Skip to content


       Szűrés lista

A helyzet fokozódik

Az esztergomi Fidesz megunta a sok Meggyesről szóló cikket, a "lejáratókampányt", és tüntetést szervezett mellette. Itt a polgármester többek között elmondta, hogy a felesége, a szeretgom, és mindenki más, aki rosszat mond róla, az MSZP-s; valamint azt is, hogy nem babra megy a játék, őt már meg is akarták ölni. Állítása szerint motorról, géppisztollyal vetettek volna véget életének. Sokan cöcögtek ezt olvasván, de a hírt a rendőrség is megerősítette.

Szóval a helyzet tényleg fokozódik Esztergomban. A vitathatatlanul önkényúri viselkedésű, mégis harmadik ciklusát töltő polgármester ellen merényletet tervelnek ki. A Hídlap és a Magyar Hírlap lehozza a "Dózsafalva" című cikket, melyben Bayer Zsolt azt írja, hogy a polgármestert élesen bíráló szeretgomosok -Cserép János és Bejó Gábor- önös, anyagi érdekből támadják Meggyest. Cserép János rögtön ezután beperli Bayert rágalmazás és becsületsértés miatt. Majd a Fidesz helyi szervezete tüntetést szervez a polgármester mellett. A tüntetéssel egyidőben a Szeretgom.hu oldalt ismeretlenek 14 órára kiiktatják.

Itt tartunk most. Szíjjártó Petike meg vonogatja a vállát a központ nevében, hogy ők ebbe nem szólnak bele. Pedig talán ideje lenne, mert kezd nagyon unalmas lenni, hogy Esztergom a hét öt munkanapjából 3-on címlapon van. Bár úgy tűnik, a helyieknek nincs baja ezzel. Elvégre Esztergom hagyományosan jobboldali város, így szerintem magát az Antikrisztust is megválasztanák, csak ne az MSZP nyerjen.

(fotó: Kemma)

Videó a városi TV-ben.

Címkék: politika közélet fidesz

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr601457493

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pofáraesés 2009.10.19. 20:08:02

Horváth Mihály személye nem merült fel felbujtóként és nem játszik szerepet abban a nyomozásban, amelyet emberölés előkészülete miatt folytat a Komárom-Esztergom Megyei Rendőr-főkapitányság - közölte Léber Gabirella sajtóreferens.Valótlanságot állított...

Trackback: A recept 2009.10.18. 11:36:45

Súlyos feladat lehet az, hogy ha egy nem szeretett vezért meg kell támogatni egy szimpátia tüntetéssel. Magától az istenadta nép el nem menne ilyen helyre, de a feladat adott. Akkor is kell a tömeg. Mit tegyen ilyenkor a feladattal megbízott kicsinyke ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vontod75 2009.10.18. 11:00:03

Hogy ennyire ne legyen téma...
Hát persze, ha a motorosok nem találtak volna, akkor jöttek volna a szabadságharcosok vállról indítható rakétával...
Ja és tessék a Drazsé már mikor megmondta, hogy van politikai terrorizmus. Csak sikerül már valami bizonyítkot találni.

jozicsenko 2009.10.18. 11:21:26

ha szerencsénk van, felfelé bukik, lesz belőle egy utazó nagykövet, valami eu-biztos vagy egy államtitkár

bármi, ami után max 3 havonta egy cikkben (ha) találkozunk majd vele

esztergom meg éli a maga csendes kis életét (érdekes cikk a bayer cikk, de mindenhol ez van, pl a pápai reptér körül össznépi összefogás alakult ki, csak a nato szólt bele, mondom, mindenhol megvan ez)

llll5 (törölt) 2009.10.18. 11:29:50

"..de a hírt a rendőrség is megerősitette."És van még olyan ember, aki hisz ezeknek az egyenruhás bünőzőknek?

llll5 (törölt) 2009.10.18. 11:35:23

Azért kiváncsi vagyok újra inditja-e Viki..végül is csak egy várost vert szét, vagyis fidesz -szemszögből nem követett el akkora "bűnt", mint az edelényi polgármester, aki kimerte mondani az igazságot.Mikor lesz már hiteles, magyar érdekeket szolgáló vezetése a fidesznek?Amig Orbán az elnök, addig biztos nem...

Meggyes a hibás · http://meggyesahibas.blog.hu 2009.10.18. 11:38:48

Erős idegzetűeknek ajánlom az esemény videóját:

meggyesahibas.blog.hu/2009/10/17/eros_idegzetueknek_1

de tényleg csak saját felelősségre!

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.10.18. 12:03:52

Egyetértek, a rendőrségi vezetők szájából nem hiszek el már semmit. Miért?
1. Merénylet a Palota ellen
2. Magyok Nyilai überveszélyes terrorszervezet felszámolása
3. Budaházy Gyuri a terrorvezér

És akkor még a szakszerű, és arányos dolgokról nem is beszéltem.

NE adja az isten, hogy itt egyszer tényleg robbantgatni akar egy majd egy terrorszervezet, asszem búcsút inthetünk a Schönhertznek meg még pár magas épületnek, mire felébred valaki a Palotában és intézkedik.

vontod75 2009.10.18. 12:20:42

@Szekuriti Blogger: Hát azért az űberfelkészült izraeli biztonsági erők ellenére is robbantottak már, nem beszélve ugye a WTC tornyokról. Tudomásul kell venni, hogy ha nagyon akarnak akkor bizony robbantani is fognak. Lásd pölö az Aranykéz utcai merényletet. Az a szerencséje ennek az elmebeteg drazsénak, hogy eddig még senki nem gondolta komolyan és az hogy tényleg nem létezik terrorszervezet.

llll5 (törölt) 2009.10.18. 12:35:46

@Meggyes a hibás: köszönet a linkért!Hát..erre nehéz mit mondani...ha nem sajnálnám ennyire az esztergomiakat, akkor röhögnék azon, hogy "temperával festett motor", "a szeretet nevében vezetem a várost"/mindkettő szabadon idézve/, stb.Bp.-iként nem látok bele pontosan az esztergomi ügyekbe, ezért csak 1-2 kérdés:Valóban 7 szervezetet rendelt ki a tüntetésre és így is csak 1ooo ember ment ki?Ráadásul még Bikini-koncertet is igért?Az állitásait tényekkel is alá tudja támasztani?Mert, ha nem, akkor ezek igen súlyos vádak, amiért de jure igencsak megütheti a bokáját.Persze ezek csak kérdések.Ellenben , anno az Indexen látott, a Meggyes vezette ominózus testületi ülés alapján mindenki véleményt formálhatott róla.

llll5 (törölt) 2009.10.18. 12:37:27

@Szekuriti Blogger: pontosan:)Látom, egyre gondoltunk:)

llll5 (törölt) 2009.10.18. 12:40:55

@vontod75: az Aranykéz utca , sajnos igaz.A WTC-nél is így pontos:valójában robbantottak.Az utolsó mondatoddal teljesen egyetértek:)

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.18. 12:42:42

Szimpátiatünetés egy politikus mellett ... micsoda szánalom!

