Skip to content


       Szűrés lista

Fidesz EP-kampányfilm

A Fidesz a kampány hajrájára állt elő a maga videójával. Az az érdekessége, hogy egy blogger, Greyhound videóját kérte el Gyürk András, a Fidesz kampányvezetője.

Gratulálunk Greyhound sikerének! Grey a "Best of Gyurcsány" közkedvelt sorozat szerzője:-)

A Fidesz amúg ilyen rosszul áll anyagilag, hogy nem tud kitalálni/leforgatni egy saját kampányvideót? Érdekes ...

 

Címkék: választás fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr881140987

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.05.25. 16:14:09

Kampányköltség-mizériaHoppá, pozitív színben fogom feltüntetni a Jobbikot. Még ilyet... :-) Nem árulják el a parlamenti pártok, hogy mennyit költenek az európai parlamenti választások kampányára. A magyar törvényhozásban ma képviselettel rendelkező párto…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapmancs 2009.05.25. 08:34:44

Na akkor most hogy már teljes a mezőny, biztosan kijelenthető hogy a Jobbiké a legjobb film.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.25. 08:36:07

Jó reggelt, kellemes hétfőt mindenkinek...

Jajj, zero, Te is tudod, hogy ők költik most a legkevesebbet a kampányra. Ezt be is jelentették nagy csindradattával...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.25. 08:39:11

'reggelt Nácziakok !

kevésbé cizelláltan fogalmazva: ez egy nagy rakás szar.

finomabban: remekül illeszkedik a többiek "antikampányához". ugyan ebből sem tudjuk meg, hogy MIT is akar(na) a fidesz az EP-ben, de a szokásos üres frázisok elhangzanak.

itt mindegyik párt csak a másikhoz képest tudja meghatározni magát?? az egész kampányuk olyan izzadtságszagú. semmi kreativítás.

turner · http://kiforditott.blog.hu/ 2009.05.25. 08:41:02

@Tapmancs: Szerintem is a Jobbiké a legjobb. Jó reggelt mindenkinek! -nekem mondjuk este van már így éccakás műszak után |-)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.25. 08:57:13

2008 május hatodikán ismerkedtem meg Greyhounddal. Akkor még nem tudtam, hogy nácifasiszta, és a Fidesz bépített ügynöke.

Amúgy a Fidesz szerintem úgy van ezzel, hogy az EP-t már mindenképpen "megnyerik", minek erőlködni. Ez amúgy is csak a választási kampánystratégiák főpróbája. Lásd, az MSZPSZDSZ is próbálgatja, hogy működik-e még a nácizás, vagy ki kell találniuk valami mást.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.05.25. 09:02:04

szerintem nem kellett volna a fejmorph, meg a sok duma.

ha én csinálom, akkor még minimálabb lesz, akár a
plakát.

elég. szavazz.

pont az volt a jó a fidesz kampányában, hogy nem minősít/vádol/stb.

de be kellett állni sorba

modellmaker 2009.05.25. 09:07:31

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: ha úgy vannak vele, hogy már biztos megnyerik, akkor jobb lenne ha nem is szólnának egy szót se, még a végén nem úgy sikerül. volt már rá példa :D

pokemon 2009.05.25. 09:11:10

@Seduxen:
Érdekes lenne, ha egy párt egy 30 mp-es filmben mutatná meg, hogy mit is akar az EP-ben.
De ha kíváncsi vagy olvasgass: http://fidesz.hu/download/program2009_magyar.pdf

Vagy nézz videókat a programalkotás menüpontnál: www.valasztas2009.fidesz.hu/

Steppenwolf 2009.05.25. 09:11:34

Szerintem a Fidesz úgy gondolkodott, hogy ha Greyhound-ot bízza meg, eleve nem lesz bukás a videó, ráadásul ezzel kifelé kommunikálva jogosan mondhatják, hogy ők komolyan veszik a takarékos kampány délibábját.

