Skip to content


       Szűrés lista

Adakozzon a Fidesz is!

Egyre szánalmasabb ez a krízisalap körüli hercehurca, de az MSZP nem veszi, vagy nem akarja ezt észrevenni.

Felcsuti Péter, a Bankszövetség elnöke, a Raiffeisen vezérigazgatója konkrétan azt mondta, hogy ez szép példája a populizmusnak, nagyon nehéz a helyén értékelni. "Azt, hogy egy egymilliárd forintos alappal akármit is lehet kezdeni, nevetségesnek tartom. Ez nem egy komoly felvetés." Meg is kapta a magáét Tóbiás Józseftől...

Juhászné ("közokirat-hamisítás") Lévai Katalin is bevetette magát, hátha rá hallgatni fognak: a joghurtakciók mintájára azt javasolta, hogy minden bankkártyás művelet után egy forintot fizessenek be a bankok az alapba.

Ha azt mondom, hogy válaszra sem méltatták, akkor finoman fogalmazok...

Persze egyértelmű, hogy a bankok irigyek és nagyképűek, ez a nyilatkozatokból is remekül lejön (az OTP nem is válaszolt a befizetést firtató kérdésre, az utóbbi időben több magyar céget tönkrevágó CIB-nek meg volt pofája azt mondani, hogy nem keresték meg őket a témában), de azért Felcsuti eltalálta a lényeget.

Nem sok mindenre lesz jó az az egyszeri, 20-50, esetleg 100 ezer forintos segély, amit a krízisalapból kapnak majd a rászorulók. Egy kis élelmiszer meg az elmaradt villanyszámla kijön belőle, de mi lesz a következő hónapban? És azután? Ami biztos, hogy 2010 tavaszán mi lesz: a most megsegélyezettek emlékezni fognak, hogy ők az MSZP-től pénzt kaptak, tízezreket!

Hisz' az MSZP elnökségének tagjai befizették egyhavi parlamenti fizujukat, és gyűjteni fognak a július 4-i kongresszuson is. A miniszterek is felajánlották egyhavi fizetésüket, Bajnai is ide utalja a fizetését, de a Fidesz még egy vasat sem adott!

Sőt, lefikázták az ötletet:

"Mind a Gyurcsány Ferenc volt, mind pedig a Bajnai Gordon jelenlegi miniszterelnök által elrendelt PR-akció arról szól, hogy csökkenteni kell az állami cégvezetők "valóban pofátlanul magas fizetését", azonban mindkettő pótcselekvés: az országot és a költségvetést ugyanis ilyen akciókkal nem lehet rendbe tenni - mondta sajtótájékoztatóján Koszorús László. "

Török Zsolt, az ifjúszoci mintapéldánya vállalta a feladatot, hogy kiröhögteti magát:

"A magyar társadalom joggal várja el, hogy a fideszes parlamenti képviselők, az önkormányzatok fideszes vezetői és a fideszes tulajdonú cégvezetők is felajánlják jutalmuk és jövedelmük egy részét a krízisalapba"

Ezek tényleg teljesen megőrültek? Fideszes tulajdonú cégvezetők? WTF?

Szegény Rejtő Jenő sajnálhatja, hogy meghalt, most írná a legjobb könyveit...

Címkék: mszp abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr201206657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.06.25. 13:11:13

Ezek tényleg ilyen hülyék?

eszkep 2009.06.25. 13:12:33

Az sem gyenge, hogy az MSZP honlapján milyen kérdésről szavaztatnak:

"Több fideszes vezetésű településen létezik ingatlan típusú adó. Ön szerint miért nem törölték még el?"

Akit minimálisan is tájékozott, az tudhatja, hogy több mint egy hónappal ezetlőtt már cáfolták ezt az infantilis hülyeséget még az Index-en is. Na de az MSZP csak a hülyítésből él már csak...

purga · http://horrormirror.blog.hu 2009.06.25. 13:15:51

képzelem, ahogy berontanak egy-egy kisebb céghez a kommandósok és "állj! kiderítettük, h maga a fideszre szavazott az EP választáson, azonnali hatállyal tessék utalni az államnak a jövedelmének a 40%-at, plussz késlekedési kamatot!!"
de miért állnak meg a cégvezetőknél? a sok rohadt náci, aki a jobboldalra szavazott, mind fizessen! na meg az is, aki nem ment szavazni, ezzel sem támogatva a baloldalt (baloldal értsd=mszp)!
mszp párttagságival fel van mentve a fizetés alól, ja és ha cigány kisebbségi az illető, kivéve, ha fideszes a mocskos nácija

derelyegrádi szellem 2009.06.25. 13:17:01

@pógárjenő:

ezt hamar eldöntötted, elég volt hozzá 50 mp. Sok időt a felkészülésre nem adtál. :-)

eszkep 2009.06.25. 13:17:43

Ilyen a mesében nincs... Hét év szocialista kormányzás csődbe vitte az országot, gazdaségélénkítés helyett, meg az ellenzéktől várják el, hogy finanszírozza a PR-akciójukat.
Belegondolni is rossz, milyen alacsony IQ kell ahhoz, hogy valaki képes legyen a szocikra szavazni...

eszkep 2009.06.25. 13:22:30

Szerintem ideje lenne bevezetni, hogy minden NEM cigány származású magyar állampolgár adózzon minden egyes gyerek eután, hisz egyrészt potencionális fasiszta lesz a gyerek mire felnő, másrész ebből lehetne fizetni a társadalom egyre nagyobb hányadát kitevő cigány segélyezettekknek, rokkantaknak a "havi fixet"

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.25. 13:23:50

Haggyátok má' Török Zsóttit, neki felgyújtották a hazáját...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.06.25. 13:29:40

Tessék, ebből is látszik, hogy a sok náci eltitkolja a keresetét! Nem úgy mint Simor András, vagy Bajnai Gordon!

www.hirado.hu/Hirek/2009/06/25/13/Oszko_a_tervezettnel_nagyobb_mertekben_csokken_az_adobevetel.aspx

Ivanhoe 2009.06.25. 13:29:58

@Slanger: Sajnos ilyen hülyék. Sztem ezeket a pártkongresszuson külön a hülyeségre kondicionálják. Nekem ebből a krízisalap baromságból az jött le, hogy megint másra akarják kenni a felelősséget. Az emberek joggal gondolhatják azt, hogy aki fizet bele az lelkifurdalást érez amiatt, hogy segített tönkretenni az országot (akár részt vett benne akár nem), ezt pedig senki nem fogja felvállalni akinek van egy kis esze. Az MSZP-től már megszoktam, hogy manipulatív, biztos vannak olyanok akikkel elhitetik (emlékszem olyanra amikor a sima melósokat hibáztatták az ország tönkre tételéért). Egyébként ezeknél nincs vmi kötelező elmeorvosi vizsgálat (pszichológiai alkalmasság vagy mi) mint a rendőrségnél, katonaságnál? Gondolom nincs, mindről kiderülne, hogy alkalmatlan a posztjára.

