Skip to content


       Szűrés lista

A legpofátlanabb

A hajdúhadházi nő elég durván esélyes az ország legpofátlanabb állampolgára címre...: 

"Az elmúlt hónapban az egyik hajdúhadházi nyomozó tanúkihallgatásra idézett be egy huszonéves hajdúhadházi nőt. A kihallgatás befejezése után a nyomozó kiment az irodából a nyomtatóhoz az elkészült jegyzőkönyvért, majd azt pár pillanat múlva vissza vitte az irodába és aláíratta a tanúval.Az eljárási cselekmények végeztével megfogta az íróasztalán elhelyezett rendőrigazolvány-tárcáját, hogy aztán kiengedje az épületből a fiatal nőt, mikor észrevette, hogy a tárca vékonyabb, mint korábban volt.

A tárcát átnézve kiderült, hogy hiányzik belőle 42. 000 Ft. A tanúkihallgatáson lévő hölgy tagadta, sőt felháborodva fogadta, hogy őt gyanúsítják a lopással. A többszöri ruházat- átvizsgálás után, a nő kezében tartott másfél hónapos gyermekének ruházatából került elő az eltulajdonított pénz.

A hölgy még ezután is tagadott, azt állította, hogy nem tudja hogyan került oda pénz, míg végül belátta, nincs értelme a tagadásnak és beismerő vallomást tett.

Megállapítást nyert, hogy hasonló módszerrel több közintézményben követett már el korábban is hasonló cselekményt.

Az ügyet gyorsított eljárással fejezték be, amely során a bíróság 30. 000 Ft pénzbírságra ítélte az elkövetőt." -írta meg a haon.hu

A rendőrségen (!), a rendőrtől (!) tanukihallgatás alatt (!) lopni, majd tagadni az egészet,
ez kész ... ilyen ország nincs is, vazze ...

Mi kell még hogy a felelősök, a döntéshozók, a jogvédők, a liberálisok, a baloldaliak, a megmondóemberek belássák, hogy a rendőrnek, a rendőrségnek SEMMIFÉLE tekintélye sincs már ebben az országban? És hogy ezért PONT ők a hibásak?

Címkék: rendőrség pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr801193299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aradebil 2009.06.18. 15:05:47

biztos gárdista volt!!!!

kill004 2009.06.18. 15:07:21

Nos igen, a magyar rendőrség. Beszarok. Szolgálunk és védünk. Kit, te nyomorult? Magatokat nem tudjátok megvédeni.

kill004 2009.06.18. 15:09:04

@Aradebil: Nem. Norvég bálnavadász felesége.

Potyoló 2009.06.18. 15:09:29

Na, vajon milyen nemzetiségű volt???

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 15:11:16

"Az ügyet gyorsított eljárással fejezték be, amely során a bíróság 30. 000 Ft pénzbírságra ítélte az elkövetőt."

Jó értem a helyzetet? Tehát: ha nyugodtan próbálkozhatok lopással, akár én is. Ha lebukok akkor az egyszeri fogás, kb 60%-át kell visszafizetnem.
Vagyis, ha minden második lopást sikeresen abszolválok, akkor az egészet büntetés nélkül megúszom, és még tetemes lóvé is marad nálam!

(Föld hívja gyámhatóságot! Föld hívja gyámhatóságot! Jelentkezz!!! Ugye ilyenkor alap, hogy az "anyánál" nem maradhat a gyerek? Ugye már kint is vannak a helyszínen?)

A "nő" egyébként hülye volt: azt kellett volna mondani, hogy látta, hogy a gyerek volt, ő még nem büntethető.

Hannibal22 2009.06.18. 15:13:56

B+! Olyan náluk a lopás (mármint a gárdistásoknál) meg a hazudozás mint az emberek esetében teszem azt a szívizom működés.Folyamatos és halálig tartó...

SzZsoel 2009.06.18. 15:14:35

Miféle "hölgy"-ről van szó a cikkben? Teljesen meggyalázzák ezt a gyönyörű szót a hülye magyar újságírók. Aki hölgy, az finom viselkedésű, kulturált beszédű, tanult nő, amiről meg a cikkben szó van, az egy enyves kezű alja cigánynőstény. A dagadt, hájas, agyontetovált, szamurájkarddal ordibáló kancigány ezen képlet alapjánmeg "úr", vagy "vitéz", vagy mi a pénisz?!

Hannibal22 2009.06.18. 15:16:54

@TaTa86.:" A "nő" egyébként hülye volt: azt kellett volna mondani, hogy látta, hogy a gyerek volt, ő még nem büntethető. " Szerinted nem próbálkozott vele?:))

derelyegrádi szellem 2009.06.18. 15:17:19

@kill004:

Vagy a veresegyházi asszonykórus egy tagja.

Aradebil 2009.06.18. 15:18:35

@TaTa86.:
"A "nő" egyébként hülye volt: azt kellett volna mondani, hogy látta, hogy a gyerek volt, ő még nem büntethető. "

ez mekkora :DDDD

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.06.18. 15:20:07

"nem tudja, hogy került oda"

Na ezután a mondat után mondja valaki, hogy a cigányoknak nincs a vérében a simli.
Hát már a pólyás baba is mások bukszájában matat a 20ezresekért, ha a mama félrenéz.
Utólag nyílván csak azért ismerte be, hogy védje gyermeke bűnét, és megóvja őt a dutyitól, és a kirekesztéstől.

Ezt a naiv pofátlanságot :D Tényleg, mint egy 3éves.

Hetfield 2009.06.18. 15:20:22

FRISS!!

