Skip to content


       Szűrés lista

A Gárda vendégségben Lakatos Attilánál

Rövid ebéd előtti kis videónk, 3 gárdistáról, kik meglátogatták Lakatos Attilát borsodi vajdát és a sleppjét a kertjében, egy pár órás jópofizásra a kamerának. Annak ellenére, hogy jómagam naiv és idealista vagyok (amúgy egyik sem) valamint mérhetetlen romantikával tudok hinni a sörrel a kézben összeboruló gárdásokban és cigókban, az ilyen hatásvadász riportoktól leolvad az agyam kb. Oké, leküldik a Gárda szóvivőjét stimm, de a fasznak kell ez a politikailag korrektség színpadiaskodás, hogy melléadunk még koloncnak egy özvegy, - a gárdában újra magára találó - anyukát és egy feltörekvő - a gárdában a jövőjét látó - ifjoncot? Még csak jól se mutatnak. Inkább az az ember érzése, hogy a Gárda az elesettek, nehezen boldogulók gyűjtőhelye! Tetovált fejbőr? Hülye vagy fiam? Miért nem lehetett helyettük az anyós ülésre ültetni a borsodi főkapitányt? (Vona Gábor túlzás lett volna kertipartyzni...)

Oké, pár aranyköpést most is hallhattunk mindkét oldalról, de minek kellett az egész? Kit akarnak meggyőzni? A cigány nem lop, a Gárda meg ellenük van? A TV2 PR-kodna a Jobbik mellett? Igen, ők nem masíroznak, ők nyitnak mindenki felé, intelligens népség? Heh, nehéz elhinni! Mekkora manipulatív púlduma már, hogy a  a Gárda alakulását és a szélsőség erősödését összemossák a  gazdasági válsággal, és hogy párhuzamot vonnak az 1930-as gazdasági összeomlással és a nyilasokkal? A Jobbik miért engedi ezt? Vasárnap,  főműsoridőben a TV2-őn láthatta mindenki, ahogy egy cigányvajdának magyarázkodnak. És nem is meggyőzően teszik. A riportban megosztottnak és határozatlannak látszanak. Persze nem lenne rossz egy vágatlan anyag.

Még egyszer mondom: a kezdeményezés tökjó, csak nem mindegy, hogy miért és hogyan. Üljenek össze kulturáltan. Mehetnek randomra a vajdák, komolyabb Gárda és Jobbikos vezetők és a jelenleg joggyakorló hatalmat kint kell hagyni. Le kell tenni az alapot 2010-re és utánra, de nem így a gesztenyefa alatt a Lakatos nagymama terítőjén könyökölve. Ez így még színjátéknak is gyenge! Ha meg videóra akarják venni, hívják el a Mikomot!

 

 

Címkék: közélet cigány gárda

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr51142408

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kifordított ország 2009.05.25. 15:14:27

Siófok gazdasága összeomlana a romák nélkül... Bizony én is fölkaptam a fejem ma reggel a Mokkát nézve, mert bizony Siófok polgármestere szerint bizony ez történne. Természetesen Dr. Balázs Árpád nem az enyingi romákra gondolt, hanem az olyan roma családo…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marcellusca 2009.05.25. 13:09:52

Na, aszittem ebbű' má' nem leszen poszt. :D

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.05.25. 13:10:12

Szerintem a Gárda szóvivő egyáltalán nem tűnt elesettnek, azt viszont én sem értem hogy miért nem tudtak megfelelő partnereket találni hozzá akik érdemben is hozzá tudnak szólni a vitához.
Ezt a Lakatos Attilát meg egy viszonylag korrekt embernek tartottam egy ideig, de ő is úgy változtatja a véleményét a Gárdáról a cigánybűnözésről meg egyebekről, mint jó érzésű ember az alsónadrágját.

Nw8 2009.05.25. 13:10:40

Érdekesen indult ez a tegnap esti riport: a Gárdisták "Jó napot!" köszönésére a válasz a háttérből: "Eddig jó volt". Kb. itt hagytam volna ott őket.

eric · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.25. 13:17:22

@SirBors: igen, pont az írtam én is, hogy ő még stimmelt.

@Nw8: szerintem azzal sem volt semmi gond. nem puszipajtások ők azért , egy kis oltogatás simán belefér:D

Marcellusca 2009.05.25. 13:22:37

@eric: szerintem meg még olyan viszonyban sincsenek, hogy így oltogassák egymást. Ehhez közvetlenebb viszony szükséges.

@SirBors: Én is azt hittem, hogy normális.
Úgy látszik (amit mi itt megjósoltunk) rászóltak, hogy mégis mit képzel, hogy gondolja ezeket. Biztos kapott még egy brossúrát is, hogy mit kell mondania.
Cigány kezében kapa: majdnem kicsúszott a száján, hogy az "parasztoknak" való.

Tapmancs 2009.05.25. 13:31:14

Szerintem sem tűnnek elesettnek és megosztottnak, amin kiakadtam az a tv2 tálalása (szélsőséges eszmék, stb), de a leghülyébb mégis a Progresszíves csaj, aki párhuzamot von az 1930 körüli válsággal és eszmék térnyerésével. Ugyan már, ehhez aztán tényleg semmi köze a válságnak! Itt Olaszliszkával szakadt el az a bizonyos cérna, évekkel a válság előtt. Aztán azóta szépen jönnek elő az addig elfojtott és azóta gyűlő indulatok.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.25. 13:31:53

Kár ezért a Lakatos Attiláért, a cigányoknak nagy szüksége lenne egy olyan vezetőre, aki kivezeti őket a gödörből, nem csak a régi, unásig ismert "cigánynak nem való a kapa a kezébe", "cigánynak kell a 6-8 gyerek" sztereotípiákat erősíti bennük. Mert ennek nagyon rossz vége lesz.

pokemon 2009.05.25. 13:38:21

@Tapmancs: A progresszíves csajnak és a tv2-nek egyértelmű az indoka. Mível mindkettő mszp háttérintézmény, ezzel próbálják a saját és a jobbik(jó lesz az még a 2010-es választásokra) szavazatait maximálni.

pokemon 2009.05.25. 13:40:04

Azért megmosolyogtató volt a gárdás gyerek mondata:"A politika sajnos a játékszerévé tette ezt a magyar-cigány ellentétet."

