Skip to content


       Szűrés lista

Itt jó cigánynak lenni

A romák elleni fegyveres és Molotov-koktélos támadások kivizsgálására hetvenfős nyomozócsoport alakult, a létszám április végén százra nőtt.

Ugyenez az indexes cikk eddig négy támadásról számol be (bevallom, nem követem nyomon mindegyiket). Ha ennek megfelelően arányosan gondolkodunk, akkor a magyarok ellen elkövetett támadások kivizsgálására alakult nyomozócsoport simán kitenné a teljes magyar lakosság létszámát.

Jó cigánynak lenni Magyarországon. Olyan jogaik vannak, olyan kiemelten foglalkoznak a helyzetükkel és kényeztetik őket tejben-vajban fürösztve, magyar, dolgos polgártársaik összes földi javát és erőforrását büntetlenül rendelkezésre bocsátva, hogy az a világon példátlan. Nem csodálom, hogy egyre pimaszabak, szemtelenebbek. Hiszen tálcán kínáljuk nekik az országot. Majd hülyék lesznek nem érte nyúlni.

Címkék: cigány kávé helyett

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr751284538

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kik öltek Kislétán? 2009.08.03. 15:57:02

Megint öltek, megint egy ártatlant... Most egy senkinek sem ártó, 45 éves roma nőt. És megint egy gyermekre is rálőttek... Az elkövetés ismét hétvégén, ismét faluszélén, ismét sörétes puskával történt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bélapáti Béla 2009.08.04. 10:26:52

@kill004:
fasza...
Marad az, hogy beiratkozol egy sportlövő klubba vagy egy vadásztársaságba, és véded magad, ahogy tudod...
Amúgy mi lett az este vége?

kill004 2009.08.04. 10:32:37

@Bélapáti Béla: Hazamentek. Kicsit meg lettek fenyegetve, (mikor látták, hogy hatan se szartunk be tőlük, kicsit visszább vettek, meg egy kis könnygáz, baltanyél is rásegített) azóta valahogy nem a házunk előtt járnak el. Hogy miért? ( ebből is látszik, ha van egy kis kurázsi mindjárt beszarnak) :)

Vidéki 2009.08.04. 10:38:16

@mind2:
Írod: „És ahogy olvasom, kész " nemzetközi segítséget " kérni.”

Csak nehogy ezen a címen behívják az oroszokat.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.04. 10:39:17

@kill004:
Mifelénk a kutya miatt nem járnak, szegény már a végét járja, de fénykorába letépte ugatás közben a kerítéslecet. Soha nem szoktattuk vagy uszítottuk romákra, de gondolom marhára zavarta hogy mit ténfergnek arra munkaidőben:)

mind2 (törölt) 2009.08.04. 10:42:55

@Vidéki: vagy szólnak Lukasenkónak.... neki nagy gyakorlata van :(

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.04. 10:44:05

@tokmányos:

Csak nem kettős mérce?!
A cigánylánynak nem fájnak a sörétek?
Őt nem kell sajnálni?
Mert Szögi Lajost agyonverték?
Megérdemelte ez a lány?
Úgy kellett neki?
Mert cigány?
Mert sok testvére van?

Hát én a helyedben kurvára szégyelleném magam...

tokmányos 2009.08.04. 10:50:01

@krtek: Örülök,hogy egyre többen így látjátok a mai mo.-on a cigány kérdésnek ezt a részét.Ezért is örülök pl. a monoki kezdeményezésnek.Ez a politikai vezetőknek nem jó.Túl egyszerű.,átlátható,nem lehet kavarni a szart !!! Kiderül, hogy a cigányoknak felesleges bepumpálni az adó fizetők pénzét.Hiszen nem fogja az előkertjét tisztán tartani! Ez nem csak esztétikai, hanem környezet szennyezési,egészségügyi kérdés is.Nagyon fontos: FELTÉTELT KELL SZABNI A SEGÉLYEK kifizetéséhez!!!!! EL KELL érni a FELTÉTELEK jogi hátterének biztosítását! BÁRMI ÁRON. Állami közigazgatási,Önkormányzati szintekre gondolok.

Viktus 2009.08.04. 10:56:02

@tokmányos:

Csak külön témakör a FELTÉTELEK meghatározása az oktatás-nevelés meg a sörétes elmebeteg lődözés ...

Normális embereknek a lincselés meg ez a sörétesdivel kilőni csórikat ugyanolyan gusztustalan kategória.

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.04. 10:57:20

@mind2:
hát itt az eredménye annak az álságos politikának amit gyurcsány hozott be a közéletbe, most nehogy valaki azt akarja ebbe belemagyarázni, hogy én gyurcsányt okolom a cigánynő meggyilkolása miatt, mert elküldöm a picsába. de az a mentalitás a sorozatos következménynélküliség, a mellébeszélés, a színtiszta hazugság "átértelmezése" a lebukás utáni hetekben, ami itt folyik az mind ennek a hozadéka, ahogy gondolkodnak az emberek a másikról, saját magukról, hogy mit lehet és szabad megtenni. hányszor volt szemenköpve az átlagos állampolgár ezalatt a 7 év alatt, amikor megtapasztalta hogy a liberalizmus csak addig fontos amíg nem a politiaki ellenfelünk szimpatizánsait verik véresre, hányszor kiálltottak farkast, nácit, antiszemitát, és most meg nem tudjuk elhinni hogy a farkas tényleg itt van (ha itt van). sajnálom ami történt, de már semmit nem tudok elhinni egy olyan országban ahol egy ilyen kaliberű ember igazságügyi miniszter lehet. és még sorolhatnám a szakértő ficsort (mi köze van neki az nemzetbiztosághoz??) és a többi kisgazda formátumú embert.

