Skip to content


       Szűrés lista

Tünci rúdon és lapáton

Kicsit átveszem Erictől a bulvártémát, mert ezt már nem tudom szó és röhögés nélkül megállni. Hazánk egyik legnagyobb celebjének kikiáltott idiótája nem csak szerintem és néhány (száz)ezer elégedetelenkedő (=igényes) szerint egy rusnya, igénytelen rém, ezt ma megkapta az arcába az összes újságból. Fodrásza ugyanis kitálalt:

 

"Tünde most már minden bizalmunkkal visszaél. Két éve készítjük el a haját ingyen és bérmentve, szereztünk neki kozmetikust és körmöst, akik szintén ingyen vállalták el. Mindezért cserébe csak annyit kértünk tőle, hogy tartsa rendben a haját. Ehhez képest állandóan úgy jelent meg, mint egy ázott kutya és órákat késik, pedig öt percre lakik az üzlettől" - mesélte a fodrász, majd folytatta.

"Rendszeresen negatív visszajelzéseket kapunk miatta. Nemrég a könyvelőm hívott fel, hogy látta a tévében, és ő a helyemben letagadná, hogy én vagyok a fodrásza" - panaszkodott a Napi Ásznak Potyó József, akinek üzletében sok híres vendég megfordul, akiknek soha nem okozott gondot a póthaj viselése."

 

Tüncit ki is rúgták az üzletből, amin nincs mit csodálkozni, tiszta égés a kinézete, milyen reklám az ilyen?! Ő persze sírt, hisztizett, könyörgött, majd újságírókkal fenyegetőzött, de minden hiába.

Kívánjuk neki, hogy legújabb produkciójával több sikere legyen, sokat szeretnénk még rajta kacagni. :-) 

 

A kontraszt kedvéért nézzük meg, hogy csinálja egy profi: 

 

Címkék: bulvár hülyepicsa

A bejegyzés trackback címe:

https://vastagbor.blog.hu/api/trackback/id/tr181536040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Denimm 2009.11.19. 09:39:27

Azóta,hogy először láttam ezt a videót merevedési zavaraim vannak.
Ennél az is erotikusabb lenne, ha egy tokaszalonnát pörgettek
volna a rúd körül.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.19. 09:42:50

Szegény Almáék is zavarban voltak, hogy hogy tanítsanak ennek a nőnek erotikát, mozgást, bájt :)

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2009.11.19. 09:45:43

@laspalmas: Nőnek nevezted?? :D:D:D
Hát ez egy ostoba tehén!!!!

Zetek 2009.11.19. 09:53:08

Ha már rúd, akkor a karóba húzása pl. kifejezetten érdekes program lenne.

devisionhun 2009.11.19. 09:57:12

"Úgy öljétek meg őket, hogy érezzék, hogy meghalnak..." Tűzzel Vassal

2009.11.19. 09:57:42

Azért szerintem egy 70 -évesnek még bejönne?

Marcellusca 2009.11.19. 10:01:47

Mé' vagyon ollan érzésem, hogy jobb nekem, hogy nem láthatom a vidijót? :)))

Mourinho már nem a király 2009.11.19. 10:08:56

@Marcellusca: sokkal-sokkal jobb. Mondjuk a retekklubnak is vascső járna. Rúdtánc oktatás a tv-ben, hát ez csodás, indíthatnának mindjárt okj tanfolyamot kurváknak.

Marcellusca 2009.11.19. 10:11:22

@Anthony - awkward silence: Ha nem is OKJ-s, de van. Pirner Alma tartja. :)
Meg a Cs. Születikben is, az elődöntőben szerepelt egy csajszi.

r.yeti 2009.11.19. 10:14:37

@Anthony - awkward silence: Csodálkozol ezen? Megy ez a népbutítás, és a sok idióta néző még élvezi is. Értelmes ember nem néz ilyen szart, főleg hogy reggelente munkába indul, hogy eltartsa az adójával a sok lusta disznót!

ErEr 2009.11.19. 10:19:09

miért van itthon egy olyan trend hogy valaki aki szánalmas és nem (akarja) tudni azt az humoros? Sosem tudtam az ilyenen nevetni, sem szórakozni. Biztos valakinek ez kiapadhatatlan humorforrás, de valahogy szánom azt akinek a humorérzéke ilyen. Valahogy jó lenne ha ezek kikopnának a köztudatból, és ez a "szerencsétlen béna erőlködik" nevű "poéntrend" lecsengene végre.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.19. 10:23:27

@Marcellusca: sőt, más is "oktatja". Ugye az "Élménygyűjtő"... Grrrr... :)))

azért az a fekete buksza, aki magyaráz tüncikének, az nem rossz, nem rossz :)))

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.11.19. 10:23:30

qrva jóó, egy pillanatra sem tudja magát megtartani, állandóan nekicsapódik a rúdnak,hihi, ez egy antitalentum a nőiesség, és báj, erotika mezején, menjen inkább az igazi mezőre legelni. Rusnya tehén, aki szexisnek, szépnek gondolja magát, atyaég...mi a picsának nem tűnik már el a balfenéken..

