Skip to content


       Szűrés lista

Az ország legnagyobb szélhámosa

Kampánycsend van ... nem mintha érdekelne, de üsse kő, legyen politikamentes ez a hétvége.

Úgyhogy itt van nekünk Bósa István, az ország legnagyobb szélhámosa...
A most 42 éves Bósa István Nagykátán született, húsz évig Borsodban élt, és egészségügyi szakközépiskolával, illetve néhány jogi szemeszterrel a háta mögött lelkészként, orvosként, ügyvédként dolgozott országszerte. 17 évet ült börtönben, 173 bűncselekmény fűződik a nevéhez, jelenleg is Sopronkőhida vendégszeretetét élvezi., mivel 2 év 6 hónapot kapott, amiért évekig vezetett két egyházközséget anélkül, hogy lelkészi végzettsége lett volna.

– Pap akartam lenni, mert megtetszett a dolog, hát "szereztem" gyorsan teológiai végzettséget. Éveken át miséztem, temettem, eskettem. De soha panasz nem érkezett a munkámra, ami nem is csoda, hiszen lelkiismeretesen végeztem. Lebukásom egy korábbi esetemből következett: az egyik esti mise után, mikor már a sekrestyés hazament, csengettek. Ajtót nyitottam, bejött társaival egy rendőr, aki ismert jól, korábban "ügyfele" voltam. – Pistikém, te mióta vagy pap? – kérdezte és én hiába próbáltam a reverenda szentségével mentegetőzni, nem volt kecmec, bevittek. Pedig bizonyos, hogy volt köszönet a munkámban, egyszer például egy felzaklatott nő állított be az éjszaka közepén, el volt keseredve a férje miatt, véget akart vetni az életének. Reggelig nyugtattam, egy kávé mellett lelki támaszt nyújtottam, majd útjára engedtem. Négy nap múlva a férjével tért vissza, boldogan: helyrehozták a megromlott kapcsolatot.

Volt orvos is:
-Egy kórházban kerestek függetlenített elmeorvost, gondoltam: ezt nekem találták ki, ide mennem kell! Reggel bementem meghallgatásra, 10-kor már a nagyvizitet tartottam. Megjegyzem, teljesen nem vagyok laikus, egészségügyi szakiskola után saját úton évekig tanulmányoztam az anatómiát, fújom minden szerv, egészségügyi fogalom latin megnevezését, a kórképek számát álmomból felébresztve is tudom. 47 saját beteget kezeltem, sőt egy idő után saját osztályt választottam le magamnak. Ez a történet egy betegem sajnálatos halálával végződött. Az ápolónőnek utasítást adtam, hogy szívgyógyszert ne, csak a pszichiátriai szereit adja be a betegnek. Ő nem hallgatott rám, és a beteg meghalt. Bizonyítást nyert, hogy a halált a szívgyógyszerek okozták, ezért a nővér 4 év 8 hónapot, míg én "csak" másfél évet kaptam, viszont „megszűnt" a munkám.

Meg vasutas is:
-Valamikor a 90-es években MÁV-pályafenntartási főfelügyelő lettem, az előbbiekhez hasonló körülmények között. Nem bírtam ellenállni a kísértésnek, átcsoportosításnak álcázva eladtam egy kisebb vasútállomást, hozzá tartozó gépekkel, sínszálakkal, vasútépítési eszközökkel. A legfurább az egészben, hogy miután letöltöttem az emiatt kapott 20 hónapos szabadságvesztést, a saját nevemmel megpályáztam egy állást a MÁV-nál és meg is nyertem. Két hónap után már szakszervezeti vezető voltam, éltem világom, mikor egyik nap hivatott az állomásfőnök. A problémája az volt: felfüggeszt, mert nem árultam el, hogy büntetett vagyok. Én munkaügyi pert akasztottam a nyakába, amit meg is nyertem: a hasznom egymillió forint nem vagyoni kártérítés, plusz hathavi bérem.