Marcellusca 2009.08.04. 10:57:48

@kill004: Úgy, ahogy mondod. Ha nem sz@rod össze magad és ez kitart min 5 percig, akkor már nyert ügyed van.
Én egyébként hívtam volna a helyi yardot, olyan szöveggel, ha azonnal nem küld segítséget, akkor a másik telómról egyből hívom az ORFK panaszbejelentőjét. Sőt! Még azt is bekamuztam volna, hogy az előbb láttam az utca végén a járőrautót és annak a rendszámát is meg tudom adni a vizsgálatot végző nyomozónak.
Ja, és természetesen nyomattam volna a rasszista, terrorista szöveget, hogy biztos kijöjjenek.

tokmányos 2009.08.04. 10:58:26

@laspalmas: Úgy látom nem érted. .És nem szégyenlem magam.

kill004 2009.08.04. 11:03:12

@Marcellusca: Az volt a legérdekesebb, hogy ahogy lassított a rendőrautó, 5 másodperc alatt tűnt el a szamurájkard, kapa, kasza. (az egyik cigányluvnya hazaszaladt vele)

@laspalmas: Vidéken tetszik, nem tetszik háború van. Pont leszarom a kislétai cigányokat. Krokodil könnyeket lehet hullatni, de minek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.04. 11:03:48

@Marcellusca: szerintem ilyen helyzetben (30+ fő kapával-kaszával a házad előtt) a legeredményesebb, ha azt mondod a yardnak, hogy "30 gárdista gyülekezik a házam előtt, nagyon félek".

garantálom, hogy 5 perc múlva század erejű birodalmi rohamosztag jelenne meg...

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.04. 11:07:31

@kill004:
Engem tegnap az háborított fel, amikor horváth aladár valami olyasmiről beszélt hogy miért nem örzik cigány járörők a telepek határait. úgy beszél mintha igány lenne rá a cigányság részéről. arról nem is beszélve, hogy mi történne az éjszaki túrákkal a közeli bodzásba. mit mondjanak azok akikhez nap mint nap besétál vlaaki az udvarra csk úgy szétnézni?? tán melléjük is rendőrt kellene állítani nehogy baj érje őket betörés közben???

tokmányos 2009.08.04. 11:09:04

@Viktus: Nem értelek ,megvilágítanád.Egy gyertya is elég.Köszi.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.04. 11:10:59

@DexterMorgan78/Séfbácsi: "hogy miért nem örzik cigány járörők a telepek határait"

kövezz meg, de én ezt támogatnám! sőt, ne is a rendőrség őrizze, hanem a katonaság!

kill004 2009.08.04. 11:13:04

@DexterMorgan78/Séfbácsi: Szomszédban, tavaly: Bejön a telekre(!) a kiscsalád meggyet szedni. Telefon megy a yardra, ugyan csináljanak már valamit, itt szedik a kertemben a meggyet, nem hajlandók kimenni. Rendőr kérdezi: A kár eléri a 20 ezret? Nem! Akkor sajnos nem tudunk mit tenni.

mind2 (törölt) 2009.08.04. 11:17:14

@DexterMorgan78/Séfbácsi: igen, felvezető autóval elől mennének a járőrök, utánuk meg a Sztojkáék Veszprém mellé a barackosba...
Vasárnap a 8-as várpalotai részén 4 km-es kocsisor volt Fehérvár- Pest felé. Várpalotán be voltak kapcsolva a lámpák, az, hogy araszolás volt - túlzás. Vánszorgás.
Veszprém felé, a Várpalotáról kimenőket meg rendőrautó fényképezte dombnak lefelé, hátha elkapják őket 52-vel.Egyfa+bokor mellé bújtak be, látták a több kilométeres kocsisort a 40 fokban, de nem. Nem szóltak be, hogy kapcsoljátok villogóra a lámpákat, mi meg felmegyünk és irányítjuk a forgalmat. Nem. Ők mértek, elbújva.....
Remélem leolvasták a számról, hogy mit kívánok nekik....

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.04. 11:17:48

@Seduxen:
oopsz egy cigánnyal többet írtam:) rendőrjárőrökre gondolt a lelkem:)

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.04. 11:18:56

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
valai ilyesmit akartam írni hogy miért nem őrzik járőrök a cigány telepek határait.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.04. 11:20:29

@DexterMorgan78/Séfbácsi: az stimmt, de ettől függetlenül én őriztetném a települések határait.

hátha akkor kevesebb jutna ki... ööö, izé, akarom mondani, kevesebben jutnának BE a településre...

kill004 2009.08.04. 11:20:41

@mind2: Rosszabb. Meg se védheted magad "hivatalosan".

