Skip to content


       Szűrés lista

Mobilt a szegényeknek!

Az áramvisszakapcsolós és villanykörteosztós hírek után majdnem lefordultam a székről, mikor a Hírszerző-cikk címét olvastam: Mobilt adna a kormány a szegényeknek

Nem, ilyen már tényleg nincs..... Napszúrást kaptak ezek? Vagy a 9 % -tól lettek hirtelen ilyen érzékenyek szociálisan? Vagy lezsírozták Orbánékkal, és tényleg szeptemberben lesznek a választások?

"Az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium (IRM) azt tervezi, hogy egy egyszerű, könnyen használható eszközt ad a hátrányos helyzetű, kiszolgáltatott helyzetben lévő, egyedül élő emberek kezébe. 

Ezért kezdett tárgyalásba csütörtökön a három hazai mobilszolgáltató vezetőjével egy GSM alapú segélyhívó rendszer létrehozásáról - tájékoztatta a Független Hírügynökséget közleményében az IRM. A mobilszolgáltatók a szándékkal egyetértettek és megállapodtak a közös munka megkezdéséről."

"GSM alapú segélyhívó rendszer"  Vajon mire gondolnak? A 112 már évek óta üzemel, még pénz sem kell a felhívásához, erről tehát nem lehet szó. Segélyhíváshoz csak egy telefon kell.

Hoppá, ez az! Telefon kell!

Mondjuk egy Pannonos:

Vagy egy T-Mobile-os:

Esetleg egy Vodafone-os:

Ezt ajánlanám, mert ez csak 3.990,-Ft. Mégiscsak én fogom kifizetni, hadd szóljak bele...

 

Címkék: mszp abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr391250321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jim Raynor 2009.07.17. 09:11:56

hát, ez most kicsit mellément....


itt nyilván programozható gsm segélyhívó készülékekről van szó, mint pl. ez:

www.mobilcontrol.hu/index.php?menu=303

szó nincs telefonról.

ez azért jó, mert pl. a tanyavilágban telefon nélkül élö idős emberek tudják hívni a sünöket, ha megtámadják őket a cigányok (vagy a mentőket, ha rosszul vannak)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.17. 09:12:46

Mondom én, hamarosan az első éjszaka jogát is megkapják a hátrányos helyzetű pógártársaink.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.17. 09:17:56

@Jim Raynor: És ehhez kell külön fejleszteni segélyhívő rendszert? (Nem értek hozzá)

k.o.d.i. 2009.07.17. 09:19:13

Tanyavilágban bizony elkelne valami hasonló, mert itt vidéken sajna éjszakánként sokan kénytelenek végignézni a ház ablakából ahogy a cigányok elkötik a lovaikat, visznek minden mozdíthatót. Az ember meg nem tehet semmit mert egyedül van és általában öreg. Ha csöndben marad legalább nem ölik meg! Szóval ezt a témát tényleg benézte a poszt írója. Hetente kapjuk a hírt hogy valakit megint halálra vertek a nyugdíjáért. Nagyon is kellene az a segítség, de attól tartok hogy könnyű lőzungoknál most sem kapunk többet!

Jim Raynor 2009.07.17. 09:22:39

@Félkupica_Fehér_Főnök:

én sem értek hozzá, de szerintem fejleszteni nem kell (létrehozásról van szó)

a gsm hálózat adott, 1 darab központot kell létrehozni, ami a bejövő jeleket kezeli. szerintem.

binike 2009.07.17. 09:22:49

hogy öszinte legyek Gyulán az ökormánnyzat kiépített egy segélyhívó rendszert öreg egyedülálló szegény emberek részére. egy gombnyomás és max 10 percen belül kintvannak. Ehhez nem kell kormányzati akarat. már müködik.

jozicsenko 2009.07.17. 09:24:20

hi!

azt azért ne felejtsétek el, hogy állandó kifogás c. vezéreknél, hogy "hát ha lenne a gyereknél mobiltelefon meg mp3 lejátszó, mint a magyarnál, nem lenne annyi lopás, rablás, stb"

persze azt már nem mondja, hogy míg a magyarok legjava adózott jövedelemből vette a kütyüt, ő az adóból vásároltatná meg...

(pár éve voltak perek, nyomozások, mert másokkal vásároltattak (igen, főleg cigányok) mobilokat, gyakran a pénzt se adták oda a stromanoknak (megérdemelték), s utána vitték a balkánra a mobilokat: ÁLLAMILAG támogatjuk most ezt???? ki hiszi hogy meg lesz az a telefon két hét mulva... )

Bohóc János 2009.07.17. 09:25:12

Laspalmas:
Már megint ez a fránya keseredettéged. Ha öblögetnél egyet, ráéreznél, hogy ezt mennyire benézted megint.

"egyedül élő emberek kezébe. " - akiktől te sajnálnád ezt, azok tipikusan nem egyedül élnek.

binike 2009.07.17. 09:27:26

@binike: ja még hozzáteszem hogy elméletileg szociális segítségnyújtásról van szó mint például ha elesik én nem tud felkelni vagy rosszul van ... de innen csak egy lépés hogy rendvédelmileg is lehessen használni

synthesizer 2009.07.17. 09:32:12

Khm... Ezt most speciel én is mellélövésnek tartom. A segélyhívó jó ötlet, és nagyon könnyű kiépíteni, nem lehet elvágni a kábelt, stb.

synthesizer 2009.07.17. 09:33:46

A 112-ről meg annyit, hogy az idősek nagy része komoly problémákkal küzd, ha mobiltelefont kell használnia.

synthesizer 2009.07.17. 09:37:44

Ja igen, a telefonok árai meg nem reprezentatívak, tekintve, hogy előfizetéssel EGYÜTT kerülnek annyiba. Mivel egy telefon önmagában még mindig drága lenne, ezért szétkenik az ár nagy részét beépítve az előfizetés árába.

Jim Raynor 2009.07.17. 09:39:18

@synthesizer:

ehhh, 112.......kevesebb ideig tart magamat pápává választatni, mint a 112-n megvárni a kapcsolást................

Lenny [Cabdriver] (törölt) 2009.07.17. 09:40:47

Jó, jó, de a legjobb mégiscsak az lenne, ha a számlát is fizetnék.
Mondjuk, őőő, 20k/hó erejéig, feltéve, ha van egy beteges ember/kisgyermek/rokkant/nyugdíjas/kirekesztett a családban.
Mobilja bárkinek lehet, akár egy százasért is, a gond a havidíj.
Most, hogy a szándék errefelé, látom meg van, remélem szolidáris kormányunk megtalálja a megoldást erre is.

Azután el tudnék képzelni valami olyasmit, mint a szépreményű Szomáliában, vagy Ugandában, ahol laptopot is kapnak a srácok.

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2009.07.17. 09:40:52

@Jim Raynor: Ne viccelj már!
www.mobilcontrol.hu/index.php?menu=24
52 200 Ft.
4000-ért meg kapsz mobilt.
Amit ha beprogramozol, akkor 2 kattintással hívja a 112-t.
De ha valaki nagyon technológiai analfabéta, az is be tudja írni a 112-t és megnyomni a zöld gombot.
A pénzt normális rendőrségre kéne költeni.
Hiába van bármilyen segélyhívó kütyüd, ha nem ér ki a sündőrség...