Eladta a Nyugati Pályaudvar tetőszerkezetét:
– Kinéztem a közbeszerzési közlönyben, hogy milyen cégek akarnak acélt felvásárolni. Egy német céget találtam, meg is hívtam: tekintsék meg a „bontásra ítélt" épületet. Bekérezkedtem egy vasútállomásra, és a belső telefonvonalon felhívtam az állomásfőnököt, hogy "nagykutya" vagyok, jövök a vevőkkel. Neki nem szúrt szemet, sőt ő maga szervírozott kávét az irodájában. A vételár rendben megérkezett, a vállalkozó felállványozta az épületet, mikor valaki kihívta a rendőrséget. Szegény, hiába lobogtatta a szerződést, bilincsben vitték el.

Meg a balatonfenyvesi kisvasutat:
- Balatonfenyvesen csak egy vagont és a mozdonyt adtam el tizenötezer márkáért. A német turisták fényképezés közben arról beszélgettek, milyen helyes ez a kisvasút, ők bizony megvennék, ha eladó lenne. Abszolút illetékesként közöltem velük, ennek semmi akadálya, ha várnak pár napot. Felutaztam Pestre a vasutas-egyenruhámért - ezzel az öltözékkel a MÁV-nál már többször eladtam ezt-azt -, majd visszatérve kifigyeltem, mikor üres az állomásfőnök irodája, ott írtuk meg a szerződést. Amikor jött a tréler a mozdonyért, az állomásfőnök majdnem infarktust kapott... Én pedig egy év és nyolc hónapot.

Ügyvédként módosíttatta az BTK-nak a csecsemő megölésére vonatkozó passzusát:
-Szerintem nem elég elrettentő a 2–8 évig terjedő szabadságvesztés, javasoltam hogy emeljék "életfogytigtra". Hosszú procedúra volt, de megtörtént.
Beperelte a fővárosi önkormányzatot, a magyar államot, számos perét – melynek során természetesen magát védte – sikerre vitte.


Bósa urat ezennel javasoljuk a következő Köztársasági Elnöknek, mert 100%-ban lefed minden magyart és a nemzet egységét jelzi. Ő ugyanis egy közülünk...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr181164252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapmancs 2009.06.06. 09:16:41

Zseni a faszi, hasznosítani kéne a képességeit.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.06. 09:20:22

@Tapmancs:
Szerintem legyen ő a miniszterelnök. Nem hiszem, hogy rosszabb lenne, bármelyiknél '89 óta :)

Tapmancs 2009.06.06. 09:27:48

@misikeh: az biztos. Meg ha a köztörvényes Kolor bán lehet közszereplő, akkor lehetne ő is.

beleszolok 2009.06.06. 09:45:49

@Tapmancs: Abszolút.

És még így is kevesebbet lopott, bármelyik komolyabb kormánypárti politikusnál.

Marcellusca 2009.06.06. 10:11:44

A bejátszást nem tudom megnézni, de a poszt alapján haláli a fazon! :)

@misikeh: Támogatom az ötletet! Indítsuk a 2010-es választásokon, mint a Vastagbőr Párt Miniszterelnök-jelöltjét. :)
Tuti a siker! Ő egy közülünk, aki a stiklijei után le is ülte az "adagját".
Alapvetően kicsiben csinálta mindazt, amit a prolimókusok nagyban csinálnak, immár 20 éve.

picur3ka 2009.06.06. 10:21:17

Na, ha az egyhazi kozossegek vezetesehez lelkeszi vegzettseg kell, akkor lehet kezdeni leultetgetni meg nehany embert.

Zsenialis uzleti adottsagai vannak, mint sok bunozonek. A Nyugati elkotyavetyelese igen tragikomikusan allamferfiui magaslatokra emeli ot.

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2009.06.06. 10:31:55

@Marcellusca:
Firefox alól nekem sem mennek a tv2 videók, próbáld meg Internet Explorerben megnyitni, nekem azzal működik.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2009.06.06. 10:42:52

@Luxusmoszkvicsslusszkulcs:
Sokat nem vesztesz, állandóan bejön a csúzliszájú feketedávidka reklámja előtte, az agyvérzés kerülget mindig :D

lumpvampir 2009.06.06. 10:44:31

így meghallgatva azért valamennyire érthető, hogy miért nem rendelkezik számára visszatartó erővel a börtönbüntetés :D
amúgy erősen kozmopolita jellegű hajtóerő motiválja a fickót, még ha jócskán belevegyül ebbe az önszórakoztató svindli is. ezzel nincs gond addig, amíg másoknak nem okoz kárt.
bár tényleg elgondolkoztató az is, hogy a papír/diploma nem jelent semmit, de a hiánya...

