Skip to content


       Szűrés lista

Megjött az eszük: nem lesz pontonhíd

Talán észbe kaptak, hogy ennyire azért mégsem kéne a közpénzt herdálni, vagy csak túl sok volt a negatív hangvételű újságcikk a témában? Nem tudom, de mindenesetre úgy döntött a Főpolgármesteri Kabinet, hogy "nem érdemes pontonhidat építeni".
 

óóóóóóóóóóóóóóóóó :-((

Nem lesz Miki-híd ... :-((  

"A vizsgálatok eredményei alapján elmondható, hogy az ideiglenes átkelő nem jelentene valódi megoldást a Margit híd kiváltására. Az ideiglenes hidak áteresztő képessége az épített hidakhoz képest rendkívül kicsi, óránként 100-200 autó hajthatna át, miközben a Margit hidat naponta átlagosan 50-60 ezer autó használja. További problémát jelentene, hogy a Margit híd térségében létesülő pontonhíd fel-és lehajtása az alsó rakpartokról történne, ahol így gyakorlatilag leállna a forgalom és folyamatos dugók alakulnának ki.

 

A dunai hajózás biztosítása szintén problémát jelentene, hiszen a sűrű, nemzetközi hajóforgalmat nem lehet korlátozni, ellenkező esetben súlyos kártérítéseket kellene fizetnie a fővárosnak. A pontonhíd rendszeres nyitása és zárása viszont tovább csökkentené a híd áteresztő képességét."

Gratulálunk, hogy erre így, ilyen könnyen és gyorsan rájöttek.....

Vajon mi lesz a következő ilyen "coming out"? A 4-es metró hasztalan és drága? Demszky Gábor nem képes tovább irányítani a Fővárost?

Hagyó Miklós mit fog mindehhez szólni, ha hazajön az erdélyi zarándoklatról? Ilyen elemi besülés után faarccal marad főpolgármester-helyettes?

A legújabb ötletek (!) a következők a Margit-híd felújításának idejére:

- 40 jelzőlámpás kereszteződést vizsgálnak meg a városban és arra törekszenek, hogy az érintett csomópontokban úgy hangolják át a közlekedési lámpákat, hogy azok alkalmazkodjanak a híd lezárása okozta új forgalmi helyzetekhez. Plusz 50-60.000 ezer autó, mint új forgalmi helyzet.....micsoda virágnyelv!

- Új jelzőlámpás csomópont is épül a Margit híd közelében, a Frankel Leó út és a Török utca kereszteződésében.

- Vizsgálják, hol lehet a városban ideiglenes buszsávokat kialakítani; ezekkel is segítenék a közösségi közlekedés gyorsítását Budapesten. 1, az autósok magasról tesznek a buszsávokra; 2, mi lesz az autókkal?

- A Parking Kft. ideiglenes parkolóhelyek kialakításán is dolgozik, melyek a Margit híd felújításának idején üzemelhetnének. De hol? Eddig nem tudták megoldani a fővárosi parkolási helyzetet, most viszont majd napokon, heteken belül teremtenek egy csomó új parkolóhelyet? Hol? És az emberek vajon vidáman, dalolva fogják oda letenni az autóikat (ahogy eddig se) jópénzért, majd szintén örömsikkantgatva csengetve a vonaljegyért felszállnak a büdös, koszos, zsúfolt BKV-ra?

Hát.......ez így összességében elég vékonyka ... még mindig csak ötletelnek. Demszky úr vajon hogy fog eljutni a budakeszi házától a Polgármesteri Hivatalig?
Mi lesz az első tanítási napon? Mi lesz ha leesik az első eső, és az emberek előveszik az esernyőjüket, vagyis az autójukat?
A szmogriadóból nem tanultak? Tényleg az hiszik, hogy az emberek most hipp-hopp átszoknak a BKV-ra?

