Skip to content


       Szűrés lista

Demszky vs. Hír TV

A Veres vs. Hír TV klasszikus deathmatchek után (istenem, micsoda csaták voltak) új klasszikus van születőben! Veres Jani ugye már csak a "keleti kapcsolatokért felelős kormánybiztos" (mu-ha-ha, kurva kemény lehet a meló, az elvtársak ilyen "állásokkal" fogják be egymás száját!), már nem méltó ellenfél!

A HírTV új kedvence Budapest főpolgármestere, a sértődős-hisztis Demszky. Nem is értem, ilyen feszült belpolitikai és fővárosi helyzetben, mikor az SZDSZ a létéért, hogy merik odanyomni a mikrofont az orra alá? 

1. menet:

A klasszikus "lépjen távolabb tőlem, mert feljelentem, hogy megsérti a magántitkot".

 

2. menet

Mi a vélménye Kivágóné volt III/II-es jelöléséről?

"Én nem tartom helyesnek, hogy Magyarországon egy ilyen propagandisztikus tévéállomás működik." 

Szönyű, ezek a tolakodó kérdések, ugye Gábor? Milyen jó is volt 1989-ben, nem? Se internet, se blogok, se magántévék, csak a Népszabi, a Népszava, a Magyar Televízió meg a Kossuth Rádió...

 (A videó a Kifordított ország blogról van)

Címkék: demszky

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr951095224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.04.30. 13:11:59

Szeretnék még egyszer gratulálni a tojást dobáló úriembernek,bár már múlt hét pénteken egy kézfogás keretében személyesen is megtettem irányában.
Ha pénzbüntetésre ítélik én is hozzájárulok a kifizetéséhez.
demszky mostantól meg csak demszkidiot.

szabogyula 2009.04.30. 13:13:17

@fmj:
Képzeld milyen ciki lett volna : 66 igen .
Ezuton köszönet a jobboldaliaknak is .....

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.04.30. 13:13:31

Szar a riporter. Miután az első mondata Demszkynek, az, hogy nem nyilatkozik, majd 3 percig mondja a dolgait, tuti azt mondtam volna a riporter helyében, hogy "köszönöm a nyilatkozatot..."

szerintem, ott összeomlott volna...

mind2 (törölt) 2009.04.30. 13:15:20

@Jack/rendetteremt/: Nekem a " vedd úgy, hogy megdobtalak " szöveg is tetszik. Benne van honunk összes abszurdítása :(

Egyébként a HírTv-t ezek szerint betiltatná ? Ezek szerint igen. ...................

f.m.j. 2009.04.30. 13:20:39

@ostoba 8o: értsük már meg végre, hogy nincs másik oldal! Nincs olyan, hogy jobboldal, egyszerűen nem létezik, a valóságban nem! Ennyire hülyék vagyunk, hogy még reménykedünk, de miben?

f.m.j. 2009.04.30. 13:24:47

@mind2: én nem utálom a Hírtv-t, a Célpontot kifejezetten csípem, de nagyon hiányolom, hogy fideszes gazemberekhez nem nyúlnak, pedig bizonyára akad köztük jócskán, aki elvtelenül lefekszik. Nem mentség, hogy a szocik, szadeszosok nagyobb gazemberek.

szabogyula 2009.04.30. 13:27:02

@Jack/rendetteremt/:
Én is hozzájárulok. Szóljál.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.30. 13:35:36

@fmj:

A riportnek ez a dolga. Keménynek és rámenősnek kell(ene) lennie. Ahogy az USA-ban. Sajnos ittjon még mindig csak mikrofonállvány a riporter a politikus előtt.

Persze, az lenne a szép, ha a Hír TV a Fideszes politikus arcába is így tolná bele a mikrofont, de ez csak szép álom ....:-(

eszkep 2009.04.30. 13:36:47

@fmj: nem tudom, tisztában vagy-e vele?
Közszereplőnek törvényben rögzített tájékoztatási kötelezettsége van az országos médiumokon keresztül. Tehát amikor a főváros polgármestere (közszereplő) nem nyilatkozik a HírTV-nek (országos televíziótársaság), akkor törvényt sért!

Dr. Kix 2009.04.30. 13:38:00

Ezek a videók a Hír TV-re nézve legalább olyan blamák, mint Dembinszkire nézve. Csak egy kicsit távolabbról kellene nézni.

eszkep 2009.04.30. 13:39:00

@jozicsenko: ez sajnos tökéletesen igaz!