Pont ő mondja? Ki tette azzá? Hiszen másról se beszélnek csak "cigánytenyészetről".

neeskens 2009.05.25. 13:50:45

Ugyanmár, ezt a Lakatost is azért kapták fel, mert azt mondta, amit a többség hallani szeretne.

A Magyar Gárda meg a Jobbik annyira végtelenül tahó, buta banda, hogy az ő sikereik nem a szélsőjobb, hanem a mélybutaság megerősödését jelentené.

Ez egy kurva jó cikk róluk: konzervatorium.hu/publicisztika/163-gyloelethadjarat-vagy-valami-mas

szalkay88 2009.05.25. 14:05:19

Amikor a vajda azt mondta, hogy "ugyanmá', had legyen csak a cigánynak 6-8 gyereke, mé' sajáljátok ti azt tőle", akkor a gárdistának azt kellett volna mondani, h akkor ebben Lakatos úr soha nem fogunk dűlőre jutni, mert már önmagában probléma, ha egy nemzetiség túlszaporodja a magyarságot, mivel ez itt Magyarország. Emellé párosul még a nagyfokú kriminalitásuk, stb. Ne legyen több gyerekük mint a magyaroknak, ennyi.

Másik meg hogy kérdezi Lakatos, h a Gárda minek nem megy ki amikor magyar követ el bűnt? ÁÁÁÁÁ!!! Ezt a legkönnyebb megválaszolni: a cigány önkormányzati képviselők miért csak ott ajvékolnak ahol cigányt ér sérelem? Magyart leszarják, az ellen csak gyerekcsíny. De maga Lakatos vajda sem szokott kimenni oda ahol magyart ér sérelem, csak ahol cigányt. Mindenki a sajátjáért, ezzel nincs semmi gond. Magyar Gárda magyarokért, cigány szervezetek, vajdák meg az övéikért. Ennyi.

Tapmancs 2009.05.25. 14:09:22

@neeskens:

"A Magyar Gárda meg a Jobbik annyira végtelenül tahó, buta banda..."

Te meg ugye okos vagy.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.25. 14:14:01

@szalkay88:

Amikor a vajda azt mondta, hogy "ugyanmá', had legyen csak a cigánynak 6-8 gyereke, mé' sajáljátok ti azt tőle", akkor a gárdistának azt kellett volna mondani,

hogy
1, miért szül ennyi gyereket a szegénységbe, nyomorba?
2, hogy tud ennyi gyereket tiszteséggel, becsülettel felnevelni?
3, mennyi pénzt tesznek be a romák a közösbe és mennyit vesznek ki?
4, a nagy családot szeretik, vagy a nagy családi pótlékot?

Tapmancs 2009.05.25. 14:19:27

@zero: ezekre azt mondta volna hogy régen is ennyi gyerekük volt amikor nem volt semmiféle segíly és vándoroltak a cigányok, tehát ez a hagyomány.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.25. 14:21:36

@pokemon: ez is kétszereplős játék. pl ki az, aki minden esetben telerikácsolja a médiát, ha romát ér támadás? természetesen etnikai indíttatású támadásnak beállítva a bűncselekményt?

ja, a riportnak a végén én viszont sírva röhögtem, amikor a vajda két "harcikutyája" odament haverkodni a gárdás szóvívővel.

"Vigyázzá, meg ne harapjon, az Isten se mossa le rólunk" (vagy valami ilyesmi...)

Tapmancs 2009.05.25. 14:38:35

Aztán hogy miért van sok purdé a cigányoknál, azon lehet vitatkozni, de szerintem ugyanazért mint a természetben: ha egy állatfajnak önmagában életképtelenebbek az utódai (a cigányok átlagéletkora alacsonyabb), nagyobb számú ivadékot kell világra hoznia hogy a faj fenmmaradjon.

Mivel azonban mostanra védett faj lettek, nőtt az átlagéletkoruk is, de a purdészám állandó (vagy nagyobb) maradt, túlszaporodtak.

modellmaker 2009.05.25. 15:07:51

@Tapmancs: túlszaporodtak és mivel nincs természetes ellenségük, akik veszélyforrást jelentenének a számukra, le kell vadászni a túlszaporulatot, hogy a terület eltartó képessége ne romoljon tovább.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.25. 15:15:31

...kicsit off, de megér majd egy posztot szerintem...

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.25. 15:20:07

Jajj, "kissé" szót ismétlek :D:D javítottam :) -még reggel van nálam ...

Projectelf 2009.05.25. 15:22:29

Ez a lakatos kisbetűvel is tipikus cigány, oké oké rosszalkodnak a cigányok DE nincs munka, nincs pénz, köcsögmagyarok meg minek kell egyenruha, legyen már ez a legfontosabb kérdés .....

Jason Bourne 2009.05.25. 15:28:46

Láttam tegnap este a riportot. Az húzott fel mikor a gárdista szóvá tette a megélhetési gyerekgyártást erre meg a bajszos vajda, hogy: hadd legyen má' 8-10 gyereke a cigányoknak, ha nekik úgy tetszik. Baszod, szerintem is legyen ha felbírja normálisan nevelni. Eddig normálisnak tartottam ezt a Lakatost a megnyílvánulásai alapján, (pl. mikor megvédte a Mc-i főrendőrt) de ha helyzetbe kerülne elkolompárosodna.

Dr. No 2009.05.25. 15:46:44

Nem a 8-10 gyerek a probléma, hanem hogy születésük után ki vannak csapva a legelőre, hogy nőjenek föl, lássák el magukat, ahogy tudják, oszt jónapot.