Tűzvillám (törölt) 2009.05.25. 09:12:20

Szerintem az a fej-átmenet nagyon ügyes, és a videó nem lenne rossz.
Az az egy baj van vele, hogy semmi köze az EP-választáshoz.
Hogy jön Bajnai meg Gyurcsány az Európai Uniós képviselőkhöz?
Persze, tudom, hülye kérdés.

De akkor is kiábrándító, hogy a Fidesz beállt a sorba, és meg se próbálja nem hülyének nézni és nem manipulálni a választókat.
Pedig most az egyszer megtehették volna, és kipróbálhatták volna, milyen egy normális kampány. Így is magasan vezetnek, és az EP választásnak a tétje se akkora.

f.m.j. 2009.05.25. 09:13:15

EZ egy rakás kaka, ill. nem Greyhound-ot akarom minősíteni, hanem a Fideszt. Ettől többet vártam, én már tegnap belinkeltem ezt a youtube-ról, de nem akartam elhinni, hogy ezzel, ennyivel jönnek ki... csalódott vagyok, de nem is annyira...
Komolyan, én egyedül a Morvai Krisztinától olvastam két értelmes mondatot, hogy mit is tenne ezért az országért, ha EP képviselő lenne, ott van az interjú a Heti válaszban, tessenek elolvasni...
Greyhound egyébként nem inkább Jobbikos körökben mozog? Mert tőle azt a videót láttam, amikor Morvaiékat lefújták márcid 15-én.

és tényleg, a fidesz is csak arra képes, hogy beálljon a sorba, és a másikat próbálja lejáratni... hé, fiúkák, ez így nem lesz elég, ám!

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.05.25. 09:14:29

Sziasztok, egy kis tévedés csúszott a posztba: a Patkányok című darab Underdog műve (akié a zseniális Bukás-parafrázis is) nem pedig az enyém, én a Best of Gyurcsány vagyok :)

f.m.j. 2009.05.25. 09:15:57

@Gery Greyhound >:

Szia, azt meg lehet kérdezni, hogy mégis hogy kerestek meg a fideszes fiúk? Ha nem akarsz, nem válaszolsz, nem akarok itt nyíltan államtitkot sérteni... :) mondjuk leplezetten se :)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.05.25. 09:17:31

@fmj: Sosem voltam Jobbikos, a Morvais videót csak azért tettem ki mert szerintem mindegy, hogy Révész Máriuszt, Morvai Krisztinát vagy egy pártfüggetlen járókelőt bántalmaznak a sünök, egyik sem szép dolog és mindnek a Youtube-on a helye.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.05.25. 09:19:14

@fmj: Nézd, fent vagyok az iwiwen, Facebookon, MyVIP-en, ott a mail-, MSN-, és Skype elérhetőségem a bestofgyurcsany.hu-n, nem olyan nehéz engem megtalálni :)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.05.25. 09:20:33

@modellmaker: Épp ezért vették át Greyhoundtól a cuccot. Mondhatják, hogy ők nem szóltak egy szót se, ezt nem ők készítették, semmi közük hozzá, csak viccesnek találják, amúgy informálisan.
Bezzeg szegény Greyhound meg nemsokára cigányverésbe fog keveredni. :)

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.25. 09:21:27

Szerintem a választók 90%-át qrvára nem érdekli az EU-s politika, és legalább a felük azt se tudja, hogy működik az egész EU Parlament ügydöntő-szavazó rendszere ( együttdöntés pl).
Ez a választás a belpolitikáról szól.

Tűzvillám (törölt) 2009.05.25. 09:23:00

Pont az a bajom, hogy nem szól a belpolitikáról. Semmi nem fog történni a belpolitikában, akármi is lesz a választás végeredménye?
Minek kelt a Fidesz hamis várakozásokat? Hogy megint tökön rúgja saját magát?

f.m.j. 2009.05.25. 09:24:37

@Gery Greyhound >:

értem, de mit kérdeztek? Jó, mindegy , magánügy, csak fura... nem a filmed rossz, hanem ez kevés pártprogramnak, és igen, megpróbálkozhattak volna egy normális programmal, egy percben, tötmören, nem vagyunk annyira hülyék, hogy ne értettük volna meg. És nem kell percenként emlékeztetniük, hogy utálom a Gyrcsányt, meg a Bajnait is, tudom én azt magamtól is :)
És tökjó lett volna, ha nem a Dajcstomikát küldik ki, nincs nála értelmesebb ott? (ezek csak amolyan senkinehez se szóló költői kérdések tőlem, nem kell komolyan kioktatni senkinek)