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.04.30. 13:39:05

@mind2: Hehe..ezen jót mosolyogtam..virtuális tojásdobálás live.. :-)
@ostoba 8o: Okés.. :-)

eszkep 2009.04.30. 13:40:55

@Kix: szeretnélek téged is emlékeztetni a közszereplők törvényben rögzített tájékoztatási kötelezettségére.

szabogyula 2009.04.30. 13:42:32

Várjál . Mi lesz itt, ha magánkézbe adják a sebességellenőrzést ?
Hú ! Lesz ám itt rend !
/ Bocs de a parkolásról jutott eszembe /

f.m.j. 2009.04.30. 13:42:34

@zero: de nem voltak azok sajnos
@eszkep: miért úgy tűnt, hogy Demszky mellett vagyok? Egyébként igen, tisztában vagyok vele (ha már ilyen lekezelően fogalmaztál)
@Kix: na, valami ilyesmit próbáltam megfogalmazni, az én hibám, hogy talán félreérthetően sikerült

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 13:43:26

@eszkep:

Ennyi erővel ha megkérdezi a riporter, hogy milyen állagút produkált reggel a kis helyiségben, meg kellett volna mondania, a Hír TV-nek meg kötelessége lett volna ezt leadnia.:P Azért ez így, ilyen formában nem mindig igaz.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 13:44:33

@Kix:

Szerintem rossz volt a riporter, sokkal jobban megszorongathatta volna a kérdések monoton ismételgetése helyett.

f.m.j. 2009.04.30. 13:45:00

@eszkep: és akkor megint csak miért nincs következménye a jogsértő magatartásának? Nem inkább Demszkyt kéne figyelmeztetgetned, mint pl.engem, sima kisembert? :)

f.m.j. 2009.04.30. 13:48:29

@zero: a Krakkóéknak meg hiába lennének kemény kérdéseik, velük meg szóba se állnak..., és mielött lecsesznél :), nem értek vele egyet

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 14:03:21

@Mj: a tököm se tuggya. abszurdisztánt ismerve, egyáltalán nem elképzelhetetlen, hogy NEM fake...

Tapmancs 2009.04.30. 14:08:24

@zero: hát ja, még felfoghatatlanabb.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.30. 14:10:21

pógárjenő

elég a zsidózásból

pógárjenő 2009.04.30. 14:11:59

@zero: értettem, bocsika de csak idéztem.......mellesleg nem is vagyok nácik csak egy picit!

pógárjenő 2009.04.30. 14:14:12

@Seduxen: balogh artúr.

Most nem tudom hogy most ez az artúr a hentes vagy a sahter?

pógárjenő 2009.04.30. 14:26:22

@Seduxen: köszike, asszittem hogy ez a kovács pifftike, nahát micsoda bunkó vagyok, beállhatnék tehénnek a szadesz bulin.......

pógárjenő 2009.04.30. 14:28:10

Mellesleg miatököm az a fake? Má bocsicika!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 14:34:34

@pógárjenő:

Kamublog, áloldal, pszeudoszemélyiség, ilyesmi...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 14:35:36

@pógárjenő: kamu, hamis. csak tudod ez olyan trendi kifejezés :)

pógárjenő 2009.04.30. 14:38:40

@Mj: @Seduxen: köszicike efftásak, lassan kezdek művelődni mint a kóbázs a sütőbe.....

postabelyeg 2009.04.30. 14:38:44

Történt már olyan, hogy Demszky valakit megütött?

pógárjenő 2009.04.30. 14:43:18

@postabelyeg: valamelik feleslegének eltőrte az pofacsontját, a harmadik vagy a negyediknek, a franc tuggya!

derelyegrádi szellem 2009.04.30. 14:44:17

@postabelyeg:

Igen. Egyik barátnőjének egy jól irányzott öklössel eltörte az orrát. Emiatt (súlyos testi sértés) eljárás is folyt ellene.

Barese 2009.04.30. 14:47:10

Azt hiszem Churchill-től származik: A liberálisoknak nincsenek elveik, csak érdekeik.

derelyegrádi szellem 2009.04.30. 14:50:29

@Seduxen:

Emlékeim szerint nem, de ez még a szocializmus alatt történt.

