Skip to content


       Szűrés lista

Értettük: A Tavaszmező utcát kerüljük

Okés, vettük a lapot. A Tavaszmező utcát kerüljük, az már nem a mi utcánk.

Vajon vannak még ilyen tiltott utcák Budapesten? Kaphatnánk róla egy pontos listát, elkerülve az ilyen és ehhez hasonló "bonyodalmakat" ... ?

Demszky "Budapest a mi városunk és nem hagyjuk legyőzni" Gábor mikor kíván nyilatkozni? A Roma Polgárjogi Akciócsoport már szervezi a kiszállást a Tavaszmező utcába? A TASZ ügyvédje már felvette a kapcsolatot a megtámadott sráccal? Gusztos Péter már gépeli a fátyolos hangú sajtótájékoztatója szövegét?

A szerencsétlen főiskolás srác mit sem tudott arról, hogy Budapesten a Tavaszmező utca már nem a magyar jogállam része, hanem már az övéké.

"Hogy mersz bejönni a mi utcánkba?",  "Megdöglesz" stb ... szöveggel támadtak rá fényes nappal (délelőtt 11 óra!), 3 utcányira a rendőrségtől.

5 személyt elfogott a rendőrség, őket közösség tagja elleni erőszakkal, vagyis rasszista bűncselekménnyel gyanúsítják. Precedens.

"Az ügynek az előzménye az volt, hogy a fiatalember sétált a Tavaszmező utcában, egy társaság belekötött és jellemzően a magyar etnikai hovatartozása miatt szidalmazni kezdték majd bántalmazásra is sor került. A fiatalember szerencsére be tudott menekülni egy közeli oktatási intézménybe és ennek az intézménynek a közelében történt ennek az öt személynek az elfogása" - mondta el Tafferner Éva, a BRFK szóvivője

És ha nem TUD bemenekülni a kollégiumba? Mert messze van? Vagy mert addigra megkéselik?

Az egyik főiskolás hallgató írta nekünk:
"Múlt héten történt egy kis affér a helyi "bennszülöttekkel": hazafelé tartó hallgatót leköpte egy fiatal "helyi lakos" majd miután a hallgató ezt nem hagyta és ezt szóvá tette, a fiatal 5-6 társával együtt visszakergette a főiskola épületébe. Egyiküknél kés is volt (a többinél ki tudja mi...). Az eset óta a helyzet egyre feszültebb a főiskola környékén."
A "bántalmazás" pedig elég gyenge kifejezés, ha az illető kezében egy 20 cm-es kés van:



A helyiek szerint az ilyen helyzetek mindennaposak a környéken: 

Az ATV-s helyszíni riporthoz kapcsolódik az egyik főiskolás "élménybeszámolója":


"Akkor a tegnapi ATV forgatás körüli balhéról írok, mert annak személyesen is részese voltam:

Történt, hogy tegnap délelőtt, a matek előadás szünetében (az egyetlen előadás a héten, 2 előadást tartanak egybe, az előadóban kb 2-300 hallgató) kivonult a tömeg az iskola elé (amit az rtl-en is mutattak, na pont oda:)). Nagy tömeg, mindenki próbál a járdán, a parkoló autók mellett elférni valahogy. Mindeközben a sarkon (innen kb 20 méterre) még az előző balhé miatt forgat az ATV. Arra jön egy "helyi" család: apu, anyu, 2 puja:). Apu beér a tömeg közepére és egyre hangosabban, majd végül ordítja, hogy: "Nem lehet arrább menni kis ge*ik, bezzeg ha egyet elkapunk, akkor sír a szátok..." és hasonlók. Erre persze a tömegben néhány másodperc csend, majd néhányan visszaszólnak, mire apu megfordul, és közli, a maga sajátos stílusában, hogy: "Na gyere kis ge*i, itten legyen nagy a pofád a k*rva anyád!!". Majd végül aput anyu üvölti le, hogy: "Hagyd már abba a cirkuszt te f*sz!" és elvonulnak, persze apu folyamatosan mondja még a magáét. A sarkon odaérnek az ATV-sekhez akiket ugyanúgy leüvölt és szid, majd végül az egyik utcába befordulva tűnnek el.

Az ATV-sek odajöttek hozzánk és jókat nevettünk az eseten, mondták, hogy megvan a felvétel, de nem ők döntik el, hogy leadhatják-e (persze egyből lett vagy 20 riporter alany:).

Szerintem csoda, hogy csak most történt ilyen eset, mert mióta odajárok (3éve) folyamatosan érnek mindenkit atrocitások: a hallgatók parkoló autói közt focizó "ifjak", sarokra kiálló és onnan "szúrógató" bandák, a lányoknak folyamatosan beszólnak, mindenféle kamu szöveggel kérnek ezt-azt (cigit, aprót), mindig kitalálnak valamit, hogyan tudjanak a naivabbakból lehúzni apróságokat...

A múltkori balhéról még annyit, hogy akkoriban volt egy 4 fős kis banda, akik a "jáj, testvérem kiment a biztosíték a kocsimba" az új 300 forint, tudnál kölcsönadni?" szöveggel próbáltak pénzhez jutni, de nem nagyon mehetett nekik az üzlet, mert amíg mi láttuk senki se adott nekik semmit (pedig még a Blahán is láttuk őket néha, hiába na, egy multi mindig terjeszkedik:)). Ekkor elkezdtek egyre bunkóbbak lenni, beszólogatni, heccelni, és nekünk van egy olyan tippünk, hogy ők állhatnak a balhé hátterében, mivel az eset óta egyszer sem nem láttuk őket. Bár ez csak feltételezés, ne legyen igazam...
A srácot pedig, akit megkergettek, személyesen is ismerem (mondjuk 2szer ha beszéltem vele:)), köszöni jól van, nincsenek se lelki és már testi sérülései sem, bár azóta a "helyiek" tudják, hogy ő volt az, aki visszamert szólni, és azóta azért néha egy-két bátrabb "bennszülött" beszól neki ezt-azt, és "szúrógatják" is keményen...

