Skip to content


       Szűrés lista

Lamperth Mónika - Beruházás vagy felújítás?

Kaposvár dühöng, mondván Lamperth Mónika becsapta őket, mikor az EP választás kampányidőszakában a városi táncgálán kinyilvánította, hogy személyes közbenjárásának köszönhetően a városi sportcsarnok kazánjának felújítására vonatkozó pályázatot az azt elbíráló bizottság pozitívan fogja értékelni.

Mondanom sem kell, nem jött be.

Csutor Ferenc, az önkormányzati sportbizottság elnöke hétfő délelőtti sajtótájékoztatóján elmondta, továbbra sem tudja és érti miért hazudott Lamperth Mónika.

– Szó sincs becsapásról, azt tettem, ami egy képviselőnek a dolga, lobbiztam azért, hogy minél több pénz jusson a kaposvári sportlétesítmények felújítására. - reagált a Csutor Ferenc sajtótájékoztatóján elhangzottakra Lamperth Mónika.
– A Varga Zoltán miniszterrel történt tárgyalásaim eredményeképpen sikerült is elérni, hogy az ebből az alapból maximálisan elnyerhető tízmillió forintot kapja meg a város. Hétfőn kaptam azt a tájékoztatást a minisztérium szakmai apparátusától, hogy a város mint fenntartó által a kazáncseréhez benyújtott pályázati igény nem felújításnak, hanem beruházásnak minősül, tehát nem megfelelő. Ezért arra kértem Kéki Zoltán címzetes főjegyzőt, hogy egyeztessen a minisztérium szakapparátusával a pályázati pénz felhasználási lehetőségeiről.

Tehát, hogy is van ez?

Először is nem tudok elmenni amellett, hogy nyilvánvaló akár a hálapénz, hogy a lobbizás ilyen nyilvános beismerése egyszerűen pofátlanság, még ha most nem is működött. Ennyi erővel eldicsekedhetett volna olyanformán, hogy mivel én ismertebb vagyok és nagyobb a befolyásom mint Kovács Bélának Szalkaszentjenőről, így a mi sportolóink nem fognak fázni a télen. Persze aki a KISZ-ben szocializálódott, más értékrendet vall.

Másodszor a felújítás illettve a beruházás között méretes különbségek vannak. Leegyszerűsítve a beruházás valami új dolgot, a felújítás valami meglévő javítását jelenti.

Több kérdés is felmerül:

  • Ha a pályázatban felújtás szerepel, akkor a város miért pályázott rá beruházással?

Nos erre a válasz valószínűleg az oly sokat emlegetett fogalom, a nézőpont. Egy kazáncsere egy új beszerzésével egyértelmű beruházás, de ha én ezt magának a sportcsarnok felújításának a részeként tervezem kivitelezni azt én nagyon könnyen felújításként tudom értelmezni.

  • Ha tévedett is a város, Lamperth Mónika ezt miért nem tudta?
  • Milyen alapon mondta azt, hogy a város elnyerte a pályázati összeget?

Ha ezt az információt kapta, a minisztérium a hülye, mivel egy pozitívan el nem bírálható pályázat elfogadására tett ígéretet.

Ha Lamperth Mónika egyszerűen blöffölt, akkor egyrészt hülye, mivel volt önkormányzati és területfejlesztési miniszterként tudnia kellett volna, hogy mi a különbség a két fogalom között, így nem tett volna ilyen ígéretet, másodsorban viszont egy gerinctelen alak, mivel becsapta a kaposvári polgárokat.

A helyzet tehát a következő: Lamperth a minisztériumra mutogat, a minisztérium a rossz pályázat - ami nem egyértelmű - miatt a városra, a város pedig Lamperthre.

Egy biztos, az MSZP-re nem sokan fognak mutogatni Kaposváron a következő választáson.

Címkék: pályázat lamperth

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr501211853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kyncza 2009.07.02. 14:07:43

Blöffölt, és nem jött be. Ugyanazt játsza kicsiben, mint a pártja nagyban! Igérünk, aztán bekaphatja mindenki. És felelősségre lesz vonva? remélem...

off
Megint felolszlattak minket :(
Szerencsére papíron, nem élőben.

Ezt érdemes megnézni:
www.youtube.com/watch?v=Qq1xevgqCow&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ekuruc%2Einfo%2Fr%2F35%2F42972%2F&feature=player_embedded
on

Plutonic 2009.07.02. 14:13:38

Zsigeri reflex már a hazudozás. :S

Ivanhoe 2009.07.02. 14:14:27

Hát igen, a pofátlanságuk határtalan. Még néhány ilyen megnyilvánulás a részükről és remélhetőleg az 5%-ot se érik el, én szurkolok érte:)

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.07.02. 14:14:40

Hát hazudott,mert komcsi. Mi mást tehetett volna? Évtizedes beidegződéseket nem lehet csak úgy szíre-szóra levetkőzni.
És nem kisfokú tévedés , szerintem, azt hinni,hogy egy képviselőnek a lobbizás a dolga, pláne, ilyen felelőtlenül.

Win Elen 2009.07.02. 14:37:41

@*nyakas a paraszt gazda*(L42): Hát hazudott, mert politikus. Igy szerintem a kijelentes nagyobb fedesben van a valosaggal

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.02. 14:44:15

Lamperth a szoci dilettantizmus és igazából a tipikus sötétség mintapéldája...

Háj, ájm Mónika Lamperth...

rolika 2009.07.02. 14:48:36

Ez nem beruházás, hanem bruhaházás :-)))

krtek 2009.07.02. 14:53:41

Az is hülye aki egy politikus szavát elhiszi. Főleg egy régimotoros szociét.

Ki kell ezeket piócákat pároslábbal baszni a közéletből. Az ostoba stabil szavazóbázis meg éljen a saját adójából.

