Skip to content


       Szűrés lista

"Remek" hír Észak-Magyarországról

Szalagcím a hvg.hu-n:

"Javuló tendencia
Csökkent a munkanélküliség Észak-Magyarországon"


Hűha, gondoltam, végre valami jó hír!
Főleg azoknak, akik ebben a régióbal élnek.

Olvastam is tovább:
"Egy hónap alatt csaknem másfélezerrel csökkent a regisztrált munkanélküliek száma az észak-magyarországi régióban, ennek ellenére továbbra is jócskán százezer fölött van számuk, a nyílvántarott álláskeresők alapján számított munkanélküliségi ráta 21,1 százalékos - tette közzé a májusi adatokat honlapján a regionális munkaügyi központ.

A Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves és Nógrád megyék által alkotott észak-magyarországi régióban az év ötödik hónapjában 109 129 munkanélkülit tartott nyilván a munkaügyi központ, 1337-tel kevesebbet mint áprilisban, az elmúlt év májusához képest viszont majd' 20 ezerrel többet."

Aztakurva ... 21,1% ??? 

És ez csak a regisztrált (!) munkanélküliek, vagyis csak azok, akik felemelik a hátsójukat, elmennek a területi munkaügyi központba és beregisztrálják magukat. Vajon hányan lehetnek, akik nincsenek is regisztrálva?

Iszonyatos szám ... de attól, hogy kavarja a szart Bajnai meg Oszkó Budapesten, hogy lesz munkájuk a dolgozni akaró tömegeknek? Hogy lesz munkhelyteremtés? Hogy lesz gazdaságélénkítés?

Csodálkozik valaki a Jobbik eredményein ebben a régióban? Amikor ilyen pattanásig feszült és teljesen kilátástalan a helyzet ...

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/1186335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beleszolok 2009.06.15. 14:41:26

Ezek nem számolnak további hatásokkal. Úgy számolnak, ha valamit 10%-al emelnek, akkor az abból 10%-al több bevétel. Hogy esetleg az emelés után kevesebb bevétel lesz mint előtte, az eszükbe se jut.

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.15. 14:42:53

@misikeh:

21,1% és még a helyén van a "munkaügyi" miniszter ...már a neve is lol ...:-((

Hol van a kidolgozott válságterv, hogy mondjuk 6 hónapon belül 15%-ra, 1 év múlva 10%-ra vigyék le ezt a számot?

Zajlik egyáltalán BÁRMILYEN munka a minisztériumokban?

Szűrés

anarcho78 2009.06.15. 14:43:56

nem csodálkozunk. de pártatlan szemlélődőnként megjegyezném, hogy valaki emlékezzen vissza az 1920-as, 30-as évek Németországára. mintha ott is lett volna munkanélküliség, nyomorközeli állapot ÉS egy adott politikai csoport, aki megvalósította elképzeléseit ezen tényezőkre támaszkodva...

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.15. 14:44:35

@beleszolok:

És hogy hiányzik a 109 000 ember adója a költségvetésből ... cserébe csak kiadás van ..ördögi kör ez ...

amúgy ez a 1 500-as javulás is csak a tavasznak szól, mert elkezdődnek az idénymunkák ...télen mindig magasabb a munkanélküliség ...

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.15. 14:45:14

@anarcho78:

Persze ..nem véletlen, hogy mind a 4 megyében a Jobbik lett a második ..

Szűrés

kill004 2009.06.15. 14:45:24

Szerintem a jobbik sikere, nem a magas munkanélküliségnek köszönhető. Ha ez lett volna a fő ok akkor a fideszre szavaztak volna többen. Nekik mégiscsak komolyabb a gazdaságpolitikájuk.

Szűrés

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.15. 14:49:40

Múlt héten voltam a munkaügyi központban. Olyan 600-an voltak előttem. Egyszerűen remek állapotok vannak. ;)

Szűrés

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.15. 14:50:10

@kill004:

nem arra gondoltunk, hogy kitől várják a munkahelyteremtést, hanem hogy elkeseredett emberek, akiknek tele van a hócipőjük ...

Szűrés

vadasmarha balra 2009.06.15. 14:53:44

Tényleg nem látja senki sem, hogy ezek a rablók a jövő évi választásokig feltétlen maradni akarnak!?
Engem nem az zavar, hogy a pofánkba hazudnak, hanem az, de piszkosul, hogy addigra lenyulják az egész országot tokostul- vonóstul!!!

Szűrés

kill004 2009.06.15. 14:56:40

@zero: Inkább dühösek, mint elkeseredettek. És nem hiszem, hogy valami/valakik ellen szavaztak.

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.06.15. 15:02:42

@zero:

"de attól, hogy kavarja a szart Bajnai meg Oszkó Budapesten, hogy lesz munkájuk a dolgozni akaró tömegeknek? Hogy lesz munkhelyteremtés? Hogy lesz gazdaságélénkítés?"


Most őszintén, Te miből vontad le azt a következtést hogy Bajnainak, meg Oszkónak vannak ilyen szándékai, tervei, érdekli ez egyáltalán őket?

mert én semmi erre utaló jelet nem láttam, és most sem látok.



Szűrés

Geza 2009.06.15. 15:08:13

@anarcho78:
Bingó. 6%-ra nyomták le kb. 35%-ról, és bár ez nem egy népszerű tény, de idehaza még nem jár érte börtön.


Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.15. 15:11:49

Igen nagyon kiábrándító, néha mikor hazamegyek és utazok egy kört a sárgabuszokon, hát brutális az az arckifejezés ami egy átlagos 40-50-es férfi vagy nő arcán látható, beltörődés, tompaság, kilátástalanság.

Szűrés

eldiablomismo 2009.06.15. 15:30:15

Halkan megjegyzem, hogy a tartós munkanélküliket kivezetik a nyilvántartásból, ne rontsák a statisztikát. Legalábbis nálunk.

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.15. 15:32:39

@zero:
Egyáltalán ki a munkaügyi miniszter??:)

Szűrés

picur3ka 2009.06.15. 15:36:34


Lement, persze, mint a buncselekmenyek szama, csak nem erezzuk.

@zero:
Zajlik egyáltalán BÁRMILYEN munka a minisztériumokban?

Persze hogy nem:
'Ha elszabtuk, hat elszabtuk, utolag mar lesz, ami lesz...'

Szűrés

reKorrekt 2009.06.15. 15:37:29

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

- Hát mi van veled, mesélj!
- Miniszter lettem.
- Na ne mondd már. És milyen miniszter?
- Hát tengerészeti.
- Tengerészeti? Te hülye vagy, hát nincs is tengerünk!
- Te vagy a hülye Géza, népjóléti miniszter is van!

Szűrés

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.15. 15:39:39

@zero:
Zajlik persze, de ez nem a hazában élő emberek/nép/nemzet érdekében. Csak egy apró példa: valaki (lehet, hogy talán te) említette milyen fasza bank a CIB, dönti be sorba a magyar feldolgozóipari cégeket. Hamarosan a tejipar kerül sorra, csak figyeld meg. Láttam olyat, aki hallott már arról, hogy némelyik tejipari cég már papírtörölközőt sem tud venni a mosdókba és a dolgozók otthon mossák a munkaruhát. Sőt! Olyanról is hallottam, akinek az unokatesvérének a barátja olyan üzemben dolgozik, aminek a nyertes EU-s modernizációs pályázata mögül -az előfinanszírozásból- farolt ki ez a nagyszerű cég, majdnem bedöntve az üzemet. Szerencsére a szállító türelmes típus volt :)

Másik:
Szerinted mennyire hihető pályázati pénzt kérni és nyerni vékonyfalú öntött alu bútor gyártásra? Erről is hallottam, cca 200 milla ment a lefolyóba :)

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.15. 15:47:58

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Herczog László.
Én amúgy már azt sem értem, hogy miért kellett 18 éves korig felvinni a tankötelezettséget.

Szűrés

Liberté__73 2009.06.15. 16:01:13

@Geza:
valaki mesélje el gézának, hogy mivel

- állami gigaépítkezésekkel és a hadiipar felfuttatásával



Szűrés

Cato 2009.06.15. 16:02:41

Éppen a napokban beszélgettem egy gyermekkori cimborámmal. Panaszkodtam, neki mennyi energiámba, került itt Pestországban, új munkahelyet találnom. Majdnem 3 hónapom ráment. (programozó 12év gyak.)
Gyorsan lehűtött. Otthon Debrecen(nem Borsod), egy közepes méretű cégél dolgozik, HRes melót is csinál és nap mint nap találkozik diplomás 30-40es erejük teljében lévő emberekkel akik 2-3 éve munka nélkül vannak és bármilyen alja munkát elvállalnának. Ők már statisztikailag nem is léteznek.
Utálja a munkáját, de nem meri otthagyni, mert 3 gyerekről kell gondoskodnia. és ha kilép nem biztos hogy talál új helyet.
Na ez a nagybüdös valóság ma Magyarországon.


Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.06.15. 16:07:38

@misikeh:

Egy rablóbandát, akik magasról leszarják, hogy kinek van munkája Észak-Magyarországon vagy bárhol Mo-n.

A gazdaságot sem kívánják élénkíteni, mert ha az megtörténne, akkor van választási lehetőség, hogy eladjunk valaminket (lásd: vízvagyon, erdők, de bármit ami értékes), vagy talán mégse. Ez nekik nem érdekük, de nem is ezért ültették oda őket. Hanem azért, hogy ezzel (teljes eladósodás, leszegényedés) ellentétes hatású folyamatok, intézkedések véletlenül se történhessenek.

Én így látom.


Szűrés

picur3ka 2009.06.15. 16:12:15

www.agrarhaszon.hu/product/1094/

Es a sok bujtatott munkanelkuli az oktatasban, a kenyszer/korai nyugdijban, etc.

Tesom szinte 24/7 ehberert evek ota, be sincs jelentve, semmi mas munka a kornyeken, fonoke, mint az allat...

Most pedig az orvosok roghoz kotese jutott eszukbe.

Szűrés

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.15. 16:14:13

@derelyegrádi szellem:
Milyen jól látod. Nálam a biztosítékot a víz, a föld mellett a geotermikus energia "bányászati" jogának tervezett elkótyavetélése olvasztotta le. Hát b+, a gyermekeink (unokáink) viszonylag jól élhetnének eme erőforrások okos használatával, erre ezek a coprpocracy által megvásárolt hazaárulók (igenis azok) odadobják a jövőt a bankszámlájuk gyarapításának érdekében.

Szűrés

LeMond 2009.06.15. 16:28:14

Ha nincs munkád és elmész a munkanélküli/ügyi központba akkor beregisztrálnak, mint álláskereső (nemrég nevezték át a munkanélküliről) és kb. havonta, két havonta be kell menned és lejelenti, hogy állsz a munkakereséssel, amit egy kiskönyvben kell vezetni. (cégnevek, címek, személyek, telefonszámok, stb) Majd miután már nem jár több munkanélküli segély, megkérdik, hogy a nyilvántartásból töröljenek e. Ha nem, akkor továbbra is be kell járnod a kiskönyvvel és nézegetik, hogy állsz a munkakereséssel, ha törlöd magad, akkor nem kell bejárni, mehetsz isten hírével.
Úgyhogy a statisztikáknak nem kell hinni.

Szűrés

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.15. 16:30:18

@misikeh:
Na én is bazmegoltam erre egyet, szerinted nem lehetne olyan programokat indítani hogy zöld magyarország?? átállni széntüzelésről gázról stb. mindenféle fosszilis energiáról ilyen dologra?? ha indulna egy ilyen átfogó modernizációs fejlesztési program két legyet lehetne ütni egy csapásra létrehozni munkahelyeket, csökkenteni az energiafüggőséget, önkormányzati szinten rengeteg kiadást megspórolni stb.. csak józan paraszti ésszel végiggondolva számítások nélkül is logikus..
vagy az nem divat errefelé inkább eladjuk a lehetőséget is hoyg ebből haszna legyen az országnak..

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.06.15. 16:37:38

@misikeh:

Nem csak a bankszámla,a szerintem presszionálják (ezt zsarolásnak is hívják) is őket. Ezt meg kell tenni, mert akkor jönnek a zorbánék és ti lesztek az elsők, akiket odadobunk nekik. Amíg titeket csócsálnak, addig mi lekoccolunk.

Börtönbe meg nem akarnak menni.

Szűrés

Roxvox 2009.06.15. 16:37:38

@misikeh:
Használj lomha olvadóbiztosítékot, az kicsivel többet bír hehehe.....

Szűrés

derelyegrádi szellem 2009.06.15. 16:43:36

@Liberté__73:

valaki majd neked is elmeséli, hogy F.D.R. New Deal-je pont így tett?


Szűrés

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.15. 16:56:32

@Roxvox:
De bakker már ilyen volt bent:
www.fusesandcontrol.com/images/GE%20LIM4.jpg
@derelyegrádi szellem:
Tényleg, egy kis presszió... ha továbbgondoljuk a 3 lépcsőt az Addnedumból, akkor lehet hogy a pressziót a "Jackal" gyakorolja. A saját életük fontosabb, mint holmi bankszámla :)
@Cato:
Akkor én mákos voltam (igaz, még a válság előtt), mert kb két hét alatt találtam munkát. Nem a jelenlegit, de képzettségemnek és tapasztalatomnak megfelelőt, nem szeretek otthon "tányérostévét nézve tököt vakargatni", na. Mondjuk közben a jelenlegi is folyamatban volt, de 3,5 hónap volt a teljes 5(!) fordulós eljárás.

Szűrés

Cato 2009.06.15. 16:58:22

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Ugyan már, akkor minek költöttek sok(k)milliárdot a stratégiai gáztározóra?
(Annak az árából is hány "lélegeztetőgépet" lehetett volna venni.)

Szóval ebben az országban nem kell semmi előremutató értelmes dolgot cselekedni. Jó így minden ahogy van. :(


Szűrés

Meleardil Eressea Iluvadan 2009.06.15. 17:11:27

Primitiv vagy, mint a faek! Nem a gigaberuhazasok es a hadiipar futatta fel a gazdasagot. Az csak a munkeronek jelenetett felvevo piacot, es a belso gazdasag korforgasanak beinditasat jelentette.

A VALODI valtozas a penzrendszer teljesen allami kezbe vetele es a "nemzetkozi" bankoktol valo elszakadas volt. Vagyis a kulso, adossag alapu penzrendszerrol a belso, termeles alapu penzrendszerre altak at.

Jelen pillanatban 100 megtermelt forintbol 40 megy kulfodlre, mint profit (ezernyi kulonbozo modon), a maradek 60-bol 20 megy kulfodre, mind adossagtorlesztes, a lakossag a maradek 40-bol legalabb a negyedet, de lehet, hogy a harmadat a sajat adossagai torlesztesere forditja, es a fennmarado osszeg minimum 25% korrupcios penz, tehat szinten megy a levesbe.

Ha ezt mind osszeadod, akkor az jon ki, hogy a DOLGOZO reteg altal megtermelt javaknak legfeljebb az otode gyarapiitja az orszagot.

Ha ezt fol tudod tornaszni akar csak 40%-ra, akkor maris ott tartasz, hogy megduplaztad a felhasznalhato forrasokat, es ketszer annyi embernek tudsz munkat adni. mindezt mondjuk 25% munkanelkulisegre szmolva az jon ki, hogy SZO SZERINT mindenkinek lehet munkaja ertelmes vezetes eseten.

Aki azt allitja, hogy lehetetlen, az valoszinuleg szinten "bankar". :P

Szűrés

K.Jani 2009.06.15. 17:59:53

a munkaügyi központ egy nagy nulla. annyi haszna van csak, hogy legalább azok nem munkanélküliek, akik ott dolgoznak.
nekem 1,5 év!!! után egy fénymásolói munkát tudtak felajánlani 40 ezerért anno.

