuhanásról még azt mondták tévedés volt,mert a PSZÁF a régiós nyilatkozatra túl későn reagált,majd pánikszerűen csatlakozott.
Estére ebből pedig bátoritás lett.

mind2 (törölt) 2009.03.04. 19:01:04

Rohadj meg. Ennyi. Hogy kinek intézem mindegy. Aki érti, az tudja, Tönkretetted a jövőnket te állat,a gyerekeink jövőjét is a saját túlélésed érdekében.
Isten nem késik és nem felejt, ebben bízom.
A játszóterednek gondoltál bennünket, felelőtlen - gátlástalan játék színterének. Vedd magad mellé a csekély IQ-val bíró szavazótáborodat., és legyél átkozott amíg élsz....
Te nem állsz szemben síró emberekkel, akik azt sem tudják miben döglenek meg : a hitelképtelenségben vagy rákban baszd meg. Akiknek eladtad a jövőjét, pedig bíztak és dolgoztak mint az állat, hogy kicsi boldogság nekik is jusson, nem beszélve az utódaikról.
Köpjön ki a magyar 100 év múlva is, ha meghallja a nevedet.
Csak ennyit kívánok neked.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 19:06:54

@mind2: Szép volt, nevemben is beszéltél....

2itailor 2009.03.04. 19:10:52

Vágná már szájon valaki rendesen, hogy ne tudjon beszélni, mert minden szavával zuhan a Ft.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.04. 19:11:15

@belzebubó:

Mit túl későn? Meglepetésként érte őket, hogy kiadták a nyilatkozatot, aztán persze siettek aláírni, mert természetesen Magyarország is egyetért azzal, hogy Európát egy egységként kell kezelni. Az nem baj, hogy Feri hétvégén kuncsorgott a kelet-európai térségnek...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.04. 19:16:19

@Perverzsrac:

Jaj, hát van annak hírértéke, hogy Veres Jani hazudik? Ugyan......

mind2 (törölt) 2009.03.04. 19:19:37

@laspalmas: könyörögtek és össze -vissza beszéltek, hogy ők is aláírhassák... szvsz..: ENNYI.
Elszabadult a hajóágyú, tör-zúz, és egyesek mentik amit még lehet.
Vannak itt azért olyanok is, akik szintén elszabadulnak majd... csekély bátorsággal... vagy mentik a bőrüket, mert a jövőre alapoznak....Valamikor valaki - egy bíróság előtt ? _ majd azt mondja : én szóltam időben, csak nem vettek figyelembe.
Hát kevesebbet kellett volna lopni baszdmeg a haveri körödet, aztán lenne tartalék...
De nem. Ezek se országot / gazdaságot vezetni nem tudnak, se olyan fogalmakkal / érzésekkel nincsenek tisztában mint : hazaszeretet.
Egyet tudnak : lopni. Azt viszont kurva sokat és kurva gátlástalanul.

mind2 (törölt) 2009.03.04. 19:22:10

@mind2: bocs a trágárságért, de már unom kicsillagozni az alapvető betűket :(

picur3ka 2009.03.04. 19:27:37

@belzebubó:

Nem kert, azert kert, mert 'felreerthetoen fogalmazott', csak meg egy hazugsag, nem volt abban semmi felreertheto. 'Ciganyozott' - mi a felreertes oka itten?

Csak felnott az eloiteletes sztereotipiakhoz, mint altalaban: hazudik, vadol, tamad, mert cigany vagyok, aldozat vagyok, nem lehet semmiert felelossegre vonni, etc, ennyi. Mit vart barki is, meg a legliberalisabb hulye balfek is, nem mindig ez megy? Meg a hosugarzo is rasszista tamadas, es lattak ket sotet alakot az erdoben, meg dzsippet, kepzeljuk, mekkora sikert tud a rendorseg felmutatni ilyen asz tanukkal, aaaaaaaaaaaa...

