Skip to content


       Szűrés lista

Új megállapodás az IMF-fel

Megint törik valamiben a fejüket...

Iryna Ivaschenko, a Nemzetközi Valutaalap (IMF) budapesti képviseletének vezetője  nyilatkozott az MTI-nek. Elmondta, hogy

- Magyarország államadóssága a GDP 80%-a körüli szinten van, ami kiugróan magas a közép-kelet-európai országokkal összehasonlítva, és amennyiben a megkezdett és tervezett fiskális reformokat végrehajtják az országban, a GDP-arányos adósság már 2011-ben csökkenésnek indulhat

- az IMF-küldöttség pozitívan értékelte Magyarország gazdaságpolitikai teljesítményét

- a 2010-es költségvetési tervezetet hitelesnek, ám kockázatosnak tartja az IMF

- az IMF delegációja támogatja a magyar hatóságok azon kérését, hogy hat hónappal, 2010 október 5-ig meg lehessen hosszabbítani a készenléti hitel lejáratát. A megállapodás így le fogja fedni a választások és az új kormány hivatalba lépésének időszakát. A végső döntést az IMF igazgatótanácsa hozza meg szeptember végén.

Jaj, de jó!

Lesz kampánypénz, thaiföldi repjegyek tömkelege, meg egy kis "búcsúajándék" a zsírosbödön mellől távozóknak.

Vagy túl rosszindulatú vagyok?! 

Címkék: kampány mszp

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr541396345

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.21. 10:53:56

A baj, hogy imseretlen előttünk ez a IMF maffia féle paktum.

ször 2009.09.21. 10:58:53

ezeknek semmi nem elég,a krizisalap-nak nevezett házipénztáruk is hizott a démász jóvoltábol.Még ezalatt a kisidö alatt lenyulnak néhány milliárdot!Kiváncsi leszek,ha vége ennek a rémálomnak,akkor az új kormány lecsukatja-e ezeket a népáruló bandát,vagy elsiklik felette,mert esetleg ők ios csak kaptak egy néhány morzsát!Ha nem lesz felelősségrevonás akkor igaz amit az olaszok mondanak,hogy ide már ők is tanulni járhatnak maffia ügyben!

v_feco 2009.09.21. 11:00:30

az a baj ,h nem ismeretlen elottunk az IMF munkassaga...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.09.21. 11:01:56

"az IMF-küldöttség pozitívan értékelte Magyarország gazdaságpolitikai teljesítményét.."
Ezt én úgy értékelem,mint a leleteknél szokás..
Vagyis GÁZ van..

beleszolok 2009.09.21. 11:06:45

Szerintem nem rosszindulatú vagy, csak realista.

Tapmancs 2009.09.21. 11:07:29

Most ezt állítsátok szembe a múltkori hunvaldos cikkel. Itt megszorítások, az emberek nyomorognak, ott meg "a közpénz annyira nem számított" hogy Bp-ről vitték le az újságokat a Balcsira, miközben az újságos 2 sarokra volt.

Szóval nem vagy rosszindulatú Laspalmas, csak realista.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 11:08:17

Igen már megint rosszindulatú vagy:Dehát reformok lesznek/többet lopnak.A repjegy inkább Szibériába kéne.Csak oda.

z666 2009.09.21. 11:08:38

Ránk sóztak egy qrva nagy hitelt, aztán csodálkoznak, hogy jé, növekedett az adósságunk...

rolika 2009.09.21. 11:10:10

Nem tudom, én nem látok semmiféle gazdaságpolitikai teljesítményt. Az augusztusi autóeladások 77%-kal múlták alul az egy évvel ezelőttit! Ez lenne az?
Vagy hogy valami személyeset mondjak: kis cégünknél másfél hónapja mintha elvágták volna a kommunikációs vonalakat: se ajánlatkérések, se telefonos megkeresések, semmi! Kicsit kezdünk félni. Volt már rossz, de hogy ne legyenek projektek, olyan még nem nagyon...

Nem tudom, milyen számokat mutogat Offshore Péter az IMF-nek, de a www.mno.hu bal felső bannere telitalálat :-)))

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.09.21. 11:11:58

"Kiváncsi leszek,ha vége ennek a rémálomnak,akkor az új kormány lecsukatja-e ezeket a népáruló bandát,vagy elsiklik felette,mert esetleg ők ios csak kaptak egy néhány morzsát!"

Borítékolhatod, hogy visjuvahír viktorék is ki fogják venni a kis részéüket. ismét fel kell hoznom azt a kis írást, ami az Elitről szól. Ott tételesen, és érthetően le van írva, hogy teljesen mindegy kire szavazol, csak a zászló más ;)

Valami ilyesmi a szövege:

"Tényleg, kire szavaztál tavasszal? A komcsikra, vagy a Fideszre? Tudod miért kérdezem?
Mert még azt sem vetted észre, hogy ez is kurvára mindegy. Én bazmeg, ha megyek szavazni, beviszem a fülkébe a kutyám, rászaratom a szavazólapra és azt adom be. Mert mindegy, hogy ki mellé húzod az ikszet, érvényes-e a szavazatod vagy sem. Mindenképpen rám szavazol. Mert egyedül belőlem választhatsz. Én egy vagyok. Az elit. A Z E L I T!
Szociáldemokrata, liberális, szocialista, meg konzervatív. Ezt a szart is meg lehet veled etetni? Öcsém, hogy Te mekkora fasz vagy! Szerinted a büfében van jobbos és balos szendvics? Ugyanazt a kenyeret zabáljuk, ugyanazt a tehenet fejjük, csak a székházra teszünk ki más-más logót, hogy tudjad, éppen melyikünk szónokol, napirend előtt."

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 11:12:18

@Tapmancs: Bazzzmeg,valahol be kell hozniuk amit elloptak.:(((

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 11:15:12

most gondoskodnak róla, hogy nyáron legyen miből nyaralni, immár végleg kielégítve...
www.youtube.com/watch?v=pIRuBZNVjNg

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 11:19:05

Néha azon gondolkodok,milyen lenne ha ez az ország normálisan működne.Valószínűleg nyereséges lenne.Pl.:Meg lehetne nyírbálni a sgélyeket a politikusokat(ezeket szó szerint).A többit a képzeletetekre bízom.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.21. 11:21:22

mostmár tényleg megmondhatná valaki, hogy mi van abban a szerződésben....

egyébként meg szvsz viktorék se lesznek jobbak a deákné vásznánál...

beleszolok 2009.09.21. 11:22:18

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Igen, ez a fajta érvelés divatos mostanában a "jófejek" között. Csak éppen az van, hogy míg az elit egyik fele alatt működtek a dolgok, valóban jól ment a gazdaság, gdp arányosan alacsonyabb lett az államadósság és a többi, addig a mostaniak alatt folyamatos csődközeli helyzet van. Úgyhogy épeszű embernek nem kérdés mit választ a rendelkezésre állókból.