Normális országban, ilyen múltal ezeknek az embereknek max bújkálni kéne, nem "kormányozni".

kyncza 2009.07.02. 14:56:30

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate): Valaki mondja már meg, a Gárda peren mit keres 30 rendőr, és hol voltak, amikor ezt a szerencsétlen nőt kellett volna védeni??

szabogyula 2009.07.02. 15:09:22

Kicsit OFF . Sorry.
Kerestem egy jogszabály pontos szövegét , és sok vita van arról itt a blogon hova kell 2/3-os és feles többség a parlamentben.
Na itt van pontosan a hivatalos verzió :
www.parlament.hu/fotitkar/szavaz/minositett_dontes.htm

f.m.j. 2009.07.02. 15:20:19

@kyncza:

és nem féltek, hogy ezt a lányt kinyírják? Ezzel csak azt akarom kérdezni, hogy jobb lesz a helyzet? Nem mindegyik volt roma, nem?

Kenguru 2009.07.02. 15:30:00

Ugye az mar eleve torvenytelen hogy egy szoci funkciarisu kozbenjarasara iteljenek oda egy elvileg szakmai palyazatot, tisztat politikai alapon.

De ezt ezek az ex-aparatnyikok nem ertik.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.07.02. 15:42:25

"Ha Lamperth Mónika egyszerűen blöffölt, akkor egyrészt hülye, mivel volt önkormányzati és területfejlesztési miniszterként tudnia kellett volna............."
hihihi azt hiszem ez a mondat idáig számomra a no comment kategória:)

kyncza 2009.07.02. 15:48:58

@fmj: Nem, valóban nem mindegyik cigó volt. Éppen elég nagy szégyen, hogy nem álltak ki érte. A gárda NEM rasszista, vannak cigány származású tagok is. Egyébként, aki tovább inzultálná a lányt, nagyon megkeserüli. Aztán hozhatja a testvír az egész családot, meg amit akar...

Tele van a hócipőnk, az elvágom a nyakad, kiírtom a családod szövegekkel, a gárdát nem fogják, és nem tudják megfélemlíteni. Erre esküdtünk, kiállunk egymásért, és kiállunk a gyengébbekért! Törvényesen, amíg lehet, de részemről ha megütnek, biztos nem rendőrt hívok...

f.m.j. 2009.07.02. 15:53:12

@Neohortysta:

Mi van, beragadt a caps lock gombod? :)

Neohortysta 2009.07.02. 15:54:53

@fmj: Nem csak szétkúr az ideg.

Roxvox 2009.07.02. 16:08:42

Biztos elpirúlna, ha igazat kellene mondania, csak hát ő már elég öregecske ahhoz, hogy csak úgy elpirúlgasson :)))

kyncza 2009.07.02. 16:10:00

@Neohortysta:

:)

Szerintem kezdenek ébredni az emberek, nagyon bízom benne, hogy lesz még egyszer rend itt, és ez a politikai garniturha börtönbe fog kerülni.

Egyébként a gárda sem lenne, ha a rendőrség nem lenne tehetetlen!! Én abszolút nem bízok bennük.
Őszintén, engem megtámadnának cigók, visszaütök, kijönnek, engem büntetnek meg...erre nincs szüksége az embereknek!

Hogy lehet az demokratikus államban, hogy köztörvényes emberek még mindig nyilatkoznak, politizálnak, döntéseket hoznak?!

Win Elen 2009.07.02. 16:13:18

@kyncza: csak egy pici aprosag:

"Egyébként, aki tovább inzultálná a lányt, nagyon megkeserüli"

"Tele van a hócipőnk, az elvágom a nyakad, kiírtom a családod szövegekkel"

Tehat mas megfenyegetese, csak nezopont kerdese. Azert komoly egyetlen beiras ket bekezdeseben, onellentmondasba keveredni.

Mielott elkezdened magyarazni, hogy de mi a kulonbseg... elebe megyek, hogy tokeletesen tudom. Csak ha egy erveles hibas, akkor az hibas.

(ez nem garda ellenes megnyilvanulas, ne is fogd fel annak)

Win Elen 2009.07.02. 16:21:09

Persze csak ha az a fontos amit az ember onmaga, es a tarsai gondolnak akkor - es ezt teljesen oszinten mondom - ezek a kulonbsegek rendben vannak. Csak akkor folosleges is megmagyarazni, hogy mi miert rossz, mert az ugyis csak a magyarazo kozegnek elfogadhato. Viszont igy ne kergessunk olyan abrandokat, hogy majd rend lesz a vilagban. Ennek fuggvenyeben csak akkor lesz rend, ha mindenkit, aki nem akarja elfogadni az altalunk kijelolt rendet, kvazi kivagunk a tarsadalom testebol mint egy rosszindulatu tumort. Nos es en meg errol sem allitom hogy baj, mar ha nem kerulok a tumor sejtjenek megitelese ala.

kyncza 2009.07.02. 16:21:36

Nem, nem veszem annak, lehet rosszul fogalmaztam meg, amit gondoltam. Sőt, biztos.

Arra akartam kilyukadni, hogy biztos voltak már felháborodott emberek, akik védeni akarták barátjukat, családjukat, és jöttek ezek a "elvágjuk, kiírtjuk stb..." szövegek, és szerencsétlen inkább csendben maradt, nem tett semmit.

Amig a mi segélyünkből élnek, addig KÉRHETNEK, nem követelőzhetnek, pláne nem tarthatják félelemben a többségi társadalmat. Van cigány barátom, nem egy!! Dolgoznak, sőt egyikük könyvelő csoportvezető!! Minden tiszteletem az övüké, bármikor kiállnék értük is! Ők egy rossz szót sem szóltak arra, hogy beálltam a gárdába, megértik!