*észkép nélkül jobb*(L42) · http://kulloszaggato.blog.hu/ 2009.11.19. 10:29:01

@Seduxen: jaja, a feketét sunáznám:)
@ErEr: na igen, ez nem humor, ez valszeg az"én sokkal különb vagyok" érzésből fakad, de mindenképpen szánalmas.
Én nagyhírű bunkó benkőből se láttam semenynit, valahogy úgy vagyok vele, ha abszurd humort szeretnék, Monthy , vagy Galla, esetleg a könnyebb műfajból Besenyőék..de benkőn és a hülye, gátlás nélküli, előre megbeszélt helyzetekben "spontán" viselkedő idióta kurvák szánalmas vergődésn nem tudok nevetni.
lehet , beteg vagyok, de nekem a humor nagyon messze esik ezektől a műsoroktól.

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.11.19. 10:44:07

Ó bazmeg. De tudjátok miért hívják ezt a lényt még be ilyen műsorokba?! Hát, hogy legyen kinn röhögni. Ez meg annyira ostoba, hogy észre sem veszi.

Zsuuli (törölt) 2009.11.19. 10:49:37

Hihetetlen, hogy ez a nő ennyire őszintén buta. :D
Olyan, mint egy pici, csúnya háziállat, akit utálsz, de nincs szíved kitenni az utcára...:D

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.11.19. 10:52:06

Kárpótlásul azoknak, akik végigszenvedték Tüncike vonaglását, íme egy valódi rúdtáncos nő, balettel és akrobatikával kezdte sok éven át, szóval legalább annyira sportember, mint erotikus szakmunkás. Manapság már nem szerepel, csak oktat a saját táncstúdiójában. Maximális respect az ilyeneknek, remélem, tetszeni fog :)

www.youtube.com/watch?v=51ARTvYHiis

Lecso (F*ck the Shit) · http://www.youtube.com/watch?v=OyxNgnQ9m30 2009.11.19. 10:53:04

Tüncikét látni és hallani akkora élmény mint sajtreszelővel rejszolni...

Forradalmi Falhozállítási Bizottság 2009.11.19. 10:56:09

Én vagyok a prűd, vagy reggel 6-kor a rúdtáncról szóló műsor másokat nem zavar?

Falhoz kéne állítani mind.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.19. 10:58:51

@Rékuc:

Ez nagyon jó, be is tettem kontrasztnak :)

Marcellusca 2009.11.19. 11:21:05

@Rékuc: Hát, szépjónapot, Kisnaccsád!
Elő tetszett kerülni? :)
Mer' utóbbi időben nagyon hanyagolsz minket. :D

@laspalmas: Kösz! :)
Ez nekem sokat segített. :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.19. 11:21:57

@Rékuc: hijjnye, kár, hogy visszavonult a hölgy. azt hiszem, hogy BÁRMELYIK országból fizetném Budapestig a repjegyet neki :)))

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2009.11.19. 11:47:04

Lehet, hogy Tündike fizetett azért hogy bohóckodhasson egy kicsit valami igénytelen reggeli műsorban. Ha a sertéstrágyában fetrengés lenne a divatos, akkor Tündikét az érdekelné, de még azt is elrontaná.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.19. 12:20:18

csillagszületikben rúdtáncolás. na az is érdekes. mi lesz a következő? bejön valaki, hogy ő tövig bekapja a 28 centit? nagy szüksége van az országnak ezekre a sztárokra.

mellesleg kiszeltündéről:
Törökországban az idegenvezetőnk azt mondta, hogy tüncike bement egy helyi bundaboltba és elmagyarázta, hogy adjanak neki ingyen egy bundát és majd cserébe reklámozni fogja őket otthon. hát kinevették a pofáját. erre tüncike itthon ekőadta a tv-ben, hogy kint Törökországban felismerték őt és adni akartak neki egy bundát, de ő nem fogadta el.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.19. 12:24:25

@dr. Grünwald Ottó: monnyuk ruhát én is adnék neki, teljesen ingyen :)))

csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2009.11.19. 12:36:15

@dr. Grünwald Ottó:
El tudom képzelni, ahogy belibben a bundaboltba...
- Kiszel Tünde vagyok, Magyar sztárhíresség. Ha adtok nekem egy ingyen bundát, akkor otthon elmondom bárkinek, hogy milyen jó ez a bolt és az ország. Sőt még Donatellácska is milyen jól fogja érezni magát.
- Hahahahahaha!!!
- Jól van, nevessenek csak, majd meglátják milyen bundát fog ajándékozni nekem a másik boltos. Megbánják még, hogy kinevették Kiszel Tündét... gyere Donatellácska menjünk erről a barátságtalan helyről.

És mivel valószínüleg a másik boltban sem kapott ingyenbundát (vagy csak már túl ciki lett volna ott is beégni), kitalálta ezt a szívhez szóló történetet

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 12:37:38

@dr. Grünwald Ottó: khm. Vitatkoznék veled. Ha repülőgéptáncoltatás lehet TV-ban, akkor lehet rúdtánc is. A zsűrinek is tetszett. Az Arany Piramis pedig egyenesen zseniális volt.

dr. Grünwald Ottó · http://zikkajl.inda.hu 2009.11.19. 12:46:54

@Talon Karrde: persze kell a rúdtánc (meg a másik példám is), csak mindennek megvan a maga helye. (na erről is van egy jó történetem, amikor egy montreali klubban sikerült 20 táncoslány közül az egyetlen magyart kiválasztani, de hát a hazai az igazi :))

dr.justice 2009.11.19. 12:56:48

Mondja már meg nekem valaki, hogy mi a jó vagy izgató a rúdtáncban ! Foglalkozzon a nő inkább az én rudammal a táncikálás helyett. :D

A dekoratív médiaszemélyiséget inkább nem minősítem. Vele nem tudok izgalmas szituációt elképzelni.