2009.09.21. 11:23:00

@rolika: a kommunista Kínában augusztus hóban 1 millió autót adtak el, és az idei év gazdasági növekedését 8,5%-ra becsülik előre. (Forrás: kínai nemzetközi rádió magyar adása)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 11:23:16

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Jaaj dehogyiiiis,hogy gondolhatsz ilyet róluk?Hiszen a fidesz egy tiszta szívű párt,tiszta szívű elnökkel.:)))

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.21. 11:23:42

Las! Akkor lett volna jobb a post, ha szépen beleveszed, hogy a románok, lettek meg pár ország (mondjuk most a csehel nem), előrehozott választást akarnak, mert az IMF programját ill. feltételeit nyilvánosságra hozva, a néppel megismertetve, akarnak belevágni a megszorításokban.

Nem úgy mint a túlmozgásos szemét, meg az a paraszt Veres, hogy sunyiba hitelt felvenni, majd bátran lemondani, az IMF kritériumokat, meg szakértői korányprogramnak eladni,

A románok adnak nekünk leckét demokráciából baszki!!!!

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.09.21. 11:24:26

@Tigeri: beleszólok is megmondta! a FIDESZ az csak jó lehet. Majd rájön....Tudod ő az épeszű ember.

spájdernecc 2009.09.21. 11:24:34

@beleszolok:
megelőztél
ezek a dumák általában akkor jönnek elő, amikor a liberális ikonok dőlni látszanak
minden egyéb esetben ők a KIZÁROLAGOS elit

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.21. 11:24:45

@beleszolok: "Úgyhogy épeszű embernek nem kérdés mit választ a rendelkezésre állókból."

És máris alátámasztottad Jancsi írását. Épeszű ember ebből a felhozatalból, nem választ...

2009.09.21. 11:26:10

@beleszolok: Erre mondják a szocik, hogy Bokros rendbehozta a dolgokat a csomagjával, és Orbánék csak ennek voltak a haszonélvezői. Éppen úgy, mint ahogy most ugyanőtőlük a nagy büdös lófaszt fogják örökölni. Jöhet itt bárki jövőre, nagy javulásra kár számítani, mert akárki alapít kúrmányt, egy üres kasszát és pénzüket követelő hitelezőket kap csak, semmi mást.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 11:26:55

@csernaja obca: Aaz lehet de ott a csúnya kommunizmus van a mi fantasztikus demokráciánk helyett.:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 11:30:14

Nem értem miért nem a kínaiaktól meg az araboktól kérünk pénzt?Úgy tudom azIMF is ezt teszi.

beleszolok 2009.09.21. 11:39:05

Nem szívem csücske egyik parlamenti, vagy azon kívüli párt sem. Csak egyszerűen tisztában vagyok azzal, hogy a demokrácia, és a politika miről szól. Ha sokan hozzák a Jobbikos szavazatokat, engem az se zavar, csak legyen annyi szavazatuk, hogy ne vesszenek el azok a voksok. De az igazság az az, hogy a Jobbik is csak addig a becsület mintaképe, amíg mókus örs méretekben működik.

Az optimális az lenne, ha a fidesz egyedül kormányozna, és a jobbikkal, mint ellenzékkel lenne kétharmad, az szerintem a következő ciklusra megfelelő kontroll lenne nagyobb horderejű változásokhoz is, plusz a bizottságokban is abszolút nullifikálná a mostani kormányzó párt beleszólását a dolgokba és kettőjüknek lehetővé tenne bármilyen szükséges lépés megtételét.

2009.09.21. 11:39:19

@Tigeri: Na ja, ez a demokrácija megéri azt a párezer-milliárdot. :) És hogy miért nem adnak a kínaiak kölcsön? Hát mert a nem hülyék a feneketlen kútba szórni a pénzüket. Eleve ott kezdődik, hogy mi lenne a kölcsön fedezete? A parlament? A korona? Mert más már nem nagyon van az egykor 100 mrd dollárra becsült állami vagyonból. :-(

z666 2009.09.21. 11:39:44

Az úgynevezett nyugati demokráciákban nagyon ritkán van tétje egy-egy választásnak. (pl. az USA-ban talán 1-2-szer volt ilyen az elmúlt 100 évben) Általában az egész az ELIT színjátéka.
Ha mégis van tétje, abból iszonyatos hiszti van. Itt egy példa:

(David Duke: My Awakwning, 38.fejezet, 12-13.oldal)
"After the senate campaign, the Jewish political experts finally figured out the only way they could beat me: economic
blackmail. Jewish officers of national conventions such as that of the American Medical Association wrote letters to
public officials saying they would cancel their Louisiana conventions - at the cost of millions in Louisiana tourist and
tax revenue - if I were elected. The major newspapers did not simply report the blackmail tactics; they printed
photocopies of the letters on their front pages in colorful, graphic advertisements. Workers at plants got notices with
their paychecks that if I were elected, the company would move from Louisiana and they would lose their jobs.
Coaches of major sports team, including LSU's popular basketball coach, Dale Brown, warned that my election would
damage their recruitment programs and damage all the university sports' programs. It was said that a scheduled Super
Bowl would not come to New Orleans.

After the all-out assault on my character didn't work well enough, the Jews then made direct threats against the citizens
of the state effectively telling them that if Louisiana voted for me, they would ruin Louisiana and everyone in it. No
major papers or media outlets in Louisiana even dared to criticize this orchestrated use of naked coercion and
intimidation to control the outcome of an election."

zugzwanged.org/dat/jew/davidduke/dr_david_duke_my_awakening.pdf

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.09.21. 11:40:24

@beleszolok: Ez nem divat,hanem következtetés.Ahogy az elmúlt 20 év mutatta,akárki is kerül hatalomra 4 évre az jól ellavírozgat úgy,hogy közben nem csinál semmit.Körülbelül így:
Első év: Győzelmi mámor kiélése,ünneplések,gratulációk,kitüntetések.A kampány "kipihenése"..
Második-harmadik év: Valamit csinálni is kéne..ezen való elgondolkodás és közben az előző kormányzó párt folyamatos pocskondiázása és hibáztatása.Pozíciók kiosztása a rokonoknak,ismerősöknek.
Negyedik év: készülődés a következő kampányra.
Ahogy fletó mondta,"nem csináltunk semmit".Nem is,mert a fentebb vázolt semmittevéssel lazán elmegy 4 év.Újraválasztásnál van a bökkenő,mert akkor a sikerélmény már nem olyan intenzív,a kedves képviselők is fáradtak már a sok semmittevéstől,a rokonoknak fenntartott helyeket már kiosztották az előző ciklusban és mivel ők voltak előzőleg is kormányon nem lehet hatásosan visszafelé mutogatni.Meg merem kockáztatni,hogy ezek már unalmukban is lopnak..
Teljesen nyilvánvaló,hogy a fityesz alatt sem lesz jobb a helyzet,ha igen,akkor csak azért,mert még van mit tenniük a semmit (micsoda paradoxon).Valószínűleg a 2014-es választásokat is megnyerik úgy elintézte magát a mélyen "tisztelt" "ellenzék" és akkor majd ők is lopni fognak még unalmukban is..
Nincsen ezek közül egyik bagázs sem kormányzásra készülve,négy év jól beosztott semmittevésre vannak kizárólag berendezkedve..

