Skip to content


       Szűrés lista

És Neked melyik a kedvenc "mainstream" blogod?

Nu gyerekek, tegnap megtörtént a Goldenblog kiemelése. A 20 legtöbb jelölést kapott blog bekerült a főtáblára, a "Mainstream" kategóriába. Tavaly csak 10-en indultak itt, ugyanezen feltételek között, de hála a létszám emelésnek és Nektek, kik oly sokan jelöltetek minket, idén mi is bekerültünk az elitbe. De most jön csak a neheze, megmérkőzünk Velük. Íme a 20-ak listája, a meglehetősen illusztris társaság (zárójelben a 2008-as helyezés):

zöldhullám, tékozló homár(4), reakció(2), nou san trafford(6), bkv figyelő, élőben a városból(3), konzervatórium (1), képviselő funky, szívlapát, beolog, lokális klímaváltozás, W(7), urban legends, webisztán, szakítós blog(5), B-oldal, fesztblog, sorozatjunkie, addict, vastagbőr

A tavalyi verseny 8, 9, 10. helyezettjei nagy meglepetésre nem jutottak be. Így a subbával, a jobbklikkel és az egyik nagy kedvencemmel, a comment.com-mal nem kell versenyeznünk.

Goldenblog 2009, "Mainstream" kategória:

"Nagy olvasottságú portálok, kiadványok, szervezetek által bevezetett, támogatott blogok."

Igaz, hogy mi nem vagyunk semmilyen portál vagy szervezet blogja, nem támogat minket a kutya sem, de üsse kő, "mainstream" vagyunk! Mi zeroval egy irodában vakarjuk a nemest, laspalmas anyuka pedig otthon babázik és két etetés között Titeket is tisztába tesz.  Szóval  mondhatjuk, mi  (is) vagyunk a mainstream kategória amatőrjei.

Augusztus 17-ig tartó, nyílt szavazás indult el a mai nappal. Ezért kérünk Titeket, hogy ha felmentek a Goldenblog oldalára, toljatok a Vastagbőr neve mellé egy 1-est.  Hogy a 2., 3.,4.,5. helyeken ki osztozik, az rátok van bízva, viszont a Reakciós srácok cimbik az nst pedig a világ legnépszerűbb sportjáról ír, ebben az országban a legjobban, úgyhogy...

(Fontos: Egy IP címről egy nap csak egyszer lehet szavazni.)

A Goldenblogon ez az egyetlen kategória, ahol az olvasók szavazhatnak, minden egyéb csoport alatt egy kijelölt zsűri fog dönteni a győztesekről. Ezek közül mi jelölve vagyunk a hír kategóriában is.

Szóval, katt és szavazz, nem ellustálkodni és nem elbénázni, az 1-es a legjobb és mi szeretünk Titeket a legjobban, ne feledjétek xD zero meg is csinálja, azt aki kéri:D

http://goldenblog.hu/2009/melyik_a_kedvenc_mainstream_blogod
 

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr701178188

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kötöttségek nélkül 2009.06.28. 12:50:26

Szavazz rám!Szemfülesebb olvasóim gondolom már rájöttek, hogy nem véletlenül került ki külön oldalboxba a Goldenblog hírfolyama és blogajánló gombja. Bizony, megmérettetném magam én is a Komplex blogok kategóriájában. Így nem tudok mást mondani, mint hogy…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picur3ka 2009.06.11. 15:04:11

Gyokker a Jancsi? BeZZeg a zoli.

Kulonben meg kepviselobukta.

Salvia Divinorum (törölt) 2009.06.11. 15:20:44

Ez van. Mindenesetre nektek nyomtam egy 1-est, Reakciónak meg egy 2-est :D

f.m.j. 2009.06.11. 15:23:01

Kicsit engem is zavart, hogy még négyet be kellett húzni, ráadásul ebből kb. hármat olvasok...