Hunvald Gyuri melletti szimpátiaitüntetés óta nem volt ilyen .... mélypont.

snorbi 2009.10.18. 12:49:39

@llll5: Sajnos nekem is az volt az első gondolatom, hogy "na tessék, a rendőrség is a zsebükben van" :(

llll5 (törölt) 2009.10.18. 12:57:46

@snorbi: igen, ez elképzelhető:)Általánosságban minden polgármester jó viszonyt ápol a helyi/kerületi rendőrkapitánnyal és még finoman fogalmaztam:)

nyg 2009.10.18. 13:13:31

Az MDF-Jobbik-MSZP-s féle Meggyes-ellenes tüntetésre elmentek kétszázan, a Meggyes-mellettire pedig ezren.

Meggyes a hibás · http://meggyesahibas.blog.hu 2009.10.18. 13:17:29

@llll5: Nem volt ezer ember. Az MTI fölélőtt nagyon a létszámot illetően és mindenki ezt a létszámot veszi át. Az önkormányzat már 1500 embert jelentett. :) Tudjuk, persze a Kossuth téren is voltak már másfél millióan :)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.18. 13:21:43

szegény Roxette, ha tudná... archív felvételek Vikivel... szánalmas

BéKu 2009.10.18. 13:30:28

@Meggyes a hibás: Lehet hogy nem voltak ezren, csak 800-an, de akkor is többen voltak, mint az ellentüntetéseken.
Egyébként, én egészen mostanáig Meggyes ellen voltam, de felmentem a szeretgomra, meg a meggyesahibas-ra, és ők változtatták meg a véleményemet, és most már úgy gondolom, hogy bár az kétségtelen, hogy van a paliban hiba, nem is kevés, de túlságosan fel van nagyítva az egész.
És ebben az erősített meg, hogy enyhén szólva elfogult a már említett két oldal. Higgyem el, hogy teljesen független az, aki egy olyan blogot üzemeltet, aminek az a címe, hogy Meggyes a hibás?
Minden sztorijával együtt Esztergom még mindig az egyik legélhetőbb városnak tűnik külső szemmel, és az sem véletlen, hogy a fenti embert 3-szor választották újra.

Hülye a meggyes, sok baromságot csinál (az eddigi mély pont a segélyutalós sztori volt), de ennek ellenére fel van nagyítva a történet.. Ha basztassuk, akkor tegyük mellé azt is, hogy mi az, amit eddig már elért.
Nem az, hogy a Bazilika fényének a lekapcsolásást is az ő nyakába varrják.

llll5 (törölt) 2009.10.18. 13:39:50

@Meggyes a hibás: hát, akkor ez még cikibb akkor Meggyesnek:)A Kossuth tér egyébként remek példa, szakértők szerint sem fér el ott 1,5 millió ember:)
@BéKa: akkor ne a blogok alapján, hanem Meggyes cselekedetei alapján ítélj.A tények makacs dolgok.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.18. 13:43:46

@BéKa: bocs, de a jegyzős sztorit te olvastad?

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.18. 14:05:09

@BéKa: végre valaki aki gondolkodni is képes:)

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.10.18. 14:23:33

Háhá! :D
már vártam mikor pattan ki az a száll, hogy ő csak a gonoszkomcsik lejáratásának áldozata.

...innentől még szórakotatóbb a sztori :))

llll5 (törölt) 2009.10.18. 14:40:09

@Pierre (Bezuhov): és ha még a beszéde elött kapott volna egy igazság-szérumot?:D Na, akkor még szórakoztatóbb lenne:))

Basti · http://borgatya.hu/ 2009.10.18. 14:58:16

@llll5: egy hosszúlépést, mi? :D

apropó: ha gépzsírral ápolom le a scorpiomat, az jót tesz neki?
... ez a vörös tempera is mindig lepereg, a fenébe is!!!

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.18. 16:08:43

@Pierre (Bezuhov):

Ó, ez már elég régi magyarázkodás. :)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.18. 16:53:57

@heima a Cölöpverő: Látod-látod, hozzád képest még egy béka is értelmesebb :)
Apropó miért pont itt vered a cölöpödet?

heima a Cölöpverő (törölt) 2009.10.18. 17:05:49

@Talon Karrde: "Apropó miért pont itt vered a cölöpödet? " mert megtehetem.

br · http://www.szalaiannamaria.net 2009.10.18. 17:09:27

1. A rendőrség "nyomoz". Keller ügyeiben is nyomoztak, az a dolguk. Ennél többet nem állított a rendőrség sem. Azt nem mondhatták, hogy nyomozunk, de nem tudjuk, hogy megalapozottan-e.

Akárhogy nézem ezt nem lehet úgy fordítani, hogy megmerényelni akarták Meggyest.

2. A Fidesz központban jó lenne ha rájönnének, hogy ez nem fog menni szoci módra. Hozni kell majd cimbiáldozatot és igenis látványosan, megtisztulást hangoztatva kidobni őket a pártból, haveri körből. Aztán elindítani a büntetőfeljelentéseket.

bunko_jobbos 2009.10.18. 19:42:27

Nagy szívás, ha egy emberre ennyire rászállnak. Gondolom nagyon beleköpött valakinek a levesébe, hogy még le is akarják lőni. Szerencsére Esztergomban (s)nem fognak a szocik nyerni, de reméljük, előbb-utóbb meglesz, aki keveri a kártyákat.

Marcellusca 2009.10.18. 20:01:20

Bakker!
Hát nem lemaradtam! Pedig szívesen ott lettem volna!
Igaz, lehet, hogy engem elvezettek volna, mert nem Meggyes-kiskirály mellette tüntettem volna!

Szánalmas!
De, majd, ha lesz egy kis időm, megsajnálom!

LMPVS!

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.18. 20:27:07

@br: a 2. ponthoz: ahhoz még el kell telnie bizonyos időnek...

2009.10.18. 20:55:13

@zero: azonos a helyzet is, csak még Meggyes tartja magát...szánalom valóban! Szóval nincsenek itt a pártokon belül különbségek..a defektes, és úgy általában a hatalom természetrajza mindenhol azonos...

prostatikus vogon jeltz (törölt) 2009.10.18. 21:14:09

Néhány elfogult rajongóval ellentétben én nem csak BALf@sz "politikusokat" rühellem a JOBBf@szokat is.

drkovax 2009.10.18. 21:14:48

Meggyest miden bizonnyal ki kell vonni a forgalomból, de nem azért, amiért a szeretgomosok állítják, hanem azért mert pszichésen nem sokáig fogja már bírni (rosszul nősült/elcseszte a házasságát - hogy melyik hibát követte el azt neki kell tudnia; de jelen állapotában össze fog omlani). Néhány ember nagyon sok pénzt és munkát rászánt a kicsinálására, ami kifejezetten azt sejteti, hogy messze kisebb hunyó, mint az ellenlábasai.

