Skip to content


       Szűrés lista

Szerénység, őszinteség meg 6-7% ...

"Az SZDSZ üdvözli az Országos Választási Bizottság szándékát, mely az ajánlószelvények jelenlegi gyakorlatának gyökeres átalakítását célozza. Több alkalommal is meggyőződhettünk arról, hogy ez a rendszer nehezen átlátható, egyes elemei esélyegyenlőtlenséget teremtenek, és visszaélésekre adnak lehetőséget – ezért javasoltuk egy válaszborítékos rendszer bevezetését." - szdsz.hu

Az OVB a júniusi európai parlamenti választás tapasztalatairól készített országgyűlési beszámolójában foglalkozott az ajánlószelvények kérdésével, és megerősítette a 2006-os választások után megfogalmazott álláspontját, amely szerint az ajánlószelvények rendjét el kellene törölni, és azt egy kauciós megoldással (letétbe helyezett összeggel, ami a bejutási küszöb átlépése esetén visszajárna) kellene kiváltani, vagy az érvényességet technikailag és jogilag jobban ellenőrizhető ajánlási ívekkel felváltani.

Ez a javaslat is tetszik a liberális srácoknak, meg az is, hogy az  OVB az ajánlószelvényekkel együtt egy megcímzett, díjmentesen visszaküldhető borítékot is küldene a választóknak, amelyben a választók postázhatnák a már kitöltött ajánlószelvényeket az OVB-nek.

Nekik tökmindegy, hogy kaució, vagy válaszboríték, mert "ez a módszer egyszerre jelentené a jelenleg fennálló problémák - mint a választókat fölöslegesen zaklató aktivisták, illegális adatbázis-építés veszélye, a nagy pártok "túlgyűjtő" gyakorlata és a gyűjtésre fordított költségek átláthatatlansága - megoldását, és hozna valódi változást az aktuális gyakorlat minimális átalakításával."

Jaj, hát az elmúlt 8 évben nem volt nem volt semmi gond a kopogtatócédulákkal? De most, főleg június 7-e óta máris gond és baj és eltörölendő?

És hogy miért?

Talán nincsenek választópolgárokat zaklató aktivistáitok?

Olyan kevés kopogtatócédulát tudtok csak összeszedni, hogy abból még egy fasza illegális adatbázist nem lehet tudtok összerakni?

(-Horn Gabi, majd hozd át pendriveon az illegális adatbázisunkat, megnézném. Gondolom túl nagy, hogy emailen átjöjjön...
-Hülye vagy, még 100 kb sincs az excel, nincs benne még 10 000 sor sem, mindjárt küldöm ...
)

Nem ad nektek senki kopogtatócédulát, és sírtok, sírdogáltok, hogy a nagy pártok lelegelték a választókörzetet? Milyen nagy pártok? Az MSZP?
Mondjuk hozzátok képest az MSZP valóban nagy ...

Tetszene nektek a kauciós megoldás is nem?

5 millió / koponya / kaukció ...

Fel van töltve a pártkassza nem?

176 * 5 millió = 880 millió, mi az nektek. A "csóró" pártoknak meg szopóág. Pár telefon a végkielégített BKV-s cimbiknek, és jön a segítség ... illetve utalódik.

Ja, amúgy igazatok van, tényleg szar ez a kopogtatószelvényen alapuló jelölési rendszer.

De szépen megvárjuk, amíg kiestek a parlamentből 2010 tavaszán, és utána majd (remélem) a Fidesz kormány és Fidesz parlamenti többség megváltoztatja ...

És hogy ez milyen szemétség? ... Igen, az. Most az egyszer Ti lesztek a farok másik végén. Szopás.

De ti meg szimplán hülyének néztek minket:



(Forrás: nol.hu)

Egy százalékon állva ne ugráljunk már ...

Amúgy az is elképzelhető, hogy jövőre nem is fogunk a szavazólapon, az országos listát állító pártok között az SZDSZ nevével találkozni ... (tragédia lenne)

Ugyanis országos listát az a párt állíthat, amelynek összejött legalább 7 területi lista. Területi lista pedig akkor jön össze, ha a megye/fővároshoz tartozó választókerületek egynegyedében, de legalább két egyéni választókerületben jelöltet állít.

Úgyhogy talán nem kellene olyat nyilatkozni hogy "egy szerényebb, őszintébb és nem kizárólag a fővárosi elefáncsonttoronyból irányított pártot építünk" és "6-7%-os eredményre számítunk a 2010-es parlamenti választásokon" - Retkes SZDSZ elnök. 

Szerénység, őszinteség meg 6-7% ... Hej, a Gfk Hungária Piackutatónál de félretették azt a tizedesjegyet. 0,6-0,7% jött ki, nem?

Az első komoly akadály, hogy hogyan lesz országos listátok, erre kellene koncentrálni ... de nekem amúgy mindegy, lehet lökni a "szerény és őszinte" liberális maszlagot is. Nekem tetszik, jól szórakozunk a vergődéseteken.

Magyar Bálint, aki már a saját párt alapításán ügyködik, és 500 összelopkodott milliót szán a kampányra, máris egy szenzációs női kvóta ötlettel jelentkezett (újból). Azért kicsit többet vártam a liberális nagykutyától, csak a nőket megszólítani? Biztos ez még csak egy pre-alfa verzió. És a többi potenciális védendő csoport? Ő velük mi lesz? Milyen súlyosan kirekesztő ez a Magyar Bálint, döbbenet... És amúgy is, személyes adatok szerint csoportosítaná a jelentkezőket?! Ki járul hozzá, hogy ilyen adokat gyűjtsön és kezeljen, mint hogy valaki nő vagy férfi? 

Egy ilyen ízig-vérig demokrataliberálisszabadelvűtoleranciabajnoktól egy ilyen kvótarendszer lenne a minimum:
1. Nő
2. Férfi
3. Meleg
4. Hetero
5. Alkoholista
6. Drogos
7. Ateista
8. Katolikus vagy protestáns vagy református (A liberálisoknál nincsenek ilyenek)
9. Zsidó
10. Roma
11. Nő ....

(De vajon "A Nagy Nemzeti Liberális Kvótabiztottság" mit kezdene egy meleg, alkoholista, ateista nővel? Hova rakja? Hanyadik helyre?)

Találós kérdés:

Ki lehet az az ellenzéki frakcióvezető, akinek az esküvőjén részt vett a miniszterelnök?















