Skip to content


       Szűrés lista

A szegény Mr. Joav Blum és a lejtős, elhanyagolt sukorói 70 hektár

Velencei tó, Sukoró, King's City ...

Hogyan szerezzünk 70 hektárt, tóparton?
Gyurcsány Ferenc búcsúajándéka az utolsó kormányülésén.
Bajnai lett a felelős a projektért, megegyeztek a Parlamentben.
Az ÁSZ semmisnek tekinti a sukorói földcserét.
Oszkó találkozna Blummal, Blum találkozna Oszkóval.
Ez ellen nyílt levélben tiltakoznak.

Aztán végre az [origo]-nak és a Népszabinak sikerült egy-egy interjút készíteni Mr. Joav Blummal.

Népszabis interjú.
Origos interjú.

Mr. Blum és csapata eredetileg Albertirsa mellett kívánta felhúzni a King's City kaszinóvárost, és nagyon jól jött volna nekik a leendő autópálya, az M4-es. De mit ad isten, az autópálya nem a telek mellett haladt volna el, hanem pont az ő gyümölcsösén keresztül ... és közben rájöttek, hogy mégsem Pest megyében kívánnak kaszinót alapítani (320 milliárdos projekt, amit menet közben költöztetnek). A sukorói 70 hektárt kérték a gyümölcsösökért cserébe, és a "magyar kormány képviselői megértették, hogy milyen lehetőségeket rejt a magyar gazdaság számára ez a befektetés." (Feri, Jani meg Gordon megértette ... 1000 játékautomata és 100 asztal a minimum követelmény egy ilyen kaszinótenderen.)

Mr. Blum külön hangsúlyozta, hogy ők 182 hektár földért csak 70 hektárt kaptak! És ők még a kormány értékbecslőjét is elfogadták, pedig az rosszabb számokat hozott ki, mint a saját értékbecslőjük! (Szegények ...)
A csere 100%-ig törvényes volt. A magyar földért aggódóknak pedig azt üzeni, hogy "a sukorói telkek jó része nem termőföld besorolású, míg a Pest megyeiek igen, tehát nőtt az állam tulajdonában álló termőföldek területe."

Mr. Blum hangsúlyozta, hogy ők Sukorón egy szar telket vettek meg, mert lejt a telek, és nekik 10 milliárdot kell majd rákölteni, hogy vízszintes legyen! (Szegények ...)

Mr. Blum hangsúlyozta, hogy az M4-es nyomvonalához elegendő lett volna a gyümölcsösök 5,4%-át eladni, de "külön procedúra az adott részt leválasztani" és ő nem is akarta. Csak egyben "eladni" ... illetve elcserélni.

A King's City 1,5 milliárd eurós projektnek még honlapja sincs .... biztos nem futja rá.

Évente 5,1 millió látogatót várnak, akik elszórják a kaszinóvárosban a pénzüket. (Horvátországot évente 10 millió turista keresi fel.)

A tervek szerint így jön össze az évi 5,1 millió fő:
- Budapestet ma is látogató hazai és nemzetközi turisták. (Apu, anyu! Szép ez a Hősük tere! De nem ugrunk le Sukuróra huszonegyezni?)
- További nemzetközi turisták, akik a King's City-t jönnek majd meglátogatni.
- A helyi lakosság, amely ellátogat a King's City-be. (Magdi néni, tetszik jönni kaszinózni?)
- Magyarországon kívüli, szélesebb régióból érkező látogatók. 

És ez csak egy kaszinóváros a hétből ... igen, a hétből. Ugyanis ennyi építésre ad jogi lehetőséget a kormány. Az minimum 7000 nyerőgép, 700 asztal ... ezek teljesen hülyék. Ki és mit fog beledobálni? Vagy inkább jobb, ha ebbe most bele sem gondolunk?

Címkék: pofátlan

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr921386295

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 17:38:55

@Kravver:

Ehhe, és mi van akkor, ha nekem zsidó volt a nagyanyám?:D Antiszemita-e vagyok, ha elítélem Izrael palesztinokkal szemben tanúsított magatartását, és ártalmas, történelmi kutatásokat gátló, érinthetetlen tabunak tartom a 6 milliós számot?

Kravver 2009.09.18. 17:39:37

@Mj:

Ez mind nem rendezettség, hanem politika kérdése.

Kravver 2009.09.18. 17:41:47

@Mj:
Ha az anyai anyai nagyanyád volt, akkor te is zsidónak számítasz. Ha az apai, akkor csak a zsidótörvények vonatkoztak volna rád.

Hogy antiszemita vagy-e az nem ezektől függ, amiket itt leírsz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 17:42:33

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

"Írásod jellemző stílusjegyét a tantál vegyjeléből és a téli csapadékból képzett szóval lehetne leírni."

LOL, ilyet se olvastam még.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 17:45:12

@Kravver:

Anyai ági volt, apai ágon meg a Rákócziak szomszédjai az őseim, ráadásul '48-as százados, Romániából kiutasított irredenta, '56-os és Kádár-rendszerbeli politikai elítélt is volt köztük.:) Azt pedig még mindig én határozom meg, hogy minek tartom magam. Ha érdekel amúgy, magyarnak, katolikusnak és konzervatívnak.