Marcellusca 2009.06.06. 10:50:42

@Luxusmoszkvicsslusszkulcs: Köszi!
Még jó, hogy az utóbbi hetekben annyit SÜNetelt a blog.hu, karbantartásra hivatkozva.
Biztos mindeni megemelte a gépét, így állt 2 percig, és máris megvolt a karbantartás. :)

Acid Amadeus 2009.06.06. 11:35:03

Hát elképesztő egy forma.

the k0zi · http://k0zi.blogspot.com 2009.06.06. 11:45:58

Azt nem értem, ha papként nem volt rá panasz, akkor mi volt vele a baj? Én az egyház helyében meghallgattam volna titokban pár misét mit mond rajta és ha jól csinálta volna, akkor engedtem volna tovább. De neeeem, előjöttek a régi reflexek, gyorsan feljelenteni. Én egyébként a nemzetbiztonság helyében azonnal lecsapnék az illetőre és adnék neki állást :)

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.06.06. 12:02:04

csodálatos pályafutás, és még mindig viszonylag keveset lopott ki a mávból a politikusokhoz képest

Acid Amadeus 2009.06.06. 12:18:56

@teh k0zi:
Na igen, ezt én sem értem. De ennyi erővel az ügyvédi irodát, vasutas-melót is csinálhatta jól:)
Talán az orvosi pályaz, ami cinkes ilyen szempontból.

grupi 2009.06.06. 12:43:21

Én a gyurcsányi ügyben bíznám meg az állam védelmével Fletó elleniben.
De a bajnai off-shore cégek állami védelmét is rábíznám, hiszen ez ügyben sincs már vesztegetni valónk.
Hátha mezt, felöltöt cserélnének a fiuk!

the k0zi · http://k0zi.blogspot.com 2009.06.06. 12:49:28

@Acid Amadeus: Nos, a vasutas melóban azért eladott ezt-azt :) Orvos jogos, bár lehet jobban, lelkiismeretesebben végezte a munkáját mint 1-2 diplomás :(

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.06.06. 13:09:47

Zseniális a faszi.Ilyen ember kell az ország élére, ha az ország javára kamatoztatja a képességeit.

A videókhoz másik megoldás firefoxban az adblock plus ideiglenes kikapcsolása.Nekem az mindig segít.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.06.06. 13:21:46

és a szocik két hétig kerestek minelnököt...

f.m.j. 2009.06.06. 13:50:42

Nekem valahogy nem tűnt az arca túl intelligensnek, de tudom, nem szabad elsőre ítélni... biztos tényleg tehetséges, és/vagy ez az ország tényleg ennyire beteg...

f.m.j. 2009.06.06. 14:15:07

@tesz-vesz:

király :)

ezt rohadt gyorsan le fogják tiltatni, ügyes szemfüles voltál :)

Salvia Divinorum (törölt) 2009.06.06. 14:17:31

Erről a történetről a Kapj el ha tudsz c. film ugrott be egyből. Aki nem látta, az nézze meg, megéri :D

www.imdb.com/title/tt0264464/

f.m.j. 2009.06.06. 14:19:45

@Salvia Divinorum:

ez a TV2-nek is beugrott, mert a riportban bevágtak belőle néhány kockát (azért ők se csak hülyékből állnak, észrevették a hasonlóságot), amúgy tényleg jó film

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 14:22:55

@fmj: hol tiltják le? itt van a youtubon?
mert ott biztos nem

f.m.j. 2009.06.06. 14:25:30

@tesz-vesz: vetettek már le SZDSZ ellenes videókat, meg pl. a Bauerral csinált a reakció (spanyol) riportot, és biza levetette a jó liberális bácsi... ne legyenek illúzióid :)

f.m.j. 2009.06.06. 14:26:40

@tesz-vesz: értettem :)

itt biztos nem vennék le, szerintem... de mittomén

Roxvox 2009.06.06. 14:32:58

Fúúúj, elítélendő, ennél még a cigányok is becsületesebbek :-)))))))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 14:40:18