Egyébként, ugye emlékeznek az urak és a hölgyek a Bagó vs. Romsics ügyre. Milyen egyértelműnek vélték, hogy na fogtak egy szemét fideszest, aztán mégis az lett a vége (jogerősen!), hogy az nem úgy volt, ahogyan a vád szólt. Ki kéne várni a végét.

Még valami: lehet szánalmasozni, hogy poltikus mellett szimpátiatüntetés, de az, hogy valójában az-e az majd csak a jogerős döntések után lesz kimondható.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.18. 21:23:46

@zero: majd az lesz a szép, amikor jön neki is hasonló csattanó...
@prostatikus vogon jeltz: tömörebben nem úgy hangzik, hogy rosszul tűröd a hülyéket? :)
@Letícia-Charlotte in SBp: Meggyes már majdnem akkora legenda, mint Hunvald, vagy hős Zozónk, Lengyel "úr". Nagyon kapar, hogy túlszárnyalja elődeit, érdemes rá figyelni :)

llll5 (törölt) 2009.10.18. 21:25:03

@Letícia-Charlotte in SBp: bezony, ez abszolut így van:)De mit is várjunk ott, ahol kétpárti egypártrendszer van?:)

Tarackos Sül (törölt) 2009.10.19. 08:05:54

Az ilyen post / cikk / hír mindig megerősít, hogy a lövetésekkor legyen majd golyó / lámpavas a fideszesek számára is.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.19. 08:16:06

Zdrásztvújtye távárísi :)

Hm, igen "erős" hetet hagytunk magunk mögött, annyira jó volt ez a 7 nap "bőrmentesen", egészen kisimultak a ráncaim :)

eszkep 2009.10.19. 08:28:37

Már több, mint unalmas, hogy sokadik posztot olvashatjuk egy polgármesterről, aki nyilvánvalóan despotikus, de 3-szor megszavazták az esztergomiak, tehát tudhat valamit (amúgy elég körülnézni Esztergomban így "budapesti szemmel"...) 17-18 éves korig egyébként még nem ciki, ha "valaki fekete-fehérben", gondolkozik, de remélhetőleg laspalmas és zero nem középiskolásként írja a blogot... A Magyar Hírlap kicsit (nagyon) árnyalja a cikket, tán' el lehetne gondolkozni, hogy a szeretgom.hu nem teljesen tárgyilagos forrás, akárcsak a mögötte álló emberkék.

"Szimpátiatünetés egy politikus mellett ... micsoda szánalom!"
Amúgy ez nem egyedi eset hazánkban sem, az első szimpátiatüntetés egy kormány mellett a taxisblokád idején eset meg. A világ más fertályán ez nem ennyire ritka, erről a Lettek, Ukránok, Oroszok tudnának bővebben értekezni (hogy csak a legújabb eseteket említsem). Amúgy A Putyin mellett tüntetők neme egy "szimpla" despotát támogatnak, hanem egy ex-KGB-s, posztkommunistát, aki nyíltan diktatórikus eszközökkel kormányoz, és a gyilkosságra való felbujtástól sem riad vissza...
De önmagában véve egy szimpátiatüntetés miért "szánalom"?????????

eszkep 2009.10.19. 08:37:06

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:
Már csak az a kérdés, ki a fasz?
Mennyi a reális ára az útszakasznak? (A hossz nem derült ki a cikkből.), Az, hogy valaki a "polgármester fia feleségének édesapja" még nem jelent "pénzszivattyút". Azt, meg, hogy ne az eddig nyerő "jókáderek" kapják a munkákat, az a elvárható MINIMUM még a FIDESZ-től is!

Ha fent áll a hűtlen kezelés esete (ár-érték viszonyt vizsgálni kellene, illetve történt -e befolyásolás?), tegyen feljelentést az MSZP, ha meg nem, kár a "baráti médiában" hülyeségeket írogatni. (Bár ahogy így elnézem van rá vevő...)

Marcellusca 2009.10.19. 08:42:39

@Seduxen: Hát, cikhájlos jóreggelt!
Merre volt, hogy (hál' Istennek) egy hétig nem hallottunk Maga felől egy bötűt senem? :D

Aszonták, hogy a szomszédasszonnyal henteregtél egész héten. :DDDD

eszkep 2009.10.19. 08:48:30

@Szekuriti Blogger: Na, azért az sem volt semmi, amikor Zchuslag elleni bizonyítékok (lehallgatási anyagok) eltűntek szállítás közben (útban a rendőrségről az ügyészségre)...

eszkep 2009.10.19. 08:49:51

@Talon Karrde: szerintem a "despota" jobban fedi a valóságot... Egyébként mitől lenne "genxter"?

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.10.19. 08:52:26

@eszkep:
A FIDESZ, mert támadási felületet ad. (Az OV által mantrázott dolgokkal pont ellentétes látszatot keltenek, esetleg nem csak keltik a látszatot.)
A szoci képviselő, ugye a szálka és a gerenda esete.
A zindex, mert ismét elfogulatlan :)
Tehát kb. ugyanerre gondoltam, amit kommenteltél.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.19. 09:01:30

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]: @ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: @Marcellusca: wehehehe, sajnos a szomszédasszony - csak bérlő volt - elköltözött :((

1 hét szabit engedélyeztem magamnak, ebből 4 napot Egerben töltöttünk. Amolyan igazi seggbefagyós 4 napot :))

eszkep 2009.10.19. 09:02:39

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]: "A zindex, mert ismét elfogulatlan"
Nyilvánvalóan egyik politikai erő sem teljesen "elfogulatlan", de erre nem is nagyon lehetne mód (esetleg, ha a marslakók lesznek minden beruházási-pályázat nyertese...).
Az pont tetszett a FIDESZ-kormány beruházási stratégiájába, hogy az ár csak a második szempont volt, az első pedig, hogy lehetőleg hazai vállalkozó legyen a nyertes. (Érdekes módon így is majdnem harmad áron építették az autópályákat, mint Medgyessy vagy akár Gyurcsány. (Most meg nincs is szó autópályaépítésről...)

eszkep 2009.10.19. 09:08:26

@eszkep: Csak mert nem szeretek a levegőbe beszélni marhaságokat, ahogy Zero teszi gazdaságpolitikai témákban:

hu.wikipedia.org/wiki/Protekcionizmus
www.mimi.hu/eu/protekcionizmus.html

(Nem a FIDESZ találta fel a spanyolviaszt...)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 09:09:04

@Seduxen: kell egy legalább olyan bérlőt szerválni, nincs mese :) a seggbefagyás ellen meg ott van a Szépasszony-völgy, nem? :)

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.19. 09:11:16

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: messze volt a szállás, ugye oda meg autóval nem "illik" menni. megoldottam a szálláson. gondolkodtam valami kellemesen "testes" vincze-féle glycerines kúp... ööö, izé boron, de letettem róla :)

Marcellusca 2009.10.19. 09:24:04

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Túúúdod, Te, hogy millen hidegek vannak mán ottan lenn a pincékben? Azon mán a bor senem segít. :)
Csak valami tömény! :D