Picsasereghajtó 2009.05.25. 09:25:28

Azért a Kuruc is szép, az eddigi nemzeti hős Greyhound egy csapásra zsidó lett :)

kuruc.info/r/34/40827/

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.05.25. 09:29:01

@Tűzvillám:

"zerintem az a fej-átmenet nagyon ügyes,"

igen, ügyes egy civiltől, aki az otthoni gépén hobbiból hozta össze.
Egy nagypárttól viszont kevés.

Petrow 2009.05.25. 09:29:16

@fmj: @Tűzvillám: Teljesen egyetértek. Ekkora előnnyel a zsebükben simán találhattak volna valami értelmes mondanivalót. Ha találnak is rajta fogást, ott van az adu, hogy mi legalább kínálunk is valamit... hogy nem voltak képesek ezt végiggondolni?

Komolyan, nem tudom, mit szeretnék, hogy nagy fölénnyel nyerjenek, vagy hogy essenek pofára? Mert ez alapján mindkettő csak újabb fröcsögésbe és fikázásba fog torkollni, érdemi mondanivaló nélkül.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.25. 09:32:18

@pokemon: ezzel tudod csak az a gond, hogy én meg tudom nézni, mert melóhelyen is, és otthon is van net, de aki ezekből a kampány-filmekből akar tájékozódni...

szóval én valami konstruktívabbra gondolnék...

de én nem vagyok kampány-stratéga...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.05.25. 09:33:13

@Tűzvillám:

a nagymértékű mszp vereségnek VAN belpolitikai hatása. nem is kicsi.

emlékezz az áprilisi hülyedemagógnépszavazásra.

f.m.j. 2009.05.25. 09:33:36

@zero:

egyetértek, magam is ezt akartam írni, csak nem mertem, mert nem akarom megsérteni a szerzőt, én csak a Fidesztől többet vártam volna, de magam sem tudom már miért is? Eddig nem adtak rá okot, hogy többet várjak tőlük, mióta is? kerek szám lesz: 7 éve...

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.25. 09:33:55

@zero:
Miért kevés? Muszáj mindig profikkal dolgoztatni milliókért?
@Petrow:
Minek 30 másodpercben mondanivaló? És hogy fér bele? (Írjatok már egy forgatókönyvet, hogy szerintetek mi a jó kampányfilm). Akit érdekel olvassa el a programot a neten.
Kampány se kéne. Lenne egy műsor a köztévén, ott lehetne egymást anyázni, + letölthető pártprogramok. Kész. A többi csupán porhintés, pénzszórás.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.25. 09:35:01

@denever:
Igen, ha az nem lett volna ,most sok-sok milliárdért konszolidálhatná az állam a bebukott félmagán vagy milyen eübiztosítókat

SzZsoel 2009.05.25. 09:36:31

Én hülye, három évvel ezelőtt meg (komolyan véve a választásikampány-aktivistai szerepemet) talpaltam 3 településen, csöngettem be idegen házakhoz, gyűjtöttem a kopogtatócédulákat, osztottam a "személyes üzeneteket Orbán Viktortól", terítettem a szórólapokat... aztán Viktor pár hónapra rá kijelenti, hogy nem is akart ő nyerni. Meg amíg zajlott a kampány, mindenki kussban volt (pedig éreztem én, hogy elég szánalmas az akkori kampányanyag is), aztán mikor a Fidesz elvesztette a választást, előjöttek a tudálékos megmondóemberek (pl. Tölgyessy Péter, a Magyar Nemzetben, hogy rohadjon meg!), akik nagy mellénnyel előadták, hogy mit, hol és hogyan kúrt el a Fidesz, és mit, hol, hogyan kellett volna másképp csinálni... a rohadt, tetves anyjukat, akkor miért nem jöttek az okosságokkal, amikor kellett volna a kampányötlet?! Ez egy kutyakomédia volt, és egyre inkább hajlok arra, hogy megrendezett színjáték paprikajancsi bohóca voltam, én hülye, és a háttérben már tényleg le volt vajazva, hogy "a Feri" fog nyerni. Hát bekaphatja a Fidesz, nekem elegem volt belőle. Idén is és jövőre is szigorúan a Jobbikra fogok szavazni, ezek meg elmehetnek a sunyiba!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.25. 09:36:42