és még egy ekkora lobby nélkül is meglesz gyerekek, miért kell ennyire nyomni? :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.11. 15:33:43

Hiányolom a villáminterjút...az kibaxott jó...!:DD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.11. 15:39:32

Ez most komoly, hogy Tóta W. ott van? alig elfogultan nyomja az index a saját szarait (lsd, még képviselőfákkmígyökkérjancsi)

f.m.j. 2009.06.11. 15:39:42

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

az árokásó sem rossz... rajta van?

és a tarda milyen kategória? az is nagyon ott van ám! :)

elGabor · http://doom-doom-doom.tumblr.com/ 2009.06.11. 15:42:06

Hát, az első helyről lecsúsztatok (az a Reakcióóót illeti), de megkaptátok tőlem a másodikat. :)

vilnius 2009.06.11. 15:52:23

Nyomtam egy 1-est, de azt nem bocsátom meg nektek, hogy jobb híjján kénytelen voltam a Szakítós blogra 5-öst nyomni... Egy fokkal azért mégis jobb, mint Tóta W. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 15:58:32

@vilnius:

Én is a szakítóst nyomtam 5-iknek - elég sok hezitálás után -, mert egyszerűen nem volt ötödik a listán, amit valaha is olvastam volna, és muszáj volt.:-/

Horizont 2009.06.11. 16:15:21

Mi megtesszük a magunkét.... Aztán nem elkényelmesedni ha Ti győztök:)))

A Szakítósra a világért se nyomtam volna.
Látom imádják, annyi komment van.
Ekkora téma a szakítás?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 16:19:17

@Salvia Divinorum: A bigyónál ezerszer jobb a standby.blog.hu , ha az első tetszett, akkor csekkold!

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.11. 16:20:32

Ráadásul a bigyó sokszor nyúl a standby-ról, legalábbis a sb -n hamarabb jelennek meg a kütyük, és több is van belőlük :o)

moRtiZ 2009.06.11. 16:31:11

Napi feladat beizzitva :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.06.11. 16:39:28

Gondolkodtam, hogy ki kapja az 1-est. A Reakció vagy Ti! gondolom sejtitek ki kapta.

Marcellusca 2009.06.11. 16:47:57

eric főnök!

Megtettem, mit a haz... őőő, blog megkövetel. :)

monstress 2009.06.11. 16:56:55

Sziasztok! Tôlem is ment az egyeske, bár az elmúlt hetekben/hónapokban idõhiány miatt csak passzívan élveztelek benneteket :D (Mert úgy is lehet :-P)
Bajban voltam viszont a ketteskével meg a többivel, mert bkv-n és homáron kívül nem ismerem õket. Tanács, valaki? A liberálisokat meg se próbáljátok!!! :-P

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2009.06.11. 17:46:16

Reméljük, idén nem csak a Reakcióval, hanem veletek is lesz szerencsénk együtt koktélozni a díjátadón. :)

szmoker (Homo Trollicus) 2009.06.11. 17:50:37

Na bejelöltem a Vastagbőrt elsőnek.

A jó hideg, gyöngyöző Heinekent szeretem.
Vagy esetleg Bernard / Primator 20%, netán Leffe Triple.

delano 2009.06.11. 17:58:36

A fórumotokba szinte sosem irok, de mindennap olvaslak Titeket, ugyhogy gyorsan szavaztam is. Sajnos csak 2.-nak jelöltelek Titeket, az 1. számomra Tota W.

(Nem értem mi ez az ellenszenv itt néhány embernél W-vel szemben, szerintem a világnézete iszonyú közel áll a Vastagbőrhöz.)

Reakció-Vastagbőr- Tóta W : gazdasági értelemben kőkemény liberális nézeteket képviseltek mindenhárman. Társadalmilag pedig egyikőtök sem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 18:12:48

@szmoker:

Nocsak, még valaki, aki szereti a Bernard sört?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 18:15:20

@delano:

Tóta W-vel egyszerűen nem tudok egyetérteni, ez van. Ráadásul rühellem, ha valaki arra hivatkozva káromkodja teli a netet, hogy "de hát a mindennapi életben is így beszélünk", és ezért az utcasarki stílusért még hátba is veregetik. Ő lehet, hogy így beszél, de én nem.

kacsa! 2009.06.11. 18:20:19

Első a Vastagbőőőőr!

delano 2009.06.11. 18:39:09

Nekem nagyon bejön a stílusa, de ez ízlés dolga. Ha Neked nem, akkor nem...

