Skip to content


       Szűrés lista

RTL: Barátok közt > Magyarország-Portugália

A labdarúgás közvetítése a kereskedelmi tévékben mindig össznépi bosszankodásra ad okot. Az RTL-nek nem sikerült túl jól a 2006-os vb közvetítése, de most  például a TV2 nagyon összekapta magát a BL-meccsekre, helyszíni riport a kulisszák mögül, helyszíni bejelentkezés, kellemes stúdió, Naplóban műsor Hajdú B és Méhes kolléga egy napjáról, ez igen, így kell(ene), csak maradjon ez így továbbra is!

A válogatott meccseket viszont RTL közvetíti. Két sorsdöntő meccs előtt állunk, két mérkőzés 4 napon belül (szombat és szerda).

Szeptember 9-én, szerda este 20:45-től játszunk a Puskás Stadionban portugálokkal. Ezt kb. 1 éve tudja mindenki. Az RTL is. Ahogy azt is, hogy mikor indul az őszi műsorstruktúra.

És most elindult a szarkavarás:

Rényi Ádám, RTL:


"Meglepő, hogy a szövetség ezúttal nem vette figyelembe, sőt kifejezetten az ezzel kapcsolatos kérésünk és több javaslatunk ellenére döntött olyan időpont mellett, amely egyébként a mérkőzést szintén közvetítő portugál csatornának sem ideális. A közvetítés tervezett kezdési ideje ennek ellenére 21:30, de az RTL Klub azért a műsorváltozás jogát fenntartja."

Persze, a portugáloknak jó lenne a 21:30, mert Portugáliában az még csak 20:30 (másik időzóna). Milyen sunyin keveri bele a portugálokat az RTL ... mintha közös érdek lenne a későbbi kezdés.

Tegnap indult el a "Barátok köz" őszi szezonja, minden nap 20:40-től. És bizony az RTL szeretné, hogy csak UTÁNA (!) kezdődjön a mérkőzés ...

Vajon a "Barátok közt" 4878-4879-ik része fontosabb, mint a sorsdöntő Magyarország-Portugália VB-selejtező?

Vagy nézze az egész ország a mérkőzést felvételről?! Nem hiszem, hogy Angliában, Németországban, Spanyolországban felvételről közvetítik a hazai válogatott mérkőzéseket ...

Miért nem marad ki aznap a "Barátok közt"?

Egyszerűen érthetetlen ... ha már fizettek a közvetítési jogokért, nem szeretnének belőle nézettséget/reklámbevételt, esetleg csatorna-imázst javítani?
Ha pedig a válogatott mérkőzés nem hoz olyan nézettséget/reklámbevételt, mint a "Barátok közt" adott epizódja, miért jelentkezett és vásárolta meg az RTL a közvetítési jogokat?

Az MLSZ szerint a mérkőzés mindenképpen 20:45-kor fog kezdődni, mivel ez van a jegyekre írva, és ez van leadva a FIFA-nak.

Hogy az RTL-en a közvetítés mikor kezdődik, azt talán még Rényi úr sem tudja.

A másik érdekes téma, hogy ki és milyen feltételekkel adja oda a közvetítési jogokat ezeknek a csatornáknak? A BL mérkőzések felét is sikerült egy akkor még csak papíron létező csatornának eladni (Digisport), amit mondjuk még most sem tud fogni 10 emberből 9. Ugyanis most is csak a 3,6 millió háztartásból 600 ezerben tudják nézni a Digisport-ot, ami a tévés háztartások 16,5 százalékát jelenti. Vagyis a Loki 6 BL meccséből hármat láthat "mindenki" (TV2), a másik hármat meg a szerencsés 16,5% (Digisport). 

Csak a pénz számít a jogok eladásnál, az, hogy a mérkőzést hány ember látja az adott csatornát, már nem? Ha van egy senki által nem fogható csatornám, de kicsengetem az X milliárd forintot, enyém a közvetítési jog?

És talán azt is bele kellene venni a szerződésbe, hogy ki diktálja a mérkőzés időpontját, a TV csatorna, vagy a rendező futballszövetség?

Még jó hogy vasárnap délután nincs valami nagy horderejű műsor az RTL-en, mert menne a telefon Bernie Ecclestone-nak, hogy később legyen a Forma 1-s futam rajtja ...


Itt lehet üzenni az RTL Klubnak! 

Címkék: tv pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr911350948

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

globocnick 2009.09.01. 11:11:17

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Akkor használd csak az internetet, és rengeteg élő közvetítést tudsz nézni a sok használhatatlan magyar szakkomentátorok nélkül... Egyébként szophat az összes kábelszolgáltató, mert egyiknél sincs olyan csomag, mondjuk, hogy havi 5000 HUF az előfizetési díj, és te választhatsz bele mx. 10 csatornát, mondjuk... Szegény atv, biztos miattuk van...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 11:12:40

@globocnick: hm, de jó gondolat...

5 ropiért lehetne mindenféle XXX-csatornát, hmmmm :)))

globocnick 2009.09.01. 11:14:23

@Seduxen:
Azt hiszem a tv2 csak a keddi meccsek televiziós és internetes közvetítési jogait vette meg a BL magazinnal és gólösszefoglalókkal együtt, a szerdaiakra elővételi joga volt, amiket ügyesen átpasszolt a digisportnak, tekintve, hogy két este egymás után nem maradthat el a Marimar cimű sokfelvonásos puerto ricói fospisztoly sorozat...

globocnick 2009.09.01. 11:15:39

@Seduxen:
Vagy csak rajzfilmeket. Kinek mi jön be... Bár a paprika tévé tízszer, az elég kemény lenne...

