Skip to content


       Szűrés lista

Magyarország, mi így szeretünk

Két kedves, szívet melengető történetet szeretnék megosztani Veletek. Olyan történetek ezek, amelyek miatt "jó" itt élni, a kis hazánkban. Ha nem lennének, ez a blog is rövidebb volna:

Csornán hagyomány, hogy a „rendes" ballagást megelőzően a diákok énekelve, fáklyákkal, lampionokkal vonulnak végig az utcákon. A menet érinti a 85-ös főutat is, ezért az út kezelője, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. 2880 forintot számlázott ki az iskolának.




(Ne ballagj az úton, vazze!)

Az iskola igazgatója szerint "furcsa fizetség és hála ez a közútkezelőtől, amiért a csornai középiskolások rendszeresen megtisztítják a cég kezelésében lévő utak környezetét a szeméttől."

No, gondolom most nem nagyon fognak ugrani szemetet szedni...

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. munkatársa széttárja a kezét, ő nem tehet más, ez van a törvényben. A közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény alapján kell igénybevételi díjat fizetni. Mértékét minisztériumi rendelet szabályozza.

"A díj számításánál minden megkezdett nap egésznek számít, ez ebben az esetben bruttó 2880 forint. A minimális alapdíjjal számoltunk. Mivel társaságunk nem jogalkotó, hanem jogalkalmazó, ezért méltányosságból nem tekinthet el az igénybevételi díj törvényben meghatározott fizetési kötelezettségétől. A hasonló esetekben a félpályás forgalomkorlátozással járó rendezvényekre is díjat kell fizetni. Ezt az Állami Számvevőszék is észrevételezte. Például Győrben a március 15-i ünnepségen, a szilveszteri rendezvényen, a pannonhalmi majálison. Az egész országban és megyénkben is eleget teszünk a jogszabályi előírásnak." - Légrádi Veronika, a cég szóvivője

Törvény az törvény, mégha az 21 éves is.

Szombathelyen is imádják a jogszabályokat, és azokat kőkeményen be is tartatják!

Ott ugyanis minden két négyzetméternél nagyobb felirat, cégtábla után közterület-használati díjat szed be a város. Ez évi 200 000 forint. A rendeletet még 1994-ben hozta Szombathely, de 2007-ig nem ellenőrizték. Na de most!

A bolttulajdonosok meg szépen elkezdték kisebbre cserélni a betűket az üzletek felett.
Nem is értem, a házfalon, az üzlet felett milyen "közterületet" foglalnak el azok a fránya betűk? Így lesz Szombathely az apró betűs-cégtáblás boltok városa, de az óriásplakátrengeteg, ami tényleg szúrja mindenki szemét, az természetes marad...


 

 

Címkék: abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr751093512

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.04.30. 11:15:40

Valaki homályosítson már fel...Azt írja a zújság, hogy "Úthasználati díjat" fizetnek a csornai végzős diákok a lampionos ballagásért, írja a Kisalföld. A Győr-Moson-Sopron megyei városban évtizedes hagyomány, hogy a végzős középiskolások a &quo…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 10:08:17

"Nem vagyok jogalkotó, de otthon van ám ostorom (szereti is a zasszony)"
"Megvetéssel gondolok a ballagó diákokra, és a boltjukat hirdetni merészelő kisiparosokra (ja, manapság már vállalkozók, na mindegy)"
"Szeretem a választópolgárokat mindenféle hülyeéségért baszogatni, miközben több milliárd forintot "közbeszereztetünk" meg a haveroknak"
"Idiótizmusban MI vagyunk a császárok..."
"És igen is nálunk vannak Európa legböszmébb jogszabályai!"