Azért azt megnézném, hogy hányan vállalnák közülük a 8-10 gyereket, ha muszáj lenne velük foglalkozni azon túl is, hogy agyontapossuk az erdőben, ha nem bírja el a farönköt.

Marcellusca 2009.05.25. 15:47:39

@turner:

Őőőő, izé, miről is van szó? :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 16:00:48

@Tapmancs:

Mielőtt belemennénk a szociáldarwinizmus bugyraiba, emlékeztetnélek, hogy ez a folyamat gimis tananyag, és nem bioszból, hanem töriből. Lásd: kevesebb járvány, népességnövekedés, ipari forradalom, javuló életviszonyok, magasabb születéskor várható élettartam, alacsonyabb halálozási ráta és ugyanúgy növekvő gyerekszám, ami népességrobbanáshoz vezet. Ez nálunk is lezajlott már, csak hozzánk képest a cigányok késésben vannak, ugyanúgy, mint mi Nyugat-Európához képest. Ennyi az egész.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 16:04:09

@Mj:

Még mielőtt valaki belekötne, most egy folyamatot vázoltam, mindenfajta mentalitásbeli (csak a ma számít, munka helyett segély, a gyereket az utca neveli fel, stb.) kérdés kizárásával.

neeskens 2009.05.25. 16:14:34

@Tapmancs: igen, náluk mindenképpen.

lofaszjoskasenki 2009.05.25. 16:47:31

nem értek egyet.

szerintem pontosan, hogy nagyon jelentősége volt ennek a találkozónak, illetve nem is a találkozónak, hanem annak, hogy ezt bemutatták egy olyan műsorban, aminek millió feletti nézettsége van. így ugyanis olyanokhoz (lásd még panelprolik és -nyugdíjasok) is eljutott a Gárda, még ha csak pár mondatban is, akik se a vidéki cigányproblémával sem a Gárdával nem találkoznak az életükben, és éppen emiatt úgy mossa az agyukat az szdsz propagandagépezete, ahogy nem szégyelli, márpedig az nem szégyellős. most ezek az emberek is láthatták, hogy a Gárda nem farkas, a cigányok pedig nem bárányok, sőt.

arról nem is beszélve, hogy amikor randalírozó árpádsávosokkal kampányolnak, akkor a Gárda-szóvivő egyszerű, higgadt válaszai (amikkel nagyjából minden tisztességes magyar ember azonosulni tud) egyértelműen pozitív benyomást hagytak maguk után.

nem is értem, hogy ezt miért nem látjátok.

andreasue (törölt) 2009.05.25. 17:01:28

Én már azt sem értem, hogy minek mennek oda egy TV2 által szervezett akármire.
A TV2-t egyszer látogatnám meg, buldózerrel.

Marcellusca 2009.05.25. 17:06:29

@lofaszjoskasenki:

Persze, igazad van, csak nem biztos, hogy mindenki ezt vonta le belőle.
A negatív felhangok jobban megragadnak az emberekben, a sorok között kevesen tudnak olvasni.

@andreasue:

Esetleg TNT?
És itt nem a pop duóra gondoltam. :)
(Bár az is elég romboló hatású tud lenni. :D)

Horizont 2009.05.25. 17:25:46

Tegnap csak lestem mint a moziban? Mi van? Ezt nem kellett volna. Mert elviekben valahol (talán) mindenki vágyik valami összeborulásra, békére stb. De nem így! Mind a ketten öngólt rúgtak. Szerintem. Aki eddig elismerte a cigány vajdát az most kiábrándult. Én már akkor, amikor kiderült a nagy adótartozása és azt mondta ő jó ember és ezért nem bántja az APEH:((
Aki esetleg sajnálta eddig a "szegény" cigányokat jobb esetben az elgondolkozott (talán).
A Gárda pedig ha az elvei mentén élő szerveződés lenne nem ülne le kvaterkázni a cigányokkal. A Jobbiknak meg kimondottan ártott, szerintem.
Végül is nem jutottak semmire.
Lakatos amikor a 8-9 gyereket magyarázta én azt kérdeztem volna tőle: szülnének- e ennyit ha nem kapnának érte családi pótlékot?
Szóval erőltetett színjáték szaga volt.

Spielberg 2009.05.25. 17:31:20

annyi gyereket, amennyit ŐK eltartanak! kibaszott világ ez.

dr.justice 2009.05.25. 18:22:53

Néhány éve egy tanulmány arra jutott, hogy a cigányok nem a családi pótlék és a segély miatt szülnek sok gyereket, hanem szeretik a nagy családot, így szocializálódtak. Csak az az érdekes, hogy én ahány viszonylag jól szituált cigány családot - ezen azt értem, hogy legalább az apa dolgozik - ismerek ott maximum három gyerek van. Akik munkából élnek miért nem szülnek 8-10 gyereket ? Érdekes, hogy a jól szituált bűnözőknek is 1-3 gyerekük van.

dr.justice 2009.05.25. 18:28:10

@dr.justice:

Ja, és a jogvédők, a politikusok sem szülnek 8 gyereket. Ők miért nem ápolják a cigány hagyományokat ?

