Skip to content


       Szűrés lista

Vitányi for Prezident!

A múlt heti országos játék, a Ki legyen a miniszterelnök-jelölt vasárnap éjjel véget ért, de szerencsére szombaton elindult egy újabb egyhetes találgató valóságsó ...

Ki legyen a progresszív modern baloldal pártjának vezetője?

A Hírszerző szerint Gyurcsány Ferenc a 84 éves Vitányi Ivánt, saját egykori mentorát javasolta elnöknek a megyei elnököknek az elnökség választott tagjaival kibővítve tartott ülésén. Nagy mókamester ez a Feri, másra nem lehet gondolni. Vitányi a magyar Tony Blair? Ezt vajon komolyan gondolta?

Vitányiról csak annyit, hogy még 1945-ben(!) lépett be a Magyar Kommunista Pártba(!), szóval ő valóban harcolt a reakciósok és a fasiszták ellen. Ilyen zord, weimarizálódó időkben remek választás lenne Elnöknek ...

De végül az MSZP a 63 éves Lendvai Ildikót jelöli elnökének. A volt cenzor, Aczél elvtárs jobbbalkeze 20 év után  a csúcsra ér(het). Elméletileg, persze, hiszen az MSZP-ről van szó, lehet 15 perc múlva már teljesen más lesz az aktuális helyzet.

Teljesen nyilvánvaló, hogy Vitányival és Lendvaival az MSZP nem igazán tudja levetkőzni az utódpárt jelleget ... lehet, hogy nem is akarják. Így is győztek már háromszor, sajnos a magyar ember szemében az nem bűn, hogy a diktatúra működtetője volt valaki.
És az utánpótlásról ne is beszéljünk, a fiatalok még ennél is silányabb minőségűek (Mesterházy, Ujhelyi, Tóbiás, Vadai).

Szóval Lendvai. Legalábbis azt beszélik. Most. Aztán ki tudja vasárnapig, az új elnökválasztásig ki puccsol meg kit, melyik szárny/megye/platform tesz keresztbe a konkurens szárnynak/megyének/platformnak ...

Az MSZP belső, demokratikus viszonyairól, az MSZP vezetőinek demokráciafelfogásáról roppant sokat elárul az a hír, hogy az MSZP elnökségének tagjai szombaton írásos felhatalmazást adtak arra, hogy ellenőrizzék telefonforgalmukat. Mivel valakik szivárogtattak a kongresszusról ... elképesztő, Öszöd után főleg! Az elnökségi tagok leadták a mobiltelefonjaikat a titkárságon, majd a telefonszám megadásával együtt egy-egy nyilatkozatot is aláírtak, amelyben felhatalmazást adtak telefonforgalmuk ellenőrzéséhez. Mint egy rossz Shakespeare dráma ... árulás, ármány, belviszály.

Ezek után bárki csodálkozik, hogy a "Gyurcsány takarodj"-ot kiabáló tüntetőnek a heréje alá kukkantottak a rendőrségen?

Hölgyeim, uraim! "Ezek" ennyit tudnak, "ezek" ilyenek, "ezek" sosem fognak megváltozni...

Komolyan, hogy hihettük el, hogy 1989 dec. 31-én még a szocializmust, az egypártrendszert, a tervgazdálkodást, a Varsói Szerződést és a KGST-t támogatták, éjfélkor koccintottak, lefeküdtek aludni, és amikor felkeltek, teljes mértékben a demokráciát, a többpártrendszert, a kapitalizmust, a NATO-t és a EU-t támogatták ...

Ez volt a rendszerváltás legnagyobb átverése, és nem gondoltam volna, hogy 20 évvel később is ennek isszuk meg a levét ... Vitányi vagy Lendvai?

Ó, te jó ég ...
 

Címkék: mszp válság

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr621037417

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kifordított ország 2009.04.01. 10:58:12

Bajnai még az áramot is lopja?Az agyamat eldobom. Ilyen a mi miniszterelnök-jelöltünk. Egy jegyzőkönyv alapján a Bajnai villában "szabálytalan vételezést" állapítottak meg. Konkrétan arról lenne szó, hogy az éjszakai mérőre rézvezetékek vannak -…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.01. 09:08:05

Gyurcsány kontra Szekeres - II. verzió
A Magyar Nemzet szerint egyszerűen "szar embernek" nevezte Gyurcsány Ferenc Szekeres Imrét, amiért szerinte ebben a kritikus helyzetben sem érdekli más, csak "saját maga, a szervezkedése és az, hogy a hatalomból mekkora szeletet hasíthat ki magának". A lap informátora szerint ekkor Szekeres közbeszólt, hogy "ez nem igaz", mire Gyurcsány még agresszívebb lett. "Ne hazudjál, mennek a telefonok, szervezkedsz te is meg az embereid is" - közölte a távozó pártelnök-miniszterelnök.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.04.01. 09:16:03

Jó ég... mondjátok, hogy ez áprilisi tréfa, könyörgöm, mondjátok! Ennek a Vitányinak még monitoron keresztül is naftalinszaga van!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 09:22:54

Jó ez a kép Ildikónkról... Olyan mintha az "Én mosom kezeimet" c. történetet adná elő :)))

(Bár nekem valamiért a Ryan közlegény partraszállós jelenete jutott eszembe, amikor a német katonák ilyen tartással jönnek elő, és mikor a G.I. Joe lelövi röhögve mondja a társának (az ezek mit mondtak kérdésre): "Nézzétek, megmostam a kezemet!" :)))

Ehhez a hírhez mást nem tudok hozzáfűzni, kéremkaccsojjjakiii...

Kid Sampson (törölt) 2009.04.01. 09:25:11

Bizony mondom néktek, Kádár Jani megmaradt csontjaiból klónozni kéne a vezért. (Bár a kenyér így is, úgy is 3,60 lesz... euróban.)

Roltii 2009.04.01. 09:28:51

Lendvai nem április 1 tréfa? mondjátok, hogy de...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.01. 09:31:22

Mér, az meg van amikor Szűcs Erika eltolja a kérdező újságírókat? Igazi dáma! Egy úrinő! Szűcs for Prezident!

Grafithuszar 2009.04.01. 09:31:38

No Para. Az MSZP élt, él, és élni fog. Most lehet hogy rossz a támogatottságuk, de figyeljétek meg hogy 2010-ben reális esélyük lesz a győzelemre...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.04.01. 09:38:16

Sajnos ezek akartak Szociáldemokraták lenni!!!
Ezek akik örök életükben büdös kommunisták voltak. A cégtábla átfestésével a lélek nem változik meg.
Ezeke ugyanúgy MSZMP maradtak. Bár már azok is kilökik magukból!

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.04.01. 09:43:39

A Vastagbőr egyre jobban átveszi a Heti Válasz és hasonlóan színvonaltalan jobbos lapok stílusát. Most elég sok kellemetlen dologról lehet írni, ki nem szarja le, hogy ki NEM lesz az MSZP elnöke?

Ettől a töketlenkedéstől még a maradék Gyurcsány-mszp szimpátiám is elpárolgott, mégis cikinek tartom, ahogy EZEKről beszéltek, miközben Pozsgai és Szűrős, a két őskommunista éppen a jobboldalon táncol a bagóért. A HV idióta kommentelői ilyenkor hördülnek fel: kettős mérce, mi?

Az is gáz, hogy a motozásból vezetitek le a demokráciánk minőségét. Mintha ettől bármi baja lett volna a fickónak.

Jim Raynor 2009.04.01. 09:47:08

de ha Ildi lesz a pártelnök, akkor ki fog moderálni a kaccsolaton?

@Agyalapi:

"Az is gáz, hogy a motozásból vezetitek le a demokráciánk minőségét. Mintha ettől bármi baja lett volna a fickónak."

ja, akkor neked minden áldott nap nézegesse a herédet Kovács II. János törzsőrmester, te demokrata.......

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.01. 09:50:03

@Agyalapi: Vazz, ha meg összetörik, akkor már nincs rendben, ugye?
A határ nem a sérelem minősége vagy okozása, hanem az önkényes, indokolatlan és/vagy megalázó intézkedés.
Ezt mondani kell? Nebaszmá, gondolkozz!

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.04.01. 10:01:44

vv iván vagy vv ildikó? vv iván vagy vv ildikó?

hívják sms-vonalunkat, ahol a hívók között hatalmasa nyereményeket sorsolunk ki. fődíj: egy hét all-inclusive miniszterelnök-jelöltség!

ufó - tardai arc, modoroschan küldi a szlenget 2009.04.01. 10:04:20

egyik szarabb, mint a másik..., halál lendvaira...
szili ká. mér van kussba'...?
az egész maszop szétesik, az lesz a jó...

martonx 2009.04.01. 10:11:52

@Agyalapi: irány vissza a kaccsolatra.
Bár a Gyurcsány-MSZP mondatodért ott meg kimoderálnak a f@szba :-D
Nesze neked demokrácia, szólásszabadság. :-D
Vagy ezen húztad fel magad, mielőtt nekiálltál életedben először Vastagbőrt olvasni?

martonx 2009.04.01. 10:12:45

Lendvai szerintetek is agyon van botoxolva?
Mert 63 évesen ráncot nem látok rajta, a mosolyával viszont ölni lehetne.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.01. 10:16:05

@Agyalapi:

Szólj kérlek, ha megkapod a megérdemelt testüregi motozást a Gyorskocsi utcába, és majd meséld el az elményeidet ... Köszi!

Pozsgay meg Szűrös meg nem lesz a Fidesz elnöke. Fel sem merült.

Rhod 2009.04.01. 10:18:50

hol van Lee Harvey Oswald most, hogy a Hazának szüksége lenne rá?

zero:
egy kis Shakespeare, asszem ide illik:

"Tüstént gyanús volt, hogy félrevezet
E gúnyos-szemű dér-vert nyomorék,
s míg mohón leste: a hazug beszéd
Rászed-e, száját rosszul leplezett
Öröm fintora reszkettette meg,
Hogy tőrbecsal, s lesz újabb martalék!"

pógárjenő 2009.04.01. 10:19:42

lenin efftás forog a manzoleumba,,,HORN "CÖLÖPÖS" DZSULA FOR PREZIDENT......

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.01. 10:19:55

@martonx: jaja,asszonyom nemes egyszerűséggel csak lárvának becézi, gusztostalanul néz ki , az tuti.:))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 10:20:45

@zero: utcábaN bazze! Nem érdekel, ha kimoderálod, de legalább az alapvető nyelvtani szabályokat tartsuk már be!

Köszönöm

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.01. 10:21:49

@Rhod: vazze Shakespeare fentről figyel? DD
Shakespeare for president!!DD

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.04.01. 10:22:46

@Agyalapi: Ha valakit a véleménye kinyilvánításáért (a kormány kritizálásáért) elővezetnek, belenéznek az összes lyukába, az a demokrácia pofánhányása...

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.01. 10:24:02

óó, most nézem,ez a téma megy a nickemhez: XD

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.01. 10:29:12

diktatúra a néppel szemben, diktatúra a párton belül, egyre erősebb deja vu érzésem van, ez már volt egyszer így, most már csak az kell, a választásokból szavazás legyen, egypárti, és akkor visszaalakíthatják a szegfűt csillaggá, annál is inkább, mert nagyon úgy tűnik, van még erős orosz befolyás a magyar politikai életben.A sorban kiderülő tények egyre inkább azt mutatják, gyurcsi az oroszok beépített embere, aki segít elintézni a totális gázfüggést oroszországtól.

pógárjenő 2009.04.01. 10:31:13

Énekelhetnénk dzsonlenon békedalokat! eszem, f@szom megáll, hót mindeggy ki a prezident, csak döljön a lé, szógálati audi bazi nagy, bunkofoncsi korlátlanul, számla nélküli költségtérités, 99 cenitis legyen azzaszisztensnő melle, esetleg a commingótosoknak, lányos szejmesbőrű ászisztensz........lóf@sz a nép herélye alá!

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 10:34:08

@V.Perez 4.4Általánosan elfogadott normákba ütközik:

Hát igen, jópofa dolog amikor a puccsolóhazudozó (gyurcsány) puccsolást és hazugságot ró a másik (szekeres) szemére! Felrója neki, hogy szervezkedik. Miért, ő mit csinált 2004-ben??? :-)

Félre ne értse senki, szekeres elvtárs nem lett ettől előttem semmivel sem hitelesebb, őt annak idején (mielőtt pestre küldték volna) a Párt operáltatta emberré.

