Skip to content


       Szűrés lista

Mohácsi a csúcson hagyja abba

Örömteli hírrel kezdjük a mai napot: Mohácsi Viktória, a harcos jogvédő nem indul az EP-választásokon. Nem fogja telesírni Brüsszelt a Magyarországon "tomboló" rasszizmussal. Persze, biztos lesz helyette más, aki megpróbálja majd ezt, de lássuk be, Mohácsi nélkül nagyobb az esélyünk arra, hogy a külföld valós képet alakítson ki rólunk. Szóval hurrá!

Saját bevallása szerint azért nem indul, mert EP-képviselőként nem tud kellő intenzitású harcot folytatni a magyarországi szegregáció ellen, így inkább visszalép, és minden idejét ennek a nemes feladatnak szenteli. Az általa alapított civil szervezet, a Mozgalom a Deszegregációért Alapítványban a roma gyermekek elkülönítése ellen fog harcolni, és jogsegélyszolgálatot biztosít azoknak a roma családoknak, akiket fizikai támadás ért.

Ugye milyen szépen hangzik ez? Olyan, mint mikor az öregecskedő sportoló egy nyert verseny után visszavonul, mert nem akar már játszani a következőn, amin porig aláznák, elmegy inkább sztáredzőnek egy kis csapathoz. Így van Viki is az EP-választással. Szép volt, jó volt, de belátta, hogy ennyi volt, júniusban fél perc alatt összeszámolják majd a ráadott szavazatokat, így hát inkább visszalép, mintsem elébemenjen a megsemmisítő vereségnek.

Az biztos, hogy szépen, méltón zárja politikai pályafutását, ő kapta az idei Bátor Nők Nemzetközi Díját April H. Foley-tól. Az elismerést, melyet 2007-ben Condoleezza Rice, az akkori amerikai külügyminiszter alapított, minden év márciusában, a nemzetközi nőnap közelében, az amerikai női történelem hónapja alkalmából ítéli oda az adott ország nagykövete annak a nőnek, aki a szabadság, az igazságosság és a társadalmi béke megteremtésén maradandót alkotott, jelentős eredményt ért el. A díjat tavaly Tóth Györgyi, a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) Egyesület munkatársa kapta.

Igaz, hogy a megadott kritériumok nem passzolnak Mohácsira, de sebaj, nekiadták, mert ő volt a leghangosabb.

A budapesti Közép-európai Egyetemen (CEU) rendezett ünnepségen April H. Foley beszédében úgy fogalmazott: a más bőrszínű emberek elleni támadások, a lincselések, az elkülönítés és a Ku Klux Klan felvonulásai, támadásai ma is elevenen élnek az amerikai emberek emlékeiben. Most is átérzik a faji megkülönböztetés fájdalmát. A diszkrimináció nem egyedi sem az Egyesült Államokban, sem Magyarországon. Minden országban hasonló problémákkal kell küzdeni, de összefogással csökkenthető az előítélet - tette hozzá.

April H. Foley, akinek budapesti diplomáciai megbízása április 7-én megszűnik, az általa díjazott liberális politikus munkásságát méltatva úgy fogalmazott: Mohácsi Viktória Európa szerte kiállt a romákért, küzdött a szegregáció, a sztereotípiák, a fizikai agresszió ellen, EP-képviselőként arra ösztönözte a tagállamokat, hogy indítsanak deszegregációs programokat. Megjegyezte, határozott fellépései miatt célpontja lett a támadásoknak, de az életveszélyes fenyegetések ellenére sem veszítette el elszántságát.

De nem ám! Hozta a formáját a díjátadón is:

Mohácsi Viktória a díj átvételekor úgy fogalmazott: "hiszek a békés egymás mellett élés lehetségességében, annak ellenére, hogy nem ez a magyar valóság. Ugyanis szembe kell néznünk az újraéledő náci eszmével, a fajgyűlölettel, azzal, hogy Molotov-koktélt dobnak cigány családok házára, ártatlan embereket gyilkolnak meg. "

"Ma Magyarországon van félnivalója annak, akinek más a bőrszíne"
- jelentette ki az EP-képviselő. Hozzátette, romának születni nem választás kérdése, és ma bátorság kell ahhoz, hogy valaki nyíltan vállalja származását. Ugyanis haragot, gyűlölködést szítanak a cigányság ellen azok, akik a sztereotípia hazugságaira építve, személyes tapasztalatok nélkül mondanak ítéletet embertársaik felett. Mohácsi Viktória a magyarokat és romákat összefogására szólította fel. Ne erősödjenek és ne terjedjenek a faji üldöztetések, közösen építsenek olyan egységes magyar nemzetet, ahol nem kell bátorság ahhoz, hogy mindenki az legyen, aminek született - mondta.

Vehetjük úgy is, hogy Viktória áldozatot hozott ennek érdekében. Az ő rendszeres szereplése, minden sajtót ellepő rosszindulatú nyilatkozatai, alaptalan vádaskodásai nélkül sokkal hamarabb fog megvalósulni az egységes magyar társadalom.

Szóval: köszönjük, Mohácsi kisasszony!