"problémája az volt: felfüggeszt, mert nem árultam el, hogy büntetett vagyok. Én munkaügyi pert akasztottam a nyakába, amit meg is nyertem: a hasznom egymillió forint nem vagyoni kártérítés, plusz hathavi bérem."
:) Magyarország :(

(egyébként biztos, h megtörtént? aktívból nem nézem ki, h utánanéz a rendőrségi aktákban)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 14:42:43

látjátok az aktív ezt is rosszul mondja: Dicaprio nem volt pap a Kapj el ha tudszban

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 14:46:52

@tesz-vesz: JAJ! A csaj az aktívba a LUTERÁNUST PAPNAK VESZI:DDD!
igazi értelmes emberek vannak itt a kultúra közelében
www.youtube.com/watch?v=fQnJaPYSRjs

wladyslawsky (törölt) 2009.06.06. 15:17:53

hát ez óriási! :DDD
Bósa István for prezident! :))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 15:52:39

@fmj: miért mi volt abban az interjúban? rakjátok fel újra, megnézném.
(és egyébként hogyan veteti le a párt? azt tudom amerikai szerverekre is állandóan tudnak hatni, pl olyan oldalakat lőnek le (az amerikai magyar(?) haverokkal) amelyeken semmi szélsőjobbos nincs csupán igazságokat mutatnak be, gondolom Morvainak is volt oka megharagudni az ilyen hatalmaskodó az amerikai magyar(?) "haverokra")

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 16:11:51

@fmj: köszi, de itt nem a youtube vette le, hanem a reakciós-fiúk.

f.m.j. 2009.06.06. 16:16:43

@tesz-vesz:

igazad van, de magam is úgy fogalmaztam, hogy: "levetette a jó liberális bácsi"...

Amúgy itt is volt, hogy SZDSZ kampányfilmet töröltek, legalábbis amikor újra karta nézni az ember később, már nem találta

f.m.j. 2009.06.06. 16:17:44

@fmj: SZDSZ kamp.film kifigurázást

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 16:21:22

@fmj: igen de úgy értettem, h levettette a youtuberól, ez a videó meg magánszemélyé, nekem is úgy mutatták, ő körmös kedvéért biztos nem fogja levenni. azt gondolja majd:
"örüljön, h nem kötöttük fel, nem hogy még itt pampogjon nekem"

f.m.j. 2009.06.06. 16:22:15

vastagbor.blog.hu/2009/05/22/aprobb_modositasok

tessék. Ha itt rákattintok az SZDSZ-ére, nem jekenik meg, vajon miért? Vagy ha tévedek, akkor túlspiláztam, és ott is farkast kiáltottam, ahol csakis demokrata bárányok vannak... :)

f.m.j. 2009.06.06. 16:28:24

@fmj: oké, helyesbítek: a youtube-on megvan

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.06. 16:34:14

@fmj: lehet h az szdsz liberális savazók a pártközpontból tömegesen flagaztek, de ezért szerintem nem szólnak az amerikai barátoknak.
(bár az is lehet innen is le lehet szedni)

kacsa! 2009.06.06. 16:47:21

Bósa Istvánt miniszterelnöknek!

Roxvox 2009.06.06. 17:50:13

Uraim egy kicsit több komolyságot. Bósa István egy szélhámos, a miniszterelnök Úr pedig ............:((((

Rwindx 2009.06.06. 18:22:00

kicsit más, de már lehet láttátok:
Az indexen böngészgettem és belefutottam ebbe:
velvet.hu/sztori/2009/06/06/lecsuktak_a_szexrabszolgakat_tarto_magyar_csaladot_a_britek/

Mondom megnézem milyen a tipikus magyarbűnöző, hogyan bűnözik mit csinál külföldön, kik miatt kell néha belefutni a "magyar ne lopj!" feliratokba, talán még fénykép is van róla. Hát volt... tipikus magyar család.