Kihagytam -e valamit -e ?

irrelevant 2009.04.30. 10:16:41

OFF (elnézést):

Habsburg György a Terminator 5-ben:

fricska.blog.hu/2009/04/29/auf_wiedersehen_baby

Fatal Error 2009.04.30. 10:20:38

Borat szavai jutnak eszembe.
Magyarország én így szeretlek! "NOT!"

f.m.j. 2009.04.30. 10:22:18

Röhejes, kisstílű, kicsinyes, rosszindulatú, aljas,-na ilyen a mi "államformánk" :)
Ilyenné teszik a hatalom természetét azok, akik visszaélnek vele, és rosszra használják fel, ill. arra, hogy a maguk zsírját hízlalják vele. Nem az irigység beszél belőlem, csak azt sajnálom, hogy méltó büntetésüket csak odalent nyerik el, és én azt nem fogom látni...:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 10:29:24

@fmj: "méltó büntetésüket csak odalent nyerik el, és én azt nem fogom látni"

dehogynem... :)))

szabogyula 2009.04.30. 10:30:39

Ha a szocik kerülnének ismét hatalomra, akkor ugy kb. 2011-re teszem, hogy minden 2 nm-nél nagyobb ablak és nyilászáró után is kéne adót fizetni .
A neve , mondjuk , " fényáteresztési hozzájárulás " lenne, vagy vmi hasonló

Tapmancs 2009.04.30. 10:32:39

A csornai cikket javasolni akartam, de észrevettétek. :)

f.m.j. 2009.04.30. 10:34:14

"Most már nem volt kérdéses, hogy mi történt a disznók arcával. Az állatok a disznókról az Emberekre,
az Emberekről a disznókra, aztán a disznókról megint az Emberekre néztek, és már nem
tudták megmondani, melyik az Ember, és melyik a disznó."

@Seduxen: én odafönt leszek :):):), így nem találkozhatom majd velük, tilos az átjárás a két szféra között ;) ööö... vagyis nincs is

Tapmancs 2009.04.30. 10:35:35

A Kisalföld cikkénél a hozzászólások között már kifejtettem a véleméynemet, aki kíváncsi rá olvassa el.

Jim Raynor 2009.04.30. 10:39:28

diákok? énekelve? és a jogdíjat megfizették a kis köcsögök a "ballag már a vén diák" felhasználásáért? :D :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 10:39:49

@fmj: azt te csak hiszed :) jössz le TE is közibünk a "melegbe". tudod a faschisztavérnácziak ottand végzik :)))

(de legalább ott sok lesz az ismerős :))) )

f.m.j. 2009.04.30. 10:45:37

@Seduxen: na jó, ebbe most teologiailag nem folynék bele :), de a le, vagy fel kérdése nem az, hogy náci volt-e az illető, vagy kommunista :) még csak nem is az, hogy mit tett...
Én ezt csak úgy rögtönítélő bíróság gyanánt megelőlegeztem nekik... és rögtön el is húzódom magamtól, hiszen nem saját hatáskörből merítkeztem, csak zsigerből :):):)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.30. 10:48:43

Magyarországon ha 1 ember dolgozik, 4 azon munkálkodik, hogy azt az egyet hogy büntesse meg.

Valaki írta egy index cikkre (parkolódíjak 22%át kapta az önkormányzat), hogy Mo. egy fejlett iparág van: a büntetésipar.

Horizont 2009.04.30. 10:51:07

Nincs karikás ostorom, nem hordok (már) miniszoknyát. A világ legnehezebb nyelvét beszélem itt lent, mégse értem őket ott fent. Rajtam kívül többen értik mire gondolok amikor azt hallom: politikai elit,elszúrt rendszerváltás,Öszöd,Böszme, közbeszerzés,korrupció,kettősmérce,eladósodás,
cigánybűnözés,Magyar Gárda,4-es metró,Gaskó sztrájk,közúton pénzért ballagó diákok, cégtábla közterülethasználati díj. És hogy mire vágyok, amikor ki sem mondom amire gondolok.Büszkén gondolnék sok mindenre, mindenkire,de nem jut már eszembe semmi. Itt élek Európa szívében, kisemmizve, csalódottan, becsapva,hülyének nézve,éveimet ellopva,és kiskorúnak nézve.
Magyarország én így NEM szeretlek!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 10:52:34

@Horizont: "ha nem tetszik el lehet innen menni..."

mást nem tudok mondani kéremkaccsojakiii

Hannibal22 2009.04.30. 10:56:22

@vero: Ezt telitalálatnak érzem..

