Skip to content


       Szűrés lista

Nincs változás II.

A mai nap már csak ilyen ...

A megélhetési szociológus, Vásárhelyi Mária ma érezte úgy, hogy neki ki kell írni magából a gondalatait. Így született meg a Népszabadság ma remek publicisztikája:
"A 'Mortimer-ügy' mint metafora"

Nem ismered, nem hallottál még a szociológus asszonyságról?

Nosza, hívjuk segítségül az Árokásó Top 20-at!


VÁSÁRHELYI MÁRIA




Főállású „mai fasizmus-szakértő” és „média-szociológus”, aki egész egzisztenciáját a jobboldal iránti gyógyíthatatlan fóbiájára alapozta. Elég jól meg is él belőle, holott kutatási területe nem volt sokkal előremutatóbb, mint mondjuk a gender studies. Egyike azoknak, akik addig festették a falra az ördögöt, amíg az újra megjelent Magyarországon. Ennek nyilván nagyon örül (érdemei elvitathatatlanok e baljós folyamatban), hiszen azt gondolhatja, hogy igaza lett. Magyar bajnok az egy főre jutó petíció-aláírásban, külföldi lapnak való – politikai ellenoldalt mószeroló – nyilatkozatban. Rekorder továbbá a szekértáborok közötti klasszikus árokásásban, a szakmainak álcázott, de politikai töltetű felmérésekben, amelyek rendszerint az ÉS-ben jelennek meg és hónapokra ellátják picsogni- és rettegnivalóval a 168 Óra sajtólevelezőit. A szociológus verhetetlen az egyetemisták állítólag baljós és állítólag megállíthatatlan jobbratolódásának ismételgetésében. Vásárhelyi jó még a ballibszerecsenek mosdatásában, valamint az orbánvuduszurkálásban. Teljesen reménytelen, hogy valaha is normális lesz.

 

Előnye: állítólag jól tudja utánozni a Hír Tévé riportereit.

Hátránya: fixálódott.

Hiszterométer: 9/10
 

És akkor pár szemelvény a mai remekművéből:
(A bátrak és/vagy nyugodtak olvassák végig a teljes szösszenetet a NOL-on!)


"2005. május 8-án Budapest egyik legforgalmasabb terén egy katonai ruhába öltözött, harci sisakot és acélbetétes bakancsot viselő, kardokkal és késekkel felfegyverzett - önmagát hagyományőrzőként meghatározó - társaság egyik tagja kardjával ledöfött egy 15 éves roma fiút a buszon. Csak mert a fiú csodálkozva nézte a maskarába öltözött társaságot.

"Mit nézel" - kérdezte az egyik hagyományőrző. "Miért, nézni sem szabad?" - válaszolta a roma fiú, de még be sem fejezte a mondatot, amikor lendült a kard és átdöfte a felsőtestét. Bár a busz tömve volt utasokkal, a közönség rideg közönnyel figyelte a történteket. Az elkövetők - még a busz indulása előtt - kényelmesen leszálltak, a buszvezető bezárta az ajtókat és indulni készült.

Ekkor rohant előre a fiú barátja a sofőrhöz, hogy szóljon: a barátját leszúrták. Mire a buszvezető hátraért, a busz kiürült, és a sofőrön kívül senki nem próbált segíteni a vérző fiún.

(...)

A Mortimerre kiszabott 3 év 10 hónapnyi börtönbüntetés indokolásából nem derül ki, hogy "a maga nemében páratlanul agresszív bűncselekmény" elkövetésében szerepet játszott-e rasszista indíték. Ezt tehát valóban nem állíthatjuk, noha persze ki sem zárhatjuk azon az alapon, hogy az elkövető elfogása után cigánynak vallotta magát.

Tengernyi irodalom szól az öngyűlölő zsidókról, feketékről vagy akár romákról, saját hétköznapi tapasztalatainkról nem is beszélve. Nem kevesen próbálnak úgy asszimilálódni, a saját csoportjukat sújtó megvetés és gyűlölet elől menekülni, hogy átveszik a saját csoportjukat sújtó előítéleteket, sztereotípiákat. A reménytelenné váló asszimilációért folytatott küzdelem pedig végzetesen agresszív magatartásba csaphat át.

(...)

A Mortimer-ügyet azonban nem csupán azért oktalan és ízléstelen dolog furkósbotként használni azokkal szemben, akik szót emelnek a rasszizmus ellen, mert a rasszista indíték pusztán az elkövető utólagos önmeghatározása alapján nem zárható ki, hanem azért is, mert az utazóközönség viselkedése maga is okot adott a figyelmeztetésre. A részvétlenséget és a közönyt, amellyel a busz utasai végignézték a jelenetet, majd segítségnyújtás nélkül sorsára hagyta a vérző fiút, nehéz lenne elvonatkoztatni a rasszizmus erősödésétől.

Ha furkósbotként nem is, metaforaként annál inkább használható a Mortimer-ügy. A rasszizmus elleni fellépésre válaszoló reagálások már akkor is világosan jelezték a veszélyt, ami azóta valósággá vált. A raszszista indulatok elszabadulásának veszélyét, amely előbb-utóbb emberéletek kioltásához vezet, a romák elleni sorozatgyilkosságot övező közönyt, a demokraták elbizonytalanodását és gyengeségét, és azt, ahogyan a Fidesz a legaljasabb indulatokból is politikai tőkét próbál kovácsolni a maga számára."



Vásárhelyi Máriának és a többi megélhetési rasszistázóknak, meg az alapból idióta valódi rasszistáknak, a megélhetési döntéshozóknak, a megélhetési roma politikusoknak, meg amúgy mindenkinek ezek után ajánlom az utóbbi idők egyik legjobb vitaindító írását.

Kötelező olvasmány: "Papp László Tamás: Kötéltánc az etnikai törésvonal fölött

Címkék: közélet

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr271406298

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2009.09.25. 15:34:29

A Tudózsidó hírolvasója

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reKorrekt 2009.09.25. 14:11:32

Na ezt a dzsabbát sunázná-e valaki?

rolika 2009.09.25. 14:11:40

A Hírszerzős-cikk tényleg nagyon jó. Már kezdtem félni, hogy tényleg rasszista vagyok, de nem :-)

OFF: Könyörgöm, ugye egy 2/3-os Fidesz-győzelem esetén nem kell majd egy "Nincs változás"-rovatot fenntartani? UGYE? (Csak úgy eszembe jutott. Mert nem vagyok biztos benne.)

llll5 (törölt) 2009.09.25. 14:11:51

Vásárhelyi Máriáról csak olyat tudnék írni, ami nem tűrné a nyomdafestéket:-)
E z viszont nagyon tetszik:"állitólag jól tudja utánozni a hír-tv riportereit"
Melyiket:Losonci "nos"Katát, Csintalan et.-at, Erdős "Freddy Kruegert meglátom a tv-ben, magamra húzom a paplant "Miklóst vagy valaki mást?:D

eszkep 2009.09.25. 14:11:59

Ehhez sok hozzáfűzni való nincs. A valódi rendszerváltás után esedékes lesz a 10 év börtönbüntetés uszításért, esetleg kötél.

llll5 (törölt) 2009.09.25. 14:14:38

@rolika: 1, nem lesz 2/3-os fidesz győzelem 2,Sajnos meg fog maradni ez a rovat a fidesz-kormány idején is

Prakt! 2009.09.25. 14:16:43

Ó, b.meg!
"Gyerekek, AKASSZUK FEL!" (Valahol Európában)

Kravver 2009.09.25. 14:17:38

@rolika:
Kelleni kellene, de szabadni nem lesz szabad.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.25. 14:20:09

2009-ben elővenni a megélhetési rasszistázók öngólját, a Mortimer-Józsika ügyet, majd ezt a Fidesz-re kenni .... hát gyereke, ehhez azért kell tehetség ...

Droli · https://soundcloud.com/drolimusic 2009.09.25. 14:26:53

Mit csináljon szegény, biztos ezt a verziót dobta ki elsőre a gugli a Mortimer ügyről. A többi találatot meg nem nézte. :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.25. 14:35:38

És akkor mi van, ha valaki úgy gondolja, hogy mind a két publicistának igaza van? Én ugyanis nem látok ellentétet a két megközelítés között. Létező dolgokról írt ez is, az is.

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 14:42:25

na ez volt a másik ma reggel, ami elvégezte a kávé dolgát nálam... de még a redbullét is.
Az a gusztustalan, hogy ez a mocskos büdös zsírdisznó sunyipofájú tehénállat rohadtjól meg tud ebből élni, hogy rasszistázik ki a zsírpárnái közül.

érdektelen 2009.09.25. 14:42:43

Hiányolom a "Fidesz", "Jobbik", "Orbán", "Vona" szavakat a cikkből.

érdektelen 2009.09.25. 14:44:34

Ja, a teljes cikkben ott vannak, ezer bocsánat. A világ helyrebillent, megnyugodtam.

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 14:44:35

Higgadtabban annyit tennék hozzá, hogy ez a tehén se látott még igazi élő kaffert, az holtbiztos.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.25. 14:46:48

@Fedor:

Vásárhelyi is?
Józsikáról meg Mortimmeről?

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 14:48:44

@Fedor: ne haragudj, de ez a megközelítés maximum Buda bizonyos kerületeiből tűnhet igaznak.
Vidéken sajnos TÉNYLEG napi tapasztalati alapja van a fújcsúnya "rasszizmusnak".
(azért tettem idézőjelbe, mert a tapasztalati alapon történő kafferutálat szerinem nem rasszizmus: nem a bőrszín, vagy egyéb genetikai jegyek alapján alakul ki, hanem az elkövetett tettek és bizonyos életviteli sajátosságok miatt).

Zetek 2009.09.25. 14:50:15

Papp László Tamás irománya szarnak is gyenge, tele ócska közhelyekkel. (Évszázados elnyomás mesék.) Egy pocsék maszopos, aki szeretne gondolkodónak és érvelőnek tűnni.

érdektelen 2009.09.25. 14:51:55

Érdemes elolvasni a kommenteket is. Vajon VM is visszanézi őket?

"Ha lesz valaha közmegegyezés a rasszizmus elítélésében, azt egészen biztosan nem Vásárhelyi Máriának köszönhetjük majd. Minden írása, amelynek elolvasására rákényszerítem magam, egyszerűen vérlázítóan egysíkú (a kétdimenziós bolygólakók jutnak eszembe az egyik Mézga Aladár-epizódból), prekoncepciókkal terhes, gondolattalan, vádaskodó - az első szó után tudni lehet a konklúziót: a magyar társadalom rasszista, a Fidesz fasisztapártoló."

PublicEnemy 2009.09.25. 14:53:32

Mohácsi Viki 2.!!! Kitalál v.mi oltári baromságot a kis irodájában,aztán amikor kiderül,hogy baromság,akkor "lerasszistáz" egy cigányt,mert leszúrt egy másik cigányt,csak mert az így akar beilleszkedni a társadalomba. :)))))) Most kínomban nevetek!
Ha v.ki esetleg ismeri....Serj Tankian-"Lie,lie,lie"!!!!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 14:56:35

@reKorrekt: @Olaf.Pifpaf: szerintem pár általa védett személy sunázná, legalább heccből :-)
aztán a videot megszerezni, feltolni youtube-ra, aláfestő zenének meg a "You should kill yourself" tökéletes :-)
@zero: legalább most már tudod, miért fizetik...

reKorrekt 2009.09.25. 14:58:25

Gyerekek, most olvasom hogy meghalt Bujtor István. Teljesen sokkolt a hír.

Nyugodjon békében.