Grafithuszar 2009.09.01. 11:17:31

@gyugyó: Nem vagyok pesszimista csak realista :) Ha emlékszel Matheus alatt is játszottunk a svédek ellen, és ugyanez volt. Egyértelműen miénk volt a meccs. Nálunk volt többet a labda, mi irányítottunk, nekünk volt több helyzetünk, öröm volt nézni a válogatott játékát, mégse tudtunk nyerni, mert a focit gólra játszák, és abban nem vagyunk jók....félek most is ez lesz...bárcsak tévednék :)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 11:18:13

@doberman: Akkor kénytelen lennék egyedül megmélytorkoztatni az egész családodat. Apa csak azért lenne ott, hogy tartsa a fejedet...

Atrox 2009.09.01. 11:18:21

Nem értem, hogy miért van tele olyan hozzászólásokkal, hogy mi a f@szért nézzem, úgyis kikapunk. Azért nézem b@szdki, mert szeretem a focit, és szeretek (nem csak fociban) magyar csapatnak drukkolni. De ha utáljátok a focit, akkor vonatkoztassatok el ettől. Ha mondjuk az olimpiai döntő vizilabdameccset szúrnák így el, akkor is háborognék. De itt most nem is erről van szó, hanem arról, hogy megveszik, aztán leadják késéssel, aminek semmi értelme, mert közben úgyis tudod az eredményt. Az meg tényleg a vég kezdete, hogy szép hazánkban egy ilyen fostalicska bközt le tud nyomni szinte bármilyen műsort nézettségben. Tényleg, valakinek van ötlete, hogy mi verhetné meg ezt a műsort hétköznap esténként (egyébként hogy van az, hogy ennyi ember ráér mindíg, minden este, és minden részt végig tud nézni? Ezek soha nem csinálnak semmit, ami elvonná őket ebben az időben a tv elől)?

DArchAngel 2009.09.01. 11:19:33

@zero: nekem mindig is magas volt, hogy miért így mérik ezt a nézettséget. Eléggé pongyolának tűnik nekem, hogy a népességet ezredrésznyi mintával reprodukálnak.
Amúgy a királyi 1-es 5%-át elnézve igazán be is zárhatnák...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 11:21:25

@globocnick: Hmm. Vannak ismerőseim, de mindig panaszkodnak, hogy túlterhelődik a szerver és a műsor "egyenlő az élvezhetetlennel". Legutóbb azok hápogtak akik előfizettel Talmácsira, hogy képtelenség volt csatlakozni, annyire túlterhelték.

Melyiket érdemes esetleg?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 11:25:59

@globocnick: gyanítom nem akartak az ismeretlenbe úgy fejest ugrani, hogy 2 este is BL legyen, vagy nem tudom...

NEM dél-amerika fospunpa van, szerdán pl Háziorvos. Igaz, hogy a kb 5X ismételt részeket nyomatják megint :(((

Paprika TV vazzz... az kemény cucc. nekem személy szerint a Mezzo Tv, és a Bebe Tv okoz kimondhatatlan kííííínokat :)))

Zsirparaszt scene/buckalakó tahó/fotelrokker 2009.09.01. 11:31:11

Az kimaradt a posztból, hogy a Loki meccseit meg a fostartály DigiSport adja, hacsak be nem szarik a mutatvány, mint a múltkor.

globocnick 2009.09.01. 11:31:57

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Én csak focit szoktam nézni, motorsportban sajnos nem tudok tanácsot adni. Focinál én mindig úgy kezdem, hogy megnézem a www.livesport.cc honlapot, ott a részletes műsorban szerepel, hogy melyik meccset hol, hogyan adják, és kis keresgéléssel, türelemmel kiválasztom. Ha ez nem jön be, mert mint például vasárnap a Chievo-Lazio meccsnél csak az egyik sportfogadási oldalt jelölte meg élő közvetítésnek (amik szintén jók, csak pozitvban kell lenni az egyenlegednek náluk), akkor jön a gugli beírom magyarul, illetve angolul az élő közvetítést meccsestől, aztán az 1500 találatból csak lesz valami... (Elég sok találat szokott lenni a justin tv nevezetű mitomén miről, ahol van amelyik közvetítésért szeretnének adományt, van amelyikért nem... Ezt a rendszert még nem teljesen értem.)