Szerintem egyenlőre ennyi infó elég erről a pöcegödörről, azaz a 8-kerről."



A srác a BMF Keleti Károly Kar 8.kerületi Tavaszmező utcai épületébe menekült. Tavaszmező utca 15-17.

És mi van onnan 100 méterre?



Szólni kellene Nekik, hogy láttunk - hallottunk diszkriminációról ...

 

Címkék: rendőrség társadalom cigány

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr751438327

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jégvihar 2009.10.11. 00:53:49

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Nos én nem a rendőrségre céloztam. (még csak véletlenül sem). Nem azért hagynak békén mert otthon nem, hanem mert messze túlmenő brutalitás a válasz. Amúgy köszi van rajta IP. követő tudom hol veszik el a nyom:)))))))))))

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:56:58

@Jégvihar:

Nézd, én már elég sokszor tüntettem, volt, hogy a rendőrök oldalán is. Eszközeim gyakorlatilag nincsenek is ezen kívül.
Azt nem tudom, de ahol lehet, én igyekszem megelőzni vagy nem szó nélkül hagyni a bajt. Ez történt ma hajnalban is.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 00:59:38

@Jégvihar:

A gondolkozásúval még nem is lett volna bajom, de a foJamatos, az hűha.:)
Nálunk a környéken kevés a C-típusú, viszont elég sokfelé járok, ha kimozdulok itthonról. Úgyhogy innentől kezdve jobb, ha nem tudják, hogy kik a családtagjaim és hol lakom.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 01:03:12

@Jégvihar:

Nézd, nekem semmi kedvem "messze túlmenő brutalitással" válaszolni. Egyrészt azért, mert testileg nem hiszem, hogy képes lennék rá, másrészt lelkileg tuti, hogy nem, harmadrészt mehetnék a sittre. A női börtönök meg hírhedten kegyetlenek, meg amúgysincs kedvem az egészhez. Inkább megvédem magam/mást és elmegyek onnan.

Jégvihar 2009.10.11. 01:08:15

@Mj: Megértem. Nem akartam senkit személy szerint bántani. Viszont : az a belenyugvás,érdektelenség, nekem még sörre telik, ma a hazámban elterjedt az fáj akkor is ha ez nem teszik valahol.
Jah kedves rokon rendőr, kemény kölyök , majdnem sír hogy a férget nem tudja megtaposni.

Jégvihar 2009.10.11. 01:11:13

Nem ellenség csak az aki bízonyítja hogy az.(nem nemzetiség és státusz kérdése).

K.Jani 2009.10.11. 01:13:19

@Jégvihar: ugy tunik hasonlo oldalakat latogatunk.
de hat, vegul is a szelideke a mennyek orszaga!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 01:17:49

@Jégvihar:

Nem is vettem bántásnak, csak szeretném jelezni, hogy az itteni kommentelők többségénél nyitott kapukat döngetsz, hiszen mi is nap, mint nap arról panaszkodunk, hogy milyen felháborítóan érdektelen és individuális a környezetünk.
Nagyon nehéz lehet mostanában a rendőröknek, ezért is bosszant, amikor leköpdösik és lehazaárulózzák a kisrendőröket, akiket kivezényelnek valahova, holott jelentős részük tényleg tisztességes ember, és csak parancsot teljesít. (Nem a jogsértő rendőrállatokról beszéltem, akiknek nincs helyük az állományban, és akiket védenek a parancsnokaik.)

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.10.11. 01:19:11

MG42, egy sor cigány, egy sortűz és minden meg van oldva az adott környéken. Húsz centis kész, fényes nappal. Akkor ezentúl és is rohangálhatok kávzi büntetlenül éles lőfegyverrel?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 01:21:14

@molnibalage:

Nem. És ez az első jel arra nézve, hogy ők sem mindig rohangálhatnak 20 centinél is nagyobb késekkel csak úgy az utcán.

Jégvihar 2009.10.11. 01:21:47

Aki ismeri a történelmet valamilyen szinten az tudja hogy nem létezett ez a mocsok csak valamely (nép,rendszer,társadalom) pusztulásakor.
Amely nép nem ismeri a saját történetét az nem méltó arra hogy túléllye. Nem én találtam ki.
Nem a cigány az ellenség, hanem aki különleges jogokat ad neki. Kell a polgárháború.(nem nekünk)

Jégvihar 2009.10.11. 01:23:39

Elnézést a felindultságból származó helyesírási hibákért.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 01:27:38

@Jégvihar:

Sajnos mocsok mindig létezett, és erre pont az egyetemen tanult töri világított rá. Viszont azok a társadalmak tudtak virágozni, ahol a mocskot bizonyos keretek közé szorították vissza. Nem szeretnék ellenségképeket gyártani - ezt meghagyom Nyakó Istvánnak -, viszont az ország érdekeit mindenképp szem előtt akarom tartani. Az pedig címszavakban és csak a legfontosabbakra kitérve a korrupció hatékony csökkentése, a rendőrség megerősítése, az oktatás fejlesztése és a segélyrendszer átalakítása.

Jégvihar 2009.10.11. 01:32:46

@Mj: Nos kérem akkor nézzük a történelmet. A hazaárulók büntetése mi volt?Ne hidd hogy akik ide juttattak minket hülyék.(aki az ellenséget lebecsüli biztos vesztes).

