Skip to content


       Szűrés lista

A szakértői kormány a daganatos betegekért

Októbertől 20%-kal csökkentik a kórházak támogatását, így szinte minden intézmény csőd közeli helyzetbe kerül. Az intézményvezetők szerint, ha nem kerül pénz a struktúrába, az összeomlik. (A fővárosi Bajcsy-Zsilinszky Kórház az elmúlt negyedévben körülbelül havonta 650 millió forint OEP-pénzt kapott, most a legkedvezőbb esetben havi 540, a legrosszabb esetben 510 millióhoz jut majd. A budapesti Uzsoki Kórház eddigi 596 millió forintos finanszírozása pedig a jövőben már nem éri el a havi 500 millió forintot sem.)

A kórházak 25 milliárd forintot kértek, hogy legalább ezt az évet kihúzzák valahogy. Az  egészségügyi miniszter 4,5 milliárdot adna.

Ilyen drámai körülmények között öröm volt olvasni, hogy a szakértői kormány legalább a daganatos betegeken igyekszik segíteni.


"Magyarországon az összes haláleset 25 százalékát a daganatos megbetegedések okozzák - azt hiszem, ennél beszédesebb szám nem kell arra, hogy milyen nagy problémával állunk szemben. A rosszindulatú daganatok közül a tüdőrák miatti halandóság hazánkban közel kétszerese az uniós átlagnak. A nők emlőrákja a tüdőrák után a leggyakoribb halálozási ok, amelynek kezelése a mai napig is súlyos népegészségügyi probléma. A rák egyébként, ha időben észreveszik, gyógyítható, és ebben, persze, mindenkinek magának, de a kormánynak és az egészségügyi tárcának is van dolga." - Gyurcsány Ferenc, 2007.

Szóval mindenképpen le a kalappal, hogy a pénztelenség ellenére és  mert Magyarországon vezető halálok a daganatos megbetegedés, Bajnai szívén viseli a daganatos betegek sorsát ...


"Mintegy hatvanmillió euró értékben kötött segélyhitelt nyújt Magyarország Vietnamnak a két ország miniszterelnöke között pénteken aláírt kölcsönös megállapodás értelmében.

- Ez a kötött segélyhitel valójában arról szól, hogy Dél-Vietnamban felépül egy olyan onkológiai központ, amelyben jelentős a magyar beszállítói, technológiai hányad, és egyben a környék így egy nagyon korszerű, 500 ágyas onkológiai ellátóközponthoz jut - mondta Bajnai Gordon miniszterelnök a Budapesten tárgyaló Nguyen Tan Dung vietnami kormányfővel tartott közös sajtótájékoztatóján pénteken, miután plenáris megbeszélést folytattak a Parlament Munkácsy termében." - a múlt péntek legfontosabb híre.

Ja, azt elfelejtettem közölni, hogy a vietnami daganatosokról van szó!

Itten van már a Kánaán! Csak még nekünk nem szóltak!

Olyan kurva jól áll az ország, hogy már MI adunk hitelt. Nem tavaly vettünk fel 20 000 milliárd forint hitelt? Hogy megússzuk az államcsődöt?

Olyan kurva jól áll az ország, annyira nincsenek már rákos betegek, hogy a szakértői kormány a vietnami rákosokért dolgozik éjjel-nappal?
Beszarok, a mocskosgecik!

Persze az ördög a részletekben fogyelget - megint:


"Hitel terhére magyar cégek juthatnak üzlethez Vietnamban, sőt a hitelből finanszírozott projekteket pályázati úton kiválasztott magyar fővállalkozók valósíthatják meg. A hitelt - 18 éves futamidőre, nullaszázalékos kamattal - folyósító Eximbank az utóbbi időben fokozta erőfeszítéseit ilyen ügyletek tető alá hozása érdekében, így magyar cégek hasonló projektet valósíthatnak meg Indonéziában és Srí Lankán. Tárgyalások folynak Macedóniával, Albániával, Egyiptommal, Mongóliával, Üzbegisztánnal és Boszniával is.