Roxvox 2009.05.25. 19:47:45

Méghogy a cigány csak a családipótlék miatt szüli a gyerekeket, annyira szereti a családot, a gyerekeket, hogy még ölni is képes érte (lásd Olaszliszka).

ketroot 2009.05.25. 21:32:04

@Roxvox:

Azért én ezzel a megállapítással vitáznék. Nem azt mondom, hogy nincs igazad, DE szerintem általában a cigányok nem szeretik jobban a gyerekeiket, mint más nációjú, rasszú emberek. Az én véleményem szerint Olaszliszkán is csak azért lincseltek, mert nem tudják úgy általában az indulataikat féken tartani. Arra akarok kilyukadni, hogy a cigányok alapból sokkal lobbanékonyabbak, szemben másokkal.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 21:35:21

@ketroot:

Illetve ezeknél az embereknél nincs meg az agresszió elszabadulásának a természetes és átvett kultúrából is adódó meggátolása. Főleg, ha nem egyedül vannak, hiszen a támogató tömeg csak erősíti az agresszív viselkedést.

dr.justice 2009.05.25. 21:41:44

@Mj:

Mindenkiben van agresszió - kell is -, de a többség már megtanulta kontrollálni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 21:49:00

@dr.justice:

Illetve vagy a kontrollálás foka szokott általában magasabb lenni, mint az "olaszliszkai típusú" embereknél - lásd neten lámpavasozás, férgek válogatott módszerekkel való kiirtásáról beszélés, az életben meg normakövető magatartás -, vagy nem kontrollálják az agressziót, de az inkább megmarad a verbális erőszak szintjén.

Roxvox 2009.05.25. 22:00:16

@ketroot:
Bocsi de elfelejtettem a végére odarakni ezt :)))

Roxvox 2009.05.25. 22:08:00

Normális ember mit csinál egy ilyen "gázolásnál"?
Első dolga, hogy megnézze mi történt a gyerekkel, aztán jön a felelősségrevonás. EZEK nem. Előszőr jól agyonverik a "vétkest", aztán kiderül, hogy a gyereknek semmi baja. Ezt a fajta mentalitást soha nem írtja ki belőlük senki, ez a génekben van.

System failure. :) 2009.05.25. 23:15:49

@Nw8: Idéztek tőled a kurucon, a fene a jó dolgodat.
Én meg kommentelek a tv2-n és nem idéznek, pedig nem finomkodok. :)

System failure. :) 2009.05.25. 23:32:18

Szidjátok a Gárdát. Miért? Gyilkolnak? Rabolnak? Lincselnek?
Bűn, ha kiállnak az elnyomottakért? Bántottak ÁRTATLAN cigányt? BÁRMILYEN CIGÁNYT? Aki szidja gondoljon bele, hogy mekkora ÖNURALOM kell, hogy a gyilkosozó retkes cigányok között ne szóljon vissza.
Hogy kimenekítsenek FEGYVERTELENÜL egy rászorultat. Nem tudjátok. Nem azért masíroznak, hogy banki hitelt kapjanak. Nem azért segítenek, kockáztatják a testi épségüket, mert jobb dolguk sincs. Ez egy összetartás. Tedd a szivedre a kezed: Te kiállsz embertársadért? Vagy ha bajban vagy csak kiabálsz segítségért, de másnak nem segítesz? Ha a cigányok ellen nem véd meg a törvény, a rendőrség, visszautasítod a Gárdát? Ez az elnyomottak hangja, összefogása egymás segítésére. Ezért léptem be én is a Gárdába. Nem érdekel ki mit gondol.

System failure. :) 2009.05.25. 23:34:08

Még annyit: Unokanővérem férje roma. Sosem tartottam cigánynak, fura módon SOHA nem gondoltam úgy rá, mint ROMÁRA. Tisztelem, becsülöm, azért amilyen. Érte 100 gárdával szembeszállnék. Mert én olyan rasszista vagyok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 23:45:08

@Cody78:

"Tudja a feleségem, édesanyám, öcsém nem, (Mozgássérült) hogy ha bárki egy újjal hozzájuk nyúl, én egy éjszaka felkeresem egy pár fejszével, molotovval, késsekkel és kibelezek MINDENKIT.
Nem vagyok szívbajos."

Te írtad úgy egy hete, valahol érthető is a reakció, hiszen a szeretteinkért nagyon sok mindenre képesek lennénk. Viszont ha gárdista vagy, és ezt megtennéd, hogyan magyarázná ki az országos főkapitány, hm?

System failure. :) 2009.05.25. 23:57:14

Pontosan. Ezt majd tisztáznom kell. :)))
Egyébként ha felavatnak vissza kell fognom keményen.
Véletlen sem akarnám a rossz hírüket kelteni. Tisztelem, becsülöm a Gárdistákat, hogy kiállnak az elnyomottakért. Nekem heves a vérmérsékletem, de majd megoldjuk. :)))
Jó volt a meglátásod, én is gondoltam rá. Ha nem tudnám magam türtőztetni nem jelentkeznék. Avatás után viszont teljes jogú tag leszek. Remélem sose kerül rá sor, de ugyanúgy számíthatok a tagokra, mint majd fordítva. Értesd: Nem leszek egyedül.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:04:34

@Cody78:

Ok, de azt kell figyelembe venned, hogy mit fogsz csinálni, ha tényleg bántják egy családtagodat, te pedig gárdista vagy, aki a vérmérsékletétől nem tud megválni.

Viktus 2009.05.26. 00:16:22

ABSZURDISZTÁN

Nem iskolabusznak hívják a gyerekeket szállító buszokat , hanem tanulókat szállító személybusz ... így már minden okés nem kell öv ...

System failure. :) 2009.05.26. 00:18:39

Kilépek és megoldom? :)
Nem igazán valószínű, hogy itt b.ki bántaná őket.
Pont azért teszek, hogy kizárjam ennek a kevésnek a lehetőségét is.
Meg a gyerekeimért. Bár 2 évesen meg fognak tanulni mindenféle küzdősportot, meg fegyverhasználatot. Mint a terminátorban. :)
Lehet masírozni nem megyek. :)))
Viszont nem keresek kibúvót, ha betont kell törni.
MERT a GÁRDISTÁK nem csak MASÍROZNAK.
Aki csak azt akar, azt eltanácsolják. Közhasznú munkát is végeznek, csak erről nem sokan tudnak.