derelyegrádi szellem 2009.06.25. 13:32:48

Azon töprengek kik lehetnek azok a "fideszes tulajdonú cégvezetők"?

rolika 2009.06.25. 13:46:31

@derelyegrádi szellem: Én meg azon, hogy mit is akart mondani ezzel ez a szerencsétlen, de nem bírok rájönni :-)))

Megélhetési rasszista 2009.06.25. 13:47:56

@Ivanhoe: És az a félelmetes, hogy biztosan lesz olyan ember, aki úgy érzi, ez így van rendjén. Hogy 20-30 ledolgozott év után azért, mert több hibás döntés ide juttatta a gazdaságot, neki az lesz a megélhetés, hogy tartja a markát az alamizsnaalapból. Nem az, hogy esetleg NE az MSZP-re szavazzon, nem az, hogy esetleg átképezze magát vájárból pl. kőművessé hanem az, hogy árgus fülekkel hallgassa, hogy ki mennyit adott vagy nem adott a krízisalapba.
Újra be kellene vezetni már azt a cenzust.

SirBors · http://kisby.blog.hu/ 2009.06.25. 13:49:05

Én azon töprengek hogy engem mikor szólít fel Török hogy ugyan az ösztöndíjam felét utaljam már át a krízisalapba.
Idióták.

rolika 2009.06.25. 13:53:27

Egyébként ezt az egész "dobjon-össze-sok-ember-pénzt"-dolgot el kellene végre felejteni, mert egyetlen hozadékát látom: egy csomó ember sokkal jobban él belőle, mint azt megérdemelné. Ez a baloldali progresszió, másra nem jó.

öööö...izé 2009.06.25. 13:54:20

@rolika: @derelyegrádi szellem:

ehh...hát azokra a cégvezetőkre gondol, akiknek van fideszes tulajdona (pl fideszes toll, fideszes lufi vagy fideszes hűtőműgnes)

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.06.25. 14:06:20

@pógárjenő:
ez nem vicc ám! a CO2 kvótánkból fingod el a pénzt.
egyébként pl a főtáv már ilyennel akar operálni...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.06.25. 14:13:09

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

mert ennyire csonthülyének nézik az embereket, hogy a "zárt rendszer" jellegű modellt rajzolják fel. mert ugye ott van 1 egységnyi adóköteles bevétel, és mindegy, hogy mennyit vesznek ki, az változatlan marad. persze.

mintha a cafeteria-t nem szüntetné meg néhány munkaadó azonnali hatállyal, vagy mintha a népek ugyanannyira vennék az 5%-kal (és az árfolyamkülönbözettől) drágább holmikat, mint régen.

kyncza 2009.06.25. 14:18:15

1. készülnek a későbbi választásokra:

"Rájuk szavazok, az M...S...Z...valami betű vót még ott C....F...vagy P. Ők a jók, mer' adtak pízt jáccani a gépbe', mindegyik kormánfőő adta a fizetését, bezzek a jobb...jobb...y...k vagy mifene csak árpád-sávos helikoptereket kűdött ránk..."

:)

TristanSXT 2009.06.25. 14:23:03

@Ivanhoe: én azon gondolkozom, hogy az emberek milyen indíttatásból lépnek be a Pártba '90 után

f.m.j. 2009.06.25. 14:23:46

Elindultak a horngyulai úton... a gyula már megérkezett...

Bankersbox 2009.06.25. 14:27:49

Tudja valaki a krizisalap szamlaszamat? Gondoltam, vicces kozlemenyekkel utalgatok egy forintokat. A szamlacsomagomnal korlatlan szamu utalas ingyenes. Olyasmire gondoltam, hogy "Hogy hajra SZDSZ & MSZP, csak igy tovabb!" meg hasonlo. :)

madachy 2009.06.25. 14:34:01

Bajnai mind az 1 Ft miniszterelnöki fizetését beleteszi a krízisalapba? Annyit én is rászánnék.

f.m.j. 2009.06.25. 14:41:06

extrataho.blog.hu/2009/06/25/mesterhazy_vs_repassy_alazas_a_kobon

Új generáció...

(jóvan, többet nem küldök, úgyis tanulnom kell)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.25. 14:41:25

@Nyman: parancsolj:

www.magyarorszag.hu/hirkozpont/hirek/sajtokozlemenyek/pm20090617.html

A Kríziskezelő Alaphoz kapcsolódó számla száma: 10032000 00285575 50000067

f.m.j. 2009.06.25. 14:44:44

@eszkep:

hehe, megelőztelek... :)

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.06.25. 14:46:18

Ezeknek nem számít, hogy te ki tudod e fizetni a számláidat, és hogy tudsz e enni. Valamivel befogják a száját az embernek, és ők tettek valamit.

Krumpliorr (törölt) 2009.06.25. 14:50:41

Nem kell adakozni, csak fizessék bele azokat a pénzeket amivel indokolatlanul megtámogattuk a labanc bankokat az adónkból, úgy hogy a legnagyobb válságban is extraprofitot szednek tőlünk.

l3v1 2009.06.25. 14:52:06

"nem tűrjük, hogy Magyarországon akár egyetlen család fedél nélkül maradjon azért, mert a bankvilág érzéketlen"

No, újabb jó példa a műfelháborodásra. A MO-i családok helyete csak részben a "bankok" (mint válogatás-nélküli gyűjtőszó) hibája. Ezzel viszont azt mondja, hogy azért lesz gáz, mert a bankok nem adnak csak úgy a pénzükből. Nm vagyok én bank-párti, istenuccse, de a szöveg akkor is sz*r.

"olyan intézkedéseket kell hozni, amelyek rákényszerítik a bankokat, hogy vállaljanak szerepet minden nehéz helyzetben lévő, ma és a közeljövőben a gazdasági válság hatásai miatt nehéz helyzetbe került családok megmentésében"

No bezzeg ilyenkor előjön a szocialista mentalitás. Ammi csak azért furcsa, mert MSZP házatáján az "igazi" szocialista elvek olyan ritkán buknak elő, mint ... nincs is erre jü hasonlat.

Időközönként amúgyis felbukkan egy újabb bűnbak az MSZP szövegeiben, aki éppen oka a mostani állapotoknak, elég nehéz követni, éppen ki az. De most legalább tudjuk, a bankok és a fidesz.