2009.09.21. 11:41:16

@beleszolok: kivéve, ha a jobbik majd mindenféle feltételeket támaszt a kétharmados tv-k megszavazásához, mint annó a kisgarázdák.

beleszolok 2009.09.21. 11:42:03

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Az épeszűség soha nem objektív. Bár azt nehéz lenne épeszűségnek beállítani, hogy rábízzuk a döntést azokra, akiket nem tartunk épeszűnek.

beleszolok 2009.09.21. 11:43:00

@Tigeri: Tégy úgy. Már írtam mi a véleményem erről. :)

beleszolok 2009.09.21. 11:43:39

@csernaja obca: Még jó, hogy feltételeket szab, csak ezt úgy tegye, hogy közben teljesítse a szavazói elvárását is.

Petrow 2009.09.21. 11:43:56

@ször: Akkor jelöljük meg a "C" megoldást, mint legvalószínűbb kimenetel.

beleszolok 2009.09.21. 11:44:55

@Jack/rendetteremt/: Köszönöm, hogy megosztottad velem a véleményed. Én azért maradok a mateknál. Az pedig nekem jó volt a fidex alatt.

2009.09.21. 11:45:35

@Jack/rendetteremt/: á, nem lesz már itt mit lopni. A következő pártnak, ha lopni akar, előbb vissza kell majd vennie valahogy a mostanáig ellopott dolgokat. Szó-szó, én ugyan krokodilkönnyeket sem hullatnék ezekért az arrogáns milliárdosocskákért, mint kóka meg gyurcsány... :-)

2009.09.21. 11:47:21

@beleszolok: Bruhaha, a szavazók csak addig számítanak, ameddig a szavazatukat leadják. Utána négy évig le vannak ejtve. Lesz itt még chilei cseresznye, ne szarjál be!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 11:47:45

@beleszolok: Ahhoz képest,hogy maszop szavazó voltam,nem is rossz.

picur3ka 2009.09.21. 11:48:26

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

Dehogy tamasztotta! Aki nem megy FIDESZ-t szavazni, az mind a gyilkos szemetladak hatalmon maradasahoz jarul hozza, ie: total csodhoz. Olyan elegancsos, amde teljesen ertelmetlen Teleki-s 'megoldas'.

beleszolok 2009.09.21. 11:49:41

@csernaja obca: nem vagyok beszarós. És leszarom, hogy milyen idiótaságokat fognak csinálni, ha hozzák a 98-02-es szintet. Bár a komancsokat nem szeretem, ez régi családi vonás nálunk, de szavam nem lett volna, ha nem úsztatják ekkora adósságba az országot, és a válságnak már euroval vágtunk volna neki.

Kravver 2009.09.21. 11:50:13

@beleszolok:
Kaptad a támogatott lakáshitelt, vagy beléptetőrendszert szállítottál, vagy az IKB körül sertepertéltél esetleg frissdiplomásként kaptál valami finom A6-ossal járó állást, vagy a Széchenyi tervből csurrant-cseppent? Vagy mi volt olyan marha jó?

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.09.21. 11:52:39

@Kravver: pont ezt akartam kérdezni. De megelőztél :D Viszont jó tudni -mert az épeszűek megmondták- hogy jön a viktorkirályfi, és lesz ám itten' kánaán :D Kurva nagy :D

picur3ka 2009.09.21. 11:52:41

@beleszolok:

A Jobbik-ra ebbol a szempontbol sem erdemes szamitani. Ketseges, hogy tamogatnak a FIDESZ-t 2/3-os torvenyeknel. Hamarabb beremegnek egy par szamjegyu szoci ajanlatnak... sokan seggre fognak meg itt ulni ilyen illuziokkal.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 11:59:31

@picur3ka: Azért én a maszopra is úgy szavaztam ,hogy nem sok elvárásom volt.A jobbiktól sem a megváltást várom,csak talán egy kicsit normálisabbak lesznek.

beleszolok 2009.09.21. 12:00:18

@Kravver: Egyik sem. Viszont olyan környezet volt alattuk, amiben megérte vállalkozni, és kereslet is volt a termékeimre. Ez azóta szépen elsorvadt, úgyhogy bezárt a bazár. A megrendelőim mind-mind privát cégek voltak, ohne kormánykapcsolatról nem beszélhetünk. Csak mielőtt arra apellálnál, hogy onnan dőlt a lé.

Másrészt viszont engem már csak olyan divatjamúlt dolgok is jellemeznek, hogy szeretem ezt a kis lavórt itt a kárpát medence közepén, és még ezt a sok emberkét is akit ismerek, legalábbis a többségüket, akik körülöttem élnek. Jó kis nép ez, úgy mindent összevetve, csak sajnos a himnuszunk nagyon igaz, nem a legszerencsésebb a történelmünk. De van itt keresnivalónk, idejöttünk, megszereztük magunknak, amikor még az volt a divat, megvédtük többnyire a később érkezőktől, most már a mienk, és meg is kell tartanunk.

Btw himnusz, szerintem mégiscsak a miénk a legkorrektebb himnusz. Nem az a szokásos melldöngetős, mint a többi országé, hanem fogat összeszorítva kitartós :)

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.09.21. 12:00:31

@beleszolok: Nem akarom a reményeidet szertefoszlatni,megteszi ezt helyettem egy korábbi poszt:
vastagbor.blog.hu/2009/09/07/ellensegemnek_az_ellensege_a_baratom

A lényeget kiemelném,mert kiválóan előrevetíti,hogy mi vár ránk jövőre:

"Ha a polgárok nem elégedettek az önkormányzat működésével, megoldást csak a kormányzattól remélhetnek. Készülünk a kormányzásra, de egyelőre semmilyen eszköz nincs a kezünkben, hogy segítsünk az embereknek." - Orbán Viktor.

Vagyis ha az emberek elégedetlenek a fideszes (!) polgármesterrel, forduljanak a kisebbségi MSZP kormányhoz! "

Ennyit a reményekről jövőre..

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 12:01:29

A fideszbe is csak azt nem bírom hogy húú a Viktoor.Szerintem ő olyan sokat nem tud de lehet hogy tévedek.

beleszolok 2009.09.21. 12:01:41

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Te vagy nem olvasol, vagy nem értesz. Akkor még egyszer: nem kánaánt várok, hanem normálisabb ügyvezetést.

martonx 2009.09.21. 12:03:50

Laspalmas nem vagy rosszindulatú, csak realista. :-)

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.09.21. 12:03:58

@beleszolok: tudod én nem vagyok épeszű. De a "normálisabb" ügyvezetésre még várj egy kicsit...(úgy pár évtizedre saccolok)

beleszolok 2009.09.21. 12:04:08

@Jack/rendetteremt/: Na akkor még egyszer, bár a szándékos meg nem értés ellen nincs mit tenni. Nem reményeim vannak, hanem elvárásaim, méghozzá az egyszer már bemutatott példa alapján. Reményei a jobbikos szavazóknak lehetnek, és én örülnék a legjobban, ha be is teljesülnének a reményeik.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 12:04:35

@beleszolok: Sajnos azoktól nem védtük meg ...Na és itt kezdődik megint a..ozás.Hát ma sem tudtuk megúszni.:)))

martonx 2009.09.21. 12:05:03

Jéé most nézem, hogy a Magyar Nemzet hétvégi mellékletének VASTAGBŐR a címe!