A www.tesemfogodeztelhinni.hu szerkesztőségébe most érkezett a hír, miszerint a Moszkva térről ismeretlen tettesek eltulajdonítottak egy rendőrt. A járőr épp beszállni készült a szolgálati autójába, amikor a három nő (feltehetően nyugdíjas) karon ragadta és ismeretlen helyre vonszolták. A rendőrség 600 Ft nyomravezetői díjat tűzött ki a rablók elfogására.

kovego 2009.06.18. 15:23:30

a rendőrnek meg milyen ujjai vannak már?! 42 rugó hiányzik a tárcából, amiben még más papírok is vannak, és megérzi!!! :-)
a "hölgyet", mert szerintem igenis "hölgy" volt az a mocsok náczi rendőr megverte, hogy bevallja, hogy lopott, pedig nem is.
a gyerek meg egy úri gyerek, mert azért volt a pelusban a pénz, hogy ha véletlenül eltévedne, akkor tudjon egy taxit fogni, amivel haza tud menni
náczikok vagytok ti mind!!!;-)

Tapmancs 2009.06.18. 15:24:14

Ez a 30ezer valami vicc, remélem.

kill004 2009.06.18. 15:25:09

@Hetfield: Viccen kívül. Ha így haladnak a dolgok, hasonló hírekre számítok a közeljövőben.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 15:25:38

@Lenny [Cabdriver]: A kedvencem az amikor a libsik ki vannak akadva, hogy miért van az, hogy a rendőrök (akik egyébként szintén igazmondásukról híresek) egy szavát sem hiszik a cigányoknak...

@Aradebil: KöszXD
@hannibal22(A másságért a diszkrimináció ellen): "Jáj, már megint Gázsiká! Há' biztosúr higgye el, ez már amikor bennem vót' a vesémet akarta lelopni! Jáj a delva verjen meg Gázsi, tedd visszá á biztosúr pézét! Láthassa nem én vótam, nézze meg, hogy fogja! Jááááj pedig az apja olyan talpig becsületes ember!"

Feuer Frei ! 2009.06.18. 15:26:46

Hajdúhadházról azért remélem tudjátok, hogy fényes nappal is legalább két század robotzsaru kíséretében lehetne végigmenni rajta úgy, hogy ne szedjék le rólad az utolsó gatyát is, vagy netán fel ne daraboljanak.

PublicEnemy 2009.06.18. 15:28:08

Ugyebár sehova sincs leírva,hogy CIGÁNY!Mégis valahogy a szövegkörnyezetből kiderül:huszonéves anya-kihallgatáson a gyerekkel-lop-tagad-hazudik-csecsemő ruhájába rejti a"zsákmányt"-többszörös visszaeső-hazudik-hazudik.......
De ugye NINCS CIGÁNYBŰNÖZÉS!

Hannibal22 2009.06.18. 15:32:01

@TaTa86.: Ugye,ugye?Mégsem vagy te naív:))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.18. 15:40:41

ennél már csak az lett volna nagyobb pofátlanság, ha NEM tanúkénti minőségében hallgatták volna ki...

különben mit kell ezen kiakadni? 1 éve lehetett talánm, amikor az Árpád-hídon (diszkóbaleset) segített a mentésben a tűzoltósági szóvívő, és közben ellopták a szolgálati verdát...

ez egy ilyen remek ország...

Projectelf 2009.06.18. 15:42:06

Hajdúhadház itt van mellettünk, szép magyar község :)

martonx 2009.06.18. 15:43:15

Rákérdezhetek?

Svéd származású volt az elkövető?

f.m.j. 2009.06.18. 15:44:48

Szerintem meg a rendőr direkt hagyta ott a pénztárcáját, így kísértésbe hozva, kihasználva szegény kismama helyzetét, magyarán provokálta :P:P:P

Feuer Frei ! 2009.06.18. 15:46:33

@martonx:

Igen, de Finnországban élő svéd kisebbségi..

Homeoffice 2009.06.18. 15:47:50

Ez már kezd szánalmas lenni.
Lassan elérjük azt a szintet hogy bizonyos falvakra a rendőrök katonai segédlettel, golyóálló mellényben és testükhöz láncolt gépfegyverekkel mehetnek be kihozni valakit.
De várom már, hogy itt páran elhúzzanak a bús *****ba és a rendőrség újra a régi legyen.

f.m.j. 2009.06.18. 15:47:52

De emberek, ez nem túl van a 20.000 ft-os értékhatáron, a megélhetési kereten? Akkor miért nem ültetik le?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.18. 15:49:06

@Gunther: lenne tippem, hogy a rendőrség milyen haditechnikai eszköz bevetésével tegye meg mindezt... sejted, ugye? olyan 40-45 tonna környékén van a "cica" :))))

Homeoffice 2009.06.18. 15:49:41

Mert a norvégokkal szemben a 42 000 is 20 000alatti tétel

kill004 2009.06.18. 15:50:25

@fmj: Akkor is megállapíthat a bíróság pénzbírságot.

eldiablomismo 2009.06.18. 15:50:28

Na mert a rendőrállamozás, ávósozás olyan nagyon emeli a rendőrség tekintélyét és morálját, ugye? :D

Ezért tart itt az ország, mert mindig a MÁSIK a hibás :P

Empty 2009.06.18. 15:50:56

,,A gyermek Hermész addig fészkelődött, hogy kihámozta magát a pólya szoros kötéséből, és a bokáján nőtt szárnyak segítségével Thesszáliába ment, ahol Apollón csordái legeltek. A gyermeknek megtetszett a csorda, és egy Püloszhoz közeli barlangba hajtotta őket, a nyomokat pedig eltüntette, oly módon, hogy hátrafelé vezette be az 50 teheneket a barlangba, így azok fordított nyomokat hagytak maguk után. Útközben talált egy teknőst, amelyet megölt, és belsőségeit is kiszedte. A teknőspáncélra pedig ráerősítette az egyik tehén beleit. Így született meg a líra. A reggeli nap már fenn ragyogott az égen, amikor Hermész visszatért anyja mellé, és ugyanúgy bepólyálta magát. "

Feuer Frei ! 2009.06.18. 15:52:44

Ez a 20ezres határ egyébként azt jelenti, hogy ha én 19ezerért szedek össze cuccot a boltban, akkor simán kisétálhatok vele, ha az őr nem vesz észre? Vagy ha észrevesz, akkor is? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.18. 15:53:10

@kill004: mondjuk, ha több hasonló üggyel is "kapcsolatba hozták", akkor én sem értem ezt az enyhe elbírálást... biztos a kis lakatos ronaldínnyó miatt esett meg a (szőrös)szívük a döntéshozóknak...