Címkék: budapest bkv demszky

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr161256340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reKorrekt 2009.07.21. 10:03:42

Kivi vagyok hány százmillió ment el a pontonos tanácsadásra.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.21. 10:04:22

Az a vicc, hogy kiderüljön a pontonhíd a dunán nem kivitelzhető nem kell semilyen diploma. Pusztán paraszti ész.
De ennek kiderítése biztosan pár gurigába fájt!

spájdernecc 2009.07.21. 10:09:32

halvaszületett ötlet volt eleve
és ezt bármelyik obsitos pontonosbaka megmondta volna két kisfröccsért, ha már a józan észnek nem hisznek

Tapmancs 2009.07.21. 10:10:05

Bizonyára valamelyik (MSZP v SZDSZ-közeli) tanácsadó cég 50 millióért tanulmányt készített, amelyben mindenféle hatásvizsgálatok alapján kimondta az ítéletet. És a végén megmagyarázzák, hogy enélkül megépült volna a 7milliárdos pontonhíd, tehát spóroltak 6950000000 Ft-ot. :)

tudi 2009.07.21. 10:14:24

Hát ez jó végül rájöttek jópár nap elteltével, hogy ez nem lesz olcsó mulatság. Csak azt nem tudom mitartott ennyi ideig, hogy erre rá jöjjenek, amit már a 80 éves Gizi néni is tudott. Ez is olyan, mint a kormányzati negyed, arra is elvertek jópár adó forintot, biztos erre is elment egy kevés.

Geza 2009.07.21. 10:18:10

Nekem lenne egy ötletem:
- Bp. közig.határain belül mindennemű autóforgalom tilos, kivéve:
- sündőr, mentő, tűzoltó, honvédség, hibaelhárítók
- 10 kg fölötti áru szállítása
- 10 kg fölötti munkaeszközök szállítása
- BKV
- legalább 5 embert szállító járművek
- beteget szállító járművek
- A BKV járatai ingyenesek

Sokkal élhetőbb lenne a város, egyrészt a tisztább levegő és a forgalomzaj hiánya miatt, másrészt amiatt, hogy az utakon is gyalog/bringával járva kisebb lenne a tömegnyomor, harmadrészt meg végre leszoknának az emberek arról, hogy a napi teendőiket percre pontosan próbálják időzíteni, és rájönnének, hogy a stressz elkerüléséhez szükséges az alábbi felosztásra való áttérés: nap = (hajnal, reggel, délelőtt, dél, délután, este, éjszaka)

Ja, a közösségi szellem megteremtéséhez mindezt egy össznépi játékos nappal lehetne bevezetni, amin demszkájt és sleppjét a Duna két partjáról kötélen kéne lehúzni Esztergomtól Bajáig :).

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.21. 10:28:20

egy működésképtelenségre beállított város életképe az ügy. 23 közepes és nagyváros vegetál egy földrajzi területen, amit budapestnek hívnak. bár 1873-ban állítólag megtörtént pest, buda és óbuda egyesítése, de most már jó lenne igazán és tényleg egyesíteni ezt a katyvaszt, ami itt folyik.

picur3ka 2009.07.21. 10:28:47

Igen, a jelzolampak nagyban elofogjak segiteni a Dunan valo atkelest. Tuti otlet.

Varjuk a bicajosztast meg a seprunyel-akciot.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.07.21. 10:28:48

@laspalmas:

"Demszky úr vajon hogy fog eljutni a budakeszi házától a Polgármesteri Hivatalig? "

bicóval.

index.hu/video/2007/10/10/igaz_demszky_es_koka_egyutt_tekernek_mun

schnee 2009.07.21. 10:41:41

@Geza: Jó ötlet, csak nem működik. Az emberek többségének rögtön lesz 10+ kg munkaeszköze + szállítani is fog :)

Remélem különben humornak széántad, mert ezek nem megoldások!

Plutonic 2009.07.21. 10:42:36

Hogy ennek mi lesz a vége....????

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.21. 10:46:26

@schnee: Na igen mindenki valami érdekes módon belekerül a kivételek közé.
Mert mindenki tudja, hogy egy törvénynél is nem az a lényeg, hogy mit kell betartani hanem, hogy beférj a kivételek közé.

