Skip to content


       Szűrés lista

250 szamurájkardos roma Csepelen - Ilyen ország nincs is

Látható, hogy mennyire rettegnek a nehézfiúk ... Alig mernek kimozdulni a villájukból, rettegve várják a vagyonosodási vizsgálatot.

Azt hittük Enying messze van? Hogy csak Siófokon mernek felvonulni?
Tessék, Draskovics, Demszky, Bencze. De tojást nem lehet dobálni. Mert az nagyon veszélyes ...
"A rendőrség ezért 2009-et a közterületi biztonság évének nyilvánította saját keretein belül, úgy, ahogy 2008 a család éve volt." - nyomta Bencze tavaly év végén

"Természetesen" az eset persze agyon van hallgatva, szokás szerint. A Blikk és a Magyar Nemzet adott hírt csak róla.

Szóval legyünk azzal tisztába, hogy ilyet meg lehet csinálni ma Budapest egyik kerületében, szombat este 8 órakor:

"Maffia leszámolást hiúsítottak meg a zsaruk szombat este. A Blikk információi szerint mintegy 250, karddal, kaszával, baltával felfegyverzett keményfiú szállta meg a csepeli Hollandi utat és környékét. 

A szigetszentmiklósi kapitányságról kaptunk bejelentést, miszerint nagy létszámú csoport tart Csepelre. Ezután megfelelő számú erővel kivonultunk, s elejét vettük az öszszetűzésnek – nyilatkozta Kajó László, a BRFK sajtóügyeletese, aki hozzátette: előállítás is történt, és közveszély okozására szolgáló eszközöket is lefoglaltak. Úgy tudjuk, szamurájkardokkal és egyéb fegyverekkel próbáltak egymásnak esni a gengszterek.

A rendőrök kiérkezése után a főként romákból álló „hadsereg” fejvesztve menekült. Voltak, akik a közeli folyóparton a vízbe ugrottak. Egy, a Blikknek név nélkül nyilatkozó horgász látott egy maffiózót Kalasnyikov gépfegyverrel a vízbe ugrani.

Egy kutyáját sétáltató szemtanú, K. Péter még lövést is hallott, s elmondása szerint a bűnözők hatalmas Mercedesekkel, BMW-kkel érkeztek. 

Amíg a rendőrségi akció tartott, teljesen megbénult a BKV-közlekedés is, a buszok feltorlódva, hatosával várakoztak. Információink szerint a harc a szigetszentmiklósi romák és afgánok között zajlott a csepeli éjszakai élet uralmáért. "

Szemtanú:
"Merciket, Audikat BMW-ket képzeljetek el. Én láttam őket az Erdősori lakótelepen (159 vá.) Kiszálltak vmiért a kocsiból, és láttam náluk kardokat golfütőt, vascsöveket. És voltak vagy 100 150-en szerintem." 

A Csepel.info úgy tudja, hogy Tarlós István, a fővárosi Fidesz frakcióvezetője és Németh Szilárd, a csepeli Fidesz-KDNP frakcióvezetője azonnali tájékoztatást kérnek a rendőrség fővárosi és kerületi kapitányaitól.

Szombat este történt, miért hallgatta el a rendőrség? Hány embert tartóztattak le? Mit tud erről a bűnözői csoportról a rendőrség vagy a titkosszolgálat? Hány ilyen roma bűnözői csoport van az országban? Milyen lépéseket tett és tesznek a felszámolásukra?