@fmj:
Egy Greyhound film többet ér, mint az egész 2006-os Fidesz kampány. Pedig azt profik csinálták.

f.m.j. 2009.05.25. 09:40:15

@Őrnagy Őrnagy:

Akkor nézd meg a Jobbikét, egy percben minden benne van... és anélkül, hogy most arról lenne szó, hogy rájuk szavaznék, bár meginogtam...

Az nem baj, hogy civil csinálta, sőt. Az a baj, hogy csak valami/valaki ellen kampányol, oszt jónapot! A szavazók többsége meg nem fog 100 oldalas csűrt-csavart kifejezésekkel telitűzdelt programot olvasni, mindjárt 4-et, hogy tudjon dönteni objektíven. Sajnos ezek az egypercesek fognak dönteni, és lássuk be, ez alapján a Jobbik áll jobban...

mind2 (törölt) 2009.05.25. 09:40:23

Pár tény felsorolva, és két ember, akik meghatározói a 7 évnek. Le is hidalnék, ha a fidesz is előjönne valami több perces, szájbarágós, unalmas szarral ( lásd mszp nő/férfi/mátrix ).... fizikai fájdalmat jelentett az unalom, mikor láttam őket.
Nem az EU-s választásokról szól ez az egész, megkockáztatom, hogy az átlagembert már nem is érdekli egy ideje egyik kampányfilm, vagy plakát sem. Akikkel én nap mint nap találkozom, már régóta tudják kire fognak szavazni... Határozottan tudják..

luucy 2009.05.25. 09:41:18

Zero ne legyél már süsü :-)

A Fidesz megmondta, hogy a válságra való tekintettel nem fogja a pénzt szórni, hanem visszafogott kampány folytat!

Ezért például az Rtl-en meg a tv2-n állítólag nem is megy majd a kampányfilm, mert az drága....

Tőlük lehetne tanulni, különös tekintettel az SZDSZ-nek, akik már a 4. sorozat óriás plakátjukat tették ki... Azon túl meg már a sokadik spotjuk megy a TV2-ben, ráadásul a nagy kereskedelmi csatornákon is...

***

Viszont azon kapom magamat, hogy a Jobbik is elég intenzív kampányba kezdett - értsd óriásplakátok - amit én nem nagyon értek. Na nekik honnan van erre pénzük????

Mert a Jobbik szavazóbázisa pont nem a pénzes emberekből áll, és ÁLLÍTÓLAG nem áll mögöttük semmilyen érdekcsoport, senki nem pénzeli őket. Akkor mégis honnan a pénz?????

f.m.j. 2009.05.25. 09:42:10

@Őrnagy Őrnagy:

és bocs, de zt nem kampányfilmnek szánta, csak azt csináltak belőle. Nem Gh-tól kevés, a Fidesztől, én ezt mondom.

Tűzvillám (törölt) 2009.05.25. 09:43:53

@zero:
Hát, igen, ezt nem vitathatom.
Olyan poszt nem lesz amúgy, ahol a pártok programját véleményezitek?
Mondjuk a Fidesz több, mint 140 oldalban foglalta össze az egy szavas mondanivalóját (ELÉG!).
A Jobbik nem annyira terjengős, és könnyű vele azonosulni:)

f.m.j. 2009.05.25. 09:45:34

@SzZsoel:

A lezsírozási elméletem nekem már 1998-ban kialakult, szépen leosztják egymás között a lapokat, eleve cinkeltek a kártyák, de aki felrúgta még a csalás játékszabályait, az maga volt a baloldal megújítója, Gyurcsány Ferenc, az új reménység tiszta fénye...