Ferit, meg Hysteriat fogja mar le meg be valaki, miert zartak be azt a hires intezmenyt, vagy onnan szabadult az osszes, aki atvette a kormanyzast?

lanyi 2009.03.04. 19:38:46

@rolika:

Én is halottam ezt a cigány nőt nyilatkozni...

Hát nagyon csúnya dolgokat mondtam az annyáról és a hozzá hasonlókról...

Felháborító ez az egész megélhetési cigány bagázs.

lanyi 2009.03.04. 19:40:39

@otvospeter:

Ne szégyelld magad ehelyett a semmitérő cigány nő miatt.

Azok szégyelljék magukat akik rászavaztak...

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2009.03.04. 19:57:24

@jozefk2004: ne haragudj, de az ideje, hogy felébredj, vedd le a vörös szemellenzőt

a fidesznek rengeteg ötlete volt

Volt...

mert ami most van, 7 lakat alá lett elzárva

nem véletlenül:

1. ha a fidesz csöndben van, akkor megy felfelé az indexe, ha megszólal, azonnal bukik
2. amiket eddig tanácsolt, leszavazták, lehurrogták, majd fél év múlva sajátként tálalta a kormány (adócsökkentés, több munkavállaló, segélyhelyett munka /=emlékszel, mekkora nácizás volt, hogy haááát dolgozni? azt a cigány nem csinálja, a monoki/ivádi polgm rassszista, stb , itt is volt egy cikk, ahol a szekszárdi/villányi borászt, aki MUNKÁT adott, egy népszabadságos cikk lehordta, stb/
3. sokszor, sokhelyen mondtak dolgokat, de a legegyszerűbb azt mondani erre a baloldalon nincs programjuk vagy érdektelen, vagy hülyeség, stb
4. amig Veresék kétkézzel szórják a pénzt, addig Viktorék valszeg negyed gőzzel kell hogy csinálják (mert nekik kisebb sleppet kell etetni és 2002 elött lopással együtt is egyenesben tartották az országot)
5. remélem Viktorék vaskézzel qrják ki az ablakon az összes ballaszt komenistát: 100 e munkanélküli segélyt fizetni olcsóbb mint 100 e IT/FB tagot, igazgatót, Gizikét , Győzikét, stb...

Asidotus 2009.03.04. 20:30:32

A Büdös Gecije, nem pénzt kért a Nyugattól?
Még a Patás Ördög is, az nem azt kérte, hogy a gazdag nyugati imperialisták ne csak a saját gazdaságukat segélyezzék már a mieink versenyképességének rovására!?
Ki ez a két ember!? Mit akarnak!?
index.hu/gazdasag/2009/03/04/megbanthatja_kozep-europa_ha_elhatarolodik_a_magyaroktol/

jozefk2004 2009.03.04. 20:32:08

nincs rajtam semmilyen vörös szemellenző. ki nem állhatom az mszpét. de attól még ezzel nem tudok mit kezdeni: "nem technokrata válságkezelésre, százalékokra és előterjesztésekre van szükség, hanem politikai vezetésre, ami irányt és eszközöket jelöl ki."

ha a fidesz megszólal, akkor azért csökken a népszerűsége, mert általában hülyeségeket beszél. de beszéljen már, mert így semmit nem lehet tudni róla.

GYFék felelőssége, hogy a válságot mi szívtuk meg a legjobban. az viszon Orbánék felelőssége, hogy vannak, akik egy ilyen válság közepette is 8%-os béremelésért tüntetnek.

mikor tudatja már valaki a jónéppel, hogy a magyar állam egyszerűen képtelen fenntartani az előző rendszer "vívmányait" 2 millió adófizetővel?

amúgy Bokros Lajos: Verseny és szolidaritás című művét kötelező olvasmánnyá tenném. nem azért, mert 100%ban egyet lehet érteni vele, hanem mert felvázolja, hogy nagyjából, hogyan kellene működnie a dolgoknak.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 20:44:02