Horizont 2009.04.30. 10:58:34

@Seduxen:
Én már maradok, elmehetnének mindazok akikre gondolok:)

S.O.A. 2009.04.30. 11:03:17

Keszthelyen, a Georgikon Kar hallgatói minden évben minimum 3-szor "foglalják el" a város főútjait rendezvények miatt. 1. diáknapi felvonulás (az egész város röhög a látottakon, van humorérzék, még a biztosító rendőr is jó fej.)
2. Sárgulás (=egyetemi ballagás) esti fáklyás felvonulása + koszorúzás
3. Sárgulás (másnap) lovaskocsis felvonulás (végzős diákok gyönyörű díszmagyarban (tényleg!), lovaskocsin "búcsúznak a várostól").
Az útvonalak ugyanazok, és az önkormányzat (legjobb tudomásom szerint) egy fillért nem kér egyikért se, mert a keszthelyi közélet fontos eseményeiként tekintenek rájuk, nem pedig "megadóztatandó" dologra. Az egész hozzáállás kérdése...

gidabiga 2009.04.30. 11:06:21

@Milánka84:

a 71-sen vonulnak?
lehet, hogy ott kérnének tőlük :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.04.30. 11:10:58

És ugye arra emlékeztek, hogy Szegeden meg esőadót kellett fizetni?
Kiszámolták milyen nagy a tetőd, mennyi csapadék esik egy évben és mivel onnan az esővíz belefolyik a csatornába, a tulajnak ki kellett fizetni mint "szennyvíz" ....

pógárjenő 2009.04.30. 11:12:05

@Seduxen: Miért, mindenki turizza a fikát a piros lámpánál nem?

Petrow 2009.04.30. 11:13:14

@Seduxen: OFF:

Politikus meghal, lekerül a pokolba. Előtte terem a Sátán: - Most már az örökkévalóságig ez lesz az otthonod, gyere, körbevezetlek!

Elindulnak egy folyosón, elérnek egy ajtóhoz. A politikus benéz a szobába, látja, hogy egy elit klubban páran pókereznek, közben méregdrága szivarokat szívnak, és a legjobb piákat vedelik.

Következő szobában 12 fogásos ínyenc vacsorákat szolgálnak fel az ott lévőknek, akik zabálhanak, amennyit csak tudnak.

A harmadik szobában a világ legjobb női állnak sorban, mindegyikük készen arra, hogy valaki elvigye őket egy gyors menetre.

Nem tetszik ez a politikusnak, és benéz a 4. szobába. Látja, hogy kénkőeső hullik alá, és pár szerencsétlent rotyogó kondérban főznek a démonok. Megkérdezi a Sátánt:
- Hát ez meg mi?
- Ez? Ez a katolikus pokol. Tudod, ők így szeretik...
/OFF

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 11:13:49

@pógárjenő: a sajátját? vagy mire gondolsz? :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 11:15:34

@Petrow: ha lehet választani én sorrendben az 1-2-3-as szobákat kérném :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.30. 11:15:47

@Jim Raynor:

Inkább ne adj ötleteket "nekik". Dúskálnak bennük.

f.m.j. 2009.04.30. 11:19:18

Csak halkan kérdezem, az Ócsa felé vezető úton a bugyi nélkül grasszáló kisasszonyokat, és stricijeiket mikor lehetetlenítik el onnan? 3 db 8 év alatti gyerkőccel véletlenül arra keveredtem, és nem tudtam mit válaszolni a 8 éves kislányom kérdésére...
(miért nem volt bugyi azon a... valamin? Érezte még ő is, hogy embernek, nőnek aligaha nevezheti)
És most ne ugorjon senki a torkomnak, hogy minek mentem arra (ha tudom, tuti ki/elkerülöm azt az utat), meg hogy szegények csak áldozatok, meg jog, meg ilyenek,