Agyalap 2009.07.17. 09:42:19

@synthesizer: A 112-ről meg annyit, hogy mikor egyszer felhívtam volna, hogy ég az elválasztó sövény az M7-en - egy percig a "hívása fontos számunkra, kérem várjon a kezelő jelentkezésére" szöveget hallgattam. Letettem. Többet nem fogom hívni a 112-t.

synthesizer 2009.07.17. 09:43:29

@refuse/resist!: Mint már mondtam, a telefon azért 4 rugó, mert az ár nagy része az előfizetésbe be van építve

synthesizer 2009.07.17. 09:45:19

@Jim Raynor: Erről nincs tapasztalatom. Mindenesetre az idősek egy része nem képes felfogni, hogy nem elég FIZIKAILAG FELEMELNI a készüléket, hanem MEG KELL NYOMNI a zöld gombot.

Egy NAAAGY piros gomb kell és kész.

Agyalap 2009.07.17. 09:47:51

@refuse/resist!: Csak hogy kötözködjek:
www.mobilcontrol.hu/index.php?menu=17
és az ÁFA is 25% újabban... :)
A 112-t próbáltad már hívni?

Bohóc János 2009.07.17. 09:49:20

@refuse/resist!:

Egyébként nagyon valószínű, hogy a kiépítés / üzemeltetés hatalmas költségei simán bele fognak férni a mobilszolgáltatók CSR keretébe, a kormányzati feladat a végződtetett segélyhívások megfelelő lekezelésére korlátozódik (rendőr/mentő/tűzoltó).

Geza 2009.07.17. 09:51:33

@Félkupica_Fehér_Főnök:
Az nagyon egyszerűen már most is működne:
'- Há azé nem ákárod, hogy megkanoljalak, me cigány vagyok? Há kirekesztő, fajgyűlölő, rásszistá, gárdistás, szkinder, nááácíííí!
... (pár nap múlva) ...
- ...így a vádlottat bűnösnek találom rasszista alapú hátrányos megkülönböztetés alkalmazásában, és ezért X Ft pénzbírság, valamint a sértett számára Y Ft nem vagyoni jellegű kártérítés megfizetésére kötelezem, valamint etnikai közösség elleni gyűlöletbeszédben is, amiért Z évi letöltendő börtönbüntetésre ítélem.'

Bohóc János 2009.07.17. 09:53:47

@Geza:

Ez ám a témába vágó komment.
Grt.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.17. 09:55:27

Nos, barátnőm nagymamájának is van ilyen, és ingyen adta az érsekvadkerti önkormányzat. Ez fontos dolog és kell is. Ez most mellé ment egy kicsit laspalmas.

Annyi csak az ügyben a gusztustalan, hogy ezeknek a dolgoknak normálisan, szó nélkül kellene menni, nem pedig nagy dérrel-dúrral beharangozott kampányfogásként.

Jim Raynor 2009.07.17. 09:57:22

@Bohóc János:

lehet ám menni a kaccsolatra is............

refuse/resist! · http://torzskocsma.blog.hu 2009.07.17. 09:57:51

@Agyalap: @Jim Raynor:
Itt a pont. _Erre_ kéne költeni, és nem arra, hogy olyan fasza készülékeket osztogatunk, melynek a hívására nem válaszolnak (és a sündőrség se jön ki időben).

Geza 2009.07.17. 10:00:17

Szerintem nem kis dobozka kéne gombbal, amit megnyomva egy idő után bejelentkezik egy unott sündőr és közli, hogy leszarja, hanem egy másik célszerszám lenne az ideális:
Az egyik végén egy vállhoz támaszkodó párnázott fadarab van, a másik végén egy cső, az alján meg egy kis billenpátyú, amit ha meghúz maga felé a lakás tulajdonosa, akkor a csőből előszökken egy fél marék ólomaprólék és apró ámde elég mély lyukakat varázsol a betörő mellkasára.
Így nincs szükség azonnali kivonuló járőrökre meg ilyesmi, hanem elég pl. reggel kilencig bejelenteni, hogy el kéne vinni a dögöt, aztán mondjuk tizenegykor szépen a bejelentőknél körbejár a tepsis kocsi meg a rezignált fatörzsőrmester, begyűjtik a hullákat, iktatják a jegyzőkönyveket, pótolják a közjó érdekében ellőtt töltényeket, aztán mindenki teszi a dolgát tovább.

Ilyen egyszerű volna ez, kérem alássan :) !

Petrow 2009.07.17. 10:01:41

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": egyetértek.

Amúgy nagyapámnál is van ilyen (82 éves, agy-érelmeszesedése van, és porckopása), és tényleg megbízható, ha orvosi segélykérésre szolgál. Apámat hajnalban csöngették a mobilon, hogy a hívókészüléket megnyomták, de nem szól bele senki, nézze meg, mi történt, mert nekik nincs kulcsuk.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.07.17. 10:07:11

@Petrow: Pontosan erre való, neki is az ágy mellé van téve. gyorsan reagálnak és nagyon segítőkészek. Ez kellene lennie a min. szolgáltatásnak 2009-ben elvileg egy európai országban.

jól rá kéne tendereztetni országos szinten...muha....

egyébként tegnapi felröffenés hiradóban, hogy az EU is picsog már, hogy miaz, itthon minden nagy beruházás meg tender meghívásos alapon működik, nem a piaci versenyhelyzetnek megfelelőn...

Bóhóc János Úr erről mi a véleménye? EU szól, hogy nem kéne, pedig papíron minden rendben, tudod...

Vagy Veress Jani, majd átdobja a "valós" adatokat, ahogy szokta?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 10:11:16

'A 112 már évek óta üzemel, még pénz sem kell a felhívásához, erről tehát nem lehet szó. Segélyhíváshoz csak egy telefon kell.'

Tapasztalatom szerint a vezetékes telefon sincs ám "ingyé". Max a "beetetési" időszakban. Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.

Ha ez a program TÉNYLEG azt a célt szolgálná, hogy egyedül élő öregek kapjanak telefont, akkor én támogatom (csak ne olyan maszopos legyen a vége, hogy a szegény kancigó kapja meg ily' módon a 14. csúsztatós mobilját...)

Én megértem, hogy ezt az egész tetves bagázst rühelled, de ezt a postot most nem egészen érteni én ittend...

Loge · http://bloge.blog.hu/ 2009.07.17. 10:13:03

Nekem egy új monitor kéne. Nem tud valaki segíteni? (Igaz, nem vagyok célközönség, mert én ezekre tuti nem szavazok.)

synthesizer 2009.07.17. 10:15:27

@Seduxen: Ha csak egy számot lehet vele hívni (lásd nagy piros gomb), akkor a kancigó nem sokra megy vele. SIM kártya alapján meg megtalálhatók a sutyerákok akik heccből hívogatnák a központot.

Apropó, Magyar Gárda nem akar ilyet kiépíteni? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 10:16:35

@Jim Raynor: bazz, tudod milyen jó most ott a hangulat? :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.17. 10:18:45

Ahogy Perez írta:
"ezeknek a dolgoknak normálisan, szó nélkül kellene menni, nem pedig nagy dérrel-dúrral beharangozott kampányfogásként. "

Erről van szó. Három nap alatt három ilyen hír. Mitől lettek hirtelen ilyen szolidárisak?