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 15:00:38

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: lehet, az kéne neki, azért ír ilyeneket, hogy bevágódjon valami brutál kanc... polgártársnál :-)

Nekem az ilyenekről inkább a Kreator Extreme Aggression-je jut eszembe...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 15:02:40

@Olaf.Pifpaf: no igen, de mint tudjuk, attól még ők rasszisták az igaz VM értelmezés szerint. Azaz fújcsúnyarasszista Szabolcs, Hajdú-Bihar, Csongrád és Pest megye jelentős része. A felsorolás nem teljes körű, kiegészítéseket csak bátran :o)
@leila iron: valószínűleg nem nézi vissza, az a moderátor dolga, törölni mármint.
@PublicEnemy: tény, hogy a beilleszkedett cigány ismerősök sincsenek túl jó véleménnyel nem beilleszkedett társaikról, de csak ezért nem mennének nekik. valahogy el kellett adni a nyilvánvaló tévedést is. nem tehet róla, hogy szegénykének erkölcsöt nem, és észt is csak erősen mértékkel osztottak. mármint VM-nek. még jó, hogy az MTK nevet változtatott az átkos óta, mert most lehetne taglalni, hogy MTK-VM :o)

956stö9f 2009.09.25. 15:03:09

van azert kivetel .a csontvazak csak egy picike resze esett ki a szekrenybol.lehet szidni a fideszt,a hirtvt.csak az a baj amit eddig bemutattak az a kissebbik resz. a nagyobb az fedett. a pandora szelencejenek azt mondtak szezam tarulj, es lam a bortonok szep lassan telnek az szdsz es mszp magyar maffia jeles kepviseloivel.2 harmados tobseg eseten a mentelmijogok felfuggesztesevel mindenki elszamoltathato lesz.nemlesz liberalis buzifelvonulas lesz sok bortonbe vonulas.ha valaki azt hiszi nemderul feny a 4 es metro 3 szoros aranak kifizetese, a kombino vasarlas, a leamortizalt buszok tendere,.a margithid 4x es lelujitasi dijjai, az autopalyak beruhazasai az eltuntetell felvett hitelek szetszorasa a bankok fele,ami ugye mondani sem kell mese.a penz a valasztasi kampany resze. a globalizacios maffianak jo szocialis rendszer nyuzhatjak a nepet es a vezetoknek toljak ki a jutalekokat svajci bankszamlara.hat a 10 millio magyarbol ezt 5 millo megunta es szamonker.allami vezetok autoi 1 eves a 6 audi a kisztitkar elvtars tavozik es az autot megveheti 2 milioert . forgalmi ara 18 millio.gyerekek nyomorekok vakok nagycsaladosok nemesznek,nincs aram es nincs futes. es a szemetladak milliardos villaban tengetik szolid kis eletuket.amit allami penzen epitenek. ennek veget kell vetni elszamoltatni es akasztani ha mar nemlehet legalabb teljes vagyonelkobzas es 10 eves bortonbuntetesek. ennyit a magyar nep megerdemel..es foleg az ideologiakat gyarto es nepnyuzo diktaturak felszamolasa a globalizacio eltorles a cel.a magyar gyomor a sok szemettel megtelt es mar felfordult es hanyja ki magabol a sok keseru moszlekot.
igy igaz elvtarsak EZ A HARC A VEGSO TAKARODNI HAT !BIZTOSAN SZEBBLESZ NELKULETEK A VILAG..EUROPABAN A SZOCIALIZMUS KOMMUNIZMUS MEGBUKOTT.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.25. 15:03:22

@zero: @Olaf.Pifpaf: "A Mortimer-ügyet azonban nem csupán azért oktalan és ízléstelen dolog furkósbotként használni azokkal szemben, akik szót emelnek a rasszizmus ellen, mert a rasszista indíték pusztán az elkövető utólagos önmeghatározása alapján nem zárható ki, hanem azért is, mert az utazóközönség viselkedése maga is okot adott a figyelmeztetésre. A részvétlenséget és a közönyt, amellyel a busz utasai végignézték a jelenetet, majd segítségnyújtás nélkül sorsára hagyta a vérző fiút, nehéz lenne elvonatkoztatni a rasszizmus erősödésétől."

Én ebben sok igazságot látok, főleg közöny ügyben. Hányan vannak szerintetek, akik nem fröcsögő szájú nácik, de mégis, a sorozatgyilkosokról csak annyi a véleményük, hogy túl korán fogták el őket...

Ráadásul a saját bőrömön tapasztaltam, hogy amikor Tatárszentgyörgy után rasszista sorozatgyilkosoknak mertem nevezni azokat, akikről később bebizonyosodott, hogy tényleg azok, akkor rengetegen neveztek károgónak pont a Mortimer ügyre hivatkozva. Mintha azért, mert ott történt egy tévedés, akkor ez a probléma már nem is létezik.

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 15:05:38

@reKorrekt: ebből is látszik, hogy a szemét kirekesztő társadalom milyen kétségbeesett tettekbe hajszolja a hátrányos helyzetű szülőket, akiknek jól megérdemelt segélye magasabb is lehetne, ha nem az ilyen rasszista daganatos személyek gyógykezelésére fordítanák a közpénzt.
Ez elég vásárhelyis volt?

Atrox 2009.09.25. 15:08:38

Az tényleg lehetséges, hogy ez az önellentmondásokkal, hazugságokkal, következetlenségekkel teleszórt cikk lejött egy lapban? Ez a hízósertés hogyan böföghet ki magából ilyen baromságokat? Ha mostantól bárhol, bármilyen cigány nem természetes móson hal meg, az rasszizmus? És valaki az ilyet komolyan veszi?

Egyébként meg hogy gondolja, hogy este, a munka után hazautazó utasok bármit tehetnek egy ilyen támadás ellen? Ha mellette valakit leszúrnak egy karddal, akkor ő felugrik, lefegyverzi a támadót, rendőrt hív és átadja nekik a lefegyverzett támadót, miközben annak barátait is befenyíti? Nem inkább apróra húzza össze magát, sűrűn imádkozik, hogy fel ne keltse a figyelmet, miközben kiizzad 5 kilo zsírt?

Az ilyen miért nincs elmegyógyintézetben? Arról nem is beszélve, hogy az ilyen írásai mind-mind a tulsó oldalt erősíti. Ezzel most kinek akart a kedvében járni, és ki az, aki elégedetten csettint erre az írásra?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.25. 15:09:31

@Olaf.Pifpaf: Ja, és rohadt unalmas már kismilliószor azt az "elmés" visszavágást, hogy biztos rózsadombi vagyok, ha nem szidom teliszájjal a cigányokat. Akkor most neked, külön: évekig laktam olyan környéken, olyan panelban, ahol rengeteg cigány van, sőt, a mostani környékem is csak egy fokkal jobb.Volt cigány munkatársam, nagyszüleimet is sokat látogattam egy kis hevesi faluban, szóval nem lehet azt mondani, hogy szájalok, de nem ismerem a valóságot. Csupán én másképp szeretném megoldani a problémáikat. PLT írásait pl. régóta kedvelem, és ebben a mostaniban sok olyan dolgot találok, amivel azonosulni tudok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.09.25. 15:10:46

@956stö9f: Hátha még tudnád is ,hogy miről beszélsz...

Viktus 2009.09.25. 15:12:29

Egy üresfejű szociológus a holdudvarból. Szerencsére neki is vége lesz a jó világnak ...

Kravver 2009.09.25. 15:13:18

@956stö9f:
"EUROPABAN A SZOCIALIZMUS KOMMUNIZMUS MEGBUKOTT. "

Te, ezt Viktorék már tudják? Szóltál nekik? Ők ugyanis egy erősen szocialista platformról bírálnak most, felteszem májustól a megvalósításba is belemennek (merthogy nem hazudnak).

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 15:14:25

@Fedor: a pesterzsébeti fehérember segítségére se sietett a kutya se, ami nekem inkább azt mutatja, hogy egymással szemben is közönyösek vagyunk, nem csak a cigányokkal szemben - ami miatt egyébként rohadtul szégyelljük magunkat.
Hozzáteszem, mielőtt álszentnek tartanál, hogy igen, bevallom, csak akkor sietnék egy cigány segítségére, ha nagyon egyértelműnek látom, hogy ő nem tehet az őt ért atrocitásról, és egyébként egy rendes, beilleszkedett cigányembernek tűnik.
(ha lehet, ne menjünk bele, hogy jogom van-e ezt eldönteni, mert szerintem igen, ilyen helyzetben jogom van)

A sorozatgyilkosságot meg azért ne emlegessük még bizonyítékként, mert még nem bizonyosodott be, hogy
1. az elfogott gyanúsítottak gyilkoltak
2. minden gyilkosságot ugyanazok követték el
és főleg
3. rasszista indítékból.
Szóval szerintem ez nem érv egyelőre.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.09.25. 15:15:07

@Fedor:

Hmm ...szedjük össze hány és hány esetben votak közönyösek az emberek?
Pl a pesterzsébeti gyilkosság során?

Nem azért közönyösek az emberek mert rassziszták, hanem mert
1, nem MER közbeavatkozni
2, megvan a maga problémája
3, nem akar évekig tanuskodni a bíróságon

A "sorozatgyilkosokról" meg annyit, hogy szerinted mennyi esélye vannak, hogy a négy elkövetőből egyet pont évekig figyelt a titkosszolgálat, a másik meg jelentett a Katonai Hírszerésnek?

Mert szerintem zéró ....

Egyértelmű, hogy egyetlen egy gyilkosság sem történt volna, ha nem sülyesztik a jelentéseket a fiók mélyére ...

DArchAngel 2009.09.25. 15:15:18

OFF @reKorrekt: olvastam én is :( Only the Good die young, épen ezt hallgatom. Milyen igaz. A sok szennyes szemétláda meg vagy 90 évig húzza, mert nem teszi ki a belét is, hogy haladjunk is előre.
Nyugodjék Békében, emlékét megőrizzük!
/OFF

Viktus 2009.09.25. 15:17:06

@Fedor:

Szerinted, amikor az úriembert a bolt előtt kivégezte legutóbb a dagadt kancigány ott ki avatkozott be? elkezdenélek ütni a Nyugati téren ott sem avatkozna be senki ... a társadalom közömbös, ezért is tud a bűnözés olyan széles körben terjedni, mert az emberek nem segítenek egymásnak. Ezek a Vásárhelyi féle üresfejű vén komcsi megélhetési szociológusok kihoznák azt is a Népszabi címlapért, hogy mindenki rasszista , aki a fekete kávéba fehér tejet önt.

Bélapáti Béla 2009.09.25. 15:17:39

@Zetek: egyetértek, átvett pár javaslatot a csúnya fasisztáktól, pl. arcképes segélykártya engem emlékeztet valamire, és ezzel el is intézte az egész ügyet. Ja, és a cikk tele van bicskanyitogató ócska hazugságokkal és csúsztatással. Itt pl. kijött a számon egy k.anyád: "Adott egy többségi közeg, amelynek a roma kisebbséggel összefüggésben valós, rendszeres és folyamatos negatív tapasztalatai gyűlnek. A többségi átlagembereknek a cigány átlagemberekkel való köznapi érintkezései során jóval többször keletkezik negatív, mint pozitív összbenyomás. És a negatív élmények túlsúlya, számbeli fölénye miatt az egyénekre vonatkozó elmarasztaló megítélés igazságtalan és méltánytalan, parttalanul általánosító jelleggel kivetül a teljes cigányságra." Leírja, hogy az "előítélet" a valóságon alapul, majd leírja, ez mennyire helytelen. Csak én érzem ezt a szerecsenmosdatáat torznak?
Aztán "A többségi magyar átlagember informális magán-szokásjoga nem tartja bűnnek az adó- és táppénzcsalást, az illegális CD-, DVD-és szoftvermásolást, a hála- és kenőpénzért nyújtott jogtalan szívességet, a baráti-rokoni protekciót, a rokkantnyugdíj pénzért való megvételét, a Szlovákiában bejegyzett autót-céget, a piti magán- és közkorrupciót. A cigány átlag-majoritás szokásjoga ugyanígy nem tartja bűnnek a tűzifa- és fémlopást, a betörést, az orgazdaságot, a segély rosszhiszemű, nem rendeltetésszerű felvételét és elköltését, a hozzá képest jobb módúak időnként brutális kifosztását." a brutális kifosztást összemosni a torrentezéssel? Hát a tetves büdös...

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 15:19:10

@Fedor: nem mondtam, hogy Te rózsadombi vagy, csak azt, hogy szerintem a koca érveit csak az hiszi el, aki ott él szemellenzősen.
Viszont ha az általad leírt helyzetekben mindig, de legalábbis többségében beilleszkedett, normális cigányemberekkel találkoztál, akkor kegyetlenül szerencsés ember vagy.

Viktus 2009.09.25. 15:19:37

Tényleg, akkor Mariska logikája szerint Olaszliszkán rasszista náci lincselés történt? nem olvastam még tőle elemző cikkeket pedig ott nem két cigány szurkálta egymást, hanem egy falka rohant rá egy magyar emberre, és két magyar kislányra a többi cigány meg szotyizva nézte a műsort.

Viktus 2009.09.25. 15:23:20

Egyébként Mariskának nem mondták, hogy a szegény csodálkozó Józsikát már jópárszor elkapták fegyveres rablás meg hasonló huncutságokért? :D

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 15:23:47

@Bélapáti Béla: ez az a relativizálás, ami engem is feldühít.
Valahogy én még sose féltem a torrentezőktől :-)

martonx 2009.09.25. 15:27:51

Azóta Lacika az akkori sértett éppen börtönbüntetését tölti, súlyos testi sértés miatt.

El tudom képzelni, hogy a 15 évesen 100 kilós, a hatóság által jól ismert Lacika milyen ártatlan tekintettel csodálkozhatott rá a hagyományörző maskarákra.

Ez a Vásárhelyi Mária egyszerűen nem komplett. Ezeregy esetet kereshetett volna (vagy valóban nincs egy se!?), ami a Mortimer üggyel ellentétben bizonyíthatná, hogy van Magyarországon rasszizmus, de pont azzal az üggyel példálózni, amivel kapcsolatban még TGM is bocsánatot kért a hisztériakeltése miatt?