Kravver 2009.09.18. 17:48:21

@Mj:
Hát ez parádés. De miért meséled ezeket el?
Engem ugyan nem érdekel senki családfája, attól se több se kevesebb nem lesz.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 17:49:24

@Kravver:

"Ha a nagy megmondóember alatt a Doktort érted, akkor csak annyit, hogy az ő kommentjeiben nem találtam se sértőt se személyeskedőt de még durvát sem."

Bizony, így van ez, ha hasonlóan gondolkodó emberek találkoznak. A Bástya nevű kocsmában sem sértő vagy durva az, ha azt éneklik ordítva, hogy "mocskos, retkes, nem dolgozó cigányok, puskatussal törném el a gigátok", viszont a putrisor közepén nem hiszem, hogy sikert aratna.

Kravver 2009.09.18. 17:51:35

@Mj:
Szívesen revideálok, ha idézel tőle durva személyeskedőt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 17:53:00

@Kravver:

Azért mesélem el, mert nem feltétlenül az őseiden múlik az identitásod, hiszen senki sem választhatja meg a felmenőit. Tehát az a megállapításod sem helyes, hogy a nagyanyám miatt engem feltétlenül zsidónak kellene tartani.

Marcellusca 2009.09.18. 17:53:30

@Mj: Helló, Drága!

Ne lovagójjunk mán a számokon! Mint náczi haláltábor megszűnt. Oszt', így gyó. :D

Különbenis a komenyisták randalírozásával nem foglalkozunk, csak a szemátnáczifasiszták holokausztyával! Jóvan?! :D

abandi 2009.09.18. 17:54:34

Valami perverz dolog az amikor MJ, vagy Mr.falafel üti a zsidókat írásban...
Remélem a tóra hiteles fordítása is kiderül általuk!
(Természetesen a román ciánmérgezés a Tiszán saját magukat szopatta meg...csak mi is beleestünk)
Természetesen, én hiszek a nemzeti radikalizmus kevert fajúságában...is!

tokmányos 2009.09.18. 17:56:59

@belzebubó: Köszöm a helyreigazításodat .Nekem ehhez az állathoz nem volt ennyi türelmem,hogy kifejtsem a következményeit a kaszinóépítésnek.No meg a célját! Eddig senki nem reflektált arra a kijelentésemre,hogy Sukoró alatt van Európa legnagyobb KARSZTVÍZ készlete !!!!!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:02:47

@Kravver:

Csak az első kommentjéből engem a következők sértenek:

"Szomorú látni, hogy az antiszemitizmus ilyen méreteket ér el ebben a kis szar országban."

Egyrészt rengeteg zsidó nem hajlandó tudomásul venni, hogy az antiszemitizmus nem a semmiből keletkezik, hanem annak jelentős részét ők maguk generálják. Pszichés reakció például, hogy ha valamit sokat ismételgetnek, és elvárják, hogy emiatt sajnálatot érezzek, amihez közöm nincs, akkor egy idő után unni fogom a témát. Aztán ellenszenves lesz a témát folyamatosan felhozó illető.
Másrészt a hazám nem "szar ország". Ha pedig valakinek mégis az, akkor ne éljen itt.

"Lehet persze verni a nyálat, de inkább meg kéne már tanulni befogni a pofánkat."

Fogja be a pofáját az, aki megmondóembernek képzeli magát. Vagy neked szimpatikus az, ha azt mondják, hogy heló, új vagyok itt a blogon, fogd már be a pofádat?

"Már így is az a vélekedés Európában, hogy mi vagyunk az egyik legrasszistább nemzet."

Ez is az első folyamat része. Addig kürtölik tele Európát a zsidók azzal, hogy itt rasszizmus van, amíg tényleg mindenki utálni fogja itt őket.

"Fel kéne már ébredni abból, hogy "leszmégerdélymagyarországé', meg abból, hogy "kinemugrálbüdösrománhej" ,"

Borzalmas általánosítás. Másrészt jellemző, hogy a hihetetlenül jó hangulatú meccsekből csak ezt képes kihallani. Miért nem azt hallja ki, hogy tíz-tízezer ember felváltva ordítja, hogy hajrá magyarok?

"és rájönni arra, amit Medgyessy Péter miniszterelnök mondott:
"Tanuljunk meg kicsik lenni!""

Szerintem meg merjünk nagyok lenni. Medgyessy nevével meg enyhe provokáció példálózni, főleg, mivel ő volt az, aki pezsgővel koccintva ünnepelte Erdély elszakításának évfordulóját.

Kravver 2009.09.18. 18:05:15

@Mj:

Ezek mind vélemények. Egyik sem toroknak ugró, a másikat személyében eltaposó írás.
Vitatkozz vele, ne sértődgess.

Érted ugye a különbséget?
(vs. "Te baromállat" és társai)

belzebubó 2009.09.18. 18:07:29

@tokmányos: Túl későn ismertem fel, hogy egy egyszerű provokátor. Akinek ezt magyarázni kell az vagy buta, vagy provokál. Ennyire buta azért nem lehet, igy marad az utóbbi.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:11:12

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

"Amiben nekünk kellett volna ott és akkor fellépni, az egyértelműen az előző vezetés teljes körű eltakarítása, és az első választásokon okosabban választani."