"hátrányos helyzetű, kiszolgáltatott helyzetben lévő, egyedül élő emberek "

Nekem erről a BAZ-megyében élő szerencsétlen terrorizált öregek jutnak eszembe, akik elkeseredésükben a Jobbikra szavaztak.

Legyen
- normálisan működő rendőrség, hogy az egyedülálló öregeknek ne kelljen rettegniük
- segélyhívó rendszer, hogy orvosi probléma esetén segítséget tudjanak hívni

Mindez csendben, mert egy európai országban ezek a világ legtermészetesebb dolgai.

charlie 2009.07.17. 10:18:58

@synthesizer: Motorola F3, függetlenül, újonnan 5e forint körül (vagy alatta).

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 10:19:12

@synthesizer: a "nagy piros gombról" más jutott eszembe :))) /mondjuk egy ICBM kilövőállás vezérlőterme :))) /.

Nu igen, egy ilyen megoldás is jó lenne, mert tény, hogy az idősebbek között sokaknak a "nagy ismeretlen" a mobiltelefon.

gidabiga 2009.07.17. 10:27:16

szerintem nem mobiltelefonkéne, hanem egy pánikgombos riasztó, amin egy gomb van és a 112-re van csatlakoztatva.
88 éves nagymamám nem tudja kezelni a mobilt, ráadásul a kis gombokat nem tudják eltalálni a fizikai munkában megkérgesedett kezek.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.17. 10:27:47

"Nyugdíjat nem tudunk emelni, mert ez a szakértő Gordon, de ne aggódjon Mari néni, Feri bácsi. Mi vigyázunk magára!"

A NYUGGEREK vannak megcélozva és elég jó az irány!
Védett fogyasztók, nyuggerek, cigányok ... alakul. Meglesz a 20%.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.07.17. 10:30:19

Azért ne keverjük ezt a dolgot a jelzőrendszeres házisegítségnyújtással, ami szociális ellátás. Nem az állam, hanem az önkormányzat biztosítja, vagy más egyéb szolgáltató.

"A jelzőrendszeres házi segítségnyújtás a saját otthonukban élő, egészségi állapotuk és szociális helyzetük miatt rászoruló, a segélyhívó készülék megfelelő használatára képes időskorú vagy fogyatékos személyek, illetve pszichiátriai betegek részére az önálló életvitel fenntartása mellett felmerülő krízishelyzetek elhárítása céljából nyújtott ellátás."

Igénybevehetik:
"A jelzőrendszeres házi segítségnyújtás igénybevétele szempontjából szociálisan rászorult
a) az egyedül élő 65 év feletti személy,
b) az egyedül élő súlyosan fogyatékos vagy pszichiátriai beteg személy, vagy
c) a kétszemélyes háztartásban élő 65 év feletti, illetve súlyosan fogyatékos vagy pszichiátriai beteg személy, ha egészségi állapota indokolja a szolgáltatás folyamatos biztosítását."

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 10:33:07

@laspalmas:

mondjuk ezzel nem étek egyet, a világban bárhol, ha a bevezetnek egy ilyet abból hír lesz, és igen, ezzel kampányolnak.
Amivel nincs semmi baj sem, a népszerűség a politikusok fizetsége elméletben:)

A baj az hogy ha nálunk bevezetnek(nének) egy ilyet senkinek sem az az első gondolata, hogy hú ez tényleg fasza le a kalappal, hanem az , hogy rohadt gecik már megint lopni akarnak akármilyen címszóval, és a szemetek az öregeket használjáj indoknak.
Ezt hívják úgy , hogy totális hiteltelenség, a jutalom pedig a 9% lesz, aztán a fidesz kormányzása:)
Hehe az még viccesebb lesz:)

picur3ka 2009.07.17. 10:36:46

Nem Laspalmast kell baszogatni szerintem, hanem elolvasni a Hirszerzot. IRM nem egeszsegugy es buncselekmenyekrol, nem pedig betegsegrol vagyon szo benne. Amint most latom, Balna ur mar megirta az utobbirol a helyzetet.

Bit Rot 2009.07.17. 10:36:55

@Jim Raynor:
Erre gondoltál:

"Sse-115___________43.500 Ft__(52.200 Ft)

Egyszerű GSM alapú segélyhívó készülék, 1 db nyomógombbal, és szabadon beprogramozható telefonszámmal, kétirányú kihangosított, és be- hallgatás üzemmódokkal, ipari GSM modemmel.
"

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 10:36:59

@vero:
mondjuk a nyuggerek azért ne legyen 1 kategória a cigókkal szerintem a legtöbben közűlük rendesen végignyomtak 40 évet, és arról nem ők tehetnek, hogy sok év kemény munka után olyan szarul élnek, hogy 1ftal meg lehet őket venni.
És a munkavállalásukat meg kifejezetten bünteti a rendszer.

synthesizer 2009.07.17. 10:40:29

@Seduxen: Nagy-piros-gomb függő vagyok :D Kedvencem a kulccsal felnyitható plexivel védett, nagy tenyérreálló gomb, sárga fekete sávokkal körbevéve :)

synthesizer 2009.07.17. 10:41:41

@Parkőr: Főleg azok akik tanyán vagy falun élnek. Nekik van általában alacsonyabb nyugdíjuk, kiskertet művelnek (vagyis dolgoznak), és első számú célpontjai a kissebbségeknek.

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 10:44:32

@Parkőr:
az nem tudom, hogy hogy tudtam leírni a küzülük szót hosszú űvel:)

Plutonic 2009.07.17. 10:44:50

Az ötlet jó, csak megint ez a büdös nagy felhajtás....
És innentől kezdve már bűzlik az egész!
nem gyanús senkinek, hogy 3 nap alatt 3 ilyen seggnyalós ötlet került terítékre?
Undorító.
Ez is csak szarnak paraván és ismét manipuláció a köbön.

Bohóc János 2009.07.17. 10:45:11

@laspalmas:

"Mégiscsak én fogom kifizetni, hadd szóljak bele..."

Te laspalmas, ha te Gyesen vagy akkor mit fizetsz te ebből az egészből???
:D

(fu de jól megy az agyatlan demagógia már nekem is, mit szólsz? tőled tanulom)

synthesizer 2009.07.17. 10:46:17

@Bohóc János: No a GYES-t ne keverjük ide.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 10:50:19

@synthesizer: alias a "futball-labda" (vagy mi a neve az amcsik "piros gombos bőröndjének"?)

Kevesebb akció-filmet javaslok :)))

Bohóc János 2009.07.17. 10:51:53

@synthesizer:

miért is?
a kérdésem ott van.

picur3ka 2009.07.17. 10:52:16

@Parkőr:

'És a munkavállalásukat meg kifejezetten bünteti a rendszer.'

Na es akkor mert szavaznak rajuk, ugye?

Kulonben pedig egyenertekuek a kisebbseggel: szoci szavazobazis, ennyi. Mindez csak latszat szocialis erzekenyseg, aki ezt nem latja, nem is tudom, hol el.