Winston007 2009.09.25. 15:27:55

Hat amikor meglattam , hogy ez a tulmenedzselt liberalis homokfereg eljutott Orbanig ott konkretan elrohogtem magam. Nem vagyok jobbos , de ez mar nekem is sok. Hihetetlen.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.25. 15:30:11

@Kravver: Tök jó lett, volna, ha az előző ostoknál bukkantál volna fel, ill. végre kifejtetted vona azokra ill. az utóbbi időben feltett kérdésekre vonatkozó az álláspontodat. Persze eddig kuss volt, csak most lehetett ráugrani egy fidesz győzelmet óhajtó ember kommentjére.

Örülök, hogy újra itt vagy.

Solmenir 2009.09.25. 15:30:30

Szociológusként azért illene tudnia arról a kurva alapvető tényről, amit úgy hívnak, hogy felelősség megoszlása. Van erről jópár tanulmány, eset - például amikor egy fiatal lányt üldöztek támadói több utcán át, ő pedig veszetten kiabált, hogy segítsenek - de senki sem hívta a rendőrséget, mert úgy gondolta, hogy valaki más már megtette. Vagy ott a másik eset, amikor egy váróterembe enyhe füstszagot engedtek be - ha egy ember volt ott, akkor utánnajárt a dolognak, ha viszont 15-20 ember, akkor senki sem csinált semmit - egyetemleges felelősség. Ugyanez szerintem tökéletesen ráillik erre az esetre is, csak hát máris jövedelmezőbb a rasszizmusra fogni az egészet, mint az alapvető emberi természetre.

jpmjpm 2009.09.25. 15:32:04

Szépen eljutott A-ból B-be (vagy inkább C-be). Gratula!

Plutonic 2009.09.25. 15:32:46

@PublicEnemy: Ministry: Lies, Lies, Lies :))))

Én még el tudok képedni az emberi elvakultságon és ocsmányságon.
Ez a nönemű lény is ezt példázza nekem.

Bélapáti Béla 2009.09.25. 15:33:16

@Olaf.Pifpaf: hát, ja, felháborító hogy valahogy kevésbé zavar és itélem el a milliárdos sikkasztást mint a rablógyilkosságot. Lehet azért, mert milliárdjaim nincsenek, így azokat neccesen lehet elsikkasztani tőlem, rablógyilkosságnak viszont bármikor áldozatul eshetek, nem tudom...

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.25. 15:36:15

@zero: Ugorj fel a kapcsolat.hu-ra. Bármelyik nap találsz iyleneket, sőt durvábbakat. Aztán, még az Orbán miatt van az, hogy basztatják a határon túli magyarokat, akik igazából már nem is magyarok és kellenek a francnak.

A szegény zsidók vonalat meg sem merem említeni.

Minden rossz, a konzervatívok, a keresztények (leginkább a katolikusok) és jobboldaliak miatt van a világban.

VonPerez "kapus vagyok, nem csatár" 2009.09.25. 15:37:30

@jpmjpm: bárcsak az apja jutott volna a "C"-be, akkor most nem irogatna ilyeneket...

anti_troll (törölt) · http://senkinemmondja.blog.hu 2009.09.25. 15:38:46

@zero:" A "sorozatgyilkosokról" meg annyit, hogy szerinted mennyi esélye vannak, hogy a négy elkövetőből egyet pont évekig figyelt a titkosszolgálat, a másik meg jelentett a Katonai Hírszerésnek?

Mert szerintem zéró ....

Egyértelmű, hogy egyetlen egy gyilkosság sem történt volna, ha nem sülyesztik a jelentéseket a fiók mélyére "

Ez így nem ebben a formában nem biztos hogy helytálló.
A négy elkövetőből egyet figyelT a szolgálat, egy meg az összekötőjük VOLT.
A múlt idő a hazugság. Nem figyelte, nem VOLT, hanem igenis mindkettő a szolgálatok megbízásából "dolgozott".

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 15:42:53

azért a hírszerzős cikkben ölég szép csúsztatások vannak... aszongya: "politikailag tudatos rasszisták", utalva itt egyértelműen a jobbikra... meg hogy ők faji alapú megközelítést alkalmaznak... nos, júniusban vona gábor saját maga mondta azt az indexes interjúban, hogy "szociokulturális kérdésről" van szó... index.hu/belfold/2009/06/30/amit_latunk_az_szervezett_provokacio/ továbbá nemrég a magyar gárda cigányok védelmére sietett galgagyörkre... (mivé lesz ez a világ, ha már a nyilasok is a cigányokat védik, mi ? :P ) www.hetivalasz.hu/cikk/0909/ciganyokat_vedett_a_magyar_garda

"politikailag tudatos rasszisták" - Papp László Tamás 1:0

Félkupica_Fehér_Főnök 2009.09.25. 15:43:33

@Fedor:

Rövid leszek, mert szaladnom kell :o)

"Kiürült a busz, minden utas rasszista nyugalommal továbbállt"

-Egyrészt nem azért ürült ki a busz, mert egy CIGÁNYT szúrtak le. Amikor egy hete agyonrugdostak egy embert (történetesen nem cigányt), akkor is csak "közönnyel" szemlélték...
Miért? Nem azért mert magyargyűlölők, azért mert európai kultúrkörben a legtöbb ember irtózik az erőszaktól. Nem szívesen halnak meg az ember, nem szívesen szúratják keresztül magukat.

A sorozatgyilkosság fogadtatásának pedig sok másik oka is van. Egyrészt senki nem tudta addig elképzelni, hogy élhetnek ilyen szinten elfajzott emberek az országban, másrészt előtte -kis túlzással- havonta volt valami rasszista indíttatású dolog, amikről nagy arányban derültek ki, hogy az egész csak megélhetési jogvédők kitalációi.

Persze mindketten látjuk, hogy a két nép egymás közötti megítélése erősen romlik, ami jónak biztos nem jó.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 15:46:26

@Olaf.Pifpaf: nekem meg most épp Judas Priest - Bullet Train megy, az is illik a helyzethez :-)
@Plutonic: az általánosabb, én inkább a kormányoknak tartogatom :-)
@VonPerez "kapus vagyok, nem csatár": pontosan, látom te is rendszeres olvasó vagy :-)

д · http://www.hovane.blogspot.com/ 2009.09.25. 15:47:21

az a g*ci, akit leszúrtak, idén télen viperával agyon vert egy embert, többed magával...
www.stop.hu/articles/article.php?id=252782
erre most mit lehet mondani?

llll5 (törölt) 2009.09.25. 15:49:30

@zero: tökéletes a közönyösségről leírt összegzésed, teljesen egyetértek:)

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 15:50:27

@Kravver: ajánlom figyelmedbe az nszk évtizedekig regnáló szociáldemokrata kancellárjainak politikáját, csak hogy meg tudd különböztetni a kommunizmust a szociálisan érzékeny kereszténydemokráciától

spájdernecc 2009.09.25. 15:51:52

@wladyslawsky:
az öreg Willít nem szokás emlegetni a honi "szociáldemokrata körökben"
nekik Che az etalon :)

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 15:52:19

@wladyslawsky: JAV.: "évtizedekig regnáló KERESZTÉNYdemokrata kancellárjainak..."

Hannibal22 2009.09.25. 15:54:38

"Pista nyolckor szállt a buszra, menetjegyét kilyukasztva.
De nem csak jegye lett ott lyukas, leszúrta az egyik utas.
Pista roppant jólnevelt: nem dohányzott, nem vedelt.
Mégis nagyokat kiáltott, hátából a kés kiállott.
Pista roppant jólnevelt, 8:20-kor holtan hevert.
Pista vére már kihűlt, a járda szélén mindenütt.
Nem iszik már többé reggelente kávét,
Erre gondolj Te is, ha használod a BKV-t!"

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 15:56:47

@spájdernecc: na igen, pedig lehetne ő a példaképük :)) egyébként fentebb elírtam, az Adenauer ill. Kohl nevével fémjelzett kereszténydemokratákra utaltam, de őszintén szólva egy Willy Brandtot is elfogadnák hazánk következő miniszterelnökének :))

llll5 (törölt) 2009.09.25. 15:58:27

@wladyslawsky: én meg az iráni elnököt.2 perc alatt rend lenne itt.

Noda10 2009.09.25. 15:59:43

Az ELTEn ő tanít a kommunikáció szakosoknak Médiaetika c szemináriumon, ami kötelezően elvégzendő a diplomához... :D Nem kicsit agresszív. Ha jól emlékszem a Balázs showban tapasztalható cigányábrázolás volt a vesszőparipája. Valamiért anno én is igen éles konfliktusba keveredtem vele, amin meg is lepődtem... :D

Kravver 2009.09.25. 15:59:59

@llll5:
Lehet, de te nem élnél.
Én se.

jozicsenko 2009.09.25. 16:00:48

beszélünk a jabbáról? igen
felhívta magára a figyelmet? igen
fognak késöbb hivatkozni erre a szösszenetre? igen
sikerült megint náczit csinálni orbánból? igen

négy igen és egy boldog szdsz-s qrva: vannak dolgok, amik nem változnak, az szdsz szerint a cigányság csak áldozat lehet - de ha nyerek a lotttón, ez a ribanc nyer egy borsodi családot a szomszédságába

llll5 (törölt) 2009.09.25. 16:07:50

@Kravver: én biztos, hogy élnék, mivel nem vagyok zsidó.Ja és a szegénység is egyből megszünne:1-2 régi jó kis törvénycikket hatályba helyeznének, oszt pl. Kóka már költözhetne is ki a villájából.Szerintem, ha rendesen viselkednél, te is túlélnéd.

Kravver 2009.09.25. 16:10:07

@llll5:
Hehe.
Látszik, hogy nem sokat tudsz iránról.
Se.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 16:16:48

vásárhelyi máriához egy kis adalék: (csak hogy mennyire lehet őtet komolyan venni :)):

pár éve, az atv meghívott szakértőjekét elemezte ov valamilyen alkalomkor tartott beszédét, és arra a következtetésre jutott, hogy ov antiszemita... ugyanis ov a kormány gazdaságpolitikájára utalva egy (nem dakota :)) közmondást intézett a hallgatóságához: "a székely boltos elmegy a paphoz, azt mondja: atyám, hiányzik a kasszából 1000 pengő, mit tegyek? -rakd vissza, fiam!"
vásárhelyi mária tehát kifejtette, hogy mivel ez eredetileg egy zsidó vicc, ov zsidózott, tehát ov antiszemita :)))

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 16:16:54

@hannibal22-73: LOL
@Noda10: ellensúlyozza kisebbségi komplexusát szegényke :) normálisabb tanár nincs erre a tárgyra? látom még dívik a kontraszelekció az ELTE-n (anno nálunk programozó szakon sikerült a kötelező, és ráadásul fontos tárgyakhoz komplett hülyéket delegálni, tapasztalatból beszélek).
@llll5: amíg nem szólsz be a hatalomnak, addig van esélyed túlélni, de ez valószínűleg mást jelent arrafelé.

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 16:20:38

@llll5: ugyan, Ahmadinezsád szereti a zsidókat! :))

www.youtube.com/watch?v=R-r04SQ97_Q

President Ahmadinejad Meets Neturei Karta Rabbis - 9/24/2007

Olaf.Pifpaf 2009.09.25. 16:21:17

Na egy utolsó:
index.hu/belfold/2009/09/25/temetetlen/

Most szólok, hogy ha eljön az időm, én hagyományos skandináv temetést kérek: 42 evezős hosszúhajóra a testem, rabszolgalány mellémfektet, majd hajót belegyújtani a tengerbe.
Remélem ennek a költségeiről is majd egyeztetés kezdődik, és végül fizetik az adófizetők.

Mert ennek az lesz a vége, kurvaéletbemán.

Na üdv mindenkinek, mentem... magas vérnyomással!

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 16:22:51

@llll5: meg egyébként is, vagy 20 ezer zsidó él Iránban, és semmiféle elnyomásban nincs részük. az iráni elnök izrael állam ellenes, és nem zsidóellenes, a kettő nem ugyanaz!

beleszolok 2009.09.25. 16:24:46

Hát igen. Ezek a Józsikák már csak ilyenek. Ártatlan bociszemekkel szokták figyelni a többi embert, és még véletlenül sem gondolnám, hogy ő szólna be először.

Syr Wullam 2009.09.25. 16:26:59

Nnnnnna, a Vásárhelyi-saga újabb epizódja ...

Jó családból való lyány ez a Marika. Papi majdnem belépett Mussolinihez, aztán kapcsolt, várt egy kicsit és inkább menő komcsi lett (a Nagy Imre-perben is alakított egy emlékezeteset), utána jött az "ellenzék", de szarul azért akkor sem élt, végül Soros embereként dobta el a kanalat. Marika tesója állami cégekben akarja a javunkat jó pár éve, a tesó sógora, Puch László (az a Puch László) meg szót sem érdemel, ismerjük. Eközben Marika a tehetségtelenségét kompenzálja szorgalmasan ideológiai furorral. Még a szar is fasiszta neki, ha kicsit is barna.