Jégvihar 2009.10.11. 01:34:37

@K.Jani: Nem vagyunk mi annyira szelídek:XD

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 01:37:57

@Jégvihar:

Kun Bélát saját elvtársai intézték el, Szálasit (mert szerintem hazaáruló volt) kivégezték, Rákosi száműzetésben halt meg, Kádárt pedig sajnos még ma is éltetik. Ehhez a mi hülyeségünk is kellett.
Nézd, szerintem kettőn áll a vásár. Az okos is csak akkor tud fölénybe kerülni a másikkal szemben, ha az hülyébb.

Jégvihar 2009.10.11. 01:38:13

@molnibalage: Ez esetben másként: Nem wazze menj oda és rúgd fejbe. Nem jön visza. Tudod mért?

Jégvihar 2009.10.11. 01:40:11

Hm alulmúltam még önmagam is:D

Jégvihar 2009.10.11. 01:47:00

Nem azért nem próbálkoznak a gyermekeimmel mert helybeli vagyok, hanem mert tudják hogy csak az igazi törvények számítanak. (nézd meg a TÍZPARANCSOLATOT).
Normális törvénykezés jobbat nem talált.

Jégvihar 2009.10.11. 01:54:39

@Mj: Így van. Kádárt megítélni(és a többieket) ilyen távlatból sem egyszerű.
Személy szerint azt hiszem hogy a mult század egyik nagy politikusa volt.
Messze nem hiba nélkül.
Nem ok nélkül volt hogy Magyarországot hívták kis amerikának. Abban az időben amikor ideológiai nézetekért is halál járt. Mellesleg az N.D.K. volt a kirakat állam.

Jégvihar 2009.10.11. 02:10:51

Nos én részemről kellemes eseménydús éjszakát kívánok mindenkinek.:) Jóéjt.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 02:38:16

@Jégvihar:

Én is igyekszem a Tízparancsolatot betartani, éppen ezért nem akarok senkit megölni. Másrészt azért a Tízparancsolaton túl éppen elég bonyolult az életünk, hogy saját törvényeket hozzunk, és azokat be is tartassuk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.11. 02:46:15

@Jégvihar:

Nem egyszerű, de Kádárnak személyes döntési lehetősége volt abban, hogy ilyen durván, 7 éven keresztül torolta meg '56-ot. Illetve őt terheli a felelősség a megtorlás utáni agymosás - cinkos hazugságok oda-vissza - tökélyre fejlesztésében is, ami a mai napig érződik a társadalmon. És személy szerint azt hiszem, hogy miatta is vagyunk olyan mélyen a kakiban.
Magyarországot inkább a legvidámabb barakk slágerfogalmával illették, csakhogy a vidámságot cinkos szembehunyással - ami mindenkié senkié, azaz ellopható, politizálhatsz, de otthon a tévé előtt -, az átlagnál hamarabb megkapott Trabanttal, telefonvonallal, gebinnel, panellakással és egyéb "féllegitim" csalásokkal, kedvezményekkel vásárolták meg a kussoló kisemberektől. Azóta is inkább a homokba dugják az emberek a fejüket, és igyekeznek ott mutyizni, ahol csak lehet.

System failure. :) 2009.10.11. 08:18:20

Ha összefogsz és legépeled a tetveseket, téged hurcolnak meg,mert közel nincsenek olyan jogaid mint tetveséknek.
Védett faj az ingyenélő tetves. Ezt kellene eltörölni, akkor meg lehetne mutatni, hogy ha pattogsz akkor kapsz a pofádra...
Most még védik a mocsok férgeket a hazaáruló politikusaink, de már nem sokáig.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.11. 09:40:33

Nálunk, egy -nem túl értelmes- gyerek kártyára kapja a kis nyugdíját. Mikor az első átutalás megtörtént, a süket, egy cigógyereket kért meg, hogy segítsen a kártyáról pénzt levenni. Summa-summárum, az tórtént, hogy kétszer is kevesebb pénzt kapott mint ami járt volna neki, míg kiderült valaki rendesen megcsapolja a pénzét, dollárt vásárolva a póker játékhoz. A " jóakaró" cigó lemásolta a kártya adatait tudva a PIN kódot lopta meg ezt a szerencsétlent. Most aztán fut a pénze után.

picur3ka 2009.10.11. 10:29:49

Ezek mindig eljutnak oda valahogy, hogy valojaban az aldozat a hibas:

'Kedves Bayer Zsolt!
Azt tanácsolom,hogy vizsgáltassa ki magát orvossal,mert ilyen pszichikummal nem sokáig élhet,elviszi az infarktus!.
Különben egy nagy füllentés amiről ír,mert az eset nem is így történt.
A fiatal főiskolás a tavaszmező utcában járt,és cigány ösztöndíjért sunyiskodott,amit nem kapott meg,erre felbőszülten nekiment azoknak cigány fiatalok csoportjának, akik békésen beszélgettek,és bősz hangon ócsárolta őke,hogy "a cigókkal miért kivételeznek?" így szó szerint!
Ott voltam,hallottam!.
Aztán amikor beszóltak neki és elküldték melegebb éghajlatra,akkor inába szállt a bátorság az ösztöndíj csalónak, és elaszaldt.-de nem bántotta senki!
Most így az igazság birtokában, ebből a szemszögből Ön állapítsa meg azt,ki a patkány?
A főiskolás fiú,vagy a járókelők?
A válasza jó!
Az aki lopni akarta az ösztöndíjat azoktól akiknak járt volna,ráadásul nagyon csúnyán viselkedett!-de ezzel az írással Ön is.
Szerintem vizsgáltassa ki magát,jót tesz Önnek egy kis pihenés.
Engeden meg egy megjegyzést: A neve szerint Ön sem magyar,bármennyire is szeretné hogy annak lássák,
de ez már egy másik történet......'

