Skip to content


       Szűrés lista

Állami vízfejapasztás - "szakértői" módra

1. A Magyar Nemzeti Vagyonkezelő hétfőn (07.27) közölte, hogy az 1100 fős (!) igazgatósági-felügyelőbizottsági kar 20%-át kibasszák július 31-én. A lista tekintélyes, 86 cégtől 262 politikai ejtőernyős szerepel rajta.

2. Ajaj, micsoda sírás-rívás mehetett az elmúlt 4 napban, csak úgy izzottak a telefonok. "Engem miért???"
"Bmeg Szilvásy, tudom, hogy tudod, hogy ezt meg azt is tudom ...
valamit csinálj!"

3. És felvirradt július 31 ... a kirúgás napja. De nem mind a 262 senkiházi csomagol ...
Ugyanis Magyar Nemzeti Vagyonkezelő 58 vállalat 83 posztját most azonnal újratölti.
Na, ezen még én is lefagytam egypár másodpercre. Azért ehhez elég durva arcbőrszerkezet kell. Ja, és vajon kicsoda a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő humánpolitikai igazgatója? Csak nem a jó öreg spanunk, a Szilvásy Gyuri??? Szóval EZÉRT bukott ebbe a poziba ...

-Kodela László: A Fővárosi Ítélőtábla által 8,1 millió forintos pénzbüntetésre ítélt Lacit alighogy kitették a Zalaerdő Zrt. igazgatóságából, rögtön kap egy felügyelőbizottsági helyet - ugyanennél az erdészeti-vadgazdálkodási társaságnál.

-Benedek Fülöp: A pákozdi földügyben vádlott esetében a Tokaj Kereskedőház Zrt. felügyelőbizottságából teszik át az igazgatóságba, és emellé egy igazgatósági elnöki helyet is kap a Kefag Kiskunsági Erdészeti és Faipari Zrt.-nél.

-Sándor László: volt Malév-vezér a Magyar Postánál landolt.

-Rákosi Ferenc: Szilvásy munkatársát kitették a Magyra Posta felügyelőbizottságából, cserébe igazgatósági tag lesz a Szerencsejáték Zrt.-nél és a Pilisi Parkerdőnél.

A teljes lista a Heti Válasznál.

Címkék: pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr331279193

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: B. M.: Kommunista-szindróma 2009.07.31. 15:53:14

Veri magyart, lopja népet Üti be a haragéket Szidja régit, olyat épít ahol hazud' nemességit. Legyél Béla, Kun álnévvel s menekülj egy rakás pénzzel Legyél Fiú, ölj talomra Terjessz igét "bizalomba" Legyél Rákos, nem vagy álmos Csengess éjjel...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rolika 2009.07.31. 11:05:49

Most már valahogy csak kibekkeljük őket...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.31. 11:08:24

Akkor felteszem a Nagy Kérdést!

Mi a tökömet csinál ez az 1110 ember, és ez nekünk hány forintba került / év ?

Pollo 2009.07.31. 11:15:24

@zero: 1, Semmit, illetve szavaz a ceget erinto kerdesekben (megvegyuk-e az uj gepet, eladjuk-e a negyszogletu kerek erdo sarkabol azt a ket hektar osbukkost).
2, Nagyon sokba. Mondhatni irrealisan sokba.
Bar azt gyanitom ezeket a valaszokat magadtol is tudtad.

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.07.31. 11:17:37

Legalább valamit csináltak.
Még megismétlik párszor és végre elfogynak. Közel 200 embertől már megszabadultak.

freehckr 2009.07.31. 11:21:04

Azért a következő kormánynak rendesen fel van adva a lecke. Nem csak azzal a szemétkupaccal kell valamit kezdeniük, amit a volt elvtársak hagynak maguk után, de még a felelősségre vonás terhe is az ő vállukat fogja nyomni. A Zemberek nagy része pedig "fejeket követel", legalábbis szűkebb és tágabb környezetemben ezt tapasztalom. A BKV-s nénik és bácsik története után egyre erőteljesebben...

A Jobbik pedig már azzal biztosíthatja a parlamentbe jutását, ha csak megismétli az EP kampányát: "börtönbe a felelősökkel". De valószínűleg ebben a témában vágnak neki az ogy. választásoknak is, túl nagyot nem hibázhatnak az ilyen szlogenekkel. :)

eszkep 2009.07.31. 11:23:38

Hiába no, már csak jövő tavaszig lehet lopni, utána kó ideig (remélhetőleg soha) nem kerülnek pozícióba... Itt már semmi sem számít, géh a látszat sem!