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.08.04. 11:21:55

@kill004:
anno nagyfater magyarázta el kiscsávóknak hogy nem kellene leszedni a gyümölcsöst, de az mondjuk más sztori volt, mert elmondta az apjának is aki akkorát kevert le gyerkőcnek, hogy seggre esett. ma meg mi történne? kijönne üvöltözve a rokonság és félholtra vernék azt aki a jogos tulajdonát védi.

Bélapáti Béla 2009.08.04. 11:23:08

@kill004:
ha ilyenkor azt mondanád, ok, akkor lelövöm őket és lőnél hármat a riasztópisztollyal a telefon mellé, 2 percen belül kint lennének...

kill004 2009.08.04. 11:25:27

@Bélapáti Béla: És engem basznának meg. Inkább megpróbálom magam elintézni.

redriot77 2009.08.04. 11:26:54

@Viktus: ha vmi cigányos műsor van vidéken, a zindexesek úgy pattannak be a kocsijukba mint Starsky és Hutch a piros-fehér Grand Torinóba. :) Miklósi G. meg már a liftben beizzítja a laptopját, és a rég elmentett raszistás word-sablonok között keresgél egy megfelelőt, amiben csak át kell írni pár szót, plusz kiegészít néhány költői képpel. Tudjátok. :) Valahol a távolban felsír egy gyerek. :P

krtek 2009.08.04. 11:29:04

@tokmányos: erről van szó.

A politikusnak nem jó az átlátható rend. A zavaros az igazi. Akkor lubickolnak pl. az ilyen Áládár féle tetvek. Amíg a díszcigány szerepel, az ügyesek még kötnek pár kurva előnyös üzletet a háttérben.

Cigány járőr... Anyád.
Költözz oda inkább a víreidhez egy kicsit szarházi.

Bélapáti Béla 2009.08.04. 11:30:12

@kill004:
nem mondom, az utcán, ismeretlenekkel, lehet hogy én is magamban bíznék. De ha már tudják hol laksz...
Csak egyszer legyenek otthon egyedül a gyerekeid vagy a feleséged...

Marcellusca 2009.08.04. 11:30:45

@Seduxen: Úgy, úgy! Aztán senki se ki, se be! Max "munkakönyvvel.

@kill004: Látod, nem vagy elég dörzsölt "paraszt", nem tudsz kapásból kamuzni. Azt kellett volna mondani (tudom, tudom, kibicnek semmi sem drága), hogy mijazhogy, nagyonis! Nemzetközi hírű, különleges oltványú, díjnyertes, pótolhatatlan fákról van szó, és mivel törik is az ágakat, ezért felbecsülhetetlen értékről van szó. :)

Bélapáti Béla 2009.08.04. 11:34:18

@Marcellusca:
én már ott leakadtam, hogy ha valaki bemászik a birtokomra, nem kergethetem ki (nem kergetik ki), ha nem okoz 20k-nál nagyobb kárt??? És ha nekiállok a tisztőtt rendérúr kertyibe piknikkelni a barátaimmal? Nem viszünk mink el semmit, sőt, viszünk! Húst, sört, ilyesmik! Azt szabad?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.04. 11:34:24

@Marcellusca: sőt, bazz, kanadai mamutfenyők :))))

Viktus 2009.08.04. 11:34:39

@redriot77:

Lehet még Kálámpár Orbán is beveszi őket a buliba :D:P

kill004 2009.08.04. 11:35:27

@Bélapáti Béla: Úgy intézem el a dolgot, hogy egyenként kapnak. Nappal nem járkálnak harmincasával, karddal. Mi gondolsz, a boltba miért kerülővel mennek? Tudják ők, hogy mi a helyzet. :)

tokmányos 2009.08.04. 11:37:40

@Bélapáti Béla: Béla papa elgurult a gyógyszered ? Abszolút megértelek.Én is sokszor vagyok így.Előbb a laspalmas próbált rábírni ,hogy szégyelljem el magam.De elfelejtett válaszolni az olaszliszkai események,és a meglőtt cigánylány esetei közötti párhuzamokra ill. különbségekre.

krtek 2009.08.04. 11:38:58

Off
@mind2: Jól esik hogy nemcsak én gondolok erre, pl. a 8-as úton is. Minden kibaszott vasárnap bedugul Várpalota. A rohadékok ahelyett hogy segítenék a közlekedést, elbújnak és szívatják az amúgy is hülyére adóztatott autósokat. Semmilyen veszély nincs, sekinek semmilyen életét nem védik (mindig ez a paraszt duma jön), sima tarha.

MIndig eszembe jut a kapitány úr kedves édesannya, meg az is milyen büszke emberek lehetnek akik ott ülnek sunyin az autóban és ebből élnek. Dicsekednek vajon ezzel? Pl. gyerekeiknek, barátaiknak...

on.