Hulladékértelmiségi.

Syr Wullam 2009.09.25. 16:28:00

@wladyslawsky: Azért olvass utána a Naturei Kartának, mielőtt elalélsz a gyönyörtől. ;-)

Conv · http://www.i-honlapkeszites.hu 2009.09.25. 16:29:32

Én ha csak megszólal ez a nyomorult tehén, már akkor vigyorogni kezdek, nem igen volt még olyan nyilatkozata, írása, amin ne fetrengtem volna a röhögéstől :)

Annyira hülye szegény, hogy az már nem bosszantó, hanem egyszerűen nevetséges. Ő élesben adja elő, vérkomolyan a naczivadasz.com-ot :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 16:35:17

@Olaf.Pifpaf: és a lábadhoz a pajzsot, a teljes harci vértezetet, valamint a kétkezes kardot még ki is hagytad. Ugye nem baj, ha leszarom az ilyen irányú igényeket, vagy esetleg a rokonság különféle szociális juttatásainak terhére engedélyeztetem, mint diktátor szemétláda? :-)

blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2009.09.25. 16:49:04

Tényleg jó a hírszerzős írás,bár néhol nagyon csapongó,kissé következetlen,csúsztató,pl DVD másolás-falopás gondolatkörig csillagos ötös szerintem.Nagyon hiányoltam ott ,hogy azért mégis "kissé" más fizetni a rokkant nyugdíjért mint agyonverni Mari nénit 1500 forintért meg a 20 éves tévéjéért.Mert az oké ,hogy cigányoknál-nem cigányoknál melyik az elfogadhatóbb de azért nehogy a lekvár főzze már be a nagymamát...

Kartal (rezervált) 2009.09.25. 17:09:41

@leila iron: hogy ez a valaki milyen szépen fogalmaz... az én számon az talált kiszaladni, hogy "na mész ám te a jó **** ****** ***** anyukád ***** *****ba" - (igen, nehézség nélkül ejtek ki egy sor csillagot is akár :D )
@Noda10: "Balázs showban tapasztalható cigányábrázolás" - na itt helyben petét eresztek! A cigányok magukat ábrázolják, nem is akárhogy, nem balázs ábrázolja őket!
@Bélapáti Béla: menjünk át kurucba: tudja valaki a címét, telefonszámát?

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.25. 17:13:59

@DArchAngel:
...and the evil seem to live forever...

denever · http://graveyard.blog.hu/ 2009.09.25. 17:16:38

@zero: a kérdés most már csak egy lehet:

melyik dolog a nagyobb égés:
- kiderül, hogy már megint nem az igazi elkövetőket sittelték le
- tényleg NBH/KBH által megfigyelt/beépített emberek az elkövetők (továbbgondol...)

GIjoe 2009.09.25. 17:20:54

Ezt nem hiszem el! Par eve megfogadtam, hogyha meg egyszer felkapjak ezt az ugyet elmondom amit tudok. Ismerem azt a "roma fiut", a moszkva ter kornyeken logott allandoan, a kozelben lakott (allitolag par eve elkoltoztek a 8. keruletbe). Embereket huzott le es kesobb a mammut 1ben arulta a lopott dolgokat. A 3. emeleti jatekteremben is megfordult, ott is csencselt, orakkal stb. Egyebkent pedig a mobil boltba arulta a frissen lehuzott szajret.
Allitolag tobb ugybe is gyanusitott volt, kesobb azzal dicsekedett, hogy lanyokat futtat stb. Volt (vagy talan meg van) egy fekete mercedese (facelift elott papaszemes merci) pedig meg jogositvanya sem volt (talan meg most sincs). Ez persze kesobb tortent, a mortimeres ugy utan, elotte csak piti, tipikus lehuzos cigany volt, akinek voltak idosebb haverjai (sokszor magyarok) es oket hasznalta fel (alacsony dagadt gyerek volt mindig is). Azt meselte mindenkinek, hogy az anyja rendor.
Szoval ezt a sopredeket mentegetni, hat komolyan a pofam leszakad. Tudom semmit sem bizonyit amit mondok, en tudom, hogy igy van es, hogy igaz. Ha tudnek barmi konkretat amivel a nyilvanossag ele lehetne menni, vagy netan meg bortonbe is juttatni, elmondanam. Sajnos arrol a kevesrol is amirol tudok, meg boven 18. ev alatt kovette el, igy az idomulasra is tekintettel, mar semmikeppen sem felelossegre vonhato.

Kartal (rezervált) 2009.09.25. 17:22:38

@Fedor: figyi, mit fizetnek ezért az internet-kommandóért? ha jó a pénz én is beszállok, nem nagy kihívás, a retorikát alapból ismerem (abban a rendszerben nőttem fel), az érvként felhozott sablonválaszok már a könyökömön jönnek ki... bár én nem vagyok ennyire erőszakos, és mindig az igazat keresem a szavak mögött... lehet, azért nem vagyok jó jogvédőnek vagy politikusnak.

Kartal (rezervált) 2009.09.25. 17:23:34

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:
erről talán az asszony tudna mesélni :P
nekem úgysem hinnétek :DDD

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 17:25:10

@Kartal (a dühös): muhahaha :-D ezek után ne lepődjünk meg, ha asszonykád nyit egy pornóblogot mi? :-)

BálnaUhr · http://balnavicc.blog.hu 2009.09.25. 17:27:00

Én is így emlékszem a történtekre, ahogyan az asszonyság is...

Ki emlékszik még Tomcat egyik legjobb akciójára a bűncselekmény utáni tüntetésről?
Bocs, ha már volt.
www.youtube.com/watch?v=u3zfz0i-4cY

Plutonic 2009.09.25. 18:01:19

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Asszem erre mondják a bölcsek, hogy összefújja a "szemetet" a szél. :DDDD

Redcap 2009.09.25. 18:22:44

Hú, de nagyon felhúztam most magam ezen az íráson...

Viktus 2009.09.25. 18:27:50

Ezek a rohadt náczi magyarok még üvegkoporsós temetést sem biztosítanak föld alatti berendezett szobával a halottnak csak egy fasisztoid hamvasztást index.hu/belfold/2009/09/25/temetetlen/

Remélem mindenki magába néz, és küld egy kis pénzt szegény roma családnak a kultúrális kiteljesedéshez.

llll5 (törölt) 2009.09.25. 19:22:36

@Kravver: te provokátor vagy, úgyhogy erre nem reagálok.
@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: így van, én is tudom, de nem ezért kedvelem az iráni elnököt:)
@wladyslawsky: egyetértek veled.Azért van egy alapvető különbség Irán és Magyarország zsidajai között:ott, amennyire tudnak asszimilálódnak, itt viszont lassan teljesen gyarmatositanak minket..Abban is igazad van, hogy a zsidók ill. Izrael elleni gyűlölet nem ugyanaz, de a gázai mészárlás után a kettő lassan azonos lesz az egész világon.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 19:58:13

@hannibal22-73:

Egyszer a villamoson fölrepedt a szája egy srácnak, akire azt hitte egy üldözési mániás alkoholista, hogy buzi, meg hogy kacsintott rá, háttal a pasasnak. Senki nem szólt a villamoson, csak én, aki utólag csöppent a helyzetbe, hogy talán csak félreértett valamit. Végtelen az emberek közönye, bármi történjék is. És nem csak azért, mert az erőszakról csak a filmekben szeretnek tudomást venni, meg remegnek, mint a nyárfalevél, hanem azért is, mert egy szar, mindenkire tojó, individualista társadalomban élünk. Ahol csak az én számít, és nem az, hogy segíthetek-e a MÁSIKnak.
Vásárhelyi Máriától meg bármit ír, mindig ideges leszek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 19:59:38

@llll5:

Mármint aki a választásokon csalt? Én is rendpárti vagyok, de nem mindenáron.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.09.25. 20:06:25

én amúgy zerot is felvetetném az árokásóbatopvalahány közzé :)

Hannibal22 2009.09.25. 20:08:39

@Mj: Ez ugye inkább erre reakció: @Félkupica_Fehér_Főnök: mint az általam beírt baromságra?
"Ahol csak az én számít, és nem az, hogy segíthetek-e a MÁSIKnak." Ez nagyon sok emberre nem igaz..hálistennek!

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.09.25. 20:09:24

@Mj: csak annyi a baj hogy csalt?
hát nem tudom, nekem az se jön be annyira, hogy a másképgondolkodókat agyonlövette pl... de hát a kiskurucaink is erről álmdonak turulpizsamájukban, ezért várják annyira őt.

Kartal (rezervált) 2009.09.25. 20:10:02

@Plutonic: nálam Syrius - Széttört Álmok 1976 :P

a cikkhez: ilyen retorikával épült fel a következő szavazás is: barikad.hu/node/37090
:DDD

@Viktus: csak amennyiben ez a teljes család hamvasztását jelenti...

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: nem tud. keylogger megy a gépen :DDD

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 20:13:11

@Mj: "jobb az ilyesmibe nem belekeveredni", "nem az én ügyem", "nem látok, nem hallok, nem beszélek, és akkor nem lesz gond", stb... köszönjük kádár elvtárs!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 20:14:35

@hannibal22-73:

Ez igazából elég sok kommentre reakció, de épp neked címeztem.:) A társadalmat minősítettem individualistának, nem az emberek összességét.:P (Mert ugye kb. csak a liberálisok szerint ugyanaz a kettő.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 20:15:51

@Pierre (Bezuhov):

Dehogy csak annyi. Mint ahogy Afganisztánba nem jó exportálni a demokráciát, úgy Magyarországra se jó exportálni az iráni szokásokat.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 20:19:14

@wladyslawsky:

"Jobb, ha inkább a tévé előtt lapulok, és csak ott hangoztatom az önálló véleményem", "Ne állj ki másokért, még történne veled valami", "A másik is lop, én is lophatok", "A gyár mindenkié, azaz senkié, azaz szétlophatjuk", és még folytathatnám.:-/

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.09.25. 20:20:08

@wladyslawsky: húha...mekkora okosságot mondtál kis dzsihádoskám! ;))
Hallottál-e pl Dominik Brünner esetéről?, csak hogy egy kirívó példát hozzak a világból, ahol nem cádár elvtárs uralkodott...nézz utána, aztán csavard le a turbóhiszti fokozatot

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 20:26:40

@Mj: Így igaz. Érdekes különben, hogy a komcsik magyarországi ténykedését illetően általában majdnem mindenki rákosi rendszert, vagy a 19-es vörösterrort emeli ki, és a kádár-rendszerre már majdhogynem megbocsájtóan tekint (és nem csak a bal oldalon) mint puha diktatúrára, ami egyébként is egyre inkább puhult az idő előrehaladtával... nekem viszont meggyőződésem, hogy a magyarságnak története során nem sok minden ártott jobban, mint a kádár rendszer 30+ éve

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 20:30:48

@Plutonic: hejjj, ezt de sokat mondogattuk kollegákkal :-)
@Kartal (a dühös): szép szavazás, főleg a második :-) az első meg a megszokott "minőség" :-)
látom azért te is rögtön családi banzájt szerveznél, náculsz :-) a keylogger meg mióta akadály? az csak azt jelenti, hogy le is bukik vele :-)

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 20:31:13

@Pierre (Bezuhov): engem jobban érdekel a világnak az a része, ahol kádár elvtárs uralkodott... ott pedig az említett alak olyan szintű károkat okozott, hogy azt még nagyon sokáig meg fogjuk szenvedni...

ritkán értek egyet tótaw.-vel, szinte soha, de abban a gyakran hangoztatott elgondolásában, ami a kádár rendszer mai magyarországra gyakorolt hatását boncolgatja, 100%-ig egyetértek vele

wladyslawsky (törölt) 2009.09.25. 20:37:04

@Kartal (a dühös): azért a barikád válasza bár viccesnek nevezhető, lehetett volna kicsit keményebb is, mondjuk:

mi a véleménye az mszp 7 éves kormányzásáról ?

a) felháborító!
b) ezek ennyit tudnak, hazudni és mindent tönkretenni
c) felelősségre vonás, teljes vagyonelkobzással
d) lámpavas!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.25. 20:50:36

@wladyslawsky:

"nekem viszont meggyőződésem, hogy a magyarságnak története során nem sok minden ártott jobban, mint a kádár rendszer 30+ éve"

Tökéletesen egyetértek. Bár szerintem nincs puha vagy kemény diktatúra, csak diktatúra. Meg az a puha diktatúra is olyan puha volt, hogy a nagybátyámnak 1 hónap hűvös járt azért, mert '73-ban rossz helyen volt.
Ez a 30 évnyi agymosás meg azért is sokkal ártalmasabb, mert a társadalom alapvető védekezési mechanizmusát ölte ki, aztán most már bármit tölthetnek az agyakba. A Rákosi-rendszer viszont éppen megkeményítette és összetartóbbá tette a társadalmat. Ezért is lehetett '56.

Kartal (rezervált) 2009.09.25. 21:28:45

@Mj: hát... erről lehetne vitázni. a tatárjárás pl. tényleg többet ártott. én viszont ezt a birka mentalitást csermanek jánosék bűnének tartom: ha befogod a pofád, ha másfelé nézel, megúszod. esetleg elnézzük a gyárból való apróbb lopásokat, sefteléseket, elvégre amit nem visznek ki az országból, az a mienk...
most meg nem lehet elmagyarázni senkinek, mi az a magántulajdon. itt nem csak a cigányok meg a politikusok lopnak, hanem MINDENKI!!! kollégák, haverok, mindenki. a hatos építkezését nem csak a politikusok lopták szét: a sofőrök százliterszám árulták a gázolajat, aki hozzájutott, teherautószám vitte a cementet, a betont köbméterben adták maszekban... ebben a rohadt országban mindenki lop mint a szarka, és mindenki fel van háborodva, hogy itten lopnak... ez nem a fejétől bűzlik, szétrohadt az egész már rég.
áh, beteg ez az egész ország.

Kartal (rezervált) 2009.09.25. 21:31:34

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: na ez az. visszatartó erő, hogy tudja mit kapna... :P

@wladyslawsky: küldjük be, hátha megtetszik nekik :)

llll5 (törölt) 2009.09.25. 21:32:48

@Mj: olyan arányban nyert, hogy az kizárt, hogy csalás lett volna.Persze Schmidt Maca szerint biztos...ha neki hiszel...

llll5 (törölt) 2009.09.25. 21:38:12

@Mj: olyan arányban nyert, hogy az kizárt, hogy csalás lett volna.Persze, ha Schmidt Macának hiszel..akkor biztos...

Kartal (rezervált) 2009.09.25. 22:42:35

aki még itt van: barikad.hu/node/37105
helyszíni tudósítás, olvassátok el gyorsan.

Hannibal22 2009.09.25. 23:04:04

@Kartal (a dühös): Kiváncsi leszek a holnapi tálalásra

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.25. 23:17:10

@Kartal (a dühös): @hannibal22-73: hogy a JKA ezekbe... holnapi tálalás? max a hörrtévén, nem hiszem hogy bárki más lereagálná.

f.m.j. 2009.09.25. 23:22:28

Nekem ez a komment a nol-on nagyon teteszik:

"loczi | 2009. szeptember 25. | 20:05:05

Kedves Vásárhelyi Mária!
Most személyes húrokat szeretnék pengetni, úgy szólni Önhöz, mint nő a nőhöz, anya az anyához! Csak remélni merem ( akkora gőgöt mát nem akarok feltételezni Önről, hogy legalább a megjelent írása reakcióit nem olvassa el), hogy kíváncsi a véleményekre, a hozzászólásokra! Szeretném kérdezni Önt – tudom szép családdal büszkélkedhet – Ön mit szólna/szólt volna, ha a 12 éves lánya teherbe esik? És persze, meg is szüli, micsoda boldogság! Egzisztenciája nincs, jövedelme nincs, még Önnek sem nagyon, az apáról sincs sok „ismerete”: vagy a Sanyi, vagy az Ön nagybátya, ki tudja? Ön mit lépne erre? Megkérdezné-e esetleg: mként kívánja felnevelni a sarjat? Önnek ez pofonszerűen „természetes? Ez a „kultúra” konveniál Önnek? Természetesen a (terhes) gyermek iskolába, - az Ön hallgatólagos beleegyezésével nem jár,- micsoda hasztalan unalmas dolog az, ott számonkérnek ezt-azt, és ez már magában „terror”! Már majdnem rasszizmus…Szeretném kérdezni: a maga gyerekei fiatalkori bűnözők? Természetes, hogy iskolatársaitól – akik rettegve, már szinte félve, és ettől nem ritkán belázasodva mennek iskolába – két rúgással elveszi a mobiltelefonját, amit Ön vásárolt neki, hogy ha bajban van legyen „kapocs”? Ön nem az iskolában látja a jövő békéjét, rendjét, értelmét, befektetését? Ön miért nem megy el a cigányok közé Szabolcsba, és hirdeti: ha már ingyen van minden emberek, miért nem rugdossátok be a gyerekeiteket az iskolába? Ki lesz végre már az, aki valami fergeteges romagyűlést hív össze, és – szokatlan módon, újítva - felhívja a figyelmüket a saját tennivalóikra! Arra, hogy már akkora a társadalom ellenállása velük szemben, hogy talán magukban is keresni kéne a hibát? Hogy, nosza emberek, beszéljük már meg ezt? Ja, hogy ahhoz egy intelligens ember kéne, aki ráadásul nem létezik? Régen tudjuk! De ha nincs, legyen küldetése Önnek, kezdjen Ön és az őket „felemelni kívánok” valami érdemi munkába! Agitáljon köztük, vegye a szárnyai alá ezt a „gyerekszinten lévő” XV. században ragadt, az idők szavából mit sem értő, kizárólag ösztöneiből élő, szinte az ősközösségi, törzsi vonásokat hordozó népcsoportot! Mit kíván Ön tőlünk, akik civilizáltak, értékrendszerben még mértékadók maradtunk? Hogy mi menjünk le azokhoz, akik a létra legalsó fokán állnak? Mi adjuk lejjebb? És még szégyelljük is magunkat mindezért? Hogy mi tanultunk (nem ritkán szintén igen-igen nagy szegénységünk ellenére?) Ne is mondja, tudom. Voltak próbálkozásaim „felemelni” őket, adakozni, tanítani, kultúrát terjeszteni, dédelgetni. Az első oda nem figyelt kanyarban szétloptak! Ha nem szégyellném a közhelyet: kést vágtak a hátamba! Legyen olyan jó, valami megoldást kínálni. Mert a történelemben 40 év semmi, légyszar! De az én éltemben kurva sok! Nincs sok időm! A cipőjéért megkéselt gyerekem történetét már pedig most el sem mondom Önnek! Mert Ön egy érzéketlen, demagóg, beszari, felhőn csücsülő, empátia nélküli, a gyerekei jövőjéről soha el nem gondolkodó, (megkockáztatom: leszaró) gonosz kretén…"

hát, nem is tudok mit hozzátenni, Vásárhelyi Máriára meg nincs szó a magyarban...

f.m.j. 2009.09.25. 23:23:19

Geza kéne ide, ő talán magyarul is le tudná írni ezt a nőt... :)

Hannibal22 2009.09.25. 23:24:45

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Van rá egy fél unicumom,hogy le lesz reagálva rendesen

min0rity r3port · http://m0r3.blog.hu 2009.09.25. 23:57:54

Erre nincs mit mondani, bassza meg. :-D

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.26. 00:08:45

@hannibal22-73: látom az update-et már. gondolom a félelemkeltő, szemétnácirasszista gárdás huhogásra gondolsz, bár nincs már Pártkelte, de majd lesz nagy rettegés valahogy megoldják.

2009.09.26. 01:46:39

micsoda nagy dagadt valag!
ha akadt volna a gimnáziumban valaki, aki bevállal egy ilyen tehenet talán most nem érezne kényszert rá, hogy szünet nékül okádja magából a hülyeséget (=hazugságot). mindenesetre a célját elérte vele, mert az a 2% aki vevő erre most elismerően bólogat a képernyő előtt és verdesi a mellét, hogy vannak jóravaló emberek is ebben az országban ("és nekünk kell jönnünk, pár csenevésznek, hogy bebizonyitsuk: nemcsak a szemetek tudnak magyarul.") a maradék 98% pedig halkan elhadar három lámpavasat, merthogy 1 darab ezt a tehenet nem bírná el.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.26. 02:23:04

@Kartal (a dühös):

"hát... erről lehetne vitázni. a tatárjárás pl. tényleg többet ártott."

A népességnek igen, viszont ez volt a nagy társadalmi változások katalizátora, így indult be nálunk a feudalizmus magyar verziója, a familiaritás.

"én viszont ezt a birka mentalitást csermanek jánosék bűnének tartom: ha befogod a pofád, ha másfelé nézel, megúszod. esetleg elnézzük a gyárból való apróbb lopásokat, sefteléseket, elvégre amit nem visznek ki az országból, az a mienk..."

Pontosan erről beszéltem én is.:)

"most meg nem lehet elmagyarázni senkinek, mi az a magántulajdon. itt nem csak a cigányok meg a politikusok lopnak, hanem MINDENKI!!! kollégák, haverok, mindenki. a hatos építkezését nem csak a politikusok lopták szét: a sofőrök százliterszám árulták a gázolajat, aki hozzájutott, teherautószám vitte a cementet, a betont köbméterben adták maszekban... ebben a rohadt országban mindenki lop mint a szarka, és mindenki fel van háborodva, hogy itten lopnak... ez nem a fejétől bűzlik, szétrohadt az egész már rég.
áh, beteg ez az egész ország."

Mármint betegek azok a rétegek, amelyek a Kádár-rendszerben hozzászoktak a lopás gyakorlati legalizálásához.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.26. 02:26:39

@llll5:

"olyan arányban nyert, hogy az kizárt, hogy csalás lett volna.Persze Schmidt Maca szerint biztos...ha neki hiszel..."

Ezen ne kezdjünk el vitatkozni, mert szerintem csak a sértettség szól belőled, az meg nem jó vitapartner. Iránban kb. minden független megfigyelő szerint nagyarányú csalások voltak. Másrészt hogy a rákba jön ide Schmidt Mária? Addig nem volt baj a neve, amíg történelmi kontextusban említettem, speciel éppen a te véleményedet alátámasztandó? Most meg felhozod egy vele össze sem függő témánál, amikor azt sem tudom, hogy erről neki mi a véleménye? Nem értem.

Kartal (rezervált) 2009.09.26. 08:31:35

@Mj: "Mármint betegek azok a rétegek, amelyek a Kádár-rendszerben hozzászoktak a lopás gyakorlati legalizálásához." - vagyis a negyven fölöttiek, meg azoknak a gyerekei... én csak azt írtam amit látok, és sajna ezt látom. még a legjobb munkatársaim is pakolnak, ha a főnök egy percre nem néz oda, és ez így volt minden munkahelyemen (és volt egy tucat). a nagy jobbikos hazamegmentő hazafit ne is emlegessem: akkora tuskó, hogy fát lehetne rajta vágni, plusz a cég keretein belül arányaiban lop annyit, mint egy politikus az országot alapul véve. mostanában rúgtak ki pár fiatal csókát (huszonéveseket, harminc körülieket), mert nagy tételben loptak alapanyagot. ők nem a Kádár-rendszerben szoktak hozzá a lopás napi gyakorlatához.

A gárdistákról meg annyit, hogy nem értem az egészet. a mozgalmat feloszlatták. a jelenlegi valami társadalmi összefogás keretében működik, nem jogi személy, hogy ne lehessen feloszlatni. semmiféle jogalapjuk nincs kivonulni, házat körbe venni, bűnözőket keresgélni. ugyanolyan állampolgárok, mint én, semmi egyéb plusz joguk nincs. most épp ők azok, akik szítják a feszültséget azzal, hogy a rendőrség munkájába beleavatkoznak mindenféle rendvédelmi vagy közigazgatási végzettség, ismeret nélkül. lehet a rendőrséget csesztetni, hogy fogják el a bűnözőt, lehet segíteni a költözésnél, mert egy cigánygaleri meg akarja ölni a családot, de ez már túlzás. itt átlépték a törvények adta keretet, és borítékolom, ebből baj lesz.

picur3ka 2009.09.26. 09:33:59

@Fedor:

Szerintem meg egyiknek sincs. Az egyik a hatalom parti pofaraesettek szanalmas, vergodo onigazolgatgatasa, a masik egy kozhelyes csamcsogas, se eleje, se vege.

picur3ka 2009.09.26. 10:06:22

@Kartal (a dühös):

Fedor nem internet kommando, csak egy liberalis erzelmu ember. Jobbakat ir sajat maga, nem is ertem, mert vedi ezt a cikket.