Nem mindig értek vele egyet, de a meglátásai nagyon tetszenek. (Nála már csak egyedül az ex-matulás Bede Márton jobb)

Liberté__73 2009.06.11. 18:43:26


Na, tőlem is kaptatok egy 4-est, de csak a gárdistagyerek miatt. Úgy a szívemhez nőtt.

W = 1

spájdernecc 2009.06.11. 18:49:16

@Horizont:
a szakítós sima csetblog, az első 100 komment után

csviktor 2009.06.11. 19:19:51

Toltam. Ameddig lehet, mindig tolok egy námbervant.

ThenSziaÓping (törölt) 2009.06.11. 19:40:32

Mondjuk a subba ritka szar lett nem tudom miért

f.m.j. 2009.06.11. 19:55:34

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=170319

nocsak, nocsak: mégiscsak igaza lesz a Reakciónak a Sötétség délben-sorozatta?

(bocs az offért)

Marcellusca 2009.06.11. 20:03:50

Én megen savaztam, bibibííí. :)

Atrox 2009.06.11. 20:19:37

Megtettem a kötelességem. Holnap szavazok melóhelyről is, meg beugrom az egyetemre, aztán itthon is... :)

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 20:39:14

@delano:

"Nem értem mi ez az ellenszenv itt néhány embernél W-vel szemben..."

röviden (szvsz): egy egy nagypofájú, öncélú, demagóg provokáló, szélsőségesen libsi f@sz

"szerintem a világnézete iszonyú közel áll a Vastagbőrhöz."

azért egy kicsit nem annyira iszonyúan közel, hál'Istennek :))

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 20:43:04

@szmoker: heinekent? na bazmeg... látens komcsi! :P

Roxvox 2009.06.11. 20:43:16

Megtörtént a titkos szavazás, úgyhogy nem mondom meg, hogy 1-est böktem.

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 20:51:03

@monstress: libsiblogra én sem akartam szavazni (csak savazni - haha), ezért benyomtam a Vastagbőrt 1.-nek, a Reakciót meg 5.-nek (néha egész jó posztjaik vannak), a középső háromnak meg ilyen ideológia-semlegeseket,mint a a focisblog meg a szakítós

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 21:32:48

@wladyslawsky:

Pedig nekik hamarabb volt vörös csillaguk.:)

Liberté__73 2009.06.11. 22:39:40

@wladyslawsky:
a szakítós nem ideológiasemleges
ott az MNK vs MPG fight megy élesben :)

dr.justice 2009.06.11. 22:43:01

Álljon meg a menet. Én eddig azt hittem, hogy a vastagbőr underground, nem mainstream. Most akkor mi van ?

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 22:44:04

@Mj: ezt nem tudtam... persze nyilván semmi direkt köze a kommunizmushoz, mint ahogy a buddhista svasztikának sem a nácizmushoz.

Mondjuk én bojkottálom a heineken sört, mert a vörös csillag félelmet gerjeszt bennem (nehogymá' mindig csak a ballibsik retteghessenek :))

Amúgy érdekes, hogy a "nemzeti" oldalhoz tartozók (ha cinikus libsi lennék akkor turbómagyart írtam volna) sokan a vörös csillag miatt nem isznak Heinekent. Viszont egyszer csak lőn egy hazafias Soproni sőrreklám, aminek sok igaz magyar hazafi örvendez,és pl. youtube-os kommentekben hitet tesz a Soproni mellett.
A bibi csak ott van, hogy a Sopronit a Heineken Hungária Zrt. gyártja... :P
(bizonyára a PR-osok kitalálták, hogy amit ideológiai okok miatt elvesztenek a Heinekenen, azt behozzák a Sopronin :))

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 22:49:32

@Liberté__73: bazz, akkor azt benéztem :))
bevallom, ennek a MNK meg MPG rövidítésnek utána kellett hogy nézzek...
Az elsőről jut eszembe: tudod mi a különbség az optimista és a pesszimista férfi között? A pesszimista szerint minden nő k.rva. Az optimista csak reméli

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.11. 22:53:20

@Király Rák:

Az nagy királyság lenne :)

Tavaly nem is tudom miért nem mentünk, pedig hívtak ....