Címkék: rendőrség cigány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr91142088

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kifordított ország 2009.05.25. 15:11:29

Már elnézést, de hol élünk??Ez a kérdés jutott legelőször eszembe ma reggel, amikor elolvastam a Blikk mai cikkét. Ugyanis több száz afgán és roma bűnöző ugrott egymásnak Csepelen szombat este. Az ok persze a pénz, nem is kevés, a harc ugyanis a csepeli é…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

more 2009.05.26. 00:03:19

@Mj: mindezeken en sem pirulok el, hidd el:)) a nyiltsagommal semmi baj nincs. de a nogyogyaszati korkep kicsit sok volt nekem. ha ettol zart vagyok...akkor az:)) de mar asszem tul van a tema targyalva, jancsi te meg ne szojja baaaz:)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.26. 00:05:10

@more: PEDIG PONT MOST AKARTAM FELHOZNI A TESTTÖMEGINDEXED WÁHÁ

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:06:56

@more:

Milyen kórkép?:D Ebből egyedül az derült ki, hogy szedek tablettát, járok rákszűrésre - egyik sem betegség -, és nem volt még ilyen gusztustalan reklámbajom.:P

more 2009.05.26. 00:07:04

@Mj: bakancs, okol, gazpisztoly??? aztaheccencseg:))) te mj, azert ezt megneznem:))) szolj, ha vmelyik nem-lany ellensegeddel talalkozol:))

Marcellusca 2009.05.26. 00:07:53

@Jancsibohóc /MSZP sponsored by KIA Motors/: Illen erős vagyol, he? :D
Egész testtömeget felhozni? :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:09:37

@more:

Már találkoztam, és azóta is az anyukája útján szeretné rendezni az ügyet - 21 éves srác asszem -, hogy szétverte a fürdőszobánkat és az egyik üvegünket. Akkor csak bakancs és ököl volt, pedig azelőtt soha senkire nem emeltem kezet, és vele is türelmes voltam 4 és fél órán keresztül.

more 2009.05.26. 00:13:19

@Mj: ertem.
akkor....leszunk baratnok? :)))))

more 2009.05.26. 00:15:20

@Jancsibohóc /MSZP sponsored by KIA Motors/: reszemrol a testtomegindex a legveszelyesebb fegyver wehehehehehehe
mindenki sebtiben osszefossa magat tole muhahaha

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:19:25

@Jancsibohóc /MSZP sponsored by KIA Motors/:

Milyen fegyverarzenál? A legjobb fegyverem a konfliktus higgadt kezelése és a futás.:) Viszont ha valamivel fájdalmat kell okozni másnak, mert nincs más megoldás, én ezeket tudnám hasznosítani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:21:28

@more:

A barátnők tudnak a leginkább összeveszni.:P

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.26. 00:26:21

@more: amióta ismerem a számot folyamatosan a budira járok :DA:DD

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.05.26. 00:30:05

@Mj: áhá te ilyen bakancsos, gázspray-s vadállat vagy, értem :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:38:35

@Jancsibohóc /MSZP sponsored by KIA Motors/:

Ki mondta, hogy vadállat vagyok? Épp arról beszéltem, hogy nem szoktam agresszorkodni, viszont tudom, hogy mit tennék, ha sort kellene rá keríteni. Megpróbálnék szóban hatni az illetőre, ha nem segít, elfutnék vagy cselhez folyamodnék (attól függ, hogy mit akar tőlem), és csak legvégső esetben cselekednék agresszívan. Amúgy elajándékoztam már a gázspraymet, hiszen van már helyette gumilövedék-kompatibilis gázpisztolyom, aminek nagyobb a hatótávolsága, és sokkal hatásosabban képes megállítani a támadót.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:41:32

Na további jó offolást nektek, én mentem aludni.

picur3ka 2009.05.26. 07:31:07

@Jancsibohóc /MSZP sponsored by KIA Motors/:

Na, kellett nekem beleszolni, de igen paprikas vagy mostanaban es meg azt se mondtam, sajnallak. Lol.

f.m.j. 2009.05.26. 08:03:59

@more:

Bevallom, engem is zavart a téma, azért is álltam le... csak hogy ne érezd magad egyedül :)

@Mj:

Egyszer azt írtad, hogy miért nem szóltam, amikor belebonyolódtál 200001xyvzzsz-vel valami római jogos teljesen felesleges, és parttalan eszmefuttatásba, merő intellektuális gőgből, hogy miért nem szóltam? Hát, neked nem lehet szólni, (most is próbáltam, még more elött) mert nem akarsz, és nem is tudsz leállni, ez van. És mindent kimagyarázol.