Mourinho már nem a király 2009.09.01. 11:35:33

Sajnos ez nem egyedülálló dolog. A média diktálja a sportesemények megrendezését, mivel onnan jön a pénz (bl, bajnokság bevételek).
Persze egy ilyen helyzetben, amikor egy ország 20 év után kijuthat esetleg a VB-re, és 14 év után van újra BL főtáblás csapata még Zimbabweban és Albániában is megoldanák, hogy az összes meccs az ingyenes nemzeti csatornán nézhető legyen.
Szóval igaza van zero-nak.

papika 2009.09.01. 11:35:35

Tavaly a Viasat6 vagy mi a fene adta a BL meccseknek azt a felét, amit nem a magyar tévé adott.
Azaz, más már kipróbálta azt a stratégiát, hogy egy új csatornát a BL meccsekkel akart befuttatni. Hogy majd a tévézők kikövetelik a szolgáltatójuktól az új csatornát. Hát nem jött be...
Szerintem semmiféle szempontból nem védhető az RTL álláspontja. Az egy dolog, hogy sokan leszarják a magyar focit, de miért kell ezzel a lendülettel azokat is leszarni, akik viszont szeretik?

globocnick 2009.09.01. 11:36:15

@Seduxen:
Bocs, ritkán nézem a földi sugárzású kereskedelmi csatornákat... Ismertlenbe fejest ugrani? A BL-lel? Hát, talán ez túlzás... Szerintem inkább egy este akarják maximalizálni a nézettségüket, hogy így hetente egyszer biztosan lenyomják a másik retket, így biztos reklámbevételekhez jussanak és túléljenek...
Mezzo TV? Az király. Múltkor elcsíptem egy modern operát oroszul, francia felirattal. Ahhoz képest a tömegoszlatás óvodai születésnapi buli, fagylaltosztogatással...

doberman 2009.09.01. 11:41:00

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Hm... te még nem hallottál róla, hogy én ilyen hozzád hasonló kis focibuzikat eszek reggelire?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 11:43:37

@globocnick: nézd, azért ez szerintem sokszereplős játék. sok múlik pl a "tálaláson" is, amit a magam részéről csillagos 5-re értékelek (talán csak az 'ántitálentum' Otto von Vinczecsovicsot mellőztem volna, de a Gundel-Hajdú-Méhes trió abszolút rendben van). Vagy a fene se tudja. Én egyelőre annak örülök, hogy egyáltalán 1 nap adnak bl-t.

ez abszolút magánvélemény: ha választani kell a 2 fospunpa (tv2 - retekel) között, akkor még mindig inkább előbbi.

Ned Coleman · http://nedcoleman.net/ 2009.09.01. 11:47:43

Itt az örökéletû Barátok közt a lényeg.

Azt akarják egy kicsit tolni... Meccs elôtt okosodjon a nép. Nézze tátott szájból csorgó nyállal agyhalottként a minden tekintetben besorolásra alaklmatlan eposzt.
Alapból be kellene tiltani.

Egyébként meg kellene kérdezni a barátok között CeLEByEIT, hogy mi a véleményük az adódott szituációról.
Persze a véleményük annyira sem számít, mint sielônek a szalmakalap ,
de:
Csak kíváncsi lennék vajon tudnának-e értelmesen két mondatot súgógép nélkül.

Magáról a postról már nem is tudok véleményt alkotni. Meghallom a Barátokköze kifejezést és alapból elkezdek fotoszintetizálni

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 11:54:02

@doberman: Amióta együtt voltunk kirándulni az erdőben és teljesítettem ezt a furcsa kérésed, nem hiszem, hogy tudnál bántani...:

puruttya.blog.hu/2009/08/30/tura_a_termeszet_lagy_olen

Most már értem, miért kellet 40 fokban is bakancsban mennem!

Nem baj, én így szeretlek!

Puszi!

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.09.01. 11:56:27

Azt nem értem, miért nem lehet a Barátok köztöt korábban kezdeni, hogy a meccsre vége legyen?

Elég baj az amúgy, hogy egy szappanopera több embert érdekel, mint egy sportesemény (de írhatnék ide kulturális eseményt, politikai vitát, bármit). Néha az az érzésem, ha aláírásgyűjtés lenne arról, hogy mostantól Mónika meg Berényi Miklós mondja meg, ki legyen a köztársasági elnök, összegyűlne a megfelelő számú aláírás...

Kodomo 2009.09.01. 12:00:20

Az RTK Klub elkezdi felvételről adni a meccset, aztán néhány unalmas passzt, meg kemény szabálytalanságot (+16) -jó szokásaikhoz híven az akció filmek mintájára- kivágnak. Az utolsó 15 perc már élőben fog menni.
Mi a probléma?

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.01. 12:05:09

Igazából szerintem teljesen jogos és egyértelmű a zertéel döntése. A barátok közt hosszú évek alatt bizonyította már a társadalmi hasznosságát, létjogosultságát, -ami a magyar fociról nem jelenthető ki ilyen magabiztossággal. xD

f.m.j. 2009.09.01. 12:08:17

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

ezt a linket inkább nem merem megnyitni... :):):)

caralho voador 2009.09.01. 12:09:48

Elképesztő, hogy emberek azzal verik a mellüket, hogy őket aztán a sport meg a foci kurvára nem érdekli. Eric jól írta egy régebbi posztban, hogy akit férfi létére hidegen hagy a bogyó kergetése, az biztos buzi. Bölcsész-e vagy? Nem lehet minden este Tamás Gáspár Miklós a tévében.
A válogatott jelenlegi helyzetéről meg ne okoskodjon az, akinek fingja sincs róla. A helyzet az, hogy JELENLEG kurva jól állunk, a második hely akár akkor is meglehet, ha az összes meccset ikszre hozzuk. Persze attól még kikaphatunk, de most, amikor a közvetítésről kell dönteni, stb, minden okunk megvan a bizakodásra. Nyilván azért fogytak el egy hónapra előre a jegyek, mert senkit sem érdekel. Ép ítélőképességű országokban ilyen kérdés fel sem merülhet. Ha nagyon patetikus akarok lenni, ez is az egészséges nemzettudat része kéne legyen.
Nem mintha az ilyesmi a legkevésbé is izgatná a retekklubot vezető, közel-keleti származék buzeránshordát.
ui: a Digisport is szarjon gecit. Azokkal együtt, akik nekik adták a jogokat. Pardon.