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.11. 22:56:37

@dr.justice:

Nyugi, mi is azt hittük :)

Meg sem fordult a fejünkben, hogy ebbe a kategóriába leszünk ...

Úgyhogy várjuk "fentről" a "támogatást", hogy pontosan megfeleljünk a "mainstreamnek" .... :-))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 22:57:46

@wladyslawsky:

A Heineken saját magyarázata szerint a vörös csillag eredete a középkori serfőző mesterek titkos receptjeihez nyúlik vissza, és az öt ága a földet, a vizet, a levegőt, a tüzet és az ötödik elemet jelképezné, egyfajta alkimista párhuzamként. (Valójában a Heineken éppen akkor jött létre, mint az I. Internacionálé, de kötve hiszem, hogy az 1866-os évszámon kívül bármi közös lenne bennük.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:00:07

@wladyslawsky:

Na az utolsó bekezdésre meg elfelejtettem válaszolni.:) Szóval jó nagy kamu ez a "csak magyar sört iszom" dolog, mert még a Sárkány sör is a Heineken csoport tagja.:) Ha valaki tényleg magyar sört akar inni, akkor igyon Magyarok sörét, de abból is inkább csak barnát, mert a világos nem a legjobb.:)

Liberté__73 2009.06.11. 23:00:57

@Mj:
a heineken nem is felel meg a német tisztasági törvénynek és nem is finom :)
de jól fizető ügyfelünk, úgyhogy jól gondoljátok meg mit írtok róluk!!

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 23:02:06

@dr.justice: nem nem, az a reakció :)) mondjuk lehetne itt is valami hasonló jelmondat, mondjuk "radikálisba hajló underground" xD

kuruc.info/r/35/41861/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:03:19

@wladyslawsky:

Micsoda témák, én már ősidők óta nem szakítottam, és nem is akarok.:)

picur3ka 2009.06.11. 23:03:48

@Mj:

Ja, en meg yoda vagyok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:05:20

@Liberté__73:

Én még az Arany Ászokot is megiszom kísérőnek néhány szatmári szilvához, úgyhogy nem vagyok túl finnyás.:)

Liberté__73 2009.06.11. 23:05:31

@picur3ka (Beindultunk: 10%:

tudtam!
tudtam hogy ismerős ez a fej valahonnan ..

:)

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 23:06:00

@Mj: menjen be mindenki egy jó kis sörfőzdébe, és ott igyon frissen csapolt sört, az az igazi :))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:06:53

@picur3ka (Beindultunk: 10%:

Hehe, én is csak azt írtam, hogy a "saját magyarázatuk szerint", nem muszáj elhinni.:) Szerintem rohadtul nem érdekelte őket ez a jelkép az alapításkor, még ha koppintották is.

Liberté__73 2009.06.11. 23:07:20

@Mj:
egyetemista koromban én is így voltam vele
aztán kinőttem, te is ki fogod

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:07:51

@wladyslawsky:

Hmm, nekem most egy prágai Bernard sör is jól esne.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:09:36

@Liberté__73:

Nyilván ez az egyetemista létből is adódik, és szerintem is gáz lenne, ha 35 éves asszony koromban még mindig szatmári szilváznék a pultos Karcsi bácsival.:) Addig viszont örülök, hogy jó hangulatban kocsmázhatok és biliárdozhatok.:)

