Skip to content


       Szűrés lista

A szakértői kormány a daganatos betegekért

Októbertől 20%-kal csökkentik a kórházak támogatását, így szinte minden intézmény csőd közeli helyzetbe kerül. Az intézményvezetők szerint, ha nem kerül pénz a struktúrába, az összeomlik. (A fővárosi Bajcsy-Zsilinszky Kórház az elmúlt negyedévben körülbelül havonta 650 millió forint OEP-pénzt kapott, most a legkedvezőbb esetben havi 540, a legrosszabb esetben 510 millióhoz jut majd. A budapesti Uzsoki Kórház eddigi 596 millió forintos finanszírozása pedig a jövőben már nem éri el a havi 500 millió forintot sem.)

A kórházak 25 milliárd forintot kértek, hogy legalább ezt az évet kihúzzák valahogy. Az  egészségügyi miniszter 4,5 milliárdot adna.

Ilyen drámai körülmények között öröm volt olvasni, hogy a szakértői kormány legalább a daganatos betegeken igyekszik segíteni.


"Magyarországon az összes haláleset 25 százalékát a daganatos megbetegedések okozzák - azt hiszem, ennél beszédesebb szám nem kell arra, hogy milyen nagy problémával állunk szemben. A rosszindulatú daganatok közül a tüdőrák miatti halandóság hazánkban közel kétszerese az uniós átlagnak. A nők emlőrákja a tüdőrák után a leggyakoribb halálozási ok, amelynek kezelése a mai napig is súlyos népegészségügyi probléma. A rák egyébként, ha időben észreveszik, gyógyítható, és ebben, persze, mindenkinek magának, de a kormánynak és az egészségügyi tárcának is van dolga." - Gyurcsány Ferenc, 2007.

Szóval mindenképpen le a kalappal, hogy a pénztelenség ellenére és  mert Magyarországon vezető halálok a daganatos megbetegedés, Bajnai szívén viseli a daganatos betegek sorsát ...


"Mintegy hatvanmillió euró értékben kötött segélyhitelt nyújt Magyarország Vietnamnak a két ország miniszterelnöke között pénteken aláírt kölcsönös megállapodás értelmében.

- Ez a kötött segélyhitel valójában arról szól, hogy Dél-Vietnamban felépül egy olyan onkológiai központ, amelyben jelentős a magyar beszállítói, technológiai hányad, és egyben a környék így egy nagyon korszerű, 500 ágyas onkológiai ellátóközponthoz jut - mondta Bajnai Gordon miniszterelnök a Budapesten tárgyaló Nguyen Tan Dung vietnami kormányfővel tartott közös sajtótájékoztatóján pénteken, miután plenáris megbeszélést folytattak a Parlament Munkácsy termében." - a múlt péntek legfontosabb híre.

Ja, azt elfelejtettem közölni, hogy a vietnami daganatosokról van szó!

Itten van már a Kánaán! Csak még nekünk nem szóltak!

Olyan kurva jól áll az ország, hogy már MI adunk hitelt. Nem tavaly vettünk fel 20 000 milliárd forint hitelt? Hogy megússzuk az államcsődöt?

Olyan kurva jól áll az ország, annyira nincsenek már rákos betegek, hogy a szakértői kormány a vietnami rákosokért dolgozik éjjel-nappal?
Beszarok, a mocskosgecik!

Persze az ördög a részletekben fogyelget - megint:


"Hitel terhére magyar cégek juthatnak üzlethez Vietnamban, sőt a hitelből finanszírozott projekteket pályázati úton kiválasztott magyar fővállalkozók valósíthatják meg. A hitelt - 18 éves futamidőre, nullaszázalékos kamattal - folyósító Eximbank az utóbbi időben fokozta erőfeszítéseit ilyen ügyletek tető alá hozása érdekében, így magyar cégek hasonló projektet valósíthatnak meg Indonéziában és Srí Lankán. Tárgyalások folynak Macedóniával, Albániával, Egyiptommal, Mongóliával, Üzbegisztánnal és Boszniával is.

Magyarország az Európai Unió tagjaként köteles az összes többi tagországgal együtt a bruttó nemzeti jövedelmének egy meghatározott részét – 0,17 százalékot – segélyezési célokra költeni. Ez az összeg egyébként lényegesen kedvezőbb és kisebb terhet ró a költségvetésre, mint a régi uniós tagországok esetében, amelyeknél 0,33 százalék a kötelezettség. A segélyezést különböző formában lehet teljesíteni: adósságot lehet elengedni, vissza nem térítendő segélyt nyújtani, vagy éppen kedvezményes hitelt nyújtani."

Ja, hát adósságot ne engedjünk már el, abból nem lesz pénz a haveri cégeknek!

Nem esnek még egyszer abba a hibába, mint Gyurcsányék 2006-ban, mikor csak úgy elengedték az iraki államadósság 80%-át, 38 milliárd forintot!

Amúgy meg lehetett volna próbálni: Csak egy telefon Brüsszelbe, hogy srácok, mi is hitelből élünk, elég nagy szarban vagyunk, mi most ebből kimaradnánk. Durván büntessetek meg!

Vajon melyik magyar cég lesz az szerencsés nyertes? Micsoda izgalmak...
Persze már le van minden zsírozva előre ... még pár milliárdot kapnak a haveri cégek, a 2010 májusi záróra előtt. És milyen furfangos módon ... adunk hitelt, de magyar cégeknek kell felépíteni. Így végül is a hitel, amit a vietnamiak kaptak, szépen visszacsurog magyar zsebbe. Zseniális, a maga módján.

És aki most most azzal jön, hogy mindenkit megillet az ártatlanság védelme (copyright B.B.), és hogy lehet, hogy ez pont egy tisztességes üzlet lesz, azzal szívesen közlök kettő darab, apócska tényt ...

Az egyik:

Az Eximbank elnöke ez a személy:



Igen, Dr. Csillag István (SZDSZ) személyesen! Egy makulátlan múltú ellenzéki párttag egy állami bank élén.


A szakértői kormány keleti gazdasági kapcsolatokért felelős kormánybiztosa pedig ez a személy:

Nem elhanyagolható információ, hogy a wikipedia szerint "társadalmi megbízatásban végzett munkájáért nem kap javadalmazást." Biztos ingyé' csinálja ...
(Veres Jani hosszú idő után ismét szerepelt a TV-ben, ahol sok okosságot osztott meg Velünk.)

Értjük már, hogy miért volt olyan kurva mosolygós Bajnai?


 

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr781396374

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kravver 2009.09.22. 09:04:38

Hogy is hívták a Muppet showban azt a két vén trottyot a karzaton? Akik mindenen zsörtölődtek.
Na ők jutottak eszembe.

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.09.22. 09:06:06

A nemrégen bezárt OPNI épületének eladásából meg 7 milliárd Ft. bevételt vár az állam.
Köszipuszi.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.22. 09:08:56

@BálnaUhr:

Arra kíváncsi vagyok, ki fogja megvenni ...

kyncza 2009.09.22. 09:09:19

Adjon az Isten!

Hogy kerülne az összes mocskos politikus rák pozitívval(sic) az általuk tervezett, általunk finanszírozott onkológiára...

RussoSS (törölt) · http://devizaspekulans.blog.hu 2009.09.22. 09:13:26

Ezen nem kell meglepődni, ez az úgynevezett "korházliberalizáció". Csak a mai USA-nakmegfelelő állapotokat akarnak behozni minden téren. A nyomornegyedek megvannak, a kínai, zsidó negyed is szépen épül, a váltógazdálkodás politkai színjátéka kipipálva, melegek támogatása, rasszizmus kiáltása szintén pipa, média általái butítás és az oktatás színvonalának leépítése is már megvan.

A következő lépés pedig ez. Mivel privatizálni akarják a kórházakat, így el akarják hitetni a társadalommal, hogy ez "szükséges", "kell", "muszáj", "jobb lesz így". Majd jön a média általi pozitiv reklám és a nép be is vette, majd a népszavazáson meg is szavazza a kórházprivatizációt, mivel annyira le lesz építve az egészségügy, hogy "ennél már csak jobb lehet"...

Egyéb: a sertésinfluenza pedig a népességcsökkentés eszköze, bár kicsit más módon. Aki többet akar megtudni, az írja be a youtubra, hogy "swine flu 1976".
Nah kb. az van most is, csak kicsivel nagyobban...

kyncza 2009.09.22. 09:17:18

@RussoS: Kicsit összesküvés-elmélet szaga van az írásodnak!! A baj csak az, hogy sokan érzik :))

DexterMorgan78/Séfbácsi 2009.09.22. 09:21:18

hm.. nem vagyok egy agresszív ember (egyszer ha kellett verekednem), de veresnek neki tudnék menni és szét tudnám rugdosni.....mocskos g.........eci.

f.m.j. 2009.09.22. 09:22:17

@Kravver:

igen, az egyik te vagy, a másik félemelet

Marcellusca 2009.09.22. 09:26:11

Jó a poszt.
Szépen feltéve és megválaszolva az eset.
Asszem nincs több kérdésem. :)))

Ui.: Az új dizájnban lehet lámpavasazni? :)

f.m.j. 2009.09.22. 09:26:22

@RussoS:

és mi tehetetlenek vagyunk, igazi ellenzékünk sincs, mindenkit megvettek, aki segíteni tudna

tudom, jön a szöveg, hogy öngondoskodás, meg váljunk le az államról...

Szerintem amúgy az állam nem válik le az emberekről, mert minek is fizetek adót, járulékokat? Mi pénzeljük ezeket a...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 09:29:21

látom a fiúknak már annyi eszük sincs, hogy a látszatra adjanak.

Tapmancs 2009.09.22. 09:30:16

Most már nemzetközi kerülővel tömik a zsebüket, vajon azért hogy ne legyen annyira feltűnő?

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.22. 09:32:03

@Kravver: Akkor talán, ha lennél szíves kifejteni, hogy miért olyan jó ez, hogy mi korlátolt náczik is értsük, miért jó ez, ill. hogy miért nem biznisz ugyanezt, ugyanúgy magyar cégekkel, legalább itthon megcsinálni.

f.m.j. 2009.09.22. 09:35:35

A Bajnaiék játszák a nagytőkést, a világ megmentőjeként tetszelegnek, komolyan, most hitelből, uniós pénzekből játszák a nagyurat?
Ilyenkor nem merünk kicsik, gyengék lenni? Ennek az országnak a problémáit ki fogja a kezébe venni? Szerintem senki, annyi mutyi, háttér szerződés van, annyira átláthatatlan, hogy ki áll mögötte, hogy ember legyen a talpán, aki azt kibogozza, meg hogy ki kihez tartozik, nem lesz itt semmi számonkérés, az előnytelen szerződések felülvizsgálata, szépen csendben takarítanak el minket, mi meg egy rohadt mukk nélkül patkolunk el...

f.m.j. 2009.09.22. 09:38:21

@kyncza:

nyugi, nem oda fognak, nekik lesz pénzük magáncuccra

f.m.j. 2009.09.22. 09:40:04

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár":

most komolyan érdemi választ vársz?

Neki nincs saját olvasata, meg sorok közti megbúvó igazi értelemnek a felfedezése... :)

belzebubó 2009.09.22. 09:41:18

Hogy egyszerűbb legyen, 60 millió EUR = 17 milliárd forint. Ennyit kap most Vietnam.
@zero: Elfelejtetted a cikkből kiemelni az egyik leglényegesebb mondatot: " Emlékeztetett, hogy Vietnamban jelenleg több mint háromezer volt magyarországi diák él, és közülük sokan az államigazgatás magas pozícióiban dolgoznak." - a kontraszelekció az elvtársi körön belül Vietnámban él csak igazán,ott még most is dúl a kommunizmus a fejekben.