Bozdurgán 2009.09.01. 12:10:37

Ez most olyan magyaros:) egy válogatott meccset sem sikerül úgy közvetíteni, hogy ugrasszanak össze ártatlan magyar családokat:))

A digitévénél említsük meg , hogy amint a Debrecen képbe került ingyen és bérmentve kirakta a netre az adását.
A román digi magyarabb mint a német RTL:)

Plutonic 2009.09.01. 12:15:20

Nem értek a focihoz, de el tudom képzelni, hogy nagyobb a bevétel abból a szemét szarból!
Mármint a BB-re gondolok!
És ez mondjuk erősen képet is mutat az országról.....
De ne legyen így!

globocnick 2009.09.01. 12:18:29

@Seduxen:
Azt hiszem tálalás szempontjából ma Magyarországon nincs más. Tetszik, nem tetszik, BL közvetítés = Hajdú B. (Apropó, kit hív fel bajnai, ha sportriporterrel akar beszélni? Hajdú-Bét.) és a bárakárkik, akik még vannak mellette. A közvetítésekkel meg már hosszú évek óta ugyanaz van. A kincstári tévé megszabadult minden ilyen felesleges közvetítéstől, mert nincs rá pénz (illetve a szerződés lejárta után nem újított). A különböző kereskedelmi csatornák ráugrottak, mint zsidó a gazdátlan védjegyre, aztán a reklámbevételen kivül más pont nem érdekelte. Emlékezz vissza, hogy tavaly hogyan közvetítette a viasat a BL meccseket. A Magyarországon összesen 7 háztartásban fogható tv6-on volt a meccsek jelentős része... És igen, az MTV sokkal több pénzért megvett néhány szerdai meccset... nem lepődnék meg, ha tavasszal ugyanez történne, és nézd csak, megint közpénzből...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.01. 12:22:57

@esef: 2008/09-es szezont a Debrecen nyerte meg kis hazánkban. Ráadásul a bajnokok ágán jutott be. Innentől talán gondolkozz kissé. Amúgy meg aki fanyalog a mostani rendszer ügyében (BL), az nézze meg a tavalyi listát, kb. ugyanaz az erősség, csak 1-2 bajnokcsapattal talán több van az izomharmadikokkal szemben.

A RTL meg hozta a formáját. Több mint valószínű, hogy tényleg csak azért vették meg a meccs közvetítési jogát, hogy más ne adhassa. Hozzáértő gárdájuk nincs ugyanis. A klasszikus: Ritka Tudatlan Léderer...

Mourinho már nem a király 2009.09.01. 12:25:20

Akit érdekel a digitv itt egy kis szösszenet:

www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=13303

Ez a cikk alapján 2 dolog történhet. A digi eladja a digisportot a többi csatornának, vagy megpróbálja tönkrevágni őket. Azért az UPC túl nagy falat lenne :)

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.09.01. 12:26:04

A kommentek elolvasása nélküli vélemény:
Nagyon nem örülök neki, amikor ennyi hype van a foci körül.
Zero: Nem kell nekünk minden hülyeség a TV-ben. Ha élvezni akarod a meccset hangulatosan menj el a haverokkal pár sör keretében egy kocsmába/pubba, és nézd ott, vagy hívd át őket, és nézzétek.
Nagyon sokan ki nem állhatják a focit. Speciel én a Barátok köztöt jobban gyűlölöm, mint a magyar focit, és szeretném, ha nem csak akkor maradna el a BK hanem mindig. Ettől függetlenül nem szeretem azt, hogy jaj de fontos a foci. Annyi szép sport van ami sokkal érdekesebb és sokkal sikeresebbek vagyunk benne, de az nem érdekel senkit sem. Az úszó VB-t is csak az mtv-n meg a Eurosporton tudtam nézni. Pedig ha az kap ennyi felhajtást, mint ez a nyamvadt BL, sokkal boldogabb lettem volna.

PublicEnemy 2009.09.01. 12:28:20

@caralho voador: Így van!Akit nem érdekel a foci,az buzi!Soha egyetlen sportág sem lesz olyan népszerű a világon,mint a futbal.És tele van a tököm az ilyen pesszimista balfaszokkal,akik majd verik a mellüket,hogy"Én megmondtam..."
Aki nem hisz abban,minden kib.ott második évben,hogy kijuthatunk v.melyik világeseményre,az is egy rohadt buzi!Nyilván nem mi vagyunk az esélyesek,de ha nem hinnénk abban,h sikerülni fog,akkor mi értelme van.

PublicEnemy 2009.09.01. 12:33:17

@Tzimisce: Te hol élsz?Mondj még egy sportágat,amely annyi embert mozgat meg,mint a foci.Ha az emberek választhatnának az Olimpia és a fociVB közt...hát nem vagyok benne biztos,hogy nem néznék többen a VB-t. Persze úszóVB,tényleg sokkal izgalmasabb,mint a BL...pff. :))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.01. 12:59:18

@globocnick: most komolyan: KI legyen a kommentátor, ha nem Hajdú B. vagy Faragó Ricsi, vagy Méhes?

kik jöhetnek még szóba? Lédere? Szujó? "kisKnézy"?