Homeoffice 2009.06.18. 15:53:40

@Seduxen:
Bocsi srácok egy kicsit off lesz....

www.kepfeltoltes.hu/view/090616/europairventure_025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ebben óültem szombaton. lehet hogy replika meg minden de ***** jó érzés volt....

Potyoló 2009.06.18. 15:54:37

Csak egyet sajnálok: hogy ez a hölgynek látszó véglény nem Szaúd-Arábiában vagy Iránban lopott a rendőr pénztárcájából.

Geza 2009.06.18. 15:57:29

@Seduxen:
A tanúkénti kihallgatásról annyit, hogy ha valakit (hivatalosan még nem, de amúgy) gyanúsítanak, akkor a gyanúsítás hivatalos lepapírozása előtt beidézik tanúként, akkor ui. van igazmondási kötelezettsége, míg a gyanúsított nem köteles maga ellen vallani.

Azaz ha tudják, hogy pl. te tegnap délben oldalba vizelted a károlyi-szobrot, de bizonyítani nem tudják, (vagy tudják, de még a hamis tanúzást is rád akarják varrni,) akkor beidéznek tanúként, és jön a kérdés:
- Van-e tudomása arról, hogy az elmúlt héten valaki levizelt-e valamilyen szobrot vagy egyéb nyilvános köztéri tárgyat?

Ha nemmel felelsz, ők meg tudják bizonyítani, akkor már áll is a hamis vád.
Ha igennel, akkor lehet pontosítgatni:

- Van-e tudomása arról, hogy tegnap délben valaki levizelte a károlyi-szobrot?

A válasz értékelése ugyanaz, mint az előbb.

- Levizelte-e ön tegnap délben a károlyi-szobrot?

Ha igennel felelsz, akkor áll a köztisztaság megsértésétől a közösség elleni izgatáson át a fél btk, a bíró hangulata szerint.

Ha nemmel, akkor jön a kérdés, hogy konkrétan ezt tudják-e bizonyítani. Ha tudják, akkor a fentiek plusz hamis tanúzás, ha nem tudják, akkor meg jön a finomítgatás megint az utolsó igenlő válaszodtól, és megpróbálnak vagy ellentmondásba zavarni, vagy hamis állítást kihúzni belőled, vagy mégis beismertetni veled valamit.

Ronda taktika, de azért szokták alkalmazni.

George Jung 2009.06.18. 15:58:11

Az utolsó bekezdés pont olyan tré lett, hogy megérne egy külön posztot ezen a blogon.

kill004 2009.06.18. 15:58:50

@Seduxen: Bármilyen furcsa, így járt jobban. Ugyanis ha 20 alatt lett volna, akkor ugye szab. sértés, és az önkormányzat lehet, hogy nagyobb összegre bünteti. Valószínűleg az első, 20 ezer feletti ügyében "megrovásban " részesítették.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.18. 15:59:07

Alábecsülitek a rendőrt. Nem hinném, hogy véletlenül volt nála a kb. félhavi fizuja (rezsit befizetni kevés, szendvicset venni sok), szerintem direkt csapdaként tartotta a bukszában, a bukszát meg az asztalon. Várta a delikvenseket, akik élnek a lehetőséggel. Sajnos aztán a bíróság keresztbehúzta a számításait, nem példás büntetéssel ért véget az ügy. Pedig akkor a zsaru hős lenne! :)

Homeoffice 2009.06.18. 15:59:20

Jah egy kérdés.... lehet hogy én vagyok túl naiv, de egy kihallgatásra hogy vihet be valaki egy karonülő gyermeket?

Geza 2009.06.18. 15:59:58

@Gunther:
Te mázlista, nekem ilyenre nincs pénzem, pedig már a helyet is kinéztem: tank.hu

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.18. 16:00:36

@Geza: tudom, hogy ez a menet. már csak azért is, mert gyanúsítottkénti kihallgatásban - asszem - a hamis vallomásért nincs szankció...

de tudod, én ilyen végletekig jóindulatú vagyok, és ebben a konkrét esetben ilyet nem is feltételeztem...

Homeoffice 2009.06.18. 16:01:00

@Geza:
Figy nem akarom reklámozni.... egy 1000es volt egy kör... (persze utasként) és egyébként azt hiszem ez az a tank:D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.18. 16:01:36

@kill004: megnyugtatlak, hogy az önkori is csak "figyelmeztet" az első esetben. ha 2 éven belül van szabs. "priusza", akkor van pénzbírság...

Parkőr (törölt) 2009.06.18. 16:02:03

mondjuk a kemenisták ebbe a 20.000 Ftos határba fognak belebukni elég nagy %-ban.

A célt miondenki érti, a rendőrségről, meg a bíroságokról akarják levenni a terhet eddig ok,de ezzel mindenkinek kézzelfogható lett a bűnözés mert van egy csoport nevezzük őket az egyszerűség kedvéért Árpinak vagy Lalinak konzekvensen kihasználja ezt a határt.
Így gyakorlatilag az amugy is lopós társaságot még fel is bátorították. Gratula:)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 16:11:23

@Gunther: Lehet hogy átváltották svájci frankra, aztán vissza forintra, és ezt addig ismételték amíg 42.000 értéke pont 19.997 forint lett.