Taktikai Atompingvin 2009.09.22. 09:42:24

De szívtelenek vagytok, hát nem értitek, hogy magyar zsebbe vándorol a pénz?
Az éhező Veres és Csillag gyerekeknek lesz mit enni otthon!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 09:43:45

"Magyarország az Európai Unió tagjaként köteles az összes többi tagországgal együtt a bruttó nemzeti jövedelmének egy meghatározott részét – 0,17 százalékot – segélyezési célokra költeni."

szóval ezen kár vekengeni szerintem, ez egy vállalt kötelezettség. én inkább a csillag-veres duó szereplésének nem örülök.

f.m.j. 2009.09.22. 09:45:48

@Seduxen:

igen, de nem úgy kéne, hogy először a saját házunk táján tesszük rendbe a dolgokat, aztán sepergetünk a szomszédnál (bár akkor sem jó szokás, persze ha segítságnyújtás címán megy, az más)

beleszolok 2009.09.22. 09:46:31

Hát, a tv székháznál már láttuk, hogy b. gordon vádlott hálás személyiség, és csak sikerült a wallist "tisztes haszonhoz" juttatniuk. Talán erre a listára is felkerülnek.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 09:49:47

@mókusfüles bukósisak: hangsúlyozom: szerintem maga a segítségnyújtás TÉNYÉVEL nincs baj. Egyrészt VÁLLALTUK, pont. Másrészt humanizmus is van a világon (na itt lépne be a képbe az "előbb a saját portámon legyen rend"), ez eddig is megvolt, hogy az ország lehetőségeihez képest segítettünk az elmaradottabb országoknak.

ami nekem csípi a szememet, az a csillag-veres duó. kecskére káposztát? még hányszor?

Marcellusca 2009.09.22. 09:51:21

@Seduxen: OK, OK, hogy vállalt kötelesség, de mint zero is írta, nem lehetett volna kérni, hogy "most ne mán, mer' ígyis a zunijó tartya el az országot"? Majd, ha esetleg, netaláltalán, jól megy "bepótoljuk".

De NEEEM, mer' abbó nem lesz a haveroknak lóvé.

Marcellusca 2009.09.22. 09:53:05

Héééé!
Új dizájn ide, új dizájn oda, azé' csak benyelte a kommentem. :)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.22. 09:58:21

@Seduxen:

A váláág egészen sok mindent felborított, ha nem adunk oda 0,17%-ot mit csinál az EU?
Kizár az EU-ból?
Mu-ha-ha ...

kill004 2009.09.22. 10:00:08

"Magyarország az Európai Unió tagjaként köteles az összes többi tagországgal együtt a bruttó nemzeti jövedelmének egy meghatározott részét – 0,17 százalékot – segélyezési célokra költeni."

vs:

"Élelmiszersegélyezésre kap pénzt Magyarország. Az EU Élelmiszersegély Programjának keretében Magyarország 2009-ben hárommilliárd forintot fordíthat segélyezésre - közölte kedden Soproni Horváth Lajos, a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (MVH) sajtófőnöke.
Tavaly ez az összeg kétmilliárd forint volt, amiből közel 8400 tonna élelmiszert juttattak el a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatallal (MVH) szerződött segélyszervezetek a rászorulóknak. "

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.22. 10:02:05

Szóval azoknak, akiknek problémái akadnak a cikk értelmezésével:
( Figyeljetek, mert holnap dolgozat lesz belőle! )
60 milliót segélyezésre KELL költeni. Akkor már inkább hazai cégeknek csurgassuk ezt a pénzt mint hogy csak úgy átutaljuk valami afrikai diktátornak, hogy nesze Idi, költsed kokainra.
Ércsük?
Na, eddig az elmélet.
A gyakorlat meg az, hogy "inkább hazai cégeknek csurgassunk" azt jelenti, hogy az Exim kap 60 milliót (EUR, persze), amiből ő (mondjuk) 50-et átutal egy vietnámi alvállakozójának, amiből az vietnámi alapanyagokból vietnámi munkásokkal felépíti a vietnámi kórházat.
A maradék 10 millából (mondjuk) 3 marad az Eximnél, 7 meg megy a Táncsics Alapítványhoz, amiért a bank még adókedvezményt is kap, mint önzetlen adakozó.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 10:07:45

@Seduxen: @Marcellusca /a Banános Joe/: @zero:
először is, a vállalt kötelezettség címe alatt el lehetett volna engedni amúgy is behajthatatlan adósságot is, aztán mindenki jól jár, kivéve a Veres-féle bagázs. Ez elmondja azt is, hogy azt miért nem :-) amúgy is, most küzd az EU ezerrel, hogy legalább közös alkotmány-féle legyen, amit megszavazott itthon mindenki, kb. olvasás nélkül (!), így most még akár simán be is lehetne inteni.
Csak abból megint nincs biznic a haveroknak...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 10:07:47

@Seduxen:

"A segélyezést különböző formában lehet teljesíteni:
1, adósságot lehet elengedni,
2, vissza nem térítendő segélyt nyújtani,
3, vagy éppen kedvezményes hitelt nyújtani."

Melyikben van a biznisz is? Naugye hogy azt választották.

melimeli 2009.09.22. 10:08:15

Ne feledjuk közben, milyen kókler szélhámos életművéből alakult ki a "modern rákgyógyítás" vágj-égess-mérgezz szentháromsága.

The first of these "mad" doctors was Dr. J. Marion Sims.(...) For years he dabbled in "experimental surgery" by performing experiments on slave women in the South. (...) In the 1870s, Sims began to specialize in the treatment of cancer. (...)
The record of the "cut, slash and burn" treatments were routinely distorted and falsified. Dr. Hardin James, professor of medical physics at the University of California at Berkeley (...) reported, "the life expectancy of these untreated cases was actually greater than the life expectancy of those who were treated."
www.yamaguchy.netfirms.com/7897401/mullins/mullins_index.html

belzebubó 2009.09.22. 10:11:57

@Seduxen: Erre is lehetett volna kérni moratóriumot. Rengeteg mindenre kértünk,kaptunk is,volt amit annyira elhúztak,hogy még büntetést is fizetett Mo mert nem tartotta be még az időpontokat sem, amit kapott. Itt nem kellett volna addig húzni,hogy büntetést kelljen fizessünk , de amig lélegeztetőgépen vagyunk addig megkaphatttuk volna,ha kértük volna.

z666 2009.09.22. 10:15:34

@DexterMorgan78/Séfbácsi:
Engem is sokáig úgy ismertek, mint egy nagyon nyugodt, békés embert, akinek a hátán fát is lehetne vágni... itt mégis én lámpavasazok a legvadabbul...
Van néhány patkány, akiket ha meglátnék élőben, valószínüleg habzó szájjal rohannék őket agyonverni: drazsé, veresjani, mohácsiviki. demszki, stb...

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.09.22. 10:18:44

Ezennel megalapítom a Budapesti 4. kerületi Köztársaságot. Függetlenségemet ezennel deklarálom, akit érdekel az országom, az írjon e-mailt. Nálunk nem lesz pénz, munka, csak móka és kacagás. Úgy élünk majd meg, hogy a baráti-testvéri Magyarországtól kapunk majd milliárdos kedvezményes hitelt. IGaz, hogy a 99%-a visszamegy a baráti zsebekbe, de a többi is elég nekünk. Jah, amikor fizetni kellene, feloszlatjuk magunkat, és fél perc múlva új köztársaságot alapítunk.

Haloperidol 2009.09.22. 10:18:49

Én személy szerint k...a büszke vagyok rá, hogy egy büdös fityinget nem adtam annak idején a cunami áldozatainak. Helyette 10.000 Ft-ot adtam a pár héttel későbbi székelyföldi árvízkárosultak javára, ahol gyk. egy egész falut sdort el egy megáradt patak. B+, mi közöm van nekem a távol keleti sárgákhoz? A Székelyföldön legalább magyarokon segítettem.

A cunami áldozatainak a javára a magyar állam egyébként több MILLIÁRD forintot gyűjtött össze, a húgom iskolájában KÖTELEZŐ VOLT az adakozás. Nem tudom már, hogy hol hallottam valami híradásból, hogy ezért az összegért egy kórházat építettek egy szigeten. VÉLETLENÜL a sziget egy zárt katonai övezet, ahová sem a sajtó nem juthat be, sem műholdfelvételt nem hoznak nyílvánosságra róla. Soha nem láttam fotót a kórházról, soha nem járt ott egy újságíró sem, aki tudósított volna arról, hogy hová megy a magyarok adománya. Csak halkan kérdezem, lehet, hogy az a kórház nem is létezik? Valakinek van erről infoja?

eszkep 2009.09.22. 10:18:52

Apró adalék, hogy ha megnézitek a 2010-es költségvetési számait, valamivel több pénzzel számol, mit az idei (köszönhetően az adócsökkentésnek csúfolt adóemelésnek), mégis mindenre kevesebb pénz jut, kivéve egyetlen dolgot: az ÁLLAMADÓSSÁG FINANSZÍROZÁSÁRA költött összeg majd' MEGKÉTSZEREZŐDÖTT!
Mellesleg ez a trend az elkövetkető 10-15 évben megmarad, úghogy ha nem lesz drasztikus gazdasági növekedés (több költségvetési bevétel), lehet megszokni a jelenlegi közállapotokat. Milyen "jó", hogy van egy kormányunk, aki ELŐSZÖR NEM a gazdaság beindítására gondol, hanem a SAJÁT MAGA által felborított költségvetési egyensúly helyreállítására...

habba habba (Mobillámpavasgyártó zéerté ) 2009.09.22. 10:19:59

Qrvaéletbemár. Ezek a saját anyjukat is eladnák csak fizessék meg.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.09.22. 10:20:00

@Biztonsági Őr: Hoppá! Lófaszt Köztársaságot, Királyságot inkább! Még az kéne, hogy demokráciát akarjanak, Magyarországon is olyan jól bejött...

habba habba (Mobillámpavasgyártó zéerté ) 2009.09.22. 10:21:26

Qrvaéletbe már. Ezek a saját anyjukat is eladnák vietnámnak.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.22. 10:21:46

@mókusfüles bukósisak: Miért, hátha egyszer megtudjuk az álláspontját. Persze nem, mert ugye, ő ilyen Ájpi féle megmondó zseni, aki szerint mindenki hülye, csak ő a helikopter. Azt mindig tudjuk mi a szar, csak azt nem mi amegoldás, vagy mi a jó.

Egyébként, meg az ilyen direkt rákérdezéseknél, jön a látványos bekussolás.

Azt is figyeld mg, erre a beírásomra reagálni fog, az előzőben feltett kérdés az lógva marad... ;)

z666 2009.09.22. 10:25:55

A harmadik világ segélyezéséhez:
Valamikor volt pár tízezer éhező ember Afrikában. Az álszent lelkiismeret-furdalástól szenvedő Európa és Amerika elkezdett segélyeket küldeni. Az eredmény:
Ma van többszázmillió éhező ember Afrikában!!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 10:35:12

@z666: kissé szemét összehasonlítás, de ez kb. olyan, mint amikor a vadállatokat befogod, eteted 2-3 nemzedéken át, majd szabadon ereszted. az önfenntartási ösztön teljes hiányát eredményezi.

@LION_heart: a leírás alapján meglepő lenne, ha létezne.

@laspalmas: jelen helyzetben az 1-es pont lett volna a helyes, ha az ország épülése a szempont. még lehetett volna válogatni is, melyik amúgy behajthatatlan adósságot engedjük el részben vagy egészben.

@eszkep: ó és ez lesz még ígyebbül is...

