Skip to content


       Szűrés lista

Gusztos for Prezident?

Jaj, hát már megint egy 2,16%-os törpepárttal foglalkozunk?!

Az Inforádió értesülési szerint felmerült, hogy Gusztos Péter lehet a jelölt az SZDSZ elnöki posztjára.

Ugye Fodor Gábor felajánlotta a lemondását, és az SZDSZ vezetői összeülnek eldönteni szombaton, hogy akkor most mi a fene legyen. A pakliban benne van, hogy Fodor lemondását nem fogadják el.

Fodor pár perce az Országgyűlésben:
"Azt kérem a demokratikus pártoktól, hogy a rendszerváltás értékeinek megvédése miatt fogjunk össze [a szélsőjobboldallal szemben]. Az SZDSZ nem könnyű időszak előtt áll, de talpra fogunk állni."

De ha esetleg Gusztos lesz az Elnök úr? Csak nem az 1%-ot célozzák meg? Szeretném jelezni a liberális barátainknak, hogy a hatályos törvények szerint csak az a párt kap állami támogatást, aki eléri az 1%-ot. Úgy látszik, lassan már csak ez az egy célja lesz az SZDSZ-nek.

Mellesleg Gusztos remek elnök lenne, hiszen azt sugározza a közép és alsó osztály felé, hogy nézz meg engem, 33 évesen, érettségivel és nyelvvizsga nélkül is havi 1 milkát akasztok, és mindössze csak annyi a dolgom, hogy reggel-délben-este szélsőségezzek-fasiztázzak-riogassak ...








A lényeg persze, hogy Demszky szerint csak Budapesten maradt meg az SZDSZ:


"A fővárosi főpolgármester rendkívül rossznak minősítette az SZDSZ szempontjából az európai parlamenti választás végeredményét, amit az elmúlt hét év kormányzati teljesítményével hozott összefüggésbe. Úgy fogalmazott: a választók megbüntették a kormányoldalon lévőket, és a szabad demokratáknak nem volt tartalékuk. Hozzátette: lényegében csak Budapesten maradt meg az SZDSZ.

A Jobbik térnyerését a demokráciára mért csapásnak minősítette, és azt mondta: Magyarország a legrosszabb arcát mutatja majd az Európai Parlamentben. Reményének adott hangot, hogy a Jobbik által szerzett mandátumok sokakat buzdítanak a részvételre és a demokratikus pártokra való szavazásra a következő választáson. Arra a kérdésre, hogy az ügyvivői testület ülésén volt-e valaki, aki bejelentette lemondási szándékát, úgy válaszolt: sok minden elhangzik az ülésen, amit nem a sajtónak szánnak, de ezt így senki nem mondta ki. Arra, hogy a jövőben támogatják-e a Bajnai-kormányt, azt mondta: ebbe a kérdésbe nem ment bele az ügyvivő testület. Az előre hozott választásokra vonatkozó kérdésre úgy fogalmazott: nem szabad elhamarkodott döntést hozni, de ez nem is került szóba az ülésen. "


Hűha, Gabikám, javaslom a valasztas.hu alapos megvizsgálását!

2004, SZDSZ, Budapest
87 482 szavazat 12,85%

2009, SZDSZ, Budapest
26 907 szavazt, 4,46%

Gabai, Gabi ... a budapesti liberális bázis elpárolgott, nincs többé. A 2004-es budapesti szavazóitok 70%-a (!) hagyott el Titeket ...

És a végére egy remek rajz a postaládámba bedobott SZDSZ-es újságból.
Igen, az egy SZDSZ-es Parlament, amely egy Transformers, és átalakulva éppen lesújt a horogkeresztre:

 

LOL

 

Címkék: választás szdsz demszky

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr491171193

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reckl Amál blogja 2009.06.09. 12:09:41

Go for Broke!Tizenéves korom hajnalán volt két társasjáték: a Hotel és a Go for Broke. A Hotel Dallas stílusban készült: minél rövidebb idő alatt minél pucosabb szállodát kellett létrehozni, és persze nagy profitra szert tenni. Ennek a párja, ill. inverze…

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.08. 13:20:00

Inkább vissza a kómábaHa Toller László a majdnem napra pontosan három évvel ezelőtti balesete után hirtelen magához térne, egy alapos körülnézés után azt hiszem a zártosztályon kötne ki. Felfoghatatlan lenne számára az az eszméletlen változás, ami ez alat…

Trackback: Ficere Ödön hírei 2009.06.08. 13:14:23

Az SZDSZ csomagolA választást követően komoly mozgások várhatók az SZDSZ berkein belül. A szavazók elég egyértelmű üzenetet küldtek Horn Gábornak, aki néhány hete kijelentette: „ ha nem kellünk, akkor abba kell hagyni „. Horn nem arról híres,…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.08. 13:10:17

Feltennék egynácifasiszta kérdést.
MI az apja faszára kap ez a szerencsétlen lakhatási támogatást mikor budapesti lakos??