Aradebil 2009.09.26. 10:26:15

az ilyenek miatt szégyellem,hogy a tátk egy épületben van a ttk-val

llll5 (törölt) 2009.09.26. 11:43:45

@Mj: Nézd, én nem vagyok sértődékeny ember, anno a politikai életben elég sok sértést kellett elviselnem, magyarán immunis lettem.Független megfigyelők?Kik?Az odaküldött Irán-ellenesek?
Schmidt Maca meg úgy jön ide, hogy pont azt jelentette ki egy tv-műsorban, amit te.Én ezt a zsidó nőt sosem kedveltem, nem tudom, miről beszélsz...Amióta a Terror Házából Holobuborék-szentélyt csinált , még kevésbé.Arról meg nem is beszélve, hogy a kerületünket is részben miatta akarja tönkretenni Pokorni, meg , hogy a kölkeit ülteti be mindenhova, áááh, hagyjuk.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.26. 12:02:53

@Kartal (a dühös): Én csakazt nem értem miért nem sima civil ruhában mentek ki a gárdisták.Egyébként miért ne mehetnének ha a cigányoknak szabad hogy 5 percen belül 50-en összeverődjenek-csak sajnos nem úgy ahogy kéne.:(((

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2009.09.26. 12:22:12

Azért kíváncsi vagyok Zero mikor kerül fel az árokásóra mint:Gyurcsány EgonTtihamér a Zero néven elhíresült blogger?

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.09.26. 12:45:04

@Tigeri:

Az árokásót táborbeliek szerkesztik... vagyis a válasz: nem ebben az életben :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.26. 13:11:00

@Kartal (a dühös): kivonulni, házat körbevenni, bűnözőt keresgélni azt elvileg nekünk is lehet, intézkedni, azt nem. az önbíráskodás lenne. tény, hogy eléggé a határon van a dolog párszor, csak ilyenkor nekem eszembe jut az is, hogy ezen cselekedetek ügyében valahogy rendőrségünk elnéző egyesek felé. az viszont megint egy más dolog, hogy a helyi rendőrkapitánynak kellett volna megadni az első esélyt. Itt és itt, ez és ez, megalapozottan gyanúsítható az alábbi gyilkossággal. a környéken "egészségügyi sétát téve" lehet ellenőrizni, mi történik. felvenni az eseményt, és kivágni a netre.

Tündér_Lala 2009.09.26. 13:21:00

Vásárhelyi etnő megélhetési jogvédő, aki szép egzisztenciát épített magának és családjának a témából. Esze ágában nincs a problémával érdemben foglalkozni, a társadalmi ellentéteket enyhíteni vagy a cigányokon segíteni. Ennyi, a jelenség ismert, több szót kár vesztegetni rá. Legfeljebb a mindent elsörő pimaszsága döbbenetes.

@Mj: @wladyslawsky: Tökéletesen egyet értek. A Kádár rendszer társadalmi, "néplélekben" okozott kára felbecsülhetetlen, arról nem is beszélve, hogy az időszaknak köszönhetjük ezt a vezető réteget, akik elvtelen, karierista, csak a saját boldogulását szem elött tartó, ennek érdekében bármire (beleértve a hazaárulást is) kész emberek gyülekezete.

Tündér_Lala 2009.09.26. 13:49:59

@Kartal (a dühös): A Gárda egy tünet, arra adott válasz, hogy a rendőrség politikai nyomás miatt nem tudja (ha úgy tetszik nem meri) végezni a dolgát.
Pár kommentel ezelőtt arról beszéltetek, hogy az emberek "közömbösen" viselkednek különféle okok miatt nem védik meg egymást. Nos a Gárda olyan emberekből jött létre, akik a szabadidejük terhére hajlandók valamit tenni a közösségért. Működésük valóban kényes terület, hiszen jogosítványok nélkül próbálják közvetíteni a közvélekedést a deviánsok ellen. Amit nekünk is tennünk kellene, amikor a buszon vagy utcán öten tizen vernek egy polgártársunkat, de nem teszünk mert félünk, mert félünk, hogy rasszistának vagy önbíráskodónak bélyegeznek, mert nem a mi dolgunk. Ők fellépnek, pedig kockázatatnak vele és azt gondolom, hogy ez tiszteletre méltó. A hatalom persze hogy utálja őket, hiszen több évtizedes munkálkodásuk ellen hatnak, nevezetesen hogy a közember kussoljon bármit lát is.

vadasmarha balra 2009.09.26. 14:32:54

Sajnos a mérhetetlen közöny, amit egymás iránt tanusítunk, szintén következmény. A jó elnyeri méltó büntetését! Látsd a példát: 2009-ben Budapesten egy férfi életével fizetett, mert SZÓBAN rendre akart utasítani egy nőt zaklató alakot.

Shaddam 2009.09.26. 14:34:19

Emlékszem erre a Mortimer sztorira!A szülei szektásak voltak(az anyuka volt a szekta istennője vagy mi), a ház tele volt fegyverekkel, de a cigót azért szúrta le mert mindenféle KARDOSJÁTÉKOT vettek neki a szülei.És ezután az aktívban mutattak pár felvételt a szadista és aberrált Diablo 2-ből.

abandi 2009.09.26. 17:17:29

Ezt a korcs zsidó-cigány luvnyát mielőbb ki kell elégíteni egy LMPvsradikalizmussal!

llll5 (törölt) 2009.09.26. 18:25:53

@Tündér_Lala: és mit tett eddig a Gárda?Füvet nyírt, vonulgatott, ja és egyszer 2 percre feltartotta az ávosokat...A Betyársereg már talán többre lesz képes, az ugyanis nem 7o kg-os emberekből áll.

Tündér_Lala 2009.09.26. 18:46:14

@llll5: Szerinted mit tudna tenni ilyen politikai ellenszélben (rosszindulatban) ? Szerintem eredetileg valamiféle polgárőri státuszban reménykedtek. Betyársereg alatt nem tudom, hogy mirae gondolsz, de ha valamiféle illegális bosszúálló társaságra, az sokkal rosszabb hír lenne mint a Gárda.

llll5 (törölt) 2009.09.26. 19:02:01

@Tündér_Lala:A Betyársereget a SZKR szerint Toroczkai szervezi.A múltkor ők biztositották a Gárdát..ez , azt hiszem mindent elmond a Gárdáról..A Gárda pusztán a Jobbik polkorrekt szervezete, ennyi.A Betyársereg azonban a SZKR-án látottak alapján:kigyúrt, harcművészeteket is űző hazafiakból áll,akik adott esetben cselekedni is képesek.Se a polgárőrökre, se a fűnyíró 7o kg-os gárdistákra nincs szükség ,szerintem.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.26. 19:16:28

@picur3ka:

Nem biztos, ilyen foltokat elvileg okozhat a talaj is.

Tündér_Lala 2009.09.26. 19:17:41

@llll5: Szerintem meg működőképes rendőrségre van szükség, esetleg őket segítő ellenőrzött szervezetekre. Azt kell belátni, hogy bármiféle - akár jószándékú - gombamódra szaporodó, ködös célú, egymással konkuráló szervezet csak növeli a PC politikusok tevékenysége nyomán kialakult anarhiát. Ez pedig nem érdeke a társadalomnak. Nyilvánvalóan fel kell őket majd számolni, szerencsés esetben a jőszándékú embereket integrálni legális, ellenőrzött szervezetekbe (polgárőrségbe, nemzetőrségbe, esetelg a rendőrség testületébe).

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.26. 19:25:51

@Kartal (a dühös):

"vagyis a negyven fölöttiek, meg azoknak a gyerekei..."

Nézd, nekem bőven 40 fölöttiek a szüleim, és 30 fölötti mind a 4 tesóm, mégsem lopnak, mert azt a neveltetést kapták, hogy lopni nem szokás. Úgyhogy szerintem a probléma bonyolultabb. (Most viszont nincs időm kifejteni, úgyhogy csak röviden válaszolok.)

"A gárdistákról meg annyit, hogy nem értem az egészet. a mozgalmat feloszlatták. a jelenlegi valami társadalmi összefogás keretében működik, nem jogi személy, hogy ne lehessen feloszlatni. semmiféle jogalapjuk nincs kivonulni, házat körbe venni, bűnözőket keresgélni. ugyanolyan állampolgárok, mint én, semmi egyéb plusz joguk nincs. most épp ők azok, akik szítják a feszültséget azzal, hogy a rendőrség munkájába beleavatkoznak mindenféle rendvédelmi vagy közigazgatási végzettség, ismeret nélkül. lehet a rendőrséget csesztetni, hogy fogják el a bűnözőt, lehet segíteni a költözésnél, mert egy cigánygaleri meg akarja ölni a családot, de ez már túlzás. itt átlépték a törvények adta keretet, és borítékolom, ebből baj lesz."

Persze, hogy baj lesz, ráadásul onnantól kezdve, hogy jogerősen feloszlatták az egyesületet, állandóan szekálni fogják a mozgalmat is. A gárda tevékenysége viszont most is egy súlyos tünetre hívja fel a figyelmet: arra, hogy a közvélemény szerint a rendőrség közbiztonságfenntartó munkája elégtelen, és ezeken az állapotokon mindenképp változtatni kell.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.26. 19:35:29

@llll5:

"Független megfigyelők?Kik?Az odaküldött Irán-ellenesek?"

Mondj egy okot, amiért elhiszem, hogy Ahmadinezsád nem csalt, sőt, az ellenzékkel is teljesen jól kijön.

"Schmidt Maca meg úgy jön ide, hogy pont azt jelentette ki egy tv-műsorban, amit te."

Schmidt Máriával tavaly óta nem beszéltem, Iránról ráadásul meg soha. Fogalmam sincs, hogy mit mondott, úgyhogy még mindig nem értem, hogy hogy jön ide. Egyébként azt sem értem, hogy mi van akkor, ha egy általad nem kedvelt emberrel véletlenül egyezik a véleményem. Véletlenül egyetértek TGM-mel is abban a tekintetben, hogy csomó mindenben igazságtalan dolog Sólymot vádolni baloldalról, aztán mégis egy szerencsétlen, elrugaszkodott filozófusnak tartom, akinek semmi köze a valósághoz.

"Én ezt a zsidó nőt sosem kedveltem, nem tudom, miről beszélsz...Amióta a Terror Házából Holobuborék-szentélyt csinált , még kevésbé."

Holobuborék-szentélyt? Mondd, jártál már a Terror Házában? Mert a megnyitásakor pont arról hápogtak, hogy nem foglalkozik a holokauszttal. Értelemszerűen, hiszen arra ott van a Holokauszt Emlékközpont, másrészt az állandó kiállítások keretében azzal foglalkozik, ami benne történt. Benne pedig a nyilasok és az ávósok fejtették ki "áldásos" tevékenységüket.

"Arról meg nem is beszélve, hogy a kerületünket is részben miatta akarja tönkretenni Pokorni, meg , hogy a kölkeit ülteti be mindenhova, áááh, hagyjuk."

Erről nyugodtan mesélhetnél pedig.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.26. 19:37:29

@Tündér_Lala:

Ismét egyet kell értenem. Erős, hatékony, átfogó rendőrséget szeretnék. És tőlem lehet vidéki, csendőri szervezete is.

Jurganov 2009.09.26. 19:49:40

utálom a blogmotort.

akkor még egyszer.

a lopás érdekes dolog, ha azt látod a főnöktől, hogy aktívan teszi és eltűri akkor csinálják, ha nem teszi és nem tűri akkor nem. a mostani vezetésünk meg messze nem csak a kádári rendszer terméke, hanem külföldön képeződött gerinctelenek csapata. sajnos innen nem igazán van visszaút, az ahhoz szükséges lépéseket ( kivégzések, vagyonelkobzás) senki nem fogja meglépni.

a gárda egy tünet (mint többen írták) és amíg az okokat nem szüntetik meg a "problémát" hiába kezelik ( reméljük a tömeges letartóztatásokat, börtönbeli kínzásokat, titkos kivégzéseket nem merik bevállalni, nem úgy mint régen). az pedig messze nem megoldás, hogy amikor ölik a szomszédodat te félrenézel abban a hitben, hogy nem te leszel a következő. nem értek egyet abban, hogy a gárdának kell megtennie azt amit megtesz ( emberek védelme) de azzal egyetértek, hogy valamit lépni kell.

