Skip to content


       Szűrés lista

Hogy csajozik egy láma?

Úgy, ahogy Palcsó Tomi: Sehogy.

Mert kizárt, hogy tudna, hisz még a legegyszerűbb kérdésre sem tud választ adni anélkül, hogy ne futna háromszor "C" vágányra a gondolatmenete. Tomi azt mondja "Férfi vagyok és én hordom a nadrágot", de közben dadog, kezet tördel és próbál minden kontaktot kerülni ezzel a Fresh Andi klónnal, kinek szemlátomást baromira nehezére esik épkézláb válaszokat kihúznia az fiJúból.  De ez nem a szöszi hibája. Ő igyekszik nagyon, egy 14 éves szintjére süllyeszteni a beszélgetést. De még ez is kevés sajnos, hogy egy érdekfeszítő riportot hozzanak össze. A szöszit  ugyan elnézegetnénk nagyon sokáig, de úgy tűnik, Palcsó nem más mint -egy nyakba nyomott dekoltázsra is pironkodva pillantgató- kiscserkész.

Nu, nem azért mert hirtelen az a gondolata támadt volna, hogy nyálasan, közéjük trombitál egy slágert. A faszt! Ő az a típus, aki azon agyal: hogy létezhet ilyen mell? Ő az az ágrólszakadt , szűzfiú az osztályból, akit még a suli törpéje is vihogva elagyabugyál anélkül, hogy interakciótól kellene tartania, és akit mi is felpofoznánk e riport alatt, hogy szedd már össze magad, bazdmeg; azok nem igazi mellek a csaj csal a melltartóval, te láma. De azért ő hordja a nadrágot a kapcsolataiban, mert Ő Palcsó Tomi a Megasztáros, ő kemény, ő férfi és neki nem parancsol nő. A szöszit meg tényleg nézegessük még...

A Tabu TV (de szar név) videója:

Címkék: bulvár

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr901022152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monstress 2009.03.25. 14:13:01

Most már csak azt kéne tudnom, hogy:
1. kia .... az a Palcsó Tomi
2. kia ..... az a Fresh Andi
3. mia ..... az a Megasztár.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 14:29:22

@monstress:

Ezekben az a közös, hogy állítólag tudnak énekelni. (Illetve a Megasztár éneklős tehetségkutató műsorként futott.)

gidabiga 2009.03.25. 14:29:52

ugye nem baj, ha nem bírtam végignézni? :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.25. 14:30:28

Vicceltek bolondoztok. Baltaarcú (eszű) Frash Andin lovagolni? Húzzatok már be a belvárosba és nézzétek meg milyen nők vannak...ugyanmáááár!

Ezekről a nőkről, meg a TV-s szereplésükről mindig az öreg Hofi poénja jut eszembe...(ezt akkor sütötte el amikor a rendkívűl tehetséges Matyasovszky Brigitta lett a Telesport bemondója)

"Hát ezt meg ki

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 14:31:08

De jó, Firefoxnál fehér a videó képernyője, de ha görgetem, látom a képet is.:)

monstress 2009.03.25. 14:31:40

@kill004: Jól van, tudom, reménytelenül elmaradott vagyok, de úgy gondoltam, inkább a zinternettel agymosatom magam, mint a tévével - így az utóbbi el lett adva...
@Mj:
Oké, valami ilyesmi lejött a postból. Köszi!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.03.25. 14:37:07

:D:D:D Tomikán látszik, hogy apukája zaklatja otthon. Bizarr szexjátékokra van kényszerítve, és puncit is csak a monitoron látott. Ez ilyen. Majd egy 30 év múlva eljön neki is az első spontán magömlése.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 14:41:00

@monstress:

Na ugye. Sokkal többet én sem tudok, pedig van még tévénk.:)