One Bad Habit 2009.07.21. 11:01:14

@Geza: Én ha autóval bemegyek a fővárosba rendszerint nem jókedvemből teszem.
Hanem mert nehezen tudom megkerülni. :D

wladyslawsky (törölt) 2009.07.21. 11:06:02

kíváncsi lennék, hány millióba fájt a főváros költségvetésének az a "tanulmány", amely mindezekre fényt derített

mind2 (törölt) 2009.07.21. 11:09:06

@One Bad Habit: megkerülni :( a nulláson szabályos halálfélelmem van, ha meg baleset van akkor órákig főhetsz a napon.. iszony, hogy képtelenek megcsinálni az elkerülőt.

Geza 2009.07.21. 11:12:17

@schnee:
Sajnos tényleg humornak szántam, de amúgy nagy lépés lenne a helyzet megoldása felé.

Nézz meg egy '80-as években Bp-en játszódó filmet, ahol látszanak az utcák: a kocsik között több tíz méter távolságok voltak! (Alternatíva: menj el egy kisebb vidéki városba és nézz szét ott :)...)
Az valahol nonszensz, hogy kétszáz métert nem képesek gyalog megtenni az emberek és még a szomszédba is kocsival mennek, valamint hogy egy kocsiban egy ember ül, no meg hát persze az, hogy mindenki mindig rohan, és ha valaki valahová megy, akkor percre pontosan akar érkezni, mert fél óra várakozásba már belehalna, ill. ha a másik öt percet késik, már kapkod is a mobilja után, hogy hol a fenében jár még mindig.

Vissza kéne venni a tempóból, mert ezt tartósan ép ésszel kibírni nem lehet, és -mint láthatjuk- az úthálózat se tudja tartani a lépést.

A baj ott van, hogy az emberek ellenérdekeltté vannak téve az amúgy már nagyrészt létező alternatívák igénybevételében: a bkv drága, zsúfolt, büdös, csöves- és cigánylepte szutyok, normális (nem csak felfestett) bicikliút a városban szinte nincs is, a Bp-et elkerülő körgyűrű még nincs kész, az M5-re állítólag két külön ponton köt be, ezért ott szűk keresztmetszet képződik, plusz állítólag nem sokkal gyorsabb a városon való átmenésnél, a lényegesen nagyobb hossz mellett ( www.origo.hu/auto/20080924-m0as-teszt-melyik-a-gyorsabb-varos-vagy-korgyuru.html?pIdx=1 ).

Egyrészt első körben meg kéne teremteni a kiváltó lehetőségeket:
- rendes gyalogos és/vagy bringás közlekedés
- átmenő forgalomra: az M0-s gyűrű
- belső forgalomra: rendes és használható és olcsó tömegközlekedés
- ingázó forgalomra: őrzött és olcsó P+R parkolók (százezres nagyságrendű kocsira!) (b+ demszki: parkolóba kerékbilincs + csipkártya, aztán lopják el a kocsit, ha tudják!)

_Aztán_, ha ezek megvannak, rá lehetne keményíteni a benti forgalom csökkentésére.

Ez az, amiért részint komolyan gondolom a dolgot, ami miatt viszont most mégiscsak poénnak szántam az az, hogy addig itt értelmes változás nem lesz, amíg a vezetőknek az erre szánható pénz ellopásától nincsenek eltántorítva, azaz pl. amíg azt nem látjuk, hogy demszkáj és klikkjének a levágott jobb kezű hulláit nem himbálja a szél a Lánchíd alá bokánál felkötve.
Persze csak képletesen értve mindezt, mert bőven elég lenne nyaknál akasztani :)...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.21. 11:22:54

Ez a legjobb:

"A Parking Kft. ideiglenes parkolóhelyek kialakításán is dolgozik, melyek a Margit híd felújításának idején üzemelhetnének."

HOL???

ErEr 2009.07.21. 11:23:35

Ja, ez a pontonos balhé vajon mennyi pénzt vitt el mindenféle tömött álszakértői bizottságok létrehozásával (jó kis bizottsági tagdíj leesik), amik megtanakodták, hogy akkor ez nem jó 5let lesz mégsem, mégpedig jó látványosan (sajtó kihív, lássák hogy dolgozunk a problémán még ha a felvetés ennyire nonszensz is)?

PublicEnemy 2009.07.21. 11:28:12

Mi lenne inkább,ha csökkentenék a BKV-jegyek árát a harmadára,arra az 1-1,5évre?! Azt talán még díjaznák is az emberek,és talán hajlandóak lennének otthon hagyni a verdát!!!