Magyarország az Európai Unió tagjaként köteles az összes többi tagországgal együtt a bruttó nemzeti jövedelmének egy meghatározott részét – 0,17 százalékot – segélyezési célokra költeni. Ez az összeg egyébként lényegesen kedvezőbb és kisebb terhet ró a költségvetésre, mint a régi uniós tagországok esetében, amelyeknél 0,33 százalék a kötelezettség. A segélyezést különböző formában lehet teljesíteni: adósságot lehet elengedni, vissza nem térítendő segélyt nyújtani, vagy éppen kedvezményes hitelt nyújtani."

Ja, hát adósságot ne engedjünk már el, abból nem lesz pénz a haveri cégeknek!

Nem esnek még egyszer abba a hibába, mint Gyurcsányék 2006-ban, mikor csak úgy elengedték az iraki államadósság 80%-át, 38 milliárd forintot!

Amúgy meg lehetett volna próbálni: Csak egy telefon Brüsszelbe, hogy srácok, mi is hitelből élünk, elég nagy szarban vagyunk, mi most ebből kimaradnánk. Durván büntessetek meg!

Vajon melyik magyar cég lesz az szerencsés nyertes? Micsoda izgalmak...
Persze már le van minden zsírozva előre ... még pár milliárdot kapnak a haveri cégek, a 2010 májusi záróra előtt. És milyen furfangos módon ... adunk hitelt, de magyar cégeknek kell felépíteni. Így végül is a hitel, amit a vietnamiak kaptak, szépen visszacsurog magyar zsebbe. Zseniális, a maga módján.

És aki most most azzal jön, hogy mindenkit megillet az ártatlanság védelme (copyright B.B.), és hogy lehet, hogy ez pont egy tisztességes üzlet lesz, azzal szívesen közlök kettő darab, apócska tényt ...

Az egyik:

Az Eximbank elnöke ez a személy:



Igen, Dr. Csillag István (SZDSZ) személyesen! Egy makulátlan múltú ellenzéki párttag egy állami bank élén.


A szakértői kormány keleti gazdasági kapcsolatokért felelős kormánybiztosa pedig ez a személy:

Nem elhanyagolható információ, hogy a wikipedia szerint "társadalmi megbízatásban végzett munkájáért nem kap javadalmazást." Biztos ingyé' csinálja ...
(Veres Jani hosszú idő után ismét szerepelt a TV-ben, ahol sok okosságot osztott meg Velünk.)

Értjük már, hogy miért volt olyan kurva mosolygós Bajnai?


 

Címkék: politika

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr151396374

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drkovax 2009.09.22. 14:23:33

@Scarlet Crusader: Galileit se égették meg ...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 14:34:28

@Scarlet Crusader:

Mi a csúsztatás?
Adunk Vietnámnak, és a hitelt az Eximbank intézi, és Veres Jani is ott sertepertél a közelben (lévén az ő területe). Ez van, nem mi találtuk ki.

spájdernecc 2009.09.22. 14:34:40

nem lehet mindenki hivatásos filantróp és kulturtörténész egy személyben.... :)sebaj, tudjuk mit akar, csak kekeckedünk
/ legalábbis én /

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.22. 14:41:19

@Marcellusca /a Banános Joe/: :)))

Választhattam:
a, elszívok pár szál cigit, növelem az esélyét a ráknak, viszont ambuláns segítség az agyvérzés ellen.
b, nem gyújtok rá, agyvérzést kapok, és vihetnek a kórházba.

Hogy miért nem választom a másodikat? Mert nincs nálam gyógyszer, nincs nálam evőeszköz és wc papír, ja és mert a lerobbant állapotú mentőautó nem érne ide időben... más problémám nincs... :)))

Scarlet Crusader 2009.09.22. 14:43:17

Ok sracok nyertetek, feladom. Inakabb maradok olvaso.

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 14:43:48

@laspalmas:

Az Eximbankról jut eszebe, hogy ezek az állandóan piacozó, állítólag legpiacpártibb szadeszesek, mint pl Csillag elvtárs, soha nem piaci magáncégnél, hanem mindig államinál lelhetők fel. Persze havi több milliós fizetésekért, és még pluszba semmilyen célhoz/eredményhez nem kötött, óriási prémiumokért, ami szintén igen jellemző piaci szokás.