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.09.22. 10:35:23

Mindenki azt hisz, ennél tovább süllyedni nem lehet. Na... lehet, és félő még lesz más is. Tolvajból így lehet gyilkossá válni.

belzebubó 2009.09.22. 10:35:30

Tud valaki olyan magyar cégekről, akik ebbe a körbe beleesnek? Olyan magyar cégekről akiknél magyarországi kutatás-fejlesztés zajlik? "jelentős a magyar beszállítói, technológiai hányad". Én egy ilyen cégről tudok ebben a szektorban,ahol komolyabb magyarországi tevékenység folyik,az pedig a TEVA Magyarország, de az sem magyar,csak itt folytat kutatást és gyártást. www.teva.hu/index.php?s=showpage&id=5&from=2
"A Teva története több mint száz évvel ezelőtt kezdődött Jeruzsálemben, egy kis gyógyszer-nagykereskedés megalapításával."
Komolyan jó lenne tudni,hogy majd kik jutnak piachoz Vietnámban,mely cégek?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 10:36:55

@belzebubó: látom meg is adod hogy vajh' honnan szalasztották a TEVA-t :D

beleszolok 2009.09.22. 10:38:47

@z666: jah. Pedig van itt ez a kis tízmilliós labor európa közepén, ahol ezt már lemodelleztük kicsiben.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 10:39:13

Javaslom minenkinek,m hogy ugy olvassa el a cikket, hogy ohne Csillag-Veres mellekszal.
Segiteni a csore vietnamiakon, es cunami sujtotta nepeken szep es nemes feladat. Ebbol szanalmas nyavogast (poszt) csinalni, igazi magyar munka.
Hasonlo esetben bezzeg uvoltenenk mint a faba szorult fereg (nagyon ertunk hozza), hogy bezzeg rajtunk senki nem segit, pedig feltartottuk a torokot es nekunk koszonheti az EU a letet..
Csak igy tovabb sracok. Mi van? Elfogyott a tema?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 10:39:30

@zero: nem hiszem, hogy éppen ez a 17. milliárd okozná az ország vesztét. az eftássak "elközebeszereztetnek" ennyit 14 centi autópálya kőőőcségében

@laspalmas: @belzebubó: persze, egyértelmű a mutyi, na de ettől a 2 szereplőtől mit vártatok. ezért írtam, hogy nekem nem a MIÉRTTEL, sokkal inkább a HOGYANNAL, és a KIKKEL van bajom.

beleszolok 2009.09.22. 10:43:04

@Scarlet Crusader:Nem az alapművelettel lenne a gond, hanem a kivitelezőkkel.

kill004 2009.09.22. 10:43:49

OFF:

"Három évig élt borzalmas körülmények között egy istállóban az a 68 éves újkígyósi férfi, akit - a polgármester elmondása szerint - a lánya eladott egy családnak, ahol rabszolgaként, ingyen dolgoztatták. Naponta egyszer kapott enni. Az ügyben még nincs rendőrségi feljelentés.

A fogva tartott férfi - amint azt a polgármesternek elmondta - három évet élt a lovak közt egy istállóban, miután a lánya eladta egy roma családnak. Itt ingyen dolgoztatták, elvették a pénzét, naponta csak egyszer kapott enni. A nemrégiben elvégzett orvosi vizsgálat megállapította, hogy több bordája eltört korábban, és rühes. Arra a felvetésünkre, hogy az ügyben miért nem tett feljelentést az önkormányzat, Szebellédi azt válaszolta: azért, mert - állítása szerint - nem tudta, hogy van ilyen jogi lehetőségük.

Az újkígyósi polgármester az esettel kapcsolatban elmondta: tudomása szerint a kisvárosban három-négy cigány család foglalkozik "csicskáztatással", azaz modern kori rabszolgatartással. Szebellédi megjegyezte: a szóban forgó családok, ha burkoltan is, de megfenyegették munkatársait.

Rendőri és roma vezetők nem látják olyan tragikusnak a csicskatartás jelenségét, mint ahogy az utóbbi hetekben a médiában terítékre került. Szarvason a Békés Megyei Rendőr-főkapitányság szerint például az derült ki, hogy a „foglalkoztatottak” döntő hányada nem érzi fogvatartottnak magát. Legtöbbjük pedig, amint tehette, visszament a „gazdájához”.

ON.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 10:46:00

@beleszolok: Egyetertek, csak le style, c'est l'homme ugye.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 10:47:48

@Scarlet Crusader: várjáááá, elbaxtuk, most MI mentünk szembe a "népakarattal", ergo: megkapjuk, ami "jár" nekünk :)))

albino combino 2009.09.22. 10:48:57

szégyelld magad zero! hát van pofád sajnálni ezt a kis-pici pénzecskét szegény daganatos ferdes... őőő vietnami elvtársaktól? ez egy hosszú távú befektetés. építjük a külkapcsolatokat (meg a havernak a villát) hát nem érted a logikát benne? ezért van OTT bajnai eftás és ezért írogatsz te ITT.

albino combino 2009.09.22. 10:50:47

na jó természetesen náczi vagyok és LMPVS bajnainak, Nguyen Tan Dung -nak, gyurcsánynak, csillagnak, veresnek és elnézést ha kihagytam vkit. na szóval nekik is ilyen jókat kívánok.

belzebubó 2009.09.22. 10:51:15

@Scarlet Crusader: Nemes feladat lenne, ha valóban ez lenne a szempont. Még a zsepimet is elővenném,ha nem lenne ott ennek a két gengszternek a neve. És nem lehet úgy olvasni,hogy ne legyen ott. Nehogy azt hidd,hogy nincs Ázsiában egy hasonló szervezet,ami szintén a kölcsönös segitségnyújtásra lett kitalálva. Az ASEAN országok is segitik egymást és van még egy kitágitott köre ennek amiben Japán,Korea és Ausztrália is tag. És a baj pont az, hogy jelenleg mi is segitségre szorulunk.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 10:54:47

@Scarlet Crusader: az a gond, hogy mutyiügyben már látható volt többször is, hogy a cél szentesíti az eszközt. Úgy látom, a nickedhez hasonló hozzáállásuk van, csak épp az alapcél sem jó már...
www.wowwiki.com/Scarlet_Crusade

Természetesen nagyon örülnék, ha tényleg most farkast kiáltana a vastagbőr, és Veres Janiék a szent cél érdekében tisztességes, gerinces emberekként lépnének fel.

Marcellusca 2009.09.22. 10:55:16

@Scarlet Crusader: Honnam tudod, hogy nem lesz Csillag-Veres mellékszál?

Egyébként meg a probléma az az egésszel - szvsz - , hogy, mint akiknek kint van a hátsójuk, még mi segítgetünk a több ezer km-re lévő ("testvéri/elvtársi" ?) vietnámiakon?
Itthon nincs hova rakni? Itthon nincsenek rákos (és egyéb) betegek, akiknek az ellátásával/gyógyíttatásával kéne foglalkozni?
A székelyföldi segítséget nem sorolom ide, mert mégis "a mi kutyánk kölykei" ők is. Ha ott segítünk, akkor alapvetően a magyarokon segítünk.

De, ha már annyira kötelezve vagyunk, akkor miért nem választották azt az opciót, hogy valamelyik adósnak a tartozását engedik el?

Nem kell válaszolni! Tudjuk a választ.

2009.09.22. 10:57:42

Nekem már az is tetszett, amikor háborús jóvátételt fizettünk Iraknak, de Vietnám segélyezése az már tényleg vicc. A magyar betegek meg dögöjjenek meg, mint az a srác, akiről a tegnap esti híradóban beszéltek a retekklubban.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 10:59:33

@Marcellusca /a Banános Joe/: a "mellékszál" már alapból él, mivel az Eximbank a főszereplő a segítségnyújtásban. Tényleg csak az a kérdés, hogy vajon Veresék ki tudják-e hagyni ezt a ziccert, vagy még mindig nagyon éhesek. Az a baj, hogy a valószínű választ tudjuk a kérdésre. Eddig még nem cáfoltak meg minket sose, elkezdhetnék már, de túl közel vannak a választások :-)

Az adósságok elengedése ésszerűbb lett volna, azok javarésze úgyis behajthatatlan. Jótékonyság: megvolt, az EU örülhet. Veszteség: minimális, vélhetően 0.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 11:00:48

"És valahol felsír egy - vietnami - gyerek"

2009.09.22. 11:01:33

@Scarlet Crusader: Ja, csak az a szomorú, hogy hasonló esetben rajtunk tényleg nem is segítene senki! :-( A vietnámiaknak meg azt üzenem, amit már mi is megkaptunk: segíts magadon, isten is...

Combi a ballibes Ferkófan 2009.09.22. 11:03:36

WTF?

"Ban Kimun ENSZ-főtitkárral és New York-i magyar értelmiségiekkel találkozott New York-i látogatása első teljes napján Bajnai Gordon. A miniszterelnök felvázolta a Népirtás-megelőzési Központ ötletét, ami Budapesten lenne..."

andreasue (törölt) 2009.09.22. 11:05:09

"20 000 milliárd forint" hitelt vett fel Magyarország? He? Azt mellényzsebből kipengetném.

drkovax 2009.09.22. 11:05:44

@Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer:
Az eljárásrend majdnem pontos, a számok nem hiszem. Amit az EU-szerint 60-ból lehet kihozni (itteni minőség, itteni bérek stb.) az Vietnamban kijön 20-ból is. 10-et persze le kell perkálni a VietKongnak, hogy csöndben legyen, a maradék harmadát elteszi a bank (hogy Csillag et-nek meglegyen a prémium alapja, meg azt a 7-et oda tudja adni a Táncsicsnak), a többit meg elveszti tőzsdei tranzakciókkal (amiken véletlenül épp a megcálzott elvtársak nyernek ...)

Szájtáti Csodabogár 2009.09.22. 11:06:21

Fel a fejjel, "elvásik a veres csillag"!

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.22. 11:07:09

@habba habba (Mobillámpavasgyártó zéerté ): Nekem már megvolt Bajnai húga. Nem nagy szám, nem érte meg azt az ötszázast.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:07:27

@csernaja obca: Gratulalok, nem kivanom hogy hasnolo cipoben jarj. Ilyenkor szegyen, hogy egy nep tagjai vagyunk.

spájdernecc 2009.09.22. 11:08:24

@Seduxen:
:)
anyám még takarót horgolt a vietnamiaknák
én bélyeget vettem
most meg a gyereleim kontójára kórházat építek?
de jó nekem

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:10:02

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: A nevem...nomen est omen. Igen, utalom a hazug-tolvaj embereket. En jelen esetben a segiteni akaras/tudas/teves szempontjabol neztem a dolgot. Igen, valszeg lesz lenyulas-lopas/mutyizas-ez teny. Am csak emiatt ne segitsunk szerencsetlen csoro vietnamiakon? Nagy hiba lenne. Ha elveszik az emberk kozti szolidaritas, es a nemtorodom-cinikus bunkosag veszi at a helyet akkor nagy baj lesz.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:12:10

@Marcellusca /a Banános Joe/: Nem ezt mondtam. Am te mivel olyan okos vagy- valaszt ugye nem varsz mint a kolto-csaszar Marcus Aurelius aki mindenkinel mindent jobban tudott ugye- akkor igazad van, ne tarsalogjunk.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 11:12:20

@Combi/SzalonFasiszta/SzemétNáci: ezt még nem hallottad? gondolom szoros együttműködésben a "kormányzati jósdával" fog tevékenykedni ez a roppant fontos szervezet, és előrejelzi a világban az ÖSSZES rásszistáfáschisztánáczi népírtási kísérletet, hogy mindegyik ellen fel lehessen lépni.

nem tudom miért, de egy vicc jutott eszembe erről:
- Miniszterelnök Úr, ébredjen!!! Rálőttek a rendőrpalotára!!!
- Micsoda? Már fél 3 van?!

@spájdernecc: az unokáid kontórája meg ki tudja mi, és hol fog épülni. mi ezzel a baj, nem is értelek :))

spájdernecc 2009.09.22. 11:12:41

@Scarlet Crusader:
azt hiszem, pont azt nem veszed tudomásul / vajon miért?/ hogy a kartácsok többsége nem a segítségnyújtás szükségességét vonja kétségbe, hanem a módját és aktualitását.
szerintem

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.22. 11:13:53

@Seduxen:

Mivel a teljes ingatlanadó tervezett bevétel 30 milliárd .... így 17 milliárd kurva sok pénz.

spájdernecc 2009.09.22. 11:14:48

@Seduxen:
remélem pingvinmenhely, mert azok is nagyon szenvednek a globális felmelegedésről, viszont legalább nem tehetnek róla

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:18:08

@spájdernecc: Hm, es te ezt honnan tudod? Prejudikalsz, ami a fenti2 nev eseteben nem is csoda. Ha elolvasod amit fentebb irtam akkor megerted mirol beszelek.
Aktualitas? Mirol beszelsz te? Mikor nem aktualis a segitsegnyujtas es adas?
Szegyen, hogy ilyen kerdes egyatalan felmerul mar ne is haragudj.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.22. 11:21:43

@Scarlet Crusader: Szép ez a segítős, humanista, meg filantrop, meg mittomén milyen hozzáállás és senki nem ezt vitatja itt.