 
(Megfejtés)

Címkék: politika szdsz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr451380741

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 13:06:48

Ejnye Zero némi káröröm van benned szerintem.XDDD.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 13:09:45

üdvözölni fogom a hírt, amikor közlik, hogy a szadesz az 1%-ot se érte el. részletek később, mennem kell dolgozni. én sajnos nem vagyok tagja egyik divatos kisebbségnek sem, így engem nem támogat az állam :)

kill004 2009.09.16. 13:10:10

Kóka! Mit nyertem?

Petrow 2009.09.16. 13:11:54

Deutsch-Für Viktorén? :)

blúdiginipig 2009.09.16. 13:12:13

Azért az igen szép: MDF 2%, Szdsz 1% KDNP 0%. És kis szerencsével a KDNP kormánypárt lesz.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 13:13:07

@kill004: ELLENZÉKI!!!Tehát,hogy is hívják a fidesz frakcióvezetőjét???

kill004 2009.09.16. 13:14:47

@Tigeri: A szadesz nem "ellenzék? HOPPÁ!!!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 13:14:59

Amúgy a Dohány utca környékén meglesz a 6-7%.Fúúúj ezt nem is én mondtam!

kill004 2009.09.16. 13:19:42

@Tigeri: És jó volna, ha nem mosnád össze az ELLENZÉKI, de a válságkezelést támogató SZDSZ-t, a mocskos nácifidesszel! Jó??!! :)

Hetfield 2009.09.16. 13:22:48

Alapítsuk meg a 'bőr pártot és legyünk a 4. erő!!! :-)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.16. 13:26:42

Mi a fax van, először felröfg a túlmozgásos, most meg a madárkák ugatnak...

Mi van már itt?????

eszkep 2009.09.16. 13:30:04

@blúdiginipig: Valami probléma van????
Induljon az MSZP és az SZDSZ közös listán, ha akar? Ja, hogy közösen nem biztos, hogy elérnék a 10%-ot és kiesnének??? "Egyéni szoc. probléma"!
Mi a gondod tulajdonképpen???

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.16. 13:30:34

A két pártnak együtt meg lesz a 6-7%.A végén még sajnálatból rájuk szavazok.XDDD

eszkep 2009.09.16. 13:30:55

@kill004: Megnyerted! Benne volt a tegnapi "bulvár" rovatokban.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.16. 13:32:39

@blúdiginipig: Hát igen, amikor egy 5% -os párt három-négy minisztert is adhat, akkor ez se túl meglepő.

Amúgy a kdnp-t mindenki összemossa a fidesszel, a kettő egy és ugyanaz.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.16. 13:34:02

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Indult az utolsó parlamenti időszak, indult a kampány.

Ez ilyen időszakok egy dolgot jelentenek:

Sok-sok új posztot xD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.16. 13:34:12

@Hetfield: és kivel szemben határoznánk meg magunkat? ez fontos!!! szadeszék eléggé elkúrták ezt anno:)))

jozicsenko 2009.09.16. 13:35:57

@kill004: Tudjátok miért fényképezték Kókát egy szemeteskonténer mellett?

mert belevaló gyerek

TD223 2009.09.16. 13:37:29

Reménykedem abban, hogy a választási rendszertől függetlenül kibuknak a tetvek... Viszont az MDF sajna bejutna, ha országos listát tudnának állítani. Esélytelenebb mindkettőnek összeszedni a szükséges cédulamennyiséget, ezért maradjon még a rsz. Viszont a Fidesz ne szedje be a Jobbikosok helyett is.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.16. 13:39:29

@Félkupica_Fehér_Főnök:

Vagy a prominens SZDSZ-es Csillag István mint bankelnök (eximbanK) 51 milliót keres, vagy a szintén prominens Székely a Szerencsejáték Rt élén havi 26 milliót + 80% prémium ... és melletet még a BKV fb-nak a tagja is még havi 239 ezerért ...

Ugye milyen gazdag ország hatalmas demokráciával, ahol még az ELLENZÉKI politikusok is állami cégeket irányítanak súlyos milliókért ...

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.16. 13:40:33

@zero: Meg kezdődik a para, amikor elkezdenek közelíteni egymáshoz a jelenlegi kormány és ellenzéki pártok. :-(

Ráadásul tele leszünk Libertékkel meg Rózsamisikkel, ami csak a moderátoroknak jó... azt az érzést, amikor rányomsz Librté törlés gombjára... ááá :o)

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.16. 13:42:50

@zero: Jó de ezeknek nem vastagbőr, hanem azbeszt-titán van a pofájukon, hogy egyltalán nyilvánosság elé mernek állni...

tuti én kapok előbb agyérgörcsöt, mint ezek a megérdemelt jutalmukat...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.09.16. 13:43:30

Én az IKEÁ-ra fogok szavazni..
(lámpavasat a politikusoknak.. :-D )

Hetfield 2009.09.16. 13:46:55

@Seduxen: A balos nyugdíjasokkal szemben! Mert ők veszélytelenek :D

Petrow 2009.09.16. 13:52:24

@Hetfield: Mondod ezt addig, amíg az első mankó, vagy bevásárló-cekker nem landol valami érzékeny tájékodon :)

Hetfield 2009.09.16. 13:56:55

@Petrow: Ha elkezdenek pattogni majd jól felemeljük a farhát meg a parizer árát, a Móunikát meg a Józsit betiltatjuk, a Klubrádión pedig non-stop heavy metal szól majd!

reKorrekt 2009.09.16. 13:58:54

Egy új alkotmányhoz a komcsizsidóbuzi bandának 20% alatt kell maradnia. Úgy látom viszont hogy ez nem lesz meg ha a nyomorult l(b)ibsiszavazók kínjukban odaszavaznak majd..

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.16. 14:00:48

@Hetfield: a heavy metal radiót támogatnám!!! 8D úgysincs itthon egyetlen értelmes rádióállomás sem...

dzseebee 2009.09.16. 14:02:48

Az SZDSZ-szel, mint párttal ma már nem igazán érdemes foglalkozni.

A Sonda Ipsos kutatás grafikonja viszont érdekes. A Fidesz támogatottsága hónapról hónapra szépen lépcsőzetesen megy lefelé. Az MSZP szeptemberre viszont felfelé lépett.

Ha ezeknek megint sikerül megoldaniuk azt, hogy elveszítsék a választást ( de ha a 2/3-ot, már akkoris röhej ) ilyen helyzetből, az művészi lesz.

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.16. 14:02:56

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!:

Ajánlom a playlist rádiót, szar zenét ott még nem hallottam!