Pierre. Bezuhov · http://james.nerdiphythesoul.com/bennyhillifier/?id=gDIZyh4fk7U 2009.11.19. 13:04:58

@ErEr: Mint a példa is mutaja, nagyon sok ember - hogy elviselje sajátját - a másik szánalmasságán éls nyomorúságán szeret rugózni.
Szimpla emberi lélektan.

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.19. 13:05:19

@dr.justice: "Vele nem tudok izgalmas szituációt elképzelni. "

embere válogatja. én pl el tudnék vele. sokkoló, belezőkarmoló, szívlapát, stb-stb :))

Marcellusca 2009.11.19. 13:11:19

@Seduxen: Nem vagyol Te egy kicsit perverz? :)))

törökszultán 2009.11.19. 13:13:49

@Frengi: Ja! Behozhatná az ágytálat. Vagy kivihetné, feltéve, hogy nem ejti el...

ermi50xn6j2 (törölt) 2009.11.19. 13:39:09

Ez a nő még az én szememben is egy öreg,magamutogató picha.Azért jót nevettem idétlen próbálkozásán.

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.19. 13:59:57

@Pierre (Bezuhov):

Nekem inkább "kínomban röhögök"-szindrómám van a Tünci-féléktől. :)

varjúember 2009.11.19. 14:15:09

még több kontrasztos videót:)

ylion, declared for Hungary, not for Kurvaország · http://quelthalas.hu 2009.11.19. 14:18:58

@Anthony - awkward silence: az lesz a következő.
@Seduxen: esetleg a hüvelygomba-reklám helyett donna kiszelova karóba húzása?
étvágygerjesztőbb, mint ami eddig volt vacsoraidőben :-)
@ErEr: Abszurdisztánhoz abszurd humor jár. ez van.

viszont tökéletes minta arra, hogy miért nem tudnak növelni a nézőszámon. akiknek ez a fontos, akiknek ez a csúcs, azok már nézik... lejjebb nem nagyon mehetnek szintben, mert csillagászati összegre büntetik őket. a színvonal emelése meg nem érdek, úgy átmenetileg kevesebb néző lenne.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.11.19. 14:39:37

@Marcellusca: ha szexről van szó, azonnal előkerülök :D
@Seduxen: azt hiszem 180 dollár egy magánóra a hölggyel a halivudi stődióban. Persze ha épp rúdon pörögni van kedved. Tüncire mondjuk ráférne :D

Jancsibohóc /Bohócügyi Államtitkár/ · http://www.vanditdigital.com/ 2009.11.19. 14:48:23

Mindig azt mondtam, hogy Tüncike az ékes bizonyítéka annak, hogy az agyhalál után is van élet. Ezek a megmozdulásai csak erősítik ezt bennem :D

A legnagyobb alakítása akkor is a médiacápás alázás után, az apró dobálás :D

Marcellusca 2009.11.19. 15:03:40

@Rékuc: :D
Legalább nem csak mi, férfiak vagyunk itt, ha ez a téma. :DDDD

Seduxen (már NEM dr.) 2009.11.19. 15:05:34

@Rékuc: és vajon akkor mennyi, ha a hölgy "pörög a rúdon"? :))

Avagy "itt a tavasz, itt a nyár, téged vár a ****om máááár", esetleg "itt a csodás alkalom, pöröghetsz a *****mon!" :))))

ezt le tudná fordítani valaki angolra? elküldeném a hölgynek...

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2009.11.19. 15:12:34

@Marcellusca: ami szép, az szép, és kész :) ráadásul Leigh Anne-ben az tetszik, hogy abszolút nem közönségesen csinálja. Almácska ettől még fényévekre van....
@Seduxen: írj és kérdezd meg tőle, de ígérd meg, hogy közzéteszed a választ :PPP

Marcellusca 2009.11.19. 15:18:36

@Rékuc: Nu, mos'má' csak megköll nézzem ezeket a vidijókat! :D

Viszont azt tudom, hogy egy nőnek egy másik nő a legnagyobb kritikusa. :)
Ha egyikőjük azt mondja a másikról, hogy jól néz ki, akkor az biztos úgy is van. :D

Az EREDETI 2009.11.19. 15:21:14

A 2. videóra nyomtam egy startot azért, de az elsőre nem vagyok hajlandó :) főleg ezek után

Marcellusca 2009.11.19. 16:56:37

Hát, most jólmegnéztem ezeket a vidijókat. :)

Az elsőt télleg nem kellett volna. :)
A legjobb Sthol Buci arckifejezése volt. Minden rá volt írva. :D

A második nem rossz. :)
Bár - lehet bennem van a hiba (NEM HELYESEL!:D) - de ezek a vonaglások nem nagyon dobnak fel.
Nagyon ügyes a csaj és nem semmi amiket csinál, de nem folyik tőle a nyálam. :)

A zene (The Fugees) viszont nagggyon jó!! :D

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 18:44:00

@Marcellusca: Khm. Nos, nézd meg ezt:
www.youtube.com/watch?v=FELe2kUQuAU
és ha ez sem dob fel, akkor menj orvoshoz. :)

Beosztott 2009.11.19. 20:02:06

A kontraszt jó. Majdnem annyira, mint az én párom.
Egyébként nem az a baj, hogy a celeb (nem tudom a nevét) ronda, öreg, kövér, buta, ápolatlan,. mindennek meg lehet az oka. ...de hogy valaki ennyire ne tudja, érezze, hogy hol a helye és mi a dolga, az már bűntett. sajnálom a családját, mert ők nem tehetik meg, hogy elfordulnak tőle.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.19. 20:32:46

@Marcellusca:
OFF
Hi, Marcellus! Valamelyik posztnál még kora hajnalban (fél 11 tájékán) télleg úgy elköszöntem tőletek, mintha soha vissza se akarnék jönni! Mán nem tom hol is volt a poszt, de mindegy is. Pedig csak kiralliztam a piszok jó gumijaimon az irodából az ipar világába, a vidékek vidékére, hol fű sem terem:(((((! Húúú, borzasztó! Holnap ua., repeta :-[ Az egészben a legszebb tudod mi volt? (Azért kell minden napra egy aprónyi, cseppnyi szépség, mert különben nem lehetne bírni az életet!) Nem tudhatod, ezért elárulom: dobhártyaszaggatóan feltolni a hangerőt, aztán egy kemény zene (na ja, még az én időmből, ezt úgy értsed: egy kis AC/DC, Aerosmiths, Queen, Rolling Stones a lepényevő szájú Jaggerrel, a klasszikus Led Zeppelin, ja, és a csúcsok csúcsa: JANIS JOPPLIN - ez most épp divatba jött, de én már vagy 30 éve nyúzom az egyetlen albumát, amit kiadtak tőle, az Anthologyt). Háááát, ez pazar, na ettől, én már csak ettől bizsergek, képzeld, már egy jó hapsi is hidegen hagy:(((((. Hova jutottam 52 éves létemre?! Megnézem, jó fej, oszt annyi. Ez baj, ugye? Forduljak orvosomhoz, gyógyszerészemhez, szted? Nu, hát ezteték van:(((((
De visszakanyarodva Joplinhoz, ordított a Cry Baby végig az úton (tudod, gomb vissza újra és újra), az út száraz volt, a gumi tapadt, előttem a szaggatott, kanyargó csík, és röpülök! Húúúúúúúúúúúúúúú, ez isteeeeniiiii! El tudnék így menni egyes egyedül az örökkévalóságig:))))) Imádom, imádom. (egyszer még ellszállok).
Értesz? Szeretsz vezetni? Szeretsz néha egyedül lenni, tök egyedül, csak zene és más semmi? Éteri állapot!
Na, mindezt azért írtam, mert látom válogatós férfiú vagy, és ez így helyes. Nem kis örömmel olvastam, hogy a vonagló csaj után nem csorgattad a nyála, csak mert vonaglik és nagyon vonaglik. Bár némely csípőmozgása kissé férfi imitáló mozgás, igaz, ez is lehet cekci, aki ezt kedveli...
De a Talon "nője", na az igen. Mindjárost keresek én is valami babát neked, ha már ennyire spleenbe estél. Jut is eszembe, nem iddogáltál túl sok koktélt tegnap? Ja, azt Sedu szokott. (ez volt a szerencsém vele, hogy megúsztam egy csúnya, félreértett kommentjére adott visszavágásomért a visszakézből virtuális pofont:DDDD, ui. aznap este mint utóbb írta, koktélozott. Én meg agyon szégyelltem magam, ő meg közben azt se tudta, hogy mit kinlódok:(((
Mindegy, egy karmoló típusú cicust megérdemelsz....Ha találok, küldök.
De azért ne hanyagold az éterit se, nem habzsolni, habzsolni a földi élvezeteket, aztán másnap stílszerűen másnaposnak lenni:))))))

tudi 2009.11.19. 20:39:10

Az első videóról a véleményem a következő: Aztajólmegveszekedettjóbüdös§'"+!%/=()\||Ä€÷×äđĐ[<>#&@{};>*mindenit, ez már emberíség ellenes bűntett. Javallom tündének fürödjön együt egy 10000 db pirányával, ja az meg állatkínnzás.
A második videó ellemben: Jó, sőt ügyes a hölgy.
Köszönöm a figyelmet.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.19. 20:45:57

@Talon Karrde: Na, ez igen! Ilyen szeretnék lenni! Apropó, nem tudsz valahol egy jó (ócsó) testszabót? Megmutatnán a fazonját, és kérném, kopírozza le :-DDDDDD

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 20:52:40

@laspalmas: LOL, már láttam, kurucon "Jól sikerült a román esküvő" néven fut (és tényleg románok:)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.19. 20:54:35

@Doña ¡Cara(mba)!: Privát véleményem az, hogy a testszabók monnyanak le. Az ember fogadja el magát olyannak amilyen, csak nagyon extrém esetben (pl. Tünci, LOL) kell testszabóhoz menni.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.19. 22:18:59

@Talon Karrde: Nem is gondoltam komolyan:)))) Inkább mozgok, sportolok. Csak olyan jó alakú volt az a nőci, akit belinkeltél! Azzé' az ember gyermeke szeretne valami hasonló lenni, legaláábis néhanapján:)))) De ezek a klasszikus táncok valami fantasztikus alakot formálnak! És ráadásul tényleg piszkosul nöiesek. Jó nézni őket! Sztem a klasszikusan örök szép alak és a csodálatos ritmikus mozgás, erotika valami ilyesmiből áll:))))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.19. 22:45:45