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 23:10:06

@Mj: A vörös csillagról jut eszembe: nemrég egy szélső-szélsőjobbos (amúgy nem teljesen épeszű) ismerősöm azt mondta nekem, hogy az ötágú csillag (mindegyik) az a szabadkőműves világuralom jele. -haha, mondtam neki, aztán később eszembe jutott, hogy valami közvetett kapcsolat mégis lehet a szabadköműves mozgalmak meg a jelkép elég gyakori előfordulása között...
Erről valami infód? :)

delano 2009.06.11. 23:11:37

@wladyslawsky:

Miről szólnak a Vastagbőr gazdasági cikkei?
Ne osszunk segélyt, csak annak, aki tényleg rászorul, csökkentsük az adókat, tehát legyen minél kisebb az állam, és így fog csökkenni a korupció is.
Ezt a koncepciót úgy hívják, h LIBERALIZMUS (csak gazdasági). Ugyanezt képviseli a nálam első helyezett Tota W is.

Ha Te ingyen egészségügyet szeretnél, meg mindenkinek járó állami juttatásokat, és gyűlölöd a nagytőkét, akkor Te KOMMUNISTA vagy, függetlenül attól, h a Jobbikra szavazol.

Liberté__73 2009.06.11. 23:12:43

@Mj:
mondjuk ilyenkor edzés után kb bármilyen sört letolnék, (ha szabadna, de nem szabad :( )

Liberté__73 2009.06.11. 23:16:36

@delano:
igen, igazad van, én is W-n szocializálódom a blogoszférában, minden politikométer közepesen jobbos / erősen liberális (gazd/társ) kasztba sorol

annyit pontosítok, hogy nem feltétlenül kommunista csak szociáldemokrata a másik eset
a kommunizmushoz több kell ennél (pl termelőeszközök csak állami tulajdonban vannak, stb)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:18:56

@wladyslawsky:

Budapesten is rengeteg szabadkőműves jelkép van pl. a házakon, ahogy a dolláron is, nincs mit csodálkozni ezen. Dél-Budán egyébként Európa egyik legnagyobb szabadkőműves "székháza" van, ami olyan lepusztult, hogy még villany sincs benne, pedig csodálatos falfestményei vannak. Rengeteg szabadkőműves társaság ugyanolyan politikai gittegylet volt, mint manapság a MAREVOSZ vagy a Munkáspárt 2006, és egyik-másik páholynak maga Kossuth vagy Kölcsey is tagja volt. Egy kilépett jezsuita szerzetes Dél-Amerikában nyomozott utánuk - mondván, hogy biztos szupertitkos, világkormányt irányító szervezet -, aztán évek múltán jött rá, hogy mindennap elment az utcán a hirdetőtáblájuk mellett, annyira nyilvánosak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:19:39

@delano:

Egy valami kimaradt: a konzervatív gazdaságpolitika.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:20:40

@Liberté__73:

Nekem most egy jól behűtött Soproni 1895 esne jól. Milyen edzésen voltál ilyen későn?

Liberté__73 2009.06.11. 23:27:29

"Milyen edzésen voltál ilyen későn? "

ezt sajnos itt nem mondhatom meg, onnan már csak egy lépés a IRL identitásom
nem szívesen kerülnék ki a kurucra :)

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 23:29:42

@Mj: ez idáig oké, én azzal kapcsolatban gondolkodtam el, hogy van-e összefüggés a szabadkőművesek és az ötágú csillag elterjedtsége között, mondjuk úgy, hogy azok a felvilágosodás idején népszerűvé tették, vagy valami - mert ha jól tudom,pl. a középkorban nem nagyon használták, max. az alkimisták meg hasonlók

wladyslawsky (törölt) 2009.06.11. 23:37:30

@delano: semmilyenista vagyok, az izmusokat meghagyom a birkáknak :))
ingyen egészségügyet nem szeretnék, viszont azt sem szeretem, ha pénzt kérnek tőlem olyas valamire, amiért egyszer már fizettem

Amiket írsz ("Ne osszunk segélyt, csak annak, aki tényleg rászorul, csökkentsük az adókat, tehát legyen minél kisebb az állam, és így fog csökkenni a korupció is."), arra minden épeszű ember csak bólint, nem kell ahhoz liberálisnak lenni - kivéve a "minél kiosebb állam" témát: nem kicsi, hanem megfelelő méretű erős állam kell (ez ma elég időszerű téma).