Idióták......

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2009.07.21. 11:42:41

Megjött az eszük: nem lesz pontonhíd? pontomhíd nem lesz, de Hagyó úrral egy fából készült lélegeztetőgép ötletén tárgyalunk, hogy meg-e építessük a baráti társaságokkal a Duna azt a részét mely Szlovákiát elkerüli, hohy a tótok haljanak szomjan, és egy kutyabőrt feszítsünk az ezertótok szent ünnepe alkalmából a nagy tót égre és nagy tót betűkkel a nagyon nagy tót közkedvelt közmondást rájaírva:drótostótnak oláhok az anya, és ne nézd a Kókából ki a szerencsét, mert annak az öregannya olyan édes mint a méz amit kínából csepegtettet ide a globalizációs szél, ami még a vismajorból itt maradt és a tolvajok sem lopják már el.

gcsabi 2009.07.21. 11:50:56

@Korrekt (Cum Deo pro Patria et Libertate):
Óóóóóó,hát a legjobb biznisz a "szakértő tanácsadás".
Nem kell semmit csinálni, csak a lét felmarkolni /-néhány"dokument" anak aki intézte/
Oszt ha nagyon veri magát valami ujságíró vagy egy nem "mikutyánk kölke" szaros képviselőcske majd elhúzzuk egy- két hétig a virítást amig valamelyik gyakornok kölök "ingyé" összedob pár oldalnyi tanulmányt.

gcsabi 2009.07.21. 12:03:38

@Noname Cowboy:
Ja az még gyorsabbis, csinálhat addig mást is az a szaros kis gyakornok

Horizont 2009.07.21. 12:04:53

Állítom, hogy még büszkék is magukra, és meg vannak győződve, hogy ők mennyi mindent megtettek a probléma megoldásáért. Törték magukat, hogy megoldják a közlekedést. Jobbnál jobb ötletekkel álltak elő! És közben valakik még pénzt is kaszáltak ezért! Van itt valami probléma?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.21. 12:07:04

Orbán Viktor gyakorolt nyomást a tanulmányt író cégre, így dötve máfél évre közlekedési nyomorba az ország fővárosát :-(

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.21. 12:12:32

OFF
@laspalmas: bloggeigazolványotok-e van?
Vizsgáztatok-e? Hitelesek-e vagytok-e?
Ez is vastagbőrős! :-)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2009.07.21. 12:12:47

de szerintem így s elloptak egy csomó pénzt.
mint a kormáyn negyednél.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.21. 12:14:14

@tesz-vesz: Huhúúú meg mennyit elfognak!!!
Kíváncsi leszek menni lesz a pótmunka! Mint az állami munkáknál szoktt lenni. Mert ugye sohasem lehet előre látni mindent!

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.07.21. 12:20:10

@laspalmas: Hol? Hol?? Kell itt akadékoskodni.
Vesznek héliumos lufikat és felröptetik a levegőbe a kocsikat, és meg is van oldva. Ha meg vége a parkolásnak, egy mesterlövész kilő néhány lufit és kész.
De persze lehet kötekedni is!

Noname Cowboynak igaza van! Bloggerigazolványod van? Nincs? Akkor? XD

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.07.21. 12:23:26

@PublicEnemy: Jaja, csökkentsék a BKV jegyek árát, ÉS növeljék a parkolási díjakat kb. ötszörösére, ebből fedezve a BKV bevételkiesését (ha lesz egyátalán). Aztán ez akár örökre így is maradhat.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.21. 12:26:39

@Noname Cowboy: Reméljük a bloggerszövetséget is Jeszenszky Zsóti fogja vezetni, hiszen fontos, hogy hozzáértő, szakképzett emberek legyenek azokban a pozíciókban, ahol a gyerekeinkre hatást gyakorolnak. Broáf!