Jurganov 2009.10.11. 11:49:03

@Mj: engem csak az zavar, hogy az "élni és élni hagyni" ( vagy itt inkább a lopni és lopni hagyni) dolog csak annyiban változott, hogy jelenleg a "lopni és élni nem hagyni" a vezérelv. lehet sok rosszat mondani arra a rendszerre, de legalább volt jövő a fiatalok előtt. most nincs.

llll5 (törölt) 2009.10.11. 13:30:10

Hír-tv hír:megérkezett Budapestre a romamenet....

Horizont 2009.10.11. 14:47:37

@llll5: A Tavaszmező utcába mennek? :))

llll5 (törölt) 2009.10.11. 17:31:11

@Horizont: nem , átjönnek budára, Sólyom már várja őket, nem vicc:))

Horizont 2009.10.11. 18:03:44

@llll5: Csak azért gondoltam a Tavaszmező utcára, hogy rögtön bocsánatot is kérhettek volna......

abandi 2009.10.11. 18:20:48

Itt valami nagytakarításra van szükség....
A helyi "romaparlamentet," -ami gondolom a romatelep-ből szerveződött- meg még féregteleníteni is kell!
De: B+ az én koromban nem kiskölkök jártak egyemístáknak...!?

Aradebil 2009.10.11. 18:41:49

OFF: most TV2 Tények: kacatokat kaptak a siket vizilabdázók
talán itt is sikerült elérnetek vmit:)

2009.10.11. 21:22:12

fú, ez nagyon durva...gettóba bemenni én is félnék, az tutkó...

abandi 2009.10.11. 21:40:01

Majd besegítünk, világotlátni...

2009.10.11. 21:49:19

@abandi: nem nagyon vágyok oda, nem baj?:) Egyszer a Lujza utcában jöttem taxival péntek estefelé...hát az se volt semmi...kész karnevál volt minden sarkon...jelzem, irigylésre méltó volt a társasági életük folklórja...nekem tetszett.

fokabacsi 2009.10.11. 21:57:48

@picur3ka: Ez az alak vagy provokátor, vagy te vagy cigány.

abandi 2009.10.11. 22:27:34

@Letícia-Charlotte in SBp:
"....nekem tetszett."
Akkor meg mit sopánkodol? Dikk!
Rühös luvnya...

llll5 (törölt) 2009.10.11. 22:31:35

@Letícia-Charlotte in SBp: De jó, hogy itt vagy!:)Napok óta tárolom az általad nyert gárdistát, most mi legyen?Küldjem vagy ne küldjem?":)

Kartal (rezervált) 2009.10.11. 23:02:27

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: nem az. Egy lángszóró.
MetalStorm? Látom képzett vagy fegyverek terén :)

@Mj: úgy látom Kádárról nagyjából egyetértünk. Múltkor elkezdtem olvasgatni komcsi vezetők életrajzát (Gerő, Apró...). Nem írom le az elsődleges következtetésem, mert örök időkre kitiltanak antiszemitizmusért, de meglepett mennyien éldegéltek nyugodtan a Kádár-korszakban. Aztán ott van a Carlos ügy... szóval nem volt az annyira jó rendszer. Akkor jöttem rá, hogy nem csak a cigányok éltek le három generációt, anélkül, hogy dolgoztak volna, hanem jelen "politikai elitünk" tagjainak nagy többsége is. Nem csoda, hogy mindkét társulat elsősorban a lopáshoz és a hazudozáshoz ért legjobban.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2009.10.11. 23:09:52

@Mj: És ettől kellene boldognak lennem? És, ha nincs ott a koli? Akkor hova menekült volna szegény srác.

Bocs, de az én türelmem véget ért. Én már rég eldöntöttem, ha valaki rám támad és védekeznem kell és addig ütöm amíg mozog vagy lelököm az első magas helyről és spuri. Nem adok neki esély, ő sem adna nekem. Engem nem véde meg senki, de ezektek a tetveknek mindent szabad? Tapsikoljak, hogy bevitték előzetesebe, mikor engen 20 centis késsel helyből 1 hónap előzetesbe raknának?

Megáll az eszem. A jenkiknél az ilyet az első felszólítás után, ha keménykedik az arc szépen lelövi és talán még hátba is veregetik.

Vicc, ha betörnek hozzám késsel is a betörőnek vannak jogai. Aha. Jobb helyeken csíkokra vagdalhatnám az illetőt...

abandi 2009.10.11. 23:21:32

@molnibalage:
Nem vagy naprakész!
Már változott a jogszabály:
Ma már rá is kiabálhatsz az utcai rablóra, illetve otthon sokkos állapotba kerülvén, fel is pofozhatod a rétiniggert!
Kurvanyázni, továbbra is tilos!

K.Jani 2009.10.11. 23:35:57

ha tudni akarjatok miert a nagy pozitiv diszkriminacio, akkor erre induljatok el:
"Az Állami Számvevőszék tavaly áprilisban megjelent tanulmánya szerint „a kormányok a cigányság integrációjára a becsült adatok szerint 1996 és 2006 között összesen mintegy 120 Mrd Ft-ot fordítottak”, beleértve a különböző uniós forrásokból lehívható pénzeket, de nem számítva az alanyi jogon járó egyéb juttatásokat, mint például a családi pótlékot és a különböző szociális segélyeket. A független grémium megállapítása szerint a szóban forgó 120 milliárdnak csupán tíz százaléka! jutott el valóban a roma felzárkóztatási programokig, a többi a cél szempontjából eltűnt. Hol, kinél, hogyan? Egyelőre talány."
isten hozott a maffia vilagaban!!!!!
HAVI 1 000 000 000 FT nem kis penz!!!