Egyébként érdemes megfigyelni az Index-et, összehasoníltva pl. a 2001-es hírekkel, amikor rengeteg belpolitikai hír (hírértékét most ne elemezzük...) került ki, nap, mint nap. Most mi van? Nagy csönd, ma (11:20-ig) a legnagyobbnak nevezett internetes hírportálon 2 (azaz kettő) hír szerepel a belpolitikai rovatban. Persze mondhatnánk azt, hogy uborkaszezon van, de éppen ezért nagyobb tér lenne az legalább elvtársak ellen folyó büntetőeljárásoknak. És akkor még a "Draskovics-videót" ne is említsük, aminek jelentősége csak az öszödi beszéd nyilvánosságrakerülésével lehet összehasonlítani (ti., ha az igazságügy miniszter bizonyítékot hamisít, az a demokrácia legalapvetőbb kritériumainak is a lábbal tiprása.)

belzebubó 2009.07.31. 11:29:06

Az igazgatótanácsokban és felügyelőbizottságokban a jelenlegi tagság harmada is elég lenne törvény szerint.
Fel vannak duzzasztva,hogy legyen hová landolniuk.

Jack da' Clown 2009.07.31. 11:35:49

@eszkep:

"bizonyítékot hamisít"

gyerekek, easy!, bizonyítékot hamisítani max. bírósági eljárásban lehetne,
sajtótájékoztatón max lejáratjuk vele magunkat, de az meg nem bűncselekmény. Simicska et. óta tudjuk, hoyg hülyének lenni állampolgári jog.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.31. 11:39:07

@Pollo:

1100 ember * 200 000 forint * 12 hónap = 2,6 milliárd.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.31. 11:42:30

@belzebubó:

Igen, törvényi előírás hogy LEGYEN felügyelőbizottság.
De ha a törvény azt írja elő hogy MINIMUM 3 tagú legyen és 12-en vannak ?

Ez egész egyszerűen hűtlen kezelés vagy csalás ...

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.31. 11:43:41

@Jack da' Clown:

Igazad van. Draskovics ostoba volt, ha direkt csinálta akkor azért alkalmatlan, ha megvezették az NNI-től akkor meg azért alkalmatlan.

Pollo 2009.07.31. 11:46:09

@zero:
Plusz jarulekok, satobbi. Ha jol sejtem mint igazgatosagi tag, valamifele alkalmazotti szabaly ala esik (ezt nem tudom, csak tippelem).

Jack da' Clown 2009.07.31. 11:51:19

@zero:
monnyonle

De 10-ből 8 kommnetelőd már elkönyvelte a "bizonyítékhamisítást", ami jogállamban / demkráciában a legnyagobb bűnök egyike.
:D

2009.07.31. 11:56:25

Hát ennyi naplopó, zsivány fb-it tagokat csak nálunk lehet találni! Hát ezért tartunk itt--a bányászbéka segge alatt! Mert dolgozni nekik is büdös, de a zsebüket tömik az elvtárs, elvtársnö--urak, és urhölgyek, asszonyságok! Én javaslom a "Putyin-módszer, a felelöségrevonásnál!

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.31. 11:58:38

A Hülyék Pártja (Fidesz) nyújtott be valami törvényjavaslatot, hogy a max is három fő legyen. Vagy rosszul emlékszem?

BTM · http://dokumentalis.blog.hu 2009.07.31. 11:59:23

Szerintem az a bosszantó, hogy az elmúlt közel húsz évben ez mindig is igy volt, talán még igyebbül is. Bármelyik oldal is volt hatalmon.

Bééégessetek csak bátran, kedves birkatársak! Bééééééééééé!!!! :-)

Ha nem lenne internet, ma is vigan kavarnák a szart ( igy se alszanak verejtékben fetrengve, de legalább egy szűk réteg figyelemmel tudja kisérni a szemétkedéseiket-bár lehet nem kéne, mert változni itt nem fog semmi, tehát csak magunkat tesszük tönkre).