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:11:36

gusztussal lehet felmegy majd a tám

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.08. 13:13:11

hol van az a konzervatóriujmos (?) kép, ahol m olvas gusztus, és leírják menniybe kerül a órája ölktönye stbnemzetet ? most kéne ide

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.08. 13:14:17

A liberális bázis nem tűnt el, csak átalakult, mert kiszeretett az SZDSZ-ből. Ott van az LMP-ben, ott van az MDF-ben, és egy kis része a maradék MSZP-ben.

Az SZDSZ-nek valóban nincs túl sok jövője. Valaki átvehetné tőlük a stafétát, meg a Szentiványi-féle vállalható arcokat, mert bár az SZDSZ-re nincs feltétlenül szükség, de a liberalizmus képviseletére igen, egyre jobban.

cucuka75 2009.06.08. 13:18:41

Ő, akinek érettségije van egyedül havi kb.500e -ből él.
Én, akinek diplomája,középfokú nyelvvizsgája és még ezen felül +1 szakképesítésem van, a feleségemmel+a kisfiammal (3 fő) havi 250e-ből lakáshitellel a hátam mögött.
Van egy kis különbség!
Úgyhogy ez a tróger húzzon haza nógrádba kapálni napszámba kopter fejjel tűző napra, ne pártelnöknek!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.08. 13:19:06

@Fedor: Liberális párt ugyanúgy nincsen jelenleg választáson mint konzervatív. Az MDF nem képvisel semmit és senkit saját magán kívül, az LMP hippipárt. A fidesz áll egyébként a legközelebb, de ott van a Fospumpa, meg a sok hülyevallásos.

Egyébként tényleg kéne egy liberális párt, amelyik mentes a nemzet- és vallásellenes szélsőségektől.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.08. 13:21:18

@TaTa86.:

Inkább egy Zöld párt kellene ... Szent-Iványi és Gulyás vállalható arc, a többi mehet a kukába ...

Acid Amadeus 2009.06.08. 13:23:12

Esetleg én nem lehetnék? Érettségim már van, és orrtúrásban is profi vagyok, ha úgy adódik.
Egyébként kiváncsi vagyok, hogyan mentik át magukat.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.08. 13:24:43

@Acid Amadeus:

Az átmentés zseniális lesz, ebben biztos vagyok ..majd csak lesünk ...

Tapmancs 2009.06.08. 13:24:52

Én tényleg nem bánnám ha Gusztos lenne az elnök. Nyírják csak ki magukat véglegesen.

Acid Amadeus 2009.06.08. 13:26:54

@zero:
Nekem is ez az érzésem. LMP, MDF? Ki tudja...

redriot77 2009.06.08. 13:28:34

Srácok, van ennek a kérdésnek jelentősége? Ezentúl már az is hír lesz, ha a Maukner Terézia u. 48/b-ben új közös képviselőt választanak?

Hogy ki lesz az SZDSZ elnöke? Szerencsére most már teljesen mindegy! :)

Mouth Hero 2009.06.08. 13:31:29

Azt azért hozzáteszem, hogy tőlem lehetne 8 általánosa is, ha cserébe nem beszélne hülyeségeket, hanem dolgozna (dolgozott volna) az országért Nem a diploma megléte tesz valakit elfogadhatóvá, normálissá, stb.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.08. 13:32:20

@TaTa86.: Nem azt mondtam, hogy az LMP és az MDF liberáis párt, csak azt, hogy ott van jelenleg jobb híjján a liberális bázis.

De hogy azt honnan veszed, hogy a FIDESZ áll a legközelebb a liberalizmushoz...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.08. 13:40:31

Legyünk sportszerűek.
Hajrá, Péter! :)
Már úgyis mindegy...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.08. 13:41:06

@zero: Szerintem az LMP a zöld párt. Ők képviselnek minden utópisztikus hülyeséget a kommunizmuson kívül, ebben nyilván benne van a fókabébimentés is. (Még akkor is ha nincsenek fókák Magyarországon.)
Egyébként a zöld pártok szinte kivétel nélkül zsidó szervezetek, (meg a zöld szervezetek is; peta, négy mancs stb) akik egyébként soha nem értek el semmilyen eredményt a nehézipari lobbicsoportok ellen, akik valóban felelősek a környezetszennyezésért. Ellenben a nemzeti pártokat, mozgalmakat nagy lelkesedéssel szésőségesezik, fasisztázzák. Így ügyesen hoznak létre egy árukapcsolást, a tündibündi állatkölykök, és a "szélsőségesek" elítélése között.
Elég megnézni hogy nálunk kik akarnak zöldek lenni. (Tomcatéken kívül, akik pont ezt akarták megakadályozni, csak elqrták.)

Szent-Iványi meg ugyanúgy nem bírt másról beszélni mint a szélsőségesekről, meg arról, hogy mennyire le fognak minket nézni ezért az EUban.
Aki kurvák közé áll, megbasszák.

Tapmancs 2009.06.08. 13:42:20

Ott vannak a matricák Petike mögött, hogy szavazz a kirekesztés ellen.

Most akkor ez azt jelenti hogy a szavazók 97,84%-a a kirekesztés mellett szavazott? És ha igen, kik lesznek kirekesztve és miből?

f.m.j. 2009.06.08. 13:43:37

@Fedor:

ha tényleg az MDF-be szivárognak, (esetleg LMP) igaza lesz a Bayernak, csak olvassátok :

www.magyarhirlap.hu/Archivum_cikk.php?cikk=168146&archiv=1&next=0

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.08. 13:45:02

@Tapmancs: "Most akkor ez azt jelenti hogy a szavazók 97,84%-a a kirekesztés mellett szavazott?"

Kérdés persze, ha majd' 98% "rekeszt ki", akkor az kirekesztés -e egyáltalán? Avagy mindenki hülye, csak a szadesz a helikopter???

Kivlov 2009.06.08. 13:46:31

gusztustalan péterrel is cumiztok kamuliberálisok. végre oda kerültetek, ahová valók vagytok. JOBBIK!!!

Corry 2009.06.08. 13:51:37

@Seduxen:
Valahogy úgy mint a régi viccben.
Rádió:
nagy figyelmet kérünk az M=-es autópályán, mert egy autós szembefordult a forgalommal!
Autós:
csak egy? Szerintem az összes...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.08. 13:51:51

Fodor már mindenkivel összefogna a Jobbik ellen:

"Azt kérem a demokratikus pártoktól, hogy a rendszerváltás értékeinek megvédése miatt fogjunk össze [a szélsőjobboldallal szemben]. Az SZDSZ nem könnyű időszak előtt áll, de talpra fogunk állni""

f.m.j. 2009.06.08. 13:53:06

Én komolyan szurkolok Gusztos Péternek (írjuk csak ki a nevét becsülettel, mert megérdemli) hogy ennek a pártnak az elnöke legyen, mert ez a párt nem érdemel mást, jobbat, különbet. Péter számtalanszor bizonyította rátermettségét, hozzáértését...
Fodor Gábor meg, mint utolsó ember becsukja az ajtót maga mögött az oviban, és játszani hagyja a kisszerűeket, a kicsiket...

f.m.j. 2009.06.08. 13:54:58

@zero: mondom, értékek mentén (by bayer), a szarból is közös értéket fognak gyártani, csak hogy maradhassanak a hatalomban. Mindegy milyen áron (csak ne ők fizessék)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.08. 13:54:59

@zero: ej-ej, pedig ez már a kampányban sem jött be... nem baj gabi, húzzatok bele, ha ennyi energiát (és pénzt) fordítotok az elkövetkezendő 1 évbe, akkor szerintem 10-15% körül lesz a jövő évi ogy.választásokon is a Jobbik...

De komolyan, minek kellene történnie, hogy ezek a... hm... "lények" (btw: "politikusok") ráébredjenek, hogy a Jobbik "szörnyét" ŐK hívták életre... Az megint más kérdés, hogy elszabadulni látszik, és már nincs ráhatásuk...

@Corry: igen, valami hasonlóra gondoltam...