És ebben az a félelmetes, hogy a két fordulót átlagolva a választók fele el se ment, a maradékból pedig több, mint 10% az MSZMP utódpártjára voksolt...

abandi 2009.09.18. 18:13:54

@Mj:
Amúgy én is csodálkoztam a bp-i 62e-nyi liberálison, az utsó megmérettetésen...
Majd a következőre csak alakul vmi...?
@Kravver:
A zsidó portálokon már rég nem él a szólásszabadság....

Kravver 2009.09.18. 18:15:41

@abandi:
Ez nekem nem tűnt fel.
Ha téged kiraknak az normális, a stílusod nem épp pallérozott, gondolom nem tőlem hallod ezt először.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:15:44

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nem, a történelmet a történészek írják.;-) Az teljesen más kérdés, hogy ki csinálja az adott korban. Így lehet az, hogy bár Dugovics Titusz nem is létezett, mégis a hazáért való áldozatvállalás egyik leghősibb alakja.:) És így lehet az is, hogy míg az egyik korban Rousseau a Jakobinus klub mészárosainak példaképe lehetett, addig ma már egy idealista szerencsétlennek gondolhatjuk, aki úgy írt könyvet a nevelésről, hogy az összes gyerekét lelencházba küldte.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:17:10

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

:) Egyébként nekem bőven elég, ha úgy beszél hozzám, ahogy én hozzá.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:19:26

@Kravver:

"hogy épp melyik ország tetrületén élnek azt meg a történelem nagy szerencsekereke alakítja"

A történelem szerencskerekét pedig mi, emberek forgatjuk. A történelemben ugyanis nincsenek elvont, testetlen folyamatok, éppen ezért is olyan izgalmas, lebilincselő, tragikus és fatális, mert mi, emberek alakítjuk a menetét.

Kravver 2009.09.18. 18:20:01

@Mj:
Továbbra sem tudom, mir gondolhatott a hölgyek védelmezője.

Egyébként meg honnan tudjam, hogy nő vagy?
Én se vagyok felvarró és marcellusca se autó szeritnem ahogy Laspalmas sem pálmafa.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:21:07

@Kravver:

Kikerülöd a kérdést azzal, hogy az egyik szót fölcseréled egy másikkal, teljesen fölöslegesen. A Kárpát-medencében nincsenek rendezett nemzetiségi viszonyok. Ezt állítottam, teljesen függetlenül attól, hogy melyik kategóriába tartozik ez a probléma.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:23:23

@Kravver:

Teljesen egyszerű, hogy honnan tudhatod, hogy nő vagyok: az avatarom ugyanis engem ábrázol, és eddig eléggé nőiesnek találták. Bár végülis, Bezuhov nickű kommentelőnk is mutatkozott már Budai Bernadett avatarával errefelé, pedig ő férfi.:) Biztos bizonytalan még.:)

picur3ka 2009.09.18. 18:24:15

@Dr. Baruch Goldstein:

Elmesz te a pi-csaba. A szurkeallomanyoddal meg a tobbi kedves, az orszagot becsmerlo megjegyzeseddel. Nem tudom , hogy egy mocskos, bunozo, gyilkos terrorista honnan veszi ehhez a pofat.

Tudod mitol szemetdomb az orszag? Az ilyen genya kaszino epito befektetesektol. Meg a sok ures plazaban setalgassal, ahol a raj bandak verik a nyalukat. Gyakran mast is.

Ellenervek az allomanyodnak, ha nem tudnad:

- tajvedelmi korzet, vagy hasonlo

- sportolok ellenzik
- lakosok ellenzik
- gyakorlatilag mindenki ellenzi, aki tudja, mirol van szo
- nincs szukseg/igeny kaszinora (fentebb mar irtak, mind bezart szinte, amit nyitottak)

- nincs szukseg tobb bunbandara, penzmosodara, ez a kaszino magyarul

- az adasvetel korul tobb illegalis reszlet felmerul, tobbek kozt, hogy egy illegitim kormany bunozo tagjai az 'eladok'

Biztosan kifelejtettem ezt azt. A mas nepek iranti megveteseddel pedig szorakoztassad az arabokat, epitsen Blum casinot Saud-ban.

Marcellusca 2009.09.18. 18:25:28

@Mj: Szerintem NE erőlködj, nincs értelme!
Már többen rájöttünk.

Kezeld úgy, mint a liberós gyereket! :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:26:12

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

Szia!:)

Na pontosan ez is a dogmák része.:-/ Ha történészhallgatóként kutatni szeretném, hogy mennyi áldozatot produkáltak a szovjetek a németektől átvett táborokban, már ez is elég lehet sokak szemében ahhoz, hogy antiszemitának bélyegezzen.:-/ Pedig szerintem se a számokon vagy a halál okán múlik egy rendszer borzalma. Meg az is hülye, aki szerint ez lóverseny...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:28:22

@abandi:

:)
Nem tudok héberül, és nincs is sok kedvem a zsidó kultúrával foglalkozni mostanában. Inkább továbbra is szeretnék történelmet tanítani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:29:22

@tokmányos:

"Eddig senki nem reflektált arra a kijelentésemre,hogy Sukoró alatt van Európa legnagyobb KARSZTVÍZ készlete !!!!!"