Reméljük, nem látjuk viszont pár hét/hónap múlva romaügyi miniszterként...

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr881039732

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kifordított ország 2009.04.02. 22:56:39

Mohácsi nem indul újra az EP választásokon!...na nem mintha bekerülne, de így már biztos: Mohácsi "Kisebbségi Jogvédő" Viktória nem indul újra a 2009-es EP választásokon. Köszönjük Viki roma és nem roma honfitársaink nevében! Mert akarva-ak…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rhod 2009.04.02. 08:38:11

"Ma Magyarországon van félnivalója annak, akinek más a bőrszíne"

nos, ez itt sajtóhiba. A mondat helyesen: "Ma Magyarországon van félnivalója TŐLÜNK annak, akinek FEHÉR a bőrszíne (és az értéktárgyai összege meghaladja az 500 FT/db-ot)" - Mohácsi Viktória

Amúgy meg ez jut az eszembe: "meghalt a cselszövő, nem dúl a rút viszály..."

rolika 2009.04.02. 08:41:10

hát ja, sok dolga lesz itthon mochácsi vésznek, kezdheti mindjárt a rohadék ombudsmannal, mert már őszerinte is van cigánybűnözés, és figyelmeztetni kell a lakosságot a veszélyre...

www.fn.hu/belfold/20090401/szabo_mate_figyelmeztetni_kell/

azért ez elég kemény

martonx 2009.04.02. 08:44:58

Faszkorbácsot Mohácsinak!

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.02. 08:48:37

Höh-hö, a szutykos cigány picsa kiesett az EP-ből, nem jutt neki több a mézesbödönből...
Remélem hamar kicsinálják őtet a Magyarországon tomboló náczifaschiszták, és soha többé nem látom a mocskos pofáját a tévében, interneten, sehol.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.04.02. 08:49:05

Hmm ennek fényében fura, hogy a távozó amcsi nagykövetasszonyt nem tüntették ki Feriék.

Hetfield 2009.04.02. 08:52:21

Nagyon komolyan félek, hogy itthon kap valami munkát a parlamentben :S

rolika 2009.04.02. 08:53:20

@Hetfield: miért azt hitted, visszamegy/elkezd DOLGOZNI??!

kill004 2009.04.02. 08:53:34

"Saját bevallása szerint azért nem indul, mert EP-képviselőként nem tud kellő intenzitású harcot folytatni a magyarországi szegregáció ellen, így inkább visszalép, és minden idejét ennek a nemes feladatnak szenteli."

Persze, én meg azért nem vagyok milliárdos, mert nem akarok.

Faxom! Ki se jutna.

Win Elen 2009.04.02. 08:54:32

Egy kicsit ertelmesebb, es nem a lo ket oldalarol (de inkabb csak az egyikrol) folytatott vita szivetmelengeto lenne, es nyilvan konstruktiv. Ha megint arrol fog folyni a beszelgetes, hogy mi felunk, es ezek a ciganyok az igazan veszelyesek, es... es... Az szerintem pont olyan korlatolt, mint a kisebbsegvedok - tisztelet a kivetelnek - minden problema gyokeret a tobbsegi tarsadalom ciganysag fele mutatott ellenalasaban valo megtalalasa. Deszegregalas. Ugyes lany ez a Mohacsi. Igaza is van. De a haz nem a teglakbol all. Kene alap is. A problema idehaza nem lesz megoldva, azzal ha minden nem cigany magyar allampolgar keblere oleli a cigany polgart. Csak meginkabb teret enged a ciganyok azon elemeinek, akik kulturalis, es egyeb ertekeikkel egy rendesen mukodo allam ellen vannak. Ellene, mert a dolgozokon alapulo rendszert nem epitik, csak gyengitik. Tobb frontos program kell, ami mindenhez hozzanyul szinte. Jo dolog a kirekeszto magatartas ellen hangot emelni. De akkor illendo lenne ezt mind ket oldalon, es nem csak erre alapozva tenni. Igy sajnos ez a szeker az arokbol nem fog semerre sem menni.
Mi kopkodunk, ok kopkodnek... Minden csupa nyal lesz. Fuj-fuj.

buckafej 2009.04.02. 08:55:08

Hát én arra lennék kíváncsi, hány család jutott Viktória segítségével rendes lakáshoz, hány tehetséges roma fiatal kapott ösztöndíjat, mennyi pénzt kalapozott össze nekik Brüsszelből.
Hogy ő jól járt azt tudom, de mit tett azokért akiket képvisel?
Azon kívül, hogy hülyeségeivel még inkább megutáltatta a romákat, és hiteltelenné tette magát és a többi vezetőt.
Menjen el Csenyétére, vagy Gilvánfára (100%) roma lakosság, és ott küzdjön a népéért, tettekkel, nem pofázással Brüsszelben.

Jim Raynor 2009.04.02. 08:58:06

"a roma gyermekek elkülönítése ellen fog harcolni"

megtanítja őket kultúráltan viselkedni, vagy mi?!

gixer 2009.04.02. 09:00:42

@buckafej: Szívemből szólsz, egyébként ha adakozott volna egy fillért is, már tele lenne vele a média

Hetfield 2009.04.02. 09:01:01

@Win Elen: Igazad van, de amíg a rendőröknek se szabad intézkedni velük szemben, addig mi mit csináljunk? Hallgassuk az ilyen mohácsikat?