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.31. 12:02:34

@Jack da' Clown: Háát azért ha olvastad akkor az NNI mint bizonyték hangoztatja!!! S a bizonyítékot felhasználni már a bírói szakasz előtt szokat. Mivel azok alapján emel vádat az ügyészség

Jack da' Clown 2009.07.31. 12:13:52

@Noname Cowboy:

Na majd ha benne lesz a bizonyíték a vádiratban, akkor térjünk erre vissza.
Addig kacsa, lepkefing, gumicsont.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.31. 12:16:57

@Jack da' Clown: Az ugyan még ok. Mondjuk az ügyészség kinyilvánította, hogy nem tekiniti bizonyítéknak. De ez már más kérdés.

mefisto · http://archiregnum.blog.hu/ 2009.07.31. 12:17:15

@zero: "Mi a tökömet csinál"

Valamikor olvastam egy felmérést, hogy a nagy gazdasági társaságok sacc 50-70%-nál az FB vagy az IT ülését kéthavonta, vagy annál is ritkábban hívják össze.

És ez még nem jelent valós irányítási/felügyeleti tevékenységet, csak azt, hogy leülnek egy asztal mellé.

belzebubó 2009.07.31. 12:23:24

@zero: ameddig a MOL teljes mértékben magyar állami cég volt ültek vagy 60-an az igazgatótanácsokban,Malévnál szintén jó sokan.Mindenki ilyen helyeken merült alá.És a törvény ezt sajnos nem tiltja meg.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.07.31. 12:24:12

Ez azért jó, mert amikor majd (remélhetőleg) jön a gestapo az elftársakért, akkor majd mindenki mondhassa, hogy "Nade én már hat hónapja nem is ott dolgozom! A másik vót az."

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.07.31. 12:34:59

@BTM: K*rvára tévedsz. A mostani politikai megmondóemberek kb. ugyanott vannak, ahol a XIX századi földesurak, amikor azt látták, hogy egyszercsak mindenfelé gyárkémények kezdenek kinőni a földből. Először nem törődtek vele, aztán kiröhögték, végül eltűntek a sülylesztőben.
Kb. 15 év, és a hagyományos médiának nyoma sem lesz. Azok, akik a hatalmukat a hagyományos média támogatására alapozzák, csúnyán be fognak dőlni. Most még röhögnek rajta, hogy pár ezer hülyegyerek bééééget a Vbőrön, de nagyon hamar le fog fagyni a vigyor a képükről.
Az SZDSZ-t simán ez csinálta ki.

Cloverleaf 2009.07.31. 12:35:50

Kurvaanyjukat faktor: 9/10
10 lenne, ha mind maradt volna.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.07.31. 12:44:02

@belzebubó:

A szokásos eljárás: "papíron minden rendben"

DArchAngel 2009.07.31. 12:47:38

@freehckr: Nem csoda, hogy az emberek fejeket követelnek. Nem lehet elintézni azzal, hogy legitimen lettem megválasztva ez a rezsim, attól még nem tehetnek meg mindent, még ha törvényes is. Mert persze minden törvényes, csak annyira pofátlan, hogy lassan mindenkinek kinyílik a szeme (és a bicskája) ebben az országban, hogy milyen szemforgató hazugok ülnek a bársonyszékekben.

Plutonic 2009.07.31. 12:51:29

Szarnak paraván magyar módra és pofátlanul!

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.31. 12:57:24

Ez ilyen "körbe jár a kislányka, lássuk ki lesz a párja" játék. Sándor László: Malévből ki, Postára be. Rákosi Ferenc: Postáról ki, Szerencsejátékhoz be... stb,stb,stb.

Biztos nagyon nagy tudású emberek ezek, hogy mindig a jól fizető "elitben" kell lenniük. Mint Kocsis.

Őrnagy Őrnagy · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2009.07.31. 13:10:10

Zero-t kéne berakni mondjuk a MÁV Felügyelőbizottságába. Lenne téma a Vastagbőrre szépen:)

reKorrekt 2009.07.31. 13:28:31

És 179 csecsemő vajon felsírt-e a távolban.

1. Képviselő max 1 FB vagy IT tagságot vállalhat
2. Volt képviselők NEM kaphatnak ilyen tagságot

Utóbbi azért fontos mert az ilyen lónyálak miatt menekült el a hazai szakembergárda külföldre. Egyszerűen nem jutottak pozícióhoz, mert mind le volt zsírozva előre.

picur3ka 2009.07.31. 13:29:13

@Őrnagy Őrnagy:

He-he.

@Droli:

A tavaszi rendszervaltas utan en nem vacakolnek targyalasokkal meg miegymas. Egyszeruen csak lefixalnam egy barati orszaggal, hogy atvegye oket 'fontos allasba', aztan mehetnenek kibutz munkara, hadd izzadjanak ott.

jozicsenko 2009.07.31. 13:44:15

@laspalmas: mexikói amigókat hoz korábbi mszp-s FB tagok helyére...

civilkontrol 2009.07.31. 13:54:45

A poszt láttán így elsőre a macskajajos narkós kurva anya baszás jut eszembe.