Marcellusca 2009.08.04. 11:39:32

@Bélapáti Béla: Óóóó, hát ez a legszebb az egészben. A saját telkemen, birtokomon nem vagyok biztonságban, meg a tulajdonomat képező 128 Ft-os baltanyél sem.
Remélem engedélyezik a fegyvertartást, úgy, mint USA-ban.
Lenne rend néhány faluban!

tokmányos 2009.08.04. 11:41:44

@kill004: Állatira csipázlak.Remélem nem csak a szád jár.

Jack da' Clown 2009.08.04. 11:43:27

@krtek:
De téged ez miért zavar? Gondolom te betartod a szabályokat, legalábbis erre következtetek az erős rendpárti írásaidból.

@Marcellusca:
Akkor majd nem kapával-kaszával, hanem maroklőfegyverrel érkeznek a házadhoz. Az jó lesz?
Olyan zsékategóriás westernfilmes lövöldözésről álmodsz?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.04. 11:47:52

@Jack da' Clown: "Akkor majd nem kapával-kaszával, hanem maroklőfegyverrel érkeznek a házadhoz. Az jó lesz?"

szerintem sem lenne jó. de!
1: ha akár csak a minimális esélye is meg lenne, hogy 1-2 "váratlan látogató" IS ott hagyhatja a fogát, talán elgondolkodnának
2: ha az erre hivatot szerv (rendőrség) nem tud/akar megvédeni (ez főleg a vidéki falvakban élőkre jellemző, én nem jártam - MÉG - így szerencsére, de ettől megértem őket), akkor mi a megoldás?

ez tényleg nem kekeckedés, csak kérdezem...

Marcellusca 2009.08.04. 11:49:38

@Jack da' Clown: Mert most marhára megvédhetem magam ezektől a fegyvernek látszó, egyébként békés célokat szolgáló eszközöktől! Ne nevettess.

Nem vadnyugatot akarok, de elég visszatartó lenne (főleg az ilyen "csak" besurranókkal szemben), ha feltételezné, hogy otthon van lőfegyverem és a saját birtokomon BÜNTETLENÜL HASZNÁLHATOM!

kill004 2009.08.04. 11:50:37

@tokmányos: Nem. Vagy teszel valamit, vagy megdöglesz. A szomszédok közül egy sem jött ki azon az éjszakán, hogy:Segitsünk? De másnap mindenki: "Mi volt itt az éjszaka? Mintha hallottam volna valamit" A szomszéd nővel volt is egy vitám utána, mondom, ha segítenénk egymáson, figyelnénk egymásra, ezeknek se volna ekkora pofájuk. Erre ő: Miért, ha engem megtámadnának, maga segítene? Mondom, igen. Ő meg: Persze. Nem hiszi el a marha...ez a baj.

Bélapáti Béla 2009.08.04. 11:50:45

@tokmányos:
sajna egyre gyakrabban gurul el az a bizonyos gyógyszer...
Kicsit off, de azért talán ide tartozik. Multkorában kerestem bünügyi statisztikát települési szinten is, találtam is egyet, itt: crimestat.b-m.hu/Terkep.aspx
Érdekes egyrészt, hogy az erőszakos, és a közterületen elkövetett bűncselekmények statisztikája nem lehívható. Csak nem kiderülne, hogy ez az erősen cigányfertőzött területeken magas?
A másik, nézzétek meg Halásztelek statisztikáját. 2006-ban 8199 lakosra jut 236 bűncselekmény és 78 ismerté vált elkövető. 2008-ban 8413 lakosra 1176 bűncselekmény és 75 ismerté vált elkövető. Kb. 5szörös elkövetésre csökken az elkövetők száma? Mit csinál a rendőrség? Ja, és egy év alatt mitől ugrott 5szörösére az elkövetések száma? Kik költöztek oda, mi változott 2007 óta? Tudtok erről amúgy valamit?
Amúgy a statisztikákat nézegetve nincs Budapest környékén vagy Budapesten magán egy olyan kerület, település sem, ahol ne lenne cigány kisebbségi önkormányzat és megnyugtatóak lennének a bűnözési statisztikák...

zsoltix 2009.08.04. 11:50:46

Azèrt ez az utolsò tàmadàs mègiscsak különbözött az elözöektöl. Mert a többinèl az elkövetö(k) egyszer sem ment(ek) be az àldozatok hàzàba. Amùgy komolyan gondolja a hadseregnyi nyomozò,hogy majd szèpen elöàll egy nyomravezetö,aki a szàz milla remènyèben pontos informàciòkat szolgàltat mind a 9 tàmadàs ügyèben,amiben nyomoznak? Egyböl ö lenne a fögyanùsìtott:)

tokmányos 2009.08.04. 11:51:51

@Jack da' Clown: A szimpátia,és az esküvő nem ugyan az.Úgy érzem rokonszenvezel velünk.Olvasd az írásainkat aztán jöhet az esküvő.

