Skip to content


       Szűrés lista

A korszak tárgya: A Hátizsák

A Nemzeti Múzeumba kerül Orbán Viktor legendás sporthátizsákja. A Nemzeti Múzeumba legújabb korral foglalkozó munkatársai már korábban is kértek gyűjteményükbe személyes tárgyat a miniszterelnöktől, aki így a régi táskáját örömmel adta át nekik - írja a Blikk.

A szervilizmusnak nincsenek határai, remélem Havasi Bertalan még odaadja a gyűjteményéből a Kólásdobozt, Ami A Miniszterelnök Úr Ajkához Ért.
Az ötlet amúgy nagyon tetszetős, nem kell megvárni azt a 10-20 évet, amíg kellő történelmi áttekintéssel tudunk visszatekinteni erre a korszakra. Ki lehetne még állítani a gránit szilárdságú alaptörvényt, a nemzet tollát, a parlamenti szavazógombot, a felcsúti stadion makettjét, a Közgép-logót ...

De nem is értem, hogy miért a Nemzeti Múzeum ... egy ilyen Tárgynak az Ország Házában lenne a helye.
(Kattintva bejön nagyban)

korona_zsák2.jpg

Orbán leleplezi a Nemzeti Múzeum új ékességét:

orban.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr16015316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamajd 2014.04.11. 12:56:48

Szegény EU-nak kurvasok baja lesz (van) velünk, ha még mi sem tudjuk mi van itt.:(

Hamajd 2014.04.11. 13:02:56

Ha a Fidesz ezekkel a sok diktatórikusnak tűnő faszságokkal az ellenzéket akarja basztatni, feleslegesen teszi, ha viszont meggyőződésből, akkor hűűűű b+.

kej 2014.04.11. 13:06:23

@kerekes pereces: nem vonom kétségbe csak arra mutattam rá hogy nem egyedi, eset folyamatosan gyűjtik a politikusok tárgyait.

Hamajd 2014.04.11. 13:07:40

@szmoker (Homo Trollicus):

Diktatúra az EU-ban, ugyan már kérem, ezt nem jól látják.

Secnir 2014.04.11. 13:29:30

azért elképzelem azt, amikor a tárlatvezető mutogatja a külföldi magasrangú vendégeknek, hogy
-..íme, Rembrandt Szülő Asszonya, Itt Picasso Alsó Madárfogás című képe látható, itt meg Orbán Hátizsákja.

legalja.

Secnir 2014.04.11. 13:31:08

index.hu/szarvas/2014/04/11/az_elveszett_frigytaska_fosztogatoi/

viszont több jobboldali lap állítja, hogy minden magasrangú és kormányfő meg mittomén ajándékozott már a nemzetinek ilyet. link?

Secnir 2014.04.11. 13:33:03

de most komolyan, nem volt ott senki, aki azt mondta volna, hogy: khm, talán nem kéne? SENKI?

Virág et. 2014.04.11. 13:45:58

@Secnir: Tollat szokás. Ez egyébként nem hallatlan dolog, mert máshol is van olyan, hogy pl. egy nagy horderejű jogszabály aláírásakor a politikus tollát elteszik szuvenírnek, vagy kiállítják.

Mondjuk kopott hátizsákról most hallok először.

Tahó Sandokan 2014.04.11. 13:48:05

Először meglátva a hírt azt hittem Hírcsárda. De nem volt az. Megnéztem még egyszer. Nem Hírcsárda. Akkor volt egy "basszus" érzésem. Előzőektől mit kértek?
Antall legizgalmasabb beszédeit?
Boross hófehér haját?
Horn fejrögzítőjét?
Medgyessy logopédusának telefonszámát?
Gyurcsány futócipőjét?

bakkermár...

Tahó Sandokan 2014.04.11. 13:49:43

@Tahó Sandokan: Nem szándékosan, kifelejtettem Bajnait, tőle libatollpárna?

Kurt S. Earp 2014.04.11. 14:02:01

@Virág et.: "Mellékvágány, de mennyire nincs már ízlése ennek az embernek! Az előző táska is ocsmány volt, ez is az. Úgy értem egy iskolás gyereknek elmegy, rendben van, szereti a focit. De egy miniszterelnök, pláne öltönyhöz bohócszínes iskolatáskát vegyen fel?”
Erre a mellékvágányra reagálnék.

nem vagyok Orbán Apánknak sem ügyvédje, sem rokona, sem barátja, sem szeretője, de szertném megjegyezni, hogy az efféle tárgyak -függetlenül attól, hogy egyébként jól lehet bele pakolni, aminek az ő esetében semmi konkrét gyakorlati jelentősége nincs - szóval az efféle tárgyak nem funkcionális s nem esztétikai jelentőséggel, hanem érzelmi tartalommal bírnak a gazdája számára.

Orbán Viktor -minden cinizmustól mentesen- nyilván reggeltől-estig rengeteget dolgozik, utazik az országon belül és külföldre, valószínűleg a gyermekeihez kapcsolódó családi élete jelentős mértékben megsínyli a munkáját, így a gyermekének a hátizsákja, túl az egyszerűen azonosítható marketinfogáson, könnyen elképzelhető, hogy valóban komoly érzelmi többletet jelent neki.