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.08. 13:55:12

@Fedor: Nézzük kizárásos alapon:
MSzP: a liberálisok komplementere, üldözik a versenyt, hallani sem akarnak róla, dilettánsok, szolgalelkűek, üldözik a szólásszabadságot, civil szervezetektől a lehető legtávolabb helyezkednek el, emberiségellenes bűnök elkövetőit is megtűrik a pártban. Tegyük hozzá, hogy rasszisták, kirekesztőek, nem riadnak vissza a szélsőjobboldalt megszégyenítő uszító propagandától. (ld 23millió román, dec 5.)
SzDSz: az mszp koalíciós partnere, a szólásszabadság ellenségei, nem kis részben felelősek a 2006os rendőrterrorért, nem támogatják a határontúliak autonómiatörekvéseit, a verseny megölik a mindent átszövő korrupcióval.
MDF: Szélkakasok. Antipopulista populizmuson kívül, amivel az álértelmiséget remekül meg lehet etetni, semmit nem mutattak.
Jobbik: Trivi...
LMP: idealisták, aki minden trendi eszmét felvállalnak, amiből nincsen gondjuk. Ez nem liberalizmus...

Marad a fidesz: amelyik kormányon kevésbé korrupt mint az mszp-szdsz (mondjuk ez nem sokat jelent), inkább a kis és középvállalatokat támogatta mint a nagyokat, támogatta, hogy kialakuljon vmi verseny, nem akart cenzúrázni, nem lövetett, nem veretett ellenzéki képviselőket, nem is hurcoltatta őket hajnali 4kor bilincsben tanúvallomásra.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.08. 14:50:16

@Acid Amadeus: Én egy LMP-Szdsz-HP egyesülésre komolyabb összeggel merek fogadni, akár már most is... mondjuk egy egész üveg sörbe xD

Viktus 2009.06.08. 15:00:55

na az "értelmiség" pártja itt van ... nekünk buta jobbikosoknak csak diplománk van az igazi értelmiség érettségivel tör fel

:D

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.08. 15:01:15

@Félkupica_Fehér_Főnök: Állom a fogadást!
Szerintem nem fognak egyesülni. Milyen sör legyen? Dreher és Soproni 1895 jöhet. XD

luucy 2009.06.08. 15:05:24

LMP-hez....

lehetmas.blog.hu/2009/06/08/az_ancien_regime_hajotorottjeinek

Érdemes elolvasni. Nem igazán lesz itt lmp-szdsz "házasság"

Viktus 2009.06.08. 15:12:47

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Nagyobb esély van az MDF-LMP-HP-ra ...

more 2009.06.08. 15:16:14

az lmp nekem nagyon centrumpárt szagú....annak idején a kupa is fogadkozott fűre-fára, h őőőők a világ legnagyobb közepei, sem a náci fidesszel, sem a kommancsokkal nem fognak paktálni....aztán jaaaajjjjjdeérdekes, elkezdték visszaléptetni a jelöltjeiket a szadi meg a szocik javára....

kár, h az lmp-sekről semmit nem tudunk. az életben nem látott arcokból áll, legalábbis nekem tök ismeretlenek. de nem raknék rájuk egy fillért se

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.08. 15:19:10

@TaTa86.: Kezet rá pajtás! :o)

Rövidtávú befektetés, a következő kampányig valakivel össze fognak borulni. Lehet, hogy Viktusnak lesz igaza és végül az MDF lesz belőle, de szerintem egy ilyen paktum az MDF-et inkább gyengítené, így kizárásos alapon marad az LMP.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.08. 15:21:43

@more: Mivel Soros állítólag kihátrált az szdsz mögül, így nekem nincsenek illúzióim, hogy az LMP hogy a túróba körözte le négy hónappal (!!!) az alakulása után az szdsz-t. A következő sörömet felteszem arra, hogy az LMP -nek a következő ogy. választásokra már Geszti Péter lesz a kampányfelelőse.

picur3ka 2009.06.08. 15:23:47

@Fedor:

Hat ez a problema, hogy nincs, nem az, hogy nehany radikalist megvalasztanak. Igy kellene neznie az embereknek a nyugat-europai helyzetet, teljesen mas keplet.

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Annak vallja magat, aminek akarja...