Jack da' Clown 2009.08.04. 12:04:06

@tokmányos:

Hát én nem lennék ilyen büszke azokra az 'írásokra'.

pógárjenő 2009.08.04. 12:06:08

www.youtube.com/watch?v=vTzxdPktV9g&feature=related

Nesze drazsé, iványi, pető, fodor, tgm......nyalhatjátok a valagukat....vazze!

tokmányos 2009.08.04. 12:12:14

@kill004: Osztom a véleményed.Ha nem untatok senkit ,egy sztori.A cigó szomszédom kiszivatyúzta a fekáliát a kertjébe. Rászóltam ,megígérte ,hogy többet nem csinálja.Ez budapest külső ker.kertes részén történik! Felhívtam a ker. Antsz-t.40 nap múlva kijöttek,és megállapították a nagy semmit.Úgy ,hogy fényképeim vannak ,de nem kérték el.Nem megyek a részletekbe bele,érthetőbb lenne,de nem ez a lényeg.A cigányvédő önkormányzati dolgozók(ütközni nem akarók)hozzáállása a lényeg!! szarháziak.De most szopni fognak -nem fogadom el a megállapításukat,és a felsőbb szervükhöz beküldöm a fényképekkel ellátott levelemet.Ugyanis most én egy szarházi hazudozó ember vagyok ,hiszen a cigány letagadta a szivatyúzás tényét.

pógárjenő 2009.08.04. 12:15:49

Mellesleg itt van az efftásaknak való:

www.youtube.com/watch?v=T2BEKw_SRww&feature=related

Sok az elszámolni való efftásak, bőröndöcskék becsomizva?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.04. 12:15:52

@tokmányos:

Mire válaszoljak? Nem kérdeztél semmit.
Ezt írtad:
"Bennem nem fogsz sajnálatot,szánalmat kelteni a röntgent képekkel! A brutálisan meggyilkolt tanár gyerekei sokkal több " sörétet " kaptak a cigányoktól, amit nem lehet röntgent felvétellel illusztrálni !!!"

Ez így igaz, Olaszliszkán is szörnyűség történt. Haragból, indulatból agyonverték a cigányok Szögi Lajost, a lányai meg végignézték. Tudom. Az egy rasszista indíttatású bűncselekmény volt, mert egy cigányt nem vertek volna agyon abban a helyzetben.
Kislétán inkább előre kifontoltnak tűnik, mint hirtelen felindulásból elkövetettnek, játszhat a rasszizmus meg száz más indok is.

De a gyerek mindkét helyen áldozat. Áldozata az eseményeknek, és az azokat kiváltó hosszú folyamatoknak, politikai, hatalmi játszmáknak.

Szerintem mi egy csónakban evezünk, csak más-más taktikával.

tokmányos 2009.08.04. 12:18:01

@Jack da' Clown: Öcsém felejtsd el az esküvőt,ezek után. Félreismertelek.

tokmányos 2009.08.04. 12:21:52

@laspalmas: Örülök ,hogy tisztáztuk a dolgot.Mindíg érdeklődéssel olvasom az írásaidat.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.04. 12:30:56

@tokmányos:

Az mindig jó, ha meg lehet beszélni a dolgokat. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.08.04. 12:33:55

"Sándor István ("Papa"): Politikai megrendelésre ölhetik a romákat
Nem zárható ki, hogy külföldről érkeztek, akár fizetett ex-katonák az elkövetők."
atv.hu/hircentrum/090804_sandor_istvan__politikai_megrendelesre_olhetik_a_romakat___video.html

Kíváncsi vagyok, ebből lesz-e címlapcikk az Indexen.

Jack da' Clown 2009.08.04. 12:36:55

@tokmányos:
Akkor nem leszek meghívva?
:D
jájdekár

pógárjenő 2009.08.04. 12:51:58

@laspalmas: Az elkövetők profik, 100 milla nekik nem pénz, drazsé már megint kabarézik, a "magyar rendőrség" a bányászbéka segge alatt, de KELL A TERRORISTA KÁRTYA........hogy miért ezt köll megfejteni!Ez a mi kis titkos szolgálatatunk meg, szóra se érdemes.....

redriot77 2009.08.04. 12:55:59

@zsoltix: "Egyböl ö lenne a fögyanùsìtott:)"

Ez pontosan így van. Pár hete volt a tévében egy riport az M6-os-építésénél-hőre-eltűnős-tintával munkakönyvet-kitöltögető-vállalkozók ügyéről. Nos az ügy jelenleg ott tart, hogy a feljelentést tevő melósok ellen indítottak eljárást okirathamisítás miatt, akár több évre is sittre kerülhetnek. Errefelé könnyen át lehet kerülni a tanúk padjáról a vádlottakéra: ezért lassan az átlag magyar akkor sem néz félre, ha mellette a járdán elevenen megnyúznak valakit.

Bélapáti Béla 2009.08.04. 13:07:09

@laspalmas:
a rohadt náczik nemdebár!
Egy ilyen jó lenne itthonra is.