sorokinV 2009.05.26. 00:26:52

Áhh, gyerekek! Itt a nevelés van elcseszve. Nem gárdázni kell, meg csapaterőt mutatni pincérruhában! A gyerekeket kell úgy nevelni, hogy ha valaki el akarja venni az uzsit, akkor annak a nyakába kell baszni a töltőtollat. A másik meg megszokja, hogy egyre nagyobb veréseket kap, ahogy cserepedik'!
Nem a "szól a tanárnőnek - megoldja"; "várd meg a rendőrt - az majd megvéd"; "belépni a gárdába - azt közösen vonulgatunk a faluban"; ésatöbbi a megoldás.
Tartson mindenki puskát otthon!

majomkutya 2009.05.26. 00:30:53

had szülessen 8-10 gyerek, mi?
ezzel annyi a bökkenő, h basznak tisztességesen nevelni.
tuti, hogy megtanulnák a fogamzásgátlást és a családtervezést "piaci körülmények" között...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:34:16

@Cody78:

Na nem mintha azután nem jöhetnének azzal, hogy "egykori gárdista követett el rasszista terrorakciót romák ellen".
Épp a másik topicban írtam, hogy a legjobb fegyvereim éppen a higgadt konfliktuskezelés és a futás.:) És csak a legvégső esetben ártanék fizikailag akárkinek, másrészt most írtad, hogy a környezetedben nem is valószínű, hogy bántanák bármelyik családtagodat is. Akkor meg miért kell állandóan arról beszélni, hogy mi lenne, ha bántanák őket?
Tudok arról, hogy pakoltak már homokzsákot, adtak vért, vagy irtottak parlagfüvet. De itt most nem erről beszélünk, hanem az agresszió hangoztatásának ártalmasságáról.

majomkutya 2009.05.26. 00:34:57

egyébként nem tűntek elesettnek a gárdisták, mondjuk a video alapján felkészültebbek, keményebbek lehetek volna, bár lehet, h az érdemi rész a tv2 videojából kimaradt, mint az inforádiós cikkből a lényeg amit Morvaival készítettek (utánalehet nézni a barikádon)

az külön tetszett, h lákátos a végén csak kimondta, h a cigányok nem tudnak dolgozni, mert soha nem dolgoztak

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 00:40:08

@majomkutya:

Azért enyhe különbség van aközött, hogy valaki nem akar kapálni, vagy nem akar dolgozni.

majomkutya 2009.05.26. 00:49:02

@Mj: ha nem lenne mit enned, viszont lenne egy telked, amit művelhetsz, akkor ezek szerint nyilván te sem művelnéd mert nem akarsz kapálni. Dicséretes!
Ezek szerint helyénvaló, hogy leszedik a másét és ha a meglopott ezt szóváteszi, akkor össze-vissza verik.
Támogatandó felfogás, ugye?

Az meg megint más kérdés, hogy a cigányházak környékét mért veri fel a gaz? Mert szegények? Egy frászt, mikor kisgyerek voltam a rendszerváltáskor és apámnak megszűnt a munkahelye (ugyanúgy ahogy a cigányok is ezzel jönnek, hogy nekik akkor megszűnt a munkahelyük) és anyám nevetséges fizetéséből tengődtünk 4-en, attól füvet még nyírtunk, meg megműveltük a kertet.
De ők nem, Az ő kultúrájuknak ez nem része.
Ja és mondanom sem kell, nem loptuk el a falu főteréről a szobrot, hogy leadjuk a méh-telepen, mert az meg nem a mi kultúránk része. Bármennyire is kevés pénzünk volt, valahogyan nem vált a kultúránk részévé.

System failure. :) 2009.05.26. 01:10:16

"Akkor meg miért kell állandóan arról beszélni, hogy mi lenne, ha bántanák őket?"
Van rá esély? Van. Mindegy milyen kicsi.
Ha hagyjuk elfajulni a cigányokat még rosszabb lesz.
Ha egy cigány kóstolgat és nem állsz ki magadért, akkor elszalad vele a ló. A kiirtani meg kordában tartani azért nem ugyanaz. Ahogy Budaházi mondta: Ha a liberalizmusnak nevezett valami így folytatódik, akkor mi lesz itt 30 év múlva? Attól kell félni, én attól félek. Mj: Amiért gázpisztolyt hordasz, az már okozat.
Biztos van ugye oka. Hagytuk pattogni-->pattognak. A gárdisták meg nem válaszolhattak frappánsabban, mert akkor a beszélgetés egyoldalú lett volna. Kérdez valamit a vajda, kivágják a választ. Így is megkurtították.

System failure. :) 2009.05.26. 01:18:10

Amíg a cigányok szabadon gyilkolhatnak, addig nem lehet garantálni senki épségét. Édesanyám nyugdíjas, járhat Debrecenben, összefuthat valami ideutazott féreggel, aki megtámadja, esetleg betörhetnek mikor 10 év múlva védtelenebb lesz, vagy b.mi. Van elég eset itt a Haon-on. Feleségem "hazájában" (nyírábrány) 3 retek megerőszakolt egy 82 leírom nyolcvankét éves nénit.
Szabadon vannak. Szabadon megtehetik. Megtették. Ha nem csukják le, megteszik újra? Valószínű. Akkor most kell aki megvéd (itt nem a rendőrségre gondolok) vagy nem? Számomra ez meddő vita. A babusgatásból volt elég. Bizonyítottan semmit nem ért.

Eltiron72 · http://haragszom.blog.hu/ 2009.05.26. 02:06:59

Azért iszonyú nagy csalódás számomra, hogy az összes kommentelő simán átsiklott a kibaszottul manipulatív vágás felett, pedig ezt már az Orwell főiskola médiaszakán is körberöhögnék.

f.m.j. 2009.05.26. 08:14:34

@Mj: az gárditaságtól független lehet.

picur3ka 2009.05.26. 08:15:03

@Eltiron72:

En nem tudom, mit vagtak ki, buta-e vagyok?

@majomkutya:

'Ja és mondanom sem kell, nem loptuk el a falu főteréről a szobrot, hogy leadjuk a méh-telepen, mert az meg nem a mi kultúránk része.'

Meg nem, egyelore...