Homeoffice 2009.06.18. 16:14:14

@TaTa86.:
Én azt nem értem hogy ezeknek a gyermekeit miért nem lehet elvetetni.
Túl radikális gondolatok ezek?

kill004 2009.06.18. 16:25:16

@Seduxen: Már ahol. Gyakorlatban úgy szokott lenni, hogy "figyelembe véve, hogy az elmúlt két évben nem volt hasonló cselekménye ezért xxx ft pénzbírságra büntetjük." Tehát egy 20-asra büntetik 50 helyett. De, gondolom önkormányzata válogatja.

anarcho78 2009.06.18. 16:37:07

és vajon miből fizeti be?

Hannibal22 2009.06.18. 16:40:50

@Gunther: "Túl radikális gondolatok ezek?" MÉG igen...

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2009.06.18. 16:42:31

@PublicEnemy: nincs a fenet! szerinted mirol szol a blogom? Nem birom napi szinten karban tartani! elutazok valahova egy hetre, aztan kesz. le is huzhatom azt a tomerdek cikket, ami nincsen....

Potyoló 2009.06.18. 16:43:20

Hammár vastagbőr és cigányok.

Mai cikk az indexen: beköltözött egy kupac délsvéd vendégmunkás a lakópark mellé, háziállatokkal és a szokásos moslék zenével.
index.hu/belfold/budapest/2009/06/18/az_uj_beruhazok_erkeztek_tragyaszaggal_a_lakoparkok_koze/

A cikk legérdekesebb bekezdése ez:
"Az ügyvéd kijelentette, nem jogosult a vevő megnevezésére, azt viszont elárulta, hogy a vállalkozás sem kizárólag saját tőkéből, hanem "etnikai kisebbségeknek nyújtott állami támogatással kiegészítve" kívánja finanszírozni a költségeket."

WTF???

kenájkikit 2009.06.18. 16:44:09

Halál felesleges volt megbüntetni, befizetni nyilván nem fogja, ha rögtön letöltendőre itélik a börtönben is ugye az adófizetők pénzéből eszik- iszik, de amúgy sztem a pénzbírság bizonyos esteben vagy közmunkára vagy börtönbüntetésre "váltható", szal jóeséllyel ő mondjuk elmegy közmunkára, ami kb annyit jelent, hogy reggel megjelenik adott helyen felírják a jelenlétire és már ott sincs. Norvégoknak mindent szabad.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.18. 16:44:17

Amúgy az milyen már, hogy nincs az irodában nyomtató, csak a közös a folyosón, mint a koleszos hűtő?

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.18. 16:45:59

@laspalmas:

Én voltam egyszer a 2. kerültei kapitánységon a Rózsadombon ... szerinem 89-ben ott megállt az idő.

Lift nem működött.
A PC valami Pentium 1-es lehetett mert vagy 5 percig bootolt be ... alig bírt nyomtatni ...

Parkőr (törölt) 2009.06.18. 16:48:43

@laspalmas:

nem tudom, hogy a rendőrségen hogyanműködik
, de a nagyobb cégeknél már régen központi nyomtatók működnek a folyosókon/ közös nyomtatós helységekben.

Költséghatékonyabb, mint sok pici nyomtató, ezzel nincs is semmi baj, mert tényleg hatékonyabb,és az enyéni kódok használata visszaszorítja a magáncélú nyomtatást.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.18. 16:51:35

@Gunther: Túl sok amerikai krimit nézel. Nem úgy néz ki a kihallgatás, hogy három nagydarab, ingujjra vetkőzött, pisztolytáskás pasas üvöltözik valakivel a bazi nagy kétoldalú tükör előtt, hogy TUDOM, HOGY BESZÉLSZ MAGYARUL, TE SZARHÁZI, HOL A PÉNZ?
Inkább egy papírokkal zsúfolt, 80-as években bútorozott, iskolazöld falú kopottas irodában egy fásult, gyűrött ingű rendőr beszélget a gyanúsítottal szép nyugodtan.
Nézz több Lindát és kevesebb Helyszínelőket :) Bár, inkább ne :)

Parkőr (törölt) 2009.06.18. 16:53:59

@Potyoló:

ebben azt sem értem, hogy az önkörmányzat szabályozza a területi besorolásokat, pl belterületen nem lehet haszonállatokat tartani.
ha meg megpróbálják rájuk lehet ugrasztani a tisztiorvostól kezve az antszig mindenkit.

+ az önkormányzat büntethet(ne) minden nap.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.18. 16:54:24

@zero: Hozzánk szoktak járni rendőrök (a gyárba, nem haza :) Hoznak mindenféle adatokat. Floppyn. Több hétbe tellt keríteni USB-s FDD-ket, hogy el lehessen olvasni őket :)

eldiablomismo 2009.06.18. 16:56:29

@laspalmas: De lehet, hogy délelőtt bejárta a szolgálati útvonalát, és onnan volt a pénz.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.06.18. 17:05:13

TESTI FENYTÉST!

ezeknek nincs vesztenivalójuk.
semmi más nem nem okoz számukra sem joghátrányt sem fenyegetettséget.

jozicsenko 2009.06.18. 17:17:55

és csodálkoznak Libe'álisék, hogy a jobbik és a csendőrség ötlete 14% ot hozott

csak igy tovább elvtársak, lesz még lejjebb, a jobbiknak lesz még feljebb, a végén kapnak 1/3ot, az elvtársak meg valahol 10% alatt agyalhatnak, hogy megérte a cigányok szavazatáért egy országot elveszíteni...

Kartal (rezervált) 2009.06.18. 17:23:30

Kultúra: kuruc.info/r/7/42248/

"A hölgy még ezután is tagadott, azt állította, hogy nem tudja hogyan került oda pénz..." - na ezért kérdeztem tegnap, hogy ki az a barom, aki még hisz egy cigánynak???