@Doña ¡Cara(mba)!: Ezt találtam, ezt a cicust. Sztem ha férfi lennék, és egy ilyen nő még elfogadhatóan okos is lenne, eszemet veszteném...Így csak őszintén, tiszta szívből irigykedek.
Remélem, valahol jól bulizol, mert elhúztál a lapról.
Talán holnap is jó lesz a leányzó:DDDDD valamire....lepedőt összegyűrni vele, talán....:)))))))

www.youtube.com/watch?v=2Ngz4hPC328&feature=related

Na, jó éjt.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.19. 23:21:55

@Marcellusca:
OFF
Na tessék, mibe kevertél :-DDDD
A fenébe, nem is szólok többet hozzád, mert a végén fej nélkül maradok:-DDDD Kell nekem szeleburdiskodnom, pedig fenntebb épp azt bizonygattam (és nem hazudtam), hogy én már (majdnem) mindenen túl vagyok:-DDD De hát az a fránya tudatalatti...Az úgy tűnik, még forszírozza az ilyen nem ildomos témákat:-DDDDD Jól nevelt úrinő nem flörtöl még az éterben sem, ugyebár...A francba is.
Ilyen nevű virtuális hapit, hogy Marcellusca nem is ismerek.
Lányos zavaromban elköszönök saját magamtól:-DDDDDD Hát ez aztán überLOL (szemek két kézzel eltakarva, lassan csúszok az asztal alá, észrevétlenül eltűnök, felszívódok).
Na, most napokig hallani se akarok rólad, még a végén revideálnom kell abbéli felfogásomat, hogy sohase mondd, hogy túl vagy már mindenen:-DDDDDDDDDDDDD
Slussz. Még jó éjt sincs:((((((
Mivel a cicust megígértem, hát íme:

www.youtube.com/watch?v=2Ngz4hPC328&feature=related

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.19. 23:38:17

@Talon Karrde: Jól beégtem, úgyhogy elmék, talán örökre:-DDDDD (vagyis mondjuk holnapig:-))
Jól nevelt úrinőként próbálok viselkedni, aztán kibújík belőlem a bestia. Szép. Gratula magamnak.
Te is hibás vagy, odavagyok a latin-táncokért, te meg bedobsz egy szambát, aztán elfeledek viselkedni. (Valakit mégis csak kell okoljak ronggyá égésemért, nem? Vállaljam magamra? Húúú, azt nem lehet.)
Careful with those sensual dances, jó?
Vannak itt öreg hölgyek is, mint például én.
Elmék alunni, fejemre paplant húzni, többet elő se bújni:)))
Azért jóccakát! Többet nem oktatom ki legalább a fiatalságot:((((

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.20. 08:02:22

@Doña ¡Cara(mba)!: LOL, azért még nincs minden veszve, hátha Marcellusca épp dolgozik és nem tud videót nézni :)

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.20. 08:03:56

@Doña ¡Cara(mba)!: És IGEN, 17:06:57 után semmi komment, MÉG VAN REMÉNY! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.20. 08:45:20

@Doña ¡Cara(mba)!:

Engem a csaj nem érdekel, a pasi nem az esetem, de ez a szám maga az erotika. :)
Volt valamelyik filmben is, de hirtelen nem jut eszembe, melyikben, ott aztán ennél sokkal izgibben járták rá. :)
Amúgy nagyon szeretem a táncos filmeket, a klasszikus DirtyDancing, aztán a Kötelező Táncok, vagy az újabbak közül mondjuk a Szívem érted Rapes. Olyan gyönyörűek, izmosak, hajlékonyak, mozgékonyak a táncosok, hogy hejjjj. Árad belőlük az élet, és ez jó. :)

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.20. 08:47:45

@Talon Karrde:
OFF
Pálinkás szép jó reggelt! NINCS REMÉNY! :(((((( Hát ennyi figyelmet nem kapott talán egész életem során egyetlen férfi sem tőlem! Szép, mondhatom! Reápazarolom legszebb linkjeimet, és megérdemli: Válasz: határozott NEM! Nem és újból csak nem! :-DDDDDDDD
Tudod mit? Ma is kiautózok a világ végére és bedöngeted valami klassz zenét. Te mit "szoksz" hallgatni? Szabad egy-két percedben átdobhatnál valami linket, gyógyírként megviselt virtuális szívemnek:))))))))))) Te fiatal vagy, neked ennyi gesztus meg se kottyan:))))))
Ma bikinizem (Bikinit hallgatok, eldöntöttem). (A végén bannolnak, ha ennyit ökörködök, megérdemlem majd azt is....szétoffolom a posztot, mentségemre legyen mondva, ezt akkor teszem, ha már a poszt amúgy is lecsengőben van).
Jó zenéket, klassz latin temperamentumos csaj(oka)t, pazar erdélyi tájakat!
Üdv, lovag! Jó fej vagy (mint minden erdélyi pasi, és juszt is überoljuk az anyaországiakat:DDDDD, mi, csajok is!) Na, ezt poénnak szántam :))))))) Zwischen uns gesagt...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.20. 08:54:29

@Doña ¡Cara(mba)!: Gesztus most ki van zárva sajnos, mert itt (munkahely) nem megy a youtube és semmilyen más videómegosztó sem, de majd töröm a fejem.