Hetfield 2009.09.16. 14:03:12

@Félkupica_Fehér_Főnök: Vannak itt szakértő kollégák, majd ők lerendezik őket :)

PublicEnemy 2009.09.16. 14:03:34

@Hetfield: Ne bántsd a nagyikat,jó?!! :D
Ha akarnak tudják magukat mozgósítani.A múltkori Thürmer-féle "munkáspárt fesztiválon" is szép számban összegyűltek....voltak vagy 50-en! :))))

picur3ka 2009.09.16. 14:05:54

'Jaj, hát az elmúlt 8 évben nem volt nem volt semmi gond a kopogtatócédulákkal? De most, főleg június 7-e óta máris gond és baj és eltörölendő?'

Felnek kopogtatni, remelem.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.16. 14:07:46

@picur3ka: még mindig jobb, mintha szadesznél "kopogtatnának":
- Ki vagytok?
- Barátok!
- Hányan vagytok?
- FÜNF!

rolika 2009.09.16. 14:09:46

Én is megszüntetném a kopogtatócédulákat, de csak miután ezek a tetvek "könnyűnek találtattak".

Ez gondolom 2/3-os ügy, a Fidesz meg, bár hülyék, mint a segg, de nem annyira, hogy ebbe belemenjenek.

TristanSXT 2009.09.16. 14:15:00

A református is protestáns. szóval a 8. pont kicsit redundáns.

Én meg azt hittem, hogy legalább tesznek a látszatra, hogy hisznek a demokráciában: akárki lehet jelölt, akárkire lehet szavazni. Mostantól csak akkor lehetsz listás jelölt, ha a lista megfelelő paritású helyére esel.

A lista egyébként önmagában egy elég antidemokratikus megoldás, szerintem legyenek csak egyéni választókerületi jelöltek, akiket vissza lehet hívni a parlamenti helyükről, aztán hajrá, új szavazás!

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.16. 14:16:21

én nem megszüntetném a kopogtatócédulát, hanem azt is meg a szavazást is iq teszthez kötném!

@Félkupica_Fehér_Főnök: köszi, majd ránézek! 8)

TaTa86. · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.16. 14:20:51

@Félkupica_Fehér_Főnök: "Rajparancsnok"
Legalább nem diszkriminált a Munkásőrség! XDDD

reKorrekt 2009.09.16. 14:27:24

@TristanSXT: Szerintem meg legyen Magyarország kormányformája félprezidentális köztársaság. Természetesen egyéni bejutással, kétkamarás parlamenttel, ahol is a Felsőházban nem alakítható frakció. Persze max. 193 anyaszomorítóval a parlamentben.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.16. 14:27:45

@Félkupica_Fehér_Főnök: a playlistem tele van 'öld meg anyád' muzsikával, de ha netrádiót akarok akkor ott a radiorivendell, vagy a snakenetmetalradio.

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.09.16. 14:36:54

@reKorrekt: (régi Markos-Nádas: Mi Magyarország államformája? Hát, olyan rántotthús... :-))))))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 14:43:21

@jozicsenko: auuuu ez ütött :D

@zero: mert az ellenzékkel oly megértőek... vagy legalábbis egy részével.

@Hetfield: hát már most nem lesz verekedés a máunikában, szegény ők... :) én a Klubrádióba speciel death metalt szavaznék, de nickedet nézve álláspontod érthető :)

@Pannonpuma: jogos is meg nem is. az szdsz-szel addig még foglalkozni kell, amíg rájuk nem lapátolhatjuk a földet végleg, az meg még 1 év kb. A Szonda Ittszopsz viszont érdekesen balra húz, lehet a Népszabós megjelenés és megrendelés talán árnyalja a képet :)

@Seduxen: azaz :D sajnos nem nagyon tudok segíteni az emlegetett uraknak, mert csak egy icipici kemencém van :D

@picur3ka: ugyan már, pofánlövik őket egy kis könnygázzal, hogy "meglepetés! :)"

albino combino 2009.09.16. 14:49:58

@Pannonpuma: a csökkenés oka nagyon egyszerű - nem bírják befogni a pofájukat. csak annyit kellene tenniük h csendben vigyoroknak és malmoznak. de neeem nekik nyilatkozni meg igérgetni kell.

albino combino 2009.09.16. 14:51:41

@picur3ka: de szép lenne ha egyszer egy nyüzüge liberós bekopokna hozzám szadesz pólóban. úgy rúgnám mellkason páros lábbal hogy még én is szégyellném. de inkább el is határolódom magamtól

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.16. 14:56:18

@picur3ka: ja, nem, az eftássak már nem adnak a látszatra sem. mit érdekli őket, hogy pár idióta "értelmiségi" mit irogat...

sz'tem kb egyetlen olyan forgatókönyv van, amitől ezek befosnának. de az meg úgy sem valósul meg.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 14:56:27

@picur3ka: írhattam volna gázpisztolyt is, olyan már történt...

@Seduxen: nem lehetett kihagyni egyszerűen, te fünf :)

albino combino 2009.09.16. 15:00:13

a poszthoz: mi lenne ha az szdsz - ha már 7 évig csak a saját meg a haverok zsebét tömte akkor nem az uccsó pár hónapjában próbálná megváltani a világot? (áh költői)
HA esetleg a következő választásokon bejutnak (hahaha) akkor kezdeményezhetnek mindenféle ötletes dolgot, de addig válságkommunikáljanak még egy kicsit meg ne sokat lopjanak ha kérhetem. jó persze kampány van meg kutyafasza, de hát kéremszépen - 60 000 embert tudhatnak maguk mögött. akkor meg mi a fészkes fenéért próbálnak 9 940 000 másik ember sorsát is érintő kérdésekbe beleugatni? (áh megint költői)

fonok1 2009.09.16. 15:32:22

Pezsgővel(Hungaria) a kezemben fogom végignézni, hogy a választási eredményének 99%-os feldolgozottságánál, már senki se lesz a SZaDeSZ székházba, aki kommentálná az eseményeket.

f.m.j. 2009.09.16. 15:59:26

@fonok1:

pedig azt hittem, hogy kender-párti vagy :)

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.16. 16:31:46

Fúj bassza meg! Esküvő?! Házasság?! Ez mennyire elmaradott, balkáni, konzervatív dolog már? Miért nem éllettársi kapcsolata van Kókának? Legalább szolidarítana a melegekkel. Amúgy mennyibe fáj kibérelni a szépművészeti múzeumot családi rendezvények lebonyolítására?

[Lombroso] · http://archiregnum.blog.hu 2009.09.16. 16:33:20

@fonok1: Nekünk már vagy 2-3 éve várja az olasz vörösborunk az SZDSZ végső harcát. Eddigi életem legfinomabb bora lesz.:)

jozicsenko 2009.09.16. 17:34:59

mert naácziakok vagytok mind!