Shakespeare:

"Elhatároztam, hogy gazember leszek"

/III. Richard/

Ez gyurcsány ferenc politikai krédója.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.01. 10:35:02

@pógárjenő: na, röviden ennyi, mindent elmondtál:)))
Kizárt dolog, mert nemtudom:))
És nemcsak Magyarországon, hanem Dunántúlon is:XDXD

Spielberg 2009.04.01. 10:45:49

ez a vicc sajnos már egyre komolyabb. basz 2009 van, nem 1952...

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.04.01. 10:48:04

@derelyegrádi szellem: Háát sajnos nemcsak GyF politikai krédja ez :-(

jozicsenko 2009.04.01. 10:48:25

@Agyalapi: két idióta táncol a jobboldalon...

igen öcsém, hülye vagy, ülj le

ki a f@szt érdekel, hogy a fideszben kik táncolnak?

Ha a múltheti mélymotozást nálad valami náci végezte, az a te dolgod, ne kendd a jobboldalra

demokrácia: maga a szó is untatja a baloldalt, s rögtön véget ér, ha nem ők vannak hatalmon...
(hogy addig se az, amig ott vannak, egy szóval határolják le: népi demokráciát csinálnak belőle)
agyalap: ha neked ez megfelel, költözz északkoreába, ott még van népi demokrácia...

molaris 2009.04.01. 10:49:25

Nagyon támogatandó az ötlet. Plusz munkahely, mert Iván bácsit valahogy el kell juttatni az esedékes helyszínre.

Aztán az is szép ebben, hogy nem lehet karrierizmussal vádolni.

És a hab a tortán, hogy volt ő már minden, pont ez ne legyen. Miért is ne, ha nekik jó!!::))

laptalan_monitor 2009.04.01. 10:52:53

@*Gyurcsány "Hamlet" Ferenc*[L42]: Szerintem is ezért ragaszkodnak még a +1 évhez. Alá kell írni a szerződést a déli áramlatről, el kell adni a MOL-t.
OV meg kap egy telefont 2010 áprilisában moszkvából, hogy ezt, meg azt kéne tenni, mert ha nem akkor nem lesz a lakosságnak se benzin se gáz.

molaris 2009.04.01. 10:53:18

@derelyegrádi szellem:
Már megint keménykedsz. Feri érzékeny szívét nagyon megbántotta, hogy most kiderült: nem ő a Párt Gyermeke.
Bár lenne, mert akkor biztosan gyorsan megszabadulnánk tőle.::))

IdősAsszony 2009.04.01. 10:54:44

Vitányi kiváló harcosa lenne a Pártnak!

molaris 2009.04.01. 10:55:17

@laptalan_monitor:
Viktor meg szépen visszaszól, nu mi is el tudjuk zárni a csapot, nem csak az Ukránok.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 10:56:57

@laptalan_monitor: halkan jegyzem meg, hogy pl az OMW által birtokolt MOL-részvények a múlt hét végén vándoroltak más kezébe...

A helyes megfejtők között egy Bambit sorsolok ki :))

Plutonic 2009.04.01. 10:59:02

Ennyi erővel mehet a nóta, hogy "Döglégy for prezident!" :)))))
Az egy őszinte dal. :DDDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 10:59:24

@molaris: és mit érünk a csap elzárásával, ha úgysincs benne semmi?

hidd csak el, hogy Vologya nagyon is tisztában van vele, hogy mennyire a faszánál fogva tud bárkit rángatni, aki az orosz kőolajra és gázra van rászorulva...

szokták volt mondani, hogy egy macskát sokféle módon meg lehet nyúzni. Ezt Putyin is tudja...

martonx 2009.04.01. 11:00:43

@IdősAsszony: Azt mi is rögtön gondoltuk! :-D
Mondjuk egy ijesztő halálhörgéssel rontana a fidesznácikra tolószékével, a lélegeztető gépét félrelökve, botjával fenyegetően hadonászva?

pógárjenő 2009.04.01. 11:02:52

A makói lelet bizonyítottan, Európa legnagyobb potenciális "nem hagyományos"gázkincse. A termelést 3 éven belül felfuttatható. A legújabb becslések szerint a makói földgázmező értéke eléri az EZER MILLIÁRD EURÓT. A kitermelt mennyiség ÁRÁNAK 1,2 % -ÁT FIZETI A KÜLFÖLDI TULAJDONOS AZ ÁLLAMNAK BÁNYAJÁRADÉKKÉNT. A SAJÁT HAZÁNK TERÜLETÉN LÉVŐ NEMZETI KINCSET PEDIG MAJD SAJÁT HASZNÁLATRA, A KÜLFÖLDI TULAJDONOSTÓL VILÁGPIACI ÁRON "IMPORTÁLJUK"!!!!!!!

laptalan_monitor 2009.04.01. 11:04:29

@molaris: Sajnos akkor egyszere kell csinálni az ukránokkal, különben nincs értelme. Mondjuk ez sem megoldhatatlan.

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 11:07:56

@IdősAsszony:

Én igazából Csernyenkó elvtársban bíznék. Akkor nem törnének át a nácik.

The Sun 2009.04.01. 11:08:53

@pógárjenő: Még van olyan hülye aki ezt beveszi?

laptalan_monitor 2009.04.01. 11:08:54

@Seduxen: 35%-ot ha jól tudom, tehát a többségi tulajdonhoz 16% kell. Ha jól tudom, Csányi van csak az útban...

martonx 2009.04.01. 11:09:13

@pógárjenő: Akkor biztos arról is tudsz, hogy sajnos olyan mélyen van, hogy nem nagyon akaródzik senkinek milliárdokat belefektetni (még a külföldi leendő tulajdonosnak sem), mert lehet ki sem lehet termelni.
Nem véletlenül, nem mi vagyunk az európai Kuvait.

IdősAsszony 2009.04.01. 11:10:14

@martonx: A Marxizmus lelkierőt biztosít mindenkinek így a kor nem számít.