Ne vicceskedjünk...

Én amúgy csípem Hajdú B. közvetítéseit, kb be tudok hugyozni a röhögéstől :)))

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.01. 13:00:26

@doberman:

arról beszélgetünk, amiről szeretnénk.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.01. 13:03:12

@Droli:

Igen, ezért teljes érthetetlen ..adjál le a BK-t a meccs ELŐTT, vagy maradjon ki aznap ... nem dőlne össze a világ.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.01. 13:04:36

@martonx:

És tényleg igaz a legenda, hogy felhős ég esetén nincs adás?

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.09.01. 13:06:06

@caralho voador: Hát pedig engem marhára nem érdekel a foci. Bevallom őszintén, hogy engem az Amerikai foci érdekel, mert sokkal többről szól, és ott kint megvan a kultúrája a sportnak.
Itthon mit látsz? Sok tesztoszteronhuszár kint a meccseken, akik attól érzik magukat nagyobb magyarnak, hogy meg akarják verni a rendőröket és/vagy a másik csapat szurkolóit. Ebből a körből mikor kerülünk ki?

@PublicEnemy: Van egy rossz hírem, az Olimpia több embert érdekel a világon, mint a FociVB. Bár félek, hogy ezt Te akkor se hinnéd el, ha a saját szemeddel látnád a számokat.

Abban viszont 100%-ig biztos vagyok, hogy az úszó VB érdekesebb, mint a BL egyes meccsei, talán a döntő az, ami vonzza az embereket igazán.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.01. 13:06:21

@Bozdurgán:

A digisport oldala össze is omlott.
Ahogy az összes stream oldal is ...mivel egyik sem arra van tervezve hogy több tízezer nézőt kiszolgáljon ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.01. 13:07:30

@DArchAngel:

Hogy mondhatsz ilyet pont most, mikor Magdi ANYUS utolsó napjait éli? (Vagy már meghalt, nem vagyok képben..)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.01. 13:07:38

@Tzimisce:

Hiába megyünk sörözőbe meccset nézni, ha nem adja csak felvételről ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.01. 13:14:05

@gyugyó:

"A kereskedelmi tévék aberrált cigányokkal töltik ki a két reklám közötti időt"

Ezt nem én mondom, hanem Horváth Aladár. Nem semmi, mi?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.01. 13:19:44

@globocnick:

"Múltkor elcsíptem egy modern operát oroszul, francia felirattal. Ahhoz képest a tömegoszlatás óvodai születésnapi buli, fagylaltosztogatással..."

Pedig van, aki szereti. Sedux remélem tudod, miről beszélek. :))))

gyugyó 2009.09.01. 13:30:23

@Grafithuszar: Én is remélem, hogy nem lesz igazad :)

gyugyó 2009.09.01. 13:36:41

@laspalmas: ebben az a szomorú, hogy nagyon sokan nézik. Az megy a tv-ben amire igény van...

doberman 2009.09.01. 13:48:22

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Megnéztem az általad linkelt videót, nem rossz. Veled azért nem csinálnám, mert a farkam nagysága miatt nagyon hamar kifáradna a lábacskád abban a nehéz bakancsban, mire a tövétől a csúcsáig elgyalogolnál, kicsi fiu.

Egyébként sejtettem, hogy ilyen kis zugperverz vagy.

Most szaladj csak újra Zero papához, hogy tiltsa ki a cúnya dobermant -az általad ideálisnak tartott "hat hétre".

2009.09.01. 13:59:40

A Barátok köztnek , bármilyen tré, nagy a nézettsége, ergo a két epizód közti (meg előtte és utána) kiemelt jelentőségű a reklámidő jelentős bevétellel. És mivel ezeket nem naponta veszik, már a reklámidőt, biztos, hogy rég el van adva. Ezért nem akarja megtenni a csatorna az átrendezést, gondolom bevételkieséssel, kötbérrel, szerződésmódosítással járna. A piac az piac, így lesz jelentősebb tényező Berényi Miki, mint a meccs.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 14:07:07

@doberman: Aki a farka nagyságával jön egy kommentben, annak egyértelmű, hogy gyakorlatilag fel sem áll. Vagy, ha nagyritkán mégis, akkor rögtön köp. Őszintén sajnállak...

doberman 2009.09.01. 14:20:41

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Légy legalább egy kicsit következetes, te szerencsétlen!

Ha egyszer a megelőző kommentedben még arról áradoztál, hogy kirándultunk együtt, és hogyan birkóztál a farkammal, akkor nem felejtehetted el, hogy feláll. (Már csak azért sem mert úgy hallottam, mély nyomokat hagyott benned az eset - az orvosod mondta)

Úgyhogy nem tudom, mit selypegsz most itt, te kis konyhapszichológus...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 14:21:01

@Tzimisce: " Sok tesztoszteronhuszár kint a meccseken, akik attól érzik magukat nagyobb magyarnak, hogy meg akarják verni a rendőröket és/vagy a másik csapat szurkolóit. Ebből a körből mikor kerülünk ki?"