Ezekben nyilván van hasonlóság a két blog között, én mindenesetre örülök neki, hogy a Vastagbőrön nem kell olyanokat olvasnom, mint pl. hogy a Vatikán lopta el Jézus fitymáját, meg hasonló ízléses dolgok...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:45:29

@Liberté__73:

:D Engem a partizáninfo már kirakhatott volna, ha akar, tökre nem érdekel.:) Régebben lovagló- és vívóedzések után is elmentem párszor sörözni, pont azért, hogy ne csak a zuhanyzás frissítsen föl kívülről, hanem a sör is belülről.:)

Liberté__73 2009.06.11. 23:51:59

@Mj:
de akkor nem fogyasztottál versenyre, teszem fel

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:54:36

@wladyslawsky:

Pont az alkimista jelképekből táplálkozik a szabadkőművesség is, úgyhogy naná, hogy van átfedés, plusz még a középkori építészmesterek egyedi mesterjegyei is vissza-visszaköszönnek náluk. Konkrétan a vörös csillagnak utána kellene néznem, mert nem tudom, hogy pontosan hol és mikor tűnt fel az újkorban, még a kommunisták és a Heineken előtt, illetve az iszlám jelképeken kívül.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.11. 23:56:26

@Liberté__73:

Volt már szó ilyenről, de egy pasi sem akart így inni velem, csajokkal meg nem versenyzem.:) Amikor "edzésben" voltam, akkor leszaladt 9-10 sör is bátran, persze nem egy óra alatt.:)

Liberté__73 2009.06.12. 00:07:11

@Mj:
asszem nem egy malomban őrlünk
nekem le kell adnom 4-5 kilót 17-éig, akkor lesz egy (sport)versenyem
(nem ivóverseny)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.12. 01:22:56

@Liberté__73:

Ja oké, rájöttem, hogy nem a sörök fogyasztásáról beszélsz, hanem a saját magadéról.:)
Nem, sosem akartam fogyni, és 16 éves korom óta 62-63 kiló vagyok 172 centihez. Bár néha, focizáskor érzem, hogy kicsit átrendeződött az izom-zsír arányom.:-S

eszkep 2009.06.12. 07:51:26

Ezen jót röhögtem, egy blogbejegyzést talán megérne. Avagy "A tények a legkissebb mértékben sem zavarják a népbutító médiát a hazudozásban":

www.blikk.hu/aktualis/orban-uj-alkut-akar-az-imf-fel-150521.html

Azért kíváncsi lennék, kik voltak azok a "szakértők", akik szerint zuhan a Forint???

mnb.hu/engine.aspx?page=napiarfolyamok

Csak ne Zero írjon gazdasági kérdésekkel kapcsolatos cikket, mert ahhoz nagyon nem konyít, mint már megtapasztaltuk...

f.m.j. 2009.06.12. 07:55:45

index.hu/video/2009/06/12/godor/

liberális városvezetés így bánik a saját kultikus helyével is,... akkor mit várunk el, egyáltalán?

Ez tetszik: "nem készültek fel az amortizációra"...
de nem az egyszerű intézmény vezető a hibás, itt is messzebbre nyúlnak a szálak...

f.m.j. 2009.06.12. 07:59:57

@eszkep:

ez az egész árfolyamosdi le-föl mozgás egyre erőltetettebbnek tűnik, és egyre mesterségesebbnek...

meg aztán ez olyan törekvés ez is Orbán részéről, amit előszőr a Jobbiktól hallottam... netán ez is szavazatszerzés a radkok táborából?