mind2 (törölt) 2009.05.25. 09:46:38

@luucy: meglepődnél, ha látnád, kik vesznek részt egyik másik összejövetelükön.... bizony-bizony : pl. az a kis és középvállalkozói réteg, akiket 7 éve szívatnak a kommancsok, akiket csesznek kifizetni a multik, és akik iszonyú pénzeket tejelnek a korrupt állami és önkormányzati hivatalnokok zsebébe, hogy egyáltalán valami kis alvállalkozói munkájuk lehessen eme maffiafőnökök bulijaiban.
És ők áldoznak, mert mindegyiknek tele van a töke.....

mind2 (törölt) 2009.05.25. 09:49:50

@Tűzvillám: És olyan ahol azt elemezgetjük, hogy egy több milliárd forintos forgalommal bíró cég- az OSZKÓ féle Deloitte - mi a francért fizetett csak 5 millió Ft. társasági adót, osztalékadót meg egy kanyit se a magyar államnak ?
5 millió forint, értitek ???????

Salvia Divinorum (törölt) 2009.05.25. 09:55:28

Szerintem maga a reklám rohadt jó lett , csak nem az EP-re, hanem a 2010-es választásokra kellett volna berakni

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.05.25. 09:56:09

Én annyira nácziakok vagyok már, hogy ezt üzenem az össezs megélhetési rettegőnek!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=xC03hmS1Brk

gábbor 2009.05.25. 09:59:33

@Sün! Mi az a sül?: Olvassátok el a Magyar Fórumban a Kurucinfo főszerkesztőjének életrajzát .Csurka szépen leleplezi ezt a cionista bagázst.Ez egy provokáció,az egész kurucinfo nyíltan kirekesztő és rasszista.

Petrow 2009.05.25. 10:00:12

@Őrnagy Őrnagy: az általam nem túl nagyra tartott Péntek 8-ban elkaptam egy mondatot: elvileg a legnagyobb EU-s párt a néppárt, aminek patásviktor az alelnöke. Amikor a gazdák (többek közt a velük szövetséges MAGOSZ) is sír, hogy milyen töketlen agrárdiplomáciánk van, amikor az éves rendszerré váló ukrán-orosz gázvita miatt qrvára nem lesz mindegy, hogy az ország milyen energiapolitika mellé fog odaállni, meg még sok egyéb csoport vet fel rengeteg más problémát, akkor kérdem én, hogy egy ekkora párt leendő reprezentánsainak ennyire nincs SEMMI mondanivalója nekünk?
Tudom, költői kérdés, nyilván egyszerűbb ott megfogni, hogy bizalmi szavazás, meg előrehozott választás...

Salvia Divinorum (törölt) 2009.05.25. 10:01:23

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Úristen, ez annyira szar hogy már jó :D

Amúgy a klip végéről még egy lecsapó ököl hiányzik :D

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.05.25. 10:03:00

@Petrow:
Van vagy 10 alelnöke még rajta kívül a Néppártnak:)
Fidesz honlap. Program. Mezőgazdaság

Marcellusca 2009.05.25. 10:05:00

Reggelit, Mindegykinek!

@Seduxen:
Pont ez jutott eszembe.
Csak a negatív kampányok, de hogy ki és mit akar a zunijós parlamentben az egyikből sem derül ki.
Illetve csak nagy általánosságok, semmitmondó szlogenek.

mind2 (törölt) 2009.05.25. 10:08:19

@Marcellusca:
"ki és mit akar a zunijós parlamentben " ... az uniós parlament is egy vízfej, tele korrupciós ügyekkel, lobbipénzekkel, kurvázó és lógó képviselőkkel.... ugyanaz mint a miénk, csak nagyobban :)

Marcellusca 2009.05.25. 10:11:10

@pokemon:
Ezzel csak az a gond, hogy a többségnek nincs internyettye. :)
A tegnapi híradásokból (Nagyi-unoka info-verseny, vagy mifene) kiderül, hogy az öregek mint egy 4%-a rendelkezik NET előfizetéssel.
Azaz marad a különböző kanálisokon folyó, tévés "hírdetés". Ezek alapján pedig nincs sok különbség.