Ha ő ragaszkodik(ragaszkodott) eddig hozzá, akkor az imázsáért felelős emberek, eleve előremenekülve, ennek az imázsnak a hangsúlyos elemévé tették ezt a táskát, és hálás fotó-és beszédtémává is egyben, akár a Dürbincslehencei gulyásfesztiválra, akár Szaúd-Arábiába utazik a Főnök -lásd Index cikk.(nem vadászom ki a cikket, azt hiszem ott került elő)

A dolognak tehát ez a mellékvágány része nem tartozik semmiféle Vastagbőr kategória alá -bár szerény meglátásom szerint, valójában az sem, hogy múzeumba kerül. Kétségtelenül van egy erős túlzás a helyszínválasztást illetően és van valamiféle szervilizmus bűze is, de ennek oka nagyrészt, az erre a kérésre/gesztusra rátelepedő elmúlt négy év az oka.

A politikusok ilyen tárgyai általában jótékony célú felajánlások formájában, pénzadományok gyűjtésekor kerülnek új gazdájukhoz, tehát simán elképzelhető, hogy egyszer majd vesznek az árából kétharmadnyi lélegeztetőgépet egy gyermekkórház klinikájára.

Secnir 2014.04.11. 14:02:46

@Virág et.:
"Mondjuk kopott hátizsákról most hallok először. "
mivel a fiától vette el, ezért nem kopott, hanem lopott. kinézem belőle.

amúgy van egy olyan érzésem, hogy ilyenkor az országot köpi szembe, hogy nesztek bazmeg, ezt érdemlitek! kultúra? faszom, szakadt tatyó, az nézegessétek, tetvek.

Secnir 2014.04.11. 14:06:23

@Kurt S. Earp:
"tehát simán elképzelhető, hogy egyszer majd vesznek az árából kétharmadnyi lélegeztetőgépet egy gyermekkórház klinikájára."

hát az egy nagyon kisméretű lélegeztetőgép lehet. ezt kábé kétszáz forintért kelhet el egy bármilyen aukción. biztosan van olyan kukás, aki felkiált: nézd már, ez valamivel jobb, mint amibe gyűjtöm a kukákból a kincseket, kéccázé' elviszem!

Kurt S. Earp 2014.04.11. 14:06:53

@Kurt S. Earp: helyesen “hanem érzelmi tartalommal bírnak a gazdáik számára.” kapkodás, egyszerre két-négyfele figyelés, ejjejjjejjj

Algopirin 2014.04.11. 14:07:14

@Secnir: ha volt, már tuti nincs. :D

Kurt S. Earp 2014.04.11. 14:08:50

@Secnir: “hát az egy nagyon kisméretű lélegeztetőgép lehet.”
Mindig ezek a méretek. Ha kisméretű, hát kisméretű. Lényeg, hogy működjön.

Virág et. 2014.04.11. 14:19:38

@Kurt S. Earp: Én abszolút respektálom a dolog érzelmi részét. De arról talán nem kéne megfeledkezni, hogy Szaúd-Arábiában, Tadzsikisztánban vagy Berlinben Orbán nem mint tisztes családapa, hanem mint Magyarország miniszterelnök járt. Ha anyukájától kap egy csodaszép törpikés kötött pulóvert születésnapjára és ez az utolsó emléke róla, akkor sem illik abban beállítani a német kancellárhoz. Ugyanez áll a hülye gyerektáskájára. Nem, ez nem Vastagbőr, de én nem is vagyok blogszerkesztő és ez nem is blogbejegyzés volt, csak az én kommentem.

Ezzel a hülye táskával viszont Orbán számos fotón szerepel, a 444-en még Szíjjártó is cipeli utána.

Az érzelmi többletes magyarázatot némiképp érvényteleníti, hogy az utódtáska már nem Gazsitól lett újítva, hanem újonnan vette csak magának. És pontosan olyen borzalmas, mint a régi.

Rogánon is látszik ez a parvenü kapaszkodás. Hogy mindegy, hogy nyomorult Hublot, de legalább 4-5 milliós óra legyen, csak az számít. Hogy LV táskát max. metroszexuális férfiak hordanak a nőkön kívül, de azért kell az. Pláne a parlamentbe.

Ez ízléstelen. Nem botrányos, csak ízléstelen.

Secnir 2014.04.11. 14:24:10

@Algopirin: ja, mint a földrajzinév bizottság. reggel még határozatokat hoztak, délután már munkanélkülek voltak... :D

ésmi nem foglalt 2014.04.11. 14:28:36

Ugye, ez csak vicc!! Tudom, ma már minden "nemzeti", trafik, föld, magánnyugdíj, iskola, kórház, ABC vagy BCA, reklám, pályázat, kórház, stadion, főiskola, egyetem, szobor, meg rezsicsökkentés, meg Ócsa,..stb, stb..
No, de a NEMZETI MÚZEUM!!!! Oda, ugye igazi, értékes, időtálló relikviákat állítanak ki.
Ez tényleg nem vicc??

Kurt S. Earp 2014.04.11. 14:54:37

@Virág et.: igen természetesen láttam a 444-en a cikket (mindkettőt) …és még a kommenteket is olvastam, amiért minimum jár nekem egy Orbán hátizsák.