én is!

de ez így jó, ez jár minden országrontó áruló gazembernek! (meg lámpavas, dehát az ugye nem polkorrekt -illetve nagyon is az, mert mszp-s és szdsz-s egyaránt felfér rá!)

jap: juniusban, egy eu-s választáson én már pezsgőztem egyszer, az a kb 3/ad annyi szavazó, ami kellett volna, szép irányt mutatott, ha ezt most még meg negyedelik, hááát, egyre jobb!

(főleg, ha a fő bázist adó értelmiségiréteg átpártol az LMP-hez, ami még talán a legszimpatikusabb utodpárt, főleg mert még ezidáig se az ungárvalentin (=agyarbálint), se a klárák (sándor, ungár), nem jelentkeztek be hozzájuk - még :-S

Roxvox 2009.09.16. 19:51:18

Mi lenne ha senki nem adná oda a kopogtatócédulkáját senkinek? Nem vóóna választás?
Én biztos nem adom senkinek, hiszen nekem hozta a postás, az én nevem van rajta, tehát az enyém, mi a fenének adnám oda bárkinek. :))))

Roxvox 2009.09.16. 20:19:15

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Vagy a fele cédulkámat adnám valamelyiknek, oszt összerakhatná a saját félcédulájával. A két félcédulásból csak kigyünne valami. :))

Roxvox 2009.09.16. 20:37:57

Itt csak én nem tudom, hogy ki nyeri a választást jövőre ?

llll5 (törölt) 2009.09.16. 20:38:13

Ha már Horn Gabit is megemliti a blog:tudjátok-e, hogy ő volt az első lombikbébi?
Az önéletrajza szerint 1955-ben született, de a saját bevallása szerint a szüleit a háború idején kivégezték...no, erre varjatok gombot:)))

llll5 (törölt) 2009.09.16. 20:49:06

@Seduxen: ez jó vicc, csak úgy kezdődik, hogy a a zsidónál kopogtatnak:)))
Én is mondok egyet:Koncenrációs táborban a parancsnok a katonákhoz:-hozzák ide a legkeményebb zsidót!
A katonák elmennek és hoznak egy koszos, öreg, satnya zsidót.A parancsnok meg is kérdezi:-ez a legkeményebb??
Igen, uram.
Mindegy, vigyék a kazánba!
Mire a zsidó:már megint?

llll5 (törölt) 2009.09.16. 20:51:35

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: esküszöm, nézd meg az önéletrajzát, valamelyik szdsz-es honlapon biztos fent van

Roxvox 2009.09.16. 20:56:32

@llll5: Méé 55 óta nem volt háború?
A zsidó-palesztin konfliktus még most is tart nem?

llll5 (törölt) 2009.09.16. 21:03:10

No, még egy vicc, most egy székelyes, mielött még lenáciztok:))
2 székely megy az utcán.Az egyik egyszercsak a másik hátába vágja a baltáját.Mire a másik székely:komám, ez most vicc volt vagy komoly?
Komoly.
Akkor jó, mert viccnek durva lett volna

llll5 (törölt) 2009.09.16. 21:05:09

@Roxvox: de ő azt mondja, hogy a 2. világháborúban ölték meg a szüleit

Roxvox 2009.09.16. 21:09:08

@llll5: Bocs, nem raktam a végére a szmájlit.

2009.09.16. 21:26:20

@fonok1: én is!:) Sőt, én még pia árát se költöm rájuk, a májam másképp fog örülni...:)))

2009.09.16. 21:32:27

@Roxvox: ja ott vannak a békeharcosok is!:) Harcolnak a békéért!! Muhahahahha! (By Galla M.)

2009.09.16. 21:34:18

@llll5: :DDDD Ezt hol lehet elolvasni?:)

llll5 (törölt) 2009.09.16. 22:40:09

@Roxvox: semmi gond, nekem is leeshetett volna:)
@Letícia-Charlotte in SBp: sajnos nem tudom, én valamelyik napilapban olvastam még a választás elött, de most megpróbálom neked megkeresni a guglin:)

2009.09.16. 22:55:53

@llll5: köszi, de léci ne fáradj, majd meg keresem én , annyira nem izgat!!:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 22:59:09

@Letícia-Charlotte in SBp: pedig olyan cekci sörhasa van, nem? :D én elszégyellem magam, amikor meglátom, hogy folyik el a fotelben, pedig én se vagyok valami vékony alkat.

llll5 (törölt) 2009.09.16. 23:04:01

@Letícia-Charlotte in SBp: megvan!Sajnos a belinkeléséhez nem értek, de üsd be a gugliba, hogy:Újra a koalició felmondásáról beszélt Horn Gábor
Ekkor kijön az Index 2oo7. szept.14-i cikke a fenti címmel.Ebben ugyan már mosakszik és azt mondja, hogy ő ilyet nem mondott..és új variációval áll elő:a szülei 15 évesen /!/megszöktek a Duna-partról, mielött belelőtték volna őket a Dunába..ezt nem is kommentálom inkább

llll5 (törölt) 2009.09.16. 23:05:59

@Letícia-Charlotte in SBp: már megvan és abszolút nem volt fáradság, érted bármit:)

llll5 (törölt) 2009.09.16. 23:10:42

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:igen, ez az:)Hozzátéve, hogy ez egy 2oo7-es cikk, egy napilapban a 2oo6-os választások elött még tényleg azt sugallta/ez finom fogalmazás, inkább azt állitotta/, amit mondtam

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.16. 23:12:43

@llll5: hát nézd, megesik, hogy kihagy az emlékezete :) pl. milyen jól elfelejtette, mit is jelent, ha leszavazzák őket. pedig olyan frankón megmondta Fletónak, nem? ;)

llll5 (törölt) 2009.09.16. 23:15:49

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ne szégyeld magad:)Van egy mondás, miszerint 1ookg alatt nem férfi a férfi:)Én sem vagyok egy kis darab, de azért igyekszem, hogy a súlyom nagy része izom legyen:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.17. 06:14:37

@llll5: épp ezen a transzformáción dolgozom :) bár én a definíció szerint csak "fiú" vagyok, mert azért a 100 kiló nincs meg, csak a súlyomhoz hiányzik úgy 20 centi :D

