Skip to content


       Szűrés lista

A rakamazi öngól

2009. január 4.:

A cigányságot fenyegető néhány plakátot rakott ki valaki a Magyar Gárda nevében a szabolcsi Rakamazon hétvégén.

Ezek hatására a helyi romák spontán demonstrációba kezdtek. Több tucatnyian gyűltek össze, voltak, akik kapákkal, kaszákkal és más szerszámokkal felfegyverkezve érkeztek.

Ezzel egy időben a rendőrök fokozott ellenőrzésbe kezdtek a kisvárosban és környékén. Igazoltatták az embereket, a szerszámokkal érkezőket pedig hazaküldték.

A spontán demonstráció végül komolyabb rendbontás nélkül ért véget. A nyíregyházi rendőrök egy embert azonban előállítottak, mert egy szamurájkard volt nála.

Balogh Albert,a Megyei Közgyűlés tagja, rakamazi lakos:
Éjfél körül sikerült hazaterelni az utolsó embereket, mert valóban mintegy száz roma volt az utcákon, akik gyalogosan, eszközök nélkül egymás közt beszélve próbáltak felkészülni az esetleges támadásra, ami a falragasz szerint várható. Egyet eltett, így megismerhetjük mi van rajta: "A Magyar Gárda hamarosan Rakamazon is felvonul, de ez nem a szokványos felvonulás lesz, hanem attól egy kicsit több. Pusztulni fogtok rohadt büdös cigányok. Rettegjetek, féljetek, mert hamarosan jövünk!"

Ha abból indulunk ki, hogy az óév második felében több tragikus végű támadást szenvedtek el a romák az országban, akkor a félelmük jogos volt – tette hozzá Balogh Albert. Itt születtem és itt is akarok élni, de el akarjuk kerülni a törvénysértést, mert nem sajátíthatja ki senki a rendfenntartást a rendőrségtől.Most nyugalom, van a városban, de úgy járok házról – házra, hogy megnyugtassam az itt élő közel 1000 romát.

Kolompár Orbán, az Országos Cigány Önkormányzat elnöke úgy fogalmazott, ha nem védik meg a hatóságok a romákat, a vezetők nem sokáig tudják visszatartani őket.

2009. június 15.:

A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Rendőr-főkapitányság Bűnügyi Osztálya közösség elleni izgatás bűntett megalapozott gyanújával hallgatott ki egy 29 éves rakamazi férfit, aki a rendelkezésre álló adatok szerint részt vett az ez év január 2-án reggelre a kisvárosban kiragasztott cigányságot fenyegető, gyűlöletre uszító plakátok elhelyezésében. - nyilatkozta Fülöp Gergely rendőr századost, az MRFK szóvivője, a Szabolcs Online megkeresésére. 

Mint a százados kifejtette, a gyanúsított többszöri kihallgatásakor annak ellenére sem tett vallomást, hogy a nyomozóhatóságnak bizonyítéka van ellene.

A gyanusított pedig Balogh Albert szabolcsi cigány jogi aktivista fia.

Címkék: rendőrség cigány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr821188269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hetfield 2009.06.16. 11:05:46

"A gyanusított pedig Balogh Albert szabolcsi cigány jogi aktivista fia."

Tehát már romákat is beszerveztek a gárdába! Tragédia!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.16. 11:08:19

A buzi reklám szétbassza kommentfelületet zero.

Hetfield 2009.06.16. 11:08:54

Azért ez gyönyörű:

"de ez nem a szokványos felvonulás lesz, hanem attól egy kicsit több. Pusztulni fogtok rohadt büdös cigányok."

jah, ez tényleg csak egy _kicsit_ több :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.16. 11:10:11

"Kolompár Orbán, az Országos Cigány Önkormányzat elnöke úgy fogalmazott, ha nem védik meg a hatóságok a romákat, a vezetők nem sokáig tudják visszatartani őket."

Muháháhá, már várom a napot amikor elszabadulnak, lesz okom elfütyülni 1-2 fején az első kerekeket. :D

Kolor neked meg majd viszek egy reszelős tortát.

BAN-t kapok-é?

De ezen azért felsírtam:
A gyanusított pedig Balogh Albert szabolcsi cigány jogi aktivista fia.

Találó a post címe. Ez ön gól purdék :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 11:11:02

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Kussoljál. A reklám kell, különben nem lesznek méjnsztíremek! Megértetted?

eszkep 2009.06.16. 11:11:33

Hmmm... az Index-en még mindíg nincs kint ez a tegnapi hír. Érdekes, érdekes...
Pfffúj, már megnint nácik vagyunk! Hol van ilyenkor Liberté, hogy egy kis útmutatást adjon a liberális értékekről????

Parkőr (törölt) 2009.06.16. 11:13:08

Lehet a sertéskörmök ügyében is lenne megoldás ha valami Izraelita jogi aktivista szervetnél néznének körül.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.16. 11:15:15

Ez bizony felettébb kellemetlen. Sajnos Kolor ilyenkor nem ér rá nyilatkozni. :(

Tapmancs 2009.06.16. 11:15:53

"kapákkal, kaszákkal" - ez a két szó így együtt már-már szállóigévé vált. Csak az a bajom hogy én még cigány kezében se kapát, se kaszát nem láttam.

@eszkep: navajonmiért?

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.16. 11:15:55

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Értettem bazdmeg. Nem lesz amúgy kimoderálva ez a pár hozzászólás, ahogy egy mainstream bloghoz illik? :D

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.16. 11:16:42

Kínos ez az ügy ....egy szavukat sem lehet elhinni, SOHA, SEMMIKOR!

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.16. 11:18:11

@Tapmancs: Ha láttál volna cigány kezében ilyen eszközöket, most valószínűleg nem beszélnénk :D

Parkőr (törölt) 2009.06.16. 11:18:17

Mindenesetre igen PC, hogy a kapával kaszával felfegyverkezett kancigány csürhét "demonstrációként"
emlegetik...:)

közületek hányan vonultak szamurájkarddal az utcára bármilyen okból?

cucuka75 2009.06.16. 11:19:57

"Kolompár Orbán, az Országos Cigány Önkormányzat elnöke úgy fogalmazott, ha nem védik meg a hatóságok a romákat, a vezetők nem sokáig tudják visszatartani őket."

Kolor szerint "gyerekes csínytevés" volt Horák Nóri barátnőjének terrorizálása is!

És a mai non-plusz ultra (és nem azért,mert "ott" jelent meg, hanem mert undorító):

www.youtube.com/watch?v=VegM8qC9Iig&feature=player_embedded

Tényleg kezdek félni ebben az országban, ha már a romák is egymást uszítják! Ki fog itt rendet tenni?

És ez most egy komoly kérdés részemről!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.16. 11:20:38

@Parkőr: miről beszélsz? Ez egy méjnsztrím blog, jobb lenne ha odafigyelnél:

"Balogh Albert,a Megyei Közgyűlés tagja, rakamazi lakos:
Éjfél körül sikerült hazaterelni az utolsó embereket, mert valóban mintegy száz roma volt az utcákon, akik gyalogosan, eszközök nélkül egymás közt beszélve próbáltak felkészülni az esetleges támadásra, ami a falragasz szerint várható."

kiemelem a legméjnsztrímebb részt:

"eszközök nélkül egymás közt beszélve próbáltak felkészülni az esetleges támadásra,"

Ugye hogy ugye?