Off.
Jeszenszky Zsóti - Volt fesztivál - Borfalu - Méhek koncert:

A koncert már elkezdődött, zümmögve doboltak a potrohos és főleg freonmentes rovarok - mindenki nagy örömére -, erre ez az idióta fogott egy 5 kilós kalapácsot és a színpat előtt méteres vascsöveket kezdett kalapálni a földbe... Ha mindenkinek megvan a kép, akkor sejthető hányan fantáziáltak Zsóti bácsi fejének ötkilós kalapáccsal való cirógatásáról :o)

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.07.21. 12:31:04

Mi lenne, ha a híd felújításának idejére a forgalmi engedélyeket is bérletként fogadná el a BKV? Szerintem ez szimpatikus megoldás lenne. (Várom az 50 milliómat tanácsadásért :-) )

picur3ka 2009.07.21. 12:37:18

OFF, de kerul, amibe kerul:

www.hetivalasz.hu/cikk/0907/alrokkantak_faluja

a masikat mar nem olvassa senki

Marcellusca 2009.07.21. 12:41:53

Hova tűnt a kommentem?

Én is banánt kaptam? Pedig (tegnap és ma reggel) finom voltam és nőies. :D

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.07.21. 12:42:12

@laspalmas: Hol, hol? hát a Gellért hegyen... vagy a Várban. Logikus,nem?

Marcellusca 2009.07.21. 12:44:10

@Marcellusca: Na, csak nincs meg.
Pedig semmi csúnyát nem írtam.

Csak annyit, hogy megmondtam. Egy halva született ötlet volt, egy agyhalott kockafejből.

Parkőr (törölt) 2009.07.21. 12:47:33

Az van, hogy ezek érzik,hogy ebből nagy gebasz lesz, és most nem lesz elég a "majd az autósok megtalálják a kerülőutakat" dolog, de se szakértelem, és pénz, se tervek, csak az idő fogy.
Mikinek rámehet a főpolgármestersége, és remélem rá is fog menni.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.21. 12:47:53

@picur3ka: Jáájjjjj!!!!!

A nap idézete!

"- A cigányok később érnek. Fejlődött még a gyerek a rokkantosítás után, azért tudott jogosítványt szerezni."

Köszi a linket

Marcellusca 2009.07.21. 12:54:08

@Noname Cowboy:
Reggel láttam a "tudósítást" és egyből ez jutott eszembe.
Csak hát, itt ne várj róla posztot, mert nem harapnak abba a kézbe, amelyik enni ad. :D

@Félkupica_Fehér_Főnök: Nem, nem!
Új Péter a "góré".
"U.P., te kis köcsög, le vagy szarva!"

Parkőr (törölt) 2009.07.21. 13:00:55

@Geza:
a hévek/vonatok és a metró/villamosok összekötése pl a gödöllöi hév- pirosmetró, csepeli hév - 2. villamos
4. metro- érdi vonal .

Szerintem ezek önmagukban 40%ot jelentenének,minek ülne bárki autóba gödöllőn, ha felszálhat a hévre és elmehet a déliig.
jelenleg elmegy az örsig, lépcsőzik egy jóízűt a babakocsival, a koszos aluljáróban, majd átszáll egy másik eszközre ugyanazon a vonalon.

Geza 2009.07.21. 13:16:25

@Parkőr:
Jelenleg azért is ülnek autóba az emberek, mert egy átlag utazás itt demszkigrádban vagy negyedóra séta, vagy két átszállásos bkv-túra, és az ezzel járó 3 db jegy (két személyre ugye 6 db) már drágább, mint a benzin.

Nomármost, ezen kétféleképpen lehetne segíteni:
- drágítani a benzint, ezen már dolgoznak az illetékesek :(
- időalapú és emellett fajlagosan olcsóbb bkv díjak, na ebből a vezetőségnek nem lenne pénze, ergo sz@rik rája

Csak hát amíg a vezetőség (bkv, bp., Mo.) mentalitása olyan, hogy ha tudná, a gödröt is ellopná, más meg nem érdekli, addig a legjobb ötletből se lenne semmi, nem hogy a mostani látszat-intézkedésekből. Ezért nem hoz több bevételt a dupla kallersereg, ezért nem lesz gyorsabb a 4-es metró mint a nyomvonala fölötti felszíni közlekedés, ezért nincs gyűrűbe fogva a 6-os és a 61-es villamos (Moszkva tér - Móricz Zs. körtér), ezért nem jön át az 1-es villamos a Lágymányosi hídon (és kanyarodik rá a Fehérvári útra vagy megy le Kelenföldre), és még lehetne sorolni.
És minderről nem a szerencsétlen huszadrangú könyökvédős forgalmász irodista tehet, hanem azok a fejesek, akiket -mivel nekik nem esne le ebből semmi- nem is érdekel az egész. Fejétől bűzlik a segg, kérem szépen...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.21. 13:27:32