Haloperidol 2009.05.25. 10:17:39

@SzZsoel:
Pontosan ugyanezt éreztem. A mezei aktivisták gürcöltek, munkaidőn túl, sokan szabit kivéve, INGYEN és bérmentve.

Én pécsi vagyok. Bazz, annak idején Fideszes standnál álltunk a Szécheny téren. Páva Zsolt méltóságos úr úgy elsétált a stand mellett, hogy ránk se nézett, oda se köszönt, hogy hogy megy a meló, fiúk.

Ez egyébként csak egy kis dolog a sok-sok megalázó dolog közül, amit egy jó szó és köszönet nélkül ELVÁRTAK az aktivistáktól.

Utána meg bejelentik, hogy nem is akartak nyerni. A kurva anyjukat.
Többet soha nem húzom a Fidesz mellé az x-et.

Haloperidol 2009.05.25. 10:18:31

Bocs, Széchenyi. elütöttem...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.25. 10:19:35

@mind2: érdekes, ha annyira "szar" hely mindkettő, akkor miért rohannak annyira a képviselők? :)))

nekem már kurvára herótom van azoktól az antikampányoktól, amit ezek nyomnak. jut eszembe: emdéjjef snitt nem lesz?

Marcellusca 2009.05.25. 10:20:39

@luucy:
"A Fidesz megmondta, hogy a válságra való tekintettel nem fogja a pénzt szórni, hanem visszafogott kampány folytat!" - és ezt Te el is hiszed? Mert akkor nagyon naiv vagy.
Elapadtak a források és csak egy "jó" indok a válság.

Haloperidol 2009.05.25. 10:21:34

@luucy:
A pártok közül EGYES EGYEDÜL A JOBBIK közölte a Transparency International kérdéseire a KONKRÉT és PONTOS válaszokat arra, hogy honnan és miből finanszírozzak az EP-kampányt.

A többi pártnak nem fontos ez. A cikket megtalálod a hírszerzőn (!) a kurucon, sőt, úgy emlékszem, h a vastagbőr is közölte.

Algopirin 2009.05.25. 10:33:44

Nekem tudjátok mivel van teli a tököm? Hogy évek óta másról sem szólnak a kampányok csak arról hogy legyünk ez vagy az ellen. Mindig csak valami ellen. Szavazz!!!! Hogy ellene szavazhass! Azészavazzrámmerakkorelleneszavazol!!! ...
Semmi értelmes duma, hogy szavazz rám mert én ebben abban jó vagyok... Röviden: Faszom!
:)

Spielberg 2009.05.25. 10:33:48

elég bizony.
már nagyon elég mindenkiből!

mind2 (törölt) 2009.05.25. 10:36:22

@Seduxen: szerintem te is tudod a választ, hogy miért rohannak...egy zseb sose lehet eléggé megtömve...sajnos.
Mondjuk, az olyanok miatt, mint a hatlövető dojcstompika, talán tényleg jó, hogy van eu-s parlament, meg van hová dugni őket.... hogy a maszopos három gráciáról már ne is beszéljek... az ő kinézetüknek határozottan jót fog tenni egy brüsszeli fodrász, fogorvos, kozmetikus, meg butikos hathatós közreműködése : :)))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.25. 10:41:14

@mind2: "az ő kinézetüknek határozottan jót fog tenni egy brüsszeli fodrász, fogorvos, kozmetikus"

azon ez nem segít. max egy szívlapát :)))

na a magyar Casanovával mi bajod? legalább a sótlan belga bukszák is megtudják mi a jó :))))

f.m.j. 2009.05.25. 10:48:45

@Seduxen:

Ebbe bele se gondolok, mert kijön a reggelim...