“De arról talán nem kéne megfeledkezni, hogy Szaúd-Arábiában, Tadzsikisztánban vagy Berlinben Orbán nem mint tisztes családapa, hanem mint Magyarország miniszterelnök járt.”

Ez egy különös dolog.
A helyzet az, hogy az ilyen jellegű ” imázshozadékokat” (ezt a szót most találtam ki, ha egyben írják és kétszeres szóértékre kerül, kaszálok a scrabble-ban) eltérő módon értékelik akár emberi akár diplomáciai, akár az adott ország civilizációs szintjén. Vannak nagyon merev, szigorú protokolláris követelmények, amelyeket értelemszerűen be kell tartani a látogatás első másodpercétől kezdve, Viktor bácsi sem fog pálmafás rövidnadrágban leülni az angol királynő asztalához, de a protokolláris tiszteletkörökön túl, az ilyen imázshozadéknak feszültségoldó, társalgáskönnyítő hatása lehet. Obama testőrei sem lőtték szitává azt a vendéglőst, aki átölelte és felemelte az Elnököt és Robert Baratheon is röhögött volna, ha a lovaggá ütés pillanatában Ser Jorah Mormont összevizeli magát, miután 16 órán kersztül páncélban csatázott.

Igen, a svéd diplomácia talán másképpen reagál, mint egy közel-keleti ország fogadóbizottsága. És vannak érzelemdúsabb, minden szempontból emócionálisabb országok, ahol egyáltalán nem köpnek az ilyen hátizsákos tahók után, mert eleve nem tekintik őket annak.

A protokoll: bonyolult és egyáltalán nem bigott műfaj. Könyvtárnyi irodalma van ennek. Szokások, ízlések, elvárások.

És akkor még meg sem említettük, hogy az ilyen apróságok, mint Orbán hátizsákja, milyen sokat elárulnak a fogadó fél számára, pszichológiai-tárgyalástaktikai szempontból. A jellem kiismerése, kényes témák érintése kapcsán, rendkívül fontos lehet.
Minden apró adalék, információmorzsa segít. Nem véletlenül gyűjtik az összes ilyen adatot, az erre szakosodott szervek. Bombázáskor és Tárgyaláskor is jól jöhet az ismeretanyag.

MAXELL birkaman buzizó \\http.birkafing.org 2014.04.11. 15:32:52

Emlékszem, amikor tinédzserkoromban a szófiai Skoda Automobilová általános iskolába jártam, a focicsapattal megnyertük a gimnáziumok közötti bajnokságot. Ezután a meccseken használt „lottov” márkájú zoknimat – mivel gólkirály voltam – a második emeleti folyosó egyik vitrinjében állították ki, azóta is ott látható. Ha arra jártok, nézzétek meg!

A „hátizsák” egyébként francia eredetű szó, eredete rendkívül érdekes: Hȃti Jacques (eredeti nevén Hatov Zsakolov, szlávul Лѝќхф Юљѐяю) bolgár emigráns volt, aki az 1896-os felföldi játékok (Bordeaux, 1799. augusztus 29-32. között) egyik versenyszámában, a zsákcipelésben indult. A különleges teljesítményekről elhíresült Hatov teljesen elvarázsolta a közönséget, nem győzték bíztatni hősünket a szurkolók, kórusban zengett 5 napon át a „Siess, Jakab!”. Így lett a ragadványneve Hátizsák, amely tehát amolyan nom parlant – ha értitek, mire gondolok.

Egyéb ilyen érdekességeket is összegyűjtöttem a honlapomon: http:\maxell\lingvisztika\eredekessegek\beszedes nevek.doc

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.04.11. 15:38:16

"Ahogy az ilyenkor lenni szokott, a sporttáska először egy restaurátorhoz kerül, aki megnézi, milyen állapotban van. Ezután leltározzák, bekerül egy pormentes, klimatizált raktárba, és addig ott is marad, amíg ki nem állítják vagy kölcsön nem adják egy másik, például külföldi múzeumnak."
index.hu/belfold/2014/04/11/legkondis_raktarban_pihen_orban_taskaja/

:DDD
Picsába a múmiákkal meg a többi ósdi vacakkal! Szinte látom lelki szemeimmel, ahogy a Smithsonian meg a British Museum egymást tapossák, hogy kiállíthassák a restaurátor(!) munkája által régi fényében tükdölkő hátizsákot!

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.04.11. 15:41:05

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"Tündöklő", na! Ha legalább ittam volna :)...

De azért Demszky tojáshabos gúnyáját se lehetett semmi restaurálni és megőrizni az utókornak :).

Secnir 2014.04.11. 15:41:08

@maxell az okoskodó birka:
rosszul tudod. a hátizsák bibliai eredetű szó. Jákob cipeltette a fiával egy zsákban az Úrnak szánt áldozatot fel, Jób hegyére (Jákob könyve 4.23) , de neki kellett volna, az edényt kézben cipelve, nem pedig egy iszákban, a fia hátán. és amikor az Úr ezt meglátta, döbbenten kérdezé Jákobtól:
-Ki ez és mit cipel magán vala?
mire Jákob ijedten válaszolt egyszerre mindkét kérdésre:
-Hát Izsák!

ez az igaz története.