abandi 2009.10.11. 23:40:55

@K.Jani:
Olyan kicsinyes vagy!
Egyáltalán: Hogy állsz a lámpavasaddal? Ne csiszold túl...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.11. 23:47:59

@Kartal (a dühös): muszáj tartani a lépést mostmár :-) hamár a kormányzatunk nem teszi, legalább valaki...

abandi 2009.10.11. 23:49:32

Levél a rettegőkhöz:
Aranyoskáim!
Én özv. Altalajy Vitéz Edené már megéltem tatár-orosz-tatár-tudjukki dúlást!
Ne féljetek!
Egyetlen kincs van amit ezek a mocsadékháziak nem vehetnek el tőletek:
A becsületetek!
Az meg már úgy sincs....
Csókol benneteket a Párt!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:29:15

@Jurganov:

A nagybátyám előtt viszont nem volt jövő, amikor '73-ban 1 hónap börtönt kapott azért, mert rosszkor volt rossz helyen. Pont ő szokta mesélni, hogy úgy lopták szét a gyárat a szeme láttára, ahogy nem szégyellték. És azért, mert most még több negatív tényező lép az életünkbe, nem kell automatikusan visszasírni a Kádár-rendszert.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:30:24

@Horizont:

Szerintem a szót is csak akkor hallják, ha hozzájuk beszélnek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:32:56

@Kartal (a dühös):

A rendszer kitermelte a maga élősködőit, ezért is szoktam mondani, hogy posztkádári társadalomban élünk. Tőlem nyugodtan lehetsz antiszemita, csak indokold meg.;-)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:40:35

@molnibalage:

"És ettől kellene boldognak lennem?"

Mondtam én, hogy legyél boldog ettől? Nem. Nahátakkormeg.

"És, ha nincs ott a koli? Akkor hova menekült volna szegény srác."

Mondjuk simán leszúrhatták volna, és ott vérzik el.

"Bocs, de az én türelmem véget ért. Én már rég eldöntöttem, ha valaki rám támad és védekeznem kell és addig ütöm amíg mozog vagy lelököm az első magas helyről és spuri. Nem adok neki esély, ő sem adna nekem. Engem nem véde meg senki, de ezektek a tetveknek mindent szabad? Tapsikoljak, hogy bevitték előzetesebe, mikor engen 20 centis késsel helyből 1 hónap előzetesbe raknának?"

Akkor légy forrófejű hülye, és sitteltesd le magad évekre, ahol pont ezek az állatok fognak naponta ötször seggberakni, úgy, hogy inkább azt kívánod, bár ne is születtél volna meg. Ezt akarod?

"Megáll az eszem. A jenkiknél az ilyet az első felszólítás után, ha keménykedik az arc szépen lelövi és talán még hátba is veregetik."

De mivel Magyarországon vagyunk - ahol még a rendőr fegyverét is elvehetik és rászegezhetik ezek az állatok -, ne várjunk csodákat. Én továbbra is gázpisztollyal fogom megvédeni magam, aztán spuri.

"Vicc, ha betörnek hozzám késsel is a betörőnek vannak jogai. Aha. Jobb helyeken csíkokra vagdalhatnám az illetőt... "

Nem, nem, ez inkább Amerikára jellemző. Ha betörnek hozzád, lődd pofán/mellkason mondjuk engedély nélkül otthon tartható gumilövedékes puskával, és rakj a kezébe egy szép nagy konyhakést. Esetleg tarts kuvaszt, komondort és kaukázusi juhászkutyát.

abandi 2009.10.12. 00:41:14

@Mj:
A rasszistát is meg kéne indokolni?
Vagy az is egyből letöltendő ejnye-bejnye kirekesztéses?

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:43:17

@K.Jani:

Na és vajon mire fordították azt a maradék milliárdot? Elszámoltatást akarok!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:44:53

@abandi:

Félreértesz. Nem fogok ejnyebejnyézni - a kirekesztés szót meg egyenesen rühellem -, ha valaki tételesen felsorolja, hogy mi miatt lett antiszemita vagy rasszista. Csak magyarázatot kérek, ennyi.

abandi 2009.10.12. 00:45:46

@Mj:
Megkapod, ne félj!
A magadét...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:46:11

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ha valaki előre eldönti, hogy a másikat hova sorolja be, ott már nem nagyon segít az irónia vagy a másoktól vett idézet.

llll5 (törölt) 2009.10.12. 00:46:13

@Mj: miért kellene megindokolnia?"Antiszemitának lenni dicsőség"/Prohászka Ottokár/:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:46:42

@abandi:

Miért, nekem mivel is kellene eszámolnom?:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 00:47:39

@llll5:

Akkor bizonyos értelemben véve az volt. Most attól függ, mit értünk alatta.

K.Jani 2009.10.12. 00:49:41

duplan kedves a szivemnek, ugyanis Nyiregyhaza a szulovarosom!
"Csoda Érpatakon - vagy csak teszik a dolgukat

Megdöbbentő adatokat tartalmaz az a feljegyzés, amely a Nyíregyházától 25 kilométerre fekvő Érpatakról érkezett szerkesztőségünkbe. 2008 márciusától - az országos állapotoktól jócskán eltérve - a bűncselekmények felderítési mutatója 5-ről 75 százalékra emelkedett, a törvénybe ütköző tettek száma 60 százalékkal csökkent, a kerti és terménylopásokat csaknem 100 százalékosan sikerült visszaszorítani. Csoda történt Érpatakon?