Micsoda összefonódás ez itt kérem szépen??? :-)

beleszolok 2009.09.21. 12:06:14

@Jancsibohóc /Cee'd KIA Fa Somat/: Én elégedett voltam a 98-02-es ügyvezetéssel, olyan, amilyet te szeretnél az nem normálisabb, hanem normális. Olyan viszont szerintem soha nem lesz. Így marad a kisebb rossz.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 12:06:39

@Jack/rendetteremt/: Neem ez nem így van .Maaajd jövőre ha ők lesznek kormányon...!

beleszolok 2009.09.21. 12:08:06

@Tigeri: Mégiscsak mi vagyunk itt, még mindig :)

Kravver 2009.09.21. 12:08:11

@beleszolok:

Hát nem tudom. Én 1999 óta vállalkozó vagyok és nem érzem ezt a fene nagy világvége hangulatot most sem és akkor sem éreztem jobban, hogy "törődve van velünk". Eddig minden év jobb lett az előzőnél, néha kicsit, néha sokkal. Idén egy átlagos fejlődést mutatunk.
A lavórról: a fidesz alatt jobb volt a lavór? Nagyobb? Lavórabb? A himnuszról meg: ránk férne már egy kevésbé öngyilkos hangulatú belőle. 150 évente nem lehetne cserélni?

Kravver 2009.09.21. 12:11:04

@beleszolok:
"Nem reményeim vannak, hanem elvárásaim, méghozzá az egyszer már bemutatott példa alapján"

Én pont ezt a példát nem értem? Hogy mi volt abban a példában példaszerű? Pontosan mi volt jobb?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 12:12:04

@Kravver: Hm. átvehetnénk például az izraelit .Fenébe már megint náczulok.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.09.21. 12:13:25

IMF-fel nem IMF-el

Ált. isk. 6-7.osztály, ha jól emlékszem.

beleszolok 2009.09.21. 12:13:40

@Kravver: Akkor te biztos valamit nagyon jól csinálsz, ha a piacod meg sem érzi a válságot. Benzinkutad van, vagy kocsmád? :-D

Látod, mekkora különbségek vannak, nekem abszolút nem öngyilkos hangulatom támad a himnusztól, hanem inkább csakazértse feladós. :-)

picur3ka 2009.09.21. 12:15:56

@Tigeri:

Mit lehet erre mondani? A lo masik oldalan foldet fogni, ugyanugy faj.

beleszolok 2009.09.21. 12:16:14

@Kravver: 53%-os gdp arányú államadósság, és pozitív volt a gdp növekedése. Élen jártunk a csatlakozásra váró országok között, és 2007-es euro céldátum volt. Azaz a válságnak euro-val vághattunk volna neki. Ugye egyértelmű, hogy nem kicsit jobban jártunk volna.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 12:20:04

@picur3ka: Nem igaz, mert ha már odacsinált akkor egy fokkal puhábbra esek.:)))

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 12:26:00

@beleszolok: Ez direkt volt sulykolod belénk a náczi maszlagot.Egyébként mindig azzal jönnek:ha a fidesz lenne hatalmon.Miért nem ők vannak?Zero írta a múltkor hogy miért nem tudnak kussba maradni? Ebben tök igaza van.

Marcellusca 2009.09.21. 12:27:37

@beleszolok: Hááát, nekem (még mindig) kérdéses.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.21. 12:28:38

Túl rosszindulatú vagy. Viszont valószínűleg ez még mindig lófütty az igazsághoz képest, amit szerencsére sose fogunk megtudni. Soha többé nem kéne kávét vennem.

Marcellusca 2009.09.21. 12:28:52

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":
Na, megelőztél.
Én is erre gondoltam.

Asszem legközelebb, előbb minden kommentet elolvasom. :)

beleszolok 2009.09.21. 12:28:54

@Tigeri: Lebuktam :)

Hogy miért nem maradnak kussban, és hamár nem teszik, miért beszélnek hülyeséget, az nem az én asztalom, se tag nem vagyok, se alkalmazottuk, se kommunikációs tanácsokat nem adok nekik. Lehet egyébként jobban járnának velem :D

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 12:29:33

Szerintem 2002-ben elég lett volna annyi,hogy a Viktor kiáll és azt mondja:Hölgyeim és uraim tessék választani.Csak ennyi.Ha csak egy kicsivel is de nyertek volna.

Kenguru 2009.09.21. 12:31:15

@laspalmas: Na akkor tisztazzuk.

Ez egy jo fejlemeny, mert NAGYON baratsagtalan gesztus lett volna ha a hitelkeretbol a kovetkezo kormanynak mar nem jut.

Az IMF KIFELE azaz a sajtonak mosolyogva nyilatkozik, mertha kibeszelne a rosszallasat, azzal Magyarorszag gazdasagi eselyeit rontana, ami neki sem (anyagi) erdeke.

Negyszemkozt a Bajnaiekkal visoznt nem finomkodnak, csasztetik oket rendesen.
Pl a penzugyi szabalyzas megerositese miatt.

Ugyanakkor tudjak, hogy egy kvazi-kisebbsegi kormany, akit ugyi mindjart levaltanak nem foghat bele nagy dolgokba, maximum megfogja a kiadasokat hogy ne legyen a baj megnagyobb.
Az van most.

A koevtlkezo negy evere prolongalt kormannyal majd megbeszelik hogy NEKIK mire adnak penzt, es mennyit.

Az allamadossagot nem visszafizetni szokas, hanem kinoni. Be kell inditani a gazdasagi novekedest, mert igy csak sullyed az orszag.

A szocik erre eleve keptelenek. A Fidesz bizonyos jelekbol ugy tunik kb fogja a jo iranyt, meglatjuk lesznek-e eleg tokosek megcsinalni.

beleszolok 2009.09.21. 12:32:00

@Marcellusca: erre megint csak azt tudom mondani, ha nem választasz, akkor ezzel rá bízod azokra akik megteszik, és akiket te nem tartasz épeszűnek, amiért megteszik, és ez megint csak nem épeszű dolog :-) 22-es csapdája.
Most, hogy van menekülő útvonal ebből, a jobbikkal, remélem a kiábrándult emberek otthon maradás helyett elmennek szavazni a jobbikra.