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.20. 08:57:03

@laspalmas: Tényleg azok, ezt mi nők is elismerhetjük! Azt "szokom" mondani, ha már egy nő ennyire gyönyörű és szenzuális, arra már nem lehet irigykedni komolyan. Ott már mi nők is a színtiszta szépséget nézzük. Nem a Nő illatára gondolsz (Al Pacino)? Az se semmi film. Kár, hogy nem tudok torrentezni. Jó tippeket kaptam tőled, például a Szivem érted Rapes, erről nem is hallottam:(((
Ha megtanulok torrentezni, ez az elsők között lesz, amit megnézek. A tánc valami fantasztikus dolog: a mozgás szépsége, a test ízléses "élvezete" mind annak aki táncolja, mind a táncpartnerének, és nem utolsó sorban a közönségnek. Nálam a tánc tényleg testi és lebegő, éteri egyben. A test költészete. Nincs rá értelmesebb szavam: 52 évesen is imádom a táncot!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.20. 08:59:20

@Talon Karrde: Kösz a választ. Én is már csak félig ülök a gépnél, mert megyek ki a raktárunkba. Megnéztem a maileket, válaszoltam rájuk, most már mennem kell ki a "terepre".

Munkás szép jó napot, pálinka eltéve hétvégére:)))))

Marcellusca 2009.11.20. 09:04:54

@Talon Karrde:
@Doña ¡Cara(mba)!:
Hát, nagyon köszönöm kedvességtek.
Szánom-bánom bűnömet, hogy az este nem vettem a fáradtságot, hogy visszanézzek ide, de belemerültem a CoD4-be. :)))
Most meg nem tudom megnézni a linkeket, mert a munkahe.... őőő, a NET-kávézóban le van tiltva. :)
De majd otthon (holnap) feltétlen megnézem.

@laspalmas: Hehe!
Ez nem semmi! :) Ezt meg tudtam nézni, mert azt a portált (még) nem tiltották le. :)))
Nem kicsit volt benyomva a csajszi. :)

Marcellusca 2009.11.20. 09:16:53

@Doña ¡Cara(mba)!: Na, jóvanmá! :) Nem köllene egyből durcizni! :D
Mint fenn írtam, nagyon "elfoglalt" voltam tegnap. :DDDD
Én is csípen a kicsit vadabb zenéket.
"Ifjúszűzlány" koromban oda voltam a Black Sabbath-ért és a Saxon-ért is.
Ismerős ez az egyedül autózás élménye is.
Anno ingáztam a Főváros és vidék között. Tök egyedül. Éjszaka.
Bekapcsoltam (pl) a Kartelt és, mint a hülyegyerek végig "üvöltöttem" az utat. :)
Úgyhogy ismerős az érzés.

Azé' jó tudni (hallani, olvasni), hogy 50 felett sem áll meg az élet.
És, hogy nem alszik ki a tűz.

Már nem is annyira félek az "öregedéstől"! :D
És ezt most tényleg ne vedd csipkelődésnek, mert most megemeltem Előtted a (nemlétező) kalapom!!!

Marcellusca 2009.11.20. 09:18:18

@Talon Karrde: Azok a rohadt kizsákmányoló kapitalisták! :)))
Még ezt a kis szórakozást is elveszik a zember fijától! :DDDD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.20. 09:42:47

@Marcellusca: Kösz, szép napot!
Reagálás holnap!
Már "puccban, gálában", motor szinte beindítva, rohanok, 10-re oda kell érnem!
A Black Sabbathért odvagyok egészen....
De ma a Bikini a bömböltetés tárgya, el van döntve!!! Szeretem azt a pasit, annak "lelke van", komolyan!
Na, pá neked és a többieknek is! Este talán "visszagyüvök" a lapra, ha a még marad energiám:(((

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.20. 12:33:50

@Doña ¡Cara(mba)!:
@laspalmas:
Nagyon sok jó táncfilm van, erről esetleg majd jöhetne egy poszt hogy ne itt OFFozgassunk, de olyan aminek a végén szó szerint felállt a szőr a kezemen (biztos ismeritek ezt az érzést, lehet nem pontos, de nem vagyok a szavak embere) az a Billy Elliot c. film:
www.imdb.com/title/tt0249462/

Marcellusca 2009.11.20. 12:51:36

@Talon Karrde: Vagy pont nem azok. :)
De mán el is határolódtam! :DDDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.20. 14:06:52

@Doña ¡Cara(mba)!:

Bocsi, de előre lelövöm a poént, ez a Szívem érted rapes főtánca:
www.youtube.com/watch?v=6mbBRj-dtTU
Egyébként afféle modern Rómeó és Júlia, egy balettos fehér lányról és egy fekete rapper fiúról szól, igazi lányos film. :)
A kötelező táncok kicsit idegbajosan kezdődik, majdnem kinyomtam, de aztán belendül. Pasodoble-t táncolnak benne, de még hogy! :)))
Kedvcsináló ehhez a tánchoz:
www.youtube.com/watch?v=NFu0Vq4dpp0
Elfelejtettem még a DirtyDancing 2-öt mondani, mondjuk ott nem annyira a táncok, hanem a zenék zseniálisak, sokáig nonstop hallgattam. Pl. a világsláger:
www.youtube.com/watch?v=sC5wFByeqn8
az én nagy kedvencem pedig:
www.youtube.com/watch?v=LN91LTwCLfI
Jó szórakozást! :)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.20. 14:08:37

@Talon Karrde:

Post nem lesz, ez nem olyan blog, de itt bőven elfér az ilyesmi, elvégre ez egy táncos post szegről-végről. :))
A filmedet nem láttam, de majd igyekszem.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2009.11.21. 07:27:16