@Barese:
ha W. Ch.-tól akkor így: Angliának nincsenek barátai vagy ellenségei, Angliának érdekei vannak.

Projectelf 2009.04.30. 14:52:53

Ne sércsed meg a magántitkot e!!

Barese 2009.04.30. 14:55:04

Ezt minden ország így is gondolja. Clinton: Ami jó a Boeingnek, az jó Amerikának. És CIA segítségével le is nyúltak egy x milliárd dolláros repülőgépüzletet a franciák orra elől. Mindenki védi az érdekeit. Minket kivéve...

postabelyeg 2009.04.30. 14:56:02

@derelyegrádi szellem:
Megtaláltam, de szinte semmit se írnak.
1979. december 31-én Demszky súlyos testi sértést követett el: utólagos magyarázata szerint "jogos önvédelmi helyzetben, maga és a szülei értékei védelmében" eltörte egy nő (F. E.) orrcsontját".

eszkep 2009.04.30. 14:57:05

@Mj: tájékoztatás kötelezettsége a hivatalával összefüggő kérdésekben van a közszereplőnek.

eszkep 2009.04.30. 14:58:34

@fmj: ha lekezelőnek tűnt bocsánat, nem annak szántam.Ez a törvényi kötelezettség sajnos nincs a köztudatban.

eszkep 2009.04.30. 14:59:47

@fmj: Na ez egy jó kérdés!
Bár az alkotmánybíróság is már jó pár éve kimondta, hogy a kerékbilincs használata alkotmányellenes.

eszkep 2009.04.30. 15:01:12

@zero: "Persze, az lenne a szép, ha a Hír TV a Fideszes politikus arcába is így tolná bele a mikrofont, de ez csak szép álom"

Az ilyen kijelentésekkel azért várjuk meg, amíg a FIDESZ lesz "helyzetben". Egyébként erre én is kivámncsi leszek! (Várható-e kormányváltás utána HirTV műsorszerkesztésében változás?)

f.m.j. 2009.04.30. 15:13:34

Bár még csak az elejét olvastam el, azért az elképesztő, hogymegint az emberek a hibásak, hogy milyen tájékozatlanok atekintetben, hogy mit is csinálhattak az egyes csoportfőnökségek a pártállami időkben :):):)
Ez a nő is illk a sorba, tiszta sor :):)....

www.mno.hu/portal/633424

pógárjenő 2009.04.30. 15:14:38

@eszkep: na maj' ha gyün a patás meglássátok lesz itten kánoán.....aranyhajó, ezüstszőllő, uránbánya.....bóóófff!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 15:14:49

@postabelyeg: kövezettek meg, de gáborunknak én is szívesen "átrendezném" az arccsontját... egy kurva nagy péklapáttal...

Véraláfutás 2009.04.30. 15:20:09

@Tapmancs:
Egy alternatívájuk volt: Tarlós... na én arról a jóemberről se hallottam még jót :D
Mint a régi szép időkben, van választás csak mindkettő szar. Gondolom ezért inkább a jólakottabra voksoltak, talán kisebb a zsebe, vagy ebben hittek a fővárosiak.

Tündér_Lala 2009.04.30. 15:28:29

Azért az tetszik, hogy Kivágóné azt mondja
- "Hecc kampány indult ellenem"
Nem is tudtam tovább olvasni. Brávó.....

Dr. Kix 2009.04.30. 15:37:30

Csak annyit akartam mondani, hogy a HírTV annyira igyekszik lejáratni Demszkyt, hogy közben az sem érdekli, hogy magát járatja le.

Ennek semmi köze, sincs ahhoz, hogy Demszky nyilatkozik-e, vagy sem. Ezt a részét pont lesz@rom. Ha nyilatkozna is, úgyis csak hazudna, mint minden politikus. Úgyhogy ez a része épp mindegy.

derelyegrádi szellem 2009.04.30. 15:38:17

@Tündér_Lala:

Nekem kivágónéban az tetszik a legjobban (a III/II.-es múlt mellett), hogy ő Soroksáron a Létminimum Alatt Elők Társaságnak az elnöke (legalábbis ő ezt állította magáról). Havi 1 milliós jövedelemmel, valamint egy becslésem szerint egy olyan 150 millás házzal.