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 11:25:57

@fmj: figyi, ha minden olyan főutat elkerülnél, ahol "nehéz testi munkások" teljesítenek szolgálatot, akkor tudnám javasolni alternatívaként a REPÜLŐT :)))

gidabiga 2009.04.30. 11:27:46

@fmj:

ilyenbe már én is belefutottam, holott tudtam ,hogy ott vannak.
csak választanom kellett, hogy 10 perc alatt vagy 50 perc alatt érek a célomhoz.
tőlem is megkérdezte fiúgyerek.
én pedig megmondtam :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.30. 11:28:01

@Petrow:
Ja két haver beszélget:
_ te holnap akkor jössz a buliba?
- még nem tudom
- gyere haver kurva jó lesz, csomó pia, kaja, tolunk egy kis kokót is, aztán meg egy kibaszott nagy orgia ha jó a hangulat.
- hát okés, ki lesz ott?
- te meg én.
Valahogy a választási igértekről jut ez az eszembe:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.30. 11:28:48

@gidabiga:
mit mondtál? hogy a néni árulja a pisilőjét?:)

f.m.j. 2009.04.30. 11:36:06

@DexterMorgan78/Séfbácsi: ülj le, anatómiából egyes :)

nem is ez a lényeg, hanem hogy ott vannak azok a bűnözők, hanem a ballagó gyerekek, meg a boltosok cégérei vannak úgy beállítva, mint olyan állampolgárok, akik nem tartják be a játékszabályokat, és rontják itt a levegőt, nem ám a maffiával összefonózkodó lenyúlók

Most demagóg voltam, mi? Mint a szél :):)

eszkep 2009.04.30. 11:37:49

Ez első téma kapcsán érintőlegesen megemlíthetünk egy másik példát is, amely szintén elég rendesen kilendíti a vastagbőr faktort:

index.hu/belfold/budapest/2009/04/30/a_centrum_tavaly_22_-ot_adott_a_keruleteknek/

acel 2009.04.30. 11:39:12

Semmi különleges csak az önkormányzatok pénzt szednek be. Ismerősöm 10 éve telket várásolt és ay ÖK most büntette meg mert nem jelentette be a földhasználatot. (10 éven át az ÖK sem ellenőrizte).
A tranzakció törvényes, méltányosságot a törvény nem enged. Az meg lóbecol szabadon, aki ezt az elmúlt években nem szedte be , vagy nem ellenőrizte.
Csornán valaki majd 100 000ft-os kárt okozott (kamatokkal) mivel eddig nem kért a díjat.

A szombathelyi esetben több tízmilliós kár érhette az ÖK.-t.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 11:40:03

@DexterMorgan78/Séfbácsi: gyanús, hogy azok sokkal inkább a táplálék gyomorba juttatásának testnyílását árulják :)))

(hm, elég tapintatosan sikerült megfogalmaznom a szopás törvényi tényállását :))) )

f.m.j. 2009.04.30. 11:40:05

@fmj: a második hanem helyett egy míg, és akkor viszonylag értelmes:) bocs, csak bántotta a szememet, meg elragad itt a hangulat...

gidabiga 2009.04.30. 11:40:18

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
árulja a testét.
pénzért szexel.
addigra mát tudta, mi az a szex :)
van egy bátyja is :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 11:41:37

@fmj:

"méltó büntetésüket csak odalent nyerik el, és én azt nem fogom látni...:)"

Biztos?>:-)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.04.30. 11:42:54

@gidabiga:
és nem kérdezte meg hogy ha eladja a testét akkor hol fog lakni:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 11:43:33

@ostoba 8o:

Egyébként ez a dolog máshol is így van, és figyelnek is rá, hogy EZT a törvényt betartassák. Jászberényben inkább letörte a nagybátyám az utcára lógó lámpát, mivel nem tudná kifizetni a díjat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 11:44:58

@Seduxen:

Azt hiszed, hogy hagyják majd, hogy örülj a haveroknak?:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 11:46:24

@vero:

Inkább bírságipar... A bírák így is el vannak halmozva rendesen, az ítéletek meg nem akkor jönnek, amikor kellene.:-/

Jim Raynor 2009.04.30. 11:46:25

@laspalmas:

hát sorry, a Közút is megmondta, hogy az törvénynek az bötűje szent, ezért követelem, hogy minden egyes éneklő ballagó diák tarisznyáján legyen ott a hologramos artisjus matrica, hogy befizették a jogdíjat........:D :D

akiknek meg nincs ott, és énekelni mer, azzal börtönbe, de izibe! :D

Carnivora (törölt) 2009.04.30. 11:46:56

Vicc ez az ország ... de vannak ennél felháborítóbb dolgok is lásd. fuvarozás.