f.m.j. 2009.05.26. 08:35:25

Mj, amúgy légy szíves, mondjál már egy olyan területet a színes világ palettájáról, ahol nem érzed magad kompetensnek :P (nem kötekedésnek szánom)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 09:02:58

'reggelt a blog sufragette-mozgalmának, és a "sorstárs" kanoknak :)

hol is hagytuk abba? :)))

mind2 (törölt) 2009.05.26. 09:32:38

@Seduxen: hát hallod, ha az utolsó párat elolvasod, egyből rá is jössz :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.26. 09:38:44

@more: Nincs ezen mit beszélni tovább, de megértem, hogy rettegtek! Ha elsöpörjük az elnyomóinkat, akkor betiltjuk a fejfájást, hehe.

(amúgy gyanús vagy Te nekem. Észrevettem az elterelő manővereket, direkt ékezet nélkül írsz, mintha még mindig külföldiában lennél... de lelepleződtél!!! háháhá!)

@hannibal22(A másságért a diszkrimináció ellen):
Tegnap feltekertünk a várba lenge öltözetű csajokat mustrálni, aztán most meg kiderül, hogy végig itt tobzódtak a blogon?!? felháborító! :o)

@Marcellusca: Élsz még, vagy már darabokra tépett a sok beindult asszonyság? xD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 09:51:41

@Félkupica_Fehér_Főnök: jaja, erre van a disznóvicc, amikor a manus közeledik a feleségéhez, aki jön a fejfájós hárítással. erre a pasas:

"Remek! Most kentem be a farkam fájdalomcsillapítóval, már csak azt kell eldöntened, hogy tablettában veszed be, vagy kúpban?"

:))))

more 2009.05.26. 10:09:21

@Félkupica_Fehér_Főnök: megbeszéltük, h nem buktatsz le, teeee....így most nem tudok nyugodtan kémkedni:)))) a titok nyitja: a melóban magyar billentyűzet van (most), az otthoni gépem meg inglis, át kell mindig állítgatni, de macera. akkor hát ennyi volt a küldetésemnek....

@fmj: ajjjaj, egyszer kellett finoman célozni mások dolgaira és máris kiszabadul a szellem....máskor egyszerűen kiszállok, de ez a felesleges szóáradat a nőgyogyiról,stb-ről....kicsit sok volt

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.26. 10:18:32

@Seduxen:

Ezt viccet én törvénybe foglalnám, a terveink is teljesülnének és a választási szabadságot sem korlátoznánk vele, végül is nem vagyunk mi hívei a diktatórikus berendezkedésnek :o)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 10:22:36

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Monnyuk eképp':

"A Magyar Köztársaság Új Alkotmánya":

1. § A Magyar Köztársaságban MINDEN férfinak joga van a pinához, és az elképzelései szerint mennyiségű szexhez.

2. § Ebben a vele egy háztartásban élő és/vagy dugásra kiszemelt női egyed SEMMILYEN körülmények között nem akadályozhatja meg.

Nos??

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.26. 10:32:16

@Seduxen: Se ellenezni, sem támogatni nem tudom. Az a gond, hogy megint előjön a régi probléma. Túlságosan konformista vagyok, ha jönnek a csajok, úgyhogy küzdj meg egyedül a perceken belül kaszákkal, kapákkal, feszítővassal és hegesztőpisztollyal becsődülő, vérre szomjazó fehérnéppel!