@Seduxen: Pincében nem műkszik a wifi? :)
A szomszédasszony miatt akkor Asszonypajtás megnyugodott? :D

eszkep 2009.10.19. 09:28:17

@Letícia-Charlotte in SBp: "azonos a helyzet is"
????
Egy "apró" különbséget vélek felfedezni:
Hunvald Gyuri ellen a rendőrség vádemelési javaslattal élt a BTK-ba ütköző cselekmény(ek) miatt, az ügyészség pedig indokoltnak találta az előzetes letartóztatást (röviden: büntetőeljárás van ellene folyamatban), Medgyess ellen NEM folyik büntetőeljárás. (A despotikus módszerek alkalmazása nem rendeli büntetni a BTK…)

Csodálkozom, hogy egyesek mennyire nem képesek különbséget tenni tényállások között. Ez még óvodában esetleg ált-. iskola alsóban elmegy, később már kicsit ciki…

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 09:29:35

@Marcellusca: @Seduxen: bemelegítésnek 2-3 feles, aztán irány borozni :D a megoldás ennyi, semmi több. :)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 09:32:06

@eszkep: azért Hunvald se volt kisebb despota. az, hogy közben le is csukták, valóban mutat ezt-azt. amúgy Meggyes helyében kipróbálnék egy egyszerű dolgot: 1-2 hétig kussban normálisan viselkedve intézném a város ügyeit. Utána aki állít bármit, azt joggal lehet szénné perelni. Ideje úgyis van rá, már semmiképp nem lehet visszahívni tavaszig.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.10.19. 09:33:39

@Marcellusca: eddig se volt ideges miatta :)

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: na az az, amit SOHA. Én töményet CSAK sörözéssel összekapcsoltan teszem. Egyszer még "kölyökgida" koromban az eddigi legrandább hányásom egy bor-vodka kombónak köszönhető.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 09:39:10

@Seduxen: nekem meg sör-feles kombóból, egyéne válogatja :-) igaz, büszke is lehetnék rá, mert 18 sör és 18 feles bizonyult túl kemény ellenfélnek :)

Marcellusca 2009.10.19. 09:40:49

@Seduxen: Hehe!
Biztos jól titkoltad. :D

Egyébként valóban az a legrosszabb, ha kevered. Csak egyfélét!
De abból jó sokat!!! :D

eszkep 2009.10.19. 09:45:29

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: "azért Hunvald se volt kisebb despota"
Na igen, de nem is ez a vád ellene...
Amúgy Szent Johanna és Hitler is agyilag zokni volt (a szó orvosi értelmében), mégsem esnek azonos besorolásba...

misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott] ( · http://video.google.com/videoplay?docid=-8266131592631747056&hl=en 2009.10.19. 10:38:48

@eszkep:
Természetesen, olyan sosem lesz, hogy mindenki teljesen elfogulatlan legyen, az maga lenne a Menyország a Földön. Az Index dekraláltan az (UP mondta egy interjúban még pár éve vmelyik tv csatornán), de mégse :)
Protekcionizmus... ne zsidózzál, üázz :D
Komlyabbra fordítva: persze hogy nem, hiszen "A Kossuth vezette irányzat 1842-től szakított a szabad kereskedelem jelszavával, s a magyar ipar fejlesztése érdekében az 1843-44-es országgyűlésen a védvámokért szállt síkra. A kormányzat azonban elutasította a követelést, mire az ellenzék létrehozta a magyar áruk védelmére a Védegyletet."

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 10:40:27

@eszkep: igazad van, inkább egy PRIMITIV GENXTER!
Állítólag országgy. képviselő is. Hogy a f.szba van ideje ennyi mindenre: ogy., város, genxterkedés, stb. Nehéz lehet szegénynek. Vagy ő is egy Kocsis-szerü zseni?

eszkep 2009.10.19. 10:48:40

@misikeh[jogsértő módon félelmet keltve fotózott]:
Ha már a történelemnél tartunk, ne feledjük: a passzív ellenállás nem csak azt jelentette, hogy nem fizetünk adókat.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 10:52:46

Eszkép, te most védeni akarod Meggyest?
Press CTRL+ALT+DEL to restart your brain...

eszkep 2009.10.19. 10:53:50

@Talon Karrde: Sok polgármester van, aki egyben országgyűlési képviselő, márt csak ezért sem értem totálisan dilettáns felvetésedet. Egyébként egyszer Kósa Lajos egy interjúban teljesen racionálisan leírta ennek a lehetőségnek (polgármester és képviselő is lehet egyben valaki) az előnyeit és hátrányait és legalább annyi előnye van (ha nem több!) a rendszernek, mint hátránya! Ha neki is 20 (!) állása lenne, mint a BKV vezérnek, akkor jogos lenne a felvetésed, de így csak tájékozatlanságról adsz tanúbizonyságot.

Schlosser Teki 2009.10.19. 10:54:32

Tévedés, h a helyieknek nincs baja ezzel... Elég kevés emberrel tudnátok szerintem úgy beszélgetni Esztergomban, h ne lenne egy-két "méltató" szavuk "Tompikához"... Bár igaz, valahogy mégis mindig megválasztják... Félek, h legközelebb is így lesz, és félek, h az már a város végét fogja jelenteni... Még egy ciklus ezzel a sarlatánnal nem biztos, h átvészelhető. De egyvalamihez kétségtelenül nagy tehetsége van: minden égbekiáltó pofátlansága után el tudja hitetni hű követőivel, belemosolyogva szendén a kamerákba, h ő az áldozat, akit mindenki bántani akar.

Közben egyszerűen meglágyult, ez teljesen biztos.

eszkep 2009.10.19. 10:55:51

@Talon Karrde: Amikor még nem volt ennyire unalmas a téma itt a Vastagbőrön leírtam, hogy a FIDESZ érdeke is lenne, ha megszabadulnának tőle (inkább induljon egyéniben).
Egyébként melyik kijelentésemről érzed úgy, hogy ellentmond a tényekkel, ergo párotáságra utal???

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 10:57:51

@eszkep: Hunvaldnál az volt a fordulópont, hogy a szociknál repült a pixisből, ahogy cúslág is, különben ő is szabad lenne. Lehet, hogy Meggyes ártatlan, lehet hogy nem. Viszont ha mélykussban figyelne most 1-2 hétig, sokat tisztítana azon, hogy melyik forrás mennyire használható, és fogadható el. Nem mellékesen az ő személyes megítélésének is jót tenne, ha a dolgát végezné, és nem arról hallanánk minden áldott nap, hogy épp kit perelt be vagy ki pereli megint.

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 11:00:41

@Schlosser Teki: gondolom azért választották meg, mert a Fidesz őt indította, és azért egy olyan városban, ahol tényleg a Fidesz van többségben, ott a jelöltjét csak akkor nem választják meg, ha a többi jelölt között legalább egy kiugró tálentum van, a Fidesz jelöltje meg egy agyatlan barom.
Ugyanez van MSZP-s városokban is, úgyhogy nem meglepő. Persze kérdés, hogy amennyiben a botrányok legalább fele igaz, indulhat-e megint.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 11:01:10

@eszkep: te 1 seggel meg tudsz ülni két lovat???

eszkep 2009.10.19. 11:05:28

@Talon Karrde: pártosságra.
Nyomdahiba...

eszkep 2009.10.19. 11:06:33

@Talon Karrde: Mire gondolsz? Melyik két lóra utalsz?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 11:11:36

ogyképviselő és polgármester
Ezek egész embert követelő funkciók egyenként is. Nehogy már a Parlament egyeztessen Esztergom Polgármesteri Hivatalával hogy Meggyes (és a többi hasonló) eljusson törvénytervezetet megvitatni és szavazni is Bp.-re, de Esztergomban is pontra legyen a város gondjaival. Kiváncsi lennék egy ilyen ember napi prigramjára... Esetleg teleportálással megoldható lenne, de tudtommal még nem sikerült senkinek sem...

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.10.19. 11:16:15

@Talon Karrde: ekkora távolsággal még megoldható lenne, ésszerű, hatékony, normális segítőmunkával, főleg a Parlamentben. nem tudom, valójában ez mennyire áll fenn, de megoldhatónak tűnik számomra, még ha nem is könnyű. meg mondjuk függ attól is, hogy mennyire "zajlik az élet" a városban, ahol az ember polgi, mert egy nyugodt kisvárosból megoldható, főleg ha közel Budapest.

eszkep 2009.10.19. 11:35:33

@Talon Karrde: Azért internet és telefon is van a világon. Ezek segítségével Európa legtöbb országában sikerül egyeztetni a két szerepkört.

eszkep 2009.10.19. 11:37:11

@Talon Karrde: El ne feledd légyszíves a választ a kérdésemre, most már érdekel...

"Egyébként melyik kijelentésemről érzed úgy, hogy ellentmond a tényekkel, ergo pártosságra utal??? "

Schlosser Teki 2009.10.19. 11:59:18

@ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország: Hát kiugró tálentum lehet, h nincs máshol se, de a feltételek legalább 50%-ban így is meglennének, mert a Fidesz jelöltje egy agyatlan barom...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 12:04:28

@eszkep: "Európa legtöbb országában sikerül egyeztetni a két szerepkört" mondj országokat és példákat.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 12:05:19

@eszkep: lehet hogy csak én érzem úgy de te a FIDESZ-t mosdatod.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 12:36:19

Valaki írta, hogy Meggyes ellen nem folyik büntetőügy. Ki kell ábrándítsam. Folyik, egyelőre ügyészségi nyomozati szakaszban, hivatali visszaélés vádjával + rágalmazás miatt több feljelentés is van ellene különféle bíróságokon.

A Hírlap cikk miatt a Magyar Hírlap elleni rágalmazási feljelentést ma adom postára, a sajtóhelyreigazítási kérelmeket a héten, a kártérítési perek utána következnek.

eszkep 2009.10.19. 13:05:53

@Talon Karrde: Konkrét példa:
hu.wikipedia.org/wiki/Tarja_Halonen
Igaz ő "csak" önkormányzati képviselő volt és országgyűlési képviselő 1979 és 1996 (!) között, de EMELLETT miniszteri posztot is betöltött!
Egyébként most tényleg hülyének nézzük egymást?? Google-ról hallottál már?? Kezelni tudod??? Kérsz segítséget???

TE viszont még mindig nem reagáltál az én kérdésemre:
"Egyébként melyik kijelentésemről érzed úgy, hogy ellentmond a tényekkel, ergo pártosságra utal??? "

eszkep 2009.10.19. 13:07:21

@Talon Karrde: Speciel - bár semmi közöd hozzá - a Jobbikra fogok szavazni, akárcsak az EP választásokon. Viszont nem vagyok olyan HÜLYE, hogy figyelmen kívül hagyjam a tényeket.

eszkep 2009.10.19. 13:13:22

@cserepj: Úgy látom a cikk a már ismert tények köré épül, meglehetősen "egyszerű" stílusban. Elég szomorú. hogy a laspalmast és zerot (is) jobban érdekli az öncélú fikázás, mint a tények. (Eddig hány Meggyes interjút is idéztek az őt fikázó cikkekben, ismertetve az ő álláspontját??). Viszont mindenki, aki fikázza Meggyest, illene tisztában lenni ezekkel a tényekkel. Ha meg valaki ezeket nem ismeri, és csak öncélúan "fikázik", az kiállít magáról egy (szegénységi)bizonyítványt.

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.19. 13:20:11

ATYAISTEN! Itt kemény"alkoholisták " írogtatnak! Mi Vagyok akkor én a napi fél deci borommal?

eszkep 2009.10.19. 13:26:16

@cserepj: nem ártana tisztában lenni a fogalmakkal!
Az, hogy valami hülye szoci feljelent valakit, rágalmazás miatt, vagy "államtitok sértésre való felbujtás" miatt, vagy épp a volt asszony bántalmazás meg hasonlók miatt, még nem jelenti azt, hogy a rendőrség, vagy ügyészség talál bűncselekményre utaló nyomot, és nyomozni kezd. Ez kb. olyan, mintha én feljelentem Bajnait, hogy időgépet tervezett közpénzen, hogy visszamenve az időben Orbánt egy kiadós veréssel elterelje a politikai pályától óvódás korában... Lehet erről cikkezni, csak hülyeség.
Egyébként, csak a fenti esetekben jelentették fel Meggyest, az "államtitok sértésre való felbujtás" konkrétan az UD Zrt. kapcsán született meg. Ennek megalapozottságát az idő már megmutatta....
Ha tudsz más esetről is, várom a linket!

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.10.19. 13:27:56

Még egyszer, mert eltüntette a blogmotor. ATYAISTEN! Itt " kemény alkoholisták "írogatnak, mi az én napi féldeci borom ezen temérdek alkoholhoz képest.

eszkep 2009.10.19. 13:30:30

Amúgy a Szeretgom színvonaláról ez talán mindent elárul:

www.metaprime.hu/users/ask/offline/szeretgom_13.pdf

(Ha lenne egy kis eszük, ezt már eltüntetnék a netről. Finoman szólva ez "nem jött be"...)

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 13:40:27

@eszkep:

Én tettem feljelentést az ügyészségen. A feljelentés alapja a Győri Ítélőtábla jogerős ítélete egy Meggyes által indított sajtóperben. Gondolom nem kell részleteket írnom, te bennfentes vagy.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 13:42:17

@eszkep:

Én nem hallottam róla, hogy ezt a vádat ejtették volna - utolsó információim szerint az UD-t jelenleg csak Meggyes személye és az esztergomi közös cég köti a Fideszhez.

eszkep 2009.10.19. 13:46:13

"Én nem hallottam róla, hogy ezt a vádat ejtették volna"
Nem kellett ejteni, mert nem is emelt a vádat az ügyészség. Pontosabban emelt, csak az ellen, aki ilyen baromságokat nyilvánosságra hozott (értsd: kitalált)... Amúgy az elmúlt egy évet a Marson töltötted el???