Krumpliorr (törölt) 2009.06.25. 14:57:05

csak már látnánk egy olyan intézkedést ami kötelezővé tenné az elszámolást, mennyiért vettél devizát, mennyiért adtad, és miért lett duplája a thm ha a svájci jegybank gyakorlatilag megszüntette a frank kamatát.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.06.25. 15:06:00

Akadozzon a Fidesz is :)

Egyébként annyi jó hírrel szolgálhatok, hogy Zsoltika szerencsére tuti eltakarodik a nagypolitikától, és szűkebb hazám politikai légkörét sem fogja rontani.
Még a saját pártjának is tele a töke vele...

Rossz hír a hevesieknek és környékiekenek, hogy amarra keresnek neki "melót"

tlac 2009.06.25. 15:08:34

trükkök százai..

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.06.25. 15:16:05

*facepalm*
Itt már csak egy kérdés marad: Ausztria, Németország, Anglia, vagy esetleg megpróbáljak szerezni egy amerikai zöldkártyát?
Az utolsó kapcsolja le a villanyt!

Jó, hogy nem az embereket kérik meg, hogy adakozzanak az államháztartás megmentéséért! De persze a szociális kiadások csökkentése még mindig tabu. Tényleg kéne cenzus. Vagy a választásokon a választólaphoz mellékelni egy kis kvízt, rajta 10 egyszerű matematikai, történelmi és közgazdasági kérdés, a szavazatot pedig megszorozni a helyes válaszok számával...

lacasz 2009.06.25. 15:16:34

Adakozás pfff, inkább hozzanak olyan törvényeket és legyen olyan az ig.szolg, hogy ezeket a patkányokat el lehessen kapni(mert itt a lóvé, és ezt MAGYAR ÁLLAMPOLGÁROK CSINÁLJÁK):

index.hu/gazdasag/magyar/2009/06/25/divat_lett_a_cegfantomizalas/

(talán erről is lehetne egy vastagbőr)

Kivlov 2009.06.25. 15:21:24

szimpla populizmus az egész, szoci sz*rkavarás.

Krumpliorr (törölt) 2009.06.25. 15:22:13

@lacasz:

dehát láttunk már ilyesmit kaya ibrahim, és a haverjainál nem?

rolika 2009.06.25. 15:44:09

@öööö...izé: Hűha, egy fideszes hűtőmágnesem nekem is van otthon. Már elég sokat magyarázkodtam miatta, pedig csak az aktuális bevásárlólistát tartja, meg ezen nyomjuk ki a golyóstollhegyet, mert mindig beragad :-D (De ezt úgyse hiszi el senki :-)

acel 2009.06.25. 15:52:59

@derelyegrádi szellem:
cégvezető tulajdonosa egy fideszes természetes v. jogi személy

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.06.25. 15:56:36

Amikor először hallottam az aötletről, már akkor is mondtam, hogy ez csak arra kell, hogy majd 2010-ben szajkózhassák, hogy mink adtunk nektek pénct, a mocsoknáci fidesz (meg mindenki más is, egyébként) meg nem.
Egyszerűek ezek, mint a faék, dehát amilyenek a szavazók, olyanok a pártok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.06.25. 15:59:59

"az országot és a költségvetést ugyanis ilyen akciókkal nem lehet rendbe tenni"

Ez persze igaz, de egyrészt nem is azt a célt szolgálná, másrészt meg pont az ilyen szolidaritási akciók teszik eladhatóvá a szükséges megszorításokat. Ha nem mondanának le semmiről, akkor meg abba kötne bele a FIDESZ: "A zemberek egyre kevesebb pénzből élnek, de a szocialisták nem hajlandóak a lemondásra, miközben mindenki mást erre kényszerítenek!" Sőt, hát mindig ezzel jöttek már korábban is... hát most hirtelen hallgattak rájuk, és erre elakadt a lemez...

Apafarkas 2009.06.25. 16:16:57

@Gerusz: De megkérik, már jó ideje, csak azt SZJA-nak hívják :-)

tudi 2009.06.25. 16:34:41

Én szeretném felajánlani fizum 0,000001%-át az alap javára. Ja és persze mi a jó 500 milliárdot adtunk az IMF hitelből a bankoknak csak úgy nem szabva feltételeket,pl: hogy azt fogassák vissza, mint hitel a lakosság, vagy vállalkozók számára.

reKorrekt 2009.06.25. 16:39:05

Adakozzon a faszom.
1. Nekem sincs már miből
2. Úgyis a cigányok kapnák meg 90%-át

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.06.25. 16:56:02

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):
korrekt

hoy kell trekkbekkelni írtam egy jó posztot az szdsz ről

is 2009.06.25. 17:07:09

fordítva ültök a lovon. először nézitek, hogy ki csinálja, és utána már nem is gondoltok bele, hogy mit. egyértelműen PR-nak kelle ezek után mondanotok a Vöröskeresztet, a Máltai szeretetszolgálatot, és úgy általában minden karitatív dolgot. Hiszen hát az is pár milliárdot tud csak összegyűjteni, abból támogatja a szegényeket. de hát mi az? egy kis meleg étel, némi ruha, némi étel. hát nem szánalamas az egész Máltai szeretetszolgálat, meg Vöröskereszt is? miközben a bankok a legnagyobb bukás közepette csináltak 100 milliárd forint nyereséget?

vagy inkább úgy van, hogy Ti ár helyből mindent negatív szemüvegből néztek, ha az általatok nem szeretett valakihez kapcsolódik? és mindent ezen a szemüvegen át néztek? akkor írjátok le azt, ne is próbáljátok megmagyarázni. az is egy beismerés: akármit csinálnak, ha vízen járnak, ha holtakat támasztanak fel, akkor se kell, akkor is utálom, akkor is takarodjon. sokkal egyszerűbb, mint hosszú magyarázatokat találni minden témára egyesével.

Pajtás 2009.06.25. 17:14:00

"Nem sok mindenre lesz jó az az egyszeri, 20-50, esetleg 100 ezer forintos segély"

Én most is megéreznén ha 20-50 esetleg 100 ronggyal kevesebb van a tárcámban. ha rá lennék szorulva meg kurvára...Mit nem értesz ezen?

Inner Circle 2009.06.25. 17:27:11

@purga: "azonnali hatállyal tessék utalni az államnak a jövedelmének a 40%-at"

Nyitott kapukat döngetsz, máris jóval többet nyúlnak le az embertől, mint a jövedelmének 40%-a. (Na persze nem a Ciprusról hazahozott összegekről van szó.)

Ivanhoe 2009.06.25. 17:27:55

@is: Ezzel a hasonlattal csak az a probléma, hogy a Máltai Szeretetszolgálat és a Vöröskereszt nagyrészt adományokból tartja fenn magát amiket nem mellesleg a kormány megadóztat. Ezzel szemben a kormány minden hónapban beszedi a munkavállalók fizetésének nem kis részét adó címén. Európában mi adózunk a legtöbbet, ha nem tudják beosztani akkor el kéne gondolkodniuk azon, hogy kevesebbet lopjanak. És akkor még van pofájuk "kalapozni".

elfelejtette 2009.06.25. 17:41:01

Adjak el Boldvai hazat, az fedezi a koltsegeket.

Ivanhoe 2009.06.25. 17:44:04

Arról nem is beszélve, hogyha valóban a rászorulókon akarnak segíteni akkor adókedvezményt adnak nekik, nem pedig egy "krízisalapot" hoznak létre amiből szabadon lehet rabolni.

picur3ka 2009.06.25. 17:47:12

@is:

Te ezt most komolyan? Osszehasonlitod a jotekonysagi/segely szervezeteket a kormanyzo politikai parttal? Aki elvert es ellopott mindent? Aki most adott egy valag penzt a bankoknak? Most gyujtoget a szegenyeknek, ez a gazdasagpolitikajuk, csodas.

@Pajtás:

"nem tűrjük, hogy Magyarországon akár egyetlen család fedél nélkül maradjon azért, mert a bankvilág érzéketlen"

Na ebbol azert a haz nem lesz meg, ugye? Csak egy kis ez meg az, ahogy Is irta.

BKV reszelő 2009.06.25. 17:49:06

@Slanger: Nem hülyék ezek ! Okosak ! A hülyék a szavazóik ! Ez így tényszerű. Akkor is, ha ez most a szocialista-lusta szavazóknak nem tetszik.

belba 2009.06.25. 17:59:04

A magyar társadalom joggal várja el, hogy ez a banda csomagoljon. Ja, és a kapunál megmutatni a csomagot.

ketroot 2009.06.25. 17:59:42

Ez a Török "Ne gyújtsák fel a hazámat! Zsolt? :D

Nincs több kérdésem...

Ombuccmann 2009.06.25. 18:01:00

@is: Azért arra emlékszel, hogy az otp a szokásos rekordnyeresége után kedvezményes hitelt kapott az imf hitel terhére, hogy azt piaci kamatozású hitelként odaadja a lakosságnak, vállalkozásoknak?
A kormány a helyén van. A hullák faszáról leszopják az izzadságot, ömlik belőlük a sok törvényjavaslat, a bankok felé meg koldulnak? Miről beszélsz?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.06.25. 18:10:28

Nekem tetszik a szociknál, h minél tovább húzzák, annál kisebb célokat tudnak csak kitűzni. És ezek az ötletek?
Már azt sem tudják, hogy legyenek demagógok, miközben ostorozzák ugyanazt. LOL

picur3ka 2009.06.25. 18:20:05

Ezeknek szol ugye, a 100 leggazdagabb:

www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20021115elso.html

Nem friss, persze... A Gyurcsany peldaul adjon, szerintem.

eszkep 2009.06.25. 18:49:47

@is: Ha nem lennél csökkent szellemi képességű szoci / libsi szavazó, tudhatnád, hogy a Vöröskeresztnek nincs semmilyen kormányhoz, politikai erőhöz köze. Már az is beteg elmére vall, hogy összehasonlítod a Vöröskeresztet egy kormányzati kezdeményezéssel.

eszkep 2009.06.25. 18:51:56

@picur3ka (Beindultunk: 10%: He-he... Még nem is volt olyan rég, amikor Bajnai azt mondta, hogy túl sok a saját tulajdonban lévő ingatlan, el lehet adni, vagy kisebbe kell költözni...

eszkep 2009.06.25. 18:54:02

@Fedor: Ha a kormány nem tudja kezelni a helyzetet,sőt, 7 év alatt tönkretették az országot, nem kuncsorogni kell, hanem lemondani. A kormány dolga nem a koldulás, hanem a gazdaság fellendítése. Ez persze sohasem ment a szociknak.

hablabla 2009.06.25. 19:01:12

Egyszerű szoci ppp projekt. Primitív, Populista, Párt. Én munkáspárt szindrómának hívom, szerencsére sokkal kevesebben vannak már akik beveszik amit ezek művelnek.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.06.25. 19:02:26

Na skacok az előbb írtam a kapcsolatra egy írást arra a commentre ami azzal foglalkozik hogy "Hol Rontottuk el?"
Nem sokáig volt fenn:
"Értesítünk, hogy az általad létrehozott #533756 azonosítójú, blog komment tartalom moderálásra (Törlés) került a moderálási alapelvek (kapcsolat.hu/moderalasi_elvek) következő pontja(i) alapján:

- 4.3.4. Támadja az MSZP szervezeteit, szerveit, vezetőit, intézményeit, társszervezeteit, parlamenti vagy önkormányzati frakcióit

A moderátor a következő megjegyzést fűzte hozzá a döntéséhez:

Támadja az MSZP szervezeteit, szerveit, vezetőit, intézményeit, társszervezeteit, parlamenti vagy önkormányzati frakcióit."

Na de akkor itt a szöveg ami kicsapta a biztosítékot a nagyon demokratikus baloldalnál hogy egyből törölni kellett... :D:D


Hol rontottuk el?

Mielőtt elkezdene mindenki Zorbánozni meg fasisztázni érdemes a körülnézni a saját porta előtt.

Volt / van jó pár dolog ami nekem spec. erősen csípte a szemem.
Először is ne feledjük el hogy sikeres politikát csak HITELES emberekkel lehet csinálni.
Valljuk be ez az MSZP –nek nem igazán jött össze.
Egyszerűen nem is értem, hogy a fenébe van az hogy csak olyan emberek kerülnek az élvonalba akiről kb. 5 perc múlva kiderül valami kínos dolog, vagy már eleve tudjuk és kiderül róla.

Csak úgy a teljesség igénye nélkül:
Meggyesi Péter: D209 (még ez volt a legenyhébb)

Gyurcsány Ferenc : Balatonöszödi nyaraló privatizációja majd visszabérlése, Fittelina Kft amiből azért nem lett csak ügy mert közben elévült.

Bajnai Gordon: Hát ugye azok a fránya libák meg azok az Off-Shore céges dolgok.

Ha valaki ilyen renoméval ül a miniszterelnöki székbe akkor ezért ne csodálkozzunk azon hogy nem tapsol mindenki maradéktalanul.
Anno Horn Gyula mondta: „Nem elég tisztességesnek lenni annak is kell látszani”
Mondjuk ez nem nagyon sikerült, tekintettel arra hogy közben a csontvázak csak úgy potyognak kifelé a szekrényből:
Zushlag előzetesben és úgy tűnik hogy nem ő lesz az egyetlen aki megy a hűvösre.

Ott figyelget pl. Draskovics rendvédelmi miniszter és Veres János esete a Hír Tv-s újságírókkal akikre ugye drogterjesztést és fogyasztást próbáltak rákenni.