Addig előkészítem a sört, meg a popcornt xD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.26. 10:34:23

@more: Ezzel most elbukott a feminista mozgalom? Mert akkor beszállok Sedux mellé :o)

picur3ka 2009.05.26. 10:35:22

@Seduxen:

Ha forditva is, akkor johet.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 10:39:00

@picur3ka (Beindultunk: fordítva hogy? minden nőnek is joga van a pinához, vagy mi?

nem őőőrültem meg, hogy konkurenciát csináljak a kanoknak :))))

(bár ha biszex hajlamú nőből van több, az még jobb:))) ).

picur3ka 2009.05.26. 10:53:54

@Seduxen:

Valojaban nem ertetted felre, ugye?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.26. 10:55:00

@Seduxen:

"nem őőőrültem meg, hogy konkurenciát csináljak a kanoknak :))))"


És mi ez a fene nagy szolidarítás a többi pasival szemben? Végül is neked már két kézzel szorongatják a micsodádat, és ez már csak rosszabb lesz. Vagy csak a nosztalgia vezérel? :o)

f.m.j. 2009.05.26. 10:56:54

@more: én veled értettem egyet :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 10:58:33

@picur3ka (Beindultunk: persze, hogy nem... :))

@Félkupica_Fehér_Főnök: nem, én ilyen jó fej vagyok :))) hogy én már kikötöttem, az egy dolog. a többi pasinak azért még lehet jó :)))

more 2009.05.26. 10:59:24

@Félkupica_Fehér_Főnök: szemforgató...ha már gyengülni látod az oldalt, azonnal erősebb után nézel?? a mozgalom él, élt és élni fog!!! néha vannak nagygyűlések különböző óbudai kocsmákban. ott majd jegyzőkönyvbe veszem legközelebb a megingásodat:)))

@mind2: neked is van:))

more 2009.05.26. 11:03:09

@fmj: értem, arra reagáltam:))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.26. 11:08:48

@more:

Nagy játkos vagyok ha kell, de Seduxennek a közelébe sem érek... majdnem engem is meggyőzött az előbb, de aztán bekapcsolt a racionális gondolkodás és rájöttem, hogy a jófejség mögött kell még lennie valami ici-pici önös érdeknek is xD

Mindig is tudtam, hogy óbuda veszélyes hely, de hogy ennyire?!? oO

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 11:11:01

@more: milyen gyűlés? te céda, és az amolyan emancipuncimanci gyűlés, vagy blog-gyűlés? ha utóbbi, akkor ÉN erről miért nem tudok?

Ha ELŐBBI, akkor a következőre szervezek ellentűntetést :))))

more 2009.05.26. 11:27:32

@Seduxen: gondolod, h a főnök részt venne feminista gyűlésen....??azért a világ eddig még nem süllyedt

világmegváltó kocsmázásokról van szó

mind2 (törölt) 2009.05.26. 11:34:23

@Seduxen: @more: képzeljétek, gomba tárgykörben csak annyit szeretnék szólni, hogy beástam 3 fatuskót a földbe, lyukakat fúrtam beléjük, és raktam bele gombaspórát. Ha megmaradnak, laskagomba lesz a tuskókon ősszel.
Más gomba így hirtelen nem jut eszembe... talán csak a lábgomba :XD

picur3ka 2009.05.26. 11:38:18

Na, hamar ennyit gombaztok, a kozneven huvelygomba ugyanaz, mint a kozneven szajpenesz, szoval, aki assziszi, hogy csak a nokre tartozik, hat nem is tudom...

pógárjenő 2009.05.26. 11:42:20

gustosnak meg a sok gusztustalan chártás libernyákoknak, egy kis pozitív krimináció:

http://www.youtube.com/watch?v=YJCUDYNTOMM

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 11:45:45

@more: mekkora kirekesztő genyák vagytok... ellentalálkozót szervezek... nesztek :)))

pógárjenő 2009.05.26. 11:49:36

@Seduxen: 'reggelt a blog sufragette-mozgalmának, és a "sorstárs" kanoknak :)
hol is hagytuk abba? :)))

SZÖRINTEM A B@....SNÁL, höhö.....250 bézból-szamurájkardos szeksznél....

mind2 (törölt) 2009.05.26. 11:49:51

@Seduxen: és ha belegondolok, hogy mindez a nokedlival/vel indult ::))))))))))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.26. 11:50:53

@mind2:

Ez milyen érdekes sztori volt. xDDD

more 2009.05.26. 11:51:58

@Seduxen: ne legyél féltékeny, kis hímsovkó:)) legközelebb majd értesítünk tégedet is:)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 11:55:48