Arrol mar nem is beszelve, hogy mint szoci szavazok teljesen lenullazzak mindazt, ami erteket valaha teremtettek. Megvarni, mig kihalnak a Kadaristak nem nagyon van ido, kulonosen, hogy a dologtalan kisebbseg kozben szaporodik, hiszen nem a dolgozo, integralodott ciganysagnal van a 6-10 gyerekes csaladmodel.

synthesizer 2009.07.17. 10:55:37

@Bohóc János: Valójában megválaszoltad: "agyatlan demagógia"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 10:57:27

@synthesizer: már csak azért se, mert szegény Clown mellélőtt, ugyanis a gyes-összegéből is vonnak ám járulékot. (adót nem).

és persze tudjuk, hogy az a nyugdíjkasszába folyik be (de hogy onnan KIFELE merre csordogál...)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.17. 10:59:49

@synthesizer: Úúúú, olyan szépen körbeírtad, hogy én is teljesen rákattantam a témára, ilyet veszek :o)

www.kawaii-fullhouse.com/english/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=76

Bohóc János 2009.07.17. 11:03:02

@Seduxen:
Hehe. Magyarul a Gyes összege úgy van meghatározva, hogy grátisz jár hozzá a nyugdíjfedezettség.
Tehát mit fizet ezekből a "telefonokból" a Gyesen levő Laspalmas, amiért olyan bőszen fel van háborodva a kicsitsemdemagóG posztja végén?

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.07.17. 11:03:45

Csak azt nem értem, hogy azoknak a kibaszott adófizetőkkel miért nem kell valami jót tenni?
(Ha valaki megemlíti az SZJA csökkentést, rögvest kibelezem. Csak a gázszámlával, a benzinnel meg a gyerekek kajájának az ármelkedésével többet csorgatok vissza az úri elvtársak zsebébe.)

Bohóc János 2009.07.17. 11:05:48

@Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker:

"az úri elvtársak zsebébe"
meg a gyesen ülő laspalmas nyugdíjára és Gyes-ellátására :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.17. 11:10:41

@Bohóc János: Csak ne feledjuk, hogy laspalmas valszeg ezt már előrefinanszírozta magának!

picur3ka 2009.07.17. 11:12:34

@Bohóc János:

Igen, mert Laspalmas ugye egesz eleteben gyes-en volt, van es lesz. Tisztara olyan, mint Lenin.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 11:13:41

@Bohóc János: "hogy grátisz jár hozzá a nyugdíjfedezettség."

ebben mi a grátisz?? leírom tagolva, hogy megértsd:

nyug-díj-já-ru-lék le-vo-nás-ra ke-rül

ami persze a 28.500.-Ft-ból nem sok, de kurvára nincs "grátisz" semmi.

@Noname Cowboy: na ez meg a másik. azon már nem is akarok rugózni, hogy miből gondolja akár a Clown (vagy bármelyik kommentelő), hogy Laspalmas GYES-en van. Hm??

mi van, ha GYED-en van?

Bohóc János 2009.07.17. 11:15:06

@Noname Cowboy:
Miért a "nyuggerek" nem??

@picur3ka (a barna szar ellepi az orszagot:
Nemtom mit tervez, de most gyesen van és most hőbörög, hogy ő mennyit fizet ezekbe a "telefonokba".

Plutonic 2009.07.17. 11:17:25

@Bohóc János: Akadjál már le a szívózásról.....
Tényleg demagóg vagy, de erről nem fogok vitát nyitni.
Ha meg Laspalmast kiveszed a körből, akkor is marad bőven ember.

Ivanhoe 2009.07.17. 11:18:01

Hát nem tudom, az biztos, hogy ez megint nagy dirrel durral beharangozott parasztvakítás, azt viszont be kell látni, hogy a tanyán élő időseknek kell vmi hasonló, de egy pánikgombos készülék bőven elég. Az számomra eléggé ködös, hogy most mobilt akarnak adni vagy csak segélyhívó készüléket. Ha előbbit akkor jogos a felháborodás, az utóbbi viszont korrekt, ha az ára is az lesz, csak nem értem, hogy ezt miért kell ennyire felkapni. Néhány éve már volt tervben vmi hasonló, de arról kussoltak mint szar a fűben.
Nálunk a családban az összes idős rokonnak van mobilja, nagyszülőktől elkezdve nagybácsikig, mindenkinek vettünk ilyen 5-6k-eset. Szépen 1-9-ig felraktuk nekik gyorshívóra a rokonokat és kész, 2 gombot bárki meg tud nyomni.

vero · http://anal0g.blog.hu/ 2009.07.17. 11:22:24

@Parkőr: mszp-s szavazatvásárlás szempontjából egy kategória. gyenge érdekérvényesítő képességűek, kiszolgáltatottak és könnyen befolyásolhatók. (ált.)
egyébként senki sem mondta, hogy a nyuggerek olyanok, mint a dzsipók. persze, ha akarod így is értheted, csak ez nem volt benne.

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 11:24:41

Az egész nyugger problémakörnek az a legnagyobb baja, hogy berakták a közösbe a hajdani nyugdíbiztosító összes vagyonát, asszem bokros alatt.

Régen ez nyugdíjdolog úgy működött, mint a "fejlettebbnek gondolt" nyugati országokban,volt nyugdíjBIZTOSÍTÓ saját vagyonnal, költésvetéssel,a járulékok oda kerültek, nem a közösbe, mindenkinek megvolt , hogy mennyit fizetett be, stb.
Akkor nem volt az a kép senkiben, hogy a nyugdíjsaokat el kell tartani.

A nyugdíjkassza privatizálása meg a legnagyobb lopás volt a magyarok történelmében. én pl ahelyett , hogy az államnak fizeték, közelező módon egy biztosítócégnek utalok, és nincs választás.
Tehát a keresetem egy része egy multi pénztárcájában köt ki, mert csak, és ha elherdálja, mint ahogy a "válság" miatt megtörtént, akkor szétteszi a kezét, hogy ez most akkor így sikerült,bocs.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.17. 11:25:28

@Bohóc János: De igen. Csak sajnos a nyugdijszámítási rendszer illetve az általkuk a kasszába befizetett összeg sajna ennyit ér!

Bohóc János 2009.07.17. 11:26:01

@Plutonic:
Nem vagyok demagógabb, mint a blogger.
Ha laspalmast kiveszem, akkor mást is kivehetek épp annyi erővel.
Ki ne derüljön, hogy zero meg munkanélkülin van :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.17. 11:26:24

@Bohóc János: Valszeg a családi költségvetésből fizet, mert feltételezhetően nem tartozik a hátrányos helyzetűek közé, s mint ilyen valószínűleg a dolgozó és adózó kisebbséghez tartozik ő is és párja is.

Amúgy takaroggyámá' xD
(nem emlékszem,hogy mondtam -e ma már, de jobb kétszer, mint egyszer sem :o)

Bohóc János 2009.07.17. 11:26:44

@Parkőr:

"A nyugdíjkassza privatizálása meg a legnagyobb lopás volt a magyarok történelmében."

és ez mikor volt? melyik országban?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.17. 11:31:59

@Bohóc János: Ha azt írom, hogy konkrétan tudom, akkor az számítana valamit?