Marcellusca 2009.06.16. 11:20:39

LOL!

"A gyanusított pedig Balogh Albert szabolcsi cigány jogi aktivista fia." - akkó mostan ű is kirekesztőszemétnáczifaszista?
Vagy már nekik is elegük van a sok tolvaj, putris cigányból, akik miatt (,ha nagyon akarnának) nem tudnak beilleszkedni a normálisabbak? :)

De hová tűnt Liberté, hovááá tűűnt Liberté? xD

Marcellusca 2009.06.16. 11:22:12

@Tapmancs: Mármint úgy, hogy rendeltetésszerűen használnák. :)))

Apafarkas 2009.06.16. 11:24:26

@eszkep: beszélőn...
Amúgy nagyon jellemző ez a hozzáállás. Szerintem egyébként ez szépen beleillik abba a koncepcióba, hogy "valakinek" érdeke a feszültség fenntartása. És kinek az érdeke, ha nem szeretve tisztelt ártunknak ás ormányunknak? Mert amíg fasiszta veszély van és szemerkél a barna eső, szükség van derék kék-vörös esernyőkre is.
Kolorbánéknak létkérdés a cigányüldöztetés fenntartása, hiszen ezzel igazolják közszereplésüket - és a puszta létüket.

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 11:25:13

@laspalmas:

Vajon mit csinálhat? Mert dolgozni nem szeret, mint mondta. Szerintem meg nem is szokott, hacsak a sikkasztás, és gazdasági előny jogosultlan megszerzésének fáradtságos tevékenységét nem tekintjük annak. :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 11:25:23

@Adika01: tucc, olyat is, amit még nem "bannolt" a jútyúb bíkózóf vijolenszá?

Azért nem lehet ám akármit linkelni ide hékás!

Mr. Acid 2009.06.16. 11:26:42

Balogh Albert fiát nem Balogh Artúrnak hívják ( balogharturblogja.blog.hirszerzo.hu/ )?

Parkőr (törölt) 2009.06.16. 11:28:07

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/:

igazad van:) nála autentikusabb forrást erről a demonstrációról nem találhatnánk:)

Ő a csináld magad demonstrációban hisz, ő ragaszt plakátot, majd meglovagolja a hullámot, és szervez egy ellentüntetést, majd segít feloszlatni:)
szerintem ő a király:)

mondjuk ha a Kossuth téren lézengenénk kapákkal meg szamurájkardokkal simán kilőnék a szemünket oszlatás közben.... igaz mi nem vagyunk rakamazi romák...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 11:28:15

@Parkőr: PONT erre gondoltam! Mert minannyian _TUDJUK_, hogy _KIK_ azok, akik még válság idején sem eszik meg a disznólábat. xD

@eszkep:
Te jóember, ne emlegesd mááár!!!

eszkep 2009.06.16. 11:28:28

@Apafarkas: ""valakinek" érdeke a feszültség fenntartása"

Pontosan! És ezek után ne higyje azt az ember, hogy a cigányok elleni támadásokat a cigány maffia, meg uzsorás követte el? És hogy továbbmenjek, lassan elképzelhetőnek kell tartani, hogy a rendőrség tényleg tudja kik az elkövetők, csak nem kapják el őket? El lehet képzelni, ha rendőrség tenné a dolgát, mekkora bukta lenne (ez is) hőn szeretett kormányunknak, meg az egész - fasisztázásra épülő - gyűlöletstratégiájuknak. Mert hogy 2006 óta más már nincs nekik, csak az uszítás és a gyűlöletkeltés. Aztán az ellenzéket vádolják ugyanezzel az agymosott Liberté féle liberális kretének.

pógárjenő 2009.06.16. 11:28:38

"A gyanusított pedig Balogh Albert szabolcsi cigány jogi aktivista fia."

Ha már jogaim lennének szeretném megtudni hogy albertke mennyi adót fizetett be mondjuk 2008-ban bodzaszedésből? MERT HA POZITÍV DISZKRIMINÁCIÓ NINCS, NEM CSAK JOGOK DE KÖTELEZETSÉGEK IS VANNAK AZ ÁLLAMPOLGÁRNAK!

Acid Amadeus 2009.06.16. 11:28:52

Édes Istenem ez annyira szánalmasan aljas. Persze azt nem mondom, hogy meglepődtem...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 11:30:12

Tik csak báncsátok a romákat, pedig tudnak ilyen szépen, kúttúrátan is küzdeni a szegregáció ellen!

index.hu/video/2009/06/16/a_gettoban_is_lehet_egy_szep_napod/

mind2 (törölt) 2009.06.16. 11:30:50

Nem Rakamazon szerzett a Jobbik 50 % felett... mintha úgy rémlene:)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 11:32:19

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: Lehet. De csak a mainstream blogon belül, korábban megjelent postokra mutathat.

Tapmancs 2009.06.16. 11:36:55

@Marcellusca: jaja, persze. Múltkor is, a megható hétesi cikkben, egy hentesbárd volt egy bot végére erősítve. Nyilván nem a hentesmesterséget alkalmazta, sőt továbbfejlesztette a böcsületes cigányember.

Mouth Hero 2009.06.16. 11:38:02

Lássuk be, beigazolódott amit régóta mondunk, hogy mind a hasonló provokációk, mind az utcavégi támadások kiagyalóit saját körükben kell(ene) keresgélni.

A szándék egyértelmű: politikailag is összekovácsolni a cigányságot, megerősíteni a helyi és országos vezetők hatalmát, s persze a sorozatos médiamegjelenés, na meg a külföldnek való siralmak megágyazása.

Nem mellesleg addig sem a 25 ezer milliárdos államadósságról van szó.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.16. 11:39:35

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: ofkorsz lehet

az eszdészponthu-t egyből beveszi, viszont a kedvenc nótámat ami így szól:

"mint a mókus fenn a fán Waffen SS oly vidám", na ezt a sokadik kijátszásra engedte.

Csudijó méjnsztrímnek lenni.

eszkep 2009.06.16. 11:41:12

@Félkupica_Fehér_Főnök: Sajnos muszály. Liberté emberi sötétség netovábbja, klasszikus megtestesítője egy átlagos balos szavazónak.
Tehát az alapvető fogalmakat képes meghazudtolni, mint::
emlékmű - síremlék
adócsökkentés - adóemelés

De bármit képes meghazudtolni, letagadni, csak hogy védje védhetetlen nézeteit. De ő az, aki az adot posztot el sem olvasssa, azzal ellentmondó marhaságokat ír, majd amikor szólnak neki, hogy előbb elolvashatná a posztot, visszakérdezz: "Miféle posztot?"

PikkPakk 2009.06.16. 11:41:52

kuruc.info/r/35/42186/
emlékeim eszembejutottak...:-(
hunvagy-e mohácsivész?

rolika 2009.06.16. 11:42:41

Király, akkor most már tényleg nem lehet semmit elhinni ezekkel kapcsolatban. A cigányság akkor járna jól, ha furkósbottal zavarná el a vezetőit, akik csak ártanak nekik. Mondjuk ugyanez igaz a magyarságra is...