Kartal (rezervált) 2009.09.17. 08:52:31

ha a szadesz eltűnik végre a közéletből, én komolyan mondom két pezsgőt is kibontok :)))
nem sok ilyen ártalmas párt volt eddig a magyar történelemben a 150 éves török és a 40 éves "szovjet" uralom után. talán csak szálasi kelhetne velük versenyre :(((

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: nekem meg a magasságomhoz 20 kiló XD

Kartal (rezervált) 2009.09.17. 08:57:38

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: én nem iq teszthez, hanem tájékozottsági teszthez. állítólag elég sokan hiszik azt, hogy a fidesz is kormánypárt... na az ilyen ne szavazzon!

fonok1 2009.09.17. 10:03:12

@mókusfüles bukósisak: A sportot szeretem (leszámítva a pontozósakat) nézni művelni.

fonok1 2009.09.17. 10:06:08

@Lombroso/arax: Az én pezsgőm még a boltban van, mert nem hiszek abban, hogy ezek a fejünk felett uralkodó roskatag tetvek elhúznak 4 évnél hamarabb.

vomit 2009.09.17. 13:02:27

@fonok1: a roskatag tetveknek van meg nehany jokeruk az ingujjba tolva. ha nem melto a nemzet a vezetesukre, sot kepes benaczulni, akkor inkabb szunjon is meg. ha peldaul kotelezo oltassal sikerul sztornozni a kovetkezo generaciot, mindjart nem lesz annyira fontos a levaltasuk
www.sott.net/articles/show/191890
www.sott.net/articles/show/192884

llll5 (törölt) 2009.09.17. 13:35:32

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: bocs, nehogy komolyan vedd a 1ookg-ot, ez csak egy mondás:)Bár, én 1ookg alatt nem érzem jól magam, ez valami forditott anorexia lehet:))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.17. 13:56:56

@llll5: nem sértődök meg :) öcsém is ezzel baszogat, hogy az ő 120 kilója, az a férfisúly :D amúgy is, nem érzem magam rosszul így se, csak 15-20 kilóval könnyebben jobb lesz. Jójó, ismerem a viccet:
"- Mi az? 30 kilós és legel?
- ?
- Januártól te."

Hofi emlékét mindmáig őrizzük. Hogy ő ezekre mit mondott volna, bele se merek gondolni :)

llll5 (törölt) 2009.09.17. 14:02:27

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ezt a viccet nem ismertem:)Kicsit favicc, de nekem tetszik:-mi a különbség az optimista meg a pesszimista között?
-??
-a pesszimista több információval rendelkezik

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.17. 14:10:27

@llll5: ezekben az a szomorú, hogy mindkettőben az a vicc, hogy nem vicc :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 16:15:25

@Roxvox:

Ha nem adnák oda, akkor kilopnák a levélszekrényből.:P (Megtörtént eset, de pártot nem mondok, még a végén sokan csalódnának.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 16:16:39

@llll5:

Én úgy hallottam a Pártkeltében, hogy az apját majdnem kivégezték, de aztán mégse, mert nem ment a Duna-partra. De azért ő holokauszt áldozat.

Roxvox 2009.09.19. 18:16:49

@Mj:
A postaládámra kiírtam, hogy kalandorok kíméljenek, a házam elé pedig, hogy itt a normális ember nem szemetel, a többinek meg tilos. :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 18:24:30

@Roxvox:

Én kétszer is segítettem kopogtatót gyűjteni, és az egyik legnagyobb szociológiai kalandom volt.:)
Az utóbbit volánbuszokon szoktam látni, ahol elég magas az 1 négyzetméterre jutó tahók száma.:-/

belzebubó 2009.09.19. 19:39:03

@Mj: képzeld, én az első választásnál gyűjtöttem Zuglóban és akkor még mindenki kedves volt,többször behivtak kávéra,üditőre,akkor még nagyon sok kedves, reménnyel teli emberrel találkoztam. Gondolom ez később megváltozott :))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.19. 20:20:50

@belzebubó:

Ne is mondd, 2006 februárjában udvariasan köszöntem egy 75 körüli néninek, és mondtam neki, hogy egy jobboldali kispártnak gyűjtök. Erre úgy bevágta a folyosó üvegajtaját a maga 40 kilójával, hogy csak úgy visszhangzott mind a 10 emelet, és még meg is koronázta a véleményével: "B*ssza meg a jobboldal!" De voltak szimplán zizzentek, alkoholisták, műtárgygyűjtő miépesek, macskákkal játszó fürdőköpenyes buzik, egy szál bránerben ebédelő pasi, üldözési mániás nő, zöldhajú eszdéeszes csávó és viktorhívő is, és még sorolhatnám holnap hajnalig...

belzebubó 2009.09.19. 20:46:03

@Mj: jobboldali kispárt? ööö Jobbik? Ha az, akkor a macskások a fürdőköpenyben örülhettek neked :))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 17:43:31

@belzebubó:

Az volt, akkor még a szerencsétlen MIÉP-pel közösen.:) A macskás buzik azt sem tudták, hogy mi az az ajánlószelvény, nemhogy a Jobbikról fogalmuk lett volna.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.20. 18:52:42

@Mj: még viszonylag szerencsés vagy, ismerek olyan gyereket, aki mindenféle kopogtatócédula-gyűjtőket egyszerűen zaklatóként fogta fel, és gázpisztollyal várta. A bizalom részéről már egy ideje megkopott a pártok iránt...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.20. 19:28:07

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nézd, nekem csak két gázpisztolyom van, abból egy gumilövedékbarát, úgyhogy én is fel vagyok készülve.:) Mellesleg ha engem valaki zaklatóként képes felfogni, az minimum paranoiás.:P Másrészt óvatosságból mindig csak azt mondtam, hogy ajánlószelvényért jöttem, és ha nem válaszolt az illető túl antiszociálisan, rátértem a lényegre is.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.20. 19:44:04

@Mj: jó, hát arra nem te jártál gyűjteni szerintem :) a delikvens amúgy sem emberszeretetéről híres, de a politikusokat - végignézve lakhelyén - tiszta szívből utálja :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 02:46:12

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Könnyen kideríthető, mert 2006 eleji a történet, és a XI. kerület bizonyos részein segítettem gyűjteni, inkább kedvesen és mosolygósan, mint pártpolitikusan. (Ráadásul nem is szavaztam a Jobbikra, csak szívességet tettem egy ismerősömnek.:))
Tőlem gyűlölheti őket, sokan vannak még így ezzel. A magam részéről nekem az is jó, ha sokan szeretik őket, de a rács mögött.:)

llll5 (törölt) 2009.09.21. 18:24:03

@Mj: látod, ez már az n+1 variációja:))))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 18:42:36

@llll5:

Igen, Horn Gábortól eddig kb. két őszinte kijelentést hallottam: az egyik az volt, amikor bevallotta, hogy neki az SZDSZ és nem az ország érdekei a fontosabbak, a másik az volt, amikor a népszavazás estéjén keresetlen szavakkal, de jól értelmezte az eredményt Gyurcsány számára.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 18:44:20

@llll5: minden napra kell új verzió, ez is olyan, mint egy szoftver, folyamatosan tökéletesítik :D
@Mj: Szentendre környékén lakik az az őrült haverom, ott tényleg aggresszív volt a gyűjtögetés :-)
Ó, hát szereti is őket, de szerintem abandi stílusában jobban szeretné őket :-) Mármint lámpavasra támaszkodva...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 18:52:37

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ohh, agresszív gyűjtögetők meg vasazók országszerte vannak.:)
Én tényleg sajnálnám a szép, kovácsoltvas lámpákat, meg a lámpavasról mindig az a terrorista Saint-Just jut eszembe.:-/ Viszont ott van az a csúnya '56-os emlékmű a Hősök tere mellett, ami egyrészt jó nagy oszlopokból áll, másrészt szimbolikus is lenne.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 18:57:39

@Mj: azt mondod, az emlékműt feldíszíteni velük? hmmm... akár :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 19:03:28

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Mármint emlékművet.:P Én csak ötletet adtam, a megvalósítást már meghagyom másnak.:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 19:12:18

@Mj: látszik, hogy a helyesírás modulom időnként lehal :-) jogos a javítás :-)
"Itt ha valaki el akar valamit rontani, ahhoz pecsétes diliflepni kell. Kint elég egy vezető beosztás íróasztallal!" :-)

Hannibal22 2009.09.21. 19:20:21

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Egy nagyon ide nem tartozó kérdés(amennyiben az avatarod téged ábrázol):Te nem debreceni vagy?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 19:32:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én meg kötekedő vagyok, ráadásul beteg is.:)
"Nevetsz most még. Várjál csak... Fogod te még mondani, hogy
-Hűű..azt hittem a Hofi viccelt!
-Azt hittem én is egy darabig..."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 19:33:25

@hannibal22:

De gonosz vagy, szerintem nem lenne jó mustárba mártva megenni, meg nincs is olyan hurka képe.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 19:34:25

@Mj: azaz... már várom, mikor alkalmazzák a magyar államra azt, amit anno a mezőtúri tsz-re...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 19:35:13

@hannibal22: Debrecen város ekkora idiótát, mint én, nem bírna elviselni :-)

Hannibal22 2009.09.21. 19:37:22

@Mj: Jó,hogy ezt a kommentet nem a hajnali órákban írod..így nem kell várnom egy napot,hogy felfogjam:)) Ja,és az kolbász:)

Hannibal22 2009.09.21. 19:39:59

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Sajnálhatod,meghívtalak volna egy sörre és persze egy felesre:) Remélve,hogy nem jön szóba az etológia:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 19:43:45

@hannibal22:

Jól van na, előjönnek a szóvicceim, ha fáradt vagyok.:P
Melyik, amelyiket mustárba mártják, vagy amilyen képe ylionnak van?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 19:44:36

@hannibal22:

De ugye a föllelhetőségi helyed nem kifogás a Vastagbőr-tali hanyagolására?:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 19:52:53

@hannibal22: majd bepótoljuk, úgyis van ismerősöm még arrafelé, és szerencsétlen már várja, mikor járok arra :-)
@Mj: azaz :-) Új Élet, Józsi bátyám osszon! 40-100 a juhakolra, volt tsz, nincs tsz :-)

Hannibal22 2009.09.21. 19:54:19

@Mj: Az komoly kifogás...Amelyiket mustárba mártják:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:06:11

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na pont egy ilyen ex-tsz-be jártam lovagolni.:) Ott abból állt az "új élet", hogy szétrohadt az egész.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:07:43

@hannibal22:

Ne már, ha egy Loki-szurkoló barátom mindig le tud menni a meccsekre, akkor te is fel tudsz jönni egyszer.:P
Én még a virslit és a szafaládét is mustárral eszem.:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 20:10:07

@Mj: végülis, az is új életet ad, igaz, más szinten.
"- Úgy véled hát, a vér életet ad?
- Életet ÉS halált. Ez a kannibál kultúrák ősi és szent öröksége."

Hannibal22 2009.09.21. 20:14:22

@Mj: A valódi ok a lustaság..és talán a kor:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:20:51

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én inkább csak állatok halálát láttam ott.:(
Ezt az idézetet már olvastam tőled.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:22:59

@hannibal22:

Na pont a hunvaldos topicban tárgyaltam ki én is bűnös tulajdonságaimat.:) És mi az, hogy a kor? A 22-es szám igazából 1922-re utal?:P Meg mi az, hogy lustaság, csak felülsz egy vonatra, aztán leszállsz róla, még annyi energia sem kell hozzá, mint a kommenteléshez.:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 20:26:48

@Mj: hát ha egyszer ez illik ide, miért írjak mást? azért az állatok legalább már megbékéltek önmagukkal és az isteneikkel, még ha akkor fájt is nekik.

De hogy ne ismételjem magam, külön a kedvedért:
"Kristályos szívdobaj, fagyott, akár a jégtömb
A sápadt szembogárból az élet fénye eltűnt.
Ha hajnalpír dereng a messzi bérceken,
Mélyébe zárja őt egy ódon sírverem."

Bayard de Montbrun - Az éjszaka ivadéka

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:32:13

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Többé-kevésbé nem fájt nekik, mert vagy vágóhídra kerültek, vagy kólikában haltak meg, amiért túl sok kukoricát zabáltak fel (előbbi kettő a lovakra vonatkozik), vagy az egyik hodály előtti avarégetés áldozataivá váltak, aminek a tüze átterjedt a kisnyulaknak, bárányoknak és megellett disznóknak a hodályára.:(

Hannibal22 2009.09.21. 20:35:03

@Mj: A 22 nem a korom,arra a bizonyos csapdára utal. "Csak" felülök a a vonatra? Ezek szerint nem vagy tisztában a lustaság fogalmával:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:42:43

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Főleg, hogy a szerencsétlen és buta kárpátaljai vendégmunkás srác tehet a második és a harmadik esetről, aki még mindig ott dolgozik.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:44:36

@hannibal22:

Na, ma is okosabb lettem valamivel.:)
Dehogynem, mert én is lusta vagyok.:) Bár nálam a kíváncsiság még nagyobb, ezért is fogok elmenni a blogtalira, te meg sajnálhatod, ha nem leszel ott.:P