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.09.21. 12:32:02

@beleszolok: Minden azzal kezdődött,hogy már jó régen felszámolták az emberek közötti összetartást és magyar magyarnak farkasa lett.Ez és a fotelforradalmárok miatt az összes olyan megoldás kútba esik,ami jót hozhatna az országnak.Helyette lehet a szarból válogatni.Engem pedig nem nyugtat meg,hogy bármelyiket is választom (a kisebbik vagy a nagyobbik rosszt) szarosak leszünk.No meg aztán a kisebbik rosszból lehet a nagyobbiknál is nagyobb rossz,ha elkapja a gépszíj.
A nosztalgia nem vezet sehova,az idő mindent megszépít..és hoz a fityesznek semmittevésre (!!!!!) 60%-ot.Ez elkeserítő.Mint amikor egyik kedves barátom azzal indokolta az mszp iránti vonzalmát,hogy tényleg szükség van megszorításokra,hogy rendbe tegyük az országot és ezt megfejelte "majd a fiamnak talán jobb lesz" kijelentéssel.Én úgy vélem,hogy a gyermekeimnek akkor lesz jobb,ha NEKEM is jobb lesz.Ez itt a kurva nagy különbség.
Másik ismerősöm nagyanyjának nagyanyja is azt mondta a kedves lányának,hogy neki majd jobb lesz,a családfájukon ez a gondolkodásmód 100 évre legalább visszakövethető..Tiszta szégyen.

Marcellusca 2009.09.21. 12:37:44

@beleszolok: És mi lenne, ha nem megint a kisebbik rossz mellett, hanem egy egészen más mellett döntenél?
Eddig én is így néztem a dolgokat, és döntöttem az általam kevésbé sz@rnak tartott mellett.
Hát, nem jött be.
Most valami újra várok (esetleg arra voksolok).

wladyslawsky (törölt) 2009.09.21. 12:38:22

@Kravver: pl.: nem volt csődközelben az egészségügy, az oktatás, önkormányzatok százai; csökkent az államadósság, pörgött az építőipar, stb., stb.,...

2001-ben enyhe térdfájással 4 napot kellett várnom MR vizsgálatra - egy ismerősöm meg gerincbántalmakkal nemrégiben 3 hónapot, pedig ő menni is alig tudott... Több kőműves vállalkozó barátom van, 6-8 éve még ki sem látszottak a munkából, most meg alig van valami... és még hosszasan lehetne sorolni.
Ez nem véletlen. Ez jelntős részben a 7 éves elkúrmány eredménye...

Aki szerint OV kormánya ugyanilyen szar volt, az vagy hazudik, vagy egész egyszerűen nem normális. Legyen az MSZP-s vagy Jobbikos

beleszolok 2009.09.21. 12:39:24

@Jack/rendetteremt/: Mondom, ahogy érzed. Én azt láttam a fidesztől, hogy amíg ők voltak, jól alakultak a gazdaság dolgai. Utána meg rosszul. Ennyi. Nem tud meghatni, az szőlőbányázás. Ha a szocik alatt jól alakultak volna a gazdaság dolgai szintén, akkor az sem érdekelne, amit a szocikról zúgna a sajtó. De úgy látom, hogy itt már napi szinten milliárdok tűnnek el, úgy, hogy közben a gazdaság többnyire romokban van, az államadósság az egekben, eurónk ki tudja mikor lesz.

Szerintem a jobbikba vetett hit a csodavárás, nem az én fidesztől elvárt gazdasági irányváltásom, de egy kicsit azért én is bízom a jobbikban. :)

picur3ka 2009.09.21. 12:39:44

@Kenguru:

Igen, csak senki nem olvassa el es a kurmany azt kodosit, amit akar, a kiszolgalo sajto meg lodit raja.

@Tigeri:

De kerlek, a lo nem az oldalan potyogtat!

Kulonben en is tevedtem, mert sokkal jobban fog fajni, mert ez mar a 3. eses lesz sorozatban, meg halalos is lehet.

Kulonben a FIDESZ nyert 2002-ben, ha elfelejtetted volna. Most is kisebbsegi kormany van eppen.

andreasue (törölt) 2009.09.21. 12:40:58

IMF-fel. Valaki javítsa má' ki!

Marcellusca 2009.09.21. 12:41:36

@beleszolok: Én is bízom EBBEN.
Mert az a variáció viszont elkeserít, ha a sok, eddig otthonmaradó majd a maszop-szadesz tandemre szavazna.

sajt · http://sajt.tumblr.com 2009.09.21. 12:42:22

Ez ennyit jelent, hogy ugyanazt a pénzt fél évvel később is fel lehet venni. Tehát a Fidesz is költhet belőle.

beleszolok 2009.09.21. 12:43:28

@Marcellusca: Jobbikkal szemben most kivárásban vagyok. Mint írtam, örülök, hogy úgy néz ki, hogy bejutnak, és azt tartanám a legjobbnak, ha ők lennének a kétharmad kontrollere, és a bizottságokban is foglalnának az ellenzéki helyekből, hogy a kommerek az mdf-el összeborulva ne tudják elszabotálni pl az elszámoltató bizottságok munkáját.

Azután, ha a működésüket tetszetősnek találom, akkor '14-ben rájuk szavazok. :)

picur3ka 2009.09.21. 12:43:44

@wladyslawsky:

Ezt meg kell ismetelni, igazsagerteket tekintve:

'Ez nem véletlen. Ez jelntős részben a 7 éves elkúrmány eredménye...

Aki szerint OV kormánya ugyanilyen szar volt, az vagy hazudik, vagy egész egyszerűen nem normális. Legyen az MSZP-s vagy Jobbikos.'

Vagy szelektiv a memoriaja...

wladyslawsky (törölt) 2009.09.21. 12:46:36

@Tigeri: Miért, nem azt tette ? www.youtube.com/watch?v=NSnICFPMsXs
(15. mp-től)
Megmondta előre, nem ő tehet róla, hogy a sok hülye proli a heti hetesnek hitt, és nem neki...

Jack/rendetteremt/ · http://www.youtube.com/watch?v=SBPvrOdFm00 2009.09.21. 12:48:02

@beleszolok: egyetlen dolog,ami izgat a választásokból az a Jobbik eredménye meg hogy mire lesznek az elért százalékkal képesek.
Azért van közös vonal.. :-)

Marcellusca 2009.09.21. 12:48:06

@beleszolok: Valahogy én is így gondolom.
Azzal tisztában vagyok, hogy a Jobbik (nagy valószínűséggel) nem fog kormányzati pozíciót elérni, de lehet majd meghatározó tényező.
Én úgy érzem, hogy nincs újabb négy évünk, hogy megnézzük, ki, mit és hogyan csinál. Most kell lépni! Sőt! Már lépni kellett volna.
Szükség van a parlamentben is a vérfrissítésre.
Ha elqrvulnak, 4 év múlva ők is mehetnek a levesbe!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.21. 12:48:49

Az természetes,hogy ezeknek többet kell lopni bele kell számolni az inflációt is például.

Marcellusca 2009.09.21. 12:51:54

@wladyslawsky: Az nem lehet, hogy ő is tudta, hogy nem lehet(ne) más megoldás?
Nem riogatott, hanem realista volt. :)))

Marcellusca 2009.09.21. 12:56:29

@Tigeri: Nincs mit. :)))

Úgy gondolom, ha félre tesszük a fel-fel horgadó érzelmeket, pro és kontra, akkor erre a következtetésre lehet (kell?), hogy jussunk.
Nem kell itt senkitől csodát várni, de keresni kell olyanokat, akiknek elfogadható nézeteik, terveik vannak, és megadni nekik a lehetőséget.
Ha nem él vele, akkor mehet a francba, majd keresünk/találunk olyat, aki képes is tenni valamit.