Jack da' Clown 2009.07.31. 13:56:02

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:

"pár ezer hülyegyerek bééééget a Vbőrön" - ejjmár! ha itt van 50 unique user akkor sokat mondok

picur3ka 2009.07.31. 14:00:51

@Jack da' Clown:

Na, ezt nem gondoltam volna, hogy ennyi nicked van, b+!

Pollo 2009.07.31. 14:02:43

@Jack da' Clown:
Meg akik nem kommentelnek. Mint peldaul az elso egy evben en sem. Megis itt voltam, es olvastam. Igaz ebben az esetben csak a felhaborodas igaz, az obegatas nem.

Jack da' Clown 2009.07.31. 14:10:44

@Pollo:
Meg is válaszoltad magadnak gyorsan :D

@picur3ka:
Pedig ennyi van. Kettő. Egy Bohóc János meg ez. Na most mondd! Őrület, nem?

Pollo 2009.07.31. 14:19:43

@Jack da' Clown:
Szo szerint veve igen. De valojaban az eredeti kommentben arrol volt szo, hogy a blogok, illetve a netes hirolvasas terjedesevel egyre kevesebb mutyit sikerul elmismasolni. Az "ebredes"-hez meg boven eleg olvasni, nem kell feltetlen kommentelni. Ebben az esetben nem csak hozzaszolok tartoznakaz egyedi juzerek koze.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.07.31. 14:21:59

Laspalmas, Zero, ezt láttátok már? A MÁV átlag 230.000-ért vesz fapados jegyeket...

tudtad.blog.hu/2009/07/31/csak_a_szokasos_mav_pazarlas

Ez is vastagbőr a javából!

Jack da' Clown 2009.07.31. 14:30:35

@laspalmas:

Muhahha
egyrészt Visit =/= Unique User, másrészt ezen már túlvagyunk, akik itt bégetnek azok nincsenek többen 50-nél.
Cáfolj meg!

@Pollo:
Persze értem én, csak akkor azt kell írni.
"ébredés" ... hmmm de ismerős ez

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.31. 14:37:54

@Jack da' Clown: Személyesen ismerek közel 50 embert, aki rendszeresen olvassa a blogot, igaz bégetni valóban nem szoktak. Az Te vagy meg a 49 klónod :o)

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.31. 14:39:56

@Jack da' Clown: Amúgy néhány óra alatt közel 550 -en szavaztak a monoki posztnál, minden 10. ember :o)

Jack da' Clown 2009.07.31. 14:44:36

@Félkupica_Fehér_Főnök:
whehe. de nagyot szóltál!

550-en szavaztak? ejha! én rögtön 14szer. Te?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.07.31. 14:51:04

@Jack da' Clown: Megkérem zerot, hogy engedje vissza Libertét, hogy ezután megkérhessem Libertét, hogy kérje meg zérót, hogy tiltson ki innen a szavazás manipulálásáért, majd Liberté visszakapja eredeti státuszát a "majomházban" (álá Jancsibohóc) :o)

Amúgy összesen nincs 14 szavazat a "nem értek egyetnél", így nem hiszek neked! HA-HA-HA

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.31. 14:54:39

@Félkupica_Fehér_Főnök: Stílusa mint Liberté! Tán egy alomból valók! :-D

Jack da' Clown 2009.07.31. 15:01:13

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Mert azt mondtam volna, hogy nem értek egyet?
hahaha

@Noname Cowboy:
Hagyjatok már ezzel a hülyeséggel, ha liberté fóbiátok van kezeltessétek, én nem ő vagyok.

f.m.j. 2009.07.31. 15:10:25

@Noname Cowboy:

jaja, és ott van még Egész Homok is (Egaesz Homo)... :):):)

jozicsenko 2009.07.31. 15:32:00

@Jack da' Clown: ok, de valahogy mindig ő jut rólad az eszembe, annyi neve volt már szegénynek

de legalább nem adja fel, vissza jön mint az szdsz: más néven, de itt van és harcol a lappangó antiszemitizmussal...

Jack da' Clown 2009.07.31. 15:34:09

@jozicsenko:
nem csak neked, másnak is és nem csak rólam hanem kvázi mindenről... :)

nem is lappang az annyira

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.31. 15:34:21

@Jack da' Clown:

Július hó:

92 222 egyedi látogató

256 074 látogatás

602 233 oldalmegtekintés

vs.
50 unique user

Jack da' Clown 2009.07.31. 15:38:37

@zero:
bazeg nem érti...
lassan mondom, hogy értsd: túl va-gyunk e-zen!