Túl sok hetihetest nézel.

Egyébként tényleg jobb az amerikai foci, ahol a mázsaötvenre felhízlalt benga fekák próbálják megállítani az Usain Boltokat, az edző meg próbálja összehangolni, hogy ne akkor kulázza ki a bagót a szájából, mikor épp le van hajtva a headset.

Fántásztikus kultúrája van, El Bundy óta tudjuk...

korlat 2009.09.01. 14:32:43

@esef: elmész a picsába. A Loki a bajnoki ágról jutott be a BAJNOKOK Ligájába idén, ráadásul a csoportjában a Debrecen az EGYETLEN BAJNOK. Amikor csak a bajnokok kerülhettek be, az szerintem fasság volt, mivel így kimaradtak olyan klubok, amelyek attól még, hogy az adott évben nem nyerték meg a bajnokságukat, Európa legmeghatározóbb futballklubjai. És akkor a Fradi meg bekerülhetett.
Nem mondom, nagyobb dicsőség volt akkor bejutni, viszont idén az lenne a legalább akkora dicsőség, ha csoport 3.-ként lemászna a Loki az EL-be. Itt a lehetőség. 14 év után. És mit olvas az ember mindenhol? Hogy mekkora gyík fasszopó az egész magyar foci. Lehet, hogy mákunk volt a selejtezőkkel, de így van lehetőség bizonyítani. Pont arra van szüksége a válogatottnak/Lokinak, hogy jól szauplja őket a saját nemzete. Gratulálok.

PublicEnemy 2009.09.01. 14:36:05

@Tzimisce: Nekem is van egy rossz hírem! Ha már a számokról beszélünk...

Mi több, a 2004-es portugáliai labdarúgó Eb adatai azt jelzik, hogy az olyan vezető európai országokban, mint Németország, Franciaország, Nagy-Britannia, Olaszország, Spanyolország és Hollandia, többen követték nyomon a mérkőzéseket, mint az athéni olimpia eseményeit. Az Eb-ről kétszáz ország 234 tévécsatornája közvetített, összesen 28 378 órában, vagyis világszerte - értelemszerűen összesítve - hozzávetőleg 7,9 milliárd néző izgulta végig a találkozókat. A nézőszám 165 százalékkal növekedett a 2000-es Eb-hez képest, az idei rendezvény házigazdái, az osztrákok és svájciak pedig már több mint nyolcmilliárd tévénézővel számolnak.

Ausztriában egyébként szintén "elnyomták" az athéni olimpiát a labdarúgó Eb eseményei. Az ötkarikás rendezvények közül a megnyitó ünnepséget nézték a legtöbben - 757 ezren -, ám csak fele annyian, mint a görög-portugál Eb-döntő második félidejét: akkor ugyanis 1,8 millió osztrák szorongott a tévékészülékek előtt.

Az ORF történetében egyébként a futballközvetítések nézőcsúcsát a 2006-os olasz-francia vb-döntő tartja, amelyet 2,05 millióan figyeltek.

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.09.01. 14:36:43

Magdi nénit a középkezdéshez!!!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 14:37:06

@doberman: Az előző linkkel esélyt adtam, hogy elkanyarodjunk egymás basztatásától, de neeeeem, neked mindenképpen elő kellett jönni a farokmérettel.

Gratulálok. Nem fogom elmagyarázni neked, mekkora szerencsétlen vagy, inkább írd össze miről akarsz olvasni, valószínű mérvadó lesz a kívánságlistád.

rákerültél a faszkalapszűrőre, feleseges válaszolnod...

Kiskutya.

Hannibal22 2009.09.01. 14:39:41

Franc se tudja,hogy itt mit néznek és hányan."A nézettség mérése országos szintű, reprezentatív minta alapján történik. A felmérésben résztvevő panel mérete 2007 elején 840 háztartás volt." Lószar ez nem nézettség mérés.

garethkeenan 2009.09.01. 14:43:24

Én nem csodálkozom. A cinanatty-i ATP1000es torna döntőjét sem bírták élőben közvetíteni a sport tv egyik csatornáján sem, valami érdektelen spanyol focimeccs miatt....

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.09.01. 14:43:35

caralho voador 2009.09.01. 12:09:48
Elképesztő, hogy emberek azzal verik a mellüket, hogy őket aztán a sport meg a foci kurvára nem érdekli. Eric jól írta egy régebbi posztban, hogy akit férfi létére hidegen hagy a bogyó kergetése, az biztos buzi. Bölcsész-e vagy? Nem lehet minden este Tamás Gáspár Miklós a tévében.

..és már a régebbi posztban is leírtuk jó páran, hogy egy barom. Olvasd vissza :D

Aztán szerintem fogok tudni élni a közvetítés nélkül is. Kit is vertünk meg utoljára? Valami lakatlan szigetek? Egy hang azt súgja a svédek és a portugálok is csúnyán el fognak minket picsázni. Brühühü

"Itt lehet üzenni az RTL Klubnak! "

Írtam is nekik, hogy még több brazil szappanoperát, még több cigányt a maónikába és Hoffer Misit írják vissza az anyátokköztbe. Remélem imáim meghallgatásra találnak :D:D

derelyegrádi szellem 2009.09.01. 14:46:55

@doberman:

És te ki a faszom vagy itt, kisbuzi?