Secnir 2014.04.11. 15:42:55

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"hogy kiállíthassák a restaurátor(!) munkája által régi fényében tükdölkő hátizsákot! "

nem tudom, hogy az orbán hátán végigfolyt izzadságot és az erjedt pálinkabázisú hónaljszagot is konzerválják a hátizsákon, vagy kérnek mintát utólag viktortól, és kis üvegcsében mellékelik hozzá?

Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.04.11. 16:04:45

@Secnir:
"It's not a bug, it's a feature!", ahogy az informatikában szokás mondani :).

Nem a forrás a lényeg, hanem hogy ezek a dolgok is mennyire erősítik a Tárgy jelképes voltát, mint tanúságát egy korszaknak. Az izzadságban kifejeződik az állhatatos munka, ami szükséges volt, hogy Orbán eredményesen küzdhessen a nemzetközi karvalytőke,és annak legfőbb fegyvere, a rezsi ellen, a pálinkás hónaljszag pedig ugye nem is kell mondanom, mennyire megtestesíti a nemzeti szabadságharc főbb állomásait az aljasan támadó és/vagy a ballib által hipnotizált EU-bürokratákkal. Meg az évszám is, a "2006"! Most mondd, hogy nem önmaga zsenialitásában mutatja be a fülkeforradalmi sikerek forrását, a magyarság immáron festményen is megörökített sorsfordító tragédiáját, a Nagy Rendőrattakot?! És hát a futball, a nemzeti sport... nincs is mit hozzáfűzni.

Speciel az a "Germany" felirat szorul még majd némi magyarázatra, de legalább lesz min rágódniuk a hátizsákológiára szakosodott történészeknek...

Bee-zony 2014.04.11. 16:12:59

A Vikta-túra újabb állomása; a Fidesz-fanoknak az lesz a menő, a kivándorlóknak pedig a bőrönd. Hátizsákisták vs. bőröndisták.
Igaz hogy jelenleg a hátizsákisták vannak többen, kb. 4 az 1-hez arányban, de csak azért, mert hátizsákistának lenni könnyebb.
„Az, hogy pontosan mikortól és hol lesz kiállítva, arról később döntenek.” Képesek 10-20 évet is várni vele…
Ha már történelem, és tárgyak, akkor mellette egy másik vitrinben egy bőröndista bőröndjét kellene kiállítani. (Felajánlom a sajátomat, és választhatnak a kabinbőrönd és a poggyásztér-bőrönd között.) Ha a nemzeti múzeumosok ezt nem merik megtenni, akkor a kivándorlók zarándokoljanak el a kiállítás helyére, és fényképezkedjenek a kivándorló bőröndjükkel Ovi hátizsákja előtt.
Egyébként is, igazi bőröndista nem marad Narancsföldén, hanem ott csak átmenetileg, mint turista fordul elő…

Bee-zony 2014.04.11. 16:17:04

Még egy dolog hiányzik, Orbán elvtárs… izé, -úr mauzóleuma. Legyen meg minél előbb, mégiscsak ez a csúcspont…

Algopirin 2014.04.11. 16:23:10

@Secnir: így megy ez, nagyon oda kell figyelni :D

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.04.11. 16:31:35

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):

És íme, Rembrandt ezzel az árral készítette "Szélmalmok" című rézkarcát... Bach ezzel a tollal írta a Kettős versenyt, egy lap Albert Einstein jegyzetfüzetéből, és végül: Orbán Viktor magyar miniszterelnök ebben a hátiszákban vitte be a szendvicset és a Népsportot a magyar parlamentbe!

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2014.04.11. 16:33:17

Legalább lesz honnan DNS-mintát vennie az Europol-nak.

legeslegujabbkor 2014.04.11. 16:55:25

@Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye):
"Az izzadságban kifejeződik az állhatatos munka, ami szükséges volt, hogy Orbán eredményesen küzdhessen a nemzetközi karvalytőke,és annak legfőbb fegyvere, a rezsi ellen, a pálinkás hónaljszag pedig ugye nem is kell mondanom, mennyire megtestesíti a nemzeti szabadságharc főbb állomásait az aljasan támadó és/vagy a ballib által hipnotizált EU-bürokratákkal. "

Köszönöm, hogy segítettél, mert végig ezen töprengtem, hogy miért jellemzi pont olyan jól ez a hátizsák Orbánt meg a miniszterségét, mint például Antallt a pizsamája. A vándor, szegény céhlegény hazatér a remekművel.

program készítő 2014.04.11. 17:07:00

Szerintem eldugott benne valamit,esetleg az általános iskolai bizonyítványát vagy az orvosi igazolását.

Flaggx 2014.04.11. 17:41:12

Tehát a II. Orbán kormány jelképe a hátizsák... Ha belegondolok, hány honfitársunk dobbantott az országból nyugatra 2010 óta, ez azért új megvilágításba helyezi a dolgot! :)

a kormány embere 2014.04.11. 18:17:14

@Flaggx
:" ...hány honfitársunk dobbantott az országból nyugatra 2010 óta,..."
Az Ő emléktárgyuk,a hátrahagyott, lyukas nyúlcipő.