Ha meg nem érdekel a véleményem, akkor miért akarsz ennyire meggyőzni?

50 unique user a bégetőkre vonatkozott, te sem nagyon tudsz 50-nél több kommentelőt megnevezni :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.07.31. 15:48:02

@Jack da' Clown:

"bégetőkre" ?

itt nincsenek birkák, igaz van egy bohócunk, de ő gyalázatosan gyenge ...

Jack da' Clown 2009.07.31. 15:49:32

@zero:

a blogger szintje fölé minek menne?

a "bégető" szót idéztem, gyorsolvasással szerintem 1,5 perc alatt vissza tudod keresni :D

csók a családnak!

LeonUris 2009.07.31. 15:57:06

@Jack da' Clown:

Most leszel kirakva, attól félek.
Pedig jókat írtál eddig.

Horizont 2009.07.31. 15:58:55

@Jack da' Clown: jaj má te kis kötekedő:)))

Nem is hiszem el, hogy nem tudtok örülni annak a száraz ténynek, hogy kis hazánkban van egy réteg akiket vetésforgószerűen mindenhová be lehet tenni, mert olyan okosak, ügyesek, zseniálisak és csak az a cél lebeg a szemük előtt, hogy jobbá, szebbé tegyék országunkat, értünk dolgoznak éjjel és nappal:)
Már látom, hogy mindenki milyen negatív, semmit nem tudtok értékelni:))

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.31. 16:29:12

@Jack da' Clown: Mondtam én olyat???
Csak, hogy hasonlít a stílus! Mintha egy helyen tanultátok volna. De mondom ez csak fikció. Semmi több.

Jack da' Clown 2009.07.31. 16:56:16

@Noname Cowboy:

Hát most nem olvasnék vissza -nincs nekem olyan gyorsolvasó kézikészülékem, mint zeronak- de ha nem te, akkor 2-3 más egyén pedzegette ezt már.
Ha mellé ment, boccs.

Jack da' Clown 2009.07.31. 16:57:05

@Horizont:
Te most erre a 92222 egyedi látogatóra gondolsz?

Horizont 2009.07.31. 17:11:53

@Jack da' Clown: Nem gondolhatok az elvakult,hívő baloldaliakra, mert ők ez ügyben (sem) negatívok,meg mindent elhisznek,bevesznek nekik:)))

technikus 2009.07.31. 17:18:06

@Pollo: Pedig az a sok pofabőr milyen remek lenne bakancstalpnak! Valódi vastag gyűrhetetlen pironkodásmentes talpbőr!!

Jack da' Clown 2009.07.31. 17:26:31

@Horizont:
Huha. Asszem elvesztettelek.
Brékó-brékó!
(Mi van?)

belba 2009.07.31. 17:50:14

@Jack da' Clown:
Fenének kommenteljek, ha előttem a gyorsabbak, már délelőtt leírták, amit én mondanék. Azt meg minek szaporítani, hogy húúú b+, aszt a leborult...asztakur...:))

Jack da' Clown 2009.07.31. 18:30:45

@belba:

"Azt meg minek szaporítani, hogy húúú b+, aszt a leborult...asztakur...:)) "

hát azt tényleg kár lenne
de mást nem tudsz?

Horizont 2009.07.31. 18:56:11

@Jack da' Clown: na ezért nem szeretek röviden írni!
Hosszú lenne elmagyarázni, meg már elvesztette amit el kellett:)))

De azért ezt a bégetést dolgot kikérem magamnak! Röviden:)

Jack da' Clown 2009.07.31. 19:02:25

@Horizont:

"De azért ezt a bégetést dolgot kikérem magamnak!"

Tehát mégegyszer. Nem én írtam a bégetést, hanem @BTM: majd @Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer: kontrázott rá.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.07.31. 19:13:36

Nézzük a dolog jobbik oldalát (értik, JOBBIK! oldalát, hehe). Ezeken a névlistákon csupa olyan embert találunk, aki egy valódi rendszerváltást nem élne túl. Ha időben nem lép le egy táska pénzzel, persze figyelembe kell venni, hogy mindenütt vannak magyarok, akik a listák alapján ezeket a geciket szívesen helyreteszik.