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.08.04. 13:08:42

Ahogy elnéztem a Lendvai-féle igazi vastagbőrös nyilatkozatot, az jutott eszembe: a vörösre mázolt bűnözőknek már egy emberélet sem drága, hogy jól időzített vérontással megtámogathassák saját beomló népszerűségüket. És így Mohácsi Teketóriának is lesz majd mit tenni, ha kifogynak a brüsszeli milliók.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.04. 13:34:04

Ma láttam a drazsé megszólalását a főrendőrrel egyűtt a sajtótájékoztatáson. Feltünt, hogy drazsé majd minden mondat után sunyin ránéz a főzsarura, mintha a szemével kérdezné: jól beszélek Józsikám? Hogy mire megy ki az egész?- nem lehet tudni, de a kancelláriaminiszte azt nyilatkozta, megkell tisztítani beszédünket a bűnös szavaktól, mert ha nem, utánna jönnek a bűnös tettek. Mive illusztrálta?- a holokauszttagadást büntetté kell nyílvánítani. Nos ,mire is gondolhat egy piszkos, náci faszista? Külömben lehet, hogy várható lesz egy- két itteni kommentelő adatainak kikérése. Ne legyen igazam!!!

zsoltix 2009.08.04. 13:37:28

@redriot77: Vagy ott van pèldàul az ellentmondàsos Tànczos-ügy, ö is tanùbòl lett vàdlott.

Jack da' Clown 2009.08.04. 13:56:08

@ermi50xn6j2:
Vedd ki te is a részed! Legyen az első bűnös szó, amitől megszabadulsz a "Külömben".

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.04. 14:08:36

Jack da' Clown!

Jó vagy, nem mondom! Egy elütött n betű miatt megszólsz. Ezután énis nézzem aTe kommentjeidet , hány elütött betűt találok benne?

Jack da' Clown 2009.08.04. 14:17:40

@ermi50xn6j2:
Ha nincs jobb dolgod.
Sok sikert hozzá!

Marcellusca 2009.08.04. 14:56:31

@ermi50xn6j2: Jajjj, nehogy felvedd Te is a kesztyűt! :)
Tényleg csak egy elütés ("M" és "N" egymás mellett vannak), nem pedig rossz beidegződés, mint pölö mindÍg.

Jack da' Clown 2009.08.04. 14:59:51

@Marcellusca:
"mint pölö mindÍg"
vagy pölö letardált :)

redriot77 2009.08.04. 15:21:01

@zsoltix: hát igen. A mai napig nem vagyok benne biztos hogy Tánczos volt a tettes. Ha jól emlékeszem ugyanabban a ruhában ment be másnap önként tanúskodni a rendőrségre, amit a gyilkosság napján viselt.

Ilyen ökörséget senki nem csinál. Ráadásul ezek után kiderült, hogy az elkobzott ruhákat össze-vissza tárolták, többek között a helyszínről származó tárgyakkal egy tasakban! Aki ezek után bízik a rendőrségben ne csodálkozzon majd, ha egy reggel a puha ágyikó helyett egy baracskai cellában ébred az elsőbűntényesek között.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.04. 15:47:14

Jack da' Clown!

Igaz nyugdíjas vagyok, de azért annyi időm nincs, hogy a kommentjeidet ebből a szempontból vizsgáljam. Tudod, a kertemben dolgozom, megtermelve mindent ami szükséges. Csak így tudok kijönni a nyugdíjamból. Nem megyek másnak a kertjébe lopni, ami igencsak nagyon csúnya szokás.

Marcellusca 2009.08.04. 16:22:25

@ermi50xn6j2: Oszt mé' nem menel? Sokkal költség- és időhatékonyabb. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.08.04. 16:27:49

@ermi50xn6j2: "Nem megyek másnak a kertjébe lopni, ami igencsak nagyon csúnya szokás."

ez viszont tény... gyakorlatilag ipari mennyiségben mennek honfitársaink más kertjébe zöldséget és gyümölcsöt szedni. ha te nem élsz ezzel a remek lehetőséggel, az nagyon csúnya szokás :))))

Viktus 2009.08.04. 16:35:13

Ez egyre jobb :

Az Egyesült Nemzetek Szervezetének (ENSZ) érdeklődnie kellene a rasszista indítékú bűncselekmények magyarországi elszaporodása iránt, amely a roma kisebbség kiirtásához vezet - jelentette ki Ján Slota, a Szlovák Nemzeti Párt (SNS) elnöke.

index.hu/kulfold/2009/08/04/slota_a_nyakunkra_kuldene_az_ensz-t/

:D:D:D:D:D

Viktus 2009.08.04. 16:41:36

@Seduxen:

Az még hagyján, hogy lopni. A szomszédékhoz egy hete bementek vasárnapi ebédhez loptak csirkét-tyúkot meg a kertből zöldségeket fizetség gyanánt meg odaszartak az ajtóhoz ...

Marcellusca 2009.08.04. 16:43:57

@Viktus: Akkó az nem lopás volt. :)
Volt ellenszolgáltatás. :D

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.04. 16:59:56

Marcellusca, Seduxen!

Talán azért, mert Drága Jó Szüleim-nyugodjanak békében- még kicsi gyerekkoromban megtanították az enyém, tied, övé közti különbséget, amit be is tartottunk, mert négyen voltunk, vagyunk testvérek. Egyszerűen: mástól lopni bűn!

Marcellusca 2009.08.04. 17:14:24

@ermi50xn6j2: Persze, persze, ez ismerős, én is így tanultam.
De egyre inkább nem "trendi". :D

Jack da' Clown 2009.08.04. 17:16:16

@Marcellusca:
Most inkább at a trendi, hogy ami a tied az az enyém is, ami az enyém, ahhoz viszont semmi közöd.