-Goldman- 2009.06.16. 11:43:06

Ne fessük az ördögöt a falra, mert ....

eszkep 2009.06.16. 11:45:23

@rolika: Nem kell őket elzavarni, már nem sokáig vannak szabadlábon... Tényleg??, Kolompár, hogy van még mindíg szabadlábon??? Már nem illeti meg a mentelmi jog!

Csillagszemű Juhász 2009.06.16. 11:46:01

Azt kéne belátni végre, hogy attól mert a média egy része kussol, hülyít, amikor ilyenek történnek, amikor pofont kap egy kiscigó, azonnal megy a jajveszékelés, attól még nem ez a valóság. Elmúltak már azok az idők, amikor titokban tartottak mindent. Van net, van blog, kiderül minden. A zemberek meg megunják, hogy folyton hülyének nézik őket, és nem hisznek már a náci veszélyben. Ezt láttuk a választáson.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.16. 11:46:22

Ebből is látni hogy mekkora baj van az országban már a cigányok is cigányokat fenyegetnek.)

picur3ka 2009.06.16. 11:47:04

@mind2:

Nem volt 50% felett, de nyertek.

Egyebkent ajanlom alapos vizsgalatra Korom - leutobbi rendorveros buli - cimeret ezen az oldalon:

hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6r%C3%B6m_(telep%C3%BCl%C3%A9s)

Hetfield 2009.06.16. 11:47:47

@eszkep: Hopp tényleg! Eddig ha jól tudom, azért nem folytathatták a nyomozást, mert ugye mentelmi jog. De tegnap lett hivatalos az eu szavazás :)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.16. 11:48:57

És gondolom a kölök magától találta ki hogy milyen jó lenne kiragaszgatni pár plakátot, nem tarotta jó ötletnek (mivel nem is tudott róla) a nagy jogvédő apukája, talán nem történt telefonis egyeztetés egy két ocö-s vezetővel (esetleg kolorral magával), szóval gyerekcsíny, ennyi.

Agyalap 2009.06.16. 11:50:36

Na mi a helyzet? Kinyílt a srác szeme? Apa meg járhat házról házra ha akar...

Redcap 2009.06.16. 11:50:44

Olyan jóízűt kacagtam, hogy a könnyem is kicsordult xD

Parkőr (törölt) 2009.06.16. 11:51:50

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
lehet hogy olyan a család mint a Morvai-Baló páros, nem jöhet olyan rendszer amivel ők ne járnának jól:)

Mocsári Ciki 2009.06.16. 11:53:47

@PikkPakk: Sajnos brüsszeli fiókjaim, szekrényeim kiürítése a tervezettnél több időmet veszi igénybe, mert időközben tárgyalásokat folytatok leendő pozíciómról. Nem engedhetem meg, hogy az évek alatt felhalmozott tudásom kárba vesszen, ezért mindenképpen tovább akarom vinni azt a vonalat, amit a magyarországi polgárok megszoktak tőlem. Harcom a szegregáció felszámolásáért nem ért véget, ha nem találnak nekem helyet egy pártalapítványnál, akkor sajátot alapítok.

Jelen esetben világosan látszik, hogy a cigányság soraiban mekkora félelem uralkodik, pattanásig feszülnek az idegek. Kolompár Luther Orbán társam jól látja a helyzetet: nem sok kell már. A kaszák, kapák élei vadonatújak, sosem voltak használva - jobb vigyázni velük.

Balogh Albert fiának egy titokzatos idegen cukorkát adott, tettét módosított tudatállapotban követte el. Információim szerint halántékához egy fekete dzsippel utazó Gárda-tag fegyvert is nyomott.

Valahol megint felsír egy gyerek.

-Goldman- 2009.06.16. 11:55:18

@Parkőr: A te családod talán különb,vagy a SZADESZos MASZOP-os haverjaidé?

-Goldman- 2009.06.16. 11:57:19

kuruc.info/r/35/42186/
"magyarország a magyaroké!" aha persze

pógárjenő 2009.06.16. 12:00:01

@-Goldman-: Ja! Kalákába osztoznak a nőkön mint a demskay első feleslege aktúál hungaruszvalentinusz második bulája!

Marcellusca 2009.06.16. 12:01:00

@eszkep:
@Hetfield:
Ezt a kérdést már egy hete feltettem.
Nem hallottam semmilyen híradásban, hogy "megválaszolták" volna.
Pedig nyugodtan mehetne előzetesbe, mert fenn áll az elrejtőzés (valamelyik borsodi putriban), a szökés (sikkasztott éppen eleget) és a bűnismétlés (mer' még mindig ott van ahol) veszélye.
Asszem ezeknek a feltételeknek kell "megfelelni" az előzeteshez. (Ha tévedek Szellem kijavít.)

-Goldman- 2009.06.16. 12:03:30

a legszörnyűbb hogy emberek (fehérek) is vannak köztük

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 12:04:49

hol van ilyenkor Horizont????
kuruc.info/r/35/42186/
ezt még a vastagbőr se mutatja be, van még aki megkérdőjelezi a kuruc létjogosultságát?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.16. 12:05:49

Perez tezsvírem. Ki lett moderálva a cigány szinonímás szójegyzékem. Ezek szerint Az nem méjnsztrím. oO

Marcellusca 2009.06.16. 12:06:41

@Berrick: LOL!

"Jó, de mi van rajta, én nem tudok olvasni." - ott a lényeg. :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 12:11:03

egyébként a poszthoz: Hitler Mendén, asszem Mendén csináltak horogkeresztet az utcán, ki lehet találni kik voltak az elkövetők

Fatal Error 2009.06.16. 12:12:13

Epic Fail :D :D :D
LOL

-Goldman- 2009.06.16. 12:14:08

@tesz-vesz: á gájgyisták vóóták csaák élféléjtéttik hogjyan kejj rájzolni á pucsítós oroszlányos keresztyet

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.06.16. 12:16:41

Nahát nahát, micsoda meglepetés ismét... Cigány cigánynak farkasa? Én adnék nekik egy komplett megyét. De segélyke nuku, csak az, amit maguk megtermelnek, kereskednek! Lefogadom, hogy két éven belül:

a., éhenpusztulnának
b., kiirtanák egymást

eszkep 2009.06.16. 12:19:21

@-Goldman-: a szinvonalhoz nem alulról, hanem felülről igazodik az ember. Ez pszichológia.

dr.justice 2009.06.16. 12:21:25

Most volt a Kossuth Rádióban, hogy elfogták a plakátragasztó-közösség elleni izgatót, de arról egy kurva szót sem szóltak, hogy ő milyen közösséghez tartozik. ( nem tudom, hogy alkalmaztam-e esetleg az új moderálási elveknek meg nem felelő szót, ha igen kérem töröljétek )

picur3ka 2009.06.16. 12:23:46

A gardazas nagy divat kezd lenni kulonben:

'Nápolyban másfajta őrség alakult: elítéltek alkotják, feladatuk a turisták segítése. Egykori zsebtolvajok, jó magaviselettel szabadult gyilkosok, összesen 426-an sárga mellényben Nápoly központjában, segítenek az úttesten való átkelésben, elkísérik a sikátorokra kíváncsi turistákat. Az 500 eurós fizetés nagyon jó, egyetlen szépséghibánk, hogy börtönviseltként néha a kelleténél durvábban bánunk a látogatókkal – ismerték el.'
nol.hu/archivum/egy_napig_masirozhatott_az_olasz_fekete_garda

Beer Ninja 2009.06.16. 12:23:52

Szerintem világszerte mi vagyunk az egyetlen birkatürelmű nemzet, ami a cigányokat megtűri, sőt pátyolgatja, mindenféle extrapénzeket ad nekik, és pozitívan diszkriminálja. Ennyit még a cigányok sem tesznek egymásért, inkább belebotlanak egymás szamurájkardjaiba... Vagy ellenünk hangolják egymást, miért is ne adhatnánk nekik még többet?

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 12:25:01

@dr.justice:

Te tényleg azt vártad, hogy a Kossuth Rádióban bemondják, hogy cigány az illető, aki cigányokat fenyegető plakátokkal provokál?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.06.16. 12:25:03

@dr.justice: Szóval kiabálták eddig hogy, "Magyar Gárda! Magyar Gárda!" és amikor bukta van, szépen kussolnak, hadd maradjon meg a proliban, hogy a Gárda volt, nem baj, ha elfelejtjük megemlíteni, hogy a szeginromákok má megint önmagukat izgassák felfelé :P...

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.16. 12:27:56

Erről kérünk szépen egy méjnsztrím jellegű post-ot:

kuruc.info/r/35/42186/

De íziben ám!

Tapmancs 2009.06.16. 12:27:58

@-Goldman-: azt is vegyük észre hogy a zsebkendőt is cigány kiscsajtól kapja.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.16. 12:31:49

szerintem az összes ilyen fenyegetés és cigányok megtámadása ugyanilyen fake.

annyira primitívek, hogy nem is tudják elképzelni, hogy valaki felderíti ezeket, a tettleges támadásoknál meg a meglévő közhangulatot lovagolják meg.

mindegyikről ki fog derülni, hogy kamu, ill. c típusúak az elkövetők. csak még falaznak nekik.

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 12:33:31

@vero:

hát egyelőre nagyon úgy áll a helyzet.

Projectelf 2009.06.16. 12:35:42

Vagy már ki is derült csak...Tatárszentgyörgyről is azt rebesgetik, hogy már megvan a tettes, bár ki tudja...

A verekedős videó meg tényleg megérne 1 postot, és nem csak azért mert az történik benne ami, mert az már 'megszokott' sajna, viszont rengeteg magyar gyerek is ott van és csak röhögnek.

more 2009.06.16. 12:37:11

a galam fordul ki a cigany vezetok es azok mozgatoinak modszereitol...

a magyarok vilag eletukben birkak voltak, ezen nincs mit bizonygatni. evek (evtizedek ota) gerjesztik a ciganykerdest, megsem sikerult egy jopofa polgarhaborult kirobbantani, mert a birka magyarok nem akarjak. hat akkor majd ok megoldjak....de mit is? tenyleg mit akarnak? buntetlenul kaszabolni a lakossagot, mert kitalaltak, h mi bantani akarjuk oket?? szep

Hiszia Piszi 2009.06.16. 12:37:32

@zero: Azt hiszem ez a mondat fejezte ki legjobban a lényeget.Egyébként most így hirtelen több szép nagy öngól is eszembe jutott.Például a moszkvai téri kardozós,amikor még mielőtt kiderült volna a támadóról,hogy cigány,azért sikerült összehozni egy jó kis tüntetést a "Budapesten garázdálkodó nyilas hordák" ellen.Vagy a pécsi gyilkosság,ahol cigány volt a tettes.Vagy amikor a gárdista hősugárzó gyújtotta fel a putrit.Vagy amikor kigyulladt egy kívűlről gndosan bezárt 30 milkára biztosított putri...De a saját élettapasztalatunk is azt mutatja,hogy a leghelyesebb,ha azt gondoljuk,hogy hiszi a piszi:)

Mourinho már nem a király 2009.06.16. 12:38:03

@zero: kicsit off, de épp most jutott eszembe, mi a helyzet a Cozma gyilkossággal?? Kicsit elült a dolog...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 12:42:12

@Hiszia Piszi: A moszkva téri esettel öngólt rúgtál! Megmondták György Péterék, hogy a cigányság tagjai között is sok a faschiszta, mert a magyarok addig terrorizálják őket, amíg inkább ők is náczulnak, csak azért, hogy megfeleljenek a kizsákmányoló elnyomóiknak, és _EZ TÖRTÉNT_ a Mortimer ügyben is!!!

-Goldman- 2009.06.16. 12:42:25

Itt az egyik teű fehércigány adatjapja:iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8560216
érdemes elolvasni a képekhez írt kommenteket

-Goldman- 2009.06.16. 12:44:24

törölte a képeket.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 12:45:44

@KuKori: Én is jó ötletnek tartom ezt a megyeadósdi dolgot, csak ez a megye ne európában legyen.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 12:47:19

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Sejtettem tezsvírem, hogy te leszel az első aki két lábal tapossa majd az új alkotm...izé netikettet.

Ha nem bírsz felnőni a méjnsztrímséghez, az csak a te szegénységi bizonyítványod, arról nem is beszélve, hogy egy egyénieskedő, öntörvényű liberális faszkalap vagy!:DDD

eszkep 2009.06.16. 12:48:45

@Awkward: A helyzet az, hohy a gyanusítottak nem tettek eismerő vallomást, és kevés a bizonyíték (!!!) a vádemeléshez.

Hiszia Piszi 2009.06.16. 12:49:28

@Félkupica_Fehér_Főnök: Hol terrorizálják a cigányokat?Eszdéesz-meseországban?:)

Marcellusca 2009.06.16. 12:50:28

@Félkupica_Fehér_Főnök: De ezt már csak azután mondták, mikor kiderült, hogy a szúrkáló is közülük való.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 12:53:32

@-Goldman-: na azért ez még nekem is sok, hogy fehércigány meg iylenek. Álljatok le ezzel. Szerintem anyira nem súlyos ez az ügy. Az rendben van, hogy nem védte meg, de induljatok már ki egyilyen tizenéves lelkületéből. a kiscsajt betalálták ott egy csomóan. Ő meg félt, próbált alkalmazkodni. teljesen természetesen reagálta le. Ő még gyerek basszátok meg!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.16. 12:53:42

@derelyegrádi szellem:

Szerintem rágja a körmét izgalmában, hogy hány évet fog kapni eddigi, általad is említett "munkájáért". :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 12:54:00

Előre is elnézést kérek minden kedves rakamazi lakostól, de... RAKAMAZ, bazze, ezért a településnévért is bombázni kellene...

Itt sok a kecske, sok a rét, legyen neve Kecskemét. Az nem jó, már van egy ilyen település... Jóbaszdmeeeeg, akkor legyen Balmazújváros...

azt hiszem, sikerült megfognom a post lényegét...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.16. 12:54:22

@Marcellusca:

Viszont teljesen egyértelmű:
-A cigányok nem ölnek gyereket
-A cigányok nem kardoznak, nekik bicskájuk van

Ennek még a legkörültekintőbb rendőrt/ügyészt/bírót is meg kell győznie arról, hogy rasszista indíttatású bűncselekményekről beszélünk.

@Hiszia Piszi: És ne kötekedjetek, Te meg Marcellusca, mert lenáczilak, megteszem én, ha kell! :o))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 12:58:53

@eszkep: nem értek egyet, egyszerű az oka: mert nincs is így

eszkep 2009.06.16. 12:59:59

Újabb potencionális poszt-téma:

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=170779

Avagy hogyan szabotáljuk a törpe minoritást képező, VALÓBAN ROKKANT, DOLGOZNI VÁGYÓ embereket a munkavállalásban???? Szemben a többséget képvoiselő... (na, vajon kikkel szemben)???

(Gazdasági téma, nehogy Zero írja!)

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.16. 13:01:27

@Seduxen: :DD

gyerünk tesó! rakamazon a moziba most aggyák a zanakonát!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 13:01:57

@dr. dodó: na mit gondolsz miért pátyolgatják itt a cigányokat?

"kint fekete az embered
itt a cigány sütné a kenyered,
ha tudná, de itt csak rendőrre támadnak
vagy lopják a pénzed,
amit te meg tölünk loptál"

-Goldman- 2009.06.16. 13:03:31

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Látszik nem láttad a videót, jóízűen nevetett azon ahogy a cigányok verték a szegény kislányt.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.16. 13:05:20

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": perec tésvír most a szokásos kurucinfós előadásmódtól vonatkoztassunk el. Mert az tényleg sok :D

-Goldman- 2009.06.16. 13:08:53

Friss:Ezt írja adatlapján Petróczi:
!!!! NEM ÉN VETTEM FEL A VIDEÓT!!! NEM TARTÓZKODTAM A HELYSZÍNEN !!! A VIDEÓT CSAK KÜLDTÉK,ÉN FELTETTEM TANULSÁGNAK!!!
A TETTESEKET KEREPESEN A GYÁR UTCÁBAN TALÁLHATJÁTOK MEG ... PUSOMA ZSANETT ÉS TÁRSAI ...
Béke

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 13:09:43

@-Goldman-: !!!! NEM ÉN VETTEM FEL A VIDEÓT!!! NEM TARTÓZKODTAM A HELYSZÍNEN !!! A VIDEÓT CSAK KÜLDTÉK,ÉN FELTETTEM TANULSÁGNAK!!!

A TETTESEKET KEREPESEN A GYÁR UTCÁBAN TALÁLHATJÁTOK MEG ... PUSOMA ZSANETT ÉS TÁRSAI ..."

mindig is bírtam a kurucban ezt a tettrekész, a bűnösöknek nincsenek jogai típusú hozzáállását, már meg is van hol kell keresni a tetteseket. látjátok itt se kell tökölni, a srác lehet ártatlan, de legalább elköpte hol kell keresni a bünősőket, és ezeket a cigányokat, higgyétek már el végre, hogy nem lehet máshogy tanítani, csak ha lekevernek nekik kért jó nagy pofont (na jó, ötöt). analfabétákkal nem lehet értelmesen beszélgetni

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.16. 13:10:03

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Perez nem tud elvonatkoztatni a kurucinfótól mert náci.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 13:13:05

@-Goldman-: ezt írja a kuruc:

"(A magyarázkodás viszont enyhén szólva szánalmas, hiszen ha nem is ő vette fel, miután feltöltötte, ellátta különböző "speech bubbles"-ekkel, amikbe azt írta, hogy "kapott XD", meg hasonlók, vagyis
élvezkedett azon, hogy a cigányok megalázták a szerencsétlen lányt.)"

ártatlan a nagy ló*t

-Goldman- 2009.06.16. 13:14:03

NÁCZIVESZÉLY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.06.16. 13:14:59

@Tapmancs: Ó, milyen gáláns, tényleg... Remélem komolyan mondtad, mert viccnek durva. A mi környékünkön nincs ilyesmi, pedig kapnék az alkalmon, hogy egy kicsit tanár legyek. Mégpedig a régi fajta.

Marcellusca 2009.06.16. 13:15:59

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
De ő sem volt egyedül!
Ők miért nem tudnak összefogni néhány (moderálva) kisebbségivel szemben?

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Na, mondd már, annyira megijedtem. :)
Voltam én itt már provokátor is, úgyhogy csak megtiszteltetés lenne.
Ja, nem, mégse, mert akkor alapból ki lennék moderálva. xD

-Goldman- 2009.06.16. 13:16:30

@tesz-vesz: Szegénynek annyi esze van hogy miután magára uszítja a fehéreket,elkezd köpni a cigányokról.
Vajon kik ölik meg előbb ? :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.06.16. 13:16:36

@Projectelf: ha az elcigányosodott proli fiatalokra gondolsz, kérlek ne használd a magyar szót. Onnan ismered fel ezeken a videón kívül őket, hogy "rajok" és csak a bőrszínük különbözteti meg őket a valódi cigányoktól. Csak ezek még rosszabbak.

PikkPakk 2009.06.16. 13:16:57

zolcsi_69 | 2009.06.16. 12:07
Véletlenül ráleltem a magyarpolos lányt verő emberkékre ime: Petroczki Richard Kerepes adatlapja az iwiwen iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=8560216 és a Nagy Reni nevű lány is feltünik a videón adatlapja: iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=113568249&userID=9588369 a videot már törölték a youtube-ról

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 13:17:34

@-Goldman-: @Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: @Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

Hülyék, csak gyakorlom a keményvonalas PC beszédet!:DDDD

Tényleg, van olyan, hogy radikális, liberális?

(Na, meg meg akarom úszni a bant, nehogymá egy kalap alá vegyen Jancsináczival!):DDD

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.06.16. 13:21:16

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": pedig elkerülhetetlen a banán, mindenki ellened vall. Még a nagyobb náczik is :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 13:23:28

legalább megadhatták volna a forrást: vastagbőr
barikad.hu/node/31001

eszkep 2009.06.16. 13:23:52

@Véraláfutás: Hát nekem ez is magas, miért pont egy tájvédelmi körzetben (!!!) kell díszletet építeni filmforgatáshoz???? Mintha bárhol máshol nem lehetne felépíteni!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 13:24:37

@tesz-vesz: mert ez jó írás volt zerotól (bár nem tom, h mennyi volt benne az ő része)

reKorrekt 2009.06.16. 13:24:38

Választások után azonnal felszámolni az összes cigányönkormányzatot meg minden ilyen faszomfalmelóhelyet. Nemhogy csak a faszukat lóbálják, de még el is lopják a pénzünket és maguk szítják a feszültséget, hogy létük szükségességét igazolják.
Tegnap láttam a neten a cigányverekedés helyszínén készült videót. Mocskos, szutykos, magyarul alig tudó cigánypurdé böfögött a kemarába, hogyhát őket megverték a rendőrök, pedig ő kisebbségi képviselő! Hátakurvaannyukat... defelbaszottmegint.

wladyslawsky (törölt) 2009.06.16. 13:29:13

@tesz-vesz: nem is a cigánytéma a probléma a kuruccal

martonx 2009.06.16. 13:29:28

Mikor lesz itt rend végre?

Komolyan mondom lassan visszasírom a kommunizmust. Akkor legalább a cigányok a helyükön voltak kezelve.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.06.16. 13:30:00

@tesz-vesz: Eddig nem tudtam erről, mea culpa, de a seriff egyszerűen fenomenális megoldóember!

derelyegrádi szellem 2009.06.16. 13:33:12

@mind2:

Nem kell ezen :(-ni.

Mindenki tudja, kik és miért írják ezeket a cikkeket. Ezek a cikkek akkor megszületnének, ha a Jobbik annyit szavazatot kapott volna mint a cigány összefogás.

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.16. 13:35:53

@tesz-vesz: ott van, forrás internet :D
Bár lehet hogy egy ilyen méjnsztrím blogot azért illene megemlíteni.

reKorrekt 2009.06.16. 13:36:05

@mind2: Ebből is látszik hogy Süddeutsche Zeitung milyen hiteles média. Kb mint a Blikk (vagy annyira sem).

eszkep 2009.06.16. 13:37:07

@mind2: Nem tudom eldönteni, ezen a baromságon sírjunk vagy nevessünk?
Mindenesetre a FIDESZ lassan elindíthatna egy-két sajópert, ha már a Külügyminisztérium ezt nem teszi meg hivatalból.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.16. 13:38:18

@mind2: érdekes. mikor almunia falazott veresnek a kamu költségvetés-tervezetekhez, mindenki kussolt.
hogyaf.szba?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 13:44:16

@eszkep: a KÜLÜGY??? hülye vagy? ők rendelik meg :)))

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 13:44:25

@Projectelf: igen poszt kéne, de akkor már rakjátok bele a zalaegerszegit is (az volt itt?)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 13:48:40

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): én is ezt találtam ki a héten: egyszer beszélgettem egy zsidóval, és csodálkozva kérdezte "a cigányok nem magyarok?" (mondtam neki "nem, m állampolgárok", de ez most mindegy), de fogadjuk el nekik: ők magyarok, akkor minek cigányönkormányzat, meg vajda? fogadjuk el h magyarok és szüntessük be ezeket a piócaszervezeteket...

Kartal (rezervált) 2009.06.16. 13:52:27

Most komolyan! Mondjatok nekem egy olyan összeesküvés-elméletet, amit nem hiszek el ezek után!
Ami baromira érdekelne, az a motiváció. Tartok tőle, ha ki is derül, titkosítják 80 évre...

A csaj megveréséről meg ennyit: birkák vagyunk! Hogyan képzelhető el, hogy három cigány suttyó terrorizálja egy teljes vonat vagy villamos utazóközönségét??? Hatan felállnának, belevernék a kölyköket a padlóba. Hoznák népes családjukat? A villamosról leszállna vagy száz ember, a családból takony sem maradna... Áh, hagyjuk!...

Czelder Orbán 2009.06.16. 13:57:44

Istenem, de rég nevettem ilyen ütemesen! :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 14:19:57

@-Goldman-: a cigányok, egyértelmű melyik a barbárabb nép(ség)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 14:22:43

@Kartal (reloaded): a cigányok agresszívebbek, belénk meg sulykolják már 60 éve, h senki se vayg. náluk nem lehet mert teljesen analfabéták

Marcellusca 2009.06.16. 14:43:28

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):
Télleg, arról mé' nincs poszt?
Körömi czigányok, akik félelmükben megtámadták a rendőröket, majd sírnak, ha mégis intézkednek ellenük. Meg jól feljelentgetnek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 14:47:27

@Marcellusca: me' a faschiszta rendőrök megfele támadták a békés romákokat.

az lett volna a törvényes/arányos/humános eljárás, ha az ÖSSZES rendőr odaadja a szolgálati fegyverét a "megtámadottaknak". Természetesen kibiztosítva, mert hááát a legtöbb ugye nem éppen fegyverszakértő :)))

eszkep 2009.06.16. 14:49:33

@Seduxen: :-)
Kérdésem ironikus jellegű volt...

Marcellusca 2009.06.16. 15:14:13

@Seduxen: Valami ilyenre gondoltam én is. :)
Nem járja, hogy szegíny, szerencsítlen romákok csak kövekkel, botokkal vannak felszerelve, míg a kiérkező rendőrök fegyverrel az oldalukon jönnek.
Hát hun vanik itten kéremszípen az esélyes egyenlőség? Má megen elnyumgyák a czigányokat, esíjt senem adva, hogy megfelelőjen vídekezzenek a rásszistá támadások ellen.

Meg különbenis: ez egy bíkís, családi, ballagási ebíd vót. A rasszistákok meg nem tuggyák elviselni, hogy nékik más a mentalitásuk, ezírt tüzesebben ünnepölnek. He!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 15:21:19

@Marcellusca: másrészről hol maradt az ARÁNYOSSÁG? kérdem én...

a rendőröknek is 4 "család-erejű" csapattal (mintegy 80 fő) kellett volna kiérkezniük, kaszákkal-kapákkal, szamurájkardokkal, és botokkal.

hát hova jut ez az ország, ha már a rendőrök is ilyen kirekesztőek????

Marcellusca 2009.06.16. 15:35:49

@Seduxen: Á, elég lenne két járőrautó, ha nem b@sztatnák állandóan a rendőröket, hónapokig tartó vizsgálatokon, hogy jogos volt-e a fegyverhasználat. Amíg ez nem változik nem lesz ott rend.
Figyelmeztető lövés, ha eredménytelen, akkor a legközelebb álló dobálót, bottal támadót lelőni, mint a ...

De nem folytatom, mer' én is megkapom a banánt. xD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.16. 15:38:27

@Marcellusca: "mint a ... "

... ámerikában a biztonsági őrt agyonlövő - nem kicsit náczi - 89 éves faszit. az egyéni "szerencséje", hogy nem halt meg....

Spielberg 2009.06.16. 15:43:12

így legyen ötösöm a lottón...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.16. 16:16:09

@mind2:

És miért? Mert ott találtak honfoglaláskori hajfonatkorongokat, amin TURULok voltak.:)

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.16. 16:45:59

@rolika: A cigányság "vezetői" (itt most az önkormik vezetőire gondolok) szükségszerűen a nagybani (értsd: nem uborkatolvaj) cigánybűnözők közül kerülnek ki. Ki másnak lenne elég pénze/befolyása jelölteni magát? Biztos nem véletlen, hogy lassan több a cigányönkormányzatos vádlott, mint az MSZP-s. Pedig az már, ugye teljesítmény.

Liberté__73 2009.06.16. 17:03:38

@tesz-vesz:

" fogadjuk el h magyarok és szüntessük be ezeket a piócaszervezeteket... "

ez mekkora ötlet!
egyben javaslom fogadjuk el, hogy a felvidéki, erdélyi, délvidéki (stb) magyarok pedig szlovákok, románok ill. szerbek és egyben szüntessék be a magyar pártokat és szerveződéseket.
egy méregfod kihúzva, mehetünk tovább!
hogy ez eddig az elmúlt 89 évben senkinek sem jutott eszébe ??