Kérdésem persze abszurd: kinek jó ez?

picur3ka 2009.07.31. 19:19:51

@min0rity r3port:

'figyelembe kell venni, hogy mindenütt vannak magyarok, akik a listák alapján ezeket a geciket szívesen helyreteszik'

Mennyire igaza van! Ugy tudom, kulfoldon elo magyarok nagyobb aranyban szavaznak Jobbikra, mint otthon.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.07.31. 19:49:34

Látok erre tendenciát, bár magamat kifejezetten bosszant a Jobbik. Sajnos erősen Bokros-szimpatizáns vagyok, akinek a lelépése világossá tette számomra, hogy abban az országban nincs jövő. Kolbászon és kannás boron vehetők a szavazatok, a holnap már zálogban, sebaj, van még nap a kalendáriumban. A listák mindenesetre hasznosak, tudja az ember, kitől mit várhat. Az meg, hogy mi vár ezekre egy bukott diktátoréhoz hasonló menekülés során, szerintem még csak fel sem mérhető. Azok az emberek, akik tudatában vannak a politikai elit bűneivel (elsődlegesen a jogállamisággal szemben, másodlagosan a jövő magyar állampolgáraival szemben - beleértve tehetséges zsidót és dolgozó cigányt is) azok többnyire ingyen is törtnének borsot emezek orra alá. Nekem magamnak az a véleményem, hogy mindennek eljön az ideje, kár fantáziálni. Egyszer majd csak besüllyed a hajó vízvonalig, és majd csapatostul ugrálnak ki a patkányok.

Kérdésem továbbra is abszurd: miért kellett a Jobbikra várni, ha egyszer nekik már esélyük sincs a dolgokat alapjaiban helyre tenni?

Horizont 2009.07.31. 20:10:17

@min0rity r3port:
"miért kellett a Jobbikra várni" ?
Az én véleményem szerint ez az elmúlt 20 év eredménye, de legfőképpen az elmúlt pár év. Ha normális rendszerváltás után, normális politikai élet folyt volna, a Jobbiknak nem lett volna esélye sem ilyen a sok szavazatra.

@Jack da' Clown: Akkor tedd idézőjelbe, légyszives:)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.07.31. 20:39:08

@Horizont: Az a durva, hogy fél európa a saját Jobbik-ját kellett megérje. Szlota János hasonló kaliberú csávó. Érdekes nem kajabál érte senki.
A mi Jobbikunk hozzá képest kezdő kiscserkészek gyülekezete. Persze az európai baloldal fosik a hatalmának elvesztésétől. S könyebb a náczikokkal riogatni ahelyett hogy a létrejöttüket kiváltó körülményeket megszüntetnék. Persze a húsosfazék mellől teli gyomorral egyre nehezebb felállni.

Horizont 2009.07.31. 21:12:42

@Noname Cowboy: Plusz még az is a baj azon kivül amit te is írtál, hogy annyira elbizakodottak lettek saját magukkal, annyira önteltek lettek, mivel ennyi éve tényleg ott vannak és senki nem tudott (vagy nem is akart) tenni ellenük, ők meg jó el voltak ebbe a húgymeleg trágyába, hogy se maguk mellett se a radikálisok ellen nem tettek semmit. Csak dagonyáztak,és a bukszájukra fókuszáltak, aztán hopp és kopp, mert a hülyék annyira Fideszre koncentráltak, álmukba nem gondolták, hogy a Jobbik így előre tör. (Mondjuk ez a Fidesznek is nagy pofon volt) Amin azóta is csodálkozom, hogy még most se fogják fel miről van itt nagyba szó:) Így elbaszkurázni mindent, na ehhez mestermunka kellett. Nem sok esélyt látok a rendbehozatalra. Mert nem lesz összefogás a jobb oldalon se, csak árokásás, mi meg megint belezuhanunk, azaz rogyunk! Akkor már tényleg senki nem lesz akinek odaszólhatunk, hogy húzzon ki!

Mihint · http://mihint.blogspot.com 2009.07.31. 23:48:14

De! Mégis, úgy tűnik a poszt és a kommentek olvasása után, hogy: 1 hiba történt, miszerint a gazokat nem lógattuk föl idejében, mikor még lehetett volna. Nemde úgy tűnik, új alkalom készül erre, fogunk tehát habozni? Nagy gáz van, és egyre többen ébrednek rá arra, hogy miért is... Most kéne (nem fotelből) valami okosat és határozottat TENNI...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 00:44:42

@ Horizont 2009.07.31. 20:10:17

Persze, hogy nem.

De kitalálták a törzsi háborút, a hatalommániásnak bélyegzett Orbánnal (aki egyébként nem hülye, csak látszatra kicsit folyatja a nyálát fejét rázva, nehogy a nyugdíjasok megharagudjanak rá), és a demokráciát megmentő közmédiahősi (saját)jogvédő SZDSZ-szel. Ahol még csak nem is a jelszavakkal van a baj (és kijafaszt érdekel ma már, hogy anno maga MDF-es politikus mondta nekem, hogy Fodor buzi-e nagyon), hanem az orwelli rémálommal, ami az egészből lett ("a választó ugye miért ment oda 2006 október 23-án" - pont SZDSZ-estől).

Nem maradt hiteles szereplő, mert pont azok, akik nekünk anno a legkonzisztensebbnek tűntek, loptak és hazudtak és osztogattak és maszturbáltak a médiában a hatalmi mámortól borvirágos orral.

Mondok egy konkrétumot. Amikor Pál eftásék egyik első aktusaként megszavaztak maguknak elsőbbségi MOL-részvényeket prémiumként, kiderült, hogy meztelen a király. Tessék csak visszanézni.

Viktor szőlejével azért nem tudok érdemben foglalkozni, mert mint már sokszor mondtam, amíg a túlsó törzs még egyszer annyit vár zsebbe a közbeszerzésnél, nincs miről beszélni.

A dolog nem a tizennegyedik havi nyugdíjnál volt elkefélve - mert az nem volt, csak ígérve, mint a világkiállítás - hanem a tizenharmadiknál.

Volt szerencsém jó pár MDF-es "ejtőernyőst" ismerni, kábé annyira voltak betonozva mint a pitypang, első rezdülésre szálltak mint a fing. Csak az ő idejükben főleg házat és videokamerát tarháltak, ma meg benefíciumokat és milliárdokat.

Szerintem a tapló magyarok közül senki egy könnyet nem ejtene az eftásakért-eftásnőkért, ha kiadnák a kiátkozó bullát, mától a marhájuk és a fejük szabad préda. A rosszabbik viszont az, hogy a Jobbiknak már jóformán más muníciója sincsen, és számomra követhetetlenül alacsony szinten populista. Ami nem feltétlenül rossz, mert bizony vannak dolgok, amiket agyonhallgattak. Mert például Svájcban, ahol kábé 20% külföldi élvezi a jóléti államot, kurva peták fejpénzt nem adnak gyerek után, ha az illető nem tud felmutatni évi egy miller adóalapot. A nyamvadtak még a vándorcigányt is jelentéskötelessé tették, baszomalássan, a zsebtolvajok sem romák, mert azokból közben szocializált középvezetők lettek. Jogállam.

Magyar jogálom? Basszák az anyjukat.

civilkontrol 2009.08.01. 09:47:25

@Mihint: Humanista lévén undorodok az erőszaktól, de a cselekvés ésszerű lenne. Nem a szaros bosszú, meg a harag levezetése miatt, épp ellenkezőleg. Példa statuálás. Hogy az utánuk eljövendő mindenkori hatalom megértse, nem tehet meg bármit büntetlenül. És ezt tán erőszak nélkül durva nyomásgyakorlással is meg lehet tenni.

civilkontrol 2009.08.01. 09:49:58

@min0rity r3port: Semmi személyeskedés, de ezt hogy a francba?
"Sajnos erősen Bokros-szimpatizáns vagyok"

Nem kis részben most a bokros elftárs intézkedéseinek hosszú távú hatásai miatt vagyunk ekkora szarban, és leszünk hamarosan mégnagyobban :o(

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 10:25:28

@ civilkontrol 2009.08.01. 09:49:58

"Osztogatás-fosztogatás" helyett államadósság-csökkentés. Nem Soros-módra, biztos ismered a sztorit.

Fájt volna, de csak egyszer. Egyébként az öregfiú célkitűzései között szerepelt az alanyi jogon járó kiváltságok no meg állami kivételezettek megnyirbálása is.

Már rég paradicsom lenne az ország, ha akkor rendbeteszik.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 10:26:21

(mert az, mint Obamáéknál, hogy pénzt nyomtatunk, semmire sem vezet)

civilkontrol 2009.08.01. 10:37:26

@min0rity r3port: Nem ismerem a Soros módra dolgot, de megnézném. Van linked?