Náluk az elvtelen pofátlanságnak nincsen határa...

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.22. 14:44:51

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Eddig az volt a helyzet, hogy normálisan meghalni sem volt időnk... most már pénzünk sem lesz rá...

jaaaajdenagyon felidegesít ez a téma!!! Ez, meg a svédes... nincs kedvetek inkább jógatanfolyamot indítani??? :)))

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 14:47:37

@derelyegrádi szellem:

Jaj Szellem, hát meg kell őket fizetni rendesen, különben azonnal lecsapna rájuk a konkurencia!
Ezzel fenyegetőznek burkoltan, mikor a piacot emlegetik, nem tudtad? :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 14:50:02

@Scarlet Crusader:

Ne legyél mimóza, írj csak nyugodtan.
Majd hozzászoksz a csapathoz és viszont. :)

spájdernecc 2009.09.22. 14:52:26

@Scarlet Crusader:
ez nem verseny
nincsenek győztesek

Marcellusca 2009.09.22. 14:56:46

@Scarlet Crusader: Mos' mé' mondod?
Írgyad ki magadbú! :D

Scarlet Crusader 2009.09.22. 14:57:09

Allright sracok, ha ujra lesz idom jovok kekeckedni de most GDP-t kell termelni:(

Tündér_Lala 2009.09.22. 14:58:21

@laspalmas: Hülyéket kapnak csak különben. Ez különösen tetszett amikor pártejtőernyősökről van szó. Mindent visz....

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 15:03:05

@Scarlet Crusader:

Oké, csak ezt a Kopernikusz-Gallilei-Giordano Bruno témát nézd át előtte, nehogy a kekeckedésből megint valami más legyen.

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 15:06:49

@laspalmas:

Ja ja, ez a jó Csillag elvtárs megmodta, hogy az "unokáink poharából isszuk ki a kakaót", aztán húzott egy jó nagyot a kakaós pohárból, majd körbekínálta a többinek, és a végén az üres poharat is zsebrevágta...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 15:15:21

@derelyegrádi szellem:

Figyelj, két helyen is dolgozik, hogy meg tudjon élni. Örülhetünk, hogy évi 51 millióért elvállalta ezt a sok melót.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 16:24:02

@Seduxen:

Sajnos a "kecskére káposztát" mondás itt annyiban nem teljesül, hogy a kecske bele szokott halni, ha túl sok káposztát eszik, mert felfúvódik tőle.:-/

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 16:31:17

@Biztonsági Őr:

(Zárójelben "megsúgom", hogy a demokrácia nem egyenlő a köztársasági államformával. Lásd például: Hollandia, ami királyság és Kína, ami népi demokratikus köztársaság.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 16:36:28

@kill004:

Nem is értem, hogy akkor miért törölték el a rabszolgaságot Észak-Amerikában. Hiszen a feketék általában ott is szerették a gazdáikat, akik megbecsülték őket, hiszen drága lett volna, ha leépítik a munkaerejüket.

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 16:39:14

srácok, egyre biztosabb vagyok benne, hogy KI AKARNAK NYÍRNI BENNÜNKET! (Mj mindjárt jól fenéken rúg, hogy jövök az összeesküvés-elméletekkel :D )
de tényleg! írok is egy bejegyzést gyorsan a KKBK-ra erről is... (aki a Szilinek írt levelem nem olvasta, az gyorsan pótolja be! :D )

derelyegrádi szellem 2009.09.22. 17:01:11

@Kartal (a dühös):

Kinyírni éppen nem akarnak, de hogy leszarják azt, ha meghalsz, pedig az életed esetleg 5000 forintból megmenthető lenne, az tuti biztos.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:12:38

@Scarlet Crusader:

Te Úristen, inkább ki se javítsd magad, mert egyre rosszabb lesz.:D Akit megégettek - Rómában, a Virágok terén -, az Giordano Bruno volt 1600-ban. Galileit csak perbe fogták, majd bebörtönözték, de nem sokkal később az ítéletet házi őrizetre változtatták, és 78 éves korában halt meg természetes halállal. Halála után bő száz évvel levették az indexről, újratemették, majd "rehabilitálták".