@jozefk2004: Persze, hogy nem tud ellátni 2-3 millió adófizető egy 10 milliós országot! De ekkora adóterhek mellet nem csodálom, hogy nem jelentik be, vagy csak minimálbérre a dolgozókat. Sokat szidott OV már réges régen elmondta, hogy adócsökkentésre van szükség a gazdaság fehérítése és a versenyképesség miatt. Persze most már rohadtul késő, nem lehet drasztikus adócsökkentést végrehajtani, mert abba az ország valószínűleg belerokkanna. Sajnos ezt már régen meg kellett volna tenni...

mind2 (törölt) 2009.03.04. 20:44:19

@jozefk2004:
@Nűnű:
A kérdés egyszerű. El kéne már dönteni, hogy az átkos kapitalizmust építjük, vagy szociális előjogokat adunk százezreknek. Ennyi a kérdés. Az, hogy lavírozunk a 2 két kérdés között, csak azt jelenti, hogy szavazótáborra gyűjtünk. A középút sem jelent megoldást. Az sem ha egyszerre akarunk szociálisnak látszani - mert az a sírunkat ássa meg , - az sem - ha vérkapitalisták leszünk ,- mert az meg emberek tízezreinek halálához vezet mondjuk biztosítás hiányában - a kórházak folyosóin. Valami mellett már le kéne tenni a garast, mert ebbe beledöglik az ország... és én, akinek MÉG VAN munkahelye, azt gondolom, tele van a faxom az egésszel, az egész 1945 óta tartó időszakkal, és minden tolvajbandával....

De azt is tudom, hogy 4 év volt az életemben, amikor boldognak éreztem magam, amikor büszke voltam arra, hogy magyar vagyok, Korona úsztatás ide vagy oda.... túlzások mindig vannak. Ez pedig az 1998-2002 közötti időszak. akkor még hittem abban, hogy ha kiküszöbölnénk a szar faszikat, még mehetnénk is valamire.... aztán elmúlt, csalással vagy sem, de véget ért...
1946-ra gondolva : csalással.
Ami meg azóta van, az csak szavazatvásárlás. És azt ütik, aki húz.
Profán/ proli gondolatok ezek ? Demagógia ?
De egyszer élünk bassza meg, és vállalom a demagógiát , és kurvára elegem van a 20 év múlva jobb lesz szlogenekből.
Neked feri biztos.... neked biztos jobb lesz....

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.04. 20:51:49

@mind2: igazad van 1998-2002 időszak a rendszerváltás óta eltelt legsikeresebb 4 év volt akárki akármit mond, ezt számok bizonyítják. Csak sok ember agya elég rövid ahhoz, hogy erre emlékezzen. Érdekes én is emlékszem, tényleg jó volt. Haladtunk előre. Emlékszem, mikor gyanús körülmények között mégis Medgyesi nyert, édesanyám annyit mondott (ő amúgy egy állami cégnél dolgozik) hogy vége, az ország szét lesz cseszve. Nagyon megmaradt bennem ez a mondat és igaza is lett -sajnos. Az MSZP egy rég óta jól bevált taktikával "démonizálja" OV-t, mert mást nem tud felmutatni.

gidabiga 2009.03.04. 20:54:35

@mind2:

az a 4 év nekem, a családomnak is a boldog békeidők voltak.
akkor valahogy minden jól működött.
pedig gyesen voltam és utána otthon, anya lehettem.
aztán rohamosan csökkent az életszínvonalunk.
most, hogy ketten dolgozunk, sőt féléven át a férjem 2 munkahelyen, nem érjük el azt a színvonalat, mint akkor 1 fizetésből.
pedig akkor még hitelt is fizettünk vissza.