Hetfield 2009.04.02. 09:04:52

@rolika: Nem, ilyen eszembe se jutott :D

elfogulatlan 2009.04.02. 09:05:42

Végre egy cikk, amivel teljesen azonosulni tudok. És tetszenek a kommentek is, mert többsége nem fröcsögés, csak a pozitív diszkrimináció elítélése.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.02. 09:06:54

Azért ismerjétek el, hogy az AFP fotó az ott van. Az SZDSZ brüsszeli angyalkája, Mohácsi Viktória.

Hetfield 2009.04.02. 09:10:25

@laspalmas: Amint megláttam, egyből Adblock -> Kép blokkolása :D

Kozika · http://www.k-1.hu 2009.04.02. 09:10:45

"ártatlan embereket gyilkolnak meg. "
biztos szegény Cozmára gondolt.

Win Elen 2009.04.02. 09:16:12

@Jim Raynor:

Igen. Ezt nem ertem en sem. Tiszta sor, hogy egy egeszseges tarsadalomban ilyen nem fordulhat elo. De ez moralis kerdes, nem alaptezis, amitol ha elter a mutato, eroszakkal is vissza kellene tuszkolni. Megkene nezni mi okozza. En nem mondom azt, mar csak a nagy szamok torvenye okan sem, hogy nem lehet esetleg rasszizmus is a hatterben, akkor, amikor elkulonitenek diakokat egymastol. De legtobbszor, ez pont a teljesen ellentetes (az akkor jellemzo) kepessegek, magatartas es kulturalis kulonbsegekbol fakad. Sajnos olyanok is bele eshetnek, akik amugy nem oda valoak lennenek. Igen ez mar a rasszizmus egyik jele. (de messze-messze nem a hitleri szinten, ezt kommunikalni nagyon karos, es a problemat ilyen felszinesen kezelni, pedig hosszutavon oda vezethet) A diakok hogy kulonbsegeik okan "ket csoportra" oszlanak, nem a borszin, hanem a viselkedes es kepessegbeli elteresuknek koszonheto. Az mas kerdes, hogy jol megfigyelheto kulso jelek is utalnak erre, a tapasztalatok alapjan, es innentol - ha valaki kicsit tanult pszichologiat tudja jol - az embernek konnyebb tajekozodnia. (ez lesz, lehet a rasszista magatartas alapja) De konyorgom, nem a borszin vagy a szarmazas az ok. Hanem a viselkedes, es ha valaki nem ilyen tipusu akkor is konnyen megpecsetelik. Ez ellen kell kuzdeni, nem azt csinalni, hogy kvazi osszemosuk a cigany szarmazasuakat a magyarokkal. Ezzel a sztereotipiakat fogjuk csak erositeni... Es a jok teljesitmenyet is rontani. Persze ez is arnyalt

Win Elen 2009.04.02. 09:20:33

@Hetfield: persze. En most csak az iskolapadnal maradtam. Illetve arra akarok utalni, hogy teljesen inpotens a tema kezelese a politikaban (is). Mi ne legyunk mar olyanok, mert az csaak a megerdemeljuk a vezetoinket mondast tamasztja ala. Pediig nem erdemeljuk.

Sztyopabá 2009.04.02. 09:22:55

Valószínűleg hamarosan kiderül, hogy ő is azért nem indul, mert megfenyegette a magyarok nyulai, vagy nyilai, terrorszervezet. Amúgy meg nem tudom eldönteni, örüljek vagy ne, nem fog Brüsszelben hazudozni, ami jó, de itthon fogja keverni a szart, ami rossz. Nem lehetne neki valami bodzást találni az Urál másik oldalán?

Hetfield 2009.04.02. 09:23:03

@Win Elen: Volt itt a Vastagbőrön egy cikk, egy iskoláról amit a mohácsi tesókája akar bezáratni. Most hirtelen nem találom, de Laspalmas talán kisegít, ha szépen kérem :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 09:26:06

@laspalmas: ezzel terveztem kezdeni. olyan klassz a kép, mintha Glória lenne Viktória fején. Igazán megható.

Köszönöm szépen! Mint ahogy Mohácsi képviselő asszonynak is köszönöm azt az fáradtságot nem ismerő, lelkiismeretes, minden körülmények között korrekt munkáját, és objektivítását, amellyel képviselte hazáját Brüsszelben!

Köszönjük Viktória!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.02. 09:26:15

Igazat adok Mohácsinak!

"Ma Magyarországon van félnivalója annak, akinek más a bőrszíne"

Mármint aki fehér ...

Virág et. 2009.04.02. 09:30:37

@rolika:

Most a témától (cigányok) teljesen függetlenül olvassátok végig azt a Szabó Máté interjút. Csak én érzem úgy, hogy kár volt bezárni az OPNI-t?

Ontológiai, persze. Az kimaradt a történetből, hogy a rendőrség szerint ő volt a felelős a koccanásnál. Ő a Micrájával :) szépen nekiment a bv-seknek. Ezért is fellebbez.

Eh. Hogy mindig a hülyéket kell pozícióba ültetni.

Hetfield 2009.04.02. 09:30:46

@laspalmas: Nagyon szépen köszönöm! :)

Nanehogymá 2009.04.02. 09:30:51

szegény mohácsi, elesik havi 1 gurugától.....

Nem gyüjtünk neki??? A végén ehen fog halni itthon a sok rászístá között..:D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.02. 09:34:46

@Hetfield:

Nincs mit igazán. :)
Jó, ha több szemszögből látjuk a dolgokat.

martonx 2009.04.02. 09:39:35

@Őrnagy Őrnagy: Most nincs pénz kitüntetésekre, válság van. :-)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 09:43:42

@buckafej: @gixer: asszem 2-3 hete volt egy kurva jó riport a SzemPont-ban: a település neve nem jut eszembe, de a lényeg: kb 90%-ban romák lakta település nyomor mindenfelé. 3-4 tanár (NEM OTTANIAK) összefogott, és egy olyan pofás középiskolát húztak fel egy családi házban, hogy az itt Pesten is elmenne. És mit ad Isten: kiscsoportos foglalkozás keretében úgy megfogták a dzsipókat, hogy az példaértékű. Van, hogy este VISSZAMENNEK BESZÉLGETNI a tanárokkal, rajonganak értük. Igaz, AKARNAK is tanulni, és mindegyiknek az a vágya (kérem kapaszkodni):
1: egyetem, vagy főiskola
2: egy jó állás.

Ja, a riport végén elhangzott, hogy aki jelentkezik felsőoktatási intézménybe ebből a suliból, azt NAGY TÖBBSÉGÉBEN FEL IS VESZIK!!!

Tényleg példaértékű volt a riport, jó volt látni, hogy van ilyen...

www.mtv.hu/videotar/?id=40330

Kb 17. perctől kezdődik a riport

Win Elen 2009.04.02. 09:47:51

@Hetfield: Igen ismerem a sztorit. Pont az ilyen demagog magatartas az, ami zavar ebben az egeszben. Ez nem WC pucolas, hanem komoly tarsadalmi kerdes. Illene ugy is kezelni.

Kampfer 2009.04.02. 09:47:54

Üdv Mindenkinek...!

Hehe... Ez egy szép nap! Süt a nap, pattannaka rügyek, véglény nem indul! És a hétvége is közeleg! Ha nem lennék szabin, akkor is boldogabban állnék neki javítgatni! :)
A mohácsivész shit nem indul, mert... Mert kitalált valami mondvacsinált indokot... Mert nem tudott eléggé harcolni a gaz nácikok ellen. Ez annyira hiteles, mintha a szar megmondaná, hogy nem tudott eléggé büdös lenni, ezért lelép. Pedig csak annyi történt, hogy nagymama lehúzta a wc-n...!
Szánalmas kis hazudozó véglény! Olyan, mint az egész pártja!
Azért titkon azt remélem, hogy egyszer csak rommá veri valami beszívott kancigány, hadd tudja meg, mi az igazi cigányisten! :)
Kampfer
(munkvera dögöljön meg!)

martonx 2009.04.02. 09:49:10

@laspalmas:

Ahogy elnézem nem mehet rosszul a Mohácsi családnak. Viktória EP képviselő, Erzsébet Alapítvány vezető. Gondolom faszán el tudják mutyizni az államtól, EU-tól lenyúlt pénzeket.

Win Elen 2009.04.02. 09:52:58

@Seduxen: Es van tobb ilyen kezdmenyezes is, es nem a jogvedok alnak, hanem vagy maganszemelyek, vagy polgarmesterek, vagy egyeb alapitvanyok mogotte. Nem pont ezzel kellene foglalkozni a Mohacsihoz hasonloaknak is? Baromi rossz uzenetet hordoz ez (is)

Kisangyal 2009.04.02. 09:54:56

Kíváncsi vagyok, mi lehet a háttérben és hogy mi lesz még... nem hiszem, hogy sokáig csendben maradna.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 09:58:12

@Win Elen: szerintem addig jó, amíg ezen kezdeményezésekre NEM TELEPEDNEK rá az ilyen mohácsihoz hasonló politikus-férgek. Szerény véleményen szerint, amibe magyar politikus belepofázik, azt már megette a fene...

Másrészt: mohácsi, kolor, farkas flóri, meg a többi hozzájuk hasonló szerintem nagy ívben szarik a romákra, az integrációjukra, meg a problémáikra. Dől a lé a különféle - semmilyen eredményt fel nem mutató - "roma-integrációs" programokból, a sokszor 15 perc hírnév is megvan, kilenemszarja, hogy mi van az egyszeri cigóval?

Kartal 2009.04.02. 09:59:18

Jó a kép: Szent Mohácsi... hogy száradt volna az apja f... (moderáltam és elhatárolódtam).
Folyóvíz és nagy kő a nyakába!

monstress 2009.04.02. 09:59:46

Nektek is tetszik a glóriája ezen a képen? :-D
A hírt nem tudom kommentálni, kivárom, míg megtudom, mi az a jobb hely, ahova leteszi a p... akarom mondani hátsóját...