Orosz Mihály Zoltán, az 1800 lelkes szabolcsi település polgármestere az MNO érdeklődésére néhány részletet ismertetett abból a folyamatból, amellyel másfél év alatt ezeket az eredményeket produkálni tudták. Orosz szerint minden azzal kezdődött, hogy a sok panasznak eredménye lett, és lecserélték a helyi körzeti megbízottakat, akik meglehetősen kényelmesen dolgoztak, volt, amikor a hívás után öt órával jelentek csak meg a bűntett helyszínén. A polgármester szerint ezek a rendőrök "misztifikálták" az érpataki bűnözőket, és azt hangoztatták, hogy oda nem is érdemes kimenni, ott úgysem lesz meg a tettes. Most az öt új rendőr közül ketten állandóan a településen járőröznek, és a polgármester szerint is jól teszik a dolgukat. Itt nem divat ama országosan jellemző hozzáállás, hogy 20 000 forint értékhatár alatt bajlódjon csak a jegyző a szabálysértésekkel, hajtsa be a behajthatatlan büntetéseket. Tettenérés esetén akár 2 ezer forintos ügyben is rendőri intézkedés történik - erre egyébként a rendőrnek lehetősége is van -, és esetenként a 72 órás elzárás után bíróság elé is kerülhet az elkövető. Orosz nagy jelentőséget tulajdonít annak is, hogy a településen minden szabálysértést rögzítenek. Ennek köszönhetően a "hivatali cirkuszolások" is megszűntek. A polgármesteri autóban is mindig ott van a kamera, a fényképezőgép és a diktafon, de kameráznak a július elsejétől csatasorba állított mezőőrök is, akik a településvezető szerint akár éjjel is figyelik a veszélyeztetett helyeket. Eddig 180 esetben intézkedtek, meg is szűnt a korábban mindennapos tolvajlás az érpataki határban.
Érpatakon gyakorlatilag megszűnt a garázdaság és a másokat zavaró, megbotránkoztató részegeskedés is. Önkormányzati rendelet tiltja a közterületi szeszfogyasztást, és ezt a hivatal szigorúan be is tartatja. Orosz csak egy esetet említ: augusztus 20-án ünnepelték a helyi cigányok a romagyilkosságok tetteseinek elfogását az egyik kocsma előtt. Este tízkor érkezett hozzá a panasz a hangos zene miatt. Kétszer figyelmeztette is a kocsmárost, de néhány perc múlva ismét hangos volt a társaság. Harmadszorra már a rendőrök érkeztek a helyszínre, akik véget is vetettek az élő zenével kísért mulatozásnak. Ugyanakkor a polgármester azt is elmondta: büszke arra, hogy bár az érpataki romák is járőröztek az augusztusi félelem napjaiban, de a településen nem volt önbíráskodás, nem szorítottak le egyetlen autót sem.
Ezek után Orosz büszkén számolt be arról is, hogy míg korábban az idősek nem mertek a boltba sem elmenni, mert közben kifosztották a házukat, most nyugdíjasklubba járnak gyógytornára, és az asszonykórusban énekelnek. Fontosnak tartotta megjegyezni azt is, hogy kivilágítatlan biciklist sem lehet látni már a faluban. Ezt úgy oldották meg, hogy biciklilámpákat vásároltak, melyeket a rendőrök osztogattak egy hónapig a szabálysértőknek. Csak ezután kezdtek volna büntetni, de erre már nem volt szükség Érpatakon.
Végül kérdésünkre a települést 2005-től vezető Orosz Mihály Zoltán elmondta, hogy természetesen sokszor megfenyegették, egyszer majdnem a szemét is kiverték, de szerinte belátták már, hogy nem érnek el semmilyen eredményt ezekkel a módszerekkel."

llll5 (törölt) 2009.10.12. 00:51:44

@Mj: hát, Perez nyilatkozata és a Gázai mészárlás óta ugyanazt:D

abandi 2009.10.12. 00:53:23

@Mj: Tudod, ez a "tételes felsorolás" havonta megejtődik az interneten, csak valahogy elsikkad , mert valaki mindíg névszerinti felsorolást akar.
Te is tudod, hogy linkek sokaságát rittyenthetném be, de felesleges...
És tisztában vagyok azzal is, hogy rasszistának lenni ma vesztes pozíció, mégis vállalom, mert ez egy komoly tudományág, amit az antisémitizmus jegyében "eltöröltek"...
Gondolom tanultok majd erről is....

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.12. 00:57:29

@Mj: ott már csak abban segít, hogy erősítse az elhatározottat, ez is igaz. csak ilyenkor mindig beugrik ez itt: www.youtube.com/watch?v=dzITWdiJwuI

abandi 2009.10.12. 00:58:54

@Mj:
Feltehetően semmivel.
A válasz lesz a magadé, amit majd megkapsz, ha hajlandó vagy utána járni a dolgoknak...

abandi 2009.10.12. 01:11:54

Egyébként én már az ördög faszával is "kezetráznék", ha ez segítene rajtunk, becsületeseken.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 01:31:51

@llll5:

Mármint Peresz nyilatkozata és gázai mészárlás. Nekem viszont ettől még nem egyértelmű, hogy ki mit ért alatta, mivel kb. ez is ugyanolyan gumifogalommá vált, mint a zsidó kifejezés.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 01:33:40

@abandi:

Hahó, én még mindig arról beszélek, hogy egyrészt jó lenne konkretizálni a jelentést, másrészt nem mindegy, hogy milyen okok vezetnek ehhez. Egyébként engem is rasszistáztak meg antiszemitáztak már le, és pont emiatt érzem mind a két fogalmat tágnak és félreérthetőnek.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 01:35:56

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország:

Ehhez nincs mit hozzátenni.:-/ Maximum azt, hogy az éhség is mindenkit elér, úgyhogy megyek is, és megsütöm a bacon-ös virslijeimet.:)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2009.10.12. 01:36:38

@abandi:

Hajlandó lennék én utánajárni a milliárdoknak, de nem tudok.:-/

abandi 2009.10.12. 01:48:23

@Mj:
Szerintem pedig a kettő egy tőről fakad, csak még fiatal vagy és nyitott!
Legyél először liberál-mensevik!
Végig kell járni az utat, mindent ki kell próbálni! (Van egy csomó XX. századi sémita író ebben a témában...)

llll5 (törölt) 2009.10.12. 01:51:07

@Mj: na, én is éhes lettem:)A zsidókérdést meg majd késöbb megoldom...akarom mondani megválaszolom:DDD

2009.10.12. 07:32:37

@abandi: há dikk má'!A maga nemében érdekes volt a kocsiból tekintve, de az nem jelenti, hogy odavágyom...