Bötkös György, a biatorbágyi Bötkös Kft. ügyvezető igazgatója bosszankodik. Hogyne tenné, amikor mindent elkövetett vállalkozásában a jogszabályok betartása, és betartatása érdekében, és mégis egy 400.000 Ft-os bírságról szóló határozattal lepte meg minap a pénzügyőrség.

Gépkocsivezetője tavaly karácsonytól 2009. január 8-ig szabadságon volt, ezért erről az időszakról kiállított neki egy Tevékenységigazoló lapot. Arról az ügyvezető igazán nem tehet, hogy a sofőr ezt az okmányt elfelejtette magával vinni egyik alkalommal. Az eset szombat éjjel történt és a vámosok a kamiont természetesen visszatartották. A szabadságos igazolást könnyebb volt megtalálni, mint hamarjában előteremteni a 400.000 Ft-ot, de végül ez is megoldódott és kollégánk néhány órán belül a helyszínen termett. Azonban hiába bízott abban, hogy az otthon felejtett Tevékenységigazoló lap utólagos bemutatása enyhítő körülményként jön majd számításba, nem ez történt, így hát ki kellett fizetnie a pénzbírságot.
Kollégánk első gondolata az volt, hogy vajon miben rejlik a nem is általa elkövetett cselekménynek - egy igazolás otthon felejtése - a társadalmi veszélyessége, hogy ilyen hatalmas összeggel kell miatta bűnhődni? Hát nem veszélyesebb az, ha valaki lakott területen 100 km/óra fölötti sebességgel rodeózik? Persze, hogy veszélyesebb és mégis, a gyorsahjtásért kiszabható büntetés az ő bírságának felét sem éri el. "Hol van itt az arányosság? Kinek nincs rendben a morális értékítélete?" - kérdezi Bötkös György.

/Fuvarlevél 2009. április/

A bírság ma annyira hozzátartozik a fuvarozói léthez, mint a tavaszhoz a zivatar. Elkerülni sem lehet. A közelekedésről szóló rendeletek 101! különböző okot tüntetnek fel, amiért bírságot lehet kiszabni - ezek összege ma 50 ezertől 800 ezerig terjedhet, de több egyidejű vétség miatt akár milliós nagyságrendű is lehet. A hatóságoknak mérlegelési joga nincs, még egy apró tévedés esetén is kénytelen érvényesíteni a törvényben rögzített tarifákat.

/Fuvarlevél 2009. április/

Sokkoló ellenőrzési adatok: négyből három magyar

Az NKH és a társszervek (rendőrség, vámhatóság) közös, március 9-11-i országos összehangolt közúti ellenőrzésének egyik legfontosabb tapasztalata, hogy négy vizsgálat alá vont járműből, illetve járműszerelvényből három közlekedett magyar rendszámmal. Az arány ismét sokkoló ...

Nem elég a hazai közúti közelekedési szolgáltatók saját baja: mázsás teherként nehezedik rájuk a gazdasági válság összes "mellékhatása" , a kormány nem teljesítette a tavaly nyári Megállapodásnak azokat a pontjait, amelyek kézzelfoghatóbb támogatást jelentették volna a fuvarozók számára, ráadásul az ellenőrző hatóságok is borzolják az idegeiket.