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.04.02. 10:01:14

meglepődnék ha a szadi akár egyetlen képviselőt is képes lenne Brüsszelbe küldeni.

beleszolok 2009.04.02. 10:05:13

@martonx: Majd a tomlantos féle alapítvány kitünteti. Abba meg úgyis benne vagyunk mi is 3 milliárddal, nem?

beleszolok 2009.04.02. 10:07:41

@Seduxen: Na ilyen kezdeményezéseket kellene támogatnia pénzzel, a kormánynak. De szigorúan _csak_pénzzel_, mert ha oda a "szakértelmükkel" beteszik a lábukat, akkor vége.

bellone 2009.04.02. 10:08:01

TGM után már az állampolgári jogok országgyűlési biztosáról is kiderült, hogy rasszista.
Szabó Máté (monnyon le):
"Nemrég beszélgettem egy cigány önkormányzati képviselővel és egy kriminológussal. Ebből a beszélgetésből kirajzolódott a kimondhatatlan: a „cigánybűnözés” profilja. Ez a megélhetési bűnözés sajátos fajtáit jelenti: a színesfémlopás és -gyűjtés, a megélhetési célú termény- és eszközeltulajdonítás a biciklitől az anyacsavarig. Másrészt itt gyakori a kollektív elkövetés, egy kollektivista társadalmi, szinte törzsi csoportról van szó, szemben a magyar társadalom nagymértékű individualizáltságával. A kollektív erőszak az a szituáció, amikor a felelősség teljes mértékben megszűnik: ismert ugye az olaszliszkai lincselési eset. Én azt gondolom, hogy ez a fajta bűnözés nem tekinthető csupán adatvédelmi és kisebbségi kérdésnek, az államnak van egy bűnmegelőző funkciója, és van az erőszakszervezeteinek is. Na most, ha van egy bűnmegelőző funkciónk, amit felvállalunk, akkor, ha látjuk a bűnöző profilt, arra figyelmeztetni kell a lakosságot, és világosan nevén kell nevezni. Én nagyon örülök, amikor a kisebbségi biztos és az adatvédelmi biztos bilaterálisan meg akarják oldani a kérdést, de ezt a többségi biztos, azaz jómagam nélkül nem lehet. Mert a magyar társadalom többségének az az érdeke, hogy ha fenyegeti valamilyen specifikus bűnözői csoport, akkor arra hívják fel a figyelmét."

Win Elen 2009.04.02. 10:10:57

@Seduxen: Egyetertek. De nem igy kellene legyen. De ha nem igy lenne, nem lenne vastagborse... az meg azert elszomoritani :)

eszkep 2009.04.02. 10:12:31

Mohácsi Viktória országromboló "teljesítménye" csak Gusztos Péterhéez, vagy a tatárjáráshoz hasonlítható. Szerintem csak akkor örülhetünk, ha többek társágában megkezdené 15 éves börtönbüntetésének letöltését.
April H. Foley-t meg el lehetne vinni egy vidéki tanulmánykörútra, - mondjuk Ózdra, vagy Miskolcra - esetleg ott kirakni egyedül az utcára és "ottfelejteni"...

f.m.j. 2009.04.02. 10:15:03

Én egyszerűen nem értem, hogy miért lenne szegregáció, ha egy tiszta cigányok lakta faluban, tiszta cigány iskola van? Kétdimenziós ló esete...
Pedig a riport/kezdeményezés nagyon tetszik, benne vagyok, csak történjen már valami :)
Mohácsiékról meg annyit, hogy én nem látom különösebben okosnak, intelligensnek (finoman szólva) mert okos ember képes a másik szemén keresztül is látni, hiányzik belőle az empátia (Cosma-ügy) és betanult frázisokat lök, melyeknek lehetőleg minden második szava legyen a "diszkrimináció", "szegregáció", "náciveszély" stb... saját gondolata nincs... elborítja a szemét a véres köd, mely akkor települ rá, amikor a magyarokról beszél. ki is a kirekesztő, fajgyűlölő? Na jó, túl könnyűt kérdezek...:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 10:21:16

@Win Elen: tudod mit!? Én valahol örülnék, ha nem lenne Vastagbőr... Már bocs, T. Szerkesztőség!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 10:22:39

@beleszolok: ismerve az oktatáspolitika "felsővezetésést": hillerhaver, arató, etc-etc... asszem nem vállaltál nagy rizikót a kijelentéseddel :))

Hetfield 2009.04.02. 10:22:40

@Seduxen: Örültünk, hogy befértél szűk köreinkbe! Ég Áldjon! :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 10:23:54

@Hetfield: milyen szűk kör? nemteljesenérteni... 'nó inglész' :)))

z666 2009.04.02. 10:24:55

Ha találkozom vele, nem azért fogom agyonverni, mert 5 éve mocskolja a magyarokat Brüsszelben, nem azért, mert az uszításai folyamán jópár magyar embert öltek meg a cigányok, nem azért a milliárdokért, amit tőlünk közvetve és közvetlenül ellopott, nem azért, mert a fél ország cigány terrorban él az ö közreműködése miatt is....
Hanem kizárólag azért, mert egy TETVES, BÜDÖS CIGÁNY! Csak rasszizmusból!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.04.02. 10:25:56

bellone: Te vagy a náczi, amikor ilyeneket idézgetsz!