Ld. adófizetési morál pl.

derelyegrádi szellem 2009.08.04. 17:35:05

@Jack da' Clown:

ebben kivételesen igazad van.

Élenjárói ennek a trendi szokásnak a Gizella utcában találhatók, de remélem már nem sokáig.

A példád is jó. Elég, ha megtekintjük Oszkó, Bajnai, Gyurcsány (Fittelina, Nomentana ügy) adófizetési morálját, és mindjárt eligazítást is nyertünk ez ügyben a másik csapatról is.

Köszi.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.08.04. 18:46:16

Igen, ez az igazi bibsi libsi gondolkodás!

Hubert J. Farnsworth 2009.08.04. 19:05:30

@Viktus: Akkor ugy latszik megvan, hogy ki a megrendeloje ezeknek a gyilkossagoknak...

gixer 2009.08.04. 19:11:13

@derelyegrádi szellem:
"Jób térdre veté magát és így kiálta az Úrhoz:
-Tiéd az ország és a hatalom és a dicsőség. Jó állás. Ne baszd el."
(Woody Allen: A tekercsek)

Hubert J. Farnsworth 2009.08.04. 19:16:07

@Viktus: Az nem a fizetseg volt, hanem a visszjaro. Vagy csak kolcsonvettek es utana visszahoztak..

Bar ez inkabb siralmas, mint humoros.

krampus 2009.08.05. 08:41:48

jó barátom szociális munkás szakon végzett, s ő mondta hogy nem szabad a felmérésekben a CIGÁNY etnikumot külön jelölni. ergo nem lehet megvizsgálni hogy a 10 év alatti korosztály milyen összetételú. 2008-ban mondta ezeket, meg azt is hogy a tanáruk szerint 3 éve /tehát 2005től/ a cigányok születési aránya 50% feletti. ezt persze nem lehet közzé tenni, csak számolgatni érdemes hogy 12évesen már bűnözőérett a kancigány, a szaporodógépek meg 13éves koruktól már évenként osztódnak. Jelenleg még a "hátrányos helyzetú" szót kell használni amennyiben a cigányokra kell utalni.

mijazma!? 2009.08.05. 09:21:10

kollégák! Itten egy összeesküvés elméletet kezd kirajzolódni bennem..
Az aranyhorda (gyk: az utolsó 7 év vezetői) eddig már bebizonyította, hogy nem hülye. Rohadt parazita patkány, de nem hülye. Nem lehet az, hogy a feszültség szítása arra szól, hogy a birkanép csak megúnja a folytonos szívatást és okot szolgáltat vmi hereverére a Jobbik ellen? Olyasmi háztűznézőre gondolok,mint amit a székelyek rendeztek, abba már beletudják keverni azt, akit csak akarnak. Vmi hasonló történt már a világtörténelemben...

Kartal (rezervált) 2009.08.05. 09:47:43

már lassan nem tudom mit gondoljak az ügyről. pont itt mondta valaki, hogy durva kampány lesz, cigánygyilkosságokkal fűszerezve. igaza lesz a végén.

és még valami: kuruc.info/r/37/44751/
:((((((

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.08.06. 22:23:49

én most hallottam az öregasszonyról, akit a pöcegödörbe dobtak. Frankón elbőgtem magam. Így végezni egy földi pályafutást, egy dolgos életet... :((((( ilyenkor hol van a százfős nyomozócsoport és a százmilliós vérdíj?

Viktus 2009.08.06. 23:15:19

@Rékuc:

Az ebben az országban nem számít ... még hírértéke sincs ... na majd jövőre már nem sokat kell aludni.

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.08.07. 02:53:27

a rasszista gyilkosok idevalósiak, punktum.

index.hu/belfold/2009/08/06/itthon_kell_keresni_a_romak_tamadoit/

de azért 18 évig titkos, mit beszélt meg a sok nyomozó.

zsákzoli 2009.08.07. 19:32:07

Ma jó.Én félig meddig roma vagyok.14 évesen melóztam már.kemény fizikai munkát.Most 45 évesen 7 féle betegséggel nem százalékolnak le,de a rendőrt igen.Most jelentkeztem agy vágó istván féle vetélkedőbe,de a válogatáson kiszúrták hogy roma kinétezem van.Jól megszivattak.Be se kerülhettem pedig 4-5 ös átlagom volt érettségin.Innen üzenem kedves q-art rasszista cég,itthon kemény rasszizmus van.

picur3ka 2009.08.07. 20:44:17

@zsákzoli:

Van valamennyi es egyre tobb lesz, ha nem lesz masfajta politikai hozzaalas. Ez egy kovetkezmeny.

En nem tartom magam rasszistanak kulonosebben, de igen eloiteletes vagyok, ez, ugy gondolom tulelesi strategia. Most mar ott tartok, hogy nem alkalmaznek romat, csak a politikai, szocialis, jogi helyzet miatt, semmi masert. Mert, ha barmi baj lenne, lathatoan engem fognak megszivatni. Csak ezert, nem mert utalom az osszes romat, hanem a politikai hozzaallas miatt, biztonsagosabb nem kerulni veluk semmifele kapcsolatba.