Megjegyzem hogy Csehországban ennél jóval szerényebb ügy miatt (megpróbálta az egyik miniszter rábeszélni az egyik TV csatornát hogy egy kedvezőtlen riportot ne adjanak le) fejek hullottak és nem belevigyorogtak a kamerába.

Akkor ugye ott a dicső jegybank elnökünk Oszkó úr aki valahogy „megfeletkezett” potom 800 milliócskáról hogy hol is van.
Legyünk elnézőek, az vesse rá az első követ aki ilyen csip csup kis összegeket mindig észben tart.

Az sem volt éppenséggel nyerő ötlet hogy olyan emberek kerültek az ország élére akik már kellőképpen eltávolodtak a mindennapok valóságától.
Így történhet meg hogy Dobrev Klára a magánbölcsődék mellett kampányol és ez ugye havonta potom 73 000 Forintból kis is jönne a szülőknek.
Na most ugye vegyük észre, van aki nem keres ennyit nemhogy ennyit kiadjon bölcsire.

Vagy a közelmúltból amikor a pénzügyminiszter azt bizonygatta hogy az étkezési utalvány és a cafetéria adóztatása milyen remek ötlet és mennyi pénz jön belőle.
Fogalma nincs hogy ez egy ADHATÓ juttatás amit a munkáltatók egy tollvonással fognak eltörölni és kész. Ebből NULLA adóbevétel lesz, viszont cserébe az emberek nem is fognak az üdülési csekkjükkel magyar szállodába nyaralni legalább azok is tönkremennek.
Nagyszerű remek ötlet, legalábbis ha az a cél hogy hogyan szivassuk meg magunkat és másokat.

Azért ne feledkezzünk meg a koalíciós partnerről az SZDSZ –ről sem.
Ugorjunk is át azon hogy ott is potyognak a csontvázak kifelé a szekrényből, nézzük inkább a „politikájukat”.
Én eddig azt hittem magamról hogy inkább liberális mint konzervatív vagyok az SZDSZ ráébresztett arra hogy nemhogy liberális nem vagyok hanem konzervatívok közül is a megkövesedett szemellenzős, valamikor a középkor legsötétebb éveiből… :D

Az ugye rendben van hogy a melegek hadd házasodjanak, ha nekik ez jó tőlem oké.
Az már mondjuk kiverte nálam a liberális biztosítékot hogy meleg párok hadd fogadjanak örökbe gyereket. Erre hadd mondjam azt hogy :”Csináljatok magatoknak vazze”.
Az a zseniális ötlet hogy az iskolákban 7. osztályig csak „készségszintű” oktatás legyen semmi konkrét szaktárgy, valahogy a hülyeség csúcsa.
Eddig bennünket az oktatásunk színvonala tartott a felszínen valahogy, most ezt is el akarnák cseszni.

Ami az utóbbi időben végképp betette a kaput az embereknél „a megszorításon túl” az az hogy bizonyos dolgokról nem beszéltek illetve aki beszélt róla az mind rasszista meg náci lett.
Vegyük észre vannak olyan emberek az országban akik magasról tesznek az együttélési szabályokra és terrorizálják a gyengébbeket, ezeknek az embereknek a nagy része bizony cigány származású egyén.
Ez idáig sima rendvédelmi ügy lenne aminek a kezelését a rendőrségnek kellett volna intézni.
Csakhogy amikor ilyen bűnesetek a napvilágra kerültek akkor egyből jöttek a jogvédők (Mohácsi Viktória) akik a bűnelkövetőknek adtak igazat, mondván sanyarú az életük és hátrányos helyzetűek, és a rasszista magyarok miatt mennek tyúkot lopni.
Amikor Kiskunlacházán nemrég cigánygyerekek kiraboltak és összevertek egy kislányt úgy hogy az ijedtében összepisilte magát (ne feledjük nemrég itt öltek meg egy másik ugyanilyen korú kislányt) akkor Kolompár Orbán csak annyit mond hogy „gyerekcsíny”.
Amikor Tatárszentgyörgyön kigyulladt Horváth Lídia háza (amiről kiderült közben hogy saját maga gyújtotta fel és biztosítási csalás) tele volt a sajtó azzal hogy a rasszizmus tombol az országban stb.
Ja ha már Tatárszentgyörgy hallani arról is a kivégzett családot is romák ölték meg, mivel állítólag a családfő keresztbe tett a környékbeli nagyhatalmú cigány maffiának akiktől mindenki retteg a környéken.

Tudjátok a rózsadombról baromi könnyű ám liberálisnak lenni, de lent vidéken akinek rendszeresen dézsmálják a javait (leszedik a gyümölcsöt, felszedik a krumplit, ellopják a tyúkokat, vagy csak „szimplán” megölik 20 000 forintért.
Az valahogy másként látja mindezeket a dolgokat.
Amikor a hatalom meg ezeket az embereket rasszistázza le hogy nem eléggé toleráns, akkor a hatalom meg csodálkozik hogy ezek az emberek a középső ujjukat mutatják.
Ennyire nincsenek tisztában a valósággal?

Ha csak a fentieket nézem ezek már annyira aláásták az MSZP SZDSZ koalíciót hogy a Fidesznek semmit nem kell tennie. Ahogy a dolgok most állnak a Fidesz egy narancssárga vasgolyóval is nyerne.

picur3ka 2009.06.25. 19:13:38

@eszkep:

Lol. Ez eszembe se jutott, jo, hogy felhoztad, meg durvabb.

@Lodogi Pascal:

'Támadja az MSZP szervezeteit, szerveit, vezetőit, intézményeit, társszervezeteit, parlamenti vagy önkormányzati frakcióit'

Ha kellett meg bizonyitek, hogy milyen nagy demokraciaban is elunk.

csikósnindzsa 2009.06.25. 19:25:12

"Megszavaztak plusz 17 milliárdot a Margit hídra

Több ellenzéki igen szavazattal megtámogatva csütörtöki ülésén elfogadta a fővárosi közgyűlés azt a javaslatot, hogy 17 milliárd forintos többletforrást biztosítsanak a Margit híd felújítására. A felújítás kivitelezőjét 30 nap múlva választja ki a fővárosi önkormányzat pénzügyi bizottsága, azt követően indulhat meg a munka.

A döntés előtti vitában elhangzott, hogy nehéz dilemma előtt állnak (!!!) a képviselők, hiszen egyfelől nehezen érthető az, hogyan nőtt meg a beruházási költség az eredetileg tervezett 13 milliárd forintról 30 milliárd forintra. Másfelől a híd felújítását mielőbb el kell kezdeni, hogy 2010 őszére át lehessen adni, és a főváros megkapja a beígért hatmilliárd forintos (!!!) uniós támogatást."