SchA · http://katpol.blog.hu 2009.04.01. 11:10:54

Még a némileg demokratikusabb Iránban is van egy törvény, hogy 75 év felett senkit sem lehet elnöknek jelölni, mert szellemi és fizikai alkalmassága megkérdőjelezhető lenne.

pógárjenő 2009.04.01. 11:10:56

de a marxefftás se semmi!

Gyuri776 /Bajnai/ Gordon Freeman 2009.04.01. 11:11:01

@martonx: Nyugi a sámán már intézkedett. :DDDD

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 11:12:16

@IdősAsszony:

Így van. Ezért bíznék én Csernyenkó elvtársban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 11:15:11

@laptalan_monitor: mondjuk a 35% is elég ahhoz, hogy fontosabb döntésekbe beleszóljon. No igen, Csányi e.t.... pardon "úr" sokaknak van az útjában :)))

pógárjenő 2009.04.01. 11:15:20

@Kis manók hátára szartam:
ja, van, a céget Falconnak hívják és anada legnagyobb üzemanyag forgalmazzója ( a f@sz!) gondolom valakinek jó biznisz lehetett, természetesen a szerződést titkosítottak vagy 100 évre az efftásak!

The Sun 2009.04.01. 11:19:17

@pógárjenő: A kérdés csak az, hogy Magyarországot mikor, nem az, hogy hogyan.

pógárjenő 2009.04.01. 11:20:12

@IdősAsszony: egy igazi kommenista sohase hal meg, csak feltöltődik!

pógárjenő 2009.04.01. 11:22:30

@Kis manók hátára szartam: ezt nem értem kérlek homályosíts má fel! Lezabáltam a K -t a Kanadábú!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.01. 11:24:09

Jó lesz ez a Vitányi eftárs, csak akksit kell benne cserélni, szoftvert frissíteni és máris pörög mint a Rakéta porszívó.

The Sun 2009.04.01. 11:24:21

@pógárjenő: Mi nem érthető? Magyarország nem szabad ország csak áttolódott egyik hatalmi övezetből a másikba. A kérdés az, hogy mikor fogják teljes mértékben felvásárolni bár látva az IMF-et már ez sem biztos.

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 11:25:35

@IdősAsszony:

Egy igaz marxista, halála után is marxista. Most erre van csak szükség.

Plutonic 2009.04.01. 11:28:47

@derelyegrádi szellem: Téged mindig megtalálnak a fura emberek? :DDDDDD
Szúúúúúúúszáááááááá........ :))))

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.04.01. 11:29:44

@Agyalapi:
"Az is gáz, hogy a motozásból vezetitek le a demokráciánk minőségét. Mintha ettől bármi baja lett volna a fickónak."

Akkor gondolom, nem probléma, ha az arcodba hányok ?
Semmi bajod nem lesz tőle.

GatyaPityu 2009.04.01. 11:38:04

Őszintén szólva, én magasról lesz*rom hogy ki lesz a komcsi utódpárt elnöke. Nagyon nem tud érdekelni,, de azt remélem, hogy csúfos vereséget szenvednek a soron következő EP. majd OGy. választásokon.

elgondolkodo 2009.04.01. 11:39:42

te agyalapi!
Miért érzem úgy, hogy a fejedben az agyrák
éhenhalna?

martonx 2009.04.01. 11:40:56

Milyen jó, hogy itt van nekünk Idősasszony!

Ugyan gyanítom, hogy valaki mindezt poénból csinálja. Mindenesetre megkímél a napi kapcsolat.hu olvasástól, mert elég az Idősasszony kommenteket olvasnom, és máris szebb a napom. Idősasszony kommentjei eszenciái az egész kapcsolat.hu-nak.

Idősasszony így tovább! Köszönöm a kommentjeidet!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 11:41:23

Mit hallok!!!

Mohácsi Vikike nem indul az EP-választáson...

1 perces néma főhajtást kérek szépen!

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 11:45:19

@IdősAsszony:

Így látom én is. Akkor világosdtam meg amikor megérinthettem Lenin gyermekkori koponyáját.

Plutonic 2009.04.01. 11:46:54

@Seduxen: Szeretném az ő főhajtását is látni.
Az sem baj, ha közben elgurul a feje... :)

martonx 2009.04.01. 11:46:55

@derelyegrádi szellem: Neeee!

Sírva röhögök a melóhelyen, és ez elég kínos.

pógárjenő 2009.04.01. 11:48:20

Horn Gyula volt szocialista miniszterelnök előrehaladott agysorvadása miatt sokszor szerbül beszél, ezért többször tolmácsot kellett hívni hozzá a kórházba –

pógárjenő 2009.04.01. 11:50:56

@Seduxen: A zalatnai párt színeiben? Mert hogy szadesz már nincs csak kovács pifti!

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.04.01. 12:06:21

/off Kezdek beszarni, legutóbbi látogató a blogomon: b-m.hu-ról jött :D /on

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.01. 12:24:53

45-ben belépni a Kommunista Pártba más volt, mint mondjuk 49-ben, vagy 64-ben. Mielőtt írsz érdemes lenne ezen elgondolkozni.
Meg ha belinkeled a Wikipádiát érdemes lenne kicsit átfutni, mint pl az 56-ról szóló részt.

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 12:37:49

@calam:

Én elgondolkoztam rajta, és arra jutottam, hogy tömeggyilkosok közé lépni bármikor ugyanolyan.

Tündér_Lala 2009.04.01. 13:02:44

@calam: Mondjuk 45-ben sem vall egyenes gerincre, ha valaki a megszálló hadsereg ideológiáját valló pártban látja meg hirtelen a követendő eszmeiséget.

Tündér_Lala 2009.04.01. 13:04:40

Ha pedig valaki olyan bal oldali gondolkodású volt:akkor még létezett szoc.dem.párt.

Véraláfutás 2009.04.01. 13:07:55

@Noname Cowboy:

Ezek max műkommunisták voltak, semmi közük nem volt az elvhez ;)

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2009.04.01. 13:08:17

Egyre hangsúlyosabb a párhuzam a HV-al. Nemcsak a cikkek, a kommentek is hasonló színvonalúak. Kár.

Kedves Otto Von, baj nem lesz, max pofánverlek, hogy az neked baj-e, majd eldöntöd.