@sorokinV:

Igy is van, nem kell ide roma kultura tantargy, maris integralodik a tobbseg. Es fog meg jobban is.

f.m.j. 2009.05.26. 08:32:55

@Mj: elkezdem még egyszer, nem volt érthető, reggel van...

A nekiugrás független lehet attól, hogy valaki gárdista-e, vagy sem, ha nem gárdista, de heves a vérmérséklet, akkor is nekimehet.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.05.26. 08:47:31

Mikor lesz poszt arról hogy Szilva beszopta az öblös lófaszt a megfigyelési botrányban? :)

mind2 (törölt) 2009.05.26. 08:52:43

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: ezazzzz ! De csak azért szopta be, mert a Főügyészség a narancsosok kézi irányításával működik nem ? ;)

Bit Rot 2009.05.26. 09:19:43

+5% a Jobbiknak/Gárdának.

Hajrá TV2! :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 09:41:01

"eddig jó volt" akkor meg minek hívták meg őket a cigányok, rohadt barbár népség.
egyébként asszem az egyik izompólós cigány volt a három közül. ilyen fegyelmezetlen emberei vannak a lakatosnak. az azért érdekes, hogy Lakatos Attila csak cigányokat foglalkoztat és nem szállt rá semmilyen jogvédő. Ez nem rasszizmus? Dehogynem.

kitűnő a Gárda szóvivője, vmi elképesztő tehetségű ember!

@zero:
"a fasznak kell ez a politikailag korrektség színpadiaskodás, hogy melléadunk még koloncnak egy özvegy, - a gárdában újra magára találó - anyukát és egy feltörekvő - a gárdában a jövőjét látó - ifjoncot? Még csak jól se mutatnak. Inkább az az ember érzése, hogy a Gárda az elesettek, nehezen boldogulók gyűjtőhelye! Tetovált fejbőr?

mi f-nak kell a 2-3 értelmes cigány mellé, még 3-4 kigyúrt barbár kancigány a háttérbe? a tetkó nem szerencsés, de ez a egy szavad ország.
alényeg, h ne tagadja a holokasuztot, és ne legyen Dósa Gárda-tag


"És nem is meggyőzően teszik"

rohadtul meggyőzően teszik, csak te elfogult vagy. a populista, nemz liberális fideszes világképedbe nem fére bele a gárda.
anyám mszp-s volt és ott ült mellettem, nagyon egyetértett a gárdával a tv-ben, hát nehogy már a cigánynak álljon feljebb!
azt tudod zero, hogy 20 év múlva több cigány lesz mint magyar? Németországba egyesek már Cigányországnak hívnak minekt.
200 év múlva nem is Magyarországnak fogják hívni az országot, és nem a cigánynak lesz magyar állampolgársága, hanem a magyarnak lesz cigány állmapolgársága. amelyik népnek meg nincs történelelme, az nagyon gyorsan rákap a szélsőséges nacionalizmusra (lásd román, szlovák), ha a cigányok lesznek többen a nyelv, kultúra mind cigány lesz, lehet,, de az biztos, hoyg a magyar kultúra másorrangú lesz.
hiába kérdezel meg most egy (értelmes) cigányt erről, azt mondja persze, h szereti amaygar kultúrát, de a tömeg nacionalista nyomásásnak az ő utódai már engedni fognak.

aki meg azt mondja, h összefüggés van a aválság és a gárda között, az egyszerűen idióta.
dehát mit várjuknk a progresszív intézettől, magyar (?) kornéliától ne várjunk értelmes dolgokat a politikában
apropó progreszsív intézet:
http://www.politikaiterkep.hu/
30 ezer kitöltésből már egyből az egész ország lakosságát nézik.
(az meg h a pártok programmaji alapján készítették el a térképet, egyszerűen meg vicc.)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 09:46:26

nekem még a politológia tanárom mondta, hogy gondolkodjunk el azon, h mi a populista, szerintem a fideszre utalt, és tényleg. a fidesz az.
nemzeti jelképek, semmitmondó kampány.
term nem szitokszó, van jó tulajdonsága is.
de a jobboldaliságot csak azért vállala fel, hogy népszerű legyen

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 09:48:43

@SirBors: "ogy miért nem tudtak megfelelő partnereket találni hozzá akik érdemben is hozzá tudnak szólni a vitához."
ott voltál a vitán?
ne felejtsük el hol áll a Napló. a populizmus egyik sarkallatos része, hogy a politikáról csak a médián keresztül értesülünk.
mszp is lehetne populista, csakhogy ő nem vállalja fel a jobboldaliságot.

System failure. :) 2009.05.26. 10:05:39

@tesz-vesz: Miért zeronak címezted a mondandód?
Ez eric posztja. Zero ahogy eddig kivettem hasonló állásponton van. Mintha Őt támadnád. ???

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 10:14:39

azt meg ugye tudjátok h mi lett a 29-es válságból?
HOLOKAUSZT!
egyértelmű, h a mostani válság is egy újabb zsidó népirtás felé tendálja az országot!
Éljen Rákosi!
Éljen a holokauszt!

volt nekem egy etikatanárom, aki ugyan se etikát, se mást tanítani nem tudott, szegény ,proli, kiszsidó volt, az tuti. na most az ilyenek tényleg elhiszik ezt. ezek voltak akik állandóan rettegtek a fidesz idején is, kornis mihályék sajtója állandóan szugerálta beléjük, h a fidesz belelövi őket a dunába, most meg rettegnek a gárdától. még volt is egy vitám vele, naivan kérdezte, h "a cigányok nem magyarok?"