Nincs olyan, hogy cigánybűnözés, még a ff helyesírás ellenőrzője is aláhúzza pirossal! Kell ennél több bizonyíték?!?

Hetfield 2009.04.02. 10:28:21

@Seduxen: A legnáczibb nácziak közé :)

@Félkupica_Fehér_Főnök: Írd kötőjellel ;-)

f.m.j. 2009.04.02. 10:34:53

Azért az egy picit ijesztő mondat volt számomra, amikor valami ilyesmit mondott a riprter, hogy "horvát falu volt régen, ma már csak cigányok lakta falu"- valami ilyesmi volt a lényege. Hova lettek a horvátok? Miért mentek el? Biztos durva, de nekem Sámsoly ugrott be, mindegy, ha így is volt, most a fiatalok tanulni akarnak, és nem "bodzázni", meg vasazni...:)

reality 2009.04.02. 10:36:49

No, nem kell félteni a drága képviselőasszonyt! Van egy klán, aki majd kisegíti (ezt már régebben is linkelték):
www.rimaszombat.polgarinfo.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=6326
és még
www.mno.hu/portal/623428

dzsenerésön 2009.04.02. 10:42:23



ezt az idióta uszító nőt, ki képezte őt ki erre a feladatra? vagy alapból ilyen degenerált a barma, komolyan.
Hihetetlen, az ilyennel még beszélni sem lehet. Nálunk a faluban a romákkal semmi baj nincsen és nem is bántja őket senki, totál nincsn semmi félnivalójuk. Mindegyik csinál valamit: van aki dolgozik, és van aki nem, de többnyire igen. Tudom ez álomország tengerpartja, de igaz. Néhány éve főleg vidéki cigánycsaládokkal voltak balhék, de nem telepedtek le, nem szeretjük a problémát. Tudom, amit leírtam nem jellemző az ország 99%-kára, de létezik.

Agyalap 2009.04.02. 10:42:40

Ha már annyit beszélünk a gyűlöletbeszédről - nem alkalmazható ez szeretett kisebbségi jogvédőink kirohanásaira is?

dzsenerésön 2009.04.02. 10:43:47

@dzsenerésön: 99%-ára, bocsesz, csak a csinovnyiknak sok a dolga

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.04.02. 10:44:10

Mohácsi visszavonulása mögött egyértelműen a magyarok nyulai állnak, úgy megterrorizálták szegényt azzal az azerbajdzsánban készült felvétellel, amit e-mailben kapott, hogy még beszélni sem mer róla, ezért kellett kitalálni ezt az átlátszó indokot!

De még nincs veszve semmi. Friss értesülések szerint az új ep-képviselőjelöltünk nem más, mint KOLOR maga, ő a hatalmas demokrata csodafegyver, ő lesz a 200.000 +1.-ik szavazó, és ő hozza el brüszzelből a szolidaritást! :o)

Plutonic 2009.04.02. 10:54:40

@Hetfield: Amint megláttam, egyből Adblock -> Kép blokkolása :D"

:))))))))
Majd akkor örüljünk, ha itthon sem fogja kavarni tovább az indulatokat....

@Seduxen: Szia Sedux! :))

Carl Lazlo, Esq. 2009.04.02. 10:55:31

@Rhod: Baszki. Pontosan ez jutott eszembe.

martonx 2009.04.02. 10:57:21

@reality: nahát, hogy nem lepődök meg ezen.
Azt is le merem fogadni, hogy a felvett millióknak talán ha egy töredéke jutott el a rászorulóknak.

Gyuri776 /Bajnai/ Gordon Freeman 2009.04.02. 11:29:00

Hát ilyen nővel e? Olyan mint egy vámpír...

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.04.02. 11:47:19

félig OFF:
index.hu/bulvar/2009/04/01/27_ev_borton_a_brutalis_ozdi_gyilkosoknak/
Elég kevés... és azt is elhéderelik az "egyetemen". Pedig... kőfejtő, réz-, szén-, uránbánya: hasznosan töltenék az időt.
ON.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 11:48:07

@Plutonic: helló. tegnap azért megkaptuk a magunkét - búcsúzóul - Bezutól, mi? Még sem minden papsajt, néha papszar is :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 11:50:58

@misikeh: kevés. én az agyonverőnek letöltendő életfogyt, a társának meg 20-25 között.

kár, hogy nincs halálbüntetés. aki ilyet követ el, annak kötél. ha és de nélkül....