Ellenzék, mi? Az.

Sietni kell, hogy nehogy lecsússzunk a 6 milliárd forintos támogatásról, ezért megépítjük plusz 17 milliárdért, több, mint a duplájáért, mint ami a megállapodásban van, nem értitek, hülyék?!

Ennyit az ellenzékről, az alternatíváról, a többpártrendszerről, a leendő "kormányváltásról".

Ivanhoe 2009.06.25. 20:18:50

@csikósnindzsa: Meg lesz ez indokolva rendesen, legalábbis annyira, hogy az elvakult balosok bevegyék: nőtt az acél világpiaci ára, drágább a benzin, sok eső esett, nőtt a pollensűrűség.... Mint már mondtam a választásokig még összelopják amit lehet, nem véletlen, hogy már az EU is vizsgálódni akar a pénzei után. Ne lepődj meg ha lassacskán pl.100 db ceruzára 5 milliárdos közbeszerzést írnak ki egyetlenegy pályázóval és ultrarövid pályázati idővel.

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.06.25. 20:29:29

@is: Nem, nem. Azért szánalom, mert a kormánynak nem kell(ene) alamizsnáért kuncsorognia, hiszen ezért fizetünk adót. Konkrétan az én tavalyi SZJA befizetésem 1.982 eFt volt. Szóval én letudtam a krízisalap befizetésemet. PR? El vagy tévedve, ha a tényleg karitatív szervezeteket a nagyvállalati public relations-szel akarod összemosni. Tavaly és idén adakoztam a rákos gyermekeknek vmint a Peter Cerny-nek is, mert igen jó PR tevékenységet folytatnak (segítenek a szülőknek akiknek rákos a gyermekük, a gyermekeknek is, meg megmentenek néhány koraszülöttet, mert az olyan faszán mutat a sajtóanyagokban).
Szerintem a kormánynak kellene olyan feltételeket teremtenie, hogy ne kelljen kuncsorogni meg pénzen szavazatot vásárolni. Ennyiről szól a krízisalap.

csikósnindzsa 2009.06.25. 21:02:11

@Ivanhoe: bocsesz, de a "jobboldali" fidesz is megszavazta. érdekes módon, ha nagy pénzről van szó, nincsenek "oldalak".
elvakult balosok?

Spielberg 2009.06.25. 21:40:13

"ilyen ország nincs":
Botrányos tömegjelenetbe fulladt a Wizzair ötödik születésnapján rendezett ajándékakció a fővárosi Le Meridien szálloda előtt. A légitársaság léggömbökkel engedett volna a levegőbe ezer darab tízezer forintos repülőjegykupont, de a türelmetlen tömeg botokkal és késekkel támadt a lufikra, még mielőtt azokat szélnek eresztették volna. Volt aki több tucat kuponnal távozott. Az ajándékozás így csak szűkebb kört érintett, bár néhány lufinak azért sikerült a levegőbe emelkednie. Az akció meg sem volt hirdetve, csak pár órával korábban került fel a cég honlapjára.
NOL:2009.06.25.

Ivanhoe 2009.06.25. 21:43:15

@csikósnindzsa: jó, ha nem tetszik, akkor arra a részre gondolj vmi mást. És ha megnézed akkor láthatod, hogy az "elvakult balosok" kifejezés alatt nem a politikusokat értem, hanem a balos szavazókat, ezt a sok szart már csak velük tudják megetetni.

csikósnindzsa 2009.06.25. 21:53:44

@Ivanhoe: a fidesz-szavazók "balosok"?
mert hogy itt most pont arról lenne szó, hogy a fidesz, mint "ellenzék" simán támogatja a Margit-híd-féle pénzszéthordást.
az nem baj?

erről azért nem ír a vastagbőr, mert az nem gáz, ha ők is lopnak?

miért szavazták meg?

vadasmarha balra 2009.06.25. 21:58:03

Még mindíg az a homály él az emberek fejében, hogy a "balosok, meg jobbosok" holott ezeknek a kategóriáknak ma már az égvilágon semmi jelentőségük sincs.Egyformán ülnek az igazgatótanácsi székekben, a polgármesteri poziciókban stb, a saját zsebük tömésének kérdésében teljes nézetazonosságban.
Egye fene azért a szadesz egy kicsit más...
www.hirtv.hu/?tPath=/view/videoview&videoview_id=8335

szabogyula 2009.06.25. 22:21:40

Fogadok ebből VB poszt lesz...
nol.hu/lap/mozaik/20090625-szazmillios_per_egy_felirat_miatt
Legyen is ! Miazhogy ! Nagyon is !

Ivanhoe 2009.06.25. 22:27:35

@ostoba 8o: 100 milla? Kissé el van szállva az öreg. A füstösök meg testi sértésért kapnak pl. egy ejnye bejnyét.

picur3ka 2009.06.26. 06:12:22

@ostoba 8o:

'olyan színben tünteti fel, mintha a személyén keresztül az általa vezetett önkormányzat eljárásai, valamint az ott dolgozók korruptak lennének'

Hmm! A kopek. Pedig...

Nem lehet itt unatkozni.

Lodogi Pascal (törölt) 2009.06.26. 07:19:20

Hehe mit találtam:
Most akkor a zsidók is lehetnek nácikok meg rasszisták meg minttodimén?
Jééééé.
Milyen egy náci zsidó?

index.hu/kulfold/2009/06/25/francia_diplomatat_vert_egy_izraeli_rendor/
Francia diplomatát vertek izraeli rendőrök
A francia konzulátus egyik alkalmazottját diplomata rendszámú gépkocsijában bántalmazta egy izraeli rendőr Jeruzsálemben, erősítette meg csütörtökön a francia külügyminisztérium a Libération című napilap értesülését. A francia külügyi tárca levélben tiltakozott a "súlyos és elfogadhatatlan incidens" ellen az izraeli külügyminisztériumnál.
A párizsi újság és a France Info hírrádió szerint nem elszigetelt esetről van szó, hanem a francia diplomatákat és állampolgárokat rendszeresen zaklatja az izraeli rendőrség és hadsereg.

A Libération szerint egy ideje a francia diplomatákat rendszeresen zaklatja az izraeli rendőrség és hadsereg: 2008 júniusában a helyettes konzult az izraeli biztonsági erők egy gázai átkelőhelyen 17 órán át étlen-szomjan fogva tartották. A januári gázai konfliktus idején pedig a francia konzulátus gázai képviselőjének lakását dúlták fel izraeli katonák, a diplomata és családja távollétében ékszereket és pénzt loptak el a lakásból, összetörték a számítógépet, és ürülékkel szennyezték be a francia zászlót.