Én nem tudom mitől terjedhetett el, hogy ez a Dajcs jópasi? Vakok országa ez?

mind2 (törölt) 2009.05.25. 10:51:12

@Seduxen: a dugógéppel semmi más bajom nincs, azon kívül, hogy butának tartom.Plusz, egy eredeti - saját - mondatot nem hallottam még tőle. Az érvényesülését pedig csak annak köszönheti, hogy koleszos társa volt a nagyoknak.....
Szívlapát ? Tegnap a Reakción egy egész fotósorozatot láttam a maszopos nagyasszonyokról ( Vadai, Lendvai meg a moncsi.....) hát undor....

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.25. 10:56:46

@fmj: hát ezt tőlem jótól kérdezed. Nem tudom. Lehet, hogy a kávébarna bőre teszi... És ugye az ilyen típusú macsókkal kapcsolatban mindig az a sztereotípia, hogy mekkora kanok. Mint ahogyan minden négernek nagy a farka...


@mind2: "Plusz, egy eredeti - saját - mondatot nem hallottam még tőle."

és? én pl síjjájjtó pétejtőj sem hallottam még egy eredeti önálló gondolatot sem, oszt mégis "kommunikációs igazgató"...

f.m.j. 2009.05.25. 11:01:39

@mind2: @Seduxen:

Miért, őszintén melyik kapcsolt (az összes politikus, és bandája) árutól hallottál egy épkézláb mondatot?

mind2 (törölt) 2009.05.25. 11:03:22

@fmj: hát a mikola pistától TE !!!! XDXD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.25. 11:06:23

@mind2: úhhh, ez fájt. Dr. Mengelétől? Mikor? MIT?

@fmj: ez igaz. ebben leglább sokpárti konszenzus van :)))

Liberté__73 2009.05.25. 11:20:52

7 éve ez a képanyag még Orbán-->MrBean relációban ment.

Persze ettől függetlenül szép munka :D

mind2 (törölt) 2009.05.25. 11:21:16

@Seduxen: jajjjj, csak irónia volt te..,

Seduxen (már NEM dr.) 2009.05.25. 11:24:34

@mind2: ja, akkor jó... már megijedtem, hogy lemaradtam valami hatalmas formátumú kinyilatkoztatásról, ami a "Nemzet Orvosa" lepénylesőjét hagyta el :)))

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.05.25. 11:43:00

@fmj: Nagyjából le van írva a blogomon - greyhound.blog.hu - most sajnos nincs időm minden kérdésre válaszolok

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.05.25. 11:43:45

Válaszolni... Már helyesen írni se :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.05.25. 12:18:26

Jó ez a videó, de mint kampányfilm? Harmatgyenge a többi párt által nyomatott cucchoz képest.

Gery, nem téged akarlak ezzel bántani (nehogy megsértődj!), te nagyon ügyes vagy, de "a legnagyobb ellenzéki párt"-nak szerintem valami komolyabbal kéne előállnia.

Arra a kérdésre pedig, hogy miért nem saját kútfőből merítettek, nagyon remélem, hogy nem az a válasz, hogy ötlettelen debilek....

Redcap 2009.05.25. 12:28:34

Hú de keskeny lett ez.. a Fidesz már sosem fog megtanulni jól kampányolni?

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.25. 13:21:47

Minimalista eléggé.. megijedtek a kampányfilmszemlétől a Vastagbőrön, és ezért egy blogger mögé menekültek?:D

fairi 2009.05.25. 14:07:58

igazán a kampányfilmnek nincs is sok köze az EP-választáshoz...
gyurcsány-bajnai átalakulás talán a 2010-es választásoknál lett volna több értelme,ha bajnai indul...

igy nézve ez a videó semmilyen..

ám végignézve a kampányvideóket igazán bármelyiknek van köze az EP választáshoz?:)

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.05.25. 14:50:44

@Vendéen (dszg): A koncepció része, hogy egyszerű, minimalista, nem pedig egy csilli-villi "minden szép és jó" kampányfilm, ami a "bezzeg erre van pénz" érzést kelti a választópolgárban.