De ezt honnan lehet tudni, ha előbb még te is azt írtad, hogy állítólag?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:30:42

@Kravver:

Kérdezted, hogy mi a sértő vagy durva számomra. Tételesen leírtam, hogy mi és miért. Azt meg majd én döntöm el, hogy hajlandó vagyok-e vitatkozni, avagy sem, köszönöm.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:31:51

@belzebubó:

Na én pont azért nem vitázom vele, mert szerintem egy egyszerű fake. Arra meg kár az időt pazarolni, inkább megyek vacsit sütni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:33:19

@abandi:

Hát még én hogy csodálkoztam, hogy mennyi és hányféle van belőlük, amikor a melegfelvonulást fényképeztem... Pedig itt élek, Demszkygrádban, a "magyar liberalizmus és a multikulti fellegvárában".:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:35:41

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

Ohh, pedig a liberós gyerekkel volt egy normális vitám.:) Kravvert megtartom talonban, a terrorista nick mögé bújó fake-et viszont nem fogom válaszra méltatni.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 18:36:13

@Mj: hát most na :) sajnos nem enyém az érdem igazából, viszont a helyzethez illett. Soha nem hittem, hogy egyszer hasznomra lesz a Redneck Rampage nevű játék, az ottani főszereplőket írják le így :)

megdöbbentően magas a türelemszinted :) pedig azért látom próbálták kikezdeni.

Marcellusca 2009.09.18. 18:37:46

@Mj: Úgy, úgy!
Kravver (talán) egy fokkal jobb, mint az a terrorpista.
Bár időnként ő is veri a lécet. :)

Kravver 2009.09.18. 18:39:33

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

"Bár időnként ő is veri a lécet. :) "

már nem, régebben előfordult, de mára rendeződött a cekcuális életem

Marcellusca 2009.09.18. 18:42:34

@Kravver: Megnyugodtam. :)
Legalább érted a kétértelmű megjegyzést, a poént. :D

Dr. Baruch Goldstein (törölt) 2009.09.18. 18:43:49

@belzebubó:

Láttam vannak észérveid (erre voltam kíváncsi), viszont Joav Blumnak erről más a véleménye.

Miért lennék provokátor? Mert kiprovokáltam, hogy mik az érveid? :D Ez tetszik. :D

Mj:

Én amikor először írtam, akkor még közétek számítottam magam, aztán kaptam egy-két "választ" és rájöttem, hogy ide biztos nem tartozom. De aztán rájöttem, hogy mégis ennek az országnak az állampolgára vagyok.

"Szerintem meg merjünk nagyok lenni."

Nekem nem úgy tűnik,mintha ez az ország valaha is nagy tudna lenni, olyan nagy biztos nem, mint pl. a XV. sz. előtt szinte bármikor...és itt a "nagyság" alatt nem feltétlenül a fizikai kiterjedésre gondolok, hanem arra, hogy regionális nagyhatalom volt.

Magyarország szinte mindenben utolsó a régiójában most. ÉS ez a fidesz alatt is ilyen lesz, barátaim...(új IMF hitelek, megint lehet fizetgetni az adósságot, feltéve persze ha addíg nem dől be az egész biznisz)
Egyetlen olyan kis erőcske van, mely teljesen független tud lenni ettől, a szélsőségesek, dehát őket -jogosan- semmibe sem veszik.

Így jártunk...

Kravver 2009.09.18. 18:44:13

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

Érteni értem, de a hócipő szintet nem veri azért.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:45:05

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Teljesen kész.:)

Nézd, ha gyakorló tanítani megyek - márpedig igencsak szeretnék már, mondjuk a jövő héttől -, akkor ennél százszorta türelmesebbnek kell lennem, ami élőben sokkal nehezebb, mert amúgy hamar felfortyanok még apróságokon is.:-/

Köszönöm, rohadt éhes vagyok, úgyhogy most megyek is a mustos csirkémhez.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 18:46:21

@Marcellusca (már a moxonidin is kevés):

Majd kialakul.:)
Apropó léc, leléceltem egy órácskára, ha nem baj.:)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.18. 18:55:12

Jaj, már milyen rég volt ilyen "vita".....

abandi 2009.09.18. 18:56:58

@Kravver:
Igaz! Remélem, a pallértól való tartásod miatt , viszont a becsomagolt bőröndödrön ülve írod a búcsúsoraidat...
sálom!

Kravver 2009.09.18. 18:59:13

@abandi:
Mást nem remélsz? :)

abandi 2009.09.18. 19:00:16

@Mj:
Majd megnézem a képeidet, amit -gondolom- "besurranva" készítettél...

abandi 2009.09.18. 19:02:17

@Kravver:
De, igen! Csak az tutira büntetendő...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 19:02:42

@abandi:

(Na, van egy szabad percem.) Az erdélyiek szebbek lettek, meg valahogy a gyomrom sem fordul fel tőlük. Ma este tervezem föltölteni a talán legszebbeket, amik a Fogarasi-havasokban készültek, a zöld színű Bilea-tó partján. (A blogomról elérhető amúgy.)