Hannibal22 2009.09.21. 20:53:12

@Mj: Amugy tényleg félelmetes mivé válik az ember...régebben egy hálózsákkal körbe utaztuk az országot teljesen "céltalanul" most meg hónapok óta halogatok egy osztrák utat ami valóban fontos volna..azzal a kifogással,hogy nincs német segítségem.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 21:03:48

@Mj: jellemző a magyar állapotokra, hogy még mindig a kontraszelekció uralkodik, ott is...
@hannibal22: sokáig halogatod, még behajtom rajtad a sört meg a felest :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 21:04:32

@hannibal22:

Én abban nőttem föl, hogy ha a családommal elutaztunk, akkor mindig sátraztunk, és a lehető legminimálabb környezet sem zavart, mert úgyis azért mentünk valahova, hogy gyönyörködjünk a tájban és a történelmi, művészeti emlékekben. (Egyszer egy történelmi esemény részese is voltam, amikor apám berakott az éppen omlófélben lévő berlini fal egyik résébe.:)) Ehhez képest maga volt a halál, amikor a barátom és a családja elvitt egy nyáron Ausztriába, és én gyakorlatilag semmihez nem mertem hozzányúlni a 4 csillagos hotelben, mert teljesen luxus kategóriás volt a számomra. És hiába van a horvát tengerparton egy kis lakásuk, halálra unom ott magam, mert kb. ugyanazt tudom ott csinálni, mint itthon - olvasni -, tengerben való fürdéssel kiegészítve.:-/ Ehhez képest maga volt a kulturális feltöltődés, amikor idén nyáron elmentünk kettesben Erdélybe, ahol szinte egész Székelyföldet és a Szászföld nagy részét megnéztük.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 21:05:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Bezony, nemsokára fogom én is tapasztalni, ha állás után kutatok.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 21:12:10

@Mj: azért kitartás, fogsz találni munkát :-)
"emlékezzél a tv-műsorra, a Vitray műsorára, a Telehere. Ahogy nézem, mindenkinek egyre inkább tele lesz..."

Hannibal22 2009.09.21. 21:20:02

@Mj: Azt hiszem,ezt át tudom érezni..erdélyi képeidet nézve kicsit irigykedtem is.@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Nyugodtan

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 22:06:42

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na azt majd meglátjuk.:-/ Nagyon nem szeretnék munkanélküli lenni, pláne akkor, amikor a leginkább szeretném belevetni magam a munkába.:-/
És heréből egyre több van, dolgozóból meg egyre kevesebb...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 22:07:55

@hannibal22:

Én is irigykedem azokra, akik minden évben kimehetnek.:(

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 22:16:47

@Mj: türelem, humor és kitartás kell, de az megvan :-) ahogy figyeltem, azért a tanári hivatás területén nincs az az egetverő tülekedés.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 22:33:14

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Na a türelmem most fogyott el, de csak azért, mert nem szeretem, ha folyamatosan rágalmaznak, azt meg pláne utálom, ha lehazugoznak.>:-/
Inkább úgy mondanám, hogy telített a pálya.:-/

Hannibal22 2009.09.21. 22:39:08

@Mj: Hagyd már emeletet..nem álltál ki mellette és ezt nem tudja megemészteni,valószinüleg ágybavizelési gondjai voltak régen ami talán elmult de még mindig szorong. Azt meg tényleg ne mond,hogy egy tök ismeretlen általi lehazugozást magadra veszel.

Kravver 2009.09.21. 22:52:57

@hannibal22:
Ez jó próbálkozás lesz. Ha intellektussal, érvekkel nem tud(tok?) sikert elérni, akkor jöjjön a Bayer Zsoltos dzsunga-hö-hö-hö, a pisi-kaki-hülyevagy. Ezen a pályán a tapasztalatra építesz inkább vagy a várható tömeghatásra?

Hej. hogy én milyen jól szórakozom ma este!

Hannibal22 2009.09.21. 22:55:41

@Kravver: A "mikor szoptál utoljára?" az mi volt?

Kravver 2009.09.21. 22:57:33

@hannibal22:

Példamondat.
Illusztráció.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 23:02:45

@hannibal22:

Tök mindegy ki mondja, még egy csöves szájából is utálom, ha lehazugoznak, mert a hazugságnál és a szándékos rágalmazásnál kevés dolgot gyűlölök jobban. Kravver pedig úgy látom, még ha nem is Liberté, nagyon hajt annak megtűrési indexére.
Viszont ha már szóba jött, hogy sörös lennék, itt egy jó kis boros lap:

magyarbormindenkor.hu/

Hannibal22 2009.09.21. 23:04:57

@Kravver: Mit példáztál vele? Intellektusodat? Egyébként a Bayer Zsoltos dzsungát nem neked és nem is félemeletnek írtam(remélem,nem is reagál rá). A "példamondatod" óta a szememben csak egy szardarab vagy ..ha lehet,ne válaszolj!

Kravver 2009.09.21. 23:09:44

@hannibal22:
Kérlek szépen, a tolakodó, bunkó műbratyizós kérdést példáztam vele. Akinek példáztam, az szerintem felfogta, legalábbis nem sírt miatta. Hogy te nem az a te bajod.

Haladsz még tovább a kaki-pisi-hülyevagy úton?

Kravver 2009.09.21. 23:18:52

@hannibal22:
Helyes, akkor figyeld a flopot.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 23:28:56

@hannibal22:

Neked kell címeznem, mert még a végén megsértődik szegény Kravver, hogy hozzá szólok.:) A "mikor szoptál utoljára" kérdés miatt azért nem "sírtam", mert a gyomrom fordult fel az ilyen "csak illusztráció volt"-os, csak provokálni és dörgölőzni képes alakoktól, akik még a modorukat sem tudják megválogatni, és akiknek a lakás szobáinak száma egyenértékű a szopással. De azért ő szokott banért kiáltani, igazi egyenes ember.

Kravver 2009.09.21. 23:38:04

@hannibal22:
Postás lettél.
Mi is a különbség? Mindkettő egy természetes dolog, de valahogy mégsem ugrunk neki ezzel a kérdéssel ismeretlenül senkinek.