Plutonic 2009.07.17. 11:32:05

@Bohóc János: Kivehetsz, ez igaz.
Zeronak kívánom, hogy ne legyen munkanélküli!
Azt viszont nem igazán tudom kifogásolni, ha valaki leírja az igazságot, függetlenül attól, hogy rá érvényes vagy sem.
Van olyan gazdag ember, aki nem szarik rá a szegények fejére!
Ez emberség is az igazság kérdése és nem személyes, csak kirívó esetekben.
Kirívó eset az például, ha egy államfőnek csak résztulajdona van egy lakásban és papíron nincs több vagyona.
Na AZ kirívó, de ez nem.

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 11:33:27

@Bohóc János:

kötelező magánnyugdíjpénztári beléptetés? 1997től
hm?

Bohóc János 2009.07.17. 11:35:38

@Parkőr:

"kötelező magánnyugdíjpénztári beléptetés"

az neked a nyugdíjkassza privatizálása??? te hőgutát kaptál.

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 11:40:13

@Bohóc János:

hosszútávon igen.
nyilván nem azonnal abban nincs pénz, de hosszútávon. az. az a pénz amit kötelezően havonta utalok egy multinak szerinted nem hiányzik az államkasszából?

Szerintem legyen magánnyugdíjpénztár,és az ember dönthessen, hogy be akar e lépni, és arról is hogy ki akar lépni.
jelenleg az van, hogy én nem léphetek vissza a tisztán állami rendszerbe, hanem kénytelen vagyok végignézni hogy mióta dolgozom mennyi X Ftot szedtek el tőlem ami felett en NEM rendelkezem. csak van egy olyen helyen ahol én NEM akarom hogy legyen.
ez az intézményes szándékos lopás.

Bohóc János 2009.07.17. 11:40:43

"nem hiányzik az államkasszából?"

ne fokozd a sületlenséget.
az állami nyugdíjkassza ilyen szinten nem része a költségvetésnek.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.07.17. 11:42:43

A cikk pöppet kapufa, főleg a mobiltelefonok árainak bemutatásával vált totális hülyeséggé.

Az egyedülálló embereknek -főleg mondjuk a tanyavilágban élőknek- szükségük van segélyhívóra. A mamám is kapott. Sehol nem volt szó arról, hogy színes kijelzős kamerás mbolit akarnak adni a népnek.

Istenem.....

Bohóc János 2009.07.17. 11:50:08

@Parkőr:
És az nem zavar, hogy a multinál egyéni számlád van, amin látod, hogy hogy állsz a befizetésekkel?
Nem a nagy közös katyvasz?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.17. 11:50:41

@Bohóc János: Gondolom megszoktad már, hogy téged mindenki utál xD

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 11:52:30

@Bohóc János:

de ha hiány van akkor a költségvetésből pótolják ugye?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 11:53:37

@Parkőr: "de ha hiány van akkor a költségvetésből pótolják ugye? "

ez így nem korrekt, ne is haragudj.

"de hiány van ÍGY AZT a költségvetésből pótolják ugye? "

na így lenne pontos :))))

Bohóc János 2009.07.17. 11:57:17

@Seduxen:

Mi-ből-ke-rül vo-nás-ra???
Ab-ból, a-mit a kö-zös-ből kap??

Vic-celsz ve-lem??

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 11:58:49

@Bohóc János:

nem, mert nem rendelkezem azzal a megtakarítással.
egyetlen lehetőségem, hogy más multihoz mozgassam a virtuális pénzt.
felnőtt felelős ember vagyok, nem szerencsés üzenet elzárni a saját pénzemtől.

Bohóc János 2009.07.17. 11:59:16

@Seduxen:
Semmi foganatja nincsa a moderáláson nyekeregni.
Épp a minap lettem sokadszor takarodásra felhívva (khhm), valamint maszopos webkommandósnak kikiáltva, hogy csak a szebbeket említsem.

Kettős-e mérc-e?

molaris 2009.07.17. 12:00:12

Az, hogy most csinálják nagyon jó. - 5% szavazat, mert a működtetésre nem lesz pííííííízzzz!!!!
Szóval adnak egy pofont a sz@rnak. Mert ezt már rég meg kellett volna csinálni, és csendben: mert innen azzal indul, hogy elsőnek a segélyhívót veszi magához a hívatlan látogató.
A működő segélyhívó rendszerek pedig vagy alapítványi,- önkormányzati,- vállalkozási alapon, de kielégítően működnek. Most nem lett volna egyszerűbb ezeket bővíteni? Ja!!!- az nem jár ekkora hírértékkel. Meg nem jut üzlethez néhány csókos. Tipikus Draskovics húzás: verjük szét a Gárdát, mert rossz; csináljunk mi másikat: mert AZ jó!
Dögvész pusztít közöttük, és keresik a gyógyszert.
Az meg - mint látszik, elgurult.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:00:19

@Bohóc János: ez ám a szociális érzékenység. az ugye fel sem merül, hogy VALAMI alapján JOGOSULT a GYED-re?? És ez után kapja a GYES-t.

Tekintsd úgy, hogy ő legalább ezt előre megfinanszírozta magának.

de fogadjunk, te ugyanezt mondanád annak is, aki táppénzen van, mi?

wladyslawsky (törölt) 2009.07.17. 12:00:31

Szerintem az vesse az első követ laspalmasra, aki a "Mobilt adna a kormány a szegényeknek" cikkből nem arra gondol AZONNAL, hogy a kommancsok TÉNYLEG mobilokat akarnak osztogatni, és így kívánnak szavazatokat szerezni a cigányoknál meg a nyuggereknél.
EZEKRŐL simán el tudnám képzelni azt is.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:01:26

@Bohóc János: te mégis napjában - néha többször is - megteszed...

ettől függetlenül a stílus dettó ugyanaz, mint amit másokon számonkérsz (ha a szart marcipánba csomagolod is, attól még szar marad...)

Jim Raynor 2009.07.17. 12:05:24

@Seduxen: most mit BOHÓCkodsz, vazzeg??? :D


ha már úgysem moderálják, szerintem Bohóc János az a tipikus liberálbolsevik, aki kedves papa párttikár/tanácselnök/stb. korszaka alatt LEGÁLISAN FÉLRETETT /értsd: lopott/ pénzből gründolt családi vállalkozásban dolgozik, mióta elvégezte az általánost, de persze kurva okos és mindenhez ért. Az Ifjú Baloldal rózsadombi szekciójának feltörekvő ifjú tehetsége.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.17. 12:07:19

@wladyslawsky:

Szerintem az MSZP így akarja felhívni őket, hogy menjenek szavazni :))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.17. 12:10:52

@Bohóc János: Ja küldték is a feleknek, hogy minuszba fordultak a válság miatt!
A befeketetés értéke - x ezer!
Örülnek szerinted???
A nyugdijalapok mint a szerencsejáték!
Sok lóvé ment onnan az olajba!

Parkőr (törölt) 2009.07.17. 12:11:31

nem hiszem , hogy le kellene bolsizni a tudatlansága miatt, én inkább egy fiatal bölcsészre tippelek, aki 22 évesen még nem jött rá hogy megszopatták:)
pár év, és rájön hogy az a PIAC ami itt a gyarmatokon van az ROSSZ. És hogy azok a bankok akik a vérünket szívják a szabadpiac zászlaja alatt gyakorlatilag rosszabbak mint a labancok.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:11:51

@Jim Raynor: wehehehe.