Kravver 2009.09.18. 19:03:03

@abandi:
És ettől vagy frusztrált?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 19:07:49

@Dr. Baruch Goldstein:

"Mj:

Én amikor először írtam, akkor még közétek számítottam magam, aztán kaptam egy-két "választ" és rájöttem, hogy ide biztos nem tartozom. De aztán rájöttem, hogy mégis ennek az országnak az állampolgára vagyok."

Na jó, ezt nem hagyhatom ki.:) E pár sor maga a határozottság és a szilárd identitástudat.:) Az én identitásomat és közösségtudatomat például a hazám szeretete alapozza meg, és nem az, hogy ki hogyan válaszol nekem egy blogon.:)

"Nekem nem úgy tűnik,mintha ez az ország valaha is nagy tudna lenni, olyan nagy biztos nem, mint pl. a XV. sz. előtt szinte bármikor...és itt a "nagyság" alatt nem feltétlenül a fizikai kiterjedésre gondolok, hanem arra, hogy regionális nagyhatalom volt."

Magyarország 1918-ig európai középhatalom volt, Osztrák-magyar monarchiaként pedig az ötödik nagyhatalom. És ez gimis tananyag.

"Magyarország szinte mindenben utolsó a régiójában most. ÉS ez a fidesz alatt is ilyen lesz, barátaim...(új IMF hitelek, megint lehet fizetgetni az adósságot, feltéve persze ha addíg nem dől be az egész biznisz)"

Most már igen. 7 év kemény munkájával ezt is sikerült elérni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 19:15:40

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Jól van, megyek már, hová is tettem azt a borókabogyót...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 19:16:34

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Csak erre az egy kommentjére válaszoltam (neki címezve), neked ott van a többi.:P

abandi 2009.09.18. 19:17:17

@Kravver:
frusztrált, antiszemita, rasszista, sötöbö....
Ha elveszejtődik véletlenül a honi zsidóság: majd a' szondjuk, -legfeljebb-,hogy: "Lepsénynél még meg volt!"

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 19:17:47

@Mj: na azért csak bátran csapkodd, ha van kedved :) jó étvágyat :) nekem már a lapáttal csapkodás ugrik be, ami sok jót nem ígér :)

Kravver 2009.09.18. 19:19:45

@abandi:

Álmodj, királylány!

abandi 2009.09.18. 19:21:21

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Ej, ti fijjjatalok csak az új szarba túrkáltok!
Pedig: "Völgyvidéken, hegygerincen át, tör előre a hadsereg..."
Vannak még szép népdalok!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.18. 19:25:51

@abandi: jó, most lehetett volna egy 1942-es német gyerekdal is, de az már nem illik ide na :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 19:26:18

@Laibach:

Köszönöm a cikket. Fortunatus-féle alakok mindig is lesznek, és valóban nagy szerepet játszhatnak gazdasági csődök kialakulásában, lásd a mostani időket is. De azért Mohács nem csak ezért lett Mohács...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.18. 19:27:37

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én elvagyok most a paradicsom- és paprikakockázással, úgyhogy meghagyom neked.:)

Laibach 2009.09.18. 19:30:18

@Mj: Igen, nem csak ezért.

abandi 2009.09.18. 19:59:22

@Kravver:
Tudod, lehet hogy igazad van, de akkor sem szép a fajtádtól az eddigi teljesítmény...

f.m.j. 2009.09.19. 11:16:20

www.magyarhirlap.hu/velemeny/szvatopluk.html

és a náci Bayer pedig ismét fejin találta a szöget...

@abandi: ez Kavverék gondolkodása, és az út, amire kényszerítenek (szerintem már dupla utat tettünk meg, de ezeknek még ez is túl gyors, sokan meg már belehalunk...)

f.m.j. 2009.09.19. 11:18:59

@mókusfüles bukósisak: ja, gyors helyett lassú, természetesen

Kravver 2009.09.20. 10:21:53

@Laibach:

A nap híre? Uborkaszezon lenne?

Ez legyen a legnagyobb örömük.

llll5 (törölt) 2009.09.21. 18:20:00

@abandi: én senkit nem akarok lámpavasra húzni
@Mj: bizony, ez így van:)Hiteles történelmi film pedig azért nincs, mert a történelmet a győztesek írják..egyenlőre..
Sajnos a bővebb indoklással adós maradok, mivel idő hiányában még a kommenteket sem tudtam végigolvasni.Természetesen igazad van, az előítélet, az általánosítás nem helyes, de nálam az volt az utolsó csepp a pohárban, hogy egyetlen magyarországi zsidó szervezet sem tiltakozott a gázai mészárlás ellen, sőt...:/Ezek után nehéz nem általánositani.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 18:40:10

@llll5:

A történelmet a történészek írják, nem csak a győztesek, úgyhogy ez egy kicsit bonyolultabb ennél.:)
Nézd, amiatt, mert a zsidó szervezetek egyetlen útja Izrael állam kritika nélküli elfogadása, attól még a viselkedésük nem általánosítható minden zsidóra. Ahogy a Manyi néni sem hazug tolvaj amiatt, hogy Gyurcsány Ferenc volt az ország miniszterelnöke, és mondjuk nem ment ki tüntetni ellene.