Sokkal inkább azt, hogy Mo.-on pont, hogy rengeteg a daganatos beteg és kurvára elkelne itt is egy 500 ágyas, speciálisan csak rákkal foglalkozó korház.

Nem pedig a fasza kis hűvösvölgyi ingatlanokat kijátszani, a kórházbezárások után...

Ehhez kell ám a vastagbőr!

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.22. 11:23:52

@Scarlet Crusader: Bírom ezeket az érdekes nickeket, amik csak a vastagbőrre osztják az észt...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 11:25:20

@Scarlet Crusader: a nevedet csak arra hoztam fel, hogy ott a jószándék adott volt, láttuk mégis, mi lett belőle. Itt viszont sajnos nagyon is bűzlik minden, pláne ilyen csinnadrattás bejelentés után. Van egy olyan gyanúm, hogy kormányzati segítség nélkül is meg lehetne csinálni. A másik fele meg az, hogy lehetne csak egy icipicit másképp is. Megveszed az alapanyagokat, és azt biztosítod az alvállalkozó, egy vietnami cég részére. Ottani árakon 50-51 millió euroért. A maradékból biztosítod a munkabéreket, kifizeted a vietnami céget, és még felügyelni is tudod az építkezéseket. Lehet, egy ilyen megoldásnak még tapsolna is mindenki, mert hamár nem adósság-elengedés, akkor ez a legjobb változat.

Viszont: az IMF-hitelt nem viccből kaptuk, hanem mert kilóg a seggünk a gatyából. Ennek fényében még ez is pénzszórás lenne. A saját portánkon is akkora a kupleráj, hogy csak na. Első körben vissza kéne gyűjteni a lenyúlások kb. 10%-át, rögtön meglenne rá a keret...

Szép dolog a jótékonyság, szép dolog segíteni másokon, csak nem akkor, amikor mi is nyakig ülünk a kakiban. Viszont pl. stílusosan a korrupcióból bőven kitermelődne ez az összeg, nem véletlen a felhördülés.

@Seduxen: látom a klasszikusok :-) amúgy is, a holokausztismeret MÉG nem kötelező tantárgy ugye, de lehet, hamarosan az lesz...

@spájdernecc: így mulat a magyar, nem tudtad? :@

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:26:05

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Szép ez a segítős, humanista, meg filantrop, meg mittomén milyen hozzáállás és senki nem ezt vitatja itt.-nem ugy tunik mar megbocsass, de nem is ez a lenyeg.
Szimplan arrol van szo, hogy ha 100 forintbol -legyunk optimistak 25 - eljut a megfelelo helyre, en orulok. Mar csak azert is, mert tul sok ember rakos beteg a kornyezetemben es tudom milyen az amikor nem kapjak meg a megfelelo ellatast.
Peace.

Marcellusca 2009.09.22. 11:26:16

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Nem tudol olvasnyi, he? :)
Mondom: "Nem kell válaszolni! Tudjuk a választ." - Neked is szólt. :DDDD

De, komolyra fordítva: Tudjuk nagyon jól. Ha egy adósságot engedünk el, akkor nincs mit lenyúlni (még áttételesen sem), és azt a 60 milla ójrót oda kellene/lehetne adni a magyar kórházaknak, betegeknek. De azok meg dögöljenek meg, mer' csak a pénzt viszik az ápolásukkal!

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:27:47

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Miert meg hol kellene munka helyett frocsognom?
Jelold ki az iranyt kerlek es en is beallok a farfasok koze uvolteni.

spájdernecc 2009.09.22. 11:28:10

@Scarlet Crusader:
kedves filantróp barátom
leszarom a verescsillagot.
egészen egyszerűen azt tartom felháborítónak, hogy az emberi jóérzésemre és szolidaritásomra apellélva állandóan megpróbálnak baleknek nézni / bevallomn néha sikerül/ mindenféle egyházak-alapítvámyok-magánszemélyek etc.. lehúznik néhány ezressel a fent említettekre hivatkozva.
baromi rossz érzés nem adni, hidd el!
viszont a realitások fölülírják a idealizmusokat.
az adás akkor nem aktuális, ha nincs miből
tudod, az ember, és minden élőlény elsődleges opciója a kétfenntartás...
az a szikár valóság

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 11:28:29

@spájdernecc: PINGVIN??? Hülye vagy? Azok gárdista állatok, nem tudtad? fekete-fehér a "ruhájuk", ők nagyon félelemkeltő jószágok :)))

@zero: tudom, és mennyi lélegeztetőgépet lehetne ebből venni. most komolyan azt gondolod, ha nem Vietnám kapná ezt a 17 milliárdot, akkor éppen ezek ÉRTELMESEBBEN költenék el? ne röhögtesd már ki magad. Gondolom 5-5 milliárd jut majd vietkong, meg magyar oldalon a döntéshozóknak, és 7 milliárdból épül majd onkológiai központ.
ahogyan kaccsolaton szokták mondani: ugorgyunk :)

lehet, hogy szimplán magasan van már az ingerküszöböm, és azért nem basz fel ez annyira, mint "kellene"? :)))

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Sokkal inkább azt, hogy Mo.-on pont, hogy rengeteg a daganatos beteg és kurvára elkelne itt is egy 500 ágyas, speciálisan csak rákkal foglalkozó korház.

Bocs, de szerinted az 17 milliárdból kijönne? ITT? wehehehe. Gondolom az új központ kapna 4 autópálya-lehajtót, 6 alagutat, és 2 kókány-hidat, ami magában 20 milliárd lenne.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:29:38

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Allright, latom te az undead-ek taborat erosited :DDDD
De ne aggodj, Grand Inquisitor Isillien mar feni rad is a fogat:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 11:29:54

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": arról már nem is beszélve, de amíg nem hullanak halomra a fontos efftársak rákban, addig sajnos erre nem lesz keret.

@zero: jó, hát te is tudod, hogy az ingatlanadó miért halvaszületett ötlet... gyakorlatilag az fizeti, aki akarja, mivel kb. 30-40 módon lehet alóla kibújni. az ingatlanadó jelen formájában vicc.

@spájdernecc: Pingvin amúgy is hátrányos megkülönböztetést élvez, mivel Batman ellensége :-)

"cseeendees éééééj, keeeegyeeetlen ééééj, reeemeeegveee fuuuuss, nyűűűűszííítve fééélj"

spájdernecc 2009.09.22. 11:37:08

jól van na!
a bálnákak lenyúlta a ződbéka
a fókabébiket a műszőrgyártók...
a sünt ugye tudjuk
a vakondnak van nadrágja / nagyzsebes/
akkor építsünk rozsomákmenhelyt, vagy vombatröptetőt
a lényeg, hogy jó drága legyen, és néhány megkérdőjelezhető jellemű illető jól járjon
/ feltéve, hogy juttat belőle a vörösleresztesnek is /

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.22. 11:37:16

@Scarlet Crusader: Én nem jelölök ki neked irányt, mert itt seni nem jelöl ki magának irányt. Azzal sincs baj, hogy nem egyezik a vélemény.

Az viszont érdekes, hogy csak itt és erre osztod az észt..., de mindegy, te tudod.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 11:37:49

@Marcellusca /a Banános Joe/: az igaz, de látom, van, akinek ki kell bontani a fenntartásokat. tekintsd ismeretterjesztő műsornak, tiszta Spektrum :D

@Seduxen: látom te is a magyar valóságon nőttél fel :D mondhatni, ez a cikk már-már emlékeztet Durica öngólja utáni labdabiztos cikkre :-)

"A fehérvári Pavol Durica tegnap Debrecenben olyat, de olyat tett, hogy szétnyíltak a tengerek, maguk alá temették Tőzsér Danit, és egy pillanatra még a legkérgesebb lelkű bohócliga fanatikusok is megálltak egy miafaszra." behelyettesítéses feladat: a megfelelő szavak behelyettesítésével állítsa elő a fenti cikk lényegi mondanivalóját (1 pont).

eredeti szöveg itt: labdabiztos.blog.hu/2008/03/28/durica_a_hulyegyerek

@Scarlet Crusader: ó, rám duplán, mivel az Ebon Blade-et többre becsülöm náluk :-) ők amikor rájöttek, hogy át lettek baszva, azonnal odaálltak, hogy akkor BÁRKINEK segítenek bosszút állni, és akár az első sorokban mennek, csak pusztuljon Arthas, kinek foglalkozása Lich King :-)

Marcellusca 2009.09.22. 11:39:13

@Scarlet Crusader: Nem a segítségnyújtás, a szolidaritás a probléma!!! Értsd már meg!
Itthon is lenne kin segíteni!
Majd, ha ebben a "kurva országban" és a szomszédságban lévő, magyar lakta területeken nem lesz kinek segíteni, majd akkor segítsünk a többszáz km-re lévő vietnámiakon, hutukon, sith-eken vagy akárki máson.
Ezen kívül az is felháborító, hogy lett volna más módja is a jótékonykodásnak.
De nem azt választották.
Erre kérdeztem, hogy vajh miért?
És azért nem kértem választ, mert egyértelmű, hogy megint a lenyúlási lehetőség miatt választották ezt a megoldást.
Világos, mint a vakablak!

Ja, és nem vagyok mindenttudóokoska. Csak vannak egyértelmű (vagy legalábbis annak tűnő) dolgok.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:41:45

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Te osztod az eszt apam es ez nem gaz , csak ne nekem. Szeretek vitazni/beszelgetni de nem ilyen imperativ stilusban. En az aggalyaimat irtam le, semmi mast. Ha ezt te eszosztasnak fogod fel, akkor nem velem van a problema.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:43:50

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: No megallj, osszefutunk mi meg...az arcomat nem fogod latni, csak azt a kekes fenyesseget ami az epic szerkombol sugaroz!! :-)
Arthas...arulo kutya, minden buneert megfizet.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:45:42

@Marcellusca /a Banános Joe/: Easy tiger...Egyetertunk csak max elbeszltunk egymas fule mellett. Mellesleg en is jobban orulnek neki ha Gyimesfelsolokon felujitanak az iskolat, ahelyett hogy elso korben mashova pakolnank a penzt.
Ez van sajna. No hard feelings hm?

spájdernecc 2009.09.22. 11:46:31

Scarlet Crusader 2009.09.22. 10:39:13
Javaslom minenkinek,m hogy ugy olvassa el a cikket, hogy ohne Csillag-Veres mellekszal.
Segiteni a csore vietnamiakon, es cunami sujtotta nepeken szep es nemes feladat. Ebbol szanalmas nyavogast (poszt) csinalni, igazi magyar munka.
Hasonlo esetben bezzeg uvoltenenk mint a faba szorult fereg (nagyon ertunk hozza), hogy bezzeg rajtunk senki nem segit, pedig feltartottuk a torokot es nekunk koszonheti az EU a letet..
Csak igy tovabb sracok. Mi van? Elfogyott a tema?
-
bocs, nekem személy szerint ez szimpla kissé lenézős kinyilatkozásnak tűnik nem vitaalapnak
de lehet, hogy csak túlreagálom

Marcellusca 2009.09.22. 11:46:50

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: És még úgysem érti. :)
Miért van mindig egy, mondom egyetlen kommentelő, aki mindig meg akarja magyarázni, hogy több (,mint) százan gondolkodnak rosszul és csak ő és csakis ő egyedül tudja a frankót? :D

Marcellusca 2009.09.22. 11:49:48

@Scarlet Crusader: No, csak megértjük egymást.
A nézeteink (ezek szerint) nem is állnak annyira messzire egymástól. :)

spájdernecc 2009.09.22. 11:50:00

@Marcellusca /a Banános Joe/:
hogy ne fulladjon heveny egyetértésbe a dolog, mert az már gyanús:)
nem "magyaros"

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:51:05

@spájdernecc:+Marcellus Az igazsagot nem kilora merik, de latom ez egyeseknek nem sokat szamit. Anno a sok mamlasz azt hitte hogy a Fold korul forog a Nap. Amikor vki -egy ember mast mondott- kirohogtek es megegettek.
A blogot szeretm olvasni mert jol ravilagit arra a mocsokra ami itt folyik. Am csak azert mert valaki nem all be uvoltve szidni a rendszert mindern szarert-hugyert az miert olyan nagy baj?
Erre valaszolj es ne szemelyeskedj.

belzebubó 2009.09.22. 11:51:27

Nincs még egy olyan ország,ahol több lenne a rákos mint Mo-on, ebből a tüdőrák kiemelkedő! De Vietnám is szépen jön fel,mert szarnak mindenféle környezetvédelmi előirásra és olyan Hanoi mintha folyamatosan köd lenne. Vietnam a 80 millás lakosságával Kina II. lesz perceken belül,rengeteg befektetést csinálnak,gyárakat épitenek,főleg Hanoi környékén,Saigont (bocs, komcsi vietnámiaknak Ho Chi Minh City) nem fejlesztik,azok nem komcsi beállitottságúak és ez érezhető a fejlettségen is.
Tüdőrák Top 10:
www.mapsofworld.com/world-top-ten/countries-by-highest-death-rate-from-lung-cancer.html

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 11:52:08

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: "A fehérvári Pavol Durica tegnap Debrecenben olyat, de olyat tett, hogy szétnyíltak a tengerek, maguk alá temették Tőzsér Danit, és egy pillanatra még a legkérgesebb lelkű bohócliga fanatikusok is megálltak egy miafaszra."