@llll5: szia, nekem is jó, hogy itt vagyok, de nem a gárdistáért! Örülök, hogy nyertem, de nem tudnád inkább a lottón ezt elintézni? Ha ügyes vagy, majd osztozunk rajta, oks?:DDD

fokabacsi 2009.10.12. 07:45:58

@Mj: De már leesett, csak felháborodtam.Ismerem ezt a fajtát,, dolgoztam Ózdon.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.12. 07:54:07

@Mj: a gázpisztoly mit lô ki? mi fogja a támadó orcáját eltalálni?

llll5 (törölt) 2009.10.12. 13:16:42

@Letícia-Charlotte in SBp: Szia!Ezt nem egészen értem:akkor most sorsoljam ki lottón a gárdistádat?:)És ha senkinek nem kell?:)No, mindegy, megpróbálom, ha ok, akkor osztozunk:DDDHa meg a nyakamon marad, akkor majd lenyiratom vele a füvet a kertben ,stb., aztán postán feladom Morvainak:DD
@Talon Karrde: gázpatront, ha jól tudom.De nem mindig eredményes és közterületen engedélyköteles.

Psychopit 2009.10.12. 13:54:01

Az utóbbi 5 napom úgy alakult,hogy semmilyen információ nem tudott eljutni hozzám a médiából (a házamat festettem,még a rádiót sem tudtam hová bedugni)...most "visszatértem" és miket kell hallanom:Tavaszmező utca,telepfelszámolás,cigányfelvonulás... B+,megyek vissza remetének...
Ja!
És ezután nem fog érdekelni,ha nejem azon rugózik, hogy Egészséges Fejbőrt hallgatok hússütés közben... :)

2009.10.12. 23:22:53

@llll5: pasiból nem a fafej gárdistára vágyom, na...szóval a lottó 5söm intézd el, és majd én azon bevásárlok...nem gárdistát, mert a vonalas pasikat nem csípem, bocsesz..!:) Ha mégis rám küldöd őket, küldöm őket Krisztina álmába azonnal..:DD

llll5 (törölt) 2009.10.12. 23:55:06

@Letícia-Charlotte in SBp: igenis, értettem!:))Viszont a 2 milliárdot most vitték el, ráadásul állitólag 1o ávos:))A gárdistát, akkor nem küldöm, postázom Kriszti-hisztinek:DD

2009.10.13. 19:17:32

@llll5: Jó legalább nem lesz hisztis...:DDD

llll5 (törölt) 2009.10.13. 19:35:02

@Letícia-Charlotte in SBp: az tuti!Egy jó dugszi-mukszi után majd lehiggad....:DDD

Jurganov 2009.10.13. 19:37:55

@Letícia-Charlotte in SBp: "mert a vonalas pasikat nem csípem"-akkor milyet? a tejbetökök jönnek be inkább? :D

2009.10.13. 20:22:56

@llll5: ja, ja normálisoknál...de akinek fehér mája, annak mindegy
..
.

2009.10.13. 20:26:57

@Letícia-Charlotte in SBp: bocsesz...a macskám is imád gépelni.....:))))

@Jurganov: akiknek más diktál, és kívülről mondják, mit csináljon, főleg ilyen k. Morvaik, aztat nem szeretem...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.13. 21:36:32

@Letícia-Charlotte in SBp: az én macskám nem szereti, mivel akkor tudja, hogy kénytelen lesz nyugtonmaradni, amikor elkapom a grabancát. antiszociális szegény, nem szereti ha 10-15 percig ölben van :D

llll5 (törölt) 2009.10.13. 23:10:57

@Letícia-Charlotte in SBp: hát, lehet benne valami:)No akkor a gárda le...akarom mondani felkötheti a gatyáját:DD

2009.10.14. 07:14:40

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: az enyém nagyon együttműködő...meg kell tanítani, hogy én gépelek, neki van más egér...:)

Kartal (rezervált) 2011.03.05. 11:36:52

Itt az első ítélet:
www.origo.hu/itthon/20110304-riport-tavaszmezo-utcarol-a-magyarsaga-miatt-megvert-diak-elleni-tamadas.html

Milyen érdekes, közösség tagja elleni erőszak miatt eddig egy kivétellel csak cigányokat ítéltek el...

fokabacsi 2011.03.05. 12:05:17

@Jurganov: Biztos a blankoltakat szereti !

Kurt S. Earp 2014.03.25. 08:53:24

Amikor tegnap felkerült a video a Youtube-ra és rákattintottam, még 96-on állt a nézettségi számláló és voltak alatta kommentek.

www.youtube.com/watch?v=uCknoq9L5WY

alfahir.hu/elvagom_a_torkodat_igy_fenyegettek_a_jobbikosokat_hernadkakon

Megpróbálom megoldási síkra terelni a nyers és brutális magyar rögvalóságot.