llll5 (törölt) 2009.09.22. 21:42:29

@Mj: Igaz, a történelmet történészek írják/de milyen történészek?/, de azokat a revizionistákat akik bebizonyitották, hogy a német munkatáborokban nem voltak gázkamrák, őket pl. Németországban felelősségre vonják, sőt az őket védő ügyvédeket is.Az iráni elnök erre a kérdésre néhány napja nagyon okosan rávilágitott, amikor feltette a költői kérdést:ha valóban volt holokauszt, akkor miért nem lehet azt szabadon megvitatni?
Végigolvastam a kommentjeidet, tényleg sok mindenben egyetértünk:)
Amiben nem, az valszeg azért lehet, mert én már sajnos nem vagyok huszonéves, mint te és 4o körül az ember már csak a tapasztalatok miatt is sok mindent másképp lát:)
Szomorú, de az a véleményem, hogy ebben az országban van kb. 5% tisztességes zsidó ember, oszt jónapot....:/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:17:56

@llll5:

Nézd, egy történész elsősorban adatokat gyűjt, és azokból von le következtetést, nem pedig fordítva, hogy egy koncepcióhoz válogat ki számára kedvező adatokat, úgyhogy nekem is gyanús egy kicsit ez a gázkamrabebizonyítós hozzáállás. Másrészt 1945 óta boszorkányüldözés folyik azokon a helyeken, amelyek érintettek voltak a holokausztban, ami egyszerűen nonszensz. Harmadrészt őrületes, hogy még kutatni sem hagyják normálisan az embert, és börtönnel fenyegetik csak azért, mert egy történelmi eseményt a politika szolgálatába akarnak állítani. Negyedrészt, ezzel éppen maguknak ártanak a legtöbbet.
Nem biztos, hogy azért van, mert a legtöbb esetben a hatvanegynéhányéves szüleimmel is egyet szoktam érteni.
Szerintem nem érdemes százalékokat számolgatni, én azt inkább meghagyom a választásokra.:)

fokabacsi 2009.09.23. 16:48:19

@Dr. Baruch Goldstein: Pedig roppant egyszerű, csak gondolj bele egy kicsit.Ma Magyarországon annyi a pénz, hogy rengetegen nem tudják mit tegyenek vele. Hogy kik? Állami vállalati vezetők,a művezetőig bezárólag, Aztán BKV-s "humánpolitikai osztályvezetők. Aztán azok akik látva a lehetőséget, majd kénytelenek lesznek pénzt-bankot rabolni, mert ugye másképp bajosan lehet(becsületes munkával ) annyit keresni, hogy jusson elfélkarúrablózni. Lehet majd kölcsönből,mert arra is lesz majd aki ad, heti törlesztéssel,434% THM -re is akár. milyen jó lesz ez nekünk? Ha ez ilyen "Lyóóóó" üzlet akkor miért nem az Izrael államnak akar jót ez a Joáv blum? Itt úgyis akkora rasszizmus van , megmondta a Sinenwizeltán központ is Brüsszelben. mert fel lettünk jelentve. Menjen haza csináljon oda idegenforgalmat, ne akarjon nekünk jót ennyire?!?!

llll5 (törölt) 2009.09.23. 20:49:25

@Mj: hát, akkor úgy látom, azonos véleményen vagyunk:)Amit leírtál, ahhoz nehéz bármit is hozzátenni:)A százalékok pedig nem igazán fognak kiderülni, mert megoszlanak majd a pártok között-mármint azok a bizonyos zsidó szavazatok.Azért tényleg le a kalappal elötted, ugyanis kötve hiszem, hogy ezt a Pázmányon tanították, ez a tudás a te érdemed:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:58:08

@llll5:

A százalékok kérdése azért is érdekes, mert még a zsidók sem tisztázták egymás között, hogy ki is a zsidó, meg mi alapján is az. A nem zsidók meg még inkább gumifogalomként használják ezt a kategóriát.
Én csak szelektálok és befogadok információkat, amiből igyekszem egyszerű következtetéseket levonni. Mint minden ember.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 20:59:57

@llll5:

Néha engem is megviccel a blogmotor, ilyenkor jó, ha frissítesz, és megnézed a legfrissebb kommenteknél, hogy megjelent-e már a tied. (Amúgy a biztonság kedvéért jó kijelölni és ctrl c-zni a szöveget arra az esetre, ha tényleg elveszne.)

llll5 (törölt) 2009.09.23. 21:26:57

@Mj: rendkivül szerény vagy, de én örülnék, ha minden történész ilyen lenne,akkor nem itt tartanánk:)
Azt, hogy a zsidók mi alapján tisztázzák ezt a kérdést egymás között, azt nem tudom, butaságot meg nem akarok írni.Nyilván 1945 elött főleg a vallás határozta meg főleg ezt a kérdést, hogy most mi, arról fogalmam sincs.A nem zsidók esetében némiképpen egyszerübb a helyzet:kinézet, megnyilvánulás, stb. alapján viszonylag pontosabban meghatározható, hogy ki a zsidó és ki nem.Persze, biztosan nem lehet ma már tudni, nincs már hatályban az árja-törvény, van már plasztikai sebészet, stb.
Más, de a témához érintőlegesen kapcsolódó kérdés:a Pázmányon azt tanítják, hogy Hitler 194o-42 között hányszor tett békeajánlatot Angliának, amit persze a háborús bűnös Churchill/Drezda civil lakosainak értelmetlen lebombázása, stb. van a rovásán/mindig visszautasitott?Csak kiváncsiságból kérdem

llll5 (törölt) 2009.09.23. 21:30:17

@Mj: az elöbbit próbáltam, az utóbbi pedig nekem túl bonyolult:))Tudom, ciki, de nem vagyok egy net-zseni, ráadásul csak egy ujjal tudok gépelni:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 21:50:42