Asidotus 2009.03.04. 20:57:08

Én csak arra akartam utalni, hogy nem feltétlenül az ördögtől való az, hogy azok az országok, amelyeknek bevétele van a magyarok munkájából (mert minden magyar, aki külföldi tulajdonú cégnél dolgozik, többek közt jómagam is, az adott ország GNP-jét is gyarapítja) valamivel járuljanak már hozzá a problémáink megoldásához.

szabogyula 2009.03.04. 20:57:58

Emlékeztek még arra a "régi időkre" mikor még 300 alatt volt az euró ?
Heti helyzet :
finance.yahoo.com/q/bc?s=EURHUF=X&t=5d&l=on&z=m&q=l&c=

beleszolok 2009.03.04. 20:58:42

Én még 2006-ban is bíztam, hogy vége lesz a bénázásnak, és végre újra beindulhat a bizniszem, de maradtak ezek a senkiházik, és 2008-ra teljesen tönkrement a vállalkozásom.

silomné 2009.03.04. 21:25:40

Mindenkit üdvözlök! Nem tudom,hogy kik vagytok,deén még ilyen társasággal nem találkoztam. mindenkivel egyetértek,ésazt mondom már nincs hova hátrálni.Cselekedni kell. Márc.15.-én mindenképen ott leszek a Várban,/150km64év/ Nagyon bízok O Viktorban de ha Ő sem tud ebből akutyaszorít6óból kiutat akkor nekünk kell valamit szervezni

misc · http://misc.blog.hu 2009.03.04. 22:16:40

off

index.hu/bulvar/2009/03/04/inzultaltak_egy_tanart_a_godolloi_szakkozepiskolaban_/

nagyon erősen vastagbőrre kívánkozik.. "csak azért nem ehet a diák az órán, mert cigány..."

feriboy 2009.03.04. 22:21:11

@phaidros: Ebből is látszik hogy van tt pénz! Itt Nincs is válság, kell a francnak a munkahely meg a milliárdos adóbevétel.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.04. 22:48:13

@SCUMM: Nem lehet cigány. A cigányoknak nincs is mit enniük, olyan szegények...

Rwindx 2009.03.05. 00:44:46

Ha esetleg nem linkelte volna valaki:
kepviselofunky.blog.hu/2009/03/04/az_mszmp_s_funkcisag_kozszolgalatisag

szűcs erika úgy kapott 30 éves jubileumi 4 millás jutalmat közszolgálatiságért hogy egyrészt ferenc testvér aszonta nem lesznek jutalmak. másrészt pedig a 30 évbe beleszámolták MSZMP Miskolci Városi Bizottságan eltöltött 8 évét.

Ilyenkor eszembe jut egy film, Valahol Európában címmel és abból egy jelenet.

belzebubó 2009.03.05. 04:32:11

@laspalmas: ahogy a ballépéseiket tálalják és próbálják magyarázni az egyszerüen szánalmas. Minden egyes beszólásakor és szerecsenmosdatáskor viszont vagy 5 forintot zuhanunk.Aztán költjük az IMF hitelt intervencióra de már igy sem megy 300 aláé. Basszák meg.
Tegnap Veres azt mondta 20 milliárdjuk van. Pár hete 40 milliárdról beszélt. Erre egyébként a Kossuth hirekben hivták fel a figyelmet.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.05. 06:52:22

@Rwindx: Azt mondják ezt 30 évre kapták. Ezt minden közszolga megkapja. Egy ismerősöm édesanyja 30 év közszolgaságért (rabszolgaságért?) 5000 nem vicc, ÖTEZER forintot kapott egy díszes oklevél kíséretében.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.05. 07:11:01

/off Iványi Gábor lelkész a Mokkában arról beszél, hogy a MI hibánk (magyaroké), hogy a cigányság 500 év alatt (sem) tudott integrálódni! És persze "bocsánat, bocsánat, bocsánat amiért bántottuk őket!" Éjszakás műszak után, kora reggel, erre kell hazajönnöm...!? Még aludni sem fogok /off

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2009.03.05. 07:33:11

@John W.: reggelt!

kv sem kell: Bécsben ma lesz tüntetés a magyar szélsőségek ellen, a cigányság mellett

mert sok támadás érte az utobbi időben a cigányságot..

ehhhhh, élnének egy hétig közöttük...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.05. 08:03:04

@Jozicsenko, aki inkább lenne pék...: Szép jó reggelt! Ez most komoly?? :D Szívesen helyet cserélnék a bécsiekkel. Én kimegyek, ők meg jöhetnek ide, megtapasztalni milyen is, amikor ok nélkül gyomron vágnak, ok nélkül letörik a visszapillantó tükröt, lekapják az ember fejéről a sapkát, telehugyozzák a lépcsőházat, terrorizálják a gyerekeiket, (ezek saját tapasztalatok) esetleg szíven szúrják valamelyiket mert túl magas....