/Úton XV. évfolyam 4. szám/

Vicc a külföldieket, akik a legtöbb balesetet okozzák nem tartják be a pihenőidőket nem cseszegetik, mert egy törökkel kommunikálni sem tud. A magyar fuvarozókat meg minden piszlicsáré baromságért százezrekkel szívatják ...

f.m.j. 2009.04.30. 11:47:41

@Mj:

Ezt úgy érted, hogy szerinted itt elnyerik, vagy hogy én is benn pörkölődöm velük a pokolba? Mert az elsőre nálam nem a válasz, a második meg világlátásom eredménye, tehát biztos, hogy én nem látom... (de mert akarom látni, biztos pokolra kerülök ezért a csúnya kívánságért :))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 11:49:14

@zero:

Még jó, hogy Szeged a napfény városa.:) Mi lenne mondjuk Angliában?:)

reKorrekt 2009.04.30. 11:50:08

Lesz-e 20001 cm2-es cégtábla Szombathelyen jövőre?
Szükségünk lesz rájuk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 11:56:45

@fmj:

Na, a zárójeles rész értelmében is jó, hogy megkérdeztem, hiszen lehet, hogy tényleg a Pokolra kerülsz.:P

gidabiga 2009.04.30. 11:56:53

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

azt nem.
7 évesen még ez nem jutott eszébe :)

the k0zi · http://k0zi.blogspot.com 2009.04.30. 11:58:48

Egyértelműen az iskola volt a hülye, félpályás útlezárós tüntetést kellett volna bejelenteni, és akkor nem kell érte fizetni :)

f.m.j. 2009.04.30. 11:59:06

@Mj: és ez neked miért öröm?

pógárjenő 2009.04.30. 12:05:07

@Seduxen: ja, anno barkaszban ültem(krumpliztam) ami egy kicsikét magassabb az átlag járgánynál, a mellettem lévő sávban szőke nő kelemenanna tipus csöcsi kinnt az ószlagban, folszvágen njú tipus, mutató tövig a nóziban kenegeti a visszapilcsibe......
Dudálok 1000l szőszi nemzetkőzi jel bekaphatom....

ketroot 2009.04.30. 12:17:15

@Carnivora:

Ez az ország egyszerűen arra van ráállva, hogy tényleges ellenszolgáltalás nélkül beszedi a pénzt. Majd csak elpusztul a lesajnált, csontos fejőstehén.

pógárjenő 2009.04.30. 12:21:19

@zero: Ajánlatom: babgázadó, mint a horváthágica széfek, mindenkire gázmérőt, minden recsi 50 forcsi! Kakajani már megnyerte a tendert otomatikusan.....

mind2 (törölt) 2009.04.30. 12:23:21

Egyszer mi is bűnöztünk és megszegtük a helyi rendeletet, bevallom. Akkor még volt pénzünk téglát venni, és nekiláttunk a bővítésnek, mivel a rom állapotban vásárolt házunk nem nyújtott elég életteret nekünk az egy szobájával.
Megjön kamion, tele raklappal, azon a téglák. Sofőr benéz telekre, megnézi a hidat és azt mondja, ha eddig nem szakadt le, most lefog. És mégis hova deponálja le, mert hely sincs elég a telken. Na, mondtam, az utcára, kőművesek helyeselnek, majd ahogy a falat rakják úgy inkább behordják. Előttünk az út 2x olyan széles, mint feljebb vagy lejjebb, akadályt nem képez a cuccos. Kamion el, tucatnyi melós nekiáll ,hordják, falaznak, 10 perc múlva megjelenik két közterületis, karomon 9 hónapos gyerek, keresnek, eléjük állok. Mi a baj ? Hát engedélyem van-é ? Mire erre a pár raklapra ? Aha. De 1 - 2 napon belül eltűnik onnan, mert srácok behordják. Akkor is. De a szomszédokkal is jóban vagyunk, őket sem zavarja.
De ezt akkor sem lehet. Papír kell, engedély, fizetni érte.
Mondom mit kell tennem ? Önkormányzat, engedély kérés, fizetés. Mondom két napra ? Mondják igen.
Na ekkor halkan elszakadt a cérna... látják a ház előtti közterületet ? Az árkot ? ÉN takarítom ! Látják a bokrokat meg a fákat ? ÉN ültettem, én nyírom, én metszem őket. Látják, hogy nincs szemét ? ÉN szedem.
El lehet ballagni, idehozni a polgármestert, meg az anyja p****ját is, és álljon neki a közterületén ezután rendet rakni, mert azon kívül, hogy mindenért fizetünk mint az állat, szarnak a fejünkre, mondván, hogy ez jogszabályi - rendeleti kötelességünk. Úgy ordítottam, mint a délolasz filmekben, két pasi láthatóan megrémült tőlem, kőművesek higgasztottak, két pasi hebegve el.....nem jöttek vissza. Sem másnap. Sem harmadnap.
Nem mondom, hogy az üvöltés mindig beválik, vagy mindenhol használható.... nekem bejött :))))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 12:31:54