NYJetsTD 2014.04.11. 18:51:33

Már csak három kérdésem maradt:

Kérem szépen, mikor lehet megtekinteni a hátizsák asztalát?
Vajon megnézte leadás előtt a zsebeit, maradt-e benne egy köteg rubel?
Miért nem szponzor táskát hord? Egy joghurtos cég biztos ingyen adná pocaknak.

Marcellusca 2014.04.11. 19:29:31

Óóó, baaaaazzzz.......!!!!

Mikor hajnalban láttam, azt hitten csak vicc, valami mém.
És neeeem, vaze, valóban igaz a hír.
Ez az orbáni mittudoménmicsoda eljutott odáig, lesüllyedt olyan alacsony szintre, hogy már a Hírcsárda is komoly hírportálnak számít. Az ottani szerkesztők nem tudnak akkora hülyeséget, f@szságot kitalálni, amit ne múlnának alul (felül?) abszurditásban. :(((

Aszongyák, hogy minden volt min. elnök adott valami szuvenírt, általában tollat, de ez a hátizsák ... nem találok szavakat.
Tollat nem tud adni (max a Paks2 szerződést aláírót), mert ha jól tévedek, a NATO csatlakozási- és az EU csatlakozási-szerződést sem ő írta alá. És ez nagyon nagy szívfájdalma.
Marad a vidéki suttyóságát is méltán bemutató, jellemző hátizsák.

Evvan, (állítólag) ezt akartuk. :(

nincs1itt 2014.04.11. 20:22:54

@Kurt S. Earp: Na szépen, veretesen kifejtetted, hogy nem is eccerű focidrukker...
mindegy is. A lényeg, hogy "felnőtt" ember, aki valaha járt már múzeumban, az TUGGYA, hogy mit szokás kiállítani. Ez a valaki, ez a szén alapú életforma, odáig nem jutott el, hogy egy hátizsák, NEM olyan darabja az életnek, amelyet a Nemzeti Múzeumnak kellene őriznie. Mert ez a humanoid sem tett semmi olyat, hogy ha életnagyságban, klimatizált, "a kiállított tárgyat etetni, zavarni TILOS!(mer meccset néz, mint mindig)" táblával felszerelt vitrinbe csukják. Eccerűen agyon kellene verni, mert annyira bugris, sötét alak, hogy meg kell menteni a zembereket tőle.

Csekkliszt#10 2014.04.11. 20:33:52

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Nem kell dns minta! Menjenek egyből a bankszámlákra, az épp elég meló lesz

ez? mi? hogy? 2014.04.11. 20:59:30

"A hátizsákot egyébként többször látni lehetett a Blikkben. – Eredetileg a fiamé volt a hátizsák. Egyszer kölcsönkértem, megszerettem, mert minden elfér benne. Végül nálam is maradt – mondta annak idején lapunknak Orbán Viktor."

asszem ehhez sokat hozzá tenni nem szükséges :)

kaleidos cope 2014.04.11. 21:02:21

ha ez nem volna olyan végtelenül szánalmas akkor talán hahotázva röhögni is tudnék rajta.......
ó magyarok Istene merre vagy?

még jó hogy nem a büdös zokniját álljtják ki. bakker

kaleidos cope 2014.04.11. 21:04:48

@Bee-zony: arra gondolsz amelyikbe kitömve rakják a delikvenset? nemrossz esetleg mellé tehetnék majd a kitömött hátizsákot is

lyken 2014.04.11. 21:18:59

Úgy tűnik erre van igény. Tündérmeseország, megmondta gyurka is az ősidőkben.

2014.04.11. 21:34:47

Szánalmasan tudatlan a blog írója, dehát ballibéktól ez megszokott. Legalább a saját oldalatokat olvasnád, már ha tudsz...
index.hu/belfold/2014/04/11/legkondis_raktarban_pihen_orban_taskaja/

Énbagoly 2014.04.11. 21:35:13

Bezzeg az angoloknak Szent Kelyhük van! :)

Különben ez az egész már olyan szinten nevetséges, hogy nem is érdemes miatta bosszankodni sem. Nagy magyar abszurd.

tabulator 2014.04.11. 21:35:54

@kaleidos cope: arra gondoltam csinálok egy kompozíciót orbánviktor büdös zoknija rozsdás talicskában címmel.

tcom 2014.04.11. 21:46:43

Nem hittem el. Rákosi Mátyás forog a sírjában és állítólag Csaucseszku sírjánál is furcsa túrásokat véltek felfedezni.
Ezt az öntelt faszfej, elmebeteg, hatalommániás szarházit! Tényleg nincs annyi esze, hogy elküldje a seggnyalókat a picsába? Már ennyi józan ész sincs? Mekkora hír lett volna abból, ha orbán túlzásnak véli ezt az ötletet és visszautasítja: "Magyarországon nincs helye többé a személyi kultusznak!"

De nem.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.04.11. 22:18:35

Ezek után kurvára kuss legyen, ha autóbeszerzésről van szó, hogy reprezentálni kell..............

jet set 2014.04.11. 22:21:32

Most azon megy a fröcsögés, hogy a korábbi miniszterelnökökkel ellentétben nem egy TOLLat, hanem egy HÁTIZSÁKot adott a múzeumnak? Valóban mekkora görénység ez, nem tudok napirendre térni efölött.
Mindenkinek ajánlom megnézésre a Schiffer atv-s interjút és értelmezni az ott elmondottakat. Valóban ez a legfontosabb probléma? Ha igen és ez benne van a top100-ban, akkor ez egy szerencsés ország.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.11. 22:30:52

Éljen Orbán Viktor és az Ő hátizsákja. Kövessük a Hátizsákot. Tényleg, Viktornak nincs Izsák nevű fia? Olyan fura neve van a gyerekeinek.