Horizont 2009.06.06. 19:19:33

Na ez bearanyozta ezt a kampánycsendes hétvégémet:)
Tetszik!
Én nem is büntetném meg ezt a pasit.
Életművész. Nyugodt, derűs és van humora.
Ezzel aratott!
Kár, hogy kicsit pösze.
Nevet az ember, amúgy meg tényleg elgondolkoztató, hogy akkor mi is van itt kis hazánkban?
Mindegyik szédületes a maga nemében, de elmeorvos???
Lehet, hogyha elkezd tanulni, egy szürke egér lenne a sok közül:)
Ha lesz könyve tuti, hogy elolvasom!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.06. 19:45:30

Bósa tisztára olyan, mint a Kapj el, ha tudsz (Catch Me If You Can) című film főszereplője, Frank W. Abagnale. Egy zseniális szélhámos.
Nekem szimpatikus. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.06. 19:53:41

@teh k0zi:

Nálunk nem úgy működnek a dolgok, ahogy logikus lenne.
Zseniális a faszi? Az.
Hasznosítják a képességeit? Nem.
Inkább lecsukják.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.06. 20:05:20

@fmj:

Már rohadt unalmas, hogy mindig pótolni kell, amit eltüntetnek, de ismét kicseréltem. :)

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.06. 20:21:13

@laspalmas: @Horizont: @kacsa!: @teh k0zi: @wladyslawsky: @*Skizof Rém(L42)*:
El ne felejtsétek, hogy ő abból él, hogy elnyeri az emberek szimpátiáját. :)
Ezt a videón is elismeri.
Ebben, látom igencsak tehetséges.

Mint az örökbecsű útikalauzban: Szartibartfasz, az öltönyös ember, akivel bárki szívesen kötne üzletet.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.06.06. 20:28:59

Bósa for president.. :D
Attól tartok hogy ez a fickó politikus lenne még így is sokkal becsületesebb lenne mint a mostaniak.

Horizont 2009.06.06. 23:31:54

@Lenny [Cabdriver]:
Pont abban zseniális, hogy el tudja nyerni az emberek szimpátiáját! Tudod milyen nehéz feladat? Nézz körül, hány embernek sikerül ez a mai világban? Nem soknak! Nekem bejött:)
Ha csak "ennyiből" állna a bűnözés boldog lennék!

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.06.07. 13:20:04

Mindig mondtam, hogy becsületes munkával nem lehet boldogulni, de a hülyeségre mindig vevők az emberek.

Ez a pasi emvé ügynökként MLM rendszerben is nagyot kaszálhatnak, de lehetne bármelyik párt kampány főnöke, vagy ami akar.

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.06.07. 13:22:28

...és ha már mindenáron büntetni kell, azokat is mellé csuknám, akik alkalmazták, papnak, orvosnak, bár minek, akkor amikor minden más normális emberenek meg a nagymama oltási bizonyítványát is csatolni kell bármilyen kérelemhez.

Horizont 2009.06.07. 13:37:38

@Prinzessin Erbsen:
A papírjai rendben megvoltak mindenhol:)

KillBill 2009.06.07. 14:16:44

Kiváncsi vagyok, mikor adja el a feje fölül a börtön épületét :)

ketroot 2009.06.07. 16:02:56

@KillBill:

ja, vagy ő maga lesz a börtönigazgató! :D

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.11. 16:00:29

@Horizont: Én azért nem örülnék, ha a nagy szombat délelőtti pangás miatti szundikálásomból arra ébredek fel, hogy viszi a tréler a vonatomat.

Most valamiért az az érdeke neki, hogy ő legyen a legfiatalabb szegénylegény a népmeséből, és meg is vannak a kvalitásai ahhoz, hogy ezt el is hitesse az emberekkel. Azt mesél el, amit akar, és olyan szemszögből, ahogy akarja.
Attól még nem lesz megbízható senki, hogy de a másik még rosszabb.

Ettől függetlenül a könyvére kíváncsi lennék én is.

süti beállítások módosítása