Talán észbe kaptak, hogy ennyire azért mégsem kéne a közpénzt herdálni, vagy csak túl sok volt a negatív hangvételű újságcikk a témában? Nem tudom, de mindenesetre úgy döntött a Főpolgármesteri Kabinet, hogy "nem érdemes pontonhidat építeni".
óóóóóóóóóóóóóóóóó :-((
Nem lesz Miki-híd ... :-((
"A vizsgálatok eredményei alapján elmondható, hogy az ideiglenes átkelő nem jelentene valódi megoldást a Margit híd kiváltására. Az ideiglenes hidak áteresztő képessége az épített hidakhoz képest rendkívül kicsi, óránként 100-200 autó hajthatna át, miközben a Margit hidat naponta átlagosan 50-60 ezer autó használja. További problémát jelentene, hogy a Margit híd térségében létesülő pontonhíd fel-és lehajtása az alsó rakpartokról történne, ahol így gyakorlatilag leállna a forgalom és folyamatos dugók alakulnának ki.
A dunai hajózás biztosítása szintén problémát jelentene, hiszen a sűrű, nemzetközi hajóforgalmat nem lehet korlátozni, ellenkező esetben súlyos kártérítéseket kellene fizetnie a fővárosnak. A pontonhíd rendszeres nyitása és zárása viszont tovább csökkentené a híd áteresztő képességét."
Gratulálunk, hogy erre így, ilyen könnyen és gyorsan rájöttek.....
Vajon mi lesz a következő ilyen "coming out"? A 4-es metró hasztalan és drága? Demszky Gábor nem képes tovább irányítani a Fővárost?
Hagyó Miklós mit fog mindehhez szólni, ha hazajön az erdélyi zarándoklatról? Ilyen elemi besülés után faarccal marad főpolgármester-helyettes?
A legújabb ötletek (!) a következők a Margit-híd felújításának idejére:
- 40 jelzőlámpás kereszteződést vizsgálnak meg a városban és arra törekszenek, hogy az érintett csomópontokban úgy hangolják át a közlekedési lámpákat, hogy azok alkalmazkodjanak a híd lezárása okozta új forgalmi helyzetekhez. Plusz 50-60.000 ezer autó, mint új forgalmi helyzet.....micsoda virágnyelv!
- Új jelzőlámpás csomópont is épül a Margit híd közelében, a Frankel Leó út és a Török utca kereszteződésében.
- Vizsgálják, hol lehet a városban ideiglenes buszsávokat kialakítani; ezekkel is segítenék a közösségi közlekedés gyorsítását Budapesten. 1, az autósok magasról tesznek a buszsávokra; 2, mi lesz az autókkal?
- A Parking Kft. ideiglenes parkolóhelyek kialakításán is dolgozik, melyek a Margit híd felújításának idején üzemelhetnének. De hol? Eddig nem tudták megoldani a fővárosi parkolási helyzetet, most viszont majd napokon, heteken belül teremtenek egy csomó új parkolóhelyet? Hol? És az emberek vajon vidáman, dalolva fogják oda letenni az autóikat (ahogy eddig se) jópénzért, majd szintén örömsikkantgatva csengetve a vonaljegyért felszállnak a büdös, koszos, zsúfolt BKV-ra?
Hát.......ez így összességében elég vékonyka ... még mindig csak ötletelnek. Demszky úr vajon hogy fog eljutni a budakeszi házától a Polgármesteri Hivatalig?
Mi lesz az első tanítási napon? Mi lesz ha leesik az első eső, és az emberek előveszik az esernyőjüket, vagyis az autójukat?
A szmogriadóból nem tanultak? Tényleg az hiszik, hogy az emberek most hipp-hopp átszoknak a BKV-ra?