Win Elen 2009.07.02. 16:24:03

@kyncza: ezt a reszet pedig megertem. En is azon az allasponton vagyok, ha jon valaki es azt mondja, hogy majd o megved, akkor kurvara vedjen is meg, ha pedig ezt elmulasztja, akkor nehogy mar en legyek lebaszva ha megvedm magam. Szoval a baloldal tatottszaju dulongese, hogy "jaj haaa most mivan? na mivan?" baromi idegesito ebben a temaban.

Agyalap 2009.07.02. 17:08:23

Hogy miért hazudott Lamperth Mónika? Ugye ez csak költői kérdés volt...
Miért hazudott Gyurcsány Ferenc? Orbán Viktor? Miért hazudik mindenki?
Nem is folytatom.

törökszultán 2009.07.02. 17:28:00

Azért hazudott, mert ők ilyenek.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.02. 18:17:00

@kyncza: és most mi lesz a gárdával? nehoyg megszűnjön teljesen. nem is tudják, szabad ember bármikor felvehet egy olyan ruhát amihez kedve van, most ha 20 vesznek ugyanolyat, ahhoz is joguk van

lambert meg egy barom

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2009.07.02. 18:37:26

@Véraláfutás:

nem semmi. index is simán beazonosíthatóvá teszi az elvileg védett tanút. M. T. monogrammú férjezett nő, egyszem iskolás gyerekkel, aki Cerbonánál dolgozott vezető beosztásban, de onnan kirúgták, miután a GVH révén biztosan megtudták, ki nyomta fel őket (is) kartellezésért. az ígéretekkel teli padlást kellett volna/kellene lesöpörni az "elvtársaknak" nem a terményest. undorító. jellemző.

a lobbisták meg mehetnek az állatkertbe krokodilsimogatásra. kizárólag etetés előtt. hosszú éheztetés után.

tudi 2009.07.02. 18:39:51

Csutor Ferenc, az önkormányzati sportbizottság elnöke hétfő délelőtti sajtótájékoztatóján elmondta, továbbra sem tudja és érti miért hazudott Lamperth Mónika.
Az egész ország nem tudja és nem érti, miért hazudott az mszp 7 éven keresztül.
@tesz-vesz: Miért megszüntették? De felelhet ellene lebbezni, vagy ha ténylegesen meg is szüntetik, akkoris új néven bejegyezhetik(az még nem tilos talán) pl: magyar gárda népművészeti egyesület vagy hasonló, úgyhogy még van remény.

Win Elen 2009.07.02. 18:40:36

Christopher Lambert Monika

picur3ka 2009.07.02. 18:46:43

@maylo:

Ha, a Cerbona, meg a fusariumos termekek is a nevukhoz fuzodnek.

Hat a tanuvedelemrol a jogasz kollegak biztos tobbet tudnak, de nem az elso ilyesmit hallom.

Horizont 2009.07.02. 18:55:05

Még most se értem, hogyan lett "doktor" Lampert (háztartásbeli) Mónikából??
Nem emlékszem pontosan, de amikor kicsentek egy felvételt ahol Lampert az "övéi" előtt beszélt, ott is azt mondta:lehet megdicsérni, tapsolni!(kár, hogy elfelejtettem, hol, mikor?).Nagyon visszataszító volt. Mint mindig.

Amúgy mindegyik hazudik, csak ők jobban!

Roxvox 2009.07.02. 19:15:45

Lamperth-Mónika-Show hehehe

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.07.02. 20:32:37

Üdv Pupákok :D

Mivel ez nem egy hűdekomoly post ide offolok:

1.Napok óta rra lettem figyelmes a tv kapcsolgatása közben, hogy az RTL-klubon megy a fekete háttér és a sok blablabla, hogy ezt rossz korhatárba sorolták, annak az előzetesét rossz idősávban adták stb. Az ORTT ennyire rá van ragadva az rtlékre? :D

2.Feloszlatták a gárdát gecc'. Lesz post? :D

Off off. :ASD:ASD

kyncza 2009.07.02. 21:51:05

@tesz-vesz: Hiába örül a kapafogú drazsé, meg a kalampár, minket nem lehet betiltani :) Ha nem lehet csoportosan, vezényszóra menni, megyünk egyesével :)

Egyébként vicces, hogy aki ezt megszegi, akár 1 év börtönnel is büntethető...a tanár-, orvos-, mentős verők, meg kapnak pénzbüntetést, amit nem lehet segélyből levonni, azaz megúsznak minden retorziót.
Ez nem demokratikus jogállam, hanem egy vicc. De szerencsére egyre több ember kezd felébredni a félrevezetésből, nemsokára el kell mindennel számolniuk. A libatolvaj hiába hajbókol, csúszik-mászik gusztustalanul izraelnek, előbb-utóbb utoléri az sorsa...

Örülök, hogy vannak, akik aggódnak a gárdáért :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.02. 22:09:32

@Horizont:

Ezek már csak ilyenek. Zsigerből, egyfolytában, automatikusan csak hazudnak, bármiről legyen szó.
Politikus és mézesmadzag jegyben jár.

Horizont 2009.07.02. 22:26:14

@kyncza:
Sokan nem a gárdáért aggódnak "csak" a demokráciáért, a máért a holnapért, a megélhetésért, az egészségért. Már bocsáss meg, de ebben az aggódás sorozatban a Gárda nem foglal el előkelő helyet. Naivitás azt hinned, hogy lesz elszámoltatás. Csak azért írom, hogy ne csalódj akkorát. Holló a hollónak nem vájja ki a szemét.
A zsidózás meg , hát nem is tudom mit írjak. Olyan érzésem van, mintha egyesek a zsidókkal kelnének, feküdnének. Része lett az életüknek. Gyűlölettel együtt. Közben meg mást hirdetnek, hazaszeretetről, elfogadásról, rendről. Aztán meg csak a gyűlölködés marad! Jó ez?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.07.02. 22:28:54

@Horizont: na te pontosan leírtad azt, amit a Gárdával kapcsolatban meg az egésszel úgy zusammen írni akartam.

szabogyula 2009.07.02. 22:32:31

Olvastam egy jót :
Az öngyilkosság egyetlen társadalmilag elfogadott normája az, ha halálra dolgozod magad.