Na ezt überelje bárki bőrvastagságban.

f.m.j. 2009.04.30. 15:39:01

@Tündér_Lala:

Igen, undorító fíreg ez is, de hát tudtuk ezt eddig is, nincs min meglepődni
Pedig már annyira vágyom egy kis meglepettség érzésre :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.30. 15:41:58

LOL !!!

Megvan a Nap Nyilatkozata by Gusztos Petya!!!

www.hirszerzo.hu/cikk.a_szelsojobboldali_elefant_bejutott_a_demokratikus_porcelanboltba.106692.html

Jövő héten mindenképpen visszatérünk rá ....!!!!

f.m.j. 2009.04.30. 15:42:03

@derelyegrádi szellem: az az ő háza volt az kis rezidencia? A rohadt életbe, megint nem sikerült meglepődni, csak a keserűség marja mán szét az ember lelkit... :)

f.m.j. 2009.04.30. 15:42:56

@zero: ez azt jelenti, hogy 3 napig nem lesz poszt? Nemáááá....

derelyegrádi szellem 2009.04.30. 15:47:54

@zero:

feltétlen!

@fmj:

képzeld ma Mo.n havi 1 milliás jövedelem és egy iylen ház a "létminimum" alatt van. Mondta is a feco, hogy nagy és stabil itt a jólét. :-)

f.m.j. 2009.04.30. 15:53:10


"Ugyanakkor a kommunista Magyarországon a csempészések felügyelete sem lehetett hálás feladat. Az ország területére a magyar háztartások korszerűsítését szolgáló, tartós fogyasztási cikkekre a nyugati utakhoz és valutához korlátozottan hozzájutó, egyszerű magyar állampolgárok leginkább úgy tehettek szert, ha ezeket a termékeket a vámhatóságot kikerülve becsempészték Magyarországra, mivel a vámot nem tudták volna kifizetni. A Kivágó családnak ilyen trükkökkel feltehetően nem kellett foglalkoznia, hiszen információink szerint a politikus férje, Kivágó Iván György fénykorában sikeres külkereskedőként kereste kenyerét."

Tehát ha vki véletlenül átsiklott volna az mno-ban megjelent cikken, annak itt van ez a kis csemegeadalék, álljunk meg egy pillanatra, és azért érezzük át....

Mit akar még?

pógárjenő 2009.04.30. 15:56:49

@zero: nem akarok antiszemitázni de ez a gustos egy nagy szartalicska, asszem!

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.30. 16:06:24

@fmj:

Én is szeretném ünnepelni a Munka Ünnepét :)))

meg amúgy is, senki sem netezik hétvégén és prios betűs ünnepen ...:)

Liberté__73 2009.04.30. 16:10:27

@eszkep:
ezt a törvényt lécci majd ha lesz ráérő időd nevezd meg pontosabban
én túrom itt a Complexet de nem találom

Liberté__73 2009.04.30. 16:12:40

@eszkep:
"Az ilyen kijelentésekkel azért várjuk meg, amíg a FIDESZ lesz "helyzetben"."

eléggé helyzetben van az önkormányzatok 2/3-ában, nem?

Tapmancs 2009.04.30. 16:18:36

@Véraláfutás: Lehet, bár én a Demszkinél rosszabbat nem tudok elképzelni.

gidabiga 2009.04.30. 16:24:31

@zero:

és ezek ezt komolyan is gondolják, amit nyilatkozgatnak?

kríípsz · http://tdyweb.wbteam.com/Drabik.htm 2009.04.30. 16:25:32

Ejj de gusztusos sztory
Eszembe jutott Tomcat leleplező-csuklyás-PéterVagyok embere, ahogy a Jobbikos csalásokat meséli a videón.
Most meg egyszercsak felbukkan egy Gusztos Péter, aki megintcsak mást mond/többet tud annál, mint ami a IX.kerületi választásról kiderült.

Ezek a Péterek..

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.30. 16:46:35

@Tapmancs: Tarlós, Schmitt, csak hogy kettőt említsek.
Hugyó Maki, a zsírosbödönfejű káderelvtárs, hogy egy harmadikat. Ő már most is pozícióban van. Szerinted mit csinál évek óta?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.04.30. 20:36:19

@zero:

Újabb magas labda, íme:

én írtam vala a Tagdás c. posztban: "kerestem itt a Vastagbőrön, hogy volt-e valami várbeli koprodukcióról...de semmi, amin - mondanom se kell - marhára meglepődtem"

zero reflektálása: "Lett volna, vagyis tervbe volt véve, de a Reakció szépen összerakta. Én így már nem szántam rá időt."