Szúnyog 2014.04.11. 22:32:54

A cikk azért egy alantas szar, mert nem írta oda, amit múzeum mondott, hogy az elmúlt évek vezetőitől hány száz tárgyat kértek már el.
Egyébként az egészet én is röhejesnek tartom, s felháborítónak tartanám, ha ez volna az egyetlen eset. Csak éppen rengeteg esetről van szó. Úgy tűnik, napjaink muzeológusai előrelátóak....
S lehet fröcsögni...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.11. 22:36:45

@Szúnyog: Minden cikk alantas szar, ami a Viktort bánccsa. Még jó, hogy van a narancs színű madzaggal átkötött papagájkommandó, aki minden aljasságot megtorol, ugye? Csizmadia hogy van? Minden ok?

Szúnyog 2014.04.11. 22:40:04

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: megfogadtad, jöttél fröcsögni. Hülye!

profilo 2014.04.11. 23:05:55

Zseniális húzás Orbitól!

Ha az volt a cél,hogy a kétszer kétharmadtól porig alázott ellenzőinek és utálóinak dühtől vörös és felpuffadt arcát még egy kicsinyt megfricskázza...hát...hát akkor sikerült.
És ahogy olvasom a kommenteket nem is kicsit.
Eszméletlen!
Simán bevezethet hét nyolc új adófajtát,mert innen kezdve ellenzői a Szent Hátizsáktól nem látnak,hallanak és éreznek semmit.
Nem semmi ez a pasas...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.04.11. 23:07:22

@Szúnyog: Én csak téged támogatlak. Nem bántsál már. Ha Viktort véded védj engem is. Én is magyar vagyok, nemcsak Viktor az.

monddazigazatmar 2014.04.11. 23:42:02

@jet set: "Most azon megy a fröcsögés, hogy a korábbi miniszterelnökökkel ellentétben nem egy TOLLat, hanem egy HÁTIZSÁKot adott a múzeumnak?"
Igen. Szerencsés ország ez, csak nem akarják annak látni.
Adta amit kértek. Mennyivel jobb, ha a 150. tollat kérik el? Mindegy. Ballib ujságírás- ennyit tud.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2014.04.11. 23:43:23

A Nemzeti Múzeumba kerül Orbán Viktor legendás sporthátizsákja"

na ilyenkor KELL használni a macskakörmöt

Nessike (törölt) 2014.04.12. 01:50:03

@Pillanatragasztó: Szólj időben. Jövök én is!

Nessike (törölt) 2014.04.12. 01:52:19

@Ferenczhalmy Ferdinánd: Tévedsz. A levágott jobbkezét, mint I. Istvánnak. A tolvajoknak az jár.

Bee-zony 2014.04.12. 02:06:45

@kaleidos cope: Uzóleumot a Kedves Vezetőnek még ma!

Végignézhetetlen videó, élhetetlen ország:
„Mausoleum of Kim Jong Il with his Yacht, the train in which he died and all his Awards”
www.youtube.com/watch?v=SSNDDEKyUG4

Kis ráadás:
www.youtube.com/watch?v=wqHQnxVWCns

www.youtube.com/watch?v=mSLJYbhXCkE

www.youtube.com/watch?v=pSWN6Qj98Iw

Első mohikán 2014.04.12. 04:28:25

Legalább ennyire jellemző tárgy lett volna Orbántól, ha pl. a hurkatöltőjét, vagy az árvízi gumicsizmáját ajánlotta volna fel.
De ami késik, nem múlik.

Kiállíthatnák egyébként a gerincét is, úgyse használja már vagy húsz éve.

Hyla arborea 2014.04.12. 06:29:17

Erről ez ugrott be:
„Szép öcsém, be nagy kár,
Hogy apád paraszt volt s te is az maradtál.”

béla a görög (törölt) 2014.04.12. 07:37:49

Izgalomra semmi ok lesz ott még szaros alsó, lyukas koton, taknyos zsebkendő is.
Én meg majd a nagyemberből szeretnék egy kis darabot. Valahonnan belülről hogy átérezzem a lényeget. Egy darabka hasnyálat vagy tüdőt, ami nélkül élni sem lehet. Ő lesz nekem a nagy donor. Tudjátok. Ki mit gyűjt. Levetett gönceiről ismerszik meg a másik.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.04.12. 08:00:57

tökéletes példája ez a NER-nek. Használt, értéktelen, haszontalan.

űrszelvény (törölt) 2014.04.12. 08:53:21

Nektek tényleg az agyatokra ment az újabb választási vereség...

Jock Ewing 2014.04.12. 09:01:16

Bedobta a zero nevű majom a gumicsontot nektek, ti meg jól rávetettétek magatokat.
Kibaszottul szánalmas dolog lehet ma baloldali hülyének lenni....