Mi lenne ha végre egyszer mki a sajár arcát mutatná, és saját identitást mutatna föl, ami önmagával autentikus?:))

ezért nem lettem politikus, mert nekem cak ez az egy arcom van, és én így szeretem... :):)

eszkep 2009.06.12. 08:01:31

@fmj: És akkor már emlékezzünk arra is, hogy ide (Budapest legsűrűbben beépített területére!), az elvtársak színházat szerettek volna építeni! (Persze szokásuk szerint a fizetést a következő kormányra testálták volna...)
Amikor a FIDESZ kormány meg leállította az építkezést, majd kialakíttották a teret jelenlegi formájában, a főváros (Demszky) nem akarta átvenni (ez egy jogi formalitás, fizetnie nem kellett érte!)

f.m.j. 2009.06.12. 08:06:45

@eszkep: ja, ja

és ki a tulaj? Jé, a magyar állam, és a fővárosi önkormányzat.

Sztem hallunk még róla, hogy a direkt lerohasztás után, teljesen törvényesen, csak alja módon egy jelképes összegért (mondjuk ft-ért, az elég jelképes:)) átjátsszák vmi külföldi üzletembernek, mert úgyse ér semmit....

spájdernecc 2009.06.12. 08:11:50

@fmj:
legfeljebb a Nemzheti Gödör helyett
Globális Gödörnek fogják hívni
szépen alliterál :)

eszkep 2009.06.12. 08:12:23

@fmj: "ez az egész árfolyamosdi le-föl mozgás egyre erőltetettebbnek tűnik, és egyre mesterségesebbnek..."

Tényleg az, bár a le-föl mozgás az elmúlt három hónapban inkább "felfelé mozgás" volt. Ez a "pánikszerű" magas árfolyam most látszik rendeződni.
Nem tudom, milyen "törekvést" hallottál, de ez sületlenségnek tűnik, már csak az elmúlt napok eseményeinek tükrében is (hogy ti. az árfolyam nem reagál érdemben egy ellenzéki politikus nyilatkozataira, sőt az árfolyam csőkken).
Ennek a csökkenésnek is inkább az az oka, hogy a befektetők már nem kalkulálják be az (azonnali) államcsődöt a Forintárfolyamba. Majd 2010 után fog ismét emelkedő pályára állni az árfolyam, és ne adj' Isten egészen 2012-ig azon a pályán marad (hacsak a kormány gazdasági intézkedésekkel nem tudja kompenzálni ezt). (Már előre fogom a fejemet, zero szuperdilettáns gazdasági elemzéseitől, amikor a köv. kormányra testálja a majdani EUR árfolyammövekedést) Hacsak Orbánék (a következő kormány) át nem alakítják az IMF szerződés kondícióit.

f.m.j. 2009.06.12. 08:12:31

ja, a Rohac-cal is van valami (reakció blog oknyomozása, aminek már most bejött a 35%-a...)

eszkep 2009.06.12. 08:14:56

@fmj: Mint a Postapalotát Bajnai cégének... Normál bolsevik ügymenet!
Közben a Posta 4 év alatt kifizet annyi bérleti díjat, amennyiért eladta saját ingatlanját... Bravo! Ez aztán a "szakértő" kormány! Eladni a saját ingatlant, hogy bérleménybe költöztessenek egy állami tulajdonban lévő céget....

f.m.j. 2009.06.12. 08:20:07

@eszkep:

én nem értek a gazdasághot, nem értem meg az elemzéseket, meg hamar el is unom őket... :)

egyszer a Morvai mondta (most nem mint szaktekintélyre hivatkozom, nagyon nem:)), hogy az IMF hitelt nem lehet visszafizetni, meg hogy a magyar emberek már tkp vissza is fizették, ő faék egyszerű, gáláns sasszval továbblépne rajta... :)
nekem furcsa, kötve hiszem, hogy kivitelezhető lenne, de ha már az Orbán is lebegteti-mint írod- az új kondiciókkal való újratárgyalást, akkor valami lesz...
biztos nem ugyanaz, mondom nekem kínai az egész...