Csak az a mi bajunk, hogy már nagyon a 24. órában vagyunk és nincs időnk kísérletezgetni.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.21. 13:00:34

@Marcellusca: Így igaz, nem riogatott, hanem realista volt. De nem azért, mert nem volt ( lett volna) más megoldás, hanem mert ismerte őket. Ezeket ennyit tudnak. Hazudni, lopni, megszorítani...

Nagyi Kedvenc Kisunokája 2009.09.21. 13:00:54

Nem rosszindulatú vagy, csak naív, ha azt hiszed, tényleg távoznak a zsírosbödön mellől.

jozicsenko 2009.09.21. 13:15:24

hi!

ha nem mentek el szavazni, azzal csak az SzDSz jár jól - illetve a Jobbik: kisebb részvételnél az ő arányuk lsz jobb...

tessék elmenni, sőt vidd anyádat is: ha az mszp-re szavaz, nem baj, de szavazzon, vgy különben jönnek nácijobbikosok meg az szdsz, lehet rettegni...

TD223 2009.09.21. 13:25:57

De jó lenne ezeknek a tetveknek azt mondani, nem, nem kaptok vissza pénzt. Ez jár nekünk a tatárjárásért, törökvészért. Ha nagyon kell, Gyurcsány majd ledolgozza.

Az egész rohadt komcsi-libsi hálózat vagyonát pedig el kell kobozni, egy az egyben.

Amúgy meg honnan van az IMF-nek több tonna aranya?

2009.09.21. 13:26:45

ez az IMF olyan mint a Provident csak nagyban, de a módszer ugyan az.

2009.09.21. 13:29:13

@jozicsenko: én a kezét is eltörném ha így cselekedne, Isten nyugtassa.

az ex-férjjel nagyon utáljuk egymást, de még ő sem vetemedett arra, hogy ilyesmit tanácsoljon a közös gyerekeknek.

Kenguru 2009.09.21. 13:30:23

@Frengi: Es ugyan ki felelos azert hogy mi vagyunk a munkanelkuli-alkoholista szomszed, akinek mar csak a "provident" ad kolcsont?

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.09.21. 13:35:07

Ne bazz! milyen ez a kinézet?? :)
azt a náczi orrszarvút! :)

naugyehogy 2009.09.21. 13:41:05

Hát persze, most kell elkezdeni maszatolni az összes politikai erő között. Jajj de unom már ezeket az egyik sem jobb mint a másik megszólalásokat. Bölcsebb dolog lenne síri mélyen elmélyedni a kussban!
Muszáj egy kicsit maszatolni, még ha a tényeknek ellentmondunk is, mert lassan a leghülyébb is vágja, mekkora szemétláda banda van most az ország élén és ahelyett, hogy bevallanánk ugye, hogy hülyére vettek, megvettek 19e forintért ezért megszavaztam őket, inkább ködösítünk és hozzuk elő az orbányszőlőbányászik sztorikat.
Józan ember persze, hogy nem mondja, hogy a fidesz a szentek közössége. A fidesz egy párt amiben emberek vannak, ilyen-olyan pozíciókban, az emberi tényező pedig hibatényező a rendszerben. Na de azért nézzük már meg az arányokat elvtársak! Ja, nem ne nézzük, ha orbán akkor szőlőbányák, meg nácifasitszafidesz, meg orbánjugend. Ökrök vagytok, ráadásul rosszindulatú vagy nagyon buta ökrök. Senkinek nem jó, ha maszatoljuk a politikai felelősséget.
Amúgy az meg mindünké, senki nem előkelő idegen.

mry314 2009.09.21. 14:19:16

Ez a kinézet már a "költözés" hatása? :)

Amúgy a témához, az a 400 tonna arany elég lesz még pár "kölcsönre"...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 14:20:13

@mry314: azt (előrefele) fejlődő országoknak akarják állítólag, tehát ebből a körből kiestünk.

mry314 2009.09.21. 14:57:49

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Hát ja. Bár, azt nem is írtam, hogy NEKÜNK adnak még kölcsön...
(Aztán hogy fogják "behajtani", ha kipurcan az ország:)... :(

cotti 2009.09.21. 15:06:06

Nekem az az alapvető problémám, hogy a jelenlegi politikai "elit" állandóan azzal jön, hogy mi a jó a pénzügyi szektornak, arra magasról tesznek, hogy mi a jó az embereknek, magának az országnak. K*rvára nem érdekel, hogy valami tetszik az IMF-nek, a multiknak, a pénzühyi minősítőknek! K*rvára nem!!! Remélem, lesz olyan nemzeti kormányunk, mely számára az ország érdekei előrébb valók, mint a nemzetközi pénzvilág érdekei. Naiv vagyok-e? :()

Az EREDETI 2009.09.21. 15:13:20

"az IMF-küldöttség pozitívan értékelte Magyarország gazdaságpolitikai teljesítményét"
ezt nem is értem.

cotti 2009.09.21. 15:18:05

@Az EREDETI: Szerintem arra értették, hogy a gazdaság multikkal kapcsolatos része kitűnően működik, az előírt profitot simán ki tudják szedni belőle. Az, hogy a magyar vállalkozók, cégek milyen helyzetben vannak, nekik indifferens...

tudi 2009.09.21. 15:41:12

Ez mind fasza csak én semmit nem érzékelek az ország gazdasági teljesítményéből, vagy ezek a megszorítások lennének azok, és mikor tudhatom meg, hogy pártunk és kormányunk milyen megállapodást kötött az imf-el. mert mind adófizető állampolgár, akinek az adójából ezt visszafizetik, én nem tudom, hogy a választott kormány mit írt alá eggyáltalán.

Kartal (rezervált) 2009.09.21. 16:17:12

@Kenguru: rühellem a fideszt, de el kell ismerni, hogy a gazdasági kérdésekhez azért értenek. na meg ott legalább van pártfegyelem, egységes irányt képviselnek, nem arra megy el az energiájuk, hogy az egymással vetélkedő frakciók két-három évente új miniszterelnököt állítsanak.
@Jack/rendetteremt/: na igen, ezen én is kiakadtam.
@rolika: hát mi is kb. így vagyunk a cégnél...
@Tigeri: még kölcsön is adnék rá, csak ne lássam őket többet.
csináljunk "minden politikus vigyen egy cigányt magával nyaralni" akciót, és veszünk nekik jegyet szibériába... :D

Karlitosz 2009.09.21. 16:27:50

a hitel lejártát azért kellett meghosszabbítani mert ha most járna le, januártól itt olyan nyomor jönne hogy a népharag ezeket fellógatná. így majd jövő év végén jön a nyomor, és a birka nép az éppen kormányon lévőket fogja hibáztatni ezért.

cotti 2009.09.21. 16:44:27

@Karlitosz: Ezt nevezik 'késleltetett szociális robbanásnak'. Hasonló, mint a taxisblokád volt: a választásokig kihúzták valahogy - kölcsönökkel, trükkök százaival stb. - aztán ősszel meg jött a feketeleves. A népharag meg azok ellen fordult, akik ezért sokkal kevésbé voltak felelősek, mint az elődeik, csak éppen ők voltak már kormányon. Persze ezenfelül volt ott SZDSZ-es rászervezés, meg hibázott az MDF is rendesen, de a fő oka szerintem a múltban gyökerezett.