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 13:46:55

@eszkep:

Rágalmazási ügyek: Meggyest eddig soha nem adta ki a Fidesz frakció, pedig aki perelte és akit rágalmazott ugyanúgy az esztergomi Fidesz szervezet tagja volt (ketten is voltak így). A párt védte a pozícióban lévő erősembert. Majd Meggyes mindent megmozgatott, hogy zárják ki ezt a két embert - az egyik magától kilépett, a másikat végül országos szinten kizárták - üröm az örömben, hogy ő maradt a Vállalkozók pártjának megyei elnöke - és mint ilyen tagja a Szövetségnek.

A most pénteki performansz után meg én is feljelentem rágalmazásért, ilyet nem lehet büntetlenül hagyni. Az elmúlt 10 napban összesen 8 feljelentésem ment be különböző bíróságokra, plusz két ombudsmani vizsgálatot kértem. Ja, és ha leszocizol, lekomcsizlak.

eszkep 2009.10.19. 13:47:29

@cserepj: Akkor nyilván nem kell magyaráznom, mi a különbség aközött, hogy valakit feljelentettek, vagy bűncselekmény gyanújával nyomozás indul!

eszkep 2009.10.19. 13:48:34

@cserepj: "Meggyest eddig soha nem adta ki a Fidesz frakció"
Kérek linket! Arról is, hogy kérte volna ezt az ügyészség!

eszkep 2009.10.19. 13:49:46

@cserepj: Érdekes... az én hobbim a retro-számítógépek, másoknak meg a feljelentgetés. Tartalmas szórakozás lehet...

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 13:50:18

@eszkep:

Júliusban még az volt a mondás, hogy továbbra is nyomoznak a híváslisták ügyében Meggyessel kapcsolatban.

Tündér_Lala 2009.10.19. 13:51:19

Azért Meggyest Humvalddal összehasonlítani erős.
Nincs elegendő hiteles ismeretünk, hogy valós képet alkossunk. Rossz érzésem van a polgi fikázásait olvasván. Drkovaxal értek egyet:
"Néhány ember nagyon sok pénzt és munkát rászánt a kicsinálására, ami kifejezetten azt sejteti, hogy messze kisebb hunyó, mint az ellenlábasai."
Még valami, ha valaki a netten azt állítja, hogy egy tisztségviselő sáros, attól még nem biztos, hogy valóban az. Azért ez sem sokkal hitelesebb forrás mint az írott média. Egy kisvárosban hogyan lesz polgi egy olyan "feleségverő" ember és hogyan választják újra többször a despotát ? Talán elképzelhető, hogy néhány helyi hatalmasság lábára lépett, akik nem válogatva az eszközökben megpróbálják tönkre tenni.
Országos szinten könnyebben ítél az ember, mert az intézkedések önmagukért beszélnek (akármi a hozzájuk fűzött háttér duma).
A fenntiek fényében nem tudok állást foglalni, ez a helyiek dolga és ebbe belefér az ellen és mellette történő tüntetés is (ami miért lenne szánalmas???).

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 13:52:12

@eszkep:

Írjon rólad is Bayerrágalmazó cikket, ne jelentsd fel. Vagy törjék össze a retrószámítógép gyűjteményed - mosolyogva lépj tovább. Van egy pont, amikor az embernek elég lesz. Template megvan, a neveket kell csak cserélgetnem szinte. Nem én akartam ezt, elhiheted.

eszkep 2009.10.19. 13:53:30

@cserepj: Ezt nem tudom megnyitni, majd otthonról megpróbálom. Esetleg Index-es vagy más országos médium?

eszkep 2009.10.19. 13:54:26

@cserepj: Mindig öröm egy pártatlan emberrel diskurálni...

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 13:55:10

@eszkep:

Amúgy igen, az én hobbim a Szeretgom. Előtte meg csináltam sokmindent, például ha használsz OpenOffice-t: amikor még a Sun-nál húztam az igát többek közt nekem is köszönhető volt, hogy a StarOffice magyarítás projektet sikerült community alapokon megcsinálni (értsd a lefordított súgó és társai "közkincsé" válásánál tevékenyen ott voltam). Még előtte a Schönherzben is ismert figura voltam. Semmi közöm a szocikhoz, fogd fel végre.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 13:57:54

@eszkep:

Figy, itt a CV-m, nézz bele: szerinted én kompromittálnám magam azzal, hogy a Szeretgomot alávetem pártoknak, vagy gengsztereknek?

www.metaprime.hu/users/cserepj/CV.pdf

Tündér_Lala 2009.10.19. 13:59:19

Még valami én is jobb oldali szavazó vagyok, de fontosabb az ember minősége, mint az oldal amelyhez tartozik. Egy köztudomásúan hitvány embert csak azért mert fideszes soha nem választanék (főleg helyi szinten).

eszkep 2009.10.19. 14:11:22

@cserepj: Ha szeretgom-os vagy, akkor nyilván tudod, mi számít "közszereplőnek" az ügyészség álláspontja szerint és ez hogy befolyásolja a rágalmazás tényállását. A baloldali zsurnaliszták ezzel nagyon jól tisztában vannak, bizonyára tudod...

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.19. 14:18:09

@eszkep:

Eszkep - ÉN vagyok a Szeretgom :). Én fizetem, én fejlesztem, én üzemeltetem. Meg még irkálok is oda sokat.

Meggyes, Bayer, a Hírlap, a Hídlap hamis tényeket állítanak. Sokat. Ezen nem segít semmilyen közszereplői státusz.

És hagyd már abba ezt a baloldalit meg zsurnalisztát kérlek. Java fejlesztő vagyok, informatikus, aki egy szép nagyra nőtt, napi 2-3 ezer ember által látogatott "közösségi blogot" üzemeltet - mert ez a Szeretgom végülis ha nagyon leegyszerűsítjük. Erre a tünti képein ott látom a fejem kivágva meg bekarikázva a transzparenseken. Egészségükre.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 15:02:44

@eszkep: Miért én nézzek utána a te hülyeségednek? Ne személyeskedj légy szives. Én azt mondtam hogy POLGÁRMESTER és KÉPVISELŐ legyen. Konkrétan Romániában nem kompatibil a két funkció, az embernek választania kell mit akar, azaz egyszerre mind a kettő nem lehet. Kósa biztos napi 2*1,5 órát autózott ugye, hogy felmenjen Pestre? Szerintem ez úgy rossz ahogy van...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.19. 15:03:24

@eszkep: marhára nem érdekel hogy kire fogsz szavazni...

Kodomo 2009.10.19. 15:16:05

A polgármester és ogy. képviselő egyszemélyben állapotnak a hátrányai mellett van egy überelhetetlen előnye: a mentelmi jog.

hagyományos mosópor 2009.10.19. 19:13:34

végigolvastam, "eszkep" egy sima programozott vagy fizetett robot.

bunko_jobbos 2009.10.19. 19:48:45

Ez a cserepj a köcsög egy válfaja?