"Magyarország szagértői kúrmányának miniszterelnöke - karöltve a színesfémkereskedők királyával, és a néhai d-209-es kúrmány kormányfőt buktató ex-miniszterével - tegnap - az ország vendégszeretetét évező Nguyen Tan Dung vietnami kormányfővel kiegészülve - a Parlament Munkácsy-termében olyat, de olyat tett, hogy szétnyíltak a tengerek, maguk alá temették KolorBánt, és egy pillanatra még a legkérgesebb lelkű abszurdisztán fanatikusok is megálltak egy miafaszra."

Nos, ez így jó?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 11:52:09

@Scarlet Crusader: Először takarítsuk el honunk Arthasait, mert van bőven mit tenni :-)
Aztán utána nekiállhatunk vitatkozni megközelítésbeli kérdéseken :-)
Az Onslaught viszont már nem olyan idealista, mint a Crusade, legalábbis nekem úgy tűnt így messzíről :-)

@Marcellusca /a Banános Joe/: megérti majd ő is. nekem kissé idealistának tűnik Scarlet, a névválasztása is erre utal. Ezért is linkeltem be a wowwiki forrást, hogy mások számára is nyilvánvaló legyen.

Marcellusca 2009.09.22. 11:52:38

@spájdernecc: Akkor lehet, hogy valamelyik blogszerki keze van a dologban? :)))
Kell az olvasottság, a sok klikkelés. :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.22. 11:53:34

@Marcellusca /a Banános Joe/: bocs, de ez esetben KETTEN, te sunyilas, fotelnáczi :))

Plutonic 2009.09.22. 11:54:37

@LION_heart: Felejtsd el. Ez nem segítség. Ez üzlet! :(
Tavaszig meg sok idő van még és én abban sem vagyok biztos, hogy történni fog akkor bármi is....

spájdernecc 2009.09.22. 11:55:09

@Scarlet Crusader:
Mi a rákra válaszoljak ebből a betűhalmazból?
gondolatolvasásból 2-es voltam
kérdezz kérlek konkrétan

Laibach 2009.09.22. 11:56:04

@laspalmas:
Breaking News:

Index:

"...Ban Kimun ENSZ-főtitkárral és New York-i magyar értelmiségiekkel találkozott New York-i látogatása első teljes napján Bajnai Gordon. A miniszterelnök felvázolta a Népirtás-megelőzési Központ ötletét ami Budapesten lenne.."

spájdernecc 2009.09.22. 11:56:45

@Scarlet Crusader:
nem is tidtam, hogy Kopernikuszt megégették....
már ezért érdemes volt benézni :))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 11:58:54

@Seduxen: egész jó, de kevesebb helyettesítéssel oldd meg a feladatot, még lehet egyszerűsíteni. :-)

@belzebubó: viszont a szarból a déliek is kapnak, lévén hogy van szél is... élmény lehet arrafelé élni.
a leírtak alapján viszont kérdéses a kiotói jegyzőkönyv értelme is, ha vannak országok, akik toronymagasan leszarják. viszont, hogy jó legyen, a negatív következményeket mindenki nyögi.

hamár segítünk, akkor nem lehetne példamutató zöld beruházással, és mondjuk Veresjaniék NÉLKÜL? lehet, az minden tekintetben pluszpontokat hozna az éppen aktuális tetszeniakarunkmerjófiúkvagyunk játékban. tudom, idealista vagyok... :-)

Scarlet Crusader 2009.09.22. 11:59:00

Hogy mindenkinek egyertelmu legyen-igen, neha igen radikalis nezopontbol szemlelem a vilagot-igy valasztottam nick-et is. Am ez nem azt jelenti, hogy egyedul nalam van a bolcsek kove. A stilusom kifogasolhato, amit mondok detto-engem is anya szult barmilyen meglepo.
A poszt maga pedig csusztat, en csak egy reszere reagaltam. Ezert lehet a verem szivni, de ha valakinek kommentje van, akkor irjon arrol, ne szemelyeskedjen mert az nem vezet sehova.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 12:00:38

@spájdernecc: Bocsass meg Gallileire gondoltam. Tevedes -mi scusi.

belzebubó 2009.09.22. 12:01:48

A másik dolog amit itt rengetegen nem tudtok,hogy Vietnámban,Burmában (komcsiknak Myanmar) és Laosban, nehogymár azt higgye itt bárki, hogy szegény embereken segit az egészségügy! Nincs is egészségügyi rendszerük! Azt kezelik aki benne van a körben. Burmában elsősorban a katonákat akik kiszolgálják a diktatúrát és akiket a katonai diktatúra felkarol, Laosban,Vietnámban pedig a komcsi körökben lévő eftársakat. Aki eddig beteg volt és bent volt a körben,elküldtek ide Szingapúrba és állampénzen kúrálták. Aki azt hiszi,hogy ezekben a kommunista országokban majd a szegény rákos betegeket fogják kezelni,marha nagyot téved. Tényleg jó lenne már kibújni a Rózsdombról és körülnézni kicsit,aztán sirni azokért a szegényekért, akiket soha nem fognak ezekben az országokban kezelni. Ez azoknak épül akik már igy is sokkal többet kaptak.

spájdernecc 2009.09.22. 12:03:06

@Scarlet Crusader:
bocs, közben értelmeztem, és megtaláltam a kérdést
nem
egyáltalán nem baj, ha na nem áll be valani a kórusba
az sem baj, ha önálló véleménye van.
az sem baj, ha kiáll mellette.
sőt.
én személy szerint becsülöm ezeket az illtőket, semmiféle személyes rosszérzésem nincs feléjük
feléd sem
most éppen így alakult

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 12:04:55

@Scarlet Crusader: mondjuk Illidan Stormrage, mint avatar, az is igencsak beszédes :-) annyi közös végülis van a nick és az avatar között, hogy egyik fél sem válogatott az eszközökben különösebben.

Marcellusca 2009.09.22. 12:06:15

@Seduxen: Jóvan, Te úgysem számítasz! :D
Elég csak az avatarodra nézni. :DDDD

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 12:09:33

@Scarlet Crusader: hát most na :-) sok tekintetben a World of Warcraft Lore igencsak tanulságosnak bizonyult a mindennapokban is :-) megközelítésem lehet kissé sarkos, ám nem mondhatod, hogy minden alap nélkül való lenne :-)

belzebubó 2009.09.22. 12:09:49

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: "a leírtak alapján viszont kérdéses a kiotói jegyzőkönyv értelme is, ha vannak országok, akik toronymagasan leszarják" és Ázsiában kik nem szarják le? Tudod,hogy kik irták alá errefelé? Csalódni fogsz :)))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 12:10:58

@spájdernecc: ezt már csak úgy lehetne fokozni, ha kiderül, hogy Isaura felszabadítására, vagy Esmeralda szemműtétjére gyűjtöttek :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 12:14:04

@belzebubó: pl. senki? :) valahogy nem lepne meg. a gond csak az, hogy én szemét európai utolsó senkiként még 2030-ban is szeretnék egy lakható Földön élni. A nagy befektetésekkel meg nem lenne gond, ha pl. az európai standardok alapján építenék meg legalább a segély címen épített szarokat. az lehetne az első lépés. amikor látják, hogy "jé, így is lehet, és ugyanúgy működik, sőt". csak azt a kurva első lépést, azt nem méltóztatik senki meglépni.

spájdernecc 2009.09.22. 12:14:08

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
a bosszantó, hogy mindig találnak valami madarat
és természetesen rontják a valóban rászoruló gyűjtők esélyeit

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 12:15:41

@spájdernecc: ez még kikerülhetetlenebb, mint a halál. mivel az ember szociális lény, vagy mi, így van benne adakozó hajlam is, és hajlamos nem utánamenni minden szarnak. ezt használják ki, és bizony, ez nem egy új jelenség.

Marcellusca 2009.09.22. 12:19:30

@Scarlet Crusader: Én is sokáig csak olvastam a blogot. Aztán, mikor nagyon nem értettem egyet az itteni falkával, "tollat" ragadtam és írtam. Eleinte nem lehettem népszerű, főleg egyes (nyugdíjasok, katonaság) témákban, de akkor sem álltam be a kórusba. Személyeskedések nélkül kifejtettem az álláspontomat, amit cáfoltak/elfogadtak, ki-ki vérmérséklete szerint.
Én kifejezetten örülök, ha valaki esetleg más véleményen van, de ezt kulturáltan tegye!
És ne így: "Segiteni a csore vietnamiakon, es cunami sujtotta nepeken szep es nemes feladat. Ebbol szanalmas nyavogast (poszt) csinalni, igazi magyar munka.
Hasonlo esetben bezzeg uvoltenenk mint a faba szorult fereg (nagyon ertunk hozza), hogy bezzeg rajtunk senki nem segit, pedig feltartottuk a torokot es nekunk koszonheti az EU a letet..
Csak igy tovabb sracok. Mi van? Elfogyott a tema?"! Ismerős idézet?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 12:26:49

@Marcellusca /a Banános Joe/: szerintem ezt már ő is látja, azért lehet látni a hozzászólásaiban a stílus csiszolódását.

Scarlet: se védeni, se támadni nem akarlak, szép lenne, ha a víziód, hozzáállásod magasabb szinten is működne. csak az a gond, hogy kis országunk már jó ideje úgy működik, hogy még a Bohócligánk is felülmúlja színvonalban. Először persze a szart kéne eltakarítani, és utána a felelősöket, de addigra ezek a bűnök már elévülnek, mire itt rend lesz...

belzebubó 2009.09.22. 12:32:42

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ha európai standardokat akarsz,akkor nem lesz pl. a DVD lejátszó 100 dollár a Tescoban.

Marcellusca 2009.09.22. 12:44:34

@belzebubó: 100 dolcsi? Az qrwa drága! 8000 jómagyar pízé má' kapol jómagyar O..on dívídít! :D

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.22. 12:45:42

@Scarlet Crusader: Hmm, érdekes, ez lenne a nem "észosztó" stílus...értem...

spájdernecc 2009.09.22. 12:46:47

most miértr nem mered kiírni, hogy Orion?
mág a NASA is artról nevezte el az új űreszközt
ne szégyelld :))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 12:51:33

@belzebubó: annyit megér az ügy. a spórolt pénz sokszorosát baszhatjuk el egészségügyi kiadásokra, amikre amúgy lehet semmi szükség nem lenne.

@Marcellusca /a Banános Joe/: ez meg a másik, hogy a DVD lejátszónál a jogdíj már kezd lejárni, így az ára közelít az előállítási költséghez.

Viszont: nem lenne az akkora baj, ha az új dolgokért többet kéne fizetni. Talán az emberek egy részét is észhez térítené, és nem vennének meg minden szart hitelre ugyebár, lásd Provident-ügy.