Horizont 2009.07.02. 22:41:26

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: na ennek kifejezetten örülök....
Még azt szerettem volna írni, hogy ez a 15% kicsit meglódította őket az elbizakodottság útján (hú, ez szép), aztán majd nehogy keserédes ébredés jöjjön nekik. Soha semmiben nincs középút. Vagy nagyon nem, vagy nagyon igen! Mind a kettőből nagyot lehet pofára esni:))
Mindegyik pártból (kivéve az SZDSZ-t) össze kéne gyúrni azt a kicsinyke jót, és talán kijönne egy normális. De ez se biztos.....

f.m.j. 2009.07.02. 22:48:14

@Horizont:

Egyetértek veled :)

Csak érdekel, hogy MSZP-ből, MDF-ből mi lenne az a kevéske jó, ami még bekerülhetne a listába? És a Fidesz-ben sem vagyok biztos... A Jobbikkal meg annyira riogatnak, meg aztán nem is szalonképes úri társaságban megemlíteni, hogy megfontolásra érdemesnek tartasz egy-két gondolatot..., szóval... nehéz kérdés :)

Horizont 2009.07.02. 22:55:52

@fmj:
Hidd el , ha nem a médiának "termelnek" biztos akad még (talán) 1-2 normális ember, 1-2 normális értékkel bíró gondolatokkal. Sajnos ha az egészet egyben nézzük, nagyon silány a felhozatal.
Na éntőlem igen messze áll a jobbik imádat, de még náluk is találok jó gondolatot, csak rossz a körítésük hozzá. A legjobb üzenetük a hazaszeretet "visszaállítása " mert az teljesen kiveszett mára. Még abban az átkosban is nagyobb volt a hazaszeretet, pedig ment a ferdítés a vezetés részéről.
Akit szeretünk (a HAZÁNKAT) azt óvjuk, dédelgetjük, simogatjuk, megvédjük attól aki bántja, csak jót akarunk neki....

Win Elen 2009.07.03. 08:57:29

@Horizont: @fmj: igy latom en is. Bar anyiban maskepp - vagy csak nem irtatok - hogy a mai parlamentarista rendszert, en nem az azt iranyito emberek viselkedesebol fakado gondok okan kritizalnam, hanem magat a parlamentarizmus altal fentartott demokraciat illetnem ezzel. Szerintem a demokracia teljesen alkalmas arra, hogy bar a rengeteg elonye mellett sok, egy allam fennmaradasahoz es mukodesehez fontos feladat iranyitasabol feladjon, vagy arrol teljesen lemondjon. (kozos vagyon - fold - stb). Mindezt ugy, hogy ezeket ugyesen el is rejti az emberek elol. Elonyet pedig csak azok elvezik akik penzhatalommal rendelkeznek . Az elso jelentos energiavalsag bekoszontevel ennek a rendszernek az atalakulasa, vagy teljes levaltasa megszunik. Ha bekovetkezik. Szerintem ez olyan 25 ev tavlata. Mar ha a dolgok igy maradnak.

Megvalami. En pl globalizacio parti vagyok. De majd csak akkor ha az embereket nem az onzes es sajat ertekeinek a masiktol valo kulonbozesben valo megtalalasa jelenti. Ettol messze vagyunk, addig ez a torekves elfogadhatatlan, az erdemi munkat vegzo emberek szamara csak alelonnyokkel jarhat.

Geza 2009.07.03. 09:03:39

@fmj:
Csak hogy mindenki adhasson bele valamit:
- a jobbikból elkérjük a "Nemzeti"-t
- az mszp-ből a "Szocialista"-t
- az mdf-ből a "Magyar"-t
- a munkáspártból a "Munkás"-t
- a többiből meg a "Párt"-ot
és már össze is raktunk egy olyat, amire érdemes is szavazni :) !

f.m.j. 2009.07.03. 09:48:25

@Geza:

NSZMMP? Ilyen még úgyse volt, és a Fideszből? :)

kyncza 2009.07.03. 09:54:19

@Horizont:

Hát...erre nem tudok mit mondani. Nyílván nem a gárda lesz a megoldás mindenre, de elindított valamit.
Igyekszünk segíteni is, és kiállni azért, azokért, akik el vannak bármi módon nyomva.

Most konkrétan nem zsidóztam épp, de elmondok valamit. Édesanyám, nagynéném is békepártiak. Attól, hogy azt hajtogatjuk, hogy jaj, béke legyen, jaj, ne bántsuk egymást, jaj, miért az erőszak...
Szted ezt nem fogja leszarni bármilyen bűnöző???
Legyen fehér, cigány, zsidó, akármilyen?

Szembejön Veled valaki, előránt egy kést, mit csinálsz? Jaj, nem kell az erőszak, tedd el a kést légyszi...! Valószínüleg hallgatni fog Rád.

Én most a hozzászólásodból annyit vettem le, hogy remény teljesen elszállt, adja mindenki fel, hajtsa le a fejét, és gürizzen, amíg beledöglik!

Azt mond mindenki, amit akar, abban hisz, amiben akar. Én hiszek a Jobbikban, hiszek a Magyar Gárdában!! nekem a jelenlegi demokrácia szart se jelent, ha nem tartják tiszteletben az én munkám, életem, akkor én miért tartsam tiszteletben a másét? Pláne, hogy én jövök ki mindig rosszabbul.
Én nem fogok beletörődni, h Magyarországot felvásárolják, szolga legyek rajta, vagy elnyomjon, alázzon bármilyen kisebbség!!!!