"csak provokálni és dörgölőzni képes alakok" & "akik még a modorukat sem tudják megválogatni" & "igazi egyenes ember" -----> ezekhez klasszikust kell idéznem

"Sematikus embertípusokat vázolsz fel magadnak, amelyeket telitűzdelsz számodra negatív jellemzőkkel, majd ezeket ráaggatod azokra az emberekre, akiknek véletlenül nem egyezik a véleményük a tiéddel. Végül leöntöd az egészet érveléstechnikai kötekedésekkel, így kikerülve ki a valódi vitát. (...) felsőbbrendűségi tudatodtól átitatva és valószínűleg sértődöttségből olyan jelzőket dobálsz, amelyek igaztalanok, (...) ahelyett, hogy teljesen egyszerű kérdésekre adnál választ."

És mostanra, hogy átrágtam magamat sokszáz kommentjén ezt a kis idézetet 100%osan azosítom a te Regináddal.

Kravver 2009.09.21. 23:44:20

@hannibal22:

Jajj Chuck, ne legyél ilyen értetlen. Segítek.

hannibal22 2009.09.01 23:12:34
@Mj: Salve Regina!:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 23:47:46

@hannibal22:

Sokszáz kommentemen rágta át magát, de nem érdeklem és ignoráljam, egyre jobb ez a fiú.:) Érdekes módon, kb. egy embernél nem húzta ki itt a gyufát, de én provokálom.:D A nap vicce, köszönjük meg Kravver barátunknak, aki persze most is dolgozik serényen.:D

Hannibal22 2009.09.21. 23:52:32

@Kravver:" Mi is a különbség? Mindkettő egy természetes dolog, de valahogy mégsem ugrunk neki ezzel a kérdéssel ismeretlenül senkinek. " Probatio diabolica. (hogy ne a pisi-kaki vonalat vigyem tovább)

Hannibal22 2009.09.21. 23:55:03

@Mj: Igazad van,valóban hat egy idegen is a lelki békémre

Kravver 2009.09.21. 23:58:02

@hannibal22:
Nem érzem benne, de ha leírod, hoyg miért gondolod ezt, akkor szívesen elgondolkodom rajta.
Már amennyire egy szardarab gondolkodni tud, ugye.

Hannibal22 2009.09.22. 00:05:41

@Kravver: A magad igazának bizonyítására gondoltam. Nem vonom kétségbe,hogy tudsz gondolkodni..nem az IQ-t szaroztam le

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 00:07:20

@hannibal22:

Ez engem félemelettel együtt a "mindenki hülye, csak én vagyok helikopter" effektusra emlékeztet. Na kezdek én is ideges lenni, ami nem jó a lázamnak, úgyhogy veszek is egy finom, meleg fürdőt.

Kravver 2009.09.22. 00:16:26

@hannibal22:
Értem én, de továbbra sem látom benne a probatio diabolica-t. Mindegy.
Te tudtad, hogy a helikopterek is fürdenek ha lázasak?

Hannibal22 2009.09.22. 00:22:00

@Kravver: Tényleg mindegy.Jobb lenne megfogadni a tanácsod és tényleg a board-re koncentrálnom. Mellesleg a láznak tényleg nem tesz jót a meleg fürdő..

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 01:57:36

@hannibal22-73:

De mi ez a 73-as?:) De, a magas láznak jót tesz, ha a meleg fürdő hőmérséklete az alacsonyabb.:)
Kravver bogaram, mivel folyamatosan provokálsz, és kb. egy darab on vagy építő jellegű hozzászólásod nem volt eddigi tevékenységed alatt, továbbá nem örülnék, ha legközelebb akár utalnál is rám bármilyen kontextusban, ezért MÉG MINDIG udvariasan megkérlek, hogy máshogy éld ki a blogon permanensen tapasztalt magányodat. Mondjuk dolgozzál, vagy csak szimplán ne vegyél még a billentyűzetedre se, mert tényleg ban lesz a vége. És utána lehet mártírkodni, hogy "árulkodós", meg hogy "de én nem is" és hasonlók. Addig meg lehet értelmezni azt a szót, amit már nem egy ember kívánt itt neked: takarodj.

Hannibal22 2009.09.22. 02:03:46

@Mj: akkor sorban:" Vincere scis Hannibal, sed victoria uti nescis."- innen a nick! A 22-ezt már mondtam. A 73 pedig születésem éve(de nem vagyok Liberté) Mikor is lesz a blogtalálkozó? erőt vettem a lustaságomon:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 02:16:17

@hannibal22-73:

Akkor lehetnél Pyrrhos is.:)
Pont, mint a tesóim, ők is a '70-es évek első felében születtek.:)
25-én lenne, de ha figyeled a Zeróval folytatott beszélgetésemet, akkor abból kiderül, hogy a szép idő ellenére sem akaródzik neki valami fedetlen helyen megtartani a blogtalit. Pedig csak annyi kéne hozzá, hogy "sziasztok, 25-én mondjuk délután 6-kor kezdődik a tali a Városligetben, találkozó 10 perccel előtte az Állatkertnél". Aztán aki jön, jön, aki nem, nem. Persze Zerót kikerülve is találkozhatunk azokkal, akikkel akarunk, így akár fedett helyre is beülhetnénk a kisebb létszám miatt.:)

Hannibal22 2009.09.22. 02:23:30

@Mj: Pyrrhos-i győzelem,hát igen..tele volt ilyennel az életem. Figyeltem a párbeszédet zeroval,ezért mondtam,hogy megyek:) Amúgy igaz,tényleg nem kell ehhez nagy szervezés.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 02:47:05

@hannibal22-73:

Én nem győzelem alapján csoportosítom az élményeimet, inkább a "hasznos élettapasztalat/jó élmény" és a "kidobott idő/nem is akarok rá emlékezni" párra osztanám föl. Viszont eddig nincs olyan különösebb dolog az életemben, amit megbántam volna.
Mondom, azzal találkozunk, akivel csak akarunk, feltéve, ha a másik fél is vevő rá, úgyhogy nekem jó a péntek.:) Aztán Zero szomorkodhat, hogy miből maradt ki.:P
Na, megyek aludni, jó éjszakát neked!

Kravver 2009.09.22. 08:20:55

Hát ez aztán csudaszép. A harmadik mondatával belémköt, nem egyszer, kétszer egymás után, aztán amikor visszanyal neki a fagyi, akkor még ő fenyegetőzik és mártírkodik. :D
Kíváncsi lennék, miért banolna bárki (főleg te :) ), offtopic? ne röhögtess, nézd már meg bármelyik általad szétcsapott posztot, csúnya szó? - alapkövetelmény szinte, személyeskedés?-te vagy ebben a legnagyobb. Akkor miért? Mert te azt mondod? :D
Ajánlom figylemedbe a post címét: szerénység és őszinteség.
Répa.

süti beállítások módosítása