Szóval amikor majd jön jövő ősszel az általad említett -jogos- népharag, akkor észnél kell lennünk, hogy ki ellen is induljunk meg. Nem lesz egy könnyű helyzet...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 16:45:13

@Kravver:

"A himnuszról meg: ránk férne már egy kevésbé öngyilkos hangulatú belőle. 150 évente nem lehetne cserélni?"

Rákosi egy 60 éve megbízta Kodályt, hogy ugyan, szerezzen már egy kevésbé patetikus zenét. Ő meg azt mondta, hogy bocs, nem, jó a régi is nekünk. Baj, ha rólad Rákosi jut eszembe?:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 16:51:01

@beleszolok:

"Most, hogy van menekülő útvonal ebből, a jobbikkal, remélem a kiábrándult emberek otthon maradás helyett elmennek szavazni a jobbikra."

Aztán jó eséllyel ők is otthon maradnak, mert úgy ki fognak ábrándulni, hogy azt nem köszönik meg. Azért én kíváncsi leszek, hogy kinövik-e az újságlopós szintet, és ha igen, mennyire nagy tételben fognak szájat befogni, illetve hogy sikerül-e majd legalább egy-két szakértőt előkaparniuk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 16:52:24

@Marcellusca:

Nincs új a Nap alatt. Főleg politikában.:-/

Kartal (rezervált) 2009.09.21. 16:56:14

@Mj: ezek szerint azt mondod, a történelem ismétli önmagát? :DDD

cotti 2009.09.21. 17:00:04

@Mj: Egyrészt a mostaniaknak ezeremillió szakértőjük meg programjuk van/volt, aztán mi lett a vége?! Másrészt való igaz, hogy mivel a Jobbik egy alulról építkező párt, szakemberhiánnyal küzd valamint az őket támogató szakértők a mostani helyzetben inkább a háttérből segítik őket.

Viszont a nyilvánosság elé lépett mostanában néhányuk, pl. egészségügyi vonalon Gyenes Géza, aki sokáig az Orvosi Kamara elnöke volt és elismert szakember, most pedig a Magyar Orvosok Szövetségének elnöke vagy Pősze Lajos, aki a Jobbik programjának elkészítését irányítja. Belügyi vonalon is van egy volt magas rangú rendőri vezető, akik sokáig a különleges osztagokat irányította, de most nem jut eszembe a neve. Szóval erősödik ez a vonal is. Én adok nekik egy esélyt, más lehetőségünk nem nagyon van.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 17:01:27

@Kartal (a dühös):

Szerintem a történelem sosem ismétli önmagát, mert mindig más emberek alakítják, viszont sokszor képes hasonló mintázatokat produkálni.:) Abban azért a friss parlamenti pártok igencsak szoktak hasonlítani, hogy éhes, kiközösített óvodásként csapnak le minden szelet zsíroskenyérre.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 17:06:45

@cotti:

Fölösleges másra mutogatni, mert ettől még nem lesz 10 évvel tapasztaltabb Novák Előd 22 éves "oktatási szakértő" felesége.
Melyik új párt építkezik felülről? Nem a szakértők segítik őket a háttérből, hanem az üzletemberek, alapítványok, effélék, akik a forrásokat adják.
És hogy jön a belügyi programhoz egy rendőr? (Egyébként tudom, hogy hány szakértőjük van. Rengeteg jogász meg egy tucatnyi orvos.)
Mindig van más lehetőségünk is, és mi döntjük el, hogy melyikkel élünk. Tőlem nyugodtan beszavazhatod a Jobbikot, de csalódni fogsz.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 17:09:51

@Mj: kissé sommásan, az emberi idiotizmus viszont igenis ismétli önmagát :)

cotti 2009.09.21. 17:12:49

@Mj: "Tőlem nyugodtan beszavazhatod a Jobbikot, de csalódni fogsz."

Hát ez nagyon rendes tőled, viszont ezt most nem tudjuk eldönteni, egy-másfél év múlva megbeszéljük. Más alternatívát akkor sem látok sajnos.

"Melyik új párt építkezik felülről?"

Melyik-melyik, pl. az, amelyikről azt sugalmazzák egyesek, hogy egy másik párt legmagasabb körei hozták létre. Ezért írtam le, amit.

"És hogy jön a belügyi programhoz egy rendőr?"

Pintér Sándor esetében mondjuk jogos volt a kérdés, a mostani esetben pedig majd meglátjuk, erre még nincs válasz.

Kravver 2009.09.21. 17:18:21

@Mj:
Nem baj, magadat minősíted vele.

És az, hogy most, hogy másodszor tisztelsz meg valami geciséggel és megkérlek hogy ne szólj hozzám többet inkább, ahogy én se fogok hozzád szólni (nekem is sikerült beazonosítani a személyiségjegyeidet), az baj?

cukortartó · http://www.youtube.com/watch?v=0Q8vl8wFm7g 2009.09.21. 17:28:31

@cotti:
Azért reméljük, az MSz nem lép be a Jobbikba. Egyébként ez honnan jött?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 18:07:20

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Az valóban, pláne, hogy az idiótáknak még példaképeik is akadnak néha.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 18:15:11

@cotti:

"Hát ez nagyon rendes tőled, viszont ezt most nem tudjuk eldönteni, egy-másfél év múlva megbeszéljük. Más alternatívát akkor sem látok sajnos."

Ok, a te dolgod, én csak nem szeretném, ha annyian csalódnának.

"Melyik-melyik, pl. az, amelyikről azt sugalmazzák egyesek, hogy egy másik párt legmagasabb körei hozták létre. Ezért írtam le, amit."

Te most az LMP-re gondolsz? Mert az még mindig nem Szadesz-kreatúra.

"Pintér Sándor esetében mondjuk jogos volt a kérdés, a mostani esetben pedig majd meglátjuk, erre még nincs válasz."