@more: persze, UTÓLAG, mi, te "nőstényállllllat"? :))))

hihetetlen, igaza van Bezunak. Aljas, kirekesztő, elfajzott náczinépség vagytok...

more 2009.05.26. 11:57:50

@Seduxen: hehehe, jobban felhúzza magát azon, h nem lett hívva kocsmázni (nem is egyszer, sedux...:)))), mint hogy mongyuk....holnaptól a fizuja 80%at kell leadózni :))))) na melyik a szarabb hír??

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 11:59:20

@more: Titeket ismerve, az adó. Miatattok nem kár... Aljas muffok :))))

more 2009.05.26. 12:05:33

hallod ezt főnök, le lettél muffozva hehehehe

mind2 (törölt) 2009.05.26. 12:05:50

@laspalmas: ugye ? igyekszem;) meg ma nem hoztam el az aspirinemet, és rohadtul fáj a fejem, kéne menni orvoshoz is..... az állathoz...
idén még nem oltattuk be a kutyát veszettség ellen :XDXDXD

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.05.26. 12:06:25

@Seduxen: bazeg Sedux, mi az, hogy muffok?!? xD

pógárjenő 2009.05.26. 12:07:21

@Seduxen: hüvelygombás kapros-nokkedlis muffok......hehe!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.26. 12:07:36

@Seduxen:

Jé, azt hittem, már rég letelt a hat hét......xD

mind2 (törölt) 2009.05.26. 12:07:47

@pógárjenő: életemben nem próbáltam... de lehet meglépem :)

mind2 (törölt) 2009.05.26. 12:09:14

@pógárjenő: ja nem ezt, csak a kaprost bazzzz LOLLLLLL

mind2 (törölt) 2009.05.26. 12:10:21

@laspalmas: te is felfigyeltél rá ? Nekem is gyanús ez a szexista vehemencia XD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.26. 12:10:28

@mind2:

Aha, ez az, jó úton jársz. ;))
Majd én is küldöm a mélt, amit ígértem, nincs elfelejtve, csak ....(ide most képzelj egy hosszú sztorit). Szóval majd megy, sorry. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 12:14:53

@Félkupica_Fehér_Főnök: ezek után mit vártál? kollaborálsz itt az elnyomókkal? akkor vállald a sorsközösséget...

@laspalmas: he-he. hat hét ide vagy oda, mire a törpeterrorista bealszik este, addigra elég gyakran mi is hulla fáradtak vagyunk. bár volt már olyan is, hogy "közbeszólt" a lelkem :))))

@pógárjenő: avagy rokfortos lazac :)))

mind2 (törölt) 2009.05.26. 12:20:31

@laspalmas: ok;)
@Seduxen: most még csak közbeszól, majd amikor a 16 éves kiscsajokat viszi, akkor meg szárnyrakapsz esténként...ha lesz még szárnyad amivel repülni tudsz...persze XD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 12:23:11

@mind2: az tuti. már mondtam is asszonynak, hogy olyan irányba szándékozok terelgetni a nevelését a gyereknek, hogy az IKER-csajokra bukjon (gondoljon má' az APJÁRA is :))) ).

Vagy ha nem, akkor leosztjuk a szerepeket: ő lesz az előkészítő csatár, én meg a befejező :)))

pógárjenő 2009.05.26. 12:26:14

@mind2: ja nem ezt, csak a kaprost bazzzz
pedig illik adni a népi mánikűrnek........