Hannibal22 2009.09.22. 12:54:56

"(...)Ahogy tetszett neki a Népirtás-megelőzési Központ gondolata is, ami természetesen Budapesten lenne. Itt akadémikusok tanulmányozhatnák a népirtásokat, egyben kiépíthetnének egy figyelmeztető rendszert, amely időben szólna az ENSZ-nek, ha valahol népirtás készül, hogy aztán az ENSZ éles szavú határozatokban ítélhesse el a szándékot." Erről ugye lesz poszt? Vajon kiszúrná e a rendszer a hazánkban készülő roma holokausztot?

Marcellusca 2009.09.22. 12:56:33

@spájdernecc: Mer' még aszinnék, hogy reklámoznyi akarok itten és kapnám a banánt. :D
Meg (ha jól tévedek), akkor űrbázist (vagy űrhajót?) is neveztek el anno róla. :)))

z666 2009.09.22. 13:00:09

@Scarlet Crusader:
Rajtunk mikor segített bárki?????
Na jó, a baráti Habsburgok, a baráti Szovjetúnió, a baráti EUzrael "felszabadított"...

belzebubó 2009.09.22. 13:00:57

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Aha. Ez Kinában pont érdekel bárkit is ott, ahol 1,1 milliárd ember él? Vagy Indiában? Az egügyi kiadások ezekben az országokban igy sem túl magasak, már irtam az okokat. Akkor meg miért érdekelné? Olyan jó ezt az igazi európai, emberi társadalomért aggódó nézőpontot hallani otthonról :)), komolyan,mert annyira más itt az emberi élet értéke.
Kinának meg ki fog beszólni,amikor jelenleg az IMF-nek is ő hitelez és az USA államadóssága is nála kötvényben? És a Greenpeace ifjú titánjai sem ugrándozik errefelé,csak ott ahol tuti nem érheti nagy baj a fiúkat. Az egügyi kiadások-lásd onkológia Vietnámban-egyébként is jó befektetések egyeseknek :))

Tündér_Lala 2009.09.22. 13:05:40

Adakozni szerintem olyan helyzetben lehet, ha a hazai rendszerek legalább alapszinten (csőd nélkül ) képesek működni.
De hamár másképpen döntöttek, el tudom képzelni, hogy magyar cégek (van még ilyen ???) túlélése érdekében állami pénzből valami munkát adjanak nekik.
A megemlített urak részvétele ( előítélet vagy sem ) viszont számomra garanciát jelent, hogy ez a pénz rossz kezekbe kerül, azt rosszul fogják felhasználni. A Vietnámiak megkapják a harmadát (annak is örülnek majd) , harmada személyes mutyit fedez, harmada pártkasszába kerül. Könyvelés technika az egész.

Marcellusca 2009.09.22. 13:09:39

OFF!

Kezdődik, kezdőőődik, keeeezdőőőődik!

index.hu/belfold/2009/09/22/kezdodik_az_uborkait_arammal_vedo_ferfi_pere/

Vajh, miért nem írják ki, hogy a 3 uborkatolvaj czigány?

Egyébként meg büntethetőséget kizáró ok van fennforgásban: tévedés esete forog fenn.
A kisöreg nem tudta, hogy halált is okozhat az a 230V, úgy gondolta, hogy majd csak jól megb@ssza őket az áram.
Úgyhogy itten tévedés esete forog fenn!

spájdernecc 2009.09.22. 13:14:48

@Marcellusca /a Banános Joe/:
miért, miért?
az majd sújosbító körülmény lesz, az igazságszolgáltatás nagyobb dicsőségére

spájdernecc 2009.09.22. 13:15:33

súlyosbító, még mielőtt valami grammatikanáci belekötne

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 13:17:41

kizárólag a kormány "szakértői" jellegéhez szólnék hozzá.

Ezt a kormányt annk iedjén úgy adták el nekünk, hoyg ez egy szakértői kormány a válság ellen.

Hát nézzük. Legyen mondjuk a tikosszolgálatokat felügyelő miniszter és államtitkára:

A miniszter diploma nélküli közgazda áruforgalmi szakon.

De hát azért van az államtitkár, hogy szakmai dolgokat majd az vágja, hisz ő az igazi szakember, szakértőbb még a szakértői kormány szakértő miniszterénél is.

Csak hát ő meg egy gombaszakértő, mikológus.

Hát így néz ki a szakértő kormány 2009.-ben Mo-n.

U.i. az igaz viszont, hogy a miniszter áruforgalmi ismeretei jól jöhetnek, mikor hozzák a konzervet és egyéb cuccokat az Egymásért alapítvánnyal. :-)

Tündér_Lala 2009.09.22. 13:23:34

@belzebubó: Megközelítésed érdekes és több mint valószínű, hogy igaz. Ha ez a verzió kizárása pedig nem történt meg, márpedig miért zárták volna ki, akkor igazán vastagbőrös a projekt.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.22. 13:24:13

húúúúú de nagyon bepöccentem most egy pillanat alatt!!!!

Szóval: kurvára nem érdekel addig egyetlen vietnámi, kínai, spanyol, angol, honolului vagy akármilyen beteg, amíg a MAGYAR kórháza a csőd szélén állnak, amíg az epilepsziás betegnek nem tudnak gyógyszert adni a pszichiátrián, mert NINCS, és produkálja a kibebaszott rohamokat, amíg bele nem döglik, amíg a szívbetegnek nem tudnak gyógyszert adni, mert NINCS, azán "mindegy papa, maga má úgyis élt eleget", amíg a szájbavert MAGYARORSZÁGON TALÁLHATÓ kórházakba vinni kell az EVŐESZKÖZT, és a vécépapírt, különben a kezedet használhaod evésre, és seggtörlésre is, ha be kell feküdnöd, amíg az ápolónők MINIMÁLBÉRT kapnak, pedig az ő ápolásuk menti meg a beteget az esetek 80%-ában...... na addig nekem senki ne adományozzon egy forintot se külföldre, nemhogy még milliárdokat bassszamegaza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aki itt picsog az oldalon a segítségnyújtás és erkölcs eszméiről, annak kívánom, hogy kerüljön be a kórházba valami ritka geci betegséggel, és PONT NE LEGYEN EGY DARAB GYÓGYSZER SEM RAKTÁRON, legyen agydaganatos az anyja, mint az enyém, tapasztalja meg ezt az egész tetves helyzetet testközelből, és akkor majd szívesen elbeszélgetek vele egy kávé mellett az erkölcsökről!

Na! Nem so kellett, hogy ki ne dobjam a monitorom az ablakon...megyek, elszívok egy doboz cigit....

wáááááááááááááá

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.22. 13:26:50

ja, és ha bárki is akadna erre, aki annyira rohadtul megcáfolná a mondandómat az okosságaival, annak üzenem, hogy van kórházi dolgozó, beteg, és haldokló is a családomban.

Úgyhogy ezt most tényleg rohadtul tudom, nem csak csiripelek a nagy világba.

uff

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 13:44:26

@Tündér_Lala:

Te is marha előítéletes vagy, meg kell hagyni. xD

Scarlet Crusader 2009.09.22. 13:52:16

@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": Ennek orulok. Cserebe annyit kernek, hogy lepj ezen a hisztin tovabb pls, hatha lesz kozottunk ertelmesebb-magasabb szinvonalu beszelgetes is.

Scarlet Crusader 2009.09.22. 13:57:14

@Marcellusca /a Banános Joe/: Ismeros valahonnan, igen en irtam. A poszt egy csusztatas, ezt szvsz eleg sokan latjak itt. A blog pedig kvajo, ezert is olvasom, bar ritkan van idom kommentelni. MIndenkinek van egy stilusa, neked is, nekem is. Akinek nincs..nos az baj.
Normalis korulmenyek kozott amirol a poszt szol, nem is lenne hir. Am ha mellepakolod az elvtarsak mutyijait-maris hajra Index cimlap.
Ezzel nem azt akarom irni, hogy nincs igazsag abban amirol szo van, de a csusztatas-populista felhang elegge lathato. Az pedig elkeserito, hogy nem sok tolerancia szorult a kommentelek egy bizonyos reszebe. Es ne mondja nekem senki, hogy el lehet innen huzni ha nem tetszik a sztori- nem az otvenes evekben vagyunk. Es fleto is bassza meg az ilyen elszolasok miatt magat.

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 14:02:02

@Scarlet Crusader:

az Fletótol nem elszólás volt, hanem kormányprogram...

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.22. 14:05:57

Ezek a gecik még mindig élnek? Nincs rá törvény, hogy hívják a kártevőmentesítőt?

2009.09.22. 14:13:10

@Scarlet Crusader: De most komolyan: szerinted tényleg nincs mire költeni idehaza? Miért nem anyám fájós lábát gyógyítgatják a tőlem ellopott adóból, miért költik el egy a világ másik felén élő nép rákjára? És ha egyszer én is azt kapok, akkor feliratkozhatok a "várólista" végére, és mire eljutnék a chemoterápiára, már meg is dögöltem. Menjenek már a fészkes fenébe, a mi bőrünkre ne jótékonykodjanak a rizsevőkkel. Majd aki szívén viseli a sorsukat, utaljon önként annyit, amennyit akar a követségükre!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 14:16:22

@belzebubó: azt nem mondtam, hogy a nézőpontom arrafelé bárkit is érdekelne :) a greenpeace-esek arrafelé láncolnák magukat erőmű kapujához, simán kirendelnének 200 katonát, hogy akkor lőgyakorlat :D

@Marcellusca /a Banános Joe/: de a kisöreg nem czigány, úgyhogy neki kuss lesz. bár, lehet felmentik, mivel nyugdíjas. tudom, kurvára előítéletes vagyok.

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!: én örülnék a legjobban, ha a segítségnyújtás a fent említettek UTÁN történne, de Abszurdisztánban élünk...

@Viktus: látom a hvg kapott egy kis ízelítőt a valóságból, lehet megütötte őket is nemkicsit.

@Scarlet Crusader: vastagbor.blog.hu/2009/09/22/a_szakertoi_kormany_a_daganatos_betegekert/fullcommentlist/1#c7144792 tömören.

Bad Attitude Baracus 2009.09.22. 14:16:29

A linkelt ATV-és oldalon mit mond ez a szar veres:
"Van még tartalék a magyar államháztartásban, csak a megfelelő módon kell azokat kiaknázni."
Na ettől félek én is. Ezek a maradék fél évben úgy ki fognak aknázni (a megfelelő módon), hogy egy szaros gatyánk sem marad.
Hogy folyna ki mindnek a szeme...

Marcellusca 2009.09.22. 14:17:16

@Scarlet Crusader: Hol a csúsztatás?
Az, hogy sz@r a magyar EÜ helyzete?
Az, hogy magyar kórházakra is ráférne egy "kisebb" összeg?
Az, hogy Mo-on igenmagas a rákbetegek aránya?
Az, hogy ezt a kötelezettséget másképp is rendezhették volna?
Az, hogy kik állnak a várható beruházás mögött?

@derelyegrádi szellem: LOL!

@spájdernecc: Hát, ha a mai igazságszolgáltatást nézzük ...

drkovax 2009.09.22. 14:23:33

@Scarlet Crusader: Galileit se égették meg ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 14:34:28

@Scarlet Crusader:

Mi a csúsztatás?
Adunk Vietnámnak, és a hitelt az Eximbank intézi, és Veres Jani is ott sertepertél a közelben (lévén az ő területe). Ez van, nem mi találtuk ki.

spájdernecc 2009.09.22. 14:34:40

nem lehet mindenki hivatásos filantróp és kulturtörténész egy személyben.... :)sebaj, tudjuk mit akar, csak kekeckedünk
/ legalábbis én /

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.22. 14:41:19

@Marcellusca /a Banános Joe/: :)))

Választhattam:
a, elszívok pár szál cigit, növelem az esélyét a ráknak, viszont ambuláns segítség az agyvérzés ellen.
b, nem gyújtok rá, agyvérzést kapok, és vihetnek a kórházba.

Hogy miért nem választom a másodikat? Mert nincs nálam gyógyszer, nincs nálam evőeszköz és wc papír, ja és mert a lerobbant állapotú mentőautó nem érne ide időben... más problémám nincs... :)))

Scarlet Crusader 2009.09.22. 14:43:17

Ok sracok nyertetek, feladom. Inakabb maradok olvaso.