Inkább arról dumálj, hogy áll az "Operation Burning Monster"? :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:13:27

@Jim Raynor: "vállalkozásban"

vállalkozásOKban, már bocsánat! ha már idézed szabadság73-t, legalább pontosan :)))

Bohóc János 2009.07.17. 12:13:39

@Jim Raynor:
tessék
minderkinek vannak elképzelései a nick mögött emberről
nekem is

Jim Raynor 2009.07.17. 12:16:10

@Seduxen:

még lakott a lagúna....:( :(

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:19:17

@Jim Raynor: bázz. javaslom az "Operation LÉGKONDI ON" megkezdését, menekülne, mint a mérgezett egér :)))

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.17. 12:19:42

@Seduxen: Nem ez a baj! Az a gond, hogy kezdenek eltűnni a szerepek :o)

Itt mi vagyunk a kirekesztőnek kikiáltott nemzetrontók, akiknek szabad takarodót fúniuk, de hogy a libertéknek, a szeretet és az elfogadás elsőszámú forradalmárjainak hogy lehetnek ilyen gondolatai... honnan lát erre követendő példát, melyik szeretett politikusától, az számomra rejtély :o)

A posthoz: Amíg leváltják a rendőrkapitányt, ha nevén meri nevezni a szerinte legnagyobb problémát, addig a segélyhívó ötlete egyszerű és gusztustalan pr-fogásnak hat számomra.

Jim Raynor 2009.07.17. 12:22:29

@Seduxen:

átkűggyem hozzátok? :D :D :D

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.17. 12:23:53

@Seduxen: Te is csak a nyócezer köbcentis motrot irigyled tőle, de az én zeppelinemről erre már csak egy lesajnáló fintor jut el hozzátok xD

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.07.17. 12:25:23

bazdmeg bohóc, tök jó lett volna, ha anyád se megy gyesre te paraszt, hogy mered összehasonlítani a szemét ingyenélő tetveket egy gyerekét nevelő, egyébként dolgozó anyával? nem sül le a bőr arról a mocskos tetves pofádról? te ganyé senki, idejössz, és mindenkivel személyeskedsz, hát takarodj vissza gyesre vágott anyád picsájába, te szarházi senki. na. most lehet moderálni.
Asszem a stílust leszámítva, a köz véleményét írtam le. szép napot.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:25:28

@Jim Raynor: faszt :)))) jó helyen van az ott :))

Egaesz Homo 2009.07.17. 12:26:34

Ugye itt a fő problémátok azzal van, hogy ezt nem szép csöndben pusztán karitatív szándékkal teszik, hanem kampányfogásként. De egy kormánypárt miért ne csinálna minden segítségéből, illetve ötletéből kampányfogást? Egy kormánypárt nem teheti azt, hogy populista szólamokat kiabál az utcán a bormámoros hazafiaknak.
Félreértés ne essék, nem akarom védeni a kormányt csak lehetnétek kicsit elfogulatlanabbak.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:28:29

@Félkupica_Fehér_Főnök: hát bazz, átláttal a szitán... igazából a nyócezzzzerköbcentisnél jobban már csak az erkölcsi nagyságát, és a tisztánlátását irigylem... de abban megegyezhetünk, hogy a magunkfajta sosem érheti el ezt a kifinomultságot, mint a hozzá hasonló vérlibberek (kövezz meg, de én nem is szeretném...).

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.17. 12:32:28

@Bohóc János:

Mindenki a saját háza táján söprögessen.
Mi sem foglalkozunk a te anyagi helyzeteddel, mert KURVÁRA NEM ÉRDEKEL, hány céged/házad/motorod/szigeted van.

Ha a posthoz nem tudsz hozzászólni, akkor Főnököt idézve "Takaroggyámá!"

Köszi. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:33:12

@laspalmas: remek. ezzel a kommenteddel generáltál a posthoz még ca 50-100 OFF-kommentet :))))

Plutonic 2009.07.17. 12:37:07

@laspalmas: Vadul a csaj! XDDDDDDD És riszpekt neki! :)))))))
@Seduxen: Igazad volt, már el is kezdtem! XDDDDDDD

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.07.17. 12:41:53

Jujúj mi lesz itt. ..és mennyi felesleges anyázást meg lehetett volna spórolni a "felhasználó kitiltása" gombbal.

Azontúl, hogy a libbant egy barom, a blog gazdái is megérnének egy misét.

Puszika

kkss 2009.07.17. 12:45:11

Hihetetlen: újabb áramáremelés jön? (Portfólió)
www.portfolio.hu/cikkek.tdp?feed=1&k=2&i=118434&is=1

Egaesz Homo 2009.07.17. 12:45:59

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Milyen jó lenne ha csak az olyan nagyszerű elmék mint te tsaid. kommentelhetnének. Egyből meglenne a megoldás mindenre.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:46:53

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: "Puszika"

buzievagy??? :)))

erre próbáltam célozni fentebb... fogalmazzunk úgy, hogy cizelláltabb formában :)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.17. 12:49:04

@k.o.d.i.: Ez ellen nem telefon kell, hanem normális rendőrség és nem sündőrség. Vagy esetleg a honvéd is kivezénylehető lenne. Tűzparanccsal.

picur3ka 2009.07.17. 12:49:22

@Egaesz Homo:

'Félreértés ne essék, nem akarom védeni a kormányt csak lehetnétek kicsit elfogulatlanabbak.'

"On Uriember, vonja vissza!" Nem vonom, megha Urino lennek se. Semmi szanalmat nem erdemelnek.

Ja es a kampanyfogast probaljak meg eladni, mint segitseget. Az otleteikrol meg nem is beszelve.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.07.17. 12:51:00

@Egaesz Homo: téged speciel még nem bántottalak, próbálj meg nem személyeskedni, és ha nem tetszik az én és tsaim. stílusa, nézetei könyörgöm mi az anyádnak vagy itt ? :D

Már kérdeztem az ánuszpajtásodtól is, hogy ha itt ilyen szar a légkör, ennyire elkorcsosult buta szar nácik vagyunk mégis mi a faszomnak jöttök ide? :D

A kérdések költőiek voltak....

@Seduxen: szerencsére ritkán vagyok itt, de gondoltam megemlítem, hogy üres ugatások helyett ki lehetett volna baszni ismét. Mert hogy értelmes hozzászólása nem igen volt a klónozott nevével sem. zero-nak egy gombnyomás lenne...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 12:53:27

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: szerinted ezt már hányan említették neki? bizonyára nem fér bele a méjnsztrímbe :)))

Geza 2009.07.17. 12:53:52

:set offtopic
Mivel a blog.hu kissé átszervezte az oldal felépítését, ezért a faszkalaptalanító szűrőm némi módosításra szorult.
Ezt megtettem, plusz a listát is bővítettem az új jövevényekkel :), úgyhogy akit érdekel, a link ott a nick-em mellett.
(A témától való eltévelyedésért kérem mindenki szíves elnézését.)
:set noofftopic

Insp. GrossSkin 2009.07.17. 13:07:07

Valo igaz, a hir hallattan en sem egybol arra gondolok, hogy tulajdonkeppen ez is egy hasznos dolog (volna), hanem arra, hogy melyik kiskedvencunk tudja sutogetni majd a hatterben a sokadik szalonnajat rajta.