@Seduxen: avagy rokfortos lazac
paradicsompürés csilivel....

mind2 (törölt) 2009.05.26. 12:30:19

@Seduxen: nem akarlak elkeseríteni, de te a numerákat max számolgathatod és felvésheted a falinaptárra ( a gyerekét persze ) meg elmehetsz vele ezt azt vásárolgatni a jobb márkákból ;)
Tiszteletbeli klubelnök lehet belőled, de csatár ??? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 12:33:07

@mind2: azt te honnan tudod? lehet hogy kifog egy pár "apakomplexusos" kis tinimuffot :)))

@pógárjenő: ez egy régi viccből volt, amikor a házaspár kitalálja, hogy vesznek ízesített óvszereket, a pasi felhúzza, villany lekapcs, a nő meg kóstolásra kitalálja, hogy milyen ízű.
Az elsőnél felkiállt a feleség:
- Rokfortos lazac!
- Várjáááá' má', még fel se' húztaaam...

mind2 (törölt) 2009.05.26. 12:37:50

@Seduxen: na jóvan, hagylak benneteket (magnak )
inkább átmegyek máshova...itt nagyon elszabadultak a lovak :D

dr.justice 2009.05.26. 13:01:33

Bocs nem olvastam el mindent, de volt már szó ma a hüvelygombáról ? :)

Nézzétek már mit találtam.

"A hüvely betegségeiben nyilvánul meg leginkább, ha konfliktus van a férfi-nő kapcsolatában. Amíg örömöt találsz a kapcsolatban, a fertőzéseket, gombákat legyűri az immunrendszered. A hüvelyed az a hely, ahol befogadod a férfit. Ha ezt örömmel éled meg, ég benned a belső tűz, akkor az immunrendszered is legyőzi a betegséget. Ha a párkapcsolatban túl sok a konfliktus, akkor a szeretkezésben már nem tudsz úgy feloldódni. Ha a nemi életet tehernek, kötelességnek éled meg, a lelked inkább a betegséget választja, hogy a testednek ne kelljen befogadnia semmit. Például amikor hüvelygombád van, nem engedheted magadhoz a párodat, hiszen ott már mindenféle kenőcsök és kúpok vették át a főszerepet. Így „hivatalosan”is háríthatod a szeretkezést. Gyulladás a hüvelyben akkor keletkezhet, ha lázadsz a kialakult helyzet ellen. Már nem akarod befogadni a párodat, nincs kedved hozzá, nem kívánod, de mégis megteszed. Talán azért, hogy ne legyen veszekedés, vagy azért, hogy nehogy elveszítsd. A lelked után a tested is tiltakozik. "

Eszem megáll.

pógárjenő 2009.05.26. 13:10:38

@dr.justice: ez valami kálmán szutyok, akarom mondani kámaszutra?

@Seduxen: - Várjáááá' má', még fel se' húztaaam...
hehe.....percegett a trapista....

f.m.j. 2009.05.26. 13:14:14

@dr.justice:

és az, hogy tudatlanságból (mondjuk kezdő nő vagy) és leülsz egy nyilvános Wc-n, az smafu? :):):) Ja. Merthogy hg-t külsőleg is lehet szerezni, nemcsak azért, mert nem ölég jó a kaccsolat :)

pógárjenő 2009.05.26. 13:16:19

@fmj: hehe....a poszt lényege 250 bézból-szamuráj, hüvelygombát vacsorál kaprosnokkedlivel!

picur3ka 2009.05.26. 13:20:34

@dr.justice:
'Bocs nem olvastam el mindent, de volt már szó ma a hüvelygombáról ? :)'

Meg nem. De ha mar igy felhoztad...

Lazadasbul keletkezik az is tuti. Minden suffragettnek van allandoan.

A ferfi nemi szerven mint apro piros foltok jelentkeznek a tunetei. Csak azert, hogy teljes legyen a kep.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 13:26:34

@dr.justice: ezt hol találtad? a "kormányzati jósda" honlapján, vagy a BP TV nyomatta? :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 13:27:34

@picur3ka (Beindultunk: "mint apro piros foltok jelentkeznek "

és voilá megszületett az "óriás piros pöttyös" :)))

picur3ka 2009.05.26. 13:31:18

En csak kuncogok most mar

pógárjenő 2009.05.26. 14:02:42

@Seduxen: túrós rudolf paradicsompürével, hüvelygombás tokánnyal, kaprosnudlival, szegfű(szeggel) megbolondítva, narancs salátával zorbántálba!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.26. 14:11:49

@pógárjenő: üdítőnek meg "megyyes-hoppát", mi? :)

pógárjenő 2009.05.26. 14:33:09

@Seduxen: anyósilag szüretelve.....