Geza 2009.07.03. 09:56:52

@fmj:
A fityisz, mint a likud testvérpártja pont annyira passzolna ebbe, mint a füstölt szalonna a maceszgombócba :).
Őket meg lehetne tartani elrettentő példának, amolyan 'látjátok, ha nem vagytok hazafiasak, ti is mind ilyen hazug talpnyalókká váltok', vagy valami hasonló célra, bár leginkább talán az eredendő jóindulat jeleként delegálni lehetne őket mind egy szálig Magyarország diplomáciai képviseletére izraelbe.
Mi sem vesztenénk velük semmit, ők sem éreznék ott annyira rosszul magukat, mint idehaza, a zsidók is szívesebben látnák őket ebben a szerepben, mint valami hazafiasabb testületet, és végül de nem utolsó sorban, amennyi közös diplomáciai ügyünk izraellel lenne, még halálra se dolgoznák magukat.

Mondd, hogy mindenre gondtoltam :) !

Geza 2009.07.03. 09:56:57

@fmj:
A fityisz, mint a likud testvérpártja pont annyira passzolna ebbe, mint a füstölt szalonna a maceszgombócba :).
Őket meg lehetne tartani elrettentő példának, amolyan 'látjátok, ha nem vagytok hazafiasak, ti is mind ilyen hazug talpnyalókká váltok', vagy valami hasonló célra, bár leginkább talán az eredendő jóindulat jeleként delegálni lehetne őket mind egy szálig Magyarország diplomáciai képviseletére izraelbe.
Mi sem vesztenénk velük semmit, ők sem éreznék ott annyira rosszul magukat, mint idehaza, a zsidók is szívesebben látnák őket ebben a szerepben, mint valami hazafiasabb testületet, és végül de nem utolsó sorban, amennyi közös diplomáciai ügyünk izraellel lenne, még halálra se dolgoznák magukat.

Mondd, hogy mindenre gondoltam :) !

f.m.j. 2009.07.03. 09:58:33

@kyncza:

Egyet mondj meg őszintén, engem komolyan érdekel:))
A Gárda tényleg soha, de soha nem félemlített meg egyetlen romát se? (Mondjuk olyat, aki nem bűnöző, csak koszos, nem dolgozik, mert nincs lehetősége?) Ezt tényleg csak a baloldali média gerjeszti?

f.m.j. 2009.07.03. 10:04:10

@Geza:

Miért szerinted a Fidsz nagyobb zsidóbarát, mint a Bajnai, meg az egész MSZP? Tényleg a Fidesz lenne a főellenség? Én azt hittem, hogy az SZDSZ halálának kell örülni :) mert én annak nagyon, de nagyon örülök... :)
Meg ha így van, mint mondod, akkor semelyikből se vegyünk át semmit, mert az MDF-ből maszlag a magyar, a munkáspártból a munkás, mszp-ből a szocialista is csak egy üres szólam, hát nem tudom, nagy itt a katyvasz, mindig idelyukadok ki... ez a végső következtetésem :)

Geza 2009.07.03. 10:08:44

@fmj:
Egy átlag cigányt a 'munka!' felkiáltás is megfélemlít, úgyhogy ez nem jelent semmit.

Kikiáltom magam kisebbségnek, majd bármilyen, nekem antipatikus dologra rávágom, hogy 'ez engem megfélemlít, tíccsákbe!'. Eszerint bárkinek bármire általános vétójoga lenne?

Szerintem aki olyasmitől fél, ami még soha senkinek nem okozott semmi konkrét, bizonyítható kárt, valamint mindezt csak erősen feltételes elképzeléseivel tudja alátámasztani, az alaptalanul retteg, és így ne a gombócmanhoz menjen, hanem pszichológushoz, és nem kell rá jobban odafigyelni, mint a gyerekre, aki 'retteg' az orvosi vizsgálattól.

Geza 2009.07.03. 10:17:32

@fmj:
A 'nagy itt a katyvasz'-szal egyetértek :).

A fityisz nem nagyobb zsidóbarát, mint akár a libásgordon, akár a maszop, hanem csak pont ugyanakkora, ugyanis ezek pontosan annyira tartoznak egybe, mint a proktológus ujjai: megválaszthatod, hogy melyikkel kéred a prosztatamasszázst, de ugyanaz a kéz mozgatja őket.
Vittorvittor és baráti társasága ugyanazon eszmei iskolát járta végig és ugyanazon pénzből, mint a libásgordon és klikkje, vagy mondhatnám ide akár a szadista degeneráltak szövetségét is, csak épp mindegyik más mázat ken a tortájára, hogy az egyszeri magyar úgy érezhesse, hogy választ.

Gyümölcséről ismerszik meg a fa, hát ne a szólamokat meg a pártlogót nézd, és érdekes módon már nincs is akkora különbség közöttük.

A fityiszt azért útálom leginkább a brigádból, mert az a legsunyibb, a többiről elég hamar kiderül, hogy a tolvajtól az árulóig terjedő skálán hová deklarálják az identitásukat, de a fityisz mindig mindenkinek azt mondja, amit az hallani akar, és náluk tartott a legtovább, amíg kibújt a szög a zsákból.

Pár megnyilvánulása miatt vannak fenntartásaim Piluval kapcsolatban, de ezt az írását speciel találónak látom:
http://pilu.blog.hu/tags/köcsögmagyarválasztópolgár

derelyegrádi szellem 2009.07.03. 10:40:26

@kyncza:

Én nem tartom megoldásnak Gárdát, és nem is feltétlenül értek egyet sokmindennel, de mivel én úgy tudom, hogy a tenni akaró jószándék hozta létre, mint az bizonyára feltűnt már neked is, mindig pártolom őket.