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:22:33

@Mj: idióta képzettársítás, de elképzeltem az inkvizíció oktatásának, amint Giordano Bruno-hoz érve felcsendül a Bloodhound Gang-től a BURN MOTHERFUCKER BURN :)

www.youtube.com/watch?v=kCmmqsW7oFk

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 17:23:11

@derelyegrádi szellem: vagyis ki akarnak nyírni, mert semmit nem tesznek, hogy megmentsenek. Yossarian kiforgatott logikája a 22-es csapdájából... legalábbis számomra logikusan következik... de ez nem biztos, hogy igaz mindenkire :D

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 17:24:39

@Mj: ha jól emlékszem 12 éves procedúra vezetett idáig... hát, isten majmai... bocs, malmai :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:27:32

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Szerintem sajnos gondatlanságból elkövetett emberölés.:-/ Viszont a módosított Btk. szerint tényleg lehet, hogy tévedés, és ha most kezdődik a per, akkor már nyilván ezt fogják alkalmazni.

("29/A. § Nem büntethető, aki a saját, illetőleg a mások személye vagy javai elleni jogtalan támadás megelőzéséhez szükséges védelmi eszközt alkalmaz, ha az az élet kioltására nem alkalmas, és annak folytán a jogtalan támadó szenved sérelmet, továbbá ha a védekező a sérelem elkerülése érdekében mindent megtett, ami tőle az adott helyzetben elvárható volt."

Itt viszont a védelmi eszköz élet kioltására alkalmas volt, így a feltétel nem teljesül.

"A tévedés

27. § (1) Nem büntethető az elkövető olyan tény miatt, amelyről az elkövetéskor nem tudott.

(2) Nem büntethető, aki a cselekményt abban a téves feltevésben követi el, hogy az a társadalomra nem veszélyes, és erre a feltevésre alapos oka van.

(3) A tévedés nem zárja ki a büntethetőséget, ha gondatlanság okozza, és a törvény a gondatlanságból eredő elkövetést is bünteti."

Ennek fényében is gondatlanság szerintem.)

Szellem?

Hannibal22 2009.09.22. 17:37:49

Szellemtől én is kérdeznék,mik a büntetési tételek gondatlanságból elkövetett emberölés és halált okozó testi sértés esetén?(amivel a sztojkát vádolják)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:40:01

@derelyegrádi szellem:

Francba, erről is lekéstem.
Viszont közben szétröhögöm magam a Józsibarát '80-as évek eleji focistafrizurájú értelmi fogyatékosán, kár, hogy a tévén nincs Print Screen...:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:43:01

@Kartal (a dühös):

Rosszabbat mondok. Végső soron ugyanis mi nyírjuk ki saját magunkat.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:43:08

@Mj: ha olyan, akkor 1-2 óra és fent lesz a tecsőn (you tube) :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:43:45

@Mj: Keynes mondta talán a legszebben. "In the long run, we're all dead."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:50:36

@Mj: ez gondolom a finomított változata annak, hogy "kretén" :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:50:45

@Kartal (a dühös):

Na az biztos, hogy nem rögtönítélő bíróság volt, azt ugyanis bolsevikék fejlesztették tökélyre, ráadásul tisztán "likvidálási" szándékkal. Bár a bírósági eljárás is fokozatosan vagy megszűnt, vagy pusztán színházi elemmé vált, ráadásul semmi logika nem volt benne. Volt egy orosz fazon például, akit börtönbe csuktak, aztán internáltak, aztán halálra ítélték, aztán fölmentették, aztán amnesztiát kapott, aztán kitüntették.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:51:55

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nincs összehasonlítási alapom, mert nem szoktam túl gyakran Józsibarátra kapcsolni.:) De ez nálam nagyon ütött.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 17:54:48

@hannibal22-73: na akkor ezek szerint ideje körbenézni kaszáért? :)
@Mj: hát mostmár kénytelenek a színpadi elemekre koncentrálni, mivel ugye a verekedés lekerült a repertoárból :)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 17:56:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Keynes-ben nekem az a legszimpibb, hogy szinte azonnal megírta a párizsi békeszerződés gazdasági következményeit. (Mivel a trianoni békediktátumot is ellenezte, ezért nem véletlen, hogy rögtön lefordították magyarra.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:02:59

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Akkor valamit nagyon tudnak, mert a pasi haja szálanként őszült.:) És kb. úgy nézett ki, mint Jirí Novotny és Rudi Völler együtt.:)
Találtam is erről egy jó kis összeállítást:

www.kisalfold.hu/sport/bundesliga_haj_babasero_remseges_focista_frizurak_/2112418/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 18:03:48

@Mj: lehet, más is meg tudta volna írni, csak neki volt mersze is rá :-) az meg csak természetes, hogy ha kedvező valakinek egy írás, akkor lefordítják az adott nyelvre :-) de tény, hogy nem tőle ered a PC-hozzáállás.

@hannibal22-73: hamár ölésre készülsz, egy kis hangulatfokozónak www.youtube.com/watch?v=jSbqklcAww4

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 18:10:49

@Mj: ez ütött mint egy kamion :D amúgy meg, tisztában vagyok "erényeimmel" :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:11:11

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ő végig tiltakozott az angoloknál - résztvevője volt a konferenciának -, csak leszarták.:-/ Mi meg persze, hogy szerettük akkor, hiszen megpróbált segíteni.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:12:43

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Te lehet, hogy tisztában vagy, de annak a pasinak pont ez volt a hiányossága.:)

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 18:35:42

@Mj: ha jól emlékszem, a háború alatt ezt nem egy magas rangú katonatiszttel játszották el, a front aktuális állásától függően. és rémlik valami tudós is, akit elő kellet ásni egy táborból, ahová eredetileg zárták... de nagyon rég olvastam.

Kartal (rezervált) 2009.09.22. 18:40:09

@Plutonic: ne adja az ég, hogy igazad legyen! akkor itt elszabadul a pokol, vagyis mégis történni fog valami...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:47:34

@Kartal (a dühös):

A magasrangú katonai tiszteket - sokszor a Gestapo segítségével - még a háború előtt elintézték, mert túl sokat láttak. Azokat is elintézték, akik túl sok idő óta voltak magas katonai tisztségben. Azokat is, akik egyszerű besorozott katonaként nyugaton harcoltak, hiszen biztos kémek. Név szerint nem tudom, hogy milyen tudósról lehet szó, de Rokosszovszkij marsallt is egy internálótáborból hozták vissza, hogy ugyan, segítsen már egy kicsit a front környékén.

jozicsenko 2009.09.22. 18:55:00

Csillag István és Veres János egy buliban?

heee???ez olyan lesz, mint az indonéziai 4 milliárd dolláros projekt?
azsia.net/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=8821&mode=thread&order=0&thold=0

sajnos janiék szisztematikusan törlik mindenhonnan a nyomokat, de fejben még megvan, emlékszem rá!
(gyengébbeknek, kommunistáknak és hellpistinek aka liberte-nek: 4 milliárd dollárt "fektett" be kóka indonéziába, ez akkori árakon kb 800 MRD Ft volt, a 4es metró duplája!)

szoval a fentieknél az védje csillagékat, aki van olyan naiv, hogy elhiszi, az szdsz liberális értékeket véd... :-S

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 18:59:28

@jozicsenko:

"az szdsz liberális értékeket véd"

Pedig az SZDSZ tényleg értékeket véd. A mostanra saját értékeit, amik a lenyúlásokból jöttek össze.

jozicsenko 2009.09.22. 19:04:16

@Mj: jjajj, csokolom a kacsódat, most megyek enni, utána filmnézést, fürdés, asszonypajtás, de mára nekem elég a móka, holnap úgyis korán kelek

ui: vettem spanyol szakácskönyvet, bár lehet inkább az olcsón semmiből semmit kellene tanulmányozni

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.22. 19:10:16

@jozicsenko:

Jó étvágyat, estét, asszonypajtásozást, stb.!:)
De akkor ma sem vitatjuk meg a recepteket. Pedig múltkor jó kis mustos, borókabogyós, reszelt sárga- és fehérrépás, paradicsomos, paprikás malacpecsenyét csináltam.:) (És még occsóé is volt, már ami nem a kertből jött.:))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 19:13:35

@jozicsenko: további derűs estét neked :-)
utóiratodhoz: - Mi az? 30 kilós és legel?
- ?
- Januártól te!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 20:26:43

@Laibach: igen, ez a klasszikus :-) bár inkább :@ mert még mindig igaz...

Laibach 2009.09.22. 20:39:15

M@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ma olvastam valahol egy új közmondást:

"..Él mint Hunvald a sitten!..."

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 20:48:59

@Laibach: na igen, az ilyen Hunvald-féléknek csak egy sírfeliratot mutatnék:
"Voltunk, mint ti,
Lesztek mint mi,
Por és hamu."

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.22. 22:26:33

@derelyegrádi szellem:

Egyébként meg most jut eszembe, hogy múltkor jól lecseszett valaki, mert szerinte Iváncsik nem is csak gombaszakértő.

Bár az NBH-s önéletrajza szerint igen
www.nbh.hu/bmenu3e.htm

de a MEH-en lévőben szerepel, hogy "2003-2005 között védelemigazgatási vezetői egyetemi diplomát szerzett. "
www.meh.hu/kormany/allamtitkarok/ivancsik20060703.html

Hogy ezt az NBH-sba miért nem tudta beleírni, hamár az azt felügyelő államtitkár, az rejtély.

Ilyen diplomát (védelemigazgatási) a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
Bolyai János Katonai Műszaki Karán lehet szerezni. Mondjuk pont ilyen védelemigazgatási vezetői szakirány nincs, csak olyanok, hogy
1,önkormányzati védelmi igazgatási
2,védelmi-humánerőforrás szervező
3,katasztrófavédelmi
4,védelmi geoinformáció
5,tűzvédelmi és tűzoltó

Az oklevélben szereplő szakképzettség megnevezése pedig védelmi igazgatási szervező. A képzés maga -és ezáltal a diploma sem- nem egyetemi, bár az intézmény neve megtévesztő lehet. Szegény Iváncsikot is megtévesztette.

belzebubó 2009.09.22. 22:30:53

@jozicsenko: jaj de jó,hogy erről végre van valami irásos nyom magyarul,mert akinek ezt eddig elmeséltem,azt hitte ez kamuzom. A repülőtér pénze is mifelénk van.Kóka az indonéz-magyar baráti társaság elnöke is. Az a pénz már régen nem Indonéziában van,hanem itt Szingapúrban.Még az indonézek is idehordják,mert otthon nincs biztonságban,Szingapúrban meg egy a lényeg,bankon keresztül jöjjön be,a nagysággal és hogy miből van nem foglalkoznak. Én el sem hittem,hogy erről semi de semmi nyom nincs a magyar sajtóban. Szumátra pedig az egyik legelhagyatottabb vidék ahol valaha jártam. 4 Mrd USD-s befektetés ott.Aki ezt elhiszi az sem járt még arra :(

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.22. 22:31:27

@laspalmas: félreírta biztos, valójában bombaszakértő akart az lenni. más értelmes nem jut eszembe. nem szégyellendő az üzemmérnöki papír sem, ha az van neki, csak semmi köze a szakterülethez, amiért felel. nem az első, akinél még a hozzáértés látszata sincs meg, és vélhetően nem is az utolsó.

Marcellusca 2009.09.23. 08:04:43

@laspalmas: Bocs, hogy bele vau-vau, de nem biztos, hogy igazad van.
Pontosan nem tudom, hogy 2003-2005-ban milyen felnőtt, egyetemi képzés volt, de nem véletlen az egyetem jelző a ZMNE nevében. Ott mindig is volt egyetemi képzés, tehát lehet neki, ott szerzett egyetemi végzettsége.
Jelenleg ez a helyzet:

portal.zmne.hu/portal/page?_pageid=34,24863,34_24886&_dad=portal&_schema=PORTAL

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 08:26:24

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Szerintem meg ez:
portal.zmne.hu/portal/page?_pageid=34,18276,34_40894:34_46664:34_63435&_dad=portal&_schema=PORTAL

Ez a civilek számára indított 3 éves alapképzés, ami a jelek szerint Iváncsiknak van. Ez UTÁN lehet menni az egyetemi képzésre.

spájdernecc 2009.09.23. 08:37:29

@laspalmas:
van nekem olyan OKJ-s bizonyítványom, amit a Miskolci Nehézipari Egyetem állított ki
attól még nem vagyok kohómérnök :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 08:43:46

@Mj: ha az efftásak felfúvódnának a sok "káposztától", én szívesen vágnék mindegyiken egy "lyukat", hogy szellőzhessenek. monnyuk fültől-fülig...

cikkhájlos jó reggelt!

Marcellusca 2009.09.23. 08:59:11

@laspalmas: OK! Biztos igazad van. :)
Nem tudjuk eldönteni, mert nem pontosan adta meg a végzettségét.

Meg, szvsz, sokakat nehéz lenne leinformálni, köszönhetően az állandó átszervezéseknek, iskola összevonásoknak és "reformoknak". :D

@Seduxen: Reggelt!
Láttam a fotóidat. Tudtam, hogy fiatal vagy, de ennyire? :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 09:36:26

@Marcellusca /a Banános Joe/: lebuktam :) Mj az ominózus fotón persze MIT vett észre?? Na?? persze, hogy a JimBeam-es dobozt a háttérben :)

Marcellusca 2009.09.23. 09:48:24

@Seduxen: Na, ez a különbség egy gyermektelen, felhőtlen egyetemista és egy családos, gyermekes dógozó embör között. :DDDD

derelyegrádi szellem 2009.09.23. 10:33:37

@laspalmas:
A "szakértők":

olasom az újságban a Vakok Orszságos Szövetsége jövőre kereken 50 millióból gazdálkodhat, mert a költségvetési támogatás 80! %-át elvonják tőlük.

50 misibő kell kifizetni az ÉVES fűtést villanyt, béreket, így nem marad egyetlen fillér sem vakvezető kutyák kiképzésére, egyáltalán ennek fenntartására, braille könyvekre, könytárra, hangosköny kiadásra, meg ilyen - nyilván - felesleges faszságokra.

Miközben agrár "kommunikációra" csak úgy egy bemondásra 17 nap alatt a szükséges eljrást is lefolytatva kicsenegettek 500 milliót, tehát tízszereséte gy oylan leader csoportnak aki hogy hogynem pont ugyanoda vannak bejeletkezve, ahol jó Ficsor elvtársnak valami egyesülete.

A vakok telsen éve sköltségvetése egyenlő :
- Szalainé Szilágyi mutter végkielégítésénak felével
- A BKV-nél két év alatt kifizetett végkielégíiések 1/60-val
- Némileg kevesebb Csillag "minimálisállamotdeénmindigállamcsöcsénlógok" István egy éves bérével
-stb.

Esélyegyenlőség mi, bajnaiék? Amire még egy minisztériumot is eltartattatok velünk ezzel a félhülye (vagy tán egészen az) Göncz Kingával súlyosítva.

Összefoglalva: A jó kurva anyátok!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 12:35:16

@Marcellusca /a Banános Joe/:

"mert nem pontosan adta meg a végzettségét"

Elvégre ő csak egy államtitkár, minek figyelne oda ilyen apróságokra? Próbáld meg te homályosan megadni a végzettségedet....

Marcellusca 2009.09.23. 12:43:32

@laspalmas: Mi az, hogy megadni? Miről beszélsz? :)
Bemutatni az eredeti Oklevel(ek)et és hiteles fénymásolatot leadni!

Vagy olyan "magas" szinten már elég, ha csak bemondom/beírom?

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.23. 13:00:54

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Persze.