Meg kell mondjam, rendőrök még nem testüregmotoztak, de ha megtörténik, mindenkit értesítek róla sajtótájékoztató formájában, hogy a komcsik már a seggemben vannak.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.01. 13:09:46

@calam:"45-ben nem voltak tömeggyilkosok" igaz, csak azóta vannak, és most is ők vannak hatalmon.:)))
egybű kedvem támadt belépni a pártba,éljen a kommunizmus, és a tömeggyilkosok.

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.04.01. 13:12:43

@Agyalapi: öö. ha HV színvonalú a dolog, miért nem hagysz itt minket, egymás közt?:)))Amúgy, a te kommentjeid is nagyban hozzájárulnak, vagy tévednék?:))
Ja, a seggedre, jó lesz, ha vigyázol, a zoroszok már a spájzban vannak:))

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 13:16:45

@calam:

Kik, a kommunisták?

A hadikommunizmus alatt (1917-1922) történtekről, a gulagokról, tízmilliók származási (cár, burzsuj, kulák, mérnökök/szakemberek, stb) alapon történő kiírtásáról hallottál már (1917-1960-as évekig)?

De pont 45-ben megnyitotta kapuit az 1. Szovjet Koncentrációs Tábor ahol több tízezer németet (faji alapon, mert németek voltak) kiírtottak, ezt külön csak azért hoztam fel, mert a tábort előtte Auschwitz-Birkenaunak hívták, és azt megelőzően is népírtás (tömeggyilkosság) folyt ott, csak náci mezben.

A Katyni erdőről hallották? Ott a kommunista NKVD 25. 000 legyelt lőtt tarkóm.

1945.-ben MO.-ról a kommnusita vezetés alatt álló Szovjetúnió 600.000 magyart hurcolt a Gulagokra (malenykíj robot) ahonnan túlnyomó többségük soha nem tért haza.

Vagy ezek nem tömeggyilkosságok?

Nincs különösebb jelentősége, de térjünk rá a magyarországi kommunistákra. A magyországi párt egyik vezetője Rákosi akit súlyos felelősség terhel, mint népbiztost, a '19 es vörösterror tömeggyilkosságaiért (A Lenin fiúk vérengzései), illetve Gerő Ernő a barcelonai hóhér. Nyilván ok nélkül hívták így. Lukács Görgy a tizedelő népbiztos, Péter Gábor aki már ekkor megkezdte (1945 január) a leszámolásokat először pártján belül (Skolnyik és társai, Deményisták, stb), aztán tevékenységét kiterjezstette a társadalom egyéb rétegeire.

Ezek nem tömeggyilkosok?

ajánlott irodalom:
Kommunizmus fekete könyve (Egyik szerző volt kommunista)
Sötétség délben (ezt egy volt kommunista Arthúr Koestler írta)
Vajna filmje a a Katyni erdőről.
Könyörtelen messianizmus (holland szerzőtől)

Ha ezeket elolvastad, ajánlok újakat szívesen, hogy kicsit árnyald a képedet a világról, tömeggyilkosokról és ezen belül a kommunistákról.

Héttörpe (törölt) 2009.04.01. 13:27:54

Talán egy picit OFF.

Gréczy mai írásából csak egyetlen mondat:

"De bármennyire is bosszankodik a Fidesz, Bajnai Gordon itt van."

Vassztakurva, hát ez aztán az igazi tőrőlmetszett talpnyaló féreg. Semmi más nem kell, csak a neveket kicserélni az írásban. Mintha semmi nem történt volna...

ON

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.01. 13:34:51

Lendvai csak azért fogja elvállalni ezt, mert több pénzből több plasztikát lehet csináltatni. A Fidesz 4 évére meg majd hibernáltatja magát, hogy addig se öregedjen, és legjobb formájában térhessen vissza 2014-ben.

molaris 2009.04.01. 13:54:17

@Seduxen:
Bocs a késői reagálásért, de melózni is kell.
Szóval szép meg jó az a gáz, csak el kell adni, mert megenni meg nem lehet. Aztán, amíg ott lapul mélyen, addig nincs belőle pénz. Szóval, itt az a lényeg, hogy az itteni csap fölött is ruszki álljon.

molaris 2009.04.01. 13:57:08

@laptalan_monitor:
Végül is!! Mert azért az ukrán- magyar barátság, mint olyan, csak a mesében létezik. Persze azt ők is érzékelnék, hogy másnak is van nyerési esélye.

molaris 2009.04.01. 13:58:54

@laspalmas:
Ja, és a végén még megérjük, hogy a feszített víztükrű medence, hozzá képest maga az őstermészet.::))

rolika 2009.04.01. 14:02:50

ott lett elb.szva, hogy egy pár vérkomcsi meg a jobb- és balkezeik nem lettek a dunába lőve

molaris 2009.04.01. 14:04:29

@derelyegrádi szellem:
Na azért ezt kérem nyilvánossá tenni. Mi az a minimum, amikor átnyergelsz pedagógusba. "calam", blogger. Akkor én, egyszerű halandó, mivel érdemelhetek ki egy ilyen, fejtágító kurzust? És azt, kérlek vedd figyelembe, hogy a testi fenyítést nem bírom, valamint, hogy felelésnél stresssssszelek.:::)))

molaris 2009.04.01. 14:09:50

@rolika:
Vó'tá' Te katona? Vó'tá' Te lövészeten? Mert biztos, hogy ez a kaland kimaradt az életedből.

A magyar katona,évente, kb. 7-8 skulót indított el. A kiemelt helyeken, ez 10- 15- re módosult. Mondhatni, alig volt veszélyesebb az ellenfélre, mint magára. Még a fegyver mozgását sem ismerte meg.

rolika 2009.04.01. 14:11:00

@derelyegrádi szellem: ezek nem számítanak, valószínűleg a patásorbánördögviktor találta ki és terjeszti a rémmeséket :)

rolika 2009.04.01. 14:13:07

@molaris: nem, nem, igen :-)
de hogy jön ez ide?
a tarkónlövés nem céllövészet

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 14:15:01

@molaris:

Kellő hangulatban kap egy ilyen hsz, akkor előjön belőlem.