2009.10.19. 20:26:17

@eszkep: a gazember az gazember színtől függetlenül!:PPP

2009.10.19. 20:29:59

@hagyományos mosópor: .)))))Egyetértek!:) Szeva Meggyes elv/polgártárs!:DDDDD

2009.10.19. 20:31:14

@Letícia-Charlotte in SBp: ja eszkepre gondoltam, hogy meggyesetás!:)))

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 07:11:05

@eszkep: "Ezt nem tudom megnyitni, majd otthonról megpróbálom. Esetleg Index-es vagy más országos médium?"
Egy régebbi kommented (Vastagbőr RTL: Barátok közt > Magyarország-Portugália 2009.09.01 09:01:00):
"Hogy az Index-en mit írogatnak senkit nem érdekel (leginkább hülyeségeket), persze, hogy irigykedik egy olyan nívótlan lebuj újságírója..."
Arra kértelek hogy restartold a zagyad, nem azt hogy kikapcsold...
Sajnos nem tudlak komolyan venni. Kommentjeidben gyakran fikázod a V'bőrt és igyekszel lejáratni a posztolókat.
Szánalmas.hú

eszkep 2009.10.20. 07:49:08

@Talon Karrde: Pusztán kompromisszumkészség gyanánt fogadom el az Index-es linket (amit ügyebár nem tudtam kapni), csak egy kérdőjeles cikket, gogy felfüggesztik-e a mentelmi jogát...
Írtam volna azt, hogy csak kurucos, vagy pl, MNO-s linket fogadok el???
Ok, benne vagyok...

eszkep 2009.10.20. 07:51:37

@Talon Karrde: "Miért én nézzek utána a te hülyeségednek?"
Bocs, fogalomzavarban szenvedsz, NEKEM kellet utánanéznem a TE hülyeségednek. Ezután meg hőbörögsz, hogy beégsz???

eszkep 2009.10.20. 07:53:16

@Letícia-Charlotte in SBp: Mivel már leírtam mi a különbség a két eset között, a funkcionális analfabétáknak azt javaslom, képezzék tovább magukat, majd köjjenek vissza az oldalra, és ovlassk el ismét a kommenteket. Abból egyértelműen kiderül, mi a kardinális különbség a két eset között.

f.m.j. 2009.10.20. 08:06:41

Oké. Szerintem is fel kéne függeszteni a mentelmi jogát ennek a Meggyestominak. Egy pillanatig sem fogom sajnálni. Ugyanakkor követelem az összes mentelmi jog megszüntetését, pl. Dávidibi, Herényipöcs gazembereknek is függesszék fel a mentelmi jogát, az igazságnak végre győznie kell(ene) már!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 08:17:58

Kérdés mindenkinek:
Tudtok-e olyan országot (EURÓPÁBAN) ahol egyszerre lehet OGYKÉPVISELŐ és POLGÁRMESTER valaki?

eszkep 2009.10.20. 08:24:02

@Talon Karrde: "Sajnos nem tudlak komolyan venni. Kommentjeidben gyakran fikázod a V'bőrt és igyekszel lejáratni a posztolókat."

Bár nem tudom, ez hogy jön ez a témához, de rágjuk át a gyengébbek kedvéért...
Tudom, pártállami időkben nem illet "kritikus hangvételt megütni", sőt ezért könnyen retorzió járt , ezek az idők (sajnos?) már elmúltak. Akit zavar mások véleménye, annak javaslom, hogy kérjen menedékjogot Észak-Koreában, ott nem kell ilyen "kellemetlenségeket" átélnie...

Általában két témakörben kritizálom zeroékat:

- Túl sok posztot szentelnek egy nem különösképpen érdekes témának. (A Goldenblog díjátadó, és egy - amúgy valóban despotikus - polgármester EGYOLDALÚ kritizálása tipikusan ilyen. (Demszky fikázásánál is szokták idézni az érintett álláspontját.)

Fatális bakik, melyből három érdemel említést:
- Zero nem tudja (és még sokan mások) mi a különbség a bruttó és nettó (állam)adósság között. Namármost, ezzel egy gazdasági KÖZÉPISKOLÁBAN simán megbukik az ember, de speciel én '93-ban érettségiztem GIMNÁZIUMBAN, de már akkor tudtam kii a különbség. (Állampolgári alapismeretek órák osztályfőnöki óra keretében).
- Amikor a 2000-2002 közötti magyar gazdasági növekedést jellemzi Zero, úgy nyilatkozik: "NEM egy világszám". Számszerint csak az EU-s akkori CEFTA, EFTA adatokat figyelembe véve ez finoman szólva ferdítés. Mivel az amúgy könnyen ellenőrizhető számokat már ismertettem az adott posztban, erre itt nem térek ki. Javaslom az mnb.hu statisztikai adatközleményeit, amik - minő kellemetlen - '98-ig visszamenőleg tartalmaz adatokat.
A fenti két eset kapcsán konkrét adatokat / fogalmakat tévesztett Zero, ezért legalább egy helyesbítés elvárható lett volna, de továbbmegyek: aki blogot ír az interneten, attól elvárható lenne, hogy ismerje a témát amiről esetleg írni kíván... A fikázás mindjárt nem olyan szórakoztató, ha öncélú, és ráadásul pontatlan.
- A harmadik problémakör kevésbé egzakt: az alkotmány illetve a vonatkozó jogszabályokat nem csak akkor kell figyelembe venni, amikor a mi véleményünket támasztja alá hanem - sajnos - akkor is, amikor a véleményünkkel ellentétes. Ha pedig konstruktív javaslatokat teszünk konkrét témakörben (igen, Zero régebben erre még vette a fáradtságot!), akkor sajnos ezeket figyelembe kell vennünk.. Mivel úgy látom ismered hozzászólásaimat, nyilván tudod mire gondolok.
Kritizálni lehet bárkit, de akkor már vegyük figyelembe az esetleg számszerű tényeket (is)!

eszkep 2009.10.20. 08:24:39

@Talon Karrde: Ennél konstruktívabbra nem futja?

eszkep 2009.10.20. 08:38:29

@Talon Karrde: Ma már szerintem kár megszólalnod, csak mégnagyobb hülyét csinálsz magadból. Ez már szánalmas... Látom a Google-t továbbra sem tudod használni, itt egy közismertebb példa, "talán" már hallottál róla:

hu.wikipedia.org/wiki/Nicolas_Sarkozy
Annyi különbség, hogy ő közben költségvetésügyi MINISZETER (!) volt...

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.10.20. 08:40:27

@eszkep:

Tehát velem semmi bajod? Szuper! :)

eszkep 2009.10.20. 08:47:47

@laspalmas: Öööö... azt hiszem semmi Általában nem nézem ki írja a cikket, csak amikor az említett számszerű, vagy (alap)fogalomzavarból eredő marhaságokat olvasom...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 08:49:59

@eszkep:
www.szon.hu/hirek/mateszalka/cikk/lehet-e-a-polgarmester-orszaggyulesi-kepviselo/cn/haon-news-FCUWeb-20090224-0219018302
Javaslom realista1 , 2009.02.24, 18:58 hozzászólás elolvasását.
Kocka hozzámállásodhoz külön gratulálok (téged minősít).

eszkep 2009.10.20. 08:59:29

@Talon Karrde: Elolvastam valakinek a magánvéleményét. És most mi van? Miért is minősít engemet???