Plutonic 2009.04.02. 11:54:23

@Seduxen: Megkaptuk bizony... Utána azon töprengtem, hogy milyen fura ez az élet.
Annyira tipikusan magyar volt a tegnapi csalánra hugyozás, hogy szinte fájt.
Egymásnak esünk, mint az eszetlenek és észre sem vesszük, amikor valaki máshogy csinál valamit.
Vagy észrevesszük, de figyelmen kívül hagyjuk.
Nagyon jól jellemzi a magyar ember ezen mentalitását. :(((
Hála az égnek, azért van más oldal is, amire azért lehet támaszkodni! :)))
Csak azt tudnám, hogy miért nem látták a srácok, hogy tényleg nem az történik, amit ők odaláttak???
De legalább mi értettük egymást és ez azért megnyugtató. :)))
ha másért nem, akkor azért, mert nem egyedül vagyok hülye! :DDDDDD

f.m.j. 2009.04.02. 11:59:18

@Plutonic: @Seduxen:
Inkább kérdés, mint "válasz": miről van szó?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 12:04:10

@fmj: tegnap - naivan azt hittem legalább is, hogy - jót vitatkoztunk Bezuval (de KOMOLYAN). Na a vége ettől függetlenül az lett, hogy kiscsoportos atkák vagyunk, és ezen a blogon nem lehet értelmes vitát folytatni, etc-etc...

@Plutonic: így van mindketten helikopterek vagyunk :)))

Ettől függetlenül fenntartom, hogy jó kis vita, vagy inkább beszélgetés volt. Egy kicsit meg lehetett ismerni a VÉLEMÉNYÉT. És ez nála nagy szó...

Plutonic 2009.04.02. 12:12:40

@fmj: Sedu nagyjából összefoglalta, de elolvashatod a lánchíd rádiós posztban. :)
@Seduxen: :))))
Így van, helikopáterek. :)))
Osztom a véleményedet maximálisan és örülök, hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel.
És akkor is riszpekt Neked, ha csípi ez bárki szemét, ha nem! :DDDD
Tartom magamat ahhoz, hogy legyünk inkább MAGYAROK, ne csak magyarok...
Érted, ugye? ;))

Plutonic 2009.04.02. 12:15:15

Én ezt szeretném.


Alföldi Géza

Magyar ember

Légy óvatos, mint a róka,
Tiszta, mint a fehér rózsa,
Mint a tigris, olyan bátor,
Hűséged vedd a kutyától,
Szelíd, mint az őzek népe,
Gyors, mint a sas repülése,
Szorgalmas légy, mint a méhek,
Nemes, mint a telivérek,
Fáradatlan, mint a hangya,
Erős, mint a medve mancsa,
Derűs, mint az ég tavasszal,
Olyan lágy, mint lágy a hajnal
Egyenes, mint az a nyárfa,
Vidám, mint a lepke tánca,
Nyílt, akár a nyári rózsa,
Nótás, mint a rét rigója,
Jó, akár a búzakenyér,
Liliomként buja fehér,
Merész, mint merész a sólyom,
Hangod, mint a gerle szóljon,
Nyugodt, mint a békés tenger,
Egy szóval, légy: magyar ember

bazs1 2009.04.02. 12:18:05

Milyen fajgyűlölet? Hol? KUSSOLJ MÁR TE BÜDÖS CIGÁNY!!

bellone 2009.04.02. 12:25:06

@martonx:
Már a vastagbőrön is van róla post... A kórus már próbál valahol, estére jön az össztűz. Monnyonle, monnyon le!

reKorrekt 2009.04.02. 12:29:12

"van egy álmom"

- előrehozzott választások jönnek
- Fidesz, Jobbik, mszp jut be
- Fidesznek csak a Jobbikkal lesz meg a 2/3-a
- nem jut ki cigány az EU parlamentbe
- így talán eloszlik az a tévhit az Európán kívüliek fejében hogy 'magyarok = cigányok' (Mexikóban pl. ezt hiszik)

pógárjenő 2009.04.02. 12:50:37

Erre lenne patronotok megcsinálni? Nem kell örökössen Selmeczi kisasszony muffjáról álmodozni!
Vagy a Viki vagy a Kósáné! Na jó esetleg még szóba jöhet az Ildikó is.......

z666 2009.04.02. 12:56:43

@[Korrekt]:
"nem jut ki cigány az EU parlamentbe"

Az nehéz lesz, hiszen a fidesz ep-kampány arca járóka lívia, aki 7. a listán...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 13:12:09

@pógárjenő: NEM Selmeczi a cekcuális vágy tárgya. Pelczné az :))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.02. 13:39:54

@Seduxen:

Hidd el, Sedu, mi is szeretnénk egy normális Magyarországon élni, ahol okafogyott lenne a Vastagbőr-blog. De erre mostanában esélyünk sincs.

pógárjenő 2009.04.02. 13:45:41

@Seduxen: Bocsika de nekem mindeggy, minden fideszes muff narancs szagú......

bellone 2009.04.02. 13:56:58

@[Korrekt]:
A mexikói ungarókat Ferenc Jóska telepíttette ki tudtommal, persze egytől-egyig kisebbségiek voltak. Azóta az ungaró ott valóban cigányt jelent, viszont ezek szerint kiegyeznünk sem kellett volna...:)

krtek 2009.04.02. 15:37:24

Az ilyen férgek miatt gyűlöli meg a cigányokat az is, aki régebben toleráns volt velük...