A másik meg a minimalizmus, mert egy üvöltő, színes reklámfilm elmegy a fülem mellett, míg ha egyszercsak bekussol a tévé, csak sziszeg egyet néha, még én is hátrafordulok a géptől hogy mi van most (nem szoktam a reklámok alatt a tévé előtt ücsörögni, inkább elindítok egy támadást Travianban, megnézem az e-mailjeimet, vagy kimegyek az erkélyre cigizni)

Zigi 2009.05.25. 15:08:15

Csak azért, hogy telejes legyen a kampányfilm gyűjtemény,íme itt van két MDF-es is:

http://www.youtube.com/watch?v=fPwu9HlhVDk
www.youtube.com/watch?v=M7h9xWGryYo

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.25. 15:22:55

új rendszerváltást akarnak egyesek.
azért van olyan sok párt (profi kampánnyal) a választáson.
a hatalmasok nagyon nem akarnak forradalmat.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.05.25. 15:39:46

@SzZsoel: ez egy kampány! :D
most már rájöttem.
nem szép dolog kiadni magunkat fidesz aktivistának. mennyit nyerhettek így? hány szavazót? 200?
a Jobbiknak nem szabad hazudoznia, különben sosem lesz nagy és hiteles párt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 16:29:11

@SzZsoel:

Én 2006-ban meg a Jobbiknak gyűjtöttem kopogtatót egy időközi választásra, és onnantól kezdve nincsenek illúzióim velük kapcsolatban.

tudi 2009.05.25. 16:30:47

Az, hogy a fidesz ilyen kampányfilmeket, meg plakátokat rak ki annak szerintem az az indoka, hogy, ha 60%-al nyer a Ep választáson, akkor az mszp-s képviselők kihátrálhatnak bajnai mögül és igy 2010 elött lehetne választásokat tartani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 16:31:48

@luucy:

2006 óta kapott milliós támogatások (amiből még a MIÉP is kap, mivel együtt indultak akkor), alapítvány, haverok, ilyesmik. Ha bekerülnek, akkor meg majd nagyban is fog menni a mutyi.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 16:33:55

@gábbor:

Nahát, itt még bárki is foglalkozik Csurkával?:-O

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.05.25. 16:45:57

@tesz-vesz:

"a Jobbiknak nem szabad hazudoznia, különben sosem lesz nagy és hiteles párt."

Na azt megnézem, amikor egy párt nem hazudik.:)

Horizont 2009.05.25. 17:04:36

Tényleg csak ennyi lett? Én meg itt ülök és várom, hogy lesz "valami":)) Ezek csak egymás ellen tudnak kampányolni? Maguk mellett egyik sem? Már én is azt mondom még a Jobbik kapta össze magát úgy ahogy.
Elhiszi bárki is, hogy spórol a Fidesz a válság miatt? Vagy nincs pénze, vagy annyira elbizakodott, hogy nyerni fog.
Amit leadtak azt tudjuk. (azért az tetszett ahogy 14 mp alatt Gy. fejéből Bajnai lett). Nem lehetne egy ici-pici optimizmust, derűt sugározni? Egy pár csepp erőt sugározni az emberekbe! Pl: Ilyen 7 év után velünk csak jobb lehet és lesz is, majd mi megmutatjuk,bízzatok bennünk, esetleg, vagy mit tudom én valami ilyesmit.
Sokat akarok tudom....Szeretnék nekik hinni, de miben is?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.05.25. 18:13:20

Szerintem ebben nincs semmi kivetnivaló, ha a Fidesznél lenne egy kis esze valakinek erre a srácra bíznák a kommunikációt és a kampányt. Ne Szíjjártó "ne a zemberekkel fizetessék meg " Petikére.

Roxvox 2009.05.25. 19:30:12

Alakul az újabb öngól-antikampány.Hiába óriási lenne az a 2/3-nyi teher.

Tündér_Lala 2009.05.25. 19:47:38

Régi vicc:
Honnan lehet felismerni, ha egy politikus hazudik ?
Mozog a szája.

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.06.05. 11:37:22

Nekem azért tetszik ez a megoldás, mert olyan mint egy animált blog, hang nélkül is kifejezi, amit szeretnének vele közölni. Én a plakátokat vizsgáltam meg kicsit, ezt itt olvashatjátok:
grafter.blog.hu/2009/06/05/eleg_70

süti beállítások módosítása