Mourinho már nem a király 2009.03.05. 09:02:04

Csodás ez a hét is. Tiszta Vastagbőr kánaán (na persze, mi örülnénk a legjobban ha nem lenne miről beszélni).

index.hu/belfold/2009/03/04/tragikomediat_irt_az_amerikai_befekteto_a_magyar_burokraciabol/

Az este volt valami a hirekben is, hogy a várat nem tudják időben felújitani, mert a kerület húzza az időt. Csak fél füllel hallottam, de emlékeim szerint ott is valami turpisság volt. Ez nem ugyanaz ahova mélygarázst épitettek?

Roxvox 2009.03.05. 09:05:39

Az NBH ott fog állni minden üzlet ajtajában és figyeli ki hány konzervet visz. Aki kettőnél többet, az vagy vastagbőrös, vagy rasszista :((((((

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 09:27:13

@Roxvox: a két halmaz igen nagy átfedést mutat!

Tisztelt Hölgyeim, és Uraim! (Kapják be a gyulaim... Ja ez nem az, ezt a zasszony főnöke írta rá mindig a csekk közleményébe, amikor a zapeknak utalt :))) ).

Rajtam keresztül híres lett a blog! RecklAmál blogja említést tesz a mindenféle szex ingyenes letöltés anomáliájáról. Nem túl hízelgően, de bele -e sz*rok -e!?

Gondoltam írok neki, hogy földöntúli büszkeséggel tölt el a hozzám intézett post-ja (bár nem nevesít sem engem, sem a Vastagbőrt), de nem szeretnék más tollával ékeskedni. Az eredeti - alapötlet - kitől származik? Mert én csak "szolgai" módon lemásoltam...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.05. 09:43:32

Sokat töprengtem rajta, hogy mi a fenéért kapaszkodnak ennyire a székeikbe Feriék. Sokkal jobban járnának, ha leadnák az egész szarkupacot a Fityesznek, vacakoljanak vele ők, szortítsanak meg, hozzák helyre, és a 2014-es választást megint simán nyeri az MSZP, ráadásul kapnak egy úgy-ahogy helyrepofozott országot, megint lehet gőzerővel lopni. Nincs annyi pénzük a bankban, hogy 4 évet kihúzzanak vele? Nem hinném. És akkor megvilágosodtam:

( Bár nem tudom, mennyire lehet ezt elhinni, merem remélni, hogy csak összeeseküvés-elmélet az egész.):

"Gyurcsányt az emlékezetes 2006. szeptemberi és októberi zavargásoktól az ekkor teljes titokban Magyarországra érkező orosz különleges erők a SpetsNaz egységei mentették meg, amelyek rögtön a TV ostrom utáni napon érkeztek Magyarországra, felváltva a szétzilált magyar rendőri erőket. (Többek között ezért sem hordtak azonosítót a rendőrök, mert akkor hamar kiderült volna, hogy ún. “nem regisztrált” rendőrök hordanak egyenruhát Magyarországon, valamint így történhetett, hogy október 23-án az orosz rendőri erők az számukra ismeretlen ellenzéki tüntetőket - köztük egy ellenzéki parlamenti képviselőt - is keményen szétverték.) "

reakcio.blog.hu/2009/03/04/megdobbento_jelentes_magyarorszagrol_i_resz

De ha ez így van, akkor már teljesen világos, miért ragaszkodnak Fletóék annyira a kormányrúdhoz: valószínűleg akkora vaj van a fejükön, hogy ha kikerülnének a hatalomból, egyből kivégeznék őket hazaárulásért.