@cucuka75:

Na, tudom most mar, mert nyert be annyira a Jobbik Nogradban.

holdlátó 2009.06.08. 15:26:43

Sajnos hajnalban felébredtem, de amikor nem sikerült újra álomba szenderülnöm egy icipicit (igazából nagyon...:)) megbékített, hogy Horn Gábor is csak azért aludt el, mert álomba sírta magát a macis párnácskáján.

more 2009.06.08. 15:38:58

@Félkupica_Fehér_Főnök: hát ez az. lesznek itt még nagy összeborulások, amiket a választók nem kicsi megrökönyödése és újabb becsapottság-érzése fog kísérni...m

ert tudjuk például, h mit akar az lmp? mi a programjuk, ötleteik, kikből állnak? ez a legidétlenebb választói magatartás egyébként, h van egy ismeretlen kis új csoportosulás, és rájuk szavaznak, mert már annyira tele van a hócsuka a többivel, de semmit nem tudnak erről az újról. hozzám egyetlen választási üzenetük se jött át, csak a lehet másképp. oké és hogyan??
mert úgy nem kell, h a választások első fordulója után szépen visszalépünk a szadi és a szocik javára mindenhol?

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.08. 15:42:10

@Félkupica_Fehér_Főnök: Na megbeszéltük.:)
Az mdf-szdsz összeborulásának szerintem is elég jelentős esélye van. Mondjuk az a vicces, hogy még mindig fogalmam nincs kik szavaznak az mdf-re és mennyien vannak. A tegnapi eredmény a jelölteknek szólt, nem a pártnak.

Az LMP-vel az a gáz (a szadesz szempontjából), hogy a szavazói abszolút konformisták. Kerülnek mindenfajta szembehelyezkedést, karakán véleménynyilvánítást. Nézd meg a programját, csupa trendi dolog amibe európer nem köt bele. Korrupcióellenesség (ki nem az?), környezetvédelem (ki ne támogatná?), "humanizmus", elitellenesség. Azok szavaznak rájuk, akik tudják, hogy szar van, viszont nem akarnak a szavazatukkal senkivel sem összeveszni. Annyit nem ér az egész...
Márpedig az szdsz-el nagyon meglőnék magukat.

Akárhogy is vesszük, az mdf az egyetlen párt amelyik nem veszt (annyi) szavazót, ha hozzáér az szdszhez. Előbb lesz jobbik-lmp, mint lmp-szdsz... vagyis soha.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.08. 15:54:33

@TaTa86.:
LMP-vel egyetlegy bajom hogy háttérben feltűnik gyurcsány ex tanácsadója és egy két más személy a holdudvarból. Attól félek hogy Gyurcsány szatelitpártja lesz az LMP-ből, és ezt talán még ők sem tudják igazából. Kérdés hogy mennyire igazak ezek a pletykák.

Viktus 2009.06.08. 15:55:04

Vajon ivott-e egy nagyot Horn Gábor, miután hazament tegnap éjjel? Vajon nyekegett-e keservesen, vagy hanyag mozdulattal zsebre vágta a kezét a pizsiben, és arcán félmosollyal aludt el, meggyőződve arról, hogy igaza volt, itt nagyjából mindenki hülye? Vajon belegondolt-e minden idők egyik legelcseszettebb kampányába, amelyet az ő neve fémjelez? Vajon eltanakodott-e azon, hogy el kellene mászni a búsba, vagy telefonon esti mesét olvasott Fodor Gábornak?

holdrablo.blog.hu/2009/06/08/a_hatodik_ero_1

:D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.08. 15:58:51

@TaTa86.:

Igazából én pont az mdf-nél látom a konformista réteget. Annyira SEMMILYEN az egész párt, semmitmondó a kampány, hogy tényleg csak azok szavaznak rájuk, akiknek ez érdeke, esetleg szavazni akarnak, de herótjuk van a többi parlamenti párttól... ráadásul ez a réteg is cserélődik, mert egy kiábrándult baloldali szerintem ugródeszkának használja az mdf-t a fideszhez. Persze ez is teljesen szubjektív részemről.

Az LMP pedig a maga, nyíltan liberális pc hozzáállásával pont az szdsz törzsbázisából szívhatott le, ketten pont kiadják az 5%-ot.

Jól van, már úgysem számít, hogy ki- kit győz meg a témában, azt azért előre vetítem, hogy a söreimet kegyetlenül be szoktam hajtani... nem tudsz elbújni. Részemről elkezdek spórolni, ha esetleg az az abszurd helyzet állna elő, hogy veszítek, de ilyen nem lesz. Mondhatjuk azt is, hogy most nem érzem magam úriembernek, mert tk. a biztosra fogadtam.