Pedig én éppen válaszokat szeretnék, hogy miért lenne ez jó nekünk.:) Mert ugyanennyi erővel én is hivatkozhatok arra, hogy az Aranyhaltenyésztők és Koalanyírók Országos Fajszövetségére szavazok, aztán majd meglátjuk, hogy mit tudnak majd csinálni a szakértőik.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 18:19:25

@Kravver:

Édesem, ha geci lennék veled, akkor arról mások is tudnának, sőt, még az is lehet, hogy szólnának is.;-) De kérlek, írd már le, hogy mik is voltak azok a bizonyos "geciskedések", mert én sajnos még nem jöttem rá. Addig meg idéznék tőled:

"Ezek mind vélemények. Egyik sem toroknak ugró, a másikat személyében eltaposó írás.
Vitatkozz vele, ne sértődgess."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 18:42:22

@Mj: ez pláne akkor látszik szépen, ha egy idiotizmust tökéletesíteni akarnak, hogy még nagyobb idiotizmus jöjjön ki. szándékosan nem bontom ki, legalább 10-15 féle kibontása lehetséges :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 18:44:57

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nekem elsőre a bolsevikok jutottak eszembe.:) De tudom, elfogult náczifaschiszta vagyok...:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 18:49:13

@Mj: nekem meg azok akik Hitler és Sztálin életművét akarták "hatékonyabban" megvalósítani. De a gondolati alap végülis hasonló :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 19:01:54

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én a jakobinus terrort és a "múltat végképp eltörölni" akaró irányzatot példaképül választó élcsapatot különösképpen nem szeretem. Főleg azért, mert még illúziókra sem hivatkozhattak.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 19:06:39

@Mj: ó, hát lehetne még sorolni :-) Jeligének választhatnám Hofitól az alábbit: "Kormányok jöttek, kormányok mentek, egyszóval kormányok jöttmentek..." :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 19:22:43

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ehhe, látom nálad visszatérő szereplő Hofi.:) Egyszer apámmal közösen csináltak egy április 4-iki csínyt a felszabadúlást ünneplő elvtársak számára.:) (Az ünnepség előtti este ugyanis bekenték az április 4-én működésbe lépő szökőkút köveit szappannal, és másnap reggel óriási volt a botrány, ugyanis az egész ünnepség habban úszott.:))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 19:30:11

@Mj: azajó :-) amúgy igen, visszatérő szereplő, máshogy nehéz ép ésszel túlélni a mindennapokat kis hazánkban... "Nekem azt mondták, be kell törni a világpiacra. Hogy, te hülye, pajszerrel?"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 19:35:22

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Szerintem az eszem olyan ép fog maradni, mint eddig is, viszont a vérnyomásom elég hullámzó lehet mostanában.:-S
"Ezekhez képest a ház nélküli csiga az egy gerincoszlop!"

beleszolok 2009.09.21. 19:55:38

@Mj: Meglátjuk :)

Azért írtam, hogy fidex-szel szemben elvárásaim vannak, hogy hozzák azt a szintet, amit egyzser már megtettek, azon felül szeretnék jópár "falhozállítást". (Igen idézőjelben van kedves kapcsolatos rettegők&terrorelhárítók, nem szó szerint értendő). A jobbikban meg reménykedem, hogy jó lesz.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 20:07:13

@Mj: az enyém stabilan magas. és bizony szigorúan monoton növekedő függvényként viselkedik, ha ábrázoljuk...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:18:52

@beleszolok:

Elöl a cápa, utána a rája, a remény hal meg utoljára.:)
Nekem is vannak elvárásaim, ráadásul ezek a Fidesz érdekeivel is párosulnak, hiszen leginkább az ő érdekük a felelősségre vonás, amivel hosszú évekre kiiktathatják a mostani garnitúra jópár prominens tagját, ráadásul még népszerűek is lesznek. Éppen ettől is félnek a kaccsolatosok.
Nézd, hatalmuk gyakorlatilag nem lesz, hiszen nem lesznek kormányon, tehát az ígéreteiket sem fogják tudni beváltani. Innentől kezdve meg kb. az a szerep vár rájuk, mint a MIÉP-re. Vagy ha nem tetszik nekik, marad az utca, de onnan egyelőre nem lehet nagypolitikát csinálni.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 20:35:01

@Mj: hát, mehetne már lejjebb is néha, igen.

"És vándorol tovább a rút sziklák ölén,
Sietni kéne már: ne érje itt a fény!
Portyáról térve meg, a messzi bérceken
Új nappal vár reá, és újabb gyötrelem..."

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 20:40:53

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ideiglenes orvoslást jelenthet például az alkohol értágító hatása, de egészségesebb módszer erre az intenzív testmozgás közbeni, legalább fél órán keresztüli 90 fölötti pulzus.:)
Újabb gyötrelem, hajjaj, holnap is lesz nap, és egyre szarabbul is vagyok.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 21:08:22

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Én maradnék ennél a sorrendnél.:) Kispályás foci nálam is bejátszik, remélem, a szerda estire felgyógyulok, és újra szórhatom a srácoknak a gólokat.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.21. 21:19:26

@Mj: az alkoholizálást én csak kiemelt alkalmakkor preferálom, ismert okokból :-) csütörtökön reggel folytatódik az őrület, ugyanis kapusként példaképem René Higuita :-) na azért van egy különbség, én nem süllyedtem el a fűben :-)

beleszolok 2009.09.21. 21:30:49

@Mj: Ilyesmikről írtam az elején én is :) Azt írtam, hogy egy olyan helyzetnek örülnék, és azzal tudnának nekem bizonyítani, ha a fidex egyedül kormányozna, és az ellenzékben maradó jobbikkal hozhatnának kétharmados törvényeket. Így egyrészt lenne egy kontroll a kétharmadra, másrészt a jobbik ellenzéki helyeket foglalna a bizottságokban, ezzel a döntéshozásból teljesen kiszorítva a kommereket, viszont abszolút döntésképessé téve a bizottságokat. Gondolok itt főleg a felelősségre Vonásokat ( érted a poént, látom a szemeden :) ) bonyolító bizottságokra. És cserébe a kétharmados megszavazásokért még a saját programjuk elemeit is átvihetik fideszes támogatással, azaz teljesíthetik a választóik elvárásait.

Nos valami ilyesmi utópiában reménykedek. Ráadásul ha 14-re meglenne az euró, és élhetővé válna az ország, akkor talán az ezután következő ciklust is meguszhatnánk a vörösök nélkül.

:-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 22:11:32

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Az alkalom attól kiemelt, hogy annak minősíted.:P
Én csak támadóként vagyok képes játszani, pedig a fociszeretetet dédapám tesójától örökölhettem, aki kapus volt.:) Ráadásul az MTK-ban játszott, ha éppen nem volt válogatott, borzasztó.:)
Azért remélem, nem növesztesz hozzá hasonló hajat.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 22:12:58

@beleszolok:

Na rég hallottam ilyen optimista verziót!:)

beleszolok 2009.09.21. 22:15:28

@Mj: Írtam is, hogy utópia. De hátha :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.21. 22:31:29

@beleszolok:

Az utópia éppen attól az, hogy sohasem valósul meg az emberi világban...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 00:35:25

@Mj: a kapu őrülteknek való :-) azért is otthonos hely :-)

melimeli 2009.09.22. 09:36:09

@Marcellusca: Pontosan. Az elmebaj egyik definíciója: ugyanazt a cselekvést ismételni, és más eredményt várni.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 19:41:29

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Anyám, mekkora oltás, oda-vissza.:D
A dédapám tesóját egyszer megkérdezte egy újságíró, hogy mi volt élete legnagyobb védése. Azt mondta, hogy a díványról leesni akaró, még csecsemő lánya, akit vetődve kapott el.:)

süti beállítások módosítása