és egyértelmű h miért nincs soha egy holorevízió, nagyarányú holokausztáldozatok csökkentése sem:
mert akkor a többség tényleg averzóval tekintene ezekre, a többség jogosan "antiszemita" lenne, merthát úgy feltornászni az áldozatokat mégiscsak gusztustalan.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 10:15:57

@Cody78: ja, bocs, nincs rajtam a szemüveg
:D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 10:29:51

@dr.justice: száva vincének 8 gyereke van
ápolja a hagyományt

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 10:37:10

@Cody78: egyetértek igen,
a mai világban ki segítene, h alátja h vlaakinek ellopják a táskáját?
most őszintén. persze sokan gondolják most h +én segítenék"
de ott élőben kilépni abból a tehetetlenségből, amire nevel minket a világ, ugye ugyanaz: a hősök terén pornőt forgatnak, és senki nem szól rájuk.
mert nem így szocializálódtak. úgy nevelkedtek h "ilyenkor kussba kell lenni", vagy "nem érdemes megszólalni". "különben is sok dolgom van"

még a rendőr se szól rájuk, pedig neki ez a dolga.
és ebben a nemzeti öntudat, a kommunista diktatúra barbárok vezetésével is szerepet játszik.

picur3ka 2009.05.26. 10:46:57

Egy erdekes dolog, MO-on ma van vagy 100000 zsido, vagy egy millio cigany, allitolag itt van a legtobb afgan a kornyeken es mint kiderul, a legtobb kinai is:

http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=274608

picur3ka 2009.05.26. 10:49:06

Vegre volt idom megnezni a videjot, hu de nagyon jo, nemonddmamegmennyigyereketszulunkesnemfelunktuletek, ennyi.

Acid Amadeus 2009.05.26. 13:20:45

Na, hát a Tv2 nem hazudtolta meg magát. Szánalmasan manipulatív fos...
Lakatos Attila sem egészen így nyilatkozgatott előtte...

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.05.26. 13:44:16

@tesz-vesz: persze nem voltam, ott ki tudja hogy lett megvágva, de ahogy eric is írta már csak a rang miatt is érdemes lett volna inkább 1-2 megyei kapitányt vagy hasonlót bedobni a mélyvízbe.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.26. 17:03:30

@SirBors: értem, de ki tudja akkor mi lett volna, v volt

meg aztán ezek paraszt cigányok, nem derogálna egy megyei kapitánynak? :)
hogy bekiabál a paraszt h "eddig jó volt". a barom azt hiszi menő ez a bekiabálás.
egyébként mások megnevelték volna azt a kuytát, h ne ugráljon fel

kyncza 2009.05.26. 18:07:51

@neeskens: tahó az anyád, aki megszűlt a világra te barom!!!!

szipó 2009.05.26. 19:41:48

Nekem az a kérdés tett bogarat a fülembe:hogy miért csak a cigánybünözés ellen tüntettek? És ezt a (vajdaszövetség(az mi?) elnöke) kérdezte! Most akkor van cigánybünözés vagy nem? Nem kéne dzsipóéknál is valami egységes álláspont?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 19:44:54

@majomkutya:

"ha nem lenne mit enned, viszont lenne egy telked, amit művelhetsz, akkor ezek szerint nyilván te sem művelnéd mert nem akarsz kapálni. Dicséretes!"

A fenét. Kapáltam, kaszáltam, báláztam és trágyáztam is már életemben, nem a sajátomét, viszont ingyen.

"Ezek szerint helyénvaló, hogy leszedik a másét és ha a meglopott ezt szóváteszi, akkor össze-vissza verik.
Támogatandó felfogás, ugye?"

Szövegértés nulla. A mondandóm lényege az, hogy lehet kapálás nélkül is dolgozni, és én már annak is tudnék örülni, ha a kapálni nem akaró cigányok más munkát, de akarnának végezni. Másrészt a kapálás sem minősül mindig munkának, egyszerű ház körüli foglalatosság is lehet, amiért nem kapsz pénzt.

"Az meg megint más kérdés, hogy a cigányházak környékét mért veri fel a gaz? Mert szegények? Egy frászt, mikor kisgyerek voltam a rendszerváltáskor és apámnak megszűnt a munkahelye (ugyanúgy ahogy a cigányok is ezzel jönnek, hogy nekik akkor megszűnt a munkahelyük) és anyám nevetséges fizetéséből tengődtünk 4-en, attól füvet még nyírtunk, meg megműveltük a kertet.
De ők nem, Az ő kultúrájuknak ez nem része.
Ja és mondanom sem kell, nem loptuk el a falu főteréről a szobrot, hogy leadjuk a méh-telepen, mert az meg nem a mi kultúránk része. Bármennyire is kevés pénzünk volt, valahogyan nem vált a kultúránk részévé."

Természetes, az én családomban is az volt a szokás, hogy nagyapámék, akik tízen voltak tesók, rendben tartották a házat és a kertet is, mert ez nem pénz kérdése.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 19:52:37

@Cody78:

"Ha hagyjuk elfajulni a cigányokat még rosszabb lesz."

Már késő.

"Ha egy cigány kóstolgat és nem állsz ki magadért, akkor elszalad vele a ló. A kiirtani meg kordában tartani azért nem ugyanaz."

Értem én, de te gyilkosságot helyeztél kilátásba, ha jól tévedek.

"Ahogy Budaházi mondta: Ha a liberalizmusnak nevezett valami így folytatódik, akkor mi lesz itt 30 év múlva?"

Budaházyt én inkább nem idéznék, ha lehet. És ez egyáltalán nem liberalizmus, ami itt folyik, hanem cigányok és magyarok egymásra uszítása.

"Mj: Amiért gázpisztolyt hordasz, az már okozat.
Biztos van ugye oka."