@Parkőr: egy rendőrségnél dolgozó haver mesélte, hogy ott is így működik a dolog, csak azzal a különbséggel, hogy nincs pénz tonerre és papírra...

PublicEnemy 2009.06.18. 17:27:47

@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: Ez amolyan költői kérdés/kinyilatkoztatás volt! :)

Szerintem akkoris ártatlan!
Nekem is volt már olyan,hogy egy átmulatott éjszaka után másnap,amikor mostam a nadrágom,találtam pénzt a zsebében....pedig megesküdtem volna,hogy mindet elittam.Ezek a forintok márcsak ilyenek....

Hiszia Piszi 2009.06.18. 17:36:10

Ne reménykedj zero!Az utolsó bekezdésben felsoroltak kemény magja soha a büdös életben nem fogja belátni,hogy bármit is be kéne látnia!

Csillagszemű Juhász 2009.06.18. 17:40:55

Mi a cél ezzel a politikával? Kikiáltani rasszistának az országot, amit egyre kevesebben hisznek el. Lendvai I. mondta, hogy a Jobbik valós problémákra ad gyilkos választ. Ők meg nem adnak semmilyent, csak ködösítenek. A végtelenségig nem lehet hülyének nézni egy országot. És most is mit csinálnak? Egymásra kenik, kinek a hibája a Jobbik megerősödése. Vicc.

kyncza 2009.06.18. 17:48:41

fodor gabriella még most is azt szajkózza, h nem engedhetik meg a jobbik erősödését!! Komolyan mondom, úgy felrúgdosnám azt a szarházit, h nem esne le, dekázásban jó vagyok...

Igenis csendőrség kell ide, nem tutyimutyi rendőrök (tisztelet a kivételnek). Érdekes, ha az illegitim kormány ellen tüntet szerencsétlen magyar, akkor mindjárt van 200 hústorony ütni, vágni! Másiktól meg elveszik a fegyverét...az eszem megáll. Minek akkor a rendőrnek fegyver?? legyen mit elvenni? tök felesleges, ha 1x használja, rögtön azt nézik, jogos e.

Ezt a cigány ribancot is pofán kellett volna baszni, vagy gyomorszájon, úgyis egyedül volt bent, nincs tanú, megb..szhatja.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 17:55:16

@kyncza: "Igenis csendőrség kell ide, nem tutyimutyi rendőrök"
Igazából én támogatom a csendőrséget, de ezt nem értem. Hogy gondoltad a felállítását? Nyitsz egy időkaput 1940-be és elkérsz néhány fölöslegeset, vagy mi?
A rendőrök sajnos tutyimutyik. Az egyik fele vasággyal 60 kiló, a másik fele idegbeteg állat, és a normálisak kisebbséget alkotnak. De honnan lesznek jó csendőrök? (Mert azért azt bevallhatod, hogy a gárdisták sem egytől egyig Schwarciba oltott Chuck Norrisok Songokuval keresztezve...)

kyncza 2009.06.18. 18:19:53

@TaTa86.: hehehe...nem bizony, sajnos vannak 50kg Gárdisták is! De a szívük a helyén van! Voltam pár demonstráción már, azért vannak a bajtársak között elszántak, és megfelelő testalkatúak is!

Nyílván kellene fizikai felmérés, és egy pszichológiai vizsgálat, hogy lehetőleg a kikérdezést ne vállról indítható rakétával kezdje :)

Vagy leváltani a korrupt, megalkuvó rendőri vezetést, és visszaadni a megtépázott jogait az utcai rendőröknek, akiknek a nevében benn van: REND-ŐR

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.18. 18:26:13

@kyncza: Tényleg a Hermann Istvánt kivágtátok már a soraitokból?

Parkőr (törölt) 2009.06.18. 18:43:20

@Kartal (reloaded):

Hát a semmit a legkönnyebb optimalizálni:(

kyncza 2009.06.18. 18:51:06

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": nem tudom, én a vas-megyei szakaszban vagyok, nem tudok kizárásról. Szvsz. ha országot, rendőrséget, önkormányzatot lehet vezetni büntett előélettel, akkor az miért lenne mindjárt kizáró ok, h valaki a Gárda tagja legyen. Nem mindenkinek haverja a közt. elnök, hogy kegyelmet adjon...

Hannibal22 2009.06.18. 18:56:16

@-Goldman-: "a sértett kislány egy Nagy-Magyarországgal díszített pulóvert viselt a veréskor, de az elöljáró szerint a támadók szellemi képességei kizárják, hogy értették volna annak jelentését."
Ez nagyon jó:))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.18. 19:01:34

@kyncza: Ez kezzős mérce, te is tudod...:/

Az az ember egy minősíthetetlen, erőszakos tróger. Nyilván nem lehet mindenkit nagyítóval vizsgálni, de ez erős. Na mindegy, ne offoljunk...bekkeljünk! Már kevesebb mint egy év!:DD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 19:04:52

@Seduxen:

Mit akarsz, 2 éve a Széna térnél az egyik rendőr vitte el a pénzes szatyrot, miután lelőtték a túszejtő bankrablót.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 19:12:28

@laspalmas:

Ez Budapesten is így van néhol. Például a II. kerületben nekem kellett kézzel lemásolnom a saját bejelentésemet, mert éppen nem működött a fénymásoló.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 19:13:03

@zero:

Hehe, szerintem ugyanarról beszélünk.:)

Roxvox 2009.06.18. 19:15:20

@Gunther:
Szegény norvégok nem is sejtik, hogy Magyarországon mennyi honfitársuk él. :D

ketroot 2009.06.18. 19:17:34

A 42.000 az már több, mint 20.000, ha lehet érteni mire gondolok. Erre megbüntetik 30.000-re. Ez az ország Tajgetosz-pozitív.