@fmj:

Nem is írtam, hogy örülnék.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 12:32:31

@pógárjenő:

Ja, nyilván úgy "gondolta", hogy úgyse jó a visszapillantó semmire.:)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.30. 12:35:06

@zero: esőadó.
ez teljesen rendben van. az esővizet máshol sem lehet a SZENNYVÍZcsatornába ereszteni, magánszemélyeknek sem, mert a tisztító nem 500 e. m3-re hanem csak 100 e m3 re van kalibrálva. ezért máshol egyszerűen BÜNTETNEK (haha!! ez megy!).
Szegeden "rendesek" voltak, ott megengedik.
Az esővizet az esőcsatornába, vagy árokba kell vezetni, az a szabad, felszíni vizekbe folyik el.

f.m.j. 2009.04.30. 12:38:32

@Horizont: jó szöveg, kár hogy igaz...

acel 2009.04.30. 12:39:48

@vero:
Az esővizet házon belül el kell sikkasztani.
Jobbanmondva szikkasztani.

Johnny336 2009.04.30. 12:42:44

Mióta Nonprofit Zrt?
Idáig Magyar Közút Kht. volt. Egy non-profit cég miért rt?

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.04.30. 12:54:05

@acel: Márhogy portán belül. Vagy az árokba vezetni. Mi való is volna? Hm..?

ketroot 2009.04.30. 14:05:13

@Seduxen:

Na az b.szott volna be, ha jogtalanul.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.04.30. 14:10:30

Erre csak azt tudom mondani, hogy Budapesten is él egy ilyen jogszabály, de itt úgy tudom 1 nm sem lehet. Az FKGY rendelet úgy szól, ami 30 centire ellóg a faltól az közterületnek számít már, és használati díjat köteles fizetni a tulajdonos.
Csak itt se nagyon foglalkoznak vele. Csak ugye most kell a pénz és jobban rámennek mindenre.

pógárjenő 2009.04.30. 14:10:31

@Mj: a gusztább az lett volna ha megzabálta volna mint valamelik maszopos képviselő........valahun láttam a neten!

acel 2009.04.30. 14:15:15

@ketroot:
"Na az b.szott volna be, ha jogtalanul."
Pedig jogtalanul lőtt.
A felmentés alapja, hogy nem volt fegyverhasználat. Ugyanis a rendőn nem emberre adott le célzott lövést. Csak "mellélőtt" ezért érte találat a köcsögöt.

Hivatalosan, ha elüti a társát és a rendőr utánalő, akkor mehet a sittre- mármint a rendőr.
Emberre csak közvetlen életveszély esetén adhat le célzott lövést a rendőr.

HA megfigyeled a majd minden halálos vagy súlyos sérülést lövés megbotlás, vagy mellélövés követkenyménye rendőrök részéről.

A rendőrrel egyébként egyetértek a ciki az hogy ezt így kell elmismásolni a jelenlegi törvények miatt.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 14:26:58

@ketroot: az inkább aggasztó, hogy pontatlanul lőtt... határolódok is elfele :)))

pógárjenő 2009.04.30. 14:35:29

@Seduxen: tarkóra célzott az csak reszketett a keze....