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 09:14:57

@eszkep: olvasd el mégegyszer hogy mit irtam...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 09:34:43

@eszkep: a felháborodásod nagyobb mint a szövegértelmező-képességed.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 09:39:40

Olvasnivaló azoknak akiket érdekel a téma:
www.demokrata.hu/heti-hir/polgarmester-kepviselok

(szerintem ez nem OFF, de ha mégis szóljatok rám)

eszkep 2009.10.20. 10:11:00

@Talon Karrde: Ha a "Kocka hozzádállásomra" gondolsz, ezzel kár előjönni, hisz neked kocka az álláspontod: szerinted csak az az üdvözítő megoldás, ha nem lehet valakinek a két tisztsége egyidejűleg. Nem vagy hajlandó figyelembe venni a pro- és kontra érveket, vagy a linket példákat. Miből gondolod, hogy csak neked lehet igazad, és mindenki más, aki nem ért veled egyet, téved?

belzebubó 2009.10.20. 10:40:23

@cserepj: Bayer a telekkel kapcsolatban irt és szerintem azt fogják majd mondani, hogy egy saját véleményt közölt. Ez a rengeteg feljelentgetés felőrli az embert és nem hiszem,ha esetleg olyan döntést hoznának,hogy 2 sorban kérjen bocsánatot a véleménye miatt, az katartikusan hatna-e rám. De ugye különbözőek vagyunk. Van akinek megéri ez a perelgetés és kielégül,ha Bayerzsóti bocsánatot kell kérjen, van aki pedig már komolyan sem veszi. A feljelentgetés sohasem volt szimpatikus. Akinek ideje és pénze van ilyenekre tegye, a többi hülye hadd várjon 4 évig fontos birósági döntésekre,mert mások vihart kavarnak a biliben és azon lovagolnak,hogy becsületsértés-e vagy sem ez vagy az a szó. Egyik 19 a másik ...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 11:37:16

Meggyes Tamás: www.parlament.hu/internet/plsql/ogy_kpv.kepv_adat?p_azon=m032&p_ckl=38

Önkormányzati és területfejlesztési bizottság tagja
115 ülésből: 22 alkalommal hiányzott, 33 alkalommal helyettesítették (azaz nem volt ott fizikailag), 60 alkalommal jelen volt

2006.05.16.-tól a Parlamentben:
4 alkalommal szólalt fel (összesen 21 perc és 20 másodperc) (13.05.2008, 16.10.2007 és 20.02.2007)
15 önálló és 22 nem önálló indítványt nyújtott be különbözô dátumokon:
2007: 13.11.2007 és 30.10.2007
2008: 19.12.2008, 03.12.2008, 21.04.2008, 26.02.2008, 07.02.2008 és 13.05.2008 (fel is szólalt)
2009: 09.10.2009, 09.06.2009 és 01.04.2009.

ez aztán az érdermi munka!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 11:39:10

@Talon Karrde: érdemi munka!
kiváncsi vagyok hányszor szavazott...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.20. 12:32:11

@eszkep: mondom hogy nem érted... nem beszéltem megoldásról (Meggyesnek letöltendô se lenne sok:) csak arról hogy AZ (tudod két ló, egy segg) startból rossz.
"mindenki más" még nem nyilatkozott, de ha te vagy a "királyi többes", akkor gratulálok, te nyertél.
"koczka" = guglival személyeskedik

eszkep 2009.10.21. 07:25:00

@Talon Karrde: Ez egész jó arány pl. azokhoz a szoci önkormányzati képviselőkhöz és polgármesterekhez képest, akik több, egy éve EGYETLEN munkanapon sem jelentek meg a munkahelyükön (sőt, bizonyíthatóan nem végeztek munkát), ugyanis előzetesben vannak, de azért a fizetésüket felveszik...
Kicsit egyoldalúan gondolkozol, vagy szenilitásból felejted el ezeket az eseteket?

eszkep 2009.10.21. 07:27:24

@Talon Karrde: "Meggyesnek letöltendô se lenne sok"

Nem akarlak elszomorítani, rágalmazásért nem fognak senkit sem letöltendő, sem szabadságvesztésre ítélni.

"koczka" = guglival személyeskedik "
ja, bocsi, én a "guglit" keresésre szoktam használni... Ezek szerint ezért nem tudod használni, hogy megválaszold magadnak teljesen infantilis kérdéseidet...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.21. 07:49:57

@eszkep: szellemi, intellektuális és teknológiai fölényed egyszerűen belémfagyasztott minden további próbálkozást.

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.10.21. 12:36:46

@belzebubó:

Nem vagyok az önbíráskodás híve, marad tehát a bíróság. Nem én kezdtem, Meggyesék az önkormányzati költségvetés felhasználásával az elmúlt 1 évben 6 vagy 7 pert indítottak ellenem, sajtóperből 4-et, rágalmazási büntetőperből 2-őt, személyiségi jogsértés miatt ugyancsak 2-őt. Ezen perek nagy része lezárult, és az én javamra döntött a bíróság, de konkrétan heteket vitt el az életemből. Az a minimum, hogy felveszem a kesztyűt és nem fogok tutyimutyi módra megfutamodni ilyen szintű gazságok láttán, olvastán. Nem várom el, hogy megértsd a motivációimat.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.21. 12:40:14

@cserepj: egy rövid összefoglalót írnál hogy miért ítélhetné (ítélte már) el e bíróság Meggyest?

picur3ka 2009.10.21. 12:53:24

@eszkep:

Hat igen. A Magyar Hirlapos cikket pedig illene egy kicsit megragni. Nem pusztan csak a fairplay kedveert. A fiatalabbak kedveert: ilyen lejarato kampanyban a komik profik. Es igen, nagyon sok embert az oruletbe lehet hajszolni vele, szo szerint. Tessenek egy kicsit jobban figyelni, koncentralni, a kapzsi gonoszasaga az elftarsaknak merhetetlen.

Az o akcioik, helyi kommentelok igazitasai utan sem kaptak helyet a masik orult fideszes polgarmesterrol szolo cikkben sem, ha jol emlekszem.

Szepen nezunk ki, ha a vastagbor besetal a komi kampanygepezet csapdajaba.

belzebubó 2009.10.21. 12:55:59

@cserepj: Ismerem sajnos Meggyes ténykedését Pilismarótra is ők adják ki az épitési engedélyeket, innentől nem is folytatnám, már parában van a család a ház árnyalata miatt, mikor köt bele, pedig a fél családom jogász. De ebbe lassan te is beleőrülsz.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.10.21. 13:01:55

@picur3ka: hol olvashatom a helyi kommentelők igazitásait?

picur3ka 2009.10.21. 13:15:21

@Talon Karrde:

Egy masik botranyrol beszelek, de a cikket nem talalom, valaki ugyesebb majd kisegit.

süti beállítások módosítása