Roxvox 2009.06.18. 19:20:17

@anarcho78: "és vajon miből fizeti be?"
A következőből.:))

ketroot 2009.06.18. 19:21:23

Ja egyébként, amikor anno rendészetis voltam, voltak valós szitun alapuló "okató" filmek, amik bizonyos szituációkat mutattak. Az egyik az volt, amikor a járőrök igazoltattak két cigányasszonyt, akik kisgyerekkel voltak az ölükben. Ugyanez volt a taktika. Ott is sivítottak, hogy mit képzelnek a rendőrök, hogy azt feltételezik, hogy a pulyánál van a szajré. Nem nehéz elképzelni, hogy végülis ott volt-e...

ketroot 2009.06.18. 19:31:09

@laspalmas:

Szegeden sem jobb a helyzet!:D Egy emelettel feljebb meg az egyik nyomozó nem tudta, hogy most melyik nyomtató nyomtatja a jegyzőkönyvemet!

Zigi 2009.06.18. 19:55:12

Egy kis időutazásra hívok mindenkit.Az időpont a 20.század első fele, mondjuk legyen 1935.A helyszín ugyanaz, a hajdúhadházi csendőrőrs kihallgatószobája.A szereplők Oláh Aranka gyanúsított Kálmán nevű fél éves rajkójával és Kovács János őrmester a helyi csendőrőrs alkalmazottja. A cselekmény: Kovács őrmester elhagyja a szobát, hogy elszívjon egy cigarettát az udvaron, visszatérve észleli, hogy tárcájából hiányzik 150 pengő. A kérdés:Vajon szerintetek eljutott volna-e ez az ügy bármilyen bíróság elé? Na kérem, ide kellene visszatérni.

2009.06.18. 20:00:23

Azé' ez milyen rendőr???? Szemét a csaj, látni kellett volna, a szeme se áll jól!! Remélem jól megverték hatósági tanúk nélkül és nem látható helyeken...száradjon le a keze ennek a cédának....

gixer 2009.06.18. 20:11:56

@laspalmas:
Bocs, hogy belevau, de sajnos elsőkézből van tapasztalatom a központi nyomtatókkal. Valamelyik "hozzáértő" kitalálta, hogy milyen költséghatékony a központi nyomtató és szépen leépítették az irodai nyomtatókat. Az előadónak állandóan ki kell rohangálni, ha egyedül van az irodában áthívni a kollégát, ugyan jönne már át vigyázni a delikvensre amíg kiugrik a papírokért. Van ahol ezt megfejelték azzal, hogy külön kihallgatóhelységelket (egyszemélyes) alakítottak ki. Belegondoltam a helyzetbe 50 kilós kollegina szembesít két kan cig ... svédet, kap egy nagy maflást, mi a jó életet tud csinálni. Amikor megkérdeztem, azt mondták, de hát be van kamerázva a szoba. Na ja, büdös pofon után sokra megy vele...

kyncza 2009.06.18. 20:15:36

@Zigi: persze, hogy el! csak kicsit máshogy: Tisztelt Bíróság! Ezt a nőt találtuk összeverve a csendőrőrs bejárata előtt, és összevérezte az egyes, és kettes lépcsőfokot! Kérem példás büntetés kiszabását, és mellékbüntetésként a lépcső újabetonozását! :)

Horizont 2009.06.18. 20:19:12

A rendőrök tekintélye nem a testsúlyuktól függ! Elveszítették az elmúlt 20 év alatt, és erről egyáltalán nem ők tehetnek. A mindenkori hatalom mindig lefaragott belőle egy karéjnyit. És megszabadult a szakembereitől!!
A cigány lop az áruházban, lop az erdőben, lop a rendőrségen (??), a magyar tegnapig a 38. bankrablást hajtotta végre, benzinkútnál fizetés nélkül elmegy, a jegybankelnöke eltüntet 900 milliót, a Centrum parkolócég eltüntet 1 milliárdot, a képviselők lenyúlnak MINDENT, Sas Józsi nem fizet be 19 millió adót, azt hitte nem kell (!!) és lehetne mondani reggelig....
Csodálkozik bárki is, hogy ez van??

GatyaPityu 2009.06.18. 20:25:35

Ehhez értenek igazán a cigányok. Lopni, és hazudni. Ez megy nekik...

Parkőr (törölt) 2009.06.18. 20:25:50

@gixer:
aközponti nyomtatók mindenhol kb 50% megtakarítást jelentenek.

nyilván a speciális munkahelyeknél lehet nem volt indokolt a központi erőforrás.
a munkahelyi vezetőnek jogában kell állnia , hogy visszahelyezze a nyomtatókat ilyen esetben.

naavii 2009.06.18. 20:27:20

"A rendőrségen (!), a rendőrtől (!) tanukihallgatás alatt (!) lopni, majd tagadni az egészet,
ez kész ... ilyen ország nincs is, vazze ..."

Már hogyne lenne, vazze! Ha gyanúsítotti kihallgatáson lett volna, az még durvább.

Mekkora szopás tett volna a zsarunak, ha nincs nála ennyi zsé, csak egy tízezres. A büdös életbe' rá nem jön, hogy lenyúlták, az ork meg azóta is röhögne a markába.

gixer 2009.06.18. 20:30:53

@Parkőr:
Ezeken a helyeken a munkahelyi vezető teljesen mindegy mit mond, vagy mi lenne az ésszerű.
A vízfej dönt és másnak kuss....

Parkőr (törölt) 2009.06.18. 20:38:06

@gixer:

hülyeség ellen nincs védekezés.
már csak 1 év vigasztaljon ez:)

Az EREDETI 2009.06.18. 20:41:55

minek kell egy akármilyen gyanúsítottat irodában a személyes cuccai között kihallgatni? Úgy értem miért pont ott?

gixer 2009.06.18. 20:47:58

@Az EREDETI:
Hogy visszaidézzek, mert nem a Helyszínelőkben vagyunk, a jó magyar valóságban...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.18. 20:49:13

42 rugó optimális esetben két 20ezres, meg egy 2ezres. Ezek hiányát tapintás alapján a büdös életben nem vette volna észre a rendőr. Gyanús nekem, hogy 42 db ezres volt nála. Vagy tényleg meg akarta szívatni a nőt...