Meglátjuk :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.08. 16:06:46

@more: Igazad van, bár a felsorolásba én odatenném a jobbikot is. Két, esetleg három nevük van, amiről átlagos halandó tudhat egyáltalán valamit, de hogy ki áll mögöttük, honnan van a biztos pénzügyi forrás, az a legtöbbünk számára rejtély. Ettől még lehetnek szimpatikus céljaik, én azért nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen konkrét tettek fűződnek majd a nevükhöz. :o)

Laibach 2009.06.08. 16:08:59

Schmuck Andor mostanában nem a politikával van elfoglalva, szép dolog is a szerelem:

www.stop.hu/articles/article.php?id=502129

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.08. 16:11:31

@Laibach: bazz, nem ugyanilyen ruhában volt sarka_kata az "év celeb-esküvőjén" ???

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.08. 16:14:36

@Félkupica_Fehér_Főnök: Sörkérdésben én sem ismerek ám tréfát!

Rendben meglátjuk.

(Én két lmpst ismerek. A helyzet, hogy közelebb vannak a jobbikhoz, a cigánybűnözés a hippiket sem kíméli, bármilyen különös, mint az szdszhez...)

ketroot 2009.06.08. 16:16:25

Mohácsi Viktóriát Szdsz-elnöknek, azonnal!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.08. 16:26:20

@Seduxen: Ez a Smuck egy Hajdu Péter hasonmás :o)

De az már első blikkre is egyértelmű, hogy országos cimborák lehetnek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.08. 16:28:10

@Félkupica_Fehér_Főnök: kövezz meg, de hajdúpetyával azért szívesen lennék "lyuktestvér"...

bocsánat a hölgyektől a tapintatlanságomért, és a nők eme "tárgyiasításáért"... offkorsz...

derelyegrádi szellem 2009.06.08. 16:33:08

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Számomra meglepetés, hogy Smuck Andor megnősült, mert én azt hittem ő - ebből a szempontból - eszdéeszes.

De az a felsőruházati termék, ami rajta figyel OMG!

derelyegrádi szellem 2009.06.08. 16:36:02

@Seduxen:

Te is szeretnél egy pontosan ugyanolyan ánuszrózsát, mitn neki van? :-)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.08. 16:49:59

@derelyegrádi szellem: Igazából a hölgyet és Smuckot elnézve (ezzennel is kívánok nekik sok boldogságot), nekem némi kétségem támadt azzal kapcsolatban, hogy ez egy "szerelem-házasság".

( Azt most előre megírom, hogy igen, irigy vagyok és csak ezért írkálok ilyeneket xD )


@Seduxen: nekem elég lenne egy társkártya a bankszámlájához. xD Abból veszek két sarka katát is, ha épp az kell :-P

GatyaPityu 2009.06.08. 18:23:52

" Mellesleg Gusztos remek elnök lenne, hiszen azt sugározza a közép és alsó osztály felé, hogy nézz meg engem, 33 évesen, érettségivel és nyelvvizsga nélkül is havi 1 milkát akasztok, és mindössze csak annyi a dolgom, hogy reggel-délben-este szélsőségezzek-fasiztázzak-riogassak ..."


- Ez a nap legjobb mondata! :-)
Hajrá Gusztos(talan) Péter, meg se álljon a párt az egy százalékig! :-)

Hiszia Piszi 2009.06.08. 18:39:34

Vitatkoznék a cikk első mondatával,miszerint az SZDSZ törpepárt.Szerintem meg a legnagyobb párt.1994-ben,amikor átálltak a sötét oldalra,elvesztették szavazóik kétharmadát.Azóta tartották magukat 5-8 % környékén.Mégis ezen csekély támogatottság ellenére is a Horn-kormány idején,és a Megyó-Fletó-Bajnai kormány idején is nagyon hatékonyan csóválta a farok a kutyát.Az utóbbi években egyre szemérmetlenebbül tették,szerintem ez is lett a vesztük.Az SZDSZ név erősen megkopott elhasználódott,de sebaj,hiszen majd az LMP-vel nagyjából ugyanaz a társaság nagyjából ugyanazt fogja folytatni,mint a szadesz.Csak most LMP-nek hívják majd a farkat,mely az MSZP-t csóválja.

wladyslawsky (törölt) 2009.06.08. 18:47:08

@TaTa86.: "Egyébként tényleg kéne egy liberális párt, amelyik mentes a nemzet- és vallásellenes szélsőségektől"
Meg amelyik nem kettős mércével alkalmazza a liberalizmust, amelyik nem csak akkor kiállt emberi jogokért meg európaiságért, amikor tojással dobálják a buzifelvonulókat, hanem a rendőrterror miatt is.