én egyébként azt várom, hogy önellátók lesznek lassan a családok :)

eszkep 2009.06.12. 08:48:52

@fmj: Sajnos ezt a hitelt valóban nagyon nehéz lesz visszafizetni (Gyurcsány 4 év alatt több hitelt vett fel, mint Kádár...) Ugye a kamateher a hosszabb lejáratú hiteleknél elég maga lehet (Zero meg azt se tudja, mi a különbség a bruttó és nettó államadósság között (alapfogalom)... ami nem baj, de akkor ne írjon gazdasági témában blogbejegyzést!) Az IMF-sem "Máltai Szeretetszolgálat", hisz a hitelt Dollárban adták amikor gyenge volt a Dollár, de a Forinthoz képest azóta csak erősödött.
Sajnos nem költői túlzás,hogy "gyerekeink is ezt fogják fizetni", ugyanis reálisan 20-25 év alatt lehetne legjobb esetben visszafizetni Magarszág teljes külső adósságállományát. Ez persze úgy értendő, hogy közben holmi MSZP-kormányok nem rántják vissza az országot... (Nincs mese, a gazdasághoz nem értenek. Ennyi...)
Közben a pénz nem gazdaságélénkítésre, (majd a prosperáló gazdaságból származó szufficitet népjóléti kiadásokra) költjük, hanem arra az adósságra, amit a szocik vettek fel...
Lehet, hogy unalmas már, de: hitelfelvételnek is megvan a helye a gazdaságba, de a szocik kihagytak egy lépést! Ha már hitel, azt gazdaságélénkítésre kell költeni, a prosperáló gazdaságból származó többletbevételt lehet osztogatni... Ők csak osztogatni tudtak (egy rövid ideig...) anélkül, hogy gazdasági teljesítmény lett volna emögött. Uyganazt csinálták, mint az "átkosban"!

reKorrekt 2009.06.12. 09:25:14

@Geza: ROTFL

Egy órámba tellett, de a lépcsőházból most már mindenki szavazott. A 75 éves néni kicsit aggodalmaskodott a másodikon, de a poroltó csodákra képes...
Esetleg írjatok a kurucnak hogy segítsenek még szavazatot gyűjteni, hisz szerintük "Az egyik legjobb, radikálisba hajló jobbos blog, a Vastagbőr" ;)

Annak amúgy mi értelme hogy minden nap lehet szavazni?

Liberté__73 2009.06.12. 09:57:30

@Turul szobor < Igazak fala? [Korrekt]:

"Annak amúgy mi értelme hogy minden nap lehet szavazni? "

semmi.
de annak sem, hogy olyanok vesznek részt a szavzásban, akiknek seggfogalmuk sincs miről szavaznak
a csalás kicsiben is meg nagyban is csalás
(persze ha a cél szentesíti az eszközt, az más - már az ÁVO is megmondta)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.12. 10:46:27

@Turul szobor < Igazak fala? [Korrekt]:

Hogy lehetne kiküszöbülni, hogy te, Korrekt cak egyetlen egyszer szavazhass? Sehogy ...

reKorrekt 2009.06.12. 11:14:30

Szavazásnál letárolják az IP címet és az már nem nyomhat többet oszt csókolom.
Ennek két hátulütője van:
- a dinamikus IP-s szolgáltatók (minden nap más)
- valamint hogy a koleszok és akár egész faluk egy IP-n vannak

Erre találták ki a regisztrációt, csak akkor mindenki leszarná.

Marcellusca 2009.06.14. 15:29:42

@zero (szavaztál ma már?):

Hehehe! Nem árulom el, de én már négyszer szavaztam. xD

Horizont 2009.06.14. 15:31:39

@Marcellusca: Csodálkozom, mert többször engedett szavazni, tegnap is mai is:)) Hajrá!!!

Marcellusca 2009.06.14. 17:58:19

@Horizont: Megteszek minden tőlem telhetőt. Rajtam nem fog múlni a jó szereplés. :)

Marcellusca 2009.06.16. 07:28:00

Ma is megtettem a napi szavazásomat. :)

Marcellusca 2009.06.17. 08:22:39

Csak ismételni tudom magam. :)

süti beállítások módosítása