Először azt hittem, ti találtátok ki ezt a bloggerigazolványt, de közben megtaláltam az uj peteres videót. Kb. ez a véleményem:
www.sakraft.hu/2009/07/le-az-uborkaszezonnal-eljen-a-magyar-bloggerszovetseg-hurra-nyaralunk

Meg egy levelet is kidobott a Google. xD
index.hu/10/2009/05/18/uj_peter_a_tanulatlan_moslekarcu_f_18_-_best_of_olvasoi_levelek_1./

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.07.21. 14:48:52

OFF:
@laspalmas: Ki van zárva, hogy a Bloggerszövetség nem médiahack, a DJ Szövetség mintájára. Vicc. Egészen biztos. Nehogy bevegyetek már egy ilyen méretes marhaságot.

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.07.21. 15:21:36

@laspalmas: a levél teljesen rendben van:

"Szerény véleményem a következő. Ez Magyarországon a legundorítóbb anarchista, mocskolódó, ízléstelen és kúltúraromboló oldal ami az világhálón van. Rentgeteg cikket olvastam és folyton folyvást elszörnyedtem. Katasztrófa! A cikkek a cikkek szerzőit minősítik, ebből ítélve szinte (kisebb kivétellel) az egész szerkesztőség egy utolsó tróger, tudatlan, rosszindulítú, pofátlan, tahó (ide jelzőnek írhatnám még: ,,tuskó" ,,paraszt" ,,bunkó"), szellemileg társadalmon kívüli, normális emberek közé nemvaló csürhe.

Mindazonálltal szeretném ha ti faszkalapok, megdöglenétek!"

Ezt szebben én sem tudtam volna megfogalmazni az Index fele. :D

Roxvox 2009.07.21. 18:40:24

Ezt a következetlenséget, ha már megígérték mééé nem csinyájjják meg :((((

daneeka 2009.07.22. 09:28:18

Gyogyó manó most biztos nagyon szomorú, hogy nem kapja meg a játékhidat Sky manótól.
Mi lesz a következő ötlet? Komp?

Noname Watanabe 2009.07.22. 12:45:15

@daneeka: szerintem az európaiság jegyében gondolákat vesz a város Velencétől, aztán a gondolákat jó áron eladják egy Dempsey-közeli cégnek, amelytől a BKV háromszoros áron visszabérli, majd kiadja lízingbe egy maszop-holdudvarba tartozó bt-nek, amelynek a tulajdonosa egy ciprusi offshore vállalat, de közben tendert írnak ki a gondolák felújítására, amelyet a Strabag nyer meg (teljesen véletlenül) 20 milliárd értékben.
2010-től beindul a gondola-közlekedés a Duna két partján és ez összvissz 30milliárdunkba fog kerülni... ehhe-ehhe :D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.07.22. 20:06:55

Egy rakás idióta. És sok másik 4-5-ször szavazott ezekre...

sóskatáska 2009.07.22. 22:21:51

átmehetne az a pár megmaradt harckocsi a hídon aztán szétlőhetné a "parlamentet + városházát"
megvehetnénk az Enola Gay-t aztán egy nukit dobhatnánk kis székes putrinkra

picur3ka 2009.07.30. 12:02:35

@BTM:

Nem lepodtem meg. En gondoltam, hogy a hid a szigetig es hasonlo felmegoldasok meg szerepelni fognak.

NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2009.07.31. 10:11:57

@BTM: És jellemző, hogy a demján-slepp találja ki, csak azért, hogy ne kerüljék el a vásárlók a konzumputrijukat. Az, hogy a szigetet lepusztítja a forgalom, az nem számít. Sőt, majd oda teszik az újabb "új belvárost" a Soroksári út után...

süti beállítások módosítása