Ha nem tetszik amiről itt beszélgetnek, akkor fogod magad, és elhúzol vissza arra a szájbabaszott helyre, ahonnan jöttél.

Metál -e a bimetál? 2009.09.01. 14:49:57

aki nem néz focit és nincs puncija, az bizony buzi. de ahogy olvastam ezt előttem is beírták.

Plutonic 2009.09.01. 14:53:54

@globocnick: 2009.09.01. 11:36:15 Leköptem a monitort! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Plutonic 2009.09.01. 14:56:59

@doberman: WTF? Mit toltál fel az orrodba vagy akárhova, te szerencsétlen?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2009.09.01. 15:06:21

@Atrox: "Tényleg, valakinek van ötlete, hogy mi verhetné meg ezt a műsort hétköznap esténként"

Amiben celebek dugnak.

Tündér_Lala 2009.09.01. 15:09:01

@derelyegrádi szellem: Ugylátszik lesz szalonnából kutya.

Jason Bourne 2009.09.01. 15:16:07

én a barátok köztet is szeretem meg a focit is. (a sört meg kiváltképp.) tehát tegyék a közvetlenül meccs elé Berényiéket és mindenkinek jó lesz

globocnick 2009.09.01. 16:06:54

@Plutonic:
Én is így szoktam tisztogatni a monitoromat, a Vastagbőr kommentek sokat segítenek... :-)

globocnick 2009.09.01. 16:10:08

@Seduxen:
Teljesen jó a Hajdú B., nincs vele baj, csak azt próbáltam jelezni én is, hogy nincs alternatíva...

Plutonic 2009.09.01. 16:10:44

@globocnick: XDDDD Igen, olyankor már MUSZÁJ! :DDDD
És sokat tanulok is itt szófordulatokat! :DDDD

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.01. 16:11:10

@Gery Greyhound >: Azonnal Győzike dugja Kern Andrist, nyitányt akarok a tolerancia, a pozitív diszkrimináció és a "befogadás" jegyében!!!!

globocnick 2009.09.01. 16:12:51

@laspalmas:
A kortárs komolyzenéhez sült hülye vagyok, anno ének-zenéből elégtelent kaptam, amikor egy dolgozatban arra a kérdésre, hogy miről híres Schönberg Egy varsói menekült című zeneműve, azt a választ adtam, hogy az olaszliszkai csodarbbiról írta...

globocnick 2009.09.01. 16:14:23

@Plutonic:
Úgy tűnik, hogy ez csak bede mártonnak nem megy... :-)

Plutonic 2009.09.01. 16:25:20

@globocnick: Mert ő fogalmazásgátlót vett be, állandóan (ló)citromot szopogat, csoda ha nincs humoránál és nem tud figyelni? :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Marcellusca 2009.09.01. 16:25:38

@Plutonic: Mint az ártatlanság véDelme? :DDDD

Plutonic 2009.09.01. 16:29:58

@Marcellusca: Például igen! XDDDDDD
Az is örök darab marad! :DDDDDDDDD

globocnick 2009.09.01. 16:32:09

@Plutonic:
Egyébként az a legfurcsább az egészben, hogy amikor bede pöcsköszörű márton a khivától keletre című blogot nyomta, akkor azért ott bizony voltak vicces mondatai, sőt megmerem kockáztatni, hogy néhol nem polkorrektül fogalmazott a keleti népekkel szemben, de mindegy... Örüljünk inkább magunknak!

Plutonic 2009.09.01. 16:40:57

@globocnick: Szerintem egy bizonyos "státusznál" vagy valami hasonlónál egyszerűen elvész az ember.
Mármint eladja magát vagy valami.
És onnantól kezdve már csak egy a sok közül.....
Magunknak meg kifejezetten örülök, mert jókat szórakozom! :DDD

Marcellusca 2009.09.01. 16:52:28

@Plutonic: Mondd ki, vazze! Médiakurva lesz. :)

szabogyula 2009.09.01. 17:05:45

Egyszer egy öreg bácsi valami betelefonálós, budapest tv-s műsorban azt mondta , hogy a Magyar válogatott meccseit az M1-nek alanyi jogon , kötelezően kellene közvetitenie , ingyen, hiszen a Magyar válogatott játszik.
Valami van benne ...

globocnick 2009.09.01. 17:08:24

@Marcellusca:
A polkorektség jegyében lehessen már médiahímringyó is, akár... :-)

snorbi 2009.09.01. 17:58:11

"Még jó hogy vasárnap délután nincs valami nagy horderejű műsor az RTL-en"

SOHA nincs nagy horderejű műsor sem az RTL-en, sem a többi csatornán. Én szinte sosem nézek tévét, és nagyon csodálkozok, hogy más miért teszi.
Nem hiszem el, hogy az emberek nagy része nem tud normálisabb kikapcsolódást kitalálni magának...

abandi 2009.09.01. 18:41:30

A retek-klub, meg a telaviv2 szék(let)házak szétverését már mintha beigérték vo(l)na!
Szóval akkor, szombaton lesz aktuális.
Buziverés, pribékszopatás, vereség utáni lincshangulat...
Sűrű napnak tünik!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.01. 19:02:41

@snorbi:

De ezt honnan tudod, ha sosem nézel tévét?:P Én örülök, hogy van tévé, ugyanis a jobb mozifilmeket azon tudom megnézni. Ha meg szar műsor megy, ott van a szép nagy piros gomb, amit megnyomok, és a probléma máris meg van oldva. Nem a tévét kellene en block megszüntetni, hanem a zembereket leszoktatni arról, hogy zúgatni akarják a fejüket marhaságokkal.
Amúgy kb. május óta megvan a jegyem a svéd és a portugál meccsre is, úgyhogy hála Istennek most kimaradok a bosszankodásból.:)

tudi 2009.09.01. 19:46:46

Hát ezek a ker tv-k. Azért mégis szemétség, hisz mégis csak az ország válogatotja játszik függetlenül attól milyen szar.