Tündér_Lala 2009.09.26. 20:19:40

@Jurganov: Természetesen. Újra kell szervezni a rendőrséget, azt megerősíteni, és lehetőséget kell adni nekik és azt megkövetelni tőlük, hogy a törvénynek érvényt szerezzenek. Lehet hogy kell létszám emelés, de fontosabb, hogy a rendőr ne féljen intézkedni, ha megtámadják védhesse magát és ne legyen korrumpálható. Legyen olyan fegyelmezett ember, aki öntudatos és biztos benne, hogy ha munkáját a szabályok szerint végzi nem támadják hátba saját vezetői politikai nyomásra.
Álmodok ? Nem hiszem, a jól működő államok így járnak el.

kamasuka 2009.09.26. 20:36:22

Hihetetlen, de az ifjúszocik blogja index címlap lett. :D

"Józsefvárosba dugnak" címmel. :)

Mi a jövő? Legközelebb kapcsolat.hu-s Gyurcsány blogbejegyzés lesz index címlap? :D

Milyen jó, hogy a napokban valamelyik balfék szociánista azt írta le, hogy az index jobbra tolódik. :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.09.26. 20:39:56

@kamasuka:

A blog.hu címlapon a közélet fülben mindig bent van Feri blogja. :)

melimeli 2009.09.26. 21:55:57

Népszabin ez a hozzászóló összefoglalja:

Mert Ön egy érzéketlen, demagóg, beszari, felhőn csücsülő, empátia nélküli, a gyerekei jövőjéről soha el nem gondolkodó, (megkockáztatom: leszaró) gonosz kretén…

llll5 (törölt) 2009.09.26. 22:06:30

@mókusfüles bukósisak: Szent Korona Rádió
@Tündér_Lala: teljesen egyetértünk,erre céloztam.A rend fentartása a rendőrség feladata, de ehhez olyan rendőrségre van szükség, amely nemcsak ahhoz ért, hogy zaklatja az autósokat és ártatlanokat ver.Ezt a mai rendőrséget teljesen fel kellene oszlatni, ahogy Hende Csaba mondta.

llll5 (törölt) 2009.09.26. 22:23:45

@Mj: 1, a népe szereti és a nagy arányú győzelem is ezt jelzi.Az ellenzéki tüntetőket pedig a cionisták" heccelték" fel
2,Mi köze van ahhoz, hogy te mikor beszéltél Macával , hogy mit mondott egy tv-műsorban?Egy a lényeg, adott kérdésről ugyanaz a véleményetek
3,Igen, jártam.Képzeld még a megnyitó napján, aztán másodszor akkor, amikor már holo-szentélyé alakult, köszönhetően Macának, akit sokan már csak Ms.Holokausztnak hívnak
4, Nem mesélek.Olvasd el a www.kiralyhago.hu-n a hozzászólásokat.Még Ms.Holokauszt is beirt, mert megbántodott.Oh, hogy el ne sírjam magam...

Übermayer 2009.09.26. 23:42:24

csak egy kérdésem lenne: a felkent rasszizmus-szakértő az elmúlt 20 évben esetleg keresett-e választ arra, hogy az általa előre jelzett rasszista előretörés MIÉRT történt. vajon a magyar nép tényleg genetikailag hordozza a rasszista gént? vagy minden személyesen OV apjának a bűne? vagy "neagyisten" valami más miatt???

hülye-apén....-magyarfóbiás-zs...ó-nő...

kamasuka 2009.09.26. 23:44:45

@laspalmas:
Na ok, de azért még a kapcsolat.hu nem került ki index címlapra.

A szép az, hogy a postban Ákoska ellenfelét fikázzák. :)

2009.09.27. 02:48:29

Valahol felsír egy vásárhelyi mária.

Komolyan veszi még valaki ezt a szeme-sem-áll-jól-médiacocalógust?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 08:50:04

@Shaddam: A Diablo 2-es hasonlat már azzal van szintben, mintha a Dungeon Keepert mutatták volna, hogy ettől olyan gonosz mindenki. Az, hogy esetleg az illető gyártáshibás, és pszichopata, az fel se merül :-)

@Kartal (a dühös): érdekes, a szüleimnek nem jutott eszébe soha, hogy lopjanak a munkahelyről, pedig ők igencsak vastagon akkor szocializálódtak. sőt, mint "Ratkó-unoka" nekem se tűnik helyénvalónak, a munkámért fizetés jár, nem lopási jog :-)

@llll5: ha nekem egy kérdésről centire ugyanaz a véleményem, mint 'Szkájnak, akkor az ő feltétlen híve vagyok? :) ugye, hogy nem. elhiszem, hogy Terrorházamami csípi a szemed, de azért ez elég necces :-)

@Übermayer: mint az önbeteljesítő próféciák, csak itt még rá is tettek egy lapáttal, hogy biztosan teljesüljön.

@Ifj. Báró Loff-Ász Jóska: igen. ő saját magát nagyon is komolyan veszi. poénnak nem rossz, csak sokba kerül.

picur3ka 2009.09.27. 09:02:50

@Kartal (a dühös):

A gardistak nem ilyen egyszeru ugy. Majd a jogaszok okosabbak lesznek, de van olyan is, hogy 'citizen's arrest', s bar onvedelmi jogaink szukosek Mo-on, vannak ilyen dolgok am. Nagyon temaba is vag kulonben, hiszen a holgy a kozonyosseg, a segitseg adas elmulasztasa okan vadol egyenesen rasszizmussal. Persze, ha beavatkoztak volna, azert lennenek rasszistak mert a tamado is cigany volt. A garda pedig rasszista es torvenyellenes, mert beavatkozik es segitseget nyujt.

Szinte lehetelen elpkepzelni mar egy szcenariot, amikor nem leszel rasszistanak titulalva, mi is lenne az?

llll5 (törölt) 2009.09.27. 12:19:50

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Ki az a 'Szkáj?Így nem értem a kommentet és ezért kérdem-:)Azért ettől függetlenül még egy adalék Ms. Holokausztról:anno ő beszélte le Orbánt, hogy kivizsgálja Surányi disznóságait, mert botrány lenne belőlle.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 13:55:11

@llll5: 'Szkáj, parasztosan Szki, náthásan meg Demszky. azt hittem ismered :-)

Roxvox 2009.09.27. 14:03:23

Általánosítani nem szép dolog, hiszen a cigányok közt is van rendes ember, mégis egy szarházi mind. :))

llll5 (törölt) 2009.09.27. 15:33:23

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: nem ismertem.:-)A te példádat értem és egyetértek veled:)De azt még mindig nem értem, hogy mi a necces?

picur3ka 2009.09.27. 16:25:10

@hannibal22-73:

Itt egy hozzaszolas a Del-magyar cikkebol:

"Olvasó: Ki kicsoda Kiskunlacházán (cigánybűnözés)

Tisztelt Szerkesztőség!

Azért írom ezt az üzenetet, mert az utóbbi napok kiskunlacházi történéseivel kapcsolatosan megjelent hírekben találtam némi pontatlanságot.

Az egyik hír arról szólt, hogy a cigányok által megvert nő a "Megyeri" kórházban van. Azt nem sikerült kiderítenem hogy ki ez a nő, de azt sem tudom hogy van-e ilyen kórház.

Ellenben van Megyeri Géza barátunk, akit egy cigánykölök kaszával sebesített meg életveszélyesen. Tudomásom szerint Őt őrzik a gárdisták. Úgy hallottam meg akarták a peregi cigányok látogatni Őt a kórházban. Gondolom nem a lelkiismeretfurdalás miatt, hanem azért, hogy megfenyegessék. Egyesek szerint ezt már meg is tették. Azt üzenték Gézának, hogy azt fogják vallani, hogy meg akarta erőszakolni a cigánykölök feleségét. ( "életszerű"... Persze, pont egy fehér akar majd egy rühes, ezer éve nem fürdött, Isten tudja milyen nemi betegségekkel bíró deviánscigányt megerőszakolni... Valami hihetetlen, hogy cigányaink milyen átlátszóan ostoba védekezésmódokat képesek kiagyalni...)

Amikor Gézát megsebesítették, nem véletlen baleset volt. Géza feje felé a cigány 3-4 kaszáló mozdulatot tett, amiből kettőt nem sikerült kivédeni: az egyik a tüdőt is elérő sérülést okozott, a másik pedig felületit.

Ki is ez a cigány kölök? Egy-két hónappal ezelőtt készült egy képriport és egy írás Kiskunlacházáról, ami a K...cinfón volt olvasható. A készítők elmentek egy peregi cigányházhoz, ahol egy nemcigány nő azzal dicsekedett, hogy milyen gyorsan megtanult cigányul. Na, ő Latin Margit névre hallgat. Együtt van egy Sztojka Jancsi nevű cigánnyal. Úgy 60 év körüliek. Nincs saját gyerekük. Ugyan ebben az udvarban lakik Nagy Jancsi is asszonyával. Nekik van vagy 9 rajkó. A legnagyobb Jancsi, 21 éves, az bizonyos cigánykölök, aki Gézába vágta a kaszát. No, ezt a kölköt a nevére íratta az a Sztojka Jancsi, aki azok közé tartozik, akire azt szokták mondani, hogy a szeme sem áll jól. Ez az általuk "nevelt" kölök is ilyen lett. Amikor hetyke bajusza alól rátekint egy "parasztra" - így nevezik a magyarokat -, csak úgy süt belőle a gyilkos gyűlölet. Egyébként Sztojka Jancsi is hasonlóan kezdte, azért ült, mert, úgy tudom, késsel szúrt le valakit. Na ide menjen vissza az a fotóriporter!

Hogy mi a kapcsolat Richárd és a Jancsi nevű cigánykölkök, valamint idősebb Sztojka Jancsi között? Mindkét kölök öreganyja két rusnya cigányasszony volt, akiknek idősebb Sztojka is testvére volt.

A kaszás kölyökkel kapcsolatos az is, amikor az egyik helyi boltost, Budai Palit verték meg. A kaszáskölök anyja bement Budai élelmiszerboltjába és ott jól bevásárolt, csak fizetni nem akart. Ezt már más cigányok is eljátszották ebben a boltban. Most azonban ott volt a tulajdonos is és megakadályozta a lopást. No, hogy, hogy nem, a cigányok elkapták Palit és elverték az utcán. Pali feljelentést tett, amit vissza is vont, mert azt mondta neki dagadt Miki, hogy azt vallják, hogy meg akarta erőszakolni a feleségét. Ugye milyen ismerős a taktika? ( hát igen - meglehetősen gyakran használják ezt az érvet. Persze azt elfelejtik, hogy a kutya se akarna megerőszakolni egy szifiliszes, soha nem fürdött cigánynőt...) Ezt a dagadt Mikit védték a rendőrők háromlábú állványokra állított gépfegyverekkel.

Hát így zajlik az élet Kiskunlacházán, és azon belül is Peregen."

Hannibal22 2009.09.27. 16:45:05

@picur3ka: Gyönyörű történet... nemrég olvastam a Barikádon is: barikad.hu/node/37183
(talán még a metróban éneklő(garázda) zsidók sem háborítottak így fel)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 20:20:21

@llll5:

"1, a népe szereti és a nagy arányú győzelem is ezt jelzi.Az ellenzéki tüntetőket pedig a cionisták" heccelték" fel"

Ne haragudj, tényleg nem szeretnék tiszteletlen lenni, de Kádár is "nagyarányú győzelmet" aratott minden egyes választáson, meg külföldről nyilván úgy is látták, hogy szereti a magyar nép. Aztán mégis egy '56-os hóhér, agymosó diktátor volt, aki bizonyos értelemben még Rákosinál is kártékonyabb volt. De ezt mi, itthoniak tudjuk, közülünk sem túl sokan. Ennek következtében honnan tudod magyarként, hogy szereti-e a népe? És miért kellene egy ellenzéket bárkinek is felheccelni, ha az ellenzéknek és annak támogatóinak éppen az a bajuk, hogy nem szeretik Ahmadinezsádot?

"2,Mi köze van ahhoz, hogy te mikor beszéltél Macával , hogy mit mondott egy tv-műsorban?Egy a lényeg, adott kérdésről ugyanaz a véleményetek"

Most keressek Irán-szakértőket, akiknek ugyanaz a véleményük, mint nekem, vagy inkább befejezzük ezt a zsákutcás fejezetet? Vagy neked ez a hír - globusz.net/node/2366 - arról árulkodik, hogy Ahmadinezsád teljesen tisztán járt el, és semmilyen aggály nem merülhet föl?

"3,Igen, jártam.Képzeld még a megnyitó napján, aztán másodszor akkor, amikor már holo-szentélyé alakult, köszönhetően Macának, akit sokan már csak Ms.Holokausztnak hívnak"

Igen, kb. a kuruc-szintű "megmondóemberek". A zsidók meg antiszemitának és fasisztának hívják. Akkor most hol az igazság? És melyik termek bizonyítják számodra azt, hogy a Terror Háza nem más, mint a holokauszt szentélye? Mert bennem inkább az ávós kínzókamrák és a Rákosi-rendszert bemutató termek maradtak meg, ami érthető, hiszen nyilas házként nem túl sokáig funkcionált.

"4, Nem mesélek.Olvasd el a www.kiralyhago.hu-n a hozzászólásokat.Még Ms.Holokauszt is beirt, mert megbántodott.Oh, hogy el ne sírjam magam..."

Nem tudnád inkább összefoglalni?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 20:28:12

@llll5:

"anno ő beszélte le Orbánt, hogy kivizsgálja Surányi disznóságait, mert botrány lenne belőlle."

És hogy jönnek Schmidt Mária Iránról alkotott véleményéhez vagy igazgatói koncepciójához a politikai húzásai? Mert én csak egy közös nevezőt látok ezekben: igaz vagy nem igaz állításokkal akarod igazolni az iránta érzett ellenszenvedet. Engem viszont nem az érdekel, hogy mennyire utálod, hanem az, hogy igazak-e az állításaid.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 20:29:51

@llll5:

Te például egyetértesz abban a kuruccal, hogy Schmidt Mária Miss Holokauszt. Ergo te is kurucos idióta kéne, hogy legyél. Így már érthető, hogy miért necces az állításod?