Corry 2009.06.08. 21:16:37

Abba már belegondoltatok, hogy az SZDSZ számára egy nagyobb próbatétel következik, mint a szavazási leégés volt:
meg kell rendezni egy tisztességes elnökválasztást!

Annyi előnyük most már van, hogy a kutya sem kíváncsi rájuk, a maradék médiafigyelem mellett úgy kell szervezni a dolgot, hogy senki se szavazzon kétszer, meg mások helyett satöbbi. Ebben a kérdéskörben az SZDSZ az utóbbi idők tapasztalata szerint gyenge, tehát ez egy apró lépés lehetne az erkölcsi tisztulás felé. Valahol el kell ezt is kezdeni ráadásul most a dolog tét nélkülisége sokat segít a nemes cél elérésben. Gyerünk "barátaim" tegyétek a dolgotokat .-))))))))))))))

Roxvox 2009.06.08. 21:43:05

Miért kell mindenáron ráerőszakolni valakikre azt a nyomorult szadeszt, hagggyátok mááá nyugodtan kimúlni.

Viktus 2009.06.08. 21:55:39

w.blog.hu/2009/06/08/azt_mondtak_gabor_hogy_menj_a_picsaba

Így van ez rendjén, ezt hirdették, amikor még volt mit: a selejt megbukik, a piac dönt. Már csak egy fellépésük maradt. A méltóságteljes, felelős hattyúdal.

:D

Horizont 2009.06.08. 22:18:34

Döglődő (vagy megdöglött?) oroszlánba nem rúgunk bele:))

Spielberg 2009.06.08. 22:43:01

LESZOPTÁK A FASZT! MIÓTA MONDOM??? KÖSZÖNÖM!!!

2009.06.08. 22:57:16

Húha,ennek még papírja sincs semmiről? Ez durva...A szadesznak jó lesz...az a pár ember, aki maradt még, annak úgyis mindegy...:)) De Kováts Patrícia művésznő mit eszik rajta?...Értelmes nőnek néztem...:(

pina_csaba · http://octagon.blog.hu/ 2009.06.09. 05:25:28

"Gabai, Gabi ... "

Erről nekem a csendőr-filmek kétbalkezes főtörzse, Gabaj jutott eszembe. Kicsit hajaz is rá demszkáj.

De kilesz a szadeszből Lütyő, "Agykár" és Beléndek? :)

Agykárra a címben szereplőt azért halkan jelölném...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2009.06.09. 12:13:01

Kovács Patrícia? Gondolom, a remek stipi-stopi hitelreklám előtt éreztél így vele kapcsolatban. A Szerelemtől sújtva nagyon jó film, és abban nagyot alakít.
De azóta viszont minden ostoba közönségfilmben benne van, és az ilyesmi elhomályosítja a múltat.

picur3ka 2009.06.09. 14:29:27

A maszop meg eloveszi a bajuszosat, o ne mar, ne szenvedjenek mar...

neeskens 2009.06.09. 17:14:28

Az LMP szakpolitikai szempontból és vizuálisan is a legjobb programot írta a választásokra.
Szinte az egyetlen, amiben konkrét dolgok vannak.

Olvassátok el, mielőtt szétfikázzátok őket:

lehetmas.hu/img/lmp+ep+program.pdf

grupi 2009.06.09. 21:31:05

Ez is (Gusztos) csak annyira hülye, mint Gál J Zoltán.
Ennyi pénzért még Tóta W Árpádban is meglátja az antiszemita sávot.
Hogy cullantaná le a kendermagosok falloszát, némi honoráriumért.

grupi 2009.06.09. 21:47:53

A korrupció kivégezte a választók előtt a hét éve kormányzó szocialistákat és liberálisokat. Nincs az a (volt) szocialista vagy liberális szavazó, aki ne tudná sorolni sajátjai korrupt üzleteit... - Népszabi

süti beállítások módosítása