Arszák 2009.09.01. 21:07:25

Először is a kurva anyját mindenkinek akit nem érdekel a foci.

A riporter kérdéshez: Egri Viktorhoz mit szóltok?:D

abandi 2009.09.01. 21:32:05

@Arszák:
Na, az baszna még be nekem!
Így is minden megszerzett labda azonnali ellenfélhez passzolása egy szög a koporsómba...(azért az a Bodnár gyerek rendesen dolgozott rajta)
Az a dagadt leguánszemű sem valami fasza...
Eh, mindegy !

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2009.09.02. 00:03:59

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Erre csak azt tudom mondani, hogy ha Te csak onnan ismered az NFL-t akkor igazából nem tudod, hogy miről beszélsz.

Murphistic · http://www.youtube.com/user/Murphistic 2009.09.02. 00:42:30

@Bozdurgán: Tudtommal az RTL-t holland tulajok irányítják. Én is sokáig azt hittem, hogy német ;).

Szerintem ezen kár veszekedni. A meccs kezdődjön a tervezett időpontban és a TV döntse el, hogy mikor közvetíti. A focidrukkerek sem halnak bele a felvételes közvetítésbe és a Barátok közt rajongók is kibírják a csúszást ( többször volt ilyen az RTL letiltása miatt :) ). Vagy-vagy.

Ezt valaki megmagyarázná miért kell élőben nézni a focit? A Forma 1-et is ismétlik a szokott időben, amikor korán van. ( Tudom az kicsit más, de akkor is)

És néztem a Debrecen-Szófia meccset.

guba36 2009.09.02. 00:56:47

műbalhé. a negatív reklám is reklám...viszont most mindenki erről beszél...

Marcellusca 2009.09.02. 07:14:09

@Arszák: Beléd is!

@guba36: Hát persze, hogy erről van szó. A műbalhé miatt mostmár mindenki (az is, akit nem érdekel) tudja, hogy mikor, melyik kanális közvetíti a meccset. :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.02. 11:47:00

@Arszák: no igen, egri "szopósmalac" viktor is jó döntés lenne. bár vele - lehetőség szerint - csak olyan olasz meccset közvetíttetnék, ahol a squadra azzura éppen torkig nyeli a méteres kékerest :)))

szegénykém az eb-n is hogy visított, amikor a hollandok gyalázták a kis digóit :))))

mindenbe belekotyogok 2009.09.02. 15:30:12

Pontleszarom. A BK-t is, és a BL-t is.

Bajkon úr 2009.09.02. 16:55:58

"Sorsdöntő vébéselejtező?"
Röhej. Vagy nagyon fiatal a posztíró, vagy hisz a mesékben.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.02. 19:37:27

@Bajkon úr:

Miért ne lehetne sorsdöntő? A magam részéről unom már az Isten tudja hány éve folytatott sopánkodást és károgást, ami a magyar focit körülveszi. Soha nem voltam Debrecen-szurkoló, de kimentem a meccsre, hogy teli torokból szurkoljak a srácoknak, akik két csodálatos góllal ajándékozták meg egész Magyarországot. Május óta megvan a jegyem a svéd és a portugál meccsre is, és akkor is tiszta szívből szurkolni fogok a magyaroknak. Hogy miért? Azért, mert hihetetlenül ki van éhezve az ország a sikerre, és hihetetlen nagy szükség van arra, hogy végre büszkék legyünk a hazánkra, ahelyett, hogy állandóan nyavalyognánk miatta. És az ország sikerességének érzetéhez a magyar sport is nagyon nagy mértékben hozzá tud járulni. Még akkor is, ha csak a papírforma jön be, és kikapunk a svédektől és a portugáloktól.

Periwinkle (aka A 40-es fantomja) · http://cido.blog.hu/ 2009.09.03. 21:41:32

Azért ez is annyira, de annyira magyar, basszákmeg.

Egyszerűen szürreális, hogy egyáltalán FELMERÜLHET, hogy egy fostalicska paraszthülyítő szappanopera miatt konzervről menjen le egy olyan focimeccs, amit még azok is megnéznek, akiket nem érdekel igazán a foci (pl. én).

De komolyan, most már ENNYIRE tekintettel kell lenni a nyuggerekre és a 60 IQ-s prolikra??!
(már várom a pampogókat, hogy "deháténnekem 17 diplomám van, mégis úgy szeretem a Magdianyust" - nem és nem: az életvitelszerű BK-nézés az én szememben igen vaskos határvonal az értelmes emberek és a retardáltak halmaza között. sorry, ez van.)


Phej, nyuggerország... (köp)
:D

süti beállítások módosítása