Na ők csak simán szarral kenik be a zászlót nem felgyújtják, milyen eu konform.... :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.26. 07:50:39

@is:

Te összehasonlítod a banánt a körtével, a kormányt a Vöröskereszttel?

Aztán még mi ülünk fordítva a lovon?

LOL

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.26. 07:53:57

@Pajtás:

Persze, nekem is jól jönne 100, 50, de akár 20 rongy is. Ez azonban csak tűzoltás a kormány részéről, az ország és az emberek hosszútávú problémáit (kevés munkahely, kevés fizetés, magas adók, nyugati árak) nem oldja meg.
Mit nem értesz ezen?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.06.26. 08:09:52

@csikósnindzsa:

Éjjel nem szoktunk postot megjeleníteni.....
Ma délelőtt jön a Margít-híd.

f.m.j. 2009.06.26. 09:17:50

@csikósnindzsa:

Én biztos vagyok benne, ha a fideszék lopni fognak (és fognak, sajnos...), az is itt lesz (ez a reményem:))

f.m.j. 2009.06.26. 09:20:43

@laspalmas:

Dávid Ibolya-Herényi kettős bukása nem lesz? :)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.26. 09:20:50

@fmj: Engem már az sem zavarna, ha januárban a duna jegén orbán megkoronázza magát, ha ez az ára, hogy nem b.sszák szét jobban a gazdaságunkat, de ha esetleg javítani is tudnak azon, amit a péter és a feri szétbarmolt, akkor még konfettizni is fogok hozzá. :-P

eszkep 2009.06.26. 09:21:50

@Lodogi Pascal: Ez jó írás, akár saját posztot is érdemelne, egy hiba azért van benne, ami inkább "nyomdahiba":

"Akkor ugye ott a dicső jegybank elnökünk Oszkó úr"

Simor a jegybankelnök, Oszkó pénzügyminiszter.

f.m.j. 2009.06.26. 09:21:53

@laspalmas:

találtam egy érdekeset a melegfelvonulással kapcsolatban, majd olvasd el, érdemes (sajnos)

bocs, hogy túltengek... :)

f.m.j. 2009.06.26. 09:25:32

www.magyarhirlap.hu/cikk.php?cikk=171641

Talán, talán... eltűnik a tömlöc fenekén

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.26. 09:29:41

www.fn.hu/belfold/20090625/ki_penzeli_szelsojobbot/

tyűűű a hétszázát, mik nem derülnek ki :))))

(jó képzelőerővel áldotta meg a sors a cikkírót...)

f.m.j. 2009.06.26. 09:35:08

@Seduxen:

Várható volt, hogy ez fog jönni ontva...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.26. 09:35:56

Majd hozzáteszi: „Kevesen figyeltek fel viszont arra a hírre, hogy Vona Gábor 2003 februárjában Jemenbe utazott, s ott egy összarab konferencián mondott beszédet. Akkoriban Vona még a Fidesszel „egy zászló” alatt a Szövetség a Nemzetért Polgári Kör tagja is volt. Tudvalevő, hogy Jemenben megtűrik a terroristákat is” – mondja még el Lázár.

Én Vona helyében pártelnökként igencsak zokon venném, hogy egy suttyó vérkomcsi terroristáz :)

f.m.j. 2009.06.26. 09:36:51

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci:

azért tényleg mond a Vona hülyeségeket, lássuk be :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.26. 09:41:44

hvg.hu/velemeny/20090625_schmidtmaria_gyurcsany_rendszervaltas.aspx?FullComment=true#comments

hm... a "mértéktartó" - magát liberalistának tartó - hvg egy "érdekes" elemzése (véleménye)

Combi a ballibes Ferkófan 2009.06.26. 09:42:22

@fmj: Mindegyik politikus hülyeségeket beszél :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.26. 09:43:35

@fmj: jó, persze sejtettük, hogy mi vár a jobbikra, de azért ez elég kemény... és hol van még az IGAZI kampány :))

ott vajon mi lesz? Vona spiritiszta szeánszon Hitlert idézi meg? Vagy ő is ásatásokba kezdett Egyiptomban, mert az okkultizmus megszállottja???

belzebubó 2009.06.26. 09:49:56

@is: A Máltai Szeretetszolgálat és a magyar kormány nem ugyanaz.Egyik helyre nem kevés adót fizetnek a másik pedig adakozásból gazdálkodik. A máltaiak az évtizedek során kiépitettek egy világméretű hálózatot Mo-tól,Taiwanig ahol főleg a katolikusokon (aki nem katolikus de keresztény,református,evangélikus, az a Johannitáknál) keresztül,szereznek adományokat ill. a lovagrend tagjai is úgy lehetnek tagok,ha nem kevés pénzzel támogatják a Szeretetszolgálatot,életükön keresztül. Persze más erkölcsi feltételnek is meg kell felelni és nem összetévesztendő a kamu máltai lovagrenddel akik útleveleket állitanak ki.Ha egy adományokból élő szolgálat és a magyar kormány nevetséges kalapozása ugyanaz,akkor veled van gond. De az előbbiek,pl.Vöröskereszt, már eljutottak oda,ha pénz kell mert baj van, akkor az évtizedek alatt kiépitett támogatói körhöz tudnak fordulni.(nagy támogató cégeken kivül,például klubokhoz,golfklubok,motoros klubok,sportklubokhoz,stb.magam is ilyen klubon keresztül adakoztam a kinai földrengés áldozatainak.Legutóbb arra gyűjtött a Vöröskereszt nagyon intenziven.)
De a magyar elkúrókormánynak már a kutya sem ad pénzt és senki nem bizik bennük.Mert elqurtak mindent,a bizalmat,a hitelüket,a jövőjüket,ráadásul nem természeti katasztrófa vagy rajtuk kivülálló ok vezetett ide,hanem a hozzá nem értés.Nagy különbség.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.26. 09:54:35

@Seduxen: Nem egészen, a titkosszolgálati szervek már azt vizsgálják, hogy a jobbik rendelkezik -e tömegpusztító fegyverekkel.

(Egyesek Morvai Krisztinát is idesorolják)

:o)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.26. 09:56:10

@Félkupica_Fehér_Főnök: hüjjjje :))))

Ha Morvai nagyasszony tömegpusztító fegyver, akkor botox ildi micsoda? a Frigyláda??

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.26. 10:02:35

@belzebubó: "De a magyar elkúrókormánynak már a kutya sem ad pénzt és senki nem bizik bennük."

hogy is volt az "ominózus" videóban?

"Az IMF-nál már kinyomják a telefont, ha meglátják a telefonszámomat..."