áháá.. akkor tisztelettel megkérdezném, hogy ez a téma amiről már reggel 8-kor kint volt egy poszt a Holdrabló-n holdrablo.blog.hu/2009/04/30/tavizgatok akkor most miért is téma, ha már máshol feldogozták?
(talán ennek sokkal jelentősebb súlya van, mint holmi hk-tagadó jambulinak?)

húúúúha, nagyon kíváncsian várom az ÉRVEKET ;)))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.30. 21:09:20

Demszky az első videón érthető módon zaklatott volt a tojásdobálás miatt, nem csoda, hogy zokon vette az arcába tolt mikrofont.
A másodikon meg ha hajmeresztőt mondott is, de teljesen kulturáltan beszélt a sráccal, nem olyan öreggusztosmódon.
Bár az valóban érdekes, hogy egy újabb liberális (SZDSZ-es) politikus fejezi ki azt, hogy nem örül a sajtószabadságnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 21:14:17

@pógárjenő:

Azt hittem, hogy mint a szántóföld a csoroszlyás nehézeke alatt.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 21:17:06

@postabelyeg:

Hehe, már a hivatkozási alapja is vicces.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 21:20:38

@eszkep:

És tájékoztatta is valamelyik országos csatornát, nem? Vagy ha 5 percenként kérdezgeti őt az összes országos csatorna, akkor 5 percenként tájékoztatnia kell mindegyikőjüket? Furcsa.

TV2-es hír: "Demszky Gábor főpolgármester azt mondta, annak ellenére, hogy fontos a költségvetés, új jelölt állítását kérte az MSZP-től, mint mondta, ő személyesen érintett, akár őt is megfigyelhette Kivágóné."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 21:21:20

@eszkep:

Én állandóan látok kerékbilincses autókat.

Véraláfutás 2009.04.30. 23:20:03

@Mj: A szar nézőpont kérdése, hogy rossz vagy jó, így még lehet mosdatni a szerecsent, és talán nem jön a feketeautó sem :P

Jonathan Archer 2009.04.30. 23:26:35

Üdv mindenkinek.
Még új vagyok itt, mint kommentelő, de sokat olvastalak benneteket, mint a blogot, mint a hozzászólásokat. Szegediként sok jogom nincs szidni Demszky Gábor "urat", de aztért ide is elér tevékenységének híre. így hát mondanék is róla véleményt (elnézést, hogy vulgáris leszek): ez egy rohadék szemétláda, álliberális mocsadék. Na, visszatérve a kultúrlény mivoltomhoz: az első videóhoz: egy politikusnak illik, sőt, szerintem iratlan szabály, hogy nyilatkozzon (politikában nálam hozáértőbbek helyreigazíthatnak:)). Ezt megtagadni, enyíhén szólva is pofátlan dolog, főleg ilyen bunkó módon.
Tojásdobálás két év? Enyhén szólva is hülyeség. Rablók, sikkasztók nem kapnak ennyit, sőt, ők csak felfüggesztettet kapnak elsősorban. Nem beszélve Demszkyről és kollegáiról, akik milliárdokat tüntettek el, következmények nélkül.
A második videjóhoz: elsősorban azt tudnám mondani, amit az elsőhöz, azzal a kitétellel, hogy egy politikus így nem nyilatkozhat egy médiaadóról, még akkor sem, ha valóban elfogult. Megengedhetetlen ez a viselkedés részéről. Persze, tudom, ő és társai felül állnak a társadalmi normáktól.

werno 2009.05.01. 02:06:47

....na sok fallosz tipikus maoista faszkalap pitiáner demagóg bolsevik, szerintetek kéne ennek a propaganda görénytv-nek nyilatkoznia , szerintem nem !
Következik ebből Demszky nincs egyedül ,de ti majd lesztek(!) amikor a lelkiismeretekkel kel majd elszámolnotok, mikor a siserehad már nem támogatja torz gondolataitokat :)

werno 2009.05.01. 02:08:22

@Mj: ugyan korodnál fogva ,hogyan x -elhettél volna ?

werno 2009.05.01. 02:09:34

@Mj: ......és ne szívjál fölöslegesen csak akkor ha az kedvedet szolgálja :)

werno 2009.05.01. 02:13:49

@eszkep: ....légyszives jogszabályi hellyel megtámogatni ezt az ostobaságot !