@laspalmas:
@Doña ¡Cara(mba)!:
Ma reggel arra kapcsoltam be a M1-et, hogy a Dirty Dancing zenéje ment, nocsak, mondom.
Kiderült hogy létezik egy Dirty Dancing Berlin címü produkció, ami színpadra viszi a filmet profi táncosokkal.
Figyelem a főszereplő Johnny Castle-t megszemélyesítő színész/táncos magyar:
Rákász Dániel (25 éves) (www.rakaszdaniel.hu/start.html), aki 2006-ban a 8 döntős Megatánc fiú közt volt (mega.tv2.hu/micro/index.php?q=1-2-59).
www.stage-entertainment.de/musicals/dirty-dancing/dirty-dancing.html
Kérek még MEGATÁNC-ot!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.21. 15:06:45

@laspalmas: Bocsi, csak ma tudom megköszönni, tegnap nem Vbőröztem, nehéz napom volt és estére nagyon elfáradtam.
Ma viszont remélem végre meg tudom nézni a Coco Chanel-ről szóló filmet. Itt vidéken még csak most vetítik. Engem minden rendkívülit alkotó személyiség érdekel. Ennek a nőnek meg tényleg izgalmas élete volt. A Piafról készült filmeket (több is készült róla, volt szindarab is életéről), az is lenyűgözött. A sanzont is szeretem, mert valaha a francia nyelv volt a szerelmem, de soha az elmúlt 30 év alatt nem kellett használnom, csak egyetlen egyszer, amikor Párizsban jártam. Remélem egyszer még eljutok vágyaim helyére: Dél-Franciaországba és a Pireneusokba ( a francia és a spanyol oldalt is megnézném).
A linkjeid feldobtak:DDDDDD

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.21. 15:46:26

@laspalmas: @Talon Karrde:
OFF topic
Mivel Laspalmas a mindig klasszikus témát hozta szóba és ajánlott egy modern Rómeó és Júliát, köszönetképpen én egy Dire Straights-et linkelek be, ez is egy modern Rómeó és Júlia, csak itt a szerelmesek külvárosi szereplők: a téma örök emberi, a fiatal, akadályokat nem ismerő szerelem, szenvedély. Szerencsére amíg ez így lesz és lesztek ti, fiatalok, akik tudtok szerelmesek és szenvedélyesek lenni, addig a világ nem hal ki:))) (hogy miért képezlellek téged, Laspalmas fiatalnak, nem tudom. Sztem szemtelenül az vagy, és ha így van, külön öröm, hogy ilyen jó zenéket, táncokat ajánlasz nekem, nem nézel "öregynénének":-D)
Nektek szóljon a Dire Straights:

www.youtube.com/watch?v=OelKr_83hSQ&feature=related

Zöldfül 2009 2009.11.21. 16:36:40

Nem tudom mi a bajotok... Egészen jó... síkos... szép... a RÚD!!! Ja! A Kiszelt észre se lehet venni... a Rúd elhomályosítja...

Marcellusca 2009.11.21. 17:14:13

@Talon Karrde:
@Doña ¡Cara(mba)!:

Köszike!
Épp most volt időm és lehetőségem megnézni.
Fincsi!
Mármint a csajok és a táncok is.
Szeretem a táncot (valaha én is táncoltam), és kedvencem a latin táncok.
Viszont ezt a mai ugri-bugrit nem tudom értékelni!

Szóval jól esett így 24 óra meló, 3 óra józsefvárosi piacozás és 2 óra alvás után.
Komolyan!
Köszi!

Horizont 2009.11.21. 17:54:44

Nahát ez a poszt és a kommentek bearanyozták az elmúlt hetet is. Vagyis végig röhögtem az összes kommentet. A legelső a legcukibb:)))
@laspalmas: Hogy a francba lehet ilyen jól táncolni?? Besárgultam az irigységtől. Kimaradt a tánciskola, sajnálom is. Egy nő meg egy férfi ha jól táncolnak, jó táncot, olyan erotikát sugároznak, hogy hűha.....Persze fiatalon és pehelysúllyal:DDDDD

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.21. 21:55:01

@Doña ¡Cara(mba)!:

Jól beletrafáltál! Ez a közös számunk a Zurammal :DDD

Amúgy szerintem addig fiatal valaki, amíg a lelke szabad, ebbe a kategóriába meg mindketten beleillünk ;)

laspalmas · http://vastagbor.blog.hu 2009.11.21. 21:59:30

@Horizont:

Sose késő elkezdeni :)))
Egy ilyen táncban van túlfűtött szexualitás, nem a pornófilmekben. Ha 100 az 1 ellen felállásban csinálják is, akkor se lesznek képesek ennyi erotikát összehozni. xD

Marcellusca 2009.11.21. 23:13:09

@laspalmas: Pontosan.
Ezért írtam, hogy az a rúdon való vonaglás nem dob fel.
Míg egy forró latin táncban kimonhatatlanul több erotika rejtőzik.
Főleg, ha tényleg jól adják elő.