Horizont 2009.06.18. 21:01:16

@laspalmas: vagy lehet, hogy 210 db papír 200-as:)

kyncza 2009.06.18. 21:08:59

@Horizont: vagy egy zacskó fém százas :)

kyncza 2009.06.18. 21:09:54

@kyncza: bazz...eltűnt egy zacskó!!! meg egy nő is, karján egy gyerekkel!! állítsák meeeeeeeeeg!! :)

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.18. 21:14:39

@Zigi:
Oh, ye good old times...
Szívből remélem lesz még olyan csúnya világ a tetvesekre, mit akkor. Kis arbeitslager is belefér, legalább törlesztenek a társadalomnak :)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 21:20:53

@laspalmas: Egyébként ez lehetséges. Viszont akkor meg jól tette. Gondolom volt valami buli amiben a nő is benne volt. Csak mint ilyenkor szokásos, 2 embert kivesznek a 20ból, annak adnak 3 hónap felfüggesztettet, és kész. Nem éppen jogállamhoz méltó trükk, de hát ki beszél itt már jogállamról?
Tanulság: ne lopd meg a téged kihallgató rendőrt...

Tilcsák Bea (törölt) 2009.06.18. 21:21:23

na ez a rendőr is nyitva hagyhatja az ablakot éjszakára....
norvég gyanúsított előtt otthagyani a tárcáját a pikéten...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.06.18. 21:41:46

Hagyjuk már ezt a csendőrséget, tök mindegy hogy mi a neve, ha nincs tekintélye, vagy azt gondoljátok hogy ha darutollas kalapot nyomnak a fejébe akkor délceg magabiztos terminátorrá válik az aki most összeszarja magát?? Nem a neve vagy a ruhája teszi a rendőrt hanem képzése, képessége, mint bármelyik szakmánál.

Az EREDETI 2009.06.18. 21:48:23

@gixer: ezt mindjárt gondoltam, de számomra mégse magyarázat.

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.06.18. 21:50:51

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Ettől eltekintve azt hiszem kijelenthetjük, hogy a darutollas csendőr egyszerűen MENŐ. :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.06.18. 22:19:28

@laspalmas:

Nem mindegy?

Ha bemész a rendőrségre, és előtted van egy halom tízezres, elteszed? :))

eszkep 2009.06.18. 23:16:49

Ezt a 30000-et én sem értem... Ez nem szabálysértés, bűncselekmény!

csviktor 2009.06.19. 00:41:39

@eszkep:
orosz megoldás: az asszonyt tolószékbe verik, a gyereket árvaházba teszik, majd kimennek a putriba, és mindenkit, aki már lábon tud járni tolószékbe verik

amerikai megoldás: feljelentés->gyorsított eljárás->börtön sok-sok évre

magyar megoldás:
Bíró1: -Te Feri, nem bűncselekmény ez?
Bíró2: -De, csak ha lecsukjuk, akkor mi vagyunk a rasszisták.
Bíró1: -Hát jó, zavard el a picsába, úgyis kapott 30 ropis büntit.
Bíró2: -Na fiatalasszony. lehet menni, a csekket majd küldik a címére. De fizesse be ám, mert ha nem kamatostul letiltatjuk a fizetéséből. Ha nincs fizetése, akkor a férjééből.
Szőke norvég fiatalasszony: -Dehán nincsen nékünk pínzünk kéremalássan tábornok úr! Szegínek vagyunk, alig tudunk megílni a 12 purdéval. Alíg kapunk valamin segílyt csak.
Bíró1: -Az ott a sarokban nem a maga férje? Igen, az, akinek olyan karvastagságú aranyláncok vannak a nyakában.
Szőke norvég fiatalasszony: -Dehán őtözködni csak köll, nem?

f.m.j. 2009.06.19. 05:52:57

index.hu/gazdasag/magyar/2009/06/19/oriaspanama_vagy_eluszott_lehetoseg_az_mvm-ugy/?rnd=677

Ebből poszt lesz... :)

Egyébként ki ne hitte el, hogy nagy gazemberség búvik meg ottan? Na ugye, hogy ugye?

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.19. 09:17:34

@fmj: 30milla 3 évnyi keresetkiesésért? Akkó legyen szíves már bemutatni, hol dolgozik. Ekora segílykét azé' nem kap, még 80 unokával sem. Bár, ki tudja.

picur3ka 2009.06.19. 13:10:45

Csak azoknak, akik ketelkedtek az o letezeseben:

Cigány Kisebbségi Önkormányzat

Cím:Tüzér u. 2-4.
Telefon:42/407-471
Elnök:
Balogh Artúr

www.nyiregyhaza.hu/index.php/oenkormanyzat/82-cigany-kisebbsegi-oenkormanyzat

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.19. 20:30:57

@TaTa86.:

Tőlem zsinóros mentéje és dolmánya is lehet - jobban néz ki a mostani rendőregyenruhánál -, nem ezen múlik a dolog, hanem azon, hogy a rendőrtől nem lehet elvenni a fegyvert, a rendőr nem 160 centis kis seggdugasz, a rendőr ismeri a jogait és kötelességeit, a rendőr nem jogsértő, a rendőr nem korrumpálható, a rendőr nem fosik be a cigányoktól, és még sorolhatnám... Ezen egy elnevezés vagy az egyenruha egyáltalán nem változtat, csak az állomány és annak a hozzáállása/jogai.