Ettől függetlenül ezzel nem értek egyet:

""nekem a jelenlegi demokrácia szart se jelent, ha nem tartják tiszteletben az én munkám, életem, akkor én miért tartsam tiszteletben a másét?"

Így semmihez nem szabad hozzáállni, mert ez nem használ, hanem árt ennek az országnak, és Nekünk. Ha Te így állsz hozzá, mit várjunk másoktól? A megoldásnak - a jogos problémafelvetésre - azt látom, hogy a magunk eszközeivel rászorítjuk őket arra, hogy a te vagy én és mindeki munkáját, elveit, vagyonát, értékeit (eszmeit és trágyiasultat is) tartsa tiszteletben. Ennek hiányára nem az válasz, hogy akkor én sem tartom. Mert akkor bizony egy szintre kerülsz velük, és innentől kezdve elveszíted azt a jogodat is, hogy bíráld, vagy kifogásold azt, amit ők csinálnak.

Példán leveztve:

A turulos akcióra adott disznólábas válasz ezért rossz. Ha valaki nekem értéket jelentőt kifigurázzza/meggyalázza arra nem az a válasz, hogy én is az ővét, vagy AMIT ANNAK VÉLEK. Mert ott ez történt, és a ráadásul a szerencsétlen, Dunába lőtt áldozatok emlékét gyalázták meg, nem annak félhülye nőnek, meg mentorőának. Mert azok - hidd el nekem - leszarják a Dunába lövöldözetteket is, meg az emléküket is, ha nincs belőle egy kis haszon.

Én nagyon jól tudom, hogy egy jól körülhatárolható társaság mindent, de tényleg mindent megtett azért, hogy kiprovokálják az emberekből a "ha te köpsz az én síromra, akor majd én is köpök a tiedre" választ, de ennek feülni nagy hiba. Mert pont ez a céljuk.Hogy ezt a társadalmat általuk meghatározott, generált mesterséges törésvonalak mentén kettészakítsák, mert ez igazolja az ő létüket. Ha felülünk ennek, akkor nyertek.

Ez erre adott szerintem helyes válasz az, hogy a saját értékeidet, hitvallásodat megőrzöd, megtartod és utódjaidnak is átadod, és megvéded. Mindig, minden körülmények között, és RENDÜLETLENÜL.

Én így látom.

kyncza 2009.07.03. 11:20:18

@derelyegrádi szellem: egyetértek Veled, és értem, amit mondasz. Csak nekem mindig az jut eszembe, hogy ha engem pofonvágnak, tűrök oké...1x, 2x, 3x...de egy idő után feladom a "demokráciát", "békét" és visszaütök. Úgy gondolom, hogy manapság nem elég tűrni, és a jogi utat választani, mert cserbenhagy! Sőt, jó, ha nem Te lesz a hibás!

Ismétlem, nagyon sok idős emberrel találkoztam demonstrációk során, és amikor látod a magatehetetlen könnyeket a szemében, eszembe jutnak saját nagyszüleim, és mérhetetlen indulat fog el. Végigdolgozták az életüket, keményen, gyerekkoruktól fogva, és amit nem lop ez az állam, azt ellopják mások, akik napközben a hasukat süttetik!! Erre MA NINCS megfelelő megoldás!! Rendőrség?? vicc...JOG?? hol? lásd Kesznyéte...

Utálom az erőszakot!!! Soha nem indultam el úgy sehova, h én verekedni akarok, nem is szoktam, utálok csak belegondolni is abba, h megütök valakit!

De a tehetetlenséget még jobban gyűlölöm! A szándékos kettősmércét, a kisebbség védelmét!
Nézzétek meg a kuruc iwiw/myvip rovatát. Tucatszámra vannak ujjnyi vastag aranynyaklánccal, márkás, drága autókkal olyanok, akik ránézésre se tudják, mi az, hogy: munka! És engem az apeh megbüntet, mert 1 napot kések a bevallással? vagy mert elszámoltam 100forintot? Vagy a rendőr megbüntet, mert ferdén álltam parkolóba, hogy ki tudjon állni a szabálytalan autós?

Én lennék a legboldogabb, ha nem lenne szükség radikális pártra és a gárdára...mert azt jelentené, igen, mindenki egyenjogú!

A disznólábas dolgot én is elítélem, mert nem tagadom a holokausztot, de véleményem szerint semmivel nem több, mint a többi népírtó "mozgalom". És ha ennyire védeni akarják, valami bűzlik is ott...hogy biztos úgy történt e minden...biztos ennyien voltak e...
Ettől függetlenül némileg válasz volt a micisapkára, véres húscafatra, paradicsom madárra...
És gyarló emberként elégtételnek érzem, mert azt bántották, ami nekem jelent sokat...

kyncza 2009.07.03. 11:23:23

@fmj: őszintén! Amikor én voltam demonstráción, még soha nem fenyegettünk meg senkit! Visszaszólnunk sem szabad a provokációra. Ivánon volt olyan, hogy kb 400an voltunk, és egy maroknyi cigó csapat kiabált, h szerencsénk, hogy ott vannak a rendőrök, mert kijönnének, és szétpakolnának minket...

Részemről sokkal keményebb is lehetne a gárda, de nem erről szól, ha a legkisebb törvénytelenséget elkövetnénk, úgyis tudjátok, azonnal világgá kürtölnék, hogy UGYE, MEGMONDTUK!??!?! NÁCIK!!!

Geza 2009.07.03. 11:55:30

@kyncza:
Egyetértek veletek, csak a végéhez tennék azért egy apró kérdést hozzá: Miért, most nem ezt kürtölik?! Nekik kár próbálni megfelelni...