Mourinho már nem a király 2009.03.25. 14:41:36

Ez már agyhalott. Neki volt autóbalesete nem? Összetörte apuka autóját, piás is volt nem? Aztán valahogy mégis szabadon jár-kel. Szóval vagy agyhalott kategória, vagy muszáj volt neki eljátszani a pszichiátriai esetet, hogy ne kerüljön hosszabb ideig hüvösre.
Szerintem ennyire nem jó színész :D
Pontosítson valaki, aki jobban benne van a "celebek" életében.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.03.25. 14:43:13

Én azon csodálkoztam,hogy a meginterjúvolt "Sűrű Sötétség" nem nyelte el az összes fényt a szobában.Egy ekkora lúzer pöcst!És milyen jól megél belőle..
Szerintem vizelni is széttett lábbal szokott...
Már akkor látszott,hogy nem stimmel valami,amikor azzal a szuperdegenerált tótgabival összejött.Már akkor mondtam magamnak,hogy aki ilyen lénnyel parádézik tartósan azzal valami nagyon nem stimmel.Beigazolódott..
Milyen jó,hogy 3 éve nem nézek televíziót,így csak az utcán találkozom agyhalottakkal..

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.03.25. 14:46:09

Emlékszem az akkori barátnőm rendszeresen nézte a Megaszart, oda meg vissza volt érte a sok hülye kis liba. Ez meg úgy állt ott mint egy 5 éves gyerek.
@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: Én is erre gondolok :D De hogy nem nőkkel szexxel az biztos :D

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.03.25. 14:46:48

De hiszen ez a csaj ronda és túlszolizott. A nagyobb baj, hogy azt hiszi magáról, hogy ennek pont az ellenkezője.

gidabiga 2009.03.25. 14:47:45

@Awkward:

elég tájékozott vagy te így is :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.25. 14:50:13

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: Te rendes gyerek vagy és jóindulatú! Szerintem túlzol! Monitoron is csak bizarr szexjátékokat látott. Apakicsifia most idehajtja fejét, apu pocijára...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.25. 15:08:39

Hál'Istennek nekem nem megy a videó. :))))

mind2 (törölt) 2009.03.25. 15:16:06

Húúú, nem bírtam végignézni :)))
Hát nem egy infarktus gyanús gyerek az biztos...
Az ilyenre szokták mondani, hogy meg lehetne műteni járás közben XD
Vajon mit csinál, ha látja hogy jön a busz, de lemarad róla, ha nem kezd el futni.... odavánszorog, hogy úúúúgyis mindegggyy :)))))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.03.25. 15:18:46

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/: :ASD:ASD:ASD

"Vajon mit csinál, ha látja hogy jön a busz, de lemarad róla, ha nem kezd el futni.... odavánszorog, hogy úúúúgyis mindegggyy :)))))"

Szerintem mosolyogva vállat von és azt mondja:

"Úgy is lemaradok róla, ezért leülök erre a szép padra (tiszta szar), és felelevenítem a tegnap esti orgia emlékeit apuval. Maj' jön másik busz."

mind2 (törölt) 2009.03.25. 15:23:27

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:
mondok még ilyen népiest : megalszik a szájában a tej...
Elképzelem a családunkban, belép az ajtón, lassan körbefordítja a fejét, fél percig tart mire horizontálisan felméri az erőviszonyokat, párom ránéz, najónapot - mondja, erre tomi jóóóónapoooot.... erre párom behúz karomnál fogva a konyhába, és jó hangosan , hogy tomi meghallja megkérdezi : ez meg ki a f**z ?? XDXD

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.03.25. 15:26:24

@mind2: Én ezt az autistát nem képzelem el sehogy :D De az biztos szuper lehet, amikor új dolgokat lát és perceken át bufferolja a sok-sok információt. Egy igazi punci láttán szerintem ki is fog fagyni.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.03.25. 15:28:30

@mind2:

Jaj, engem is a hideg ráz az ilyen málészájúaktól. :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 15:31:15

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Szerintetek Tóth Gabival - ugye vele jött össze? - meddig juthattak?:)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.25. 15:46:58

OFF

Sorrend leről-fel!:)

Kedves xxx!