Bohóc János 2009.07.17. 13:14:36

@laspalmas:
Nem zavar, hogy a poszthoz szóltam? Még idéztem is belőle, hoyg egyértelmú legyen "Mégiscsak én fogom kifizetni, "
ha a poszt szar, arról nem én tehetek, nem engem minősít.@*

nyakas a paraszt gazda*(L42):
kabbe :D szép napot!

Tündér_Lala 2009.07.17. 13:25:21

Ha segélyhívó rendszerről van szó az jó dolog, régen meg kellett volna lépni.
Ami nem tetszik, hogy az ország minden szempontból történő szétkúrása után az utolsó pillanatban, az ország pénzéből, a saját üzletkörükkel boltolva (miközben más kormány fizet majd) kívánják megvalósítani. Azon túl, hogy az eddig nem létező szociális érzékenységüket most bemutatják, az a probléma, hogy mint mindenből, ebből is Md-os mutyi lesz.
Ezektől már semmi nem kell, jó intézkedés sem. Egy valami kell, hogy takarodjanak.

picur3ka 2009.07.17. 13:33:04

@Egaesz Homo:

Tunder Lala mar jol elmagyarazta. Csak annyit meg hozza, hogy ez cirkusz, olcso, szanalmas. A politikai kampanyigeretek egy gazdasagi/szocialis politika reszekent beleillenek a kampanyba, na de izzok meg szaraz teszta, most komolyan.

Bohóc János 2009.07.17. 13:33:17

@laspalmas:
De még mindig nem árultad el, hoyg a Gyesedből mit fogsz te ezekből a "telefonokból" (LOL) fizetni.
Kiváncsi vagyok, na!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.17. 13:58:06

@Bohóc János:

Indítsd el a Felvágós-blogot, aztán írj szépen postokat "Én így, bezzeg laspalmas", "Én így, bezzeg zero", "Én így, bezzeg x.y" címekkel. Biztos sokan lesznek rá kiváncsiak. :)

Plutonic 2009.07.17. 14:07:15

@Plutonic: Ha kell, feláldozom magamat is! XD
De arra értettem, hogy megint nyomulnak a fake nick-ek. :)))

Plutonic 2009.07.17. 14:08:54

@Seduxen: Vagyis Neked szólt! :)))
Bezavarodott a gép vagy én. :)))

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2009.07.17. 14:10:29

@tesz-vesz:
Mr. Falafel azonos Biomechanoiddal, aki mostanában itt ír. Falafelként a malacnews.freeblog.hu-n van jelen.

Bocs az offért, de a Reakción egyre nehezebb kommunikálni.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 14:14:32

@Plutonic: ez esetben kapdtebeeeeee, és takaroggyámmmáááááá :)))

Plutonic 2009.07.17. 14:23:20

@Seduxen: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Én is szeretlek!!!!! :)))))))))))))))))))))))))))))))

Insp. GrossSkin 2009.07.17. 14:26:32

@laspalmas: Megint feltennem a kezem. Jeleznem, hogy en szivesen olvasom Bohoc hozzaszolasait. Eloszor is picit felkeveri az allovizet ami csendes vagy hangos bologatasban merul ki altalaban a poszt irojanak velemenyevel egyetertesben. Lehet, hogy neha picit idegesitoen teszi, de azert sok olyan dolgot megkerdojelez amire ugy latom nem is annyira egyszeru ugy valaszolni, hogy az ne csapjon at szemelyskedesbe. Masodjara, es nem utolsosorban, ugy erzem nem olyan rossz am az, ha valakinek mas a velemenye mint ami a mienk (vagy esetleg szeretnenk hogy az legyen). Ugy latom mar egyesek egyenesen banolni akarjak: Meghogy nincs gyors karrier! :) Pedig csak azt csinalja amit ti is, masok munkajat kritizalja. Egyebkent szerintem nagyon elvezetesen.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.07.17. 14:41:02

@Plutonic: na ne liberalizálódjunk ha kérhetem, kedves Árpi, Lali :)))

@Insp. GrossSkin: banánt neked is !!! :)))))))))

nála általában a stílus - na meg persze a '73-as szabadság okozta előzmények - cseszik le a biztosítékot. azért sok esetben többen is kiosztjuk a post-írókat, és nincs belőle moderálásért szűkölés. Liberté "barátunk" ezért keményen megdolgozott :)))

Pláne miután az a módi, hogy vagy a postból, vagy egy - nem tudom milyen szempont alapján kiválasztott - kommentből kiragad egy részletet, és azon kezd el rugózni (vagy rögtön egy kedves sértéssel indít), majd piszkosul felháborodik, amikor az érintett kommentelőnél lekopik a kultúrmáz...

Plutonic 2009.07.17. 15:40:51

@Seduxen: Amíg a liberálisok ilyenek lesznek, mint én, addig semmi baj nem lesz! :DDDDDDDDDDDD

Prinzessin Erbsen (törölt) 2009.07.17. 15:57:38

miért kell a hajléktalanoknak mobil telefon?
mert sosincsenek otthon

belzebubó 2009.07.17. 15:57:40

@Insp. GrossSkin: a mai poszt kommentje már ellenvéleménnyel indit és sokan példákkal jöttek,hogy bizony évek óta létezik ez a rendszer bizonyos helyeken. Egyébként én is hallottam erről egy többórás műsort a Kossuthon tavaly. Csak akkor még nem kellett a rezgő lecük miatt ezzel kampányolniuk,akkor erről még mint egy szociális kormány hétköznapokat érintő szociális intézkedéséről beszéltek.Egyébként a műsorban arról is beszéltek,hogy aki akarja és nem rászoruló pénzért is igénybe veheti.Konkrétan elgondolkodtam ezen vidéki idős ismerős kapcsán,ezért maradt meg bennem.

Jack da' Clown 2009.07.17. 16:10:13

@laspalmas:
Mitől felvágás az, hogy rákérdezek egy állításodra?

@Insp. GrossSkin:
Inspektor lő ... Gól, 2:0!

@Seduxen:
"majd piszkosul felháborodik, amikor az érintett kommentelőnél lekopik a kultúrmáz"
ki háborodott fel? én azon háborodok fel, hogy a kultúrmáz csak rólatok kophat le, ellenkező esetben jön a telefonokért-a-gyeséből fizető amazon és bannol.

@Plutonic:
már látom ki rángatja a pincsikutyát :D

kispista2 2009.07.17. 16:12:06

Teszkóban 3000 ft-ért kapható vodafone készülék.

Jack da' Clown 2009.07.17. 16:19:22

@Seduxen:
"a postból, vagy egy - nem tudom milyen szempont alapján kiválasztott - kommentből kiragad egy részletet"

mondom a szempontot: a baromságokra vagy az erősebb csúsztatásokra reagálok

kyncza 2009.07.17. 16:34:57

Majd szavazáskor megy az sms: Ugye tudod, kitől kaptad ezt a telefont?

És mit fog mondani erre a jónép? ; MSZP

Pedig az én adómból fizetik a tel.-t is, meg a tel.számlát is majd. Itt is lesznek védett felhasználók? Csak hogy ne akadjak ki, ha emelik a percdíjat majd...

Jack da' Clown 2009.07.17. 16:37:20

@kyncza:
Jajj még mindig a "telefon" (amit egyébként is laspalmas fizet a gyeséből)
Nem telefon, gárdisták gyöngye, hanem segélyhívó rendszer.