Feriék mindig is nagy haverjai voltak az oroszoknak. Azt tudjuk, hogy olyan orosz pénzember nincs, aki ne a maffia tagja lenne. Ergó Feri bandája az orosz maffia EU-s előretolt helyőrsége.

A másik lehetőség, hogy valami akkora aduász van a kezükben, hogy ha azt a 2010-es választások előtt előrántják, biztos a győzelem, ezért foggal-körömmel ki kell tartaniuk addig.
Ismerve szeretett vezéreinket, az első eset jóval valószínűbb.

A helyzet tényleg csúnya lesz: ha maradnak, zavargások, utcai harcok, ha mennek és lebuknak, zavargások, és utcai harcok (mivel az oroszok nem fogják csak úgy átengedni a hatalmat).

Ezért ez a nagy ideges kapkodás: Fercsi konkrétan az életéért küzd. Ha mennie kellene, vagy az orosz maffia nyírja ki, vagy a magyar nép.

Roxvox 2009.03.05. 09:52:43

Nem minden rasszista vastagbőrös, de minden vastagbőrös rasszista? - Vagy mivan?

Geza 2009.03.05. 09:56:29

@John W.:
"Iványi Gábor lelkész a Mokkában arról beszél, hogy..."
Iványi ugyanabból az alomból való, ahonnan Bölcskei meg Erdő Péter is.
Hogy a katolikusok nem sok mindent tesznek EP megalkuvósága ellen, az még magyarázható a kötöttebb egyházi hierarchiájukkal, de nekem reformátusként pl. szokás szerint megkeserítette a számat, hogy Bölcskeit megint megválasztották hat évre (99-ből 66-an, pont 2/3, jéé, de furcsa...).
Iványiról eddig nem sokat tudtam, de azt hiszem, nem tévedek nagyot, ha innen őt is besorolom a 'mindenki-szerény-alázatos-lábtörlője-vagyok-békepapság' kategóriájába.
Hajjaj, ideje lenne kissé határozottabbá lennie az egyházainknak, mielőtt még a zsidók vagy a muszlimok lesznek elég határozottak helyettük is...

Roxvox 2009.03.05. 09:57:25

Remélem a fenti fénykép bekerül a történelemkönyvekbe, Magyarország a 2009-es válság idején címszóval :(((((

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 09:58:47

@Vizibusz: ugye ezt nem hiszed el!?? Specnaz? Miért nem rögtön a 82-es, vagy a 101-es légiszállítású hadosztály, vagy a S.E.A.L ?! Esetleg az S.A.S :)))

Ez még viccnek is gyenge...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 10:00:05

@Roxvox: utóbbi. az ide kommentelők nagy része (olyan 99%-ban) náczirásszistááá.

Ja, T. Szerkesztőség! BULVÁR-blog vagytok, basszátok meg :)))

recklamal.blog.hu/2009/03/04/kifinomult_bosszu#comments

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.05. 10:06:02

@Seduxen: Valóban nehezen hiszem el, baromira összeesküvéselméletnek hangzik. Viszont nem lehetetlen. Nyilván nem a Specnaz volt ott, (leeht, hogy csak orosz biztonsági őrök, vagy akármi) de hogy Ferkóék az oroszok zsebében vannak, az nyílvánvaló. Az orosz "üzletemberek" pedig a maffia. Tehát...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.03.05. 10:10:47

@Vizibusz: szerintem ha mezei verőlegényeket akarnának egyenruhába bújtatni, ahhoz nem kell orosz-import.

Én gyakorlatilag BÁRMIT el tudok képzelni Böszmanról, de ez már a "kurva-durva" kategória lenne...

Roxvox 2009.03.05. 11:08:35

Elszomorít és egyben rohadttúl bösszant, hogy külföldön engem is egy ilyen szarházi alapján ítélnek meg :((((((

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.05. 20:39:45

@Seduxen: Úgy emlékszem, ez volt az első előfordulása:

Lithium78 2008.11.13. 19:51:05

feltűnt, h a google nem ad találatot a Fetser és a szamárszex szavakra. ez után a bejegyzés után már fog ;D

süti beállítások módosítása