Nincs nap BKV-botrány nélkül.
Egy újabb remek szerződés látott napvilágot, mintha nem lenne elég agybajos a többi is.
Kárpáti Miklós, a Hócipő egyik alapítójának cége, a Pont Ez Kft. az elmúlt két évben hatmillió forintot kapott a BKV-tól imázsnövelésre, továbbá PR-cikkek megjelentetésére.
A már sokszor képbekerült Hócipő "magazinban" egyetlenegy BKV-val kapcsolatos dolog jelent meg: egy kétoldalas, viccesnek szánt izé 2008.11.05-én. Pár példa, a többi itt.
Ezekért a szarokért idén márciusban bruttó hárommillió forintot fizetett ki a BKV Zrt. a Pont Ez Kft.-nek. A Magyar Hírlap által is megemlített dokumentumok alapján a cég ezt a pénzt „a BKV közéleti elfogadottságának javítására, és a cég imázsát növelő PR-cikkek megjelentetésére” kapta. A Farkasházy Tivadar többségi tulajdonában álló Hócipő Kft. és a Pont Ez Kft. egyezsége alapján utóbbi cég csaknem 50 százalékos kedvezményt szerzett a lapnál a „PR-cikkek megjelentetése” tárgyában – olvasható a Magyar Nemzet csütörtöki számában. Kápáti Miklós cége 2007-ben szintén felvett 3 millió forintot egy 30 oldalas tanulmány elkészítésére "A pozitív imázs kialakításának lehetőségei, eszközei a sajtóban" címmel.
Ahogy egy kedves ismerősöm mondta: a BKV-nál ciánozni kéne.
Az utolsó 100 komment: