Skip to content


       Szűrés lista

A hisztéria első áldozata

Az országban egyre több helyen ütötte fel a fejét a H1N1, de számottevő megbetegedés, illetve súlyos szövődmény nem volt még sehol. Köhögés, láz pár napig, és kész. Vagyis egyre biztosabban látszik, hogy egy óriási műpánik a "világjárvány", egy sima influenza, ami egyszerűen csak egy jó üzlet a gyógyszergyártóknak. (Mi például 6 milliárdért veszünk oltóanyagot egy ciprusi offshore-cégtől.)

Mindenesetre ideje lenne már tiszta vizet önteni a pohárba, és rendesen tájékoztatni a Zembereket, mert a nyilvánvaló tények ellenére sokan bedőlnek az "Oltás nélkül meghalsz"-mantrának.

Debrecenben például ketten (anyuci és kisfia) támadtak egy lányra, mert köhögött a buszon.

Az egyetemista elég sűrűn mutat egyébként felsőlégúti tüneteket, mert allergiás. Eddig nem volt ebből baj, de most áldozatul esett a hülyeségnek. Először az idős nő hozzávágott egy papírzsebkendőt: "Abba köhögögj, te szemét"- jeligére, ezután anyu pici fia hajánál fogva nekilökte a lányt a vele utazó barátnőjének, majd a kapaszkodónak, és végül leköpte. Aztán anyukájával gyorsan leszálltak a buszról.

Valószínűleg nem ők az egyetlenek, akik rettegnek a vírustól.

És ha ez a hisztéria nagyobb méreteket ölt, így fogunk járni:

 

Címkék: egészség abszurd megyei hír

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr781403433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f.m.j. 2009.09.24. 09:13:07

A rajz, meg a szöveg nagyon jó :)

mind2 (törölt) 2009.09.24. 09:22:17

A halálozási rátát tekintve messze " alulmúlja " a gyógyszergyártók várakozásait...mindenki a kísérleti laboratóriumok példányait félti : patkányok, majmok, kutyák, stb. Az állatvédők harcos kampányokat indítanak a kiszabadításukért. Mi önszántunkból váltunk kísérleti állatokká. És még fizetünk is érte.

2009.09.24. 09:27:36

Miért nem vagyok meglepve?

Szerintem az ilyen emberek bár kibe belekötnek, akibe úgy gondolják, hogy lehet.

Hallottam már sipitozó öregasszonyt a villamoson, hogy azonnal hagyja abba az illető a mobil telefonálást, mert ő szivbeteg, és az neki káros. Na jó, ez a "bunkofon" fóbia már elmúlt, mióta a nagymamák is megkapták az unokák levetett mobilját, de mindig jön helyette más.

Érdekes, ha éppen "aranykezű gyerekek dolgoznak" a villamoson, akkor nem ilyen harciasak, csak lapítanak, mint a szar.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 09:31:18

a feleségem babát vár. voltunk a dokinál és rákérdeztünk erre az oltásra is. azt mondta, hogy szerinte kamu az egész.
egy háziorvos!
ráadásul folyton szajkózzák, hogy a vírus milyen gyorsan mutálódik. ergo: ha most beoltatom magam, az nem azt jelenti, hogy védelmet jelent a tavasszal majd megjelenő vírustörzs ellen...

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.09.24. 09:35:46

Nagy az Isten állatkertje csak alacsony a kerítés.

Tombolda · http://tombolda.fw.hu 2009.09.24. 09:40:54

Aszpirint ismerjük. Na. Meg a pihenést. Vitaminokat is és talán az egészségesebb életmódot is próbálni kellene. (lehet nem a megfelelő sorrendben írtam)

spájdernecc 2009.09.24. 09:41:53

OFF
index.hu/belfold/2009/09/24/kozossegepito_baloldal_elozne_az_mszp-t/
ON
gyerekorvosunk szerint már most az új tip. influenzafeertőzés van többségben, de az esetek 90%-a nem súlyosabb egy sima, hagyományos influenzánál
a vizsgálatig / járványügyi/, ezért aztán szabad bűvészkedés folyik a számokkal
de lehet, hogy a doktornő simán paranoiás és e hivatalos tákékoztatás az igaz

stulquec 2009.09.24. 09:42:05

kuruc.info/r/35/47252/

Egy kis adalék a poszthoz, hogy tisztán lássuk a sztorit. Nem minden társadalomba szokás csak úgy leköpni az utastársunkat. Gondolom ti is tudjátok kiknél szokás az ilyen...

Horizont 2009.09.24. 09:42:21

Ennek a bájos családnak nem az influenza volt a lényeg. Bunkók. Remélem elkapnak valamit!
Nem csak ez a felfújt influenza jó üzlet, lehetne kivesézni ezt az egész gyógyszerfogyasztási "rendszert" nálunk. Tragédia!
Azért mit hogyan kap el az ember van egy rossz emlékem. 2 éves volt a lányom, orvosi rendelőben játszott egy kisgyerekkel, akinek az anyukája a végén mondta, hogy mumpszos a gyereke. Na el is kapta az enyém. Gondoltam én barom, hogy akkor legalább egy gyerekbetegségen túlesünk. Olyan beteg lett szegény, hogy 2 hétig volt a fertőző osztályon azt hittük belehal.Hál istennek meggyógyult. Szóval jó vigyázni, óvni magunkat, gyerekeinket, de nem így mint ezek az állatok.

spájdernecc 2009.09.24. 09:43:21

hopp
- a vizsgálatig nem jut el -

hatesz 2009.09.24. 09:43:58

Sajnos ez lesz most a tendencia, 1-2 évente jön majd egy ilyen nagy pánikot keltö "világjárvány". Az elején még nem volt meg a pontos "mese" hozzá, ezért is nevezték akkor sertésinfluenzának el. Biztos ami biztos pl. Egyiptomban vagy 200ezer sertést le is öltek és megsemmisítettek azonnal. Utána persze kiderült hogy semmi köze a sertéseknek a betegséghez. úgyis túl sok kaja van azon a kontinensen... A gyógyszeripar is amúgy a legnagyobb biznisz a világon.
A szegény debreceni lányt nagyon sajnálom....

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.09.24. 09:44:26

Láttam én is cifrát, pl. amikor a néger elkezdi ütlegelni, szidalmazni meg köpködni a fickót, mert az köhögött, a feka meg azt hitte, hogy leköpte, mert rasszista... csak beérett a Mohácsi-féle propaganda :-(
A H1N1 viszont tényleg csak hiszti. A lefolyása állítólag ENYHÉBB, mint a sima influenzáé, és nagyságrendileg több halálesetet lehetett volna megelőzni, ha az oltóanyag kifejlesztésére, gyártására, szállítására és terjesztésére fordított összegből maláriagyógyszert vesznek és szállítják Afrikába. De hát ilyen a média, ha tízezer afrikai meghal egy nap maláriában az nem hír, ha egy kövér texasit öl meg egy új betegség, az már egyből világjárvány és az új pestis...

spájdernecc 2009.09.24. 09:44:49

@Horizont:
nálunk van "fertőző váró"
sose használja senki

Marcellusca 2009.09.24. 09:46:14

@Tombolda: Én Seduxent is meg Xanaxot is. :DDDD

д · http://www.hovane.blogspot.com/ 2009.09.24. 09:47:33

egészen elképesztő, hogy mi van itt! egyre többen kattannak be Magyarországon. legközelebb azért vernek meg, mert folyik az orrod?!

off: napi kolompár:
index.hu/belfold/2009/09/24/vademelesi_javaslat_kolompar_orban_ellen/
hogy a pöcsbe lehet ez még mindig szabadlábon?

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 09:52:22

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: mi a gyerekorvosnál voltunk 2 hete a 10 hónapos gyerekkel. a gyerekorvos reakciója ugyanez volt: szerinte felesleges, a médiahiszti generálja az egészet, és ő szermély szerint nincs meggyőződve arról, hogy mik az esetleges "mellékhatásai" a szernek. De ha nagyon kérjük, beoltja a gyereket.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 09:55:03

mielőtt a LEGHATÁROZOTTABBAN el6árolódnék saját magamtól, az egész h1n1-hiszti kapcsán eszembe jutott valami: gondolom a kátrányos helyzetűek rohanni fognak az oltásért (és majd ingyé is jár nekik, mert nemzeti kincs mindahány), de azt ugye senki sem tudhatja, hogy mi van a fiolában, amit beadnak nekik...

Marcellusca 2009.09.24. 09:56:15

Én már a legelején megmondtam, hogy kamu. Pedig nem vagyok sem orvos, sem virológus.
Az egész "csak" gyógyszergyári lobbi. Ezekben a vészterhes, gazdasági válsággal sújtott időkben valahogy fel kellett lendíteni a vegy- és gyógyszeripart.
2-3 nap és vége a betegségnek. A sima influenzás megbetegedés tovább tart.
És már előre mondják, nem valószínű, hogy jövőre is védettséget nyújt.
Ja. Már most tudják.
Persze, mert jövőre is kellenek a megrendelések.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.09.24. 09:56:31

@spájdernecc: Na pl. ezért is utálok orvoshoz járni (amellett persze, hogy alsó hangon is három órát kell várni...). Odamegyek egy náthával és a szezon összes cseppfertőzéssel terjedő betegségével jövök el...
Mellesleg ha Budapestre bekerül a H1N1 és nem csak 1-2 elszigetelt eset történne, akkor a népesség 2/3-án végigsöpör lendületből. Merthogy a magyar dolgozó nem vesz ki betegszabit, fél, hogy utána már nem várják vissza. Inkább bemegy betegen. És ehhez természetesen végigfertőzi az összes tömegközlekedési eszköz utazóközönségét. Amilyen tömeg van pl. a Combinon csúcsidőben, egy tüsszentés legalább 20 fertőződést jelent. Aztán persze elkezdik kelteni a pánikot, hogy már 300-400e ember fertőződött meg. Igaz, ez kb. 300-400 halálesetet jelent, kevesebbet, mint a szezonális influenza, de felfújják.

z666 2009.09.24. 09:58:04

Ennek kisebb a halálozási aránya a sima influenzánál!!!!

Horizont 2009.09.24. 09:58:29

Minden ami gyógyszer nyomnák belénk! Hagy fogyjon. Miután a gugli a barátunk, megnéztem és tavaly 523,5 milliárd (!!!) forintot költöttünk gyógyszerre, ami 318 millió 391 ezer doboz gyógyszernek felel meg! Nem találok szavakat!

Grafithuszar 2009.09.24. 09:59:24

Hát. Alapvetően felesleges minden influenza oltás egy egészséges embernek. Ráadásul MINDEN oltásnak vannak mellékhatásai, lehet olyanok amik csak 5 év múlva derülnek ki

z666 2009.09.24. 09:59:24

Van egy halvány sejtésem az anyuci és a pici fia származásáról...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:00:32

@Gerusz: na de maaaajd gyűn a dásztinhoffmann, meg a rönérusszó, és meggyógyít mindenkit! (ha meg mégsem, akkor jöhet a Donald Sutherland által megálmodott "Alapos tisztogatás"-akció :))) ).

DArchAngel 2009.09.24. 10:04:49

ÉN most jövök kifele - ha minden jól megy - az influenzából. Nem kellett hozzá más csak tea, takaró, citrom és vörös bor. Ráadásul nekem közben dolgoznom is kellett, hogy legyen pénz a védőoltásra, amit én nem kapok meg ingyen (esetleg sehogy), mert nem tartozom a kivételezett célközönségbe...

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.09.24. 10:05:07

@Seduxen: Vagy majd sztívönszegál valami indiánok által használt gyógynövényből kikeveri a gyógyszert :-)

Marcellusca 2009.09.24. 10:05:35

: Reggel hallottam a Híradóban. Egyből fokozódott a reggeli kávé hatása.
És bennem is felmerült a kérdés. Mé' nincsen még előzetesben? Ráadásul még mindig OCÖ elnök.

Zsuuli (törölt) 2009.09.24. 10:07:22

A "Micimackó" -t egybe kell írni....:P
..levontam a lényeget. :)

Marcellusca 2009.09.24. 10:08:58

@Horizont: Én nem hagyom magamat! :)
Megelőzés képpen naponta eszem zöldséget, gyümölcsöt, sajtot, miegymást.
Ha beteg vagyok, max lázhúzót. A többit kalapkúrával kezelem.
Elvégre a pálinka és a bor is gyümölcsből készül, azaz sok benne a vitamin. :)))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:09:45

@Gerusz: akár. monnyuk "indián" van itthon is bőven: Sirály "Márlonbrándó" István a "törzs" bööölcs varázslója!! (ugyanitt ákcijóssan rolex replikáá, meg vikodin is káphátóó...)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:12:16

@Marcellusca /a Banános Joe/: úgy hallottam, hogy a "hagymakúra" is hatásos. a beteg hasára kell helyezni a hagyma héjját, és kell egy partner, aki a teste melegével ezt - közvetlen fizikai kontaktus útján - segít belemasszírozni az - addigra - izzadó bőrbe...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.24. 10:17:01

@Zsuuli:

A netről van a kép, nem én csináltam. :)

Stoney Hill Billy 2009.09.24. 10:17:19

Pedig nem lenne rossz, ha beledöglene a fél világ...
vagy inkább a 2/3-ad

beleszolok 2009.09.24. 10:18:49

Nagymamám régen minden ilyen influenza&társait elkapott. Amióta minden nap megeszik egy két félszelet mézes kenyeret (rendes magyar mézből) azóta talán egyszer volt beteg, tizenvalahány éve.

Marcellusca 2009.09.24. 10:22:31

@Seduxen: Én ezt "páros izzadás" néven ösmerem. :D
Mikor olvastam, hogy "hagymakúra", elsőre az "Aztán jó erősssem szoríjja!" ugrott be. :)

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.09.24. 10:23:08

Seduxen!
Ez nagyon jó." nem tudják, mi van a fiolában". Ha ez elterjed a hátrányosék-piszok náci, majdnem azt írtam, kátrányosék- remélem messze elkerülik az egyébként sűrűn látogatott rendelőket ingyen gyógyszerért, amit a piacokon árulnak.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:25:42

@Marcellusca /a Banános Joe/: igen, így is ismert lehet. mondjuk amikor én tényleg influenzás vagyok (torokkaparás, takony, 39 körüli láz), akkor sok mindenre vágyok, de kamatyra biztos nem...

@ermi50xn6j2: ááá, az a baj, hogy ezek szívósak, egy kis h1n1 "ezeknek" meg se kottyan. 7 életük van, és kitartóak, mint a bőrharisnya...

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 10:28:16

@Marcellusca /a Banános Joe/: a hagyma és a jó csípős-leves kúra nálam eddig még mindíg nyerő volt... 8-)

belzebubó 2009.09.24. 10:28:26

@laspalmas: én azt hittem az otthoni mesekönyvből van és ilyen modernizált meséket olvasol fel a gyereknek, hadd szokja :)))

wladyslawsky (törölt) 2009.09.24. 10:28:52

ha hinni lehet a wikipedia adatainak, akkor az egyesült királyságban a 11,159 (laboratóriumi vizsgálat után megerősített - értsd: ennél valószínűleg nagyobb számról van szó, mert nem mindenki megy orvoshoz viszonylag enyhe megfázásos tünetekkel) esetből 49 volt ami a beteg halálához vezetett. Tehát minden 227. fertőzött dobta fel a pacskert. Ez kisebb, mint 0,5 %-os halálozási ráta, ami nem nagyon tér el egy szezonálisinfluenza járványétól.

en.wikipedia.org/wiki/2009_flu_pandemic_in_the_United_Kingdom

A "swine flu death rate smiliar as sesonal flu " guglizásomra ez az első találat:

www.reuters.com/article/healthNews/idUSTRE58E6NZ20090916

"Swine flu death rate similar to seasonal flu. The death rate from the pandemic H1N1 swine flu is likely lower than earlier estimates, an expert in infectious diseases said on Wednesday."

Marcellusca 2009.09.24. 10:29:01

@ermi50xn6j2:
Valaki már linkeskedett itten, valami összeesküvés-elméletest, hogyaszongya valami mikrocsippet vagy mijalóf@szt is belénk juttatnak, hogy aztán mindenünk nyomon követhető legyen. :)

belzebubó 2009.09.24. 10:33:09

@Marcellusca /a Banános Joe/: Azután 1 nap múlva más meg belinkelte,hogy mekkora nagy hoax is volt az :D

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:33:18

@Marcellusca /a Banános Joe/: szerintem gyere le de gyorsan a pokemonról, éppen Morpheus hív az egyesen :)))

Marcellusca 2009.09.24. 10:33:22

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: Az, az!
Jó forró, "kétszerélvezős" csípős leves, hogy már az első kanáltól rendesen elindul a taknyod.
Csak arra kell vigyázni, nehogy lecsöpögjön. :D

@Seduxen: Hehe!
Nem mondták még? Nincs döglött kígyó, csak rossz furulyás. :DDDD

jágör68 2009.09.24. 10:35:43

Éljen a liberális oktatás és a kanálismédia! Agymosás mindenek felett!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:37:03

@Marcellusca /a Banános Joe/: a furulyással nincs semmi baj, de én "tipikus" férfiként "viselem" az influenzát: kurva kötekedő, rosszekedvű, és nyűűűgös vagyok, olyankor haragszom a világra, és "neveket akarok!", hogy kik fertőztek meg, hogy kegyetlen bosszút állhassak :)))

reKorrekt 2009.09.24. 10:37:13

A buszos nyanya+génsáradékja cigányok-e voltak-e? Most kinyílt a dunábalövés a zsebemben!

Marcellusca 2009.09.24. 10:37:46

@belzebubó: @Seduxen: Gondoltátok, hogy én ezt bevettem?
Nem véletlen a fogalmazványom stílusa és a szmájli is a végin. :)

Marcellusca 2009.09.24. 10:39:41

@Seduxen: Ja, ja!
És még az is felháborító, hogy miazhogy nem hat még a gyógyszer? Van már fél perce is, hogy bevettem. :D

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.09.24. 10:41:23

Jah, azt senki nem mondja, hogy honnan jött ez az újinfluenza? Mert mindig vannak itt lófasz indokok, hogy disznóról jött, meg két évvel ezelőtt a madarakról, persze. Nem lehet, hogy ez még valami hidegháborús maradék? HA én gyógyszergyártó lennék, vagy kartelleznék a többi gyártóval, akkor megvennék egy ilyen laza flu vírust vmelyik készletből, vagy csak egy hónap alatt belepiszkálnék egy vírus dns-ébe, vagy hasonló, aztán 1000 embert beoltanék vele, és elreptetném őket pár helyre a világon.

Most senki sem olvas Robin Cook-ot, vagy nem értem, számomra ez tök reális dolog lehet. Elvégre is háborúkat robbantanak ki fegyvereladásokért, akkor ahhoz képest ez nulla erőfeszítés, nem?

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.09.24. 10:42:12

@Biztonsági Őr: Ejj, bocsi, már elalvás előtt állok, de a lényeg érhető...

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 10:42:18

@Marcellusca /a Banános Joe/: cserépben termesztek olyan paprikát, amit a fater csak úgy hív, hogy 'térképrajzolós paprika'.
na abból belenyesel egy picit a levesbe, aztán ha az nem hozza ki a náthát akkor semmi se!

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:42:49

@Marcellusca /a Banános Joe/: illetve az egész nap megiszok kb 300 liter teát, ill. limonádét, de miért járok 10 percenként budira? tuti nincs összefüggés a kettő között. ja, a másik: ha a dobozra (monnyuk a "fázós nyomozókutya") azt írják, hogy szokásos adagja 1-2 szem (egy nap max 4X megismételve), akkor minimum az EGÉSZ dobozt be kell szedni 1 nap, hogy előbb hasson :)))

de az igazán ultimate: ilyenkor rágyújtani. a 3. slukk után tervezem, hogy - már persze, ha túlélem - leszokok, mert ez szar. de elnyomni persze nem lehet, mert drága a cigi :))))

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.09.24. 10:44:03

Baszki én két héttel ezelőtt kaptam el, vérvétellel igazolta a háziorvosom. Ennek ellenére ezzel EGYIDŐBEN abszolváltam a csillebérci 24 órás mountainbike-váltóversenyt. Jójó, taknyos voltam, meg lázas és kurvaszar köröket mentem, de itt vagyok. Aki emiatt megüt valakit, annak kerékbe töröm a kezét, ha meglátom.

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.09.24. 10:45:38

@Seduxen: Én is azért nem maradtam ágyban, mert 6 ropi volt a nevezés :D

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 10:46:03

@Seduxen: szabolcsinak ne beszélj az almapáleszről! 8-)
apám almatermesztő volt, tudnék mesélni.... 8D

spájdernecc 2009.09.24. 10:46:57

@Seduxen:
hosszú távon a fogyasztót is :)
a jó kis hagyományos 50 + törköly viszont tényszerűen orvosság :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:49:34

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: amikor én először "megismerkedtem" vele, akkor bizony jöttek a kis vörös prémes állatkák. azóta már előre - csókolommal - köszönök neki :)))

@spájdernecc: ez viszont tény. mondjuk egy jó kis szilva, vagy barack 50 fok körüli HP az tényleg kis mértékben orvosság, nagy mértékben gyógyszer :)))

picur3ka 2009.09.24. 10:52:20

@Biztonsági Őr:

Ez teljesen elkepzelheto, hogy ugyanaz gyartja a virust, mint az ellenszart, igazi uzletember modjara.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 10:56:09

@Seduxen: technikusi vizsgánk letételekor, az egyik volt osztálytársam hozott be 73 fokos, 20 éves, eperfahordóban érlelt házi almapáleszt. na az maga volt a manna! 8-)))))
(igaz másnap azt se tudtuk, hogy melyik bolygón vagyunk...)

spájdernecc 2009.09.24. 10:57:48

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!:
csodálod?
abból higítják a pángalaktikus gégepukkasztót :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 10:58:10

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: na ez a kibaszás benne, hogy egy 70+ -os pálesztől azt várná az ember, hogy amolyan "gugolós". de nem! bassza meg, úgy itatja magát, mintha málnaszörp lenne. kicsit úgy voltam vele, mint a tequila-val: az első 6 feles kurva finom volt. De a 7.-nél valahogy MINDEN megváltozott... :)))

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 11:06:31

@Seduxen: "a 7.-nél valahogy MINDEN megváltozott" -> az így szokott lenni... 8-D
"egy 70+ -os pálesztől azt várná az ember, hogy amolyan "gugolós". de nem! bassza meg, úgy itatja magát, mintha málnaszörp lenne." -> ezt meg senki sem hiszi el, aki nem próbálta még....
de nagyapám mindíg azt mondta, hogy: "Kétféle ember van, az aki ivott már almapálinkát és az aki majd fog"

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 11:10:01

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: "Kétféle ember van, az aki ivott már almapálinkát és az aki majd fog"

hm, milyen bölcs (volt?) a nagypapád... DDDD

Prakt! 2009.09.24. 11:11:59

Tanuljátok meg!
2 féle gyógyszer létezik!
Az egyik amire lehet inni, a másikra meg érdemes!

Plutonic 2009.09.24. 11:12:26

@Seduxen: A kátrányos helyzetűek esetében egy csendes imát elmormolok, hogy mi legyen benne, egyébként meg inkább nem akarom tudni. :)))

Ez egyébként egy tipikus esete az emberi hülyeségnek és féregségnek.
Kívánom az ilyen sötét bunkóknak, hogy kezdjenek el ők is köhögni és utána egy hasonlóan agyilag gyengén bútorozott véglény viselkedjen veük pontosan ugyanúgy, ahogy ők tették!

A rajz és a szöveg meg király! :))))))

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 11:15:46

Update!!!

Újabb - ezúttal súlyosnak tűnő - h1n1 megbetegedés Magyarországon!

Egy fénykép a betegről:

www.kepfeltoltes.hu/view/090922/image0011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Plutonic 2009.09.24. 11:17:16

Még mindig ráz a röhögés a képtől! XDDDDD

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 11:23:13

@Seduxen: no prob!
csak 4 elemit végzett az öreg, de okosabb volt mint némelyik nagyházbanülő....

Marcellusca 2009.09.24. 11:24:50

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!:
@Seduxen:
Én nem is tudom, hogy miből élnek meg a gyógyszergyárak. :DDDD

Ja, én az utóbbiak közé tartozom. Szeretném megkóstolni az almapálinkát. :)
Ezidáig ami legfinomabbat ittam az a Panyolai Elixír. Ammán fííínom. :)

Update: megaLOL!

Marcellusca 2009.09.24. 11:27:35

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: Ösmerős a szitu. Az én nagyapám (Isten nyugosztalja!) 6 elemit végzett, de több ész szorult belé, mint a "nagyjainkba" együttesen.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 11:27:51

@Marcellusca /a Banános Joe/: @Lecso5-nem védendő fogyasztó!: a napokban láttam hirdetést, hogy megint kapható Ararat-konyak. Vagy 10 évvel ezelőtt ittam, na az is egy finom itóka :)

zsoltix 2009.09.24. 11:37:21

Gondolom, skandinavok voltak.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.09.24. 11:42:13

D vitamin rendszeres szedése sokkal hatásosabb az influenza ellen, mint bármilyen oltóanyag.

Marcellusca 2009.09.24. 11:42:17

@Seduxen: Így sem ismerős.
Egyébként én a katonai esküm óta nem bírom a konyakot.
Eskü után íííírtóóózatosan beb@sztam/-tunk tőle. Azóta a szagát sem állhatom.
Viszont a jó HP-ra nem mondok nemet. Csak, ha vezetek. És ez komoly!!!

makacs szennyeződés 2009.09.24. 11:44:49

amikor "kitört" ez a szar, lépésről lépésre megjósoltam, hogy ez lesz.

ja, hogy nem is hal bele mindenki, ja, hogy nem annyira súlyos, ja hogy enyhébb, mint a régi vírus.

nem baj, rendeljük kurvasok milliárdért kamuoltást a havertől.

az nyugtat csak meg, hogy a rémhírterjesztésért és az oltvásvásárlásért (=lopásért) felelősök mindent vissza fognak fizetni és rács mögé kerülnek.
mint egy jogállamban.

vagy lehet, hogy nem így lesz?
:)

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.24. 11:46:41

Háááááápci..mit? Ja nem kösz jól vagyok.Egy nagy zöld Zeppelin van a monitoron.

Veronikamama 2009.09.24. 11:53:36

Azért az elképesztő, hogy egyre több az inzultus a
z autóbuszokon, villamosokon, egyéb tömegközlekedési jármüveken.
Az tény, hogy a zsebkendőbe kellene tüsszögni és köhögni még akkor is, ha járvány már csak azért is, mert gusztustalan, ha avalaki tüsszen a kezébe, aztán megfogdossa a kapszkodókat. De lehet éppen tüdőbajos is. Szóval csak jólneveltség kérdése, hogy mibe kell tüsszenteni!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.24. 11:54:08

Nekem valahogy a 12 majom című film jut eszembe...

Seduxen (már NEM dr.) 2009.09.24. 11:54:21

@Marcellusca /a Banános Joe/: látod, én a vodkával vagyok így. lehet, hogy hasonló okok miatt, mint Te a konyakkal :)))

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: megéri! ha a jó konyakokat szereted, vagy a Metaxát, akkor ez is ízleni fog.

gidabiga 2009.09.24. 12:04:52

kedvenc fül-, orr- gégészem mindig azt mondja hasonló nyavalyákra, hogy aszpirin és forralt bor .
az utóbbiból jó sok :DDD

Csurár apuka 2009.09.24. 12:15:57

Én már megkaptam az oltást, érzem is a mikrochipet magamban. Ha vidékre megyek, és a chip átáll másik adótoronyra, mindig érzek egy kis bizsergést a seggemben.

Horizont 2009.09.24. 12:16:23

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!:
Milyen mondatot fedeztem fel?????
"a feleségem babát vár"
Ha jól emlékszem te keseregtél a jó múltkor, hogy nem vállalható az anyagiak miatt? Ez egy nagyon jó hír és szívből gratulálok és jó egészséget az asszonypajtásnak :DDDDD Tényleg örülök, így ismeretlen ismerősként is!!!! Mindenki húzzon bele:)) (akinek időszerű)

Horizont 2009.09.24. 12:20:28

@molnibalage:
Azt nem írta, nem tudom mihez viszonyították, de akármennyi doboz is rengeteg!
Itt olvastam róla: www.macosz.hu/gyogyszeripar.html

llll5 (törölt) 2009.09.24. 12:36:56

A lány elleni támadás mindenképpen elitélendő, szégyellje magát, aki ilyet tesz!
A H1N1elleni oltásról -lufi vagy nem lufi-nem tudok állást foglalni, mivel nem vagyok orvos.Én eddig minden évben beadattam magamnak a sima influenza elleni oltást, semmilyen mellékhatást nem tapasztaltam, ellenben megvédett az influenza ellen.
A H1N1 elleni oltóanyaggal kapcsolatban megkérdeztem egy orvos ismerősömet,-aki nemzetközi szinten is elismert szaktekintély- 2 dolgot mondott:1, érdemes beadatni, mivel , ez a H1N1 nem lufi, teljesen egészséges emberekre is veszélyes lehet
2, a sima influenza ellen is véd, így a másik oltást felesleges beadatni.
Úgyhogy én be fogom adatni magamnak.

modellmaker 2009.09.24. 12:37:16

Aszondja a haon cikk: "A pszichiáter szerint az agresszív viselkedést kiváltó H1N1 vírustól való félelem mellett valószínűleg más gondok is nyomaszthatják a támadókat, például a munkanélküliség, a gazdasági válság, vagy más betegségek."

Meg a bőrszín. Van egy tippem, hogy a navajonkik voltak.

De ez milyen már.. ráfogják, hogy azért agresszív, mert fél a disznónáthától.... a lánynak meg meg kellett volna tennie a feljelentést.

belzebubó 2009.09.24. 12:43:52

@Horizont: Azt mondják,hogy a XXI. században pont a gyógyszerszedés lesz, ami miatt csökkenni fog a várható élettartam. Emiatt felénk lépéseket tettek. Nem receptet kapok az orvostól,hanem konkrétan gyógyszert,nem egy dobozzal,hanem egy vagy fél levéllel amit kis perforált zacskóban ad át a rendelőben leirással ami fénymásolt. Nincs többé felesleges gyógyszer,ha elfogy újra mennem kell ez a receptköteles szereknél van igy. Olyan is volt,hogy csak 3 szemet adott,azt mondta,ha 3 nap múlva még mindig nem vagyok jól,jöjjek vissza ad még,de nem adja oda előre. Igy itt nincs lejárt gyógyszer eldugva a gyógyszeres dobozban,amit majd egyszer talán beszedek. Ezt egyre több helyen kezdik bevezetni errefelé,a gyógyszerlobby persze kiabál.

anarcho78 2009.09.24. 12:46:02

családon belüli ántsz-es már tavasszal mondta, hogy kamu... hiszek Neki, járványügyes:)

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 12:46:58

a felső képhez van egy linkem akit érdekel: macibolt.hu/pag/misimacko.html
kedvcsináló idézet: "(...) Malackából es az lesz, amire az Úristen szánta: füstölt kolbász, tepertyű meg abált szalonna (...)"

Mérges gomba 2009.09.24. 12:47:47

@modellmaker:
igen, nekem is ez volt a "gyanús" a cikkben....márhogy normálevájze ha történik valami "eset" akkor nem kezdik mentegetni az elkövetőt mindenféle indokkal....hacsak....ugye ugye!

llll5 (törölt) 2009.09.24. 13:05:51

@modellmaker: sajnos a lány semmit nem ért el volna a feljelentéssel/egyébként még megteheti/.Így látatlanban, ez max. könnyű testi sértés, esetleg annak minősitett esete.Látleletet valszeg nem vetetett, tanuk nem lennének, stb.Arról nem beszélve, hogy ez a rendőrség max. az autósok zaklatásához ért.

f.m.j. 2009.09.24. 13:06:16

@spájdernecc:

most akartam belinkelni :)

de nem egészen értem, most akkor egészséges volt, és nem tartozott a rizikó csoportba, vagy szív, és tüdőbeteg volt ? És elment-e sima antibiotikumért a háziorvosához, a tüdőgyulladást kezelendő?

martonx 2009.09.24. 13:15:23

Ez az egész H1N1 dolog egy vicc. Sajnos nem tudok rajta röhögni, mert az én pénzemből gyártják a vakcinát.

Saját szabadalom: Kitaláltam az Ugyulu-bugyulu influenzát. Garantáltan senki nem hal bele, mert egy kamu az egész, de bármikor lehet pár orvost, és sajtóst keríteni, akik egy jól szervezett médiahack keretében szétkürtölik, hogy mindenki meg fog halni, akit nem oltanak be ugyulu-bugyulu ellen. Ha szerencsém van, véletlenül szimpla influenzában tényleg meghal pár ember, így még könnyebb felfújni a nem létező betegség rémképét. Az oltásokat én fogom gyártani, és azt eladni az államnak.

Redcap 2009.09.24. 13:26:28

Bárcsak, BÁRCSAK ott lettem volna azon a buszon!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.24. 13:40:34

@boylepke:

Pedig már épp elámultam, milyen kemény vagy xD

albino combino 2009.09.24. 13:44:33

naaagy kamu ez az egész h1n1. kicsit feltűnő, hogy 2-3 évente előbukkan valami olyan betegség amit haszonállatok terjesztenek. volt a kergemarhakór - csődbe ment egy csomó szarvasmarha tenyésztő. utánna jött a madaras cucc - pármillió baromfit égettek csak el élve (csirkeholokauszt :D - uh inkább elhatárolódom magamtól) most meg a röfik. de olyan miért nincs, hogy mondjuk a cigányok terjesztenek valamit és akkor azokat karanténba kellene zárni v radikálisabb megoldási ötleteket összedobnánk itt is.
közben meg ha nem oltatod be magad ÉS elkapod max 3-4 napig nyomod az ágyat. mázli ha az asszony is beteg. huhú ki lehet ott hamarabb is izzadni a betegséget. viszont ha beoltatom magam akkor kitudja h milyen mellékhatásai lesznek X év múlva....
csak azért nem röhögök ezen mert curva sok adóforintot költenek ilyen marhaságra. adnák inkább nekem. bárkivel fogadok h sokkal több emberéletet megmentek annyi pénzből mint a vakcina

Horizont 2009.09.24. 13:50:55

@belzebubó: Na tessék ott már mennyivel előrébb vannak mint mi! Erről az eszméletlen gyógyszerfogyasztásról ami nálunk megy , senki nem beszél, mert a gyógyszergyárak szent tehenek! Ha valami varázspálca segítségével ki lehetne mutatni, hogy mennyien halnak meg naponta a sok gyógyszerszedés következményeként, hát azt hiszem leesne az állunk! Amikor a háziorvosnak szóba hoztam a gyógyteát és a homeopátiás szert (amitől meg is gyógyultam) úgy nézett rám, mint egy varangyra! Ez ügyben sem nőttünk még fel.....

rulla 2009.09.24. 13:52:55

Írták itt már mások is, és én is igaznak érzem azt az összeesküvés-elméletet, hogy ez a vírus bizony laboratóriumban született. Nem túl durva, de azért valamennyire halálos, és mivel sok milliárd potenciális, fizetőképes gazdatest él ezen a sárgolyón, ezért tuti biznic lehet a népek megbetegítése, majd erre a gyógyszer árusítása.

llll5 (törölt) 2009.09.24. 14:14:13

@Horizont: nem kötekedni akarok, csak valamit nem értek.Ha a homeopátiás gyógyszerek valóban olyan hatékonyak, akkor miért használnak még mindig hagyományos gyógyszereket?Ez kb. olyan, mint, amikor úgy 1o éve a hivatalos propaganda azt próbálta bebeszélni a testépitőknek, hogy gyógyszerek nélkül ill.táplálékkiegészitőkkel is el lehet érni ugyanazt az eredményt.Ma már persze rájöttek, hogy a testépitők nem hülyék és nem súlykolják ezt a butaságot.Szóval, csak arra akartam rámutatni, hogy a gyógyszeripar tényleg nagyot kaszál, de azért a hagyományos gyógyszerek valóban gyógyitanak is és még mindig a leghatásosabban.

Horizont 2009.09.24. 14:27:19

@llll5: Na ezt hosszú lenne kivesézni! A szintetikus gyógyszerek valóban használnak, csakhogy arra használ amire beszeded és 26 féle mellékhatást okoz a szervezetedben, amiből elég ha egy kijön rajtad. Miért van nagy keletje? (most nem a vészhelyzetről beszélek,és krónikus betegségről, az más) Azért mert az ember gyarló és ha beteg mindent másképp lát, és legfőképp azonnal szeretne meggyógyulni, mert fél pl. Anyukámnak is azt szoktam mondani, hogyha a Dr.-nő kecske(kaki)bogyót írna fel azt is beszedné:)))
A gyógynövények és a homeopátiás szerek csak kúraszerűen használnak és nem azonnal, de mellékhatás nélkül. Több bizonyított példám is van erre a családomban, tehát igaz!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 14:38:10

@Seduxen: az ötlet nem is olyan rossz... de attól még te is gonosz aljadék vagy, mint én :D a kép meg fájdalmas :-)
@Marcellusca /a Banános Joe/: jaja, csak akkor nincs biznic. így viszont lassan munkát jelentenek a sündörségnek is.
@Plutonic: ó, arra amúgy is csak egy egészen kicsit kell rásegíteni, meglesz az...

Tündér_Lala 2009.09.24. 14:43:43

@Horizont: Ez is igaz, de az is, hogy az életkor megnövekedése csak akkor lehetséges, ha a természetnek besegítünk, (nyomelem és vitamin pótlás valamint az ebben a korban megjelenő kornikus bajok kezelése.) Lehet fikázni, de aki ismer 75-80 év felett élő embereket akik jó karban vannak, azok szinte mind szedik ezeket a szereket, mert a szervezet már önerejéből nem képes ezeket felvenni. Ha úgy tetszik ez az ára.
Ha elérhetetlenné teszik (anygilag) ezeket annak az átlagéletkor további csökkenése lesz a következménye, mert az 50 évesen meghaló túlhajszolt emberek mellett az idősek is hamarább elmennek.
Természetesen én NORMÁLIS gyógyszer használatról beszélek.

Marcellusca 2009.09.24. 14:55:46

@Tündér_Lala: Én aztatat hallottam valami műsorba, valami genetikustól, hogy az emberi szervezet "élettartama" alapvetően 100-120 év. Ez van belénk kódolva.
Csakhogy, az általad is említett stressz, valamint a környezeti hatások és az - itt is említett - gyógyszerek együttes hatásának "köszönhetjük", hogy 65-75 - szerencsésebbek(?) - 80 éves kort élünk meg.

Gerusz · http://gerusz.blogspot.com 2009.09.24. 14:57:06

www.privatbankar.hu/frisshir/hircentrum/h1n1_meghalt_a_masodik_magyar_beteg_78292
És mennyi gyógyult meg eddig? Merthogy ennek csak azzal összehasonlítva lenne értelme. Tulajdonképp még azt is el tudom képzelni, hogy 1 év autóvezetés halálozási rátája nagyobb, mint az új influenzáé.

Horizont 2009.09.24. 14:57:54

@Tündér_Lala: Igazad van! látod ez a baj, hogy rá kell segíteni ( bár azok nem gyógyszerek) . Régen elég volt, hogy a paraszt bácsika mindennap megevett egy jó nagy fej vöröshagymát , meg egy pár gerezd fokhagymát, ivott egy jó kis házipálinkát, meg jóféle bort és ment dógozni.:)) Igaz nem volt stressz,allergia, meg TV, nem tudta még azt se mi van a szomszéd faluba nemhogy a nagyvilágba:)) Betegek se voltak! Mi meg mindent telibe kapunk a pofánkba!

llll5 (törölt) 2009.09.24. 15:02:13

@Horizont: Tiszteletben tartom az érveidet, meggyőzni talán nem tudnánk ugyan egymást, mivel én a hagyományos gyógyszerekben hiszek, te pedig a homeopátiásban:)A hagyományos gyógyszerek betegtájékoztatóját azért nem kell szentírásnak venni, az elrémisztőnek ható mellékhatásokat főleg azért sorolják fel, mert a gyógyszergyártók félnek az esetleges kártéritési perektől:)

Marcellusca 2009.09.24. 15:06:12

@Horizont: Nekem erre van egy jó viccem.
Csak azt mutatni is kell. :D

Tündér_Lala 2009.09.24. 15:09:25

@Marcellusca /a Banános Joe/: Igen a genetikusok azt mondják. Csakhogy az intenzív mezőgazdálkodás nyomán tizedére csökkent a növények nyomelem tartalma (Béres József eredménye) ma pedig szinte teljes egészében vegyészek által előállított műkajákat eszünk. Az utóbbi következményeit az elkövetkezendő évtizedek mutatják majd meg. Minden esetre az alergia az én gyerekkoromban ismeretlen fogalom volt, ma pedig népbetegség, a 44 fős osztályban ahová jártam 3 gyerek volt szemüveges, ma az osztálylétszám több mint fele. Ezt bizony én ennek tulajdonítom.

Marcellusca 2009.09.24. 15:18:39

@Tündér_Lala: Ja, igen.
Ezt ki is felejtettem. "Silányabbak" a termések és ezt különböző vegyszerekkel, ízfokozókkal, kiegészítőkkel próbálják pótolni. És ezeknek is megvannak a "jótékony" hatásai.

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.09.24. 15:35:51

@Tündér_Lala: "az intenzív mezőgazdálkodás nyomán tizedére csökkent a növények nyomelem tartalma ma pedig szinte teljes egészében vegyészek által előállított műkajákat eszünk."
erről azért én tudnék egy pár órát beszélgetni sajnos....

Roxvox 2009.09.24. 15:43:39

Az összes megélhetésivédettfogyasztónak ingyéééoltást, mert a szavazóbázis nem múlhat el(ki).
Ha a disznóinfluenza megtizedeli a lakosságot, legalább ŐK maradjanak meg nekünk. :(((

Tündér_Lala 2009.09.24. 15:44:53

@Lecso5-nem védendő fogyasztó!: Ja , hát a füstölt párizsinak (ami ki tudja, hogy miből van) még a füstölt íze is egy E XXX vegyszer és a margarintól a kenyéren át minden kajánk ilyen. Pedig hagyományosnak álcázott élelmiszereket mondtam, nem reform műzliket meg csipszeket. Így van.

Hajnalkám, te ezt nem tudhatod! 2009.09.24. 15:47:22

Hali!

H1N1: barátnőm testvére elkapta. Regisztrált beteg bp-n!Kb. 2 nap alatt múltak el a taknyos tünetek, oszt jónapot. Mi sem betegedtünk meg... na, akkor jól el is gondolkoztam azon, mit is higgyek, meg mit nem.
Nyáron olvastam egy cikket a koleszterin-hisztiről. Állítólag nagyon sokat tudják már azt, amit mi még nem tudunk, de nem is akarják, hogy mi tudjuk, mert ha tudnánk, az nekik nem lenne jó... :))) Szval: nincs itt semmi koleszterin bomba. Emberi butaság, tájékozatlanság, és jó marketing van. Semmi más. Ha nem félnénk tőle, ki venné meg a gyógyszereket? Naugyehogyugye!
Azt mondják, hogy még tudósokat is lefizetnek azért, hogy elferdítsék az igazságot. Hogy mik vannak... Én még ilyenről nem is hallottam... :))))

Nnna. Kedveskéim! Ne higgyetek el mindent a médiának! :)))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 16:15:05

@Tündér_Lala:

"a 44 fős osztályban ahová jártam 3 gyerek volt szemüveges, ma az osztálylétszám több mint fele."

A szemet meglehetősen rontja a sok gépezés, úgyhogy valószínűleg ezért van egyre több szemüveges gyerek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 16:16:23

@Tündér_Lala:

Na ezért jó, hogy a kertben rengeteg zöldség és gyümölcs megterem. Legalább az legyen "eredeti"...

Roxvox 2009.09.24. 16:17:54

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
Ezt nem gondoltam át, de igazad lehet. Van akinek LMPVS, van akinek védőoltás - NAGY megtisztulás......

Roxvox 2009.09.24. 16:22:09

@Tündér_Lala: Egyenek több banánt, az javítja a látást. Láttál már szemüveges majmot? :)))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 16:23:14

@Hajnalkám, te ezt nem tudhatod!:

Én hétfőn reggel ébredtem úgy, hogy fáj a torkom és lázam van. Második napra a torokfájás erősödött, a láz enyhe hőemelkedéssé enyhült. Tegnap már csak a torkom fájt, ma pedig tök jól vagyok. A barátom rámtukmált egy-két Coldrexet, meg bevettem néhány Septofort nevű torokfertőtlenítőt, mert lusta voltam sós vízzel gargalizálni. Meg egy kicsit több gyümölcsöt ettem. Úgyhogy részemről ennyi volt a betegség. Nem tudom mi volt, de a barátom és a bátyja is produkálta korábban a tüneteket. Beoltatni meg most sem fogom magam, mert minek.
A magam részéről ez a koleszterines hiszti sem érdekel, eddig sem ettem túl sok húst meg zsíros kaját, ezután sem fogok. Viszont disznóvágáskor jó kis szilvapálinkázás után kétpofára tömni fogom magamba a véres hurkát.:)

Tündér_Lala 2009.09.24. 16:30:14

@Roxvox: A beszerzési forrás: Be kell regisztrálni 73__Liberté néven és ZERO kiutal 73 banánt.

Roxvox 2009.09.24. 16:39:35

@Tündér_Lala:
Szükségem is lenne rá, mert ettől a sok olvasástól, vagy olvasott leszek, vagy szemüveges, vagy majom. :)))

belzebubó 2009.09.24. 16:42:49

@Horizont: Most hallgatom a rádióban, hogy egyetlen cégtől veszi a kormány az oltóanyagot egyes helyeken 4 máshol 6 milliárdról beszélnek, és jövő héten megkezdik az oltást. Nem volt közbeszerzés,az Omninvest a szállitó egyedül.

Én azt sem tudtam mi a homeopátia,csak adtam a tesóm kismopszának az ici-pici bogyókat fecskendőből, feloldva 1 ml vizben,mert szegény nem tudta szopogatni, szinte cseppenként és 2 hétre rá már nem emelgette a lábát,igy megúszta a lábműtétet calcium phosphoricum és Schüssler só keveréket. Csak utána kezdtem el olvasgatni és sokan azt mondják pszichésen hat. Na de a kutyára pszichésen? Az nem dumálja be magának. Azt mondta az orvos,ha nem hatott volna-mert persze ilyen is előfordul sokszor- akkor más szereket adott volna,de ő mindig homeopátiával kezdi,az nem terheli a veséket.

Roxvox 2009.09.24. 16:50:18

Feltünt-e valakinek, hogy a cigányok között elenyészően kevés a szemüveges?

tudi 2009.09.24. 16:54:54

Én pont most vagyok benne ebben a nem tudom miben talán az influenzában. Én a mézestea, láz és fájdalom csillapító+ alvsás+ jól kiizzadás kombóra hagyatkozom, de én is dolgozom, annyi a munka a melóhelyen, hogy nem érek rá ilyen úri mulatságokra.

tokmányos 2009.09.24. 16:55:42

@Roxvox: Szevasz! Köszi a kommented, még mindig nevetek.

Roxvox 2009.09.24. 17:05:45

@tokmányos:
Azért van az embernek agya, hogy legyen mit jól felbaszni. Ezt ellensúlyozandó írkálok ilyen hülyeségeket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:12:40

@Roxvox:

Pont ezt írtam tegnap. Régebben csak a szerzetesek voltak szemüvegesek, mert ők olvastak, ráadásul gyertyafénynél, sötétben. (Egyetlen erős fényforrás jobban rontja a szemet, mint több, kevésbé erős.) Mostanában azok a szemüvegesek, akik olvasnak, sötétben tévéznek sokat, vagy gépeznek.

Roxvox 2009.09.24. 17:18:41

@Mj: Akkó mosmáá a Dugóék is szemüvegesek lesznek, hisz összedobták nekik a villanyszámlát. :)))

belzebubó 2009.09.24. 17:35:46

@Mj: Annyira sokan hirdanak a németek közül szemüveget,hogy csináltak egy felmérést amelyből kiderült,hogy Európában a lakosság arányához képest köztük van a legtöbb szemüveges.

Horizont 2009.09.24. 17:37:19

@belzebubó: Hallottam én is,hogy közbeszerzés sehol. Mire kijön a vakcina már keresztül is rohan az országon az influenza.:))
A homeopátia csak annyira hat pszichésen mint akármi más. A homeopátia a hasonlót a hasonlóval elven működik. Kap az ember egy dózist a betegségéhez és a szervezetet öngyógyításra kényszeríti. .Először felerősíti a betegséget aztán meggyógyul a beteg:)))

@llll5: Persze vannak esetek amikor létszükséglet a gyógyszer rendszeres szedése, magas vérnyomás, cukorbetegség stb..Na azért ne legyintsünk a mellékhatásokra, a mája szerinted milyen lehet egy rendszeres gyógyszerszedőnek? Nálunk 2 olyan eset is volt, sőt 3 ahol a hagyományos orvoslás nem tudott segíteni és a homeopátia gyógyított (10 év után az egyiknél).

Marcellusca 2009.09.24. 17:37:34

@Mj: Ja, ja!
Régen a sokat tanuló, olvasó tudorkák voltak a pápaszemesek, ma meg az ámítógépbuzik. :DDDD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:39:32

@Roxvox:

A szemüveg szára fémből van, úgyhogy nem hiszem.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:40:35

@belzebubó:

Elsőnek is kell lennie valakinek.:) Nekünk csak a daganatos betegségek, alkoholizmus, depresszió és öngyilkosság maradt.:-/

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 17:41:34

@Mj: abból nem jön ki egy kiló vas :D nagyobb gond lehet inkább, hogy egy normális szemüveg annyiba kerül, mint amennyi a segíly
@Marcellusca /a Banános Joe/: rendszergazda vagyok, egy utolsó gyilkos... :D

Hannibal22 2009.09.24. 17:43:45

@Mj: Valamint egyáltalán nem növeli a rajsági faktort

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:50:29

@Horizont:

"Először felerősíti a betegséget aztán meggyógyul a beteg"

Jaj, ez így elég gázul hangzik.:-/ Nekem nagyon jó volt az is, hogy enyhe lázam és torokfájásom volt, kellenek a nyavalyának ezeknél erősebb tünetek.:) Gyógyszert meg csak végszükség (azaz orvos, felírt recept) vagy migrén esetén veszek be.
Erről az egész vitáról nekem ez a vicc jut eszembe:

Az orvostudomány rövid története:
- Fáj a torkom!
Kr.e. 2000: Tessék, edd meg ezt a gyökeret!
Kr.u. 1000: Az a gyöker pogány dolog, mondj el egy imát!
Kr.u. 1850: Az az ima babonaság, idd meg ezt az elixírt!
Kr.u. 1940: Az az elixír kígyóolaj, nem tesz jót, nyeld le ezt a
pirulát!
Kr.u. 1985: Az a pirula hatástalan, vedd be ezt az antibiotikumot!
Kr.u. 2001: Az az antibiotikum nem természetes! Tessék, itt egy gyökér...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:52:16

@Marcellusca /a Banános Joe/:

Ja, mert nekik még pénzük is van rá.:) Viszont a marokkói gyerekmunkásoknak, akik a kajaadagért sötétben csomózzák kézzel a szőnyeget, na nekik nincs.:-/

Roxvox 2009.09.24. 17:52:40

@hannibal22-73: A nickedben az a 73 több, mint gyanús, az már egy fél banán. :))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:53:59

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ohh, a Moszkva téren is gyányörűszép "igazlátókat" árulnak aktatáskából egy-kétezerért.:D Mondjuk nem is normálisak, meg szemvizsgálat sem jár hozzá.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:55:10

@hannibal22-73:

Pedig lehetne új divat mondjuk a szemüvegszárból hajlított D&G nyaklánc.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:57:15

@Roxvox:

Most tehet róla, hogy akkor született?:P Ne náczulj már, mert olyan leszel, mint a hollandok, akik nem engedték, hogy a '88-ban született Tőzsér Dániel 88-as mezszámot viseljen.:P

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 17:58:16

Mondom belgák. (Mondjuk az író flamand volt, aki szólt, de mindegy.)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 18:02:05

@Mj: pedig Tőzsér igazi kelet-belga :-)
az igazlátók meg poén szinten vannak :D

Roxvox 2009.09.24. 18:11:45

@Mj: Képzeld el a 2000-ben születteket, hogy fognak kinézni majd "00" - val a hátukon. :)))

Roxvox 2009.09.24. 18:21:30

Na mosmáá öleget offótam szevasztok.

Horizont 2009.09.24. 18:40:05

@Mj: Na ez jó volt! Milyen egyszerűen működik a világ:)))
Inkább úgy akartam írni, hogy ritkán felerősítheti a betegséget, de nem jellemző!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 18:40:48

@hannibal22-73:

Ez jó, köszi, láttam már vagy háromszor.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 18:43:20

@Horizont:

A világ működése pont annyira egyszerű, mint az emberek gondolkodásmódja.:)
Azért a kockázat így is benne van. Mondjuk nekem nincs túl sok tapasztalatom, mert a felnőtt háziorvosomat még sosem láttam.:)

Horizont 2009.09.24. 19:20:32

@Mj:
Miért még gyerekorvoshoz jársz?
Na csak vicceltem:))
Inkább gratula, hogy ilyen jó állapotban vagy !!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:25:03

@Horizont:

Nem sokáig, ha minden nap felhúzom magam valamin.:-/ Amúgy azért nem láttam eddig a házidokimat, mert eddig mindig szakorvoshoz mentem.:) Na jó, az se volt túl sokszor.:) Viszont nem véletlen, hogy dokira az életünk utolsó 10 évében van a legtöbbször szükségünk.

Horizont 2009.09.24. 19:40:20

@Mj: Akkor még több mint 10 évem van :DDDDD

llll5 (törölt) 2009.09.24. 19:44:03

@Horizont: A máj sok mindent kibir.Ezenkivül minden ember szervezete másként reagál.Van, aki 7o évig szed gyógyszereket és kutya baja a májának, van aki pedig sokkal rövidebb ideig "bírja".A betegtájékoztató mellékhatás-tájékoztatójánál arra utaltam, hogy ha akár 1/!/ember is tapasztal egy adott gyógyszertől egy addig ismeretlen mellékhatást, akkor szinte azonnal új betegtájékoztatót nyomtatnak ki, nehogy bepereljék őket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:48:24

@Horizont:

Ez csak statisztika.:P Viszont az élettartam apai ágon öröklődik, de rengeteg minden lecsökkentheti.:( Apai dédapám pl. szegény, délvidéki paraszt volt, aki 10 gyereket fölnevelt. 86 évig élt, tisztességben és munkában öregedett meg. Apai nagyapám kifogástalan testalkatú, egészséges ember volt, de dohányzott, és egy orvosi hiba miatt 56 évesen halt meg. Apukám 63 éves, és már most változatos bajai vannak.:-/

picur3ka 2009.09.24. 19:51:03

@Mj:

Apai nagyapam nekem is dohanyzott es ivott, 91 evesen halt meg, stilusosan, a kocsmaban.

Horizont 2009.09.24. 19:55:58

@llll5:
Ez tényleg így van! Ami jó az egyiknek az nem jó másnak. Abban is igazad van, hogy félnek a bepereléstől! De az tény, hogy mi magyarok rengeteg gyógyszert eszünk:(((
Azért én továbbra sem szeretem a gyógyszereket.(remélem nem is kell "megszeretnem")

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:56:43

@picur3ka:

Apai nagyapám szégyennek tartotta, ha látják rajta, hogy részeg. Ezért egyszer, egy hagyományos vasárnapi ebéd utáni vedelésnél véletlenül eltűnt az összes ecet a napra kitett uborkásüvegekből.:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 19:58:31

@Horizont:

Ez tényleg így van. Fáj a fejed? Vegyél be aszpirint. Fáj a hátad? Vegyél be algopirint. Fáj ez, fáj az? Tömd magad tablettákkal, és akkor automatikusan minden fájdalom elmúlik. Az, hogy mitől van, és mit okoz, ha öntöd magadba a sok vegyszert? Szard le, inkább nézd a reklámot.

gidabiga 2009.09.24. 20:02:34

dédnagymamám 102 éves korában halt meg :D
Bilagiton és Aspirinen kívül más gyógyszert nem szedett, a húst hússal evett, abból is inkább a cupákot :D
amikor a nagypapa megnősült, utána a dédinek nem volt más dolga, mint az unokáira néha vigyázni :D

nyertem? :)))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.24. 20:20:09

@Mj: "Éljen belőve nyugdíjig! Bocsánat, milyen nyugdíjig?" kb. ez ugrott be, tisztára amerikai egészségügy.

anarcho78 2009.09.24. 20:47:19

na, ha érdekel valakit, ma este voltam egy marha jó h1n1 előadáson (frankó volt vezérigazgatók mellett ülni eü-i vezetők által tartott konferencián), igény szerint összefoglalnám a lényeget.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 21:14:17

@gidabiga:

Nem nyertél, mert ettől még bármilyen csúnya betegséget összeszedhetsz.:P Na jó, gonosz vagyok, inkább jó egészséget kívánok.:) Viszont ha jól emlékszem, az egyik anyai ükapám volt az, aki 96 éves korában halt meg tüdőgyulladásban - még lázcsillapító sem volt -, és ami durva, teljesen ép fogsorral. (Na jó, az egyik foga lötyögött a pipától.:))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 21:16:54

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Igen, amerikai egészségügy, mármint hála Istennek csak a szokások, nem pedig a rendszer terén, amerikai típusú fogyasztói társadalom, amerikai típusú hiteldömping, amerikai típusú filmek, amerikai típusú életmód, és még sorolhatnám...:-/

gidabiga 2009.09.24. 21:37:18

@Mj:

tudom én, csak azért jutott eszembe, hogy ő tényleg a legkevesebb vegyi anyagot vitte a szervezetébe :D
csirkék, tyúkok, kacsák az udvaron, disznók az ólban, a kertben zöldség, gyümölcs, mindig idény szerint, télen savanyúkáposzta és savanyúság.
és no stressz :)))
valahogy ez lenne a normális :D

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.24. 21:42:13

@belzebubó:

Volt szó itt is az Omnivestről, Zero ki nem hagyta volna. Tudod, a hívószavak: milliárdok, kormány, offshore
vastagbor.blog.hu/2009/08/11/ciprusi_offshore_cegtol_veszi_az_oltoanyagot

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 21:46:46

@gidabiga:

Na ehhez képest übergáz, hogy az egyik unokahúgom gyakorlatilag semmilyen gyümölcsöt nem hajlandó megenni, de zöldségből is kb. csak háromfélét.:-/ (Rizs, krumpli és társai.)

gidabiga 2009.09.24. 21:49:33

@Mj:

én nagy mennyiségben vagyok zöldség- és gyümölcsfogysztó, de sajnos vennem kell, kert van, de kicsi :(
és nem tudhatom, mivel permetezik és gyorsítják az érést, én már ha akarnék, sem tudnék olyan egészségesen élni :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 23:05:48

@gidabiga:

Mi is rá vagyunk kényszerítve, mert csak bizonyos zöldségek teremnek meg, és azok se mindig.:-/ Egyébként most dobták be a Helyi Témát, és mi van a címlapján? Már a híres magyar pirospaprika se az igazi, azt is izraeli meg spanyol őrleménnyel keverik, aztán eladják magyar címke alatt.:-/

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.24. 23:29:39

Már látom a jövő posztját a gusztos.hu-n:

...és akkor a roma család annyira megijedt, hogy ijedtében agyonszúrták a nanókát vasvillával. Ezt meg kell érteni, ezek egyszerű emberek, az újságból és a tévéből tájékozódnak.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.24. 23:40:25

@min0rity r3port:

indafoto.hu/Gusztos/image/5337851-a10cb92d

Ennyi ember vette körül, és nem sérült meg?! Vagy ez a politikusok sportja, és készülnek a menekülésre?:) (Gyurcsány is szeret futni ugyebár.:))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 00:48:06

@Mj: napszemüvegben azért nem olyan könnyű felismerni szegény gusztostalankát. a menekülésre készülés Gyurcsánynál meg ösztönös lehet, eleve túlmozgásos ugyebár ( www.youtube.com/watch?v=FQ690FFSXsk ), másrészt meg többen felajánlották már neki, hogy gépfegyverekkel segítik a gyorsabb távozását :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 01:05:04

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Igen, azért sosem árt az álcázás, még az is lehet, hogy skinheadnek nézték.:)
Hehe, a Slipknottól a Left Behind-ot még szeretem is.:) Ráadásul itt a túlmozgás még össze is csengett azzal a PR-os szándékkal, hogy olyan kis mókás, táncolós legyen, mint Hugh Grant, amikor miniszterelnököt alakít.
Nagyapám is úgy úszta meg a november 4-iki golyózáport Jászberény fő utcáján, hogy gyorsan futott.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 01:46:54

@Mj: mivel nagyanyám épp terhes volt akkortájt, így nagyapám úgy döntött, inkább a felesége mellett marad, így ő kimaradt ebből. igaz, ebben benne volt az is, hogy angyalföldiként az események zöme nem is nagyon érte el őket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 02:23:25

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ettől még lehetett volna érintett '56-ban a nagyapád, csak a másik oldalról.:)
Amúgy a másik nagyapám kommunista volt, így pár hétig édesanyámat is bújtatták öregnéniknél, nyilván féltek. Anyám azóta se tudja, hogy mit tett akkor a nagyapám, és nem is fogja megtudni, mivel már nem él. Talán jobb is így.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 02:55:53

@Mj: áh, nálunk a család sose volt olyan magasan, hogy a hatalmi oldalról legyen érintett :-)
az apai oldalon se, sőt, ők még akkor békésen elvoltak a Tisza árterénél :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 03:02:53

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Nálunk tényleg volt minden. Anyai nagyapám nem vérszerinti rokona például Rákosi egyik tesójához ment feleségül, és gépírónő volt az Andrássy út 60-ban. Apai dédapám, a város fényképészeként pedig Jászberény forradalmi bizottságának tagja lett, és a forradalom eseményeiről is készített felvételeket. És mivel kellemetlen volt, hogy a helyi elvtársak is segítettek lebontani a szovjet emlékművet, ezért egy ávós elkobozta a bizonyító erejű képeit - a mai napig nála vannak, "családi örökség", mondja -, őt meg úgy összeverte, hogy 4 évvel később bele is halt.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 03:37:19

@Mj: no igen, nálunk a kép annyira azért nem változatos. bár a klasszikus hülyeskáláról viszont tudunk felmutatni családtagokat :-)

hatesz 2009.09.25. 12:22:15

Ami gyógyszer nálam mindig bevált: a polipropilén. Elkészítési módja: végy egy közepes méretü edényt, Forralj benne kb. 1 liter vizet. A lobogó vízbe tedd bele a már megpucolt polipot. Mikor megpuhult a polip, tégy hozzá (ízlés szerint) 4-5 zacskó ropit. Mikor a ropik teljesen felbpuhulva feloldódnak a lében, már kész is a finom polip ropilén. Egészségetekre!

vomit 2009.09.29. 09:25:08

soon in a kurvaorszag next to you
Get vaccinated or get fired
www.newsday.com/long-island/mandatory-flu-vaccination-splits-workers-1.1481242

ha esetleg valaki csodalkozna, itt teljesen masra megy ki a jatek, nem az eletek megmentesere. 100% az eselyed ismeretlen tartalmu es mellekhatasu tragya befecskendezesere, szemben 0,0005%-kal halalos szovodmeny esetere.
tehat amikor par het mulva a beoltottak es a beoltottak kornyezete elkezdenek elhullani, akkor NEM a beoltas lesz a helyes megfejtes.
korulbelul erre lehet keszulni:
NAVY Ships breaking out with Swine Flu after H1N1 vaccinations
fightingforliberty.ning.com/profiles/blogs/navy-ships-breaking-out-with

- Entire crew was vaccinated with H1N1 Swine Flu vaccine shortly after they put to sea.
- Crew sickened so severely that other ships had to respond to render aid. 16 Medical Dr.s put aboard from an unnamed aircraft carrier and other responding vessels. Total of 50 Navy personnel sent aboard to respond to crisis.
- Two of the crew of 347 died - including the Captain of the ship (a Lieutenant Commander) and a Chief Petty Officer.
- 50 personnel sent aboard to help are quarantined in Navy hospital in Balboa, Spain after 10 of them caught the flu from the ship's crew. Two of the 50 quarantined are in serious condition at last report.

süti beállítások módosítása