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.04.30. 14:36:59

@pógárjenő:

Akkor legalább nem lehetett volna látni a visszapillantón, és eltűnik a sötétség legmélyebb bugyraiban, mint az ovisoknál.:P Egyébként miket nézel te?:-O

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 14:37:20

@pógárjenő: akkor szolgálat előtt csapjon be 3 felest...

pógárjenő 2009.04.30. 14:41:00

@Mj: a franctuggya láttam valahun egy cikket, asszem a maszop judapesti elnöke vót, és pont a betegségirű írtak, valami külföldi szó vót, mittoméjn?

pógárjenő 2009.04.30. 14:41:52

@Seduxen: tilcsa a szabályózás, csak kisérővel lehet!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 14:44:37

@pógárjenő: csak nem az, aki mindig eldugja a karácsonyi ajándékaimat? az a német nevű ürge, na hogy is hívják?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.04.30. 15:09:02

2880 Ft-ot átutalni, megjegyzésbe beírni: kurva anyátok!

pógárjenő 2009.04.30. 15:09:36

@Seduxen: münkhauzen vagy old shaterland?

pógárjenő 2009.04.30. 15:10:37

@Reckl_Amál: má'mögén miaqrvaanyukba köll utalni?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 15:11:10

@pógárjenő: valami oppenheimer, vagy ilyesmi...

ja nem, megvan! Alzheimer

Seduxen (már NEM dr.) 2009.04.30. 15:12:32

@Reckl_Amál: anno asszony cégénél az ügyvezető az APEH-átutalások közleményébe (ha éppen ő utalt) mindig beírta, hogy: "Tisztelt Hölgyeim és Uraim kapják be a gyulaim..." megjegyzést... :)))

mondjuk gyanúsan sokszor is kaptak apeh-ellenőrzést :)))

pógárjenő 2009.04.30. 15:17:50

@Seduxen: én is jóba vagyok valami "k" betüs csávóval csak mindég elfelejtem a nevit........

"Tisztelt Hölgyeim és Uraim kapják be a gyulaim..."gyakran kellet hogy be tuggyák kapni.

Mertcsak 2009.04.30. 16:02:59

Basszus a Kisalföld oldalán sok hosszászóló nem érti,mi a porléma ezzel az úthasználati díjjal csornán!
Valaki azt írta,hogy a kamionok persze nem fizetnek.(Pedig de!)
40 tonna vs. ballagás.
Eszemfaszom megáll!

A szombathelyi se gyenge.
Ez olyan,mint amikor kirak valaki a boltja elé egy reklám táblát és területfoglalási engedély kell hozzá jó pénzér.
Télen viszont ha leesik a hó és reggelre nem takarítja el,akkor bünti.
Itt aközterület,hol a közterület.

Horizont 2009.04.30. 16:08:08

@mind2: Kardos menyecske vagy! Bravó:)

sebien 2009.04.30. 19:52:22

@Tzimisce: "...ami 30 centire ellóg a faltól az közterületnek számít már..." ez akkor is igaz, ha az a valami nem a földön lóg el 30 centire, hanem a levegőben? mert akkor bizonyos szempontból már meg is valósult a levegőadó:(

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.04.30. 20:43:12

@zero:

Hát reménykedtem, hogy tényleg vicc, és ez egy normális ország. Esőadó b+, hihetetlen. Csodálom, hogy még nem indult be az esőfelhőszétlövő-rakéta biznisze Szegeden......

Jonathan Archer 2009.04.30. 23:36:39

@laspalmas:

Pedig nagyon úgy tűnik, hogy mégis. Hónapok óta semmiféle csapadék nem hullott errefelé. Pedig szép nagy felhők voltak, amik hirtelen feloszlottak vagy egy szem eső nélkül átsodródtak Szeged felett. Pedig nagyon kellene, mert így leszárad a fáról a meggy és a cseresznye. Már vannak jelei ennek:(

tevevanegypupu 2009.05.01. 00:21:48

Ajaj, ha belegondolok, hogy anno meg volt Radnoti bekemenet..az iskolaktol gyalog mentek ki - igaz csak Abdaig - de mit kaszalhattak volna az utfelugyeletnel..

süti beállítások módosítása