Jack da' Clown 2009.07.17. 16:38:30

@kyncza:
Egyébként meg az én adómból fenntartott RK egyház is mormogja szavazáskor a "híveknek" hogy kire kell szavazni.

kyncza 2009.07.17. 16:44:46

@Jack da' Clown:

bohócok gyöngye, nem erről szól a blog? Mobilt a szegényeknek? gondolom nem mobil wc-re gondoltak...lehet neked az kéne, hogy a sok fos elférjen, ami belőled jön

belzebubó 2009.07.17. 16:57:22

@kyncza: szerintem itt az a probléma,hogy ők is tudják kell segitség az egyedül élőknek vidéken,mert ugye a sokan együttlakóktól próbálják megvédeni az egyedül élőket,de ha te ezt kimondod magyarul mit jelent,akkor kidobnak az állásodból,lásd Miskolc.

@Jack da' Clown: a Dohány utcában vagy a Frankel Leó utcában szintúgy mormogják.Vagy tán nem?

Jack da' Clown 2009.07.17. 16:59:19

@kyncza:
a blog erről szól, mert laspalmas nem bírta befogadni az információt
de időközben páran felhasználták az agysejtjeiket is és levezették nektek, hogy mi is ez az egész

Jack da' Clown 2009.07.17. 17:00:23

@belzebubó:
nem tudom, nem arrafelé lakom

kyncza 2009.07.17. 17:09:32

@belzebubó: értem! Tehát a költség nélküli gárda az nem jó, mert esetleg megfélemlíti a kátrányosokat, de egy mobil kurva jó lesz nekik, mire megtalálják, hogy kit hívjanak, mit mondjanak stb...Kiindulva nagymamámból, aki nagyon nehezen sajátította el a hívás kezdeményezés művészetét is...
És kit fognak hívni? Sündőrséget? A vörös gárdát? drazsét?

kyncza 2009.07.17. 17:10:25

@Jack da' Clown: még szerencse, hogy vannak ilyen okos emberek, mint te, és felvilágosítanak! A kormány is tele van okos emberekkel, meg is lehet nézni, hogy a pannon puma hogyan hasít...

belzebubó 2009.07.17. 17:12:17

@Jack da' Clown: tehát akkor az RK mormogásra figyelsz,mert ugye azt hoztad példának igy gondolom ismered. Ennek örülök.

tudi 2009.07.17. 17:13:17

Nemazért de, ha már itt tarunk nem lenne egyszerűbb helyreállítani a vidéken és a tanyavilágban a közbiztonságot. És akkor nem kellene mobilt osztani az egyedül élő kisnyugdíjasoknak. Vagy tényleg kiépíteni egy jelzőrendszert, de nem kampányfogásből mutatva, hogy mostan mi milyen jók voltunk ezt ne tessék elfelejteni 2010-ben, hanem mert szükség van rá.

Jack da' Clown 2009.07.17. 17:16:32

@kyncza:
Nem érted, nem baj, nem vártam mást.
Inkább menetelj, az könnyebb: bal-bal-bal-jobb-bal.
Parlagfűhelyzet alakul?

kyncza 2009.07.17. 17:19:35

@Jack da' Clown: tényleg nem baj. Én már csak ilyen korlátolt vagyok, de parlagfűírtáshoz ez is elég!

belzebubó 2009.07.17. 17:36:22

@tudi: bár vannak kétségeim,hogy a pirézek fognak-e úgy parázni a piros gombos készüléktől mint a Gárdától?

tudi 2009.07.17. 17:41:23

@belzebubó: Attól nem fognak parázni, da ha egy olyan rendvédelmi szervünk lenne, mint amilyen annó a csendőrség volt akkor lehet nem kellene mobil/segélyhívó a pirézek megállítására. Vagy csa kakkor kellene, ha tényleg rosszul lett a néni a tanyán.

Jack da' Clown 2009.07.17. 17:49:00

@tudi:
Te is csak azért sírod vissza a csendőrséget, mert nem téged baßott pofán semmiért a darutollas.

Rendes, erős rendőrség kell országos és önkormányzati szinten is. Igen: visza a városi rendőrséget.
De amíg a politika itéli meg a rendvédelmi szakfeladatokat (mind a saját oldaláról) addig erről ne is álmodjunk.

belzebubó 2009.07.17. 18:00:35

@Jack da' Clown: ebben egyetértünk. Bár még sosem baszott pofán a csendőr sem Ausztriában,sem Olaszországban. Itt lenne az alkalom és itt volt ennyi éven át,mégsem történt előrelépés csak tovább romlott a helyzet. Ezek után Gárdán csodálkozni naivitás.

martonx 2009.07.17. 18:06:06

@Geza: Ez a hozzászólás szűrő nagyon nagy találmány, és milyen hasznos! Sok webkommandós faszakodásától menti meg az embert.

Insp. GrossSkin 2009.07.17. 21:26:54

Meg a vegen golkiraly leszek! :)

Vágási Matyi 2009.07.17. 22:00:41

Egy vidéki városban az egyik szolgáltató kínálatában szerepel egy készülék, egy Motorola ADSL modem, melynek újracsatlakozó gombja a pánikgomb, és egyszerű telefonvonalon keresztül pánikol. Nyuggereknek, asszem havi plusz ezresért.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.17. 23:37:29

korrekt elbánást követelek a hazudós igazságügyi miniszternek.
egyébként mit vaygtok úgy oda? 8 éve gulyást kaptak a cigányok az mszptől, 4 éve számítógépet (igaz volt egy apró baki, és az áramot több házba utólag kellett bevezetni -állhatna a kormányszóvivő jelentésében , ami azt jelenti h még mindig nincs áram, csak a sört, meg a hamutartót rakják a cigányok a drága szgépre), most meg a sok-sok száraztészta helyett mobiltelefonra fog(juk) költeni a kormányunk, hát száraztésztát mindig kapnak választásokkor!!! és mikulásra se kaptak idén csomagot!! most mit höbörögtök! kellenek a cigányszavazók is, gsm segélyvonallal, hogyha jön vona führer a hordozható gázkamrákkal, a náczi mocskos lopós gárdistákkal, akkor azonnal fel tudják hívni a központot. iylen egyszerű ez.

Roxvox 2009.07.18. 16:21:11

Hozzájárultam 31.600 Ft-tal a krízisalaphoz (ennyi volt a villamosenergia túlfogyasztásom a végelszámolásnál) amiből ha kérhetném a szomszéd öregasszonynak és egy általam kijelölt pigmenttúltengésesnek egy-egy mobilt.
Egyébbként meg az ötletgazdának a jó k..... édes anyucikáját.

Jack da' Clown 2009.07.19. 10:50:00

@Roxvox:
Túlfogyasztással hogyan járulsz hozzá az alaphoz?

Roxvox 2009.07.19. 20:09:35

@Jack da' Clown:
Pl. ha a 2007-2008-as évben a végelszámolásnál az egyenleg O, akkor 2008-2009-ben egy kb. 20%-os túlfogyasztás, 20%-os áramdíjcsökkenés mellett szintén O. De tudjuk ez nem így történt, ergo az általam fent említett összeg extraprofitként értendő.

süti beállítások módosítása