Amikor megalakultatok, titokban reménykedtem, hogy a polgárivédelem meg a díszelgés csak védőálca, és az egész mögött lesz egy árnyék-osztag is azért, aki nem csak büszkén tűr, hanem a kamerák elvonultával visszamegy és elégtételt vesz minden gyalázkodásért...
Aztán persze lehet, hogy volt is tervben ilyen, elvégre gondolom P.Tamásékra (nem Tomcat-re gondolok...) se véletlenül szálltak rá anno ennyire, de azóta se hallottam olyasmikről, hogy egynémely nagypofájú kisebbségit úgy találtak volna meg, hogy pl. a szájába egy üvegmosó kefe volt belegipszelve finom célzás gyanánt...

Félre ne érts, az is nagyon fontos és hasznos, amit ti csináltok, csak... csak kéne már egy IRA-féle szervezet is ide, mert másról nem látom, hogy a lecsúszás lassításán túl eredményt tudna elérni.

kyncza 2009.07.03. 12:08:14

@Geza:
Akar a fene megfelelni ezenek, ezerszer többet ér az emberek véleménye. De 1x buknánk meg ilyen akcióval, és ezzel az egész gárda, Jobbik terveit, működését tennénk tönkre...

Ha kapnánk lehetőséget(csendőrség), biztos, h a törvényt betartva, de maximálisan büntetnénk minden kihágást! Visszaesőket 10szeresen, 100szorosan! Nem lenne megélhetési bűnözés, lopás, nem lenne értékhatár. Van, akinek egy kiló uborka is érték!

Geza 2009.07.03. 12:30:54

@kyncza:
Értem én, és ebben igazad is van, csak...

Csak mi magyarok ijesztően fogyunk. Nagybátyámék a kiskert kivételével nem is művelik a földet (más szüretelné, de még ha meg is maradna, nem lehet eladni, nem érné meg betakarítani, nekik maguknak meg elég a kiskert). Fiatal ismerőseim nem mernek gyereket vállalni, és évente legalább ketten írnak arról, hogy nem bírták tovább és kivándoroltak.
Tanár barátaimtól hallom, hogy orsós dzsokiéknál viszont még mindig a hatgyerekes modell a divat.

Márpedig az ország újjáépítéséhez dolgozó emberbōl fog kelleni nagyon sok. Meg olyanból, aki szakmunkás-szint felett ért is valamihez és gondolkozni is tud, ami a mostani eresztésekben egyre ritkább, mert ezt már nem tanítják.

Még bírjuk (úgy-ahogy), még kitartunk, de siessetek (vagy a Jobbik siessen, ha így pontosabb), nagyon siessetek, mert szó szerint félévente feleződik az esély, hogy ezt még rendbe lehet hozni! Nem tudom, 'finom' módszerekre van-e még idő. Amúgy azt sem, hogy a 'durva' módszerek megfelelő eredményt hoznának-e, de...

Na jó, nem kerülgetem: De folyton az jut eszembe, hogy a sokat szidott nácik -bár nem voltak demokratikusan szelídek és töketlenek) a '33 és '38 közötti öt évben élvonalba emelték az akkor lepusztult Németországot, majd olyan rendet vágtak a világban, hogy az összes többi nagyhatalomnak is csak összefogva sikerült megállítani őket!
És egyre-másra az jut eszembe, hogy ha már így is, úgy is vesztenünk kell, akkor legalább ne nyöszörögve és kushadva tegyük, hanem előtte utoljára, még egyszer gyúljunk lángra, mutassuk meg a minket kiirtani akaróknak, hogy hol lakik a Magyarok Istene, és ne olyan nyomot hagyjunk magunk után a történelemben, mint az n+1. életképtelen nép.

És amikor egy ilyen gondolat után szétnézek az ország dolgai között, akkor nem tudom, meddig bírjuk még, és hogy lesz vége ennek az egésznek...

kyncza 2009.07.03. 12:47:25

@Geza:
Hát nagyon örülök, hogy úgy gondolkodsz, ahogy én!!! Teljesen! Mint mondtam gyűlölöm az erőszakot, de most már lassan a túlélésre kell koncentrálni. Egyszerűen nem vagyok hajlandó a saját hazámban lehajtott fővel, megalázva járni, attól félve, hogy mikor üt le egy hátrányos helyzetű kisebbségi!

És igen, dolgozó emberek kellenének, Magyaroszrág simán el tudná magát látni bármilyen külső segítség nélkül, ha nem vinnék ki az ország pénzét, ha a maradékot nem osztanák ki parazitáknak, ha a vezetés nem nyúlná le a jövőnket is. Azért mondtam, itt már a szép szó nem segít, az már volt, felzárkóztatási program, beilleszkedésre adott millió lehetőség, nem éltek vele. Kész!! Ennyi ideig tartott a szépszó!
Most akkor jöjjön a ultimátum: nem dolgozol? nem is eszel! (nyílván itt a 20éves 100% rokkantakra gondolok, akik azért lopni, rabolni még tudnak), az idősek meg már ledolgozták a nyugdíjukat, nyílván őket se sorolom ide.

Aztán végre döntsük el, hogy ki magyar, ki cigány. Ha kirekesztés van, akkor magyar, ha segély kell, akkor cigány! Annyi gyereket vállaljon, amennyit el tud tartani, amikor megcsinálnak egy gyereket, olyan, mintha én hitelt vennék fel, csak ellentétben velük, azt is én fizetem! Nem tudod eltartani? Akkor ne csinálj! Megcsináltad? Tartsd el! De ne az én pénzemből!!! Vidd oktatni, tanítsd tiszteletre, tisztaságra! Ha nem tetszik, el lehet menni Indiába, Afrikába, ott lehet tartani az olyen színvonalat. Nehogy már mi alkalmazkodjunk mindig máshoz! Nagy számok törvénye, az lesz, ami a többnek jó! Ami most meg, az egy maroknyi embernek jó!