És nem véletlen mondják a táncról: Egy vízszintes irányú vágy függőleges kiterjesztése. :)

És, hát a táncos csajok alakját se felejtsük el! :D

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.21. 23:16:20

@laspalmas: Egyetértek. Egyébként ha megfigyeled, egy nő mozgása legalább annyira fontos, mint az arca, vagy a teste tökéletessége. Mondhatnám, nem kell tökéletes testűnek lenni, de ha már egy finom mozgást beleviszel a lépteidbe, valami parányka ruganyosságot, a fejedet nem szeged le, csak mész álmodozva, pasikra oda se figyelve, sokkal több erotikát látnak a nőben. Az erotikának annyi összetevője van. Valóban, a pornók az sugallják, mutassál meg mindent magadból, a feneked folyton csupasz legyen, a melled kirakva - na ez sok - mondhatnám sokk. Engem már az utcán nem bámulnak meg, de érdekel, mi is a szépség nőben, férfiban, művészetben, mindenben, ahol fellelelhető. Látszólag nem ide tartozik, de most jöttem haza a Coco Cahnel filmről, fel is vagyok dobva. Nagyon tetszett. Egy nem mindennapi nő életéről szól, és a szépségről, az eleganciáról, a női eleganciáról. Audrey Tautou ha szigorúan vessztük, nem szép. Ragyogó, értelmet sugárzó fekete szemén és haján kívül nem igazán szép, alakja sem az a bombázó. A film végére viszont abból a vadóc, magára hagyott, eredeti és kreatív fiatal nőből egy érett, elegáns, csodaszép, senkihez sem hasonlítható nő lesz: ül egyik kollekciójának bemutatóján fent a lépcső tetején, finom, elegánsan egyszerű pózban, egy síma fehér Chanel kosztümben, melynek fekete a szegélye, fekete blúz, bubis frizura, egy tekla gyöngysor a nyakában, egy-egy szem tekla a fülében: ennyi. És egy tünemény - nem lehet betelni a nézésével!
Ezt Horizont neked is írom, mert én is megláttam ezeket a gyönyörű, érzéki nőket, bizony nehéz leküzdeni azt az érzést: hát mi a fenét akarok én még az élettől? Lehet ilyen alakkal, pofával kimenni ezek után az utcára? Lehet, neked nem pont ez jutott eszedbe, de nekem igen .Most, Chanel után tudom, hogy annyi minden más számít: egy laza, fekete-fehér keresztbe csíkos, csónak kivágású póló is lehet elegáns és elképesztően érzéki! Vagy a "college style", a puritán sítílus! De akár egy apró kockás jó szabású raglán újjú kabát, aminek feltűrjük hanyagul a gallérját, és nem gomboljuk be, csak mondjuk "fázósan" összehúzzuk magunkon - a college style a férfiben az óvó-védó alap-ösztön kelti életre, a fázós mozdulat szintén kacér (ki gondolná? csak egy kis bájt is bele kell adni, nem arról van szó, hogy tényleg fázunk - ez csak egy kis női csalafintaság - a férfi erre is lehet vevő, mert mindjárt felkelted egy másik rész-ösztönét: meleget adni, magához vonni, ha már olyan fázós vagy:-DDDD, akkor ú nagyon férfinak érzi magát, önbizalmat adsz neki, hogy pont rá, a férfira van szükséged, hiszen legtöbb férfiban azért mélyen bele van kódolva az óvó-féltő ösztön.
Végül is oda akartam kilyukadni ilyen kacsakaringós kerülővel, hogy jó film a Coco Chanel:))))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.21. 23:22:29

@laspalmas: Úgy feldob még az is, hogy a Dire Straightsszel így telibe találtam. A hullámhossz teszi? Na, cihológusoknak se könnyű ezt a véletlent megfejteni:)))))

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.21. 23:27:01

@Marcellusca: Ja. Én meg azt mondom, a tánc a test költészete.
A 24 óra meló után megérdemelted Laspalmas linkjeit! Abszolut megindítják a zember gyermekiben a vérkeringést:))))))

Marcellusca 2009.11.21. 23:42:27

@Doña ¡Cara(mba)!:
Abszolút szívemből szóltál.
Egy nő (ha okos) sok-sok csalafintasággal meg tudja fogni a férfit. Nem kell levetkőzni ahhoz, hogy szexi legyen.
Sőt! Ha csak sejteti, hogy "mije van", az nagyobb hatást gyakorol. Nem mondom, hogy nem nézek meg egy mély dekoltázst, de egy garbót is lehet nagyon szexin viselni.
A kis hibákat tudni kell elviselni. Ha ez megvan és ezt elfogadja, attól pont, hogy vonzóbbá tud válni.
Bomba nő számomra nagyon lehervasztó, mikor nem tud menni, csámpás, nincs tartása.
Míg egy "csúnyácska", jó kiállással, szép lejtéssel egyből megmozgatja a fantáziámat.

Szóval, ha egy nő azt akarja, hogy NŐnek tekintsék, akkor úgy is kell viselkednie!

Doña ¡Cara(mba)! 2009.11.22. 00:17:50

Kösz, hogy veletek lehettem. Elköszönök, elfáradtam. Jó pihentést/huncutkodást - kinek mit:DDDD
Én megen' egy könyvet szorítok magamhoz! Férj ugyanis harsogva horkol:)))))
Jójcakát és szép lelki képekkel teli álmokat!

2009.11.22. 15:59:51

@laspalmas: hát ez tipikus rúdhiányos egyed...azt a quruc!:D:D:D

Nekem a rúdtánc tetszik, szívesen felszereltetnék egyet a dolgozószobámba szellemi munkából való kikapcsolódás okán, s még klassz seggem és combom is lenne egy-két hét után! Hol lehet ezt kapni itthon?!:D

2009.11.22. 16:11:17

Tünci meg egy félresikerült nyomidol, iszonyú. Szegény professzor apja forog a sírjába és átkozza a géneket...

atila68 (törölt) 2009.11.23. 12:12:21

Puruttyáim,
KiszeITünci abból él, hogy béna.
Ez egy életforma.

süti beállítások módosítása