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 20:33:30

@llll5: szerintem egy-egy kérdésben nyugodtan egyezhet a véleményem olyannal is, akit egyébként megvetek, a személyes érzelmek a vélemények szintjén elvileg teljesen lényegtelenek kellene legyenek. Irán ügyébe viszont nem hiszem, hogy belelátna rendesen, aki nem ott él. Viszont, hogy kifele mi jön Iránból, arra van egy szemléltetőeszközöm: www.youtube.com/watch?v=GG0B2LquGn0 :-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 20:36:18

@picur3ka:

Köszönjük, szép, ízes történet volt, csak az a baj, hogy indulásból egy 20-ast rakott rá a vérnyomásomra.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 20:38:47

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

"Viszont, hogy kifele mi jön Iránból, arra van egy szemléltetőeszközöm:"

Ami egy szó amúgy, de legalább ürügy, hogy hallgattass velünk egy kis Sepulturát.:)

llll5 (törölt) 2009.09.27. 20:45:29

@Mj: nem vagy tiszteletlen, csak kicsit még tapasztalatlan, de erről nem tehetsz, hiszen még nagyon fiatal vagy:)Nézd, Kádár egy mocskos gyilkos volt, akit, ha még élne, sokan saját kezükkel fojtanának meg, én is.Ne hasonlítsunk már össze egy primitiv gyilkost, egy művelt tanáremberrel.Az iráni elnököt azért szereti a népe, mert többek között nem hajol meg a cionisták elött .A "nyugatnak" ez nem tetszett és ezért heccelték fel az ellentüntetőket.
2, fejezzük be, eltérő a véleményünk, ennyi:)
3,Erre nehéz mit mondani:ha benned ez maradt meg inkább, annak örülök:)
4,Azért nem mesélem el, mert nagyon hosszú.Kb.2ooo. hozzászólás, jegyzőkönyvek, stb.A lényeg:Ms.Holokauszt mélygarázst, stb. akar épitettni oda, ami neki jövedelmezne, meg a kölkeinek,a kerületünkre meg nagy ívben tesz.Ő nem ott lakik, igaz Pokorni se.

llll5 (törölt) 2009.09.27. 20:50:24

@Mj: Igaz, ő álitotta le Vikit a Surányi-ügyben.
A kuruc is így hívja?:)))Hát, ebben igazuk van.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 20:52:31

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ha gonosz lennék, azt mondanám, hogy nem nehéz.:) Ha meg hízelegni akarnék, azt mondanám, hogy tartom szerencsémnek.:) Középutat most nem tudok.:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 20:58:15

@Mj: azért te is tudod, hogy ezt nagyon nehéz lett volna kihagyni, annyira ordított hogy ihaj :)

llll5 (törölt) 2009.09.27. 20:59:47

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ez a zene tényleg borzasztó:-)Nagyrészt egyetértek azzal, amit írtál.A helyzet az, hogy én nem élnék Iránban, más kultúra, stb.Viszont, mint írtam, nekem szimpatikus az iráni elnök külpolitikája, ezért kedvelem.

Kartal (rezervált) 2009.09.27. 21:18:04

@Mj: kezdek aggódni, hogy igazad van a Jobbikkal kapcsolatban.
és ha most azt mondod, hogy megmondtad, akkor azt mondom, hogy tudom, hogy megmondtad. de annak hiszek, amit látok, és az most nem túl szívderítő.
és ha tényleg így van, akkor nem marad párt amire szavazhatnék, nem marad jövő amiben hihetnék... :(

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 21:18:09

@llll5:

Oké, de hogy jön a korom ahhoz, hogy elhiszem-e Ahmadinezsád propagandáját vagy sem, amikor éppen én vagyok a szkeptikus? Kádár gyilkos volt egy "mindenki szeret engem" propagandával, nincs vita, viszont ezt mi, magyarok tudhatjuk a leginkább. Ahogy azt, hogy a népe szereti-e Ahmadinezsádot, azt meg az irániak tudják nekünk megmondani. Na persze nem azok, akik Ahmadinezsád emberei. Kezdem egyre inkább azt hinni, hogy a cionisták iránt érzett, általam nem is vitatott ellenszenved az irányadó abban, hogy Ahmadinezsád intézkedéseit és propagandáját feltétel nélkül elfogadod. És ugyanezt érzem a Schmidt Máriával kapcsolatos érveid többségében is. Engem viszont egyedül az a kérdés vezérel, hogy mi az igazság, hogy történhetett? Már pedig ahol az ellenzéket ilyen módszerekkel kell "leszerelni", ott szerintem nem elégséges indok a "cionisták felbujtásának" jól hangzó elméletére hivatkozni. Én például nagyon kíváncsi lennék arra is, hogy hogyan zajlottak le a választások - mondjuk a munkavállalót elkísérte-e a főnöke, mint az oroszoknál -, illetve mi a véleménye az ellenzéki tábornak. És addig, amíg nem kapok ezekről információt, nem fogom haveri alapon elhinni Ahmadinezsádnak - aki tőlem műveletlen írógépszerelő is lehet -, hogy őt egész Irán szereti.

3. Nézd, nem egyszer jártam már ott, többek között azért is, mert a Terror Házában lévő irodájában tudtam elérni Schmidt Máriát. (Így a személyes dolgaiba is bepillantást nyerhettem, ahol semmi zsidó dolgot nem láttam, viszont kint van róla egy fénykép II. János Pál pápával, ahogy kezet csókol neki. Mármint természetesen a pápának, ahogy azt katolikus emberek teszik.) Még az is lehet, hogy a múzeumi gyakorlatomat is ott fogom csinálni. De áruld már el nekem, hogy melyik zsidósággal foglalkozó kiállítóterem ültette el benned azt az érzést, hogy a Terror Háza a holokauszt fellegvára lenne.

4. A mélygarázsok problémája tipikus fővárosi anyázós téma, gondolom Laspalmas is azért nem harapott rá, mert tizenkettő egy tucat a dolog. Kocsiból egyre több van, a parkolásra alkalmas útszakaszok pedig nem szaporodnak. A metrók végállomásai mellé nem lehet hatalmas parkolókat építeni, mert a területeket már megvették, és be fogják építeni. És ez a fő baj. Tehát a kocsiforgalmat a belvárosban is kell parkoltatni. Akkor mi marad? Mélygarázs. Az viszont az ott lakóknak lesz kiszúrás. Tehát valaki mindenképpen szívni fog, még akkor is, ha a mélygarázsokat a lehető legkedvezőbb helyre építik. Ezen felül pedig nyilván teljesen jogosan lehet szidni az engedélyezőt, ha az olyan helyre ad ki építési engedélyt, ami rossz választás, városképileg botrányos, statikailag aggályos, és még sorolhatnám.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 21:21:38

@Kartal (a dühös):

Pedig a jövőben pártoktól függetlenül hinnünk kell.:( Nekem nincsenek a pártokkal kapcsolatos illúzióim - így csalódni és apolitikussá válni sem tudok -, úgyhogy már csak azt várom el, hogy kevesebbet lopjanak, mint amennyit az ország sorsán lendítenek. Persze lassan kezdem erre is azt hinni, hogy illúzió, de ennél lejjebb nem adom.:P
Amúgy megkérdezhetem, hogy mi a konkrét eset?

Kartal (rezervált) 2009.09.27. 21:23:14

@Mj: ez a hétvége mindenestől.

Kartal (rezervált) 2009.09.27. 21:25:20

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: ez tetszik, én is így vagyok vele. nem tudom, hogy sajnos vagy szerencsére...

f.m.j. 2009.09.27. 21:25:26

Olvassátok el az e heti HVG 39-41. tartó oldalait... a cikk címe Mutogatósszámtan.

(még nem lehet linkelni, legalábbis én nem tudom, bocs)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 21:30:07

@Mj: lehet, igazából ezt kellene első lépésként nemzeti minimumként elfogadni és megvalósítani minden pártnak, csak ez nem olyan hangzatos, olyan "hagyunk nektek is, érezzétek hogy jó fejek vagyunk" stílusban adnák elő, egyesek különösen. főleg azok, akik miatt áprilisban, majd jövő októberben talajrészeg lesz a fél ország :D

llll5 (törölt) 2009.09.27. 21:31:02

@Mj: ez egy parttalan vita.Maradjunk abban, hogy te szereted Macát, én meg kedvelem az iráni elnököt.Ez a téma részemről lezárva:)

Kartal (rezervált) 2009.09.27. 21:36:09

@Mj: amit czermanik/csermanek/barna/kádár elvtársról írtál ("egy '56-os hóhér, agymosó diktátor volt") azzal teljesen egyet tudok érteni. valahol olvastam, hogy kádár '56 után két év alatt több embert végeztetett ki, mint amennyit a Horthy-korszak 20 éve alatt kivégeztek. nem tudom mit mondsz erre.
más: az előbb majdnem szavaztam rád az iwiw-en, csak közben beugrott, hogy nem ismerjük egymást :DDD
de ami késik... az nem pontos :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 22:06:18

@Mj: tudom én, hogy ebből a talajrészegedésen kívül rövidtávon semmi nem lesz, elmúltam már szellemileg is 10 éves, bár tény, ritkán látszik :D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 22:06:43

@llll5:

"Maradjunk abban, hogy te szereted Macát, én meg kedvelem az iráni elnököt."

Nem, nem szeretem Macát. Ahogy nem utálom az iráni elnököt sem. És mély tisztelettel, de pont ez a szeretem-nem szeretem koordináta az, amitől már herótom van. ÉRVEKET akarok.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 22:09:39

@Kartal (a dühös):

"valahol olvastam, hogy kádár '56 után két év alatt több embert végeztetett ki, mint amennyit a Horthy-korszak 20 éve alatt kivégeztek. nem tudom mit mondsz erre."

Azt, hogy ebből is látszik, melyik volt az igazán véres diktatúra, és melyik a korlátozott demokrácia.

"más: az előbb majdnem szavaztam rád az iwiw-en, csak közben beugrott, hogy nem ismerjük egymást :DDD
de ami késik... az nem pontos :)"

Azért kíváncsi vagyok, hogy mire klikkeltél volna.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 22:10:23

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Azért tegnap látszódott.:) 10 éveseknek ugyanis még nem nő szakálluk.:P

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 22:18:28

@Mj: most legalább önkritikám legyen, hamár eszem nincs :D

Hannibal22 2009.09.27. 22:21:53

@Mj: Youtube volt nála?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.27. 22:22:58

@hannibal22-73:

Hála Istennek nem.:) Amúgyis szólt a háttérben a lágy és überigényes skinhead-zene.:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.09.27. 22:51:51

@hannibal22-73: @Mj: több nap mint youtube :D "lágy és überigényes skinhead-zene" - na ilyet is ritkán hall az ember :D

llll5 (törölt) 2009.09.28. 00:11:16

@Mj: Én meg:"Neveket akarok hallani.....":)))

llll5 (törölt) 2009.09.28. 00:16:24

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Mos-oi:Rendőrdal?:))A zene pocsék, de a mondanivaló, sajnos ma is aktuális, pedig még gyerek voltam, amikor ez a dal írodott...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 00:53:40

@hannibal22-73:

A Bástyában. Majd ha egyszer eljössz Pestre, és az nem vasárnap, megmutatom, mert azt nem körülírni, hanem látni/hallani kell.:)

Kartal (rezervált) 2009.09.28. 12:33:14

@Mj: nem lehet klikkelni, nős ember vagyok (ebből tudod a választ) :D
de ha gondolod klikkelek. :)

Tündér_Lala 2009.09.28. 12:44:07

@Kartal (a dühös): Kádár 56 után Haynaunál is lényegesen több embert végeztetett ki. Pedig ő a magyar történelemben nyiklvántartott nagy hóhér.

llll5 (törölt) 2009.09.28. 12:47:37

@Tündér_Lala: így van, túlteljesitette a ruszkik által elvárt "tervet"

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 23:37:26

@Kartal (a dühös):

Csak akkor klikkelj, ha nem lesz tőle lelkiismeretfurdalásod.:P Én is klikkelek néha, de megmutatom őket a barátomnak is.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 23:38:56

@Tündér_Lala:

És Haynauval ellentétben magyar volt, ami kétszer annyit nyom a latban. (És itt ne menjünk bele nagybetűs, kisbetűs hülyéskedésbe, mert begurulok, és berakok egy kurucos, helyesírós linket.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.09.28. 23:39:32

@llll5:

Több szempontból is. Az övé például nem ötéves, hanem hétéves terv volt.:-/

NickNickNick · http://nemzetiagyhalal.blog.hu/ 2011.04.20. 23:05:07

akinek az identitása fajhoz kötött, az még nem nőtt fel.

süti beállítások módosítása