♔bаtyu♔ 2014.04.12. 09:26:34

Inkább azt nézzétek mi maradt az SZDSZ után. Na az a gáz, mert az nagyon sokba kerül.

docika 2014.04.12. 09:45:22

Nézzük a jó oldalát. A többi kiállított ereklye tulajdonosa már nincs közöttünk. Ez talán egy jó ómen.

lyken 2014.04.12. 11:03:15

@lyken: "Úgy tűnik erre van igény. Tündérmeseország, megmondta gyurka is az ősidőkben."
Kénytelen vagyok javítani magam. Utánaolvastam és kiderült, hogy eddig mindenkitől kértek személyes tárgyat. Ennek fényében ez egy gumicsont.

Vidéki 2014.04.12. 11:10:07

Érdekfeszítőbb lenne, ha zero nem a hátizsákkal, hanem Izsákkal foglalkozna, aki egy nagy nép ősatyja, akinek leszármazottjai közül napjainkban az egész emberiség Nobel-díjasainak csaknem egyharmada származik.

Külön érdekesség, hogy Ábrahám 100 éves korában nemzette Izsákot és felesége Sára is 80 éves volt, amikor Izsákot szülte.

Izsák érdekesebb, mint hátizsák!

Impavidus Mortalium 2014.04.12. 11:27:28

@Vidéki:
Kishantos még érdekesebb, és jobban ki is fejezi a fityiszes értékteremtő és értékmegőrző politikát.

Vidéki 2014.04.12. 11:44:45

Innen fúj a szé:

"A biogazdaságot a Fideszből távozó Ángyán József volt agrárállamtitkár is védelmébe vette, amikor tavaly novemberben Kishantos veszített a földbérlet-pályázatokon, és a gazdálkodóknak le kellett mondaniuk az állami földekről. A kishantosiak tavaly novemberben megtagadták a földek átadását az új haszonbérlőknek, akik szerintük törvénytelen pályázaton nyertek, az új gazdák viszont bejegyeztették magukat a földhasználati nyilvántartásba. "

Mások földjén akartak gazdálkodni a derék sötétzöld bio-gazdálkodók, akiket a Fideszből távozó Ángyán József volt agrárállamtitkár védelmébe vett.

A derék biogazdálkodók szemében a Fideszből távozó Ángyán József volt agrárállamtitkár olyan tekintély, mint egykor a hunok vezére, Atilla, "Isten Ostora" volt.

"Mit Ő kiad, mit Ő beszél,

Nem tréfa szó, nem puszta szél!"

lüke 2014.04.12. 12:57:31

szimbolikus:
jöhetek
mehetek
ki hogyan szeretné------------

Boli – Ch.T. is, meg hát! 2014.04.12. 20:18:54

@kerekes pereces:
A "Nokiás Doboz" c. fogalom már foglalt volt amúgy is, no meg a méret a lényeg!
Nem kispályázni, mint azok az ecceri coci zsebtolvajok...

wirth6 2014.04.12. 22:24:07

@tcom: Igen, vissza kellett volna utasítania az ötletet. Valahogy így: az egy dolog, hogy minden eddigi miniszterelnöktől (Bajnait kivéve) kértek személyes tárgyat. De hogy tőlem is!? Hát ez már igazán a személyi kultusz netovábbja!

anonymand 2014.04.13. 05:39:58

Tisztelt zero!

Beszélsz hülyeséget!
"A korszak tárgya: A Hátizsák" - marhaság.
A korszak tárgya után még nagy erőkkel folyik a nyomozás.
Magas összegű nyomravezetői díj lészen a jutalma annak, aki érdemi információt szolgáltat egy bizonyos lukas kotonról, aminek következménye tulajdonképpen a mai jólétünk.
Szóval, csak hátrébb az agarakkal, mert ha a nyomozás eredményre vezet, akkor némi átrendeződés lesz a nemzeti ereklyék között.
A Szent Korona az őt megillető fejre, a korona helyére pedig a megtalált ereklye kerül majd.
A Nemzeti Közönybe szánt közlést már megfogalmazták...

Tisztelettel:
anonymand

Enrico72 2014.04.13. 10:21:58

Annyira aljas ez a cikk is.
Minden eddigi miniszterelnöktől kértek egy tárgyat.
Orbán is adott egyet. Ha egy 132. toll kerülne a gyűjteménybe, akkor lenyugodnátok?

Sebaj, újabb négy évig fortyoghattok magatokban :)

Kovács Ferenc 14 2014.04.13. 10:50:55

Végülis a hátizsák abszolúte telitalálat, hiszen oly sokan vették már a hátizsákjukat az orbánc rezsim alatt... ;-)

Kovács Ferenc 14 2014.04.13. 10:53:51

@Vidéki: Szerintem meg inkább azok a mások akartak beleülni a készbe, bevetett földbe, fölépített gazdaságba, mer az nekik jár, akinek meg 15 év munkája fekszik benne, az menjen csövesnek.

Vidéki 2014.04.13. 14:07:14

@Kovács Ferenc 14:

Nehogy már anarchisták, akik biogazdálkodóknak álcázzák magukat írják felül a törvényeket!