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 14:43:48

@laspalmas:

Az Eximbankról jut eszebe, hogy ezek az állandóan piacozó, állítólag legpiacpártibb szadeszesek, mint pl Csillag elvtárs, soha nem piaci magáncégnél, hanem mindig államinál lelhetők fel. Persze havi több milliós fizetésekért, és még pluszba semmilyen célhoz/eredményhez nem kötött, óriási prémiumokért, ami szintén igen jellemző piaci szokás.

Náluk az elvtelen pofátlanságnak nincsen határa...

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.22. 14:44:51

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Eddig az volt a helyzet, hogy normálisan meghalni sem volt időnk... most már pénzünk sem lesz rá...

jaaaajdenagyon felidegesít ez a téma!!! Ez, meg a svédes... nincs kedvetek inkább jógatanfolyamot indítani??? :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 14:47:37

@derelyegrádi szellem:

Jaj Szellem, hát meg kell őket fizetni rendesen, különben azonnal lecsapna rájuk a konkurencia!
Ezzel fenyegetőznek burkoltan, mikor a piacot emlegetik, nem tudtad? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 14:50:02

@Scarlet Crusader:

Ne legyél mimóza, írj csak nyugodtan.
Majd hozzászoksz a csapathoz és viszont. :)

spájdernecc 2009.09.22. 14:52:26

@Scarlet Crusader:
ez nem verseny
nincsenek győztesek

Marcellusca 2009.09.22. 14:56:46

@Scarlet Crusader: Mos' mé' mondod?
Írgyad ki magadbú! :D

Scarlet Crusader 2009.09.22. 14:57:09

Allright sracok, ha ujra lesz idom jovok kekeckedni de most GDP-t kell termelni:(

Tündér_Lala 2009.09.22. 14:58:21

@laspalmas: Hülyéket kapnak csak különben. Ez különösen tetszett amikor pártejtőernyősökről van szó. Mindent visz....

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 15:03:05

@Scarlet Crusader:

Oké, csak ezt a Kopernikusz-Gallilei-Giordano Bruno témát nézd át előtte, nehogy a kekeckedésből megint valami más legyen.

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 15:06:49

@laspalmas:

Ja ja, ez a jó Csillag elvtárs megmodta, hogy az "unokáink poharából isszuk ki a kakaót", aztán húzott egy jó nagyot a kakaós pohárból, majd körbekínálta a többinek, és a végén az üres poharat is zsebrevágta...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 15:15:21

@derelyegrádi szellem:

Figyelj, két helyen is dolgozik, hogy meg tudjon élni. Örülhetünk, hogy évi 51 millióért elvállalta ezt a sok melót.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 16:24:02

@Seduxen:

Sajnos a "kecskére káposztát" mondás itt annyiban nem teljesül, hogy a kecske bele szokott halni, ha túl sok káposztát eszik, mert felfúvódik tőle.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 16:31:17

@Biztonsági Őr:

(Zárójelben "megsúgom", hogy a demokrácia nem egyenlő a köztársasági államformával. Lásd például: Hollandia, ami királyság és Kína, ami népi demokratikus köztársaság.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 16:36:28

@kill004:

Nem is értem, hogy akkor miért törölték el a rabszolgaságot Észak-Amerikában. Hiszen a feketék általában ott is szerették a gazdáikat, akik megbecsülték őket, hiszen drága lett volna, ha leépítik a munkaerejüket.

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 16:39:14

srácok, egyre biztosabb vagyok benne, hogy KI AKARNAK NYÍRNI BENNÜNKET! (Mj mindjárt jól fenéken rúg, hogy jövök az összeesküvés-elméletekkel :D )
de tényleg! írok is egy bejegyzést gyorsan a KKBK-ra erről is... (aki a Szilinek írt levelem nem olvasta, az gyorsan pótolja be! :D )

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 17:01:11

@Kartal (a dühös):

Kinyírni éppen nem akarnak, de hogy leszarják azt, ha meghalsz, pedig az életed esetleg 5000 forintból megmenthető lenne, az tuti biztos.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:12:38

@Scarlet Crusader:

Te Úristen, inkább ki se javítsd magad, mert egyre rosszabb lesz.:D Akit megégettek - Rómában, a Virágok terén -, az Giordano Bruno volt 1600-ban. Galileit csak perbe fogták, majd bebörtönözték, de nem sokkal később az ítéletet házi őrizetre változtatták, és 78 éves korában halt meg természetes halállal. Halála után bő száz évvel levették az indexről, újratemették, majd "rehabilitálták".

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:22:33

@Mj: idióta képzettársítás, de elképzeltem az inkvizíció oktatásának, amint Giordano Bruno-hoz érve felcsendül a Bloodhound Gang-től a BURN MOTHERFUCKER BURN :)

www.youtube.com/watch?v=kCmmqsW7oFk

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 17:23:11

@derelyegrádi szellem: vagyis ki akarnak nyírni, mert semmit nem tesznek, hogy megmentsenek. Yossarian kiforgatott logikája a 22-es csapdájából... legalábbis számomra logikusan következik... de ez nem biztos, hogy igaz mindenkire :D

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 17:24:39

@Mj: ha jól emlékszem 12 éves procedúra vezetett idáig... hát, isten majmai... bocs, malmai :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:27:32

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Szerintem sajnos gondatlanságból elkövetett emberölés.:-/ Viszont a módosított Btk. szerint tényleg lehet, hogy tévedés, és ha most kezdődik a per, akkor már nyilván ezt fogják alkalmazni.

("29/A. § Nem büntethető, aki a saját, illetőleg a mások személye vagy javai elleni jogtalan támadás megelőzéséhez szükséges védelmi eszközt alkalmaz, ha az az élet kioltására nem alkalmas, és annak folytán a jogtalan támadó szenved sérelmet, továbbá ha a védekező a sérelem elkerülése érdekében mindent megtett, ami tőle az adott helyzetben elvárható volt."

Itt viszont a védelmi eszköz élet kioltására alkalmas volt, így a feltétel nem teljesül.

"A tévedés

27. § (1) Nem büntethető az elkövető olyan tény miatt, amelyről az elkövetéskor nem tudott.

(2) Nem büntethető, aki a cselekményt abban a téves feltevésben követi el, hogy az a társadalomra nem veszélyes, és erre a feltevésre alapos oka van.

(3) A tévedés nem zárja ki a büntethetőséget, ha gondatlanság okozza, és a törvény a gondatlanságból eredő elkövetést is bünteti."

Ennek fényében is gondatlanság szerintem.)

Szellem?

Hannibal22 2009.09.22. 17:37:49

Szellemtől én is kérdeznék,mik a büntetési tételek gondatlanságból elkövetett emberölés és halált okozó testi sértés esetén?(amivel a sztojkát vádolják)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:40:01

@derelyegrádi szellem:

Francba, erről is lekéstem.
Viszont közben szétröhögöm magam a Józsibarát '80-as évek eleji focistafrizurájú értelmi fogyatékosán, kár, hogy a tévén nincs Print Screen...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:43:01

@Kartal (a dühös):

Rosszabbat mondok. Végső soron ugyanis mi nyírjuk ki saját magunkat.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:43:08

@Mj: ha olyan, akkor 1-2 óra és fent lesz a tecsőn (you tube) :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:43:45

@Mj: Keynes mondta talán a legszebben. "In the long run, we're all dead."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:50:36

@Mj: ez gondolom a finomított változata annak, hogy "kretén" :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:50:45

@Kartal (a dühös):

Na az biztos, hogy nem rögtönítélő bíróság volt, azt ugyanis bolsevikék fejlesztették tökélyre, ráadásul tisztán "likvidálási" szándékkal. Bár a bírósági eljárás is fokozatosan vagy megszűnt, vagy pusztán színházi elemmé vált, ráadásul semmi logika nem volt benne. Volt egy orosz fazon például, akit börtönbe csuktak, aztán internáltak, aztán halálra ítélték, aztán fölmentették, aztán amnesztiát kapott, aztán kitüntették.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:51:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nincs összehasonlítási alapom, mert nem szoktam túl gyakran Józsibarátra kapcsolni.:) De ez nálam nagyon ütött.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:54:48

@hannibal22-73: na akkor ezek szerint ideje körbenézni kaszáért? :)
@Mj: hát mostmár kénytelenek a színpadi elemekre koncentrálni, mivel ugye a verekedés lekerült a repertoárból :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:56:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Keynes-ben nekem az a legszimpibb, hogy szinte azonnal megírta a párizsi békeszerződés gazdasági következményeit. (Mivel a trianoni békediktátumot is ellenezte, ezért nem véletlen, hogy rögtön lefordították magyarra.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:02:59

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Akkor valamit nagyon tudnak, mert a pasi haja szálanként őszült.:) És kb. úgy nézett ki, mint Jirí Novotny és Rudi Völler együtt.:)
Találtam is erről egy jó kis összeállítást:

www.kisalfold.hu/sport/bundesliga_haj_babasero_remseges_focista_frizurak_/2112418/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 18:03:48

@Mj: lehet, más is meg tudta volna írni, csak neki volt mersze is rá :-) az meg csak természetes, hogy ha kedvező valakinek egy írás, akkor lefordítják az adott nyelvre :-) de tény, hogy nem tőle ered a PC-hozzáállás.

@hannibal22-73: hamár ölésre készülsz, egy kis hangulatfokozónak www.youtube.com/watch?v=jSbqklcAww4

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 18:10:49

@Mj: ez ütött mint egy kamion :D amúgy meg, tisztában vagyok "erényeimmel" :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:11:11

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ő végig tiltakozott az angoloknál - résztvevője volt a konferenciának -, csak leszarták.:-/ Mi meg persze, hogy szerettük akkor, hiszen megpróbált segíteni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:12:43

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Te lehet, hogy tisztában vagy, de annak a pasinak pont ez volt a hiányossága.:)

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 18:35:42

@Mj: ha jól emlékszem, a háború alatt ezt nem egy magas rangú katonatiszttel játszották el, a front aktuális állásától függően. és rémlik valami tudós is, akit elő kellet ásni egy táborból, ahová eredetileg zárták... de nagyon rég olvastam.

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 18:40:09

@Plutonic: ne adja az ég, hogy igazad legyen! akkor itt elszabadul a pokol, vagyis mégis történni fog valami...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:47:34

@Kartal (a dühös):

A magasrangú katonai tiszteket - sokszor a Gestapo segítségével - még a háború előtt elintézték, mert túl sokat láttak. Azokat is elintézték, akik túl sok idő óta voltak magas katonai tisztségben. Azokat is, akik egyszerű besorozott katonaként nyugaton harcoltak, hiszen biztos kémek. Név szerint nem tudom, hogy milyen tudósról lehet szó, de Rokosszovszkij marsallt is egy internálótáborból hozták vissza, hogy ugyan, segítsen már egy kicsit a front környékén.

jozicsenko 2009.09.22. 18:55:00

Csillag István és Veres János egy buliban?

heee???ez olyan lesz, mint az indonéziai 4 milliárd dolláros projekt?
azsia.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=8821&mode=thread&order=0&thold=0

sajnos janiék szisztematikusan törlik mindenhonnan a nyomokat, de fejben még megvan, emlékszem rá!
(gyengébbeknek, kommunistáknak és hellpistinek aka liberte-nek: 4 milliárd dollárt "fektett" be kóka indonéziába, ez akkori árakon kb 800 MRD Ft volt, a 4es metró duplája!)

szoval a fentieknél az védje csillagékat, aki van olyan naiv, hogy elhiszi, az szdsz liberális értékeket véd... :-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:59:28

@jozicsenko:

"az szdsz liberális értékeket véd"

Pedig az SZDSZ tényleg értékeket véd. A mostanra saját értékeit, amik a lenyúlásokból jöttek össze.

jozicsenko 2009.09.22. 19:04:16

@Mj: jjajj, csokolom a kacsódat, most megyek enni, utána filmnézést, fürdés, asszonypajtás, de mára nekem elég a móka, holnap úgyis korán kelek

ui: vettem spanyol szakácskönyvet, bár lehet inkább az olcsón semmiből semmit kellene tanulmányozni

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 19:10:16

@jozicsenko:

Jó étvágyat, estét, asszonypajtásozást, stb.!:)
De akkor ma sem vitatjuk meg a recepteket. Pedig múltkor jó kis mustos, borókabogyós, reszelt sárga- és fehérrépás, paradicsomos, paprikás malacpecsenyét csináltam.:) (És még occsóé is volt, már ami nem a kertből jött.:))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 19:13:35

@jozicsenko: további derűs estét neked :-)
utóiratodhoz: - Mi az? 30 kilós és legel?
- ?
- Januártól te!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 20:26:43

@Laibach: igen, ez a klasszikus :-) bár inkább :@ mert még mindig igaz...