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.16. 17:15:27

@tesz-vesz: még mielőtt egyes "liberális" fasiszták akik nem különböznek az antiszemitáktól (illetve csak annyiban, h jóval ostobábbak náluk) megkérdőjeleznék:
a cigányok magyaroknak számítanak a baloldal szerint, akkor meg mit visítoznak?
míg nem kérdés, hogy
nem azt mondtam, h a szlovák kisebbség szüntesse meg itthon a szervezeteit, hanem azt hogy a cigányok (magyarok) tegyék ezt, hiszen 20 év alatt bebizonyosodott: semmi hasznuk
www.youtube.com/watch?v=tenxzoqP2dM&feature=channel_page
sőt! ők gerjesztik.
most is ki helyezte el a genocídiumos plakátokat? a cigány! a cigány jogvédő fia!
csak nem gondolja bárki is, hogy erről az apa nem tudott?!

tudi 2009.06.16. 17:15:35

Hogy van az a mondás aki farkast kiállt az....(vki tudja folytatni)
Tényleg ílyenkor hol van kolompár meg mohácsi, hogy elnézést kérjen, ja ebből nem lehet politikai tőkét kovácsolni. Amúgy szerény véleményem az, hogy a többi cigányokat ért támadás mögött is a cigány maffia vagy uzsorások lehetnek.

f.m.j. 2009.06.16. 17:53:32

Nekem annyi jutott az eszembe, hogy intelligensebb emberre kellett volna ezt bízni..., valami ügyesebbre... lebukni, milyen blama már, ez is bizonyítja az egész mesterséges heccelést. Régi dolgokat akarnak meglovagolni, de tényleg más már a helyzet, az amire várnak (milyen morbid ez is) nem fog összejönni...

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.16. 18:06:53

Néha eszembe jut, vajon a heloták anno tudták-e magukról, hogy rabszolgák-hadifoglyok a saját hazájukban?

Vagy csak éldegéltek szépecskén, nyugalomba, néha morogva a spártai csókos testvérekre, hogy azok mekkora bunkók.

Lehet, azt hitték, a 9centis bicskahatár azért van, mert ez az előfeltétele a kulturált, komform városállamiságnak, és ha egy spártai virtusból legyilkolta valamelyiket közülük(természetesen méteres karddal a fegyvertelent),
akkor gágogtak, hogy nem kellett volna kimennie az utcára, és náculnia, meg hangoskodnia.
Ráadásul az az álnok egészen biztosan szemetest is gyújtogatott->"büdös spártai"zott ->helota-reakcijós népdalokat gajdolt->megérdemelte.

Talán akcijók is voltak, ahol megpörkölődött pár rettegő spártai kapuja; olyankor rohadtul szégyellték magukat a náci heloták miatt.

Ledolgozták azt a napi 16órát, büszkén, fáradtan, közbe morogtak, hogy felment a cipó ára, de azért nem túl hangosan, mert a spártai királ aszonta, hogy ha instabil lesz a munkaerő, és balhéznak, akkor csak háromszor ennyiért merik majd szállítani a kenyeret Athenból a befektetők, eldugul a csatorna, és nem jön majd a selyem kínából.

Talán nem is tudták magukról, hogy rabszolgák, talán igen. Ezt csak ők tudnák megmondani.

Ma, 2000évvel később mégis rabszolgaként ismerjük őket.

Off vége.
(Mielőtt a töri-tudásom szilárdságát kérdőjelezné meg bárki: Igaza van.
Az előbbi szösszenetem csak tudásmorzsáimból összetákolt szabad gondolatok laza szövedéke.)

picur3ka 2009.06.16. 19:53:47

@eszkep:

Peldaul, nem tudjak a garda jelszot es ugy irtak ala, hogy: 'Eljen Vona Gabor!'

Mellesleg, nem eloszor tesznek ilyesmit, derul ki valamelyik kapcsolodo cikkbol ezen a helyi mediumon:

www.szon.hu/hirek/Szabolcs-Szatmar-Bereg/cikk/rakamaz-felheccelt-romai/cn/news-20090104-11122720

HZ323F · http://www.hotdog.hu/user_prof.hot?user_id=33417 2009.06.16. 19:54:30

Az a helyzet, hogy amikor a cigányok ellen elkövetett támadások kezdődtek, az volt az első érzésem, hogy egymás ellen követik el, azért, hogy a közvéleményt a gárda, a nemzeti érzelműek, ill. mindenki ellen fordítsák, aki úgy gondolja, hogy csak az kapjon pénzt és jogot, aki dolgozik...
Most a véleményem még egy lépést ugrott ebbe az irányba.
Mellesleg fekete terepjáróval nem csak skinheadek és gárdisták járnak.
Nyugalmazott/kirúgott/leszerelt rendőrök, katonák még kevésbé.
Ha egyáltalán igaz a fekete terepjáró. De ez szintén nagyon jól hangzik a médiában.
Ez kb. olyan, mint az egyesült államokban. Ha nem tudják ki az elkövető, valaki rögtön jelentkezik, hogy fekete volt :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.16. 19:56:19

@Lenny [Cabdriver]:

(Akkor csak zárójelben: a helóták pontosan tudták, hogy rabszolgák, akiket spártai fiatal srácok néha jól helyben is hagytak. Csak úgy szórakozásból.)

Drang 2009.06.16. 19:57:55

@mind2:
Én azért írtam egy kommentet a Süddeutsche Zeitungra. Mondjuk már előttem is érkezett néhány épeszű hozzászólás.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.16. 20:52:03

@Liberté__73: Te állandóan ellentmondasz magadnak. Egyszer ezzel érvelsz, most meg, ha valaki ua. mondja, akkor az ellenkezője a jó...

Hogy egy klasszikust idézzek: "te ilyen kis buzi lehetsz...."

2009.06.16. 21:09:56

@Őrnagy Őrnagy:

Hogy ne legyen hiányérzeted :)
www.youtube.com/watch?v=hhvzwTrEwfw

/Vedd le a hangerőt, mert nagyon bőg!/

Mr. Acid 2009.06.16. 22:57:05

Azért jó látni, hogy a kislányt terrorizáló "hölgyeket" és "hátországukat" eléri a népharag. Ha csak emiatt hozták volna létre a kurucot, szerintem már megérte!
kuruc.info/r/35/42186/

Mr. Acid 2009.06.16. 22:59:39

@Véraláfutás: Ráadásul ha ott valóban egy Árpád kori falu volt/van, akkor ott előzetes régészeti feltárásnak is kellett volna lennie! Meg egyébként is, milyen már, hogy szétbasznak egy rétet egy védett területen egy nyüves filmért!
Majd' 100 év múlva talán úgy fog kinézni a helyszín, ahogy eredetileg kinézett... :-(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.16. 23:58:29

@Mr. Acid:

Az a helyszín már sosem fog úgy kinézni, pl. a földrétegeknek már búcsút mondhatunk...:(

Perillustris 2009.06.16. 23:59:30

@Mr. Acid: Most néztem végig. Nem akarok filmes túlzásokba esni, de a düh fátyolossá tette a látásom.

Vége, nálam azt hiszem, szakad a cérna. Nincs de, nincs ha, nincs idő. Nincs türelem.

Bazmeg, nálam kevés rosszabb gyerek volt az iskolában. Megszöktem a napközis táborból, szeméthalmot gyújtogattam, estébé - holnap reggelig sorolhatnám. De ehhez hasonlót? Hát a kurva életbe, ehhez hasonlóról még nem is hallottam, pedig laktam Havannán is 23 évvel ezelőtt.