@llll5:

Szerény csak az tud lenni, akinek van mire. Én majd akkor leszek szerény, ha mondjuk feltaláltam valamit.:)
Nekem is mondták már, hogy zsidónak számítok csak az alapján, hogy anyai nagyszüleim zsidók voltak. Én meg nem ez alapján fogom meghatározni az identitásom, főleg azért nem, mert mind külsőleg, mind belsőleg az apai ágra hasonlítok. És ebben az a poén, hogy néhányszor azért néztek már zsidónak, mert apukámra hasonlítok, édesanyámról meg senki nem mondaná meg.:) Viszont szerencsésnek tartom magam azért, mert mindenféle összejött már a családomban, így a történelem rengeteg kicsiny ága is összefonódik bennem: 15. század közepi felvidéki magyar nemes, '48-as százados, aki Makó levéltárosa volt, aradi irredenta tanító, koncentrációs tábort megjárt, békét akaró zsidó, aki kommunistává vált, elviekben antiszemita, de zsidómentő '56-os forradalmár, Rákosi-rendszerben ellenzéki kört működtető, Délvidékről menekült magyar és Kádár-rendszerben bebörtönzött politikai elítélt.
Nézd, a Pázmányon ez maximum előadásokon hangzik el, tanítani nagyon nehéz mindent azután, hogy az ember kikerül a középiskolából. Inkább irányzatok, iskolák eredményeit szokták az ember figyelmébe ajánlani, a kötelező szakirodalom mellett. A konkrét problémáról, ha jól emlékszem, egyszer beszélt nekem Schmidt Mária, aki szerint nem véletlen, hogy nem lehet csak úgy kutatni az angol levéltárak ezzel a korszakkal foglalkozó részein. Ráadásul mint tudjuk, háborús bűnös csak az lehet, aki elveszíti a háborút.

Ehhez nem kell semmiféle zsenialitás, mert pofon egyszerű.:) A kijelöléssel nem lehet gond, hiszen elég, ha megnyomod a Ctrl A billentyűkombinációt, miután a szövegre kattintasz. Utána kell megnyomni a Ctrl C-t, és kész. Ha elveszett a szöveg, akkor csak annyi a dolgod, hogy beilleszted Ctrl V-vel. Amúgy én is a legtöbbször két ujjal gépelek.:)

llll5 (törölt) 2009.09.23. 22:28:08

@Mj: hát, köszi a tanácsokat a nettel kapcsolatban, kipróbálom, de tényleg béna vagyok hozzá:)Éppen ezért a helyesírási hibákért is elnézést kérek, a való életben nagyon kényes vagyok rá, de itt a neten örülök, ha le tudok írni valamit.
Tényleg szerencsés vagy, hogy ilyen felmenőid vannak:)Én nem vagyok ilyen szerencsés, ugyan volt gróf a felmenőim között, de nem túl sokat tudok róla:)))A családfámat ugyan némiképpen ismerem,-ugye anno kötelező volt az "árja-igazolás"- de sokat sajnos nem tudok róluk sem.Ellenben van egy fanatikus kommunista apám, akivel nem igazán vagyunk beszélőviszonyban-a fanatizmusa miatt.Ráadásul, anno párttitkár volt, nulla érdekérvényesítési képességgel.Erre egy példa:nagyon fiatalon részt vettem az 1986-os "lánchidi-csatában" és emiatt késöbb majdnem nem engedtek leérettségizni.No, akkor sem tudott segíteni.

abandi 2009.09.23. 23:14:27

azt hallottátok-e, hogy a helyi ökö először megrendekezett plusz 2 ha földet jóávnak 40 milláért és utána 6 perccel belterületbe vonták, egy másik rendelettel?
Jogszerű, csak nem erkölcsös....
Lámpavas

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:17:04

@llll5:

Ehhez is gyakorlat kell, az meg csak idő kérdése.:) A helyesírási hibákra amúgy én is kényes vagyok.:)
Nálunk az apai ág gyakorlatilag maximálisan kutatott, az anyai ág viszont semennyire, ami még nagy meglepetéseket tartogathatna, ha lenne rá levéltári adat.
Sajnálom, amiért pont édesapáddal van ilyen viszonyod, én nagyon szenvednék, ha apámmal éppen a politikáról lenne eltérő véleményünk.:( Viszont az apósjelöltem a '80-as évek végén lépett be a pártba, azóta is megrögzött szoci, és inkább nem beszélek vele politikáról, ha lehet, mert csak felhúzom magam. És örülök, hogy a barátom ebben a tekintetben nem hasonlít rá.
A nagybátyám még a '73-as, szétvert tüntetés miatt kapott 1 hónap börtönt, pedig csak egy piros szegfűt - micsoda karrierje lett később a virágnak - akart letenni Petőfi szobrához. (Ráadásul nacionalista izgatásnak minősítették a mellére tűzött Petőfi-idézetet, ami a következő volt: "Koldusbot és függetlenség, ez legyen jelszavad.") De ezek szerint te akár Demszky sorstársa is lehetnél.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 23:19:11