Ma ilyen hangulatom van, ebben nagy szerepet játszik, hogy tegnap szegény bezut nagyon kicsináltam. Habzó szájjal tajtékzott, még a blogjára is feltett, ott mindenkit kimoderált, volt minden.

Most seduxal dumáznak, direkt nem mentem oda, mert sedux próbál valami emberi hangot megütni vele. Gyógypedagógus is a sedux, az tuti.

Én jócselekedettel próbálok vezekelni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 14:17:04

@molaris: nem kell befosni (már bocs), ha ojrópába nem tudja/akarja eladni, van egy nagyon-nagy játékos Vologya seggében, aki vevő az utolsó cseppre is... Asszem olyan 2 MILLIÁRDNYIAN vannak...

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.01. 14:17:19

"Vitányi vagy Lendvai?"

Én Rosenfeld Mátyást szeretném viszontlátni, ő olyan kedves, aranyos, kissé kopaszodó, a gyerekek barátja, és a cuclizmust építő moszkovita.
Vele nem lehet hibázni.

hu.wikipedia.org/wiki/Rákosi_Mátyás

Halott, na és? Nem lehet mindenki tökéletes.

"Rákosi Mátyás,
Elvtárs, pajtás!"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 14:19:12

@derelyegrádi szellem: van is mit bazze, mert igencsak korrekt eszmecserét folytatunk. Az óvónéni - laspalmas - már meg is dícsért minket :)))

sikerült ÉRVEKET kipréselnem bezuból, és azóta - számomra is meglepő módon - egész pofás kis beszélgetés alakult ki...

Ja, ide is beírom: AKI ODÁLLÍT, ÉS EBBE BELERONDÍT, ANNAK ONLINE TÜZES VILLÁMOKAT KÜLDÖK A PICSÁJÁBA :))))

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 14:22:54

@Seduxen:

Oké sedux, akkor most meg is alakíthatjuk a klasszikus jó rendőr-rossz rendőr párost.

Mit szedtél ki bezuból? :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 14:27:54

@Seduxen:

Minek is indulna, úgyse jutna be.:P

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 14:28:03

@derelyegrádi szellem: hát az hosszú lenne. Olvasd el! Nem hülyegyerek "az", csak más oldalról lát bizonyos dolgokat. Valahogy sikerült "eltéríteni" a személyeskedő-bunkó stílustól, és azóta... CSODA :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.01. 14:30:34

@Seduxen:

Még egy "óvónéni", oszt repülsz. :)))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 14:30:58

@Agyalapi:

Nem is rendőrnek, hanem orvosnak kell indokolt esetben testüregmotozni. Legalábbis a jogszabályok szerint, amire mostanában szeretnek magasról tojni.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 14:31:20

@Seduxen: Bezuhovra itt nagyon sokan azért morcosak a netharcosok, mert nem ugyanazt fújja mint a birkák. Tény, olykor beszél baromságokat, amiket nem tud megmagyarázni, de ellenharcos személye számomra szimpatikus. Én sem értek sokszor egyet az itt leírtakkal, meg is szoktam kapni ;) Leszarom? Le!

Szellentés tegnapi anyázása jobban ledöbbentett, mint bezuhov viselkedése bármikor...

elfelejtette 2009.04.01. 14:31:37

Az MSZP karakteréhez tökéletesen illik Vitányi és Lendvai is. Az üzletember-reformarcok, mint Gyurcsány vagy Bajnai csak álcák voltak, gyenge próbálkozás, hogy Tony Blaire-sre vegyék a felszínt. Mi sem mutatja ezt jobban, hogy mikor a kommunikáción túl intézkedéseket kellett volna foganatosítani, a szokásos kádári módszerek jöttek elő. A megszorítottak, többnyire a bevallott jövedelmek után kaptak két kézzel, aztán a szerkezetátalakításokra soha nem került már sor.

Vitányival, Lendvaival és Szekeressel ha nem is szimpatizálok, de mindenképp őszintébbnek tartom ilyen karakterek megválasztását egy szocialista párt élére, mint az inkább SZDSZ-be való reformdiktátorokat.

Plutonic 2009.04.01. 14:33:15

@Mj: Fake-nek is fura. :DDD

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 14:36:01

@Seduxen:

Járni mikor fogtok? :-)

Nekem egyébként nincs bajom a másként látókkal, csak aki megjön és mivanostobagecik felkiáltással berúgja kocsmajtót, azt nem nagyon hagyom "szó" nélkül, mert azt nem "másképp látónak" tartom. Tegnap is ez történt.

És ahányszor így jár el, annyiszor fog ez történni. Ha vitatkozni jön, akkor rendben, ha van időm és kedvem, akkor vitatkozom.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 14:36:39

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: hát a tegnapi "belépője" (már Bezué) még tőle is suttyóra sikeredett, de ma egészen döbbenetes, amit produkál. (jó, egészen nem bújt ki a bőréből, de érvel, értelmesen válaszolgat, megosztja a VÉLEMÉNYÉT...). Jó, nem nagyon - szinte SEMENNYIRE - nem értünk egyet, de sz'tem nem is kell. Ellevelezgetünk értelmesen...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 14:37:27

@Seduxen:

Nekem egyszer volt itt vele egy sikerélményem, úgyhogy alá tudom támasztani, hogy lehet vele vitatkozni. Csak sok-sok türelem kell hozzá.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 14:39:03

@Plutonic:

Elipszilontól még nem is nagyon láttam saját, tehát nem kitalált véleményt.:P

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 14:39:04

@derelyegrádi szellem: kapdtebe, ahogyan egy ősi dakota-közmondás is tartja :))))

figyi: mentségére legyen szólva, hogy amikor nagy ritkán próbált normálisan kommentelni, akkor is elküldték a bánatos picsába...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 14:39:52

@derelyegrádi szellem:

derelyegrádi szellem 2009.03.31. 13:46:16
@Bezuhov:

"révén", hogy egy egynyári gyom vagy?

A humorod az "érvelésednél" is rettenetesebb. Ez tükrös bazmeg, ilyet óvodában hallottam utoljára. Na mindegy. Te szerintem még használtad ezt a kisegítő iskolában is, ahova beirattak anyádék, de talán azt már elvégezted, így szerintem találj ki valami mást.

Tuti a tegnapi Estében volt az a valaki, valamikor, valamiről, valamit mondottt dolog, amire te hivatkozol?

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 14:43:07

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Így van, ezt én írtam.

De ebben hol van az anyázás?

Téged ki íratott be az iskolába, mert engem anyámék?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 14:46:20

Tőlem kérdezed, hogy anyádék irattak-e be?

Hol van anyázás? Ott. Úgy nagyjából az egész mondat. Na de látom ma én leszek a kiszemelt, akit jól le fogsz "oltani", és majd büszkén elmeséled, hogy én is habzó szájjal távoztam, mert nagyon durva voltál. Tudod mit? Kezdd el, én addig elkészítem a reggelimet, és ahogyan kapom a jelzőket, mint pl.: "faszfejkém, és a többi egzotikum, mindegyikre odaírok neked egy szmájlit jó? :D

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 14:47:36

@Seduxen:

a "kapdtebe"-vel vigyázz mert jancsi megszól, hogy buzizol. :-)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 14:49:06

"figyi: mentségére legyen szólva, hogy amikor nagy ritkán próbált normálisan kommentelni, akkor is elküldték a bánatos picsába..."

Pontosan. Mint például az oltómasín is.

wladyslawsky (törölt) 2009.04.01. 14:51:48

tetszettek volna forradalmat csinálni

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.01. 14:57:23

@calam:

Így van, hiszem 1945-ben a Kommunista Párt maga volt a móka & kacagás és a demokrácia egyetlen hazai megtestesítője ... még jó hogy pont ebből a korszakból írtam a szakdolgozatmoat,de ksözönöm a megjegyzést :)

Hetfield 2009.04.01. 14:58:27

@zero: "még jó hogy pont ebből a korszakból írtam a szakdolgozatmoat"

Blogra vele! :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 15:00:28

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: amikor Szellem tegnap kiosztotta, akkor pont nem, de ez mindegy. A tavaly nyári esetkor pl asszem Combi volt, aki a finom úri modorában írt neki... :))

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 15:00:48

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

Nincs igazad. Büszke sem vagyok a tegnapira. Ezt is rosszul látod. Azt nem várom tőled, hogy esetleg másik fél hasonló stílusú megnyilvánulásait is észrevételezd, mert bújok mások mőgé, és tudomásul veszem hogy a te szemedet most (vagy csak, ez most mindegy) az enyémek szúrják.

Viszont ha ilyen érzékeny vagy a sílusra a "szelletést" miként értékeled? Különösen úgy, hogy nem emlékszem, hogy valaha írtam volna hozzád, vagy rólad bármi sértőt. Hmm?

Egyébként az én fogalomrendszeremben az "anyázás" a másik anyjának rá vonatkozóan való negatív (rágalmazó, sértő, bántó) szóvegkörnyzetben, jelzős szerkezetben való emlegetése. Ilyet tegnap sem írtam és soha - egy kivétellel (kopaszmercis) - nem is szoktam.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 15:03:18

@Seduxen: Van egy valag értelmes hozzászólása, és amikor a kedves post írók, és kommentezők csoportosan fújják a baromságokat, majd csoportosan ugarnak rá, mert ő másképp látja -sokszor helyesen- akkor néha megértem, miért kezeli le úgy az embereket, ahogy... :)

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 15:03:42

@Seduxen:

nem számít, én voltam és kész.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 15:08:28

@derelyegrádi szellem: Nem vagyok érzékeny a stílusra, szimplán meglepett a tegnapi. bezuhov reakciói annyira nem. Tehát levetkőzheted az üldözési mániádat, mind a két fél stílusa érzékelve lett, csak tőled másra számítottam. Az én hibám. Majd csinálok magamnak is egy lámpavasat, amelyre bezuvel egyszerre húztok fel.

A szellentést nem sértésnek szántam, de ha a lelkedbe gázoltam, leszaladok és hozok neked egy három gombócos jumbo fagyit, egyem azt a mimóza lelkedet mán' :)

Az én fogalomrendszeremben az anyázás, mindenféle vulgáris személyeskedésre kiterjed, hogy félreértettük egymást szintén én kérek elnézést. Bár tény, hogy csak egyet idéztem, ahol konkrétan szerepelt az "anyád" szócska. Mondom az én hibám. Faszkorbácsot a jancsinak. Sőt idehívom a kedvenc szerzőmet, hogy itt és most moderáljon ismét ki egy hétre.

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 15:23:36

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/:

"Nem vagyok érzékeny a stílusra"

Nekem úgy tűnt. És most is úgy tűnik.

"szimplán meglepett a tegnapi. bezuhov reakciói annyira nem."

Erről nem tehetek, nem tudom előre kit mi lep meg, vagy sem.

"csak tőled másra számítottam"

Megtisztelsz.

"Tehát levetkőzheted az üldözési mániádat"

Nincs.

"Majd csinálok magamnak is egy lámpavasat, amelyre bezuvel egyszerre húztok fel."

Csinálj, mi közöm hozzá, én biztos nem foglak rá felhúzni se téged, se bezut. A "lámpavasazó" nem én vagyok.

"A szellentést nem sértésnek szántam"

Ja, úgy egészem más. Akkor minek? Bóknak? Most hülyének nézel?

"de ha a lelkedbe gázoltam, leszaladok és hozok neked egy három gombócos jumbo fagyit, egyem azt a mimóza lelkedet mán'"

Nem érdekel.

"Az én fogalomrendszeremben az anyázás, mindenféle vulgáris személyeskedésre kiterjed, hogy félreértettük egymást szintén én kérek elnézést"

Nem azonos a fogalomrendszerünk, úgy tűnik.

"Faszkorbácsot a jancsinak"

Nem érdekel.

"Sőt idehívom a kedvenc szerzőmet, hogy itt és most moderáljon ismét ki egy hétre."

Nem tudtam, hogy valaha is kimoderáltak volna. Innen?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 15:32:20

@derelyegrádi szellem:

Muhaha. Nem érdekel...nem érdekel...nem érdekel....Akkor minek idézted?

Hülyének nézlek? Néha erőteljesen.. :D

Kimoderáltak innen? Ki bizony. Ha érdekel majd elmesélem.