Laibach 2009.09.22. 20:39:15

M@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ma olvastam valahol egy új közmondást:

"..Él mint Hunvald a sitten!..."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 20:48:59

@Laibach: na igen, az ilyen Hunvald-féléknek csak egy sírfeliratot mutatnék:
"Voltunk, mint ti,
Lesztek mint mi,
Por és hamu."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 22:26:33

@derelyegrádi szellem:

Egyébként meg most jut eszembe, hogy múltkor jól lecseszett valaki, mert szerinte Iváncsik nem is csak gombaszakértő.

Bár az NBH-s önéletrajza szerint igen
www.nbh.hu/bmenu3e.htm

de a MEH-en lévőben szerepel, hogy "2003-2005 között védelemigazgatási vezetői egyetemi diplomát szerzett. "
www.meh.hu/kormany/allamtitkarok/ivancsik20060703.html

Hogy ezt az NBH-sba miért nem tudta beleírni, hamár az azt felügyelő államtitkár, az rejtély.

Ilyen diplomát (védelemigazgatási) a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
Bolyai János Katonai Műszaki Karán lehet szerezni. Mondjuk pont ilyen védelemigazgatási vezetői szakirány nincs, csak olyanok, hogy
1,önkormányzati védelmi igazgatási
2,védelmi-humánerőforrás szervező
3,katasztrófavédelmi
4,védelmi geoinformáció
5,tűzvédelmi és tűzoltó

Az oklevélben szereplő szakképzettség megnevezése pedig védelmi igazgatási szervező. A képzés maga -és ezáltal a diploma sem- nem egyetemi, bár az intézmény neve megtévesztő lehet. Szegény Iváncsikot is megtévesztette.

belzebubó 2009.09.22. 22:30:53

@jozicsenko: jaj de jó,hogy erről végre van valami irásos nyom magyarul,mert akinek ezt eddig elmeséltem,azt hitte ez kamuzom. A repülőtér pénze is mifelénk van.Kóka az indonéz-magyar baráti társaság elnöke is. Az a pénz már régen nem Indonéziában van,hanem itt Szingapúrban.Még az indonézek is idehordják,mert otthon nincs biztonságban,Szingapúrban meg egy a lényeg,bankon keresztül jöjjön be,a nagysággal és hogy miből van nem foglalkoznak. Én el sem hittem,hogy erről semi de semmi nyom nincs a magyar sajtóban. Szumátra pedig az egyik legelhagyatottabb vidék ahol valaha jártam. 4 Mrd USD-s befektetés ott.Aki ezt elhiszi az sem járt még arra :(

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 22:31:27

@laspalmas: félreírta biztos, valójában bombaszakértő akart az lenni. más értelmes nem jut eszembe. nem szégyellendő az üzemmérnöki papír sem, ha az van neki, csak semmi köze a szakterülethez, amiért felel. nem az első, akinél még a hozzáértés látszata sincs meg, és vélhetően nem is az utolsó.

Marcellusca 2009.09.23. 08:04:43

@laspalmas: Bocs, hogy bele vau-vau, de nem biztos, hogy igazad van.
Pontosan nem tudom, hogy 2003-2005-ban milyen felnőtt, egyetemi képzés volt, de nem véletlen az egyetem jelző a ZMNE nevében. Ott mindig is volt egyetemi képzés, tehát lehet neki, ott szerzett egyetemi végzettsége.
Jelenleg ez a helyzet:

portal.zmne.hu/portal/page?_pageid=34,24863,34_24886&_dad=portal&_schema=PORTAL

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 08:26:24

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Szerintem meg ez:
portal.zmne.hu/portal/page?_pageid=34,18276,34_40894:34_46664:34_63435&_dad=portal&_schema=PORTAL

Ez a civilek számára indított 3 éves alapképzés, ami a jelek szerint Iváncsiknak van. Ez UTÁN lehet menni az egyetemi képzésre.

spájdernecc 2009.09.23. 08:37:29

@laspalmas:
van nekem olyan OKJ-s bizonyítványom, amit a Miskolci Nehézipari Egyetem állított ki
attól még nem vagyok kohómérnök :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 08:43:46

@Mj: ha az efftásak felfúvódnának a sok "káposztától", én szívesen vágnék mindegyiken egy "lyukat", hogy szellőzhessenek. monnyuk fültől-fülig...

cikkhájlos jó reggelt!

Marcellusca 2009.09.23. 08:59:11

@laspalmas: OK! Biztos igazad van. :)
Nem tudjuk eldönteni, mert nem pontosan adta meg a végzettségét.

Meg, szvsz, sokakat nehéz lenne leinformálni, köszönhetően az állandó átszervezéseknek, iskola összevonásoknak és "reformoknak". :D

@Seduxen: Reggelt!
Láttam a fotóidat. Tudtam, hogy fiatal vagy, de ennyire? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 09:36:26

@Marcellusca /a Banános Joe/: lebuktam :) Mj az ominózus fotón persze MIT vett észre?? Na?? persze, hogy a JimBeam-es dobozt a háttérben :)

Marcellusca 2009.09.23. 09:48:24

@Seduxen: Na, ez a különbség egy gyermektelen, felhőtlen egyetemista és egy családos, gyermekes dógozó embör között. :DDDD

derelyegrádi szellem 2009.09.23. 10:33:37

@laspalmas:
A "szakértők":

olasom az újságban a Vakok Orszságos Szövetsége jövőre kereken 50 millióból gazdálkodhat, mert a költségvetési támogatás 80! %-át elvonják tőlük.

50 misibő kell kifizetni az ÉVES fűtést villanyt, béreket, így nem marad egyetlen fillér sem vakvezető kutyák kiképzésére, egyáltalán ennek fenntartására, braille könyvekre, könytárra, hangosköny kiadásra, meg ilyen - nyilván - felesleges faszságokra.

Miközben agrár "kommunikációra" csak úgy egy bemondásra 17 nap alatt a szükséges eljrást is lefolytatva kicsenegettek 500 milliót, tehát tízszereséte gy oylan leader csoportnak aki hogy hogynem pont ugyanoda vannak bejeletkezve, ahol jó Ficsor elvtársnak valami egyesülete.

A vakok telsen éve sköltségvetése egyenlő :
- Szalainé Szilágyi mutter végkielégítésénak felével
- A BKV-nél két év alatt kifizetett végkielégíiések 1/60-val
- Némileg kevesebb Csillag "minimálisállamotdeénmindigállamcsöcsénlógok" István egy éves bérével
-stb.

Esélyegyenlőség mi, bajnaiék? Amire még egy minisztériumot is eltartattatok velünk ezzel a félhülye (vagy tán egészen az) Göncz Kingával súlyosítva.

Összefoglalva: A jó kurva anyátok!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 12:35:16

@Marcellusca /a Banános Joe/:

"mert nem pontosan adta meg a végzettségét"

Elvégre ő csak egy államtitkár, minek figyelne oda ilyen apróságokra? Próbáld meg te homályosan megadni a végzettségedet....

Marcellusca 2009.09.23. 12:43:32

@laspalmas: Mi az, hogy megadni? Miről beszélsz? :)
Bemutatni az eredeti Oklevel(ek)et és hiteles fénymásolatot leadni!

Vagy olyan "magas" szinten már elég, ha csak bemondom/beírom?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 13:00:54

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Persze.

"-Miklós, tudtál a BKV-s ügyekről?
- Ugyan, Gábor! Dehogy tudtam.
- Köszönöm. Hölgyeim és uraim, Hagyó Miklós tisztázta magát a vádak alól!"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:34:35

@Seduxen:

Arra gondolsz, hogy az eredeti lyuk, amin szellőzhetnének, az úgyis be lesz tömve?:P

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 13:38:01

@laspalmas: ez már majdnem bedemártoni "magasság" :)))

@Mj: nem feltétlenül, de akár az is lehet. én minden körülmények között szívemen viselem az efftásak egészségét...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:40:56

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Gonosz vagy, ráadásul nem is szeretem túlzottan a fent nevezett doboz tartalmát.:) Pont a rengeteg unokahugi és -öcsi miatt tűnt föl, hogy mit keres egy kisgyerkőc közelében az alkohol.:P Én pl. gyerektől függően különböző szinteken élek. Ha gyerek van a lakásban, akkor szinte minden, általam használt dolgot fölteszek. Ha nincs, akkor meg mindent le.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:46:07

@Seduxen:

Bizony, fontos az egészség. Vas nélkül például a szegény szervezet nem tudna vörösvérsejteket előállítani, így minden efftásnak kívánok vasban gazdag életet.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 13:48:09

@Mj: ámen! nem biztos, hogy a vörösvérsejt-termelést optimális irányba mozdítani az a fajta "VAS", amit mi kívánunk nekik, de az hóótziher, hogy rögtön jobb országban élhetnénk :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:59:51

@Seduxen:

Szerintem az én vörösvérsejtjeimnek jót tenne.:)

Marcellusca 2009.09.23. 14:10:07

@Mj: Nem hallottál még a pálinkás kenyér "jótékony" hatásáról? :)
Seduxék csak a kor divatjának akarnak megfelelni. Whisky-s kenyér. :D

Egyébként hiába dumálsz! Amit magyaráznak, az már "büdös"! :DDDD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 14:49:41

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Én sajnálnám a jó házipálinkát hozzá nem értő kezekbe adni.:P

Éppen te magyarázod, hogy "az nem úgy volt" Seduxéknál, én csak kérdőre vontam.:P

Marcellusca 2009.09.23. 15:35:40

A lényeg, hogy Te nem a helyes kis csöppséget vetted észre, hanem az üveget. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:44:44

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Ejj, de rossz a megfigyelőképességed, nem is volt sehol üveg.:P Gyereket meg sokkal többször látok, mint Jim Beam-es dobozt.:D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 15:54:17

@Mj: @Seduxen: az nem növeli a szervezet vastartalmát :-) maximum időlegesen, az átszúrt szálfegyverek hatására :-)
@Marcellusca /a Banános Joe/: szép a miniterrorista, de üveget mellérakni legalábbis félreérthető :-)
nem lehet eldönteni, most melyikőtök piál, hogy elviselje a másikat :-)

Marcellusca 2009.09.23. 15:59:27

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Nem én!!! Nem A Főnökről van szó, hanem Seduxról és porontyáról. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:03:18

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Szerintem ha eleget dörzsöli a karperec a csuklójukat, jut egy kicsit a szervezetbe is.:) Meg aztán van ott bent elég vasazó is.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:04:04

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Való igaz, te csak pálinkás kenyeret adnál a sajátodnak, hogy lekenyerezd.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:04:41

@Mj: én a vasoxidos injekciót se tartom ördögtől valónak, nagy dózisban méreg az is :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:15:34

@Mj: vagy ha rémlik a lounge music, akkor csak annyi elég, hogy "rape the limbless cadaver" :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:22:12

@Mj: hát kevés olyan dolog van, ami betegebb zeneileg, mint a Corpse, de ez az :-)

Viktus 2009.09.23. 23:59:54

Peti kiosztotta a tetves kórházakat ... nincsen pénz rájuk kell a szoci villákra!

www.hirszerzo.hu/cikk.jon_a_sztrajk_jol_beszolt_oszko_a_korhazvezetoknek.124075.html

abandi 2009.09.24. 00:12:37

Ez az eu-s +/- szaldós dolog nekem már nem tiszta...
Meg a hollókoszt se...

Viktus 2009.09.24. 01:17:29

@hannibal22-73:

Ja-ja mit akarnak ezek pénzt, mikor pl. 8 milliárd kell az amcsi cimbiknek lásd. a borzas ribanc ragyogó tevékenységének egyik következménye: index.hu/belfold/2009/09/24/a_kulugy_vizsgalatot_inditott_mr._green_miatt/

süti beállítások módosítása