"-Miklós, tudtál a BKV-s ügyekről?
- Ugyan, Gábor! Dehogy tudtam.
- Köszönöm. Hölgyeim és uraim, Hagyó Miklós tisztázta magát a vádak alól!"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:34:35

@Seduxen:

Arra gondolsz, hogy az eredeti lyuk, amin szellőzhetnének, az úgyis be lesz tömve?:P

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 13:38:01

@laspalmas: ez már majdnem bedemártoni "magasság" :)))

@Mj: nem feltétlenül, de akár az is lehet. én minden körülmények között szívemen viselem az efftásak egészségét...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:40:56

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Gonosz vagy, ráadásul nem is szeretem túlzottan a fent nevezett doboz tartalmát.:) Pont a rengeteg unokahugi és -öcsi miatt tűnt föl, hogy mit keres egy kisgyerkőc közelében az alkohol.:P Én pl. gyerektől függően különböző szinteken élek. Ha gyerek van a lakásban, akkor szinte minden, általam használt dolgot fölteszek. Ha nincs, akkor meg mindent le.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:46:07

@Seduxen:

Bizony, fontos az egészség. Vas nélkül például a szegény szervezet nem tudna vörösvérsejteket előállítani, így minden efftásnak kívánok vasban gazdag életet.:)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.23. 13:48:09

@Mj: ámen! nem biztos, hogy a vörösvérsejt-termelést optimális irányba mozdítani az a fajta "VAS", amit mi kívánunk nekik, de az hóótziher, hogy rögtön jobb országban élhetnénk :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 13:59:51

@Seduxen:

Szerintem az én vörösvérsejtjeimnek jót tenne.:)

Marcellusca 2009.09.23. 14:10:07

@Mj: Nem hallottál még a pálinkás kenyér "jótékony" hatásáról? :)
Seduxék csak a kor divatjának akarnak megfelelni. Whisky-s kenyér. :D

Egyébként hiába dumálsz! Amit magyaráznak, az már "büdös"! :DDDD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 14:49:41

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Én sajnálnám a jó házipálinkát hozzá nem értő kezekbe adni.:P

Éppen te magyarázod, hogy "az nem úgy volt" Seduxéknál, én csak kérdőre vontam.:P

Marcellusca 2009.09.23. 15:35:40

A lényeg, hogy Te nem a helyes kis csöppséget vetted észre, hanem az üveget. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 15:44:44

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Ejj, de rossz a megfigyelőképességed, nem is volt sehol üveg.:P Gyereket meg sokkal többször látok, mint Jim Beam-es dobozt.:D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 15:54:17

@Mj: @Seduxen: az nem növeli a szervezet vastartalmát :-) maximum időlegesen, az átszúrt szálfegyverek hatására :-)
@Marcellusca /a Banános Joe/: szép a miniterrorista, de üveget mellérakni legalábbis félreérthető :-)
nem lehet eldönteni, most melyikőtök piál, hogy elviselje a másikat :-)

Marcellusca 2009.09.23. 15:59:27

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Nem én!!! Nem A Főnökről van szó, hanem Seduxról és porontyáról. :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:03:18

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Szerintem ha eleget dörzsöli a karperec a csuklójukat, jut egy kicsit a szervezetbe is.:) Meg aztán van ott bent elég vasazó is.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.23. 16:04:04

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Való igaz, te csak pálinkás kenyeret adnál a sajátodnak, hogy lekenyerezd.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:04:41

@Mj: én a vasoxidos injekciót se tartom ördögtől valónak, nagy dózisban méreg az is :-)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:15:34

@Mj: vagy ha rémlik a lounge music, akkor csak annyi elég, hogy "rape the limbless cadaver" :D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.23. 16:22:12

@Mj: hát kevés olyan dolog van, ami betegebb zeneileg, mint a Corpse, de ez az :-)

Viktus 2009.09.23. 23:59:54

Peti kiosztotta a tetves kórházakat ... nincsen pénz rájuk kell a szoci villákra!

www.hirszerzo.hu/cikk.jon_a_sztrajk_jol_beszolt_oszko_a_korhazvezetoknek.124075.html

abandi 2009.09.24. 00:12:37

Ez az eu-s +/- szaldós dolog nekem már nem tiszta...
Meg a hollókoszt se...

Viktus 2009.09.24. 01:17:29

@hannibal22-73:

Ja-ja mit akarnak ezek pénzt, mikor pl. 8 milliárd kell az amcsi cimbiknek lásd. a borzas ribanc ragyogó tevékenységének egyik következménye: index.hu/belfold/2009/09/24/a_kulugy_vizsgalatot_inditott_mr._green_miatt/

süti beállítások módosítása