Ide vezet a jogok tullihegese.

A masik resze ennek az - bar megertem, megis latni kell, sokszor hamis felfogas - , hogy ez azert tortent mert te roma vagy, nemely esetben igen, egyebkent, ugyanez tortenik barki massal, ezta roma punter nem erzekeli.

Gróf Almási Apnoé 2009.08.07. 21:42:15

Kéhem, itten az van, hogy tudják jól, akáh még egy nullát is hozzátehetnek a véhdíjhoz, nincs jelentősége. Politikai meghendeléshe gyilkolják a "kishomákat", nem pedig elmehábohodott hasszisták. Sose lesznek meg. Máh az igaziak. Majd találnak egy Tánczos Gáboht, vagy egy kiskunlacházi szehencsétlenhez hasonló suhanásost, vagy háhom-négy, menekülés közben magát tahkón lövő elmehunytat, akiket szélsőjobbos tüntetéseken is láttak kohábban.
A bodzaszedők meg még jobban elszemtelenednek, dettó az uzsohások. Aztán lesz több összecsapás, előkehülnek fegyvehek, és máh kuhva nehéz lesz hendet csinálni.
Cui phodest?

Marcellusca 2009.08.09. 13:00:18

Ezek az elkövetők is biztosan jóféle magyar állampolgárok lehettek.

atv.hu/hircentrum/090808_rendort_lottek__kiszabadultak__retteg_a_falu___video.html

Miért van olyan érzésem, hogy cigányokról van szó?

picur3ka 2009.08.09. 13:06:13

@Marcellusca:

Azt hiszem, tudjuk, hogy azok. Ez a juniusi lovoldozes, amikor a specialis egyseget kellett hivniuk, az mentette ki az intezkedo rendoroket.

Marcellusca 2009.08.09. 15:56:58

Nu, mégegy:

www.hirtv.hu/belfold/?article_hid=282336

És lehetne sorolni, ha valakinek lenne ideje az összes hírportált végigbüngészni. Naponta többet is belinkelhetnénk ide.

Hol a tökömben vannak ilyenkor Kolorék, Vikiék meg Aladárék?
Ja, nem kell, hogy megszólaljanak, mert úgyis tudjuk: rohadtszemétnáczifasiszták vagyunk.

Marcellusca 2009.08.09. 16:06:00

És még ne b@sszam fel magam agyilag!

www.nepszava.hu/default.asp?cCenter=OnlineCikk.asp&ArticleID=1225682

Vazze, megszámolták! Másfél év alatt 39 romák elleni rasszista támadás. WTF?!

És a naponta (megmerem kockáztatni, több tíz) romák által, magyarok sérelmére elkövetett bűncselekmények nem számítanak?

És ezzel nem igazolni akarom az előzőt és a 8 halálos áldozatot. Csak ne legyen már megint kettős mérce!!!

Hannibal22 2009.08.09. 17:19:40

@Marcellusca: "A kislétaival együtt nyolc támadásból álló sorozat nyomozócsoportja 1300 olyan korábbi erőszakos bűncselekmény aktáit vette elő, amelyeket romák követtek el. "
Ezerháromszáz! Amúgy ne baszd fel az agyad..minek?

nekyra · http://nothing.nowhere 2009.10.01. 21:26:14

Egyetértek azzal énis, hogy jobb helyzetben vannak a romák mármár mint a magyar ember.. nem tudom, hogy akkor mit csinálnának vajon, ha megszünne az a fenenagy "kissebbségük" és lennének Magyarok őkis, aminek tartják magukat (ha éppen úgytartja az érdekük).. de nemlenne több dobálózás a diszkriminációval és rasszizmussal, ugyanazok a szabályok vonatkoznának rájuk is mint bárki másra, nemlennének támogatva sem többel sem kevesebbel, mint a Magyarok.. Kiváncsi vagyok erre mit lépnének, mivel hozakodnának elő, ha ugymond kiszakadnának ebből a dolgozó emberek adójából finanszírozott segélyburkukból.. És a Blahán csellengés, emberek megfélemlítése és kifosztása helyett, valóban megkéne mozdítani a valagukat (akinek nem inge, vegye le magáról..), nem csak a szájukat jártatni, és elővillantani a bicskát. Addig örüljenek szerintem amég ez nincsen másképp, azértvannak ezek a támogatások, hogy aki akar esetleg kiszakadhasson közülük, aki értelmes és tanulni/dolgozni akar.. De, hogy ezeket a segélyeket valóban arra is fordítják ezek a családok, azt nemellenörzi a kutyasem.. És miértis lenne más az a gyerek, aki nap mint nap azt látja, akár az utcára ha kimegy, akár otthon, hogy ezek a dolgok így helyesek.. miértisne lopna, ha otthon nemkap enni? ez mind érthető, de a világ összes pénze nemér semmit a hajlandóságuk nélkül afelé, hogy ez a dolog változzon.. Mert ha midnez meglenne bennük, akkor nem itt tartanánk. ha a becsületesek lennének többségben..

süti beállítások módosítása