Hannibal22 2009.06.19. 20:36:48

@Mj: A rendőr nem szivat fogyatékosokat->nem áll egy retardált 8éves szintjén humorát tekintve

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.19. 20:49:20

@fmj:

"„testszerte barnás árnyalatú kültakaró"

Az igen.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.06.19. 20:52:13

@hannibal22(A kettétört gumibot):

Mondom satöbbi.:) Engem csak azért nem szívatott meg egy Kolompár Orbán méretű hímnemű egyed (cirka 35 centivel voltam magasabb nála nő létemre), mert inkább elmentem egy másik borozóba, és nem voltam kíváncsi a balhéra.:) Apropó borozás, várnak a cimborák, úgyhogy további szép estét!:)

vadasmarha balra 2009.06.19. 23:20:45

Egy ilyen szétrohadt társadalomban, mint amelyben van szerencsénk tengődni, kötve hiszem, hogy bárki is kijelenthetné, hogy a legpofátlanabb, HOGY ENNÉL LEJJEBB MÁR NINCS! Van sajnos! Van és nem látni, hogy mikor, meg ki lesz, vagy mi lesz a lejtmenet végén.

tokmányos 2009.06.19. 23:29:57

Ezt nem a Blikk írta ? Haon.hu!!??? Menjetek már a p.csába.Unatkoztok ,hogy legyen miről kommmmentezni.Ha megtörtént,és így ,ezt nem propagálhatta a KILÓS! Amúgy ilyesmi megtörténhet ,mert okos rendőreink vannak.Ha a mese igaz tuti,hogy csali lóvé volt.A tetves cigány ribancot behúzták a csőbe.Lehet,hogy pont még egy felderített ügy kellett abban a hónapban ,hogy a főnök megkapja a prémiumát!!!!!!! ?????????????????????

picur3ka 2009.06.20. 13:45:13

@laspalmas:

Ah, csak egy nevrokon tehat. Tudtam, hogy lattam rola fenykepet, de nem emlekeztem, hol is. Szep munka. Szerintem valos az urge.

mildi 2009.06.21. 10:04:30

bazz, tárcát, telefont olyan irodában, ahová civilek is bemehetnek, nem hagyunk elöl az asztalon! pláne a rendőrségen kihallgatóként is működő irodában...azért oda nem elsőbálozó szűzleányokat szoktak bekéretni...

is 2009.06.21. 13:34:42

hát bizony. nem kellett volna az MSZP-nek 2006 őszétől hónapokon át a 'RENDŐRÁLLAM", "BARBÁR RENDŐRÖK" és hasonlókat egyfolytában nyomatni. ha én rendőr lettem volna, biztosan elvesztem a maradék tekintélyem is, még magam előtt is.

zero, nem lehet, hogy egy töksötét cigány egyéni hülyeségébe már megint a kormányt meg a világmindenséget akarod belekeverni? tudod Te mi az, hogy a dolgokat a helyükön kezelni? legközelebb, ha egy 3 éves gyerek megbotlik a saját lábában, elesik, beveri a fejét, azért is a kormány lesz a hibás?

derelyegrádi szellem 2009.06.22. 12:00:06

@is:

"hát bizony. nem kellett volna az MSZP-nek 2006 őszétől hónapokon át a 'RENDŐRÁLLAM", "BARBÁR RENDŐRÖK" és hasonlókat egyfolytában nyomatni. ha én rendőr lettem volna, biztosan elvesztem a maradék tekintélyem is, még magam előtt is."

1./Nagyon kifinomult irónia, gatula hozzá.

2./ Talán nem kellett volna a 2006-ban kormányon lévő FIDESZnek a rendőröket (maszkban, viperával, azonosító nélkül, így nyilvánvalóan előre készülve erre) politikai ellendfeinek elhallgattasása érdekében békés alkotmányos jogait gyakorló tömeg ellen keretlegényi minőségben bevetni, illetve maguknak a redőröknek eközben súlyos bűncslekméyneket elkövetni, példakánt egy pár. Bántalmazás hivatalos eljárásban+súyos esetleg maradandó fogyatésosságot okozó testi sértéseket elkövetni.

Majd ezt követeőn a rendőrkapitánynak a nagy nyilvánosság előtt össze-vissza hazudoznia, majd még ki is tüntetni ezért. Egy bűnvádi eljárás helyett.

Bár szerintem idővel az utóbbi is meglesz. :-)
Meg nem kéne rendőrnek szolgálat (helyszínelés)közben egy bankban lopnia, meg sorolhatnám.

"legközelebb, ha egy 3 éves gyerek megbotlik a saját lábában, elesik, beveri a fejét, azért is a kormány lesz a hibás?"

Ezt nem tudom, de abban biztos van némi szerepe, hogy te ilyen szinten ragadtál meg, alapvető dolgokat sem vagy képes átlátni, felfogni.

nyílméregbéka 2009.06.23. 14:01:10

Csak most látom ezt a hírt.
Hát kérem! Amikor egy norvég felháborodik, hogy miért fogom meg a táskámat két kézzel, ha a közelbe jön: az ilyenek miatt ,mint a cikkben szereplő.
Még az lett volna az igazán szép, ha az enyveskezű rokonai is begyünnek "rendet csinálni"; akkor most leírhatnám, hogy vajon a hajdúhadházi rendőrségen dolgozó emberek ezek után melyik pártra szavaztak az EP-választáson? (Nyilván több ilyen lopás is előfordul ott.) - Aztán persze megy az össznépi sikoltozás, hogy: Te teremtő úristen a mennyekben!! előretörnek a szélsőségesek! jesszusom, milyen szélsőséges népek élnek itt!

Plutonic 2009.06.23. 16:32:49

Bármennyire is pofátlan, de ezen felsírtam a röhögéstől! :)
Hol volt az a határ, amit ezek átléptek?
Beszarok!
Bárki is volt a picsa, sittre vel és nem 30 rugóra büntetni 42 lenyúlása miatt.....

süti beállítások módosítása