@abandi:

Na nekem már elegem volt a "jogszerű, tehát tök mindegy, hogy etikus-e" kijelentésekből. Gusztustalan, igazi erkölcsrelativizáló borzalom, ami semmiféle lelkiismeretről nem árulkodik. (Én például nem azért nem lopok, mert jaj, mi lesz, ha megbüntetnek, hanem azért, mert bűnnek tartom.)

abandi 2009.09.23. 23:38:17

@Mj:
Árányesső a csáládodra jájjj, há mekk hááálok! Sálóm...
Nincs esélyed...
Védd magad!

abandi 2009.09.24. 00:06:56

De egy értetlen vagy te...

llll5 (törölt) 2009.09.24. 02:05:50

@Mj: Köszönöm az együttérzésedet:)Durván hangzik, de az ember egy idő után érzéketlenné válik és nem törödik vele.Persze, ezt csak az tudja átérezni, aki hasonló helyzetben van.
Hát, hogy Demszky ott volt-e, arra nem emlékszem:)Mindenesetre 86 márc. 15.-én a rendőrők össze-vissza verték a hidra kétoldalról beszoritott tüntetőket...elöttem egy terhes nőt gumibotoztak..nekem szerencsém volt, átmásztam a korláton a járdára, így megúsztam a verést..ma már a több mint 1oo kilómmal visszaütnék és nem vagyok nethuszár....Ami még érdekesség:azóta kiderült: az akció parancsnoka egy Vörösmarti Mihály nevű rendőr volt, aki néhány éve szerelt le-minden felelősségrevonás nélkül- és a közelmultig biztonsági cége is volt..ennyit a "rendszerváltásról"....:/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 03:23:45

@llll5:

Elhiszem, hiszen ez egy védekezési reakció. (Ismerek olyat, aki szintén nem volt jóban az édesapjával, és sajnos ennek fényében is kellett elmennie a temetésére.)
Ismerős, nekem egy tanárom mesélte az akkori élményeit. Itt sem a rendszerváltás előtti, sem a 2006-os és azutáni dolgokért nem történt még érdemi felelősségrevonás. Se rendőri, se politikai tekintetben. Még. Amúgy rengeteg nyugdíjas rendőr csinálja azt, hogy elmegy biztonsági céghez, ez is egy tipikus eset.:-/

llll5 (törölt) 2009.09.24. 12:54:29

@Mj: Bizony, nem volt felelősségrevonás.Anno az Ogy. elfogadta a Zétényi-Takács féle igazságtételi törvényt, aztán az Ab. Sólyom hatására/akkor az Ab. elnöke volt/megsemmisitette a törvényt..A 2oo6-os ill. azt követő rendőri brutalitásokért, büncselekményekért sem lesz elszámoltatás.A Fidesz max. le fog váltani 1-2 rendőri vezetőt, oszt jónapot.Sajnos.A nyugdijas rendőrők esete meg valóban általános jelenség:-/

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.09.27. 15:01:21

VonPerez írta valamelyik poszthoz: Die papiren, jude :)
Mert ő várnáci és elhtárolódok.

fokabacsi 2009.09.27. 17:28:05

Nekem csak az nem világos, hogy miért nekünk akar jót . Kell nekünk 3000 db félkarú rabló, hogy legyen majd 3000 valódi? Menjen haza és ott pakolja tele az országot kaszinóval.

llll5 (törölt) 2009.09.27. 19:28:51

@fokabacsi: Csak az a gond, hogy nincs hazája.Sorstalan:DDD

abandi 2009.10.05. 16:44:29

No, akkor:
-hogy kapott állampolgárságot?
- hogy szerezte meg a pest megyei pilisi területeket?
- miért nem szabályozták ki a "lenyesendő" párezer négyzetmétert?
Ilyen apróságokért vécésnéniket függesztenek fel !

jozicsenko 2009.11.18. 22:13:53

hi!

tudom, hogy régi ez a cikk, de ide illik

index.hu/gazdasag/magyar/2009/11/18/okiratot_hamisitottak_az_mnv-ben/

mszp = korrupció, hamisítások, rasszizmus
stb

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.18. 23:28:06

@jozicsenko: Hát igen. Ezért már simán meg lehet támadni az adásvételt. Mindenféle kártérítés nélkül el kellene a büdös bibsijét zavarni a picsába! Minden ami övezi ezt az egészet hamisítások tömege veszi körül. Szóval még az állam perelhetné be kártérítésre!

abandi 2009.11.19. 00:00:48

@Noname Cowboy:
Nem úgy van az!
Itten előre kitervelt, nagy értékre elkövetett, és- bűnös-szövetkezetben- megvesztegetéssel kísért okirathamisításról van szó!
Legalább az útlevelébe üssék be, hogy: bizonytalan ideig felfüggesztve...
LMPVS!!!

süti beállítások módosítása