Szűrés

Amade (törölt) 2009.06.15. 19:12:29

Épp Komárom-Esztergom megyében kapta az MSZP a legtöbb szavazatot.. talán többet, mint a Jobbik

Szűrés

picur3ka 2009.06.15. 20:10:35

@K.Jani:

Ha csak a munkaugyi kp lenne ilyen erteku!

Soroljam?

Szűrés

Horizont 2009.06.15. 20:11:26

A statisztika nem mindig fedi a valóságot.
É-Mo-on élek! A cégemnél egy segédmunkás közös megegyezéssel elment, jelentkezett a munkaügyi központban és kap havi 42 ezret.Ilyen is van. És olyan is, hogy japán cég, autólámpa gyártás. Egy rakás embert elküldtek, aki maradt annak 1 hét meló 1 hét leállás, csökkentették a bért 10%-kal .Milyen boldogok voltak, hogy csak tízzel! A hatvani Bosch-nál ugyanez a helyzet. Mit tehetne ilyen esetekben a miniszter? Vidéken nehéz kérdés ez! Kevés a cég. Ha van melóhely kevés a fizetés. És minden bizonytalan, senki nem tudja mi lesz holnap. Lesz-e holnap...

Szűrés

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.15. 20:50:34

A HVG. cikkcíme az az igazi hatásvadász típus, egyhavi javulás kiemelve, egyéves romlás meg apróbetűben. Még jó, hogy egyáltalán kiírták/megírták azt is.
Szörnyű ez a munkanélküliség, ahogy a hírekben látom, nyugaton is ez van, de ott talán nem fenyegeti az embereket az éhenhalás veszélye, mint nálunk sokakat.
Rengeteg embernek van lakáshitele (szerintem a most tárgyalásra bocsájtott bérleti díjat sem fogják tudni fizetni, ha a törlesztőt sem), a gázszámla is egyre horribilisebb, a megélhetésről nem is beszélve.
Kétlem, hogy Bajnait, Oszkót vagy bármelyiket ez foglalkoztatná.

Szűrés

beleszolok 2009.06.15. 21:59:18

Ezektől az emberektől naivság is bármit várni. Egyik sem igaán teremtett értéket soha. Egy normális kapitalizmisban, versenyben, nagyon gyorsan elhullanának, csak itt vadkeleten tudnak milliárdokat keresni, a kapcsolati háló révén.

Szűrés

charlie 2009.06.15. 22:31:46

@anarcho78: de a szarból felhozták világhatalomnak Németországot...

Szűrés

charlie 2009.06.15. 22:35:02

@Liberté__73: Az USA-nak is így sikerült.

Ez a náci kártya egy akkor baromság. Attól, hogy a nácik találták ki, még lehet valami jó dolog.

Szűrés

System failure. :) 2009.06.15. 23:46:19

Támadjuk meg Erdélyt a cigányokkal. Ha nyerünk, miénk Erdély, ha nem akkor egész M.o. Ez örökzöld, mindig el lehet sütni... :)))
Lassan már annak is örülni kell, hogy a munkanélküliség nem 80, hanem "csak" 79%.
Az mindegy, hogy az mszp vezetés előtt kiugróan magas 7% volt...
Hozzátenném, hogy több százezer leírom betűvel is


Szűrés

System failure. :) 2009.06.15. 23:49:34

< x * 100.000 segílyes BASZIK dolgozni. Inkább elveszik azoktól akik güriznek azok pénzének töredékéért... Csoda hogy előretör a JOBBIK???
A buzi szdsz meg felszólít (Pont ma néztem a parlamenti közvetítéseket) hogy a társadalomnak el
kell ítélnie-határolódnia a szélsőségesektől??? A zsidesz is ezt nyilatkozta... Hát b@sszák szájba a jó anyjukat. Az hogy a társadalom 1/4-e teljesen 80%-a részben egyetért a Jobbikkal az le van sz@rva??? Ez barátaim a DIKTATÚRA.

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.15. 23:57:55

@charlie:

Nem, nem felhozták, hanem visszahozták.:P

Szűrés

vomit 2009.06.16. 00:03:37

@charlie: korabban, a harmincas evek elejen szerettek volna sajat kibocsatasu penzt (Lautenbach-terv), de nem engedtek nekik. akkor meg nem volt erett az ido, es eleg nagy az elkeseredes.


Szűrés

eszkep 2009.06.16. 08:29:13

Ez a HVG mr jóideje csak az alacsony értelmi szinvonallal rendelkező szocik, linsik lapja. Nem tudom mitől jó ez a hír, ugyanis a "regisztrát munkanélküliek" körből azok is kiesnek, akik már nem jogosultak semmilyen munkaügi ellátásra. Így állambácsi hivatalosan meghamisítja a statisztikát, ugyanis a tartósan munkanélkülieket "kiveszik" ebből a körből. Tehát e statisztikai adat (is) csak parasztvakításnak jó, valószínűleg egyáltalán nem emelkedett a foglalkoztatottak száma!

Szűrés

Nzoltan 2009.06.16. 08:51:56

"Iszonyatos szám ... de attól, hogy kavarja a szart Bajnai meg Oszkó Budapesten, hogy lesz munkájuk a dolgozni akaró tömegeknek? "

Ezt gondold végig újra. Biztos hogy akarnak dolgozni?



Szűrés

Vámos Sándor · http://passport.blog.hu/ 2009.06.16. 10:40:38

A munkahelyteremtést egyedül hatékonyan ellátó kiscégeket nem kellene (nem kellett volna) teljesen ellehetetleníteni. Én két éve számoltam fel a kft-met, és küldtem el 4 embert. Most alkalmazottként külföldön jól elvagyok. Az ismeretségi körömből nagyon sokan döntöttek hasonló módon. Nálam böszme pajtás "el lehet innen menni" szózata tette be a kiskaput, illetve az azzal járó azonnali megrendelés-kiesés. Az "el lehet innen menni" szózat lassan és áttételesen kifejti a hatását.

Szűrés

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.16. 10:51:21

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Aha, és akkor Putyin keresztapus, és a Gazprom vajon kit öltöztetne betoncsizmába, az évi pár milliárdos bevételkiesésük felett érzett bánatukban?
Magyarország az orosz milliárdosok kezében van, az orosz milliárdosok meg ugye simán egytől-egyig gengszterek. Ez nem összeesküvéselmélet, ez ismert tény. Próbáljunk csak meg függetlenedni az orosz gáztól, és megnézheted, mi lesz itt.
Nyilván az alternatív energiahordozóinkat is az oroszoknak fogják átjátszani.
Államosítás kell ide, de k*rva gyorsan.

Szűrés

Apafarkas 2009.06.16. 10:53:18

@kill004:
Hát nem tudom...Fideszes gazdaságpolitikát nem nagyon láttam még azon kívűl, hogy "ne a Zemberekkel fizettesség meg"
A Jobbiké legalább elérhető itt: www.jobbik.hu/program

Szűrés

Kodomo 2009.06.16. 10:55:36

Bajnai dolgozni?
Még az MSZP-ből sem akarta senki vállalni azt a bábszerepet, aki végrehajtja az IMF-fel kötött megállapodás pontjait a zséért cserébe.
Bajnai vállalta. Havi 1 forintért. Na persze.

Ja, először is nincs is megállapodás, ebbe a nemlétezőbe van feltételül szabva a vagyonadó, a MÁV és az önkormányzati finanszírozás átalakítása.
Vajon miről nincs még (egy darabig) megállapodás? Erdő, víz privatizációja, esetleg?

Szűrés

System failure. :) 2009.06.16. 11:40:52

Köszi zero a törlést. Nekem volt égő a sz@r blogmotor.

Szűrés

Dr. No 2009.06.16. 18:13:20

Van egy kis elírás a cikkben, ugyanis nem regisztrált munkanélküli az is lehet, aki túl régen nem dolgozott. Egyszerűen kiesik a rendszerből. Szóval nemcsak azért lehet "nem regisztrált", mert lusta fölemelni a seggét a bejelentkezéshez.

Szűrés

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.16. 18:31:01

@Apafarkas:

Ha csak ez a baj, nézz föl a fidesz honlapjára, ott is találsz programot.

Szűrés

Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal


süti beállítások módosítása