Továbbra is fenntartjuk a véleményünket a hozzászólása törléséről, ugyanis Ön azt feltételezi minden hiteles forrással szemben, hogy „Ő nem meri megtenni a megszorításokat. Jöjjön valaki aki elviszi a balhét.” Ez az állítása nemcsak feltételezés is, hanem sértő megjegyzés is, így hozzászólását nem áll módunkban visszaállítani.


Üdv. GyFBlog Moderátori Közössége


From: []
Sent: Wednesday, March 25, 2009 2:39 PM
To: gyfblog_moderator@kapcsolat.hu
Subject: Fw: Kapcsolat.hu moderálási értesítés

Kedves Moderátor!

A blog témaválasztása arról szól, hogy találgatjuk, feltételezgetünk, hogy mi lesz, a jelenlegi helyzetet ismerve. Kérem átengedni a hozzászólást, vagy az összes nem tényszerű, feltételezést tartalmazó hozzászólást törölni. Ezenkívűl kérem törölni a ME tegnapi blogbejegyzését, mert feltételezi, mi lesz, ha előrehozott választások lesznek, és feltételezi, hogy mi lesz akkor ha a fidesz hatalomra jut.

-- Eredeti üzenet --

Feladó: noreply@kapcsolat.hu

Címzett:

Másolat:

Elküldve: 14:10

Téma: Kapcsolat.hu moderálási értesítés

Tisztelt xxx!

Értesítünk, hogy az általad létrehozott #456360 azonosítójú, Gyurcsány Ferenc blog komment tartalom moderálásra (Törlés) került a moderálási alapelvek (kapcsolat.hu/moderalasi_elvek) következő pontja(i) alapján:

- 4.4 Általánosan elfogadott normákba ütközik.


A moderált bejegyzésed:

Pontosan kedves battai. Ezért mondom sokadszor, hogy milyen "bátor" is a ME. Ő nem meri megtenni a megszorításokat. Jöjjön valaki aki elviszi a balhét.

Aztán majd 2010-ben, újratöltve!

Ezt csak a nagyon "tehetséges", "felelősségteljes" és "bátor" politikusok tudják megtenni!


A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:

Feltételezés.


Amennyiben nem értesz egyet a döntéssel, a fellebbezés módozatait itt találod:
kapcsolat.hu/moderalasi_elvek

Kapcsolat.hu

Véraláfutás 2009.03.25. 15:49:26

Ilyenre pazarolni a biteket bazzz. XD

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.03.25. 15:50:55

Én már írtam pár levelet a wamzereknek. Várd te is a választ :ASDA:SDASD Mert annyi fog jönni, hogy a postaládád be fog szarni :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.03.25. 15:53:19

Az első levelem akkor íródott, amikor töröltek a kapcsolatról, mert szerintük nem Bohóc János a nevem :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.03.25. 15:57:49

De a lényeg, Feri feltételezhet, de én meg akkor nem feltételeztem, hanem sértő voltam...értitek...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.03.25. 15:59:23

Mi a tanulság? Kommancs körökben nincs helye feltételezéseknek, kivéve ha párttitkár vagy.

monstress 2009.03.25. 16:04:01

@VonPerez /"magam vagyok az akadály"/:
De nektek nem olyan néha, mintha amazok egy másik nyelven beszélnénk?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.03.25. 16:09:31

@monstress:

Inkább "duplagondol" módjára működik az agyuk.

tudi 2009.03.25. 19:43:26

Hát mán nem azért de én sem vagyok egy latin macsó de ez a gyerek húba..........................................................nem találom a szavakat még majdnem a csaj felé sem néz. Azért ez veri fani.

2009.03.25. 21:37:11

Palcsó Tomi egy lúzer...amilyen jóvágású apja van, olyan tehetségtelen, kishitű a fia...még jó, hogy az apjának pénze is van. Lúzer és kész.

tavirdasz 2009.03.29. 03:55:52

nem luzer es nem tehetsegtelen csak balfasz
az a tipus aki meg a tortan sem talal habot

süti beállítások módosítása