Ha csak azt veszem alapul, hogy bokros a világbank igazgatója volt, nekem az máris több, mint sok.
Hozzátéve azt is, amit az idén láttam tőle egy összejövetelen, miszerint a hazai földpiacot meg kell nyitni a küldöldi tőke előtt, akkor meg pláne gondolom, hogy ezt az embert el kell tiltani a közügyektől, mert nem hazai érdekeket szolgál.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 11:26:26

@ civilkontrol 2009.08.01. 10:37:26

Sorosról dióhéjban: még a szép alapítványi időkben, rendszerátnevezéskor fölvetette, hogy Magyarországnak fizetésképtelenséget kéne jelenteni, majd faktorálná az adósságot, és szarét-húgyért bevásárolna a megzuttyant állami vállalatokból. Erre Antallék tömör válasza úgy szólt, hogy nem. Egyébként Sorosra érdemes oda figyelni, mert az állítás igaz-indokolás nem igaz típusú hibáktól eltekintve megmondja a frankót.

Ami a világbankot és az IMF-t illeti, nincs más megoldás, nem lehet kivonni a magyart a témából, csak megkímélni a következményektől. A farkas se rossz, eltakarítja az öreg meg beteg vadat. Más kérdés, hogy melyik birkapásztor olyan hülye, hogy hasbaszúrva küldi a nyájat farkaslakta területre, a pulikat gúzsba kötve. No az már gáz.

A magyar földről, hehe... ne már. Már 88-ban is nyomták a zsebszerződéseket, az ominózus beszéd a Knesszetben meg múlt időről szólt. Magyarországot nem föl FOGJÁK vásárolni, itt nem SZÁNDÉKról van szó, hanem befejezett TÉNYről. Magyarország Izrael B-terve, elsődlegesen a tisztességes bánásmód matt. Az üzletemberek nem hülyék, viszont hülyék lennének nem elmenni minden határig, ha egyszer felkínálják. Sukoróban sem a kurvajó perspektíva volt a biznisz, hanem a méret, és az, hogy gyakorlatilag ingyen volt kormánytámogatással. Ami számított, azt már megvették, az meg, hogy valaki megvegyen egy fél megyét feketelábú bevándorlókkal, az nem smakkol.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.01. 11:29:48

(Tegyük hozzá, azt objektív szükségszerűségként kezelik, hogy a feketelábúakat előbb-utóbb valaki megrendszabályozza, viszont a telitorkú sírás-rívással egyrészt szép pénzt lehet akasztani, másrészt amíg nem lőnek, addig úgyse lehet igazán jó áron megvenni a resztlit.)

Noname Watanabe 2009.08.01. 12:34:29

@Jack da' Clown: Szerintem te voltál az az iskolás kislány, akit Hős Vezérünk, I. Gyurcsány Kredenc egy este megtalált, hazavitt, és három hétig önnön spermájával táplált...
Más okot nem tudok a megátalkodott szoclib szűklátókörűségedre.

Az EREDETI 2009.08.01. 18:16:24

Ezeket a vastagbőrű arcszerkezeteket be lehet e vajon törni?

Jack da' Clown 2009.08.01. 23:35:50

@Wilbur Nárcisz-11 Swain:
Szerintem meg te vagy Geronazzo Mária és Zámbó Jimmy szerelemgyereke.
Más okot nem találok rá, hogy mit kötekedsz itt velem?

@Horizont:
Miért? Te nem olvasod a többi kommentet csak az enyémeket?

Horizont 2009.08.01. 23:56:49

@Jack da' Clown:
Na azért nem kapsz ekkora kitüntető figyelmet:)
De ha nem a te gondolatod a akkor tedd idézőjelbe, ha meg ezt nem teszed akkor vállald magadra és ne akadj ki azon ha neked teszek szemrehányást. Nem fújhatom kívülről az összes kommentet. Te írtad utoljára, hogy mi itt bégetünk (idézőjel nélkül) Ennyi:)))

Jack da' Clown 2009.08.02. 09:25:16

@Horizont:

Oké, majd ha te is minden szót, ami előtted már egy adott poszthoz érkezett kommentekben elhangzott idézőjelbe teszel.

Phhh!

Noname Watanabe 2009.08.02. 12:10:29

@Jack da' Clown: Ugyan már, nem kötekszem... szeretem az elvakult szocifanokat, akik habzó szájjal kiabálják, hogy a zorbán a hibás, meg a gárdistákok-nácikok 100.000 cigányt(!) irtottak ki január óta.

Horizont 2009.08.02. 13:30:34

@Jack da' Clown:
Hát öregem azt hiszem menthetetlen vagy.....

süti beállítások módosítása