Kovács Ferenc 14 2014.04.13. 20:37:31

@Vidéki: A törvény és az igazság nem járhat két külön úton. Szánalmas és banális megoldás igazságtalan törvényekkel takargatni a nyilvánvaló igazságtalanságokat. Hogy ne mondjam, a náci németországban is törvény volt rá, hogy a zsidókat el kell gázosítani, bőrükből lámpaernyőt csinálni, zsírjukból szappant főzni stb stb stb, de kitörölhették vele a seggüket a nümbergi per vádlottjai. :-p

Vidéki 2014.04.13. 21:10:39

@Kovács Ferenc 14:

Nagy balfácán vagy, de még nőni fogsz.

Kovács Ferenc 14 2014.04.13. 22:01:34

@Vidéki: ennyi telik tőled? Inkább ne szóltál volna... primitív vagy, mint egy fidesz akciónyugdíjas. Mondd csak, Vidéki, van neked trafikod? Földpályázaton nyertél-e nagybirtokot? Kapsz-e milliárdos állami megrendeléseket, amelyeket a nélkül pöckölsz tovább az alvállalkozóknak, hogy két szál szalmát keresztbe tennél? Nem? Akkor téged nagyon átbasztak... ;-)

Vidéki 2014.04.14. 07:33:47

@Kovács Ferenc 14:

Te szerencsétlen!

Írod: "a náci németországban is törvény volt rá, hogy a zsidókat el kell gázosítani, bőrükből lámpaernyőt csinálni, zsírjukból szappant főzni "

Szerinted nem szabadna sehol sem szabad választásokat tartani és a megválasztott törvényhozóknak törvényt hozni, mert előfordult már a világban, hogy a törvényhozásra felhatalmazottak rossz törvényt hoztak?

Vannak olyan külső és belső erők, amelyeknek érdekében áll Magyarország lejáratása, megbélyegzése "bűnös nemzetként".

A szándék eléggé átlátszó: Magyarország befeketítése, lejáratása, annak a téveszmének általános elterjesztése, miszerint Magyarország csaknem 70 évvel a a nácizmus totális veresége után is napjainkban egy náci ország, amelytől egész Európának rettegnie kell.

Te ezeknek az alantas eszméknek vagy a kovácsa.

Kovács Ferenc 14 2014.04.14. 14:36:50

@Vidéki: Nem, én arról beszélek, hogy a törvény és az igazság nem járhat két külön úton. Lehetne a példa Bolivia is, amikor 1999-ben egy tollvonással 300%-al növelték a vízdíjat, és ezzel egyidőben törvényileg tiltották meg a lakosságnak a folyókból, kutakból való vízkivételt, de még az esővíz gyűjtését is. Teljesen jogszerű volt minden, de az a jogszabály olyan mélyen sértette a közerkölcsöt, hogy hatalmas zavargások törtek ki, és a kormány belebukott.
Lehet 2/3-dal bármilyen törvényt hozni, ez igaz, de minden törvény csak annyit ér, amennyit be lehet tartatni belőle, és ha a felcsúti csüngő hasú túlfeszíti a húrt, könnyen úgy járhat, mint Hitler, vagy éppen a bolíviai kormány.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2014.04.14. 18:47:36

Én először azt hittem, hogy valami szimatszatyorról vagy csehszlovák túrahátizsákról van szó, amivel '89-ben rendszert váltani járt Pesten vagy Prágában.

De ez is egy jelkép, hogy tele van a puttonyunk...

mavo · http://polmavo.blog.hu 2014.04.15. 17:24:30

én rühellem viktort, de ez a post egy iszonyat ordas nagy faszság.

Bee-zony 2014.04.16. 18:57:36

Nem teljesen off:

„Orbán: Szerencsések a fiatalok, hogy ilyen országban élhetnek”
www.origo.hu/itthon/20140416-orban-szerencsesek-a-fiatalok-hogy-ilyen-orszagban-elhetnek.html

Ah, értem, szerencsések, hogy még mindig élnek, mert egy ilyen országban közéjük is lövethetett volna.
Mi lesz a következő üzenet?
(Van sejtésem a folytatásról, de nem adok tippeket.)

On

Hamajd 2014.04.19. 13:27:35

@Bee-zony: Nem fejezte be a mondatot Orbán, mert szerintem így gondolta.
Szerencsések a fiatalok, hogy ilyen országban élhetnek, mondjuk Etiópia helyett.

Bee-zony 2014.04.19. 15:10:05

@Hamajd: Ha a legalja a viszonyítási pont, akkor mindenki szerencsés, aki egy kicsit is fölötte van, és így könnyű „szerencsésnek” lenni; így van egy (abszolút) 0 pontunk, és minden pozitív kategória, ami fölötte van. A 0 Kelvin hideg, de ami egy kicsivel is fölötte van, az már meleg, hát hogyne, csak az ember nem ehhez a viszonyítási fokhoz van kalibrálva, hanem a 270-280 K körülihez, és ami atta van, az hideg, ami fölötte, az meleg.
Tehát, ha a közepet, az átlagot vesszük kiindulási pontnak, aki alatta van, az szerencsétlen, aki felette, az szerencsés, így van 0, plusz és negatív kategória, és ez a valósághűbb, mert így van semleges (átlagos), negatív és pozitív kategória, ahogy az életben lenni szokott.
Ha egy ország a fellelhető legrosszabbhoz méri magát, hogy annál jobb, az már régen rossz.

süti beállítások módosítása