1. Tudod mi a ZUS? ? Zones Urbaines Sensibiles, “érzékeny városrész”. Franciaországban az akkori statisztika szerint 751 (!) volt belőle.
"A zavargások és ’carbecue’-k (véletlenszerűen kiválasztott autók felgyújtása) hozzátaroznak ezekhez a városrészekhez, mint ahogy a drog ügyletek és az erőszakos bűncselekmények is. És ahogy Paul Belien hozzáteszi, ezek még csak egy kis mozgást sem idéznek elő a médiában:
"...Embereket kirabolhatnak, vagy akár megölhetnek a ZUS-okban , de a média inkább nem ír róla.
Mikor mégis, akkor a jól ismert mentegetőzések már kéznél is vannak:
Mikor nagyméretű zavargások törnek ki, és rendőröket, tűzoltókat támadnak meg, a bűnözők viselkedése megbocsájtható a szegénységükre és a helyi franciák rasszizmusára való tekintettel…"

www.dzsihadfigyelo.com/2011/04/01/getto-muszlim/

2. A Magyar Köztársaság területén, Hernádkak eme településrészén a készenléti rendőrség megerősített egységeinek a fellépésére van szükség ahhoz, hogy valaki /valakik civil ruhában, öltönyben, végigsétálhassanak egy közterületen.

3. Hogy a Magyar Köztársaság egy adott településének közterületére ki léphet be, azt ezek szerint az ott élő helyi közösség tagjai döntik el, és a példa alapján látható, hogy ez a fajta érdekérvényesítő képesség bizonyos esetekben minden létező jogszabályt és törvényt felülíróan határtalan lehet.

4. Értelmes, tájékozott magyar átlagpolgár pontosan tudja, hogy vannak olyan helyek az országban, és vannak olyan helyek egy-egy településen belül, amelyeket messze el kell kerülnie: az, hogy ez így van, és az hogy ez egyáltalán téma és megfontolás tárgya lehet, az Államhatalom, a Rend, a Törvény teljes kudarca és csődjének cáfolhatatatlan bizonyítéka.

5. Akkor a látottak alapján elmondható, hogy mától kezdve a Magyar Köztársaság közterületén, fényes nappal, egy centiméterre egy tucat rendőr orra előtt, námán kell tűrnie bárkinek, hogy veréssel, torokelvágással fenyegessék. Ezt jó tudni. Az ember mindig tanul valami újat erről az országról, ahol két hét alatt rend lett és kimagasló a közbiztonság.

6. A fasiszta, náci, antiszemita Jobbikos csürhe felvonulása természetesen provokatív szándékkal történt. Ismerjük őket, bennünket nem tévesztenek meg a kiskutyás plakátjaikkal, ezek az emberarcú szörnyek. Ideje lenne végre tudomásul venni, hogy a Magyar Köztársaság közterületein csak azok az emberek és csak azoknak az Országgyűlésben helyet foglaló politikai pártoknak a képviselői jelenhetnek meg, akik a felbukkanásuk előtt engedélyt kérnek a településen történő sétára a helyi polgármestertől, majd előzetesen lejelentkezve és bemutatkozva a Helyi Utcafelügyelő Bizottságnak, tájékoztatják őket jövetelük céljáról és okairól. Amennyiben a helyi hatalom képviselői beleegyeznek a Magyar Köztársaság közterületén való séta végrehajtásába, úgy a séta foganatosítható.

És én mindezzel maximálisan és abszolút mértékben, tökéletesen egyetértek.

Követelem -hiszen teljesen nyilvánvaló, hogy egy jog/törvény az vagy mindenkire vagy senkire sem vonatkozik- hogy a fent nevezett metódust a következő Országgyűlés részletesen dolgozza ki és iktassa be a magyar jogrendbe. Minden település, minden településrész, minden utca lakói kialakíthassák a vonatkozó Területhasználási-Jóváhagyási- és Fogadóbizottságokat, és saját belátásuk szerint dönthessenek arról, kit engednek oda be. Ezzel párhuzamosan a szabályszegőkre alkalmazható szankciókról is döntést kell hozni. Ez kezdetben - a látottakhoz és az elhangzottakhoz igazodva- lehetne veszélyes fenyegetés, garázdaság, verés, vagy súlyosabb esetben, a szabályszegő torkának elvágása.
Ez lenne a Lex Hernádkak.

A törvény beiktatásának következményei kizárólag pozitívak: a jobbikos-gárdistabűnözés visszaszorulásával elképesztő javulás a közbiztonság terén, radikálisan csökkenő bűnözési rátával, tisztuló környezet, este is nyugodtan sétáló roma polgárok, stresszoldás, kisímuló arcok, nevetőráncok halmozódása. A roma polgártársaknak végre nem kellene tartaniuk a náci csürhe sétálgatásaitól, bár az is igaz, hogy ezzel párhuzamosan, gyaníthatóan, jelentős mértékben nőne azoknak a genetikusan alattvaló, röfögő, rasszista, fasiszta, súlyos előítéletektől terhelt lakókkal teli településeknek a száma, ahová - a Bayer Zsolt féle felosztás alapján, miszerint, “ a cigányság jelentős része nem alkalmas az együttélésre” és “Nem alkalmas arra, hogy emberek között éljen” és “A cigányság ezen része állat, és állatként viselkedik” -sajnos, egyes roma polgártársak sem léphetnének be soha, de mint tudjuk, egyetlen törvény sem lehet tökéletes és minden igényt kielégítő.

www.magyarhirlap.hu/ki-ne-legyen

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2014.03.26. 10:21:09

@Kurt S. Earp: bayer egy fideszbarom,de zsidó és cigánykérdésben egyet lehet vele érteni.
Amúgy cigánynegyedbe nem így kell menni.
Felkerekedik 500 emberke és végigsétálnak a főúton.
És mindenhova bakopognak,hogy:Hahó,itthon vannak?
Valszeg senki nem válaszolna és őrült nagy kuss lenne mindenhol.

süti beállítások módosítása