A KÉRDEZŐBIZTOS 2009.05.26. 15:39:05



Üdv!

Gyere szavazz a gengszterszamurájokról:

lelőjék őket a rendőrök?


szavazasblog.blog.hu/2009/05/26/gengszterszamurajok

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.26. 15:52:51

A nemibetegségek után kicsit onoljunk is:

"A BRFK sajtóosztálya az atv.hu-nak eljuttatott nyilatkozatában a következőképp reagált az ügyre:

2009. május 23-án a kora esti órákban állampolgári bejelentés érkezett, miszerint Szigetszentmiklósról több autóból álló karaván halad Budapest XXI. kerület irányába. A Budapesti Rendőr-főkapitányság több egysége ellenőrzést végzett Csepel területén, de több autóból álló konvojt vagy nagyobb csoportosulást nem találtak.

Két gépkocsit és azok utasait igazoltatták, de olyan esemény, ami rendőri intézkedésre adott volna okot, nem történt. Az egyik autóban tartózkodó személynél közbiztonságra veszélyes eszközöket találtak az intézkedő rendőrök, ezért vele szemben szabálysértési eljárást kezdeményeztek."

Tehát nincs itt semmi látnivaló, oszoljunk kérem!
Nem gyenge...

picur3ka 2009.05.26. 16:03:06

@A KÉRDEZŐBIZTOS:

Ah, legkozelebb uk is lonenek... csak hagyni oket egymas kozt.

@laspalmas:
'A nemibetegségek után kicsit onoljunk is:' ?? Muhaha.

Na, a masik korabban maskent nyilatkozott, meg a Batiz anyosa is. Elveznem, ha valaki elojonne valamivel, aztan megint kibukna, hogy hazudgalnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:05:45

@fmj:

"Egyszer azt írtad, hogy miért nem szóltam, amikor belebonyolódtál 200001xyvzzsz-vel valami római jogos teljesen felesleges, és parttalan eszmefuttatásba, merő intellektuális gőgből, hogy miért nem szóltam?"

Milyen intellektuális gőgből?! Könyörgök, csak az volt a célom, hogy megpróbáljak anyázás helyett valami értelmes dologról normálisan vitatkozni egy SZDSZ-essel. Aztán sajnos kiderült, hogy fake, ettől függetlenül örülök, hogy inkább fölösleges intellektuális baromságokról beszélgettem anyázás helyett. Lehet törölni az offokat.

"Hát, neked nem lehet szólni, (most is próbáltam, még more elött) mert nem akarsz, és nem is tudsz leállni, ez van. És mindent kimagyarázol."

Miért, nem álltam le?:P Azóta is ezen megy a vita, holott én már rég itthagytam a gépet, és tojok az egészre. És milyen érdekes az is, hogy nem magányos offológépként kezdtem telekommentelni az oldalt - ráadásul általam nem is személyesnek tartott dolgokkal -, hanem ennek előzményeként itt voltak a srácok is. Nekik miért nem szóltál?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:12:53

@fmj:

Nem kötekedésnek szánod, csak éppen az. Nézd meg légy szíves, ha ennyire számon akarod tartani a "működésemet" - mi vagy te, a lelkiismeretem? -, hogy milyen témákhoz nem szóltam hozzá. Meglepően sokat fogsz találni a közgazdaságtantól a műszaki dolgokig. De ha akarod, véletlenszerűen felsorolom, hogy miben nem vagyok kompetens, pl. reál tudományok, programozás, nyelvészet - arra ott van a fél családom -, Forma-1, közigazgatás, statisztika, bankok, barkácsolás, villanyszerelés, betonozás, autószerelés, növények meghatározása, búvárkodás, küzdősportok, lőfegyverek és tankok meghatározása és még sorolhatnám. És most megköszönném, ha úgy en block mindenki leszállna rólam, és a való életével foglalkozna.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:16:42