werno 2009.05.01. 02:20:51

@postabelyeg: demszky '79.ben az őt akkor különösen kedvelő nyomozóhatóság interpretációja szerint! ....hová süllyedtek még ???

werno 2009.05.01. 02:25:03

@derelyegrádi szellem: ez teccik 150 millás soroksáron netán a polgármesteri hivatal az övé ???

postabelyeg 2009.05.01. 06:03:20

@werno:
Nem találtam olyan cikket amiben az lenne, hogy ezt állította a hatóság, és ezt Demszky Gábor, és ezt F. E., ez meg a valóság. Szívesen olvasnám.

postabelyeg 2009.05.01. 06:08:08

@laspalmas: "Demszky az első videón érthető módon zaklatott volt a tojásdobálás miatt, nem csoda, hogy zokon vette az arcába tolt mikrofont."

Úgy rémlik láttam egy videót amin Arnold Schwarzenegger-t is eltalálták tojással. Volt lelki ereje mosolyogni, integetni, kezet fogni. Nem bántotta a kamerát ami az egészet vette kb. 1 méterről. Akkor már főállású politikus volt, nem színész.

jozicsenko 2009.05.01. 10:12:23

@Mj: elég ügyes lett a szélsőjobb, kiváncsi leszek, hány kifogás érkezik K-né ellen

főleg, ha ügye mindet ki kell vizsgálni: meddig lehet vajon elhúzni?

nyári szünet megakadályozza-e?

(vagyis ha van nyári szünet és az kivizsgálandó kérések miatt nem léphet be K-né szavazni, akkor szeptemberig biztosan nem lesz költségvetésük? szimpatikus :-) )

jozicsenko 2009.05.01. 10:33:53

www.youtube.com/watch?v=rGSXauVXShk&feature=related

épp ideillik, szeretettel, Demkszygrád lakóinak!

lökd meg Demszky!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 14:43:29

@werno:

Úgy, hogy már 2004-ben is szavaztam.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 14:45:46

@postabelyeg:

Attól még a nagy alakításokat nem igénylő szerepei ellenére is több színészi kvalitás jutott neki, mint Demszkájnak.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.01. 14:46:44

@jozicsenko:

A szocik választották maguknak, viseljék a következményeit.:P

2009.05.03. 16:12:38

DíGi egy nárcisz, nem is értem, mit csodálkoztok! HF, és kész. Ez kívánom neki és a K. pártjának:

www.youtube.com/watch?v=hn5-ILizP2I

gábbor 2009.05.04. 09:17:39

@werno: Ez olyan szép "maoista faszkalap" meg "demagóg bolsevik"! Tulajdonképpen mit jelentenek ezek a szavak ?

derelyegrádi szellem 2009.05.04. 10:33:23

@gábbor:

Elmagyarázom, úgy tűnik Demszkyvel kapcsolatban lemaradtál néhány infóról:

"Maoista faszkalap":

Demszky annak idején (mikor még jogi egyetemista volt) a Kádár-rendszernek baloldali kritikusa volt, Maoista alapon. Nézzük is meg, mit jelent ez valóságban, és ki is volt Mao elvtárs. Demszky szerint a Kádár rendszer nem volt elég elvhű kommunista, hanem elhajolt az egy és igazi eszmétől. Mao elvtárs a kínai kommunisták vezére volt, az általa vezényelt un. "kultúrális forradalom" áldozatainak számát 30-50 MILLIÓ közé teszik. Talán ez hiányzott Demszkynek, nem tudni.

"demagóg bolsevik"

A bolsevikok (és a nácik) stílusa a nekik nem tetsző, nem az ő dumájukat, érdekeiket közvetítő hírcsatornák, újságok, emberek elhallgattása iránti vágy. Ha van hozzá erő, akkor a tettek mezejére is lépnek, mint pl. Mao elvtárs, Demszky volt példaképe.

Érhető?

ojjektum_résziről 2009.05.07. 11:02:50

Ez egy nagyon jó videjó.Én már csak ezt szoktam nézni esténként.Ha akarom vígjáték,ha akarom pszichothriller...

pógárjenő 2009.05.07. 11:34:53

Pájtonosan jobb lenne, kéz meg láb nélkül egy biogázzal üzemelő tolószékben.

süti beállítások módosítása