És ezek a , antirasszistát játszó, hitvány, megélhetési élősködők "munkássága" miatt tartanak cigányként számon minket külföldön...

Köszönjük!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.02. 15:59:37

@pógárjenő: tapasztalat???

és akkor az maszopos muffok - gondolom - szegfű-szagúak.

De mi van az MDF-el? A szadeszes muffok meg galamb-szagúek, vagy mi?? :))))

Horizont 2009.04.02. 19:12:31

Az nagyon fájna ha ez a nő bármikor is bármilyen "csúcsra" elérne:(
Ne má...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.04.02. 19:13:15

Mohácsi valóban díjat érdemel, mert azon dobogósok közé tartozik, akik a lehetõ leggusztustalanbb, legalávalóbb módon keltették - az adófizetõk pénzén -. rossz hírét hazájuknak. Ez ténykérdés.

Sajnos priváti csatornán van szerencsém sokat tudni errõl az undorító, beképzelt, saját "népét" valójában mélységesen és arrogánsan megvetõ buta rémrõl. Azt hiszem, egy náci rezsimtõl mégsem bõrszíne miatt lenne félnivalója, hanem azért, mert húgyagyúsága miatt eliminálják.

Nem kis ellenszenvvel mondom: amit a magyar cigányoknak ártott, annak alapján meg is érdemelné.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.04.02. 20:14:42

@Win Elen: . Ugyes lany ez a Mohacsi. Igaza is van


tehát itt ölik a cigámnyokat azért mert cigáynok?
így gondolod?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.03. 15:56:43

@martonx:

Még ha csak milliók lettek volna, de ezek milliárdok!:-/ Ugye, Borovszky Tímea?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.03. 15:59:54

@[Korrekt]:

Ez azért vicces, mert az USÁ-ban a mexikóiak a helyi cigányok.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.03. 16:01:45

@z666:

És akivel mellesleg semmi baj nincsen. Tőlem olyan származású ember megy ki az EP-be, amilyen akar, csak legyen tisztességes képviselője Magyarországnak.

Swinger Attila 2009.04.03. 18:27:33

Nem értem, mit akar. Erdélyi magyarként mi mindig a szegregációra törekedtünk. Például otthon én megmondtam, hogy román gimnáziumba nem vagyok hajlandó járni, mert nem akartam románokkal egy iskolába járni. Elég volt az életben belőlük, nemhogy még a padtársam is legyen. Csak a baj itt nem a szegregácóval vagy a deszegregációval van, hanem az otthoni mintával. Vagyis azzal, hogy abba nőnek fel nemzedékek, hogy látják, a szüleik nem dolgoznak. Ez 3-5 évesen rögzül.
A szegregációról pedig annyit, hogy igenis kellenek cigány iskolák, saját tananyaggal. Én se szívesen tanultam volna a dáko-romai kontinuitást... Saját kultúrájukat kell tanítani, lehetőleg saját fajtájukbeli tanítóval. A tanulást kell megszeretetni velük, és lehet, ha már elmegy iskolába a lurkó, akkor jobban érzi a sajátjai között magát. És ha sokat jár a suliba, ahol saját fajtájabéli tanár szigorúan fogja, akkor lehet még meg is szereti a tanulást. sok a lehet... De a szegregáció nem hülyeség

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.03. 18:39:59

@Antikommunista:

A 22-es csapdája ott kezdődik, hogy cigány tanárok is csak úgy taníthatnak, ha megvan hozzá a diplomájuk, tehát ha járnak iskolába. A diplomás cigány pedagógusok száma pedig fordítottan arányos az iskolaköteles, problémás helyzetű cigány gyerekekével.

Swinger Attila 2009.04.03. 19:48:42

@Mj: Hát ja, az erdélyi magyarságnál ez nem probléma, igaz, dehát valahogy csak megoldást kell találni és szerintem ez a járható út. Szigorúbb szabályokat kell hozni a kiskorú testi, szellemi, lelki veszélyeztetésére, ha kell, ki kell emelni a környezetéből, és szocializálni. Hosszadalmas lesz, de Magyarországnak nincs más útja, ha nem akarja, hogy Macedónia szintjére sülyedjen. Sajnos. Mit Magyarország? Egész kelet-közép európa problémája

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.03. 20:28:40

@Antikommunista:

Az a gond, hogy hiába jelentené fel a pedagógus a gyerek szüleit annak veszélyeztetése miatt - már így is lennének szigorú szabályok -, ha semelyik hatóság nem védi meg attól, hogy összeverjék vagy megkéseljék.:( Regényeket írhatnék a magyar köz- és felsőoktatás tarthatatlan helyzetéről, de most mennem kell kocsmázni.:)

Corry 2009.04.04. 11:01:14

Laspalmas, én a poszt címével vitatkoznék.
Szerintem még soxor fog szerepelni a hölgyemény.
Ha nem mint EU képviselő, akkor a demokrácia által elnyomott parlamenten kívüli kisebbségként fog megszólalni a nyugati sajtóban.
Ugyanúgy, mint ahogy a parlamenten kívülről fognak hisztizni remélhetőleg a párttársai is.

süti beállítások módosítása