@Seduxen:

Az nem jó, mert ha kamuzik, akkor nem fog érezni semmit.:P Bár lehet, hogy a nőnek eleve az a baja, hogy nem érez semmit.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:17:56

@Seduxen:

Na akkor elég sok nő "éhen maradna".:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:20:41

@picur3ka (Beindultunk:

Nahát, már te is kezded a tabu témát?:P Én meg ma csináltam bakonyi csirkemellet, és tele volt gombával, pfujj.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:24:32

@dr.justice:

De azért hüvelygombája minden nőnek volt, mi?...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:25:23

@fmj:

Na ezek után meg bagoly mondja verébnek.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:26:51

@picur3ka (Beindultunk:

Na jó, ez nekem már túl részletes, és megmaradnék annál a szintnél, hogy tudtommal nekem még nem volt.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 20:28:54

@laspalmas:

Persze, az a 250 szamurájjelölt meg csak úgy előszivárgott a fák odvaiból.

picur3ka 2009.05.26. 23:41:45

A bakonyi nagyon finom, szamurajok meg nem is voltak, nincsenek es nem is lesznek, ertettuk, mint a ciganybunozes, maffiozok es igy tovabb, csak egy mesei kitalalas, mint a torpe, peldaul.

Allitolag, azt rebesgetik Csepel helyen, hogy 3 cigo meghalt is... de ez megint csak mese, mint a rablott loszarok, arrol se sokat hallani. Ambar vicces volt a Nepszarasag jelentese, miszerint a 'rendszeres tehervonat rablas' vagy hasonlo pedikur, eszem megall, hogy ezt igy leirjak, na mindegy, vissza a gombakhoz, legyunk ovatosak, sok mergezo!!!!!!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.27. 17:19:54

@picur3ka (Beindultunk:

Bizony, és minden ehetőnek van mérgező párja.:)

picur3ka 2009.05.27. 18:36:31

Na, egy kis lementenivalo, mindig is sejtettem, hogy van nekik valami statkojuk:

tasztal.inventra.hu/Article/showArticle?na_start=180&na_step=30&t=9191972&na_order=

picur3ka 2009.05.27. 19:30:32

@laspalmas:

'A Budapesti Rendőr-főkapitányság több egysége ellenőrzést végzett Csepel területén, de több autóból álló konvojt vagy nagyobb csoportosulást nem találtak.'

http://hvg.hu/itthon/20090527_csepel_siofok_enyingiek_felvonulas.aspx

'Sikerrel hiúsította meg a rendőrség a hétvégén Csepelen különböző bűnözői csoportok utcai erődemonstrációját - ismertették a Fővárosi Közgyűlés városrendészeti bizottsága szerdai zárt ülésének megállapítását az ülés részvevői az MTI-vel.'

Csak nem hazudgalnak megint? Ez az onkritikus, korrekt, kritikat kedvelo baloldal, soha.

lor 2009.05.28. 18:17:56

merjuk leirni, mint ahogy mashol is.
nagy fekete terepjaroval jottek.

minden tamadasnal ez a sablon.

/"portorikoiak voltak"/

picur3ka 2009.05.28. 19:20:24

Hat a k$rva anyjukat ezeknek, hol van a tanuvedelem?
Igy semmi nem lesz kideritve s megbuntetve ugye, a sok joszandek meg akaras ami belejuk szorul, hogy b&sszak meg mindet! Olaszliszka per ad infinitum...

'Jellemző adalék: az áldozat ismerősei titokban rögzítettek egy falubeli asszonnyal folytatott bizalmas beszélgetést, melyben új nevek is elhangzottak, majd a felvételt egy CD-lemezen eljuttatták a bíróságnak. Az asszony a tárgyalóteremben többször is elájult, amikor felvételről visszahallotta saját hangját, és a hite szerint négyszemközt elmondott, rettenetes titkokat.'

süti beállítások módosítása