... vagy valami ilyesmi...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.06.26. 11:02:03

@Seduxen: Minimum egy halálcsillag, de ne felejtsd el, hogy nem botoxildi akarja kiírtani a romákat, majd a szocialistákat, legvégül pedig a nyugdíjasokat, mert nem lehetnek illúzióink. :o)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.06.26. 11:08:58

@Félkupica_Fehér_Főnök: ha már kiírtást kezd, akkor javasolnám ELSŐ helyre venni a "szocialistákat"...

messze a legkártékonyabbak ebben az országban, és a másik 2 csoporthoz képest ezekből van a legkevesebb :)))

Arivistus 2009.06.26. 17:54:14

Olvasom a posthoz kapcsolódó egyik linket - Tóbiás József elmésségeit - és nállam itt akadt ki a demagógméter:

"A bankszektor az elmúlt években belehajszolta az embereket a deviza alapú hitelek felvételébe. Ezen ők rengeteget kerestek."

Ha jól emlékszem az úgy volt, hogy a kormány rekordnagyságú államháztartási hiánya - mely miatt a kezdeti 54%-os GDP arányos eladósodottsági mutató felment 83%, valamint arra kényszerültek, hogy mindent eladjanak ami mozdítható - szóval a kormány rekordnagyságú államháztartási hiánya által gerjesztett finanszírozási igény szívta el a forint alapú forrásokat. Vagyis a forint alapú hitelek átlagos kamatai irreálisan megemelkedtek, így a devizaalapú hitelek behozhatatlanul versenyképesebbek lettek.

Vagyis nem a bankszektor "hajszolta bele" a zemberreket a devizaalapú hitelekbe, hanem maga a kormány.

Egyébként, ha ennyire a bankszektor van kikiáltva bűnbaknak, akkor tessék már megmondani nekem, hogy Gyurcsányék miért nem csak forintban vettek fel hitelt? Az FHB, meg a Pilisvörösvár és Vidéke Takarékszövetkezet már a körmányt is "belehajszolja" devizahitelekbe? Nyilvánvalóan tudtak volna felvenni forinthitelt is az államháztartási hiány finanszírozására, csak hát az - valakik áldásos gazdaságpolitikai tevékenysége miatt - jópár százalékkal magasabb kamatú lett volna, mint devizahitel. És ugyanígy van ez a magán-devizahiteleseknél.

Egyébként ha nagyon hárítani akarja a felelősséget az MSZP, akkor ott van a jegybank elnök, ő társtettes volt a folyamatban.

Hogy ennek nem lesz jó vége az már akkor látszott, amikor megindultak a devizahitelek. Volt akkor is pár (elég halk) hang aki ezt ellenezte. És nem azért mert mintha számítottak volna a világgazdasági válságra. Az ok az volt, hogy a mi überdemagóg szociális rendszerünket úgy lehetne legfájdalommentesebben csökkenteni, ha rögzítenénk mindent nominál értéken, és elindítanánk egy jelentős inflációt. Inflációt pedig legkönnyebben forintleértékeléssel lehet elindítani. Ez egyébként Bokros intézkedéseinek is része volt. Nade, a rengeteg árfolyamérzékennyé tett devizahiteles mellett már ezt már politikai öngyilkosság megcsinálni. A Magyar Szociopata Párt nagyszerűen belekormányozta az országot a zsákutcába.

Rorgosh 2009.06.26. 18:03:14

Nem más ez, mint az MSZP szokásos atyáskodós hangulatkeltése.

Most meglovagolják abankellenes hangulatot, és úgy tesznek, mintha csinálnának valamit. Miközben a gazdaság és a társadalom valós problémáira nem figyelnek, meg sem próbálják kitalálni, hogy mi történik az országban/világban.

Az ilyen ötletek mutatják meg igazán, hogy mennyire nincs egy átgondolt elképzelésük az azonnali és a hosszútávú tennivalókról, illetve a döntéseik hatásáról. És a rendelkezésre álló lehetőségekről/erőforrásokról sem...

Rorgosh 2009.06.26. 18:23:21

@is:

Rosszul fogod fel az egészet. A karitatív szervezetek egy aktuális krízishelyzetre reagálnak, és próbálják a bajba jutottak rövid távú túlélését biztosítani. Néhány milliárdjuk - ami még mindíg több mint az MSZP által összegyűjteni kívánt, és még hamarabb is szedik össze a támogatóktól - erre elég, a probléma tartós megoldása a helyi kormány/közigazgatás feladata.

Az MSZP pillanatnyilag kormányozza az országot. A feladata a tartós problémák hatásos kezelése - jelenleg a pénzügyi válság miatt bajba jutottak részére olyan környezet teremtése, ahol azok minél hamarabb újra elhelyezkedhetnek, az elhelyezkedésig pedig olyan források biztosítása amelyek elkerülhetővé teszik az othonntalanná válást a közműszolgáltatásról történő leválasztást.

Nem az a feladata, hogy adakozó róbert bácsit játszon. Ha adakozni akarnak, akkor erre ne egy újabb szervezetet hozzon létre (ahol majd eltűnik a pénz egy része, ha más nem a működési kiadásokra), hanem utalják át a vöröskeresztnekvagy bármely más karitatív szerveztnek/civil szerveződésnek.

Rorgosh 2009.06.26. 18:27:14

@Fedor:

A kormánynak/kormányzó pártnak nem szolidáris akciókat kell szerveznie. Kormányoznia kell. Mégpedig úgy, hogy nem csak átlapátoljaa kulimászt a következő kormány alakuló ülésének időpontjára.

Ám a kormány most csak ezt teszi. És mivel kilóg a lóláb, ezért "szolidáris" vagyis hagyományos propaganda akciókat szervez...

picur3ka 2009.06.26. 19:17:19

'A váratlan ellenállás, és az átláthatatlan működéssel kapcsolatos kritikákra a kormány úgy döntött, hogy létrehoz egy tanácsadó testületet, amely figyelemmel kíséri a krízisalapban rendelkezésre álló keretösszeg felhasználását.'

Muhaha, s meg tudjak fokozni, testuletet is hoznak letre, eszm megall, mindenkit hulyenek neznek.

From: A gazdagok nem adnak a krizisalapba

www.stop.hu/articles/article.php?id=510606

technikus 2009.06.27. 10:13:12

@picur3ka (Beindultunk: 10%: Lesz majd krízisalap székház, szolgálatiA8-as a tagoknak,hozzá költségtérítés,meg lakhatási támogatás meg utazási költségtérítés bla bla.........

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.07.25. 22:21:16

Arra lennék kurvára kíváncsi, hogy a pártok miért kapnak állami támogatást?
Rohadtul nem érdekel, hogy miből tartják fent megukat, nem végeznek közhasznú munkát, az meg, hogy a kéviselők melyik pártból származnak... függetlenek is lehetnének.
Nekem nincs pénzem arra, hogy ezeket a buzikat támogassam. Tartsák fent magukat a tagdíjakból!

süti beállítások módosítása