Eddig se volt kétségem, de most már biztos vagyok abban, hogy ennek nagyon csúnya vége lesz. Az én türelmem elfogyott.

Aki meg félrebeszél, az csak egy percre képzelje, hogy a lánya van ott. Na, milyen?

Ez a lány HŐS.

Mr. Acid 2009.06.17. 01:35:19

@Mj: Nem csak a földrétegek (höhö, rétegtan vizsga...), de az ott élő növénytársulások is a múlté... Mi lesz a helyükön? Parlagfű és gyomok... :-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.17. 01:43:34

@Perillustris:

Ez a lány inkább áldozat. Én a helyében biztos, hogy visszaütök, mert ezeken látszik, hogy csak közszemlére akarják tenni, meg vagánykodni vele, hogy bármit megtehetnek, hiszen úgyis hagyja. Ha nem így lett volna, a végén nem mennek oda érdeklődni, hogy hogy van, kér-e zsepit, stb.

Perillustris 2009.06.17. 01:47:11

@Mj: Ha visszaüt, agyonverik vagy felgyújtják. Akkor mártír lett volna. Inkább legyen áldozat vagy hős - kinek hogy tetszik, de élő.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.17. 01:48:43

@Mj:

Módosítanám. Már az első szemétkedéskor nem hagytam volna annyiban, különben ő lesz a helyi lúzer, akibe mindenki belerúghat. Egyébként sajnos az a tendencia, hogy az osztályok lúzerei szoktak előszeretettel szubkultúrák tagjaivá válni, hogy valahol közösségre és társakra lelhessenek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.17. 01:49:33

@Mr. Acid:

Minden a múlté, amiből a régészek dolgozhatnának.:(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.17. 01:54:06

@Perillustris:

Mondjuk itt már nem sok mindent lehetett tenni. Hagyta magát sarokba szorítani, ahogy hagyta azt is, hogy egy olyan folyamat főszereplőjévé váljon, aminek a végén provokálók és egy bűnbak jön létre, onnantól meg kb. menthetetlen a dolog. Sajnálom ezt a lányt, egyrészt azokért a megaláztatásokért, amiket el kellett viselnie, másrészt azért, hogy a folyamat elején nem ismerte föl, hogy rögtön vissza kell vágni ezeknek, és akkor egy másik gyengét pécéznek ki inkább.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.06.17. 02:30:02

A gyerekek mindig kegyetlenek... Csak sajnos van, aki felnőtt korára sem növi ki.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.17. 02:34:43

@KuKori:

Kikérem magamnak, én több hónapig nem ettem húst, amikor láttam egy disznóvágást a tévében, pedig abszolút húsevő voltam.:) És gilisztát se tapostam el/bogarakat se kínoztam soha.:P

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.17. 10:10:39

Felszólítom a Magyar Köztársaság kormányát hogy azonnal szakítson meg minden diplomáciai kapcsolatot Berlinnel! Nem tűrhetük szó nélkül a tomboló rasszizmust, ami egy újabb Hitler megjelenéséhez torkollik, mindenki számára világossá kell tenni hogy elég a kirekesztésből.
www.kronika.ro/index.php?action=open&res=29090

Liberté__73 2009.06.17. 10:37:35

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
te meg ha kifigysz az érvekből, akkor jön a buzikártya

látens-e vagy?

picur3ka 2009.06.17. 10:43:47

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

„vissza kell fizessék a felvett összeget”

hehe, a naiv nyugat

KuKori · http://ireland.blog.hu 2009.06.17. 11:41:26

@Mj: Én speciel az egymással szemben történő kegyetlenkedéseikre gondoltam, de jó, hogy megemlítetted az állatkínzást is (amiért én lelkiismeret furdalás nélkül akasztanék...), mert sajnos az is gyakori. Nevelés kérdése lenne, csak nincs aki megtegye :S A tanárok már csak pedagógusok (nem ugyanaz!), ellenben jogaik sincsenek. A szülők csak dolgozni érnek rá, gyereket nevelni már nem futja az időből a munka és a Maúnika só között :/ Ezért tarthatunk itt...

Tudnék mesélni arról, hogy a saját házunk előtt parkoló kocsimon hogyan futott át valami kis vicces gyerkőc, játszva a jackass-t. A kis tetűt már nem tudtam elkapni, de az biztos, hogy ha sikerül, a Fókusz első híre lettem volna :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 01:24:49

@KuKori:

Történelemtanárnak készülök, ne is mondd.:( Múltkor láttam a 109-es buszon (Kőbánya legleprább helyein megy át) egy házaspárt két kisgyerekkel. Szőke, kékszemű apuka, sötéthajú anyuka, 2 év körüli, szőke, kékszemű, tündéri kislány és 6 év körüli, szőke, kékszemű, eleven kissrác. Vagy negyed órán át ment a válogatott káromkodás és fenyegetés ("te szopós kurva, megöllek te kis geci, minek szültelek a világra, mész is majd az intézetbe") a szülők részéről, fogalmam sincs, hogy miért. Ezek után naná, hogy elkezdtek sírni a gyerekek, és csak egy hajszál választott el attól, hogy megmondjam az értetlen szülőknek, főleg az anyukának, hogy mi a gyerekek baja: az, hogy nem szeretik őket. Ezek a gyerekek örökre sérültek maradnak, még akkor is, ha másnap elviszi őket egy nevelőszülő. És ezek után majdhogynem természetes, hogy még a 85 éves nénit is lekurvázzák, mert honnan tudnák, hogy mi a tisztelet vagy a szeretet?

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.18. 10:47:56

@Mj:
Na igen, amikor az első összetettebb mondat az ilyen közegben az , hogy szijj kija fasoma és a szülök még röhögnek is rajta akkor mit várunk hogy, hogy az iskolába bekreülés után egyszerűen kezelhetetlenek. És itt nem csak a cigányokról van szó, sajnos. Nagyon sok enyhén szólva is necces embert látni az utcán gyerekkel, akikről lerí hogy egy kityát képtelen lenne ellátni nem egy gyereket, akivel foglalkozni kell(ene).

Liberté____73 2009.06.18. 11:09:18

"amikor az első összetettebb mondat az ilyen közegben az , hogy szijj kija fasoma "

lehet, hogy Bohóc János személyesen?

pógárjenő 2009.06.18. 12:34:02

@Liberté____73: kötekedő egy rühes-retek vagy te bazmeg mint általában a fajtád!

pógárjenő 2009.06.18. 13:00:08

Az igazságügyi szakértők megállapításai alapján a rendőrség kizártnak tartja, hogy Molotov-koktéltól keletkezett kisebb tűz egy cigánycsalád lakta rakamazi házban, még februárban; a nyomozást ezért megszüntették - értesült a HavariaPress.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.19. 20:10:44

@DexterMorgan78/Séfbácsi:

Nekem egyedül az lesz a szerencsém, hogy vagy 8/6 osztályos gimiben fogok tanítani (már ha addig meg nem szüntetik a zseniális Magyar Bálinték), vagy négyosztályosban, ahol ilyenek már nagy eséllyel nem fognak tanulni. Viszont ezért is indokolt lenne, hogy a tanítóképzés színvonalát ne hagyják tovább csökkenni.

süti beállítások módosítása