Én, ahogy mondtad, NEM akarok egy életképtelen nép életképtelen tagja lenni! Akkor inkább a halál!
ÉS NEM FOGOM MAGYARORSZÁGOT ITTHAGYNI!!! az "enyém"...

Geza 2009.07.03. 13:20:59

@kyncza:
Akkor a cél kitűzésével meg is volnánk, már csak a módot kell kitalálni az eléréséhez!
Gondolom az, ha szeptember 11-én két lopott biciklivel nekimennénk a parlament épületének, az még kevés volna :)...

Anno Dolfi bácsiék sikerében nagy szerepet játszott a lakosság kb. 0.5%-ányi (!) létszámú SA, anélkül a '32-es eredményeik sehol se lettek volna, és kancellár se igen lett volna az öregből.
Na, kb. ez hiányzik itt meglátásom szerint.

Ha esetleg mondjuk az a bizonyos zabszem elkezdi törni a kúrmánypártok aranyerét, különösebb gond nélkül tetszőleges (választási) csalást keresztül tudnak vinni, mert bármi zúgolódásra ki lehet küldeni az inkalt, a kevlármajmokat, vagy épp a cigánymaffiákat, és nincs szervezett erő, ami akár az esetleges illegális dolgaikat megakadályozná. (Már elnézést, de jelen formájában a Gárda max. lassítani tudná a fentieket egy ideig.)

Van fegyvere a rebasznak? Van. Az inkalnak? Van. (Érdekes amúgy, még vagy egy éve valami 'celebpitya' az inkal egyik Mo.-i kiképzőközpontjában pózolt egy fotó erejéig egy géppuskával, amit tudomásom szerint törvényesen csak az állami szervek birtokolhatnak...) Van fegyverük a cigánymaffiáknak? Van. És ha készek használni, melyik fog megállni egy zászló és egy, az útjukban díszelgő szakasz miatt?

Ezzel csak az a baj, hogy ha én egymagam kezdek el fegyverkezni, az egyrészt kevés, másrészt meg kb. fél nap múlva rácson át ugathatom a holdat. Ilyesmit max. nagyobb tételben lehetne használhatóan kezelni, ahhoz meg szervezet kell. Valami-Gárda, Valami-Sereg, Valami-Mittudomén, no meg esetleg nálam jobb szervezők, mondjuk akik már (pl. a seregben) szerveztek és vezettek háromnál több embert is.

A fene megette, már megint váltjuk a világot, pedig hát nem kocsma ez, és még munkaidő is van ráadásnak :) ! Menjünk dolgozni, mert enni is kell majd azért valamiből...

derelyegrádi szellem 2009.07.03. 13:27:46

@kyncza:

Ebben nagyon sok igazság van. De az is lehet, hogy tán egészen az.

Annyival toldanám meg, hogy nem csak az a baj, hogy Kolompáréknál a 6 gyerekes modell a divat, maga a reprodukciós sebességük is kétszer gyorsabb.

Számokba fojtva:

Ők 13-14 évesen kezdenek szülni, a fehérek 28-30. Mire egy fehér lány megszüli az első gyerekét addigra Kolompáréknak van 6 gyereke, és abból már a legnagyobb szül, ha lány. Mi még csak egy csecsemőnél tartunk, ott már újra elkezdődött a reprodukció következő fordulója 6 egyedről indulva, aminek az a vége, hogy mire a megszületett magyar csecsemő szülne ők 36-an vannak. És ez minden körben kezdődik előröl.

És a példában szereplő Kolompárékkal nem az a baj, hogy barnább a bőrük, meg fekete hajuk, hanem az, hogy ember alatti életmódot folytatnak, nem tanulnak, nem dolgoznak semmit, és majd annak az egynek kell a 36, XXI. századi szinten nézve életképtelent eltartania, ami nyilvánvaló képtelenség, mert jól látható, hogy 800.000,-et sem tudunk eltartani mostanra, nem hogy majd 2-2.5 milliót.

Baszki (nagyon jól őrzött) bantusztánokban fogunk élni a saját hazánkban, csak "lakóparknak" fogjuk hívni. Aki kintreked, azt felzabálják. De megérdemeljük.

Na, akkor megnézném a bírói tanács tagjainak az arcát, amikor a lakásukat kezdi majd körülvenni vagy 20-25 ilyen, és nincs kihez fordulni, mert hát közrend nem lesz addigra még ilyen se, és nincs kihez fordulni, a Gárdához tudna, de azt meg pont ő osztlatta fel. Nehéz felismerés lesz..... :-)

@Geza:

"mert szó szerint félévente feleződik az esély, hogy ezt még rendbe lehet hozni!"

Ezzel én még kiegyeznék, mert ez egyben azt is jelentené, hogy nem szűnik meg soha :-)

Tündér_Lala 2009.07.03. 14:43:45

@derelyegrádi szellem: Igen, ez magyarország legnagyobb és legnehezebben kezelhető problémája. Hosszú ideig nem illetve félre kezelték és ha ezen nem sikerül valahogyan változtatni az katasztrófát jelent.
Az hogy a társadalomtól elszakadt, a valóságot nem érzékelő politikai elit ezt nem érzékeli vagy nem hajlandó észrevenni az abszurd.
A megoldás, amely hatékony és emberséges is csak erő, munkateremtés (képzetleneknek is) és valamiféle meggyőzés (ha hihetetlen is) valamilyen arányú mixe lehet.
De nincs idő !

Spielberg 2009.07.03. 20:51:19

NEM NEM SOHA! (ez pont jól hangzik egy "zsidótól")

süti beállítások módosítása