Most pedig habzó szájjal befejezem a reggelimet. :ASD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 15:42:05

@derelyegrádi szellem: @Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: befejeztétek?

hihetetlenek vagytok basszátok meg! A múltkor NETBohócot meg laspalmast sikerült összeugrasztanom, most meg titeket... eszemfaszommegáll. ez a rossz karmám, vagy mi?

vagy tudtomon kívül én vagyok az nbh-s provokátor, aki bomlasztja a blogot? :))

derelyegrádi szellem 2009.04.01. 15:47:30

@Seduxen:

Nézd, először azon gondolkodtam, hogy elnézést kérek bezutól, pusztán csak a stílus miatt, és függetlenül attól is hogy volt-e ok rá vagy sem.

Aztán jancsibohóc hozzászólása miatt másképp döntöttem. Nem sértődésből, mert nem vagyok sértődős, ez talán tegnap is kiderült.

Üdv.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 15:56:42

Látod Seduxen, miattam lesznek Bezunak álmatlan éjszakái. Nem tudom, hogyan fogom túlélni. Kilátástalanná vált az életem. az ad csak erőt -mint ahogy írtad is - nbh-s provokátor vagyok. CSAKARENCERNEKÉLEK'

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 15:56:45

@derelyegrádi szellem: nézd, azt tisztázd vele, ahhoz nekem semmi közöm. én most csak azon akadtam ki, amit itt műveltek Jancsibohóccal. Mint két gyerek a homokozóban, vagy két fürdőskurva basszátok meg. és megint csak basszátok meg...

Hihetetlen. amúgy normális(nak gondolt), felnőtt emberek... mint két ovis a játszótéren, "megmondalak az óvónéninek, mert eltörted a lapátomat" jeligére...

basszátok meg...

mást nem tudok mondani kéremkaccsojjakiiii :)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.04.01. 15:57:47

Rosszul fogalmaztam, de a lényeg..nem te vagy az nbh-s hanem én :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.01. 16:17:24

Villáminterjú Szekeres Imre honvédelmi miniszterrel
2009.04.01. 13:24 Bede Márton
Bede Márton: Hallod, te ROSSZ MINŐSÉGŰ SZAR?
Szekeres Imre: Igen.
Bede Márton: Köszönöm az interjút!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.01. 16:17:41

@Jancsibohóc /Lámpavas olcsón határidőre/: ne legyél már hülyébb, mint:
1: amilyennek eddig is gondoltalak
2: itt a többségünk

:)))))

nbh-s, mi? akkor már csak egy kérdésem van: HANYAS VAGY TE DISZNÓÓÓÓ???

D-210, mi? :)))))))))

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 17:43:24

"z volt a rendszerváltás legnagyobb átverése, és nem gondoltam volna, hogy 20 évvel később is ennek isszuk meg a levét ..."

Erre csak egy valamit tudok mondani: "De Marge tudod jól, hogy a hazugsághoz két ember kell. Egy aki mondja, és egy aki elhiszi." /Homer Simpson/

vadasmarha balra 2009.04.01. 17:50:45

Olyan akadékoskodó vagyok ezekkel a mobilforgalmazásokkal kapcsolatban, mert teszem azt mi van akkor, ha valaki a feleségének, barátnőjének stb szivárogtatott??? A lista a beszélgetés tartalmát is hozza? Vagyis telefon lehallgatás???
Mert úgy már értem.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.04.01. 18:10:49

Április bolondja, ha-ha-ha, majdnem el is hittem :-$

tudi 2009.04.01. 20:10:14

Szép az elvtársaktól, hogy a munkásosztály két ilyen derék harcosát kíváják pártelnöknek, hisz letettek már valamit az asztalra a nagy internacionalista harcok közepette és biztos putyin elvtárs is támogatná őket. Már várom mikor hidetik meg a X.-ik nagy komintern kongresszust.:)
De most ennyi erővel akár elővehetnék a még mindig élő egyik ÁVO-st és azt ik kinevezhetnék pártelnöknek, avagy drazsé helyére.

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.04.01. 21:19:33

@zero: szerencsére hasonlókat még csak nem is mondtam.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.01. 23:49:22

@calam:

"45-ben nem voltak tömeggyilkosok"

Ezt te írtad, és ez már önmagában ordas hazugság. (Pedig védhetném az egyik nagyapámat, aki szintén párttag volt már '45-ben is.) Sajnos Szellem már elvette a kenyeremet.:-/

Fekete Pákó 2009.04.02. 08:39:58

na mondjuk egyik párt sem különb belső demokrácia tekintetében az mszp-nél. a fidesznél meg az mdf-nél mikor volt utoljára más jelölt Orbánon vagy Dávidon kívül? ja, az mdf-nél megpróbálta Almássy, napok alatt ki is csinálták. ilyen szempontból még az szdsz a legdemokratikusabb, mert ott legalább ketten indultak a pártelnökségért, igaz, ott meg ordas módon csalt Kóka.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.02. 10:37:17

Az a durva, hogy tegnap megszólalt kolleganő, hogy ő bizony csípi a fletót meg hát ő neki az öszödi beszéd is tetszett (ő végigolvasta!) "mert ő legalább kimondta". inkább nem reagáltam rá, csak annyit mondtam magamban hogy hála az égnek egyre kevesebb ilyen szemléletű embert találni. Persze mondanom sem kell kiszes volt a lelkem, zsigerből gyülőli orbánt, mert ő tudja hogy mik voltak mikor ők voltak kormányon stb.. Persze érdekes az ilyen emberek szövegértelmezése az öszödivel kapcsolatban, mert az tény tényleg igaza volt gyurcsánynak amikor felsorolta hogy így nem mehet tovább, hogy el van baszva minden, meg hazudniuk kellett, igen ebben igaza volt ,csak azt nem fogják fel, hogy egy ilyen beismerés után normál demokráciákban szégyenkezve elkullog az illető és eszébe sem jut még 3 évig miniszterelnökösdit játszani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.03. 15:33:22

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Mit beismerés, lebukás.:P Akkor ismerte volna be, ha még aznap leközölteti az összes médiában, nem pedig kiszivárogtatják.:P

süti beállítások módosítása