Az az oka, hogy neten elkezdtem olvasgatni a gázpisztolyokról, plusz szeretem a fegyvereket. Ráadásul sok olvasgatás után úgy döntöttem, hogy jobban megéri ezzel védekezni, mintha egy szimpla paprikaspray lenne nálam. A gázspray oka pedig egy majdnem megerőszakolás lett, amit egy nem cigány szeretett volna elkövetni. Persze valószínűbbnek tartom, hogy inkább cigányok, mint nem cigányok inzultálhatnak az utcán, és indokolt esetben akkor is használnám az önvédelmi fegyveremet, de a beszerzésnek nem ez volt a konkrét oka.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.26. 19:53:38

@Cody78:

Föl kellene deríteni a bűncselekményeket - jobban támogatott és színvonalasabb rendőrség -, és alkalmazni kellene a jogszabályokat, ennyi.

picur3ka 2009.05.27. 13:08:54

'Az elkövető súlyos, életveszélyes állapotban van, amint állapota engedi, kihallgatják. A rendőrség emberölés kísérlete miatt indított eljárást a támadó ellen, büntetése 5-15 évig terjedő szabadságvesztés lehet.'

http://www.origo.hu/itthon/20090527-besurrano-tolvaj-vagdosta-meg-egy-haz-lakoit.html

S az aranytalan onvedelem egyebkent oly szigoru torvenye ilyenkor holaz f&szban vagyon, mer ugye vegulis, vagy 10 cigany meglincselt egy embert, ez rendkivuli esetben egy tamadot?

System failure. :) 2009.05.27. 23:18:07

@Mj:
"Föl kellene deríteni a bűncselekményeket - jobban támogatott és színvonalasabb rendőrség -, és alkalmazni kellene a jogszabályokat, ennyi."

Ha ez működne, akkor nem kellene se polgárőrség, se Gárda... Szép is lenne. A kettős mércét is el kellene törölni ugye...;)

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.06.01. 16:18:50

A múlt héten itt járt az EU szellemi atyja Habermas, és arról beszélt, hogy a különböző nyilvánosságoknak hálózatszerű kommunikációs csatornákat kellene egymás felé találni. El kellene azon gondolkodni egy angolnak és egy németnek, hogy milyen magyar bőrben élni. Ez befelé is igaz. Nem normális az, ha elővesszük a román nacionalizmusban kicsontosodott modellt, és magunk között csak arról beszélünk, hogy a cigányokat hogy lehetne kipaterolni innen. Igen is szóba kellene állni néha.
Meg kell hallgatni a másikat, sőt tovább megyek, bele kell gondolni az ő élethelyzetébe.
Enélkül a mozzanat nélkül nincsen európai polgár a XXI. században.
Habermas lecseszte az európai népeket azügyben, hogy ebben az értelemben még sosem volt európai választás. Mindenütt csak a "határolódjunk el", "rekesszünk ki másokat" a normális kampányszöveg.

Összeszámolná valaki, hogy a kommentekből hány db üti meg ezt a polgárság küszöböt, és mennyi múlja alul?

Tündér_Lala 2009.06.01. 18:00:20

@Saman:
Nagyon nagyon egyet értenék veled, ha a egymás meghallgatása, egymás élethelyzetébe való beleélés KÖLCSÖNÖS volna. A tapasztalat azonban az, hogy tőlünk minden irányban empátiát követelnek, miközben mi ugyanezt még nyomokban sem kapjuk meg. Ez a fluszrátság az ami az embereken és így a posztokon meglátszik.

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.06.01. 18:39:54

@Tündér_Lala: Én közösségfejlesztőként cigányoknak is szoktam fórumokat vagy tréningeket tartani. Igen is a megfelelő keretek között előjön azaz empátia. Sikerült megnéznem végre ezt a műsort. Gyönyörű példa erre. Írtam is egy posztot róla.

Liberté__73 2009.06.01. 19:41:03

@Tündér_Lala:
" fluszrátság " mi??

zero! kijavíthatom neki frusztráltságra, vagy akkor végleg kiraksz? :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.01. 23:23:08

@Saman:

Ebben az az érdekes, hogy amíg én konzervatívként annak örülnék, ha a lehető legtöbb cigány tudna integrálódni, addig az SZDSZ-eseknél hangzik el a leggyakrabban az a szó, hogy "elhatárolódás" vagy "kirekesztés". Pedig én nem kirekeszteni, hanem befogadni szeretnék, de csak azután természetesen, hogy az illetőket erre megtanították alkalmasnak lenni. (Ma sajnos pont az folyik, hogy egyrészt minden forrást biztosítani akarunk erre, de anélkül, hogy megakadályoznánk az ezzel való visszaélést.)

Saman · http://reszvetelidemokracia.blog.hu/ 2009.06.01. 23:39:53

Néha veszem a fáradtságot és annak is utánajárok, hogy az elosztó rendszerek hogyan funkcionálnak. Ez nem a szociális munkás munkája volna, hanem mondjuk a szociálpolitikusoké. Csináltunk pl egy e-learning programot a www.munkahelyteremtes.hu-t. Ott átláthatóvá tesszük az 54 féle munkahelyteremtés ügyben létrehozott intézményrendszer működését. Erre a rálátásra építve had mondjam. Nem jutnak el a források ezekre a fejlesztésekre. A "minden forrást biztosítani akarunk erre" az ellenkezője annak ami a valóság.

A konzervatórium blogon épp most röhögtem egy jót a következő kommenten:

A konzervatívoknak is sikerült felzárkózniuk a liberálisokhoz/balosokhoz az értelmiségi szarrágás és a nevetséges párhuzamok gyártásában!!!:-))))

Olvass bele, 20 oldal filozófia arról, hogy jön ám a konzervatív kor!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.01. 23:53:05

@Saman:

"(Ma sajnos pont az folyik, hogy egyrészt minden forrást biztosítani akarunk erre, de anélkül, hogy megakadályoznánk az ezzel való visszaélést.)"

Ezt pont azért írtam, mert egyrészt a Borovszky Tímea-Kolompár Orbán-félék ellopják, tehát el sem jutnak az összegek azokhoz, akikhez kellene, másrészt azt hisszük, hogy önmagában a pénz megoldja a helyzetet.
Arról nem tehetek, ha a konzervatóriumon szart rágnak vagy hülyeségeket írnak, nekem nem miattuk van ilyen értékrendem.

süti beállítások módosítása